Jij haalt 2 dingen door elkaar. Met je Iphone 8 heb je nu 2 betalingen die bij elkaar opgeteld worden en dan worden verrekend. Je hebt een 2 jarige lening afgesloten voor je te telefoon (je toestelbundel) en je hebt een abonnement afgesloten voor het gebruik van Vodafone.mike30 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:29:
[...]
Nou ja vroeg me meer af hoe dat dan berekend word. Stel dat ik 14 maanden nog heb lopen dan word daar nog 2 jaar aan vast geplakt of zo? Ik vroeg me meer af hoe zoiets in z'n werk gaat. Worden er dan nog 24 maanden aan je huidige abbo vastgeplakt? Dat bedoelde ik eigenlijk.
Voorbeeld: je betaalt 50 per maand, waarvan 25 euro toestelbundel en 25 euro abonnement.
Als je via Next een nieuw toestel wil betaal je de resterende duur van je toestelbundel af. Als dit dus nog 10 maanden is, is dat dus 250 euro.
Je abonnement staat daar vervolgens los van. Als je dan dus een nieuw toestel wilt, ga je een nieuwe lening aan.
Je abonnement loopt dan nog 10 maanden door voordat je een nieuw abonnement kan kiezen.