A person who never made a mistake never tried anything new.
Nou ja vroeg me meer af hoe dat dan berekend word. Stel dat ik 14 maanden nog heb lopen dan word daar nog 2 jaar aan vast geplakt of zo? Ik vroeg me meer af hoe zoiets in z'n werk gaat. Worden er dan nog 24 maanden aan je huidige abbo vastgeplakt? Dat bedoelde ik eigenlijk.Nick25 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:12:
[...]
Vodafone even bellen die kunnen een berekening maken wij kunnen dat niet vertellen
Is per klant verschillend..
Ik heb dit ook meegemaakt ivm iphone 8..(heb die ongeveer een maandje)mike30 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:29:
[...]
Nou ja vroeg me meer af hoe dat dan berekend word. Stel dat ik 14 maanden nog heb lopen dan word daar nog 2 jaar aan vast geplakt of zo? Ik vroeg me meer af hoe zoiets in z'n werk gaat. Worden er dan nog 24 maanden aan je huidige abbo vastgeplakt? Dat bedoelde ik eigenlijk.
Ik had nog tm mei huidige abbo lopen. moest nog 100 afbetalen voor me toestel.
dus werd mijn abbo opengebroken en kon ik toen verlengen... en werd er weer 2 jaar vast gezet..
Zoals ik begreep kijken ze gewoon wat jij per maand aan je toestel betaald en dat word dan in totaal tm je eind periode gerekend en daar komt een bedrag uit... wat als je akkoord gaat week daarna van je bank rekening af...
[Voor 5% gewijzigd door Nick25 op 06-11-2017 10:35]
Jij haalt 2 dingen door elkaar. Met je Iphone 8 heb je nu 2 betalingen die bij elkaar opgeteld worden en dan worden verrekend. Je hebt een 2 jarige lening afgesloten voor je te telefoon (je toestelbundel) en je hebt een abonnement afgesloten voor het gebruik van Vodafone.mike30 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:29:
[...]
Nou ja vroeg me meer af hoe dat dan berekend word. Stel dat ik 14 maanden nog heb lopen dan word daar nog 2 jaar aan vast geplakt of zo? Ik vroeg me meer af hoe zoiets in z'n werk gaat. Worden er dan nog 24 maanden aan je huidige abbo vastgeplakt? Dat bedoelde ik eigenlijk.
Voorbeeld: je betaalt 50 per maand, waarvan 25 euro toestelbundel en 25 euro abonnement.
Als je via Next een nieuw toestel wil betaal je de resterende duur van je toestelbundel af. Als dit dus nog 10 maanden is, is dat dus 250 euro.
Je abonnement staat daar vervolgens los van. Als je dan dus een nieuw toestel wilt, ga je een nieuwe lening aan.
Je abonnement loopt dan nog 10 maanden door voordat je een nieuw abonnement kan kiezen.
NopeShreddaaa schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:34:
[...]
Jij haalt 2 dingen door elkaar. Met je Iphone 8 heb je nu 2 betalingen die bij elkaar opgeteld worden en dan worden verrekend. Je hebt een 2 jarige lening afgesloten voor je te telefoon (je toestelbundel) en je hebt een abonnement afgesloten voor het gebruik van Vodafone.
Voorbeeld: je betaalt 50 per maand, waarvan 25 euro toestelbundel en 25 euro abonnement.
Als je via Next een nieuw toestel wil betaal je de resterende duur van je toestelbundel af. Als dit dus nog 10 maanden is, is dat dus 250 euro.
Je abonnement staat daar vervolgens los van. Als je dan dus een nieuw toestel wilt, ga je een nieuwe lening aan.
Je abonnement loopt dan nog 10 maanden door voordat je een nieuw abonnement kan kiezen.

Ja maar je nieuwe abonnement gaat pas na 10 maanden in, in mijn voorbeeld. In jouw geval zit je ook met je oude abonnement tot dat ie verstreken is.Nick25 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:36:
[...]
Nopehij word dan ook verlengd wat ze bij mijn ook hebben gedaan...
NopeShreddaaa schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:37:
[...]
Ja maar je nieuwe abonnement gaat pas na 10 maanden in, in mijn voorbeeld. In jouw geval zit je ook met je oude abonnement tot dat ie verstreken is.

De startdatum van je contract is 28 september 2017.
De einddatum van je contract is 27 september 2019.
Word dus direct een nieuwe verlenging gedaan (dus open gebroken)
[Voor 15% gewijzigd door Nick25 op 06-11-2017 10:41]
Edit: heb er niks aan. Net gebeld, mijn contract is voor april 2016 ingegaan, dus dan telt Next nog niet.Nick25 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:40:
[...]
Nope
Word dus direct een nieuwe verlenging gedaan (dus open gebroken)
Goed dat ik dit weet. Thanks voor de info!
[Voor 13% gewijzigd door Solotov op 06-11-2017 13:52]
Ik had in februari een 7 met 32gb ontvangen en ik wilde deze afbetalen. Naar mijn verbazing was het openstaande bedrag vele malen lager dan ik dacht. Het restant wat ik alleen af hoef te betalen is 325 Euro incl btw en voor eenmalig 99 heb ik de nieuwe X
Het nieuwe abonnement gaat in na dat je huidige is afgelopen als de nieuwe abbo voordeliger is

Bij mijn niet die werd open gebroken en ben dus begonnen met nieuwe start datum directs0kkie schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:04:
Ik heb ook via Next een iPhone X geregeld maar nog niks ontvangen.
Ik had in februari een 7 met 32gb ontvangen en ik wilde deze afbetalen. Naar mijn verbazing was het openstaande bedrag vele malen lager dan ik dacht. Het restant wat ik alleen af hoef te betalen is 325 Euro incl btw en voor eenmalig 99 heb ik de nieuwe X
Het nieuwe abonnement gaat in na dat je huidige is afgelopen als de nieuwe abbo voordeliger isVoor mij dus pas in februari 2019.

[Voor 8% gewijzigd door Nick25 op 06-11-2017 14:07]
Iemand een idee waar dat verschil in zit? Subsidie op toestellen bestaat tegenwoordig toch niet meer?
Bronnen:
https://www.kpn.com/mobie...orgeloos-standaard/2-jaar
pricewatch: Apple iPhone X 256GB Grijs
Dat heeft bijna elke provider. (was ook met 8 & 8+ )Yggdrasil schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:05:
Ik zie op KPN dat ze voor een iPhone X 256 €1224 rekenen voor het toestel, terwijl dit op de Pricewatch minimaal zo'n €1319 is bij andere winkels. Bijna €100 verschil?
Iemand een idee waar dat verschil in zit? Subsidie op toestellen bestaat tegenwoordig toch niet meer?
Bronnen:
Dat komt omdat ze massaal inkopen en dan wat met de prijs kunnen doen.
Beetje 'subsidie' zit er nog wel degelijk op. Bij mijn iPhone 8 scheelde het ook een kleine 100 euro t.o.v. los kopen.Yggdrasil schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:05:
Ik zie op KPN dat ze voor een iPhone X 256 €1224 rekenen voor het toestel, terwijl dit op de Pricewatch minimaal zo'n €1319 is bij andere winkels. Bijna €100 verschil?
Bronnen:
[Voor 103% gewijzigd door Novarion op 30-05-2018 12:48]
De 7 heb ik laten vallen en is verkeerd gerepareerd door mijn verzekeraar, hierdoor wordt waarschijnlijk de nieuwprijs van mijn huidige toestel uitgekeerd. Dit geld kan ik nu steken in een nieuwe iPhone X of ik wacht nog even op september tot er nieuwe modellen uitkomen. Ik vraag me achter af wat nog de meerwaarde gaat zijn van de X 2018 of de iPhone 9 t.o.v de huidige X. Voorlopig zie ik alleen snelladen en de betere processor als pluspunten, voor mijn gebruik niet echt een must.
Ben benieuwd naar jullie mening, een van onderstaande opties kiezen of even wachten op een (vermoedelijke) prijsdaling?

Als je kan en wil wachten zou ik toch even wachten op het volgende model, immers zal die dan net iets sneller zijn, mogelijk verbeterde accuduur en wss een jaar langer plezier van updates - dus een langere levensduur of als je over 2 jaar wilt verkopen een hogere ROI

[Voor 9% gewijzigd door WhatsappHack op 14-08-2018 14:06]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Eigenlijk doelde ik meer op de verwachte usb-c koppeling.WhatsappHack schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 14:05:
@BertP Snelladen doet de huidige iPhone X en 8 toch ook al met de juiste lader?Als je hem aan een macbook lader hangt gaat t supersnel.
Als je kan en wil wachten zou ik toch even wachten op het volgende model, immers zal die dan net iets sneller zijn, mogelijk verbeterde accuduur en wss een jaar langer plezier van updates - dus een langere levensduur of als je over 2 jaar wilt verkopen een hogere ROIEn natuurlijk lekker simonly pakken bij je provider haha.

Apple werkt toe naar een iPhone zonder poorten, waarbij alles draadloos gaat. Ik verwacht dus ook niet dat ze nog gaan overstappen op USB-C. Er zal waarschijnlijk wel een USB-C naar Lightning-kabel en USB-C oplader worden meegeleverd bij de volgende generatie iPhone. Op die manier kan iedereen genieten van snelladen.BertP schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 18:25:
[...]
Eigenlijk doelde ik meer op de verwachte usb-c koppeling.Ik kan en wil wel wachten op het volgende model dus nu maar even wachten op de keynote.
Ik zou die 1.5 - 2 maand even wachten eerlijk gezegd.BertP schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 19:33:
Ben benieuwd naar jullie mening, een van onderstaande opties kiezen of even wachten op een (vermoedelijke) prijsdaling?]
Zeker nu ze verwachten dat de iPhone X de iPhone 8 gaat vervangen en round de 899 gaat kosten.
Zelf heb ik nu een Samsung S8 en zou het liefst een iPhone X kopen, maar ik probeer me in te houden en te wachten.
https://tweakers.net/shop...biel-punt-nl/shopreviews/Jieve schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:34:
Iemand ervaring met Mobiel.nl?
Hoeveel ervaringen wil je?

Hoi!
haha, idd genoeg!EWK schreef op zondag 16 december 2018 @ 21:38:
[...]
https://tweakers.net/shop...biel-punt-nl/shopreviews/
Hoeveel ervaringen wil je?
Even lezen, ben opzoek naar een goeie webwinkel met redelijke prijzen!
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
OFFLINE enkele berichten geedit
Gisteren stond er nog een pre-order banner maar die is nu helemaal weg… Dit is de eerste keer in 10 jaar dat ik ga verlengen met toestel en ook nog eens pre-order. Komen de pre-order modellen gewoon in de webshop?Mrjraider schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:28:
Lijkt me goed. Morgen komen we meer te weten denk ik. Ik zit bij Vodafone dus ik hou de website al in de gaten.
Ja als het goed is wel, en verlengen moet via my Vodafone ook voor de pre-orderGreetoz schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:05:
[...]
Gisteren stond er nog een pre-order banner maar die is nu helemaal weg… Dit is de eerste keer in 10 jaar dat ik ga verlengen met toestel en ook nog eens pre-order. Komen de pre-order modellen gewoon in de webshop?
|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
thxovertones schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:22:
[...]
Ja als het goed is wel, en verlengen moet via my Vodafone ook voor de pre-order
Ik heb een red-together abo, dus zal voor beide nummers het process moeten doorlopen denk ik. Ben benieuwd vanmiddag om 14:00. Ga zelf voor de midnight green en vriendin wil een zilveren, die komt vanaf een iPhone 6, dus dat zal wel even een upgrade zijn.
Nou absoluut ik ga ook voor midnight green, pro maxGreetoz schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 09:25:
[...]
thx
Ik heb een red-together abo, dus zal voor beide nummers het process moeten doorlopen denk ik. Ben benieuwd vanmiddag om 14:00. Ga zelf voor de midnight green en vriendin wil een zilveren, die komt vanaf een iPhone 6, dus dat zal wel even een upgrade zijn.
|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||
Belsimpel voelt als betere voorraad.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Geen idee, maar ik weet dat mijn pa bij de iPhone X via een 3rd party telecom boer zoals belsimpel 3 maanden langer moest wachten.Donstil schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:20:
Ik twijfel nog wat ik ga doen, belsimpel of vodafone zelf.
Belsimpel voelt als betere voorraad.
Ik ga gewoon bij Vodafone bestellen.
Ja ik ken er zat die dat niet moesten overigens.Greetoz schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:37:
[...]
Geen idee, maar ik weet dat mijn pa bij de iPhone X via een 3rd party telecom boer zoals belsimpel 3 maanden langer moest wachten.
Ik ga gewoon bij Vodafone bestellen.
Krijg je bij Vodafone gewoon een pakketje thuis? Of kan je ook laten bezorgen op drop-off point ofz?
Want ik zit die dag in het vliegtuig en ben in de middag pas thuis

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Tuurlijk mijn ervaring is ook gewoon een persoonlijke van 1 persoon. Maar het lijkt mij dat een enorme telekom boer als Vodafone wel wat voorraad moet hebben ;-). Ik verwacht overgens dat ze gewoon een x aantal gereserveerd hebben bij apple al en alsnog vandaag een definifieve bestelling doen.Donstil schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 10:46:
[...]
Ja ik ken er zat die dat niet moesten overigens.
Krijg je bij Vodafone gewoon een pakketje thuis? Of kan je ook laten bezorgen op drop-off point ofz?
Want ik zit die dag in het vliegtuig en ben in de middag pas thuis
Ik heb nog nooit bij Vodafone een telefoon besteld. Ik kon altijd met 200-300 euro korting een telefoon uitzoeken via mijn werkgever. Helaas mag dat niet meer van de belastingdienst dus nu zelf bestellen.
Ter vergelijking het vergelijkbare Samsung topmodel Galaxy Note 10 (ook 256GB opslag) bij hetzelfde pakket: 840,- bijbetalen....
Wat is de eenmalige bijbetaling op beide toestellen?Mrjraider schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:06:
Ik heb voor de gein eens zitten kijken, de introductie prijs ligt iets lager dan de XR maar qua maandbedrag ben je 10 euro duurde uit... kan iemand mij dat eens uitleggen? De XR is 46 in de maand en de 11 is 56 in de maand (Vodafone) like hoe dan? En dan heb ik een red essential met een doorloop tijd van 2 jaar... het gaat dan om een XR/11 met 64 GB.
0 euroyukhalilsel schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 16:56:
[...]
Wat is de eenmalige bijbetaling op beide toestellen?
Dat heeft denk ik te maken met welke toestelprijs Vodafone hanteert. Als je nu een XR neemt bij Vodafone betaal je 552 euro voor het toestel en voor de iPhone 11 betaal je 744 voor het toestel. Daar zit het verschil in.Mrjraider schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 14:06:
Ik heb voor de gein eens zitten kijken, de introductie prijs ligt iets lager dan de XR maar qua maandbedrag ben je 10 euro duurde uit... kan iemand mij dat eens uitleggen? De XR is 46 in de maand en de 11 is 56 in de maand (Vodafone) like hoe dan? En dan heb ik een red essential met een doorloop tijd van 2 jaar... het gaat dan om een XR/11 met 64 GB.
Op de Vodafone site geeft hij overigens aan dat de iPhone 11 zonder bijbetaling en Red abo 54 per maand is.
Ik wil graag een iPhone 11pro 64 GB zonder bijbetaling, waar zou ik de beste deal kunnen krijgen?
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Heb het geld niet om het toestel los te kopen, betaal er maandelijks voor nu inclusief abbonnementRoos79 schreef op maandag 22 juni 2020 @ 21:21:
@racoon Grote bijbetaling doen bijtje maand bedrag doen
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Tja uh, wat heb je zelf al gevonden?racoon schreef op maandag 22 juni 2020 @ 21:02:
Ik mag weer verlengen heb nu tele 2 onbeperkt bellen met 10 GB €52,- per maand.
Ik wil graag een iPhone 11pro 64 GB zonder bijbetaling, waar zou ik de beste deal kunnen krijgen?
Hoi!
Dus je kan het wel willen maar je aanvraag kan ook worden afgewezen!
Je kunt hier op tweakers ook abonnementen vergelijken. Zo te zien ben je met tele2 het goedkoopst uit. Maar daar zit je al bij. Dan zou je kunnen overstappen naar t-mobile. Zonder bijbetaling kom je op iets van 50 euro per maand.racoon schreef op maandag 22 juni 2020 @ 21:02:
Ik mag weer verlengen heb nu tele 2 onbeperkt bellen met 10 GB €52,- per maand.
Waarschijnlijk pas vanaf 14 uur...Jieve schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:45:
Iemand al mooie abonnementen gevonden icm de iPhone 12/12Pro?
Eens soms lekte er al wat uit al dan niet bewust. Vooralsnog is er nog niets bekend, iCulture heeft vaak wel goede overzichten ondanks dat het een verder een bar slechte cult site is. Zie: https://www.iculture.nl/nieuws/iphone-12-reserveren/Jieve schreef op vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:23:
[...]
Ik dacht dat er in de voorgaande jaren al sommige de prijzen icm een abonnement al beschikbaar had.
Ik ga vanmiddag eerst op mijn gemak de diverse aanbiedingen vergelijken en maak dan pas mijn keuze. Wellicht dat ik zelfs even afhoudt tot Black Friday, dan wordt namelijk ook nog wel eens gestunt met (sim-only) abbo’s en kun je wellicht een hele gunstige deal pakken. Heb mijn 7 al ruim 4 jaar dus die paar weekjes kunnen er ook wel bij

Overigens wel besloten om een 12 te nemen, het grotere scherm is voor mij wel een must. Ik heb een Galaxy A50 (6.4”) van mijn werk en merk dat wisselen tussen deze 2 toestellen met name terug naar de 7 (4.7”) heel vreemd aanvoelt.
Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW | MacBook Pro 13" 2017 | MacBook Air 13" 2017 I iPad 2018 | iPhone 12 | TV 2021 4K | AirPods Pro gen2
Volgens mij kun je ook nog eens 60 euro extra korting krijgen via ING spaarpunten.
Uiteraard wacht ik nog wel tot het nieuwe model aangekondigd is.
Dat zijn de gewone kale abonnementskosten die maandelijks worden geincaseerd. Maar zo op het oog lijkt er dan geen afbetaling meer in te zitten en dus ook geen BKR-registratie.bert pit schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 10:56:
@Dirk0s komen die 20 Euro van boven de stippellijn daar nog bij elke maand?
Die som snap ik niet. Bij Voda komt ie toch ook op 20 euro per maand?bert pit schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 11:37:
Bij Simyo betaal je voor 20Gb en onbeperkt bellen 20 Euro per maand. Iets minder data, scheelt op twee jaar 480 Euro. Een losse iPhone kost dan ongeveer 120 Euro meer. Netto besparing 360 Euro. Dat werkt via het KPN netwerk.
Het is mij niet helemaal duidelijk wat die 20 Euro (Vodafone red) boven de stippellijn doet. Is dat eenmalig, is dat per maand, is dat per 2 jaar? De duurdere providers hebben er een kunst van gemaakt om de aanbiedingen zo onoverzichtelijk mogelijk te maken. Als het gewoon totaal 20 Euro is, dan lijk het mij een goede prijs.Dennisdn schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 11:45:
[...]
Die som snap ik niet. Bij Voda komt ie toch ook op 20 euro per maand?
Boven de stippellijn staat gewoon het antwoord van de som er onder. Om het nog duidelijker te maken hebben ze er ook nog eens Totaal per maand en Totaal eenmalig bijgezetbert pit schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:17:
[...]
Het is mij niet helemaal duidelijk wat die 20 Euro (Vodafone red) boven de stippellijn doet. Is dat eenmalig, is dat per maand, is dat per 2 jaar? De duurdere providers hebben er een kunst van gemaakt om de aanbiedingen zo onoverzichtelijk mogelijk te maken. Als het gewoon totaal 20 Euro is, dan lijk het mij een goede prijs.

Die 20 euro zijn de abonnementskosten van Vodavone Red. Deze kost normaal 25 euro per maand.GioStyle schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:20:
Die €20 per maand lijkt me gewoon een maandelijkse aflossing voor je toestel.
Onder de stippellijn staat alleen uitgelegd dat de prijs - de 5 euro ziggo korting is.
Dit heeft niks met aflossing van het toestel te maken.
Ja, ik zie het nu.Hurricane78 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 12:25:
[...]
Die 20 euro zijn de abonnementskosten van Vodavone Red. Deze kost normaal 25 euro per maand.
Onder de stippellijn staat alleen uitgelegd dat de prijs - de 5 euro ziggo korting is.
Dit heeft niks met aflossing van het toestel te maken.
Dus de vergelijking is nu 24x €20 + €864 = €1344 tegenover €1100 (los toestelprijs) + sim only abo
€1344 - €1100 = €244.
Dus als je een sim only 2 jaar abo kan vinden voor €244 of minder dan is die Vodafone abo minder interessant.
[Voor 25% gewijzigd door GioStyle op 30-08-2021 12:30]
Volgens mij krijg je dus nog via ING spaarpunten 60 euro korting op je toestel inc een Vodafone abo.
Wat dus uitkomt op: 1284 Euro.
Is dit de gangbare prijs, ergo ik ga niet lager kunnen vinden? Moet toch goedkoper/efficiënter kunnen na 6 maanden release zou je denken

Toch wat kunnen vinden i.c.m. de ING rentepunten aanbieding / Ziggo korting via Mobiel.nl bij Vodafone:
1: 30gb/onbeperkt bellen
2. 100gb/onbeperkt bellen
iPhone 13 Pro 256:
1. 1533/24=63,88
2. 1604/24=66,83
iPhone 13 Pro 512:
1. 1855/24=77,29
2. 1727/24=71,96
iPhone 13 Pro Max 256:
1. 1618/24=67,42
2. 1681/24=70,04
iPhone 13 Pro Max 512:
1. 1819/24=75,79
2. 1891/24=78,79
[Voor 38% gewijzigd door Kees Klaassen op 22-04-2022 09:52]
Zelf heb ik recent mijn 13 Pro juist los gekocht (maar ik ga er minimaal 3 jaar mee doen), omdat ik geen zin had in 65 euro aan abonnement kosten per maand (ik blijf liever rond de €25 qua abonnement), maar ik ken ook meerdere mensen die een duurdere toestel zoals een iPhone of een Samsung met een goedkoper abonnement nemen, en het verschil dan bijbetalen omdat dat weleens goedkoper wil uitkomen dan gewoon los kopen (dat deed ik vroeger ook, maar dat waren andere merken)
Voor mezelf de volgende afwegingen/stappen gedaan bij het aanschaffen van de iPhone 13 Pro.Mizgala28 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 12:16:
@Kees Klaassen Geen idee wat de gangbare prijzen zijn nu, maar een kennis van mij nam recent een groene 13 Pro 256GB via Belsimpel, en inclusief Ziggo korting was dat 65 euro per maand voor 100gb+onbeperkt bellen en eenmalig 111 euro bijbetalen (toestelbetaling was 40 euro x 24 = 960 = 111 = 1071 euro na 2 jaar)
Zelf heb ik recent mijn 13 Pro juist los gekocht (maar ik ga er minimaal 3 jaar mee doen), omdat ik geen zin had in 65 euro aan abonnement kosten per maand (ik blijf liever rond de €25 qua abonnement), maar ik ken ook meerdere mensen die een duurdere toestel zoals een iPhone of een Samsung met een goedkoper abonnement nemen, en het verschil dan bijbetalen omdat dat weleens goedkoper wil uitkomen dan gewoon los kopen (dat deed ik vroeger ook, maar dat waren andere merken)
- Mobiel.nl geeft € 60,- korting via ING Rentepunten (vraag in je cirkel of via het forum elders)
- Vodafone heeft momenteel de 'Runners' aanbieding lopen: geen aansluitkosten en extra korting op het toestel/abonnement.
- Ziggo korting geeft extra € 5,- p/m korting + verdubbeling van data. Wij hebben hier Ziggo, maar mocht je het niet hebben dan - zo heb ik vernomen - zou je een adres van een familielid/kennis kunnen opgeven met Ziggo. Ze doen er niet moeilijk over en je afleveradres mag afwijken.
- De 512GB model kent - relatief gezien - een hogere korting uiteindelijk dan de 128GB of de 256GB, mede in achtgenomen wat losse toestellen binnen of buiten aanbiedingen kosten.
Zodoende binnenkort de iPhone 13 Pro 512GB binnen hopelijk

Ben wel benieuwd of ze nu op basis moment van order of moment van ondertekening gaan uitleveren. Dat laatste zou wel nasty zijn aangezien hij bij hen in de queu vastzat

Ik heb net met de chat van T-mobile "gechat"
Geen duidelijk antwoord maar wellicht is hier als wel de ervaring.
Ik heb nu iPhone SE2020 met 4G bij T-mobile.
Straks heb een iPhone en ga een nieuw ruimer abonnement nemen. En gelijk is dat dan 5G (standaard bij nw abo)
Maar als ik mijn mobiel heb onvangen volgende week, kan ik dan gelijk mijn huidige SIM erin doen en de boel gereed maken (configureren) en dan het abo verlengen of gaat dat dan geouwehoer opleveren daarna van 4G naar 5G in een nieuw abo en moet ik alles opnieuw instellen?
Of is de tip dat ik het maar beter gelijk kan gaan regelen voordat ik die mobiel krijg?
there's no place like cloudbase
Ik lees echter op diverse fora dat het qua snelheid niet perse veel verschil maakt en anderen noemen het een grotere belasting op de accu. Wat zijn hier de ervaringen?
kan verlengen bij Vodafone 288 eenmalig en 63 per maand, vind ik best aan de hoge kant!
Samsung Galaxy Z Fold4 5G 1TB Black
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.