• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:51
hmr schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:12:
Ik heb mijn bestelling toch geannuleerd bij Vodafone en een scherpe deal bij T-mobile afgesloten! En dat voor 1 jaar. Ik ben er prima blij mee en kan volgend jaar dan weer een eventuele nieuwe telefoon halen!
Wat voor abonnement heb je aangeboden gekregen? Mijn abonnement loopt af. Dus ik twijfel tussen een nieuwe iPhone 7 los kopen, met abonnement kopen of mijn iPhone 6 blijven gebruiken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-06 22:35
FYI; ik heb vrijdag een verlenging gedaan bij Tele2 en krijg net een mail binnen voor het maken van een leverafspraak. Kan op vrijdag, zaterdag en zelfs zondag. Netjes :) Ben alleen zelf niet thuis die dagen.

• mennoza
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-05 15:25
miicker schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:05:
[...]

Valt natuurlijk niet met zekerheid te zeggen, maar ik gok niet dat die prijzen omlaag gaan omdat de SE lijn los staat van de normale lijn.
Ik wil nl minder betalen. Zijn er periodes binnenkort waarin het beter/goedkoper is om een abo te nemen? Wil graag een SE maar goedkoper dan hij nu kost pm

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:22
bartvb schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:55:
FYI; ik heb vrijdag een verlenging gedaan bij Tele2 en krijg net een mail binnen voor het maken van een leverafspraak. Kan op vrijdag, zaterdag en zelfs zondag. Netjes :) Ben alleen zelf niet thuis die dagen.
Nice! Hoe laat heb je besteld en hoeveel GB/kleur iPhone?

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-06 22:35
@Jdome; vrijdag rond 11:05, 128GB Black, geen plus (vind de 'normale' 7 al best groot), verlenging (heb nu maandabo).

[Voor 14% gewijzigd door bartvb op 15-09-2016 19:19]

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-06 08:16
Zojuist Vodafone met iPhone 7 geannuleerd en nieuwe order geplaats.
iPhone 7 plus 128gb met Vodafone red 2 jaar , €38,- p/m en €442,- bijbetaling.
Toch maar een plus versie eens proberen 😜

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-05 17:21

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Gsmwijzer: vandaag is de levertijd veranderd van 16 september naar Levertijd onbekend. Geen mail gehad oid. Besteld vrijdag avond, dus zo te zien toen al te laat voor de eerste levering.

Jammer dat er niet even een mailtje wordt gestuurd met een idee wanneer het toestel eraan komt... Maar ff zelf een mail sturen...

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik ben vandaag bij een t-mobile winkel geweest om de iPhone 7 128GB Zwart te bestellen. In het systeem van de verkoper stond dat deze beschikbaar zou zijn op 16 september (morgen) echter zei hij dat dit een fout was en dat het minimaal 2 weken zou duren.
Hij gaf aan dat Apple had toegezegd 6.000 iPhones aan T-Mobile te leveren, maar er zijn er slechts 1.600 geleverd, waardoor er lange wachttijden zijn ontstaan, ik vond het als bullshit klinken, die wachttijden zijn altijd al zo lang..

Maar ik heb wel een lekkere deal hoor!
128 GB iPhone (mat) zwart. 6GB data. onbeperkt bellen & smsen + 120 mb & 120 min/sms in het buitenland (binnen de EU) voor:
€35,50 per maand & €284,19 eenmalig
Totaal dus €1.136,19 :)

Met dank aan een Tweaker die dit voor me kon regelen aangezien hij bij T-Mobile werkt. (Ik zal zijn naam niet bekendmaken want dan krijgt hij denk ik heel veel DM's)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Brabso
miicker schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:33:
Ik ben vandaag bij een t-mobile winkel geweest om de iPhone 7 128GB Zwart te bestellen. In het systeem van de verkoper stond dat deze beschikbaar zou zijn op 16 september (morgen) echter zei hij dat dit een fout was en dat het minimaal 2 weken zou duren.
Hij gaf aan dat Apple had toegezegd 6.000 iPhones aan T-Mobile te leveren, maar er zijn er slechts 1.600 geleverd, waardoor er lange wachttijden zijn ontstaan, ik vond het als bullshit klinken, die wachttijden zijn altijd al zo lang..

128 GB iPhone (mat) zwart. 6GB data. onbeperkt bellen & smsen + 120 mb & 120 min/sms in het buitenland (binnen de EU) voor:

Met dank aan een Tweaker die dit voor me kon regelen aangezien hij bij T-Mobile werkt. (Ik zal zijn naam niet bekendmaken want dan krijgt hij denk ik heel veel DM's)
Topdeal indd👍
Wie is het 😜

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11-03 20:06
Zijn er hier mensen die ook bij Vodafone hebben besteld? Ik heb vorige week om 9:01 een iPhone besteld i.c.m. een abonnement bij Vodafone, 2 dagen geleden is de status veranderd in: Bestelling Verzonden. Echter heb ik geen enkele mail of wat dan ook ontvangen inzake de levering, geen idee dus of ze morgen komen?

Mensen bij Vodafone die wél een dergelijke mail ontvangen hebben?

• ableton
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-05 15:20
Die medewerker mag ook altijd contact met mij opnemen, ik heb interesse! :)
Ik mag namelijk gaan verlengen bij T-Mobile

• Brabso
Juhrat schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:52:
Zijn er hier mensen die ook bij Vodafone hebben besteld? Ik heb vorige week om 9:01 een iPhone besteld i.c.m. een abonnement bij Vodafone, 2 dagen geleden is de status veranderd in: Bestelling Verzonden. Echter heb ik geen enkele mail of wat dan ook ontvangen inzake de levering, geen idee dus of ze morgen komen?

Lijkt me sterk.
Vanmiddag nog een Vodafone medewerker aan de lijn die wist te vertellen dat zij het toestel pas eventueel morgen krijgen, dat is dus nog maar de vraag.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-06 08:12

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Wow! Dat Is wel heel netjes, doe mij zo'n deal, zeker het overstappen van Vodafone waard! :p

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-05 12:10
Brabso schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:03:
[...]

Lijkt me sterk.
Vanmiddag nog een Vodafone medewerker aan de lijn die wist te vertellen dat zij het toestel pas eventueel morgen krijgen, dat is dus nog maar de vraag.
Status van mijn vriendin was ook gewijzigd naar bestelling is verzonden.
Heb geen T&T code ontvangen, ik heb gebeld, kreeg ik een T&T Code, alleen werkt de code niet...
Ben zo klaar met dat Vodafone, iedereen daar zegt wat anders en blijven achter in informeren van mensen, walgelijk bedrijf hoe ze met klanten om gaan. |:(

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:16
Jieve schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:56:
[...]

Status van mijn vriendin was ook gewijzigd naar bestelling is verzonden.
Heb geen T&T code ontvangen, ik heb gebeld, kreeg ik een T&T Code, alleen werkt de code niet...
Ben zo klaar met dat Vodafone, iedereen daar zegt wat anders en blijven achter in informeren van mensen, walgelijk bedrijf hoe ze met klanten om gaan. |:(
De T&T code gaat ook pas later werken. Meestal pas rond middennacht.

• Jieve
Khayma schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:58:
[...]

De T&T code gaat ook pas later werken. Meestal pas rond middennacht.
Oke, ben benieuwd.

Volgend jaar gewoon weer bij Apple bestellen!

• Tremio
  • Laatst online: 11:39

Stiekem zou ik ook gebeld willen worden...

• Brabso
Ach ik heb het geduld wel het zij zo 😇
Maar verwarrend is het wel op deze manier bij Vodafone

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:37
Hilarisch. Typhone adverteerde tot vandaag als volgt. Waarom bestellen bij typhone? Ruime voorraad! Preorder vandaag is vrijdag in huis! Natuurlijk zag ik al aankomen dat dat niet ging gebeuren maar man man man. Wat een gelieg en bedrog, hoezo misleidende reclame..

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 12:49
Juhrat schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:52:

Hier ook de status bestelling verzonden zonder mails of dergelijks. Ben benieuwd.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.

• Anoniem: 444220
  • Registratie: Februari 2012
  • Niet online
Ik heb diegene die het vroegen een PM gestuurd. Ik ben overigens geen officiële Tmobile medewerker ;). Dat even ter info.

Wanneer anderen nog interesse hebben om eventueel over te stappen naar Tmobile icm de iPhone, PM me maar.

Als ik zo teruglees.... Ik wil niet overkomen als Spammer btw 😳

Edit:
Ik reageer morgen na het werk op alle PM's. Uiteraard op orde van binnenkomst.

EDIT 20/9/2016:

Momenteel kan ik even geen nieuwe aanvragen meer doen. Eerst wil ik diegene die nu gereageerd hebben verwerken. Dus graag geen PM meer hiervoor ;) Bvd.

[Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 444220 op 19-09-2016 15:07]

• Jieve
Verkeerde topic

[Voor 82% gewijzigd door Jieve op 15-09-2016 23:04]

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-06 16:31
Verkeerde topic.

[Voor 90% gewijzigd door menalert op 15-09-2016 23:07]

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-05 09:19
Kreeg zojuist een e-mail van GSMWijzer:

Leuk dat je de nieuwe iPhone 7 of iPhone 7 Plus bij GSMwijzer.nl hebt besteld. De vraag naar de nieuwe iPhone is wereldwijd, en zeker in Nederland, aanzienlijk groter dan verwacht. Hierdoor krijgen wij maar een klein deel van de eerder toegezegde aantallen geleverd. Dit betekent helaas dat de levertijd van jouw gereserveerde toestel is vertraagd.

Wanneer jouw toestel geleverd wordt, is afhankelijk van de provider. De exacte leverdatum is niet bekend, maar wij verwachten dat je binnen 1 tot 3 weken het toestel in huis hebt. Zodra we meer weten, maar uiterlijk vrijdag 23 september, informeren we jou over de levertijd van je bestelde iPhone. Zodra je bestelling verzonden is, hoor je dit ook van ons.

Onze excuses voor het ongemak. We doen er natuurlijk alles aan om jouw nieuwe iPhone zo snel mogelijk te leveren.

Met vriendelijke groet,

Het team van GSMwijzer.nl

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

Zelfde mail gehad, maar dan va mobiel.nl :) Ook Vodafone?

Bij mij gaat het om een 32GB Black

[Voor 13% gewijzigd door d0s op 16-09-2016 10:24]

• Dannydekr
d0s schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:24:
Zelfde mail gehad, maar dan va mobiel.nl :) Ook Vodafone?

Bij mij gaat het om een 32GB Black
Ja exact hetzelfde :) Vodafone en 32GB Black. Besteld op vrijdag om 08:05.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

Dannydekr schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:39:
[...]

Ja exact hetzelfde :) Vodafone en 32GB Black. Besteld op vrijdag om 08:05.
Ik dinsdagmiddag, dus dan sta ik helemaal achter in de rij ;-)

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:18
Ben blij dat ik gsmwijzer heb geannuleerd en hem gewoon los heb besteld bij AS DH. Het is altijd wat met die aanbieders. Ze weten echt wel wat ze binnenkrijgen, maar spelen gewoon met hun klanten. Ze weten toch dat ze nergens anders heen kunnen, want niemand krijgt veel voorraad. Bovendien waren ze de goedkoopste icm abo.

Ik ga wel gewoon door met m'n simonly. Is tot slot van rekening nog goedkoper ook. Alleen zat ik met mijn datalimiet, maar daar haal ik het dit jaar nog wel mee.

[Voor 64% gewijzigd door Redondo1982 op 16-09-2016 11:20]

I don't have dreams, I have goals!!

• Tremio
Afgelopen maandag besteld, telefonisch via Vodafone, vanochtend ontvangen! Super Vodafone!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-06 20:35
Tremio schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:18:
Afgelopen maandag besteld, telefonisch via Vodafone, vanochtend ontvangen! Super Vodafone!
Wat heb je dan besteld?

De iPhone 7's zijn gewoon verkrijgbaar (op JET BLACK na) op BCC.nl

• Hoedje
  • Laatst online: 04-06 21:38
Hier gaat het om de combo abonnementen en toestellen. Levertijden en beschikbaarheid mogen in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-03 07:14
Ik had eerst bij KPN besteld, maar toch maar weer afgezien vanwege de CB prijzen. Kreeg wel de tip om vandaag nogmaals te bellen als de toestellen echt beschikbaar zijn.

KPN bied mij naast KPN compleet 5 euro korting nogmaals 5 euro korting op een zorgeloos abbo. Toestelprijzen kunnen ze niets aan doen. Dan kom je in twee jaar onder de CB prijzen, maar uiteindelijk levert het max 20 euro op. Wel alleen voor de oude abbo's, niet voor nieuwe.

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-06 19:43
Bedankt Tremlo voor de tip.

Vandaag een Zwarte 32Gb iPhone 7 besteld met 12Gb Vodafone red abbo voor 46,- p.m.
Ik vind het wel een goede deal :)
Ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren voordat ik mn toestel krijg maar dat zal nog wel even duren zo in het andere topic te zien ;)

• Dannydekr
Redondo1982 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:17:
Ben blij dat ik gsmwijzer heb geannuleerd en hem gewoon los heb besteld bij AS DH. Het is altijd wat met die aanbieders. Ze weten echt wel wat ze binnenkrijgen, maar spelen gewoon met hun klanten. Ze weten toch dat ze nergens anders heen kunnen, want niemand krijgt veel voorraad. Bovendien waren ze de goedkoopste icm abo.

Ik ga wel gewoon door met m'n simonly. Is tot slot van rekening nog goedkoper ook. Alleen zat ik met mijn datalimiet, maar daar haal ik het dit jaar nog wel mee.
De deal was dusdanig goed dat ik het echt wel op kan brengen om wat langer te wachten :) Scheelt heel veel geld met andere aanbieders.

• Tremio
kx22 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:51:
[...]

Wat heb je dan besteld?

De iPhone 7's zijn gewoon verkrijgbaar (op JET BLACK na) op BCC.nl
Ik heb de Iphone 7 128GB zilver besteld.

• WouterL
Typhone met tele2 ook maar afgelegd. Nu zeker even wachten voordat ik weer kan afsluiten... :( mede dankzij een aardige tweaker een zeer mooie tmobile deal!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:55
Welke T-Mobile deal precies? Goedkoper dan via mobiel.nl, coolblue, etc?

• WouterL
AquaSheep schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:29:
Welke T-Mobile deal precies? Goedkoper dan via mobiel.nl, coolblue, etc?
Geloof van wel. 35.5p/m. 435 euro per bijbetalen voor 6GB onbeperkt bellen/smsen voor iphone 7 plus 128gb

• kx22
Redondo1982 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 11:17:

Nee dat weten ze niet.
Het is echt niet zo dat ze bij voorbaat 5 of 10 bestellen. Als het aan hun ligt bestellen ze 300 van alles, want verkopen doen ze toch wel. Het ligt aan de providers hoeveel ze leveren.
CoolBlue staat bekend als een transparant bedrijf waar service voorop staat, denk je werkelijk dat ze iemand aan de lijn willen houden?
Denk je dat een bedrijf het fijn vindt dat men annuleert als ze aan het lijntje worden gehouden?

Nee ze weten dat niet. Een vriend van mij heeft zelf een GSMzaakje, daarvoor bij een grotere bedrijf gewerkt op kantoor. Niemand weet daar hoeveel ze krijgen, want een Apple mobiel wordt 100% verkocht (vooral 4-5 jaar geleden).

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11:22
Is er ergens een overzicht van de abonnementen die je in de Apple Store kan afsluiten? Ik zie namelijk dat de 128GB zwarte iPhone die ik wil vandaag daar opgehaald kan worden, alleen ik wil een voordelig abonnement erbij. Heb namelijk nu bij Tele2 besteld en daar betaal ik 50 euro p/m voor 8GB onbeperkt bellen en onbeperkt sms'en met eenmalige bijbetaling van 55 euro. Moet tot eind oktober wachten waar ik niet zoveel zin in heb.

Als ik daar iets vergelijkbaars kan krijgen (maakt niet uit welke provider), dan rij ik er vanmiddag heen.

[Voor 11% gewijzigd door Jdome op 17-09-2016 10:41]

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-04 14:36
Jdome schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:32:
Is er ergens een overzicht van de abonnementen die je in de Apple Store kan afsluiten? Ik zie namelijk dat de 128GB zwarte iPhone die ik wil vandaag daar opgehaald kan worden, alleen ik wil een voordelig abonnement erbij. Heb namelijk nu bij Tele2 besteld en daar betaal ik 50 euro p/m voor 8GB onbeperkt bellen en onbeperkt sms'en met eenmalige bijbetaling van 55 euro. Moet tot eind oktober wachten waar ik niet zoveel zin in heb.

Als ik daar iets vergelijkbaars kan krijgen (maakt niet uit welke provider), dan rij ik er vanmiddag heen.
Nee, daar kun je op internet geen prijzen van vinden. Daarvoor moet je naar de Apple store. Ze hanteren daar wel belachelijke prijzen voor Abonnementen. Een 2 jarig Vodafone Red Super abonnement icm met een iPhone 7plus 128 GB kost je 85 Euro per maand eng 349 Euro bijbetalen voor de telefoon.

Bij Vodafone kost datzelfde abonnement 58 Euro per maand en 250 Euro bijbetalen voor de telefoon.

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:18
kx22 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:43:
[...]

Nee dat weten ze niet.
Het is echt niet zo dat ze bij voorbaat 5 of 10 bestellen. Als het aan hun ligt bestellen ze 300 van alles, want verkopen doen ze toch wel. Het ligt aan de providers hoeveel ze leveren.
CoolBlue staat bekend als een transparant bedrijf waar service voorop staat, denk je werkelijk dat ze iemand aan de lijn willen houden?
Denk je dat een bedrijf het fijn vindt dat men annuleert als ze aan het lijntje worden gehouden?

Nee ze weten dat niet. Een vriend van mij heeft zelf een GSMzaakje, daarvoor bij een grotere bedrijf gewerkt op kantoor. Niemand weet daar hoeveel ze krijgen, want een Apple mobiel wordt 100% verkocht (vooral 4-5 jaar geleden).
Als ze het niet weten dan moeten ze geen 16 september bij de leverdatum zetten. Dus jouw argument, die we als naïef of het verdedigen van belangen kunnen bestempelen, is hiermee ook uitgesloten.

Ieder weldenkend mens weet dat ze dit doen om zoveel mogelijk orders binnen te halen en ze zien wel wat er blijft hangen. Zo werken dat soort bedrijven nu eenmaal, want mensen zijn het volgend jaar toch weer vergeten als ze op zoek zijn naar de beste deal. Daarom ga ik ook niet op zoek naar de goedkoopste deal, maar kijk ik ook naar de voorwaarden. Wat interesseert mij het dat het een paar euro duurder is per maand, alsof je dat merkt. Wat je wel merkt is door wie je in de maling wordt genomen.

I don't have dreams, I have goals!!

• Rooijackers
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-05 16:47
Ik ben van plan een iphone aan te schaffen i.c.m. abonnement. Ik zou tevreden zijn met een ouder model echter zie ik dat de kosten over twee jaar nauwelijks verschillen tussen de 6, 6s en 7. Is dit gebruikelijk? Het wordt namelijk zo een stuk interessanter om voor de 7 te gaan.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06 21:12
Rooijackers schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:37:
Ik ben van plan een iphone aan te schaffen i.c.m. abonnement. Ik zou tevreden zijn met een ouder model echter zie ik dat de kosten over twee jaar nauwelijks verschillen tussen de 6, 6s en 7. Is dit gebruikelijk? Het wordt namelijk zo een stuk interessanter om voor de 7 te gaan.
Er zitten inderdaad weinig prijsverschillen in. Dat zie je ook bij de losse toestelprijzen op Apple.nl zelf. De 7 32GB kost €769 en de 6S kost €659 (beide het 32GB model). Voorheen was dat zo met de 6S en de iPhone 6.
Op welke site kijk je voor een abonnement, bij de providers direct? Want via een "algemene" site van mobiele aanbieders is misschien de 6 nog wel te krijgen i.c.m. een abonnement. Wellicht dat er dan grote verschillen zijn.

 MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight 

• Jieve
Jdome schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:32:

Apple store kan niet alle abonnementen die op de website van Vodafone/T-Mobile aanbieden.
Aanbiedingen die de providers hebben, die hebben ze bij Apple niet in het systeem staan. Ze krijgen van de providers aantal abonnementen die ze mogen/kunnen aanbieden.
Het kan dus inderdaad veel schelen met wat je bij de provider op de website ziet en wat je zal krijgen bij Apple.

• Jieve
kx22 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:43:
[...]

Nee dat weten ze niet.

Providers weten wel degelijk wat ze krijgen op de van lancering van Apple.
Alleen zeggen ze dat niet naar de consument, want die loopt naar de concurrent om zijn device op te halen.
Medewerker van Vodafone heeft zelf aangegeven toen ik ging opzeggen, dat ze wisten wat ze kregen maar niet mochten zeggen.
Uiteindelijk opgezegd en toen vertelde ze, we wisten dat we op de eerste dag niet iedereen kon voorzien van een iPhone.

Edit: Er is een iPhone 7+ RoseGold 32GB beschikbaar in Amsterdam.

• cv8x
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 17:03

cv8x

Tsjakkaaaa

Bij coolblue is een iphone 7 128gb goedkoper dan een iphone 6s 64gb met hetzelfde abonnement. Erg vreemd!

In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-06 18:12
Ik had in eerste instantie mijn abonnement (icm met iPhone 7 128GB Black) verlengd bij vodafone:
Red Super 12GB, 50,-/m + eenmalig 220,-

Ik heb uiteindelijk toch maar geannuleerd om naar KPN te gaan (omdat ik ook internet thuis heb van KPN)
KPN Zorgeloos 10GB (na verdubbeling), 54,-/m + eenmalig 76,-

2GB minder dan bij vodafone, maar overall wel een paar tientjes goedkoper en eerder in huis (+ nog extra zenderpakket)

...less is more

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-06 16:31
Weet iemand de T-mobile prijzen wanneer je een abonnement afsluit in de Apple store? Zijn deze vergelijkbaar met die op de T-mobile website?

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 17:23
Ik wil graag bij KPN blijven i.v.m. de 5 euro korting voor zowel mij als mijn vader (toch 10 euro p/m in totaal), en het netwerk. Nu wil ik ook graag de nieuwe abonnementen afsluiten zodat ik direct EU dekking heb, scheelt ook wel wat kosten gezien ik in de buurt van Duitsland woon.

Bij CoolBlue scheelt dit gewoon even 100 euro t.o.v. KPN... Ik kan ze nog wel gaan bellen maar ik denk niet dat ik bij KPN een betere deal krijg ondanks dat ik verleng. Iemand nog een goedkopere optie voor deze abo's of kun je het beste bij CoolBlue terecht?

• funk-e
Tc-Chub schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:40:
Ik wil graag bij KPN blijven i.v.m. de 5 euro korting voor zowel mij als mijn vader (toch 10 euro p/m in totaal), en het netwerk. Nu wil ik ook graag de nieuwe abonnementen afsluiten zodat ik direct EU dekking heb, scheelt ook wel wat kosten gezien ik in de buurt van Duitsland woon.

Bij CoolBlue scheelt dit gewoon even 100 euro t.o.v. KPN... Ik kan ze nog wel gaan bellen maar ik denk niet dat ik bij KPN een betere deal krijg ondanks dat ik verleng. Iemand nog een goedkopere optie voor deze abo's of kun je het beste bij CoolBlue terecht?
belsimpel?

...less is more

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 17:23
Goede tip! Ik heb belsimpel en mobiel.nl beiden even gechecked. Scheelt iets meer dan een tientje voor beiden en 2 euro verschil tussen belsimpel en mobiel.nl. Bestel dan liever bij Coolblue. CB handelt echter de KPN EU orders pas per 26 september af dus dan bestel ik ze wel op die datum kan ik dan nogmaals controleren of het nog steeds de beste deal is :)

• Michieas
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:01
Iemand een aanrader voor beste abonnement met IPhone SE?
Voor mijn moeder... Huidige provider t-mobile. Ik denk dat ze met 1000mb meer dan genoeg heeft. Bellen zal niet meer zijn dan 100min en SMS doet ze niet echt...
Heb nu bij tele2 of Hollands nieuwe 1 jaar €22 per maand en €100 bij betalen. Volgens mij is alleen bij tele2 4g en Hollands niet...

• mennoza
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-05 15:25
Michiel Arndts schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:47:
Iemand een aanrader voor beste abonnement met IPhone SE?
Voor mijn moeder... Huidige provider t-mobile. Ik denk dat ze met 1000mb meer dan genoeg heeft. Bellen zal niet meer zijn dan 100min en SMS doet ze niet echt...
Heb nu bij tele2 of Hollands nieuwe 1 jaar €22 per maand en €100 bij betalen. Volgens mij is alleen bij tele2 4g en Hollands niet...
Je moet idd nog veel bijbetalen . Als het zonder bijbetalen was zou ik die ook nemen. Wil nl ook een SE met abo

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-03 07:14
Tc-Chub schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:40:

Ik kreeg 5 euro extra korting Pm als vaste klant via de opzeglijn van KPN. Ben je iets goedkoper totaal uig dan cool blue

• kx22
Jieve schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:22:
[...]

Providers weten wel degelijk wat ze krijgen op de van lancering van Apple.
Alleen zeggen ze dat niet naar de consument, want die loopt naar de concurrent om zijn device op te halen.
Medewerker van Vodafone heeft zelf aangegeven toen ik ging opzeggen, dat ze wisten wat ze kregen maar niet mochten zeggen.
Uiteindelijk opgezegd en toen vertelde ze, we wisten dat we op de eerste dag niet iedereen kon voorzien van een iPhone.

Edit: Er is een iPhone 7+ RoseGold 32GB beschikbaar in Amsterdam.
Ja providers zullen het ongetwijfeld weten, want die krijgen het direct van Apple.
Maar ik heb het over de winkels.

• Dannydekr
Besteld via GSMWijzer. Daar staat de status nog steeds op 2-3 weken, maar krijg nu wel allerlei bevestigingen via de mail / SMS van Vodafone dat het nummerbehoud is goedgekeurd etc. Ook een SMS gehad van KPN (huidige provider). Lijkt mij dus dat er progressie in zit :)

EDIT: Zojuist verzonden! Top! :)

[Voor 8% gewijzigd door Dannydekr op 21-09-2016 11:25]

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-06 18:47
Wat is eigenlijk het nut van het KPN EU abonnement nu roamingkosten worden afgeschaft per juni 2017?

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:15
Dat vroeg ik me ook af. (Kan volgende maand bij KPN verlengen)

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• bonyuri
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:17

bonyuri

Investigator!

Dat je nu alvast geen roaming kosten meer hebt :)
Hoe dat over een half jaar er uit gaat zien weet ik niet, wellicht worden de abo's dan goedkoper?

What Do You Call An Alligator In A Vest?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

bonyuri schreef op woensdag 21 september 2016 @ 16:19:
Dat je nu alvast geen roaming kosten meer hebt :)
Hoe dat over een half jaar er uit gaat zien weet ik niet, wellicht worden de abo's dan goedkoper?
Eerder duurder omdat ze niets meer kunnen verdienen aan roamen, zullen ze het ergens anders gaan zoeken. Denk je niet?

Hoi!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-04 23:30
Jieve schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:16:
[...]

Apple store kan niet alle abonnementen die op de website van Vodafone/T-Mobile aanbieden.
Aanbiedingen die de providers hebben, die hebben ze bij Apple niet in het systeem staan. Ze krijgen van de providers aantal abonnementen die ze mogen/kunnen aanbieden.
Het kan dus inderdaad veel schelen met wat je bij de provider op de website ziet en wat je zal krijgen bij Apple.
Vraagje, heb jij misschien enig idee welke abo's ze wel aanbieden? Of weet iemand een site waar dit te vinden is?

Situatie: ik zit bij KPN, sim only en kan verlengen. Heb een iPhone 7 plus 256gb besteld maar vanmorgen gehoord dat KPN pas 7 oktober een nieuwe levering verwacht. Alleen nu is het vandaag gelukt om een iPhone 7 plus te reserveren bij de Apple store.

Nu sta ik dus voor de keuze, deze ophalen en in 1x betalen (KPN houden) of overstappen naar ander abo omdat in de store geen KPN mogelijk schijnt te zijn?

Ik twijfel dus wel over t laatste want ff 1129 in 1x is best veel (kan best, maar als t niet in 1x hoeft is lekkerder :9 ) Een 2 jarig abo boeit me verder niet. En ik wil minimaal 4 gb hebben. (heb ik nu ook en red ik t prima mee, wifi op werk etc)

[edit] nevermind, heb mn reservering laten schieten... ik moet maar gewoon ff 2 weken langer geduld hebben. Geen zin om over te stappen en dan 2 jaar lang spijt te krijgen.

[Voor 6% gewijzigd door ElayZ op 23-09-2016 17:19]

• Regis
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-04-2019
Hier ook een vraag:

Ik ben van plan een iPhone 7 128GB Black te bestellen bij gsmwijzer met het volgende abonnement:

6GB + 120 belminuten (T-mobile).

Ik zit een beetje met die 120 belminuten in mijn maag. Op dit moment bel ik erg weinig en is het voldoende, maar dat kan over een jaar heel anders zijn. Kan ik tijdens het abonnement mijn belminuten ook aanpassen naar bijvoorbeeld 'onbeperkt bellen'?

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:37
Regis schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:53:
Hier ook een vraag:

Ik ben van plan een iPhone 7 128GB Black te bestellen bij gsmwijzer met het volgende abonnement:

Ik zit een beetje met die 120 belminuten in mijn maag. Op dit moment bel ik erg weinig en is het voldoende, maar dat kan over een jaar heel anders zijn. Kan ik tijdens het abonnement mijn belminuten ook aanpassen naar bijvoorbeeld 'onbeperkt bellen'?
Ja.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-06 21:12
Regis schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 19:53:
Hier ook een vraag:

Dat abbo heet stel samen & stel bij, dus ja het kan. Wel kan je korting vervallen (of veranderen).
Ik ga dus voor onbeperkt bellen voor die €2,50 extra.

 MacBook Air M1 2020 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 14 midnight 

• NVT
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-11-2021
menalert schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:37:
Weet iemand de T-mobile prijzen wanneer je een abonnement afsluit in de Apple store? Zijn deze vergelijkbaar met die op de T-mobile website?
Gisteren iPhone 7 Plus 256GBZwart met Tmobile abonnement aangeschaft, het zijn zelfde prijzen.

• funk-e

...less is more

• AquaSheep
€510 toestelprijs (iPhone 7 32GB) bij elke T-Mobile Stel Samen en Stel Bij Actie abonnement bij Mobiel.nl.
https://www.mobiel.nl/sma...2/5254-577-595-10073-2631
Nadeel is wel dat je lang moet wachten op je telefoon.

• THDivision
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 22-04-2018
AquaSheep schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:40:
€510 toestelprijs (iPhone 7 32GB) bij elke T-Mobile Stel Samen en Stel Bij Actie abonnement bij Mobiel.nl.
https://www.mobiel.nl/sma...2/5254-577-595-10073-2631
Nadeel is wel dat je lang moet wachten op je telefoon.
Wel erg goedkoop. Vraag me af of dat mobiel.nl wel te vertrouwen is. Hierboven tot nu toe alleen maar goede verhalen gelezen maar heb er geen goed gevoel bij.

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
THDivision schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:06:
[...]

Wel erg goedkoop. Vraag me af of dat mobiel.nl wel te vertrouwen is. Hierboven tot nu toe alleen maar goede verhalen gelezen maar heb er geen goed gevoel bij.
Mobiel.nl is het vroegere studentmobiel. Al een paar keer door de jaren heen besteld en alleen maar positieve ervaringen mee.

• AquaSheep
THDivision schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:06:
[...]

Mobiel.nl was vroeger Studentmobiel/GSMwijzer. Je kunt ze wel vertrouwen. Anders kun je ook via CoolBlue bestellen. Wel 2 tientjes meer bijbetalen dan Mobiel.nl.
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=567529

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 12:31
Heeft iemand ervaring met overgaan (met nummerbehoud) naar T-Mobile?

Het zit namelijk zo, ik ben overgegaan met nummerbehoud van KPN naar T-Mobile, maar omdat ik één maand opzegtermijn heb kan ik pas over ongeveer 28 dagen pas overgaan.

Enfin, geen probleem.. Maar op de T-mobile site zie ik dat ik nu al mijn 6GB klaar heb staan welke ik kan gebruiken, en dat mijn contract ook exact 2 jaar afloopt na de dag dat ik mijn iPhone op heb gehaald, en niet vanaf wanneer het contract hoort in te gaan.. Heeft iemand hier ervaring mee? De klantenservice is namelijk nauwelijks bereikbaar ivm. drukte, en bellen levert een wachttijd van minimaal 20 minuten op. Ik hoop om die reden dat iemand hier misschien raad weet.. Ik zit namelijk niet echt te wachten op dubbele abonnementskosten voor een maand..

[Voor 5% gewijzigd door Hoiz op 04-10-2016 22:08]

• SirWInsalot
  • Laatst online: 30-05 20:38
Na veel twijfelen toch maar voor de iPhone SE 64GB gekozen i.c.m met een 2-jarige Vodafone Smart L abbo.
Eergisteren contract afgesloten via F&F voor een maandbedrag van 43,50 per maand, maar nou zie ik dat hetzelfde abbonement met toestel 4 euro goedkoper is op de F&F pagina!

Heeft iemand een idee waar ik het best terecht kan, want de klantenservice is telefonisch niet bereikbaar in het weekend.

Toch maar langsgaan misschien??

• 215492
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2018
Hoi allemaal,

Weet iemand of het tegenwoordig nog steeds mogelijk is om bij de Apple Store Haarlem of Amsterdam de iPhone + abo kan afsluiten?

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:40

Nyana

Who?!

jafd01 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:48:
Hoi allemaal,

Weet iemand of het tegenwoordig nog steeds mogelijk is om bij de Apple Store Haarlem of Amsterdam de iPhone + abo kan afsluiten?
Dit kan volgens mij nog steeds. Enkel tmobile en Vodafone.

• joblamie
  • Niet online
Bij welke provider kun je zelf bepalen hoeveel je eenmalig voor het toestel betaalt? Bij T-Mobile kan dit bijvoorbeeld niet en ik las eerder in dit topic dat het ook bij KPN niet kan.

Ik wil bijvoorbeeld de iPhone kunnen nemen icm abonnement, maar bijvoorbeeld maximaal 50 euro per maand betalen voor het abonnement + toestel, dus dan een zelf te bepalen bedrag eenmalig betalen.

Edit: Ik zie dat het bij Vodafone kan.

[Voor 5% gewijzigd door joblamie op 25-10-2017 09:36]

• diotav
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:06
Je kunt ook gewoon een toestel middels Belsimpel bijv. kopen. Daar mag je dat bepalen bij elke carrier.

dion.dev

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05

OMX2000

By any means necessary...

joblamie schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:10:
Bij welke provider kun je zelf bepalen hoeveel je eenmalig voor het toestel betaalt? Bij T-Mobile kan dit bijvoorbeeld niet en ik las eerder in dit topic dat het ook bij KPN niet kan.

Ik wil bijvoorbeeld de iPhone kunnen nemen icm abonnement, maar bijvoorbeeld maximaal 50 euro per maand betalen voor het abonnement + toestel, dus dan een zelf te bepalen bedrag eenmalig betalen.

Edit: Ik zie dat het bij Vodafone kan.
Hoezo kan dat niet bij T-Mobile? Je kunt toch aangeven dat je meer betaalt waardoor je ook onder de 250 qua toestelbetaling blijft.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• joblamie
  • Niet online
OMX2000 schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:38:
[...]

Hoezo kan dat niet bij T-Mobile? Je kunt toch aangeven dat je meer betaalt waardoor je ook onder de 250 qua toestelbetaling blijft.
Ja, dus je hebt maar 2 keuzes. Of helemaal gratis, of onder de 250. Ik wil iets daar tussenin, bijvoorbeeld 500. En dat kan niet.

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-03 21:08
Zit zelf bij T-Mobile en wil de X 64gb gaan bestellen. De situate bij T-Mobile zelf is nog niet bekend maar heb hier ergens gelezen over Belsimpel en ben er even gaan neuzen

Opmerkelijk als je het opbreekt....
De telefoon is als je verlengt, wat ik wil gaan doen €960 Na 2 jaar ben je €1400 kwijt in z'n totaliteit.
€440 euro is dus de prijs van 2 jaar onbeperkt bellen/5000gb wat dan dus maandelijks €18.75 kost

Waarom betaal je bij een losse telefoon aanschaf meer dan €1100 en in een abonnement maar 960 ? Die 18 euro voor bellen en internet lijkt me een goedkoop prijsje, waar halen ze dan de winst uit in dit geval?

Verder maakt het meer bijbetalen wat daar wel heel makkelijk kan geen verschil anders dat je dan alleen maar maandelijks iets minder betaalt voor je abonnement, de totale prijs blijft aan het einde van de rit gewoon hetzelfde.

[Voor 16% gewijzigd door knakker2 op 27-10-2017 01:09]

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05

OMX2000

By any means necessary...

knakker2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 01:05:
Zit zelf bij T-Mobile en wil de X 64gb gaan bestellen. De situate bij T-Mobile zelf is nog niet bekend maar heb hier ergens gelezen over Belsimpel en ben er even gaan neuzen

De telefoon is als je verlengt, wat ik wil gaan doen €960 Na 2 jaar ben je €1400 kwijt in z'n totaliteit.
€440 euro is dus de prijs van 2 jaar onbeperkt bellen/5000gb wat dan dus maandelijks €18.75 kost

Waarom betaal je bij een losse telefoon aanschaf meer dan €1100 en in een abonnement maar 960 ? Die 18 euro voor bellen en internet lijkt me een goedkoop prijsje, waar halen ze dan de winst uit in dit geval?

Verder maakt het meer bijbetalen wat daar wel heel makkelijk kan geen verschil anders dat je dan alleen maar maandelijks iets minder betaalt voor je abonnement, de totale prijs blijft aan het einde van de rit gewoon hetzelfde.
Yep. Is een paar jaar zo trouwens. Een iPhone in een keer kopen bij een abonnement is ca. 100 euro goedkoper via T-Mobile. Nu maar hopen dat T-Mobile voldoende telefoons binnenkrijgt komende week.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• knakker2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-03 21:08
OMX2000 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 01:28:
[...]

Yep. Is een paar jaar zo trouwens. Een iPhone in een keer kopen bij een abonnement is ca. 100 euro goedkoper via T-Mobile. Nu maar hopen dat T-Mobile voldoende telefoons binnenkrijgt komende week.
Dus met andere woorden is het het voordeligst om het op deze wijze te doen, ipv los te kopen. Dat hele BKR gedoe deert me niet zoveel en zal dan ook 350 tot 400 bijbetalen (m'n iPhone 6s verkoop opbrengst , mocht ik er nog zoveel voor krijgen ;) )

Is zoiets als dit via Belsimpel nog wel te overtreffen dan ?

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:40
knakker2 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 01:05:

De winst? Die halen ze uit je abonnement en een deel van de inkoopprijs.

• Dannydekr
Vraagje. Ik heb een lopend (goed) abonnement bij Vodafone, deze duurt echter nog een jaar.

Toch ben ik benieuwd welke mogelijkheden er bij hen zijn om een iPhone X abonnement te krijgen in mijn situatie. Of is dit een verloren zaak?

• kx22
Ben nu op zoek naar de beste deal, als in goedkoopst mogelijk de iphone x krijgen met een simpele abonnement voor mijn vrouw. Wil hem wel zo snel mogelijk!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 12:36
Ben net in de winkel van KPN geweest, ging er van uit dat deze orders losstaan van de online orders. Dus besteld, was de 2e klant in de winkel dus dacht mooi, zeker als eerste in huis. Volgende week mooi ophalen in de winkel. Maar wat blijkt, de order wordt thuis geleverd. Was pas rond 10 klaar met de bestelling in de winkel. Betekend dit nu niet gewoon dat ik ergens als zoveel duizenste van de online orders ben? Mooie tijdverspilling dan namelijk.

• Dannydekr
Net even met Vodafone gebeld.

Had een zeer voordelig iPhone 7 abonnement lopen en moest nog een jaar (12 euro per maand toestelkosten, 24GB en verder alles onbeperkt voor 42,50 per maand).

Via Vodafone NEXT kon ik het toestel afkopen voor 129,-, voor de iPhone X 64GB Zwart moest ik 99,- bijbetalen. Krijg uiteindelijk 20GB per maand, verder alles onbeperkt, en betaal twee tientjes meer per maand.

Ben erg tevreden in ieder geval!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Dannydekr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:58:

Had een zeer voordelig iPhone 7 abonnement lopen en moest nog een jaar (12 euro per maand toestelkosten, 24GB en verder alles onbeperkt voor 42,50 per maand).

Via Vodafone NEXT kon ik het toestel afkopen voor 129,-, voor de iPhone X 64GB Zwart moest ik 99,- bijbetalen. Krijg uiteindelijk 20GB per maand, verder alles onbeperkt, en betaal twee tientjes meer per maand.

Ik sta nu ook in de wachtrij voor een NEXT deal. Maar heb vanmorgen ookal gebeld, na 20 min wachten was ik het wel zat :/. Zal wel lekker chaos zijn daarzo nu haha.

I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!

• Gangster93
  • Laatst online: 04-06 18:36
swoutr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:38:
Ben net in de winkel van KPN geweest, ging er van uit dat deze orders losstaan van de online orders. Dus besteld, was de 2e klant in de winkel dus dacht mooi, zeker als eerste in huis. Volgende week mooi ophalen in de winkel. Maar wat blijkt, de order wordt thuis geleverd. Was pas rond 10 klaar met de bestelling in de winkel. Betekend dit nu niet gewoon dat ik ergens als zoveel duizenste van de online orders ben? Mooie tijdverspilling dan namelijk.
Ligt er aan in welk systeem de verkoopmedewerker dat heeft gedaan. Heb je een naam horen vallen van het systeem waar hij/zij de order plaatste?
Bestelling komt inderdaad thuis.

• juliusyoup
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:42
Kecin schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:29:
[...]

Ik sta nu ook in de wachtrij voor een NEXT deal. Maar heb vanmorgen ookal gebeld, na 20 min wachten was ik het wel zat :/. Zal wel lekker chaos zijn daarzo nu haha.
Chaos zeker, vanmorgen na 20 min wachten werd ik wel geholpen, echter gad de mevrouw de ingangsdatum van mijn contract op september 2018 gezet. Ik kwam daar na twee uur achter, toen gebeld en het werd direct geregeld, al was ik wel mijn betrekkelijk vroege plekje in de rij kwijt..

• swoutr
Gangster93 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:05:
[...]

Ligt er aan in welk systeem de verkoopmedewerker dat heeft gedaan. Heb je een naam horen vallen van het systeem waar hij/zij de order plaatste?
Bestellint komt inderdaad thuis.
Nee niks over gehoord. Neem aan wel direct ingeschoten. Krijg ook direct mijn contract in de mail. Denk wel dat het goed zit.

• Gangster93
  • Laatst online: 04-06 18:36
swoutr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:39:
[...]

Nee niks over gehoord. Neem aan wel direct ingeschoten. Krijg ook direct mijn contract in de mail. Denk wel dat het goed zit.
Ongeacht welk systeem er gebruikt is, je contract krijg je sowieso direct. Het ligt er aan of je een order nummer gekregen hebt in een aparte email. Als dat zo is dan staat je order in het goede systeem anders moet dit nog gebeuren.

• swoutr
Gangster93 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:13:
[...]

Ongeacht welk systeem er gebruikt is, je contract krijg je sowieso direct. Het ligt er aan of je een order nummer gekregen hebt in een aparte email. Als dat zo is dan staat je order in het goede systeem anders moet dit nog gebeuren.
Heb ook een order nr gekregen :) 10:32 om precies te zijn.

• Dannydekr
Heb het idee dat de iPhone X via abonnementen helemaal niet storm loopt. Hoge prijzen, een eerdere iPhone 8 release en dan nu ook dat BKR geneuzel. Grote kans dus dat die op 3 november netjes wordt afgeleverd :)

• overtones
  • Laatst online: 10:36
[...]

Mooi zo, ik kreeg mijn ordernummer bij Vodafone om 09:12.

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:08
[...]

Als de order in "het goede systeem" van KPN staat, betekent dat dan ook gegarandeerde levering op 3 (of 4) november?

Ik heb mijn KPN abo afgelopen donderdag op vrijdagnacht verlengd via een webshop (niet KPN zelf) en kreeg direct een bestelbevestiging en contract gemaild van de webshop.

Daarna een een paar dagen niets meer gehoord en vanmorgen kreeg ik ineens een mailtje van KPN zelf met de bevestiging van mijn bestelling / contractverlenging.

• overtones
  • Laatst online: 10:36
alvani schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:22:
[...]

Als de order in "het goede systeem" van KPN staat, betekent dat dan ook gegarandeerde levering op 3 (of 4) november?

Ik heb mijn KPN abo afgelopen donderdag op vrijdagnacht verlengd via een webshop (niet KPN zelf) en kreeg direct een bestelbevestiging en contract gemaild van de webshop.

Daarna een een paar dagen niets meer gehoord en vanmorgen kreeg ik ineens een mailtje van KPN zelf met de bevestiging van mijn bestelling / contractverlenging.
De quote die jij aanhaalt ging over Vodafone. Geen idee

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:08
overtones schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:25:
[...]

De quote die jij aanhaalt ging over Vodafone. Geen idee
Nee, die ging oorspronkelijk over KPN
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/53036159

• Solotov
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 18-05 17:07
Dannydekr schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:58:

Dus nu betaal je 62.50 per maand als ik t goed begrijp?
Zit zelf ook te denken om via NEXT te switchen, maar ga mn abo echt niet zwaarder dan 50 euro per maand zetten...

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-05 17:14
Shreddaaa schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:31:
[...]

Dus nu betaal je 62.50 per maand als ik t goed begrijp?
Zit zelf ook te denken om via NEXT te switchen, maar ga mn abo echt niet zwaarder dan 50 euro per maand zetten...
Hoe werkt dat Next dan precies? Heb nu een 8plus 64gb voor 54 per maand. Stel dat ik over een maand of 4 een Iphone X wil. Hoe gaat het er dan per maand uit zien?
Pagina: 1 ... 85 86 87 Laatste

Let op:
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes

Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee