Jieve schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:16:
[...]
Apple store kan niet alle abonnementen die op de website van Vodafone/T-Mobile aanbieden.
Aanbiedingen die de providers hebben, die hebben ze bij Apple niet in het systeem staan. Ze krijgen van de providers aantal abonnementen die ze mogen/kunnen aanbieden.
Het kan dus inderdaad veel schelen met wat je bij de provider op de website ziet en wat je zal krijgen bij Apple.
Vraagje, heb jij misschien enig idee welke abo's ze wel aanbieden? Of weet iemand een site waar dit te vinden is?
Situatie: ik zit bij KPN, sim only en kan verlengen. Heb een iPhone 7 plus 256gb besteld maar vanmorgen gehoord dat KPN pas 7 oktober een nieuwe levering verwacht. Alleen nu is het vandaag gelukt om een iPhone 7 plus te reserveren bij de Apple store.
Nu sta ik dus voor de keuze, deze ophalen en in 1x betalen (KPN houden) of overstappen naar ander abo omdat in de store geen KPN mogelijk schijnt te zijn?
Ik twijfel dus wel over t laatste want ff 1129 in 1x is best veel (kan best, maar als t niet in 1x hoeft is lekkerder

) Een 2 jarig abo boeit me verder niet. En ik wil minimaal 4 gb hebben. (heb ik nu ook en red ik t prima mee, wifi op werk etc)
[edit] nevermind, heb mn reservering laten schieten... ik moet maar gewoon ff 2 weken langer geduld hebben. Geen zin om over te stappen en dan 2 jaar lang spijt te krijgen.
[Voor 6% gewijzigd door ElayZ op 23-09-2016 17:19]