Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11

Nitai

Live the life you love.

Inmiddels is de levertijd nu naar 5-6 weken als je het nu zou bestellen. Ben ik toch wel weer blij met mn levertijd van 2-3 weken. :>

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09-2022
Nitai schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 07:22:
Inmiddels is de levertijd nu naar 5-6 weken als je het nu zou bestellen. Ben ik toch wel weer blij met mn levertijd van 2-3 weken. :>
dat was al na 45 minuten al gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
SP75 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:04:
[...]

Dat klopt, hoelaat had jij trouwens de mail ontvangen?

Hoesje wordt in ieder geval as dinsdag bezorgd 31-10 :D
Had order rond 09.11 doorheen en mail paar min later.

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 01:47:
In Amerika is het heel normaal dat er toestellen eerder geleverd worden, aangezien toestellen daar vooral met financiering gekocht worden. Als je daarvoor wordt afgekeurd krijgt iemand anders die wel goedgekeurd is jouw toestel. In Nederland is daar niet echt sprake van, al zullen er ongetwijfeld een aantal bestellingen zijn met betalingsproblemen en die worden dan ook doorgeschoven. Gewoon je bestelstatus in de gaten houden en wie weet heb je geluk :p Elke dag eerder is mooi meegenomen.
Ik dacht meer aan het opvoeren van de productie.

Ik weet nog dat ik mijn Apple Watch S0 bestelde in de UK met 6 tot 8 weken levertijd? Praktijk was 5 werkdagen :p Nou is dat een extreem voorbeeld, maar toch. Nu is het gewoon duidelijk dat 20-27 de tweede batch zou moeten zijn. Althans wij hebben hier in Nederland geen tussenstap gezien. Blijkbaar is er in de USA ook nog een levertermijn van 10-17 november geweest. Wij van 3 nov. naar 20-27 nov. Dat is nogal een forse sprong. Ik heb dus goede hoop dat er nog wat geschoven wordt bij mensen uit het (gokje) eerste kwartier :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-05 09:45
Weet niet of er interesse in is, maar ik vond het document van vorig jaar wel interessant.
Dus heb ik er zelf 1 aangemaakt:

https://docs.google.com/s...bn-kbYjE/edit?usp=sharing

Eerste keer dat is zoiets doe, dus aanvullingen/tips zijn altijd welkom!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-04 16:15
Iemand ervaring met mobiel.nl?
Heb daar een 64gb X besteld silver
In samenwerking met een abo

PSN ID: RedrumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-04 12:10

_Christiaan_

Master of SOG

smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:28:
Weet niet of er interesse in is, maar ik vond het document van vorig jaar wel interessant.

Ik zal mijn order van bol.com ook erin zetten zodra ze een realistische delivery date bekend maken. (staat nu nog op 1 nov)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
_Christiaan_ schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:19:
[...]

Ik zal mijn order van bol.com ook erin zetten zodra ze een realistische delivery date bekend maken. (staat nu nog op 1 nov)
Top!
(je kunt hem er ook nu al inzetten maar nog niet die delivery date invullen?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

@smoken done

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:35

Mijn gegevens ingevuld. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil mijn gegevens invullen, maar zie enkel lege velden (en dus van niemand de gegevens)

Kan dat kloppen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Geert1976 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:27:
[...]

ik wil mijn gegevens invullen, maar zie enkel lege velden (en dus van niemand de gegevens)

Kan dat kloppen?
Nee,.... dat klopte helaas niet.
Blijkbaar had iemand (hopelijk per ongeluk) alle data verwijderd en heb ik een oude versie terug moeten zetten (20 minuten data kwijt).

offtopic: weet iemand hier hoe ik een pop-up kan instellen die iedereen ziet die de eerste keer het bestand opent??

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de wachtende groep:

https://9to5mac.com/2017/...livery-date-improvements/

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 28-10-2017 13:30 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04 20:56

Redcoil

Polyinterpretabel

@Donstil dat zou mooi zijn. Ziet er helaas naar uit dat het vooral USA orders zijn die dat hebben momenteel. Wie weet!

We wachten geduldig af, tot nu toe heb ik nog altijd 2-3 weken staan in m'n order.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-04 12:50
Iemand anders ook dat mailtje van MediaMarkt gekregen dat ze niet zeker zijn of ze op tijd kunnen leveren?

[ Voor 19% gewijzigd door Xplosivv op 28-10-2017 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 07:28
Xplosivv schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:52:
Iemand anders ook dat mailtje van MediaMarkt gekregen dat ze niet zeker zijn of ze op tijd kunnen leveren?
Jep. hier hetzelfde gister avond ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-03 16:07
Zijn er nog meer mensen die bij T-Mobile hebben besteld maar nog niets hebben gehoord?

Gisteren rond 9.15 besteld maar tot nu toe alleen een smsje over drukte gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

SteffenV schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:06:
Zijn er nog meer mensen die bij T-Mobile hebben besteld maar nog niets hebben gehoord?

Gisteren rond 9.15 besteld maar tot nu toe alleen een smsje over drukte gekregen.
Heb je ook al de bestelstatuspagina bezocht?
https://www.t-mobile.nl/k...e-bestelling/bestelstatus

Heb ook bij T-mobile besteld (verlenging SG, 256GB, ophalen in de winkel). Heb wel bevestiging gehad dat mijn order is goedgekeurd en voor de rest staat er dat de statuspagina niet meer van toepassing is omdat ik hem in de winkel ophaal.

De winkel zal mij moeten bellen wanneer ik deze op kan halen... (ben altijd heel sceptisch over winkels die klanten moeten bellen.....)
  • 9:06 bestelling geplaatst
  • 12:54 bericht dat het druk is en dat de bevestigingsmail wat later komt
  • 15:41 dat mijn bestelling is geplaatst/goedgekeurd en de stappen die volgen (wordt gebeld door de winkel, legitimatie enz. meenemen)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• smoken
Nou, ik had vanmorgen dus het idee om een spreadsheet te openen .. maar helaas .. blijkbaar vinden mensen het leuk om de data die er in staat steeds te verwijderen.

Mocht iemand een goed idee hebben om dit te voorkomen dan hoor ik het graag. Maar voor nu stop ik met het bijhouden. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Xplosivv schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:52:
Ja ik maar lijkt mij een standaard mail naar iedereen die bij hun hebben besteld. Ik heb gebeld en de kans is groot dat het 3 nov geleverd zal worden, ik wacht het gewoon af. Net zo afwachtend dat mn levering bij Apple zelf hopelijk vervroegd wordt naar eerder dan 2-3 weken. Gisteren vertelde een Apple medewerker dat wat ik kwa levertijd heb ontvangen niet klopt en volgens het "systeem" de mijne 3 nov geleverd zal worden. Leverdatum kon nog wijzigen zei ze maar tot op heden nog niets veranderd helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteffenV
  • Laatst online: 15-03 16:07
randje schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:29:
[...]

Heb je ook al de bestelstatuspagina bezocht?
https://www.t-mobile.nl/k...e-bestelling/bestelstatus

Heb ook bij T-mobile besteld (verlenging SG, 256GB, ophalen in de winkel). Heb wel bevestiging gehad dat mijn order is goedgekeurd en voor de rest staat er dat de statuspagina niet meer van toepassing is omdat ik hem in de winkel ophaal.

De winkel zal mij moeten bellen wanneer ik deze op kan halen... (ben altijd heel sceptisch over winkels die klanten moeten bellen.....)
Same here, alleen een nieuw abonnement. Die van mij staat nog op stap 1, dus nog niet goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

SteffenV schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:40:
[...]

Same here, alleen een nieuw abonnement. Die van mij staat nog op stap 1, dus nog niet goedgekeurd.
Wellicht dat het soepeler gaat bij verlengen dan bij een nieuw abonnement?

Zag ook dat er bij een aantal mensen een vertraging was ivm kredietwaardigheidscheck (BKR) etc. Weet alleen niet meer of het specifiek bij T-mobile was.
Heb zoveel verschillende fora/sites bekeken betreft levertijden/bestellingen van de iPhoneX afgelopen 24u, zie door de bomen het bos niet meer zo goed 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:37:
Nou, ik had vanmorgen dus het idee om een spreadsheet te openen .. maar helaas .. blijkbaar vinden mensen het leuk om de data die er in staat steeds te verwijderen.

Mocht iemand een goed idee hebben om dit te voorkomen dan hoor ik het graag. Maar voor nu stop ik met het bijhouden. Jammer!
Zonde zeg. Erg flauw. Zeker gefrustreerde lui die 5-6 weken moeten wachten. Wat misschien nog kan helpen is een nieuwe spreadsheet maken en tussen [membersonly] tags zetten. Dan staat ie minder openbaar en hopelijk zijn het niet tweakers die zo flauw doen.

En anders gewoon laten voor wat het is. Ik vind de levertijden niet zo extreem. De meeste fanatiekelingen hebben het toestel tussen 3 en (uiterlijk) 27 november in huis. Voor wie zou je het daarna nog doen?

Beetje offtopic, maar wel leerzaam: Ik kwam een keer op MacRumors een verhaal tegen van een member die in zijn enthousiasme een screenshot had gedeeld van zijn order (iPhone 6s dacht ik) welke in het sorteerproces zat van een pakketvervoerder in de UK. Daar stond iets te veel informatie in, waardoor andere lui met zijn openbaar gezette T&T nummer zijn bezorgdatum en plaats hadden gewijzigd. Dat was erg zuur om te lezen en wel een beetje eigen schuld. Tegelijkertijd geeft het aan met wat voor mensen je daarentegen weer te maken krijgt die zoiets flikken.

Oftewel in dit topic hoeft nou ook weer niet alles gedeeld te worden. Goed op letten dus :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smoken
Helemaal mee eens, let op met alle info die je deelt ...!

Qua Spreadsheet: iemand van MacRumors heeft aangeboden hem "troll Proof" te maken.
Op zich vind ik dat sort data wel leuk om te zien/bij te houden, dus leuk dat het voortgezet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:09:

Qua Spreadsheet: iemand van MacRumors heeft aangeboden hem "troll Proof" te maken.
Op zich vind ik dat sort data wel leuk om te zien/bij te houden, dus leuk dat het voortgezet kan worden.
Top!!

In ieder geval bedankt voor de moeite en tijd die jij er in hebt gestoken d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit: Verkeerd topic.

[ Voor 94% gewijzigd door Donstil op 28-10-2017 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Geert1976 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:15:
[...]

Top!!

In ieder geval bedankt voor de moeite en tijd die jij er in hebt gestoken d:)b
Graag gedaan! Ben benieuwd hoeveel reacties er nog in komen!
Donstil schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:24:
Ik vind de huidige status waarin wij nu zitten de minst leuke vsn het hele traject. Meer mensen daar last van? Ik bedoel dan niet eens het echte wachten denk ik.

In de eerste fase zijn er leaks en geruchten, in de tweede fase is er de aankondigind en de first hands-on videos. De derde fase zijn de lever geruchten en nu de vierde face na pre-order stort alles in. Geen geruchten meer, geen nieuwe video’s, geen spanning.

Jammer, was het maar weer september :+
Wel mee eens ja ... de komende dagen zal er geen/weinig ontwikkeling zijn (althans, dat hoop ik ... want ik ben nog steeds bang dat mijn datum negatief wordt aangepast).

Hopelijk woensdag de eerste reviews, dan hebben we wat te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:24:
Ik vind de huidige status waarin wij nu zitten de minst leuke vsn het hele traject. Meer mensen daar last van? Ik bedoel dan niet eens het echte wachten denk ik.

In de eerste fase zijn er leaks en geruchten, in de tweede fase is er de aankondigind en de first hands-on videos. De derde fase zijn de lever geruchten en nu de vierde face na pre-order stort alles in. Geen geruchten meer, geen nieuwe video’s, geen spanning.

Jammer, was het maar weer september :+
Vanaf eind januari/februari kunnen we weer speculeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Op MacRumors zijn al mensen die hun zending kunnen achterhalen via UPS (track by reference) die van mij is niet te vinden, gok dat die al in Eindhoven ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Kunnen jullie al zien of er een X is toegewezen via je apparaten/account pagina? Of zie je dat pas wanneer je het hebt geactiveerd?
https://appleid.apple.com/#!&page=signin

[ Voor 13% gewijzigd door Jaymone op 28-10-2017 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:09:

Vind het ook wel leuk voor de stats, en overigens kan ik bij de oude nog alle data zien staan. Wellicht kan de info van te pas komen bij het bepalen van je koopstrategie als de volgende iPhone uit komt ;)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
_Christiaan_ schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:17:
[...]

Vind het ook wel leuk voor de stats, en overigens kan ik bij de oude nog alle data zien staan. Wellicht kan de info van te pas komen bij het bepalen van je koopstrategie als de volgende iPhone uit komt ;)
;-) kan een mooi overzicht zijn ja!
De data gaat dadelijk uit het oude overzicht en dan probeer ik van de nieuwe een totaaloverzicht te maken. Maar ik moet even de rechten krijgen, dan kan ik ook weer die diagrammen maken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11

Nitai

Live the life you love.

SP75 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 07:33:
[...]

dat was al na 45 minuten al gisteren
Dus, 00:15 vannacht bedoel je? Ja, sorry, toen sliep ik al. :+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smoken

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jaymone schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:59:
Kunnen jullie al zien of er een X is toegewezen via je apparaten/account pagina? Of zie je dat pas wanneer je het hebt geactiveerd?
https://appleid.apple.com/#!&page=signin
net gechecked. Nog geen iPhone X hier toegewezen.

Mijn status staat sinds gisterenmiddag op 'Verzending wordt voorbereid", dus als deze maandag of dinsdag op ''Verzonden'' staat, zal ie vast aan mijn account zijn toegevoegd, schat ik in.
(En anders voeg ik 'm met alle liefde zelf toe a.s vrijdag 3 november :) )

[ Voor 6% gewijzigd door _Bailey_ op 28-10-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Volgens mij wordt deze pas toegevoegd aan jouw apparaten zodra je de iPhone hebt geactiveerd / iCloud bent ingelogd. Dus dat zal pas vrijdag gebeuren bij mij. ;)

Tenzij ik met veel geluk de iPhone woensdag of donderdag per ongeluk al binnenkrijg. :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:30:
Volgens mij wordt deze pas toegevoegd aan jouw apparaten zodra je de iPhone hebt geactiveerd / iCloud bent ingelogd. Dus dat zal pas vrijdag gebeuren bij mij. ;)

Tenzij ik met veel geluk de iPhone woensdag of donderdag per ongeluk al binnenkrijg. :+
Nee dat is niet correct. Als je een pre-order plaatst met je daadwerkelijke Apple ID komt het apparaat zichtbaar zodra de betaling voltooid is en het product onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Man man wat kijk ik uit naar vrijdag. Weer sinds jaren echt suuuuuper excited voor m'n nieuwe iPhone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-04 21:10
Mijn creditcard is opeens 2 keer belast door Apple. 1x het juiste bedrag en 1x het hoesje apart terwijl deze al wel in het juiste bedrag zit. Beide zijn nog in reservering. Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
VirinR schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:04:
Mijn creditcard is opeens 2 keer belast door Apple. 1x het juiste bedrag en 1x het hoesje apart terwijl deze al wel in het juiste bedrag zit. Beide zijn nog in reservering. Iemand een idee?
Puur verificaties. Komt allemaal goed zodra het daadwerkelijk verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
Rivanov schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:05:
[...]

Puur verificaties. Komt allemaal goed zodra het daadwerkelijk verzonden is.
Oké, thanks! Mijn bestelstatus is trouwens 'verzending wordt voorbereid voor zowel de iPhone als het hoesje. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:13
smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:37:

Zonde :( Ik vond het wel een leuk idee van je, en leuk om wat tips te geven ;) zal zo je formulier invullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
AppleiFan schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:27:
[...]

Zonde :( Ik vond het wel een leuk idee van je, en leuk om wat tips te geven ;) zal zo je formulier invullen.
Er is een nieuw formulier, daar kan niemand de gegevens nog zelf in aanpassen.
Alle oude data is ook nog bereikbaar (tabblad "old spreadsheet").
Ik ben nu de diagrammen stukje voor stukje aan het samenstellen.

( en bedankt voor je tips die ik doorkreeg via "de chat")

[ Voor 6% gewijzigd door smoken op 28-10-2017 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:30:
[...]

Er is een nieuw formulier, daar kan niemand de gegevens nog zelf in aanpassen.
Alle oude data is ook nog bereikbaar (tabblad "old spreadsheet").
Ik ben nu de diagrammen stukje voor stukje aan het samenstellen.

( en bedankt voor je tips die ik doorkreeg via "de chat")
Top!

Jammer dat het op deze manier nodig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Bij deze een link naar de uitslagen (mocht je hem niet opgeslagen hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 15:57:
Op MacRumors zijn al mensen die hun zending kunnen achterhalen via UPS (track by reference) die van mij is niet te vinden, gok dat die al in Eindhoven ligt.
Nee hoor, ligt echt nog niet in Eindhoven. ;)
Ik kan 'm ook niet traceren. Maar wordt hij hier wel met UPS verzonden? Kan ook zomaar DHL of FedEx zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
Rivanov schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:51:
[...]

Ik kan 'm ook niet traceren. Maar wordt hij hier wel met UPS verzonden? Kan ook zomaar DHL of FedEx zijn.
Yes, wordt met UPS verzonden. Had hiervoor al gebeld naar Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
VirinR schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:55:
[...]

Oke, is namelijk niet standaard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:53
Goede vraag. Hetzelfde geldt hier namelijk ook, als ik hem binnen heb (over een week of 4...)

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mvzut
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-01 20:06
Ik heb hem besteld via KPN, was toevallig net aan verlengen toe. Ik heb alleen een bevestigingsmail gekregen, met de mededeling dat ik hem als één van de eersten krijg, en dat ik op de hoogte gehouden wordt.

Zijn er mensen die hem via KPN besteld hebben en al wel bericht hebben gekregen over een leverdatum?

[ Voor 7% gewijzigd door mvzut op 28-10-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Jaymone schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:38:
[...]

Ja ik maar lijkt mij een standaard mail naar iedereen die bij hun hebben besteld. Ik heb gebeld en de kans is groot dat het 3 nov geleverd zal worden, ik wacht het gewoon af. Net zo afwachtend dat mn levering bij Apple zelf hopelijk vervroegd wordt naar eerder dan 2-3 weken. Gisteren vertelde een Apple medewerker dat wat ik kwa levertijd heb ontvangen niet klopt en volgens het "systeem" de mijne 3 nov geleverd zal worden. Leverdatum kon nog wijzigen zei ze maar tot op heden nog niets veranderd helaas
Heb jij ze van de after sales gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
Ik heb in Nederland alleen via UPS, DHL en TNT pakketjes ontvangen. Meestal via UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Nitai schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:33:
[...]

Dus, 00:15 vannacht bedoel je? Ja, sorry, toen sliep ik al. :+
Nee ik bedoel na het begin van de pre orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:41
...nog steeds 3 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:11
Is toch juist goed? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SP75 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:19:
[...]

Heb jij ze van de after sales gesproken?
Ja. Mijn constatering is dat ze bij die afdeling niet constant zijn in hun werkwijze en kunnen. De een kon niets beginnen terwijl de ander nog een systeempje had waar ze in kon kijken. Wel jammer, zo ga je twijfelen wat waar is en kan je niet op bouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Jaymone schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:30:
[...]

Ja. Mijn constatering is dat ze bij die afdeling niet constant zijn in hun werkwijze en kunnen. De een kon niets beginnen terwijl de ander nog een systeempje had waar ze in kon kijken. Wel jammer, zo ga je twijfelen wat waar is en kan je niet op bouwen
Helaas is er ook niemand die hier meld dat ze toch vervroegd zn phone krijgt misschien zal dit komende week wel beter duidelijk worden.

Wat is trouwens jouw status? ik zie in de app staan artikelen worden verwerkt en op de apple site Bestelling in behandeling weet niet of dit hetzelfde moet zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door SP75 op 28-10-2017 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:41
Ja, zeker wel...ik hoop alleen niet dat het maandagmorgen aangepast wordt omdat de betaling nog niet in orde s... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SP75 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:44:
[...]

Helaas is er ook niemand die hier meld dat ze toch vervroegd zn phone krijgt misschien zal dit komende week wel beter duidelijk worden.

Wat is trouwens jouw status? ik zie in de app staan artikelen worden verwerkt en op de apple site Bestelling in behandeling weet niet of dit hetzelfde moet zijn.
Zelfde. Dat is idd hetzelfde, app en site hanteren verschillende benamingen op de een of andere manier, maar is status 2. Enige wat er nog kan gebeuren, is dat het naar een week eerder verschuift, andere optie lijkt mij niet haalbaar, maar je weet maar nooit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SP75
Jaymone schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:49:
[...]

Zelfde. Dat is idd hetzelfde, app en site hanteren verschillende benamingen op de een of andere manier, maar is status 2. Enige wat er nog kan gebeuren, is dat het naar een week eerder verschuift, andere optie lijkt mij niet haalbaar, maar je weet maar nooit
Inderdaad ipv 20-27 nov is het een week na of 2 na het release toch wel beter :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Laatst online: 29-03 12:07
Moet ff langer wachten dan 3nov maar kijk ook uit naar de X.
Nu snel mijn 8plus proberen verkopen.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serial_killa159
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05 20:25
Rivanov schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:51:
[...]

Ik heb vorige week een beats koptelefoon besteld via de apple store van België en die is verzonden geweest via DHL.

Discogs collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-04 19:40
Waar zou ik het meeste kans hebben vrijdag?
Amsterdam, Den Haag of Leiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:51
MrTuinstra schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:36:
In Amsterdam zijn meer mensen, dus de kans dat je daar een vrouw tegen het lijf loopt is wel groter :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Als je nu al in de rij gaat staan dan kun je nog uitzoeken. :+
Ik denk niet dat hier iets zinnigs op valt te zeggen. Wat is je dichtsbijzijnde Apple Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
Rivanov schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:42:
Als je nu al in de rij gaat staan dan kun je nog uitzoeken. :+
Ik denk niet dat hier iets zinnigs op valt te zeggen. Wat is je dichtsbijzijnde Apple Store?
Woon in Friesland dus moet sws rijden! Denk dat Haarlem meeste kans is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
VirinR schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 19:55:
[...]

Ben benieuwd, afgelopen jaar heb ik zie via DHL gekregen. (net als de AirPods afgelopen vrijdag, welke eigenlijk donderdag zouden komen maar 1 dag langer bij DHL hebben gelogeerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-05 19:45
MrTuinstra schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:46:
[...]

Woon in Friesland dus moet sws rijden! Denk dat Haarlem meeste kans is?
Ik zou zelf Amsterdam doen. Dat is de flagship store en heeft waarschijnlijk de grootste aantallen. Maar denk dat je wel minimaal 12 uur van te voren er moet gaan liggen. Hoe eerder hoe beter natuurlijk. Moeilijk inschatten hoeveel mensen hetzelfde gaan doen en veel voorraad is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
MrTuinstra schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 21:36:
Leiden is geen Apple Store ;)
Haarlem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 988559

InsjaHH schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:08:
[...]

Helaas heb ik ook nog geen ander bericht ontvangen via de bestelstatus website van KPN, behalve een ordernummer en orderbevestiging met dezelfde mededeling. Overigens hier met verlenging, preorder geplaatst 09:08u.
Ik heb ook alleen nog maar een ordernummer en bevestiging gehad. Verlenging, preorder geplaatst om 9:04.
Hopelijk begin komende week meer informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

xbeam schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:23:
[...]

@Hoedje

Als Tylen er moeite mee heeft had hij het ook gewoon zelf kunnen vragen en het was gewoon openbare info van zijn eigen tweakers profiel. Hij heeft namelijk net na mijn post zelf gereageerd
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/53039431

En mijn post was sarcastisch bedoelt naar hrm die zat zeuren over @Tylen dat hij zijn iphone te koop aanbied. Het was dus bedoelt als wanneer je commentaar hebt/het er niet mee eens bent bel/mail hem en zeur er niet zonder hem over tegen ons.

Ook is @Tylen geen onbekende op tweakers dus zijn profiel en website is ook niet echt een geheim.

Maar sorry ik zal in dit topic niemand meer wijzen op openbaar op tweakers profiel bekende gegevens zoals http://p....rs.anderh..de.nl
Dus sorry het was stom van mij en hier bij bied ik mijn excuus aan _/-\o_
toon volledige bericht
Whats keburt? Ik heb geen geheimen 😁 Iedereen weet toch wie ik ben 😉

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik heb Hier nog een handige link om te kijken of het al release dag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:35

BCGraaf

BC

Donstil schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 00:48:
Ik heb Hier nog een handige link om te kijken of het al release dag is.
_/-\o_ _O-

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-04 18:55

hmr

xbeam schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:23:
[...]

En mijn post was sarcastisch bedoelt naar hrm die zat zeuren over @Tylen dat hij zijn iphone te koop aanbied. Het was dus bedoelt als wanneer je commentaar hebt/het er niet mee eens bent bel/mail hem en zeur er niet zonder hem over tegen ons.
Als je mijn post daarna had gelezen dan had je ook geweten dat het mij niet ging om het feit dat hij zijn iPhone verkoopt, maar de manier waarop lachwekkend vond.

Overigens heb ik hem getagd in dat bericht, dus hij was er prima van op de hoogte. Maar mijn punt is gemaakt en de mod heeft een correctie toegepast. Desalniettemin, als je dan toch - om in jouw woorden te spreken - zeurt, baseer je dan op de goede informatie.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als ik in dit topic zoek op ''UPS'' en ''DHL'', kom ik tot de conclussie dat Apple gewoom random DHL en/of UPS gebruikt voor de verschillende Apple producten / pre orders.

Ik verwacht dat de status van mijn iPhone X morgen of uiterlijk vast op Verzonden (levering is namelijk 3 november) zal staan met hopelijk een T&T nummer.
En dan hoop ik op UPS.
DHL heb ik zeer slechte ervaringen mee (gewoonweg niet langskomen en dan kun je weer nieuwe bezorging afspraak maken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Jullie hebben het de hele tijd over mij. Maar ik snap jullie echt niet. Wat is er aan de hand? Leg eens uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Laatst online: 27-03 21:38
Tylen schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:15:
Jullie hebben het de hele tijd over mij. Maar ik snap jullie echt niet. Wat is er aan de hand? Leg eens uit?
Het feit dat je hem te koop aan bied? Weinig van aan trekken, je hebt duidelijk aangegeven datje hem zelf wel gaat houden maar als een gek er veel voor wil geven dat ie dan weg is. Logisch toch?

Ik denk dat iedereen hem wel zou verkopen, het verschil is dat jij hem daadwerkelijk actief te koop hebt gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:31

Toppe

Oké ✅

Exxus schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:22:
[...]

Het feit dat je hem te koop aan bied? Weinig van aan trekken, je hebt duidelijk aangegeven datje hem zelf wel gaat houden maar als een gek er veel voor wil geven dat ie dan weg is. Logisch toch?

Ik denk dat iedereen hem wel zou verkopen, het verschil is dat jij hem daadwerkelijk actief te koop hebt gezet.
Ik niet O-) veel te zenuwachtig voor geweest :o

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Geert1976 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 07:33:
als ik in dit topic zoek op ''UPS'' en ''DHL'', kom ik tot de conclussie dat Apple gewoom random DHL en/of UPS gebruikt voor de verschillende Apple producten / pre orders.

Ik verwacht dat de status van mijn iPhone X morgen of uiterlijk vast op Verzonden (levering is namelijk 3 november) zal staan met hopelijk een T&T nummer.
En dan hoop ik op UPS.
DHL heb ik zeer slechte ervaringen mee (gewoonweg niet langskomen en dan kun je weer nieuwe bezorging afspraak maken)
Ik verwacht dat de bestelling, net als vorig jaar, pas de avond voor levering naar verzonden springt.
Dus dat zou een “lange” wacht zijn tot donderdag... natuurlijk hoop ik dat er eerder beweging in komt, puur omdat dat weer een leuk momentje is ☺

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Tylen schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:15:
HRM vondt het vervelend en raar dat je hem gebruikt te koop aanbood en zo veel geld vroeg. Ik heb toen je website gepost met een sacatische bericht in de trend van bel hem als je als je het er niet mee eens bent maar ga er niet over klachten tegen ons. En de mod had een valide punt . Verder helemaal niets erg of belangrijks.

[ Voor 3% gewijzigd door xbeam op 29-10-2017 09:37 ]

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
@Tylen ik heb hetzelfde gedaan. Heb mijn iPhone X 256gb zilver op marktplaats gezet. Ik heb de intentie om hem zelf te houden maar als de tekorten zo groot zijn en mensen zijn bereid flink extra te betalen mogen ze die van mij kopen. Bestel ik hem nogmaals en wacht wel een week of 6. Ik vind het geen probleem even te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:28:
[...]

Ik verwacht dat de bestelling, net als vorig jaar, pas de avond voor levering naar verzonden springt.
Dus dat zou een “lange” wacht zijn tot donderdag... natuurlijk hoop ik dat er eerder beweging in komt, puur omdat dat weer een leuk momentje is ☺
Ah oké, dan liggen die krengen dus gewoon al ergens in het distributie centrum hier in NL.
Komt ook wel een beetje overeen met het bericht van vorige week, dat er een 1ste batch (440.000 units, dacht ik) onderweg was naar Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-05 09:52
is er bij iemand nog de levertijd korter geworden in het weekend voor de Iphone X ? (iig bij mij niet, blijft staan op 20-27 nov)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
rico_fxp schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:52:
is er bij iemand nog de levertijd korter geworden in het weekend voor de Iphone X ? (iig bij mij niet, blijft staan op 20-27 nov)
Denk niet dat ze dit aanpassen in het weekend, maar kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
Iemand tips of informatie voor het in de rij staan bij de Apple Store? En wie volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Ahh check. 👍🏻 Thanks voor de opheldering. En nu weer dooorrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
MrTuinstra schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:58:
Iemand tips of informatie voor het in de rij staan bij de Apple Store? En wie volgt?
Ik ben al die jaren naar Duitsland geweest, reserveerde en kon hem zo oppikken.
In NL heb ik nooit in de rij gestaan bij een Apple Store.
Heb 2 keer een iPhone in NL gekocht, 1 keer bij Apple, kon ik zo naar binnen lopen en toen mn abonnement verlengen en vorig jaar bij MediaMarkt 1 gekocht zonder te reserveren of in de rij te staan.

Ik zou in Amsterdam in de rij gaan staan, ze gaan speciaal om 8:00 open, dus zou daar rond 5:00 staan wil je verzekerd zijn van een iPhone.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smoken
Ik kan natuurlijk alleen maar zeggen wat ik uit eigen ervaring weet: bij mij versprong de leverdatum vorig jaar op de zondagmiddag (na pre-order vrijdag) naar een week eerdere levering. Het kan dus ook in het weekend aangepast worden.

Áls het gaat zoals als vorig jaar (of misschien wel iedere zondag) gaat de Apple Store (app) straks (deels) offline voor onderhoud. Vorig jaar gebeurde er toen niets met de order, maar het zorgde wel weer voor veel leesvoer ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
Jieve schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:02:
[...]

Ik ben al die jaren naar Duitsland geweest, reserveerde en kon hem zo oppikken.
In NL heb ik nooit in de rij gestaan bij een Apple Store.
Heb 2 keer een iPhone in NL gekocht, 1 keer bij Apple, kon ik zo naar binnen lopen en toen mn abonnement verlengen en vorig jaar bij MediaMarkt 1 gekocht zonder te reserveren of in de rij te staan.

Ik zou in Amsterdam in de rij gaan staan, ze gaan speciaal om 8:00 open, dus zou daar rond 5:00 staan wil je verzekerd zijn van een iPhone.
Duidelijk! Dacht zelf aan 00:00 uur om in de rij te gaan staan. Geen flauw idee hoe zoiets gaat. Hoorde dat er beveiligers staan. Kunnen ze dan niet meteen zeggen of je in de groep zit die geluk heeft of niet haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
MrTuinstra schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:10:
[...]

Duidelijk! Dacht zelf aan 00:00 uur om in de rij te gaan staan. Geen flauw idee hoe zoiets gaat. Hoorde dat er beveiligers staan. Kunnen ze dan niet meteen zeggen of je in de groep zit die geluk heeft of niet haha!
Je kan er ook 0:00 staan, denk dat je kans dan groter is.
Misschien dat mensen die dat elk jaar doen je wat kan vertellen over hun ervaringen...
Er staan idd beveiligers, die maken met dranghekken een rij en houden alles een beetje in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-04 07:59
Teknix1982 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 08:30:
@Tylen ik heb hetzelfde gedaan. Heb mijn iPhone X 256gb zilver op marktplaats gezet. Ik heb de intentie om hem zelf te houden maar als de tekorten zo groot zijn en mensen zijn bereid flink extra te betalen mogen ze die van mij kopen. Bestel ik hem nogmaals en wacht wel een week of 6. Ik vind het geen probleem even te wachten.
ook OFFtopic

begint men weer hierover 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTuinstra
Jieve schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 09:14:
[...]

Je kan er ook 0:00 staan, denk dat je kans dan groter is.
Misschien dat mensen die dat elk jaar doen je wat kan vertellen over hun ervaringen...
Er staan idd beveiligers, die maken met dranghekken een rij en houden alles een beetje in de gaten.
Mag alleen hopen dat er genoeg beschikbaar is..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Het gaat goed met de survey! Fijn om te zien dat het op deze manier wel voortgezet kan worden.
Mochten er nog mensen zijn die hem niet ingevuld hebben:

https://docs.google.com/f...BNj6PtOa1hJb6xLQ/viewform

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Het gaat goed met de survey! Fijn om te zien dat het op deze manier wel voortgezet kan worden.
Mochten er nog mensen zijn die hem niet ingevuld hebben:

https://docs.google.com/f...BNj6PtOa1hJb6xLQ/viewform

Is het wellicht mogelijk om deze link in de startpost te zetten?

[ Voor 8% gewijzigd door smoken op 29-10-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Hier nog niet, maar heb wel enige hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 07:22
Dit topic loopt snel vol met de release van de iPhone X. Wie wil een nieuw deeltje openen met een geüpdate startpost?

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 29-10-2017 10:02 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Laatst online: 07:22
Top :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 88 89 Laatste

Dit topic is gesloten.