smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:37:
Nou, ik had vanmorgen dus het idee om een spreadsheet te openen .. maar helaas .. blijkbaar vinden mensen het leuk om de data die er in staat steeds te verwijderen.
Mocht iemand een goed idee hebben om dit te voorkomen dan hoor ik het graag. Maar voor nu stop ik met het bijhouden. Jammer!
Zonde zeg. Erg flauw. Zeker gefrustreerde lui die 5-6 weken moeten wachten. Wat misschien nog kan helpen is een nieuwe spreadsheet maken en tussen [membersonly] tags zetten. Dan staat ie minder openbaar en hopelijk zijn het niet tweakers die zo flauw doen.
En anders gewoon laten voor wat het is. Ik vind de levertijden niet zo extreem. De meeste fanatiekelingen hebben het toestel tussen 3 en (uiterlijk) 27 november in huis. Voor wie zou je het daarna nog doen?
Beetje offtopic, maar wel leerzaam: Ik kwam een keer op MacRumors een verhaal tegen van een member die in zijn enthousiasme een screenshot had gedeeld van zijn order (iPhone 6s dacht ik) welke in het sorteerproces zat van een pakketvervoerder in de UK. Daar stond iets te veel informatie in, waardoor andere lui met zijn openbaar gezette T&T nummer zijn bezorgdatum en plaats hadden gewijzigd. Dat was erg zuur om te lezen en wel een beetje eigen schuld. Tegelijkertijd geeft het aan met wat voor mensen je daarentegen weer te maken krijgt die zoiets flikken.
Oftewel in dit topic hoeft nou ook weer niet alles gedeeld te worden. Goed op letten dus