Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:18:
by the way @Donstil , bij mij volledige bedrag gereserveerd van mijn CC. Maar wellicht omdat het in jouw geval gaat om een instore pick up en bij mij bezorging
Dat lijkt mij ok idd, komt vast goed.
vanbeijnhem schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:55:
Zijn er nog meer die gekozen hebben voor afhalen en wat is jullie status op dit moment? Zelf ben ik een half uurtje geleden van bestelling geplaatst naar bestelling in behandeling gegaan. In de app staat artikelen worden verwerkt.
Hier ook maar dat is al de hele ochtend denk ik.
Cc nog niet belast.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 979059

Donstil schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:13:
[...]

Dat lijkt mij ok idd, komt vast goed.

[...]

Hier ook maar dat is al de hele ochtend denk ik.
Cc nog niet belast.
Apple even gebeld.
Indien je gekozen hebt voor afhalen dan is er alleen 1 euro als reservering geplaatst op je Creditcard (Apple kiosk Netherlands)

Afhalen in winkel is dan de daadwerkelijke betaling.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 979059 op 27-10-2017 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:08

mzx

Begrijp ik dus goed dat verwerken van ideal orders dus langer duren dan cc orders en dat daardoor de levertijd langer kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:05
M'n status is nu: Verzending wordt voorbereid

:)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:46
mzx schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:37:
[...]

Begrijp ik dus goed dat verwerken van ideal orders dus langer duren dan cc orders en dat daardoor de levertijd langer kan zijn ?
Vanmiddag hebben ze telefonisch mij bevestigd dat dat niet het geval is. Maar goed. Ze zeiden ook dat iDeal statussen snel verwerkt zouden worden maar bij mij nog niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Ook bij mij nog geen verandering in de status, iDEAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:38
idutcher schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:26:
[...]

Pardon? Dit wordt gewoon door T-Mobile medewerkers tegen klanten vertelt, dus nee ik heb het niet over m'n eigen 'doemscenario.' Voortaan eerst goed lezen en interpreteren voordat je iemand de les gaat lezen. Nu heb ik inderdaad ook al jouw variant langs zien komen. Natuurlijk is dat logisch, daarom maak ik er ook een punt van. Alleen het feit al dat er geen duidelijkheid naar buiten komt vind ik al genoeg reden om een beetje kritisch te zijn op een organisatie met het kaliber dat T-Mobile heeft.
De servicedesk van T-Mobile geeft hier wisselende antwoorden op, ligt aan de medewerker. Ik zou het niet meer dan normaal vinden wanneer het moment van bestellen in ieder geval beslissend is. Ik was om 9:00:40 klaar met bestellen, terwijl ik pas om 9:30 oid betaald heb. Er stond zelfs vermeld dat je 12uur had om te betalen, daarna zou de betaling aan de deur gedaan moeten worden.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
Update: vanochtend 9:10 besteld en betaald met iDeal. Zojuist status aangepast naar ‘Artikelen worden verwerkt’ met een leverdatum van 20-27 november. Dat is dus weldegelijk langer dan de 2-3 weken die in beeld stonden tijdens bestellen. Maar goed, iDeal is dus verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:15
mikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:12:
Update: vanochtend 9:10 besteld en betaald met iDeal. Zojuist status aangepast naar ‘Artikelen worden verwerkt’ met een leverdatum van 20-27 november. Dat is dus weldegelijk langer dan de 2-3 weken die in beeld stonden tijdens bestellen. Maar goed, iDeal is dus verwerkt.
Wat ze vermelden is verzendklaar in 2-3 weken wat dus wel klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1sectionone1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 16:48
Hier ook een IDeal update, vanochtend besteld, bevestiging via de email om 09:07. Toen ik bestelde, was het 3 november leveren.

Nu staat er levering 20 nov - 27 nov :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
xGROOVER schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:17:
[...]

Precies. En als je de agenda er nog een op na houd dan is 20 november ook nog ruim genomen. Mogelijk dat die datum dus nog naar voren wordt gehaald met een beetje mazzel. Ik houd er dan ook nog rekening mee dat het pakketje nog uit China moet komen (ongeveer 5 dagen onderweg). Alhoewel kan het zo zijn dat als het pakketje eenmaal in NL is het weekend nog de boel kan verpesten. Dan is maandag 20 november wel weer realistischer. Maar dat is giswerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Online JJ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04 23:47
Sinds 18:27 "Verzending wordt voorbereid".

Toestel: 265‑GB iPhone X, spacegrijs
Bevestiging: 09:04
Betaalwijze: CC Rabobank
Levering: 3 november

i9 13900K | RTX 4090 | 64GB DDR5 @ 5600 | Z790 | 2TB M.2 | HP Reverb G2 | HTC Vive Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
wesleytjuh schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:57:
[...]

De servicedesk van T-Mobile geeft hier wisselende antwoorden op, ligt aan de medewerker. Ik zou het niet meer dan normaal vinden wanneer het moment van bestellen in ieder geval beslissend is. Ik was om 9:00:40 klaar met bestellen, terwijl ik pas om 9:30 oid betaald heb. Er stond zelfs vermeld dat je 12uur had om te betalen, daarna zou de betaling aan de deur gedaan moeten worden.
Ja klopt, maar volgens een bepaald persoon hier komt dat door 'doemscenario' denken wat ik blijkbaar heb :P. Maar binnen 12 uur joh? Ik heb niet eens een bevestigingsmail gekregen, maar kan wel m'n bestelling tracken die overigens nog in z'n eerste stap staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QrMgmf2gwlR38FY5363gDN2i/full.png

[ Voor 184% gewijzigd door iFlyKLM op 27-10-2017 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-10-2024

Het is weer bijna September 2025 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrTuinstra
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-04 19:40
09:04 besteld, zojuist pas bevestigingsmail gekregen..
Bij het afrekenen stond er 3 november en nu 20-27 november..

Helaas..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iFlyKLM
  • Nu online
9:13 uur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:38
Geloof me, die is er eerder dan 20 november hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
mprkooij schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:59:
[...]

Zou je denken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Komt wel heel vaak voor ja tijdens Apple releases.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Bestelling is in behandeling. Ga er vanuit van wel. Denk dat het dan i.p.v. 20-27 november uiterlijk 13 november wordt. Let maar op.

Vergeet niet dat er toch altijd nog mensen annuleren, dat er iets mis is gegaan waardoor je toch weer plaatsen omhoog schuift.

[ Voor 20% gewijzigd door mprkooij op 27-10-2017 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Donstil schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:02:
[...]

Komt wel heel vaak voor ja tijdens Apple releases.
Ik hoop het
mprkooij schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:02:
[...]

Bestelling is in behandeling. Ga er vanuit van wel. Denk dat het dan i.p.v. 20-27 november uiterlijk 13 november wordt. Let maar op.

Vergeet niet dat er toch altijd nog mensen annuleren, dat er iets mis is gegaan waardoor je toch weer plaatsen omhoog schuift.
Dat zou een mooie verrassing zijn dan

[ Voor 53% gewijzigd door Jaymone op 27-10-2017 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Ik zelf heb best wel veel pech gehad. 8)7 Alle browsers geprobeerd, verschillende iPad's en een iPhone geprobeerd. Store ging voor mij pas open om 09:17, toen ik bezig was met bestellen viel de stroom uit (hoeveel ongeluk kan je hebben) en mijn 4G abbo was net op dus de snelheid was beperkt naar 64kbits... duurde eeuwen. Stoppen weer omhoog gezet, deed alles het weer 09:23 en toen heb ik hem besteld.. Uiteindelijk toch nog de 2-3 weken levertijd gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
mprkooij schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:06:
Ik zelf heb best wel veel pech gehad. 8)7 Alle browsers geprobeerd, verschillende iPad's en een iPhone geprobeerd. Store ging voor mij pas open om 09:17, toen ik bezig was met bestellen viel de stroom uit (hoeveel ongeluk kan je hebben) en mijn 4G abbo was net op dus de snelheid was beperkt naar 64kbits... duurde eeuwen. Stoppen weer omhoog gezet, deed alles het weer 09:23 en toen heb ik hem besteld.. Uiteindelijk toch nog de 2-3 weken levertijd gehaald.
Dan heb je echt pech idd. Maar dat gebeurde vanmorgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:08:
[...]

Dan heb je echt pech idd. Maar dat gebeurde vanmorgen?
Yep. Vanmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Das balen! Bij mij werkte de app niet mee, daarna browser wel maar kon niet meer inloggen, daarna weer app en kon ik wel verder maar heeft daarna leverdatum 3 nov aangepast :?
Heb reeds contact opgenomen met Apple, ben benieuwd wat daar uit gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardcorePCgamer
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 04-12-2020
Mijn iDeal status is nu veranderd naar ''Actie vereist: In afwachting van betaling''. Maar ik heb dus uiteraard al betaald, kan ook niet anders via iDeal. Als ik op het verdere info icoontje klik staat er dat mijn bestelling op het moment gecontroleerd wordt. Moet ik me zorgen maken of is dit normaal?

Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Voor de mensen die ook bij Bol.com hebben besteld, ik verwacht dat wij deze mail gaan krijgen:

Op vrijdag 27 oktober 2017 heb je onder het bestelnummer xxxxxxxxxx bij ons het artikel 'Apple iPhone X 64 GB - Spacegrey' besteld.

Door grote populariteit is het artikel helaas uitverkocht. We weten niet precies wanneer onze nieuwe voorraad binnenkomt. Uiterlijk vrijdag 3 november ontvang je meer informatie van ons over de nieuwe leverdatum. Onze excuses voor het ongemak.

We wensen je alvast een fijne avond toe!

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
HardcorePCgamer schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:12:
Mijn iDeal status is nu veranderd naar ''Actie vereist: In afwachting van betaling''. Maar ik heb dus uiteraard al betaald, kan ook niet anders via iDeal. Als ik op het verdere info icoontje klik staat er dat mijn bestelling op het moment gecontroleerd wordt. Moet ik me zorgen maken of is dit normaal?
Niks aan handje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
xGROOVER schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:17:
[...]

Da’s waar je hebt gelijk ook. Ach. Heb geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
mprkooij schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:06:
Ik hoop voor jou dat er nooit een iPhone preorder/release op vrijdag de dertiende zal plaats vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vanochtend de 64GB SG besteld. De eerste mail om 09:06:04 binnen. Betaald met iDeal. De hele dag bleef de status op "Actie vereist: In afwachting van betaling'' hangen, maar zojuist ineens een mail binnen:
"Levering: 3 Nov via Standaardlevering"
oOo

En dan te bedenken dat ik vanochtend nog twijfelde of ik wel ging bestellen, tijdens het bestellen nog m'n werkadres heb ingevoerd en m'n iDeal betaling in eerste instantie mis ging. Ik zit bij de ING en wilde betalen via QR-code via de app.. maar er zit een daglimiet op van € 1.000,-.. dat was dus mislukt.. maar er stond een knop dat het ook via de normale 'Mijn ING' kon.. moest nog de inlogcode erbij zoeken en daarna wachten op de SMS met TAN-code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
mprkooij schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:13:
Voor de mensen die ook bij Bol.com hebben besteld, ik verwacht dat wij deze mail gaan krijgen:

Op vrijdag 27 oktober 2017 heb je onder het bestelnummer xxxxxxxxxx bij ons het artikel 'Apple iPhone X 64 GB - Spacegrey' besteld.

Door grote populariteit is het artikel helaas uitverkocht. We weten niet precies wanneer onze nieuwe voorraad binnenkomt. Uiterlijk vrijdag 3 november ontvang je meer informatie van ons over de nieuwe leverdatum. Onze excuses voor het ongemak.

We wensen je alvast een fijne avond toe!

Met vriendelijke groet,

bol.com Klantenservice
Hoe laat heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
  • Nu online
mprkooij schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:59:
[...]

Ik hoop het >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Mijn eerste mail was met onderwerp 'Uw bestelling W.... wordt verwerkt' met inhoud bedankt voor uw bestelling, klaar voor verzending 2-3 en datum 20-27. Op de site is mijn status nog steeds 'Bestelling geplaatst' (status 1 dus). Krijg je bij een 2e status melding een mail met een ander onderwerp en inhoud?
Betaling middels CC maar nog niets afgeschreven. ook geen euro

[ Voor 9% gewijzigd door Jaymone op 27-10-2017 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Besteld om 09:02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Toestel: 256‑GB iPhone X, spacegrijs
Besteld: 09:13
Bevestigingsmail van Apple: 09:14
Status was: Bestelling geplaatst
Status is nu: Bestelling in behandeling
Betaalwijze: Mastercard (maar ik zie geen enkele reservering of wat dan ook, nothing happend so far)
Levering: 20 Nov - 27 Nov

We zien wel wanneer er iets geleverd wordt, was eerst nog 3 Nov maar nu verplaatst. Ben daar niet rouwig om; zo heb je nog wat tijd om de reviews te lezen en evt. te annuleren. iPhone 6 en iPhone SE werken nog meer dan prima.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
Bij Bol.com? Toen kon ik niks bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
NotSoSteady schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:42:
[...]

Bij Bol.com? Toen kon ik niks bestellen.
Yep hij was sinds 09:01 te bestellen geloof ik. Je kon hem alleen niet zien in het zoekveld. Je moest echt via Google zoeken op iPhone X 64GB Bol.com. Hoe heb jij hem gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
mprkooij schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:43:
[...]

Yep hij was sinds 09:01 te bestellen geloof ik. Je kon hem alleen niet zien in het zoekveld. Je moest echt via Google zoeken op iPhone X 64GB Bol.com. Hoe heb jij hem gevonden?
Via een site met de link naar de productpagina. Ik heb de hele tijd lopen refreshen en vanaf 09:09 was die bij mij pas beschikbaar, als het goed is heb je wel een e-mail ontvangen met de tijd van bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
NotSoSteady schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:49:
[...]

Via een site met de link naar de productpagina. Ik heb de hele tijd lopen refreshen en vanaf 09:09 was die bij mij pas beschikbaar, als het goed is heb je wel een e-mail ontvangen met de tijd van bestellen.
Wat is je bestelnummer?

Gmail zegt:

9:02 AM (10 hours ago)

[ Voor 5% gewijzigd door mprkooij op 27-10-2017 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:45
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:26:
Mijn eerste mail was met onderwerp 'Uw bestelling W.... wordt verwerkt' met inhoud bedankt voor uw bestelling, klaar voor verzending 2-3 en datum 20-27. Op de site is mijn status nog steeds 'Bestelling geplaatst' (status 1 dus). Krijg je bij een 2e status melding een mail met een ander onderwerp en inhoud?
Betaling middels CC maar nog niets afgeschreven. ook geen euro
Je krijgt geen mail bij wijzigen status, puur te zien in de app/op de website. Als ik me niet vergis krijg je pas als er verzonden wordt weer een update per mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

smoken schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:58:
[...]

Je krijgt geen mail bij wijzigen status, puur te zien in de app/op de website. Als ik me niet vergis krijg je pas als er verzonden wordt weer een update per mail.
Klopt inderdaad, ik heb geen enkel bericht gehad van de wijzing van de eerste status naar de tweede. Pas bij verzonden komt er een berichtje.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is hier nieuw aan? Dat ze rechtstreeks uit de fabriek komen misschien?

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 27-10-2017 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Grin schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:04:
[...]

Klopt inderdaad, ik heb geen enkel bericht gehad van de wijzing van de eerste status naar de tweede. Pas bij verzonden komt er een berichtje.
Ik kreeg alleen een mail dat mijn betaling afgekeurd was .... toen ik opnieuw betaald had kreeg ik niet eens een mail dat het nu wél gelukt was 😤

(het feit dat mijn levering op 3-11 is blijven staan maakt dit gemis aan mail communicatie ruimschoots goed hoor!)

[ Voor 12% gewijzigd door smoken op 27-10-2017 20:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:05:
[...]

Wat is hier nieuw aan? Dat ze rechtstreeks uit de fabriek komen misschien?
Edit: ik had jouw reactie verkeerd gelezen en dus was mijn reactie niet juist.

Ik denk eigenlijk niet dat ze vanuit de fabriek verzonden worden, want dat lijkt het me niet mogelijk om een levering op 3-11 te garanderen. Denk dat ze net als afgelopen jaar vanuit Eindhoven komen.

[ Voor 42% gewijzigd door smoken op 27-10-2017 20:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustSys
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2023
Blijkbaar heeft er iemand voor mij een iPhone x 256gb besteld bij switch.be :) volgende week ophalen bij switch.be zalig!!

Nu nog een cover zoeken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Laatst online: 03-05 23:17
Heb nog steeds de hoop dat mijn levertijd van 20-27nov. aangepast gaat worden naar 3nov. doordat hier iemand met Ideal achter in de rij is gezet;)

Klote man, bij mij deed die site het pas na 09:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:30
Via belsimpel besteld. Zou 3-7 dagen staan. Mochten ze niet op tijd kunnen leveren dan annuleer ik het gewoon.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Die Bol.com is helemaal gek geworden. Als je hem besteld heb je nog steeds levering op 1 november 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mediamarkt krabbelt rustig terug. ;)
Beste klant,

Allereerst gefeliciteerd met de aankoop van de iPhone X!

Zoals je misschien al op verschillende nieuwssites hebt gelezen is de verkoop van de iPhone X een enorm succes.
Helaas is de beschikbaarheid beperkt en is de levertijd flink toegenomen waardoor we nu nog niet met zekerheid kunnen vertellen wanneer de levering zal plaatsvinden.

Apple zal de aankomende weken steeds wat voorraad leveren en wij gaan er alles aan doen om deze zo snel mogelijk bij jou te bezorgen.

Wij zijn afhankelijk van de leveringen vanuit Apple en daarom is het nog onbekend wanneer jouw bestelling geleverd zal worden.

We houden je actief op de hoogte als we meer informatie voorhanden hebben.

Met vriendelijke groet,

MediaMarkt
toon volledige bericht
Die van mij staat ook op Preparing for Shipment. Al heel de middag.

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 27-10-2017 21:49 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanbeijnhem
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-04 19:26
Ik ben echt benieuwd wat voor een chaos het volgende week gaat worden. Toen ik van de week bij de Amac ging kijken of ze toevallig een zilveren 8 hadden staan wist de verkoper mij ook te vertellen dat ze als premium reseller altijd voldoende voorraad krijgen. Ik kon zonder zorgen bij hun een pre order plaatsen. Hij vertelde nog trots dat ze ook ruim voldoende hadden van de iPhone 8 op de release dag.....

Als ik zo een beetje om me heen kijk en lees dat coolblue niet eens aan de pre orders durft en de gekkigheid bij bol.com waar ze hem je nog op 1 november willen leveren, denk ik dat ze geen flauw benul hebben van wat ze aan voorraad gaan krijgen en dat het weleens vies kan gaan tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 20-12-2024
vanbeijnhem schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:59:
Ik ben echt benieuwd wat voor een chaos het volgende week gaat worden. Toen ik van de week bij de Amac ging kijken of ze toevallig een zilveren 8 hadden staan wist de verkoper mij ook te vertellen dat ze als premium reseller altijd voldoende voorraad krijgen. Ik kon zonder zorgen bij hun een pre order plaatsen. Hij vertelde nog trots dat ze ook ruim voldoende hadden van de iPhone 8 op de release dag.....

Als ik zo een beetje om me heen kijk en lees dat coolblue niet eens aan de pre orders durft en de gekkigheid bij bol.com waar ze hem je nog op 1 november willen leveren, denk ik dat ze geen flauw benul hebben van wat ze aan voorraad gaan krijgen en dat het weleens vies kan gaan tegenvallen.
Maar dat is altijd zo, niks nieuws.
De X wordt ook gewoon een mega succes weer.

Zelfs in Nederland :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:44

OMX2000

By any means necessary...

idutcher schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:35:
[...]

Ja klopt, maar volgens een bepaald persoon hier komt dat door 'doemscenario' denken wat ik blijkbaar heb :P. Maar binnen 12 uur joh? Ik heb niet eens een bevestigingsmail gekregen, maar kan wel m'n bestelling tracken die overigens nog in z'n eerste stap staat.
Wat ze steeds aangaven , ook de voorgaande jaren, is wie eerder besteld heeft gaat voor. Dat zou niet afhankelijk zijn van de betaling, echter T-Mobile vermeld wel dat de bestelling sneller verwerkt wordt wanneer er met iDeal betaald is.

Ik moet maar snel even doen alsof ik niks besteld heb en laat me maar verrassen over de levertijd. Ik hoop dat ik bij de eerste batch zit, zo niet dan is het jammer.

Ik vraag me trouwens af of er nu ergens een poll staat met wat mensen besteld hebben. My gut feeling zegt dat de 256 GB Spacegray versie het populairste is.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanbeijnhem
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-04 19:26
Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:00:
[...]

Maar dat is altijd zo, niks nieuws.
De X wordt ook gewoon een mega succes weer.

Zelfs in Nederland :)
Ik moet eerlijk toegeven dat de laatste keer dat ik in deze gekte zat bij de 5s was, waarvoor ik toen nog een nacht in Oberhausen heb gezeten. Gekkenwerk! 8)7 Met de 7+ heb ik gewoon mazzel gehad dat toen ik op de dag zelf besloot dat ik hem wel wilde kopen er gewoon nog voorraad was bij de mediamarkt in Den Haag. Maar was er op de 7 en 7+ ook echt zo'n run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
BekSide schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:30:
Heb nog steeds de hoop dat mijn levertijd van 20-27nov. aangepast gaat worden naar 3nov. doordat hier iemand met Ideal achter in de rij is gezet;)

Klote man, bij mij deed die site het pas na 09:10
Hier WAS het ook stressen maar er is nu 22:10 schot in gekomen ....levering 20/27 November ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Richie B op 27-10-2017 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Toch vind ik 256gb bizar :+

Heb echt maar 20gb in gebruik nu (5k fotos erop en wat filmpjes).

@vanbeijnhem 7 weet ik niet, die had ik via Apple besteld.
De 6 was wel echt gekkenhaus in CentrO. Mensen werden ook gebanned van de store :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josvdv
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:08
Ik vraag me trouwens af of er nu ergens een poll staat met wat mensen besteld hebben. My gut feeling zegt dat de 256 GB Spacegray versie het populairste is.
Ik ben ook benieuwd wat er vandaag allemaal besteld is, welke kleur en hoeveel gb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Bontes schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:05:
[...]

Hier ook DRAMA, vraag me ook af hoe het kan dat mensen voor 9:10 hun bestelling hebben kunnen plaatsen? Ik heb namelijk vanaf 8:59 elke 10sec. gerefreshed, zo ook de app. 9:10 sprong ie pas open. Maar goed, mijn bestelling was binnen 4 minuten geregeld en betaald (iDeal)... de hele dag was de status “betaling moet verwerkt worden” en nu staat er in rode letters “actie vereist, wacht op betaling!” Ik heb er nu al eigenlijk geen zin meer in dat hele pre-order gelul (had dit ook met de 5 via pre order) Ik wacht het af tot maandag, hoop dat het nog de 20/27e geleverd wordt mits betaling rond is (wat wel zo eerlijk is lijkt mij, het bestelnr/toestel is een soort van reservering neem ik aan?) Zo niet, lees al data’s van 5 en 11 december namelijk, dan annuleer ik deze grap en ben ik er klaar mee.
Al om al, ze moeten is een keer een product launchen met een flinke voorraad.

We wachten af...
Gewoon afwachten, mijn 7 had ik ook met iDeal voldaan en leek eerst ook later te komen. Werd gewoon de launchdag.

Je moet ook jezelf voorstellen dat er veel aanvragen, bestellingen, telefoontje, etc zijn. Ze doen hun best maar kunnen niet alles met een vingerknip.
Het toestel is gewoon ontzettend populair dus aan alle kanten moeten zij (Apple) van alles verwerken.

Ook mensen die annuleren bestaan, geduld is een schone zaak :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Bontes schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:05:
[...]

Hier ook DRAMA, vraag me ook af hoe het kan dat mensen voor 9:10 hun bestelling hebben kunnen plaatsen? Ik heb namelijk vanaf 8:59 elke 10sec. gerefreshed, zo ook de app. 9:10 sprong ie pas open. Maar goed, mijn bestelling was binnen 4 minuten geregeld en betaald (iDeal)... de hele dag was de status “betaling moet verwerkt worden” en nu staat er in rode letters “actie vereist, wacht op betaling!” Ik heb er nu al eigenlijk geen zin meer in dat hele pre-order gelul (had dit ook met de 5 via pre order) Ik wacht het af tot maandag, hoop dat het nog de 20/27e geleverd wordt mits betaling rond is (wat wel zo eerlijk is lijkt mij, het bestelnr/toestel is een soort van reservering neem ik aan?) Zo niet, lees al data’s van 5 en 11 december namelijk, dan annuleer ik deze grap en ben ik er klaar mee.
Al om al, ze moeten is een keer een product launchen met een flinke voorraad.

We wachten af...
Bij mij was het ook echt stressen.

Had verschillende browsers openstaan.
  • Firefox + Chrome op m'n Windows 10 zakelijke laptop. (WiFi verbonden)
  • Safari op m'n prive MacBook (WiFi verbonden)
  • Apple Store app op m'n iPad Air 2 die via 4G verbonden was.
  • Apple Store app op m'n iPhone 7 die via WiFi verbonden was.
Zat vanaf 8:59 continue m'n iPhone en iPad te refreshen via Force Quit App.
De laptops hadden auto-refresh. Firefox en Chrome kwamen maar niet online. En plotseling schoot de Apple Store in m'n Safari op de MacBook online. Daar snel de bestelling doorgevoerd en een iPhone X geregeld voor 3 november. Daarna deden Firefox, Chrome en beide Apple Store apps het nog stééds niet.

Echt heel opmerkelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:09:
[...]

Gewoon afwachten, mijn 7 had ik ook met iDeal voldaan en leek eerst ook later te komen. Werd gewoon de launchdag.

Je moet ook jezelf voorstellen dat al veel aanvragen, bestellingen, telefoontje, etc zijn. Ze dien hun best maar kunnen niet alles met een vingerknip.
Het toestel is gewoon ontzettend populair dus aan alle kanten moeten zij (Apple) van alles verwerken.

Ook mensen die annuleren bestaan, geduld is een schone zaak :)!
Dit is echt magic....ik lees jou bericht en BOEM “artikel wordt verwerkt” levering 20/27 november ;))))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Bontes schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:12:
[...]

Dit is echt magic....ik lees jou bericht en BOEM “artikel wordt verwerkt” levering 20/27 november ;))))
Goed om te lezen!

/me Famous zorgt er wel voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjappo
  • Laatst online: 01-05 14:57
Heb net gehoord dat ik ook bij de eerste levering zit gelukkig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-09-2022
Tijdens bestellen moest ik helaas mijn adres gegevens opnieuw invoeren, hierdoor eerst 3 nov. maar dit versprong al gauw na het invoeren al naar 2-3 weken, nu artikel wordt verwerkt 20-27 nov. 09.07 besteld bevestigingsmail ontvangen.

Met beetje hoop hoop ik dat er indien annuleringen van orders zijn door apple evt de mijne naar 1e batch kan verschoven worden...

Hierna het hoesje besteld en hier waren de adres gegevens er wel

[ Voor 8% gewijzigd door SP75 op 27-10-2017 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SP75 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:28:
Tijdens bestellen moest ik helaas mijn adres gegevens opnieuw invoeren, hierdoor eerst 3 nov. maar dit versprong al gauw na het invoeren al naar 2-3 weken, nu artikel wordt verwerkt 20-27 nov. 09.07 besteld bevestigingsmail ontvangen.

Met beetje hoop hoop ik dat er indien annuleringen van orders zijn door apple evt de mijne naar 1e batch kan verschoven worden...
Hoe heb je ze gewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Bedoel je de adres gegevens? Tijdens het bestellen via de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SP75 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:28:

Hierna het hoesje besteld en hier waren de adres gegevens er wel
Hier ook zo gegaan. Zou het een reële kans zijn denk je 3 nov? Ik geloof dat niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SP75 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:30:
[...]

Bedoel je de adres gegevens? Tijdens het bestellen via de app
Ah, ik had achteraf gebeld (adreswijziging) en sta nog steeds op 3 nov.
Mijn wijziging werd doorgezet naar UPS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SP75
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:31:
[...]

Hier ook zo gegaan. Zou het een reële kans zijn denk je 3 nov? Ik geloof dat niet namelijk
Al is het geen 3 nov. misschien ergens tussen 3e en de 20e hoop ik. Ik heb toch echt het gevoel dat ik bij het eerste bestellingen van die 2-3 weken zit. Waardoor er toch nog dingen kunnen wijzigen, aangezien mensen 10 over tot kwart over ook 2-3 weken zien en rond 9.05/9.06 mensen op 3 nov geleverd krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:34:
[...]

Ah, ik had achteraf gebeld (adreswijziging) en sta nog steeds op 3 nov.
Mijn wijziging werd doorgezet naar UPS.
Ah kijk dt is een ander verhaal, hoelaat had jij kunnen bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SP75 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:35:
[...]

Ah kijk dt is een ander verhaal, hoelaat had jij kunnen bestellen?
09:05 besteld
09:06 bevestigingsmail
14:30(?) gebeld - was toen al aangemeld voor verzending

[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 27-10-2017 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:36:
[...]

09:05 besteld
09:06 bevestigingsmail
14:30(?) gebeld
Kijk dit bedoel ik... ik zat ook rond 9.06 in de app. en 09.07 mail ontvangen maar wel op 2-3 weken levertijd en jij op 3nov. dus hoop op een wijziging :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SP75 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:37:
[...]

Kijk dit bedoel ik... ik zat ook rond 9.06 in de app. en 09.07 mail ontvangen maar wel op 2-3 weken levertijd en jij op 3nov. dus hoop op een wijziging :9
Heb vandaag met Apple gebeld. Situatie uitgelegd. Volgens hun stond mijn bestelling op levering 3e nov maar mijn bestelling zegt nog steeds 20-27
Ook werd gezegd dat mn datum niet klopt maar ik zie geen verandering

[ Voor 7% gewijzigd door Jaymone op 27-10-2017 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:40:
[...]

Heb vandaag met Apple gebeld. Situatie uitgelegd. Volgens hun stond mijn bestelling op levering 3e nov maar mijn bestelling zegt nog steeds 20-27
Welke situatie? Je bedoelt dat je je adres opnieuw moest invoeren? Ik heb ook met after sales gebeld en zij hebben aangegeven dat de mijne op 20-27 nov staat maar dat hij wel hoopte ik het eerder kan ontvangen, maar dit is meer een wens.

Kan ook weer zo zijn dat Apple save speelt met deze levertijden

[ Voor 11% gewijzigd door SP75 op 27-10-2017 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SP75 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:44:
[...]

Welke situatie? Je bedoelt dat je je adres opnieuw moest invoeren? Ik heb ook met after sales gebeld en zij hebben aangegeven dat de mijne op 20-27 nov staat maar dat hij wel hoopte ik het eerder kan ontvangen, maar dit is meer een wens.
Dat ik tijdens het bestelproces (toen 3 nov) steeds eruit werd geknikkerd, aanmelden niet lukte, opnieuw alles moest invullen en na bestelling datum verschoof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:46:
[...]

Dat ik tijdens het bestelproces (toen 3 nov) steeds eruit werd geknikkerd, aanmelden niet lukte, opnieuw alles moest invullen en na bestelling datum verschoof
Kunnen zij hier iets voor je doen dan? denk het niet hoort er helaas allemaal bij bij zn preorder helaas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
SP75 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:47:
[...]

Kunnen zij hier iets voor je doen dan? denk het niet hoort er helaas allemaal bij bij zn preorder helaas
We gaan het zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Hoe zit het trouwens met de betaling van jou? bij mij is voor t toestel niks afgeschreven ( apple medewerker gaf aan dat er wel 1 euro getoetst was ) bij t hoesje is er al wel afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SP75 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:54:
[...]

Hoe zit het trouwens met de betaling van jou? bij mij is voor t toestel niks afgeschreven ( apple medewerker gaf aan dat er wel 1 euro getoetst was ) bij t hoesje is er al wel afgeschreven.
Bij mij ook niets maar is er wel doorheen. Hoesje heb ik met ideal betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:56:
[...]

Bij mij ook niets maar is er wel doorheen. Hoesje heb ik met ideal betaald
Je bedoelt met er door heen dat deze bij de 2e stap is? bij mij net zo

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/APwarfS.png

[ Voor 4% gewijzigd door SP75 op 27-10-2017 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-05 19:32
Zojuist van een bekende vernomen dat er niet meer dan 4500 resellexemplaren van de iPhone X in Europa beschikbaar zijn op launch day. In Nederland zou dat minder dan 300 zijn. Dit is exclusief Apple stores maar zegt wel iets over de beperkte beschikbaarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SP75 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:59:
[...]

Je bedoelt met er door heen dat deze bij de 2e stap is? bij mij net zo

[afbeelding]
Klopt. Afwachten maar, meer kunnen we niet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:01:
[...]

Klopt. Afwachten maar, meer kunnen we niet doen :)
Dat klopt, hoelaat had jij trouwens de mail ontvangen?

Hoesje wordt in ieder geval as dinsdag bezorgd 31-10 :D

[ Voor 11% gewijzigd door SP75 op 27-10-2017 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
SP75 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:54:
[...]

Hier was gelijk alles gereserveerd op mijn CC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:04:
[...]

Hier was gelijk alles gereserveerd op mijn CC.
Zal komen omdat je in de eerste batch zit 3 nov.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Laatst online: 27-03 21:38
wouterg00 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:59:
Zojuist van een bekende vernomen dat er niet meer dan 4500 resellexemplaren van de iPhone X in Europa beschikbaar zijn op launch day. In Nederland zou dat minder dan 300 zijn. Dit is exclusief Apple stores maar zegt wel iets over de beperkte beschikbaarheid
Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk gezien het aantal bestellingen en de bevestigingen van 3 november die ik hier alleen al voorbij zie komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 03-05 19:32
Exxus schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:09:
[...]

Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk gezien het aantal bestellingen en de bevestigingen van 3 november die ik hier alleen al voorbij zie komen.
Dit is zonder Apple stores, maar het aantal dat resellbedrijven geleverd krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Exxus schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:09:
[...]

Hier een bekende zei dst er voor NL zeker 10k beschikbaar waren (apart van Apple) :)
Dit wordt verdeeld tussen providers en grootverkopers zoals Mediamarkt en Coolblue.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iFlyKLM
  • Nu online
Ik vind dat wel erg weinig. Er zijn toch grote spelers zoals Amac, Mediamarkt en Coolblue. Aan de andere kant staat Apple erom bekend de eigen kanalen voorrang te geven...

Edit; niet te vergeten, de providers natuurlijk.

[ Voor 13% gewijzigd door iFlyKLM op 27-10-2017 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exxus
  • Laatst online: 27-03 21:38
wouterg00 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:09:
[...]

Dit is zonder Apple stores, maar het aantal dat resellbedrijven geleverd krijgen
Ah, ik lees er weer eens overheen. Tijd dat ik het grotere scherm van de X kan gebruiken om fouten zoals deze te voorkomen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Nu online
wouterg00 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:59:
Ik heb van mijn broer zijn vriendin gehoord dat een vriendin van haar iemand kent die iemand kent in Cupertino die weer iemand kent die bij Apple werkt, hij kon dit verhaal bevestigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Op MacRumors zijn er wat mensen die van een 10-17 nov levering nu teruggezet zijn naar een 3 nov levering. Je krijgt er geen mail van, dus bestelstatus in de gaten houden!

https://forums.macrumors....d-delivery-dates.2081335/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
smoken schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 00:46:
Op MacRumors zijn er wat mensen die van een 10-17 nov levering nu teruggezet zijn naar een 3 nov levering. Je krijgt er geen mail van, dus bestelstatus in de gaten houden!

https://forums.macrumors....d-delivery-dates.2081335/
Beter, goed nieuws, nu hier nog nog steeds 20-27nov.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• psvpas
  • Laatst online: 21-04 13:36
Las dit op een ander forum, misschien wel interessant:

@Icewire om 17:08
"Ik heb net ook nog even contact gehad met apple store support. Toen ik eindelijk een medewerker aan de lijn kreeg was zijn eerste reactie (nog voordat ik mijn vraag kon voorleggen) "heeft u toevallig een probleem met de ideal betaling"........ waarop ik zei....uh nee () ik heb betaald met credit card met maar ik begreep al dat daar problemen mee zijn. Na zijn toelichting schijnen de problemen dusdanig van omvang te zijn dat zij daarover worden plat gebeld.

Mijn vraag ging echter over de leverdatum. Op het moment van bestellen zag ik nog net even 03-11 als leverdatum staan en pas bij de bevestiging via de mail de 20-27 als datum. Dus ik belde met de prille hoop of er nog een positievere status update zou komen m.b.t. de leverdatum. Wat blijkt, het systeem van apple ligt dusdanig overhoop dat een groot deel van de apple medewerkers die telefonische ondersteuning moeten geven geen werkend systeem hebben. Mede daardoor schijnen de genoemde leverdata uit onze bevestigingen een "voorlopige leverdatum" te zijn (lekker duidelijk zet dat dan in de mail!!). Hij verzekerde mij dat ik in 1 tot 3 dagen tijd een definitieve c.q. nauwkeurige leverdatum ontvang/kan inzien op mijn account. De datum die wij nu dus hebben is een uiterste datum en kan dus alleen nog maar gunstiger worden naarmate apple zijn systeem weer op orde heeft.

Ik weet natuurlijk niet of dit voor iedereen geldt dus fingers crossed....."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:55
In Amerika is het heel normaal dat er toestellen eerder geleverd worden, aangezien toestellen daar vooral met financiering gekocht worden. Als je daarvoor wordt afgekeurd krijgt iemand anders die wel goedgekeurd is jouw toestel. In Nederland is daar niet echt sprake van, al zullen er ongetwijfeld een aantal bestellingen zijn met betalingsproblemen en die worden dan ook doorgeschoven. Gewoon je bestelstatus in de gaten houden en wie weet heb je geluk :p Elke dag eerder is mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Volgens mij heeft niemand andere levertijden na 3 nov? dus 3nov hierna komt 2-3weken 20-27nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:03

Nitai

Live the life you love.

Inmiddels is de levertijd nu naar 5-6 weken als je het nu zou bestellen. Ben ik toch wel weer blij met mn levertijd van 2-3 weken. :>

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SP75
Nitai schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 07:22:
Inmiddels is de levertijd nu naar 5-6 weken als je het nu zou bestellen. Ben ik toch wel weer blij met mn levertijd van 2-3 weken. :>
dat was al na 45 minuten al gisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
SP75 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:04:
[...]

Dat klopt, hoelaat had jij trouwens de mail ontvangen?

Hoesje wordt in ieder geval as dinsdag bezorgd 31-10 :D
Had order rond 09.11 doorheen en mail paar min later.

Pagina: 1 ... 88 89 Laatste

Dit topic is gesloten.