Bontes schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:05:
[...]
Hier ook DRAMA, vraag me ook af hoe het kan dat mensen voor 9:10 hun bestelling hebben kunnen plaatsen? Ik heb namelijk vanaf 8:59 elke 10sec. gerefreshed, zo ook de app. 9:10 sprong ie pas open. Maar goed, mijn bestelling was binnen 4 minuten geregeld en betaald (iDeal)... de hele dag was de status “betaling moet verwerkt worden” en nu staat er in rode letters “actie vereist, wacht op betaling!” Ik heb er nu al eigenlijk geen zin meer in dat hele pre-order gelul (had dit ook met de 5 via pre order) Ik wacht het af tot maandag, hoop dat het nog de 20/27e geleverd wordt mits betaling rond is (wat wel zo eerlijk is lijkt mij, het bestelnr/toestel is een soort van reservering neem ik aan?) Zo niet, lees al data’s van 5 en 11 december namelijk, dan annuleer ik deze grap en ben ik er klaar mee.
Al om al, ze moeten is een keer een product launchen met een flinke voorraad.
We wachten af...
Gewoon afwachten, mijn 7 had ik ook met iDeal voldaan en leek eerst ook later te komen. Werd gewoon de launchdag.
Je moet ook jezelf voorstellen dat er veel aanvragen, bestellingen, telefoontje, etc zijn. Ze doen hun best maar kunnen niet alles met een vingerknip.
Het toestel is gewoon ontzettend populair dus aan alle kanten moeten zij (Apple) van alles verwerken.
Ook mensen die annuleren bestaan, geduld is een schone zaak :)!