• mheydo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-11-2022
Ik heb zelf bij belsimpel met een abonnement besteld, net gebeld en ze verwachten hem vrijdag netjes te leveren.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-04 18:53
Nou, bij mij ging het dus niet helemaal lekker door het Credit Card bedrijf.
Om de een of andere reden was de betaling geblokkeerd ... (beetje raar, al super vaak bij Apple gekocht, ook grotere bedragen).

Dus gebeld, blokkade er af laten halen en de autorisatie via de website van Apple nog een keer gedaan.
Credit Card bedrijf gebeld en betaling was nu netjes goedgekeurd.

Alleen: hoe weet ik nu of alles goed is? Apple Chat kan met niets vertellen (geen inzage) en telefonisch is die afdeling niet te bereiken.

In mijn bestellingen zie ik op de website:
Bestelling in behandeling : Levering 3 Nov door Standaardlevering

n mijn bestellingen zie ik in de APP:
Artikelen worden verwerkt : 3 Nov door Standaardlevering

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:29
Even voor de IDEAL mensen...

Ik heb nu 2 maal een bevestiging van Apple (gebeld, en men heeft het expliciet nagevraagd) dat ALS JE EEN WEBORDERNUMMER hebt (dat bestelnummer begint met een W), dan sta je gewoon in de wachtrij voor levering. Je komt dus NIET achteraan in de wachtrij te staan als iDeal later vandaag (verwachting) verwerkt is.

Oldskool NL.nl

• serienummer
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-02 15:53
mikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:45:

Ik heb nu 2 maal een bevestiging van Apple (gebeld, en men heeft het expliciet nagevraagd) dat ALS JE EEN WEBORDERNUMMER hebt (dat bestelnummer begint met een W), dan sta je gewoon in de wachtrij voor levering. Je komt dus NIET achteraan in de wachtrij te staan als iDeal later vandaag (verwachting) verwerkt is.
Ok bedankt.. Ik wcht geduldig af.
Dank je wel voor de moeite, i appreciate it

• smoken

Hoe krijg jij überhaupt iemand aan de lijn?
Welk nummer en welke optie?

Zie mijn post hierboven :'(

• iFlyKLM
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 28-11-2022

Bedankt, fijn om te horen.

• mikkelnl
smoken schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:47:
[...]

Hoe krijg jij überhaupt iemand aan de lijn?
Welk nummer en welke optie?

Zie mijn post hierboven :'(
0800 0200 570

Optie 3 of 4 dacht ik, voor bestellingen.

Oldskool NL.nl

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01:18
mheydo schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:41:
Ik heb zelf bij belsimpel met een abonnement besteld, net gebeld en ze verwachten hem vrijdag netjes te leveren.
Ik was er gisteren al bij met een levertijd van 5 tot 7 dagen. Veranderen doodleuk de levertijd naar 8 weken, omdat ze meer aan een abonnement verdienen.
@Donstil of anderen...

Wat is jullie ervaring met pre order iPhones? Worden deze direct uit de fabriek in China naar je verzendadres (in Nederland) verzonden of komen deze pre order iPhones uit het distributie centrum van Apple dat hier in Nederland zit?

De mijne word 3 november geleverd, denk dan rechtstreeks uit de fabriek in China??

[Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 27-10-2017 13:54]

• mikkelnl
Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:54:
@Donstil of anderen...

Wat is jullie ervaring met pre order iPhones? Worden deze direct uit de fabriek in China naar je verzendadres (in Nederland) verzonden of komen deze pre order iPhones uit het distributie centrum van Apple dat hier in Nederland zit?

De mijne word 3 november geleverd, denk dan rechtstreeks uit de fabriek in China??
Ik verwacht dat je UPS tracking krijgt, vanuit China. Of ze in NL nog een tussenstop maken, ik denk het niet.

Oldskool NL.nl

• smoken
mikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:50:
[...]

0800 0200 570

Optie 3 of 4 dacht ik, voor bestellingen.
Bij optie 4 moet ik een bestelnummer invullen, daarna krijg ik meteen te horen dat het niet mogelijk is om in de wachtrij gezet te worden "bel later nog is"

Heb jij ook een bestelnummer in moeten geven?

--- nevermind: ik heb een ander ordernummer ingegeven en dan mag ik WEL in de wacht ... toeval?

[Voor 11% gewijzigd door smoken op 27-10-2017 13:58]

mikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:56:
[...]

Ik verwacht dat je UPS tracking krijgt, vanuit China.
thanks voor je antwoord! :)

UPS? Ow, ik dacht dat DHL tegenwoordig de verzending verzorgde voor NL.

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-01 19:11
@Donstil of anderen...

Je valt onder eerste batch, dat zal een levering vanuit Nederland zijn verwacht ik. Pas 2e batch zal vanuit China zijn

Het is weer bijna september 2023 :)

• mikkelnl
smoken schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:56:
[...]

Bij optie 4 moet ik een bestelnummer invullen, daarna krijg ik meteen te horen dat het niet mogelijk is om in de wachtrij gezet te worden "bel later nog is"

Heb jij ook een bestelnummer in moeten geven?
Ik kreeg vanochtend die melding, gewoon over 5 minuten nog een keer proberen, net kwam ik er door. Dan duurt het nog 10 minuten wachten hoor, maar soms lukt het schijnbaar.

Oldskool NL.nl

Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:59:
[...]

Je valt onder eerste batch, dat zal een levering vanuit Nederland zijn verwacht ik. Pas 2e batch zal vanuit China zijn
haha, thanks.

Dan hebben we nu 1 stem voor direct uit de fabriek in China, zonder tussenstop in NL.
En 1 stem voor direct uit het Distributie centrum van Apple naar mijn verzendadres

;)

• Prophasis
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-03 11:26
Bij vodafone heb ik 26975391X als bestelnummer. Nog anderen die daar een bestelling hebben?

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:31
Zojuist nieuwsbrief van Mediamarkt ontvangen:
Beste Rick,

De toekomst is hier: iPhone X. Je hebt met smart gewacht op het nieuwste vlaggenschip van Apple.

We willen je graag op de hoogte brengen over de iPhone X. Je kunt via ons reserveren, zodat wij jou op de hoogte kunnen houden van alle updates over de iPhone X.

De verwachting is dat we minimaal 4 weken moeten wachten op voorraad. Zodra daar iets meer over bekend is, mailen we je om alsnog een pre-order te plaatsen.
Dus de afhaaldatum van 3 november die ze aangeven op de website is dus sowieso een wassen neus?

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• jh0t
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02 17:34
Ik heb een verlenging aangevraagd bij Vodafone i.c.m de iPhone X 64GB Space Grey. Kreeg daarna een e-mail met een bevestiging maar verder nog niks. Even gevraagd en ze moeten de bestellingen handmatig verwerken.

Iemand anders die bij Vodafone heeft besteld en al wel iets van een bevestiging of leverdatum heeft gekregen?

• Prophasis
jh0t schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:08:
Ik heb een verlenging aangevraagd bij Vodafone i.c.m de iPhone X 64GB Space Grey. Kreeg daarna een e-mail met een bevestiging maar verder nog niks. Even gevraagd en ze moeten de bestellingen handmatig verwerken.

Iemand anders die bij Vodafone heeft besteld en al wel iets van een bevestiging of leverdatum heeft gekregen?
Enige reden waarom ik mn bestelnummer weet is omdat ik mijn adresgegevens voor het bezorgen nog heb aangepast. Verder nog geen bevestiging binnen, had met support gepraat en zij vertelde me dat de bevestigingen waarschijnlijk morgen pas verstuurd worden. Toch zijn er al een paar mensen met een bevestiging in dit topic.

• smoken
mikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:59:
[...]

Ik kreeg vanochtend die melding, gewoon over 5 minuten nog een keer proberen, net kwam ik er door. Dan duurt het nog 10 minuten wachten hoor, maar soms lukt het schijnbaar.
Heb iemand aan de lijn gehad, betaling is nu helemaal in orde en er is meteen het hele bedrag gereserveerd.
Ze gaf aan: levering 3-11-2017
Mijn kaart is nog steeds niet belast zie ik (ook de euro niet), Van mijn vrouw (andere order) ook niet.

Wel hebben we bevestiging en is de order zichtbaar online/in app.

Gaat om ophaal orders.
@Donstil of anderen...

De release voorraad wordt doorgaans vanuit Nederland verstuurd. Dat zal wel met DHL gebeuren zoals de laatste releases.

[Voor 14% gewijzigd door Donstil op 27-10-2017 14:19]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:17:
[...]

De release voorraad wordt doorgaans vanuit Nederland verstuurd. Dat zal wel met DHL gebeuren zoals de laatste releases.
thanks!

by the way @Donstil , bij mij volledige bedrag gereserveerd van mijn CC. Maar wellicht omdat het in jouw geval gaat om een instore pick up en bij mij bezorging

[Voor 24% gewijzigd door _Bailey_ op 27-10-2017 14:22]

• Jaymone
SG 64GB en 256GB bij Apple besteld
Levering 20-27 nov

Mediamarkt
Idem besteld 09.15 , levering 3 nov

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03 12:55
Rivanov schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:03:
Zojuist nieuwsbrief van Mediamarkt ontvangen:

[...]

Dus de afhaaldatum van 3 november die ze aangeven op de website is dus sowieso een wassen neus?
De hele MM is een wassen neus

Anoniem: 988017

Besteld 9:10
Bevestiging 9:11
Betaald IDeal
Net gebeld en mij is vertelt dat mijn iPhone X 256 gb space grey tussen 17 en 20 november komt! :)
Ze vertelde ook dat het wordt uitgeleverd op ordertijdstip en niet wanneer het geld binnen is gekomen. De e-mails enzo hebben nog een vertraging van een paar uur

• Jaymone
Michie23 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:27:
[...]

De hele MM is een wassen neus
Heb een bevestiging per mail en ze gebeld hierover.
Ben benieuwd

[Voor 3% gewijzigd door Jaymone op 27-10-2017 14:31]

• smoken
Is er iemand handig genoeg om een dergelijk overzicht (https://goo.gl/forms/NVHJCVDV7R1gNYF93) te maken maar dan met alle status onderdelen erin? Zoals we bij de release van de 7 hadden?

Dus: kleur, opslag, tijd besteld, betaalwijze, leverdatum, huidige status in de Apple Store?
Daar ben ik wel benieuwd naar, maar weet niet zo goed hoe dit moet ....
om een indruk te krijgen van de wereldwijde pre orders, qua levertijden.
Ongeveer al 4500 stemmen al sinds vanochtend.

Ruime meerderheid voor Launch day op 3 november.

[Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 27-10-2017 14:32]

• smoken
aaah, die van mij verspringt net naar "verzending wordt voorbereid" !!!!
smoken schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:32:
naaaaais!

*gaat ook weer ff z'n bestellingsstatus checken*

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:37
man man er zijn genoeg iphones en er gaat niks mis, maar als je het tot in het naadje gaat volgen en er dan ook nog mee mee bemoeid als je vandaag besteld hebt. Niet te doen voor een callcenter om dan juiste info te geven, en die info is vaak onjuist in een ongoing proces. laat het met rust als je vandaag besteld hebt, dan komt het wel goed, en je hoeft zeker geen 8 weken te wachten hoor. Dat zijn allemaal gegevens die onjuist zijn door de verwerkingen die lopen, je cpu loopt toch ook op 100 procent als je veel aandacht vraagt, en dan duurt het toch ook allemaal langer.

Maar goed hoe vind je deze, hoe en waar zit het hem in dat t mobile goedkoper is, is het die dure 6000GB abbo bij vodafone, kpn ook zo'n geval trouwens.

Ps.
Ik zit op vodafone en heb Nog steeds maar 30Mbit, 4g+ (dus 4G) terwijl ik minstens 80Mbit moet hebben, al 2 jaar abbo met 4g+ . dus wat nou! vodafone!

[Voor 8% gewijzigd door Mel33 op 27-10-2017 14:54]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• smoken
Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

naaaaais!

*gaat ook weer ff z'n bestellingsstatus checken*
Mijn hoesjes (aparte bestelling) staan nog niet op "verzending wordt voorbereid" , dus krijg ik nu dinsdag de X ipv de hoesjes :+ :+
same here!

Verzending wordt voorbereid *O* *O*

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 01-04 16:20
same here :)

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-12-2022

Security

it's just me

Hier nog een... Heerlijk gevoel!

• Jaymone
Gaat lekker met de site van Apple. Ineens staan mijn bestellingen er niet meer tussen, wel als ik kijk via de App

Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:39:
Gaat lekker met de site van Apple. Ineens staan mijn bestellingen er niet meer tussen, wel als ik kijk via de App
no worries, gebeurde bij veel meer mensen. Zometeen schiet ie er gewoon weer in

• Jaymone
Geert1976 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:40:
[...]

no worries, gebeurde bij veel meer mensen. Zometeen schiet ie er gewoon weer in
Hopelijk met een aangepaste datum in voordeel :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-03 22:46
/me Famous heeft zojuist te horen gekregen van Apple dat hij in de eerste batch zit en de telefoon 3 november geleverd krijgt! :D

@Tylen Zou jij hem dus ook wel 3e krijgen !

[Voor 15% gewijzigd door Famous op 27-10-2017 14:45]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• psvpas
  • Laatst online: 27-01 21:43
Vanochtend om 09:14 bevestigingsmail gekregen. Ook hier een geschatte levering voor 20-27 november. Space Gray 256gb. Viel echt niet doorheen te komen helaas. Ook moest ik nog mijn leveradres opnieuw invoeren :-(

Word jaloers als ik al die updates van jullie zie! Moet eigenlijk niet in dit topic kijken haha! 8)7

[Voor 17% gewijzigd door psvpas op 27-10-2017 14:45]

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-03 00:02
Verzending wordt voorbereid. Oh jongens! :o

• MaestroPablo
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 02-12-2019
Vanochtend om 9:06 bestelling afgerond, 2 uur later pas de betalingsbevestiging met leverdatum 20-27 november. Had ik nou maar eerder geweten dat het met CC sneller gaat.

• AiR60
  • Laatst online: 14-02 16:48
Idd, mijne komt ook pas tussen 20 ~ 27 november
bummer

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:43:
/me Famous heeft zojuist te horen gekregen van Apple dat hij in de eerste batch zit en de telefoon 3 november geleverd krijgt! :D

@Tylen Zou jij hem dus ook wel 3e krijgen !
HOe krijg je dit te horen dan?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-03 22:46
Tylen schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:47:
[...]

HOe krijg je dit te horen dan?
Mijn afleveradres was oud dus telefonisch gebeld dat ze het moeten aanpassen, toen kreeg ik te een 'proficiat meneer, u zit bij de eerste levering en ontvang uw telefoon 3 november'.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Ah ok. dan moet ik daar idd ook bij zitten. TOP :)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

• smoken
Famous schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:48:
[...]

Mijn afleveradres was oud dus telefonisch gebeld dat ze het moeten aanpassen, toen kreeg ik te een 'proficiat meneer, u zit bij de eerste levering en ontvang uw telefoon 3 november'.
Ze zijn wel super leuk aan de telefoon he!
Bij mij ook: "de betaling is nu helemaal goed gegaan en ik zie een leverdatum van....... ............. 3 november!!"

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-01 15:48
Jieve schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 09:58:
Bedankt voor uw bestelling.
U krijgt bericht zodra uw artikelen onderweg zijn.
Bestelnummer: W49XXXXXX
Besteld op: 27/10/2017
Te verzenden artikelen
Verzending 1
Levering: Vr 3 Nov door Standaardlevering
256‑GB iPhone X, spacegrijs

Bedrag is overigens wel volledig gereserveerd.
Wat wel vreemd vond, ik had aangegeven om hem op te halen, echter is dat opeens veranderd naar Verzending :/
Status is veranderd naar: Verzenden wordt voorbereid. 3 Nov.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:21
Verzending wordt voorbereid voor 3 november! *O*

• Benny
  • Laatst online: 22:51
Om 9:15 besteld bij Vodafone met verlenging (1 jaar), 13:16 uur bevestiging en contract gehad via mail.

Staat niks vermeld over levertijd. Ordernummer: 269770952.

Betaal € 819 bij zodat ik geen gedoe heb met BKR. (€ 240 toestellening).

Anderen die direct bij Vodafone hebben besteld ?

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:32
Via KPN vandaag besteld rond 10 uur. Gewoon voor het toestel betaald met Sim only. Nu een reserveringsmail in mijn mailbox. Ben benieuwd of hij er volgende week al is.

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

• vanbeijnhem
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-06-2022
Zijn er nog meer die gekozen hebben voor afhalen en wat is jullie status op dit moment? Zelf ben ik een half uurtje geleden van bestelling geplaatst naar bestelling in behandeling gegaan. In de app staat artikelen worden verwerkt.

• Prophasis
Benny schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:51:
Om 9:15 besteld bij Vodafone met verlenging (1 jaar), 13:16 uur bevestiging en contract gehad via mail.

Jep! 26975391X heb ik. 315 betalen en de rest gewoon lenen.

• Benny
Prophasis schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:55:
[...]

Jep! 26975391X heb ik. 315 betalen en de rest gewoon lenen.
Hoe laat heb je besteld ?

• Skybox_
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-04 15:33
vanbeijnhem schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:55:
Zijn er nog meer die gekozen hebben voor afhalen en wat is jullie status op dit moment? Zelf ben ik een half uurtje geleden van bestelling geplaatst naar bestelling in behandeling gegaan. In de app staat artikelen worden verwerkt.
Ik heb afhalen (AMS, 10-10.30u) maar status is nog steeds: "We hebben je bestelling ontvangen".

• Jieve
Ik had ook gekozen voor afhalen, echte zag ik na de betaling dat er opeens stond levering gratis op 3 Nov.

• Prophasis
Benny schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:56:
[...]

Hoe laat heb je besteld ?
Rond 9.05 volgens mij, groot verschil in bestelnummer maar ik denk dat zij met wereldwijde nummers werken?

• Benny
Zit een verschil in van 17.000 dus ik mag hopen dat dat wereldwijd is inderdaad :p

Ik zat om 9:00 klaar, maar de normale site bleef maar refreshen op de pagina waar je je abo etc. kan kiezen. Kwam maar niet verder.. Iets later zag ik ineens link naar die andere site (https://directsales.vodafone.nl/iphone-verlengen) en dat lukte toen wel.

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 25-03 22:22
Bij mij nog steeds "bestelling geplaatst" via de website. In de app staat nog steeds "We hebben je bestelling ontvangen".

Besteld om 9:10, afhalen op 3 november in Amsterdam.

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09-2022
Bij T-Mobile zijn ze weer lekker bezig hoor. De meesten mensen die direct na 9 hebben besteld krijgen geen bevestigingsmail. En mensen die later bestelt hebben wel, en reservatie gaat pas in na betaling.

• BlizzarD
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Peabz21 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:00:
[...]

Bij mij nog steeds "bestelling geplaatst" via de website. In de app staat nog steeds "We hebben je bestelling ontvangen".

Besteld om 9:10, afhalen op 3 november in Amsterdam.
Same here. Besteld om 9:05, afhalen Haarlem op 3 nov. Geldt overigens ook voor leren hoesje die ik 10 min later los heb besteld en laat verzenden.

[Voor 11% gewijzigd door BlizzarD op 27-10-2017 15:02]

iStockphoto | 14x Longi Solar 455Wp (6.370Wp), 20° N/NO, hellingshoek 20° | 8x Solar Frontier SF170 (1.360Wp), Oost/West, hellingshoek 10°

• Prophasis
Benny schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:00:
Zit een verschil in van 17.000 dus ik mag hopen dat dat wereldwijd is inderdaad :p

Ik zat om 9:00 klaar, maar de normale site bleef maar refreshen op de pagina waar je je abo etc. kan kiezen. Kwam maar niet verder.. Iets later zag ik ineens link naar die andere site (https://directsales.vodafone.nl/iphone-verlengen) en dat lukte toen wel.
Had een speciale link gekregen omdat ik mezelf in de klantenservice chat had gezet en klaagde dat het niet werkte. Ze waren toen hard bezig om de website up-and-running te krijgen en stuurde iedereen door via de chat. Beetje geluk dus. Ben benieuwd!

• Benny
Prophasis schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:02:
[...]

Had een speciale link gekregen omdat ik mezelf in de klantenservice chat had gezet en klaagde dat het niet werkte. Ze waren toen hard bezig om de website up-and-running te krijgen en stuurde iedereen door via de chat. Beetje geluk dus. Ben benieuwd!
Nice.. Normaal gesproken heb je hem gewoon 3 november. Maar bij Vodafone weet je het nooit zeker, laten we hopen dat ze geleerd hebben van voorgaande jaren.

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-03 18:21
Deze morgen toch geprobeerd en heb een zwarte 64gb kunnen kiezen voor afhaling 3november in de Apple Store Brussel: al de rest was al weg.

Dan toch eens geprobeerd met de via voor thuislevering maar deze status is gewoon:bestelling geplaatst. Voor levering 2-3weken

Ik veronderstel dus dat de bestelling waarschijnlijk nog geannuleerd wordt omdat het bedrag er momenteel niet opstaat?
Pas volgende week ging het door mij gestorte geld op de visa staan, zou de bestelling dan toch nog doorgaan of niet?

Xbox Gamertag: Urbanus4809

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-03 16:10
Prophasis schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:09:
[...]

Enige reden waarom ik mn bestelnummer weet is omdat ik mijn adresgegevens voor het bezorgen nog heb aangepast. Verder nog geen bevestiging binnen, had met support gepraat en zij vertelde me dat de bevestigingen waarschijnlijk morgen pas verstuurd worden. Toch zijn er al een paar mensen met een bevestiging in dit topic.
Idd hier wel een bevestiging binnen van mijn bestelling rond 09:13 (klote website van Vodafone).
Ordernummer 26975485X. Zit dus wel een stuk achter je.

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-03 07:57
Wie een Silver X 64gb wilt mag de mijne volgend week vrijdag wel overkopen haha, ik heb het echt besteld omdat ik na 9 jaar Apple de overstap niet durf te maken naar Android, maar ben voor 80% er uit dat ik voor Note 8 ga anyway.

Ik voel aan alles dat de X gewoon niks bijzonders word, en zijn prijskaartje niet waard is.

• Prophasis
Vedrano schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:27:
Wie een Silver X 64gb wilt mag de mijne volgend week vrijdag wel overkopen haha, ik heb het echt besteld omdat ik na 9 jaar Apple de overstap niet durf te maken naar Android, maar ben voor 80% er uit dat ik voor Note 8 ga anyway.

Ik voel aan alles dat de X gewoon niks bijzonders word, en zijn prijskaartje niet waard is.
Als je er niet tevreden mee bent kan je hem toch gewoon weer terugbrengen? Tenminste, via providers is dat volgens mij zo.

• ElMayo
  • Laatst online: 31-03 23:57

DM!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-04 13:53

Right die beslissing kwam binnen 6 uur en 26 minuten opeens 'uit de lucht vallen'.
:')

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-03 22:12
Stiekem heeft hij er 2 ;) ... een voor zichzelf.

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-03 09:41

Raar verhaal, beetje interessantdoenerij of een boze vrouw thuis denk ik.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-03 21:32
Mijn cc is heeft nog geen reservering. Wel staat alles netjes op de apple site en app. Moet ik me zorgen maken?=p

Hoop dat het aan ICS ligt.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:02
Silversin schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:44:
Mijn cc is heeft nog geen reservering. Wel staat alles netjes op de apple site en app. Moet ik me zorgen maken?=p

Nope, hoort. Same here.

• kazeykazeman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-10-2022
Blijkt maar weer dat iDeal echt traag is .. bestelling geplaatst op 9:07, levertijd 2-3 weken van de 64GB Space Grey ......

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-03 07:57
Typhone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:41:
[...]

Right die beslissing kwam binnen 6 uur en 26 minuten opeens 'uit de lucht vallen'.
:')
Nou nee, ik ben al 9 jaar een blinde Apple fanboy, tot ik vorig week in de winkel de note 8 paar minuten in me hand had. Dan zie je toch echt dat er zoveel meer is wat ook verdomd goed is, maar het heeft geen appeltje er op. Ik was op slag verliefd, maar zo als iedereen hier ben ik ook besmet met de Apple ziekte en blijf je er aan plakken.

Dus als fanboy geef ik de X een kans, maar als ik me hersenen gebruik kan ik me niet voorstellen dat het beter is dan de note 8, als je prijs/technisch alles in overweging neemt. Vrijdag om 15:00 heb ik het in me hand, om 16 uur acht ik de kans groot dat ik het verkoop. Als ik de X geen kans geef, dan gaat het eeuwig aan me knagen dat ik het geen kans en voorrang gaf eerst.

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
idutcher schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:00:
Bij T-Mobile zijn ze weer lekker bezig hoor. De meesten mensen die direct na 9 hebben besteld krijgen geen bevestigingsmail. En mensen die later bestelt hebben wel, en reservatie gaat pas in na betaling.
Onjuist. Als je betaald hebt geldt pas definitief je eerder verworven plekje in de wachtrij. Dát zeggen ze tegen mensen. En dat is volkomen logisch. Goed lezen en interpreteren. Niet je eigen doemscenario van verzinnen en zomaar op internet kwakken.

[Voor 4% gewijzigd door joblamie op 27-10-2017 16:00]

• Jieve
Silversin schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:44:

Staat er wel een leverdatum?
Op de Visa kaart hier is hij al gereserveerd en staat dat de levering 3-11 is.

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
kazeykazeman schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:51:
Blijkt maar weer dat iDeal echt traag is .. bestelling geplaatst op 9:07, levertijd 2-3 weken van de 64GB Space Grey ......
Ik heb hetzelfde toestel en gelijke tijd besteld alleen met cc, maar ook dezelfde levertijd.

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-03 16:00
Benny schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:51:

Ook bij Vodafone besteld.
€ 363,- betaald, de rest via Vodafone.
Nieuw Abbo
09:11 besteld, 09:13 bevestiging, 09:15 contract in de mail.
Bestelnummer: 2697341XX

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• Prophasis
overtones schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:01:
[...]

Ook bij Vodafone besteld.
€ 363,- betaald, de rest via Vodafone.
Nieuw Abbo
09:11 besteld, 09:13 bevestiging, 09:15 contract in de mail.
Bestelnummer: 2697341XX
De eerste die ik zie dat voor mij is met m'n 26975391X. Apart want ik was toch eerder. Denk dat we sowieso de levering van 3 november wel meepakken.

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-03 16:00
@Prophasis laten we daar gewoon van uit gaan samen met @Benny :D

|| iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi | Magic Keyboard || iPhone 14 Pro Max 256GB SB || Apple Watch Ultra || AirPods Pro 2022 || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

• kazeykazeman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-10-2022
Kethij schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:00:
[...]

Ik heb hetzelfde toestel en gelijke tijd besteld alleen met cc, maar ook dezelfde levertijd.
Maakt het toch iets draaglijker, maar nog steeds vervelend 8)7

• Silversin
Jieve schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:59:
[...]

Staat er wel een leverdatum?
Op de Visa kaart hier is hij al gereserveerd en staat dat de levering 3-11 is.
3-11 afhalen

• Jieve
Dan zal het wel goed komen! :)

• vanbeijnhem
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-06-2022
Het verschil tussen wel of niet een reservering op je cc is gewoon het verschil tussen verzenden en ophalen. De visa van Jieve is al belast omdat die van jou spontaan naar verzenden gegaan is en als je hem afhaalt doen ze alleen een check door 1 euro eraf te halen en terug te storten.

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-03 11:59
Toestel: 64‑GB iPhone X, de "zilvere" variant
Besteld: 09:06
Bevestiging: 09:07
Status: Bestelling in behandeling
Betaalwijze: iDeal
Levering:20-27 november

Ben zelf beetje teleurgesteld, ik dacht dat ik er wel op tijd bij zat.
Is er nog een kans dat de order eerder geleverd wordt dan aangegeven?

• moca007
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-03 19:13
Limitted schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:17:
Toestel: 64‑GB iPhone X, de "zilvere" variant
Besteld: 09:06
Bevestiging: 09:07
Status: Bestelling in behandeling
Levering:20-27 november

Ben zelf beetje teleurgesteld, ik dacht dat ik er wel op tijd bij zat.
Is er nog een kans dat de order eerder geleverd wordt dan aangegeven?
Ik ben door de app de mist ingegaan, toen ik door had dat de app niet werkte, was de levertijd al paar weken. Heb ondertussen gebeld met Tele2 en deal gesloten. Pffff iedereen had het over dat de app sneller online zou zijn, nou dus niet.

Zijn er meer mensen die bij de provider hebben bestelt?

[Voor 4% gewijzigd door moca007 op 27-10-2017 16:24]

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09-2022
joblamie schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:56:
[...]

Onjuist. Als je betaald hebt geldt pas definitief je eerder verworven plekje in de wachtrij. Dát zeggen ze tegen mensen. En dat is volkomen logisch. Goed lezen en interpreteren. Niet je eigen doemscenario van verzinnen en zomaar op internet kwakken.
Pardon? Dit wordt gewoon door T-Mobile medewerkers tegen klanten vertelt, dus nee ik heb het niet over m'n eigen 'doemscenario.' Voortaan eerst goed lezen en interpreteren voordat je iemand de les gaat lezen. Nu heb ik inderdaad ook al jouw variant langs zien komen. Natuurlijk is dat logisch, daarom maak ik er ook een punt van. Alleen het feit al dat er geen duidelijkheid naar buiten komt vind ik al genoeg reden om een beetje kritisch te zijn op een organisatie met het kaliber dat T-Mobile heeft.

• Jieve
vanbeijnhem schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:17:
Het verschil tussen wel of niet een reservering op je cc is gewoon het verschil tussen verzenden en ophalen. De visa van Jieve is al belast omdat die van jou spontaan naar verzenden gegaan is en als je hem afhaalt doen ze alleen een check door 1 euro eraf te halen en terug te storten.
ah, op die manier.

• Silversin
Jieve schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:13:
[...]

Dan zal het wel goed komen! :)
Denk het ook =)

Kan me alleen niet meer herinneren met de 7 plus of ze het bedrag van tevoren hadden gereserveerd. Komen we binnenkort achter =)

• Jaymone
Zie nu dat mn postcode niet correct is vermeld bij verzendadres, kan je dat zelf bij je order aanpassen? Status is nog in verwerking

• mikkelnl
Ondanks de toezegging dat iDeal orders mee gaan op volgorde van bestelling, is mijn iDeal nu naar ‘Actie vereist: In afwachting van betaling’ veranderd.

Begint ietwat vervelend te worden.

Oldskool NL.nl

• iFlyKLM
mikkelnl schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:33:
Ondanks de toezegging dat iDeal orders mee gaan op volgorde van bestelling, is mijn iDeal nu naar ‘Actie vereist: In afwachting van betaling’ veranderd.

Begint ietwat vervelend te worden.
Bij mij ook.
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:33:
Zie nu dat mn postcode niet correct is vermeld bij verzendadres, kan je dat zelf bij je order aanpassen? Status is nog in verwerking
ff Apple bellen of contacten via de Chat.

Ik zou dat wel met enige snelheid gaan doen ;)

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 01-04 17:33
Zou mogelijk moeten zijn via de orderstatus pagina. Anders wachten tot het onderweg en als de bezorger het adres dan niet kan vinden krijg je vast wel een belletje.

• iFlyKLM
Ik zou inderdaad z.s.m. contact opnemen met Apple om de postcode aan te laten passen. Zowel om het feit dat aan de hand van de postcode en huisnummer het adres bepaald wordt bij de koerier (UPS/DHL), als om vertraging te voorkomen. Pas je de postcode niet aan, wordt je iPhone mogelijk met vertraging, of nog erger op de compleet verkeerde plek afgeleverd. Mijn huisnummer 65 komt immers bij heel veel verschillende postcodes voor.

Weet niet of de je 1 tikfoutje hebt in de postcode of een compleet andere postcode hebt ingevoerd...?

[Voor 7% gewijzigd door iFlyKLM op 27-10-2017 16:44]

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:51
Ik heb nu ook mijn beste bevestiging, helaas 20-27 Nov :/
kreeg de site gewoon niet werkend tot 09:10
en in mijn haast voor verzenden gekozen, maar wil deze liever ophalen, anders moet ik een dag vrij nemen.

Misschien als iemand een extra bestelling (256GB zilver) over heeft voor de 3 Nov, voor een leuke vergoeding natuurlijk :)
en samen op te halen.

Toestel: 265‑GB iPhone X, de "zilvere" variant
Besteld: 09:10
Bevestiging: 09:11
Status: Bevestigd
Levering:20-27 november |:(

[Voor 11% gewijzigd door absrnd op 27-10-2017 16:47]

• Jaymone
AppleiFan schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:43:
[...]

Ik zou inderdaad z.s.m. contact opnemen met Apple om de postcode aan te laten passen. Zowel om het feit dat aan de hand van de postcode en huisnummer het adres bepaald wordt bij de koerier (UPS/DHL), als om vertraging te voorkomen. Pas je de postcode niet aan, wordt je iPhone mogelijk met vertraging, of nog erger op de compleet verkeerde plek afgeleverd. Mijn huisnummer 65 komt immers bij heel veel verschillende postcodes voor.

Weet niet of de je 1 tikfoutje hebt in de postcode of een compleet andere postcode hebt ingevoerd...?
Dank voor je antwoord. Het gaat om 1 letter --> 1234 AB zou bijv moeten zijn AC
Kan ze niet bereiken, waar kan ik hun chat functie vinden?

• iFlyKLM
Jaymone schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 16:49:
[...]

Dank voor je antwoord. Het gaat om 1 letter --> 1234 AB zou bijv moeten zijn AC
Kan ze niet bereiken, waar kan ik hun chat functie vinden?
Een dergelijke kleine wijziging in de letters, wel met kloppende cijfers, zou pak 'm beet betekenen dat het lig in de goede wijk afgeleverd wordt. Toch zou ik het maar even wijzigen, in grote wijken heb je ook wel meer huizen met hetzelfde huisnummer.

De chat kan je vinden via Support, maar volgens mij is dat alleen technische support. Telefonisch kan je ze bereiken op 0800 0200 570, ik denk dat dat sneller gaat.

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-12-2022

Security

it's just me

Ik zou gewoon even bellen. Postcode aanpassen lijkt me een kleine moeite.
Pagina: 1 ... 87 88 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee