iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Op alle websites zijn de prijzen omhoog gegaan, gevalletje verboden prijsafspraken? Of zoals coolblue en mediamarkt het uitleggen passen ze hun prijzen naar beneden aan als de concurrent dat doet (maar ook omhoog als de concurrent dat doet).
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Bij mobiel.nl nog wel 291.miicker schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:30:
Ook de prijzen bij coolblue liggen nu hoger dan gister, ik kijk naar precies hetzelfde abonnement, nu moet ik voor het toestel 72 euro meer betalen dan gister..
Op alle websites zijn de prijzen omhoog gegaan, gevalletje verboden prijsafspraken? Of zoals coolblue en mediamarkt het uitleggen passen ze hun prijzen naar beneden aan als de concurrent dat doet (maar ook omhoog als de concurrent dat doet).
Mijn bericht was ook geen reactie op jouw bericht. Ik heb me ook niet bezig gehouden met de prijzen van 32 GB iPhones.
Te snel gelezen.miicker schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:35:
[...]
Mijn bericht was ook geen reactie op jouw bericht. Ik heb me ook niet bezig gehouden met de prijzen van 32 GB iPhones.

Sim only Vodafone Red € 30,- per maand x 24 maand + lost toestel a € 879,-Blerf schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:08:
[...]
dat vraag ik me een beetje af dan ja... maar mischien moet ik me weer eens even wat beter in gaan lezen. Al die structuren worden steeds vreemder.
Verlenging Red € 34,- per maand x 24 maand + lost toestel a € 408,-
Voor mij een snelle rekensom hoor

Hebben ze een contract van € 40,- per maand ipv € 34,- per maand zoals telefonisch afgesproken er neergezet, ja dacht het dus even niet !
Wat een stelletje $%$% !!!
Wat moet je er nu mee, ze hebben het wel op een bandje staan maar ik natuurlijk niet om de afspraken aan te tonen ...
En nu inmiddels natuurlijk prijsverhogingen overal grrrr
Wat een kloteverbinding, weer verbroken terwijl je midden in een gesprek zit met een medewerker ...
[Voor 17% gewijzigd door Brabso op 13-09-2016 13:01]
iPhone 7 128GB Jet Black
abo: 400 min/sms, 10 GB data, € 20,- per maand, 24 maanden (samen € 480,-)
telefoon: € 24,- per maand, eenmalig € 289,- (samen € 865,-)
Voor € 1345,- dus 'klaar'. Vond ik een redelijke deal, nu hopen dat ik ´m vrijdag ook al krijg.
wanneer had je gebeld en wanneer heb je bevestiging ontvangen?Brabso schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:50:
Wel verdorie nog aan toe, net bevestiging van Vodafone binnen per mail en wat blijkt ...
Hebben ze een contract van € 40,- per maand ipv € 34,- per maand zoals telefonisch afgesproken er neergezet, ja dacht het dus even niet !
Wat een stelletje $%$% !!!
Wat moet je er nu mee, ze hebben het wel op een bandje staan maar ik natuurlijk niet om de afspraken aan te tonen ...
En nu inmiddels natuurlijk prijsverhogingen overal grrrr
Wat een kloteverbinding, weer verbroken terwijl je midden in een gesprek zit met een medewerker ...
hier was het ook misgegaan bij het inspreken van het 'bandje', korting vergeten
...less is more
Gisteren besteld en vandaag na ongeveer 24 uur bevestiging.funk-e schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:13:
[...]
wanneer had je gebeld en wanneer heb je bevestiging ontvangen?
hier was het ook misgegaan bij het inspreken van het 'bandje', korting vergeten
Mijn probleem is vooralsnog opgelost gelukkig !
Ze kunnen schijnbaar korting niet in het contract zetten (ik heb schijnbaar een korting van €6,- per maand gekregen wat dus €34 wordt in plaats van €40)
Deze vrouw was gelukkig wel vriendelijk en correct aan de telefoon, er zijn gelukkig nog aardige mensen op deze aardbol.
Heb gelijk wel een bevestiging gevraagd, deze per sms gekregen, ook hebben zij een notitie achtergelaten bij mijn ordernummer en er is een bandopname dus moet het goed komen lijkt mij.
Echt bizar goede deals daar met Vodafone, RED 48 euro per maand en slechts €45 bijbetalen. Bij Vodafone zelf betaal ik zeker €200 bij, en bij Coolbue/Belsimpel ook ruim €70 meer.
Ophalen in Leidschendam vrijdag/zaterdag/maandag, dus geen verzendkosten. Ik werk in Den Haag. Hopelijk wel bij de eerste lichting, anders wordt het wachten...
[Voor 11% gewijzigd door d0s op 13-09-2016 13:42]
Niks speciaals eigenlijk.beats72 schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:01:
[...]
Laat je het even weten wat de speciale voorwaarden zijn ? Ben er eigelijk ook wel benieuwd naar
Gewoon reserveren en hopen dat je hem zsm hebt.
Je krijgt 150€ korting als je een smart 30 neemt,wel voorschot geven van 150€.
Heb maar gereserveerd,als ik een maand moet wachten verdien ik toch 150€.
Proximus laat niks meer van zich horen dus die hebben gedaan voor mij.
6s gaat naar de dochter dus die moet maar even wachten

Zwart 128g
[Voor 3% gewijzigd door Gunth op 13-09-2016 16:08]
tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue|iPhone 12 pro max blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Noem je dat een goede deal? Gister kon je voor hetzelfde bedrag per maand en in totaal €83,- bijbetaling de 128 GB variant krijgen bij belsimpel.nl, vandaag zijn de prijzen overal 150-200 omhoog gegaan (iig als je Vodafone wil).d0s schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:41:
Zojuist ook mijn Vodafone abonnement verlengd bij Mobiel.nl / GSMWijzer.nl
Echt bizar goede deals daar met Vodafone, RED 48 euro per maand en slechts €45 bijbetalen. Bij Vodafone zelf betaal ik zeker €200 bij, en bij Coolbue/Belsimpel ook ruim €70 meer.
Ophalen in Leidschendam vrijdag/zaterdag/maandag, dus geen verzendkosten. Ik werk in Den Haag. Hopelijk wel bij de eerste lichting, anders wordt het wachten...
Bedankt om iets te laten weten! Is mis toch wel de moeite waard als ik hem vrijdag niet heb bij proximus voor daar eens te gaan luisteren.Gunth schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:00:
[...]
Niks speciaals eigenlijk.
Gewoon reserveren en hopen dat je hem zsm hebt.
Je krijgt 150€ korting als je een smart 30 neemt,wel voorschot geven van 150€.
Heb maar gereserveerd,als ik een maand moet wachten verdien ik toch 150€.
Proximus laat niks meer van zich horen dus die hebben gedaan voor mij.
6s gaat naar de dochter dus die moet maar even wachtenen Apple watch is ook maar voorzien midden okt
Zwart 128g
Btw, proximus ging nog bevestiging's mail sturen kon even duren want het systeem wou niet laden... Zou me niet verwonderen als ze mijn order kwijt zijn gespeeld, nog steeds geen mail.
zie net trouwens dat het weer 65 euro bijbetalen is.
gelukkig goed moment aangeschaft.
edit nu 169

[Voor 21% gewijzigd door Peaky op 13-09-2016 18:38]
Waar staat CB voor?Peaky schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:30:
KPN belt mij net (na interesse te hebben getoond in de Iphone7) eu 5gb abonnement 59 euro p/m en 72 euro bij betalen, verteld dat ik via CB 51 p/m kan en zonder bij betalen.....nou..dat was toch echt onmogelijk. (het betrof verlenging en kpn compleet korting)
zie net trouwens dat het weer 65 euro bijbetalen is.
gelukkig goed moment aangeschaft.
Ze zijn de goedkoopste als je een 7 32GB wilt of als je een eenjarig contract wilt.
Graag gedaan.beats72 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:13:
[...]
Bedankt om iets te laten weten! Is mis toch wel de moeite waard als ik hem vrijdag niet heb bij proximus voor daar eens te gaan luisteren.
Btw, proximus ging nog bevestiging's mail sturen kon even duren want het systeem wou niet laden... Zou me niet verwonderen als ze mijn order kwijt zijn gespeeld, nog steeds geen mail.
Wel benieuwd hoe lang het zal duren.
Je kan bij base ook maandelijks opzeggen ipv 2j vast te zitten.
Had liever bij proximus gebleven omdat het netwerk toch stuk beter is.
Volgend jaar ben ik dan trg nieuwe klant en zullen ze mss weer moeite doen

Hopelijk voor u ben je erbij vrijdag.
tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue|iPhone 12 pro max blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Zeker dat er geen adertjes onder het gras zijn ? anders kan je gewoon na 1 maand je abo afsluiten en toch een mooie korting hebben gehad ?Gunth schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:56:
[...]
Graag gedaan.
Wel benieuwd hoe lang het zal duren.
Je kan bij base ook maandelijks opzeggen ipv 2j vast te zitten.
Had liever bij proximus gebleven omdat het netwerk toch stuk beter is.
Volgend jaar ben ik dan trg nieuwe klant en zullen ze mss weer moeite doen![]()
Hopelijk voor u ben je erbij vrijdag.
En idd ik heb al bijna elke provider getest en proximus is nog steeds de beste (kwa netwerk).
Bedankt ik hoop het ook

Nee, die korting loopt over 2j.beats72 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:06:
[...]
Zeker dat er geen adertjes onder het gras zijn ? anders kan je gewoon na 1 maand je abo afsluiten en toch een mooie korting hebben gehad ?
En idd ik heb al bijna elke provider getest en proximus is nog steeds de beste (kwa netwerk).
Bedankt ik hoop het ookik laat zeker nog iets weten.
Dus na 1j moet je 75€ trg betalen maar dan heb je wel nog 75€ korting.
Bij proximus zit het toestel in je abbo en betaal je u blauw als je na een jaar vertrekt.
Ja, ik heb geen kennis van aanbiedingen van gisteren. Is voor mij ook helemaal niet relevant, ik kon vandaag verlengen en vond dit ten opzichte van alle andere websites en direct bij Vodafone een prima deal.miicker schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:12:
[...]
Noem je dat een goede deal? Gister kon je voor hetzelfde bedrag per maand en in totaal €83,- bijbetaling de 128 GB variant krijgen bij belsimpel.nl, vandaag zijn de prijzen overal 150-200 omhoog gegaan (iig als je Vodafone wil).
edit: zie idd dat coolblue de prijzen nu ook verlaagd heeft. Is iets goedkoper dan bij mobiel.nl (€4 minder voor het toestel) maar ga nu niet meer wijzigingen.
Overigens helpt het misschien dat ik de 'vodafone variant' van het toestel krijg, daar worden er allicht minder van besteld dan de normale.
[Voor 21% gewijzigd door d0s op 13-09-2016 18:27]
Dat is idd wel een mooie oplossing van base want inderdaad bij proximus betaal je het toestel nog eens na 1 jaar als je wilt opstappen.Gunth schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:10:
[...]
Nee, die korting loopt over 2j.
Dus na 1j moet je 75€ trg betalen maar dan heb je wel nog 75€ korting.
Bij proximus zit het toestel in je abbo en betaal je u blauw als je na een jaar vertrekt.
Als ik die deals hier zie denk ik dat ik ga verhuizen naar nlbeats72 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:32:
[...]
Dat is idd wel een mooie oplossing van base want inderdaad bij proximus betaal je het toestel nog eens na 1 jaar als je wilt opstappen.

Ik ben al bezig met inpakkenGunth schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:42:
[...]
Als ik die deals hier zie denk ik dat ik ga verhuizen naar nl

Met wat sommige betalen hier voor 2 jaar abo kunnen wij nog geen 6 maand betalen voor minder..
Even een update, ik krijg er nog 3 maanden Netflix van Vodafone (https://www.vodafone.nl/verlengdeal/) én een Beoplay A1 bluetooth speaker t.w.v. 249 euro. Netjes!Kecin schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 10:08:
Heb zojuist via Vodafone F&F verlengd:
Vodafone Super, 12gb, multisim
iPhone 7 Plus 128 gb JetBlack,
53 euro p/m, eenmalig 344 bijbetalen. (24*53 = 1.272 + 344 = 1.616 over 2 jaar)
I am not a number, I am a free man! Kecin's tweakblog! - Kecin.com!
Je weet dat je gewoon voor die producten betaald hé?Kecin schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:16:
[...]
Even een update, ik krijg er nog 3 maanden Netflix van Vodafone (https://www.vodafone.nl/verlengdeal/) én een Beoplay A1 bluetooth speaker t.w.v. 249 euro. Netjes!
gsmweb.nl:
Vodafone RedSuper (12GB + Multisim) €106 + (24*€56) = €1.402,-
1.616 - 1.402 = €214
Je hebt dus 214 euro betaald voor 3 maanden Netflix á 9,99 en voor een speaker die voor €232 in de pw staat (welke je waarschijnlijk normaal nooit gekocht had)

Ik kan ook verlengen bij Vodafone, maar dat noem ik meer genaaid worden dan gematst worden.
Vodafone bied 225 Mb/s snelheid
T-Mobile 120 Mb/s
Tele 2 150 Mb/s
Mijn vraag of dit nou echt merkbaar zal zijn, en welke provider heeft de beste dekking/is volgens jullie het beste?
Ik kom daar toch uit op: 24 * 54 = 1.296 + 242 euro = 1.538miicker schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:53:
[...]
Je weet dat je gewoon voor die producten betaald hé?
gsmweb.nl:
Vodafone RedSuper (12GB + Multisim) €106 + (12*€56) = €1.402,-
1.616 - 1.402 = €214
Je hebt dus 214 euro betaald voor 3 maanden Netflix á 9,99 en voor een speaker die voor €232 in de pw staat (welke je waarschijnlijk normaal nooit gekocht had)
Ik kan ook verlengen bij Vodafone, maar dat noem ik meer genaaid worden dan gematst worden.
https://www.gsmweb.nl/vod...one-7-plus-128gb/14990953
Dit zou dan gaan om 78 euro verschil over 24 maanden. 3,25 euro per maand. Dan laat ik hem liever door Vodafone rechtstreeks leveren. Vergeet ook niet dat hierbij een vervangend toestel service zit

Stel ik zou de speaker verkopen voor 100 euro, dan heb ik alsnog winst.

En ik heb al Netflix, dus tel er 30 euro van af. Dan kom ik op 48 verschil (2 euro p/m). Daarbij; ze hoeven het niet weg te geven, maar doen het toch. De iPhones gaan als warme broodjes dus ik vind het een keurige service.
Maar GSMWeb heeft wel een scherpe deal. Jaren terug dat ik daar wat heb besteld. Dat ze nogsteeds bestaan met hun flinke lijsten

[Voor 9% gewijzigd door Kecin op 13-09-2016 21:26]
Lijkt me niet dat je bij een 1 jarig abo maar 106 euro hoeft bij te betalen voor een 7 plus 128 bij gsmwebmiicker schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:53:
[...]
Je weet dat je gewoon voor die producten betaald hé?
gsmweb.nl:
Vodafone RedSuper (12GB + Multisim) €106 + (12*€56) = €1.402,-
1.616 - 1.402 = €214

...less is more
12 moest 24 zijnfunk-e schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:25:
[...]
Lijkt me niet dat je bij een 1 jarig abo maar 106 euro hoeft bij te betalen voor een 7 plus 128 bij gsmweb

Nvm, iPhone 7 Plus, heb gekeken naar de normale uitvoeringKecin schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:24:
[...]
Ik kom daar toch uit op: 24 * 54 = 1.296 + 242 euro = 1.538
https://www.gsmweb.nl/vod...one-7-plus-128gb/14990953
Dit zou dan gaan om 78 euro verschil over 24 maanden. 3,25 euro per maand. Dan laat ik hem liever door Vodafone rechtstreeks leveren. Vergeet ook niet dat hierbij een vervangend toestel service zit.
Stel ik zou de speaker verkopen voor 100 euro, dan heb ik alsnog winst.![]()
En ik heb al Netflix, dus tel er 30 euro van af. Dan kom ik op 48 verschil (2 euro p/m). Daarbij; ze hoeven het niet weg te geven, maar doen het toch. De iPhones gaan als warme broodjes dus ik vind het een keurige service.
Maar GSMWeb heeft wel een scherpe deal. Jaren terug dat ik daar wat heb besteld. Dat ze nogsteeds bestaan met hun flinke lijsten

Neemt niet weg dat ze voor Vodafone 1 van de goedkoopste zijn. Ongeveer gelijk aan de deal die ik telefonisch van voda heb gekregenmiicker schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:28:
[...]
Nvm, iPhone 7 Plus, heb gekeken naar de normale uitvoering
...less is more
Ik heb precies hetzelfde idee bij die website, ik ga er dus maar niet bestellenRobehr schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:04:
Is dat gsmweb te vertrouwen die website lijkt van de vorige eeuw?

Ze zijn met hun prijzen op vrijwel alle abo's net iets goedkoper dan de concurrentie, maar ik vertrouw het niet
Is vodafone echt zoveel sneller?miicker schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:14:
Ik twijfel tussen Tele2, Vodafone, en T-Mobile, bij Tele2 wil ik de 8 GB bundel, T-Mobile de 6GB bundel en Vodafone de 5 GB bundel.
Vodafone bied 225 Mb/s snelheid
T-Mobile 120 Mb/s
Tele 2 150 Mb/s
Mijn vraag of dit nou echt merkbaar zal zijn, en welke provider heeft de beste dekking/is volgens jullie het beste?
Als ik alles uitreken dan komt t-mobile voor mij het goedkoopst uit met 6 GB data en onbeperkt bellen. Vodafone is significant duurder. Gisteren aan de telefoon wel de abonementsprijs met 5 euro per maand extra omlaag gekregen, maar dan zijn ze nog een stuk duurder dan t-mobile. Ik twijfel..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bellen met de afdeling opzeggen, niet met de afdeling verlengen.hantheman schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:53:
[...]
Hoe kan dit nu? Ik heb vandaag gebeld en kwam voor een 32 GB Plus Red 5GB uit op:
150,- bijbetalen
52,- pm
Ik denk dat ik nog even wacht met verlengen..
Dan kunnen ze deze aanbieding aanbieden.
Ik denk dat die snelheid niet veel uit zal maken en als je op www.4gdekking.nl kijkt heeft T-Mobile een betere 4G dekking.hmr schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:03:
[...]
Is vodafone echt zoveel sneller?
Als ik alles uitreken dan komt t-mobile voor mij het goedkoopst uit met 6 GB data en onbeperkt bellen. Vodafone is significant duurder. Gisteren aan de telefoon wel de abonementsprijs met 5 euro per maand extra omlaag gekregen, maar dan zijn ze nog een stuk duurder dan t-mobile. Ik twijfel..
KPN
Dekking inwoners: 98,4%
Dekking oppervlakte: 96%
Vodafone
Dekking inwoners: 90%
Dekking oppervlakte: 84,9%
T-Mobile
Dekking inwoners: 94,8%
Dekking oppervlakte: 88,8%
Tele2
Dekking inwoners: 73,1%
Dekking oppervlakte: 58,1%
No one beats KPN though, maar daar betaal je dan ook significant meer voor.
Ik kan dat bevestigen. Zij boden mij gister Red Super 12 GB aan voor 30 pm en dan zou mijn 7 plus 823 euro zijn.Tremio schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:12:
[...]
Bellen met de afdeling opzeggen, niet met de afdeling verlengen.
Dan kunnen ze deze aanbieding aanbieden.
T-mobile is echter voor 6 gb en bellen 22,50 p/m en de telefoon 804.
2 jaar..
Gsmwijzer Vodafone 12 GB = 1570
Vodafone zelf = 1546
T-mobile 6gb = 1344
t-mobile 20gb = 1464
[Voor 11% gewijzigd door hmr op 14-09-2016 09:18]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Naar welk abo kijk je?hmr schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:03:
[...]
Is vodafone echt zoveel sneller?
Als je de 12 GB van Vodafone vergelijkt met de 6 van T-Mobile is het logisch, maar in mijn overzicht (voor de iPhone 7 128 GB) komt Vodafone als goedkoopste uit de bus (Vodafone Red 5GB), echter krijg ik wel 2 euro per maand korting geloof ik omdat ik kan verlengen.
Zie hier mijn overzicht:

Ik heb betere prijzen dan jij voor 1 jaar abonnement bij Vodafone gekregen (ben wel al heel lang klant)hmr schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:16:
[...]
Ik kan dat bevestigen. Zij boden mij gister Red Super 12 GB aan voor 30 pm en dan zou mijn 7 plus 823 euro zijn.
T-mobile is echter voor 6 gb en bellen 22,50 p/m en de telefoon 804.
2 jaar..
Gsmwijzer Vodafone 12 GB = 1570
Vodafone zelf = 1546
T-mobile 6gb = 1344
t-mobile 20gb = 1464
iPhone 7+ 128GB Mat zwart
1 jaar Vodafone Red
24 pm
Eenmalig 876
1 jaar Vodafone Red Super
28 pm
Eenmalig 876
Ben voor de Red gegaan aangezien er geen prijsverschil is tussen de eenmalige betaling EN dat ik nu 2 GB per maand gebruik.
Mag ik vragen hoe je bij die speaker komt? Ik heb Vodafone ook verlengd, maar heb best oren naar zo'n speaker... Wellicht kan ik ook wat proberenKecin schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:16:
[...]
Even een update, ik krijg er nog 3 maanden Netflix van Vodafone (https://www.vodafone.nl/verlengdeal/) én een Beoplay A1 bluetooth speaker t.w.v. 249 euro. Netjes!

Ik vergelijk zowel 20gb als 6 gb van vodafone met 12 gb van vodafone of 5 gb van vodafone. Ik verbruik ongeveer 6 dus hou daar rekening mee.miicker schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:29:
[...]
Naar welk abo kijk je?
Als je de 12 GB van Vodafone vergelijkt met de 6 van T-Mobile is het logisch, maar in mijn overzicht (voor de iPhone 7 128 GB) komt Vodafone als goedkoopste uit de bus (Vodafone Red 5GB), echter krijg ik wel 2 euro per maand korting geloof ik omdat ik kan verlengen.
Zie hier mijn overzicht:
[afbeelding]

*zie nu dat GSMweb goedkoper is met het toestel maar hogere maandlasten voor het abonnement. In het totaal wel goedkoper ja.
[Voor 7% gewijzigd door hmr op 14-09-2016 09:44]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik kreeg een direct-mail met die aanbieding. Als ik afgelopen weekend zou verlengen zou ik hem krijgen. Maar ik had al verlengt. Webcare even een Tweet gedaan en die hebben het geregeldethereal81 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:37:
[...]
Mag ik vragen hoe je bij die speaker komt? Ik heb Vodafone ook verlengd, maar heb best oren naar zo'n speaker... Wellicht kan ik ook wat proberen

Thanks, ook eens proberen!Kecin schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:54:
[...]
Ik kreeg een direct-mail met die aanbieding. Als ik afgelopen weekend zou verlengen zou ik hem krijgen. Maar ik had al verlengt. Webcare even een Tweet gedaan en die hebben het geregeld.

T-mobile is gewoon nu de #2 en is vodafone voorbij,ludacrash schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:12:
[...]
Ik denk dat die snelheid niet veel uit zal maken en als je op www.4gdekking.nl kijkt heeft T-Mobile een betere 4G dekking.
KPN
Dekking inwoners: 98,4%
Dekking oppervlakte: 96%
Vodafone
Dekking inwoners: 90%
Dekking oppervlakte: 84,9%
T-Mobile
Dekking inwoners: 94,8%
Dekking oppervlakte: 88,8%
Tele2
Dekking inwoners: 73,1%
Dekking oppervlakte: 58,1%
No one beats KPN though, maar daar betaal je dan ook significant meer voor.
Hoi!
In dekking. Maar niet in snelheid. Ik verbaas me hierover.EWK schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:11:
[...]
T-mobile is gewoon nu de #2 en is vodafone voorbij,
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
120mbit is meer dan mijn internet thuishmr schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:12:
[...]
In dekking. Maar niet in snelheid. Ik verbaas me hierover.

De snelheid van Vodafone (en KPN) is alleen echt een stuk hoger dan T-mobile in de 4G+ gebieden en die zijn heel schaars nog. In de gewone 4G gebieden scheelt het niet zoveel. Ik zou liever meer 4G dekking hebben dan op een paar plekken een potentieel hogere snelheid.hmr schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:12:
[...]
In dekking. Maar niet in snelheid. Ik verbaas me hierover.
https://www.vodafone.nl/s...kking/dekkingskaart.shtml
Ik woon en werk in Amsterdam, waar veel 4g+ dekking is. Wel iets om rekening mee te houden dus!ludacrash schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:19:
[...]
De snelheid van Vodafone (en KPN) is alleen echt een stuk hoger dan T-mobile in de 4G+ gebieden en die zijn heel schaars nog. In de gewone 4G gebieden scheelt het niet zoveel. Ik zou liever meer 4G dekking hebben dan op een paar plekken een potentieel hogere snelheid.
https://www.vodafone.nl/s...kking/dekkingskaart.shtml

*on-topic:
Twijfel dus tussen Vodafone en T-mobile. Zeker nu ik iemand op het forum hoor over maandelijkse kosten van 28 euro voor 12 GB en 853 voor 1 jaar..
[Voor 12% gewijzigd door hmr op 14-09-2016 10:24]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja dat maakt zeker uit, je moet eigenlijk altijd gewoon even goed op de 4G dekkingskaarten kijken voor je ergens een abbo afsluit. Zelf heb ik KPN en ben zeer tevreden over de dekking van hun in het oosten van het land.hmr schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:23:
[...]
Ik woon en werk in Amsterdam, waar veel 4g+ dekking is. Wel iets om rekening mee te houden dus!
Ik heb de Smart L, 5GB en 150min bellen, 1 jaar.kx22 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:30:
[...]
Ik heb betere prijzen dan jij voor 1 jaar abonnement bij Vodafone gekregen (ben wel al heel lang klant)
1 jaar Vodafone Red
24 pm
Eenmalig 876
28 pm
Eenmalig 876
Ben voor de Red gegaan aangezien er geen prijsverschil is tussen de eenmalige betaling EN dat ik nu 2 GB per maand gebruik.
30€ pm en 684€ voor het toestel.
Een 7 plus 128 gb? Zo ja, waar kan ik dat regelen!Jieve schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:40:
[...]
Ik heb de Smart L, 5GB en 150min bellen, 1 jaar.
30€ pm en 684€ voor het toestel.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
iPhone 7, 128GB JetBlack. Bij Vodafone.hmr schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:42:
[...]
Een 7 plus 128 gb? Zo ja, waar kan ik dat regelen!
Dit gaat de 2e iPhone worden die ik daar bestel. Totaal geen problemen met die zaak. Mijn vader heeft in t verleden al meerdere telefoons besteld. Altijd netjes geleverd. Kan soms wat langer duren dan bij de providers, maar scheelt wel geld.miicker schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:56:
[...]
Ik heb precies hetzelfde idee bij die website, ik ga er dus maar niet bestellen
Ze zijn met hun prijzen op vrijwel alle abo's net iets goedkoper dan de concurrentie, maar ik vertrouw het niet
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ben namelijk benieuwd hoe bij jullie de bevestiging is binnengekomen per mail van het afgesproken maandtarief en eventuele bijbetaling van het toestel.
Bij mij dus staat gewoon een heel ander maandbedrag dan overeengekomen (40 ipv 34 per maand) maar volgens de Vodafone medewerker is dit normaal en kunnen ze dat niet handmatig aanpassen omdat dit een korting is die in overleg met medewerker en teamchef tot stand gekomen is ... Wel staat hier een duidelijk notitie bij bij mijn ordernummer en heb ik een sms van Vodafone ter bevestiging van mijn maandtarief.
Maar toch maakt mij dat wat huiverig in de toekomst ....
Iemand dezelfde ervaring ?
Ik zie nu op de site dat hetzelfde abo nu €76,- bijbetalen is.
Op 24 maanden boeit dat niet zoveel maar toch goed om even in de gaten te houden voor de mensen die twijfelen over wel of niet bestellen aangezien de komende dagen overal de tarieven wel omhoog zullen gaan..
Ik heb net contact gehad met de klantenservice van Vodafone om dit ook te regelen. Er werd mij verteld dat dit voor 7000 klanten geselecteerd is. Ik viel hier niet in, en ondanks herhaaldelijk mijn teleurstelling aangegeven te hebben was het niet te regelen voor mij...Kecin schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:16:
[...]
Ik las dat anderen dit ook wilde proberen.
Dus ik zou zeggen, gewoon proberen. Misschien lukt het jou wel. (Meld het dan ff hier, probeer ik het nog een keer)

Ja, dezelfde ervaring.Brabso schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:47:
Zijn hier meer mensen die bij Vodafone telefonisch verlengd hebben of eventueel een nieuw contract hebben afgesloten ?
Ben namelijk benieuwd hoe bij jullie de bevestiging is binnengekomen per mail van het afgesproken maandtarief en eventuele bijbetaling van het toestel.
Bij mij dus staat gewoon een heel ander maandbedrag dan overeengekomen (40 ipv 34 per maand) maar volgens de Vodafone medewerker is dit normaal en kunnen ze dat niet handmatig aanpassen omdat dit een korting is die in overleg met medewerker en teamchef tot stand gekomen is ... Wel staat hier een duidelijk notitie bij bij mijn ordernummer en heb ik een sms van Vodafone ter bevestiging van mijn maandtarief.
Er zijn meerdere mensen die dit in dit topic al gemeld hebben (incl. ikzelf). Je bent dus niet de enige. Vodafone heeft alleen een mogelijkheid om de standaardtarieven te bevestigen in de bevestigingsmail. Het zou netjes zijn als ze dit zouden vermelden bij het plaatsen van de telefonische order.Brabso schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:47:
Zijn hier meer mensen die bij Vodafone telefonisch verlengd hebben of eventueel een nieuw contract hebben afgesloten ?
Helaas gewoon afwachten tot de eerste factuur komt. Mocht het daar niet goed staan, dan kun je aan de bel trekken. FYI: Alle gesprekken met Vodafone worden opgenomen (dus niet alleen het deel waarin je akkoord gaat met de voorwaarden). Ook wordt er bij iedere telefonische order een notitie gemaakt met daarin de afgesproken korting.
...less is more
Moet zeggen dat ik zelf a een order heb geplaatst maar dat is bij lange niet zo voordelig als wat jij voor elkaar hebt gekregen.D-Ed schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:02:
Zojuist de iPhone 7 128GB besteld bij CoolBlue (KPN verlenging: Zorgeloos C 5000MB Onbeperkt bel/sms a €54,- per maand (KPN compleet) + bijbetalen €49,- voor een 'KPN variant iPhone').
Ik zie nu op de site dat hetzelfde abo nu €76,- bijbetalen is.
Op 24 maanden boeit dat niet zoveel maar toch goed om even in de gaten te houden voor de mensen die twijfelen over wel of niet bestellen aangezien de komende dagen overal de tarieven wel omhoog zullen gaan..
Ik heb weliswaar geen KPN compleet maar wel een 2e mobiele abbonement op ons adres.
XboxLive: Dave 130R
Precies hetzelfde hier, wel tijdens ons gesprek gevraagd om hiervan een schriftelijke bevestiging te krijgen via de mail en gekregen! Kreeg een persoonlijke mail van de betreffende werknemer ook haar privé mail van Vodafone zodat mocht her fout gaan zou ze erachter aan gaan!funk-e schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:27:
[...]
Er zijn meerdere mensen die dit in dit topic al gemeld hebben (incl. ikzelf). Je bent dus niet de enige. Vodafone heeft alleen een mogelijkheid om de standaardtarieven te bevestigen in de bevestigingsmail. Het zou netjes zijn als ze dit zouden vermelden bij het plaatsen van de telefonische order.
Helaas gewoon afwachten tot de eerste factuur komt. Mocht het daar niet goed staan, dan kun je aan de bel trekken. FYI: Alle gesprekken met Vodafone worden opgenomen (dus niet alleen het deel waarin je akkoord gaat met de voorwaarden). Ook wordt er bij iedere telefonische order een notitie gemaakt met daarin de afgesproken korting.
Add me op Stadia: Gloogle

Vraag: is het altijd mogelijk om op deze manier betere deals dan F&F te behalen?miicker schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:45:
Denk dat ik ook maar eens met Vodafone ga bellen voor m'n verlenging
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
F&F stelt sowieso niets meer voor eerlijk gezegd, ik heb nu nog een sim only uit de tijd dat F&F goed was. 4G, 12 GB data, 250 belminuten, onbeperkt sms voor 22,50 per maand (de eerst 12 maanden was zit zelfs 10 euro per maand). Zo'n abonnement vind je nu nergens meer.Thrace Grumble schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:46:
[...]
Vraag: is het altijd mogelijk om op deze manier betere deals dan F&F te behalen?
Vodafone komt er hier niet meer in. Wat een ongeloofelijke puinhoop is die administratie van hun. Zolang het goed gaat, gaat het vast goed. Maar ik had geen heel ingewikkelde afspraken (vaste korting op abonnement) en dat is meer dan een jaar lang niet 1 maand goed gegaan. 'Oh sorry, mijnheer, ik ga persoonlijk zorgen dat dit opgelost wordt'. Niet dus. Eindeloos zitten bellen en mailen om dat allemaal recht te trekken en na m'n opzegging hebben ze het gepresteerd om nog een naheffing te sturen die voor geen meter klopt wat ook nog steeds niet is opgelost. Kortom; geen Vodafone meer voor BartVB.hmr schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:23:
[...]
Twijfel dus tussen Vodafone en T-mobile. Zeker nu ik iemand op het forum hoor over maandelijkse kosten van 28 euro voor 12 GB en 853 voor 1 jaar..
T-Mobile had ik vroeger (jaren terug) problemen met de dekking maar die lijken flink aan de weg te hebben getimmerd. Zit nu echter bij Tele2 en dat bevalt uitstekend. Vriendelijke klantenservice, super netwerk en waar ze zelf geen dekking hebben (maak ik hier in de regio Arnhem vrijwel niet mee) daar val je terug op het netwerk van T-Mobile. Werkt perfect. Afgelopen weekend midden op de Veluwe een livestream via m'n telefoon gedaan op een evenement, werkte perfect via 4G. Aanrader wat mij betreft, al is het maar om de andere 'grote 3' wakker te houden.
Ik sla hun eigenlijk altijd standaard over omdat het "vroeger" gewoon klote was ...
Zelf zit ik al jaren bij Vodafone maar moet zeggen dat ik bij hun ook eens een zijsprong gemaakt heb doordat ze mij genaaid hebben door een vergissing van hun kant.
Volgens mij is de service en kwaliteit van alle providers vandaag de dag wel wat beter dan bijvoorbeeld 5 jaar geleden maar toch.
Iemand ervaring met Vodafone en T-Mobile, ben wel benieuwd ?
Als bestaande klant lig wel. Je kan het beste een mooie aanbieding online zoeken (mag ook van een andere aanbieder zijn). Daarna direct bellen met opzeggingen en aangeven dat er andere aanbieders zijn die korting geven. Zo hebben ze mijn deal (ongeveer) gematched met die van mobiel.nl. Maar dan dus geen gezeik met verzendkosten en het toestel wordt gewoon in rekening gebracht op je factuur.Thrace Grumble schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:46:
[...]
Vraag: is het altijd mogelijk om op deze manier betere deals dan F&F te behalen?
...less is more
Hoe ziet je bestelling eruit?Earzz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:29:
[...]
Moet zeggen dat ik zelf a een order heb geplaatst maar dat is bij lange niet zo voordelig als wat jij voor elkaar hebt gekregen.
Ik heb weliswaar geen KPN compleet maar wel een 2e mobiele abbonement op ons adres.
Als je een 2e KPN/Hi abonnement op dat adres hebt lopen dan krijg je €5,- korting (en dubbel data/bel/sms, dus eigenlijk heeft mijn abo straks 10Gig per maand).
Succes met wachten

Zorgeloos premium met 10GB en onbeperkt bellen en 5€ korting voor een 2e abonnement.D-Ed schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:05:
[...]
Hoe ziet je bestelling eruit?
Als je een 2e KPN/Hi abonnement op dat adres hebt lopen dan krijg je €5,- korting (en dubbel data/bel/sms, dus eigenlijk heeft mijn abo straks 10Gig per maand).
Succes met wachten
Ik betaal 520€ voor een 128GB iPhone 7 Zwart, 44€ per maand (9€ voor toestel 35€ voor het abonnement).
Totaal over 2 jaar 1576€ (44*24+520), dan heb jij met je 1345€ toch een betere deal.
Klote KPN compleet

[Voor 12% gewijzigd door Earzz op 14-09-2016 13:31]
XboxLive: Dave 130R
In de laatste 8 jaar T-Mobile en Vodafone gehad, eigenlijk over beide altijd tevreden. 4G van T-Mobile is snel (sneller dan mijn wifi thuis), bijna altijd gunstiger geprijsd en altijd direct geholpen bij klantenservice. Ik denk dat ze nog vooral last hebben van hun bereik-reputatie in het verleden.Brabso schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:55:
Wat is vandaag de dag eigenlijk de service en kwaliteit van T-Mobile eigenlijk ?
Ik sla hun eigenlijk altijd standaard over omdat het "vroeger" gewoon klote was ...
Zelf zit ik al jaren bij Vodafone maar moet zeggen dat ik bij hun ook eens een zijsprong gemaakt heb doordat ze mij genaaid hebben door een vergissing van hun kant.
Volgens mij is de service en kwaliteit van alle providers vandaag de dag wel wat beter dan bijvoorbeeld 5 jaar geleden maar toch.
Iemand ervaring met Vodafone en T-Mobile, ben wel benieuwd ?
Als je regelmatig in het buitenland bent raad ik je aan om details van abonnementen vooral goed te vergelijken. Daar zit nog wel wat verschil tussen. In NL is T-Mobile goedkoper.
Ik heb zelf net verlengd bij Coolblue: T-Mobile 120 min/6 GB/iPhone 7 32 GB - 40,50 per maand + 166 euro. Red Super van Vodafone is over 2 jaar zo'n 100 euro duurder, maar dan heb je 12 GB. Kan interessant zijn.
iPhone 7 32GB Black
Smart L 5 Gb en 150 min onb sms 17 euro
Toestel aanbetaling 288
Toestel p.m. 14 p.m
Ben dus 31 euro per maand kwijt op zich vind ik het heel niet slecht en eerste 6 maanden onbeperkt data wegens loyaliteit bonus ofzo

Add me op Stadia: Gloogle
Vodafone Red Super 12GB, onbeperkt bellen & sms (24 m) voor 28,- p/m
En een iPhone 7 plus 128 GB voor 823,- in één keer af te betalen.
Ook die crap van 3 maanden gratis data etc. erbij. Best tevreden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nee. Coolblue krijgt vrijdag pas toestellen binnen volgens mij. Telefonische afspraak die onder voorbehoud voor 17/9 gemaakt is, wordt vrijdag pas bevestigd of verschoven.Sunri5e schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:00:
Mensen al iets gehoord die bij Coolblue hebben besteld?
Oh, dat compleet is dus pas als je ook je vaste aansluiting hebt van KPN? Heb het al een paar jaar dus ben er niet meer zo mee bezigEarzz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:28:
[...]
Zorgeloos premium met 10GB en onbeperkt bellen en 5€ korting voor een 2e abonnement.
Ik betaal 520€ voor een 128GB iPhone 7 Zwart, 44€ per maand (9€ voor toestel 35€ voor het abonnement).
Totaal over 2 jaar 1576€ (44*24+520), dan heb jij met je 1345€ toch een betere deal.
Klote KPN compleet, ik ga mijn Caiway glas abonnement toch echt niet de deur uit doen voor een inferieure KPN ADSL verbinding in mijn voor oorlogs huis om KPN compleet te krijgen.

Wij zitten in een jaren '50 woning en ik dacht ook dat onze verbinding niet zou overhouden maar strakke 100/20 verbinding waar we heel blij mee zijn.
Maar goed, je hebt er wel Spotify premium bij

Voor 50 euro bijbetalen van het toestel, hoef je maar 1 jaar vast aan het contract te zitten.hmr schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:21:
Zojuist het volgende afgesloten:
Vodafone Red Super 12GB, onbeperkt bellen & sms (24 m) voor 28,- p/m
En een iPhone 7 plus 128 GB voor 823,- in één keer af te betalen.
Ook die crap van 3 maanden gratis data etc. erbij. Best tevreden.
Verklaar je nader. Ik ben wel benieuwd naar de details.kx22 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 00:46:
[...]
Voor 50 euro bijbetalen van het toestel, hoef je maar 1 jaar vast aan het contract te zitten.
Blarretje schreef op donderdag 15 september 2016 @ 07:50:
[...]
Verklaar je nader. Ik ben wel benieuwd naar de details.
Bel Vodafone op (afdeling annuleren/wijzigen/opzeggen) en ga eens met ze onderhandelen.kx22 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:30:
[...]
Ik heb betere prijzen dan jij voor 1 jaar abonnement bij Vodafone gekregen (ben wel al heel lang klant)
1 jaar Vodafone Red
24 pm
Eenmalig 876
28 pm
Eenmalig 876
Het kan zo zijn dat je andere prijzen hebt, want tegen mij zeiden ze dat ze NIET lager dan 876 konden gaan, maar tegen een andere tweaker hebben ze wel 100 euro extra korting kunnen geven. Echter konden ze hem geen maandbedrag van 24 euro beloven, maar 30 euro per maand. Komt op hetzelfde uit ongeveer.
Hou je poot stijf en zeg dat je echt graag bij ze blijft, vanwege de service en etc, maar dat je je een beetje bestolen voelt.
Ik raad eigenlijk iedereen aan om bij Vodafone een 1 jarig contract af te sluiten.
Als ik straks mijn iPhone 7+ 128GB voor de winkelprijs kan verkopen (grote kans vanwege schaarse), betaal ik maar 12 euro per maand voor RED (of 16 euro voor RED super).
Klopt niet helemaal, abonnement bij 1 jaar is €1 duurder per maand, toestel is inderdaad €50 meer bij 1-jarig contract. Overigens is het moeilijk in te schatten of hij/zij dezelfde korting X€ zou ontvangen bij een 1-jarig contract.kx22 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 00:46:
[...]
Voor 50 euro bijbetalen van het toestel, hoef je maar 1 jaar vast aan het contract te zitten.
Er is geen lijn te trekken aan de Vodafone medewerkers. De ene doet wat anders dan de andere met prijzen.SquareOne schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:37:
[...]
Klopt niet helemaal, abonnement bij 1 jaar is €1 duurder per maand, toestel is inderdaad €50 meer bij 1-jarig contract. Overigens is het moeilijk in te schatten of hij/zij dezelfde korting X€ zou ontvangen bij een 1-jarig contract.
Echter maken ze wel notities voor elkaar (zodat ze elkaar niet tegen spreken).
Ik betaal 24 euro per maand voor Red en kon Red Super krijgen voor 28 per maand.
Dit is verlenging van 1 jaar.
Er valt inderdaad geen lijn op te trekken bij de Vodafone medewerkers. Voor bovenstaande combinatie werd mij in eerste instantie 35.50 euro aangeboden (gelijk aan friends&family). Dit was volgens hem het laagste wat hij kan bieden. Na overleg met zijn leidinggevende was het toch mogelijk 33 euro p/m aan te bieden. Ik heb gezegd dat ik even erover ga nadenken. Morgen weer even bellen, kijken of ik die 31 euro p/m toch kan scoren.Pukson schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:30:
Zelf dus een Vodafone verlenging gedaan en kreeg ook persoonlijke korting
iPhone 7 32GB Black
Smart L 5 Gb en 150 min onb sms 17 euro
Toestel aanbetaling 288
Toestel p.m. 14 p.m
Ben dus 31 euro per maand kwijt op zich vind ik het heel niet slecht en eerste 6 maanden onbeperkt data wegens loyaliteit bonus ofzo
Die ervaring heb ik niet. Afgelopen zaterdag en gisteren gebeld en er werd mij twee maal exact dezelfde aanbieding gedaan. Ik kom nog nergens anders goedkoper uit dan een verlenging via Vodafone zelf.kx22 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:41:
[...]
Er is geen lijn te trekken aan de Vodafone medewerkers. De ene doet wat anders dan de andere met prijzen.
Echter maken ze wel notities voor elkaar (zodat ze elkaar niet tegen spreken).
Ik heb gekozen voor nummerbehoud, ben daarmee binnen het wettelijke kader van 2 maanden (abonnement KPN loopt tot 29 oktober).
Volgens mij heb ik alles dus goed gedaan

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Dat is omdat ze een notitie hebben gemaakt.Blarretje schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:46:
[...]
Die ervaring heb ik niet. Afgelopen zaterdag en gisteren gebeld en er werd mij twee maal exact dezelfde aanbieding gedaan. Ik kom nog nergens anders goedkoper uit dan een verlenging via Vodafone zelf.
Als jij nu 10 verschillende medewerkers spreekt, zeggen ze allemaal hetzelfde.
Bel eens nu voor de lol met de account van een kennis en de kans is enorm groot dat je een hele andere aanbieding krijgt.
Misschien ligt het ook aan hoe lang je al klant bent, maar in het verleden heb ik gemerkt dat ze daar vooral geen moeite aan besteden.
Ik ben er in ieder geval blij mee! Scherpste bod tot nu toe.kx22 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:10:
[...]
Dat is omdat ze een notitie hebben gemaakt.
Als jij nu 10 verschillende medewerkers spreekt, zeggen ze allemaal hetzelfde.
Bel eens nu voor de lol met de account van een kennis en de kans is enorm groot dat je een hele andere aanbieding krijgt.
Misschien ligt het ook aan hoe lang je al klant bent, maar in het verleden heb ik gemerkt dat ze daar vooral geen moeite aan besteden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
En hoe ziet dit mooie aanbod eruithmr schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:12:
Ik heb mijn bestelling toch geannuleerd bij Vodafone en een scherpe deal bij T-mobile afgesloten! En dat voor 1 jaar. Ik ben er prima blij mee en kan volgend jaar dan weer een eventuele nieuwe telefoon halen!

Ik meende ergens gelezen te hebben (site T-Mobile ?) dat de levertijd 3 a 4 weken is ...
Dan is dat toch nog maar 48 weken tot de nieuwe release ;-)Brabso schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:16:
[...]
En hoe ziet dit mooie aanbod eruit
Ik meende ergens gelezen te hebben (site T-Mobile ?) dat de levertijd 3 a 4 weken is ...

Kan volgens mij niet, alleen met sim-only en dan via een andere website, bij apple zelf kun je geen abonnementen afsluiten als ik me niet vergis.Blarretje schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:48:
Zijn er ook mensen die de Iphone 7 hebben besteld bij Apple.nl in combinatie met een abonnement? Ik kan nergens informatie vinden over welke abonnementen er worden aangeboden.
Ja, dat kan wel. Als je naar de Apple site gaat en dan de Iphone "alvast besteld" verschijnt er helemaal bovenin het scherm "Iphone reserveren met abonnement". Hoewel je op dit moment niets kunt reserveren ben ik toch benieuwd welke contracten er worden aangeboden.miicker schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:55:
[...]
Kan volgens mij niet, alleen met sim-only en dan via een andere website, bij apple zelf kun je geen abonnementen afsluiten als ik me niet vergis.
Zullen de prijzen van een abonnement met een iPhone se dalen,nu de iPhone 7 er is? Nu betaal je rond 25€ pm . Heeft het zin om nog te wachten of kan dat nog wel duren?
Valt natuurlijk niet met zekerheid te zeggen, maar ik gok niet dat die prijzen omlaag gaan omdat de SE lijn los staat van de normale lijn.mennoza schreef op donderdag 15 september 2016 @ 14:03:
Wat is jullie advies:
Zullen de prijzen van een abonnement met een iPhone se dalen,nu de iPhone 7 er is? Nu betaal je rond 25€ pm . Heeft het zin om nog te wachten of kan dat nog wel duren?
Let ook even op of je post niet beter past in [iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
De volgende zaken m.b.t. Vodafone F&F zijn niet toegestaan:
- posts over het genereren van codes
- aanbieden van codes
- vragen om codes
Algemene discussie over de actie is wel toegestaan.