Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Remko.me schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 23:46:
[...]

Nee, de uitrol is snel en de hype rondom apple is: ZO SNEL MOGELIJK HEBBEN.
Gebeurt bij Samsung ook, maar Apple weet de PR-machine rondom de iPhone perfect op gang te houden en zo dus te creëren dat iedereen hem wilt en wel NU!
Is ook iets makkelijker als je een keer per jaar met een nieuwe telefoon komt ipv 2 keer per maand :p

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Mag ik overigens wel even wat aanvullen qua tips:

De APR's geven 3 jaar garantie op de iPhone 6.

Dit zou bij je aankoop de overweging kunnen zijn om te kiezen voor een APR tegenover de Apple Store.

Bekijk mijn site: Remko.me

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Remko.me schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 23:53:
Mag ik overigens wel even wat aanvullen qua tips:

De APR's geven 3 jaar garantie op de iPhone 6.

Dit zou bij je aankoop de overweging kunnen zijn om te kiezen voor een APR tegenover de Apple Store.
Je hebt garantie en je hebt garantie.. De ene is garantie tot de deur. De andere vervangt je scherm als er een goede reden toe is.

[ Voor 3% gewijzigd door RobV op 13-09-2014 07:49 ]

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

• Richard P
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:47
Wat is er aan de hand met die prijzen? Adviesprijs op de Apple site is 699,waarom doet iedere provider en website dan alsof de instap iPhone 6 845 euro kost? Abonnementen bij KPN bijvoorbeeld zijn belachelijk duur en dan betaal je nog 300 euro los. bijvoorbeeld. Ik kan over op een nieuwe telefoon en wil een iPhone 6,heb nu een Note 2 die bij het uitkomen ook ruim 700 euro was maar bij lange na niet zo duur was icm een abonnement.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:27

Nitai

Live the life you love.

Richard P schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 08:34:
Wat is er aan de hand met die prijzen? Adviesprijs op de Apple site is 699,waarom doet iedere provider en website dan alsof de instap iPhone 6 845 euro kost? Abonnementen bij KPN bijvoorbeeld zijn belachelijk duur en dan betaal je nog 300 euro los. bijvoorbeeld. Ik kan over op een nieuwe telefoon en wil een iPhone 6,heb nu een Note 2 die bij het uitkomen ook ruim 700 euro was maar bij lange na niet zo duur was icm een abonnement.
Vraag en aanbod, als het beter leverbaar is dan zullen de prijzen vanzelf stabiliseren.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-10 08:48
Zojuist dit gechecked en er zijn al serienr's gekoppeld aan mijn iPhones :)

Productieweek 35 :)

Go to your apple support profile here: https://supportprofile.apple.com/
If there is a iPhone 6 Serial Number

Search it up on this site here: http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html

It will allow you to check your production week

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• JesseV
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:16
Wat zijn jullie verwachtingen qua voorrad bij hi? Als ik hem 19 september om 12 uur pre-order, heb ik hem dan waarschijnlijk een week later in huis, of moet ik veel langer wachten?

• marijn65
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-08 15:33
Als je op de KPN site kijkt (zelfde als Hi), geven ze aan dat ze de iPhones op volgorde verzenden.
Als je een van de eerste bent heb je hem binnen 24u na de release in huis, zaterdag de 27e dus.
Maar ben je heel erg laat, kan het zo 3-4 weken na de release zijn..

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:16
JesseV schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 11:56:
Wat zijn jullie verwachtingen qua voorrad bij hi? Als ik hem 19 september om 12 uur pre-order, heb ik hem dan waarschijnlijk een week later in huis, of moet ik veel langer wachten?
Ik heb dat gisteren even nagevraagd bij Hi zelf, zij hebben geen idee... Het is afhankelijk van wat ze aangeboden krijgen van Apple. Ze zijn niet eens zeker of ze überhaupt iPhones krijgen die ze de 26e kunnen uitleveren...

• Remko.me
hoe laat kun je hem de 26ste op de apple site bestellen is jullie ervaring?

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:27
Thysiej schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 11:58:
[...]

Ik heb dat gisteren even nagevraagd bij Hi zelf, zij hebben geen idee... Het is afhankelijk van wat ze aangeboden krijgen van Apple. Ze zijn niet eens zeker of ze überhaupt iPhones krijgen die ze de 26e kunnen uitleveren...
Als ik zie dat je van gisteren bestellen bij de Apple Store de iPhone 6 pas over 2-3 weken geleverd krijgt, lijkt het me niet dat Hi ze wel direct kan leveren, of zelfs Apple in Nederland.

• JesseV
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:16
Oké, andere vraag dan: Kan je een pre-order bij HI annuleren, of zit je dan vast aan hun abonnement.

• Remko.me
Draakje5 schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:06:
[...]

Als ik zie dat je van gisteren bestellen bij de Apple Store de iPhone 6 pas over 2-3 weken geleverd krijgt, lijkt het me niet dat Hi ze wel direct kan leveren, of zelfs Apple in Nederland.
Niet helemaal waar, Nederland heeft zijn eigen voorraad, die staat al klaar. Of wordt aangevuld.

Maar het is niet zo dat straks op de 26ste de levertijden bij Apple NL online gelijk zijn aan die nu op DE, FR of ergens anders staat.

Goed voorbeeld:
Gisteren stond de iPhone 6 64GB nog op 3-4 weken (dacht ik) op Apple.com, nu eer 6-7 dagen.

[ Voor 9% gewijzigd door Remko.me op 13-09-2014 12:19 ]

• marijn65
JesseV schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:08:
Oké, andere vraag dan: Kan je een pre-order bij HI annuleren, of zit je dan vast aan hun abonnement.
Geen idee, als je betaald hebt wel lijkt me. Maar misschien is er ook een reserveringsoptie, net zoals bij de Apple Store nu het geval is/was.

Maar zoals ik al zei, KPN zegt dat ze hem binnen 24u na release wel kunnen leveren, mits je hem gelijk om 00:01 besteld. Zelfde geld voor de Hi webshop. En Vodafone :)

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:34
Je hebt op basis van de wet koop op afstand een retourrecht. Je kan je bestelling dus gewoon annuleren.

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-10 09:08
Kun je dan geen los toestel kopen bij de providers?

• Ered
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-09 00:15
Richard P schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 08:34:
Ze moeten wachten tot ze een deal met Apple hebben.
Dat is de hoofd redenen waarom alle iPhone 6 100-200 meer kost.
Gewoon wachten tot de 19de en de prijzen zullen lager zijn

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:41
@snaggyheadshot

Volgens mij niet, als je een losse iPhone koopt verdient de provider daar immers niets mee zonder het bijbehorende abonnement.

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Remko.me schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 12:16:
[...]

Niet helemaal waar, Nederland heeft zijn eigen voorraad, die staat al klaar. Of wordt aangevuld.

Maar het is niet zo dat straks op de 26ste de levertijden bij Apple NL online gelijk zijn aan die nu op DE, FR of ergens anders staat.

Goed voorbeeld:
Gisteren stond de iPhone 6 64GB nog op 3-4 weken (dacht ik) op Apple.com, nu eer 6-7 dagen.
Of ze hebben HEEL veel normale 6'en of iedereen wil een Plus.

De plus modellen zijn over alle Stores verschoven naar 3-4 weken terwijl sommige normale modellen nog gewoon leverbaar zijn voor release date.

Zoals de gouden 6 64GB bv. Nog leverbaar met bezorging op 19/9 via Apple.com.

Die stores zijn lastig met elkaar te vergelijken. De launch landen krijgen echter wel sneller voorraad.

De verwachting is dan ook dat Apple.nl veel sneller door zijn online voorraad zal zijn. 6-7 dagen of 1-2 weken zal al bizar snel zichtbaar zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Ik keek net op de Mediamarkt website of de iphone er al opstond en wanneer ik zoek op iPhone 6 en op enter druk komt er een Nokia Luma -.-

[ Voor 3% gewijzigd door PeterPanda op 13-09-2014 15:28 ]

Mijn naam is niet Peter!

• Remko.me
Donstil schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 14:34:
[...]

Of ze hebben HEEL veel normale 6'en of iedereen wil een Plus.

De plus modellen zijn over alle Stores verschoven naar 3-4 weken terwijl sommige normale modellen nog gewoon leverbaar zijn voor release date.

Zoals de gouden 6 64GB bv. Nog leverbaar met bezorging op 19/9 via Apple.com.

Die stores zijn lastig met elkaar te vergelijken. De launch landen krijgen echter wel sneller voorraad.

De verwachting is dan ook dat Apple.nl veel sneller door zijn online voorraad zal zijn. 6-7 dagen of 1-2 weken zal al bizar snel zichtbaar zijn.
Daarom, heel erg lastig in te schatten allemaal.
Ik heb mijn i5 inmiddels verkocht, die persoon wacht tot dat ik de nieuwe 6 heb... zit ik niet zonder :*)

Maar nu dus zaak om zo snel mogelijk een 6 64GB te scoren... :P

Dit soort dingen vind ik stiekem het leukste van Apples scoren :P

• marijn65
Same als hierboven.
Al die forums afstruinen, google zoekopdrachten 'iphone 6 kaufen/reservieren' etc etc etc..., marktplaats, winkels bellen, :p
Alleen heb ik de pech dat mijn school net begonnen is en ik nu hier teveel mee bezig ben.. haha.

Maar dat is over een maandje hopelijk weer voorbij..
Remko.me schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:30:
[...]

Ik heb mijn i5 inmiddels verkocht, die persoon wacht tot dat ik de nieuwe 6 heb... zit ik niet zonder :*)

Ik hoop stiekem dat de vraag groot blijft en de voorraad schaars.

Anders kom ik niet van mijn Duitse voorraad af namelijk :)

• Remko.me
Ik wil best wel 1tje van je kopen, maar dan betaal ik niet meer dan benzine + klein extra's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-10 18:33
Ik ga zodra het kan via de NL apple store m'n 6+ 64GB bestellen, hoop dat de levertijd niet te lang zal zijn maar vrees het ergste :(

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
Wie weet! Als je de eerste bent :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
zullen ze de bestellingen om 00:01 online aannemen, of om 08:00? Wat denken jullie?

Is het wellicht niet eens tijd voor een nieuw deel? Gezien het feit we al op 250 pagina's zitten..

[ Voor 17% gewijzigd door crazylegs op 15-09-2014 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:22
Het is in ieder geval al wel duidelijk dat er geen grote schaarse zal zijn. Daarnaast snap ik de hele hype ook echt niet meer, een iPhone is inderdaad leuk, maar om 00:00 voor een winkel te wachten is toch wel te zielig voor woorden.

[ Voor 51% gewijzigd door NotSoSteady op 15-09-2014 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Je kunt wel blind gaan bestellen om 00:00, maar misschien is het toch verstandig om eerst even naar de prijzen te kijken en desnoods nog hier en daar wat te vergelijken tussen providers? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-10 09:38
Volgensmij was het vorig jaar om 00:01 inderdaad. Ik bestel hem dan online en hopelijk heb ik hem dan zaterdag de 27e of die maandag/dinsdag daarop binnen. Ga voor de losse iPhone 6, 64 gb dus hoop dat die wel genoeg op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp4gs
  • Laatst online: 17:12
Ik zie dat meer mensen zitten te azen op de 6 64GB versie. Gaat vechten worden :P Ik ben vrij weinig thuis, dus ik zou hem op willen halen. Hoe groot is de kans dat ik nog een 6 kan halen de dag erna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:02
NotSoSteady schreef op maandag 15 september 2014 @ 00:36:
Het is in ieder geval al wel duidelijk dat er geen grote schaarse zal zijn. Daarnaast snap ik de hele hype ook echt niet meer, een iPhone is inderdaad leuk, maar om 00:00 voor een winkel te wachten is toch wel te zielig voor woorden.
Ja precies, doe dan gewoon een pre-order en haal m op je gemak op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Tip:
Afbeeldingslocatie: https://directsales.vodafone.nl/images/friendsfamily/iphone-6-banner-fnf.jpg
Binnenkort te bestellen bij Vodafone maar dus ook bij Friends and Family. Soms zijn dit dikke kortingen.
Hiervoor heb je wel een code nodig, zie ook dit topic.
[Aanbieding] Directsales Vodafone: Friends&Family

https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik vind een iPhone 5S voor 55 euro per maand nou niet echt denderend goedkoop hoor. Over 2 jaar is dat maar liefst 1320 euro in totaal. En dat moet een aanbieding zijn? Ben wel benieuwd wat ze voor de 6 gaan vragen, maar reken je maar niet al te rijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:58
Ik wil de 6+ 64GB gaan scoren. Op basis van de aanname dat in Nederland net als in Duitsland de 6+ begint met levertijd van een paar weken en ze er geen 1 direct op voorraad hebben.

Wat denken jullie dat de grootste slagingskans heeft.

1) Nu al bestellen in de Duitse Apple Online store, met indicatie 3-4 weken levertijd.
2) Wachten tot 26 september en in Nederland een bestelling doen. Nog steeds met de aanname dat je dan ook in de 3-4 weken levertijd terecht komt.
3) Laatste optie, ben 26-28 september in Dublin, waar die ook vanaf 26 september in de verkoop gaat. Heb geen zin om dan uren in de rij te gaan staan. Tevens denk ik dat ze hem daar ook niet op voorraad hebben voor het afhalen

Wat denken jullie?

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:55
Snoop schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:07:
Ik vind een iPhone 5S voor 55 euro per maand nou niet echt denderend goedkoop hoor. Over 2 jaar is dat maar liefst 1320 euro in totaal. En dat moet een aanbieding zijn? Ben wel benieuwd wat ze voor de 6 gaan vragen, maar reken je maar niet al te rijk...
Precies dat. Heb twee jaar geleden een iPhone 5 aangeschaft, die 1 jaar op een 'gewoon' abbo gehad en €480 bij betaald (totaal €940). Het tweede jaar een sim only voor €30 p/maand wat me in totaal €1300 gekost heeft. Had wel verwacht dat als ik nu na de introductie van de 6/6+ met een aanbieding (en 2 jarig abbo) toch wel lager zou uitkomen dan die €1320...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Snoop schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:07:
De prijzen daar verschillen vaak. Zo heb ik bij Vodafone F&F voor mijn vader een 5s voor 70,00 euro en 38 euro per maand gekregen. Dit is tijdens een actie. Soms zijn de prijzen scherp (wel even vergelijken met de concurrentie) maar soms ook "meh". Maar ik denk ik meld het even. Sommige dingen zijn namelijk wel leuk, vaak geen aansluitkosten enzo.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-10 19:29
Denk dat ik m'n geluk maar eens bij de apple store (den haag) ga beproeven. ik woon er 5 minuten vandaan dus ik moet er wel redelijk op tijd kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Uniciteit schreef op maandag 15 september 2014 @ 01:05:
Je kunt wel blind gaan bestellen om 00:00, maar misschien is het toch verstandig om eerst even naar de prijzen te kijken en desnoods nog hier en daar wat te vergelijken tussen providers? :9
Ik koop 'm sowieso als los toestel ivm mijn sim only abonnement wat nooit meer verandert gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Mijn gereserveerde bedrag voor 2 iPhones is zojuist van mijn CC geïncasseerd :) Het zal nu niet meer lang duren voordat ze "shipped" worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Laatst online: 11-05-2021
knny schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:00:
Mijn gereserveerde bedrag voor 2 iPhones is zojuist van mijn CC geïncasseerd :) Het zal nu niet meer lang duren voordat ze "schipped" worden....
Hier ook, verwacht morgen of overmorgen een verzendbevestiging.

Zullen wel rechtstreeks vanuit China verzonden worden neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
pfff, ik wil niet zeurend overkomen hoor en hoop echt dat iemand uiteindelijk een iphone voor mij heeft........ die ik niet bizar duur wil overnemen maar wel bereid ben om iets te betalen...

maar ik heb nu al honderden mensen zien typen dat ze 2-4 iphones kopen.... het neemt wel heel erg de kansen weg voor anderen.
Lijkt wel een groot concert waar super veel kaarten worden gekocht en doorverkocht... :( :(

vele onder ons grijpen mis door dit soort praktijken.

Neem jullie niks kwalijk hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:50
Remko.me schreef op zaterdag 13 september 2014 @ 15:30:
[...]

Voor welke prijs heb je je iPhone 5 verkocht? Even nieuwsgierig :)

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
@krizzziz
400 euro inclusief hoesjes, extra kabel.

[ Voor 12% gewijzigd door Remko.me op 15-09-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
GAEvakYD schreef op maandag 15 september 2014 @ 13:52:
Ik wil de 6+ 64GB gaan scoren. Op basis van de aanname dat in Nederland net als in Duitsland de 6+ begint met levertijd van een paar weken en ze er geen 1 direct op voorraad hebben.

Wat denken jullie dat de grootste slagingskans heeft.

1) Nu al bestellen in de Duitse Apple Online store, met indicatie 3-4 weken levertijd.
2) Wachten tot 26 september en in Nederland een bestelling doen. Nog steeds met de aanname dat je dan ook in de 3-4 weken levertijd terecht komt.
3) Laatste optie, ben 26-28 september in Dublin, waar die ook vanaf 26 september in de verkoop gaat. Heb geen zin om dan uren in de rij te gaan staan. Tevens denk ik dat ze hem daar ook niet op voorraad hebben voor het afhalen

Wat denken jullie?
Denk dat je met alle 3 de manieren bot vangt. Bestellen via Apple.nl is het snelste denk ik. Apple Store moet je er de eerste uren bij opening zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:24
Remko.me schreef op maandag 15 september 2014 @ 20:34:
pfff, ik wil niet zeurend overkomen hoor en hoop echt dat iemand uiteindelijk een iphone voor mij heeft........ die ik niet bizar duur wil overnemen maar wel bereid ben om iets te betalen...

maar ik heb nu al honderden mensen zien typen dat ze 2-4 iphones kopen.... het neemt wel heel erg de kansen weg voor anderen.
Lijkt wel een groot concert waar super veel kaarten worden gekocht en doorverkocht... :( :(

vele onder ons grijpen mis door dit soort praktijken.

Neem jullie niks kwalijk hoor ;)
Want waarom ga je zelf niet?
Een extra iPhone meenemen en verkopen is de enige manier dat ik het voor mezelf kan verantwoorden elk jaar een nieuw toestel te kopen. Ik neem er een dag voor vrij, reis 4 uur, ben ruim van de voren bezig met uitzoeken wanneer ik kan pre-orderen/bestellen, etc. Er zit behoorlijk wat werk en tijd in dus voor mensen die die tijd en moeite nemen is €100 extra niet een bizar veel.

Ik snap best dat sommige mensen geen vrij kunnen krijgen bij hun werkgever oid, maar die verdienen op die dag dus ook gewoon geld ipv mensen die vrij nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
was geen kritiek hoor!

Had zelf ook gegaan als onze kleine wonder niet geboren was... :P maar ik kan geen minuut meer zonder hem... :D

maar gewoon even een kritische noot tussendoor, beetje plagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Brm-G schreef op maandag 15 september 2014 @ 21:11:
[...]

Want waarom ga je zelf niet?
Een extra iPhone meenemen en verkopen is de enige manier dat ik het voor mezelf kan verantwoorden elk jaar een nieuw toestel te kopen. Ik neem er een dag voor vrij, reis 4 uur, ben ruim van de voren bezig met uitzoeken wanneer ik kan pre-orderen/bestellen, etc. Er zit behoorlijk wat werk en tijd in dus voor mensen die die tijd en moeite nemen is €100 extra niet een bizar veel.

Ik snap best dat sommige mensen geen vrij kunnen krijgen bij hun werkgever oid, maar die verdienen op die dag dus ook gewoon geld ipv mensen die vrij nemen...
Idd helemaal mee eens. Ik heb zelf ook nog een 16gb goud of 64gb goud iphone 6 extra over die tegen meer prijs mee neem. PM mij voor details.

Maar ik heb nu toevallig een reservering, maar voorheen stond ik de hele nacht in de rij. Maar idd benzine, eten en vrij regelen is ook een investering.

[ Voor 8% gewijzigd door joffrey19 op 15-09-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
ze komen eraan hoor!

http://gizmodo.com/this-i...ook&utm_medium=socialflow

[ Voor 46% gewijzigd door crazylegs op 15-09-2014 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
Post hoort hier ook mooi thuis ;)

[ Voor 4% gewijzigd door crazylegs op 15-09-2014 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
crazylegs schreef op maandag 15 september 2014 @ 22:14:
[...]

Post hoort hier ook mooi thuis ;)
niks mis mee hoooor. Wel leuke plaatjes overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 13:15
Ik zal waarschijnlijk niet de eerste zijn die deze vraag stelt, maar via welke verkoper heb ik de grootste kans om een iPhone 6 (16gb of 64gb) te bemachtigen op 26 september?

Apple store (online/offline)?
Apple Premium Resellers?
Vodafone/T-Mobile/KPN?
Dixons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

SirWInsalot schreef op maandag 15 september 2014 @ 23:44:
Ik zal waarschijnlijk niet de eerste zijn die deze vraag stelt, maar via welke verkoper heb ik de grootste kans om een iPhone 6 (16gb of 64gb) te bemachtigen op 26 september?

Apple store (online/offline)?
Apple Premium Resellers?
Vodafone/T-Mobile/KPN?
Dixons?
Marktplaats :p

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-10 13:15
Voor een redelijk prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Vuvuzela

My spire is forming

Als je de mogelijkheid hebt lijkt me dat je het best zelf naar een offi Apple store kan gaan. Amsterdam, Haarlem of Den haag. Of vrijdag om 00.01 snel bij een provider bestellen en hopen dat je hem dan de 26e geleverd krijgt.. maar dan kan je pech hebben en makkelijk een week extra wachten.

[ Voor 22% gewijzigd door Vuvuzela op 16-09-2014 00:18 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marijn100
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-10 09:53
Vuvuzela schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 00:16:
[...]

Als je de mogelijkheid hebt lijkt me dat je het best zelf naar een offi Apple store kan gaan. Amsterdam, Haarlem of Den haag. Of vrijdag om 00.01 snel bij een provider bestellen en hopen dat je hem dan de 26e geleverd krijgt.. maar dan kan je pech hebben en makkelijk een week extra wachten.
Hoe laat zou ik in Haarlem moeten staan om een kans te hebben denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluff
  • Laatst online: 18:34
Zal Vodafone vrijdag om 00:01 ook de iPhone 6 los verkopen of alleen met abonnement?
Zo nee, zijn er andere winkels die 'm vrijdag wél los gaan verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Laatst online: 15-10 20:12
Marijn100 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 00:34:
[...]

00:00 voor een kans van 100%
01:00 voor 90%
02:00 voor 80%..
;)

Nee maar even alle gekheid op een stokje.. dit is niet aan te geven omdat het aantal iPhones niet bekend is, maar het vast en zeker wel druk zal zijn.
Wees gewoon op tijd als je echt kans wilt maken (lees; vroeg)

[ Voor 45% gewijzigd door keanu_ op 16-09-2014 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Marijn100 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 00:34:
[...]

twee jaar geleden was ik er met de iphone 5 launch.. toen stond ik rond 10en in Amsterdam.. Ik geloof dat ik toen vrij ruim bij de eerste 100 zat.. pas tegen de ochtend werd het echt drukker.. Ik ga het dit keer trouwens niet doen.. het was leuk om een keertje meegemaakt te hebben, maar zo'n hele nacht daar zitten was me toch iets te oncomfortabel.. Ik ga het wagen om hem online te bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-10 22:49
jobias schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 08:45:
[...]

twee jaar geleden was ik er met de iphone 5 launch.. toen stond ik rond 10en in Amsterdam.. Ik geloof dat ik toen vrij ruim bij de eerste 100 zat.. pas tegen de ochtend werd het echt drukker.. Ik ga het dit keer trouwens niet doen.. het was leuk om een keertje meegemaakt te hebben, maar zo'n hele nacht daar zitten was me toch iets te oncomfortabel.. Ik ga het wagen om hem online te bestellen :)
Met de iPhone 5 launch liep ik vrolijk om 2 uur naar binnen en ze hadden voorraad. Het is echt geluk hebben. Daarnaast verwacht ik niet al te veel drukte, aangezien we nu 3 apple stores hebben in NL ipv 1.

De iphone 6 lijkt goed leverbaar, de plus iets minder. Ik hoop wel dat ze besluiten om dit jaar met pre-orders gaan werken. Scheelt een hoop gezeik en tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
Silversin schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:05:
[...]

Met de iPhone 5 launch liep ik vrolijk om 2 uur naar binnen en ze hadden voorraad. Het is echt geluk hebben. Daarnaast verwacht ik niet al te veel drukte, aangezien we nu 3 apple stores hebben in NL ipv 1.

De iphone 6 lijkt goed leverbaar, de plus iets minder. Ik hoop wel dat ze besluiten om dit jaar met pre-orders gaan werken. Scheelt een hoop gezeik en tijd.
Nee echt?! Dan heb ik met terugwerkende kracht toch spijt :P lijkt me niet dat dat dit jaar hetzelfde is met de plus, maar misschien ga ik voor de zekerheid toch even langs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
jobias schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:07:
[...]

Nee echt?! Dan heb ik met terugwerkende kracht toch spijt :P lijkt me niet dat dat dit jaar hetzelfde is met de plus, maar misschien ga ik voor de zekerheid toch even langs..
Soms wordt de voorraad toch nog in de loop van de dag aangevuld. Dus als je geluk hebt ben je precies op tijd binnen en hoef je niet urenlang in de kou te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
keanu_ schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:08:
[...]

Soms wordt de voorraad toch nog in de loop van de dag aangevuld. Dus als je geluk hebt ben je precies op tijd binnen en hoef je niet urenlang in de kou te wachten.
hmm, dat wist ik niet.. het tijdstip waarop dat gebeurt varieert natuurlijk, als er uberhaupt die dag al een tweede levering is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
keanu_ schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:08:
[...]

Klopt, bij mij hadden ze dus echt net nieuwe voorraad binnen. Al denk ik dat ze gewoon van tevoren hebben besloten om de gehele voorraad over de hele dag te verspreiden. Waarschijnlijk in overleg met de gemeente, zodat Leidseplein niet al te chaotisch werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobias
Silversin schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:14:
[...]

Klopt, bij mij hadden ze dus echt net nieuwe voorraad binnen. Al denk ik dat ze gewoon van tevoren hebben besloten om de gehele voorraad over de hele dag te verspreiden. Waarschijnlijk in overleg met de gemeente, zodat Leidseplein niet al te chaotisch werd.
Weten jullie dan hoe ze dat deden met die ellenlange rijen die ik me meen te herinneren van de launch van de iphone 5? zijn al die mensen gewoon die dag nog aan een iphone geholpen? Naja doet er niet echt toe natuurlijk.. Wat ik wel weet is dat vrienden van mij toen de iphone 5 via een provider (vodafone geloof ik) hadden aangeschaft en hem ook de volgende dag in handen hadden.. Ik had hem toen misschien 2 uur eerder dan zij, maar had er wel een nacht voor in de kou door moeten brengen, tikje zuur ^^. Mede daarom nu maar gewoon proberen zsm te bestellen bij apple.nl en anders dan wacht ik gewoon even.. hoe graag ik hem ook wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Komen alledrie de kleuren tegelijk uit op de dag van release? Ik vind het nog lastig om een kleur te kiezen. Zeker als ik hem online moet bestellen wil ik toch wel nog even ze in het echt gezien hebben, maar als ik wacht tot ik hem in mijn handen heb, ben ik al te laat denk ik.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-10 09:38
Stranglem schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:21:
Komen alledrie de kleuren tegelijk uit op de dag van release? Ik vind het nog lastig om een kleur te kiezen. Zeker als ik hem online moet bestellen wil ik toch wel nog even ze in het echt gezien hebben, maar als ik wacht tot ik hem in mijn handen heb, ben ik al te laat denk ik.
Ja alle drie de kleuren komen tegelijk. Misschien heeft de een wat meer voorraad dan de ander maar dat kan nu niet worden gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:14
Stranglem schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 10:21:
Het zijn toch dezelfde kleuren als de huidige iPhone 5s? Kun je die niet nu al gaan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
Gait schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 12:43:
[...]

Het zijn toch dezelfde kleuren als de huidige iPhone 5s? Kun je die niet nu al gaan bekijken?
Oh, weet je zeker dat het exact dezelfde kleuren zijn? Dan ga ik die gewoon in de winkel bekijken.

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
Stranglem schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 13:21:
[...]

Oh, weet je zeker dat het exact dezelfde kleuren zijn? Dan ga ik die gewoon in de winkel bekijken.
Je kunt ook op youtube zoeken naar ''hands-on iPhone 6'' video's. Volgens mij is de space grey iets lichter dan de huidige space grey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magistraal91
  • Laatst online: 26-09 13:23
Waarschijnlijk is de vraag al erg vaak gesteld maar ik kon het zo snel niet terugvinden. Heeft iemand ervaring met het rijden naar Duitsland om de nieuwe iPhone te halen?

Ik zat te denken om op zaterdag te gaan, dus wel een dag na de release. Zouden ze dan nog voorraad hebben? (6 plus 64 GB)? Of is het gewoon een kwestie van geluk hebben en een gokje wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Laatst online: 16:16
Magistraal91 schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 14:00:
Waarschijnlijk is de vraag al erg vaak gesteld maar ik kon het zo snel niet terugvinden. Heeft iemand ervaring met het rijden naar Duitsland om de nieuwe iPhone te halen?

Ik zat te denken om op zaterdag te gaan, dus wel een dag na de release. Zouden ze dan nog voorraad hebben? (6 plus 64 GB)? Of is het gewoon een kwestie van geluk hebben en een gokje wagen?
De 6plus 64gb was al heel snel nergens meer te reserveren afgelopen vrijdag. Het zou mij verbazen als ze dan zaterdag ineens wel voorraad van de plus hebben. En dan gaan ze sowieso eerst de reserveringen leveren en vervolgens pas mensen die in de winkel komen en niet gereserveerd hebben lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch niet helemaal hoor, de Apple.com/.de/.co.uk reserveringen gaan niet zondermeer voor op de Shop verkoop. Althans al de afgelopen releases was dit nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-10 14:11
Nou, dat was de makkelijkste iPhone-aankoop voor mij sinds de 3G. Gisteravond een SMS van T-Mobile dat ik (schijnbaar) geselecteerd was om vandaag al de 6 te kopen. Vanmiddag tijdens de lunch een mailtje gehad dat ik mocht gaan bestellen, naar de site gegaan en klaar. Even voor de duidelijkheid: ik had aangegeven op de hoogte gehouden te worden over de bestelmogelijkheid, T-Mobile heeft dit niet zonder mijn toestemmig gedaan.

Voor mij de 6+, zilvergrijs, met 128GB. Moet ik toch even vooruit kunnen. Nog geen afleverdatum (hoewel ik volgende week vrijdag verwacht om de één of andere reden :) ). Prima service van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn65
don_jorg schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:07:
Nou, dat was de makkelijkste iPhone-aankoop voor mij sinds de 3G. Gisteravond een SMS van T-Mobile dat ik (schijnbaar) geselecteerd was om vandaag al de 6 te kopen. Vanmiddag tijdens de lunch een mailtje gehad dat ik mocht gaan bestellen, naar de site gegaan en klaar. Even voor de duidelijkheid: ik had aangegeven op de hoogte gehouden te worden over de bestelmogelijkheid, T-Mobile heeft dit niet zonder mijn toestemmig gedaan.

Voor mij de 6+, zilvergrijs, met 128GB. Moet ik toch even vooruit kunnen. Nog geen afleverdatum (hoewel ik volgende week vrijdag verwacht om de één of andere reden :) ). Prima service van T-Mobile.
Hebben ze netjes gedaan! Mooi voor jou!

Mwa ik denk dat die datum misschien wel klopt, heb zo'n voorgevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijnb_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-09 00:26
Waar zou ik de meeste kans maken op een iphone 6?
Hier in België kunnen we bij de lab9 stores terecht je kan wel pre orden.
Maar ze kunnen niet garanderen dat je iphone hebt de 26ste?
Maak ik de meeste kans bij de apple online store? of toch best langs gaan bij lab9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

don_jorg schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 17:07:
...
Ideaal. Uit welke abonnementen kon je kiezen en wat betaal je zelf uiteindelijk? T-Mobile mag mij ook van harte uitnodigen om te bestellen. :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• knny
Iemand hier al een verzendbevestiging vanuit Apple Store UK/DE?

Mijn DE order staat nog steeds op verzending wordt voorbereid :( Hurry up Apple!!!

• RDMA
knny schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:11:
Iemand hier al een verzendbevestiging vanuit Apple Store UK/DE?

Mijn DE order staat nog steeds op verzending wordt voorbereid :( Hurry up Apple!!!
Same here. De verwachte afleverdatum is echter nog steeds komende vrijdag, zal wel goed zitten dus.

• knny
RDMA schreef op woensdag 17 september 2014 @ 09:17:
[...]

Same here. De verwachte afleverdatum is echter nog steeds komende vrijdag, zal wel goed zitten dus.
Misschien zijn die dingen al in Duitsland en liggen ze in een depot te wachten op verzending. Dat moet haast wel.

• don_jorg
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-10 14:11
Positron schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 22:14:
[...]Ideaal. Uit welke abonnementen kon je kiezen en wat betaal je zelf uiteindelijk? T-Mobile mag mij ook van harte uitnodigen om te bestellen. :)
Ik mocht uit alle abonnementen kiezen. Uiteindelijk voor 10GB en ongelimiteerd bellen gegaan. Dan betaal ik nog het lieve bedrag van 440 euro bij voor de telefoon. Dan heb ik dus de 6+ met 128GB.

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 20:59
Heeft er hier iemand ervaring met een iPhone release in Amsterdam? Ik ben van plan om in de rij te gaan staan (eerste keer), maar ik heb geen idee hoe laat ik er ongeveer moet zijn om redelijk vooraan te staan. Wat zijn de ervaringen met vorige jaren?

• sp4gs
hdtracer schreef op woensdag 17 september 2014 @ 10:14:
Heeft er hier iemand ervaring met een iPhone release in Amsterdam? Ik ben van plan om in de rij te gaan staan (eerste keer), maar ik heb geen idee hoe laat ik er ongeveer moet zijn om redelijk vooraan te staan. Wat zijn de ervaringen met vorige jaren?
Goeie vraag, zou ik ook wel willen weten :) Ik twijfel nog tussen vrij nemen in de ochtend of in de middag... Geen zin om overdreven vroeg op te staan :/ Dus denk dat het een gokje gaat worden en dat ik in de middag ga :D

• Silversin
sp4gs schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:05:
[...]

Goeie vraag, zou ik ook wel willen weten :) Ik twijfel nog tussen vrij nemen in de ochtend of in de middag... Geen zin om overdreven vroeg op te staan :/ Dus denk dat het een gokje gaat worden en dat ik in de middag ga :D
Voor de 6+ zou ik wel vroeg in de ochtend gaan.

• Dennischo
  • Niet online
Heb er vorige jaar gestaan, begin vd middag waren alle modellen nog wel leverbaar. Stond zelf die dag vanaf 22:00 in de rij, sowieso een leuke ervaring :)

Dit jaar? Den Haag is erbij gekomen met een Apple Store, ze zullen dus de voorraad moeten delen onder 3 stores. Daarbij krijgen dit jaar ook de Premium resellers zoals o.a. iCentre en Xando een kleine voorraad. Dus lastig te zeggen, maar wil je zeker zijn van je telefoon? De avond ervoor of in de nacht aansluiten in de rij :)

Anders uithuilen en wachten tot een nieuwe levering, eigen keuze :P

• marijn65
Dennischo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:36:
Heb er vorige jaar gestaan, begin vd middag waren alle modellen nog wel leverbaar. Stond zelf die dag vanaf 22:00 in de rij, sowieso een leuke ervaring :)

Dit jaar? Den Haag is erbij gekomen met een Apple Store, ze zullen dus de voorraad moeten delen onder 3 stores. Daarbij krijgen dit jaar ook de Premium resellers zoals o.a. iCentre en Xando een kleine voorraad. Dus lastig te zeggen, maar wil je zeker zijn van je telefoon? De avond ervoor of in de nacht aansluiten in de rij :)

Het kan ook zo zijn dat de voorraad juist drie keer zo groot wordt.
Nouja in ieder geval meer.
Ze gaan niet de voorraad van 1 winkel splitsen over drie.

• sp4gs
Silversin schreef op woensdag 17 september 2014 @ 12:24:
[...]

Voor de 6+ zou ik wel vroeg in de ochtend gaan.
Ik ga voor de (schijnbaar) populaire 6 64GB. Die kan nog wel eens hard gaan... Maar gezien de reacties is er in de middag ook nog wel voorraad, dus dat is een gokje dat ik ga wagen :)

• RDMA
sp4gs schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:53:
[...]

Ik ga voor de (schijnbaar) populaire 6 64GB. Die kan nog wel eens hard gaan... Maar gezien de reacties is er in de middag ook nog wel voorraad, dus dat is een gokje dat ik ga wagen :)
Daar zou ik niet vanuit gaan als ik jou was. Wil je zekerheid dan kun je het beste 'overdreven vroeg' aansluiten.

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:41

RawChild

PSN: Rawchild

Lol, mijn vriendin en ik hebben beide een andere gedachte bij die reservering van vodafone. Zij denkt vrijdag nacht, maar ik lees het als in de nacht van donderdag op vrijdag.

Wat is nou het bestel moment?

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• keanu_
RawChild schreef op woensdag 17 september 2014 @ 16:52:
Lol, mijn vriendin en ik hebben beide een andere gedachte bij die reservering van vodafone. Zij denkt vrijdag nacht, maar ik lees het als in de nacht van donderdag op vrijdag.

Wat is nou het bestel moment?
Donderdag op vrijdag nacht 00:01, dus als het net de 19e wordt ;)

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:26
Ik stond 2 jaar terug in de rij voor de iPhone 5 in Amsterdam, kwam 's ochtends om half 8 bij de AppleStore aan en was de een-na-laatste persoon die nog een iPhone on bemachtigen via de 'eerste batch'. Je kreeg dan een kaartje en wist zeker dat je er 1 had. Ik wilde een 16GB wit en dat was gelukkig het enige model dat er nog was. Heb denk ik een stuk of 50 mensen voor me de rij uit zien stappen omdat het toestel dat ze wilden er niet meer was. 's middags is de verkoop hervat voor toestellen die nog niet afgehaald/verkocht waren, maar dit waren er maar een stuk of 50.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-10 20:59
Dennischo schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:36:

Ik ben van plan er circa 3 uur in de nacht in Amsterdam aan te komen. Beste tijd icm OV. Is dat een goede tijd als je dit vergelijkt met andere jaren?

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:24
hdtracer schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:37:
[...]

Ik ben van plan er circa 3 uur in de nacht in Amsterdam aan te komen. Beste tijd icm OV. Is dat een goede tijd als je dit vergelijkt met andere jaren?
Ik denk het wel. De echte die-hards zijn al in Duitsland geweest. Daar moet je er wel voor dat tijdstip zijn. In Nederland valt het wel mee; zie de reactie van RobbieB. Als je dus niet te kieskeurig bent qua model zal het vast goed komen.

Mensen die een 6+ in een bepaald model willen zullen denk ik bij de eerste 100 mensen moeten zitten.

• RDMA
Zo, mijn iPhone is (blijkbaar al geruime tijd) onderweg!

Bestellung versandt am 13. September 2014

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Toch jammer dat Nederland achterloopt qua reserveren en algemene verkoop t.o.v. andere landen :( Wil wel graag een 6+ goud 128gb los kopen, maar dat wordt nog een paar weken wachten dus. Spijtig spijtig.

Tesla M3LR '21

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-05 17:43
Las Vegas schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:09:
Toch jammer dat Nederland achterloopt qua reserveren en algemene verkoop t.o.v. andere landen :( Wil wel graag een 6+ goud 128gb los kopen, maar dat wordt nog een paar weken wachten dus. Spijtig spijtig.
Je kan op een contract van 1 of 2 jaar niet een paar weken wachten?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Wie heeft er nog contracten dan? Volgens mij koopt iedereen in deze threads los.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:27

Nitai

Live the life you love.

Yep, los met een sim only abo of bestaande abo met gunstige voorwaarden.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• marijn65
Vorige jaar ook los mn 5S gekocht icm met simonly bij Hi.
Nu koop ik de 6 weer los, maar krijg voor mn 5S (lang verhaal) 799€ terug van Apple.

Betaal daarnaast per maand maar 27€ voor 2GB, 150 bel onbeperkt sms en alle andere extra's zoals hotspots.
Daarnaast zit er nog spotify premium twv €10 pm.
Ik reken mezelf dus rijk voor te zeggen dat ik €17 per maand betaal voor mn abo:p

Spotify had ik anders sowieso wel genomen. Met of zonder abonnement.

€800 + (17*24) =1208
Redelijk goedkoop zeg ik zo.
Pagina: 1 ... 63 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.