FeaR schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 18:46:
[...]
Ik zit hier ook in dubio. Ik heb hetzelfde abonnement met 11GB maar met 125 minuten voor 18,70 per maand. Was 16,20 maar had voor 2,50 de 4G BLOX er op gezet. Volgens mij wel onbeperkt bellen naar mede Vodafone abonnees.
Ga ik voor €20,50 voor Vodafone RED en 5GB data of voor €25,00 en dan 12GB. De huidige 11GB krijg ik echt nooit op, max 3GB gebruikt per maand. Dan lijkt de 5GB toch de voor de hand liggende keuze maar die >10GB voelt zo lekker veilig
Sowieso vraag ik me af wat er met de oude abonnementen gaat gebeuren. Dat roamen binnen de EU wordt vanaf hogerhand geregeld dus moeten alle abonnementen dan aan worden gepast of alleen de nieuwe? Als het eerste het geval is dan wordt "overstappen" al minder interessant. Enkele vrienden wie ik in het verleden aan een code heb geholpen zijn door Vodafone benaderd dat hun type abonnement komt te vervallen.
Ik heb echt exact hetzelfde abbo als jij.
Uiteraard ook de 4G erop gezet dus ook 18,70€ per maand.
Maar waarom nu stop zetten en over naar RED of RED super? Dan ben je 20,50 of 25€ kwijt, of een euro meer per maand voor 1 jaar contract. Wat is dan het voordeel?
De snelheid is niet beter, de dekking ook niet. Wat maakt het uit? 'Ons' abbo is nog geldig tot 2032 ofzo. (Ok, ze kunnen m beëindigen maar goed)
Het enige wat ik als voordeel zie is dat onbeperkt bellen erbij zit voor die paar euro meer. En zou ook 5gb kunnen pakken aangezien ik nooit meer dan 4gb verbruik, maar nu heb ik tenminste nog 12gb!
Zou ook nog RED essential kunnen pakken voor 17€, dan wordt het 1,70€ goedkoper per maand.
Hoe lang loopt deze actie nog door of is dat onbekend?
Heb toen ooit gezegd dat ik dit abbo NOOIT meer af geef.