Vodafone directsales: Friends&Family

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 197.324 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-04-2024
Señor Sjon schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:33:
[...]

Los kopen scheelt je ook een BKR-notering. ;) Je kan eigenlijk tot max 10 euro per maand toestel gaan (=240 euro). Dat zit onder de grens van de 250 euro lening.
FYI Vodafone doet niet aan BKR registraties.
  • Vodafone registreert GEEN gegevens van klanten bij het Bureau Krediet Registratie in Tiel.
  • Vodafone voert geen toetsing uit bij Bureau Krediet Registratie in Tiel.
  • Vodafone is niet aangesloten bij Bureau Krediet Registratie in Tiel.
  • Vodafone heeft in geen enkel opzicht toegang tot het Centraal Kredietinformatie Systeem van het Bureau Krediet Registratie.
Verder ik bemoei er verder niet mee wat het beste optie is en neem aan dat dit ook per persoon weer anders is maar dat weet je vast zelf beter voor jezelf :)

Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-07 12:59
De laatste jaren is het (gelukkig) rendabeler om na een jaar of 2 een ander abo uit te kiezen.

@hierboven
Dus Vodafone besluit zich niet aan de wet te gaan houden? Bij een toestelbundel >250 euro gaat het om een krediet die geregistreerd moet worden.

[ Voor 46% gewijzigd door Señor Sjon op 30-01-2017 13:41 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Ah, daar had ik inderdaad nog niet over nagedacht.

Nu alleen nog bepalen of ik geen spijt ga krijgen van de 'downgrade' naar een iPhone 7 non-plus gezien de batterijduur. 2810 vs. 1960 mAh / 16/10 uur gesprekstijd is wel een groot verschil.

Ik zit echter vaak op FaceTime met mijn vriendin i.v.m. de lange afstand. In de auto lekker, maar als ik over straat ga, heb ik altijd het gevoel alsof de hele wereld kan meegenieten :+. Thuis pak ik toch al sneller de iPad hiervoor dus dan maakt het niet zoveel uit.

Ik denk dat Vodafone de hete adem van T-Mobile wel aanvoelt, alleen maar goed voor de consument natuurlijk.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Señor Sjon schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:40:
De laatste jaren is het (gelukkig) rendabeler om na een jaar of 2 een ander abo uit te kiezen.

@hierboven
Dus Vodafone besluit zich niet aan de wet te gaan houden? Bij een toestelbundel >250 euro gaat het om een krediet die geregistreerd moet worden.
Dit moet toch ook pas vanaf 1 Mei 2017? Ze moeten nu alleen aangeven dat het een lening betreft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Señor Sjon schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:40:

@hierboven
en het juiste moment af te wachten tot er weer eens een goeie actie voorbij komt.

Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
-WarAx- schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:42:
[...]

Dit moet toch ook pas vanaf 1 Mei 2017? Ze moeten nu alleen aangeven dat het een lening betreft?
Dit idd, pas vanaf mei volgens mij maar heb er iig nog niks over gehoord. En weet ook niet of dit binnen het topic F&F past (hou me wel graag aan de regels van het tweakers forum) ik ga er van uit dat het een paar weken van te voren het wel in het nieuws nog een keer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
-WarAx- schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:42:
[...]

https://www.afm.nl/nl-nl/...reclame-mobiele-telefoons

Uiterlijk 1 mei inderdaad. Zal er wel op neerkomen dat ze het tot die tijd rekken. :+

@Flood:
Het is een overweging voor consumenten natuurlijk. Als je meer bijbetaald, dan blijf je onder die grens. Ook is er voor de telco dan een stuk minder administratieve rompslomp, dus ik kan me voorstellen dat dat een ijkpunt voor abo's gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Señor Sjon schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:49:
[...]

https://www.afm.nl/nl-nl/...reclame-mobiele-telefoons

Uiterlijk 1 mei inderdaad. Zal er wel op neerkomen dat ze het tot die tijd rekken. :+

@Flood:
Het is een overweging voor consumenten natuurlijk. Als je meer bijbetaald, dan blijf je onder die grens. Ook is er voor de telco dan een stuk minder administratieve rompslomp, dus ik kan me voorstellen dat dat een ijkpunt voor abo's gaat worden.
Mja dit is niet vanuit vodafone maar van mij als persoon maar ik persoonlijk denk dat de korting van de abo's weg gaan en verplaats worden naar het toestel. waardoor je misschien uiteindelijk minder dan 250€ leent voor een toestel :) maar natuurlijk meer per maand voor je abbo gaat betalen.

We zien wel wat ze zich gaan bedenken rond die tijd. ik ben benieuwd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FlooDnl
FYI vanaf vandaag: Tot 50% korting op alle Vodafone abonnementen: nu ook bij Friends & Family

Hier staat omschreven hoe je een code aanvraag: FlooDnl in "[Aanbieding] Directsales Vodafone: Friends&Family"

(dit zijn de acties die ik bedoel, het kan voor bepaalde mensen goed uitvallen en lees goed TOT 50% dus ook eronder :P )

[ Voor 24% gewijzigd door FlooDnl op 30-01-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 14:36

DancePlaza

ninja

mooi, ik ga mijn red verlengen met een jaar :) iig databundel in europa.

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Fijne van die Friends and Family deals is dat het blijft doorlopen inderdaad na je contractsperiode de deal. T-Mobile gaat omhoog. Me like!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:42

Whaam

Meer beter

alwaysleft schreef op maandag 30 januari 2017 @ 16:47:
Fijne van die Friends and Family deals is dat het blijft doorlopen inderdaad na je contractsperiode de deal. T-Mobile gaat omhoog. Me like!
Dit inderdaad. Ik was om een andere reden in de Vodafone winkel, en de verkoper wou me een verlenging verkopen. Hij vroeg wat ik nu betaalde en keek vrij beteuterd :+

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-06 21:11

Bear

wench

FlooDnl schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:06:
FYI vanaf vandaag: Tot 50% korting op alle Vodafone abonnementen: nu ook bij Friends & Family

Hier staat omschreven hoe je een code aanvraag: FlooDnl in "[Aanbieding] Directsales Vodafone: Friends&Family"

(dit zijn de acties die ik bedoel, het kan voor bepaalde mensen goed uitvallen en lees goed TOT 50% dus ook eronder :P )
Eindelijk een goede aanbieding :P

done done on to the next one... psn: Bear-H6O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:11
Hollandsnieuwe (=min of meer VF budget) heeft de prijzen verlaagd en biedt nu 4G aan.
Alleen de maximale bundel die ze aanbieden is 2GB,.
Interessante prijzen als je graag op het VF netwerk zit met een bescheiden bundeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:13

FeaR

In GoT we trust

Royeboi schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:28:
Voor mij wordt het misschien ook eindelijk eens gunstig om over te stappen. Ik maak nu gebruik van de befaamde/beruchte F&F 11GB +500min sim only voor €26,80 (incl losse 4G blox).

Voor €25 krijg ik dus nu 1GB meer, en onbeperkt bellen (niet nodig maargoed).
Ik zit hier ook in dubio. Ik heb hetzelfde abonnement met 11GB maar met 125 minuten voor 18,70 per maand. Was 16,20 maar had voor 2,50 de 4G BLOX er op gezet. Volgens mij wel onbeperkt bellen naar mede Vodafone abonnees.

Ga ik voor €20,50 voor Vodafone RED en 5GB data of voor €25,00 en dan 12GB. De huidige 11GB krijg ik echt nooit op, max 3GB gebruikt per maand. Dan lijkt de 5GB toch de voor de hand liggende keuze maar die >10GB voelt zo lekker veilig :P

Sowieso vraag ik me af wat er met de oude abonnementen gaat gebeuren. Dat roamen binnen de EU wordt vanaf hogerhand geregeld dus moeten alle abonnementen dan aan worden gepast of alleen de nieuwe? Als het eerste het geval is dan wordt "overstappen" al minder interessant. Enkele vrienden wie ik in het verleden aan een code heb geholpen zijn door Vodafone benaderd dat hun type abonnement komt te vervallen.

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 31-01-2017 18:52 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
FeaR schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 18:46:
[...]

Ik zit hier ook in dubio. Ik heb hetzelfde abonnement met 11GB maar met 125 minuten voor 18,70 per maand. Was 16,20 maar had voor 2,50 de 4G BLOX er op gezet. Volgens mij wel onbeperkt bellen naar mede Vodafone abonnees.

Ga ik voor €20,50 voor Vodafone RED en 5GB data of voor €25,00 en dan 12GB. De huidige 11GB krijg ik echt nooit op, max 3GB gebruikt per maand. Dan lijkt de 5GB toch de voor de hand liggende keuze maar die >10GB voelt zo lekker veilig :P

Sowieso vraag ik me af wat er met de oude abonnementen gaat gebeuren. Dat roamen binnen de EU wordt vanaf hogerhand geregeld dus moeten alle abonnementen dan aan worden gepast of alleen de nieuwe? Als het eerste het geval is dan wordt "overstappen" al minder interessant. Enkele vrienden wie ik in het verleden aan een code heb geholpen zijn door Vodafone benaderd dat hun type abonnement komt te vervallen.
Zit in hetzelfde schuitje.
DIe abonnementen zijn al enkele jaren oud, dus zou me inderdaad niks verbazen als die binnenkort gaan vervallen, en dan is die 12GB voor 25 euro een prima deal.
Als wel alles gewoon voortgezet blijft worden is die oude Friends and Family gewoon beter.

Keuzes, keuzes :) :*) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-07 09:00
Yes, eindelijk weer eens een reden om naar de F&F site te gaan. Best lekkere aanbiedingen :)
Over van 1gb en 150min nu naar 5gb en onbeperkt voor paar euro extra.

Toch het wachten waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-06 17:14
alwaysleft schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 18:56:
[...]

Zit in hetzelfde schuitje.
DIe abonnementen zijn al enkele jaren oud, dus zou me inderdaad niks verbazen als die binnenkort gaan vervallen, en dan is die 12GB voor 25 euro een prima deal.
Als wel alles gewoon voortgezet blijft worden is die oude Friends and Family gewoon beter.

Keuzes, keuzes :) :*) :9
Ik twijfel nu ook. Het voordeel van dat oude abonnement is dat ik nu elk moment kan opzeggen of juist onbeperkt kan door laten lopen.
Als ik gebruik van deze actie ga maken dan doe ik dat sws icm een 1 jarig abonnement. Dus dat zou betekenen dat de prijs volgend jaar weer omhoog gaat en ik dan sws weer een nieuw abonnement moet afsluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
D2FValinor schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:44:
[...]

Ik twijfel nu ook. Het voordeel van dat oude abonnement is dat ik nu elk moment kan opzeggen of juist onbeperkt kan door laten lopen.
Als ik gebruik van deze actie ga maken dan doe ik dat sws icm een 1 jarig abonnement. Dus dat zou betekenen dat de prijs volgend jaar weer omhoog gaat en ik dan sws weer een nieuw abonnement moet afsluiten.
Na 1 jaar loopt de actieprijs ook gewoon door. Dat is het fijne van die Friends and Family aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-07-2024
[...]

Ik heb echt exact hetzelfde abbo als jij.
Uiteraard ook de 4G erop gezet dus ook 18,70€ per maand.
Maar waarom nu stop zetten en over naar RED of RED super? Dan ben je 20,50 of 25€ kwijt, of een euro meer per maand voor 1 jaar contract. Wat is dan het voordeel?
De snelheid is niet beter, de dekking ook niet. Wat maakt het uit? 'Ons' abbo is nog geldig tot 2032 ofzo. (Ok, ze kunnen m beëindigen maar goed)

Het enige wat ik als voordeel zie is dat onbeperkt bellen erbij zit voor die paar euro meer. En zou ook 5gb kunnen pakken aangezien ik nooit meer dan 4gb verbruik, maar nu heb ik tenminste nog 12gb!
Zou ook nog RED essential kunnen pakken voor 17€, dan wordt het 1,70€ goedkoper per maand.

Hoe lang loopt deze actie nog door of is dat onbekend?
Heb toen ooit gezegd dat ik dit abbo NOOIT meer af geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
FlooDnl schreef op maandag 30 januari 2017 @ 14:06:

ow blijkbaar niet helemaal goed gelezen, schijnbaar krijg je ook nog een voucher met een code voor 50Euries voor accessoires in de Vodafone accessoires shop. d8 meld het ook even erbij al denk ik niet dat dit een reden zal zijn om het wel of niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-06 17:14
alwaysleft schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:59:
[...]

Na 1 jaar loopt de actieprijs ook gewoon door. Dat is het fijne van die Friends and Family aanbiedingen.
Thanks! Dan wordt het sws overstappen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
opa_paul schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:27:
[...]
Het enige wat ik als voordeel zie is dat onbeperkt bellen erbij zit voor die paar euro meer. En zou ook 5gb kunnen pakken aangezien ik nooit meer dan 4gb verbruik, maar nu heb ik tenminste nog 12gb!
Zou ook nog RED essential kunnen pakken voor 17€, dan wordt het 1,70€ goedkoper per maand.
Het grote verschil is de data in de EU. De dag-abonnementen die je daar nu voor kan gebruiken tikken aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magik001
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15-04 21:50
Snap niet hoe deze werkt, ik voeg de code toe maar ik krijg geen korting in mijn winkelmand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Magik001 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:15:
Snap niet hoe deze werkt, ik voeg de code toe maar ik krijg geen korting in mijn winkelmand.
Je moet zelfde email adres gebruiken als de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magik001
alwaysleft schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:33:
[...]

Je moet zelfde email adres gebruiken als de code.
Heb ik twee keer gecontroleerd, zijn de prijzen op de site al afgeprijsd of moet dat dynamisch gebeuren indien je de code toevoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Magik001 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:38:
[...]

Heb ik twee keer gecontroleerd, zijn de prijzen op de site al afgeprijsd of moet dat dynamisch gebeuren indien je de code toevoeg?
Welk abo heb je en voor welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magik001
alwaysleft schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:40:
[...]

Welk abo heb je en voor welke prijs?
Ik heb 2 * Smart L uitgekozen, ik zie wel dat mijn aanvraag werd uitgevoerd voor
"mijnemail@mail.com." IPV "mijnemail@mail.com"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Magik001 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:54:
[...]

Ik heb 2 * Smart L uitgekozen, ik zie wel dat mijn aanvraag werd uitgevoerd voor
"mijnemail@mail.com." IPV "mijnemail@mail.com"
Is 12 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magik001
Sorry, smart L 5GB bedoel ik. Korting geldt alleen voor Rood+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Magik001 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 17:59:
[...]

Sorry, smart L 5GB bedoel ik. Korting geldt alleen voor Rood+?
Hmm volgens mij niet, ik zie dit op de site:
Friends & Family
Tot 50% korting op alle abonnementen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 663003

Volgens mij zijn de kortingen al verrekend in de getoonde bedragen. De korting is tot 50%. Bij Smart L staat rechtsboven bijvoorbeeld: Smart L 1 jaar € 30,00 € 18,00 *

Dus 17 euro bij 2 jaar en 18 euro bij 1 jaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 663003 op 02-02-2017 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-07 09:14

mindcre8r

Tradepedia

:) eens even koekeloeren.

Lekkere aanbieding hoor :) 12GB voor 26 euro pm voor 1 jaar.

[ Voor 56% gewijzigd door mindcre8r op 06-02-2017 08:49 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msinnige
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 29-06 12:21
@FlooDnl: Thanx! Ga mijn oude F&F Red3 van €27 hopelijk hiermee verlengen naar een F&F Red5 voor €20,50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:13
Onbeperkt eu bundel zit alleen bij dr nieuwe abbonementen?

Ik heb ong 5 maanden geleden een abbonement afgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
mindcre8r schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 15:27:
:) eens even koekeloeren.

Lekkere aanbieding hoor :) 12GB voor 26 euro pm voor 1 jaar.
En de actieprijs blijft doorlopen zolang je wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Wel vreemd, heb een nieuwe Sim gekregen terwijl ik verleng. verwarrend.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
mindcre8r schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 11:12:
Wel vreemd, heb een nieuwe Sim gekregen terwijl ik verleng. verwarrend.
Dat is just in case, sommige mensen die verlengen halen er ook een nieuw toetsel bij, nou stel dat je een andere type sim nodig hebt dan hoef je niet meer naar de winkel en kan het meteen geregeld worden. Het is dus een lege sim die hebt gekregen ik zou m just in case ergens opzij leggen mocht je m ooit nodig hebben.

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

FlooDnl schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 12:29:
[...]

Dat is just in case, sommige mensen die verlengen halen er ook een nieuw toetsel bij, nou stel dat je een andere type sim nodig hebt dan hoef je niet meer naar de winkel en kan het meteen geregeld worden. Het is dus een lege sim die hebt gekregen ik zou m just in case ergens opzij leggen mocht je m ooit nodig hebben.

gr
okay super, ik las dat de 2e sim gebruikt kan\mag worden in een tablet, dat is ook een goede optie.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KPL1Fishke
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 14-03 19:48
Bedankt voor de tips in dit draadje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Beste Mede Tweakers,

Puur ter informatie wil ik jullie laten weten dat per 1 Mei er in Nederland wat veranderd met betrekking tot een telefoon bij je abonnement te halen. Want als je een smartphones boven 250 euro bij een abonnement koopt, word het voor minimaal 5 jaar geregistreerd als lening bij het BKR (Bureau Krediet Registratie).

Ik wil geen discussie ontketenen of dit nou goed is of niet, maar bedenk je wel dat dit ook betrekking heeft op het moment dat je voor een Hypotheek gaat gezien het om een lening gaat.

Let hier dus mee op en misschien als het mogelijk voor je is, en dit hoeft niet bij Vodafone hoor maar als je een nieuwe (dure) smartphone wilt is het verstandig dit voor 1 Mei te doen. (denk ik zelf)

Ik verwacht wel dat de markt hier op gaat inspelen want als je het toestel in een keer of max 3 maanden helemaal afbetaald. Geld dit niet!

Tevens voor Zakelijke gebruikers geld dit niet.

en het huren of leasen van mobiel valt hier niet onder, en persoonlijk verwacht ik hier wel een nieuwe markt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124

Lijkt me meer iets voor een ander topic.
Alsnog bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7_10
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-06 23:28
Bijna afgelopen met 50% korting. Snel beslissen of zal het verlengd worden i.v.m. succes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
7_10 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:35:
Bijna afgelopen met 50% korting. Snel beslissen of zal het verlengd worden i.v.m. succes ofzo?
Tot wanneer loopt de actie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-06 11:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Op de wc hier hangt reclame met als eindatum tot 3 April voor deze 50% actie.
Ik vermoed niet dat er gezegd zal worden wegens success verlengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-07 18:18
FlooDnl schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:30:
[...]

op mijn wc niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02:00

W84

Niet heel goedkoper trouwens viel me op. Bij sommige winkels krijg je dezelfde prijs en op de gewone VF site is een van die sim only deal zelfs cheaper dan via FF. Beetje gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
W84 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:15:
Niet heel goedkoper trouwens viel me op. Bij sommige winkels krijg je dezelfde prijs en op de gewone VF site is een van die sim only deal zelfs cheaper dan via FF. Beetje gek...
welke dan...ik heb net toevallig zitten kijken en alles was net 1 of 2 euro goedkoper en je krijgt een bon van 50 euro voor accessoires erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
FlooDnl schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:30:
[...]

Maar er is nog niets bekend over een eventuele volgende actie?

Het lijkt mij dat deze wel gelijk zou moeten staan met de huidige 50% korting op je abonnement?

Normaliter met de Vodafone acties was het vaak zo dat er bij fysieke winkels gestunt werd met én een telefoon én 50% korting op je abonnement.

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
speedyjules07 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:25:
[...]

Maar er is nog niets bekend over een eventuele volgende actie?

Het lijkt mij dat deze wel gelijk zou moeten staan met de huidige 50% korting op je abonnement?

Normaliter met de Vodafone acties was het vaak zo dat er bij fysieke winkels gestunt werd met én een telefoon én 50% korting op je abonnement.
Dat laatste mag helaas volgens de wet niet meer...dus ze moeten los stunten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

bvbal79 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:17:
[...]

welke dan...ik heb net toevallig zitten kijken en alles was net 1 of 2 euro goedkoper en je krijgt een bon van 50 euro voor accessoires erbij.
My bad, naar verkeerde tabje gekeken. Maar met toestel kun je wel dezelfde prijzen krijgen met bijv. een S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
bvbal79 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:17:
[...]

Ik neem aan de accessoires van hun webshop? Die zijn vrij overpriced en vaak ook nog no-name spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Señor Sjon schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:38:
[...]

Ik neem aan de accessoires van hun webshop? Die zijn vrij overpriced en vaak ook nog no-name spul.
Dat sowieso, maar gratis is gratis :) Toch maar een wireless charger mee besteld.

[ Voor 7% gewijzigd door bvbal79 op 28-03-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
Toevallig drie dagen geleden gebeld met VF.
Aangegeven dat ik nog een oud abbo heb met 11GB voor 18.70€ via F&F. Aangegeven dat ik wel bereid ben nu over te stappen als ze me een goed aanbod kunnen doen en dat ik gerust voor 3 april wil verlengen voor twee jaar, maar dan wel voor een beter aanbod dan die 25€ voor 12GB.

Medewerker VF begon zeer positief. "Ow u betaalt vast veel te veel en we kunnen zeker een goedkoper aanbod geven", maar later werd duidelijk dat ik zeer blij moest zijn met mijn huidige lage kosten.
Hij kon en wilde ook niets voor me doen. Hij gaf me drie opties; (wellicht hebben jullie er iets aan in de overweging tot een nieuw abbo of niet)
1) wachten totdat dit abbo beëindigd wordt en tot die tijd 'genieten' van lage kosten. Dan afwachten wat VF dan aan biedt qua nieuw abbo.
2) nu oversluiten naar 25€ via F&F, wat hij persoonlijk niet slim vond, maar dan heb je wel zekerheid voor 6,30€/maand en je hebt dan onbeperkt bellen + europabundel.
3) afwachten tot abbo afloopt en dan overstappen naar een andere provider aangezien het aanbod van VF dan ruk zal zijn!

Dat hij überhaupt optie 3 noemt irriteert me mateloos na 14 jaar klant te zijn. Mijn optie 4 beviel hem weer niet. Om nu vast over te sluiten voor 22€ zodat ze weer 2 jaar een klant erbij hebben ipv het risico op het verliezen van een klant.

Ik wacht dus denk ik maar even af tot de nieuwe abbo's komen en totdat deze beëindigd wordt. (Denk ik)
Succes nog voor de twijfelaars zoals ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Bij Tele 2 en KPN niet veel anders hoor. 2 mensen die ik ken zijn beide overgestapt naar een andere provider omdat ze niks goeds konden bieden en diegene bij KPN is al jaaaren klanten en heeft zelfs alles-in-1. Bij de reactie, ok dan stap ik over (helpt soms). Is prima meneer. Dag. En klaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlooDnl
Hmm even een FYI het kan zijn dat als je een code de afgelopen 2 dagen aangevraagt hebt dat ik die niet goed door gestuurd hebt... mijn excusses ik heb helaas ook de mails niet meer. Dus als je er nog een wilt moet je helaas nog een keer een aanvraag doen. Gezien het de laatste 3 dagen is tot de 50% actie voorbij is zal ik de komende dagen af en toe voor jullie inloggen dit weekend om eventueel de last minute aanvragen nog te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
opa_paul schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:51:
Toevallig drie dagen geleden gebeld met VF.
Aangegeven dat ik nog een oud abbo heb met 11GB voor 18.70€ via F&F. Aangegeven dat ik wel bereid ben nu over te stappen als ze me een goed aanbod kunnen doen en dat ik gerust voor 3 april wil verlengen voor twee jaar, maar dan wel voor een beter aanbod dan die 25€ voor 12GB.

Medewerker VF begon zeer positief. "Ow u betaalt vast veel te veel en we kunnen zeker een goedkoper aanbod geven", maar later werd duidelijk dat ik zeer blij moest zijn met mijn huidige lage kosten.
Hij kon en wilde ook niets voor me doen. Hij gaf me drie opties; (wellicht hebben jullie er iets aan in de overweging tot een nieuw abbo of niet)
1) wachten totdat dit abbo beëindigd wordt en tot die tijd 'genieten' van lage kosten. Dan afwachten wat VF dan aan biedt qua nieuw abbo.
2) nu oversluiten naar 25€ via F&F, wat hij persoonlijk niet slim vond, maar dan heb je wel zekerheid voor 6,30€/maand en je hebt dan onbeperkt bellen + europabundel.
3) afwachten tot abbo afloopt en dan overstappen naar een andere provider aangezien het aanbod van VF dan ruk zal zijn!

Dat hij überhaupt optie 3 noemt irriteert me mateloos na 14 jaar klant te zijn. Mijn optie 4 beviel hem weer niet. Om nu vast over te sluiten voor 22€ zodat ze weer 2 jaar een klant erbij hebben ipv het risico op het verliezen van een klant.

Ik wacht dus denk ik maar even af tot de nieuwe abbo's komen en totdat deze beëindigd wordt. (Denk ik)
Succes nog voor de twijfelaars zoals ik.
Betreft punt 1, je abonnement zal toch vrij lang doorlopen voordat ze hem eenzijdig gaan stoppen? Ik heb ook een 1-jarig abonnement van jaren geleden dat nog steeds loopt met dezelfde korting.
Betreft punt 2, die 6,30 euro per maand is op jaarbasis ruim 75 euro. Dan kan je op vakantie met zo'n BLOX bundel toch wel uit de voeten? Of je moet vaak op vakantie gaan en/of daar veel data willen verstoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
BounceMeister schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:44:
[...]

Betreft punt 1, je abonnement zal toch vrij lang doorlopen voordat ze hem eenzijdig gaan stoppen? Ik heb ook een 1-jarig abonnement van jaren geleden dat nog steeds loopt met dezelfde korting.
Betreft punt 2, die 6,30 euro per maand is op jaarbasis ruim 75 euro. Dan kan je op vakantie met zo'n BLOX bundel toch wel uit de voeten? Of je moet vaak op vakantie gaan en/of daar veel data willen verstoken.
Betref punt 2 heb je gelijk, maar ik bel dan voortaan ook onbeperkt, wat wel een veiliger gevoel is.
Betreft punt 1, het schijnt dat ze deze abonnementen willen opruimen en gaan beëindigen. Ze mogen dit namelijk doen wanneer ze willen. Er zijn mensen die hier al over op de hoogte gebracht zijn! Vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Laatst online: 22:10
opa_paul schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 08:56:
[...]

Betref punt 2 heb je gelijk, maar ik bel dan voortaan ook onbeperkt, wat wel een veiliger gevoel is.
Betreft punt 1, het schijnt dat ze deze abonnementen willen opruimen en gaan beëindigen. Ze mogen dit namelijk doen wanneer ze willen. Er zijn mensen die hier al over op de hoogte gebracht zijn! Vandaar...
Ik heb nog niemand gehoord van de 11gb abbo die wat heeft gehoord over het beëindigen, inclusief ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:05
Als ze die abo's op gaan ruimen en dat is je echte reden, dan kan je maar beter wachten totdat ze met een aanbod komen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

fredgroes schreef op zondag 2 april 2017 @ 08:57:
[...]

Ik heb nog niemand gehoord van de 11gb abbo die wat heeft gehoord over het beëindigen, inclusief ik
Die vanmij is toen aangepast van 11gb naar 4gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa_paul
[...]

Hier gaat het toch duidelijk over hetzelfde abonnement als ik heb? Over het beëindigen ervan?
Maar wachten kan ook gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Brilsmurfffje schreef op zondag 2 april 2017 @ 09:09:
[...]

Die vanmij is toen aangepast van 11gb naar 4gb.
En wanneer is dat gedaan? Heb nog niks gehoord van voda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

fredgroes schreef op zondag 2 april 2017 @ 09:47:
[...]

En wanneer is dat gedaan? Heb nog niks gehoord van voda
Dat is al wel weer een jaar of 2 geleden denk ik? Er waren toen meer Tweakers waarbij dit gebeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

Vanaf 15 juni is je binnenlandse bundel ook in EU te gebruiken zonder extra kosten. Dit is een EU maatregel, de providers kunnen dus niets extra vragen, als je je bundel in bijvoorbeeld Spanje gebruikt.

Sommigen twijfelen of de provider dit ook zo doorvoert voor lopende abonnementen. Aan diegene, waar staat dat de EU maatregel onderscheidt maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
Voor de langzamere beslisser de actie met 50% korting gaat volgens een medewerker van vf verleng worden tot 18 april.
Afbeeldingslocatie: http://www.imghost.nl/download/Knipsel%2836%29.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
fredgroes schreef op zondag 2 april 2017 @ 12:03:
Voor de langzamere beslisser de actie met 50% korting gaat volgens een medewerker van vf verleng worden tot 18 april.
[afbeelding]
Ik hoop dat het klopt! Vrijdag toch nog besloten om te willen verlengen en een code voor F&F aangevraagd, maar nog niets terug gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
speedyjules07 schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:08:
[...]

Ik hoop dat het klopt! Vrijdag toch nog besloten om te willen verlengen en een code voor F&F aangevraagd, maar nog niets terug gehoord.
Kijk eens naar de post van floodnl op 30 januari 2016 13:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
fredgroes schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:42:
[...]

Kijk eens naar de post van floodnl op 30 januari 2016 13:43
Ja ik heb het na zijn vorige post aangevraagd en gisteren nog voor de zekerheid een DM gestuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door speedyjules07 op 02-04-2017 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
speedyjules07 schreef op zondag 2 april 2017 @ 17:10:
[...]

Ja ik heb het na zijn vorige post aangevraagd en gisteren nog voor de zekerheid een DM gestuurd.
Bij mijn aanvraag voor mijn vrouw kwam de code zo binnen via de mail zonder tussenkomst. Spam folder gechecked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Alle codes zijn verzonden, schijnbaar had ik me laptop niet ingepakt... Srry mocht iemand ergens tegenaan lopen stuur me maar een DM dan meld ik het voor je aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
fredgroes schreef op zondag 2 april 2017 @ 17:51:
[...]

Bij mijn aanvraag voor mijn vrouw kwam de code zo binnen via de mail zonder tussenkomst. Spam folder gechecked?
Alles is geregeld, net bericht van Flood. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ben ook nog van de oude stempel met het 11GB abo.

Nu met de Ziggo actie: verdubbel je data bij Vodafone wordt het wel heeeeeel interessant om over te gaan naar een Red abo.

https://www.vodafone.nl/z...p=meer-info-gratis-extras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Wolly schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:17:
Ben ook nog van de oude stempel met het 11GB abo.

Nu met de Ziggo actie: verdubbel je data bij Vodafone wordt het wel heeeeeel interessant om over te gaan naar een Red abo.

https://www.vodafone.nl/z...p=meer-info-gratis-extras
Ik ben meer benieuwd naar het tv pakket dat je erbij krijgt.
Opdit moment vond ik het basis pakket wel meer als voldoende (is toch nooit wat op TV 40 of 90 zenders)
maar geen idee of het Ziggo Movies & Series L hetzelfde is als TV extra ofzo.
leest meer als alleen de streaming dienst ofzo, benieuwd hoe snel het geregeld is had begrepen dat je dr een mail en of sms van kreeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
FlooDnl schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:46:
[...]

maar geen idee of het Ziggo Movies & Series L hetzelfde is als TV extra ofzo.
Movies & Series L is een uitgeklede versie van XL. Bij XL krijg je er een hoop zenders bij. Bij L krijg je alleen de on demand content:
Wat is het verschil met het betaalde Movies & Series XL pakket?
In het aanbod van Movies & Series L ontbreken de zenders en het daarbij behorende On Demand aanbod van het Movies & Series XL pakket.

Wel krijg je met dit pakket On Demand toegang tot de mooiste films en series, waaronder de exclusieve films en series van HBO.

Hier linkjes van de pakketten die ze aanbieden:
https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/movies-series-l/

https://www.ziggo.nl/tele...nders/ziggo-sport-totaal/

https://www.ziggo.nl/vodafone/gratis-extras/ziggokids/

[ Voor 21% gewijzigd door Swift92 op 03-04-2017 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik heb nog het oude 11GB abo, maar met de huidige Ziggo actie, wordt het interessant over te stappen. Betaal nu 17,50€ voor het abo inclusief 4G, maar zit te denken om naar een Red Super te gaan. Ook omdat ik een sim voor mijn ipad wil en die is dan gratis. En dan met 24GB europees zit je altijd safe. :P Kan je via de Friend and Family site gewoon verlengen als je huidige abo F&F is of heb je dan weer een nieuwe code nodig?

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
thunder8 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:18:
Ik heb nog het oude 11GB abo, maar met de huidige Ziggo actie, wordt het interessant over te stappen. Betaal nu 17,50€ voor het abo inclusief 4G, maar zit te denken om naar een Red Super te gaan. Ook omdat ik een sim voor mijn ipad wil en die is dan gratis. En dan met 24GB europees zit je altijd safe. :P Kan je via de Friend and Family site gewoon verlengen als je huidige abo F&F is of heb je dan weer een nieuwe code nodig?
je hebt een code nodig, is een verplicht veld tijdens de aanvraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
fredgroes schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:26:
[...]

je hebt een code nodig, is een verplicht veld tijdens de aanvraag
En die code is voor ons Tweakers heel makkelijk om te ontvangen _/-\o_

Zie FlooDnl in "[Aanbieding] Directsales Vodafone: Friends&Family"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 12:38

thunder8

Het gedonder begint weer.

Is al geregeld en de Red Super is aangevraagd. Heerlijk om straks ook mijn ipad overal te kunnen gebruiken zonder personal hotspot. En voor mijn doen super veel data en alles EU alvast. Woon vlak aan de grens, dus dat is ook al een bonus. :) Als alles actief is, meteen de extra's regelen bij Ziggo.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
bij mij staat inmiddels in de app het nieuwe abbo erbij, inclusief de oude gegevens en de 3 maanden onbeperkt data... Gisteren aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Gim

Onbeperkt bellen, 3GB data met een 2-jarig 4G abonnement voor slechts €16 is inderdaad erg netjes.

Alleen kijken welk extra pakket het meest aantrekkelijk is. Movies & Series of Kids pakket voor de kinderen, maar die zijn al voldaan met Netflix :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:05
Ik heb vandaag ook maar eens een poging gewaagd. Uiteindelijk een aanbod gekregen voor Smart L voor €20,- per maand voor 1 jaar. Maar daar gaat nog 5 Euro vanaf omdat ik bij Ziggo zit plus de dubbele data.
Dus 10Gig en 150 belminuten voor €15,- vind ik helemaal niet zo gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Toch gek, ik mag vandaag verlengen. En de S8 zag er wel interessant uit voor 45,- p.m., dus ikke klikken en dan kom ik uit op 51,-. Er staat tot vandaag 18 april, foei jakkie doei!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
W84 schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:13:
Er staat tot vandaag 18 april, foei jakkie doei!
Tot vandaag is dus tot en met morgengister? Dus vandaag is de aanbieding niet meer geldig.

[ Voor 2% gewijzigd door J0YR1D3R op 18-04-2017 14:40 . Reden: daar moest natuurlijk gister staan ipv morgen.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nog tot 18 april staat er, dus zou je denken nu ook nog. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
J0YR1D3R schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:31:
[...]

Tot vandaag is dus tot en met morgen? Dus vandaag is de aanbieding niet meer geldig.
Dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:41
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 18:06:
Ik heb nu sinds een paar dagen Vodafone 150min / onbeperkt SMS / 1GB ( 4G ) voor € 13,-- per maand.
Zonder aansluitkosten ! En moet zeggen bevalt goed. Kom van T-Mobile :(
Dit ; https://directsales.vodaf...ndsfamily/orderform/14475
Ik heb ook Ziggo en idd nu 2GB ( 4G ) / 150 min / onbeperkt SMS @ € 13,-- p/m.
Gecheckt met MyVodafone app.

[ Voor 60% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 18-04-2017 17:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Kunnen we stoppen met de status-updates en 'ik ook'-posts met wat iedereen besteld hebt en weer aanbiedingen posten?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barns
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-07 14:14
Wolly schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:36:
[...]

En die code is voor ons Tweakers heel makkelijk om te ontvangen _/-\o_

Zie FlooDnl in "[Aanbieding] Directsales Vodafone: Friends&Family"
Ah, ik had even niet door dat dit een post uit 2014 was van Dennis en dat de code naar hem ging, maar toch binnen 10min. de code ontvangen. Thanks @FlooDnl! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 20:39
J0YR1D3R schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 14:31:
[...]

Tot vandaag is dus tot en met morgengister? Dus vandaag is de aanbieding niet meer geldig.
En zelfs dat lijkt niet te kloppen. Ik heb nog snel een abonnement afgesloten op de 17e, maar nu na ondertekening zie ik dat ik €18 p.maand betaal in plaats van de beloofde €16 volgens de website.

Nu denk ik.. Maandag was een feestdag, dinsdag hebben ze de aanvraag pas verwerkt en daarom de nieuwe voorwaarden toegepast. Lijkt me een foutje dus ik bel maandag even. Het is maar €2, maar je bent een Hollander of niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

BizzieBis schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:04:
[...]

En zelfs dat lijkt niet te kloppen. Ik heb nog snel een abonnement afgesloten op de 17e, maar nu na ondertekening zie ik dat ik €18 p.maand betaal in plaats van de beloofde €16 volgens de website.

Nu denk ik.. Maandag was een feestdag, dinsdag hebben ze de aanvraag pas verwerkt en daarom de nieuwe voorwaarden toegepast. Lijkt me een foutje dus ik bel maandag even. Het is maar €2, maar je bent een Hollander of niet :+
...dat is na 2 jaar mooi €48 euro. :/ Maar misschien kun je nu wél combineren met de Vodafone/Ziggo combi-actie? Daar krijg je bij een RED abonnement €5.00 euro per maand korting als je óók klant bent bij Ziggo en je abonnement ergens na de 17e hebt afgesloten.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aziraphale
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:01
Dank aan @FlooDnl en excuses als je zonet een aantal mails met kortingscodes hebt gekregen... Hij stuurde om de een of andere reden de codes niet naar mijn, maar naar jou...

3120WP Solax, 4825WP SolarEdge, Nibe S2125-8 met een VVMS320, 7680Wh Zendure Hyper 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
Aziraphale schreef op maandag 1 mei 2017 @ 20:17:
Dank aan @FlooDnl en excuses als je zonet een aantal mails met kortingscodes hebt gekregen... Hij stuurde om de een of andere reden de codes niet naar mijn, maar naar jou...
Klopt ik krijg een mail gestuurd waarin staat dat iemand een code aangevraagd heeft en dan moet ik de actie nemen om een code te sturen. Maar geen probleem ik heb m verzonden zoals je al aangaf.

Ontopic: verder op dit moment geen nieuws over nieuwe acties, zodra ik iets hoor deel ik het met jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTT
  • Niet online

MTT

iApp schreef op zondag 23 april 2017 @ 07:53:
[...]

...dat is na 2 jaar mooi €48 euro. :/ Maar misschien kun je nu wél combineren met de Vodafone/Ziggo combi-actie? Daar krijg je bij een RED abonnement €5.00 euro per maand korting als je óók klant bent bij Ziggo en je abonnement ergens na de 17e hebt afgesloten.
Het lijkt me dat die 5 euro korting al verwerkt is, normaal 23 euro, minus 5 euro, is 18 euro.

@BizzieBis Had je nog contact opgenomen met de KS? En wat is eruit gekomen?

Ik kreeg een email dat mijn 16 euro abo, ineens 23 euro wordt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 20:39
Ik heb geen contact meer opgenomen met de KS. Ik kreeg een dag later een e-mail met de volgende inhoud:
Beste Mevrouw XXX,

Hierbij ontvangt u de bevestiging met de afgesproken korting op de abonnementskosten.

Bestelling
Mobiel nummer: 06 xx xx xx xx
Ordernummer: xxxxxxxx
Besteldatum: 19-04-2017
Factuuradres: xxx
Alle genoemde bedragen in zijn inclusief BTW

Overzicht van je abonnementskosten:

Red Essential 2 jaar
Nu de gehele contractduur van € 36,00 voor € 16,00

Totaal per maand: € 16,00

Deze e-mail is een aanvulling op de oorspronkelijke orderbevestiging.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
Ik kan het nog niet verifiëren in Mijn Vodafone omdat het contract pas vanaf 19 mei gaat lopen. Maar ik ga er van uit het hiermee klopt :) En anders mogen ze het in orde maken, de info uit de e-mail lijkt me bewijs genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.klaassen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-07 18:56
@FlooDnl Ik heb een aanvraag ingestuurd, ik ben benieuwd... _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlooDnl
mr.klaassen schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:53:
@FlooDnl Ik heb een aanvraag ingestuurd, ik ben benieuwd... _/-\o_
@mr.klaassen Alles is verzonden maar we willen graag de Moderators respecteren en ze willen geen "ik ook" posts (scroll iets naar boven).

Voor andere dit soort post zijn niet echt een toevoeging op het draadje, maar als je het niet kan laten stuur m me dan als PM daar reageer ik ook netjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:27

icecreamfarmer

en het is

https://directsales.vodaf...ails/14647?filter=simonly

Ligt het nu aan mij of is er 0 korting tov de reguliere sim only's?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

icecreamfarmer schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:26:
https://directsales.vodaf...ails/14647?filter=simonly

Ligt het nu aan mij of is er 0 korting tov de reguliere sim only's?
https://www.vodafone.nl/s.../simonly.shtml?duration=2

Ik zie nog gemiddeld 1-3 euro korting per maand. Het is niet veel, maar zeker geen 0 euro korting.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- geen "wie heeft er een code voor me"
- geen "DM me als je een code wilt"
- geen referrals (Ook de JBL speaker-actie enz. vallen hieronder)
- geen 'ik ook'-posts met wat je besteld hebt

Je mag je link 1x posten, niet vaker.

Gebruik svp de [mo] code-tags. Het is niet toegestaan om om codes te vragen of deze te gaan verhandelen/ruilen of om DMs of emails te vragen.

Algemene discussie over Vodafone mag in [Vodafone] Ervaringen & Discussie