Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Yorinn schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:57:
[...]

https://www.vodafone.nl/s.../simonly.shtml?duration=2

Ik zie nog gemiddeld 1-3 euro korting per maand. Het is niet veel, maar zeker geen 0 euro korting.
Ik heb geen code en misschien ligt het daar aan. Maar ik zie precies dezelfde prijzen als bij de ziggo aktie.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

icecreamfarmer schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:43:
[...]

Ik heb geen code en misschien ligt het daar aan. Maar ik zie precies dezelfde prijzen als bij de ziggo aktie.
Ik heb ook geen code ingevoerd, maar ik zie wel prijsverschil. Welke Ziggo-actie heb jij het over dan? De enige die ik kan bedenken is de 5 euro korting per maand.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Yorinn schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:46:
[...]

Ik heb ook geen code ingevoerd, maar ik zie wel prijsverschil. Welke Ziggo-actie heb jij het over dan? De enige die ik kan bedenken is de 5 euro korting per maand.
Via bovenstaande link is smart m €20.
Red E €25.

Via: https://directsales.vodaf...ails/14647?filter=simonly
Smart m €20
Red E €23.

Ik keek alleen bij smart M omdat dat het plan is wat ik wil.

[ Voor 20% gewijzigd door icecreamfarmer op 09-05-2017 20:52 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBM
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-07 21:19

BBM

Ben zelf bezig een al enige tijd verlopen Sim-only contract van €16,- p. maand te verlengen met een Smart L, maar er is geen korting te bekennen op de reguliere Vodafone site, of de Vodafone DirectSales/F&F-site.

Ook met een code ingevoerd blijft het tarief gewoon op €12,- per maand staan.

Het lijkt erop alsof het kortingsbeleid in de koelkast is gezet tegenwoordig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

BBM schreef op maandag 29 mei 2017 @ 20:00:
Ben zelf bezig een al enige tijd verlopen Sim-only contract van €16,- p. maand te verlengen met een Smart L, maar er is geen korting te bekennen op de reguliere Vodafone site, of de Vodafone DirectSales/F&F-site.

Ook met een code ingevoerd blijft het tarief gewoon op €12,- per maand staan.

Het lijkt erop alsof het kortingsbeleid in de koelkast is gezet tegenwoordig...
Er staat:
Smart L 2 jaar € 30,00 € 22,00 *
Hoe kom je bij die 12 euro?

Bedoel je soms sTart L?
Start L 2 jaar € 21,00 € 12,00
Die is al 'afgeprijsd' van 21 naar €12

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBM
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-07 21:19

BBM

Ja, ik bedoelde "Start L" inderdaad.

Dat van 21 naar 12 is een BS-lokkertje zoals iedere toko z'n waar in de markt zet vaak.
Niemand zou ook maar iets van Vodafone afnemen als die 'zogenaamde aanbiedingsprijzen' niet zouden gelden.
Ergo, het zijn de normale marktconforme prijzen/tarieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 12:16
BBM schreef op maandag 29 mei 2017 @ 21:50:
Ergo, het zijn de normale marktconforme prijzen/tarieven.
Klopt. Het voordeel van F&F is in de goedkope regionen op het moment beperkt tot "Gratis aansluiten t.w.v. € 25" en "Korting blijft geldig na afloop van het abonnement".

Bij andere providers kan de prijs van een abonnement na de eerste twee jaar korting wel eens flink stijgen. Korting zolang je abonnement loopt is dan wel een betere aanbieding, maar mijn indruk is dat er in twee jaar vaak nog net iets voordeliger mogelijkheden zijn dan gewoon doorlopen. Mijn ene Start M kost bijvoorbeeld € 10,50 en de andere kost € 12 per maand. Zou nu bij verlengen € 10 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-04-2024
Hey allemaal,

Ik zie dat er weer een deal is en deze deal heet opmerkelijk Deal van de maand.
Nu weet ik niet of we iedere maand een aanbieding krijgen maar dit is de aanbieding die ik zie :

Deal van de maand

Red Essential 4G Sim Only
Nu van € 36 voor € 23 p/mnd 2 jaar

Mocht ik weer wat horen over een volgende deal dan meld ik me weer.
Codes aanvragen kun je doen met de link in me footnote.

Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:32
Die deal is er al zolang de Ziggo actie aangekondigd wordt. I.c.m. Ziggo korting wordt ie 18 euro. De 'dubbele data' betaal je dus eigenlijk zelf, want eerst was Red Essential 16 euro.

Wat wel een deal is, is de product: HTC U11. Die kost in de winkels 749, adviesprijs Vodafone is 679 en prijs i.c.m. (iig een RED variant) is 504 euro. Nadeel is dat je alleen een zwarte kan kiezen.

Zie: Señor Sjon in "[HTC U11] Levertijd & Prijzen"

[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 28-06-2017 09:34 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
En het koopje van de week: een iPhone SE 32 GB van normaal € 360 nu voor € 312.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
vw23a schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 10:35:
En het koopje van de week: een iPhone SE 32 GB van normaal € 360 nu voor € 312.
Waar? Heb je een link? Enige die ik kan vinden is 312 euro met 11 per maand abbo ;)

[ Voor 3% gewijzigd door iamzero456 op 28-06-2017 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
iamzero456 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:12:
[...]

Waar? Heb je een link? Enige die ik kan vinden is 312 euro met 11 per maand abbo ;)
https://directsales.vodaf...family/details/18467/7384 - 312 met € 10 per maand ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 23:51
Señor Sjon schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:33:
Die deal is er al zolang de Ziggo actie aangekondigd wordt. I.c.m. Ziggo korting wordt ie 18 euro. De 'dubbele data' betaal je dus eigenlijk zelf, want eerst was Red Essential 16 euro.

Zie: Señor Sjon in "[HTC U11] Levertijd & Prijzen"
Ja balen dit want wanneer je een abonnement hebt voor 16euro krijg je ook dubbele data automatisch...

Vodafone per chat geeft aan dat ze niet lager kunnen dan de 18 euro 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
Met het ingaan van de vernieuwde abonnementen is ook de F&F-korting een stuk minder geworden. Vorige week zat je met Red Super nog op 28 of 29 euro. Nu op 33 euro. De 5 euro Ziggo-korting betaal je dus zelf... niet onverwacht natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Red essential is een euro duurder geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterbroek
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-01 14:57
En de bijbetaling voor een S8 is verhoogd van € 600,- naar € 648,- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:44
Ik heb nu ook een Vodafone F&F abonnement afgesloten (Red).
Op mijn factuur die ik zojuist binnen kreeg, staat ook "Alles in 1 op Reis Wereld" vermeld, met prijs 0 euro

Als ik het goed begrijp is dat een Blox die 30 MB, minuten & SMSjes geeft, overal op de wereld. Normaal kost die 5 euro per maand.
Krijg ik die tijdelijk gratis, of voor de hele contractduur?

Stupid me.. Ik snap het al weer.. Het is een dagbundel die 5 euro bij gebruik kost, en standaard geactiveerd staat. :)

[ Voor 15% gewijzigd door TheFes op 21-07-2017 16:37 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:19
FlooDnl schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 02:31:
Mocht ik weer wat horen over een volgende deal dan meld ik me weer.
Top! Ik word graag op de hoogte gehouden van (volgende) deals, óók als die niet interessant blijken. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Hoe komen jullie aan een 'postadres' voor Ziggo als je zelf geen Ziggo 30mbit + digitale TV hebt? En je ouders ook niet?

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Radeoxx schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:15:
Hoe komen jullie aan een 'postadres' voor Ziggo als je zelf geen Ziggo 30mbit + digitale TV hebt? En je ouders ook niet?
Hoe bedoel je?
Als jijzelf (of je huisgenoten) geen ziggo afgesloten hebben op hetzelfde adres als jij je vodafone hebt afgesloten heb je geen recht op die korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Laatst online: 13:53

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Radeoxx schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 16:15:
Ziggo Ai1 afsluiten of je vrienden / familie navragen? 8)7 |:(

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldyman
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 15:10
@FlooDnl

Dank voor de actiecode!

Binnenkort een tweede Red Essential 2 jaar abbo afsluiten. Scheelt toch een paar euro per maand.
Eerste abbo deze week via de Ziggo deal afgesloten. Dat is nog wat scherper natuurlijk maar zo samen voor 38 euro p.mnd lijkt mij niet slecht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlooDnl
baldyman schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 09:24:
@FlooDnl

Dank voor de actiecode!

Binnenkort een tweede Red Essential 2 jaar abbo afsluiten. Scheelt toch een paar euro per maand.
Eerste abbo deze week via de Ziggo deal afgesloten. Dat is nog wat scherper natuurlijk maar zo samen voor 38 euro p.mnd lijkt mij niet slecht. :)
FYI ik heb nog geen details of info maar er blijkt weer een F&F actie aan te komen volgende week.
Zodra ik meer weet wat de actie word of is meld ik het hier meteen of de aanbieding nou aantrekkelijk is of
niet :).

Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:36

aex351

I am the one

Let er trouwens wel op welke link je gebruikt. Ter vergelijking:
https://directsales.vodaf...ails/18571?filter=simonly
https://directsales.vodaf...ails/14647?filter=simonly

Bij die tweede link kost een abonnement 2 euro goedkoper per maand. En volgens mij kan je die gewoon gebruiken voor een verlening.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

aex351 schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 01:51:
Let er trouwens wel op welke link je gebruikt. Ter vergelijking:
https://directsales.vodaf...ails/18571?filter=simonly
https://directsales.vodaf...ails/14647?filter=simonly

Bij die tweede link kost een abonnement 2 euro goedkoper per maand. En volgens mij kan je die gewoon gebruiken voor een verlening.
Je 2e link gaat naar de Friends & Family aanbieding, de eerste naar de normale Vodafone site. Daar zit het verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
Op Family and Friends heeft Vodafone een paar prijzen veranderd. Een iPhone 6 kost nu € 336 en de LG G6 kost nu ook € 336. Het volgens mij interessantste toestel is de iPhone 6S met 32 GB. Die stond tot vandaag op € 48 per maand (met Red Essential) maar is nu € 39 per maand met Start XL (€ 19) en € 480 toestelkosten - dit toestel is dus € 100 goedkoper geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:36

aex351

I am the one

Met betrekking tot de combi korting (Vodafone+Ziggo), voor 5 euro korting, controleert Vodafone elke maand of je nog een pakket hebt van Ziggo of is dat een eenmalige check die ze doen?

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
aex351 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 01:34:
Met betrekking tot de combi korting (Vodafone+Ziggo), voor 5 euro korting, controleert Vodafone elke maand of je nog een pakket hebt van Ziggo of is dat een eenmalige check die ze doen?
Goede vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
Ik neem aan dat Ziggo maandelijks de opzeggingen doorgeeft aan VF en vice versa. Maar dat is puur aanname en kristallenbolwerk ;).

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
De systemen checken idd iedere maand in allebei de billing systems of je een aansluiting hebt of niet.
Binnenkort worden deze samen gevoegd en dan is het nog een systeem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlooDnl
Ok de actie deze week was van Ziggo Vast (Triple/quad play) maar de 21ste Augustus zouden er weer een paar acties zijn. Dus als je aan het wachten bent voor een actie nog even vol houden.

Overigens zodra de nieuwe iPhone komt zal dr ook weer een leuke actie zijn vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeetjeBeetje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-06 11:53
Ik kom zo langzamerhand in aanmerking om mijn abbo bij Vodafone te verlengen. Nu heb ik een beetje gelezen over dit Friends & Family gebeuren. Werkt het zo dat ik een link kan pakken die in dit topic gedeeld wordt of is er eerst een stap die ik moet ondernemen aan de kant van Vodafone (registratie o.i.d) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

CeetjeBeetje schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 20:00:
Ik kom zo langzamerhand in aanmerking om mijn abbo bij Vodafone te verlengen. Nu heb ik een beetje gelezen over dit Friends & Family gebeuren. Werkt het zo dat ik een link kan pakken die in dit topic gedeeld wordt of is er eerst een stap die ik moet ondernemen aan de kant van Vodafone (registratie o.i.d) ?
En wat heb je zelf al gevonden in dit topic en erbuiten?

• FlooDnl
Hier is ie:
Korting op Samsung smartphones. Profiteer nu eenmalig van € 96 extra korting op je nieuwe Samsung smartphone bovenop de Friends & Family korting!

(op de Samsung S8, S8Plus, S7 en A5.)

Wij van WC eend melding:

Scoor € 100 extra inruilkorting

Als je nu een Samsung Galaxy S8 of S8+ bestelt en een oude smartphone inlevert, bovenop de normale inruilwaarde!

Hoe werkt het?
Bestel tussen 21 augustus tot en met 1 oktober 2017 een Samsung Galaxy S8 of S8+ bij Vodafone Nederland.
Nieuwe telefoon binnen? Neem je oude smartphone, en de aankoopbon en IMEI nummer van je nieuwe S8 of S8+ mee naar een Vodafone winkel.
Onze winkelmedewerker bepaalt meteen de waarde van je oude smartphone. Daarbovenop krijg je € 100 extra. Het totale bedrag wordt binnen 14 dagen naar je overgemaakt.
Als je wil kun je alvast checken hoeveel je oude telefoon waarschijnlijk waard is (exclusief de € 100 extra).
Je kunt per persoon 1 keer deelnemen aan de actie.
Deze promotie is alleen geldig voor deelnemers vanaf 18 jaar.

Gratis Gear VR Pakket t.w.v. €179!

Bestel een Samsung Galaxy S8 of S8+ en krijg een Gear VR-bril met voucher cadeau!

Wanneer je van 19 juni tot en met 23 augustus 2017 een Samsung Galaxy S8 of S8+ koopt krijg je een Gear VR-bril t.w.v. € 129 en Oculus VR Content voucher t.w.v. € 50 cadeau.

• vw23a
Krijg je nu én VR Content én VR Bril én € 100 én extra inruilwaarde én F&F korting? Hoe komt dat dan uiteindelijk uit? (ik wordt er duizelig van ...)

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 21:38

Gmount

Ecorunner lid

de VR bril en content is tot en met 23 augustus (gisteren dus) geldig, maar staat nog wel vermeld. Ik denk niet dat je dat nog krijgt, tenzij je het heel specifiek van de klantenservice bevestigd krijgt.

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-09 23:31
Gmount schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:41:
de VR bril en content is tot en met 23 augustus (gisteren dus) geldig, maar staat nog wel vermeld. Ik denk niet dat je dat nog krijgt, tenzij je het heel specifiek van de klantenservice bevestigd krijgt.
De bril krijg je via Samsung, niet van Vodafone. Samsung hanteert strak de aankoopdata uit de voorwaarden. Wat soms gebeurt is dat ze een nieuwe actie aansluitend starten met dezelfde inhoud. Maar anders maak je geen kans hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
Kan iemand mij uitleggen wat er nu aan de hand is? De meeste toestellen met maandabonnement op Friends and Family zijn 2 euro per maand "duurder" geworden (de Samsung J3 was 28, is nu 30), maar als je dan naar het toestel door klikt verschijnt er een "factuurkorting" van 2 euro per maand zodat je weer op € 28 komt...
Als die factuurkorting verdwijnt, wat is er dan duurder geworden? Is de Friends and Family korting aan het verdwijnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@FlooDnl

goede morgen, via jou een code aangevraagd, mag ik je alvast bedanken voor het beschikbaar stellen van deze codes.

en indien je niet meer werkzaam zou zijn bij vodafone, alsnog bedankt voor de in het verleden genomen moeite :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2017 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlooDnl
@Emielvanputten ik werk er nog steeds :) heb een leuke baan in de techniek 3de lijns, maar zal de laptop zo opstarten (was ik vanavond van plan heb me een weekje vrij cadeau gedaan voor me verjaardag :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ontvangen.

had zelf berekend dat ik 10 euro goedkoper ging worden,.
Maar helaas is de multidatasim uit de 10gb red gegaan.

nu de super met multidatasim gekozen. dus 20 gb+20gb van ziggo.
toch 6 euro goedkoper per maand, dus ik ben happy

thanks voor de code.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurits1401
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-12-2020
@FlooDnl ,

Goedemiddag start je vanavond de laptop weer op of heb je hem nog aanstaan 😀?

Heb je een mail gestuurd.

Alvast dank voor je moeite.

Edit 29-08: Ik heb ondertussen een code via @EWK ontvangen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Maurits1401 op 29-08-2017 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:16
FlooDnl schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:41:
@Emielvanputten ik werk er nog steeds :) heb een leuke baan in de techniek 3de lijns, maar zal de laptop zo opstarten (was ik vanavond van plan heb me een weekje vrij cadeau gedaan voor me verjaardag :p)
Gefeliciteerd met je verjaardag ! En respect voor wat je voor anderen doet.

[ Voor 5% gewijzigd door OkeOkeOke op 29-08-2017 00:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Als @FlooDnl het niet erg vind en een weekje van zijn vakantie wil genieten, dan wil ik wel een weekje waarnemen voor hem, zolang het werkt, want ik weet niet hoeveel codes ik kan aanvragen. Maar daar komen we vanzelf achter :9.

Dus wie een code wil, dm je mailadres maar.

Hoi!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:28
Je kunt zelf ook heel eenvoudig een code aanvragen via het onderstaande trucje.

Ga naar: https://directsales.vodafone.nl/kortingscode

Vul je eigen e-mail adres in beide velden in en druk op Versturen.

Friends & Family code komt direct in je eigen mailbox terecht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlooDnl
Bedankt allemaal, doe het graag ik, hier word ook altijd netjes mee gedacht als ik ergens mee zit of hjeb :).

Alles is verzonden en ik log gewoon dagelijks in geen probleem had de laptop daar al voor mee genomen :o)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

FlooDnl schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:43:
Bedankt allemaal, doe het graag ik, hier word ook altijd netjes mee gedacht als ik ergens mee zit of hjeb :).

Alles is verzonden en ik log gewoon dagelijks in geen probleem had de laptop daar al voor mee genomen :o)
Heb een handje vol medetweakers geholpen met een code afgelopen week. Mij maakt het niet uit, je kunt dus bij ons beiden (@FlooDnl en mij) terecht voor een code :).

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 03-09-2017 15:46 ]

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:50

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

@EWK Mijn dank is groot! Ik heb de code kunnen gebruiken. Je bent super snel trouwens 😁

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50
Hoe lang zijn die codes ook alweer geldig? Ik zit te twijfelen tussen een Note 8 of een nieuwe iPhone in de verlenging bij vodafone.

• EWK
  • Niet online

EWK

CopyCatz schreef op donderdag 7 september 2017 @ 22:34:
Hoe lang zijn die codes ook alweer geldig? Ik zit te twijfelen tussen een Note 8 of een nieuwe iPhone in de verlenging bij vodafone.
Onbeperkt, zolang het maar in combinatie is het dat zelfde mailadres. Maar je hebt binnen een paar uur een code van FlooDnl of mij in je mail, dus je hoeft hem ook niet een half jaar van te voren aan te vragen ;)

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat mag niet.

[ Voor 92% gewijzigd door Señor Sjon op 09-09-2017 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Verwijderd schreef op vrijdag 8 september 2017 @ 17:52:
Hallo,

Ik weet niet of ik het hier mag vragen, zo niet dan bij deze alvast sorry!
Ik kan mijn vodafone abbo verlengen en kwam de friends and family korting tegen.
Nu heb ik geen zakelijk abbo. Is hier iemand die dat wel heeft en codes heeft en zoja zou ik er 1 kunnen ontvangen?
Ik zou daar heel erg mee geholpen zijn.
En nogmaals sorry als ik dit hier niet mag vragen.

Mvg Moon
Hoi Moon, welkom op Tweakers.
Wat bedoel je precies met dat je geen zakelijk abo hebt? Maakt dat wat uit dan?

Als je een code wilt, lees dan even een paar berichten terug. Daar staat dat je mij of @FlooDnl een dm kunt sturen met je mailadres en dat we dan een code naar je sturen.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09 13:44
Hoe lang duurt het eigenlijk voor een f&f bestelling verwerkt wordt? Maandagavond besteld maar nog geen ordernummer of update meer mogen ontvangen.

Woensdag gebeld en de medewerker kon de order zien maar vertelde mij dat deze nog vrijgegeven moest worden en dat ik af moest wachten op de mail met ordernummer voor het verder afgehandeld ging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
michel2506 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 15:59:
Hoe lang duurt het eigenlijk voor een f&f bestelling verwerkt wordt?
Mijn ervaring met Vodafone is dat je het maar het beste gewoon kunt afwachten... Het komt meestal vanzelf wel goed als je via internet iets geregeld hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50
Mijn ervaring de afgelopen jaren met f&f is dat je veel minder correspondentie krijgt dat via het "gewone" traject. Maar uiteindelijk komt het wel goed. Ik moet wel zeggen dat ik f&f steeds minder interessant vind worden, het verschil met gewoon verlengen is wel erg klein geworden. Sowieso gaat het allemaal meer richting de sim only door het BKR gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:31
Hierbij mijn ervaring met bestelling met friends and family;
Lang verhaal kort het is dat het een stuk voordeliger is met de Vodafone Ziggo combi t.o.v. met KPN. Anders had ik er al vanaf gezien er ging veel fout met de bestellingen. Nu loopt het proces zoals het hoort te zijn. Een fout is bijvoorbeeld dat je op de site kan aangeven op welke datum je nummerbehoud wil. In de bestelling zetten ze de datum echter altijd over een maand. Terwijl ik het over 60 dagen wil. Dan moet je er achteraan gaan.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2506
vw23a schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:23:
[...]

Mijn ervaring met Vodafone is dat je het maar het beste gewoon kunt afwachten... Het komt meestal vanzelf wel goed als je via internet iets geregeld hebt.
Helaas: Vandaag nog maar eens gebeld, blijkt dat mn bestelling op 5 september al gecancelled was.De vrouw van de helpdesk zei dat er een storing was op 4 en 5 september waardoor er veel bestellingen geannuleerd waren die dag. Dat moet ik dan maar voor waar aannemen.

Vind t wel vreemd dat dit op woensdag 6 september dan niet al zichtbaar was toen ik voor het eerst belde. Maar goed dit topic is niet het grote rant on vodafone topic 8)7

Net een nieuwe bestelling geplaatst na wat moeite: verlenging kon eerst niet vanwege die gecancellde order en mijn code was niet meer geldig omdat ie al gebruikt was. Gelukkig had ik op een ander mail adres ook ooit een code aangevraagd.

Edit: Na ontvangst contract Bestelling nummer 2 weer geannuleerd. Toestelprijs klopte niet en blijkbaar is er geen afdeling die dit kan corrigeren omdat het f&f korting betreft. Ik moet m maar opnieuw bestellen... (Prijs op site klopt namelijk wél)

Ik ga het nog 1 keer proberen 3 maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen, anders stap ik over.

Zijn er eigenlijk nog andere manieren om de "klantenservice" van f&f te bereiken naast het telefoonnummer op de site?

[ Voor 19% gewijzigd door michel2506 op 12-09-2017 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 22:36
michel2506 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 11:02:
[...]

Zijn er eigenlijk nog andere manieren om de "klantenservice" van f&f te bereiken naast het telefoonnummer op de site?
Je kunt met ze chatten. Klein venstertje verschijnt rechts onderin de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:31
Tommert38 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 18:10:
[...]

Je kunt met ze chatten. Klein venstertje verschijnt rechts onderin de website.
Klopt ze kunnen alleen geen orders inkijken. Dat schiet dus niet om moet je de reguliere klantenservice hebben. Heb zelf meerdere keren moeten bellen je moet net de goede medewerker treffen.

PS bij mij was het 5x is scheepsrecht met de bestelling.

toch gen 4 keer maar 5x, daarnaast in mijn numer een maand tevroeg geporteerd.... :-( 8)7
wordt nog vervolgd.....

[ Voor 12% gewijzigd door Megapaul op 14-10-2017 08:44 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

michel2506 schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 15:59:
Hoe lang duurt het eigenlijk voor een f&f bestelling verwerkt wordt? Maandagavond besteld maar nog geen ordernummer of update meer mogen ontvangen.

Woensdag gebeld en de medewerker kon de order zien maar vertelde mij dat deze nog vrijgegeven moest worden en dat ik af moest wachten op de mail met ordernummer voor het verder afgehandeld ging worden.
Bij Vodafone drama's gehad en dan heb ik het over Friends Family bah.
Aanvraag duurt heel lang zeker 5 werkdagen staat ook op de site ergens heel klein.
Antwoorden doen ze ook heel lang over.
Blij dat ik er weg ben.

• michel2506
Ik ben er persoonlijk wel klaar mee eigenlijk. Vanmiddag nog een partij drama gehad met de helpdesk. De bestelling bleek niet goed geannuleerd te zijn en zou dus gewoon vrolijk naar mij opgestuurd worden. Uiteindelijk is het na 2x bellen gelukt de bestelling te annuleren.

edit: ik open net mijn mail en zie dat ik een track en trace heb van de geannuleerde order. Deze zal ik dan ook maar weigeren.

Ik ga morgen naar de mediamarkt om daar mijn abonnement te verlengen met de S8. Dan maar 4 tientjes duurder en niet die 2 euro f&f korting per maand maar ik weet dan tenminste dat het goed komt en dat ik met de goede telefoon de winkel uit loop. Deze ellende is de korting niet waard. Kan ik ook gelijk mijn inruil phone achterlaten. Ik hoop alleen dat mijn abbo weer verlengd kan worden en dit niet nog op slot staat door het gedoe.

Het is dat T-mobile netwerk hier slecht tot geen bereik heeft en KPN te duur is zonder Alles in 1(wat geen optie is ivm slecht ADSL), anders was ik helemaal weg geweest bij Vodafone.

[ Voor 12% gewijzigd door michel2506 op 13-09-2017 00:38 ]

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Ok, ik wil de Note 8 gaan bestellen met abonnement en ik selecteer 240 euro bijbetalen bij een maandbedrag van 50 euro en zodra ik alles ingevuld heb en een overzicht krijgt staat er 240 bijbetalen en 57 maandbedrag :X
Volgens mij zijn daar de kortingen nog niet vanaf gegaan... moet ik dit toch gewoon accepteren en wordt dat achteraf "gecorrigeerd"?

Vorige keer dat ik heb besteld liep het ook al fout. Toen bestelde ik een SIM only voor x euro p/m, doorloop alles, krijg vervolgens per mail een bevestiging en moet opeens een euro meer betalen. Niet dat die euro zo wauw is, maar het klopt gewoon niet. Is uiteindelijk wel gecorrigeerd na een half jaar ofzo...

Maar nu gaat het om 7 euro p/m verschil! :X

-edit-
Ik wacht wel tot morgen en ze weer bereikbaar zijn, want heb geen zin om weer een half jaar te liggen klooien om het juiste abonnement te krijgen...

[ Voor 10% gewijzigd door metallicattim op 13-09-2017 21:46 ]

• michel2506
De ziggo korting en de 2 euro red korting wordt inderdaad niet getoond op het contract maar wel gewoon maandelijks verrekend. Dus dit lijkt te kloppen!

• metallicattim
Ik heb zojuist besteld en nu werden de kortingen bij het overzicht wél getoond :X Ben dus toch wel blij dat ik het gisteren niet alsnog gedaan heb, had weer flink wat moeite gekost om recht te trekken vermoed ik zo....

Nu is het wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
Tussen alle opwinding over de nieuwe iPhone 8 door heeft Friends en Family een paar interessante nieuwe prijzen neergezet. Ikzelf vind de iPhone 6 32 GB voor € 336 niet duur (maar zou dan misschien toch liever de 6S 32GB voor € 480 nemen bij HN), maar ik denk dat de beste klapper de iPhone 7 is voor € 528 met 32 GB of voor € 648 met 128 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IUser
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
.

[ Voor 95% gewijzigd door IUser op 18-09-2017 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via VF F&F een samsung s8 besteld. Na dat ik mijn s8 ontvangen heb, ben ik naar de Vodafone winkel gegaan voor de 100€ inruil actie op de s8. Daar willen ze mijn toestel niet inruilen, omdat deze niet mee doet aan de actie. In de winkel vroeg ik hoe ik dat kon weten van te voren, antwoord was dat kon u niet weten, alleen wij hebben de lijst met toestellen die mee doen.

Daarna de klantenservice gebeld, met de vraag waarom ik mijn oude telefoon niet in mag ruilen. Antwoord, omdat in de actievoorwaarden van Samsung staat dat uw telefoon niet mee doet.

Daarop kreeg ik een flinke discussie met de medewerker van Vodafone. Want mijn stelling was, ik heb bij u een bestelling geplaatst en niet bij Samsung. Op de Vodafone site staat nergens een verwijzing naar de Samsung voorwaarden. Op de Samsung site staat zelfs dat Vodafone een eigen inruilplatform heeft en niet via Samsung mee doet.

Kortom mijn vraag aan jullie, vinden jullie dat ik moeilijk doe en dat Vodafone gelijk heeft, of zijn jullie het met mij eens dat dit een vreemde redenatie van Vodafone is.

Als toevoeging nog de actie die nog steeds op de F&F site staat, waarin duidelijk staat: Alleen bij Vodafone!
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/0t9thd8jhjtqx.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:04
En om welk toestel gaat het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Als je doet checken wat ie waard is volgens die site, wat geeft ie dan aan? Als het toestel er dan bijstaat heb je 100% gelijk. Staat het er niet bij, heb je m.i. 50% gelijk, want nergens staat dat er uitzonderingen zijn ( behalve dat het een smartphone moet zijn, dus geen Nokia 3310 ), maar je had onraad kunnen ruiken als ie niet in de lijst van toestellen staat.

[ Voor 9% gewijzigd door metallicattim op 04-10-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:12
Ik zou toch echt eerst even checken hoeveel ze er ongeveer zouden willen geven. Dan wist je waarschijnlijk wel waar je aan toe was (wat voor melding krijg je met je toestel?)

Dit is dan ook het enige wat je "nagelaten" hebt in je onderzoeksplicht. Maar er staat niet dat het verplicht is om eerst te doen voordat je naar de winkel gaat.

Misschien dat je ergens alsnog een toestel op de kop kan tikken die er wel aan mee kan doen voor die 100€ extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat om een Nokia Lumia 530. Staat niet in de Samsung lijst. Op de Vodafone inruilsite staat er €2 euro verwachte inruilwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En als je daar een printje van meeneemt naar de winkel, inclusief een screenshot van de Samsung pagina dat VF een eigen inruilplatform heeft? Winkel-/helpdeskmedewerkers weten lang niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:40
Verwijderd schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 10:43:
Ik heb via VF F&F een samsung s8 besteld. Na dat ik mijn s8 ontvangen heb, ben ik naar de Vodafone winkel gegaan voor de 100€ inruil actie op de s8. Daar willen ze mijn toestel niet inruilen, omdat deze niet mee doet aan de actie. In de winkel vroeg ik hoe ik dat kon weten van te voren, antwoord was dat kon u niet weten, alleen wij hebben de lijst met toestellen die mee doen.

Daarna de klantenservice gebeld, met de vraag waarom ik mijn oude telefoon niet in mag ruilen. Antwoord, omdat in de actievoorwaarden van Samsung staat dat uw telefoon niet mee doet.

Daarop kreeg ik een flinke discussie met de medewerker van Vodafone. Want mijn stelling was, ik heb bij u een bestelling geplaatst en niet bij Samsung. Op de Vodafone site staat nergens een verwijzing naar de Samsung voorwaarden. Op de Samsung site staat zelfs dat Vodafone een eigen inruilplatform heeft en niet via Samsung mee doet.

Kortom mijn vraag aan jullie, vinden jullie dat ik moeilijk doe en dat Vodafone gelijk heeft, of zijn jullie het met mij eens dat dit een vreemde redenatie van Vodafone is.

Als toevoeging nog de actie die nog steeds op de F&F site staat, waarin duidelijk staat: Alleen bij Vodafone!
[afbeelding]
Ik heb n.a.v. dit bericht vandaag even gechat, en mij is aangegeven dat enkel de toestellen in de actievoorwaarden van Samsung mee doen. Dit is m.i. nergens duidelijk vermeld op de website van VF, ze geven zelfs duidelijk aan 'alleen bij vodafone!' en in de actievoorwaarden van samsung staat VF bij overige 'die hun eigen inkoopprogramma hanteren, kijk daar voor de actievoorwaarden'. Al met al, erg onduidelijk.

Voor toekomstige kopers wellicht handig om de lijst even te checken om achteraf niet voor verrassingen te komen staan. Diezelfde chat gaf mij trouwens aan dat je zowel gebruik kan maken van de 100 euro cashback áls de actie voor gratis 64gb microsd en draadloze lader :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
CopyCatz schreef op zaterdag 9 september 2017 @ 19:44:
Ik moet wel zeggen dat ik f&f steeds minder interessant vind worden, het verschil met gewoon verlengen is wel erg klein geworden. Sowieso gaat het allemaal meer richting de sim only door het BKR gedoe.
Stiekem hoop ik op nieuw F&F aanbod maar inderdaad wordt daarop wachten steeds moeilijker als je ziet dat het reguliere aanbod voordeliger kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
nobleone schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 20:51:
[...]

Stiekem hoop ik op nieuw F&F aanbod maar inderdaad wordt daarop wachten steeds moeilijker als je ziet dat het reguliere aanbod voordeliger kan zijn.
Als ik mij niet vergis is dit precies hetzelfde als F&F?

Ik vind de verschillen ook kleiner worden, maar icm de galaxy s8 was het wel voordeliger - ook omdat het toestel goedkoper is dan op de reguliere website. Met de 100 euro cashback, was het toch een leuke voordeelpakker.

Wel weer een geklooi met andere bedragen op het contract (zowel maandelijks als het eenmalige bedrag) en allerlei klantenservice kanalen die naar elkaar verwijzen, maar ach.. 't is weer rond voor twee jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Worsteneter schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 22:15:
[...]

Als ik mij niet vergis is dit precies hetzelfde als F&F?
Voor Smart wel maar Red is €5 per maand duurder via F&F.

Ik wacht Black Friday nog even af om te kijken of dat nog lucratief is maar anders wordt het een Sim only via elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
nobleone schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 06:17:
[...]

Voor Smart wel maar Red is €5 per maand duurder via F&F.

Ik wacht Black Friday nog even af om te kijken of dat nog lucratief is maar anders wordt het een Sim only via elders.
volgens mij is hier de 5 euro ziggokorting al af? kan mij ook vergissen en dan is F&F inderdaad 5 euro duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
Ik zag het eerst niet maar na gespeeld te hebben met dat schuifknopje zie ik dat jij gelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-11-2024
Gratis JBL Playlist speaker (t.w.v. min. €157,55) bij het afsluiten van een nieuw Vodafone abonnement i.c.m. een Samsung Galaxy S8, S8+ (Plus) of Note 8 via Friends&Family. Daarnaast gelden de standaard acties (korting op abonnement, geen aansluitkosten & accessoirevoucher t.w.v. €10-€50) ook.

[ Voor 22% gewijzigd door andydewit op 07-11-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
andydewit schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:19:
Gratis JBL Playlist speaker (t.w.v. min. €157,55) bij het afsluiten van een nieuw Vodafone abonnement i.c.m. een Samsung Galaxy S8, S8+ (Plus) of Note 8 via Friends&Family. Daarnaast gelden de standaard acties (korting op abonnement, geen aansluitkosten & accessoirevoucher t.w.v. €10-€50) ook.

***members only***
wil graag een van de codes gebruiken maar hoe link ik die aan mijn mail adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Ik wist niet dat de codes gelinkt waren en alleen gebruikt kunnen worden met één specifiek e-mailadres. Dat is namelijk nog wel eens anders geweest. Daarom heb ik bij deze de codes weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-08 17:53
Ik wil een Red sim-only abbo nemen maar merk dat gsmweb.nl en F&F alleen de registratiekosten (25 euro) verschillen.

Ik weet nog dat de F&F aanbiedingen vroeger veel indrukwekkender waren..

..toch maar een andere provider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ligt eraan? Bij de RED-abo's heb je vaak 2 euro/maand meer korting en soms komt er weleens een betere aanbieding langs. De U11 is goedkoop geweest en de S8 had een maand geleden ook 100 euro extra korting op F&F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iasix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-08 17:53
De 2 euro per maand kan je (op dit moment) ook op GSMweb krijgen.

Ik heb inderdaad niet naar toestelkortingen gekregen, wellicht dat die aantrekkelijker zijn dan de sim-only's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
EWK schreef op zondag 3 september 2017 @ 15:43:
[...]

Heb een handje vol medetweakers geholpen met een code afgelopen week. Mij maakt het niet uit, je kunt dus bij ons beiden (@FlooDnl en mij) terecht voor een code :).
Verleden heb ik ook mensen wat codes gegeven, stel mijzelf graag weer ter beschikking voor het versturen van F&F codes.

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andydewit
Vergeet niet dat bedrijven zoals GSMWeb, Belsimpel e.d. hun toestellen over het algemeen ergens anders vandaan halen. Vodafone heeft eigen Samsung-toestellen, waarvan in veel gevallen de antenne is aangepast waardoor je (veel) beter bereik hebt met die toestellen. Daarnaast ben je er zeker van dat de gekochte Samsung is geproduceerd voor de Nederlandse markt.

[ Voor 18% gewijzigd door andydewit op 09-11-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Wat was er niet duidelijk aan de modbreak van @Perkouw hierboven (die nu weg is) en de topicwaarschuwing hier beneden? Het aanbieden van referrals, waar de JBL speaker-actie ook onder valt, is niet de bedoeling.

Ik heb dus weer een hele rits reacties de TC ingegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
andydewit schreef op donderdag 9 november 2017 @ 11:24:
Vergeet niet dat bedrijven zoals GSMWeb, Belsimpel e.d. hun toestellen over het algemeen ergens anders vandaan halen. Vodafone heeft eigen Samsung-toestellen, waarvan in veel gevallen de antenne is aangepast waardoor je (veel) beter bereik hebt met die toestellen. Daarnaast ben je er zeker van dat de gekochte Samsung is geproduceerd voor de Nederlandse markt.
Dit was bij de S6 serie. En nog een paar daarvoor. De daaropvolgende Samsungs zijn allemaal identiek qua hardware!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• andydewit
DiMacho schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:22:
[...]

Dit was bij de S6 serie. En nog een paar daarvoor. De daaropvolgende Samsungs zijn allemaal identiek qua hardware!
Oeps, daar heb je absoluut gelijk in. Blijft echter nog steeds het software-gedeelte over dat is geoptimaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
andydewit schreef op zaterdag 11 november 2017 @ 13:43:
[...]

Oeps, daar heb je absoluut gelijk in. Blijft echter nog steeds het software-gedeelte over dat is geoptimaliseerd.
Ik heb geen Vodafone branding op m'n s8 overigens, maar dat kan prima. Ik vond de prijs van de s8 met de 100 euro cashback aantrekkelijk, zeker omdat de prijzen van de abonnementen waren gedaald icm ziggo tov mijn bestaande abonnement (toen nog zonder die 5 euro korting). Voor 4 euro meer in de maand en een prima bijbetaling van een sim-only naar een s8 gegaan, vandaag ook de draadloze lader en gratis SD kaart binnengekregen. Helemaal prima :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlo Adan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-08 13:04
*knip* Het vragen naar aanbiedingen is niet de bedoeling. Niet in dit topic, maar ook op de rest van Tweakers niet.

[ Voor 69% gewijzigd door Yorinn op 21-11-2017 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
nobleone schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 06:17:
Geduld wordt beloond blijkt maar weer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Wf0aqMJQZ2wEDJyb5lw7hSoI/full.jpg

Plus nog een voucher à €50 voor accessoire(s) uit de Vodafone shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nobleone schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:43:
[...]

[afbeelding]

Via welke link afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ga morgen even kijken en uitzoeken ivm de code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:33
nobleone schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 00:43:
[...]

[afbeelding]

Edit: verkeerd gelezen.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 24-11-2017 06:03 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
FYI guys de blackfriday deals zijn begonnen en zullen 4 dagen lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:39
FlooDnl schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 08:52:
FYI guys de blackfriday deals zijn begonnen en zullen 4 dagen lopen
Komt hier nog een speciale deal bij per mail? Heb me voor de black friday mail ingeschreven maar nog niks ontvangen..

Al is 5 euro korting op red sowieso een mooie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 15:05
frankyboy707 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:12:
[...]

Komt hier nog een speciale deal bij per mail? Heb me voor de black friday mail ingeschreven maar nog niks ontvangen..

Al is 5 euro korting op red sowieso een mooie deal.
Je hebt zeker de prijzen van voor Black Friday nog in het snotje, want ik kan zo snel niet vinden hoeveel korting je krijgt? Ik weet even niet wat een RED Essentials 1 jr voor de deal kostte.

www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:39
Beatman schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:28:
[...]

Je hebt zeker de prijzen van voor Black Friday nog in het snotje, want ik kan zo snel niet vinden hoeveel korting je krijgt? Ik weet even niet wat een RED Essentials 1 jr voor de deal kostte.
Red (niet esential) was 29 of 28 (1 of 2 jaar abo) nu 24 of 23, dus 5 euro extra korting

Overigens heb ik net mijn abo verlengd via de loyalty desk en daar kreeg ik bovenop de F&F deal nog extra 120,- korting op het toestel... (S8 1 jaar abo met red voor 37 euro per maand (toestelbundel 20 euro om geen bkr toets te hoeven doen) van 292,24 voor 172,24)
Doe er je voordeel mee ;)
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- geen "wie heeft er een code voor me"
- geen "DM me als je een code wilt"
- geen referrals (Ook de JBL speaker-actie enz. vallen hieronder)
- geen 'ik ook'-posts met wat je besteld hebt

Je mag je link 1x posten, niet vaker.

Gebruik svp de [mo] code-tags. Het is niet toegestaan om om codes te vragen of deze te gaan verhandelen/ruilen of om DMs of emails te vragen.

Algemene discussie over Vodafone mag in [Vodafone] Ervaringen & Discussie