Ik heb via VF F&F een samsung s8 besteld. Na dat ik mijn s8 ontvangen heb, ben ik naar de Vodafone winkel gegaan voor de 100€ inruil actie op de s8. Daar willen ze mijn toestel niet inruilen, omdat deze niet mee doet aan de actie. In de winkel vroeg ik hoe ik dat kon weten van te voren, antwoord was dat kon u niet weten, alleen wij hebben de lijst met toestellen die mee doen.
Daarna de klantenservice gebeld, met de vraag waarom ik mijn oude telefoon niet in mag ruilen. Antwoord, omdat in de actievoorwaarden van Samsung staat dat uw telefoon niet mee doet.
Daarop kreeg ik een flinke discussie met de medewerker van Vodafone. Want mijn stelling was, ik heb bij u een bestelling geplaatst en niet bij Samsung. Op de Vodafone site staat nergens een verwijzing naar de Samsung voorwaarden. Op de Samsung site staat zelfs dat Vodafone een eigen inruilplatform heeft en niet via Samsung mee doet.
Kortom mijn vraag aan jullie, vinden jullie dat ik moeilijk doe en dat Vodafone gelijk heeft, of zijn jullie het met mij eens dat dit een vreemde redenatie van Vodafone is.
Als toevoeging nog de actie die nog steeds op de F&F site staat, waarin duidelijk staat: Alleen bij Vodafone!