Vodafone directsales: Friends&Family

Pagina: 1
Acties:
  • 199.737 views

Onderwerpen

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-06 22:52
Verwijderd schreef op zondag 02 juni 2013 @ 15:18:
Bij mij stond er anders wel bij dat de korting ook na de contractperiode blijft gelden. Dit staat er in mijn contract

Bel+SMS+Web Altijd 29,50 Sim Only
99 maanden van 29,50 voor 15,93

Deze is afgesloten via F&F en inderdaad heb ik daar ook 10GB internetbundel bij..
Klopt, is bij mij ook 99 maanden (alleen dan staat het er bij mij net iets anders:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12585681/Knipsel10.JPG

Dit was dus begin januari ton nog net de 10 gb actie gold :D
Voor die 16,20 heb ik dus:
125 belminuten
onbeperkt sms (komt neer op max 5000 per maand volgens de voorwaarden)
10 gb internet (14.4)
onbeperkt bellen naar andere vodafone-klanten.
24 maanden contract. Daarna blijft actietarief geldig :D

Ps: Kleine fout in de mail: 04-01-2013 is mijn abonnement niet omgezet, maar besteld. Mijn oude abonnement (bij vodafone) liep tot 29 maart namelijk. Daarna kreeg ik dit abonnement pas ;).

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:44

Whaam

Meer beter

thechib12 schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:41:
Op 5 oktober verloopt mijn Friends & Family abbonement. Mijn huidige telefoon is vorige week overleden (S3). Aangezien er een barst in het scherm zit lukt garantie toch niet, en een nieuwe telefoon kopen vind ik zonde. Ik wil dus een nieuw abbonement afsluiten.

Nu heb ik vernomen dat ik voor een nieuw/verlenging Friends & Family abbonement een nieuwe code nodig heb, kan dit kloppen? Het maakt mij niet echt uit of ik 1/2 maandjes extra abbonementskosten moet betalen van mijn vorige abbonement, zolang ik maar weer kan bellen en mijn eigen nummer behoud.

kan iemand mij uitleggen wat ik het beste kan doen?

PS: Wie kan ik Dm'en voor een nieuwe F&F code?
EDIT: F&F code binnen, bedankt:)
Ik heb ook zo'n "Meld vijf van je vrinden aan!" mail van Vodafone gehad, als ik de aanbiedingen daarvan bekijk kan het wel degelijk uit om die codes te gebruiken. Als voorbeeld: een iPhone 5S met Red Essentials 300min - 1GB en een looptijd van 2 jaar is mét F&F code 45 euro per maand, en zonder maar liefst 54 euro. Bij het goedkoopste abo scheelt het 10 euro op de aanschaf plus 4 euro per maand.

Is verder exact het zelfde product volgens mij.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5NBJR4Q.png

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Precies dat dus, niet te persoonlijk opvatten. Daarnaast zijn punt 1 en 2 weinig geldig, kijk voor de gein eens naar het verloop van de S7 losse verkoopprijs. Die is toch ook gewoon 100 euro gezakt de afgelopen maanden? Waarom zou hij in combinatie met een abonnement dan 140 euro duurder geworden moeten zijn?

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=472069&deliveryCountry=NL

Ik ben in dit geval gewoon kritisch en dat heeft weinig met jou te maken :) Vodafone heeft gewoon gekozen om de subsidie op toestellen te verkleinen, dat mogen ze ook zelf gewoon zeggen in plaats van doen alsof ze fantastische aanbiedingen hebben die nog nooit eerder vertoond zijn. KPN maakt er nog een groter zooitje van bij 1-jarige abonnementen trouwens, dus het gras bij de (groene) buren is niet groener ;)

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-06 18:09
Phusebox schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:25:
Sorry maar bij mij is het verschil toch echt wel groter dan dat. 17.50 per maand en 140 euro bijbetalen (plus dan nog de 50 euro cashback) vs nu 336 bijbetalen en geen cashback meer.

Verschil is 246 euro. Dat ga ik never nooit niet meer krijgen ergens.
Ik ben er nog even ingedoken. Het vschil komt doordat nu de toestelprijs bij smart M en smart L abonnementen hoger is dan bij de Red abonnementen. In de cyber monday actie betaalde je bij een smart M abonnement slechts 192,- euro bij voor je toestel als je geen maandelijke toestelbundel op je rekening wilde. Bij de andere abonnementen was het ook dat bedrag. Nu betaal je bij smart M abonnementen ca. 336,- euro bij.

bijvoorbeeld bij Red Essential betaal je nu ca. 292,- euro bij inclusief thuiskopie heffing. In de cybermonday deal was dit ca. 192,-. Daarbij dus 100,- verschil. Red Super heeft nu trouwens nog steeds 192,- euro bijbetaling in de aanbieding die ik vandaag zie.

Screenshots Cyber monday deal:

Vodafone Cybermonday deal Smart M

Cyber monday Vodafone Red aanbieding S7

[ Voor 16% gewijzigd door ucsdcom op 03-12-2016 21:21 ]

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:56
Voor de langzamere beslisser de actie met 50% korting gaat volgens een medewerker van vf verleng worden tot 18 april.
Afbeeldingslocatie: http://www.imghost.nl/download/Knipsel%2836%29.jpg

Verwijderd

Ik heb via VF F&F een samsung s8 besteld. Na dat ik mijn s8 ontvangen heb, ben ik naar de Vodafone winkel gegaan voor de 100€ inruil actie op de s8. Daar willen ze mijn toestel niet inruilen, omdat deze niet mee doet aan de actie. In de winkel vroeg ik hoe ik dat kon weten van te voren, antwoord was dat kon u niet weten, alleen wij hebben de lijst met toestellen die mee doen.

Daarna de klantenservice gebeld, met de vraag waarom ik mijn oude telefoon niet in mag ruilen. Antwoord, omdat in de actievoorwaarden van Samsung staat dat uw telefoon niet mee doet.

Daarop kreeg ik een flinke discussie met de medewerker van Vodafone. Want mijn stelling was, ik heb bij u een bestelling geplaatst en niet bij Samsung. Op de Vodafone site staat nergens een verwijzing naar de Samsung voorwaarden. Op de Samsung site staat zelfs dat Vodafone een eigen inruilplatform heeft en niet via Samsung mee doet.

Kortom mijn vraag aan jullie, vinden jullie dat ik moeilijk doe en dat Vodafone gelijk heeft, of zijn jullie het met mij eens dat dit een vreemde redenatie van Vodafone is.

Als toevoeging nog de actie die nog steeds op de F&F site staat, waarin duidelijk staat: Alleen bij Vodafone!
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/0t9thd8jhjtqx.png

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:17
nobleone schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 06:17:
Ik wacht Black Friday nog even af om te kijken of dat nog lucratief is maar anders wordt het een Sim only via elders.
Geduld wordt beloond blijkt maar weer:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Wf0aqMJQZ2wEDJyb5lw7hSoI/full.jpg

Plus nog een voucher à €50 voor accessoire(s) uit de Vodafone shop.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
- geen "wie heeft er een code voor me"
- geen "DM me als je een code wilt"
- geen referrals (Ook de JBL speaker-actie enz. vallen hieronder)
- geen 'ik ook'-posts met wat je besteld hebt

Je mag je link 1x posten, niet vaker.

Gebruik svp de [mo] code-tags. Het is niet toegestaan om om codes te vragen of deze te gaan verhandelen/ruilen of om DMs of emails te vragen.

Algemene discussie over Vodafone mag in [Vodafone] Ervaringen & Discussie