Vodafone directsales: Friends&Family

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 197.333 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:02
Op de homepage staat Red voor 23 euro, beetje lame dat je doorklikt en dan gewoon 27 moet betalen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-07 13:41
De losse Red simonly voor 24 maanden is 26,- euro, met toestel 27,- euro. Red Essential is zowel als simonly als met toestel 23,- euro per maand. Kan dat het nog zijn? Gewoon Red met 5GB versus Red essential met 1,5 GB data.

NB.: zijn de S7 toestellen branded en hebben zij een simlock? Volgens mij wel een Vodafone software sausje maar toch geen Vodafone logo's op de behuizing en ook geen simlocks of is dit een verkeerde aanname van mij?

[ Voor 32% gewijzigd door ucsdcom op 28-11-2016 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ucsdcom schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:06:
NB.: zijn de S7 toestellen branded en hebben zij een simlock? Volgens mij wel een Vodafone software sausje maar toch geen Vodafone logo's op de behuizing en ook geen simlocks of is dit een verkeerde aanname van mij?
Aan de buitenkant branded zijn ze niet volgens mij, dat was de S6 van m'n vriendin in ieder geval niet. Wel hebben ze een eigen firmware versie maar zit er tegenwoordig (zowat) geen verschil meer in update snelheid. Sterker nog, vaak zijn Vodafone versies nog iets eerder zelfs.

Ik ben zelf alweer 2,5 jaar weg bij Vodafone maar ga denk ik deze aanbieding icm de S7 wel bestellen vanavond, interessanter dan een SIM only en het toestel is prima te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-07 09:00
J0YR1D3R schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:43:
[...]

Aan de buitenkant branded zijn ze niet volgens mij, dat was de S6 van m'n vriendin in ieder geval niet. Wel hebben ze een eigen firmware versie maar zit er tegenwoordig (zowat) geen verschil meer in update snelheid. Sterker nog, vaak zijn Vodafone versies nog iets eerder zelfs.

Ik ben zelf alweer 2,5 jaar weg bij Vodafone maar ga denk ik deze aanbieding icm de S7 wel bestellen vanavond, interessanter dan een SIM only en het toestel is prima te verkopen.
Agree! Een van de betere deals van de afgelopen tijd 8)7

Natnekken hebben de prijs van de Smart M & L aangepast. Dat was ook 192 euro, nu 240 bijbetalen

[ Voor 7% gewijzigd door Nixo op 28-11-2016 16:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
Inmiddels is er volgens de f&f nieuws mail ook een deal toegevoegd met de Samsung S6 voor 27,50. Ook een deal die een keer eerder genoemd werd. De S6 is echt een prima toestel, maar een generatie ouder en helaas geen uitbreidbaar geheugen. De S6 edge vond ik in deze lijn het betere toestel als je mij persoonlijk vraagt. Kortom, bij de gewone S6 verwacht je ook een iets groter prijsverschil. De S7 deal is echter zodanig scherp neergezet dat deze voor een paar euro meer een flink betere deal blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:37
Ik heb vandaag mijn Super Red abbo omgezet in Sim Only, scheelt me 3 euro per maand ( 33 i.p.v. 36 ) én belangrijker ik kan nu wel mijn bundel in de EU gebruiken.

Ik wil toch wachten op de Note 8 voor een nieuw abbo, dus win-win voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:50

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nixo schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:17:
Ik snap de aanbieding niet helemaal.

Het abbo staat kwa kosten vast. Maar je kan voor het toestel uit onderstaande kiezen gedurende de looptijd:

P/M 18 + 0 = 432
P/M 14 + 0 = 336
P/M 10 + 0 = 240
P/M 5 + 96 = 216
P/M 0 + 192 = 192

Waarom zou iemand voor de andere opties kiezen dan de eenmalig Eur. 192 betalen? Of zie ik nu iets over het hoofd?

EDIT: staat denk ik fout. Bij de RED hebben ze de overige weg gehaald.

P/M 3 + 96 = 168
P/M 8 = 192

Dan is de 3 euro P/M de beste deal. Niet slecht icm RED
Alle combinaties bij F&F komen toch gewoon op dezelfde prijs uit? Elke Euro die je meer afbetaalt in je abonnement gaat er aan de andere kant precies hetzelfde weer van af. Tenzij ik verkeerd gekeken heb, maar volgens mij maakt het bij de S7 en S7 Edge helemaal niks uit welke betaalverdeling je gebruikt. Aan het eind kost je telefoon net zoveel. Temeer omdat ook het betalen nu wel na die 2 jaar stopt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Jorgen schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:20:
[...]

Alle combinaties bij F&F komen toch gewoon op dezelfde prijs uit? Elke Euro die je meer afbetaalt in je abonnement gaat er aan de andere kant precies hetzelfde weer van af. Tenzij ik verkeerd gekeken heb, maar volgens mij maakt het bij de S7 en S7 Edge helemaal niks uit welke betaalverdeling je gebruikt. Aan het eind kost je telefoon net zoveel. Temeer omdat ook het betalen nu wel na die 2 jaar stopt.
De 3 euro deal was vanmiddag nog goedkoper, maar is inmiddels even duur/goedkoop als de andere aanbiedingen. Slimme jongens daar bij Vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:57
Iemand nog een code over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:50

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Er zijn verschillende Vodafone-medewerkers in dit topic die hun gegevens hebben gepost.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Ik heb t iig ingevuld hopenlijk zien ze t mailtje nog voor de deadline ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef200sx
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:18
*knip* Codes verhandelen via DM is niet de bedoeling

[ Voor 110% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-07 07:32

Jrz

––––––––––––

Hm. ik heb een goude besteld. Is deze nog te veranderen in een witte of zilveren?

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Jrz schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:10:
Hm. ik heb een goude besteld. Is deze nog te veranderen in een witte of zilveren?
Dat kan je beter aan Vodafone vragen. Meestal wordt een order uitgevoerd, zoals besteld. Dan zal je moeten annuleren en ipnieuw bestellen. De deal is dan niet meer beschikbaar, dus misschien kan een medewerker van de onlineshop iets voor je doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

ucsdcom schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 01:01:
[...]

Dat kan je beter aan Vodafone vragen. Meestal wordt een order uitgevoerd, zoals besteld. Dan zal je moeten annuleren en ipnieuw bestellen. De deal is dan niet meer beschikbaar, dus misschien kan een medewerker van de onlineshop iets voor je doen.
Ik had ze gebeld, maar ik heb nog geen ordernummer.
Ik heb wel een bevestiging gekregen dat ik iets besteld heb

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
Vanmorgen gehoord van een medewerker, dat deze actie slecht gecommuniceerd is binnen vodafone en de tel veel te goedkoop hebben aangeboden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:51
alki schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:43:
Vanmorgen gehoord van een medewerker, dat deze actie slecht gecommuniceerd is binnen vodafone en de tel veel te goedkoop hebben aangeboden.
Kwam denk ik ook op de kritiek van de actie ervoor. Maar een S7 voor ~30/maand is eerder een normale aanbieding dan de prijsinflatie die ze de laatste jaren hebben toegepast.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 663003

Jrz schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:56:
[...]

Ik had ze gebeld, maar ik heb nog geen ordernummer.
Ik heb wel een bevestiging gekregen dat ik iets besteld heb
Ik heb gisteren voor mijn vrouw ook een bestelling geplaatst. Een Galaxy S7 Pink met een 2-jarig Smart M abonnement. Toestel zou dan eenmalig EUR 240,- kosten i.c.m. een maandelijks bedrag van EUR 17,50. Bij de online bevestiging welke ik vervolgens kreeg was het toestel opeens EUR 0 en het maandbedrag EUR 10 hoger. Aangezien ik het toestel liever in 1x betaal en het maandbedrag zo laag mogelijk houdt, heb ik ze vanmorgen gebeld om dit aan te passen. Ondanks dat ik een mail heb ontvangen met een bevestiging kunnen ze geen bestelling vinden. Helaas staat er in de mail geen ordernummer.

Ik heb er een hard hoofd in. Heb ditzelfde gehad bij mijn huidige abonnement. Ook die bestelling is toen in het niets verdwenen. Dat is toen telefonisch opgelost door alsnog de bestelling in het systeem te zetten. Dat wou de medewerker nu ook wel doen, maar kon dan geen Cyber Monday korting geven op de S7 aangezien die actie alleen gisteren gold. Ja hallo, ik ga geen EUR 150 extra betalen voor de S7 omdat Vodafone een bestelsysteem heeft wat niet goed blijkt te werken.

Iemand nog tips wie/wat je het beste kunt bellen in deze situatie? De gewone helpdesk zegt dat ze hier niets aan kunnen doen en de F&F chat is continu 'gesloten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:53
Anoniem: 663003 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:42:
[...]

Ik heb gisteren voor mijn vrouw ook een bestelling geplaatst. Een Galaxy S7 Pink met een 2-jarig Smart M abonnement. Toestel zou dan eenmalig EUR 240,- kosten i.c.m. een maandelijks bedrag van EUR 17,50. Bij de online bevestiging welke ik vervolgens kreeg was het toestel opeens EUR 0 en het maandbedrag EUR 10 hoger. Aangezien ik het toestel liever in 1x betaal en het maandbedrag zo laag mogelijk houdt, heb ik ze vanmorgen gebeld om dit aan te passen. Ondanks dat ik een mail heb ontvangen met een bevestiging kunnen ze geen bestelling vinden. Helaas staat er in de mail geen ordernummer.

Ik heb er een hard hoofd in. Heb ditzelfde gehad bij mijn huidige abonnement. Ook die bestelling is toen in het niets verdwenen. Dat is toen telefonisch opgelost door alsnog de bestelling in het systeem te zetten. Dat wou de medewerker nu ook wel doen, maar kon dan geen Cyber Monday korting geven op de S7 aangezien die actie alleen gisteren gold. Ja hallo, ik ga geen EUR 150 extra betalen voor de S7 omdat Vodafone een bestelsysteem heeft wat niet goed blijkt te werken.

Iemand nog tips wie/wat je het beste kunt bellen in deze situatie? De gewone helpdesk zegt dat ze hier niets aan kunnen doen en de F&F chat is continu 'gesloten'.
Ik heb een paar weken terug iets besteld met bevestiging maar zonder ordernummer/bevestiging. Werd mij gezegd dat het dus niet door was gekomen (was ook de bedoeling, want ik wilde het 'nieuwe' red abonnement vanaf 21 nov). Toen 3 weken na het bevestigende telefoontje dat er géén order was, kreeg ik alsnog ineens een leverbevestiging en was mijn abo omgezet. Dat heb ik weer half uur voor aan de telefoon gehangen en uiteindelijk geannuleerd. Ook de toegezegde bevestiging per mail heb ik nooit ontvangen, maar in my Vodafone was 't wel doorgevoerd.

kortom: chaos bij Vodafone, maar wellicht komt je bevestiging over enkele weken als nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Worsteneter schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:02:
[...]

Ik heb een paar weken terug iets besteld met bevestiging maar zonder ordernummer/bevestiging. Werd mij gezegd dat het dus niet door was gekomen (was ook de bedoeling, want ik wilde het 'nieuwe' red abonnement vanaf 21 nov). Toen 3 weken na het bevestigende telefoontje dat er géén order was, kreeg ik alsnog ineens een leverbevestiging en was mijn abo omgezet. Dat heb ik weer half uur voor aan de telefoon gehangen en uiteindelijk geannuleerd. Ook de toegezegde bevestiging per mail heb ik nooit ontvangen, maar in my Vodafone was 't wel doorgevoerd.

kortom: chaos bij Vodafone, maar wellicht komt je bevestiging over enkele weken als nog.
Ik probeer net via de "Mijn Vodafone" omgeving een mail te sturen zodat ik als bijlage de bevestigingsmail mee kan sturen. Kan het formulier echter niet versturen. Krijg de melding dat er een fout zit in het tekstveld (heb alle speciale tekens al verwijderd uit mijn tekst) en ik moet een aanhef selecteren. Dit laatste is dus niet mogelijk. Waar ik ook klik, hij wil geen dhr. of mevr. selecteren. Met andere woorden: Ik kan het formulier niet versturen. Schiet dus lekker op. Een niet echt behulpzame helpdesk, een F&F chat welke chronisch offline is en een formulier wat onmogelijk verstuurd kan worden.

Misschien dat er over een paar weken opeens een bevestigingsmail komt, maar ja...voor de EUR50,- retour via Samsung moet je de aanvraag voor 18 december indienen. Ik hoop echt dat dit opgelost wordt. Wat een chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:23

Gem

Ik heb uit voorzorg de pagina aan het einde van de bestelling opgeslagen als PDF. Daarin staan alle gegevens zoals het gekozen abonnement, éénmalige kosten en natuurlijk de telefoon. Bij stap 1 staat het volgende ; "Binnen enkele minuten ontvang je een bevestiging van je bestelling in je mailbox. Na 1-4 dagen ontvang je een tweede e-mail met daarin je ordernummer, de status van je bestelling en informatie over de levering van jouw bestelling. Bestellingen in het weekend hebben een iets langere verwerking."

Het geintje van Vodafone dat ze niets in hun systeem kunnen vinden heb ik al eerder meegemaakt (3 jaar geleden). Ze hebben het blijkbaar nog steeds niet op orde daar. Nu maar hopen dat ze alsnog (op tijd) leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gem schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:18:
Ik heb uit voorzorg de pagina aan het einde van de bestelling opgeslagen als PDF. Daarin staan alle gegevens zoals het gekozen abonnement, éénmalige kosten en natuurlijk de telefoon.
Dat had ik ook willen doen. Klikte met mijn domme kop alleen het verkeerde venster weg en kon het niet meer herstellen. Er staat in dat overzicht dus ook nog geen ordernummer? Kan het me niet meer herinneren. Echt fingers crossed dat het toch nog goedkomt. Maar mijn ervaringen met 'verdwenen bestellingen' uit het verleden bieden weinig hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem

Gem

Anoniem: 663003 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:00:
[...]

Dat had ik ook willen doen. Klikte met mijn domme kop alleen het verkeerde venster weg en kon het niet meer herstellen. Er staat in dat overzicht dus ook nog geen ordernummer? Kan het me niet meer herinneren. Echt fingers crossed dat het toch nog goedkomt. Maar mijn ervaringen met 'verdwenen bestellingen' uit het verleden bieden weinig hoop.
Helaas geen ordernummer, het is alleen een overzicht van de bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

Anoniem: 663003 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:00:
[...]

Er stond geen ordernr in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-02 11:13
Ook mijn aanvraag blijkt door een systeemfout niet verwerkt. Heb per mail ook bevestiging zonder ordernummer ontvangen, géén melding van annulering of systeemfout. Slordig! Zijn er hier tweakers waarbij de Cybermondaydeal-aanvraag daadwerkelijk is goedgekeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:07
august66 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:03:
Ook mijn aanvraag blijkt door een systeemfout niet verwerkt. Heb per mail ook bevestiging zonder ordernummer ontvangen, géén melding van annulering of systeemfout. Slordig! Zijn er hier tweakers waarbij de Cybermondaydeal-aanvraag daadwerkelijk is goedgekeurd?
Hoe heb je dit ontdekt? Ik heb vrijdag bestelling gedaan, tot nu toe nog niets gehoord. Ik maak me ook nog niet zo druk, vodafone geeft toch aan aantal werkdagen nodig te hebben voor verwerking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
Heb gebeld, dame aan de lijn gaf aan dat er gewoonlijk, na bevestiging van bestelling, zo'n 48 uur nodig was voor de verwerking en mail met ordernummer. Ik heb afgelopen maandag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Standaard bij Vodafone F&F dat ze daar je bestelling kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
ben nu toch ook maar gaan bellen, bestelling idd ook niet doorgekomen.. en het adres waar het mob-nr (verlenging) op stond was veranderd??
iemand van klantenservice probeerde een oplossing te zoeken, zou mij doorverbinden --> ipv doorverbinden terug naar hoofdmenu --> andere medewerker; is diegene thuis waar het nr op staat??? pas dan kan ik helpen...
gaat goed daar....

[ Voor 41% gewijzigd door koendio op 30-11-2016 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik heb zelf geen "deal" afgesloten, maar ik heb wel een chat gestart en die medewerker heeft de order gevolgd en heeft me toegezegd dat deze goed binnen gekomen is.

Wellicht een tip voor anderen hier om te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koendio
na 6 mensen gesproken te hebben, vertelde een vrouwelijke medewerker, die het probleem erkende, dat afgelopen dagen alle f&f bestellingen door een fout niet zijn doorgekomen. Zij zou mij doorverbinden met de afdeling safe desk, die zouden alles hebben gelogd en het kunnen herstellen. Na weer 5 minuten in de wacht te hebben gehangen, werd er opgehangen!
Aangezien ik weg moest, heeft mijn vrouw het later nog een paar keer geprobeerd. Uiteindelijk lijkt het te zijn gelukt, met een telefonische bevestiging van het abo en prijs. In de bevestigingsmail staat echter het abo-geld vermeld zonder de f&f + black friday korting...
dadelijk maar eens chatten of morgen maar weer eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-06 11:56
Ik heb ook de afgelopen maand al twee keer geprobeerd mijn abonnement via F&F te verlengen ... Niet gelukt. De eerste keer heb ik gebeld, zeiden ze dat ik nog maar eens moest bestellen. Toen ik na mijn tweede bestelling weer geen ordernummer kreeg was ik eigenlijk wel blij: want bij Ben was het telefoontje dat ik had besteld (een Huawei P8) véél goedkoper, en het abonnement ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net een uur met verschillende mensen van Vodafone aan de telefoon gezeten, maar niemand kan je echt helpen. Je wordt continu doorverbonden. De order kunnen ze niet vinden en een nieuwe order willen ze alleen plaatsen zonder of met een veel lagere korting. Ik denk dat ik het maar opgeef. Voor de EUR50,- cashback van Samsung heb je ook een factuur nodig van voor 4 december. Dat gaat hem op deze manier dus echt niet worden. Denk dat ik de boel binnenkort maar overzet naar een andere provider. Vroeger was ik enthousiast over Vodafone, maar na mijn laatste paar ervaringen met Vodafone bestellingen en de klantenservice durf ik het niemand meer aan te raden. Sommige medewerkers willen je best helpen maar niemand weet hoe of heeft de bevoegdheid/mogelijkheid om iets te doen. Zucht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janheek
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-06-2024
Bedankt FlooDnl, zeer erkentelijk voor deze extra korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skybird25
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-07 16:17
Maandag de S7 besteld, zojuist bevestiging ontvangen, prijs ed klopt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
metallicattim schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:30:
Ik heb vandaag mijn Super Red abbo omgezet in Sim Only, scheelt me 3 euro per maand ( 33 i.p.v. 36 ) én belangrijker ik kan nu wel mijn bundel in de EU gebruiken.

Ik wil toch wachten op de Note 8 voor een nieuw abbo, dus win-win voor mij :)
Krijg ik vandaag de bevestigingsmail, staat er opeens in dat het €34,50 p/m kost! W T F!! :(

Moet morgen even bellen met 0800 6677880 in de hoop dat ze dat nog kunnen aanpassen. Gaat me niet zozeer om die €1,50, maar ik heb simpelweg iets anders besteld en dan niet zomaar de prijs verhogen!

[ Voor 18% gewijzigd door metallicattim op 01-12-2016 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mijn vader heeft wel een bevestiging gekregen maar mijn vrouw niet. Mijn vader had een abo van 17,50 en de prijs op de factuur is 140 euro. Min de 50 euro cashback komt hij op 90 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

metallicattim schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:47:
[...]

Krijg ik vandaag de bevestigingsmail, staat er opeens in dat het €34,50 p/m kost! W T F!! :(

Moet morgen even bellen met 0800 6677880 in de hoop dat ze dat nog kunnen aanpassen. Gaat me niet zozeer om die €1,50, maar ik heb simpelweg iets anders besteld en dan niet zomaar de prijs verhogen!
Ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen. Wat ik overigens wel heel raar vond: Niemand kon mij vandaag echt helpen bij mijn order. Ze wilden het wel oplossen door een nieuwe order aan te maken maar de Cyber Monday deal ging niet lukken. Waar de één mij een aanbod deed om de abonnementskosten te verlagen, omdat het (bevoegdheids)technisch niet mogelijk was om iets met de toestelprijs te doen, zei de ander precies het tegenovergestelde. Daar kreeg ik dan korting op het toestel maar iets met het maandbedrag doen was onmogelijk. Heel vaag. Uiteindelijk ook niet mee akkoord gegaan want iedere 'deal' zou EUR 150,- duurder uitvallen dan afgelopen maandag. Nee bedankt.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 663003 op 01-12-2016 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
Nadat ik eerst te horen kreeg dat mijn order niet verwerkt was vanwege een systeemfout, had ik vandaag tóch de bevestiging (met ordernummer) in mijn mailbox.

Kort daarop ontving ik ook de factuur (deze valt zelfs iets lager uit dan tijdens het bestelproces werd weergegeven) en de verzendbevestiging van de S7. Orderdatum staat op 1-12.
Confused yet happy camper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Zojuist 08006677880 gebeld, na lang wachten krijg ik iemand aan de lijn, doe mijn verhaal en hij verbind me zonder al te veel te zeggen direct door met een andere afdeling.
Daar weer m'n verhaal gedaan, "sorry meneer, dat is niet onze afdeling, moet u een ander nummer bellen" pff en wat is dat nummer? "08006677880" Die heb ik al gebeld, muts.... maar moest het maar nog een keer bellen.

Dus nog een keer en dat was wel succesvol, krijg nu 1,50 "korting" zodat het alsnog €33 p/m kost.

Dat Friends & Family is een hele aparte afdeling binnen Vodafone, bestellingen e.d. worden volledig apart behandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje aan de mensen die tijdens Cyber Monday via F&F een bestelling hebben geplaatst en uiteindelijk toch een bevestiging hebben ontvangen via de mail: Welke datum staat er op jullie orderbevestiging? De datum van afgelopen maandag (toen jullie de order geplaatst hebben) of de datum dat jullie de bevestiging ontvangen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biacas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-07 18:18
Anoniem: 663003 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:10:
Vraagje aan de mensen die tijdens Cyber Monday via F&F een bestelling hebben geplaatst en uiteindelijk toch een bevestiging hebben ontvangen via de mail: Welke datum staat er op jullie orderbevestiging? De datum van afgelopen maandag (toen jullie de order geplaatst hebben) of de datum dat jullie de bevestiging ontvangen hebben?
Maandag ochtend besteld, ik kreeg gisteren de bevestiging met als besteldatum 1-12.

PSN Biacas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz

Jrz

––––––––––––

Ik heb net allemaal mailtjes binnengekregen ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Zondag op maandagnacht besteld. Op de factuur staat orderdatum 1 december. Bedrag voor de telefoon klopte niet en hadden ze opgelost met een extra korting van 25 euro. Maandbedrag klopt ook niet.

Ik had ze al gemailed en kreeg de melding dat ze binnen vijf werkdagen zouden reageren. Vandaag ontving ik een (automatisch?) antwoord dat ze er nog niet aan toegekomen waren en dat het wat langer ging duren.
Voor dat (automatische?) antwoord stond vandaag de postbode al voor de deur met een pakje van Vodafone. Ik ben het zat, het komt zachtjes uitgedrukt allemaal niet erg professioneel over. En ik kan elders goedkoper terecht. Pakje gaat ongeopend retour Vodafone en ik ben na meer dan 10 jaar overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakerTweaker
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-06 01:54
*edit*

[ Voor 88% gewijzigd door FreakerTweaker op 02-12-2016 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakerTweaker
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-06 01:54
FlooDnl schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:44:
[...]

Respecteer de Moderators anders zal ik me hierin terug trekken, dankzij Gambieter is deze thread weer live gegaan. Het aanbod geld nog steeds dus je kunt gewoon aanvragen, meerwaarde van ' ik ook' berichten zijn inderdaad overbodig.

Hou het netjes en veel plezier allemaal.

Voor de luie mensen die niet willen zoeken dit is op dit moment nog de manier van het aanvragen van een code.

Ze hebben het nu wel een uitdaging voor me gemaakt iedere code die aangevraagt word dien ik zelf goed te keuren, ik hou natuurlijk s'avonds en s' nachts niet mijn mail in de gaten dus hou een 24 uur in acht voor je de actie code toe gemaild krijgt,

stap 1 ga naar de website om je aanbieding te kiezen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Stap 2: vul rechts boven in bij Jouw zakelijke e-mail adres:

***members only***

en er onder natuurlijk je eigen adress.

Zodra ik de code aanvraag binnen heb zal ik m zsm goedkeuren en hem je toe sturen.
Veel plezier gewenst met je nieuwe telefoon!

Gr

FlooDnl
Met dank aan Gambieter
Heb zojuist je instructies gevolgd! Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Anoniem: 663003 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:10:
Maandag geplaatst, besteldatum staat op vandaag na aardig wat berichten naar Facebook support bij Vodafone. Enige is dat KPN nu twee nummers heeft doorgegeven voor nummerbehoud met 2 verschillende dagen 8)7 De rest bij Vodafone klopt allemaal en is ook hier opgelost met een extra toestelkorting, dus ik geloof het eigenlijk wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
Ik had ook een andere datum dan de daadwerkelijke besteldatum, vandaar dat mijn maandkosten ook niet klopte, want die hebben ze sinds gisteren verhoogd i.v.m. de EU bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Gistermorgen mijn ordernummer ontvangen. Direct een bezorgafsprask voor vandaag gemaakt voor contractafhandeling aan de deur bij de koerier. Inderdaad keurig vandaag ontvangen. Wel bojzonder is dat ik nummerbehoud vanaf een prepaidkaart van een concurrent had ingevuld voor over 10 dagen.

Helaas stond er op het contract dat de simkaart en het abo pas geactiveerd wordt in januari 2017. Ze hebben gewoon de minimale overstap voor iemand die van een abonnement komt gepakt. Via de kastje muur nummers van de klantenservice dit niet vlotter geregeld kunnen krijgen helaas. Gelukkig wel het toestel al binnen die gelukkig simlockvrij is.

De software is wel lichtelijk verschillend van een standaard S7. Een paar Vodafone apps, zoals my vodafone. Maar die zou ik er toch al opgezet hebben. Ook het opstarten duurt iets langer, omdat je eerst een open hangslot te zien krijgt voor hij start. Of dat iets met de Vodafone software te maken heeft of bijvoorbeeld met die "niet buiten de EU simkaart blokkade die er pas na een paar minuten bellen met een samsung met een EU simkaart vanaf ging is mij een raadsel. Verder geen enkel verschil met de fabriekstoestellen te merken. Ook geen Vodafone logo's etc. in de schermen of de software te vinden.

Kortom: het was dankzij onze medetweakers die een code gunde een hele nette deal, die toch vlot is opgepakt. Nogmaals bedankt aan de code verstrekker!

[ Voor 19% gewijzigd door ucsdcom op 03-12-2016 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hier dus de tweede keer dat ik een aanbieding misloop omdat mijn bestelling verdwenen is. Alsnog honoreren doet Vodafone niet. Jammer. Dan maar beide nummers opgezegd daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Phusebox schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 07:02:
Hier dus de tweede keer dat ik een aanbieding misloop omdat mijn bestelling verdwenen is. Alsnog honoreren doet Vodafone niet. Jammer. Dan maar beide nummers opgezegd daar.
Je hebt gewoon een overeenkomst gesloten met Vodafone onder de voorwaarden van Black Friday of Monday. Als je iets van bewijsmateriaal hebt inde vorm van een mail, afdruk, screenshot, dan kun je ze daar gewoon aan houden. Maar het kost helaas wel moeite. Ook ik heb nog geen bevestiging binnen van mijn bestelling, maar als ik het allemaal zo lees blijf ik wel bij Ziggo, hopeloos zo met Vf!

This title is for sale, please send me a PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
the-body schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 08:34:
[...]

Je hebt gewoon een overeenkomst gesloten met Vodafone onder de voorwaarden van Black Friday of Monday. Als je iets van bewijsmateriaal hebt inde vorm van een mail, afdruk, screenshot, dan kun je ze daar gewoon aan houden. Maar het kost helaas wel moeite. Ook ik heb nog geen bevestiging binnen van mijn bestelling, maar als ik het allemaal zo lees blijf ik wel bij Ziggo, hopeloos zo met Vf!
Alleen een mailje met bedankt voor je bestelling waarin verder geen informatie staat over wat je hebt besteld. Beetje moeilijk daar verder iets mee te doen. Doen ze waarschijnlijk ook expres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:29
Na een hele lange periode kijk ik weer eens in dit topic en ja hoor, nog steeds dezelfde ellende. Ongelooflijk hoe slecht Vodafone leert van zijn eigen fouten.

[ Voor 12% gewijzigd door Redondo1982 op 03-12-2016 08:54 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap er officieel niets meer van.

Afgelopen maandagavond voor mijn vrouw dus gebruik gemaakt van de F&F Cyber Monday deal:

Galaxy S7 roze i.c.m. een Smart M abonnement voor 2 jaar. €17,50 per maand en eenmalig €240. In het bevestigingsscherm stond echter opeens dat er niets voor het toestel betaald moest worden maar dat het maandelijks bij het abonnement opgeteld zou worden. Nou ja, so be it...dat maakt voor het totaalbedrag niet uit. Ik betaal liever eenmalig voor het toestel maar dit is niet zo'n groot probleem.

Vervolgens is de order verdwenen. De afgelopen week zo'n vier uur aan de telefoon gehangen met de verschillende helpdesks om de order alsnog terug te vinden / te herstellen. Ik ben wel 30 keer doorverbonden. Kreeg continu tegenstrijdige informatie. Niemand schijnt precies te weten welke desk waar verantwoordelijk voor is. Soms trof ik vriendelijke/behulpzame mensen die echt hun best deden, maar regelmatig ook mensen die al zuchtend je verhaal aanhoorden en dan antwoorden met: "Ik zou gewoon nog een dag wachten meneer."

Het gekke is dat ik een aantal verschillende medewerkers heb gesproken die als oplossing aanboden om een nieuwe order te plaatsen. De één kon alleen iets doen met de toestelprijs, de ander juist alleen met het abonnement. Heel vaag. Helaas kwam het aanbod nooit in de buurt van de Cyber Monday deal. Ik zou altijd rond de €150,- meer moeten betalen dan de oorspronkelijke deal. Nee sorry, daar ga ik niet mee akkoord.

Omdat je voor de €50,- cashback via Samsung een order nodig hebt van voor 5 december (en de F&F helpdesk in het weekend gesloten is) heb ik gisteren een laatste wanhoopspoging gedaan om de order alsnog geregeld te krijgen...en waarachtig; ik trof een medewerker die echt iets voor me leek te kunnen betekenen. Na lang wachten en overleggen kwam hij met een aanbod: Galaxy S7 roze i.c.m. een Smart M abonnement voor 2 jaar. €16,50 per maand en eenmalig €280. Dat was een aanbod waar ik wel mee kon leven. Ietsje duurder dan de Cyber Monday deal, maar als het dan geregeld zou zijn was ik allang blij. Uiteindelijk is een telefonische overeenkomst afgesloten. Alles werd netjes opgenoemd zoals hierboven afgesproken en mijn vrouw ging akkoord.

Krijgen we een paar uur later een bevesting met ordernummer...maar wat staat daar in: Galaxy S7 zilver i.c.m. een Smart M abonnement voor 2 jaar. €17,50 per maand en eenmalig €240. Huh?! Dat is de oorspronkelijke Cyber Monday deal maar nu opeens met een ander kleur toestel.

Ik heb geen idee wat er nu precies gebeurd is. Of de oorspronkelijke Cyber Monday order is alsnog verwerkt of de medewerker heeft een hele andere overeenkomst opgesteld dan besproken. In ieder geval is de kleur van het toestel opeens gewijzigd.

Als de overeenkomst nu daadwerkelijk afgesloten wordt zoals in de orderbevestiging van de mail staat en er inderdaad een zilveren S7 geleverd wordt dan laten we het maar zo. De bedragen kloppen, de kleur alleen niet. Mijn vrouw maakt het niet zoveel uit als het een zilveren wordt. En anders komen we weer in de problemen met de cashback actie van Samsung. (Moet alleen even het roze hoesje omruilen wat ik voor Sinterklaas voor haar gekocht had. :) )

Fingers crossed dat dit nu goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het is jou dus wel gelukt... mijn vrouw krijgt dus helemaal niets. Ok ja een opzegging richting Vodafone die ik ga regelen.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Heb je nog een keer naar de aanbiedingen op de friends&family site gekeken de afgelopen week? Uiteindelijk scheelt dat slechts 100,- euro toestelbijbetaling over de gehele looptijd. De gewone prijs die nu op de friends&family site staat voor de samsung is identiek aan de cybermonday deal op de toestelprijs na. Die is nu 100,- hoger. Raar dus dat de klantenservice dan als beste bod met een 150,- euro duurder aanbod komt.

Mijn advies is om altijd een screenshot van je bestelling te maken en ook de voorwaarden op te slaan. In de aanbieding staat bijvoorbeeld dat je korting blijft, ook na afloop van je contract. Dit is daarna nergens meer terug te vinden. En ook op het contract zelf staat "24 maanden voor xx euro ipv. xx,- euro." En dus niet: eeuwig durende abonnementskorting of iets dergelijks. Bij alle providers heb je onbegrijpelijke administratieve dwalingen. Alleen bij Vodafone is de "puinhoop" wat groter door de schijnbaar grote hoeveelheid verschillende afdelingen, waar je met hetzelfde probleem binnen kan komen. Doorgaans vind men al snel dat een ander het op moet/kan oplossen. Was het niet zo dat de Hollandsnieuwe klantenservice vanuit Engeland geregeld werd? Zit de klantenservice voor andere NL onderdelen soms ook daar?

Het lijkt wat ondoorzichtig. Bij mij loste in het verleden alleen de "special attention desk" zaken op als Vodafone merkte dat ze een juridisch risico gingen lopen. Voor je daar terecht kan/kon moet je eerst wel schriftelijk per aangetekende post gaan communiceren. Daarvoor moet je dan wel iets als een screenshot van je bestelling hebben. Of dat je de moeite waard vindt? Je belang is nu maximaal 10,- euro en of dat de moeite waard is?

Vorig jaar hadden de Samsung S6 toestellen trouwens ook opeens 50 tot 100,- euro cashback. Toen die actie was afgelopen verlaagde Samsung de winkelprijs van deze toestellen met dat bedrag. Daarom ga ik er vanuit dat dat bij de Samsung S7 en de S7 edge ook wel zal gebeuren

[ Voor 3% gewijzigd door ucsdcom op 03-12-2016 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sorry maar bij mij is het verschil toch echt wel groter dan dat. 17.50 per maand en 140 euro bijbetalen (plus dan nog de 50 euro cashback) vs nu 336 bijbetalen en geen cashback meer.

Verschil is 246 euro. Dat ga ik never nooit niet meer krijgen ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
Phusebox schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:25:
Sorry maar bij mij is het verschil toch echt wel groter dan dat. 17.50 per maand en 140 euro bijbetalen (plus dan nog de 50 euro cashback) vs nu 336 bijbetalen en geen cashback meer.

Verschil is 246 euro. Dat ga ik never nooit niet meer krijgen ergens.
Ik ben er nog even ingedoken. Het vschil komt doordat nu de toestelprijs bij smart M en smart L abonnementen hoger is dan bij de Red abonnementen. In de cyber monday actie betaalde je bij een smart M abonnement slechts 192,- euro bij voor je toestel als je geen maandelijke toestelbundel op je rekening wilde. Bij de andere abonnementen was het ook dat bedrag. Nu betaal je bij smart M abonnementen ca. 336,- euro bij.

bijvoorbeeld bij Red Essential betaal je nu ca. 292,- euro bij inclusief thuiskopie heffing. In de cybermonday deal was dit ca. 192,-. Daarbij dus 100,- verschil. Red Super heeft nu trouwens nog steeds 192,- euro bijbetaling in de aanbieding die ik vandaag zie.

Screenshots Cyber monday deal:

Vodafone Cybermonday deal Smart M

Cyber monday Vodafone Red aanbieding S7

[ Voor 16% gewijzigd door ucsdcom op 03-12-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is gewoon duidelijk dat F&F met de Cyber Monday deal er een zooitje van heeft gemaakt. En vervolgens komen een boel mensen er niet uit met de verschillende helpdesks. Bijkomend probleem is ook nog dat je na het plaatsen van een F&F bestelling sowieso enkele dagen moet wachten op een orderbevestiging. Zelfs als mensen eieren voor hun geld hebben gekozen en later deze week alsnog een nieuwe bestelling hebben geplaatst (met een veel minder aantrekkelijke korting) omdat de Cyber Monday bestelling op mysterieuze wijze verdwenen is, dan nog is de kans groot dat je de cashback van Samsung misloopt. Voor die actie heb je namelijk een orderbevestiging/factuur nodig van voor 5 december. Zoals één van de medewerkers van de Vodafone helpdesk aan de telefoon al zei: "Als we dan een superdeal organiseren moet het wel werken."

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 663003 op 04-12-2016 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• august66
Het lijkt een leuk idee van de marketingjongens waar het administratievolk niet vrolijk van kon worden. Mijn factuur wijkt ook af van de oorspronkelijke deal; maand- en toestelbedrag komen overeen met het Red-abonnement van maandag. Dus 26 ipv 27/maand en 288 min 100 toestelkorting. Voordeliger dus, dat kan ook:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Hier hetzelfde verhaal maar dan met een Black Friday deal, iPhone 6s 32GB besteld icm red essential, 26 eu per maand + ong. 190 euro bijbetalen. Alleen een bevestiging ontvangen zonder ordernummer en verder niets meer. Vorig jaar bij verlengen vie FF ging het ook al mis.

Update: heb vandaag nog een keer gebeld, eerder werd aangegeven het nog af te wachten. Klantenservice gaf aan dat er orders mis waren gegaan en dat een andere afdeling dit alsnog in orde gaat maken. Ze nemen nog contact op.

[ Voor 29% gewijzigd door donaldo op 05-12-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn vrouw heeft inmiddels een verzendbevestiging ontvangen. Ga er dus van uit dat het nu toch echt goed gaat komen. Wel bijzonder: Er zit nogmaals een orderbevestiging bij de mail. Zelfde ordernummer als eerder deze week echter zijn de kosten weer anders verdeeld. Totaalbedrag blijft gelijk maar nu wordt het toestel in één keer betaald ipv per maand (wat in de vorige orderbevestiging stond). Zijn wij blij mee, want dat is wat we eigenlijk wilden. Enige wat nu niet klopt t.o.v. de oorspronkelijke bestelling is dat er een zilver toestel opgestuurd lijkt te worden ipv een roze. Dat laten we maar zo ivm de cashback actie van Samsung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ucsdcom
Anoniem: 663003 schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:46:
Mijn vrouw heeft inmiddels een verzendbevestiging ontvangen. Ga er dus van uit dat het nu toch echt goed gaat komen. Wel bijzonder: Er zit nogmaals een orderbevestiging bij de mail. Zelfde ordernummer als eerder deze week echter zijn de kosten weer anders verdeeld. Totaalbedrag blijft gelijk maar nu wordt het toestel in één keer betaald ipv per maand (wat in de vorige orderbevestiging stond). Zijn wij blij mee, want dat is wat we eigenlijk wilden. Enige wat nu niet klopt t.o.v. de oorspronkelijke bestelling is dat er een zilver toestel opgestuurd lijkt te worden ipv een roze. Dat laten we maar zo ivm de cashback actie van Samsung.
Als het goed is krijg je ook een factuur toegemaild. Ik zou in ieder geval scherp op de datum op die factuur letten. Voor de Samsung cashback was 4 december de uiterste orderdatum. En uit ervaring weet ik dat Samsung daar scherp op let.

NB.: de zilveren is meer een metalen toestel wat looks betreft. Je zal zien dat je die echt veel mooier zal vinden dan een roze. Ookal is hij voor je vrouw. Zij vindt hem uiteindelijk vast ook tijdlozer en luxer eruit zien.

[ Voor 10% gewijzigd door ucsdcom op 05-12-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ucsdcom schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:17:
[...]

Als het goed is krijg je ook een factuur toegemaild. Ik zou in ieder geval scherp op de datum op die factuur letten. Voor de Samsung cashback was 4 december de uiterste orderdatum. En uit ervaring weet ik dat Samsung daar scherp op let.
Bedankt voor de tip. Op de rekening in de bijlage staat duidelijk als orderdatum 02-12 en als factuur-/leveringsdatum 04-12. De actie van Samsung gold tot en met 04 december. Ik ga ervan uit dat dit goedkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem

Gem

De 50 euro cashback actie is misschien voorbij maar er is nu een nieuwe actie :

Van 5 december 2016 t/m 1 januari 2017 ontvang je een witte Gear VR (SM-R322) ter waarde van €99,99 bij aankoop van een
Galaxy S7 edge | S7.

Kortom, je hebt of 50 euro korting of een VR bril die je voor hetzelfde bedrag kan doorverkopen mocht de factuurdatum na 4 december zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We krijgen net deze mail:

Beste Friends & Family klant,

Heb je ook geprofiteerd van onze Friends & Family megadeal op Black Friday en Cyber Monday? Door de grote belangstelling voor deze actie en een korte storing in ons systeem kan het zijn dat je nog even moet wachten op je orderbevestiging met ordernummer.

En wat gebeurt er nu?

Nu hoef je alleen nog maar een paar dagen te wachten terwijl we bezig zijn met je contractaanvraag. Daarna krijg je een verzendbevestiging met Track & Trace code. We werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Heb je inmiddels al een orderbevestiging ontvangen? Niks aan de hand, je kunt deze e-mail dan als niet verzonden beschouwen.

Misschien dat er toch nog hoop is voor de mensen die ook een bestelling geplaatst hebben maar nog geen bevestiging hebben ontvangen. Als je er dan nu een gratis GearVR bij kunt krijgen via Samsung (zoals Gem aangeeft) compenseert dat een eventueel verlies van de cashback actie. Leuk voor de mensen die een GearVR willen, even wat extra moeite voor de mensen die hem liever doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:21

GaMbiNo

1337

Die krijg ik ook. Maar wij hebben onze bestelling allang binnen. 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
donaldo schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:02:
Hier hetzelfde verhaal maar dan met een Black Friday deal, iPhone 6s 32GB besteld icm red essential, 26 eu per maand + ong. 190 euro bijbetalen. Alleen een bevestiging ontvangen zonder ordernummer en verder niets meer. Vorig jaar bij verlengen vie FF ging het ook al mis.

Update: heb vandaag nog een keer gebeld, eerder werd aangegeven het nog af te wachten. Klantenservice gaf aan dat er orders mis waren gegaan en dat een andere afdeling dit alsnog in orde gaat maken. Ze nemen nog contact op.
Nu ook via mail de bestelbevestiging binnen, met de juiste bedragen. Lijkt dus alsnog goed te komen hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

De Black Friday en Cyber Monday-acties zijn al even voorbij. Zullen we dan ook stoppen met het plaatsen van status-updates, zoals ook in de topicwaarschuwing staat?

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yorinn schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:46:
[mbr]De Black Friday en Cyber Monday-acties zijn al even voorbij. Zullen we dan ook stoppen met het plaatsen van status-updates, zoals ook in de topicwaarschuwing staat?[/]
Excuus. Ik wist niet dat het puur en alleen om de deals ging in dit topic. Ik dacht dat de Black Friday / Cyber Monday sales in hun geheel besproken werden. Dus ook de chaos welke ontstaan is en de afhandeling daarvan. Mijn posts waren ook niet bedoeld als 'ik ook' posts, maar om naar andere mensen toe aan te geven dat het probleem uiteindelijk toch opgelost is en de bestelling (min of meer juist) uitgeleverd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 850057

*knip* Deze vraag kan je ook bij de Vodafone helpdesk stellen

[ Voor 67% gewijzigd door Yorinn op 09-12-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-07 21:48
Vragen om codes is niet de bedoeling.

[ Voor 70% gewijzigd door Yorinn op 09-12-2016 11:03 ]

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blackspeedy
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:36
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Bedankt, werkte nog steeds:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-06 20:44
Dat kan ik bevestigen. Namens mijn broertje bedankt voor de code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfisti
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:40

Alfisti

So macht Reisen Spaß

Zou er, net als vorig jaar, nog een eindejaarsactie komen in deze laatste week van 2016? Ik heb helaas de black-friday aanbieding net gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ben ook benieuwd. Mijn f&f sim only van vorig jaar is inmiddels verlopen. (Gaat gewoon maandelijks door met dezelfde voorwaarden) Wil best verlengen, maar iets beters dan dat ik nu heb bieden ze vooralsnog niet aan..

1GB (was toen 500 +500)
150 belminuten
4G
14 euro per maand

Ik bel zo goed als nooit, maar loop nu steeds vaker tegen mijn 1GB limit aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De nieuwe "aanbieding" is echt flut weer. Enkel de S7 wederom alleen dit keer ipv 90 euro na cashback 334 euro. Lachertje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
S7 voor 288 los nu bij een abbo van F&F en gear vr headset

• vw23a
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-06 11:56
Er is weer een nieuwtje over een ouwetje: de F&F aanbieding van de iPhone 5S is in prijs verlaagd van € 240 naar € 120.- (van € 10 / mnd naar € 5 / mnd) - je moet er wel een abonnement bij nemen of verlengen, maar je hoeft geen aansluitkosten te betalen.

02 jan 2017: te laat, de aanbieding is niet meer aktief - de 5S kost weer € 240.

[ Voor 14% gewijzigd door vw23a op 02-01-2017 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
alki schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:49:
S7 voor 288 los nu bij een abbo van F&F en gear vr headset
Ehm waar dan? Blijft nog steeds geen goede aanbieding overigens en vanaf 2 januari krijg je gratis een Gear Fit 2 ipv die crappy Gear VR waar niemand op zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-07 16:21
*knip* Dit topic is bedoeld om aanbiedingen te delen en te bespreken. Over jouw probleem kan je evt. wel een nieuw topic openen in Telecomproviders en Leveringen.

[ Voor 89% gewijzigd door Yorinn op 01-01-2017 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-05 12:17
Ik zie op de site dat er nieuwe "mega deals" binnenkort komen :*)

Weet iemand al toevallig welke deals dit gaan worden en vanaf wanneer deze beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlooDnl
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-04-2024
proda schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:54:
Ik zie op de site dat er nieuwe "mega deals" binnenkort komen :*)

Weet iemand al toevallig welke deals dit gaan worden en vanaf wanneer deze beschikbaar zijn?
Hey Proda,

ik vermoed volgende week of de week erna, ik heb zojuist een mail gekregen dat de aanbiedingen / megadeals er weer aankomen.

gr

Dennis

Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-07 14:30
Ik hoop stiekem op een scherpe Sim Only deal :). Ik kan al een tijdje overstappen maar het is nog niet interessant genoeg geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:29
Ben benieuwd of ze het voorbeeld van T-Mobile gaan volgen met het unlimited model.

Maar meestal als Vodafone iets aankondigt met spectaculaire teksten dan is het allemaal niet zo spannend. Ze teren nog een beetje op de tijd van de TV Gids en ANWB abo's via directsales.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08-2023
Het is (nog steeds) niet de bedoeling om om codes te vragen.

[ Voor 67% gewijzigd door Yorinn op 26-01-2017 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-07 11:45

Flappiewappie

Hier nog meer

Aanbiedingen zijn er gunstig. 50% korting op de sim only's en ook nog een "accesoire voucher" bij de sim only. Nu een 1 jarig Vodafone Red abo voor 21,50.

Hier staat wat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Too little too late, net vorige week overgestapt op T-Mobile, haha. Als ze nu gewoon aan de telefoon hadden gezegd dat deze aanbieding er ging komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Je had de aankondiging gemist van directsales? Die stond er al 1-2 weken op.

Overigens kan je nu ook je maandbundel voor telefoons per euro aanpassen (en zo op 10x24) gaan zitten om de leenregels te vermijden. ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Señor Sjon op 30-01-2017 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Flappiewappie schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:40:
Aanbiedingen zijn er gunstig. 50% korting op de sim only's en ook nog een "accesoire voucher" bij de sim only. Nu een 1 jarig Vodafone Red abo voor 21,50.
Sim only is wel gunstig inderdaad. Met toestel zijn de prijzen flink gestegen. Bijbetalen voor een S7 nu 552 ipv 384. Ondanks de lagere maandprijs schiet je er dan weinig mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7_10
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 29-06 23:28
Zien jullie ergens staan tot wanneer deze actie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drpeer_holland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 23:32
7_10 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:14:
Er staat dit bij de FAQ:

Je kan van deze aanbieding gebruik maken zolang de voorraad strekt. Op = op. Vodafone zorgt altijd voor een aansprekend en scherp aanbod. Vodafone is vrij aanbiedingen te wijzigen of in te trekken.

Dit wil dus eigenlijk helemaal niets zeggen en je nooit weet wanneer deze aanbieding echt over is :(

[ Voor 11% gewijzigd door drpeer_holland op 30-01-2017 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 13:08
Mmmm mijn vodafone sim only heb ik al ff. Ik maak gebruik van een friends en family aanbieding van een paar jaar terug (4g + 75min +4gb data voor 17,35 euro). Ik zie nu een deal staat voor smart L 150min 5gb a 17 euro. Dat is iets goedkoper en meer data en bellen. Eens kijken of ik dat zo kan laten omzetten of zelf moet kiezen voor de actie (via mijn werkgever kan ik een code aanvragen dus dat is iig geen probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Die Sim Only deals zijn erg aantrekkelijk.

Voor 26 euro per maand 12GB en onbeperkt bellen in heel Europa en die 12GB ook in heel Europa te besteden is genoeg voor de meeste groot gebruikers. Prima alternatief voor onbeperkte deal T-Mobile die gewoon een ruime internetbundel willen.

Kan volledig de concurrentie aan met Tele2 die al goedkoop is.

[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 30-01-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-07 11:45

Flappiewappie

Hier nog meer

7_10 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:14:
De niet friends en family prijzen liggen overigens slechts 2 euro hoger...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Flappiewappie schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:17:
[...]

Is toch 48 euro op 2 jaar tijd. Dus als je het kunt doen via Friends and Family aanvragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
(jarig!)
Voor mij wordt het misschien ook eindelijk eens gunstig om over te stappen. Ik maak nu gebruik van de befaamde/beruchte F&F 11GB +500min sim only voor €26,80 (incl losse 4G blox).

Voor €25 krijg ik dus nu 1GB meer, en onbeperkt bellen (niet nodig maargoed). En aangezien mijn toestel ook al wat ouder wordt (iPhone 6 Plus 64GB) zou dit een mooi moment kunnen zijn om te verlengen. Echter vind ik de toestelprijzen nog zeer hoog. Een 64GB versie is er niet van de 7 Plus, ik moet dus OF terugstappen naar een normale 7, of upgraden naar een 128GB wat iets teveel is. Op zich vind ik de Plus versie wel erg groot, een maatje kleiner zou ik ook niet erg vinden. Alleen zal de batterij wat minder lang meegaan dan ik gewend ben van m'n Plus versie.

Ik zou dan liever los het toestel betalen, maar dat kost me zo'n €900. De 6 verkoop ik dan natuurlijk, maar dan ben ik nog steeds een aanzienlijk bedrag kwijt. Aan de andere kant, als ik het per maand bereken, valt het nog redelijk mee en heb ik weer een toestel met nieuwe batterij en garantie.

Keuzes, keuzes. :9

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Royeboi schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:28:
Voor mij wordt het misschien ook eindelijk eens gunstig om over te stappen. Ik maak nu gebruik van de befaamde/beruchte F&F 11GB +500min sim only voor €26,80 (incl losse 4G blox).

Voor €25 krijg ik dus nu 1GB meer, en onbeperkt bellen (niet nodig maargoed). En aangezien mijn toestel ook al wat ouder wordt (iPhone 6 Plus 64GB) zou dit een mooi moment kunnen zijn om te verlengen. Echter vind ik de toestelprijzen nog zeer hoog. Een 64GB versie is er niet van de 7 Plus, ik moet dus OF terugstappen naar een normale 7, of upgraden naar een 128GB wat iets teveel is. Op zich vind ik de Plus versie wel erg groot, een maatje kleiner zou ik ook niet erg vinden. Alleen zal de batterij wat minder lang meegaan dan ik gewend ben van m'n Plus versie.

Ik zou dan liever los het toestel betalen, maar dat kost me zo'n €900. De 6 verkoop ik dan natuurlijk, maar dan ben ik nog steeds een aanzienlijk bedrag kwijt. Aan de andere kant, als ik het per maand bereken, valt het nog redelijk mee en heb ik weer een toestel met nieuwe batterij en garantie.

Ik heb the same, ook 11 GB ;)

Hele aantrekkelijke deal dit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Royeboi schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:28:

Los kopen scheelt je ook een BKR-notering. ;) Je kan eigenlijk tot max 10 euro per maand toestel gaan (=240 euro). Dat zit onder de grens van de 250 euro lening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-07 13:08
Flappiewappie schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:17:
[...]

Vergeet ook niet dat deze actie door blijft lopen. Dus niet dat je na 1 of 2 jaar opeens meer gaat betalen.
Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- geen "wie heeft er een code voor me"
- geen "DM me als je een code wilt"
- geen referrals (Ook de JBL speaker-actie enz. vallen hieronder)
- geen 'ik ook'-posts met wat je besteld hebt

Je mag je link 1x posten, niet vaker.

Gebruik svp de [mo] code-tags. Het is niet toegestaan om om codes te vragen of deze te gaan verhandelen/ruilen of om DMs of emails te vragen.

Algemene discussie over Vodafone mag in [Vodafone] Ervaringen & Discussie