xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
NB.: zijn de S7 toestellen branded en hebben zij een simlock? Volgens mij wel een Vodafone software sausje maar toch geen Vodafone logo's op de behuizing en ook geen simlocks of is dit een verkeerde aanname van mij?
[ Voor 32% gewijzigd door ucsdcom op 28-11-2016 12:30 ]
Aan de buitenkant branded zijn ze niet volgens mij, dat was de S6 van m'n vriendin in ieder geval niet. Wel hebben ze een eigen firmware versie maar zit er tegenwoordig (zowat) geen verschil meer in update snelheid. Sterker nog, vaak zijn Vodafone versies nog iets eerder zelfs.ucsdcom schreef op maandag 28 november 2016 @ 12:06:
NB.: zijn de S7 toestellen branded en hebben zij een simlock? Volgens mij wel een Vodafone software sausje maar toch geen Vodafone logo's op de behuizing en ook geen simlocks of is dit een verkeerde aanname van mij?
Ik ben zelf alweer 2,5 jaar weg bij Vodafone maar ga denk ik deze aanbieding icm de S7 wel bestellen vanavond, interessanter dan een SIM only en het toestel is prima te verkopen.
Agree! Een van de betere deals van de afgelopen tijdJ0YR1D3R schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:43:
[...]
Aan de buitenkant branded zijn ze niet volgens mij, dat was de S6 van m'n vriendin in ieder geval niet. Wel hebben ze een eigen firmware versie maar zit er tegenwoordig (zowat) geen verschil meer in update snelheid. Sterker nog, vaak zijn Vodafone versies nog iets eerder zelfs.
Ik ben zelf alweer 2,5 jaar weg bij Vodafone maar ga denk ik deze aanbieding icm de S7 wel bestellen vanavond, interessanter dan een SIM only en het toestel is prima te verkopen.

Natnekken hebben de prijs van de Smart M & L aangepast. Dat was ook 192 euro, nu 240 bijbetalen
[ Voor 7% gewijzigd door Nixo op 28-11-2016 16:25 ]
Ik wil toch wachten op de Note 8 voor een nieuw abbo, dus win-win voor mij
Alle combinaties bij F&F komen toch gewoon op dezelfde prijs uit? Elke Euro die je meer afbetaalt in je abonnement gaat er aan de andere kant precies hetzelfde weer van af. Tenzij ik verkeerd gekeken heb, maar volgens mij maakt het bij de S7 en S7 Edge helemaal niks uit welke betaalverdeling je gebruikt. Aan het eind kost je telefoon net zoveel. Temeer omdat ook het betalen nu wel na die 2 jaar stopt.Nixo schreef op maandag 28 november 2016 @ 09:17:
Ik snap de aanbieding niet helemaal.
Het abbo staat kwa kosten vast. Maar je kan voor het toestel uit onderstaande kiezen gedurende de looptijd:
P/M 18 + 0 = 432
P/M 14 + 0 = 336
P/M 10 + 0 = 240
P/M 5 + 96 = 216
P/M 0 + 192 = 192
Waarom zou iemand voor de andere opties kiezen dan de eenmalig Eur. 192 betalen? Of zie ik nu iets over het hoofd?
EDIT: staat denk ik fout. Bij de RED hebben ze de overige weg gehaald.
P/M 3 + 96 = 168
P/M 8 = 192
Dan is de 3 euro P/M de beste deal. Niet slecht icm RED
Your Friendly Neighborhood Moderator
De 3 euro deal was vanmiddag nog goedkoper, maar is inmiddels even duur/goedkoop als de andere aanbiedingen. Slimme jongens daar bij VodafoneJorgen schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:20:
[...]
Alle combinaties bij F&F komen toch gewoon op dezelfde prijs uit? Elke Euro die je meer afbetaalt in je abonnement gaat er aan de andere kant precies hetzelfde weer van af. Tenzij ik verkeerd gekeken heb, maar volgens mij maakt het bij de S7 en S7 Edge helemaal niks uit welke betaalverdeling je gebruikt. Aan het eind kost je telefoon net zoveel. Temeer omdat ook het betalen nu wel na die 2 jaar stopt.
Er zijn verschillende Vodafone-medewerkers in dit topic die hun gegevens hebben gepost.alki schreef op maandag 28 november 2016 @ 22:46:
Iemand nog een code over ?
Your Friendly Neighborhood Moderator
[ Voor 110% gewijzigd door Yorinn op 29-11-2016 09:47 ]
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Dat kan je beter aan Vodafone vragen. Meestal wordt een order uitgevoerd, zoals besteld. Dan zal je moeten annuleren en ipnieuw bestellen. De deal is dan niet meer beschikbaar, dus misschien kan een medewerker van de onlineshop iets voor je doen.Jrz schreef op maandag 28 november 2016 @ 23:10:
Hm. ik heb een goude besteld. Is deze nog te veranderen in een witte of zilveren?
Ik had ze gebeld, maar ik heb nog geen ordernummer.ucsdcom schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 01:01:
[...]
Dat kan je beter aan Vodafone vragen. Meestal wordt een order uitgevoerd, zoals besteld. Dan zal je moeten annuleren en ipnieuw bestellen. De deal is dan niet meer beschikbaar, dus misschien kan een medewerker van de onlineshop iets voor je doen.
Ik heb wel een bevestiging gekregen dat ik iets besteld heb
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Kwam denk ik ook op de kritiek van de actie ervoor. Maar een S7 voor ~30/maand is eerder een normale aanbieding dan de prijsinflatie die ze de laatste jaren hebben toegepast.alki schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 11:43:
Vanmorgen gehoord van een medewerker, dat deze actie slecht gecommuniceerd is binnen vodafone en de tel veel te goedkoop hebben aangeboden.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Anoniem: 663003
Ik heb gisteren voor mijn vrouw ook een bestelling geplaatst. Een Galaxy S7 Pink met een 2-jarig Smart M abonnement. Toestel zou dan eenmalig EUR 240,- kosten i.c.m. een maandelijks bedrag van EUR 17,50. Bij de online bevestiging welke ik vervolgens kreeg was het toestel opeens EUR 0 en het maandbedrag EUR 10 hoger. Aangezien ik het toestel liever in 1x betaal en het maandbedrag zo laag mogelijk houdt, heb ik ze vanmorgen gebeld om dit aan te passen. Ondanks dat ik een mail heb ontvangen met een bevestiging kunnen ze geen bestelling vinden. Helaas staat er in de mail geen ordernummer.Jrz schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 10:56:
[...]
Ik had ze gebeld, maar ik heb nog geen ordernummer.
Ik heb wel een bevestiging gekregen dat ik iets besteld heb
Ik heb er een hard hoofd in. Heb ditzelfde gehad bij mijn huidige abonnement. Ook die bestelling is toen in het niets verdwenen. Dat is toen telefonisch opgelost door alsnog de bestelling in het systeem te zetten. Dat wou de medewerker nu ook wel doen, maar kon dan geen Cyber Monday korting geven op de S7 aangezien die actie alleen gisteren gold. Ja hallo, ik ga geen EUR 150 extra betalen voor de S7 omdat Vodafone een bestelsysteem heeft wat niet goed blijkt te werken.
Iemand nog tips wie/wat je het beste kunt bellen in deze situatie? De gewone helpdesk zegt dat ze hier niets aan kunnen doen en de F&F chat is continu 'gesloten'.
Ik heb een paar weken terug iets besteld met bevestiging maar zonder ordernummer/bevestiging. Werd mij gezegd dat het dus niet door was gekomen (was ook de bedoeling, want ik wilde het 'nieuwe' red abonnement vanaf 21 nov). Toen 3 weken na het bevestigende telefoontje dat er géén order was, kreeg ik alsnog ineens een leverbevestiging en was mijn abo omgezet. Dat heb ik weer half uur voor aan de telefoon gehangen en uiteindelijk geannuleerd. Ook de toegezegde bevestiging per mail heb ik nooit ontvangen, maar in my Vodafone was 't wel doorgevoerd.Anoniem: 663003 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:42:
[...]
Ik heb gisteren voor mijn vrouw ook een bestelling geplaatst. Een Galaxy S7 Pink met een 2-jarig Smart M abonnement. Toestel zou dan eenmalig EUR 240,- kosten i.c.m. een maandelijks bedrag van EUR 17,50. Bij de online bevestiging welke ik vervolgens kreeg was het toestel opeens EUR 0 en het maandbedrag EUR 10 hoger. Aangezien ik het toestel liever in 1x betaal en het maandbedrag zo laag mogelijk houdt, heb ik ze vanmorgen gebeld om dit aan te passen. Ondanks dat ik een mail heb ontvangen met een bevestiging kunnen ze geen bestelling vinden. Helaas staat er in de mail geen ordernummer.
Ik heb er een hard hoofd in. Heb ditzelfde gehad bij mijn huidige abonnement. Ook die bestelling is toen in het niets verdwenen. Dat is toen telefonisch opgelost door alsnog de bestelling in het systeem te zetten. Dat wou de medewerker nu ook wel doen, maar kon dan geen Cyber Monday korting geven op de S7 aangezien die actie alleen gisteren gold. Ja hallo, ik ga geen EUR 150 extra betalen voor de S7 omdat Vodafone een bestelsysteem heeft wat niet goed blijkt te werken.
Iemand nog tips wie/wat je het beste kunt bellen in deze situatie? De gewone helpdesk zegt dat ze hier niets aan kunnen doen en de F&F chat is continu 'gesloten'.
kortom: chaos bij Vodafone, maar wellicht komt je bevestiging over enkele weken als nog.
Ik probeer net via de "Mijn Vodafone" omgeving een mail te sturen zodat ik als bijlage de bevestigingsmail mee kan sturen. Kan het formulier echter niet versturen. Krijg de melding dat er een fout zit in het tekstveld (heb alle speciale tekens al verwijderd uit mijn tekst) en ik moet een aanhef selecteren. Dit laatste is dus niet mogelijk. Waar ik ook klik, hij wil geen dhr. of mevr. selecteren. Met andere woorden: Ik kan het formulier niet versturen. Schiet dus lekker op. Een niet echt behulpzame helpdesk, een F&F chat welke chronisch offline is en een formulier wat onmogelijk verstuurd kan worden.Worsteneter schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:02:
[...]
Ik heb een paar weken terug iets besteld met bevestiging maar zonder ordernummer/bevestiging. Werd mij gezegd dat het dus niet door was gekomen (was ook de bedoeling, want ik wilde het 'nieuwe' red abonnement vanaf 21 nov). Toen 3 weken na het bevestigende telefoontje dat er géén order was, kreeg ik alsnog ineens een leverbevestiging en was mijn abo omgezet. Dat heb ik weer half uur voor aan de telefoon gehangen en uiteindelijk geannuleerd. Ook de toegezegde bevestiging per mail heb ik nooit ontvangen, maar in my Vodafone was 't wel doorgevoerd.
kortom: chaos bij Vodafone, maar wellicht komt je bevestiging over enkele weken als nog.
Misschien dat er over een paar weken opeens een bevestigingsmail komt, maar ja...voor de EUR50,- retour via Samsung moet je de aanvraag voor 18 december indienen. Ik hoop echt dat dit opgelost wordt. Wat een chaos.
Het geintje van Vodafone dat ze niets in hun systeem kunnen vinden heb ik al eerder meegemaakt (3 jaar geleden). Ze hebben het blijkbaar nog steeds niet op orde daar. Nu maar hopen dat ze alsnog (op tijd) leveren.
Dat had ik ook willen doen. Klikte met mijn domme kop alleen het verkeerde venster weg en kon het niet meer herstellen. Er staat in dat overzicht dus ook nog geen ordernummer? Kan het me niet meer herinneren. Echt fingers crossed dat het toch nog goedkomt. Maar mijn ervaringen met 'verdwenen bestellingen' uit het verleden bieden weinig hoop.Gem schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:18:
Ik heb uit voorzorg de pagina aan het einde van de bestelling opgeslagen als PDF. Daarin staan alle gegevens zoals het gekozen abonnement, éénmalige kosten en natuurlijk de telefoon.
Helaas geen ordernummer, het is alleen een overzicht van de bestelling.Anoniem: 663003 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:00:
[...]
Dat had ik ook willen doen. Klikte met mijn domme kop alleen het verkeerde venster weg en kon het niet meer herstellen. Er staat in dat overzicht dus ook nog geen ordernummer? Kan het me niet meer herinneren. Echt fingers crossed dat het toch nog goedkomt. Maar mijn ervaringen met 'verdwenen bestellingen' uit het verleden bieden weinig hoop.
Er stond geen ordernr in.Anoniem: 663003 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:00:
[...]
Dat had ik ook willen doen. Klikte met mijn domme kop alleen het verkeerde venster weg en kon het niet meer herstellen. Er staat in dat overzicht dus ook nog geen ordernummer? Kan het me niet meer herinneren. Echt fingers crossed dat het toch nog goedkomt. Maar mijn ervaringen met 'verdwenen bestellingen' uit het verleden bieden weinig hoop.
Hoe heb je dit ontdekt? Ik heb vrijdag bestelling gedaan, tot nu toe nog niets gehoord. Ik maak me ook nog niet zo druk, vodafone geeft toch aan aantal werkdagen nodig te hebben voor verwerking?august66 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:03:
Ook mijn aanvraag blijkt door een systeemfout niet verwerkt. Heb per mail ook bevestiging zonder ordernummer ontvangen, géén melding van annulering of systeemfout. Slordig! Zijn er hier tweakers waarbij de Cybermondaydeal-aanvraag daadwerkelijk is goedgekeurd?
iemand van klantenservice probeerde een oplossing te zoeken, zou mij doorverbinden --> ipv doorverbinden terug naar hoofdmenu --> andere medewerker; is diegene thuis waar het nr op staat??? pas dan kan ik helpen...
gaat goed daar....
[ Voor 41% gewijzigd door koendio op 30-11-2016 14:28 ]
Wellicht een tip voor anderen hier om te doen!
Aangezien ik weg moest, heeft mijn vrouw het later nog een paar keer geprobeerd. Uiteindelijk lijkt het te zijn gelukt, met een telefonische bevestiging van het abo en prijs. In de bevestigingsmail staat echter het abo-geld vermeld zonder de f&f + black friday korting...
dadelijk maar eens chatten of morgen maar weer eens bellen...
Krijg ik vandaag de bevestigingsmail, staat er opeens in dat het €34,50 p/m kost! W T F!!metallicattim schreef op maandag 28 november 2016 @ 17:30:
Ik heb vandaag mijn Super Red abbo omgezet in Sim Only, scheelt me 3 euro per maand ( 33 i.p.v. 36 ) én belangrijker ik kan nu wel mijn bundel in de EU gebruiken.
Ik wil toch wachten op de Note 8 voor een nieuw abbo, dus win-win voor mij
Moet morgen even bellen met 0800 6677880 in de hoop dat ze dat nog kunnen aanpassen. Gaat me niet zozeer om die €1,50, maar ik heb simpelweg iets anders besteld en dan niet zomaar de prijs verhogen!
[ Voor 18% gewijzigd door metallicattim op 01-12-2016 20:00 ]
Ik heb nog steeds geen bevestiging ontvangen. Wat ik overigens wel heel raar vond: Niemand kon mij vandaag echt helpen bij mijn order. Ze wilden het wel oplossen door een nieuwe order aan te maken maar de Cyber Monday deal ging niet lukken. Waar de één mij een aanbod deed om de abonnementskosten te verlagen, omdat het (bevoegdheids)technisch niet mogelijk was om iets met de toestelprijs te doen, zei de ander precies het tegenovergestelde. Daar kreeg ik dan korting op het toestel maar iets met het maandbedrag doen was onmogelijk. Heel vaag. Uiteindelijk ook niet mee akkoord gegaan want iedere 'deal' zou EUR 150,- duurder uitvallen dan afgelopen maandag. Nee bedankt.metallicattim schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:47:
[...]
Krijg ik vandaag de bevestigingsmail, staat er opeens in dat het €34,50 p/m kost! W T F!!
Moet morgen even bellen met 0800 6677880 in de hoop dat ze dat nog kunnen aanpassen. Gaat me niet zozeer om die €1,50, maar ik heb simpelweg iets anders besteld en dan niet zomaar de prijs verhogen!
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 663003 op 01-12-2016 20:56 ]
Kort daarop ontving ik ook de factuur (deze valt zelfs iets lager uit dan tijdens het bestelproces werd weergegeven) en de verzendbevestiging van de S7. Orderdatum staat op 1-12.
Confused yet happy camper.
Daar weer m'n verhaal gedaan, "sorry meneer, dat is niet onze afdeling, moet u een ander nummer bellen" pff en wat is dat nummer? "08006677880" Die heb ik al gebeld, muts.... maar moest het maar nog een keer bellen.
Dus nog een keer en dat was wel succesvol, krijg nu 1,50 "korting" zodat het alsnog €33 p/m kost.
Dat Friends & Family is een hele aparte afdeling binnen Vodafone, bestellingen e.d. worden volledig apart behandeld.
Maandag ochtend besteld, ik kreeg gisteren de bevestiging met als besteldatum 1-12.Anoniem: 663003 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:10:
Vraagje aan de mensen die tijdens Cyber Monday via F&F een bestelling hebben geplaatst en uiteindelijk toch een bevestiging hebben ontvangen via de mail: Welke datum staat er op jullie orderbevestiging? De datum van afgelopen maandag (toen jullie de order geplaatst hebben) of de datum dat jullie de bevestiging ontvangen hebben?
PSN Biacas
Ik had ze al gemailed en kreeg de melding dat ze binnen vijf werkdagen zouden reageren. Vandaag ontving ik een (automatisch?) antwoord dat ze er nog niet aan toegekomen waren en dat het wat langer ging duren.
Voor dat (automatische?) antwoord stond vandaag de postbode al voor de deur met een pakje van Vodafone. Ik ben het zat, het komt zachtjes uitgedrukt allemaal niet erg professioneel over. En ik kan elders goedkoper terecht. Pakje gaat ongeopend retour Vodafone en ik ben na meer dan 10 jaar overgestapt.
[ Voor 88% gewijzigd door FreakerTweaker op 02-12-2016 20:19 ]
Heb zojuist je instructies gevolgd! Dank.FlooDnl schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:44:
[...]
Respecteer de Moderators anders zal ik me hierin terug trekken, dankzij Gambieter is deze thread weer live gegaan. Het aanbod geld nog steeds dus je kunt gewoon aanvragen, meerwaarde van ' ik ook' berichten zijn inderdaad overbodig.
Hou het netjes en veel plezier allemaal.
Voor de luie mensen die niet willen zoeken dit is op dit moment nog de manier van het aanvragen van een code.
Ze hebben het nu wel een uitdaging voor me gemaakt iedere code die aangevraagt word dien ik zelf goed te keuren, ik hou natuurlijk s'avonds en s' nachts niet mijn mail in de gaten dus hou een 24 uur in acht voor je de actie code toe gemaild krijgt,
stap 1 ga naar de website om je aanbieding te kiezen: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
Stap 2: vul rechts boven in bij Jouw zakelijke e-mail adres:
***members only***
en er onder natuurlijk je eigen adress.
Zodra ik de code aanvraag binnen heb zal ik m zsm goedkeuren en hem je toe sturen.
Veel plezier gewenst met je nieuwe telefoon!
Gr
FlooDnl
Met dank aan Gambieter
Maandag geplaatst, besteldatum staat op vandaag na aardig wat berichten naar Facebook support bij Vodafone. Enige is dat KPN nu twee nummers heeft doorgegeven voor nummerbehoud met 2 verschillende dagenAnoniem: 663003 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:10:
Vraagje aan de mensen die tijdens Cyber Monday via F&F een bestelling hebben geplaatst en uiteindelijk toch een bevestiging hebben ontvangen via de mail: Welke datum staat er op jullie orderbevestiging? De datum van afgelopen maandag (toen jullie de order geplaatst hebben) of de datum dat jullie de bevestiging ontvangen hebben?

Helaas stond er op het contract dat de simkaart en het abo pas geactiveerd wordt in januari 2017. Ze hebben gewoon de minimale overstap voor iemand die van een abonnement komt gepakt. Via de kastje muur nummers van de klantenservice dit niet vlotter geregeld kunnen krijgen helaas. Gelukkig wel het toestel al binnen die gelukkig simlockvrij is.
De software is wel lichtelijk verschillend van een standaard S7. Een paar Vodafone apps, zoals my vodafone. Maar die zou ik er toch al opgezet hebben. Ook het opstarten duurt iets langer, omdat je eerst een open hangslot te zien krijgt voor hij start. Of dat iets met de Vodafone software te maken heeft of bijvoorbeeld met die "niet buiten de EU simkaart blokkade die er pas na een paar minuten bellen met een samsung met een EU simkaart vanaf ging is mij een raadsel. Verder geen enkel verschil met de fabriekstoestellen te merken. Ook geen Vodafone logo's etc. in de schermen of de software te vinden.
Kortom: het was dankzij onze medetweakers die een code gunde een hele nette deal, die toch vlot is opgepakt. Nogmaals bedankt aan de code verstrekker!
[ Voor 19% gewijzigd door ucsdcom op 03-12-2016 12:27 ]
Je hebt gewoon een overeenkomst gesloten met Vodafone onder de voorwaarden van Black Friday of Monday. Als je iets van bewijsmateriaal hebt inde vorm van een mail, afdruk, screenshot, dan kun je ze daar gewoon aan houden. Maar het kost helaas wel moeite. Ook ik heb nog geen bevestiging binnen van mijn bestelling, maar als ik het allemaal zo lees blijf ik wel bij Ziggo, hopeloos zo met Vf!Phusebox schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 07:02:
Hier dus de tweede keer dat ik een aanbieding misloop omdat mijn bestelling verdwenen is. Alsnog honoreren doet Vodafone niet. Jammer. Dan maar beide nummers opgezegd daar.
This title is for sale, please send me a PM
Alleen een mailje met bedankt voor je bestelling waarin verder geen informatie staat over wat je hebt besteld. Beetje moeilijk daar verder iets mee te doen. Doen ze waarschijnlijk ook expres.the-body schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 08:34:
[...]
Je hebt gewoon een overeenkomst gesloten met Vodafone onder de voorwaarden van Black Friday of Monday. Als je iets van bewijsmateriaal hebt inde vorm van een mail, afdruk, screenshot, dan kun je ze daar gewoon aan houden. Maar het kost helaas wel moeite. Ook ik heb nog geen bevestiging binnen van mijn bestelling, maar als ik het allemaal zo lees blijf ik wel bij Ziggo, hopeloos zo met Vf!
[ Voor 12% gewijzigd door Redondo1982 op 03-12-2016 08:54 ]
I don't have dreams, I have goals!!
Afgelopen maandagavond voor mijn vrouw dus gebruik gemaakt van de F&F Cyber Monday deal:
Galaxy S7 roze i.c.m. een Smart M abonnement voor 2 jaar. €17,50 per maand en eenmalig €240. In het bevestigingsscherm stond echter opeens dat er niets voor het toestel betaald moest worden maar dat het maandelijks bij het abonnement opgeteld zou worden. Nou ja, so be it...dat maakt voor het totaalbedrag niet uit. Ik betaal liever eenmalig voor het toestel maar dit is niet zo'n groot probleem.
Vervolgens is de order verdwenen. De afgelopen week zo'n vier uur aan de telefoon gehangen met de verschillende helpdesks om de order alsnog terug te vinden / te herstellen. Ik ben wel 30 keer doorverbonden. Kreeg continu tegenstrijdige informatie. Niemand schijnt precies te weten welke desk waar verantwoordelijk voor is. Soms trof ik vriendelijke/behulpzame mensen die echt hun best deden, maar regelmatig ook mensen die al zuchtend je verhaal aanhoorden en dan antwoorden met: "Ik zou gewoon nog een dag wachten meneer."
Het gekke is dat ik een aantal verschillende medewerkers heb gesproken die als oplossing aanboden om een nieuwe order te plaatsen. De één kon alleen iets doen met de toestelprijs, de ander juist alleen met het abonnement. Heel vaag. Helaas kwam het aanbod nooit in de buurt van de Cyber Monday deal. Ik zou altijd rond de €150,- meer moeten betalen dan de oorspronkelijke deal. Nee sorry, daar ga ik niet mee akkoord.
Omdat je voor de €50,- cashback via Samsung een order nodig hebt van voor 5 december (en de F&F helpdesk in het weekend gesloten is) heb ik gisteren een laatste wanhoopspoging gedaan om de order alsnog geregeld te krijgen...en waarachtig; ik trof een medewerker die echt iets voor me leek te kunnen betekenen. Na lang wachten en overleggen kwam hij met een aanbod: Galaxy S7 roze i.c.m. een Smart M abonnement voor 2 jaar. €16,50 per maand en eenmalig €280. Dat was een aanbod waar ik wel mee kon leven. Ietsje duurder dan de Cyber Monday deal, maar als het dan geregeld zou zijn was ik allang blij. Uiteindelijk is een telefonische overeenkomst afgesloten. Alles werd netjes opgenoemd zoals hierboven afgesproken en mijn vrouw ging akkoord.
Krijgen we een paar uur later een bevesting met ordernummer...maar wat staat daar in: Galaxy S7 zilver i.c.m. een Smart M abonnement voor 2 jaar. €17,50 per maand en eenmalig €240. Huh?! Dat is de oorspronkelijke Cyber Monday deal maar nu opeens met een ander kleur toestel.
Ik heb geen idee wat er nu precies gebeurd is. Of de oorspronkelijke Cyber Monday order is alsnog verwerkt of de medewerker heeft een hele andere overeenkomst opgesteld dan besproken. In ieder geval is de kleur van het toestel opeens gewijzigd.
Als de overeenkomst nu daadwerkelijk afgesloten wordt zoals in de orderbevestiging van de mail staat en er inderdaad een zilveren S7 geleverd wordt dan laten we het maar zo. De bedragen kloppen, de kleur alleen niet. Mijn vrouw maakt het niet zoveel uit als het een zilveren wordt. En anders komen we weer in de problemen met de cashback actie van Samsung. (Moet alleen even het roze hoesje omruilen wat ik voor Sinterklaas voor haar gekocht had.
Fingers crossed dat dit nu goed gaat.
Mijn advies is om altijd een screenshot van je bestelling te maken en ook de voorwaarden op te slaan. In de aanbieding staat bijvoorbeeld dat je korting blijft, ook na afloop van je contract. Dit is daarna nergens meer terug te vinden. En ook op het contract zelf staat "24 maanden voor xx euro ipv. xx,- euro." En dus niet: eeuwig durende abonnementskorting of iets dergelijks. Bij alle providers heb je onbegrijpelijke administratieve dwalingen. Alleen bij Vodafone is de "puinhoop" wat groter door de schijnbaar grote hoeveelheid verschillende afdelingen, waar je met hetzelfde probleem binnen kan komen. Doorgaans vind men al snel dat een ander het op moet/kan oplossen. Was het niet zo dat de Hollandsnieuwe klantenservice vanuit Engeland geregeld werd? Zit de klantenservice voor andere NL onderdelen soms ook daar?
Het lijkt wat ondoorzichtig. Bij mij loste in het verleden alleen de "special attention desk" zaken op als Vodafone merkte dat ze een juridisch risico gingen lopen. Voor je daar terecht kan/kon moet je eerst wel schriftelijk per aangetekende post gaan communiceren. Daarvoor moet je dan wel iets als een screenshot van je bestelling hebben. Of dat je de moeite waard vindt? Je belang is nu maximaal 10,- euro en of dat de moeite waard is?
Vorig jaar hadden de Samsung S6 toestellen trouwens ook opeens 50 tot 100,- euro cashback. Toen die actie was afgelopen verlaagde Samsung de winkelprijs van deze toestellen met dat bedrag. Daarom ga ik er vanuit dat dat bij de Samsung S7 en de S7 edge ook wel zal gebeuren
[ Voor 3% gewijzigd door ucsdcom op 03-12-2016 12:54 ]
Verschil is 246 euro. Dat ga ik never nooit niet meer krijgen ergens.
Ik ben er nog even ingedoken. Het vschil komt doordat nu de toestelprijs bij smart M en smart L abonnementen hoger is dan bij de Red abonnementen. In de cyber monday actie betaalde je bij een smart M abonnement slechts 192,- euro bij voor je toestel als je geen maandelijke toestelbundel op je rekening wilde. Bij de andere abonnementen was het ook dat bedrag. Nu betaal je bij smart M abonnementen ca. 336,- euro bij.Phusebox schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:25:
Sorry maar bij mij is het verschil toch echt wel groter dan dat. 17.50 per maand en 140 euro bijbetalen (plus dan nog de 50 euro cashback) vs nu 336 bijbetalen en geen cashback meer.
Verschil is 246 euro. Dat ga ik never nooit niet meer krijgen ergens.
bijvoorbeeld bij Red Essential betaal je nu ca. 292,- euro bij inclusief thuiskopie heffing. In de cybermonday deal was dit ca. 192,-. Daarbij dus 100,- verschil. Red Super heeft nu trouwens nog steeds 192,- euro bijbetaling in de aanbieding die ik vandaag zie.
Screenshots Cyber monday deal:

[ Voor 16% gewijzigd door ucsdcom op 03-12-2016 21:21 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 663003 op 04-12-2016 00:03 ]
Update: heb vandaag nog een keer gebeld, eerder werd aangegeven het nog af te wachten. Klantenservice gaf aan dat er orders mis waren gegaan en dat een andere afdeling dit alsnog in orde gaat maken. Ze nemen nog contact op.
[ Voor 29% gewijzigd door donaldo op 05-12-2016 15:15 ]
Als het goed is krijg je ook een factuur toegemaild. Ik zou in ieder geval scherp op de datum op die factuur letten. Voor de Samsung cashback was 4 december de uiterste orderdatum. En uit ervaring weet ik dat Samsung daar scherp op let.Anoniem: 663003 schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:46:
Mijn vrouw heeft inmiddels een verzendbevestiging ontvangen. Ga er dus van uit dat het nu toch echt goed gaat komen. Wel bijzonder: Er zit nogmaals een orderbevestiging bij de mail. Zelfde ordernummer als eerder deze week echter zijn de kosten weer anders verdeeld. Totaalbedrag blijft gelijk maar nu wordt het toestel in één keer betaald ipv per maand (wat in de vorige orderbevestiging stond). Zijn wij blij mee, want dat is wat we eigenlijk wilden. Enige wat nu niet klopt t.o.v. de oorspronkelijke bestelling is dat er een zilver toestel opgestuurd lijkt te worden ipv een roze. Dat laten we maar zo ivm de cashback actie van Samsung.
NB.: de zilveren is meer een metalen toestel wat looks betreft. Je zal zien dat je die echt veel mooier zal vinden dan een roze. Ookal is hij voor je vrouw. Zij vindt hem uiteindelijk vast ook tijdlozer en luxer eruit zien.
[ Voor 10% gewijzigd door ucsdcom op 05-12-2016 13:20 ]
Bedankt voor de tip. Op de rekening in de bijlage staat duidelijk als orderdatum 02-12 en als factuur-/leveringsdatum 04-12. De actie van Samsung gold tot en met 04 december. Ik ga ervan uit dat dit goedkomt.ucsdcom schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:17:
[...]
Als het goed is krijg je ook een factuur toegemaild. Ik zou in ieder geval scherp op de datum op die factuur letten. Voor de Samsung cashback was 4 december de uiterste orderdatum. En uit ervaring weet ik dat Samsung daar scherp op let.
Van 5 december 2016 t/m 1 januari 2017 ontvang je een witte Gear VR (SM-R322) ter waarde van €99,99 bij aankoop van een
Galaxy S7 edge | S7.
Kortom, je hebt of 50 euro korting of een VR bril die je voor hetzelfde bedrag kan doorverkopen mocht de factuurdatum na 4 december zijn.
Beste Friends & Family klant,
Heb je ook geprofiteerd van onze Friends & Family megadeal op Black Friday en Cyber Monday? Door de grote belangstelling voor deze actie en een korte storing in ons systeem kan het zijn dat je nog even moet wachten op je orderbevestiging met ordernummer.
En wat gebeurt er nu?
Nu hoef je alleen nog maar een paar dagen te wachten terwijl we bezig zijn met je contractaanvraag. Daarna krijg je een verzendbevestiging met Track & Trace code. We werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verwerken. Heb je inmiddels al een orderbevestiging ontvangen? Niks aan de hand, je kunt deze e-mail dan als niet verzonden beschouwen.
Misschien dat er toch nog hoop is voor de mensen die ook een bestelling geplaatst hebben maar nog geen bevestiging hebben ontvangen. Als je er dan nu een gratis GearVR bij kunt krijgen via Samsung (zoals Gem aangeeft) compenseert dat een eventueel verlies van de cashback actie. Leuk voor de mensen die een GearVR willen, even wat extra moeite voor de mensen die hem liever doorverkopen.
Nu ook via mail de bestelbevestiging binnen, met de juiste bedragen. Lijkt dus alsnog goed te komen hier.donaldo schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:02:
Hier hetzelfde verhaal maar dan met een Black Friday deal, iPhone 6s 32GB besteld icm red essential, 26 eu per maand + ong. 190 euro bijbetalen. Alleen een bevestiging ontvangen zonder ordernummer en verder niets meer. Vorig jaar bij verlengen vie FF ging het ook al mis.
Update: heb vandaag nog een keer gebeld, eerder werd aangegeven het nog af te wachten. Klantenservice gaf aan dat er orders mis waren gegaan en dat een andere afdeling dit alsnog in orde gaat maken. Ze nemen nog contact op.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Excuus. Ik wist niet dat het puur en alleen om de deals ging in dit topic. Ik dacht dat de Black Friday / Cyber Monday sales in hun geheel besproken werden. Dus ook de chaos welke ontstaan is en de afhandeling daarvan. Mijn posts waren ook niet bedoeld als 'ik ook' posts, maar om naar andere mensen toe aan te geven dat het probleem uiteindelijk toch opgelost is en de bestelling (min of meer juist) uitgeleverd is.Yorinn schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:46:
[mbr]De Black Friday en Cyber Monday-acties zijn al even voorbij. Zullen we dan ook stoppen met het plaatsen van status-updates, zoals ook in de topicwaarschuwing staat?[/]
Anoniem: 850057
[ Voor 67% gewijzigd door Yorinn op 09-12-2016 11:03 ]
[ Voor 70% gewijzigd door Yorinn op 09-12-2016 11:03 ]
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
1GB (was toen 500 +500)
150 belminuten
4G
14 euro per maand
Ik bel zo goed als nooit, maar loop nu steeds vaker tegen mijn 1GB limit aan
02 jan 2017: te laat, de aanbieding is niet meer aktief - de 5S kost weer € 240.
[ Voor 14% gewijzigd door vw23a op 02-01-2017 11:58 ]
Ehm waar dan? Blijft nog steeds geen goede aanbieding overigens en vanaf 2 januari krijg je gratis een Gear Fit 2 ipv die crappy Gear VR waar niemand op zit te wachten.alki schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:49:
S7 voor 288 los nu bij een abbo van F&F en gear vr headset
[ Voor 89% gewijzigd door Yorinn op 01-01-2017 17:19 ]
Weet iemand al toevallig welke deals dit gaan worden en vanaf wanneer deze beschikbaar zijn?
Hey Proda,proda schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:54:
Ik zie op de site dat er nieuwe "mega deals" binnenkort komen![]()
Weet iemand al toevallig welke deals dit gaan worden en vanaf wanneer deze beschikbaar zijn?
ik vermoed volgende week of de week erna, ik heb zojuist een mail gekregen dat de aanbiedingen / megadeals er weer aankomen.
gr
Dennis
Opzoek naar een Vodafone Friends & Family abo? https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/45115637#45115637
Maar meestal als Vodafone iets aankondigt met spectaculaire teksten dan is het allemaal niet zo spannend. Ze teren nog een beetje op de tijd van de TV Gids en ANWB abo's via directsales.
I don't have dreams, I have goals!!
[ Voor 67% gewijzigd door Yorinn op 26-01-2017 21:48 ]
Hier staat wat
Overigens kan je nu ook je maandbundel voor telefoons per euro aanpassen (en zo op 10x24) gaan zitten om de leenregels te vermijden.
[ Voor 48% gewijzigd door Señor Sjon op 30-01-2017 11:06 ]
Sim only is wel gunstig inderdaad. Met toestel zijn de prijzen flink gestegen. Bijbetalen voor een S7 nu 552 ipv 384. Ondanks de lagere maandprijs schiet je er dan weinig mee op.Flappiewappie schreef op maandag 30 januari 2017 @ 10:40:
Aanbiedingen zijn er gunstig. 50% korting op de sim only's en ook nog een "accesoire voucher" bij de sim only. Nu een 1 jarig Vodafone Red abo voor 21,50.
Er staat dit bij de FAQ:7_10 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:14:
Zien jullie ergens staan tot wanneer deze actie is?
Je kan van deze aanbieding gebruik maken zolang de voorraad strekt. Op = op. Vodafone zorgt altijd voor een aansprekend en scherp aanbod. Vodafone is vrij aanbiedingen te wijzigen of in te trekken.
Dit wil dus eigenlijk helemaal niets zeggen en je nooit weet wanneer deze aanbieding echt over is
[ Voor 11% gewijzigd door drpeer_holland op 30-01-2017 12:57 ]
Voor 26 euro per maand 12GB en onbeperkt bellen in heel Europa en die 12GB ook in heel Europa te besteden is genoeg voor de meeste groot gebruikers. Prima alternatief voor onbeperkte deal T-Mobile die gewoon een ruime internetbundel willen.
Kan volledig de concurrentie aan met Tele2 die al goedkoop is.
[ Voor 10% gewijzigd door alwaysleft op 30-01-2017 13:20 ]
De niet friends en family prijzen liggen overigens slechts 2 euro hoger...7_10 schreef op maandag 30 januari 2017 @ 12:14:
Zien jullie ergens staan tot wanneer deze actie is?
Hier staat wat
Is toch 48 euro op 2 jaar tijd. Dus als je het kunt doen via Friends and Family aanvragenFlappiewappie schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:17:
[...]
De niet friends en family prijzen liggen overigens slechts 2 euro hoger...
Voor €25 krijg ik dus nu 1GB meer, en onbeperkt bellen (niet nodig maargoed). En aangezien mijn toestel ook al wat ouder wordt (iPhone 6 Plus 64GB) zou dit een mooi moment kunnen zijn om te verlengen. Echter vind ik de toestelprijzen nog zeer hoog. Een 64GB versie is er niet van de 7 Plus, ik moet dus OF terugstappen naar een normale 7, of upgraden naar een 128GB wat iets teveel is. Op zich vind ik de Plus versie wel erg groot, een maatje kleiner zou ik ook niet erg vinden. Alleen zal de batterij wat minder lang meegaan dan ik gewend ben van m'n Plus versie.
Ik zou dan liever los het toestel betalen, maar dat kost me zo'n €900. De 6 verkoop ik dan natuurlijk, maar dan ben ik nog steeds een aanzienlijk bedrag kwijt. Aan de andere kant, als ik het per maand bereken, valt het nog redelijk mee en heb ik weer een toestel met nieuwe batterij en garantie.
Keuzes, keuzes.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik heb the same, ook 11 GBRoyeboi schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:28:
Voor mij wordt het misschien ook eindelijk eens gunstig om over te stappen. Ik maak nu gebruik van de befaamde/beruchte F&F 11GB +500min sim only voor €26,80 (incl losse 4G blox).
Voor €25 krijg ik dus nu 1GB meer, en onbeperkt bellen (niet nodig maargoed). En aangezien mijn toestel ook al wat ouder wordt (iPhone 6 Plus 64GB) zou dit een mooi moment kunnen zijn om te verlengen. Echter vind ik de toestelprijzen nog zeer hoog. Een 64GB versie is er niet van de 7 Plus, ik moet dus OF terugstappen naar een normale 7, of upgraden naar een 128GB wat iets teveel is. Op zich vind ik de Plus versie wel erg groot, een maatje kleiner zou ik ook niet erg vinden. Alleen zal de batterij wat minder lang meegaan dan ik gewend ben van m'n Plus versie.
Ik zou dan liever los het toestel betalen, maar dat kost me zo'n €900. De 6 verkoop ik dan natuurlijk, maar dan ben ik nog steeds een aanzienlijk bedrag kwijt. Aan de andere kant, als ik het per maand bereken, valt het nog redelijk mee en heb ik weer een toestel met nieuwe batterij en garantie.
Keuzes, keuzes.
Hele aantrekkelijke deal dit.
Los kopen scheelt je ook een BKR-notering.Royeboi schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:28:
Voor mij wordt het misschien ook eindelijk eens gunstig om over te stappen. Ik maak nu gebruik van de befaamde/beruchte F&F 11GB +500min sim only voor €26,80 (incl losse 4G blox).
Keuzes, keuzes.
Vergeet ook niet dat deze actie door blijft lopen. Dus niet dat je na 1 of 2 jaar opeens meer gaat betalen.Flappiewappie schreef op maandag 30 januari 2017 @ 13:17:
[...]
De niet friends en family prijzen liggen overigens slechts 2 euro hoger...
Dit topic is gesloten.
- geen "wie heeft er een code voor me"
- geen "DM me als je een code wilt"
- geen referrals (Ook de JBL speaker-actie enz. vallen hieronder)
- geen 'ik ook'-posts met wat je besteld hebt
Je mag je link 1x posten, niet vaker.
Gebruik svp de [mo] code-tags. Het is niet toegestaan om om codes te vragen of deze te gaan verhandelen/ruilen of om DMs of emails te vragen.
Algemene discussie over Vodafone mag in [Vodafone] Ervaringen & Discussie