18 eur is niet slecht.Remko.me schreef op woensdag 17 september 2014 @ 22:12:
Hier:
iPhone 6 64GB 799 + 18 euro F&F Vodafone 1GB, 4G, 300belm, onb.sms 18 euro * 24= 432 + 799 = 1231 voor 64GB
Maar simpel: 500mb, 50 belmin €9,50
1gb 250belm €15pm.
Simyo €16 1gb 300min.
[ Voor 29% gewijzigd door bjorntju op 17-09-2014 22:58 ]
[ Voor 1% gewijzigd door drakenjager op 18-09-2014 00:16 . Reden: 32gb moet 64 zijn ]
32 wordt lastig.drakenjager schreef op woensdag 17 september 2014 @ 23:10:
Dus als ik het zo lees, kan ik beter naar de Apple Store gaan om een kans te maken om gelijk een iPhone 6 32Gb te bemachtigen dan online te kopen waarbij wachttijd een paar weken kan zijn?
16/64/128.
Abo hierCyBeR schreef op woensdag 17 september 2014 @ 20:56:
Wie heeft er nog contracten dan? Volgens mij koopt iedereen in deze threads los.
[ Voor 99% gewijzigd door CareFace op 17-11-2015 15:16 ]
Bedankt voor het melden!CareFace schreef op donderdag 18 september 2014 @ 08:59:
Kreeg mailtje van Typhone, lijkt me toch ook wel lachen(en lekker lui) zo'n nachtlevering. Bij release van iphone 5 greep ik net mis bij, dus hoop zo meer kans te hebben.
Nu alleen nog abbo'tje uitzoeken
Neem aan ook los te koop?
[ Voor 4% gewijzigd door Ralluff op 18-09-2014 09:10 ]
Ja ik zag het hier nog niet niemand melden dus dacht deel het even.Ralluff schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:07:
[...]
Bedankt voor het melden!![]()
Neem aan ook los te koop? Heeft iedereen dan trouwens die nachtlevering?
Voor zover ik begrepen heb is die nachtlevering actie alleen i.c.m. abbonement maar je kunt wel daar los kopen.(dan heb je hem denk ik ochtend erna ofzo)
[ Voor 4% gewijzigd door CareFace op 18-09-2014 09:13 ]
Ik vraag me af wat voor abonnementen ze hier bij gaan doen. Opzich wil ik best een abonnement, zolang ik maar goedkoper uit ben dan los toestel icm sim-onlyCareFace schreef op donderdag 18 september 2014 @ 09:12:
[...]
Ja ik zag het hier nog niet niemand melden dus dacht deel het even.![]()
Voor zover ik begrepen heb is die nachtlevering actie alleen i.c.m. abbonement maar je kunt wel daar los kopen.(dan heb je hem denk ik ochtend erna ofzo)
Grote kans dat er meteen een levertijd van 2-3 weken op zit.monnick schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:00:
Kunnen we nou vanavond 24:00 gewoon iPhone preorderen bij de Nederlandse Apple Stores (www.apple.nl)?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
In Nederland kan je vooralsnog niet pre-orderen. Je kan hem vanaf de 26e bestellen.monnick schreef op donderdag 18 september 2014 @ 12:00:
Kunnen we nou vanavond 24:00 gewoon iPhone preorderen bij de Nederlandse Apple Stores (www.apple.nl)?
Lekker dan. Vraag me toch af wat gehanteerd wordt als definitie van pre-orderen. Moet je daar nou wel of niet vooraf voor betalen? Of pas bij afhalen?
Leven en laten leven!
Ik versta onder pre-orderen pas betalen bij afhalen.Stranglem schreef op donderdag 18 september 2014 @ 13:56:
Ik was gisteren bij de Phonehouse om te vragen of ik hem al kon reserveren. Kreeg als antwoord: "Nee vanaf morgen kan je hem pas pre-orderen". Prima, maar moet je hem dan ook betalen? (Je zou denken van niet toch). Phonehouse: "Dat weet ik nog niet, waarschijnlijk wel als je hem los koopt".
Lekker dan. Vraag me toch af wat gehanteerd wordt als definitie van pre-orderen. Moet je daar nou wel of niet vooraf voor betalen? Of pas bij afhalen?
Als ik eerst vooraf moet betalen ga ik er sowieso niet mee akkoord.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Pssst…vanaf middernacht (00:01 uur) zijn de iPhone 6 en iPhone 6 Plus te bestellen op vodafone.nl of via 0800 – 0001
(bereikbaar tussen 00:01 en 02:00 uur)
Had hem ook jaPino112 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:52:
Mailtje van Vodafone:
Pssst…vanaf middernacht (00:01 uur) zijn de iPhone 6 en iPhone 6 Plus te bestellen op vodafone.nl of via 0800 – 0001
Ik dacht: ach ik stuur toch nog even die sms dat ze me even bellen vannacht. Bericht terug: "Sorry, lukt niet meer. Bel ons gewoon.":D
[ Voor 17% gewijzigd door Bekse op 18-09-2014 15:59 ]
Geen woord over of het ook losse toestellen betreft. Ik laat me verrassen.Pino112 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 15:52:
Mailtje van Vodafone:
Welke zaken kunnen we opschrijven vanavond voor een eventuele pre-order? De bekende providers dan, Typhone.nl, nog meer?
Tesla M3LR '21
Hoop stiekem dat apple pre-orders open gooit voor Nederland morgen en dat de levertijd dan gewoon de 26e is.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Bij Apple zal je hem, als je snel bent met bestellen, denk ik eerder krijgen. Het bestelsysteem (/systemen) van Vodafone zijn een zooitje zonder enige correlatie van bestelmoment en uitlevering.1nf3n3t7 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 16:29:
Mocht de iPhone 6 vanavond bij Vodafone F&F een nette prijs hebben, waar denken jullie dat hij sneller uitgeleverd gaat worden; bij vodafone of via de NL Apple Store? (verzenden kan toch ook neem ik aan?)
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Als je het echt zeker wilt weten moet je even een Apple Store bellen. Grote kans dat ze zeggen 'nee geen pre-order'.monnick schreef op donderdag 18 september 2014 @ 17:17:
Ik lees nog steeeds tegenstrijdige informatie in nieuwsberichten (van een week geleden). Er is dus geen pre-order of voorverkoop vanavond via apple.nl? Jammer! Wachten jullie allemaal tot volgende week vrijdag en bestellen jullie hem dan via apple.nl?
Je kan net zo goed vragen om de lotto getallen van volgende maand. Niemand kan je dit vertellen.thibautb schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:08:
Ik vroeg me af, ga een iphone 6 plus 128g kopen, en dus eentje die niet veel gaat gekcoht worden, maar ik bestel hem om 1 na twaalf op 26 september dus 00:01, zodat ik een van de eerste ben die hem heb besteld, maar zou ik hem dan ongeveer toch zeker binnen de maand hebben?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
fsfikke schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:10:
[...]
Je kan net zo goed vragen om de lotto getallen van volgende maand. Niemand kan je dit vertellen.

(waar)
Verwijderd
Voor degene die naar Duitsland gaan, succes !
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Ik zou iCentre of dixons doen.crazylegs schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:37:
Ben erg aan het twijfelen.. Straks om 00:01 via icentre een pre-order inleggen, of volgende week in de online apple store zelf.. wat zouden jullie doen?
Heb je hem waarschijnlijk eerder dan in de online apple store.
Dixons belooft 26 sept. in huis. *zolang de voorraad strekt
[ Voor 34% gewijzigd door Tackleberry op 18-09-2014 21:43 ]
Ervaring uit het verleden? Of waar is het op gebaseerd?NotSoSteady schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:08:
Dixons, kun je beter niet geloven.
Op een aantal ervaringen uit het verleden, de meest recente ervaring was met de PS4 lancering.prutksy schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:19:
[...]
Ervaring uit het verleden? Of waar is het op gebaseerd?
An a day keeps the doctor away.
Je kunt toch gewoon bij Gravis.de bestellen? Mailtje naar hen dat je graag de factuur wilt ontvangen. Lijkt mij geen probleem. (eigenlijk bij geen enkele webwinkel...lijkt mij dat een probleem).iApp schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:36:
Ik ben opzoek naar een webwinkel waar je bij reservering direct kunt betalen en vervolgens meteen een factuur krijgt via email. Dit i.v.m. de belastingaangifte voor het komende kwartaal. Heeft iemand tips?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Hoe gaat het met de garantie bij een reseller in zijn werking dan? Ik weet dat bij Apple zelf 9 van de 10 keer je een ander toestel ter plekke krijgt, dat vond ik altijd wel fijn bij ze.crazylegs schreef op donderdag 18 september 2014 @ 21:37:
Ben erg aan het twijfelen.. Straks om 00:01 via icentre een pre-order inleggen, of volgende week in de online apple store zelf.. wat zouden jullie doen?
Waar je m ook koopt je hebt sws garantie bij de apple store!Silversin schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:49:
[...]
Hoe gaat het met de garantie bij een reseller in zijn werking dan? Ik weet dat bij Apple zelf 9 van de 10 keer je een ander toestel ter plekke krijgt, dat vond ik altijd wel fijn bij ze.
Alleen het eerste jaar bij Apple. Het tweede jaar heb je garantie bij de winkel waar je hem gekocht hebt.marijn65 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:50:
[...]
Waar je m ook koopt je hebt sws garantie bij de apple store!
Voor het eerste jaar wel, dan kan je gewoon de Apple store in lopen. Voor de jaren 2 en eventueel 3 moet je toch bij de partij zijn waar je je toestel hebt gekocht.marijn65 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:50:
[...]
Als je hem bij een reseller koopt dan kan je alleen in het 1ste jaar garantie claimen bij Apple zelf.marijn65 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:50:
[...]
Als je hem bij Apple zelf haalt kan je in het 2de jaar ook bij apple zelf aanspraak maken op Europese consumenten garantie.
[ Voor 17% gewijzigd door Armo op 18-09-2014 22:53 ]
Heb maar liefst 9 5S toestellen in mijn bezit gehad.. haha
Aah dus toch 2e en 3e jaar niet bij Apple zelf, ik ga volgende week eens lekker in de rij staan Amsterdam. Hun garantiebeleid scheelt echt enorm veel gezeik.dcell schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:52:
[...]
Voor het eerste jaar wel, dan kan je gewoon de Apple store in lopen. Voor de jaren 2 en eventueel 3 moet je toch bij de partij zijn waar je je toestel hebt gekocht.
Weet iemand of je bij Apple direct (na bestelling) de factuur kunt opvragen? Scheelt wel i.v.m. garanties etc..Nitai schreef op donderdag 18 september 2014 @ 22:43:
[...]
Je kunt toch gewoon bij Gravis.de bestellen? Mailtje naar hen dat je graag de factuur wilt ontvangen. Lijkt mij geen probleem. (eigenlijk bij geen enkele webwinkel...lijkt mij dat een probleem).
An a day keeps the doctor away.
Konden waarschijnlijk niet wachten met cashen..
6+ niet bij icentre, alleen de gewone 6marijn65 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:25:
Ze zijn wel vroeg trouwens.
Konden waarschijnlijk niet wachten met cashen..
Nee hoor, ook de 6+ http://www.icentre.nl/iphone/iphone-6-pluscrazylegs schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:27:
[...]
6+ niet bij icentre, alleen de gewone 6
16GB niet de 64Bekse schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:29:
[...]
Nee hoor, ook de 6+ http://www.icentre.nl/iphone/iphone-6-plus
16gb iphone 6 wit/zilver net voor m'n vriendin besteld bij dixons
En dan nu maar hopen dat de leverdatum werkelijk klopt!clockw1ze schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:35:
Ergens de 6plus 64gb al te bestellen? op iCentre en dixons niet zag ik..
Power to the beat.
Onze iPhone 5 werken allebei nog goed, iig 3 jaar garantie bij Dixonsronaldm3 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:36:
[...]
En dan nu maar hopen dat de leverdatum werkelijk klopt!
Ik wacht nog even op de 6+ 64Gb
Idd alleen de 16gb helaas... Ik ga voor de 128gb maar die hebben ze niet.clockw1ze schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:35:
Ergens de 6plus 64gb al te bestellen? op iCentre en dixons niet zag ik..
In mijn ervaring stuurt Apple pas een (digitale) factuur een paar dagen nadat de verzending heeft plaatsgevonden. De factuurdatum lijkt de verzenddatum te zijn.iApp schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:22:
[...]
Weet iemand of je bij Apple direct (na bestelling) de factuur kunt opvragen? Scheelt wel i.v.m. garanties etc..
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
[ Voor 9% gewijzigd door Da.Rock op 18-09-2014 23:45 ]
Icentre ookDa.Rock schreef op donderdag 18 september 2014 @ 23:44:
Bij Dixons is de levertijd inmiddels opgeschoven naar 20 oktober.
edit: Als je links het model zoekt kun je 'm al gewoon bestellen.
[ Voor 40% gewijzigd door London op 18-09-2014 23:58 ]
Tesla M3LR '21
Bezorg mijn bestelling zondag 26 oktober voor slechts 10.- euro
Intentionally left blank.
Dat lijkt bij alle APR's en AAR's zo te zijn (iCentre, Dixons, BCC).Sovereign schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:04:
Wtf, bij Xando hebben ze alleen de Plus van 16 gig. pff..
[ Voor 29% gewijzigd door Ulster Seedling op 19-09-2014 00:06 ]
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
ff 999 overgemaakt... BAM haha
Binnen Nederland heb je wettelijk 7 dagen bedenktijd, dus dat is geen probleem. In het ergste geval (als annuleren mislukt en je het toestel al in huis hebt) betaal je zelf de verzendkosten voor de retourzending.1nf3n3t7 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:11:
Het is altijd mogelijk om je bestelling nog te annuleren binnen een paar dagen toch? Of retourneren 14 dagen?
[ Voor 9% gewijzigd door Ulster Seedling op 19-09-2014 00:13 ]
Zondag 28.. niet aangeklikt dus. Ben benieuwd of de post meneer vrijdag voor de deur staat.aKra schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:00:
Dixons nu al:
Bezorg mijn bestelling zondag 26 oktober voor slechts 10.- euro
Inderdaad, je kan gewoon op meerdere paarden wedden. Alles wat later dan de eerste zending binnenkomt retourneer je gewoon.Ulster Seedling schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:12:
[...]
Binnen Nederland heb je wettelijk 7 dagen bedenktijd, dus dat is geen probleem. In het ergste geval (als annuleren mislukt en je het toestel al in huis hebt) betaal je zelf de verzendkosten voor de retourzending.
Hier staan de meeste webwinkels wel met de iphone 6, Dixons is al door zijn voorraad heen.
En dat voor een telefoon! Het moet niet gekker worden hahaElayZ schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:07:
Zo 128gb 6 plus besteld bij typhone... nu hopen dat ie echt de 26e geleverd wordt.
ff 999 overgemaakt... BAM haha
Heb de iPhone 6 64Gb zwart besteld bij Dixons,

Hoop dat ze het waar kunnen maken
Tesla M3LR '21
Ik heb gekozen om per overboeking te betalen. De bevestigingsmail kwam snel binnen.1nf3n3t7 schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:23:
Mensen die bij Typhone besteld hebben, hebben jullie een bevestigingsmail gekregen? Of een andere mail met betaalbevestiging, wel betaald hier maar geen mail
Wanneer gaan jullie het geld overmaken?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Haha ja je hebt 200% gelijk hoor, het is ook absoluut idioot!Armo schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:19:
[...]
En dat voor een telefoon! Het moet niet gekker worden haha
Heb de iPhone 6 64Gb zwart besteld bij Dixons,
...
Hoop dat ze het waar kunnen maken
Maja mijn 5S al goed kunnen verkopen aan mn zwager en mn ipad kan ook weg dus scheelt weer.
En ik had zoiets van als ik t doe, dan maar meteen goed en 128gb nemen! Die laatste 100eu kan er dan ook nog wel bij tov de 64gb .16gb is gewoon waste of money imho. Voor 100eu meer heb je 4x zoveel opslag. Snap niet dat ze niet 32-64-128 als opties hebben magoed. 16 is ook binnen no-time vol..
Zojuist al gedaan. Mocht het niets worden qua voorraad dan annuleer ik de boel wel weer.Nitai schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:26:
Ik heb er ook voor gekozen om met vooruitbetaling te betalen. Alleen nergens informatie over voorraden e.d.
Wanneer gaan jullie het geld overmaken?
Ik heb overigens al om 23:56 besteld, dus ik hoop dat ik 1 v/d eerste ben.
Tesla M3LR '21
Tyfoon doet aan loting volgens mij.Las Vegas schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:27:
[...]
Zojuist al gedaan. Mocht het niets worden qua voorraad dan annuleer ik de boel wel weer.
Ik heb overigens al om 23:56 besteld, dus ik hoop dat ik 1 v/d eerste ben.
Leven en laten leven!
Typhone.nl iPhone 6 supersnelle nachtlevering
Geldt de nachtlevering voor alle iPhone 6 pre-orders?
Nee, onze logistieke capaciteit en de iPhone 6 voorraad is beperkt. We hanteren een onafhankelijk systeem waarbij we klanten informeren over de nachtbestelling, hierover wordt u door ons per mail en telefonisch benaderd. Wordt u niet benaderd over een nachtlevering, dan krijgt u de iPhone 6 op de dag van levering bezorgd, zolang de voorraad strekt, op = op.
Hoe weet ik of mijn iPhone 6 ’s nachts wordt bezorgd?
Na het plaatsen van uw pre-order bestelling inclusief abonnement, verneemt u van ons de verwachte levertijd van 26 september. Ons systeem selecteert echter ook een (beperkt) aantal klanten, deze worden gebeld om een afspraak te maken voor een nachtlevering op 26 september tussen 00:06 en 02:00. Als u daar niet over wordt gebeld, dan bent u niet geselecteerd voor de nachtlevering. Het toestel zal in dat geval op 26 september in de ochtend of middag worden bezorgd, zolang de voorraad strekt, op = op.
Voor welke iPhone modellen geldt deze pre-order actie?
De actie geldt voor iPhone 6 en iPhone 6 modellen met de kleuren Space Grey, Silver en Gold met de geheugencapaciteiten van 16, 64 en 128 GB. Hierbij geldt wel de regel: zolang de voorraad strekt, op = op.
iPhone 6 pre-order actievoorwaarden
De actie geldt alleen voor Apple iPhone 6 en iPhone 6 Plus pre-order bestellingen in combinatie met een abonnement, besteld in de periode van 19-09-2014 t/m 25-09-2014.
De nachtlevering vindt plaats in de nacht van donderdag op vrijdag 26 september tussen 00:06 en 02:00, u wordt hiervoor van tevoren telefonisch benaderd.
De actie geldt alleen voor abonnementen die met iDeal zijn vooruitbetaald.
Het abonnement moet door de provider goedgekeurd zijn vóór 25-09-2014. U ontvangt hierover bericht van Typhone.nl.
Klanten die in aanmerking komen voor nachtlevering worden hier telefonisch en per e-mail over ingelicht.
De aanwijzing van de nachtleveringen geschiedt op onpartijdige wijze door willekeurige computerselectie. Over de selectie kan niet worden gecorrespondeerd.
Voor vragen over deze actie kunt u via mail contact opnemen via info@typhone.nl of telefonisch via 040-2353000.
Algemene actievoorwaarden
Typhone.nl geeft geen 100% nachtlevering garantie voor bestelde iPhone 6 smartphones in de pre-order periode van 19-09-2014 t/m 26-09-2014.
De organisatie en partners behouden zich het recht voor om de actie op ieder moment zonder opgaaf van redenen te beëindigen en/of de gecommuniceerde regels, prijzen, actieperiode en voorwaarden te wijzigen.
Medewerkers van de organisatie en partners zijn uitgesloten van deelname.
Aan deze voorwaarden kunnen geen rechten worden ontleend.
Door deelname aan de actie verklaart de deelnemer akkoord te zijn met bovenstaande voorwaarden.
Op deze deelnamevoorwaarden en gebruiksvoorwaarden is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Leven en laten leven!
De actie geldt alleen voor Apple iPhone 6 en iPhone 6 Plus pre-order bestellingen in combinatie met een abonnement, besteld in de periode van 19-09-2014 t/m 25-09-2014.
edit: Spuit11
[ Voor 18% gewijzigd door London op 19-09-2014 00:32 ]
Tesla M3LR '21
Ik heb nu 16GB en ga morgen de de iPhone 6 16GB in Duitsland ophalen, waarom zou dit in no-time vol zitten? Ik heb maar een paar applicaties erop en muziek stream ik via Spotify. Het meeste geheugen gaat naar foto's maar dat komt niet boven de 8GB uit.ElayZ schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:27:
[...]
Haha ja je hebt 200% gelijk hoor, het is ook absoluut idioot!![]()
![]()
Maja mijn 5S al goed kunnen verkopen aan mn zwager en mn ipad kan ook weg dus scheelt weer.
En ik had zoiets van als ik t doe, dan maar meteen goed en 128gb nemen! Die laatste 100eu kan er dan ook nog wel bij tov de 64gb .16gb is gewoon waste of money imho. Voor 100eu meer heb je 4x zoveel opslag. Snap niet dat ze niet 32-64-128 als opties hebben magoed. 16 is ook binnen no-time vol..
Dit is per persoon natuurlijk verschillend.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik gok dat er weinig voorraad over zal zijn...alwaysleft schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:40:
Iemand morgen in Duitsland Oberhousen of Keulen? Laat even weten hoe de voorraad daar is of niet is....
bronDe eerste line-sitters arriveerden woensdagavond rond 23:00 uur in Oberhausen. Ongeveer 25 mensen brachten de nacht van woensdag op donderdag al voor de Apple Store in de Duitse plaats door. Rond 17:30 uur waren er naar schatting 500 line-sitters in Oberhausen.
Van die 16 kun je effectief al een stuk minder gebruiken en een paar grotere apps en veel foto's en video's en je zit echt heeel snel vol hoor... Laat staan als je ook games installeert (FIFA, GTA etc)Famous schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:42:
[...]
Ik heb nu 16GB en ga morgen de de iPhone 6 16GB in Duitsland ophalen, waarom zou dit in no-time vol zitten? Ik heb maar een paar applicaties erop en muziek stream ik via Spotify. Het meeste geheugen gaat naar foto's maar dat komt niet boven de 8GB uit.
Dit is per persoon natuurlijk verschillend.
Leven en laten leven!
Stranglem schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 00:47:
Welk nummer kan je bellen bij Vodafone om hem te bestellen? Gebruiken ze een speciaal nummer? 0800 0001 is gesloten op het moment. Er was een nummer bescchikbaar tussen 0000 en 0100 dacht ik.

[ Voor 24% gewijzigd door Ulster Seedling op 19-09-2014 00:51 ]
Alleen zakelijk of ook particulier?
Leven en laten leven!
Dit topic is gesloten.