Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renfie
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Hier ook 22 nov een iPhone besteld. In de mail stond dat ie tussen 2 en 9 december werd geleverd.
Gisteren avond werd de status veranderd in verzonden en zojuist belde de bezorger aan.
Eerste apple aankoop is hierbij een feit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorgoB
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:00
Hier ook binnen!! oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
5s 16gb gold woensdag besteld op Apple.be en vandaag bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Tip van de dag. iPhone 5S 16GB is als je cadeaukaarten van Wehkamp.nl bij de AH koopt nu maar 594 euro. Hij kost normaal 699 euro, nu met cadeaubonnen maar 594 euro :) Cadeaubonnen zijn tot en met zondag te halen bij de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verzending word voorbereid. Zou het beste uitkomen als hij dinsdag word bezorgd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister kreeg ik een mailtje dat hij verzonden was en ik hem kan verwachten op 10/12, ik kan opeens mijn bestelling niet meer vinden en als ik in het mailtje zelf dat ik hem wil volgen, vind hij ook niks meer?

Edit, hij doet het weer.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Alle iPhone 5S binnen 2 werkdagen in huis bij Apple.nl :)Zie: http://www.iphoneclub.nl/...-binnen-24-uur-verzonden/

[ Voor 45% gewijzigd door alwaysleft op 10-12-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Dat ging ook vlot. Zondagavond m'n abbo verlengd bij T-mobile en aangegeven een iPhone 5S te willen. Er stond op dat er 2-3 werkdagen levertijd op zat. Maandag bestelling bevestigd en wat bijbetaald en bezorgafspraak gemaakt voor vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:33
smesjz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:06:
Dat ging ook vlot. Zondagavond m'n abbo verlengd bij T-mobile en aangegeven een iPhone 5S te willen. Er stond op dat er 2-3 werkdagen levertijd op zat. Maandag bestelling bevestigd en wat bijbetaald en bezorgafspraak gemaakt voor vandaag.
Huh? en ik zit nog steeds te wachten op mijn 5S.. (via typhone.nl besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smesjz
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
1980Wouter schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:15:
Huh? en ik zit nog steeds te wachten op mijn 5S.. (via typhone.nl besteld)
Waarschijnlijk is de voorraad bij T-Mobile groter dan bij resellers zoals Typhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, dat merk ik hier ook. De Phonehouse geeft een wekenlange levertijd aan voor exact dezelfde telefoon bij Vodafone terwijl deze bij Vodafone zelf gewoon op voorraad is momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik hem binnen gekregen. Donderdag had ik hem besteld bij Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
smesjz schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:43:
[...]

Waarschijnlijk is de voorraad bij T-Mobile groter dan bij resellers zoals Typhone.
Ja, het lijkt er in ieder geval sterk op. :)
Vandaag is het precies een maand dat ik al wacht op mijn toestel. Geduld wordt uiteindelijk wel beloond (hoop ik) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chatslet
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 14:37
Zo te zien zijn de levertijden nog steeds bagger. Ik heb dit weekend zelf via de webwinkel van Dixons een 32GB zwarte variant besteld en aangegeven dat ik hem op wil halen bij het filiaal in zaandam. Levertijd zou +/- een week zijn. Is dit realistisch? Of kan het makkelijk een maand gaan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:49
Hoezo bagger? De levertijden van Apple zijn geweldig goed nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Als je bij Apple direct bestelt wel ja. Maar als je via een winkel bestelt, dan blijkt er toch ergens iets goed fout te gaan. Levertijden geven van 6 weken of langer terwijl de levertijd bij Apple zelf slechts een paar dagen bedraagt; dat is natuurlijk absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
Snoop schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:22:
Als je bij Apple direct bestelt wel ja. Maar als je via een winkel bestelt, dan blijkt er toch ergens iets goed fout te gaan. Levertijden geven van 6 weken of langer terwijl de levertijd bij Apple zelf slechts een paar dagen bedraagt; dat is natuurlijk absurd.
zelfs binnen 24 uur sinds gisteren op de apple website. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
1980Wouter schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:25:
[...]

zelfs binnen 24 uur sinds gisteren op de apple website. :/
Kun je nagaan! Het lijken wel APR taferelen met Macbooks en iMacs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-10 19:17
zijn er nog mooie abo aanbiedingen te vinden ergens (vergelijkbaar met die van the phonehouse van laatst), vast niet...

• alwaysleft
Nog een tip voor de mensen die hem willen aanschaffen los, de iPhone 5S. Je kunt 15% korting krijgen op de iPhone 5S, als je hem met de kortingsbonnen van de Wehkamp koopt bij de AH. Dan heb je het 16GB model maar voor 590 euro, in plaats van 699 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
http://www.gsmtopdeal.nl/...cpc&utm_campaign=iphone5c

lijkt mij een hele mooie deal iemand bekend met deze website Miky of ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn24 schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:00:

lijkt mij een hele mooie deal iemand bekend met deze website Miky of ervaringen ?
Ik had van gsmtopdeal mijn vorige mobiel, en abonnement er ook nog steeds van. Alles is goed gegaan en je kan ook in de tmobile winkels terecht als er iets is met je mobiel,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 20:09
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:30:
[...]

Ik had van gsmtopdeal mijn vorige mobiel, en abonnement er ook nog steeds van. Alles is goed gegaan en je kan ook in de tmobile winkels terecht als er iets is met je mobiel,
dankjewel voor je reactie, ben heel erg aan het twijfelen om hier een abbonnement af te sluiten.
helaas is de witte versie ( die ik graag wil ) niet beschikbaar tot 10 January :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 16 december 2013 @ 19:30:
[...]

Nette actie, vergeet wel geen sms bundel van 50 stuks er bij te nemen. Anders zit je met ieder smsje op 25 cent per bericht ;). Ben je dus in totaal 900 euro kwijt na 2 jaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
Kreeg vrijdag een mail van typhone dat waarschijnlijk vandaag voorraad bij hen binnenkomt en deze na ontvangst direct door zullen sturen, hopen op levering morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Beetje of topic misschien, maar nadeel van gsmtopdeal vond ik, toen ik er naar keek, dat de korting na afloop van de contractduur vervalt. Na bijvoorbeeld 24 maanden ga je dus ineens het oorspronkelijke tarief betalen, waardoor je eigenlijk genoodzaakt bent om na 2 jaar een nieuw abo af te sluiten (als je niet ineens 2x zoveel wil gaan betalen dan tijdens de looptijd van het contract). Mijn vriendin sloot daar een abo af van 25 euro per maand, maar na 24 maanden zou dat naar 49,95 gaan en dat vind ik best wel aan de prijs. Ik bepaal liever zelf wanneer ik een nieuw abo af ga sluiten, daardoor heb ik afgelopen jaren al dat geneuzel met leasetoestellen kunnen skippen tot een moment dat er een abo kwam wat ik beter vond passen. Nu een sim-only bij Hi gepakt, €19,50 per maand voor zolang als het abo loopt.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Rupie schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 08:00:
Beetje of topic misschien, maar nadeel van gsmtopdeal vond ik, toen ik er naar keek, dat de korting na afloop van de contractduur vervalt. Na bijvoorbeeld 24 maanden ga je dus ineens het oorspronkelijke tarief betalen, waardoor je eigenlijk genoodzaakt bent om na 2 jaar een nieuw abo af te sluiten (als je niet ineens 2x zoveel wil gaan betalen dan tijdens de looptijd van het contract). Mijn vriendin sloot daar een abo af van 25 euro per maand, maar na 24 maanden zou dat naar 49,95 gaan en dat vind ik best wel aan de prijs. Ik bepaal liever zelf wanneer ik een nieuw abo af ga sluiten, daardoor heb ik afgelopen jaren al dat geneuzel met leasetoestellen kunnen skippen tot een moment dat er een abo kwam wat ik beter vond passen. Nu een sim-only bij Hi gepakt, €19,50 per maand voor zolang als het abo loopt.
Is bijna altijd, daarna kan je toch gewoon naar een goedkope sim-only na die 24 maanden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49

Dit is zeker een leuke deal. Een familielid heeft er een keer iets besteld en dat is erg goed bevallen. Alleen opletten dat je na die 2 jaar overstapt op bv een sim only.
Ik heb er een witte 5c besteld. Nog even geduld hebben.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-10 09:14
Op 09-12 een wit/grijze 32GB besteld bij Vodafone. Tijdens bestellen stond op de website: op voorraad. Tot heden nog niets.
Vandaag maar weer eens gebeld: "we hebben levering problemen" kreeg ik te horen.
"Het kan nog drie weken duren"....
Vreemd, op de site van Vodafone staan ze nog steeds op de status: Op Voorraad.

Thx VodaFail.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:18
Heb jij ook net op het vf forum gepost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
Mijn bestelling van mijn 5s 16gb space grey wordt vandaag bezorgd. Typhone schijnt hem eindelijk op voorraad te hebben gezien de mail gisteren dat ze voortaan op voorraad zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanman
Mizojojo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:51:
Heb jij ook net op het vf forum gepost?
Yep, niet dat dat veel helpt, maar 't maakt m'n frustratie wel duidelijk bij Vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmanen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-08 09:45
Fanman schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:54:
[...]

Yep, niet dat dat veel helpt, maar 't maakt m'n frustratie wel duidelijk bij Vodafone :)
@Fanman @Mickw: Ik heb sinds gister een gesprek gaande op twitter met het webcare team. Ik heb vorige week (10 december) een zwarte 16GB besteld, ze weten niet wanneer ze hem kunnen leveren, schijnt enkele weken(!) te zijn nog. De F&F medewerker wist me te vertellen dat het zelfs pas in januari zou zijn. Lijkt toch echt op misleiding. :(

Ben benieuwd wanneer ze die "op voorraad" status wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanman
Rmanen schreef op woensdag 18 december 2013 @ 10:57:
[...]
Lijkt toch echt op misleiding. :(
Daar wees ik een medewerker op, en die verwees gelijk naar hun levering voorwaarden. Volgens die voorwaarden mogen ze er een maand over doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmanen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-08 09:45
Klopt, maar de medewerker die ik aan de telefoon had kon ook dat niet garanderen!
Fanman schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:01:
[...]

Daar wees ik een medewerker op, en die verwees gelijk naar hun levering voorwaarden. Volgens die voorwaarden mogen ze er een maand over doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-10 18:19

Het is vooral een goede aanbieding als je veel belt. Je kunt namelijk ook een Tele2 abonnement vinden van 100 belminuten of 100 SMS en 1,5GB data voor in totaal €794. Dus dan ben je €70 goedkoper uit voor minder belminuten en dubbel zoveel data. Tele2 werkt ook op het T-Mobile netwerk, dus kwa dekking zou het weinig moeten uitmaken. Voordeel van T-Mobile is wel dat je naar een T-Mobile winkel kunt gaan als je problemen ondervindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
Ik ben in dubio..in januari mag ik verlengen bij Vodafone, meer dan 10 jaar klant.
Ik kan mezelf echter absoluut niet vinden in de 'aanbiedingen'/prijzen die zij nu aanbieden.

Ik wil een 1 jarig abonnement en zo min mogelijk voor het toestel betalen (dat wil iedereen), dat is zowel bij bijbetaling of maandkosten, echter kom je altijd zo rond de 1000+ uit.

De opties zijn dan, los kopen en sim only OF wachten totdat ze een "mooie" aanbieding aanbieden voor een vaste klant (loyalty)...ik betwijfel alleen of dit ook daadwerkelijk interessant is na alle verhalen te lezen op fora, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Laatst online: 07:18
Er wordt igg niet meer gewerkt met kl scores zoals voorheen, je kan wel korting krijgen maar dat was dacht ik 5 of 2 euro op je abbo kosten en niet op het toestel zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
Ja precies en dat krijg je ook met F&F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiele87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-10 22:25
Voor degene die ook de 5s tijdens de vodafone actie bij phonehouse hebben besteld. Ik heb vragen gesteld over de levertijd en het ingaan van het abonnement, waarop het volgende is geantwoord:

Er loopt momenteel een grote bestelling Iphone5s, wanneer deze geleverd gaan worden en of er voor iedereen een telefoon is, kan niet met zekerheid gezegd worden. Wel gaven ze aan 'er bovenop te zitten' wat me ook logisch lijkt. Verder werd er gemeld dat het nieuwe abonnement pas ingaat op het moment dat de telefoon is ontvangen.

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-04 13:45
@ Tiele: ik ben ook aan 't wachten. de witte en gouden versies zijn overigens wel beschikbaar. Dus volgens mij gaat t vooral om space grey.

Waar ik mij vooral aan stoor is dat je een medewerker aan de telefoon hebt die dan je status gaat checken: en aangeeft je pakketje staat klaar in 't magazijn, waarschijnlijk wachten ze alleen nog op je telefoon, verder is 't klaar om te verzenden.

• erickov
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-10 10:25
Gisteren mn abo verlengd bij vodafone met de 5S 16 GB Space Gray. Er zou 2-3 weken levertijd zijn. Wel besteld, dus ben benieuwd hoe lang het nu werkelijk gaat duren als ik de verhalen zo hoor. De witte waren overigens wel zo leverbaar.

Uncomfortable silence can be so loud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithkj
Ja, dat zeggen ze ook tegen mij. Alleen is dat volgens mij gewoon een zoethoudertje en weten ze 't niet.

Waar t mis gaat is dat Apple een positie heeft waarbij ze niet aangeven wanneer, hoeveel telefoons worden geleverd en in welke verhouding (kleuren). Vodafone zou als groot afnemer moeten zorgen dat ze hun leverancier hierop aanspreken...Maar....dan zegt Apple: Vodafone, willen jullie onze telefoons hebben of niet? Dus we kunnen afgeven op Vodafone, maar ik vrees dat de arrogantie van de fruitboer een grotere rol speelt én 't is zulk slim spul dat we t allemaal braaf blijven kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiele87
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-10 22:25
Nou, ik ben vanmiddag gebeld door AMP, morgen gaat mijn toestel wellicht geleverd worden. Achteraf dus nog sneller dan verwacht! Er zit dus gang in het afleveren van de telefoons van de vodafone/phonehouse-actie.

[ Voor 3% gewijzigd door tiele87 op 20-12-2013 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithkj
Ze hadden gisteren bij de Belcompany in Utrecht ook n bord buiten staan dat ze ook 5s space gray op voorraad hebben! dus lijkt erop dat zij ook een zending hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Welke van de drie in Utrecht was dat?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithkj
In de binnenstad, vlakbij Vredeburg 2 deuren naast de Vodafone winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123coen123
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-10 19:29
Bij KPN en Hi zijn de toestellen prima leverbaar.

Vreemd dat Vodafone nog zulke lange levertijden opgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Zelfs Coolblue ( pdashop.nl) verkoopt de 16 GB iPhone 5S nu los. Snelle leveringen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bij de belsimpel.nl zijn het ook wel rotzakken hoor. iPhone 5S 32gb besteld toen hij gewoon als "op voorraad" stond, staat er bij m'n bestelling "wacht op levering van leverancier". Als ik vervolgens op de site zelf kijk staat daar nog steeds dat ze hem in voorraad hebben.

Maar goed, heb hem ook besteld midden in de feestdagen periode dus had al wel op wat vertraging gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Tip, de iPhone 5S 16 GB is deze week "maar" 677 euro op Mediamarkt.nl, zie:

http://www.mediamarkt.nl/...2,1043730.html?langId=-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PublishedMeteor
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Als ik dit allemaal zo lees ben ik dus niet de enige die pech heeft met Vodafone. 17 december besteld en er werd mij verteld dat het 10-15 werkdagen zou duren voor ik mijn telefoon had (iPhone 5s). Inmiddels een paar keer contact gehad met ze en daar werd me verteld dat die levertijd geld mits het toestel op voorraad is. Na de laatste keer contact (volgensmij eergisteren) was er nog steeds helemaal niets bekend over de levering. Het zal dus wachten worden tot januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
Volgens mij gaat Vodafone weer leveren. Heb 18 december besteld en krijg net een mail dat deze is verstuurd vandaag. Ik vraag mij alleen af, gebruiken ze geen track and trace daar? Of wordt deze nog in een aparte mail vermeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PublishedMeteor
  • Nu online
Ik heb ook vandaag een mail ontvangen dat hij verzonden is. Volgensmij komt de track and trace via een aparte mail nog verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithkj
Die van mij komt vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PublishedMeteor
  • Nu online
Heb je een losse mail ontvangen die dat bevestigd? Ik heb enkel gisteren te horen gekregen dat die van mij verzonden is maar heb geen idee hoe ver het staat met de levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erickov
PublishedMeteor schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:34:
[...]

Heb je een losse mail ontvangen die dat bevestigd? Ik heb enkel gisteren te horen gekregen dat die van mij verzonden is maar heb geen idee hoe ver het staat met de levering.
Ik heb de track and trace opgevraagd bij Vodafone. Zij vertelde mij dat als je die mail hebt gehad, levering vaak de volgende dag is. Gezien mijn track and trace klopt dit wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PublishedMeteor
  • Nu online
erickov schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:42:
[...]

Ik heb de track and trace opgevraagd bij Vodafone. Zij vertelde mij dat als je die mail hebt gehad, levering vaak de volgende dag is. Gezien mijn track and trace klopt dit wel :)
Oke nice. Waar heb je die code precies opgevraagd?

EDIT: Heb hem al. Heb even aan chat gestart met een medewerker. Hij word inderdaad vandaag geleverd :D

[ Voor 13% gewijzigd door PublishedMeteor op 03-01-2014 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
Net met VF Loyalty gebeld, kreeg de volgende "geweldige" aanbieding:
Onb bellen/Onb sms + 2GB data: 50eu p.m., eenmalige bijbetaling 315eu. (toestel 5s 16gb)

Nu hebben ze bij Tele2 een abo:
600min/600sms + 1.5GB data: 50eu p.m., eenmalige bijbetaling 163eu.

Vaste klanten worden tegenwoordig absoluut niet meer gewaardeerd, het is dat ik altijd goede ervaringen met VF heb gehad en ik daarom erg twijfel om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:24
Weet wel dat Tele2 via het T-mobile netwerk gaat, dus weet niet hoe de dekking van tmobile in jouw gebied is. Daarnaast krijg je bij VF 4G binnen het abonnement en dat heeft tele 2 (nog) niet. Wel even kijken of je binnen het 4G gebied woont van Vodafone daar het nog niet overal beschikbaar is. Het is een besparing van 6,30 per maand over 2 jaar t.o.v. Vodafone.

Als je nu tevreden bent, moet je je afvragen of het die 6 euro per maand waard is om naar een andere provider over te stappen. If it ain't broke don't fix it :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
De aboduur is trouwens 1 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:24
Ah dan is het wel een koopje bij tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-10 18:19
Hoe kom je aan die Tele2 abo? Via studentmobiel? Die €50/maand is alleen voor 600 minuten/sms. 1,5GB data kost nog €17,50/maand extra. Dus ben je zelfs duurder uit dan bij verlenging bij VF.

Ik kan geen goedkoper mobiel abonnement vinden met zoveel belminuten en data dan VF RED verlenging. Eventueel kun je verlengen via smartphoneshop.nl aangezien zij enkele tientjes goedkoper zijn dan direct bij VF.
http://vindabo.nl/search....=0&s=Apple+iPhone+5S+16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Phonehouse heeft eindelijk twee mijn bestelde iPhones binnengekregen:
- iPhone 5S 64GB silver voor 329 in combinatie met 1 jarig Vodafone BSW 100 á 23,00 per maand
- iPhone 5S 32GB gold voor 284 in combinatie met 1 jarig Vodafone BSW 100 á 23,00 per maand

Beide telefoons besteld rond 26 november tijdens actieweekend van de Phonehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 13:39

DancePlaza

ninja

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakersOnly schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:47:
Phonehouse heeft eindelijk twee mijn bestelde iPhones binnengekregen:
- iPhone 5S 64GB silver voor 329 in combinatie met 1 jarig Vodafone BSW 100 á 23,00 per maand
- iPhone 5S 32GB gold voor 284 in combinatie met 1 jarig Vodafone BSW 100 á 23,00 per maand

Beide telefoons besteld rond 26 november tijdens actieweekend van de Phonehouse.
Hoe kom je aan die prijzen? Toen ik de actie bekeek, kostte de 64GB 381 euro , de 32GB 331 euro en de 16 GB 281 euro icm met elk willekeurig abonnement. De BSW 100 was het laagste abonnement.

Deze prijzen zijn incl de (belachelijke) thuiskopieheffing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packetguy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-10 10:12
Iemand ervaring met de shop telecomlink?

Ik zoek een los toestel.

In de ervaringen van pricewatch ziet het er goed uit maar ik vind de prijzen best wat lager als bij andere webwinkels.

Bijvoorbeeld de iphone 5 64gb voor 660,-

http://www.telecomlink.nl...cpc&utm_campaign=tweakers

[ Voor 5% gewijzigd door Packetguy op 21-01-2014 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-10 18:35
Ik heb net 2x de 64GB besteld en 1x de 16GB, de 16Gb word al op 19 September uitgeleverd en die 64GB word pas over 7-10 dagen verzonden, zou er nu al zo veel besteld zijn of is die 64GB gewoon moeilijker leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Niet online
Heb net via apple.de de iPhone 6 16gb gereserveerd. Kan hem de 19e ophalen in de store in Oberhausen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik wil graag de 32... :P 16 is net te weinig en 64 is gelijk zo groot..

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-10 18:33
colorsone schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:53:
Ik heb net 2x de 64GB besteld en 1x de 16GB, de 16Gb word al op 19 September uitgeleverd en die 64GB word pas over 7-10 dagen verzonden, zou er nu al zo veel besteld zijn of is die 64GB gewoon moeilijker leverbaar?
Hoop dat wanneer je via de NL store kan bestellen, de 64GB wel makkelijk te verkrijgen is..

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:12

page404

Website says no

Ik zie nu al 3 weken levertijd :(
En helaas niet naar Nld verzenden. Ze zijn niet gek daar bij Apple ;)

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Remko.me schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 11:07:
Ik wil graag de 32... :P 16 is net te weinig en 64 is gelijk zo groot..
De 64 heeft de prijs van de 32, dus je hebt de andere 32 gb gratis. :) Ik zit zelf ook te twijfelen, maar aangezien ik vooralsnog zelden problemen had op mijn huidige iphone 4/4s/5 en ipad 2/3/4/air ga ik toch maar voor de 16 gb (scheelt overigens weer 100 euries).

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:02
colorsone schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 10:53:
Veel besteld, zijn er nog weinig die 16gb willen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:42
Scrtz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:19:
[...]

Ik ben zelf ook voor de 64 GB gegaan, wordt een beetje niet goed van het iedere keer je telefoon leeg halen als er een update van Tom Tom (1.8 - 2 GB download) is. 32 GB was groot genoeg geweest, andere kant wel lekker om flink veel muziek er op te zetten, omdat Spotify ook niet alles is (cache die maar groeit en groeit).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennissimeau
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-10 23:57
Is het nou zo dat als iedereen 'm op internet reserveert, er straks wellicht niks meer in de winkel ligt als je daar in de rij gaat liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unknown
  • Niet online
Zijn er meer die hem hebben gereserveerd, wel de bevestiging op het scherm gehad dat het is bevestigd (deze ook geprint), maar geen email ofzo gehad.

update: mail net ontvangen, met bevestiging dat hij klaar ligt.

[ Voor 18% gewijzigd door Unknown op 12-09-2014 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrtz schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 13:19:
[...]

Nou dat hoop ik niet want dan blijf ik met 4 Plus modellen zitten ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Unknown schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 15:08:
Zijn er meer die hem hebben gereserveerd, wel de bevestiging op het scherm gehad dat het is bevestigd (deze ook geprint), maar geen email ofzo gehad.
Ja ik, en de AppStore app heeft verbinding problemen. Mijn vriendin heeft wel een mail gehad. Die is dus zeker gereserveerd denk ik.

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 23:20

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica