Yep, wordt binnen een week terug gestort123coen123 schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:01:
Ook de 5S bij Dixons gekocht voor €670Toch leuk die Gulle Giften en morgen al in huis ipv 2 weken wachten!
Meteen geanuleerd bij Apple.nl. Had daar al betaald met ideal. Dat bedrag wordt binnen een weekje wel terug gestort denk ik?
Nog maar 3 versies op voorraad bij Dixons.nl, de 16 GB goud en zilver en nog 3 gouden 32 GB.
[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 15-11-2013 11:12 ]
Wie een zilveren 16GB 5S wilt, moet snel zijn bij Dixons. Nog maar 6 stuks op voorraad daar...
Bij de a-mac in Den Bosch een space-gray 5S-32Gb gekocht. Ze hebben nog voorraad om naar verwachting het weekend door te komen.
iPhone 5S zwart en zilver 16 GB op voorraad bij Komplett.nl:
http://www.komplett.nl/ko...02tab/03_gsm/default.aspx
http://www.komplett.nl/ko...02tab/03_gsm/default.aspx
Ik dacht dat de gold eerder was uitverkocht. Maar blijkbaar wordt de space gray toch beter verkocht. Vriendin van mij heeft vanmorgen 9:00 uur bij de dixons gestaan. Blijkbaar was er maar 1 op voorraad en online nog genoeg (momenteel)alwaysleft schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:01:
Als je een iPhone 5S 16 GB Space Gray wilt bij Dixons.nl moet je snel zijn. Nog maar 2 stuks:
http://www.dixons.nl/tele...ce-grey.html#.UoXw6JErby4
En inmiddels uitverkocht...
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Gelukkig genoeg alternatieve sites die de 16 GB spacegray op voorraad hebben, zoals Komplett.nl:pinokkia schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 12:56:
[...]
Ik dacht dat de gold eerder was uitverkocht. Maar blijkbaar wordt de space gray toch beter verkocht. Vriendin van mij heeft vanmorgen 9:00 uur bij de dixons gestaan. Blijkbaar was er maar 1 op voorraad en online nog genoeg (momenteel)
http://www.komplett.nl/ko...e-5s-16gb-4g/details.aspx
Bij mij was het binnen een dag.alwaysleft schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 11:02:
[...]
Yep, wordt binnen een week terug gestort
Leveringen gaan lekker nu.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Kun je bij Dixons zien of de telefoon nog wordt geleverd, of dat dat het een reservering betreft?
Toen ik bestelde schommelde de voorraad tussen 1 en 2. Nu betreft het een reservering.
Mijn bestelling bij Apple staat al enige tijd op 13 nov - 19 nov en aan de telefoon hebben ze het al over 18 nov verzenden.
Toen ik bestelde schommelde de voorraad tussen 1 en 2. Nu betreft het een reservering.
Mijn bestelling bij Apple staat al enige tijd op 13 nov - 19 nov en aan de telefoon hebben ze het al over 18 nov verzenden.
Was vandaag eind van de middag bij de Dixons in Emmen: geen enkele 5s beschikbaar. Slechts wanneer je 1 bestelt, wordt die geleverd (mits op voorraad natuurlijk).
Heb me maar weer berust in het afwachten op de levering via de Apple Store. Staat gepland tussen 13-Nov en 19-Nov. Waarschijnlijk wordt het nog wel een weekje wachten......
Heb me maar weer berust in het afwachten op de levering via de Apple Store. Staat gepland tussen 13-Nov en 19-Nov. Waarschijnlijk wordt het nog wel een weekje wachten......
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Waarschijnlijk ben ik net te laat geweest bij Dixons. De bestelling staat nog steeds in de status "in behandeling" en heb verder geen e-mails ontvangen.
Mensen die buiten de pot pissen, heb ik goed nieuws voor. Alle modellen 16 en 32 GB iPhone 5S zijn gewoon op voorraad bij Centralpoint, zie:
http://www.centralpoint.n...set=1&searchVendors=Apple
Drie telefoons vooruitbetalen en niet nog niet krijgen wordt me te gortig. Bij CentralPoint had ik de vorige keer hetzelfde probleem als nu: overal leverbaar maar niet waar ik besteld had.
op 26 oktober besteld bij de apple.nl
Inmiddels staat er:
Verzending wordt voorbereid Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks
Geleverd: 13 Nov, 2013 - 19 Nov, 2013 door Expreslevering.
Ik verwacht de iphone 5s dan aankomende dinsdag (19 nov) thuis te hebben.
Inmiddels staat er:
Ik hoor graag van mensen die gister via Dixons besteld hebben en de telefoon vandaag gebracht krijgen. Daarbij hoor ik ook graag het type toestel en de tijd van bestellen.
Oké,
Ik heb gisteren de 16gb space grey bij dixons besteld. Om 6:10 stond daarvan de vooraad op 19 stuks. Vanwege mijn werk kon ik niet eerder dan 9:30 mijn bestelling plaatsen, daarna stond de vooraad nog op 12 stuks.
Order staat nu nog steeds op in behandeling, denk dat het nog wel een week kan duren voor ik hem heb.
Update: 14:15 net ontvangen!
Ik heb gisteren de 16gb space grey bij dixons besteld. Om 6:10 stond daarvan de vooraad op 19 stuks. Vanwege mijn werk kon ik niet eerder dan 9:30 mijn bestelling plaatsen, daarna stond de vooraad nog op 12 stuks.
Order staat nu nog steeds op in behandeling, denk dat het nog wel een week kan duren voor ik hem heb.
Update: 14:15 net ontvangen!
[ Voor 5% gewijzigd door Josvdv op 16-11-2013 14:21 ]
Ik heb woensdag een bestelling geplaatst op de website van Mediamarkt België met als afleveradres "ophalen in de lokale Mediamarkt". Het toestel (64GB, spacegrijs) stond als "onmiddellijk beschikbaar" vermeld. Na een telefoontje met de lokale vestiging werd bevestigd dat er online 15 stuks beschikbaar waren en dat er nog deze week een bijkomende levering gepland staat / stond.Powerblast schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 21:54:
[...]
Ik zou er zo te zien maar al niet op hopen. Melden ze op hun site dat de levering van de 5s nog wel een week of twee kan duren zo te zien. Zelfs de mediamarkt heeft ze volgens hun site beschikbaar... Ik wacht het nog tot eind deze week maar ga dan misschien toch eens zien naar alternatieven.
En ja hoor, de volgende werkdag, donderdag, kreeg ik een mailtje dat mijn exemplaar binnen was en ik hem kon komen ophalen. 's Avonds ben ik nog langsgeweest bij mijn provider om mijn SIM-kaartje om te schakelen naar nano-SIM en dat was ook in minder dan een minuut geregeld. Sinds dan ben ik dan ook een meer dan tevreden gebruiker van de 5S. Het verschil met de 4S (waar ik ook heel tevreden van was) is niet gigantisch, maar voor mij toch voldoende om de overstap te "rechtvaardigen". Ik gebruik de iPhone dan ook heel intensief, zowel voor werk- als privé-doeleinden.
De Switch winkel kon enkel bevestigen dat de levering bij hen blijkbaar inderdaad een 2-tal weken uitgesteld is en dat ze daardoor al verschillende wachtenden teleur moesten stellen. De verbazing van de verkoper was dan ook groot toen ik zei dat ik op 24u via Mediamarkt het gewenste toestel kon bekomen.
De bestelling bij Switch laat ik wel staan, zo kan ik mijn vrouw met de feestdagen verrassen (ze komt nooit op GoT, dus maak me geen zorgen
Zo, nu ga ik wat verder rondneuzen in de settings van de 5S, zodat alles optimaal ingesteld staat. Have fun!
Hoppa, gisteren om 10:10 2x een gouden 5S ontvangen van de UPS guy 
Gisteren alles ingesteld. Tis echt een feest om vanaf een 4 naar de 5S te gaan
Touch ID is de bom
Gisteren alles ingesteld. Tis echt een feest om vanaf een 4 naar de 5S te gaan
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ben vandaag ook bij de Switch langsgeweest. Aangezien mediamarkt inderdaad vrijwel direct kon leveren, toch maar geannuleerd bij Switch en snel naar de mediamarkt geredenBrynnie schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 10:02:
[...]
Ik heb woensdag een bestelling geplaatst op de website van Mediamarkt België met als afleveradres "ophalen in de lokale Mediamarkt". Het toestel (64GB, spacegrijs) stond als "onmiddellijk beschikbaar" vermeld. Na een telefoontje met de lokale vestiging werd bevestigd dat er online 15 stuks beschikbaar waren en dat er nog deze week een bijkomende levering gepland staat / stond.
En ja hoor, de volgende werkdag, donderdag, kreeg ik een mailtje dat mijn exemplaar binnen was en ik hem kon komen ophalen. 's Avonds ben ik nog langsgeweest bij mijn provider om mijn SIM-kaartje om te schakelen naar nano-SIM en dat was ook in minder dan een minuut geregeld. Sinds dan ben ik dan ook een meer dan tevreden gebruiker van de 5S. Het verschil met de 4S (waar ik ook heel tevreden van was) is niet gigantisch, maar voor mij toch voldoende om de overstap te "rechtvaardigen". Ik gebruik de iPhone dan ook heel intensief, zowel voor werk- als privé-doeleinden.
De Switch winkel kon enkel bevestigen dat de levering bij hen blijkbaar inderdaad een 2-tal weken uitgesteld is en dat ze daardoor al verschillende wachtenden teleur moesten stellen. De verbazing van de verkoper was dan ook groot toen ik zei dat ik op 24u via Mediamarkt het gewenste toestel kon bekomen.
De bestelling bij Switch laat ik wel staan, zo kan ik mijn vrouw met de feestdagen verrassen (ze komt nooit op GoT, dus maak me geen zorgen). We zien wel wanneer hij daar beschikbaar wordt...
Zo, nu ga ik wat verder rondneuzen in de settings van de 5S, zodat alles optimaal ingesteld staat. Have fun!
Tip: de iPhone 5S 16 GB in alle kleuren is op voorraad op Telecomlink.nl
De 32 GB in de kleuren zilver en zwart op voorraad van de 5S. Hele goede reviews op pricewatch. Hoef je niet eens de deur uit! http://www.telecomlink.nl/apple-iphone-5s-c-109/
De 32 GB in de kleuren zilver en zwart op voorraad van de 5S. Hele goede reviews op pricewatch. Hoef je niet eens de deur uit! http://www.telecomlink.nl/apple-iphone-5s-c-109/
[ Voor 12% gewijzigd door alwaysleft op 17-11-2013 10:00 ]
Het lijkt erop of iedereen inmiddels voorraad heeft, behalve Vodafone. Ik zal nog eens mijn abonement midden in de nacht bij ze verlengen "om er als eerste bij te zijn". Tegen de tijd dat ze eindelijk kunnen leveren zal de iPhone 6 al wel bekend gemaakt zijn.
Verwijderd
Ik mag vandaag verlengen bij hi. Hoe groot is de kans dat ik vanmiddag met een iphone 5s de deur uit loop?
Ik denk groot, want kpn/hi heeft meestal een grote voorraad. Je kan sinds kort ook gewoon met een hi abonnement bij een kpn winkel verlengen.Verwijderd schreef op maandag 18 november 2013 @ 10:15:
Ik mag vandaag verlengen bij hi. Hoe groot is de kans dat ik vanmiddag met een iphone 5s de deur uit loop?
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Vrijdagmiddag gouden 16GB besteld. Zaterdag rond het middaguur de Dixons binnengelopen (nog geen bevestiging via die mail gehad dat die al op te halen was). Tijdens het wachten op een medewerker die mij kon helpen kwam toevallig de bevestigingsmail binnen. Afgerekend en naar de belcompany gelopen voor een nieuwe sim. Thuis een icloud backup terug gezet van mijn 4S en tot op heden zeer tevredenBrains schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 08:41:
Ik hoor graag van mensen die gister via Dixons besteld hebben en de telefoon vandaag gebracht krijgen. Daarbij hoor ik ook graag het type toestel en de tijd van bestellen.
Als ik nu op de site kijk staat mijn order nog wel in behandeling. Dus dat blijft wel vreemd.
Dinsdag 29 oktober een iPhone 5s Spacegray 16 gb besteld bij Vodafone met nieuw abbo+nummerbehoud en zojuist gebeld om afspraak te maken voor levering morgen.
3 weken geduurd in totaal dus, ik had op langer gerekend dus valt mij alles mee!
( alleen wel jammer dat je helemaal geen updates krijgt over hoever het staat met je bestelling of ergens kunt lezen wat de verwachtte levertijd is )
3 weken geduurd in totaal dus, ik had op langer gerekend dus valt mij alles mee!
( alleen wel jammer dat je helemaal geen updates krijgt over hoever het staat met je bestelling of ergens kunt lezen wat de verwachtte levertijd is )
Kheb een dag later de 5S besteld, en heb zojuist bericht ontvangen: Uw order is verzonden!Bibosjakie schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 07:17:
op 26 oktober besteld bij de apple.nl
Inmiddels staat er:
Afleverdatum is morgen. Ben benieuwd! Het geduld was wel al danig aan het eind van z'n latijn
Al met al praten we over een doorlooptijd van zo'n 3wkn....
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Into Telecom levert ze inmiddels ook uit
Vandaag twee stuks van de 5S 32 GB Silver binnen gekregen 
Geloof rond 3 november besteld. Ik had eigenlijk verwacht nog wel drie weken te moeten wachten!
Geloof rond 3 november besteld. Ik had eigenlijk verwacht nog wel drie weken te moeten wachten!
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Helaas, gewoon een reclamestunt. Ik heb de telefoon direct besteld toen ik de nieuwsbrief binnen kreeg waarin stond dat de telefoon op voorraad was. Ik ben nog aan het wachten en ze kunnen me niet vertellen wanneer ze hem kunnen leveren.alwaysleft schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 22:14:
Mensen die buiten de pot pissen, heb ik goed nieuws voor. Alle modellen 16 en 32 GB iPhone 5S zijn gewoon op voorraad bij Centralpoint, zie:
Centralpoint.nl belazert de boel met beloftes die ze niet waar kunnen maken. Helaas blijken zij gewoon de zoveelste webshop te zijn die klanten lokt met voorraad die ze niet hebben.
Mijn iPhone 5s Gold 32gb is onderweg en komt om 13:00 -15:00 aan
Domoticz + Fotografie + Gaming
Dank voor de tip, de 16gb zwart is op voorraad (ook even gebeld om het te checken) en meteen besteld. Als het goed is heb ik 'm morgen binnen.alwaysleft schreef op zondag 17 november 2013 @ 00:02:
Tip: de iPhone 5S 16 GB in alle kleuren is op voorraad op Telecomlink.nl
Hier ook nog steeds wachtende op de 5S 32gb goud, via tele2 besteld en dit is inmiddels de 4e week dat ik wacht.
Bellen heeft ook vrij weinig zin, elke keer krijg je weer een ander verhaal te horen
Bellen heeft ook vrij weinig zin, elke keer krijg je weer een ander verhaal te horen
hier blije 32gb goud bezitter supermooi ding ik heb vanaf 23 September gewacht.
Domoticz + Fotografie + Gaming
Vriend van me besteld er ieder jaar de iPhone. Super service en super verpakt altijd. Top internet winkeltjeBananeman schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:05:
[...]
Dank voor de tip, de 16gb zwart is op voorraad (ook even gebeld om het te checken) en meteen besteld. Als het goed is heb ik 'm morgen binnen.
Dat is gewoon de boel bedriegen, foei CentralpointBananeman schreef op woensdag 20 november 2013 @ 10:12:
[...]
Helaas, gewoon een reclamestunt. Ik heb de telefoon direct besteld toen ik de nieuwsbrief binnen kreeg waarin stond dat de telefoon op voorraad was. Ik ben nog aan het wachten en ze kunnen me niet vertellen wanneer ze hem kunnen leveren.
Centralpoint.nl belazert de boel met beloftes die ze niet waar kunnen maken. Helaas blijken zij gewoon de zoveelste webshop te zijn die klanten lokt met voorraad die ze niet hebben.
Idd. Gisteren en vandaag kreeg ik te horen (telefonisch en per mail) dat ze niks konden leveren, en tegelijkertijd plaatsten ze dit op Twitter: https://twitter.com/iCentralpoint/status/402883361553006592 Dan houd je mij en anderen gewoon voor de gek. Ik bestel daar iig niets meer.alwaysleft schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:55:
[...]
Dat is gewoon de boel bedriegen, foei Centralpoint
Al verzendbewijs van je iPhone 5S bij Telecomlink.nl?Bananeman schreef op woensdag 20 november 2013 @ 20:20:
[...]
Idd. Gisteren en vandaag kreeg ik te horen (telefonisch en per mail) dat ze niks konden leveren, en tegelijkertijd plaatsten ze dit op Twitter: https://twitter.com/iCentralpoint/status/402883361553006592 Dan houd je mij en anderen gewoon voor de gek. Ik bestel daar iig niets meer.
Yepalwaysleft schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:01:
[...]
Al verzendbewijs van je iPhone 5S bij Telecomlink.nl?
Of er een telefoon of een baksteen in het pakketje zit weet ik natuurlijk morgen pas
edit: en netjes geleverd vandaag. Een iPhone 5s dan hè, geen baksteen
[ Voor 11% gewijzigd door Bananeman op 21-11-2013 17:58 ]
Mooi zoBananeman schreef op woensdag 20 november 2013 @ 22:26:
[...]
Yep
Of er een telefoon of een baksteen in het pakketje zit weet ik natuurlijk morgen pas
edit: en netjes geleverd vandaag. Een iPhone 5s dan hè, geen baksteen
Saturn.nl heeft alle 16GB modellen direct leverbaar: http://www.saturn.nl/weba...op&query=iphone%205s%20GB
Net besteld, morgen wordt hij geleverd door saturn. Helaas niet de volgende dag zoals geadverteerd maar nog behoorlijk snel. Vestiging Zaandam had ze vanochtend nog op voorraad trouwens volgens de site, dus mocht je in de buurt wonen...
<Zinloze tekst hier>
9 november ook gekozen voor de iphone 5s 16GB space grey bij Typhone.
Gisteren een mailtje ontvangen dat het toestel momenteel erg slecht te krijgen is in Nederland.
"Helaas is het toestel momenteel erg lastig leverbaar in Nederland. Hierdoor kunnen wij uw bestelling momenteel niet uitleveren. Wanneer het toestel wordt verwacht vanuit onze leverancier is helaas nog niet bekend. Wij doen er uiteraard alles aan om het toestel zo spoedig mogelijk te leveren."
Gisteren een mailtje ontvangen dat het toestel momenteel erg slecht te krijgen is in Nederland.
"Helaas is het toestel momenteel erg lastig leverbaar in Nederland. Hierdoor kunnen wij uw bestelling momenteel niet uitleveren. Wanneer het toestel wordt verwacht vanuit onze leverancier is helaas nog niet bekend. Wij doen er uiteraard alles aan om het toestel zo spoedig mogelijk te leveren."
Vodafone Alkmaar, zondags besteld, dinsdag kon ik hem ophalen. Bij de Apple store in Alkmaar hadden ze er ook nog een heleboel op voorraad zondag.
Alle 16GB modellen 5S zijn ook op voorraad bij www.gravis.de. Voor 715 euro heb je hem dan in huis binnen 3 werkdagen.
Nou lekker dan.. iPhone 5S champagne kleur besteld bij KPN ongeveer 2 weken geleden. Deze zou voor het weekeind binnenkomen maar ik zat helaas niet bij die levering. Inmiddels hopen ze rond 10 december bij de volgende levering mijn toestel binnen te krijgen..
K*T natuurlijk, want ik had mijn 4S de dag voordat mijn toestel binnen zou komen net verkocht
Als ik hem ergens anders met KPN abbo kan bestellen doe ik dat meteen (mag direct annuleren vanzelfsprekend)
K*T natuurlijk, want ik had mijn 4S de dag voordat mijn toestel binnen zou komen net verkocht
Als ik hem ergens anders met KPN abbo kan bestellen doe ik dat meteen (mag direct annuleren vanzelfsprekend)
This space is occupied
Goed nieuws, via Apple.nl is de goude en zilveren iPhone 5S in alle varianten binnen 7 werkdagen thuisbezorgd
Dus de levertijd is nu acceptabel! Zie: http://store.apple.com/nl/buy-iphone/iphone5s
De zwarte staat nog steeds op 2 weken verzendklaar.
[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 25-11-2013 15:50 ]
Zoals iets eerder aangegeven heb ik die van mij (een zwarte) de 12e aan het einde van de dag besteld, de 20e binnen. 7 dagen dus. Al is dat uiteraard geen garantiealwaysleft schreef op maandag 25 november 2013 @ 15:49:
Goed nieuws, via Apple.nl is de goude en zilveren iPhone 5S in alle varianten binnen 7 werkdagen thuisbezorgdDus de levertijd is nu acceptabel! Zie: http://store.apple.com/nl/buy-iphone/iphone5s
Nu met de gouden en zilver-witte modellen is het dus wel een garantie gewordenRupie schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:05:
[...]
Zoals iets eerder aangegeven heb ik die van mij (een zwarte) de 12e aan het einde van de dag besteld, de 20e binnen. 7 dagen dus. Al is dat uiteraard geen garantie
Trouwens, voor de mensen die hun bestelling bij Telecomlink.nl hebben lopen of hebben gekocht..minder nieuws:
Geachte klant,
De webshop van Telecomlink is momenteel gesloten,
maar hopen binnenkort weer terug te zijn!
Voor alle garantiegevallen kunt u contact opnemen met het officiële
servicepunt van alle merken mobiele telefoons.
Voor het dichts bijzijnde servicepunt, bij u in de buurt, kunt u ook contact
opnemen met de klantenservice van het desbetreffende merk.
Met vriendelijk groet,
Telecomlink.nl
Geachte klant,
De webshop van Telecomlink is momenteel gesloten,
maar hopen binnenkort weer terug te zijn!
Voor alle garantiegevallen kunt u contact opnemen met het officiële
servicepunt van alle merken mobiele telefoons.
Voor het dichts bijzijnde servicepunt, bij u in de buurt, kunt u ook contact
opnemen met de klantenservice van het desbetreffende merk.
Met vriendelijk groet,
Telecomlink.nl
De 19e mijn iPhone 5s Space Grey bij Dixons besteld voor afhalen in de winkel, 22e bericht dat die opgehaald kon worden. Redelijk snel dus bij Dixons.
Ik heb gisteren mogen verlengen bij VF. Gedaan en gegaan voor een 5s Space Grey. Bevestiging gehad maar geen leverdata bekend. Vandaag even contact opgenomen met de webcare, ook die kunnen me nog niet vertellen hoe lang het gaat duren voordat ze weer leverbaar zijn 
* HaterFrame haat afwachten
* HaterFrame haat afwachten
I am the great Cornholio!
www.2call.nl heeft de 16 GB silver en zwart los op voorraad voor 705 euro (5S). Doe er je voordeel mee!
Ik heb die van mij zondagavond besteld op de Apple website, en inmiddels is de status verandert naar verzending wordt voorbereid. De aangeven 3-5 dagen zit dus dichter bij de 3 inmiddels.
Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Welk model?afterburn schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:31:
Ik heb die van mij zondagavond besteld op de Apple website, en inmiddels is de status verandert naar verzending wordt voorbereid. De aangeven 3-5 dagen zit dus dichter bij de 3 inmiddels.
16G/goud
Computer specs
Gisteren nog maar eens contact opgenomen. Vanaf nu is de verwachte levertijd nog 2 tot 3 weken.1980Wouter schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 12:57:
9 november ook gekozen voor de iphone 5s 16GB space grey bij Typhone.

Klopt, die wordt binnen 5 dagen verzonden.
Ik lees niet meer zo veel over de voorraad van de Apple store zelf? Zijn ze daar 'gewoon' op voorraad de laatste tijd?
In Oberhausen zijn ze al lange tijd ruim op voorraad.123coen123 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 09:56:
Ik lees niet meer zo veel over de voorraad van de Apple store zelf? Zijn ze daar 'gewoon' op voorraad de laatste tijd?
Nou Vodafone heeft ze niet op voorraad en kan mij ook niet vertellen hoe lang het nog gaat duren
Vandaag een 16gb witte iphone 5s gehaald bij de PhoneHouse in combinatie met de 50% actie.
Heb gekozen voor een 1 jarig vodafone red abo (€49 per maand) en moest €205 betalen voor de telefoon. Zeer goedkoop dus icm het 1 jarig abonnement.
Heb gekozen voor een 1 jarig vodafone red abo (€49 per maand) en moest €205 betalen voor de telefoon. Zeer goedkoop dus icm het 1 jarig abonnement.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik heb maar een weekje hoeven te wachten. Twee weken geleden gereserveerd bij de Phone House en een week later was ie binnen. Betaal nu 32e in de maand voor het Red abonnement en moest 489,- bijbetalen. Ik betaal het liever meteen dan dat ik hoge maandlasten heb, vandaarMetaFrame schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 14:59:
Nou Vodafone heeft ze niet op voorraad en kan mij ook niet vertellen hoe lang het nog gaat duren
Misschien de moeite om ook eens andere shops te checken dus i.p.v. alleen Vodafone zelf, mocht je dit nog niet gedaan hebben..
Verwijderd
Is er een speciale reden waarom jullie aan zouden raden een iphone te kopen bij Apple zelf of juist bij dixons?
Ik ben van plan hem bij dixons te halen, maar misschien zit er een voordeel aan om hem bij Apple zelf te kopen?
Ik ben van plan hem bij dixons te halen, maar misschien zit er een voordeel aan om hem bij Apple zelf te kopen?
En vandaag afgeleverd door de DHL meneer.alwaysleft schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:29:
[...]
Klopt, die wordt binnen 5 dagen verzonden.
Computer specs
Ik heb um gewoon bij Apple besteld omdat ik geen zin heb in gezeur als er iets niet goed is. Dan heb ik maar 1 partij waar ik mee te maken heb, en dat is Apple.Verwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:48:
Is er een speciale reden waarom jullie aan zouden raden een iphone te kopen bij Apple zelf of juist bij dixons?
Computer specs
Nou ik ben benieuwd dan... Ik heb grote hoop op volgende week.remzor schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 16:50:
[...]
Ik heb maar een weekje hoeven te wachten. Twee weken geleden gereserveerd bij de Phone House en een week later was ie binnen.
Apple.nl heeft nu alle iPhone 5S binnen een week geleverd. Gaat netjes nu
Vodafone gaat ook goed, vorige week vrijdag besteld gisteren binnen.
Via de website? Hoe lang duurde het bij jou voordat je de "verzend" bevestiging kreeg? (heb nu alleen bevestiging van de bestelling maar nog niet een datum wanneer ze gaan verzenden)keesie79 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:02:
Vodafone gaat ook goed, vorige week vrijdag besteld gisteren binnen.
Het was inderdaad een hele mooie actie waar ook ik gebruik van heb gemaakt. Ik heb alleen gekozen voor een 1jarig Red Essential abonnement 400 min/1GB voor 30 euro per maand en 280 euro bijbetalen voor de 16 GB versie.MazeWing schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:17:
Vandaag een 16gb witte iphone 5s gehaald bij de PhoneHouse in combinatie met de 50% actie.
Verrast me dat er hier zo weinig aandacht was voor deze actie. Echter de 5S was vrijdagmiddag al uitverkocht dus blijkbaar hebben toch veel mensen besteld.
Per telefoon besteld met de klantenservice van VF. Op vrijdag besteld en donderdag de week erop kreeg ik de verzendbevestiging. Een dag later was ie binnen.MetaFrame schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:27:
[...]
Via de website? Hoe lang duurde het bij jou voordat je de "verzend" bevestiging kreeg? (heb nu alleen bevestiging van de bestelling maar nog niet een datum wanneer ze gaan verzenden)
Als er iets mis is met je telefoon, wat gewoon niet hoort; bijvoorbeeld de accu is heel erg achteruit gegaan, dan maak je gewoon een afspraak in Amsterdam en dan repareren ze dat binnen een halfuurtje voor je. En in sommige gevallen krijg je gewoon een andere telefoon mee. Bij andere winkels, bijv. dixons, moet je hem opsturen, en dan wachten tot je weer iets terugkrijgt en dan zit je toch een paar dagen zonder telefoon. De service in de apple winkel is gewoon érg goed en fijn, en als je 'm daar koopt heb je dat twee jaarVerwijderd schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 19:48:
Topperrrr! Bedankt voor je reactiekeesie79 schreef op zondag 01 december 2013 @ 10:44:
[...]
Per telefoon besteld met de klantenservice van VF. Op vrijdag besteld en donderdag de week erop kreeg ik de verzendbevestiging. Een dag later was ie binnen.
Verwijderd
Ik heb hem inmiddels toch bij dixons besteld. Door die gulle gift weken heb ik een klein bedrag aan korting, maar elk bedrag is meegenomen.fjberkheij schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:26:
[...]
Als er iets mis is met je telefoon, wat gewoon niet hoort; bijvoorbeeld de accu is heel erg achteruit gegaan, dan maak je gewoon een afspraak in Amsterdam en dan repareren ze dat binnen een halfuurtje voor je. En in sommige gevallen krijg je gewoon een andere telefoon mee. Bij andere winkels, bijv. dixons, moet je hem opsturen, en dan wachten tot je weer iets terugkrijgt en dan zit je toch een paar dagen zonder telefoon. De service in de apple winkel is gewoon érg goed en fijn, en als je 'm daar koopt heb je dat twee jaar
En de Apple store in Amsterdam is voor mij anderhalf uur reizen, ik zou daar dus ook niet meteen heen kunnen als er iets met de telefoon is.
Erg balen dat ik die phone house aktie nu pas zie!
Iemand al wat van de phone house (Vodafone) gehoord? De 0 - 3 weken levertijd die ze aangaven is wel een heel erg groot bereik. Zijn er mensen die begin vorige week daar besteld hebben en al wat meer weten?
[ Voor 28% gewijzigd door Snoop op 03-12-2013 21:10 ]
Nou, dan mag je nog van geluk spreken. Op mijnorderstatus.nl geeft ie bij mij 3-6 weken aan.Snoop schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:01:
Iemand al wat van de phone house (Vodafone) gehoord? De 0 - 3 weken levertijd die ze aangaven is wel een heel erg groot bereik. Zijn er mensen die begin vorige week daar besteld hebben en al wat meer weten?
Nou ik heb vorige week besteld, gister nog navraag gedaan maar de webcare kon me nog niets vertellen...
Vorige week donderdag op de apple store mijn bestelling geplaatst (iPhone 5S + 2 kabels) en betaald met overschrijving. Vorige maandag bevestiging gekregen dat mijn betaling gelukt was. En dat mijn 2 kabels verzonden werden, en mijn iPhone ergens tussen 6 en 10 december zou komen. Uiteindelijk mijn iPhone vandaag al toe gekregen en morgen normaal mijn 2 kabels. Dus al bij al sneller dan verwacht.
I'll do what I can, but expect very little.
28/11/2013 de 5s 32GB besteld bij de phonehouse, bij de e-mail werd een indicatie gegeven van circa 0-3 weken. Naar aanleiding van enkele reactie's hier maar even gebeld met de phonehouse, vanwege dat ik over mijn bundel kom wou ik even weten of ze alvast het nieuwe abbonement konden activeren maar dat kan alleen bij de toestellevering (all-in bundel).tiele87 schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 22:56:
[...]
Nou, dan mag je nog van geluk spreken. Op mijnorderstatus.nl geeft ie bij mij 3-6 weken aan.
Ze gaf aan dat de huidige levertijd 4-6 weken kon duren maar dat ik wel op minstens 6 weken kon rekenen. Zeer vervelend zodoende ik ook 1,5 maand nog over mijn bundel kom. En wat kun je dan als consument, niks dan netjes wachten..
Mijn reactie op haar antwoord was dat dat nieuw voor mij is en dat ik geen bericht heb mogen ontvangen over nog langere levertijden (In de e-mail stond immers 0-3 weken). Hierop wist ze te antwoorden dat de phonehouse zijn klanten daar niet van op de hoogte stelt.. Pluspunt voor de phonehouse

Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
Dat is lekker dan... enige waar degenen met 0-3 weken op kunnen hopen is dat we nog net binnen de boot vallen wanneer de eerstvolgende batch binnenkomt. Volgens mij sprong de levertijd al erg snel naar 4-6 weken en zijn er slechts een handjevol mensen die de 29e besteld hebben en een levertijd van 0-3 weken te zien kregen. We zullen zien. Het zou wel wat zijn zeg .. 6 weken wachten ipv een paar dagen (0 weken)Patrick89 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:32:
[...]
28/11/2013 de 5s 32GB besteld bij de phonehouse, bij de e-mail werd een indicatie gegeven van circa 0-3 weken. Naar aanleiding van enkele reactie's hier maar even gebeld met de phonehouse, vanwege dat ik over mijn bundel kom wou ik even weten of ze alvast het nieuwe abbonement konden activeren maar dat kan alleen bij de toestellevering (all-in bundel).
Ze gaf aan dat de huidige levertijd 4-6 weken kon duren maar dat ik wel op minstens 6 weken kon rekenen. Zeer vervelend zodoende ik ook 1,5 maand nog over mijn bundel kom. En wat kun je dan als consument, niks dan netjes wachten..
Mijn reactie op haar antwoord was dat dat nieuw voor mij is en dat ik geen bericht heb mogen ontvangen over nog langere levertijden (In de e-mail stond immers 0-3 weken). Hierop wist ze te antwoorden dat de phonehouse zijn klanten daar niet van op de hoogte stelt.. Pluspunt voor de phonehouse

Klopt, Ik heb zoiets van het kan gebeuren weet je, maar communiceer dat gewoon dan even naar je klanten !Snoop schreef op woensdag 04 december 2013 @ 15:23:
[...]
Dat is lekker dan... enige waar degenen met 0-3 weken op kunnen hopen is dat we nog net binnen de boot vallen wanneer de eerstvolgende batch binnenkomt. Volgens mij sprong de levertijd al erg snel naar 4-6 weken en zijn er slechts een handjevol mensen die de 29e besteld hebben en een levertijd van 0-3 weken te zien kregen. We zullen zien. Het zou wel wat zijn zeg .. 6 weken wachten ipv een paar dagen (0 weken)
Denkt u aub aan het milieu voor u deze reactie afdrukt ;(..
mij werd netjes door phonehouse verteld dat het mijn probleem niet was.....Patrick89 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:32:
[...]
28/11/2013 de 5s 32GB besteld bij de phonehouse, bij de e-mail werd een indicatie gegeven van circa 0-3 weken. Naar aanleiding van enkele reactie's hier maar even gebeld met de phonehouse, vanwege dat ik over mijn bundel kom wou ik even weten of ze alvast het nieuwe abbonement konden activeren maar dat kan alleen bij de toestellevering (all-in bundel).
ik had hem gelijk eind oktober besteld, dezelfde ochtend dat hij beschikbaar kwam.
toen bleek nadat ik belde en mijn vrouw een uur later (die een heel ander antwoord kreeg) dat ze maar een stuk of 5 hadden binnen gekregen en waarschijnlijk pas een maand later weer zouden kunnen leveren....
ik hoef niet te vertellen dat mijn bestelling daar gelijk geannuleerd werd uiteraard
[ Voor 11% gewijzigd door dimocash op 04-12-2013 21:11 ]
Als ik me niet vergis stond er in het begin inderdaad 0-3 weken op, maar in de bevestigingsmail en mijnorderstatus zag ik al gauw dat dit 3-6 weken zal zijn.Patrick89 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 14:32:
[...]
Maar begrijp ik nou uit jouw verhaal dat het abonnement pas in gaat op het moment dat je het toestel ontvangt? En als dit zo is, is dit voor zowel een nieuw abonnement, als bij verlengen?
Ik zie op mijnorderstatus.nl nog steeds een levertijd van 0-3 weken staan.tiele87 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:31:
[...]
Als ik me niet vergis stond er in het begin inderdaad 0-3 weken op, maar in de bevestigingsmail en mijnorderstatus zag ik al gauw dat dit 3-6 weken zal zijn.
Maar begrijp ik nou uit jouw verhaal dat het abonnement pas in gaat op het moment dat je het toestel ontvangt? En als dit zo is, is dit voor zowel een nieuw abonnement, als bij verlengen?
Typisch, op de site van VF F&F staat de 5s als "op voorraad"...
Daar is die ook op voorraad, vriend van me heeft hem daar besteld en binnen 2 dagen geleverdMetaFrame schreef op woensdag 04 december 2013 @ 23:27:
Typisch, op de site van VF F&F staat de 5s als "op voorraad"...
Dat was bij mij dus niet het geval, vorige week besteld...
Echter krijg ik zojuist bericht dat ik de mijne morgen ga ontvangen
Echter krijg ik zojuist bericht dat ik de mijne morgen ga ontvangen
Ik had hem binnen precies een week. 2,5 weken geleden besteld en anderhalve week geleden binnen gekregen. Vodafone RED abonnement met de iPhone 5s 16GB Space greySnoop schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 21:01:
Leveren binnen een week gaan ze bij mij niet meer halen ben ik bangremzor schreef op donderdag 05 december 2013 @ 00:05:
[...]
Ik had hem binnen precies een week. 2,5 weken geleden besteld en anderhalve week geleden binnen gekregen. Vodafone RED abonnement met de iPhone 5s 16GB Space greyTop toestel!
Geeft wel een goede indicatie van hoe lang de levertijd bedroeg vlak vóór de actie. Wat ik dan weer niet snap is waarom ze zo'n actie houden terwijl ze weten dat ze al door hun voorraad zijn voordat de actie überhaupt is begonnen.
inderdaadtiele87 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 21:31:
[...]
Als ik me niet vergis stond er in het begin inderdaad 0-3 weken op, maar in de bevestigingsmail en mijnorderstatus zag ik al gauw dat dit 3-6 weken zal zijn.
ze moeten een imeinummer doorgeven aan de provider en dat gaat niet zonder een toestel te hebben.
Ik denk dat Phone House zich gewoon vergist heeft. Eigenlijk waren alle modellen icm een 1 jarig abonnement gewoon veel te goedkoop. De 64gb was zelfs zo goedkoop dat het goedkoper was om er 1 met abo te pakken (iets van 834 euro) dan los in de winkel...Snoop schreef op donderdag 05 december 2013 @ 00:34:
[...]
Leveren binnen een week gaan ze bij mij niet meer halen ben ik bang
Geeft wel een goede indicatie van hoe lang de levertijd bedroeg vlak vóór de actie. Wat ik dan weer niet snap is waarom ze zo'n actie houden terwijl ze weten dat ze al door hun voorraad zijn voordat de actie überhaupt is begonnen.
Vervolgens hebben ze het er op gegooid dat ze geen voorraad genoeg hadden, etc. Feit is dat iemand zich gigantisch vergist heeft...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Online bij Apple duurt het nu nog maar 1-3 werkdagen, voordat ze verzendklaar zijn.
Verwijderd
Net de iPhone besteld bij apple, maar ik ontvang geen ontvangstbevestiging?
Er is al betaald, maar volgens mijn bank staat dit in reservering.
Maar ik hoor toch ook een bevestiging te krijgen van bestelling?
Ik zou eerst heel even geduld hebben... Is het al langer dan een uur geleden?Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:36:
Net de iPhone besteld bij apple, maar ik ontvang geen ontvangstbevestiging?
Verwijderd
Nee, half uur denk ik. Zoiets.Bosmonster schreef op donderdag 05 december 2013 @ 16:39:
[...]
Ik zou eerst heel even geduld hebben... Is het al langer dan een uur geleden?
Ik ben ook puur ongeduldig als het om zulke dingen gaat (en zulke bedragen
Edit: Mail is binnen!
Kan hem verwachten tussen 9 - 11 dec.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 17:05 ]
Ik heb de mijne ook binnen... Man wat ben ik blij met die fingerprint sensor zeg! Aangezien ik bedrijfsmail gebruik en dan met een policy automatisch een lockcode opgegeven moet worden.
Nu ben ik benieuwd als ik dadelijk die mail weer instel het ook met die fingerprint sensor werkt.
Nu ben ik benieuwd als ik dadelijk die mail weer instel het ook met die fingerprint sensor werkt.
22 nov zwarte iPhone 32GB besteld.
Gisteren is de status veranderd op "Verzonden".
Hopen dat ie vandaag binnenkomt, anders wordt het maandag...
Gisteren is de status veranderd op "Verzonden".
Hopen dat ie vandaag binnenkomt, anders wordt het maandag...
Dit topic is gesloten.