Ik kreeg bij mijn verlenging van Vodafone anders netjes een nano sim meegeleverd zonder dat ik daar om gevraagd had.Tackleberry schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:02:
[...]
Je had het ook zelf kunnen bedenken (of vragen bij de bestelling). Ik vind het logisch dat ze niet een sim meeleveren, het is niet het eerste toestel met een nanosim.
Bij mij zat het kaartje (in de grote doordrukkaart) gewoon los in de grote doos erbij.i2Paq schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:50:
Die van mij gisteren binnen gehad.
Vodafone kon alleen niet bedenken dat hier dus een ine-minie sim-kaart in moet en dus zijn ze onbruikbaar.
Nieuwe sim-kaarten komen pas woensdag.
ERG STOM Vodafone!
Je kunt morgen (of misschien vandaag nog) gewoon naar een Vodawinkel gaan, dan krijg je meteen een geactiveerd kaartje.
Iemand die bij Switch (BE) z'n 5s heeft besteld en al geleverd heeft kregen? Heb op 26 oktober een bestelling geplaatst, toen werd er gezegd dat ze nog niet wisten wanneer die geleverd ging worden. Is er al iemand die daadwerkelijk hem geleverd heeft gekregen? We zijn nu toch al twee weken verder maar nog altijd geen nieuws
.
Tweede keer naar amsterdam geweest voor niks, medewerker verteld mij dat er voldoende voorraad is, kom je daar is er alleen nog goud.. Weet niet wat voor mensen daar werken, maar erg slim zijn ze volgens mij niet.. Ik Wacht wel op de iPhone 6.. Er is dus alleen nog goud op voorraad in A'dam.
En dan bel je als de iPhone 6 er is naar de Store en dan hoor je dat er voldoende voorraad is en dan kom je daar hebben ze kleur niet en ga je wachten op de iPhone 6S/7JordyPSC schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:12:
Tweede keer naar amsterdam geweest voor niks, medewerker verteld mij dat er voldoende voorraad is, kom je daar is er alleen nog goud.. Weet niet wat voor mensen daar werken, maar erg slim zijn ze volgens mij niet.. Ik Wacht wel op de iPhone 6.. Er is dus alleen nog goud op voorraad in A'dam.
Voldoende voorraad is uiteraard heel breed, maar als ik als verkoper nog 1000 iPhones heb liggen die dan verdeeld zijn over 250 stuks 16GB Goud en 250 stuks 32GB goud en 500 stuks 64GB goud dan zou ik ook zeggen dat er voldoende voorraad is.....ondanks dat ik misschien maar 2 silver van elk formaat heb en 5 black
Misschien de volgende keer je kleur en formaat even doorgeven?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik heb specifiek naar de 5S Space grey 32GB & 64GB gevraagd en die waren volgens meneer aan de telefoon nog op voorraadSpoekGTi schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:19:
[...]
En dan bel je als de iPhone 6 er is naar de Store en dan hoor je dat er voldoende voorraad is en dan kom je daar hebben ze kleur niet en ga je wachten op de iPhone 6S/7
Voldoende voorraad is uiteraard heel breed, maar als ik als verkoper nog 1000 iPhones heb liggen die dan verdeeld zijn over 250 stuks 16GB Goud en 250 stuks 32GB goud en 500 stuks 64GB goud dan zou ik ook zeggen dat er voldoende voorraad is.....ondanks dat ik misschien maar 2 silver van elk formaat heb en 5 black
Misschien de volgende keer je kleur en formaat even doorgeven?
Meldt zich.Powerblast schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:50:
Iemand die bij Switch (BE) z'n 5s heeft besteld en al geleverd heeft kregen? Heb op 26 oktober een bestelling geplaatst, toen werd er gezegd dat ze nog niet wisten wanneer die geleverd ging worden. Is er al iemand die daadwerkelijk hem geleverd heeft gekregen? We zijn nu toch al twee weken verder maar nog altijd geen nieuws.
Ik ben gisteren in de Switch geweest en men wist me te vertellen dat er donderdag of vrijdag laatstleden een hele grote levering is geweest voor de Benelux en dat nu ook de Apple store (online) zijn bestellingen uitlevert. Een deel van die grote levering is voor Switch bestemd. Die zou maandag in het magazijn van Switch aankomen, maar doordat maandag in België een feestdag is, vermoedt men dat ze dinsdag, uiterlijk donderdag (ze bevoorraden de winkels 2x per week) in alle Switch vestigingen een serieuze lading iPhone 5s'en zouden ontvangen. Nog enkele dagen op de tanden bijten dus...
Ik ben zelf in blijde verwachting van een 5s zwart 64gb. Hoop dus alleen dat de bevalling geen 9 maand op zich laat wachten...
Yey, you just made my dayBrynnie schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:01:
[...]
Meldt zich.
Ik ben gisteren in de Switch geweest en men wist me te vertellen dat er donderdag of vrijdag laatstleden een hele grote levering is geweest voor de Benelux en dat nu ook de Apple store (online) zijn bestellingen uitlevert. Een deel van die grote levering is voor Switch bestemd. Die zou maandag in het magazijn van Switch aankomen, maar doordat maandag in België een feestdag is, vermoedt men dat ze dinsdag, uiterlijk donderdag (ze bevoorraden de winkels 2x per week) in alle Switch vestigingen een serieuze lading iPhone 5s'en zouden ontvangen. Nog enkele dagen op de tanden bijten dus...
Ik ben zelf in blijde verwachting van een 5s zwart 64gb. Hoop dus alleen dat de bevalling geen 9 maand op zich laat wachten...
Morgen is het zo ver. Ik moest wel 4 dagen wachten! Donderdagavond besteld, vrijdag bezorgafspraak, morgen (maandag) bezorgd. zo snel had ik niet verwacht. (5s 32gb wit)
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Ben benieuwd of er vandaag iets geleverd gaat worden (bestelling via Apple Store online). Verwachte bezorgdatum is verschoven van 11 nov naar 13 nov en volgens DHL Express Tracking is mijn pakketje sinds zaterdagochtend al op dezelfde locatie in Amsterdam...
Die van mij word vandaag geleverd staat er.
De status is om 6:45 veranderd, maar die van mij word via ups geleverd.
Helaas ben ik niet thuis
De status is om 6:45 veranderd, maar die van mij word via ups geleverd.
Helaas ben ik niet thuis
Mijn pakketje is zaterdagochtend om 11.12 uur voor het laatst gescand bij DHL in Amsterdam. Ik heb er een hard hoofd in dat hij vandaag alsnog bezorgd wordt. Ik woon namelijk in het Oosten van het land. Hij zal toch eerst daar naar een depot moeten aan deze kant van het land, alvorens hij daadwerkelijk in het afleverbusje terecht komt?
[ Voor 4% gewijzigd door DynamicDreams op 11-11-2013 08:09 ]
12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS
Dat is mooi balen, maar als je een paar posts ervoor had gelezen had je gezien dat ik exact hetzelfde had geconstateerd. Had je een ritje kunnen besparenJordyPSC schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:12:
Iemand uit regio Rotterdam hier? De status is nog niet aangepast bij mij en ben wel speciaal thuis. Hoop dat hij komt vandaag.
Aanpassing status DHL om 08:31:
Zending bij koerier voor aflevering, AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Zending bij koerier voor aflevering, AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Ook regio Rotterdam hier. Status aangepast naar:CzMichiel schreef op maandag 11 november 2013 @ 08:26:
Iemand uit regio Rotterdam hier? De status is nog niet aangepast bij mij en ben wel speciaal thuis. Hoop dat hij komt vandaag.
Zending bij koerier voor aflevering: ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE - 08:38
Ship my damn iPhones Apple
Ik had gewoon naar de Store moeten gaan........maar goed, so close nu.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
acst schreef op zondag 10 november 2013 @ 09:12:
[...]
Dat is stom van jezelf en aangezien ze die kaarten niet gratis weggeven had je er gewoon even zelf aan moeten denken (niet verwachten dat een bedrijf dat voor je doet, we zitten hier niet in Cuba, Noord-Korea of Rusland).
Verkoper: Meneer heeft u nog winterbanden nodig voor uw Benz?Tackleberry schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 23:02:
[...]
Je had het ook zelf kunnen bedenken (of vragen bij de bestelling). Ik vind het logisch dat ze niet een sim meeleveren, het is niet het eerste toestel met een nanosim.
Koper: Nee, ik heb ze nog liggen van mijn VW UP!
Verkoper: Okee."Deze zijn echter 13" meneer, uw Benz heeft 19".
Koper: Doe dan maar nieuwe!
Hoe kan ik weten dat deze een Nano sim heeft als niemand mij dat verteld?
De verkoper / leverancier weet dat als geen ander.
Gewoon vragen bij verkoop, zo hoort het.....
Dat noemt men klantgericht denken én handelen en dat is meestal ver te zoeken.
Ehm, de specs pagina van de iphone 5 en hoger.........i2Paq schreef op maandag 11 november 2013 @ 09:27:
[...]
[...]
Verkoper: Meneer heeft u nog winterbanden nodig voor uw Benz?
Koper: Nee, ik heb ze nog liggen van mijn VW UP!
Verkoper: Okee."Deze zijn echter 13" meneer, uw Benz heeft 19".
Koper: Doe dan maar nieuwe!
Hoe kan ik weten dat deze een Nano sim heeft als niemand mij dat verteld?
De verkoper / leverancier weet dat als geen ander.
Gewoon vragen bij verkoop, zo hoort het.....
Dat noemt men klantgericht denken én handelen en dat is meestal ver te zoeken.
Nou niet doen of je het echt niet wist zeker niet als Tweaker zijnde. Voor hetzelfde geldt had je al een iPhone 5 en dus al een nano Sim, had er een extra sim voor nop meegestuurd geweest.
En klantgericht denken en handelen is al helemaal ver te zoeken bij een telefonisch bestelteam hoor of een webwinkel, daarvoor moet je gewoon naar een winkel
Ik heb 'm! Vrij snel nog, aangezien DHL om 08:31 nog een status in Amsterdam aangaf (bestemming: Tiel).
Even voor de volledigheid: 32 GB, grijs, besteld rond 06:30 op 25 oktober (releasedag) in Apple Store online
Even voor de volledigheid: 32 GB, grijs, besteld rond 06:30 op 25 oktober (releasedag) in Apple Store online

[ Voor 3% gewijzigd door jelle. op 11-11-2013 10:12 ]
M'n pa was in de USA en heeft geluk gehad in een Apple Store (medewerker vertelde dat elke nieuwe levering nog op dezelfde dag uitverkocht raakt).
64GB White/Silver ligt nu bij m'n ouders op mij te wachten. Mooie prijs uiteindelijk (678 euro).
Het is wel een AT&T versie, maar modelnr is A1533 en fullprice betaald. Dus als ik zo de fora online mag geloven, gaat dat gewoon werken (behalve op Tele2 4G, maar dat heb ik toch niet).
64GB White/Silver ligt nu bij m'n ouders op mij te wachten. Mooie prijs uiteindelijk (678 euro).
Het is wel een AT&T versie, maar modelnr is A1533 en fullprice betaald. Dus als ik zo de fora online mag geloven, gaat dat gewoon werken (behalve op Tele2 4G, maar dat heb ik toch niet).
PSN: Sluuz
Voor anderen die ook zitten te wachten op levering in Regio R'dam:
Hier in Barendrecht is mijn Iphone (Grijs 64GB) net door DHL bezorgd. Besteld op 25 oktober rond 18.00 uur via Apple Store online/CC.
Stond sinds zaterdag als afgeleverd bij DHLvestigijng Rotterdam. Het laatste stukje per koerier naar mijn woonadres kon ik dus niet via de track & trace van DHL volgen.
Hier in Barendrecht is mijn Iphone (Grijs 64GB) net door DHL bezorgd. Besteld op 25 oktober rond 18.00 uur via Apple Store online/CC.
Stond sinds zaterdag als afgeleverd bij DHLvestigijng Rotterdam. Het laatste stukje per koerier naar mijn woonadres kon ik dus niet via de track & trace van DHL volgen.
Gvd heb de bezorger op 10 minuten gemist, nu wordt het pas woensdag (omdat er morgen de gehele dag niemand thuis is).
9 uur stond de meneer op mn werk voor de deur. Dit terwijl op apple.nl stond dat hij pas woensdag zou worden geleverd. Vanavond ff een nano sim scoren.
[ Voor 4% gewijzigd door Cache op 11-11-2013 14:01 ]
Ik stuur dit vanaf m'n iPhone 5s 32GB Grijs besteld toen het kon en zojuist afgeleverd. Regio Rotterdam.
Ik heb hem 25 oktober 5:50 besteld en nog geen enkele wijziging in de status.jelle. schreef op maandag 11 november 2013 @ 10:12:
Ik heb 'm! Vrij snel nog, aangezien DHL om 08:31 nog een status in Amsterdam aangaf (bestemming: Tiel).
[afbeelding]
Welke kleur/grootte heb jij CrashOne? Bij mij namelijk ook nogsteeds 'artikelen worden verwerkt'...
Bij mij is de status eveneens nog steeds ongewijzigd: "Artikelen worden verwerkt."fjberkheij schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:30:
Welke kleur/grootte heb jij CrashOne? Bij mij namelijk ook nogsteeds 'artikelen worden verwerkt'...
Ik heb de bestelling geplaatst op 27 oktober, en heb de Space Grey 32GB besteld.
De verwachte leverdatum is tussen 13 november en 19 november. Ik ga maar uit van het laatste, valt het in ieder geval niet tegen
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Mijn creditcard verliep na de bestelling, waarna ik m'n nieuwe creditcard op aanraden van Apple heb gekoppeld aan mijn account. Alles zou dan goed gaan. Vandaag maar weer even gebeld en nu blijkt mijn bestelling helemaal niet door te kunnen gaan... Het enige dat ze konden doen is mijn vorige bestelling annuleren waarna ik zelf maar een nieuwe moest plaatsen. Dus weer 2-3 weken wachten. Baal er flink van.
Iemand een idee wat de voorraad 5S'en is bij de Apple Store in Amsterdam? Dan ga ik er daar morgen wel twee halen (16GB gold, 32GB white).
Iemand een idee wat de voorraad 5S'en is bij de Apple Store in Amsterdam? Dan ga ik er daar morgen wel twee halen (16GB gold, 32GB white).
Heb een afspraak gemaakt voor morgen.
16GB Gold besteld bij Vodafone op 25 oktober.
16GB Gold besteld bij Vodafone op 25 oktober.
Zijn er meer die vandaag de iPhone bezorgd zouden krijgen maar nog niets ontvangen hebben?
Shipment status staat nog steeds op:
Historie Wordt bezorgd Nov 11, 2013
Jaren producten besteld via de Apple Store, altijd prima op de afgesproken dag afgeleverd door UPS nu is Apple over gegaan op DHL en dus niet afgeleverd op de afgesproken dag.
Echt wel triest van Apple om zo nog een extra euro op te strijken door een goedkope vervoerder in handen te nemen.
Je zal maar een dag vrij genomen hebben om je pakketje in ontvangst te kunnen nemen.
Jaren producten besteld via de Apple Store, altijd prima op de afgesproken dag afgeleverd door UPS nu is Apple over gegaan op DHL en dus niet afgeleverd op de afgesproken dag.
Echt wel triest van Apple om zo nog een extra euro op te strijken door een goedkope vervoerder in handen te nemen.
Je zal maar een dag vrij genomen hebben om je pakketje in ontvangst te kunnen nemen.
Ik heb em binnen, prima volgens de afspraak tussen 2 en 4. Helaas heeft t-mobile een steekje laten vallen, want de simkaart is nog steeds niet geactiveerd (een belletje met de helpdesk heeft niet geholpen vanmiddag, morgen nog maar eens proberen). Nu lekker inrichten.
DHL is niet veel goedkoper dan UPS, beetje triest dat jij denkt dat ze wisselen met vervoerders (ze doen namelijk ook nog steeds zaken met UPS) om geld te sparen.OCTiMod schreef op maandag 11 november 2013 @ 18:41:
Zijn er meer die vandaag de iPhone bezorgd zouden krijgen maar nog niets ontvangen hebben?
Sinds vanmiddag een gelukkige eigenaar van een iPhone 5s Wit, 64 GB
Op 25 oktober om 1 uur 's nachts (gelijk zodra de store online was) in de apple store besteld.
Betaald met ideal en volgens mij was ik een van de weinige die geen problemen hiermee had.
Volgens de apple store zou hij eigenlijk pas morgen moeten binnenkomen, maar gelukkig toch vandaag in ontvangst mogen nemen
Op 25 oktober om 1 uur 's nachts (gelijk zodra de store online was) in de apple store besteld.
Betaald met ideal en volgens mij was ik een van de weinige die geen problemen hiermee had.
Volgens de apple store zou hij eigenlijk pas morgen moeten binnenkomen, maar gelukkig toch vandaag in ontvangst mogen nemen
@tommy.the.spotter
Canon R5 ii - RF 100-500L - RF 24-105 F4L
Grmbl......nog steeds op Wordt verwerkt.......order van 25 Oktober 2013 22:00 2x Goud 32GB
Whopwhop, vanmiddag geleverd rond 14:50, 16gb space grey.
(on-line besteld zodra Apple Store up was op 25 oktober rond 01h00)
(on-line besteld zodra Apple Store up was op 25 oktober rond 01h00)
Idem hier, 1x 16GB Zilver van 25 oktober 14:00SpoekGTi schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:03:
Grmbl......nog steeds op Wordt verwerkt.......order van 25 Oktober 2013 22:00 2x Goud 32GB
Vraagje, ik heb betaald met CC, wordt dit pas afgeschreven op moment van verzending? Heb namelijk nog niks op mijn afschrift staan.
[ Voor 36% gewijzigd door Magic op 12-11-2013 16:15 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Jep, wordt pas gedaan als hij geshipped isMagic schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:15:
[...]
Idem hier, 1x 16GB Zilver van 25 oktober 14:00
Vraagje, ik heb betaald met CC, wordt dit pas afgeschreven op moment van verzending? Heb namelijk nog niks op mijn afschrift staan.
Aanvulling: het bedrag werd bij mij wel direct na mijn bestelling gereserveerd (ING that is).SpoekGTi schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:16:
[...]
Jep, wordt pas gedaan als hij geshipped is
Ik doe het via een rabocard, volgens mij kun je daar geen reserveringen op zien (iig niet via telebankieren)
Ik zie dat de online Apple store van 2-3 weken naar 1-2 weken levertijd is gegaan?
En bedankt he123coen123 schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 19:20:
Ik zie dat de online Apple store van 2-3 weken naar 1-2 weken levertijd is gegaan?
Zag vandaag op Rabo internetbankieren (Mastercard) dat het bedrag nu op mijn CC rekening staat te wachten om later deze maand te worden afgeschreven. Wordt inderdaad gefactureerd op moment van verzenden. Bezorging was gisteren.Magic schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:15:
[...]
Idem hier, 1x 16GB Zilver van 25 oktober 14:00
Ik zou er zo te zien maar al niet op hopen. Melden ze op hun site dat de levering van de 5s nog wel een week of twee kan duren zo te zienBrynnie schreef op zondag 10 november 2013 @ 19:01:
[...]
Meldt zich.
Bestelling bij de online Apple Store geannuleerd en vandaag 2 iPhones bij de Apple Store in Amsterdam gehaald. Van de gouden en witte was er genoeg voorraad, van de zwarte niet.CrashOne schreef op maandag 11 november 2013 @ 17:18:
Mijn creditcard verliep na de bestelling, waarna ik m'n nieuwe creditcard op aanraden van Apple heb gekoppeld aan mijn account. Alles zou dan goed gaan. Vandaag maar weer even gebeld en nu blijkt mijn bestelling helemaal niet door te kunnen gaan... Het enige dat ze konden doen is mijn vorige bestelling annuleren waarna ik zelf maar een nieuwe moest plaatsen. Dus weer 2-3 weken wachten. Baal er flink van.
Ja ik was er ook, zag nog heel veel witte doosjes staan. dus dat zijn zilveren en gouden. :-)
Ik heb zelf een space gray 16GB. Maar die zit ook in een witte doosfjberkheij schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 23:00:
Ja ik was er ook, zag nog heel veel witte doosjes staan. dus dat zijn zilveren en gouden. :-)
Lekker bezig vandaag. Het schijnt dat alle iPhone 5S in een witte doos wordt geleverd

[ Voor 19% gewijzigd door pinokkia op 13-11-2013 12:55 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Yep, maar het is bij iedereen een witte doos. De iPhone 5 zat dacht ik in een zwarte doos.pinokkia schreef op woensdag 13 november 2013 @ 12:50:
[...]
Ik heb zelf een space gray 16GB. Maar die zit ook in een witte doos. Hebben meerdere mensen die een iPhone 16GB space gray in een witte doos ontvangen?
iPhone 5S 16gb gold besteld bij Centralpoint op 29 oktober, zie nu in de orderstatus staan dat hij a.s. vrijdag geleverd wordt. (hopelijk!)
Blijkbaar krijgen webwinkels nu ook voorraad voor de losse verkoop?
Iemand anders hier ook al besteld en/of ervaring mee?
Blijkbaar krijgen webwinkels nu ook voorraad voor de losse verkoop?
Iemand anders hier ook al besteld en/of ervaring mee?
Laat apple eerst eens hun eigen klanten bedienen, die van mij staat nog steeds op wordt verwerkt 
Geleverd 12-18 november m'n neus, zet dan gewoon direct 18 november neer.
Geleverd 12-18 november m'n neus, zet dan gewoon direct 18 november neer.
Ik snap er daadwerkelijk niets van. Heb de 27e besteld, op zondagmiddag dus.
De 5s staat sindsdien op 13-19 nov. Geen enkele wijzinging (nog). Staat me allemaal maar matig aan zo langzamerhand. En idd, via online store met een CC
De 5s staat sindsdien op 13-19 nov. Geen enkele wijzinging (nog). Staat me allemaal maar matig aan zo langzamerhand. En idd, via online store met een CC
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Ik heb het al eerder geroepen, volgens mij verzenden ze enkel op vrijdag. Vrijdag liep het hier vol met mensen die bericht hadden, daarna niets meer in deze topics.
Zou in theorie kunnen, alleen mijn bezorgframe staat op 11-15 kortom uiterlijk de 15de geleverd......dus hij zou of vandaag de deur uit moeten of uiterlijk morgen.Magic schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:46:
Ik heb het al eerder geroepen, volgens mij verzenden ze enkel op vrijdag. Vrijdag liep het hier vol met mensen die bericht hadden, daarna niets meer in deze topics.
Het is vandaag de 13de... Hoezo snap je er dan niks van, er zijn nog 6 dagen.beerns schreef op woensdag 13 november 2013 @ 13:45:
Ik snap er daadwerkelijk niets van. Heb de 27e besteld, op zondagmiddag dus.
Dat er overal (wat je leest dan he) geleverd wordt, vaak ook binnen of na een aantal dagen en dat de klanten die rechtstreeks via de shop bestellen; dat die tot de max (veelal) moeten wachten; dát snap ik niet.
Nee, ik moet zeggen: kan er maar weinig begrip voor opbrengen.
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Valt best mee, een hoop mensen hebben hem de 11de ontvangen dus aan het begin van het timeframe.....ik zie nog steeds je probleem niet, je kan hem verwachten tussen 13-19 november het is vandaag de 13de, kan dus best zijn dat hij pas de 19de komt, kan ook eerder.beerns schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:14:
Dat er overal (wat je leest dan he) geleverd wordt, vaak ook binnen of na een aantal dagen en dat de klanten die rechtstreeks via de shop bestellen; dat die tot de max (veelal) moeten wachten; dát snap ik niet.
Als je niet zo lang kan wachten of nee je kan er geen begrip voor opbrengen, cancel dan de order en rij naar de Store.
Ik wacht ook al nu 2 dagen langer dan de 11de ik ga er nu maar van uit dat ik hem de 15de heb. Kan het alleen maar meevallen als hij vandaag wel verzonden wordt.
laat ik het maar houden op: hoop tegen beter weten in :-)
Bij mij was de totale doorlooptijd 4 nachten, do-avond besteld in de online shop van t-mobile, maandag-middag geleverd, en ma-avond sim geactiveerd. Erg tevreden mee! Ik heb meelij met iedereen die meer dan een week moet wachten op zijn nieuwe toestel.
Wahey, net status gewijzigd naar verzending wordt voorbereid
Staat ie bij mij al 2 dagen op.......SpoekGTi schreef op woensdag 13 november 2013 @ 17:53:
Wahey, net status gewijzigd naar verzending wordt voorbereid

weet het antwoord al
[ Voor 94% gewijzigd door remzor op 14-11-2013 00:52 ]
Grmbl....prepping for shipment.....wel reservering van wat cash op de CC.....dan gaat hij vandaag de deur uit....lijkt dan wel dat ze alleen op donderdag en vrijdag shippen
Krijg je ook een SMS wanneer de status naar "prepping for shipment" veranderd? Of moet je daarvoor de statuspagina F5-en?
Als het goed is krijg je een mailtje/smsMagic schreef op donderdag 14 november 2013 @ 09:39:
Krijg je ook een SMS wanneer de status naar "prepping for shipment" veranderd? Of moet je daarvoor de statuspagina F5-en?
Okee, dat scheelt weer een tabblad handmatig DOS-sen
Na bijna 3 weken wachten op mijn online bestelling was ik het zat. Gisteren in Amsterdam de Apple Store binnen gelopen en de iPhones waren volop voorradig. Ter plekke een Macbook gepakt, mijn order gecanceld en daar een iPhone gekocht.
Belachelijk dat je zo lang moet wachten op een telefoon terwijl ze in de winkels in overvloed beschikbaar zijn.
16GB iPhone Silver. Goud en zwart was ook gewoon voorradig
.
Belachelijk dat je zo lang moet wachten op een telefoon terwijl ze in de winkels in overvloed beschikbaar zijn.
16GB iPhone Silver. Goud en zwart was ook gewoon voorradig
Loop nu ook sterk te twijfelen om zaterdag even een dagje Amsterdam te doen.NiteSpeed schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:31:
Na bijna 3 weken wachten op mijn online bestelling was ik het zat. Gisteren in Amsterdam de Apple Store binnen gelopen en de iPhones waren volop voorradig. Ter plekke een Macbook gepakt, mijn order gecanceld en daar een iPhone gekocht.
16GB iPhone Silver. Goud en zwart was ook gewoon voorradig.
Gold 16GB op de 28e met CC besteld. Levering tussen 13-19 november. Nog geen steeds de status: artikel wordt verwerkt. En ik verwacht niet dat hier vandaag nog wat aan gaat veranderen.
Stel dat ze inderdaad aanstaande vrijdag verzenden dan mag je alsnog 3 dagen wachten gezien er niet in het weekend bezorgd wordt zoals eerder in het topic gemeldt was.
Heb ook nog steeds de status: Levering tussen 14 -20 november en artikel wordt verwerkt. Jammer dat het vrij lang duurt terwijl je hem netjes bij de officiële online store besteld. Maar zal nog wat geduld moeten hebben hopelijk kan ik hem begin volgende week thuis verwachten.
hmm, ondanks dat mijn status nog steeds op "bestelling wordt verwerkt" staat. is er nu wel de regel:
"Komt niet in aanmerking om te worden geannuleerd of geretourneerd" onder.
edit: na een F5 staat er nu "Verzending wordt voorbereid"
. Geen email of sms though. Misschien ben ik wel te snel
WTF?Je bestelling kan niet worden geannuleerd of gewijzigd, omdat je artikelen al gereed zijn om te worden verzonden.
edit: na een F5 staat er nu "Verzending wordt voorbereid"
[ Voor 16% gewijzigd door Magic op 14-11-2013 13:14 ]
Ah! EindelijkMagic schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:12:
hmm, ondanks dat mijn status nog steeds op "bestelling wordt verwerkt" staat. is er nu wel de regel:
[...]
WTF?
edit: na een F5 staat er nu "Verzending wordt voorbereid". Geen email of sms though. Misschien ben ik wel te snel
Verzending wordt voorbereid Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks
Geleverd: 12 Nov, 2013 - 18 Nov, 2013 door Expreslevering
Komt niet in aanmerking om te worden geannuleerd of geretourneerd
Je krijgt ook pas een mailtje/sms als hij daadwerkelijk is verzonden, en niet van elke status wijziging, dus tot aan het Prepping for shipment was het inderdaad handmatig CMD-R'en en de laatste stap krijg je mail/sms over.Leon- schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:26:
[...]
Ah! Eindelijkdie van mij is ook gewijzigd (zonder dat ik een mailtje oid heb ontvangen:
Verzending wordt voorbereid Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks
Geleverd: 12 Nov, 2013 - 18 Nov, 2013 door Expreslevering
Komt niet in aanmerking om te worden geannuleerd of geretourneerd
Heb nu inderdaad wel een mailtje ontvangen:SpoekGTi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 13:39:
[...]
Je krijgt ook pas een mailtje/sms als hij daadwerkelijk is verzonden, en niet van elke status wijziging, dus tot aan het Prepping for shipment was het inderdaad handmatig CMD-R'en en de laatste stap krijg je mail/sms over.
Uw zending is onderweg!
Hieronder vindt u informatie over de verzending.
Verzonden: Wordt op 15/11/2013 geleverd via Expreslevering
Ik ben erg benieuwd naar de upgrade van de 5 naar de 5s
Leon, welke variant had jij besteld?
32-GB iPhone 5s, goud. Besteld op 25 oktober rond 6 uur 's avonds (nadat mijn eerdere order gecanceld was door Apple).SpoekGTi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 14:29:
Leon, welke variant had jij besteld?
Die gouden is denk ik beter leverbaar dan de andere versies. Ik was toch ruim eerder dan jullie met mijn 16GB zilver
Hmmz ik wacht op 2x de gouden....mijn staat sinds gisteren op prepping for shipment.....en nu nog steeds..
Iphone 5s black 32GB
Besteld 1 nov
Geleverd: 19 Nov, 2013 - 25 Nov, 2013
pfff duurt lang!
Besteld 1 nov
Geleverd: 19 Nov, 2013 - 25 Nov, 2013

[ Voor 12% gewijzigd door xppn op 14-11-2013 14:36 ]
Dat klopt gewoon niet, tot begin deze week kon je behalve in de officiele apple store amsterdam nergens een losse iPhone 5s krijgen en nu nog steeds hebben de grote winkels geen iPhones.beerns schreef op woensdag 13 november 2013 @ 14:14:
of ze zijn m'n ge-cmd-r zat bij apple, of er is iets aan het gebeuren, mijn status-pagina:
edit, lol, er zijn kennelijk meer mensen die willen weten wanneer hun iphone komt:Het spijt ons.
Er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw.
Het spijt ons.
Tot onze spijt heeft onze Bestelstatus-service het momenteel extreem druk. Probeer het later opnieuw
[ Voor 36% gewijzigd door Magic op 14-11-2013 16:12 ]
hier ook, nog steeds op prepping for shipment.......hij gaat niet komen voor het weekendMagic schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:10:
of ze zijn m'n ge-cmd-r zat bij apple, of er is iets aan het gebeuren, mijn status-pagina:
[...]
edit, lol, er zijn kennelijk meer mensen die willen weten wanneer hun iphone komt:
[...]
*updatem
[ Voor 21% gewijzigd door SpoekGTi op 14-11-2013 19:17 ]
Die van mij ookSpoekGTi schreef op donderdag 14 november 2013 @ 16:12:
[...]
hier ook, nog steeds op prepping for shipment.......hij gaat niet komen voor het weekend
*updatemZojuist geshipped, worden morgen geleverd
Wahey nieuw speelgoed dit weekend
De iPhone 5S 16GB is op voorraad op Dixons.nl voor 699 euro. Heb je hem morgen al in huis
In alle 3 de kleuren!
Tevens 32 GB silver en goud zie ik...
[ Voor 23% gewijzigd door alwaysleft op 14-11-2013 21:13 ]
Verwijderd
Klopt, en er wordt naar verwachting zeer binnenkort nog een levering verwachtalwaysleft schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:02:
De iPhone 5S 16GB is op voorraad op Dixons.nl voor 699 euro. Heb je hem morgen al in huisIn alle 3 de kleuren!
Wel fijn via Dixons, dan heb je 3 jaar garantie.
Dit is toch niet geldig op iPhone's? Werken de gulle giften ook?
Verwijderd
Dedrie jaar garantie bij Dixons geldt op alles van Apple. En ja, je kunt ook gulle giften gebruikenRobert1989 schreef op donderdag 14 november 2013 @ 22:21:
Dit is toch niet geldig op iPhone's? Werken de gulle giften ook?
Hier alle iPhone 5's die op voorraad zijn bij Dixons.nl: http://www.dixons.nl/catalogsearch/result/?q=iPhone+5S Scheelt weer zoeken.
Nog maar 4 stuks 32 GB goud en 6 stuks 32 GB silver. 16 GB Goud nog 28 stuks op voorraad!
Nog maar 4 stuks 32 GB goud en 6 stuks 32 GB silver. 16 GB Goud nog 28 stuks op voorraad!
Nog een tip. De iPhone 5S zilver en goud 16 GB en zwart in 32 GB zijn ook op voorraad bij A-mac.nl...zie: http://www.a-mac.nl/iphone/iphone-5s
Ook 24 uur levertijd!
Ook 24 uur levertijd!
Centralpoint heeft alle kleuren iPhone 5S 16 en 32 GB direct leverbaar.
Tip, zie: http://www.centralpoint.n...set=1&searchVendors=Apple
Tip, zie: http://www.centralpoint.n...set=1&searchVendors=Apple
Icentre.nl heeft nu ook voorraad losse iPhones: http://www.icentre.nl/iphone
Dank u voor de tip! Apple online store bestelling geannuleerd. Morgen gewoon lekker in de stad afhalenalwaysleft schreef op donderdag 14 november 2013 @ 21:02:
De iPhone 5S 16GB is op voorraad op Dixons.nl voor 699 euro. Heb je hem morgen al in huisIn alle 3 de kleuren!
Scheelt me weer een tripje Amsterdam.
Ik ben benieuwd hoe laat die UPS guy komt, normaal heb ik vrijdags maar een half dagje aan de zaak, maar als ie aan het eind komt dan wordt het toch vrijwillig overwerken 
Let the waiting game begin! May the odds be forever in your favor
Let the waiting game begin! May the odds be forever in your favor
iPhone 5S 32 GB silver inmiddels niet meer op voorraad bij Dixons.nl....
Geldt ook voor de space grey 32GB variantalwaysleft schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:12:
iPhone 5S 32 GB silver inmiddels niet meer op voorraad bij Dixons.nl....
Die is nog nooit op voorraad geweest bij Dixons.nlPhuSioN schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:37:
[...]
Geldt ook voor de space grey 32GB variant
Dohalwaysleft schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 10:38:
[...]
Die is nog nooit op voorraad geweest bij Dixons.nl

Ook de 5S bij Dixons gekocht voor €670
Toch leuk die Gulle Giften en morgen al in huis ipv 2 weken wachten!
Meteen geanuleerd bij Apple.nl. Had daar al betaald met ideal. Dat bedrag wordt binnen een weekje wel terug gestort denk ik?
Meteen geanuleerd bij Apple.nl. Had daar al betaald met ideal. Dat bedrag wordt binnen een weekje wel terug gestort denk ik?
Als je een iPhone 5S 16 GB Space Gray wilt bij Dixons.nl moet je snel zijn. Nog maar 2 stuks:
http://www.dixons.nl/tele...ce-grey.html#.UoXw6JErby4
En inmiddels uitverkocht...
http://www.dixons.nl/tele...ce-grey.html#.UoXw6JErby4
En inmiddels uitverkocht...
[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 15-11-2013 11:06 ]
Dit topic is gesloten.