Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Net even VF gebeld:

Voor (i.i.g.) de 5s space gray 16GB is er een leverprobleem vanuit Apple; ergens midden volgende week komen er nieuwe toestellen binnen en die worden dan verstuurd...dus op z'n vroegst eind volgende week.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 11:03
Ben benieuwd wanneer ik mijn op 30/10 telefonisch bestelde grijze 5s 32GB krijg van TMobile. Overigens is het wel vreemd dat je niet standaard een sms krijgt met je ordernummer. Ik moest hem nu opvragen op het forum, niet dat je met het nummer veel kan zien. Het geeft in elk geval het idee, dat er ook iets gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 13:43
sjaakaq schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:40:
[...]

Wilde ik net zeggen...zul je zien dat het nu opeens ook uitmaakt of je via F&F op via de "normale site" hebt besteld...
Hahaha! Ik las het net ook heb ook weer een berichtje op het forum van vf gezet over F&F. Agaron op het forum van VF heeft het toestel later besteld dan mij maar krijgt hem eerder binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBigL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-07 12:54
Net gebeld met Apple Store Amsterdam en ze hebben net een uurtje geleden weer een nieuwe lading iPhone 5S binnen gekregen. Alle modellen en kleuren. Ik ga er vanavond nog langs om er hopelijk nog ééntje mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
TheBigL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:30:
Net gebeld met Apple Store Amsterdam en ze hebben net een uurtje geleden weer een nieuwe lading iPhone 5S binnen gekregen. Alle modellen en kleuren. Ik ga er vanavond nog langs om er hopelijk nog ééntje mee te nemen.
Ze zeggen altijd rare dingen over de telefoon, eerst zien..dan geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:58
Vergeet maar wat ik gezegd heb, een of andere dodo bij de F&F orderstatus lijn had niet op zitten letten en dacht dat er al een toestel gekoppeld was. Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

tha_bulldog schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:51:
Vergeet maar wat ik gezegd heb, een of andere dodo bij de F&F orderstatus lijn had niet op zitten letten en dacht dat er al een toestel gekoppeld was. Zucht...
Bij mij stond er afgelopen vrijdag al een toestel gekoppeld aan mijn bestelling. De laatste indicatie die ik heb gekregen is dat ik eind volgende week (dus drie weken na bestellen, en twee weken nadat er een toestel gekoppeld was) mijn toestel krijg.

Bij Vodafone weet niemand ook maar iets zeker over de levering van de iPhone, en als ze iets zeker weten dan betekent het nog niks...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Voor de liefhebbers: vanochtend was er nogal onduidelijk over de voorraad.

Inmiddels heeft de Apple Store (Amsterdam) alle kleuren in alle varianten ruim op voorraad. Het is totaal niet druk (had 1 persoon voor mij in de rij) en ben nu bezitter van een Gold 32GB :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
BtM909 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:15:
Voor de liefhebbers: vanochtend was er nogal onduidelijk over de voorraad.

Inmiddels heeft de Apple Store (Amsterdam) alle kleuren in alle varianten ruim op voorraad. Het is totaal niet druk (had 1 persoon voor mij in de rij) en ben nu bezitter van een Gold 32GB :)
thanx voor de update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:22
AkkelDeFakkel schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 16:25:
[...]

Hahaha! Ik las het net ook heb ook weer een berichtje op het forum van vf gezet over F&F. Agaron op het forum van VF heeft het toestel later besteld dan mij maar krijgt hem eerder binnen..
Nieuwe abo's via F&F hebben blijkbaar zelfs nog voorrang op al vele jaren trouw betalende klanten. Heb m'n eerste bevestiging al van 00.08uur, zelfde toestel, verlenging, maar toch nog geen enkele hint of zicht op een levering. Ik begrijp het volkomen als men niet aan de vraag kan voldoen. Maar erger me wel aan de verschrikkelijk slechte communicatie en toch wel misleiding vooraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:58
Dat komt omdat die prutsers storing hadden in het verlengsysteem waardoor verlengingen niet gelijk doorgevoerd werden maar pas later in de middag. Dat betekent dus ook dat jouw order een heel stuk later is ingeschoten dan die 00.08.

Ik zat dus trouw om 10.00 achter mn laptop te kijken of hij besteld kon worden, maar het heeft tot 15.00 geduurd totdat ik er eindelijk doorheen was. Moet je nagaan hoe laat ik m'n iPhone dus zal krijgen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Dan zouden ze het op zijn minst direct handmatig moeten herstellen. Naast de waardeloze communicatie, nu dus ook een waardeloze service. Heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 13:43
Als nou iedereen een klacht indiend bij Vodafone, doen ze er misschien wel iets mee. Ook als ik me iPhone binnen heb gekregen blijf ik gewoon doorgaan met de klacht.

[ Voor 0% gewijzigd door AkkelDeFakkel op 05-11-2013 18:04 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-10 14:17
Woot! Woot! De voorraad bij de Apple Store was inderdaad erg ruim, zag zat kratten met iPhones staan. Ik ben nu ook de bezitter van een 5s :) Moest er héél even voor in de rij staan, maar de drukte viel me erg mee.

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-10 07:46
Ik ben uit werk langs de Store gegaan rond 18:00. Alle soorten en maten waren verkrijgbaar. Ben nu zelf trots eigenaar van een 5s space grey 16 gb =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneSixthRoy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-10 20:36
Inderdaad, plenty 5Sen in alle smaken, nu ook de trotse bezitter van een 5s en iPad Air :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Hahaha mooi zo. Ik wacht nog wel een maandje tot Vodafone wakker wordt en meer dan 10 5s'en per week bestelt bij Apple :')

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Tip (van Flip): check in de zaak meteen even je toestel. Ik had een haar (onder 't glas) en een paar dode pixels en kon dus weer terug.

Gelukkig werd het toestel direct omgeruild (wel via een omslachtige manier 7(8)7) en kon ik het uiterlijk controleren en het toestel even aandoen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Laatst online: 22:46
Voor mensen die nog steeds met Vodafone kampen adviseer ik in de Vodafone winkel even na te vragen en je probleem uit te leggen. Hier helpen ze je naar mijn ervaring veel beter dan over de telefoon. Ik had mijn abo verlengd met RED E + iPhone 5s wit. Bij de bestelling s'nachts waren ze vergeten de telefoon er bij te boeken bij mijn verlenging.....

Na 1 week heen en weer bellen met belofte hier belofte daar die niet na gekomen werden toch maar eens naar de winkel gegaan om het daar alles uit te leggen. Ze hebben mij op dinsdag op de wachtlijst gezet en vrijdag werd ik gebeld dat ik mijn iPhone 5s kon ophalen bij de winkel. Hou er wel rekening mee dat je dan je huidige bestelling moet annuleren. Dit duur helaas via de klantenservice 3-5 werkdagen. Ohja en voor ik het vergeet op maandag worden geen annuleringen verwerkt....

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Ik zit heel erg te twijfelen of ik morgen ochtend vanuit Rotterdam naar Amsterdam zal rijden om er om 10u te zijn. Diegene die hebben gezien hoeveel voorraad er vanavond was: denk je dat er morgen ochtend bij opening nog een 32GB gray te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja no worries ;)

De voorraad is een stuk groter dan die paar die ze achter de balie hebben staan. Wat ik begreep staat het hele magazijn zo goed als vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Jammer want aan de andere kant moet ik eigenlijk gewoon studeren voor m'n tentamen vrijdag 😃

Veel betere reden gevonden om niet te gaan: Heb m'n auto al uitgeleend 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door pposthoorn op 05-11-2013 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:52
koekjeh schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 23:28:
Voor mensen die nog steeds met Vodafone kampen adviseer ik in de Vodafone winkel even na te vragen en je probleem uit te leggen. Hier helpen ze je naar mijn ervaring veel beter dan over de telefoon. Ik had mijn abo verlengd met RED E + iPhone 5s wit. Bij de bestelling s'nachts waren ze vergeten de telefoon er bij te boeken bij mijn verlenging.....

Na 1 week heen en weer bellen met belofte hier belofte daar die niet na gekomen werden toch maar eens naar de winkel gegaan om het daar alles uit te leggen. Ze hebben mij op dinsdag op de wachtlijst gezet en vrijdag werd ik gebeld dat ik mijn iPhone 5s kon ophalen bij de winkel. Hou er wel rekening mee dat je dan je huidige bestelling moet annuleren. Dit duur helaas via de klantenservice 3-5 werkdagen. Ohja en voor ik het vergeet op maandag worden geen annuleringen verwerkt....
Je annuleert dan dus alleen het toestel en niet je abonnement, correct? En voor het toestel in de winkel betaal je dan de prijs die je oorspronkelijk ook betaald hebt, met behoud van abonnement dat eerder verlengd is?

Of zie ik het nu totaal verkeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Kubusje schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:11:
[...]

Je annuleert dan dus alleen het toestel en niet je abonnement, correct? En voor het toestel in de winkel betaal je dan de prijs die je oorspronkelijk ook betaald hebt, met behoud van abonnement dat eerder verlengd is?

Daar ben ik ook benieuwd naar...een van de redenen dat ik niet wil annuleren is dat ik een vrij goede verlengingsdeal heb kunnen afsluiten online. Die wil ik graag zo houden...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Laatst online: 22:46
Kubusje schreef op woensdag 06 november 2013 @ 08:11:
[...]

Zover ik weet is dat helaas niet mogelijk als je annuleert moet je de telefoon + je abonnement annuleren. Zover mij verteld is komt dit omdat bij Vodafone online en retail los van elkaar functioneren. Het is ook beetje situatie afhankelijk. Als je idd een goede deal hebt gemaakt en ze deze in de winkel niet bieden is het misschien beter om even te wachten. Ik zou sowieso eerst even in de winkel navragen wat ze voor je kunnen betekenen.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Zojuist een email van Voda dat de telefoon verzonden is. (gold16gb)
Iemand enig idee hoe betrouwbaar zo'n bericht is? (in de Postnl App staat nl nog niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Dennisdn schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:50:
Iemand enig idee hoe betrouwbaar zo'n bericht is? (in de Postnl App staat nl nog niets)
Volgens mij wel betrouwbaar, het komt ergens 's nachts in de PostNL app.

Wat ik dan weer niet snap is dat er voor de 5s gold volgens Vodafone 3-5 weken wachttijd is, en voor de 5s black 1-2 weken...en dat iedereen die nu zijn toestel geleverd krijgt, een gold heeft bestelt 8)7

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brynnie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik ben al geruime tijd aan het wachten op de levering van mijn 5s hier in België. Even naar Amsterdam rijden is voor mij helaas geen optie. Nu heb ik echter wel een andere vraag: ik heb kennissen die komend weekend naar Londen gaan, en anderen die naar Parijs gaan. In beide steden zijn uiteraard (meerdere) Apple stores.

Zijn de iPhones die verkocht worden in Londen technisch identiek als die die verkocht worden op het Europese vasteland of zit er een verschil in? Ik denk aan zaken zoals gsm frequenties, 4g frequenties en dergelijke...

En bijkomend: zou de iPhone goedkoper zijn in Londen of Parijs?
( dit antwoord kan ik uiteraard snel zelf opzoeken, maar heb helaas de komende uren geen eenvoudige internet toegang, vandaar dat ik hier even vraag of iemand het al weet...)

Tot slot: Stel dat beide kennissen een iPhone meebrengen, raakt het extra exemplaar dan makkelijk verkocht (in België)? Of is er veel wantrouwen bij aankoop van dergelijk toestel van particulieren?

Bedankt voor de feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
sjaakaq schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:06:
[...]

Volgens mij wel betrouwbaar, het komt ergens 's nachts in de PostNL app.

Wat ik dan weer niet snap is dat er voor de 5s gold volgens Vodafone 3-5 weken wachttijd is, en voor de 5s black 1-2 weken...en dat iedereen die nu zijn toestel geleverd krijgt, een gold heeft bestelt 8)7
Ik begrijp sowieso niet waarom het allemaal zo onduidelijk is. Voda heeft toch zelf wel een track&trace van alle toestellen die vanuit Apple onderweg zijn? Nu is het net alsof ze zelf ook op goed geluk op de postbode zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Dennisdn schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:23:
[...]

Ik begrijp sowieso niet waarom het allemaal zo onduidelijk is. Voda heeft toch zelf wel een track&trace van alle toestellen die vanuit Apple onderweg zijn? Nu is het net alsof ze zelf ook op goed geluk op de postbode zitten te wachten.
Volgens mij is het zoals je laatste zin.

Ik zie een loods voor me, waarin één iemand aanwezig is, die koffie aan het drinken is. Er wordt op de deur gebonkt; de medewerker opent de deur en hé! Een grote doos met honderd iPhones erin. Goh. De eerste is een zilvere van 16GB. Even kijken, de orders voor dat model. O ja, die liggen daar in de hoek verspreid over zes pallets. Hmm. Iene-miene-mutte...ja; J. Jansen uit Groningen, besteld op drie november. Even adresje overschrijven op een stickertje, plakkerdeplak, hopsa. Computertje aanslingeren; Outlook Express, typ typ typ, bevestiging levering, jadiejadie, enter. Hatseflats. Weer een gelukkige klant. Eens kijken...hmm...grijs, 64GB. Right-i-o. Weet je, eerst maar eens even paffen. Dan doe ik er vanmiddag nog tien. Als er morgen weinig file is, kan ik er dan misschien zelfs twintig versturen!

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-05 15:26
Dennisdn schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:23:
[...]

Dat zitten ze ook, Apple levert altijd minder dan dat een Vodafone het liefst zou willen hebben en meestal is een order van Vodafone Nederland aan Apple ook zoiets als zoveel mogelijk (zeker in het begin) en is het maar afwachten hoeveel een Vodafone Nederland geleverd krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

acst schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:10:
[...]

Dat zitten ze ook, Apple levert altijd minder dan dat een Vodafone het liefst zou willen hebben en meestal is een order van Vodafone Nederland aan Apple ook zoiets als zoveel mogelijk (zeker in het begin) en is het maar afwachten hoeveel een Vodafone Nederland geleverd krijgt.
Alle gekheid op een stokje, het klopt natuurlijk wat je zegt. Maar twee dingen vind ik bijzonder betreurenswaardig bij Vodafone:
  1. De traagheid van leveren. Het aanbod van Apple is beperkt. De vraag is, bij alle providers en bij Apple zelf, gigantisch. Toch weten andere providers sneller iPhone uit te leveren. Waar ligt dat dan aan?
  2. Het totale gebrek aan communicatie. Als ik niet zelf op zoek was gegaan naar "lotgenoten" dan was dit de communicatie die ik zou hebben ontvangen:
    • 24-10: vanaf 00:00 kun je de 5c en 5s bestellen! Wees er vroeg bij, dan heb je snel je iPhone!
    • 25-10, 7 uur na bestelling: we hebben je bestelling ontvangen (geen verwachte levertijd, geen inlichtingen over het verdere proces).
    • As we speak: 13 dagen radiostilte; zelfs de pagina met de orderstatus is onveranderd.
    En zelfs als je actief op zoek gaat naar informatie bij de bron, Vodafone zelf, tast je nog in het duister:
    • 25-10: de levertijd is 2-3 werkdagen
    • 28-10: de levertijd is 2-3 weken
    • 01-11: de levertijd is 2-3 werkdagen, je order zit in een stroomversnelling!
    • 04-11: de levertijd is 3 weken, er is een leveringsprobleem vanuit Apple.
    • 05-11: de levertijd is 1-2 weken

[ Voor 14% gewijzigd door sjaakaq op 06-11-2013 20:24 . Reden: Opmaakfoutje ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastamasta
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-08 02:01
Vandaag de Apple Store in Amsterdam binnen gelopen. Was meer dan voldoende voorraad. Alle kleuren en alle soorten. Ik zei tegen die medewerker dat er eigenlijk best veel voorraad was, waarop hij antwoordde dat ze achter ook nog erg veel iphones hadden liggen. Je kunt dus best naar Amsterdam reizen. De kans dat ze er nog zijn is best groot. Ik ben in ieder geval erg tevreden met mijn zwarte iphone 5s 16gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 09:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Yeeehaaaa!!!

Zojuist ontvangen van Vodafone: de 2 iPhone 5S zijn verstuurd!!!

Kleine 2 weken na bestelling.

Netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

i2Paq schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:25:
Yeeehaaaa!!!

Zojuist ontvangen van Vodafone: de 2 iPhone 5S zijn verstuurd!!!

Kleine 2 weken na bestelling.

Netjes.
Ik heb net gebeld...ik heb op launchday rond 10:00 besteld: verlenging, 5s 16gb space grey, ordernummer 95716xxx:

"De levertijd is 1 tot 2 weken".

Toen nog een keer gebeld. Nu is de order opeens gekoppeld aan een toestel, en is het toestel verzonden naar de koerier. Dus zou ik de 5s binnen 24-48 uur moeten krijgen.

Wat is jouw ordernummer? En gaat het ook om 16gb en zwart, en ook om verlenging?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
sjaakaq schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:06:
[...]

Ik heb net gebeld...ik heb op launchday rond 10:00 besteld: verlenging, 5s 16gb space grey, ordernummer 95716xxx:

"De levertijd is 1 tot 2 weken".

Toen nog een keer gebeld. Nu is de order opeens gekoppeld aan een toestel, en is het toestel verzonden naar de koerier. Dus zou ik de 5s binnen 24-48 uur moeten krijgen.

Wat is jouw ordernummer? En gaat het ook om 16gb en zwart, en ook om verlenging?
Ik heb zojuist ook een verzendbevestiging gekregen! Het gaat om een 16GB Space Grey. Ik heb hem via F&F besteld i.c.m een verlenging op de 25ste rond 15.20 uur. Mijn ordernummer zit in de 95746XXX range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

sjaakaq schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:06:
[...]

Order datum: 26-10-2013

Type: Apple iPhone 5S 16GB BLK (4077029)

Abo: Verlenging Red Business Essential D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Tjoekie schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:22:
[...]

Ik heb zojuist ook een verzendbevestiging gekregen! Het gaat om een 16GB Space Grey. Ik heb hem via F&F besteld i.c.m een verlenging op de 25ste rond 15.20 uur. Mijn ordernummer zit in de 95746XXX range.
Ik heb 95716XXX...hopelijk krijg ik ook snel een bevestiging dus.
i2Paq schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:24:
[...]

Order datum: 26-10-2013

Type: Apple iPhone 5S 16GB BLK (4077029)

Abo: Verlenging Red Business Essential D
Hmm dat is gunstig. Ik heb een dag eerder verlengd met hetzelfde toestel...wie weet dat hij dan echt verstuurd is...maar ik heb nog geen mail gehad.

Sowieso geloof ik pas dat hij verstuurd is, zodra ik hem in handen heb...

[ Voor 7% gewijzigd door sjaakaq op 07-11-2013 13:38 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
iphone 5s space grey 16 gb
ordernr: 95778***
besteldatum 25-10-13 rond 13:00

2 maal gebeld en beide keren werd mij verteld dat er geen toestel voor mij beschikbaar was en dat ik in de ''vertraagde levering'' groep zat.

Net via de chat kreeg ik dan weer dit te zien:
Sandra: Bedankt voor het wachten. Je toestel gaat vandaag naar de koerier. Je ontvangt een mail zodra zij dit hebben ontvangen. Zij leveren het toestel zo snel mogelijk. Ik vermoed dat dit morgen of overmorgen zal zijn. Als je me een mailadres geeft hou ik de order met plezier voor je in de gaten. Ik stuur je dan de track en trace code zodra deze bekend is.
*: Weet je dit 100% zeker? Heb namelijk 2 maal met jullie hulplijn gebeld en beide keren werd er verteld dat er nog geen toestel voor mij was.
*: Uiteraard heel blij met je bericht maar zekerheid zou fijn zijn.
Sandra: Gisteren zijn nieuwe toestellen geleverd. Hier zat jouw toestel bij. Dit wordt op dit moment klaar gemaakt om verstuurd te worden. Dit kan ik met 100% zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 17:57
Zojuist ook via de chat contact gehad met Sandra :), helaas kon ze mij alleen niet vertellen wanneer mijn telefoon geleverd wordt (space grey 16gb).

Ordernr: 95867***
Besteldatum: 29-10-2013 (verlenging)

Afwachten dus maar ...

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Laatst online: 31-08 22:49
Iemand nog een update van de Apple Store Amsterdam?

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
ViolatoR schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:18:
Zojuist ook via de chat contact gehad met Sandra :), helaas kon ze mij alleen niet vertellen wanneer mijn telefoon geleverd wordt (space grey 16gb).

Ordernr: 95867***
Besteldatum: 29-10-2013 (verlenging)

Afwachten dus maar ...
Balen man! Hoewel je wel wat later als de meeste besteld hebt.

Het feit dat ze het bij jou niet wist en bij mij met zekerheid kon zeggen dat hij wel verstuurd wordt vandaag geeft voor mij alleen maar meer zekerheid dat er wel serieus naar gekeken wordt door ''Sandra'' _/-\o_

Heb haar ook maar even verteld dat ze mijn heldin van de dag is, dat kon ze wel waarderen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
wouter1971 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:18:
Iemand nog een update van de Apple Store Amsterdam?
kijk gewoon even naar de posts boven je, dan had je geweten dat er een zeer ruime voorraad was gisteren en dat die echt niet opeens verdwenen is... (hoe moeilijk is het om te lezen???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Kubusje schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:23:
[...]

Het feit dat ze het bij jou niet wist en bij mij met zekerheid kon zeggen dat hij wel verstuurd wordt vandaag geeft voor mij alleen maar meer zekerheid dat er wel serieus naar gekeken wordt door ''Sandra'' _/-\o_

Heb haar ook maar even verteld dat ze mijn heldin van de dag is, dat kon ze wel waarderen :9
Helaas werkt die chat nooit bij mij...ik krijg een pop-up venster waar na een minuut een time-out melding in komt...maar gezien mijn besteltijdstip en het tijdstip van anderen die al een verzendbericht gehad hebben, heb ik er een klein beetje vertrouwen in.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 17:57
Kubusje schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:23:
[...]

Klopt, wel mooi dat er inderdaad serieus naar gekeken wordt. Ik probeer het na het weekend gewoon nog een keer :) Heb er ook niet zo'n haast mee, het is alleen waardeloos dat je niet echt je order kunt tracken (en dus niet het idee hebt dat er daadwerkelijk wat gebeurt).

Alvast veel plezier met jouw iphone morgen :P

fotoblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Laatst online: 31-08 22:49
acst schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:27:
[...]
kijk gewoon even naar de posts boven je, dan had je geweten dat er een zeer ruime voorraad was gisteren en dat die echt niet opeens verdwenen is... (hoe moeilijk is het om te lezen???)
Dat is gelezen....maar toch kan het op zijn......ik ga straks wel ff langs.
Altijd vriendelijk sommige tweakers 8)7

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
2 nov ipad air cover verzonden
3 nov ipad verzonden

Ipad air al twee dagen binnen
ipad air cover nog niet... gaat met de Post verwachte levertijd 7-11 nov :S

Sorry begrijp hier niks van, PostNL moet volgende dag toch leveren...? En je krijgt een traceer nummer wat niet te traceren valt... weet iemand hoe dat zit?
Ben bijna in staat om de icentre binnen te lopen en als de cover binnen is die te retourneren :/

[ Voor 13% gewijzigd door xppn op 07-11-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
xppn schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:52:
2 nov ipad air cover verzonden
3 nov ipad verzonden

Ipad air al twee dagen binnen
ipad air cover nog niet... gaat met de Post verwachte levertijd 7-11 nov :S

Sorry begrijp hier niks van, PostNL moet volgende dag toch leveren...? En je krijgt een traceer nummer wat niet te traceren valt... weet iemand hoe dat zit?
Ben bijna in staat om de icentre binnen te lopen en als de cover binnen is die te retourneren :/
De cover gaat via de post (niet via de wagens), daardoor kan het langer duren en daarom werkt er ook geen tt-code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
Ja... maar PostNL heeft een bezorgplicht binnen x uur. Dus vind het zo raar, 2nov aan de post overgedragen (TPG POST = PostNL volgens mij) en nog steeds niet binnen, wacht wel af maar vind het wel verdacht ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Ik heb 16:39 een bezorgbericht gehad van Vodafone; telefonisch de 3S-code opgevraagd en morgen tussen 18:30 en 21:30 zou de pakketbezorger moeten aanbellen...
  • iPhone 5s
  • Space gray
  • 16GB
  • Verlenging
  • Via de website
  • Vrijdag 25-10-2013 rond 10:00
  • Order ref 95716xxx
Ik ben er redelijk gerust op...maar ik juich pas als ik hem in handen heb.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-10 10:00
Er staat sinds vanavond bij mijn order in Apple Store online:

"Verzending wordt voorbereid
Komt niet in aanmerking om te worden geannuleerd of geretourneerd"

Zal dus binnenkort wel verstuurd worden :) Levering nog steeds 12 - 18 nov. Gaat om een 32 GB grijs die ik op 25 oktober (releasedag) rond 06:30 heb besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door jelle. op 07-11-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
Mijn 5s bestelling bij de apple online store is net geupdate naar zending wordt voorbereid, neem aan dat morgen dus de eerste online 5s-en worden verstuurd. Levering bij mij staat nog steeds op 11-15 november.

[ Voor 14% gewijzigd door acst op 07-11-2013 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
acst, hoelaat had jij 'm besteld dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Ook hier "verzending wordt voorbereid".
Ben morgen in Amsterdam, zit te twijfelen om er daar een mee te nemen :9
En dan over een weekje gewoon een andere tweaker blij maken voor 799 als die van de online store bezorgd wordt. (32GB gray besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
jelle. schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:22:
acst, hoelaat had jij 'm besteld dan?
3 over 1 de 25ste. (zal dus een van de eerste zijn geweest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:05
Ook hier zojuist een verzendbevstiging ontvangen van Vodafone voor een 5S Gold 16GB. Bestelling was geplaatst op 25 oktober rond 22:00. Vermoed dus dat e eerdere berichten in dit topic juist zijn en het juist de gold telefoons zijn die nu opeens wel al door vodafone kunnen worden uitgeleverd. Heb overigens ook een F&F ordernummer dus er lijkt geen onderscheid te zijn tussen F&F orders en gewone (zie van allebei op laatste pagina van dit topic verzendbevestigingen).

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 22:21

aap

Ik heb vorige week vrijdag een iPhone 5S besteld via mijn werk bij Vodafone. Ik dacht "dat gaat wel een paar weken duren", maar tot mijn verrassing kreeg ik vandaag al een track&trace op mijn e-mail waaruit blijkt dat
'mijn bestelling' morgen bij mijn bedrijf afgeleverd wordt.
Goed nieuws op zich, maar ik maak we wat zorgen dat als afzender DynaFix vermeld staat, dat ik alleen ken als reparateur met een niet zo geweldige reputatie.

Is DynaFix ook tussenleverancier voor Vodafone of krijg ik nu (al!) een refurbished iPhone geleverd? Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Dennisdn schreef op woensdag 06 november 2013 @ 18:50:
En zowaar, 24u later is hij aangekomen.
Kan er alleen niks mee want de klantenservice moet eerst de sim activeren.
Maar dat kan er ook nog wel bij.

In de app van PostNL is hij nooit verschenen. Bijzonder op zich omdat dat systeem normaal los staat van de verzender. Maar zelfs daar weten ze dus een zooitje van te maken ;-)

[ Voor 17% gewijzigd door Dennisdn op 07-11-2013 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
  • Laatst online: 10-10 13:30
aap schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:48:
Ik heb vorige week vrijdag een iPhone 5S besteld via mijn werk bij Vodafone. Ik dacht "dat gaat wel een paar weken duren", maar tot mijn verrassing kreeg ik vandaag al een track&trace op mijn e-mail waaruit blijkt dat
'mijn bestelling' morgen bij mijn bedrijf afgeleverd wordt.
Goed nieuws op zich, maar ik maak we wat zorgen dat als afzender DynaFix vermeld staat, dat ik alleen ken als reparateur met een niet zo geweldige reputatie.

Is DynaFix ook tussenleverancier voor Vodafone of krijg ik nu (al!) een refurbished iPhone geleverd? Iemand die dit weet?
Bedoel je niet Dynalogic? Zover ik weet van VF forum is dat nieuwe abbo verzonden wordt via Dynalogic en verlengingen via PostNL.

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
  • Laatst online: 10-10 13:30
Dennisdn schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:01:
[...]

En zowaar, 24u later is hij aangekomen.
Kan er alleen niks mee want de klantenservice moet eerst de sim activeren.
Maar dat kan er ook nog wel bij.

In de app van PostNL is hij nooit verschenen. Bijzonder op zich omdat dat systeem normaal los staat van de verzender. Maar zelfs daar weten ze dus een zooitje van te maken ;-)
Heb zelf ook de PostNL app met login. Toen ik mijn barcode kreeg kon ik hem er ook niet in vinden. Moest toen de barcode toevoegen aan mijn account. Waarschijnlijk was dat zo omdat er toch net iets anders staat zoals je naam of iets dergelijks?

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-10 22:21

aap

onyxsr schreef op donderdag 07 november 2013 @ 22:14:
[...]

Bedoel je niet Dynalogic? Zover ik weet van VF forum is dat nieuwe abbo verzonden wordt via Dynalogic en verlengingen via PostNL.
Nee, er staat echt Dynafix:

Afbeeldingslocatie: http://i883.photobucket.com/albums/ac40/pictureaap/tt_zpsbe8ebf54.png

Edit:
Bedankt voor de verwijzing naar het Vodafone forum. Daar vond ik de volgende quote (was wel van 2012 van de iPhone 5-uitlveringen):
Nieuwe klanten krijgen GEEN voorrang op bestaande klanten, alles is gelijk getrokken. Echter kan het omdat nieuwe klanten worden afgehandeld en uitgeleverd via Dynafix en niet intern via Vodafone, dat zij eerder een toestel krijgen omdat Dynafix sneller levert. Dit zijn echter speculaties en kan geen garantie aan worden verleend.
Het lijkt dus zo te zijn dat Dynafix ook als leverancier fungeert.

[ Voor 47% gewijzigd door aap op 07-11-2013 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone 5s Zwart 32gb 29-09 telefonisch besteld via Vodafone (verlengen)
Levertijd : werd aangegeven 3 weken
Wordt vandaag geleverd

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-10 17:43

bakvis

Tweakers.Nerd

jelle. schreef op donderdag 07 november 2013 @ 20:19:
Er staat sinds vanavond bij mijn order in Apple Store online:

"Verzending wordt voorbereid
Komt niet in aanmerking om te worden geannuleerd of geretourneerd"

Zal dus binnenkort wel verstuurd worden :) Levering nog steeds 12 - 18 nov. Gaat om een 32 GB grijs die ik op 25 oktober (releasedag) rond 06:30 heb besteld.
Idem hier, waarschijnlijk wordt hij dinsdag geleverd (hoop ik :))

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10 13:05
Iemand enig idee of er nog 5s'en 16gb voor losse verkoop beschikbaar zijn bij de applestore? 2 dagen geleden werd er verwezen naar een 'grote voorraad' maar wil eigenlijk pas morgen richting a'dam gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DynamicDreams
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-10 15:26
Zojuist de verzendbevestiging ontvangen van de online Apple Store! :9 16-GB iPhone 5s, spacegrijs Levering: maandag 11-11!

Ik had hem online besteld op de dag van de lancering in Nederland, omstreeks 6.00 uur.

[ Voor 11% gewijzigd door DynamicDreams op 08-11-2013 13:38 ]

12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Hier ook verzendbevestiging! 32 GB grijs, besteld op releasedag in de ochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:45
Bevestiging :D
Hij wordt maandag geleverd.

Beetje pech dat ik maandag niet thuis ben, word dinsdag pas dat ik hem in handen heb. :(

[ Voor 51% gewijzigd door larsiey op 08-11-2013 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
Hier hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Malt007 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 13:31:
Iemand enig idee of er nog 5s'en 16gb voor losse verkoop beschikbaar zijn bij de applestore? 2 dagen geleden werd er verwezen naar een 'grote voorraad' maar wil eigenlijk pas morgen richting a'dam gaan.
Toen ik om 12u belde was goud in alle maten op voorraad. Zwart alleen 64GB op voorraad.

O en ook ik heb een verzendbevestiging. 25-okt 1:03 32GB grijs besteld

[ Voor 8% gewijzigd door pposthoorn op 08-11-2013 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Hier ook een verzendbevestiging ontvangen. Levering aanstaande maandag :).

[ Voor 24% gewijzigd door Hendrikje1 op 08-11-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook maandag, ik ga hem dan maar na 19:00 uur op halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:13:
iPhone 5s Zwart 32gb 29-09 telefonisch besteld via Vodafone (verlengen)
Levertijd : werd aangegeven 3 weken
Wordt vandaag geleverd
En zojuist geleverd ! 10 dagen ipv de verwachte 3 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:15
Pfew, zou zuur zijn als iedereen hem overal vrij kan krijgen inmiddels en je als je zo vroeg al besteld had nog 3 weken moest wachten :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Donderdag iPhone 5s 32gb wit besteld op t-mobile, nu bezorgafspraak voor maandagmiddag!

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 22:16
Vandaag via sms en mail dat de iPhone 5S 16GB space gray volgende week geleverd wordt. Bestelling op 2 november geplaatst en kreeg gelijk een bevestiging dat de verwachte levertijd 15 november 2013 zou zijn. Dus bij mij klopt het allemaal. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:05
twit schreef op donderdag 07 november 2013 @ 21:09:
Ook hier zojuist een verzendbevstiging ontvangen van Vodafone voor een 5S Gold 16GB. Bestelling was geplaatst op 25 oktober rond 22:00. Vermoed dus dat e eerdere berichten in dit topic juist zijn en het juist de gold telefoons zijn die nu opeens wel al door vodafone kunnen worden uitgeleverd. Heb overigens ook een F&F ordernummer dus er lijkt geen onderscheid te zijn tussen F&F orders en gewone (zie van allebei op laatste pagina van dit topic verzendbevestigingen).
En vandaag dus inderdaad mogen ontvangen. Als je eenmaal verzendbevestiging hebt kun je er zo te zien dus wel vanuit gaan dat hij dag later keurig geleverd wordt.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Nou, de soap gaat verder.
Nadat gister eindelijk de gouden16gb binnen was, hem vandaag niet kunnen activeren.
SIM wordt niet gelezen. In de Vodafone-winkel hier in de buurt andere sims geprobeerd, maar echt kapot.
Morgen terugsturen. Zal mij benieuwen hoelang dat allemaal gaat duren. In de winkel ruilen mocht natuurlijk niet vanwege de gescheiden verkoopkanalen. Echt, als er geen éénheid terug komt in dat bedrijf zal dat ze nog de das om doen.

[ Voor 23% gewijzigd door Dennisdn op 08-11-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-10 23:07
Vandaag ook een verzendbevestiging ontvangen, levering is op maandag door DHL Express. De bestelling was zes minuten nadat ze in de verkoop gingen geplaatst. Gaat om een iPhone 5S 16GB white en een iPhone 5S 32GB black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
lol m'n iPhone 5s is op dit moment in Brussel...
Geschatte levering is ook opeens 12 ipv 11 november. Dat noemen ze dan express levering, ding is verzonden vanaf Waalwijk...

[ Voor 10% gewijzigd door acst op 09-11-2013 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Die van mij is sinds een minuut of 20 gearriveerd op een DHL-vestiging in Rotterdam.
Ik woon zelf ook in Rotterdam.
Dus dan moet maandag prima lukken lijkt me. Al mag vandaag ook, maar dat feest gaat niet door :P.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2lvgums.png

[ Voor 19% gewijzigd door Hendrikje1 op 09-11-2013 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 oktober besteld, zou a.s. maandag geleverd worden. Maar ik heb hem zojuist al ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:07:
25 oktober besteld, zou a.s. maandag geleverd worden. Maar ik heb hem zojuist al ontvangen.
Dan ben ik nu zeeeer benieuwd of ik hem vandaag ook nog ontvang :).
Het is nog vroeg, dus wie weet _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KriCo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-08-2024
acst schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 08:52:
Geschatte levering is ook opeens 12 ipv 11 november. Dat noemen ze dan express levering, ding is verzonden vanaf Waalwijk...
Maandag is een feestdag in België, mogelijk dat het daarmee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hendrikje1 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 10:54:
Die van mij is sinds een minuut of 20 gearriveerd op een DHL-vestiging in Rotterdam.
Ik woon zelf ook in Rotterdam.
Dus dan moet maandag prima lukken lijkt me. Al mag vandaag ook, maar dat feest gaat niet door :P.

[afbeelding]
Bel ze anders even, misschien kan je hem gewoon komen ophalen.
DHL is naar mijn ervaring wel flexibel in dat soort dingen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

acst schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 08:52:
Mijn 5c ging ook vanaf Waalwijk via Brussel naar Drachten en had ik gewoon keurig de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Even gebeld met DHL Rotterdam:

Hij is als 'container levering' aangekomen, dus ergens in een pakhuis staat een hele berg pakjes (iPhones) en daardoor is het niet mogelijk om hem vandaag al op te halen. Hij moet eerst verwerkt worden en dan wordt hij maandag 'gedurende de dag' aangeboden. Mocht er niemand thuis zijn kan je daarna kiezen of ze dinsdag ochtend of middag komen. (en neem aan dat je dan ook kan kiezen voor dinsdagophalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
fsfikke schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 11:43:
[...]

Bel ze anders even, misschien kan je hem gewoon komen ophalen.
DHL is naar mijn ervaring wel flexibel in dat soort dingen.
Was ik inderdaad van plan. Daarnet even gedaan. Ophalen was helaas niet mogelijk omdat mijn pakje is aangekomen als een container levering en nu ergens in een pakhuis staat vol met andere pakketjes.

Ach, ik heb geduld :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ahh ok, begrijpelijk.

Wat ik wel vaak heb gehad is dat je het pakje bij een mislukte afleverpoging aan het eind van de middag/avond bij DHL kan ophalen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Van mij staat in Amsterdam, maar geschatte levertijd is door Apple verzet van de 11e naar de 13e. Zie hem wel verschijnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
Damn.. iedereen al verzonden? ik had om 3 minuten over 1 een zilveren 16GB 5s besteld, maar die was mislukte (iDeal) dus bestelde ik rond 10u nog een keertje. Volgens een apple medewerker was het niet nodig om juist mijn oude bestellen te laten activeren omdat ik toch nog gewoon de oorspronkelijke levertijd zou krijgen. Helaas staat er bij mij nogsteeds dat de artikelen worden verwerkt en levertijd ergens tussen 12-18... :-(

edit: Bellen naar apple kon niet, de telefoonlijn was gesloten. Laten ze je eerst dat héle menu doorgaan en je bestelnummer invoeren voordat ze je verteld dat ze gesloten zijn 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door fjberkheij op 09-11-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:52
fjberkheij schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:12:
Damn.. iedereen al verzonden? ik had om 3 minuten over 1 een zilveren 16GB 5s besteld, maar die was mislukte (iDeal) dus bestelde ik rond 10u nog een keertje. Volgens een apple medewerker was het niet nodig om juist mijn oude bestellen te laten activeren omdat ik toch nog gewoon de oorspronkelijke levertijd zou krijgen. Helaas staat er bij mij nogsteeds dat de artikelen worden verwerkt en levertijd ergens tussen 12-18... :-(

edit: Bellen naar apple kon niet, de telefoonlijn was gesloten. Laten ze je eerst dat héle menu doorgaan en je bestelnummer invoeren voordat ze je verteld dat ze gesloten zijn 8)7
Hier ook nog niet verzonden hoor.

* SpoekGTi schud fjberkheij de hand :P

Wel raar dat jouw order nog steeds op 12-18november staat terwijl de mijne van 25 Okt om 21:30 pas daar eerst ook op stond en vorige week maandag naar 11-15 november ging.

Staan hier ook nog steeds op wordt verwerkt, ik hoop nog steeds dat ik maandag een sms/mail krijg :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
SpoekGTi schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:45:
[...]

Hier ook nog niet verzonden hoor.

* SpoekGTi schud fjberkheij de hand :P

Wel raar dat jouw order nog steeds op 12-18november staat terwijl de mijne van 25 Okt om 21:30 pas daar eerst ook op stond en vorige week maandag naar 11-15 november ging.

Staan hier ook nog steeds op wordt verwerkt, ik hoop nog steeds dat ik maandag een sms/mail krijg :)
Aaah oke, ja ik hoop ook dat ik maandag een bevestiging krijg! Ik wilde eigenlijk bellen om te chekken of er nog wel wat gedaan werd met mn bestelling, maar op zaterdag zijn de lijnen dicht. Hopen dan maar! En als ik m volgende week krijg heb ik m alsnog eerder dan wanneer ik m in Amsterdam zou halen, want de afgelopen twee weken had ik toetsweken dus ik zou sowieso pas aanstaande zaterdag kunnen gaan :-) *hoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Zelf kom ik net terug van de Apple Store in Amsterdam en daar werd me verteld dat ze alleen nog de goude versie hadden. Ging voor een 32GB grijs, kon dus helaas weer terug naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 22:16
Vandaag de track & tracecode gekregen. Dinsdag 12 november 2013 wordt mijn iPhone 16GB space gray bezorgd. Bestelling gedaan op 2 november 2013. Dus hoef ik maar 10 dagen te wachten. :)

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is inmiddels ook aangekomen bij een DHL magazijn (Eindhoven) en wordt maandag geleverd. :)

Weet iemand die ervaring heeft met DHL toevallig of ze ook een verwachte bezorgtijd geven, zoals bij Track & Trace van PostNL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Die van mij gisteren binnen gehad.

Vodafone kon alleen niet bedenken dat hier dus een ine-minie sim-kaart in moet en dus zijn ze onbruikbaar.

Nieuwe sim-kaarten komen pas woensdag.

ERG STOM Vodafone! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:48
Gewoon kaartje zelf knippen! Nano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:45
Dat is altijd nog een risico.
Ik ga liever even naar een telefoonwinkel en dat ze het daar doen met een apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-10 23:07
i2Paq schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:50:

Vodafone kon alleen niet bedenken dat hier dus een ine-minie sim-kaart in moet en dus zijn ze onbruikbaar.

Je had het ook zelf kunnen bedenken (of vragen bij de bestelling). Ik vind het logisch dat ze niet een sim meeleveren, het is niet het eerste toestel met een nanosim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acst
i2Paq schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 21:50:

Dat is stom van jezelf en aangezien ze die kaarten niet gratis weggeven had je er gewoon even zelf aan moeten denken (niet verwachten dat een bedrijf dat voor je doet, we zitten hier niet in Cuba, Noord-Korea of Rusland).
Pagina: 1 ... 59 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.