Dennisdn schreef op woensdag 06 november 2013 @ 19:23:
[...]
Ik begrijp sowieso niet waarom het allemaal zo onduidelijk is. Voda heeft toch zelf wel een track&trace van alle toestellen die vanuit Apple onderweg zijn? Nu is het net alsof ze zelf ook op goed geluk op de postbode zitten te wachten.
Volgens mij is het zoals je laatste zin.
Ik zie een loods voor me, waarin één iemand aanwezig is, die koffie aan het drinken is. Er wordt op de deur gebonkt; de medewerker opent de deur en hé! Een grote doos met honderd iPhones erin. Goh. De eerste is een zilvere van 16GB. Even kijken, de orders voor dat model. O ja, die liggen daar in de hoek verspreid over zes pallets. Hmm. Iene-miene-mutte...ja; J. Jansen uit Groningen, besteld op drie november. Even adresje overschrijven op een stickertje, plakkerdeplak, hopsa. Computertje aanslingeren; Outlook Express, typ typ typ, bevestiging levering, jadiejadie, enter. Hatseflats. Weer een gelukkige klant. Eens kijken...hmm...grijs, 64GB. Right-i-o. Weet je, eerst maar eens even paffen. Dan doe ik er vanmiddag nog tien. Als er morgen weinig file is, kan ik er dan misschien zelfs twintig versturen!