Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 17:13
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 07:38:
Ik had gisteren avond laat ook gebeld en te horen gekregen dat alles op was behalve een aantal 64gb iphone5s modellen (spacegrey).. niet interessant voor mij..
Mijn foto is van nadat de winkel gesloten was... Er is dus nog wel meer dan alleen de 64GB.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:15
Sta je lang in de rij als je een telefoon haalt in de iFruitzaak in A'dam? Heb er geen tijd voor, maar wel zin in :P Uren in de rij is geen optie.

Er zijn nog steeds geen andere winkels die iPhone 5S-en hebben he? Overal wel 5C, maar ook bij de premium Apple resellers geen 5S-en zeker?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebote
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-08 22:51
Tsjonge, jonge, jonge!..wordt gek....net de Apple store gebeld een of andere medewerker verteld mij dat er geen iphone's 5s zijn in voorraad (alleen 5c) dat ik kan pas beter over twee weken langs komen...eerder komt er geen voorraad 5s...volgens hem dan!!!!
En toch wil ik morgen er heen rijden, naar de Apple store...iemand met een goede raad voor mij. :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Paar posts terug stonden er nog een heleboel, nu zijn ze weer op, wat een gezelligheid. Net alsof ze voor het eerst een goedlopend product verkopen. Prutsers.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-10 22:08

Melkaz

Melkazar

Als je niet van drukke rijen houdt zou ik zeker morgen niet gaan. Dan is de release van de IPAD Air. Dit wordt dan een combinatie van mensen die komen voor de Iphone 5s of de IPAD Air :)

Edit: Het is inderdaad wel heel vervelend dat het bij elke release zo'n drama is een los toestel te scoren in Nederland. Lijkt wel alsof ze bewust de eerste maand alleen toestellen leveren aan abonnementen en de Apple store zelf. Mycom, Mediamarkt etc. hebben allemaal nog geen voorraad terwijl je in België al wel winkels hebt met vrije voorraad(Mobistar) en in Duitsland bijv. de Mediamarkt.

Best frustrerend om de flappen te hebben maar niemand die ze wilt aannemen bij Apple, óf je moet 3 weken wachten op de online store ;)

[ Voor 59% gewijzigd door Melkaz op 31-10-2013 12:36 ]

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Melkaz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:30:
Als je niet van drukke rijen houdt zou ik zeker morgen niet gaan. Dan is de release van de IPAD Air. Dit wordt dan een combinatie van mensen die komen voor de Iphone 5s of de IPAD Air :)

Edit: Het is inderdaad wel heel vervelend dat het bij elke release zo'n drama is een los toestel te scoren in Nederland. Lijkt wel alsof ze bewust de eerste maand alleen toestellen leveren aan abonnementen en de Apple store zelf. Mycom, Mediamarkt etc. hebben allemaal nog geen voorraad terwijl je in België al wel winkels hebt met vrije voorraad(Mobistar) en in Duitsland bijv. de Mediamarkt.

Best frustrerend om de flappen te hebben maar niemand die ze wilt aannemen bij Apple, óf je moet 3 weken wachten op de online store ;)
Ik werk zelf bij een Apple Authorised Reseller en wij krijgen vaak de toestellen ook pas behoorlijk laat. Wij mogen ze ook alleen met abonnement verkopen en we krijgen ze per provider (KPN, Vodafone en T-Mobile) binnen.

Daarom kan het dus voorkomen dat mensen die een iPhone 5S los willen kopen, ook in de Apple Store met lege handen naar huis gaan en mensen die icm abonnement kopen wel met een toestel naar huis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:14
LIMIT-AR schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:54:
[...]

Wij mogen ze ook alleen met abonnement verkopen en we krijgen ze per provider (KPN, Vodafone en T-Mobile) binnen.
Kan je me vertellen wat de (volgens mij softwarematige) verschillen tussen deze toestellen zijn?

Overigens heb ik net m'n verzendbevestiging van KPN gekregen. Hij wordt morgen geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
Neyluzz schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:35:
[...]

Kan je me vertellen wat de (volgens mij softwarematige) verschillen tussen deze toestellen zijn?

Overigens heb ik net m'n verzendbevestiging van KPN gekregen. Hij wordt morgen geleverd :)
Er zit geen verschil in de software of de toestellen zelf. Ze worden alleen per provider apart aangeleverd en wij moeten ze ook apart in voorraad houden en als we bijvoorbeeld een iPhone met KPN abo verkopen een iPhone pakken uit de KPN voorraad. Het zijn exact dezelfde modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevels
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:37
Mijn zus heeft net voor mij een iPhone 16GB zilver opgehaald bij de Apple Store, ze had hem binnen 2 minuten. Geen idee hoeveel er nog zijn.. maar geen drukte :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
Liep net de t-mobile winkel in (Alkmaar) en 10 min later had ik een 5S. Ze hadden vrije voorraad, alhoewel wel alleen voor abo's. Heb twee jaar verlengd, kreeg vaste klantenkorting en betaalde onverwacht wat minder voor mijn toestel. De TCO kwam positief uit (heb serieus in de winkel staan rekenen) en voila.. ik heb een iPhone 5S :D De witte/zilveren, heb altijd een zwarte gehad, dus nu een andere kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebote
Iemand die vandaag in de middag naar de Apple store gaat...ben benieuwd naar de huidige voorrad/voor morgen...graag iemand een update hierover....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik ben ook benieuwd naar de voorraad... Ben zelf op zoek naar de 32GB versie van de 5s in het goud! Heb Vrijdag 25 Oktober rond 1 uur in de middag een 5s besteld via de online Apple Store maar 3 weken is toch wel erg lang, helemaal als ik zo hoor dat ze volop verkrijgbaar zijn in Amsterdam...

Ik had eigenlijk gehoopt de iPhone veel eerder te ontvangen dan 2-3 weken, mede door de iDeal storing waardoor veel mensen weer onderaan de wachtrij kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:56
EValentino schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:27:
Ik ben ook benieuwd naar de voorraad... Ben zelf op zoek naar de 32GB versie van de 5s in het goud! Heb Vrijdag 25 Oktober rond 1 uur in de middag een 5s besteld via de online Apple Store maar 3 weken is toch wel erg lang, helemaal als ik zo hoor dat ze volop verkrijgbaar zijn in Amsterdam...

Ik had eigenlijk gehoopt de iPhone veel eerder te ontvangen dan 2-3 weken, mede door de iDeal storing waardoor veel mensen weer onderaan de wachtrij kwamen.
A. je bent al 1 week op weg (25ste besteld)
B. De storing met iDeal deed zich snachts voor en niet 1 uur middags.
C. De totale vertraging die ik hierdoor heb opgelopen is 1 dag. ging van 11 nov naar 12 nov

Zat zelf ook te dubben hoor dus ken je gevoel er wel bij. Maar ik wacht wel, ben geduldig, wacht al anderhalve maand sinds de release met mijn iPhone 4 die 2 weken inmiddels kunnen er nog wel bij.

Ben het wel met je eens dat ook de online store best wel wat had kunnen stocken om de eerste lichting in ieder geval binnen 24 uur te kunnen versturen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen (€699,€799,€899) heeft liggen en dus minimaal heeft moeten wachten tot die Maandag erop voordat hun geld weer terug gestort was. Vandaar mijn redenering!
SpoekGTi schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:49:
[...]

A. je bent al 1 week op weg (25ste besteld)
B. De storing met iDeal deed zich snachts voor en niet 1 uur middags.
C. De totale vertraging die ik hierdoor heb opgelopen is 1 dag. ging van 11 nov naar 12 nov

Zat zelf ook te dubben hoor dus ken je gevoel er wel bij. Maar ik wacht wel, ben geduldig, wacht al anderhalve maand sinds de release met mijn iPhone 4 die 2 weken inmiddels kunnen er nog wel bij.

Ben het wel met je eens dat ook de online store best wel wat had kunnen stocken om de eerste lichting in ieder geval binnen 24 uur te kunnen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
EValentino schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:53:
Ik kan me voorstellen dat niet iedereen (€699,€799,€899) heeft liggen en dus minimaal heeft moeten wachten tot die Maandag erop voordat hun geld weer terug gestort was. Vandaar mijn redenering!

[...]
Ik had dezelfde dag mijn transactie terug, dat dat bij jou iets langer duurde is uiteraard vervelend. En nogmaals ik snap heel goed je gevoel hoor, ik was ook teleurgesteld in de levertijd en daarna de iDeal storing en al helemaal hoe dat Apple/iDeal niets heeft geregeld behalve dat het geld vrij snel (voor iDeal begrippen) retour was.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EValentino
  • Niet online
Oke weet ik dat ook weer! Zelf had ik betaald met mijn credit card dus nergens last van!
SpoekGTi schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:15:
[...]

Ik had dezelfde dag mijn transactie terug, dat dat bij jou iets langer duurde is uiteraard vervelend. En nogmaals ik snap heel goed je gevoel hoor, ik was ook teleurgesteld in de levertijd en daarna de iDeal storing en al helemaal hoe dat Apple/iDeal niets heeft geregeld behalve dat het geld vrij snel (voor iDeal begrippen) retour was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EValentino schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:27:

Ik heb er een kunnen bemachtigen (5s 32gb goud). Ben blij dat ik toch ben langs gegaan ipv via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 09-10 11:07

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:21:
[...]

Ik heb er een kunnen bemachtigen (5s 32gb goud). Ben blij dat ik toch ben langs gegaan ipv via de website.
Was dat vandaag? Weet je of er nog een aantal waren?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:55
[...]

En bij mij had ik op maandag mijn geld terug, toen ik op zondag had geannuleerd.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:20

muhda

Time & Space traveler

ik snap heel goed je gevoel hoor, ik was ook teleurgesteld in de levertijd en daarna de iDeal storing en al helemaal hoe dat Apple/iDeal niets heeft geregeld behalve dat het geld vrij snel (voor iDeal begrippen) retour was.
Ik vond het eigenlijk vrij sneu. Ik begrijp dat dit kan gebeuren en ik wil geen slaatje er uit slaan.
Maar Apple, iDeal of wie er ook verantwoordelijk er voor is kon in mijn ogen meer doen.

Het zou helemaal mooi zijn als Apple bijvoorbeeld €15 itunes tegoed aan de getroffen klanten had gegeven.
Ik heb mijn 5S al vorige week bemachtigd bij de Apple store, alleen de 32Gb versies vliegen over de toonbank en zijn dus moeilijk te verkrijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door muhda op 31-10-2013 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:31
Je moet mijns inziens ook nooit zulke dure dingen met iDeal bestellen, met creditcard heb je tenminste een verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-07 22:37
Vrijdag rond 16:00 online (F&F, verlenging) een 16GB zilveren 5S bij VF besteld, zojuist mail ontvangen dat toestel is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02-2023
Mijne wordt morgen geleverd! (KPN).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was er 20 min geleden en toen hadden ze een flinke voorraad in amsterdam, was niet druk en ik stond binnen 10 min buiten met een 64g space grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nefue
  • Laatst online: 24-07-2022
Zojuist een Iphone 5s 16 gb zilver op de kop getikt in Apple Store Amsterdam. Ze hadden van alle soorten nog wel wat, werd toch al wat drukker zojuist en ik verwacht dat ze morgen door deze voorraad heen zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:52:
Ik was er 20 min geleden en toen hadden ze een flinke voorraad in amsterdam, was niet druk en ik stond binnen 10 min buiten met een 64g space grey
Geen abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-03 05:57
Stond net in de rij. Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/25zsfpv.jpg

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:20

muhda

Time & Space traveler

SidewalkSuper schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:11:
Je moet mijns inziens ook nooit zulke dure dingen met iDeal bestellen, met creditcard heb je tenminste een verzekering.
Niet iedereen heeft een creditcard natuurlijk of wilt er een. Met iDeal betalen is ook verder prima, mits het werkt. Een van de medewerkers had mij verteld dat bij de release bijna 1/3 van de bestellingen via iDeal waren gedaan, als je het zo bekijkt toch een grote groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Laatst online: 18-10 13:25
Een tip voor de tweaker met een kleinere beurs. 2 jaar Tele2 100 minuten/SMS en 1,5 GB inc iPhone 5C kost in totaal €830 (toestel+abokosten+aansluitkosten+etc). Aangezien de iPhone 5C al €599 nieuw kost, betaal je ongeveer €10/maand voor abonnementskosten.
http://vindabo.nl/search....=1&s=Apple+iPhone+5C+16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
Iemand die nog een update heeft omtrent de voorraad iPhone 5S in de Apple Store in Amsterdam? Ik ben op zoek naar een iPhone 5S 16GB space gray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 15:23
Gisteravond om 20.30 een 5s, 32gb space grey op de kop getikt in de apple store in amsterdam (zonder abonnement!). Ze leken nog genoeg voorraad te hebben al wilden ze niet precies kwijt hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
Martijndoes schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:53:
Gisteravond om 20.30 een 5s, 32gb space grey op de kop getikt in de apple store in amsterdam (zonder abonnement!). Ze leken nog genoeg voorraad te hebben al wilden ze niet precies kwijt hoeveel.
Ok, ik ga het vandaag maar gewoon proberen. Moet uit Eindhoven komen, dus is wel even wat moeite ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijndoes
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-10 15:23
Je kan even bellen alhoewel ik verschillende verhalen lees over wat de medewerkers zeggen. Gisteravond spraken ze in ieder geval gewoon de waarheid en vertelden ze netjes dat er nog voorraad was van alle toestellen in alle groottes en alle kleuren. Ook daar wilden ze echter niet kwijt hoe groot de voorraad precies was en of ik dus nog kon wachten tot morgen. Ben toen dus maar gelijk gegaan, maar goed voor mij was t 15 min rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Nog nergens een indicatie dat hij in andere winkels beschikbaar is? Anders zal ik vanavond maar iets voor 9 bellen wat de voorraad status is en dan wordt het een ritje Amsterdam morgen..

Of als er iemand vanavond tussen 8 en 9 daar is, zou je dan kunnen kijken of het zin heeft om Zaterdagochtend te gaan voor een Space Grey(16 of 32)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creazn
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-04 14:21
Ik sta er nu bij de apple store in Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Afgelopen week bij de KPN winkel geweest voor een iPhone 5S. Deze was binnen enkele dagen leverbaar. Er was echter iets mis met de pin-terminal (je moet 1 cent pinnen) en dat ging niet (V Pay-pas werkt niet bij KPN). Dus helaas, weer verder gelopen.

Op weg naar huis even langs de Phone House gelopen. Die hadden geen goud op voorraad maar wel de witte. Aangezien we zowel een gouden als witte iPhone wilde, hadden we dus per direct een witte iPhone 5S in handen. Wat een verrassing, ik had dagen/weken levertijd verwacht!

Paar dagen later langs een andere KPN winkel gelopen en nog eens nagevraagd naar de levertijd van de gouden iPhone 5S. Deze was enkele weken (half/eind nov leverbaar) Toen met een ander pasje gepind en nu is het afwachten op de Gouden iPhone 5S.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• creazn
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-04 14:21
Apple store Amsterdam alle iphone 5s op voorraad alle soorten en maten. Ik stond binnen 5min al buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

creazn schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:24:
Apple store Amsterdam alle iphone 5s op voorraad alle soorten en maten. Ik stond binnen 5min al buiten.
Hoopgevend nieuws voor morgen, had echter meer drukte verwacht ivm release Ipad Air dus dat is een meevaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonnetje83
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Kan iemand wat duidelijkheid geven over of je een iPhone ook incl. een vodafone (red essential) abo kunt kopen bij de Apple store in a'dam?

Los kopen weet ik, maar of dat ook kan krijg ik niet helder (is wel een eindje rijden voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diebote
Mensen ik loop net de Apple store uit net een 32GB gold in mijn handen wat ben ik een

Blijjjjjj.....trouwens er zijn genoeg iPhone's in alle kleuren en opslag......nu gauw mijn online bestelling anuleren :O :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
Ik kom net van de Apple Store vandaan en ze hebben zowel boven als beneden een ruime voorraad liggen van alle modellen iphones. Ik had zelf online besteld, maar ik vond 2 a 3 weken wachten te lang als ze gewoon hem in de winkel wel hebben liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
LIMIT-AR schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:06:
Ik kom net van de Apple Store vandaan en ze hebben zowel boven als beneden een ruime voorraad liggen van alle modellen iphones. Ik had zelf online besteld, maar ik vond 2 a 3 weken wachten te lang als ze gewoon hem in de winkel wel hebben liggen.
Ik vind het wel vreemd dat ze de apple store dus al weer herbevoorraad hebben maar dus nogsteeds geen stock hebben voor de online bestellingen,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
fjberkheij schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:15:
[...]

Ik vind het wel vreemd dat ze de apple store dus al weer herbevoorraad hebben maar dus nogsteeds geen stock hebben voor de online bestellingen,..
Ik vind het ook schandalig van Apple. Vind het echt niet netjes dat ze mensen die vorige week 's nachts besteld hebben nog steeds niks hebben geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
[...]

Dat komt gewoon omdat de Apple Store in Amsterdam bijzonder weinig te maken heeft met de online Apple Store. Beiden hebben hun eigen voorraad en eigen distributie routes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cranebird
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-10 20:52
LIMIT-AR schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:30:
[...]

Ik vind het ook schandalig van Apple. Vind het echt niet netjes dat ze mensen die vorige week 's nachts besteld hebben nog steeds niks hebben geleverd.
Apple houdt zich bij online bestellingen vrijwel altijd aan de data die je in de bevestiging hebt gekregen (je weet dus precies waar je aan toe bent). Dus als er staat 12 tot 18 november, dan wordt ook geleverd ergens op die data. Wat me wel altijd opvalt is dat ze dan meestal koersen op de begindatum (dus 12 nov.). Waarschijnlijk krijg je volgende week donderdag of vrijdag een bevestiging van de verzending. Deze kan dan ook niet meer geannuleerd worden. De creditcard afschrift is meestal op dezelfde dag als de levering.

Bovenstaande is gebaseerd op mijn persoonlijke ervaringen van de afgelopen jaren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Pff, hoorde vanochtend bij Amac Roosendaal dat ze nog geen levering hebben gehad van de iPhone en dit ook wel nog 2-4 weken kan duren, eerst wordt de Apple Store en de providers voor zien. Wat een drama zeg, blij dat ik hem uit Duitsland heb!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
cranebird schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 12:51:
[...]

Apple houdt zich bij online bestellingen vrijwel altijd aan de data die je in de bevestiging hebt gekregen (je weet dus precies waar je aan toe bent). Dus als er staat 12 tot 18 november, dan wordt ook geleverd ergens op die data. Wat me wel altijd opvalt is dat ze dan meestal koersen op de begindatum (dus 12 nov.). Waarschijnlijk krijg je volgende week donderdag of vrijdag een bevestiging van de verzending. Deze kan dan ook niet meer geannuleerd worden. De creditcard afschrift is meestal op dezelfde dag als de levering.

Bovenstaande is gebaseerd op mijn persoonlijke ervaringen van de afgelopen jaren...
Ik heb al geannuleerd. Het is gewoon slecht dat ze niks op voorraad bij de online store hadden bij de release. Dat is gewoon slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Zonnetje83 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:27:
Kan iemand wat duidelijkheid geven over of je een iPhone ook incl. een vodafone (red essential) abo kunt kopen bij de Apple store in a'dam?

Los kopen weet ik, maar of dat ook kan krijg ik niet helder (is wel een eindje rijden voor mij)
Ja, dat kan. Moet je gelijk doorlopen naar boven. Gisteren stonden er een paar in de rij beneden te wachten en kregen pas bij de balie te horen dat je voor abbo's boven moet zijn om deze af te sluiten. Beetje zonde al dat wachten voor niks... ;)

Mijn online bestelling ook maar geannuleerd. Nog 2 weken wachten is te lang.

[ Voor 5% gewijzigd door Donde op 01-11-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
[...]

Het lijkt er op dat de Online Store orders inschiet rechtstreeks vanaf Foxconn, ook op MR lees ik steeds meer dat de UPS tracker meteen op Shanghai begint.

Kortom de Store in A'dam en alle providers zullen waarschijnlijk stock ontvangen vanaf Waalwijk en die zal weer zijn order binnen krijgen bij de vleet vanaf Foxconn, maar die zullen dus niet naar de Online bestellingen worden geshipped, helaas. Maar goed nog maar 11 dagen :P oOo d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ik twijfel of ik vanavond of morgenvroeg naar Amsterdam zal rijden voor een zwart/grijze 16GB.
Moet wel een uur rijden dus twijfel over de voorraad.

Als iemand rond 5/6 u nog een update heeft graag.

[ Voor 15% gewijzigd door Gait op 01-11-2013 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Gait schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:30:
Ik twijfel of ik vanavond of morgenvroeg naar Amsterdam zal rijden voor een zwart/grijze 16GB.
Moet wel een uur rijden dus twijfel over de voorraad.

Als iemand rond 5/6 u nog een update heeft graag.
Wat heb je aan een update rond 5/6. De store is vandaag t/m 21:00u open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Nu online
Dan weet ik of het de moeite is er dan heen te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11:55
Ben je van plan een hoesje te kopen? :P
Zo ging ik er heen, zo van als hij er is dan neem ik er eentje mee. En anders alleen een hoesje. Voor mij is het maar 45min rijden, al is het wel een gekloot met parkeren (en de tarieven).
Overigens is de 16GB Space Grey wel de meest verkrijgbare, heb ik het idee.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Nu online
Hoesje heb ik al via de online Apple Store, staat ook de iPhone zelf in bestelling, maar deze ga ik zo annuleren. Over 1,5 uur krijg ik er 1 thuis bezorgd :) . Scheelt weer een ritje Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-10 19:45

MaxPoweR

-=StopTech=-

Net een iPhone 5S zilver 16GB gehaald bij Apple Store Amsterdam, genoeg achter de toonbank, de meeste kopen de nieuwe iPad. Ik heb nu alle online bestellingen geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, als ze op voorraad blijken te zijn in Amsterdam, dan ga ik morgen ook 's rijden. Mijn online bestelling staat al meer dan 1 week stil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Laatst online: 09-10 11:07

Amiet01

Master_A

Heb ook vanmiddag rond 13:00 een 32 GB gouden iPhone 5s gescoord! Volgens mij hadden ze er inderdaad nog best wel wat liggen.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerXs
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-04 14:52
Is er iemand die weet hoe je de 'bekijk status bestelling' pagina van vodafone aan de praat krijgt?
https://business.vodafone.nl/shop/order/orderLookup.jsp

ik krijg telkens een technische error, hebben meer mensen hier last van? of moet ik de oorzaak bij mijn browser o.i.d zoeken? ( ik heb IE en Firefox geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 18:34
Voor de mensen in Groningen.

Bij de T-Mobile store in de herestraat hangt een papiertje op de deur:

iPhone 5S + iPhone 5C uit voorraad leverbaar!

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 13:30
Kan iemand bevestigen of je bij Apple store Adam kan verlengen Vodafone icm iPhone?
Mijn dank is groot.

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterkjeld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-10-2023
TweakerXs schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:16:
Is er iemand die weet hoe je de 'bekijk status bestelling' pagina van vodafone aan de praat krijgt?

ik krijg telkens een technische error, hebben meer mensen hier last van? of moet ik de oorzaak bij mijn browser o.i.d zoeken? ( ik heb IE en Firefox geprobeerd)
Dat heeft het bij mij ook nooit gedaan. Als je belt met Vodafone kunnen ze je vertellen hoe het met je bestelling staat. Daar moet je trouwens weinig waarde aan hechten. Maandag werd mij verteld dat ik tegen het einde van de week mijn telefoon zou krijgen, woensdag vertelden ze mij dat het zaterdag zou worden en vrijdag waren ze verbaasd dat iemand dat mij had beloofd want het zou waarschijnlijk 5 weken duren voor ik mijn iPhone heb. Ik heb mijn bestelling maar geannuleerd.

Ik had trouwens online bestelt in de nacht van de 25e. Dit is echt de laatste keer dat ik online bestel. Online kan je weken wachten op je telefoon en iemand die dagen later een winkel binnen wandelt heeft zo een telefoon. Dit was vorig jaar ook zo met de iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 13:43
TweakerXs schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:16:

Klopt die kreeg ik ook totdat ik het met me postcode + huisnummer probeerde!

@Peterkjeld
Ik heb ook precies hetzelfde probleem. Elke keer krijg ik weer wat anders te horen, morgen weer even bellen.

[ Voor 10% gewijzigd door AkkelDeFakkel op 01-11-2013 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
onyxsr schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:32:
Kan iemand bevestigen of je bij Apple store Adam kan verlengen Vodafone icm iPhone?
Mijn dank is groot.
Ja, dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
onyxsr schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:32:
Mijn dank is groot.
Gewoon naar de Vodafone winkel? Donderdag een 5s opgehaald in de tmobile winkel, die hadden gewoon telefoons op voorraad. Geen probleem. Alleen losse verkoop lijkt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Ik sta nu in de rij en alle versies zijn er nog behalve de space Grey 16gb.wel een redelijke rij al maar veel komen voor de ipad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
NiGeLaToR schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 08:41:
[...]

Gewoon naar de Vodafone winkel? Donderdag een 5s opgehaald in de tmobile winkel, die hadden gewoon telefoons op voorraad. Geen probleem. Alleen losse verkoop lijkt lastig.
Vodafone winkel heeft niet altijd op voorraad. Ben uur geleden in Apple store geweest en daar hadden ze meer dan genoeg op voorraad. Boven was ook druk icm met anno verlengen.

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ik kwam gister met lege handen terug van iCentre in Groningen. Niet verrassend, tot je je bedenkt dat ik voor een 5C kwam. Zijn die inmiddels ook in de losse verkoop bij de providerwinkels/mediamarkten/etc? Want dan probeer ik dat vanmiddag evt. even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18
Zo, ik had de IPhone 5s goud in bestelling, maar begon door filmpjes en foto's online toch te twijfelen. Niet dat het glinstergoud is, meer champagne, ik bleef het uiteindelijk niet zo'n denderende combo vinden. Nu net de knoop doorgehakt en toch voor de grijs/witte gegaan. Ik heb echter een vraag, samen met de gouden 5s heb ik AppleCare+ gekocht en inmiddels binnen... kan ik dit nu zomaar gebruiken voor mijn andere iphone 5s? Kan ik dit ergens online controleren?

Thanks! Vincent

[ Voor 16% gewijzigd door vgroenewold op 02-11-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone 5S Zwart 16GB + 32GB zijn uitverkocht
iPhone 5S Zilver 16GB + 32GB zijn uitverkocht
iPhone 5S Goud 16GB is uitverkocht

Apple Store Amsterdam, 2 november @ 15:30

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En was het druk?

Ik twijfel om vandaag even langs te gaan :D

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BtM909 schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:08:
En was het druk?

Ik twijfel om vandaag even langs te gaan :D
Er stond een lange rij ja, maar ik dacht dat deze rij alleen voor mensen was die een iPad wilden kopen.

Ik heb toen 'ingecheckt' via de Apple Store app, je krijgt dan een seintje als er medewerker voor je beschikbaar is. Binnen 10 minuten werd ik geholpen, en kreeg toen te horen dat de rij ook voor iPhones was, maar hij wilde me niet de rij insturen, dus heeft hij mij 'bij wijze van uitzondering' een iPhone uit het magazijn gegeven. Dit was ook meteen de laatste Silver 32GB die ze hadden..

Bel van te voren even om te checken naar voorraad informatie.. is wel verstandig iig..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heb net gebeld en er zijn geen gouden meer beschikbaar; schijnt sowieso vandaag weinig voorraad te zijn. Morgenochtend maar weer proberen :Y

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordyPSC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10 21:09
Was vandaag rond 16:30 in de Apple store, medewerker vertelde mij dat er alleen nog 64GB goud op voorraad was, stonden er nog een stuk of 6 denk ik achter de balie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:20
.

[ Voor 121% gewijzigd door Hanky74 op 03-11-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
  • Laatst online: 11:01
25-10 rond 13:00 telefonisch verlengd bij Vodafone, betreft de Space Grey 16 GB. Mijn broer kon ook al een tijdje verlengen en werd rond 17:00 zelf gebeld DOOR Vodafone. Hij heeft een zilveren 16 GB besteld.

Zaterdag rond 15:00 stond PostNL voor de deur, ik doe de deur open er van uitgaande dat in ieder geval mijn iPhone bezorgd zou worden. Meneer had 1 pakketje, met m'n broers naam erop :'(

Zojuist contact met Vodafone gehad en er werd mij verteld dat de voorraad(in ieder geval de space grey 16gb) op is en de levertijd 3-4 weken is.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-10 23:36
Vorige week zaterdag ( 26-10 ) een 16gb zilveren versie besteld bij de Vodafone winkel met een verlenging. Werd zojuist gebeld dat ik hem kon afhalen. Ze vertelde me daarbij dat zwart slecht leverbaar is en ik 'geluk' heb. Stond toen ergens midden op de lijst, maar kwam nu al naar boven doordat de rest allemaal voor een zwarte variant heeft gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

JordyPSC schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:24:
Was vandaag rond 16:30 in de Apple store, medewerker vertelde mij dat er alleen nog 64GB goud op voorraad was, stonden er nog een stuk of 6 denk ik achter de balie..
Ja klopt, wat betekent dat die weg zijn voordat iemand ook daadwerkelijk naar de lokatie kan komen.

Vandaag ook alleen gouden 64GB's aangeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
BtM909 schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:07:
[...]

Ja klopt, wat betekent dat die weg zijn voordat iemand ook daadwerkelijk naar de lokatie kan komen.

Vandaag ook alleen gouden 64GB's aangeleverd.
Zeiden ze dat? Alleen maar 64GB goud en verder niets??

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-10 09:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

steffeh schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:30:
Vorige week zaterdag ( 26-10 ) een 16gb zilveren versie besteld bij de Vodafone winkel met een verlenging. Werd zojuist gebeld dat ik hem kon afhalen. Ze vertelde me daarbij dat zwart slecht leverbaar is en ik 'geluk' heb. Stond toen ergens midden op de lijst, maar kwam nu al naar boven doordat de rest allemaal voor een zwarte variant heeft gekozen.
Klopt.

Ik heb 2 zwarte besteld bij een verlenging.

Was het bij de bestelling nog een week levertijd (een week geleden), vanmorgen doodleuk "We hebben niets op voorraad, gaat 6 wekend duren" ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-10 23:36
i2Paq schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:00:
[...]

Klopt.

Ik heb 2 zwarte besteld bij een verlenging.

Was het bij de bestelling nog een week levertijd (een week geleden), vanmorgen doodleuk "We hebben niets op voorraad, gaat 6 wekend duren" ;w
Zes weken? Neem aan dat je dan enige vorm van compensatie of wat dan ook krijgt? Wel erg slecht van Vodafone. Op hun forum staat het ook vol met klachten rondom hun slechte communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

onyxsr schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:18:
[...]

Zeiden ze dat? Alleen maar 64GB goud en verder niets??
Sorry, ik heb alleen naar de gouden gevraagd... Zal morgenochtend wel ff vragen voor alle modellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Wahey mijn levertijden zijn verschoven van 12-18 november naar 11-15 november :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
SpoekGTi schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:53:
Wahey mijn levertijden zijn verschoven van 12-18 november naar 11-15 november :P
Bij mij niet, terwijl ik mijn eerste (mislukt door iDeal) bestelling om 3 minuten over 1 had geplaatst. Ze zeiden dat die mensen zoals ik dan alsnog voorang zouden krijgen. Ben benieuwd hoe dat nu uit zal werken :O:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

steffeh schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:54:
[...]

Zes weken? Neem aan dat je dan enige vorm van compensatie of wat dan ook krijgt? Wel erg slecht van Vodafone. Op hun forum staat het ook vol met klachten rondom hun slechte communicatie.
Nee. Je nieuwe abonnement gaat meteen bij verlenging in, ook als je "even" (haha, even...8 weken dus) moet wachten op je toestel.

Dat staan namelijk in de *tromgeroffel, daar komen ze!* Algemene Voorwaarden (hoofdletter A, hoofdletter V).

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-10 20:37
De mijne, een Space Grey 64GB op de 25e besteld bij Vodafone i.c.m. een nieuw contract wordt vandaag geleverd. :D

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chibimoon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 00:52
sjaakaq schreef op maandag 04 november 2013 @ 21:48:
[...]

Nee. Je nieuwe abonnement gaat meteen bij verlenging in, ook als je "even" (haha, even...8 weken dus) moet wachten op je toestel.

Dat staan namelijk in de *tromgeroffel, daar komen ze!* Algemene Voorwaarden (hoofdletter A, hoofdletter V).
Lijkt mij, algemeenen voorwaarden of niet, dat 8weken nauw niet bepaalt wettelijk is. Een redelijke termijn oke, maar 8weken is niet bepaald redelijk lijkt me. Miss iets om uit te zoeken, of Vodafone je in dat g _/-\o_ eval tegemoed moet komen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
En dat terwijl ik vorige week een winkel inliep en 10 minuten laten met een 5S de deur uit liep. Kun je niet nog annuleren? Vind het echt totaal debiel dat na al die jaren van dit soort product releases het elke keer weer in zo'n puinhoop ontaard. Zal wel komen omdat elke winkel, stuk voor stuk, meer probeert te verkopen dan ze sowieso binnen krijgen. En ik nou net een winkel in liep waar ze toevallig wel meer binnen kregen dan besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

NiGeLaToR schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:03:
En dat terwijl ik vorige week een winkel inliep en 10 minuten laten met een 5S de deur uit liep. Kun je niet nog annuleren? Vind het echt totaal debiel dat na al die jaren van dit soort product releases het elke keer weer in zo'n puinhoop ontaard. Zal wel komen omdat elke winkel, stuk voor stuk, meer probeert te verkopen dan ze sowieso binnen krijgen. En ik nou net een winkel in liep waar ze toevallig wel meer binnen kregen dan besteld.
Tja..als ik annuleer duurt dat een week, en daarna moet de winkel toevallig een 5s op voorraad hebben. En je zult zien dat de verlenging dan alsnog geïncasseerd wordt; moet je daar weer achteraan. Bij een abonnement van 2 jaar is een paar weken wachten natuurlijk geen ramp. Met name de onduidelijkheid is irritant.

Maar inderdaad: de volgende keer verleng ik niet meer via internet, maar gewoon via de winkel...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
Goedemorgen allemaal,

Zie hieronder een update van de verwachtte levertijden van de iPhone 5s.

Deze indicatie heeft betrekking op bestellingen die t/m gisteren zijn gedaan via onze website of telefonische verkoopafdeling. Dit betreft een geschatte levertermijn.

Model:
Geschatte levertermijn:
Apple Iphone 5S 16GB BLK
1-2 week
Apple Iphone 5S 16GB GOLD
3-5 weeks
Apple Iphone 5S 16GB SLV
1-2 week
Apple Iphone 5S 32GB BLK
1-2 week
Apple Iphone 5S 32GB GOLD
1-2 week
Apple Iphone 5S 32GB SLV
1-2 week
Apple Iphone 5S 64GB BLK
1-2 week
Apple Iphone 5S 64GB GOLD
1 week
Apple Iphone 5S 64GB SLV
1 week
Vanochtend gepost op het Vodafone forum. Ben benieuwd, met Vodafone weet je het ondertussen maar nooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Kubusje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:24:
[...]

Vanochtend gepost op het Vodafone forum. Ben benieuwd, met Vodafone weet je het ondertussen maar nooit..
Inderdaad...ik las het lijstje en dacht "o, dat valt nog best mee". Maar toen dacht ik: "wacht, alles wat ze tot nu toe zeiden is niet uitgekomen...". Dus the waiting game continues...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkkelDeFakkel
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 15-09 13:43
sjaakaq schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:26:
[...]

Inderdaad...ik las het lijstje en dacht "o, dat valt nog best mee". Maar toen dacht ik: "wacht, alles wat ze tot nu toe zeiden is niet uitgekomen...". Dus the waiting game continues...
Heb je de klantenservice vandaag nog gebeld? Zo ja, wat hebben ze vandaag te vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

AkkelDeFakkel schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 12:30:
[...]

Heb je de klantenservice vandaag nog gebeld? Zo ja, wat hebben ze vandaag te vertellen?
Nee, vandaag nog geen tijd gevonden om 20 minuten in de wacht te saan ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:58
Kubusje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:24:
[...]

Ik heb zojuist Vodafone gebeld. Mijn bestelling is geplaatst op launchday om ongeveer 15.10 via F&F. Ze wisten mij te melden dat de 16GB Silver ZEER beperkt op voorraad was. Na mijn verzoek om mijn order dan om te boeken naar een met een 16GB Silver bleek dat hij mijn order niet meer aan kon passen, er was al een 16GB Space Grey toestel aan mijn order gekoppeld die vanavond verstuurd gaat worden. Omdat ik het niet helemaal vertrouwde heb ik 5 minuten later nogmaals gebeld en de andere telefoniste wist mij exact hetzelfde goede nieuws te vertellen. De toestellen worden dus weer mondjesmaat geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
tha_bulldog schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:08:
[...]

Ik heb zojuist Vodafone gebeld. Mijn bestelling is geplaatst op launchday om ongeveer 15.10 via F&F. Ze wisten mij te melden dat de 16GB Silver ZEER beperkt op voorraad was. Na mijn verzoek om mijn order dan om te boeken naar een met een 16GB Silver bleek dat hij mijn order niet meer aan kon passen, er was al een 16GB Space Grey toestel aan mijn order gekoppeld die vanavond verstuurd gaat worden. Omdat ik het niet helemaal vertrouwde heb ik 5 minuten later nogmaals gebeld en de andere telefoniste wist mij exact hetzelfde goede nieuws te vertellen. De toestellen worden dus weer mondjesmaat geleverd :)
Goed nieuws! Heb zelf rond 13:00 besteld. Wat is je ordernummer of anders de eerste 4 cijfers hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:58
1600552***. Ging om een verlenging met RED Essential en de 5S 16GB Space Grey voor 94,99 eenmalig en 46 euro per maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
Hm, dacht dat deze ordernummers wel overeen zouden komen aangezien het Vodafone is maar helaas. Mijn ordernummer begint met 95778***.

Toch maar even bellen zo dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

tha_bulldog schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:22:
1600552***. Ging om een verlenging met RED Essential en de 5S 16GB Space Grey voor 94,99 eenmalig en 46 euro per maand :)
Wat is je order referentie nummer?

Ik heb op 25-10-2013 rond 10:00 besteld, ook 5s grijs 16GB. Ik heb 95716xxx...hopelijk wordt deze ook vanavond verstuurd ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
sjaakaq schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:29:
[...]

Wat is je order referentie nummer?

Ik heb op 25-10-2013 rond 10:00 besteld, ook 5s grijs 16GB. Ik heb 95716xxx...hopelijk wordt deze ook vanavond verstuurd ;)
Je zou denken van wel aangezien wij beide eerder als hem besteld hebben. Bij mij gaat het ook om een 5S space grey 16 GB. Maar ik heb er weinig vertrouwen in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Kubusje schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:36:
[...]

Je zou denken van wel aangezien wij beide eerder als hem besteld hebben. Bij mij gaat het ook om een 5S space grey 16 GB. Maar ik heb er weinig vertrouwen in 8)7
Wilde ik net zeggen...zul je zien dat het nu opeens ook uitmaakt of je via F&F op via de "normale site" hebt besteld...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel Broersma
  • Laatst online: 02-10 00:45
Heeft er nog iemand de Apple Store gebeld vandaag?

...don't know what should be here...

Pagina: 1 ... 58 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.