ja en 64gb
Heb jij ook een melding gehad dat het product niet op voorraad was?Froggle schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:29:
Mijn 5S 32GB Spacegrey van KPN (verlenging) komt eraan (vrijdag eind van de middag besteld).Krijg net te zien dat ie is ontvangen door PostNL. Maar moet je perse zelf thuis zijn om 'm in ontvangst te nemen, of mag ook familie dat doen? Ben net op het moment dat de bezorger langs komt niet thuis..
Nee, ik heb de 5S al voor dat ie überhaupt was aangekondigd gereserveerd bij KPN. Het was meer dat ik verschillende keren de telefoon niet kon opnemen afgelopen vrijdag, anders had ik 'm waarschijnlijk zaterdag al gehad.Neyluzz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 21:51:
[...]
Heb jij ook een melding gehad dat het product niet op voorraad was?
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
Verwijderd
Bij Vodafone Friends & Family staat dat er bij de iphone 5s een ''lange levertijd'' is. Iemand enig idee hoe lang dit is?
En weet iemand of de telefoons van vodafone simlock vrij zijn?
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 22:55 ]
Aantal weken levertijd. Alle iPhones in NL zijn simlockvrij.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:51:
Bij Vodafone Friends & Family staat dat er bij de iphone 5s een ''lange levertijd'' is. Iemand enig idee hoe lang dit is?
Verwijderd
Thanks. En weet je toevallig hoeveel weken ongeveer? Moet ik denken aan 2/3 of 8/9 weken?alwaysleft schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:56:
[...]
Aantal weken levertijd. Alle iPhones in NL zijn simlockvrij.
Ik dacht hetzelfde en heb ook mijn iPhone 5S gold 32GB besteld bij KPN in de nacht van donderdag op vrijdag maar ik heb hetzelfde probleem krijg m morgen geleverd het is alleen nog de vraag of ik zelf thuis ben had kpn getweet erover maar ze zeiden dat ik hem echt zelf in ontvangst moest nemen en bij mij gaat het ook om verlenging
maar lijkt me idd dat postnl niks met de handtekening doet.. morgen maar is even afwachten
maar lijkt me idd dat postnl niks met de handtekening doet.. morgen maar is even afwachten
Froggle schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:25:
[...]
En dat dacht ik dus zelf ook. PostNL doet niets met handtekeningen officieel. Alleen voor in ontvangstname. Ik hoop dus maar dat het allemaal goed is. Ik heb me verder telefonisch moeten verifiëren, en daarmee dus al gemachtigd dat ik, ik ben en ik dus zelf het contract verleng. Daarnaast natuurlijk ook allemaal via mijn eigen nummer. Lijkt me dus allemaal niet zo'n probleem, maar je weet maar nooit.
Ik heb gewoon m'n paspoort en studentenpas voor m'n ma klaargelegd. Hopelijk is dat ook voldoende als ze moeilijk doen.Oosz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:05:
Ik dacht hetzelfde en heb ook mijn iPhone 5S gold 32GB besteld bij KPN in de nacht van donderdag op vrijdag maar ik heb hetzelfde probleem krijg m morgen geleverd het is alleen nog de vraag of ik zelf thuis ben had kpn getweet erover maar ze zeiden dat ik hem echt zelf in ontvangst moest nemen en bij mij gaat het ook om verlenging
[...]
PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd
It has arrived!
Man man man. Kwam een koerier langs met een mobiele pin en mobiele scanner in een koffer om zo m'n identiteit en bankpasje te scannen, ook moest ik nog 1 cent pinnen.
Maar dan heb je ook wat!
Man man man. Kwam een koerier langs met een mobiele pin en mobiele scanner in een koffer om zo m'n identiteit en bankpasje te scannen, ook moest ik nog 1 cent pinnen.
Maar dan heb je ook wat!
Waar en wanneer besteld?ZpAz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 08:54:
It has arrived!
Maar dan heb je ook wat!
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Is er nog iemand met een status update van de Apple store in Amsterdam? Ik zit nog in dubio of ik dit weekend even moet rijden, maar ik ga liever niet 3 uur in de auto rijden als ze uitverkocht zijn.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Gisteren had ik gebeld en de meneer aan de telefoon had er duidelijk geen zin in... Maar hij vertelde mij dat ze alleen nog Space Grey 16GB modellen hadden en ze niet wisten wanneer er weer voorraad kwam.Melkaz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:28:
Is er nog iemand met een status update van de Apple store in Amsterdam? Ik zit nog in dubio of ik dit weekend even moet rijden, maar ik ga liever niet 3 uur in de auto rijden als ze uitverkocht zijn.
Helaas
PSN: bryanlost
Ik heb gisteren via F & F een abonnement afgesloten met de 32 gb Space Grey, en de dame aan de telefoon gaf aan dat het 4-6 weken levertijd was.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 22:58:
[...]
Thanks. En weet je toevallig hoeveel weken ongeveer? Moet ik denken aan 2/3 of 8/9 weken?
Zojuist gebeld met de applestore A-dam, geen iPhone 5s meer op voorraad
[ Voor 20% gewijzigd door robert4u op 29-10-2013 10:24 ]
Dan ben ik blij dat ik dit op tijd leesrobert4u schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:15:
Zojuist gebeld, geen iPhone 5s meer op voorraad
[sarcasm] Het is nog maar een paar dagen tot 11-15 november... [/sarcasm]
Blij te zien dat de crisis voorbij is
Maargoed, ergens een iPhone 5S in een winkel oppikken is er dus niet bij. Ik gok dat de normale telefoonwinkels en retailers helemaal nog geen enkele 5S hebben liggen?
Maargoed, ergens een iPhone 5S in een winkel oppikken is er dus niet bij. Ik gok dat de normale telefoonwinkels en retailers helemaal nog geen enkele 5S hebben liggen?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Nu vrijdag krijgen ze leveringrobert4u schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:15:
Zojuist gebeld met de applestore A-dam, geen iPhone 5s meer op voorraad
Waar baseer je dit op? En is dit dan in de ochtend/middag/namiddag? Of al gewoon aanwezig van 9:00?
Omdat ik er zondag ben geweest en 2 medewerkers dit mij wisten te vertellen, mensen melden het ook op Iphoneclub forum. Vrij logisch, want dan kunnen ze de mensen die voor een iPad Air komen ook lekker maken voor de 5S.bryanvan schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:35:
[...]
Waar baseer je dit op? En is dit dan in de ochtend/middag/namiddag? Of al gewoon aanwezig van 9:00?
das ook lekker, de ipad air komt deze vrijdag, en in belgie is alles gesloten omdat het een nationale feestdag is..
Dan is er dus vrijdag alsnog een allejesus lange rij bij de Apple Store in Amsterdam omdat iedereen de iPad Air wil kopen XD
yepbryanvan schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 10:50:
Dan is er dus vrijdag alsnog een allejesus lange rij bij de Apple Store in Amsterdam omdat iedereen de iPad Air wil kopen XD
Eugh balen... Dan kom ik wel na 18:00, hopelijk is de rij dan minder en hebben ze dan nog iPhones...
Voor vodafone klanten is er weer wat meer informatie op het forum gezet.
Het kan toch niet zijn dat ik een complete maand moet wachten op iets waarvoor ik betaald heb. Ik ga er dan vanuit dat ik de eerste maand ook niet hoef te betalen....Berichten: 1.573
5 minuten geleden
Re: Leveringen iPhone 5s en iPhone 5c
Opties
Hallo allemaal,
Zoals beloofd een indicatie van de levertijden.
NB 1: deze indicatie geldt voor bestellingen die vóór 28-10 ca 10:00 u gedaan zijn
NB 2: het gaat hier om een algemene indicatie die geldt voor het totaal van de bestellingen voor 28-10.
We krijgen gedurende de komende weken geregeld toestellen binnen die ook direct weer geleverd worden. Er zullen dus bijvoorbeeld mensen zijn die hun toestel deze week al krijgen en mensen die langer moeten wachten. Een exacte leverdatum per individuele bestelling is niet te geven op dit moment.
De lijst dan, uitgesplitst per model:
iPhone 5S 16GB Zilver & iPhone 5S 32GB Zilver
1-2 weken
iPhone 5S 32GB Zilver
ca 2 weken
iPhone 5S 16GB Space Gray
ca 3 weken
iPhone 5S 32GB Space Gray
ca 3 weken
iPhone 5S 16GB Gold
ca 4 weken
iPhone 5S 32GB Gold
ca 4 weken
Zoals jullie zien zit de 5c er niet tussen. Voor dat toestel zijn op moment van schrijven geen achterstanden.
Ook de 5s 64GB is (op moment van schrijven en zéér beperkt!!) op voorraad.
Simkaarten: bij de eerste leveringen van de 5s (bij verleningen) zat geen simkaart. Deze krijg je alsnog binnen een aantal dagen thuisgestuurd. Mocht je nu direct een nieuwe sim willen, dan kun je er ook één ophalen in een Vodafone winkel. Neem dan wel je ID-bewijs mee.
Tot zover de levertijden. Wat betreft de situatie dat mensen die later besteld hebben, hun toestel eerder kregen, daar ben ik nog mee bezig. Dat vergt nog wat uitzoekwerk maar ik kom daar sowieso aan het eind van de middag nog op terug.
[ Voor 4% gewijzigd door Xedev op 29-10-2013 11:50 ]
Heb Vodafone even gebeld en gevraagd wanneer ik mijn toestel kan verwachten. Ik heb afgelopen vrijdag ochtend besteld via Friends&Family. Daar stond nog groot bij "op voorraad" nog even gebeld met hun klanten service. "Ja meneer we hebben er nog genoeg als u nu besteld is die begin volgende week in huis, tevens gebruiken wij bij friends&family een aparte voorraad"
Bestelling geplaatst, bel ik vandaag op wanneer ik de iPhone kan verwachten. Zegt de dame tegen me dat ze allemaal uitverkocht zijn en het 3 tot 6 weken kan duren. Op de vraag hoe het kan dat de website een verkeerde voorraad status aangeeft tijdens het bestellen kon ze me geen zinnig antwoord op geven. Ik word later vanmiddag terug gebeld door haar leiding gevende. Ben benieuwd
Bestelling geplaatst, bel ik vandaag op wanneer ik de iPhone kan verwachten. Zegt de dame tegen me dat ze allemaal uitverkocht zijn en het 3 tot 6 weken kan duren. Op de vraag hoe het kan dat de website een verkeerde voorraad status aangeeft tijdens het bestellen kon ze me geen zinnig antwoord op geven. Ik word later vanmiddag terug gebeld door haar leiding gevende. Ben benieuwd
Mijn VF abbo is al omgezet naar red. Dus ik zal niet raar opkijken als ze je dat gelijk in rekening brengen. Ik heb zelf nog geen tel mogen ontvangen. Mag 4 weken wachten op mijn toestel en als ik geluk heb ontvang ik deze week wellicht 1 van de toestellen die VF mondjesmaat binnen krijgt.
LG OLED65W7V
Ik zit op dat Vodafone-forum onder de naam franklin ook al druk te posten. Ik ben absoluut niet blij hoe Vodafone bezig is met het verwerken van de bestellingen op verkeerde volgorde en de informatieverstrekking daaromtrent. Wat Vodafone zegt is dat het oneerlijk zou zijn als achteraf alsnog de volgorde van levering aangepast zou kunnen worden (om die dus gelijk te trekken met de bestelvolgorde). WTF? Oneerlijk?
En latere bestellingen eerder uitleveren is wel eerlijk dus?
ingen vill veta var du köpt din tröja
Ik heb om 00:57 via F&F een iPhone 5S besteld, toen stond ie ook op voorraad. Net gebeld en volgens de dame staat de bestelling bij de leverancier maar is ie nog niet gekoppeld aan een telefoon. Dat 'op voorraad' kan je dus met een korrel zout nemen.Agaron schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:55:
Heb Vodafone even gebeld en gevraagd wanneer ik mijn toestel kan verwachten. Ik heb afgelopen vrijdag ochtend besteld via Friends&Family. Daar stond nog groot bij "op voorraad" nog even gebeld met hun klanten service. "Ja meneer we hebben er nog genoeg als u nu besteld is die begin volgende week in huis, tevens gebruiken wij bij friends&family een aparte voorraad"
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Sowieso oneerlijk. Los daarvan is alles ook onduidelijk. Ze geven nu een indicatie van levertijd (VF forum)maar tegelijkertijd zeggen ze ook dat er toestellen binnenkomen maar helaas kunnen we niet zien voor welke bestellingskanaal die geleverd wordt. Alles loopt mooi door elkaar heen.gday schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:03:
Ik zit op dat Vodafone-forum onder de naam franklin ook al druk te posten. Ik ben absoluut niet blij hoe Vodafone bezig is met het verwerken van de bestellingen op verkeerde volgorde en de informatieverstrekking daaromtrent. Wat Vodafone zegt is dat het oneerlijk zou zijn als achteraf alsnog de volgorde van levering aangepast zou kunnen worden (om die dus gelijk te trekken met de bestelvolgorde). WTF? Oneerlijk?En latere bestellingen eerder uitleveren is wel eerlijk dus?
LG OLED65W7V
Net gebeld met VF over mijn order, is die in ieder geval pas om 9.00 uur geregistreerd op de 25e terwijl ik dat om 2.00u 's nachts heb besteld (online).. Nu loopt m'n huidige (Telfort) abo af op 13 november en de kans is klein dat ik hem voor die tijd binnen heb oftewel, dan wordt het direct weer een maand later vanwege opzegtermijn!!
Denk dat ik dan maar annuleer en elders het toestel haal.. Enig advies over wat de beste manier is om voor de 13e een toestel te bemachtigen?
Denk dat ik dan maar annuleer en elders het toestel haal.. Enig advies over wat de beste manier is om voor de 13e een toestel te bemachtigen?
applestore denk ikFucitol schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:54:
Net gebeld met VF over mijn order, is die in ieder geval pas om 9.00 uur geregistreerd op de 25e terwijl ik dat om 2.00u 's nachts heb besteld (online).. Nu loopt m'n huidige (Telfort) abo af op 13 november en de kans is klein dat ik hem voor die tijd binnen heb oftewel, dan wordt het direct weer een maand later vanwege opzegtermijn!!
of los bij een coolblue/belsimpel
Hier een iPhone 5S16GB SpaceGrey
Besteldatum: 25 oktober
Besteltijd: 15:00
Waar: T-Mobile Nieuw Abbo
Levertijdindicatie: 1-2 weken
Levering: 30 oktober 8:30-13:00 (Gepland)
Gaat me toch een stuk sneller als verwacht
ik heb de mijne ook daar besteld.Mar.tin schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:56:
afgelopen zaterdag besteld, vandaag geleverd.
ze zeiden 1-2 weken levertijd maar ik ga niet klagen
Voor degenen die bij de Apple Store in Amsterdam langs kunnen gaan, dat zou ik toch overwegen. Ik ben zondag geslaagd. Er lijkt toch wel regelmatig aangevoerd te worden (zondag waren de zilveren 5S op en gisteren hadden ze opeens weer). De Apple medewerkster die mij hielp zondag zei dat veel mensen dachten dat er geen iPhones waren, terwijl ze er toch zijn. Vlak van te voren bellen is natuurlijk altijd handig.
Doe er je voordeel mee.
Doe er je voordeel mee.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Allereerst: ik snap je frustratie. En herken zelf ook dat het ordersysteem van Vodafone één grote puinhoop is. Waar ik toevallig een keer mazzel had. Mag ook wel, twee jaar geleden kon ik in vergelijkbare situatie als jij een maand wachten ;-) Kennelijk hebben ze in twee jaar tijd niets verbeterd of geleerd.gday schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:03:
Ik zit op dat Vodafone-forum onder de naam franklin ook al druk te posten. Ik ben absoluut niet blij hoe Vodafone bezig is met het verwerken van de bestellingen op verkeerde volgorde en de informatieverstrekking daaromtrent. Wat Vodafone zegt is dat het oneerlijk zou zijn als achteraf alsnog de volgorde van levering aangepast zou kunnen worden (om die dus gelijk te trekken met de bestelvolgorde). WTF? Oneerlijk?En latere bestellingen eerder uitleveren is wel eerlijk dus?
Maar hoe zie jij dan hoe ze achteraf de volgorde aan hadden moeten passen? Klanten als ik die hem al ontvangen hebben dwingen hem terug te sturen om hem aan jou te kunnen geven? Gaat een beetje lastig, niet?
Nee, dat bedoel ik natuurlijk niet.xahmol schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:05:
[...]
Allereerst: ik snap je frustratie. En herken zelf ook dat het ordersysteem van Vodafone één grote puinhoop is. Waar ik toevallig een keer mazzel had. Mag ook wel, twee jaar geleden kon ik in vergelijkbare situatie als jij een maand wachten ;-) Kennelijk hebben ze in twee jaar tijd niets verbeterd of geleerd.
Maar hoe zie jij dan hoe ze achteraf de volgorde aan hadden moeten passen? Klanten als ik die hem al ontvangen hebben dwingen hem terug te sturen om hem aan jou te kunnen geven? Gaat een beetje lastig, niet?
[ Voor 6% gewijzigd door gday op 29-10-2013 13:12 ]
Achja jij hebt tenmiste een juist bestellinggday schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:07:
[...]
Nee, dat bedoel ik natuurlijk niet.Ik heb me wat krom uitgedrukt denk ik. Ik bedoel dat als er nog steeds mensen een levering gaan krijgen die ná mij besteld hebben, ik het eerlijk zou vinden als dat wel aangepast zou worden ... zeker aangezien Vodafone gewoon beweert op bestelvolgorde uit te leveren.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Oh crisis, wat een geblunder daar bij Vodafone zeg. Ik wilde gisteren ook annuleren maar omdat dat blijkbaar 5 werkdagen duurt (er gaan uiteraard een hoop manuren in om op de delete-knop te drukken) voel ik me wat gegijzeld door Vodafone en heb ik besloten om nog t/m donderdag af te wachten. Anders had ik 'm namelijk gewoon bij de winkel hier om de hoek gehaald waar ze wel op voorraad liggen.koekjeh schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:35:
[...]
Achja jij hebt tenmiste een juist bestellingIk ben al sinds vrijdag heen en weer aan het bellen met vodafone omdat ik snachts een verlenging van mijn abo had gedaan via de telefoon icm iphone 5s alleen waren ze vergeten de telefoon aan de bestelling toe te voegen.....
Nu moet blijkbaar mijn abo annuleren en dan weer opnieuw aanvragen... en zelfs dat krijgen ze niet voor elkaar
Daar ben je dan mooi klaar mee, koekjeh. Ik zou naar een andere toko gaan als ik jou was.
[ Voor 5% gewijzigd door gday op 29-10-2013 13:40 ]
Ja zit er ook na te denken.. Zou vandaag terug gebeld worden om alles recht te zetten en ze zou mij nog wat korting geven op de iphone als compensatie.. Dus ik ben benieuwd. Als ze het niet snel oplossen stap ik idd over want dit gaat natuurlijk nergens over.gday schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:39:
[...]
Oh crisis, wat een geblunder daar bij Vodafone zeg. Ik wilde gisteren ook annuleren maar omdat dat blijkbaar 5 werkdagen duurt (er gaan uiteraard een hoop manuren in om op de delete-knop te drukken) voel ik me wat gegijzeld door Vodafone en heb ik besloten om nog t/m donderdag af te wachten. Anders had ik 'm namelijk gewoon bij de winkel hier om de hoek gehaald waar ze wel op voorraad liggen.
Daar ben je dan mooi klaar mee, koekjeh. Ik zou naar een andere toko gaan als ik jou was.
Het ergste vind ik nog dat ik vrijdag middag belde omdat ik nog geen orderbevestiging had. Toen werdt mij aan de telefoon verteld dat het order goed was ontvangen maar het moest nog verwerkt worden. Ze hadden dus helemaal niet gekeken en gewoon gezegd dat het order goed is...
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Mijn Iphone 5s 32GB space-grey van Vodafone (telefonische verlenging) is inmiddels door Postnl aangeboden, maar ik was niet thuis. Ik had vrijdag rond 11.00 besteld en ook gelijk een leveringsbevestiging(s'avonds) gekregen. Hopelijk wordt er nog wat geregeld voor de andere mensen met bestellingsproblemen, het is idd een chaos.
Had je vantevoren een aankondiging van levering gehad, of was het een verrassing dat hij opeens bezorgd werd?Warren schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:59:
Mijn Iphone 5s 32GB space-grey van Vodafone (telefonische verlenging) is inmiddels door Postnl aangeboden, maar ik was niet thuis. Ik had vrijdag rond 11.00 besteld en ook gelijk een leveringsbevestiging(s'avonds) gekregen. Hopelijk wordt er nog wat geregeld voor de andere mensen met bestellingsproblemen, het is idd een chaos.
leoaq.fm // Jeune Loop
Mooi dat het i.i.g is aangebodenWarren schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:59:
LG OLED65W7V
Wat ik hier erg merk is dat mensen die een bestelling hebben geplaatst niet goed weten waar ze aan toe zijn. Providers mogen flink gaan schroeven aan het informeren van klanten. Voorkomt een hoop speculatie.
Ik had toevallig wel vrijdagavond al een bevestiging van levering gehad.. hele weekend niks gehoord, vodafone kon mij geen tracking nummer geven. Vanochtend 9.00 een sms van PostNL met tracking nummer gekregen.sjaakaq schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:05:
[...]
Had je vantevoren een aankondiging van levering gehad, of was het een verrassing dat hij opeens bezorgd werd?
Jup hier ook!! Snel geregeld, had toch verwacht dat het wat langer zou duren.Mar.tin schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 12:56:
Besteltijd: 11:00
Waar: T-Mobile Abbonement verlengd
Levering: 30 oktober 12:30 - 18:00 (Gepland)
Ik heb echt geen 9 tot 5 mentaliteit! Eerder 10 tot 3...
Inmiddels word ik ook gebeld door winkels van Vodafone dat ze een iPhone voor me klaar hebben liggen, maar omdat het dus 5 werkdagen duurt voordat een online bestelling bij Vodafone geannuleerd is vervallen al die reserveringen stuk voor stuk. Ik heb m'n lesje wel geleerd wat Vodafone betreft. Tot nu toe nog steeds geen idee wanneer het daadwerkelijk komt.
Wanneer heb jij besteld? Ik heb vrijdagochtend op internet verlengd (grijze 5s 16GB), en kreeg vrijdagavond een orderbevestiging. Via Twitter gaf een Vodafone-medewerker op zaterdag aan dat ik ruwweg moest rekenen op een week levertijd. Volgens de tabel hierboven is dat 2-3 weken...gday schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:22:
Inmiddels word ik ook gebeld door winkels van Vodafone dat ze een iPhone voor me klaar hebben liggen, maar omdat het dus 5 werkdagen duurt voordat een online bestelling bij Vodafone geannuleerd is vervallen al die reserveringen stuk voor stuk. Ik heb m'n lesje wel geleerd wat Vodafone betreft. Tot nu toe nog steeds geen idee wanneer het daadwerkelijk komt.
Ik ben benieuwd.
leoaq.fm // Jeune Loop
Toestel is binnen me 5S 32GB goud!:) (KPN besteld 02:00 24 op 25 oktober)
en hoefde zelf niet te tekenen me vader had hem in ontvangst genomen, ook al was ik wel thuis op het moment.. maar maakt dus niks uit voor ze
apple store krijgt regelmatig bijgevuld maar voornamelijk veel space grey, phone house heeft die ook standaard op voorraad zowat
en hoefde zelf niet te tekenen me vader had hem in ontvangst genomen, ook al was ik wel thuis op het moment.. maar maakt dus niks uit voor ze
apple store krijgt regelmatig bijgevuld maar voornamelijk veel space grey, phone house heeft die ook standaard op voorraad zowat
Froggle schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 23:27:
[...]
Ik heb gewoon m'n paspoort en studentenpas voor m'n ma klaargelegd. Hopelijk is dat ook voldoende als ze moeilijk doen.
[ Voor 3% gewijzigd door Ossjee op 29-10-2013 14:29 ]
Ik heb ook op internet verlengd (5S 32GB grijs) om 23:40, dus 20 minuten voordat de officiële verkoop begon. Telefonisch nog even nagebeld om te vragen of alles goed is gegaan omdat ik maar geen bevestiging kreeg (kreeg 'm pas 9:17 op vrijdagochtend) en kreeg te horen dat ik bij de 1e levering zou zitten. Niet dus, want mensen die dezelfde telefoon online hadden besteld ná mij kregen de telefoon zaterdag al.sjaakaq schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:25:
[...]
Wanneer heb jij besteld? Ik heb vrijdagochtend op internet verlengd (grijze 5s 16GB), en kreeg vrijdagavond een orderbevestiging. Via Twitter gaf een Vodafone-medewerker op zaterdag aan dat ik ruwweg moest rekenen op een week levertijd. Volgens de tabel hierboven is dat 2-3 weken...
Ik ben benieuwd.
Ik zag inderdaad op Twitter dat het webcare-team het af en toe hadden over een week, maar ik heb eerlijk gezegd het idee dat het webcare-team weinig meer kan dan simkaarten bestellen voor een klan, zien of een bestelling aangekomen is en zien of ergens een storing is. Op alle andere vragen krijg je eigenlijk altijd te horen dat ze het niet weten of niet in kunnen zien. Het is eigenlijk meer een klankbord volgens mij (wat ook niet onbelangrijk is overigens).
Jammer dat de Phone House niet aan losse verkoop doet en de Apple store té ver rijden is en tevens geen garantie dat ze nog toestellen hebben liggen aangezien bellen en reserveren geen optie isOosz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 14:27:
Kan niet wachten tot hij in de vrij verkoop gaat via Wehkamp, Mediamarkt en de diverse Apple resellers. Of misschien toch gewoon bestellen op de Apple store met een kans dat hij binnen die 2/3 weken op voorraad komt bij de hiervoor genoemde winkels

Zojuist gebeld met de Apple Store, ik heb alleen geïnformeerd naar de 5S 32GB toestellen en die zouden allemaal uitverkocht zijn. De medewerker vertelde me dat ze hopen dat er deze week nog leveringen komen, maar dat weten ze (natuurlijk) niet.
Collega van me komt net de winkel uit en die kan bevestigen dat de 32GB's op zijn, Space Greys zijn in alle uitvoeringen op momenteel. Stand van zaken zilver en goud 16/64 geen idee.Rutg0rt schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:37:
Zojuist gebeld met de Apple Store, ik heb alleen geïnformeerd naar de 5S 32GB toestellen en die zouden allemaal uitverkocht zijn. De medewerker vertelde me dat ze hopen dat er deze week nog leveringen komen, maar dat weten ze (natuurlijk) niet.
Voor mensen die op korte termijn een iphone 5s willen is coolblue nog een optie. Prijzen zijn daar iets duurder maar je kunt gewoon verlengen via hun en ook los bestellen als je wilt. Tevens hadden ze vandaag vrijwel alle modellen nog in voorraad.
Heb zelf mijn Vodafone abonnement verlengd met een iphone 5s 32gb zilver
Heb zelf mijn Vodafone abonnement verlengd met een iphone 5s 32gb zilver
http://www.pdashop.nl/pro...&__utmv=-&__utmk=68531217 109 euro meer vind ik toch anders wel een goede reden tot de niet geimporteerde versies in de verkoop gaan
Kan iemand iets vertellen over de levertijd van de iPhones via de Apple Store online? Is dat echt 2-3 weken?
[ Voor 3% gewijzigd door NiteFly op 29-10-2013 16:42 ]
Op zaterdag 26/10 heb ik telefonisch een iPhone 5S (32 GB, Silver) besteld. Ik heb mijn abonnement bij Vodafone verlengd.
Om 13.06 uur kreeg ik een mail met de melding 'bedankt voor je bestelling'. Om 18.44 uur heb ik een ordebevestiging gehad. Om 19.51 heb ik vervolgens een bevestiging gehad van de wijziging van mijn abonnement. Op een vraag per mail over de levertijd is tot op heden niet gereageerd.
Vanmiddag werd ik echter gebeld door Vodafone met de vraag of ik mijn abonnement wilde verlengen, omdat mijn oude abonnement was verlopen.
Ik gaf aan dat ik dit zaterdag al had gedaan. De dame aan de telefoon gaf aan dat ze dat inderdaad kon zien en dat zij op basis van eerder opgestelde lijsten telefonisch klanten benadert. Desgevraagd gaf ze aan dat voornoemde iPhone op voorraad was en zo spoedig mogelijk zou worden uitgeleverd. De zilveren variant zou niet zo goed lopen als de grijze en goude variant, zo gaf ze aan.
Om 13.06 uur kreeg ik een mail met de melding 'bedankt voor je bestelling'. Om 18.44 uur heb ik een ordebevestiging gehad. Om 19.51 heb ik vervolgens een bevestiging gehad van de wijziging van mijn abonnement. Op een vraag per mail over de levertijd is tot op heden niet gereageerd.
Vanmiddag werd ik echter gebeld door Vodafone met de vraag of ik mijn abonnement wilde verlengen, omdat mijn oude abonnement was verlopen.
Ik gaf aan dat ik dit zaterdag al had gedaan. De dame aan de telefoon gaf aan dat ze dat inderdaad kon zien en dat zij op basis van eerder opgestelde lijsten telefonisch klanten benadert. Desgevraagd gaf ze aan dat voornoemde iPhone op voorraad was en zo spoedig mogelijk zou worden uitgeleverd. De zilveren variant zou niet zo goed lopen als de grijze en goude variant, zo gaf ze aan.
Wauwel.
Ja, de levertijden van apple kloppen (bijna) altijd.NiteFly schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:41:
Kan iemand iets vertellen over de levertijd van de iPhones via de Apple Store online? Is dat echt 2-3 weken?
Verwijderd
Ik lees een hoop tevreden klanten, wel vooral van tMobile, gefeliciteerd!
Mochten er nog mensen ontevreden met VF zijn; op *snip* geen werving ik kan nog wel wat support gebruiken.. Thanks
Mochten er nog mensen ontevreden met VF zijn; op *snip* geen werving ik kan nog wel wat support gebruiken.. Thanks
[ Voor 9% gewijzigd door Daedalus op 30-10-2013 18:43 ]
Mij belden ze gister ook omdat ik op een nabellijst stond. Ik heb ook gevraagd naar een indicatie en kreeg te horen 5-10 werkdagen. Terwijl een Vodafone medewerker vandaag een overzicht op het forum heeft gezet met een indicatie van 4 weken.Wawl schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 17:19:
Op zaterdag 26/10 heb ik telefonisch een iPhone 5S (32 GB, Silver) besteld. Ik heb mijn abonnement bij Vodafone verlengd.
Vodafone heeft hier hele, hele grote steken laten vallen en misschien wel moedwillig op deze wijze geacteerd. Naar aanleiding van het aantal subscribes vooraf wisten zij allang dat zij niet aan de vraag konden voldoen. Ze doen net alsof ze niet weten wat er binnenkomt. Nou geloof mij dat Apple exact weet waar elk toestel zich in de distributie bevindt en communiceerd dit continu naar Vodafone. Zij hadden daarover eerlijk moeten zijn en niet aansporen midden in de nacht te gaan bestellen.
Model: iPhone 5S 16GB SpaceGrey
Besteldatum: 28 oktober
Besteltijd: 13.30u (telefonisch)
Waar: Hi (verlenging)
Levertijdindicatie: 1 à 2 weken
Levering: voor einde van week 44 (net via sms gekregen)
Besteldatum: 28 oktober
Besteltijd: 13.30u (telefonisch)
Waar: Hi (verlenging)
Levertijdindicatie: 1 à 2 weken
Levering: voor einde van week 44 (net via sms gekregen)
Kreeg net van VF te horen dat als je nu nog niet je toestel hebt je in de tweede leveringsronde zit. Als je in het weekend besteld hebt krijg je (gegarandeerd) je toestel zodra Apple weer aan VF levert en dat is op z'n vroegst over 1-2 weken voor gray/black en 4-6 weken voor gold..
Wordt nog even flink geduld hebben.. Sta op het punt om via CoolBlue te bestellen met VF abo, nu besteld morgen af te halen in de winkel (vrijwel alles op voorraad..)
Wordt nog even flink geduld hebben.. Sta op het punt om via CoolBlue te bestellen met VF abo, nu besteld morgen af te halen in de winkel (vrijwel alles op voorraad..)
Tja...in 2009 heb ik 9 weken moeten wachten op mijn 3GS bij T-Mobile. Zo ver komt het hopelijk niet. Verder kun je weinig doen...je kan nu wel voor €100,- extra een importtoestel kopen, maar dan ben je dat geld dus kwijt voor je toestel ~2 weken eerder hebben...Fucitol schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:16:
Kreeg net van VF te horen dat als je nu nog niet je toestel hebt je in de tweede leveringsronde zit. Als je in het weekend besteld hebt krijg je (gegarandeerd) je toestel zodra Apple weer aan VF levert en dat is op z'n vroegst over 1-2 weken voor gray/black en 4-6 weken voor gold..
leoaq.fm // Jeune Loop
Met de verlenging die ik heb gedaan zou ik bij Coolblue 25 euro duurder uit zijn. Dat is te overzien. Ik heb spijt dat ik dat niet heb gedaan.sjaakaq schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:38:
[...]
Tja...in 2009 heb ik 9 weken moeten wachten op mijn 3GS bij T-Mobile. Zo ver komt het hopelijk niet. Verder kun je weinig doen...je kan nu wel voor €100,- extra een importtoestel kopen, maar dan ben je dat geld dus kwijt voor je toestel ~2 weken eerder hebben...
Vodafone zegt echt vanalles. Ik heb gisteren te horen gekregen dat vandaag een hoop leveringen de deur ui zouden gaan en dat ik moest bellen als ik 'm vrijdag nog niet heb. Dat ga ik dan zeker doen, en wel om te annuleren.Fucitol schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 20:16:
Vandaag contact gehad met Apple over de levertijden. De medewerker gaf aan dat de 2-3 weken een veilige marge is. Het is zeker niet ondenkbaar dat er eerder geleverd zal worden. Maar daar mocht hij "officieel niets over zeggen"...NiteFly schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 16:41:
Weet iemand hoe het zit met de Apple store amsterdam? Of daar alweer voorraad is voor de losse verkoop (32GB space grey)
Niks van voorraad, pas vrijdag weer.JordyPSC schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:26:
Weet iemand hoe het zit met de Apple store amsterdam? Of daar alweer voorraad is voor de losse verkoop (32GB space grey)
Aah ik ben zaterdag/zondag in amsterdam dus dat is dan hopen dat ze dan niet alweer op zijn
Thx voor je antwoord!
Zaterdag online de iPhone 5s space grey 16GB besteld bij KPN en kreeg een uurtje geleden een sms dat hij eind deze week wordt opgestuurd. Valt mij mee qua levertijd, al moet ie eerst maar binnen komen natuurlijk.