Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 21:50
Beste xxx,

Ik kom bij u langs op zaterdag, 26 oktober 2013. Zonder nader bericht zorg ik ervoor dat ik tussen 09:05 en 11:05 uur bij u ben!

Met vriendelijke groet,
xxx

YES! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-10 21:38
Bij KPN is m'n order een beetje fout gelopen. Ik heb een bevestiging gekregen, maar de order is blijkbaar niet verwerkt. Ik mag tot maandag wachten en controleren of ik de status van mijn order alsnog kan inzien. Beetje jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 20:38
Ben erg benieuwd naar ervaringen met de voorraad bij de Apple Store in a'dam of dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 17:13
In alle winkels die ik gesproken heb en dat zijn er nu toch wel veel, allerlei Phonehouse, BelCompany's. Is de gouden versie of niet binnen gekomen of gaat nog heel lang duren voordat deze binnenkomt. Vanuit Apple worden die slecht geleverd heb ik doorgekregen.

PSN: bryanlost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bryanvan schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:32:
In alle winkels die ik gesproken heb en dat zijn er nu toch wel veel, allerlei Phonehouse, BelCompany's. Is de gouden versie of niet binnen gekomen of gaat nog heel lang duren voordat deze binnenkomt. Vanuit Apple worden die slecht geleverd heb ik doorgekregen.
Als we iPhoneclub mogen geloven is alle 5s voorraad naar Apple's winkel in Amsterdam gegaan. Weet niet 100% zeker of dit waar is maar bij Dixons hebben we tot nu toe geen enkele 5s binnengekregen. Alleen de 5c's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17-10 22:48
Weet iemand of er behalve in de Apple Store überhaupt ergens de 5S als los toestel te koop is?
In de Mediamarkt etc mogen ze (als ze ze al hebben) ze alleen met abbo verkopen.

Zo niet, is er nog voorraad in Amsterdam?
Dacht dat ik las dat ze in de loop vd dag uitverkocht waren, maar kan me zo voorstellen dat ze continue geleverd worden. (als enige store zijnde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:56
Iedereen die bij vodafone heeft besteld download de mijn pakket app van post nl.

Ik zet de app net aan en zag dat er een pakketje onderweg is met afzender vodafone!!! Hij weegt 540 gram.

Dus ook als je geen verzend bevestiging hebt gehad net als ik zegt dat niets.

[ Voor 5% gewijzigd door Remco Tr op 26-10-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:46
Reveal! schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:57:
Weet iemand of er behalve in de Apple Store überhaupt ergens de 5S als los toestel te koop is?
In de Mediamarkt etc mogen ze (als ze ze al hebben) ze alleen met abbo verkopen.

Dacht dat ik las dat ze in de loop vd dag uitverkocht waren, maar kan me zo voorstellen dat ze continue geleverd worden. (als enige store zijnde)
Ritel.nl heeft ze, althans online staan en te bestellen (staat geen levertijd bij dus ga dan van de 2-3 dagen uit) is alleen wat duurder

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-10 21:00
Remco Tr schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:00:
Iedereen die bij vodafone heeft besteld download de mijn pakket app van post nl.

Ik zet de app net aan en zag dat er een pakketje onderweg is met afzender vodafone!!! Hij weegt 540 gram.

Dus ook als je geen verzend bevestiging hebt gehad net als mij zegt dat niets.
Thanks Remco! Tussen 15-18.00 kan ik hem verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:55
Reveal! schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 10:57:

Volgens mij is het net al voorgaande jaren dat de eerste weken de retailers als Phonehouse en Mediamarkt alleen met abbo mogen verkopen. Een los toestel is dan alleen te koop via de Apple store of andere winkels via grijze import, maar die zijn veelal een stuk duurder.
Volgens mij kon de 4s destijds pas in januari los gekocht worden bij de Mediamarkt als ik mij het goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanfct
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08 16:08

Hoe heb je besteld dan en hoe laat?

Ik zie namelijk niets staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:56
stefanfct schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:15:
[...]

Hoe heb je besteld dan en hoe laat?

Ik zie namelijk niets staan.
Internet verlengd rond 01:30/02:00

5s 16GB space gray

[ Voor 4% gewijzigd door Remco Tr op 26-10-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanfct
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08 16:08
Remco Tr schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:17:
[...]

Internet verlengd rond 01:30/02:00
Apart.. ik heb ook via internet verlengd rond 0:30. Heb de space grey 16GB besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:13
stefanfct schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:19:
[...]

Apart.. ik heb ook via internet verlengd rond 0:30. Heb de space grey 16GB besteld.
Ik heb de eerste bevestiging al om 00.08. Maar ook nog niks. Via PostNL zou bij mij ook niet kunnen omdat ik om-en-nabij-de 100 euro moet pinnen bij de koerier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ben toevallig in Amsterdam, ze hebben best nog wel een voorraad hier, weet niet precies welke modellen etc.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoID
Dennisdn schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 11:25:
[...]

Ik heb de eerste bevestiging al om 00.08. Maar ook nog niks. Via PostNL zou bij mij ook niet kunnen omdat ik om-en-nabij-de 100 euro moet pinnen bij de koerier.
Verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Ja een verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoID
Kijk eens via de mijnpakket app. Als het goed is gaat vf het geld automatisch incasseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Laatst online: 20:20
Fijn is dat... Net naar vodafone gebeld omdat ik nog steeds geen oder bevestiging had. Was er iets fout gegaan bij de bestelling had de verkoper de telefoon er niet bij besteld :( :( Dus ik had een abo zonder telefoon nu. Annuleren duurde 1 week dus moest zelf volgende week vrijdag terug bellen om nogmaals te bestellen... Vind het niet kunnen had al 2x eerder gebeld en toen kreeg ik gewoon te horen dat mijn order nog verwerkt moest worden..

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-03-2024
Grote verrassing, postbode heeft net mijn iPhone 5S 64GB space grey afgeleverd.

Dat terwijl ik van Vodafone geen mail of niets gehad heb, dus begon me al zorgen te maken. Betreft Vodafone met verlenging.
Besteld direct om 00:05 of zo, dus direct nadat het kon.

Kennelijk zegt het wel of niet krijgen van een mail dus helemaal niets over de voortgang. Ik ben blij in ieder geval.

[ Voor 8% gewijzigd door xahmol op 26-10-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-10 19:45

MaxPoweR

-=StopTech=-

Vandaag de Iphone 5s 32GB gewoon in de Apple Store Amsterdam gehaald, was er om te kijken hoe de kleur goud was. Toen maar in de rij gestaan omdat ik hoorde dat er genoeg op voorraad was, behalve de zilvere kleur was op. Binnen een uur stond ik weer buiten, de rij viel enorm mee. Nu de bestelling online ff annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
xahmol schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:09:
Grote verrassing, postbode heeft net mijn iPhone 5S 64GB space grey afgeleverd.

Dat terwijl ik van Vodafone geen mail of niets gehad heb, dus begon me al zorgen te maken. Betreft Vodafone met verlenging.
Besteld direct om 00:05 of zo, dus direct nadat het kon.

Kennelijk zegt het wel of niet krijgen van een mail dus helemaal niets over de voortgang. Ik ben blij in ieder geval.
Ik had precies hetzelfde, opeens werd er d'r net aangebeld en m'n huisgenoot doet open en ik dacht zo ja dat kan vast niet mijn pakketje van VF zijn want, ja ik heb nog geen mailtje of iets ontvangen.

Maar het was toch mijn iPhone 5S 32GB Space gray :D :P

Als ik nu ook kijk bij mijn order status op de VF website dan staat er nog steeds het volgende:
Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress

Het ging bij mij trouwens ook om een verlenging.

Ik ben blij ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Weet iemand of je zaterdag tussen 17u en 18u ook nog je abbo kan verlengen in de apple store?
Of kunnen ze na 17u geen gegevens meer uitwisselen en wijzigen ivm beteikbaarheid vodafone.
Ga ik hem nl zo ophalen.

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-10 19:57
Geen idee of iemand het gaat weten maar ik heb zonet een Iphone 5S 32gb grijs besteld bij Switch (BE). De verkoopster wist mij te melden dat het nog niet vaststond wanneer hij geleverd ging worden. Iemand een idee van wat de leveringssnelheid is voor Switch? Wordt die normaal gezien goed bevoorraad of komt die als laatste aan de beurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik ga deze week de 5C 16Gb blauw bestellen in combinatie met een abonnement maar ik twijfel nog waar.
Bij studentmobiel en belsimpel vind ik beide een interessant abonnement maar er zit een raar prijsverschil in.

Tele2 smartmix 300 sms of minuten + 1500MB internet (14,4Mbit/s, dit is best een prima snelheid lijkt me.. ze schijnen binnenkort ook 4G te gaan aanbieden)

Het kost bij beide webshops 38 euro per maand maar bij belsimpel betaal je nog +/- 80 voor het toestel.
Zou dit een foutje zijn van studentmobiel?

[ Voor 9% gewijzigd door zozamis op 26-10-2013 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
zozamis schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 18:59:
Ik ga deze week de 5C 16Gb blauw bestellen in combinatie met een abonnement maar ik twijfel nog waar.
Bij studentmobiel en belsimpel vind ik beide een interessant abonnement maar er zit een raar prijsverschil in.

Tele2 smartmix 300 sms of minuten + 1500MB internet (14,4Mbit/s, dit is best een prima snelheid lijkt me.. ze schijnen binnenkort ook 4G te gaan aanbieden)

Het kost bij beide webshops 38 euro per maand maar bij belsimpel betaal je nog +/- 80 voor het toestel.
Zou dit een foutje zijn van studentmobiel?
Dat dacht ik ook, maar ik heb gisteren de 5C besteld bij Studentmobiel en is vanmiddag geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
yorroy schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:23:
[...]

Dat dacht ik ook, maar ik heb gisteren de 5C besteld bij Studentmobiel en is vanmiddag geleverd.
Hmm ik twijfel nu heel erg of ik hem niet beter vandaag kan bestellen voordat het morgen weg is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KriCo
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-08-2024
Powerblast schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:12:
Geen idee of iemand het gaat weten maar ik heb zonet een Iphone 5S 32gb grijs besteld bij Switch (BE). De verkoopster wist mij te melden dat het nog niet vaststond wanneer hij geleverd ging worden. Iemand een idee van wat de leveringssnelheid is voor Switch? Wordt die normaal gezien goed bevoorraad of komt die als laatste aan de beurt?
Ik denk dat de leveringstijd van Switch als APR toch op zich kan laten wachten. Vorig jaar bij de iPhone 5 stond de voorraad status continu op rood, dus ik denk dat ze een beperkte hoeveelheid geleverd krijgt die dan naar pre-orders gaan. Maar ik kan me vergissen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:46
Heb net even gechecked, mijn leverdatum is niet gewijzigd oid staat op 12-18november uit te leveren maar een snelle spiek op de kalender zegt me dat het 12-15 wordt gezien ze niet leveren op zaterdag en zondag :P die maandag zou nog kunnen maar vaak leveren ze het voor het weekend.

In ieder geval mijn Applecare+ voor beide toestellen is al onderweg :)

[ Voor 11% gewijzigd door SpoekGTi op 26-10-2013 20:56 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
zozamis schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:31:
[...]

Hmm ik twijfel nu heel erg of ik hem niet beter vandaag kan bestellen voordat het morgen weg is..
Ik moet je er wel bij vertellen dat ik van Studentmobiel een buitenlandse versie heb gekregen. Op zich is dat helemaal niet erg, maar ik kreeg er dus een Engelse stekker bij. Hier moet ik maandag nog over bellen.
Overigens ook dikke kans dat Belsimpel ook buitenlandse versies aanbiedt, aangezien ze de 5C al sinds de release op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:55
Weet iemand of de media markt de iPhone 5c heeft als demo? Wil deze graag bekijken. Om helemaal specifiek te zijn MM Maastricht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Untouchablezz20 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:02:
Weet iemand of de media markt de iPhone 5c heeft als demo? Wil deze graag bekijken. Om helemaal specifiek te zijn MM Maastricht.
MM Enschede had er wel één hangen, de gele geloof ik.
Maar je kan natuurlijk altijd even bellen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoID
Heb de gouden 32 gb binnen echter geen simkaart! Even naar vodafone gefietst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 22:01

Maar hoe kan jij het pakketje in die app checken als je geen verzendbevestiging (en dus geen barcode oid) hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paskaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 18:50
Riccardo schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 21:57:
[...]

Maar hoe kan jij het pakketje in die app checken als je geen verzendbevestiging (en dus geen barcode oid) hebt?
Mijnpakket toont automatisch pakketjes die richting jouw postcode + naam worden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
  • Laatst online: 01-06 22:01
Aha. Ik heb me aangemeld voor die app maar zie niets staan. Vermoed dus dat mijn pakketje van Vodafone iig niet onderweg is. Heb ook een nieuw abbo afgesloten met nummerbehoud dus wellicht duurt dat wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fucitol
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-10 16:25
Hoe kan je de verwachtte levertijd bij Vodafone te zien krijgen als nieuwe klant? Heb nog geen enkele indicatie gezien over wanneer er geleverd zou kunnen worden. Aangezien ik nummerbehoud heb aangevraagd (zit nu nog bij Telfort) en mijn abonnement over 3 weken verloopt wil ik eigenlijk wel weten of ik voor die tijd ben overgestapt..

Verder is er verschil in voorraad bij Vodafone tussen telefonische en online bestellingen, why??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
  • Laatst online: 10-10 13:30
Hier nog geen order bevestigingsmail ontvangen en ook niets in mijn pakket app staan.
Ik was vandaag in rotterdam en daar heb ik in de vodafone winkel iPhone 5s posters gezien waarop ze een papiertje geplakt hadden met "uit voorraad leverbaar".

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-10 12:45

gday

TENACIOUS D TIME!!!

falcon123 schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 15:54:
[...]

Ik had precies hetzelfde, opeens werd er d'r net aangebeld en m'n huisgenoot doet open en ik dacht zo ja dat kan vast niet mijn pakketje van VF zijn want, ja ik heb nog geen mailtje of iets ontvangen.

Maar het was toch mijn iPhone 5S 32GB Space gray :D :P

Als ik nu ook kijk bij mijn order status op de VF website dan staat er nog steeds het volgende:
Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress

Het ging bij mij trouwens ook om een verlenging.

Ik ben blij ^^
Als je een online orderstatus hebt neem ik aan dat je ook online hebt besteld? (En dus niet telefonisch?) Zo ja, hoe laat heb jij dan ongeveer besteld?

Ik heb om 23:40 besteld op donderdagavond met verlenging, en ook een 5S 32GB spacegrijs. Tot nu toe niks gehoord of gezien.

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koeninator
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
gday schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 00:24:
[...]

Als je een online orderstatus hebt neem ik aan dat je ook online hebt besteld? (En dus niet telefonisch?) Zo ja, hoe laat heb jij dan ongeveer besteld?

Ik heb om 23:40 besteld op donderdagavond met verlenging, en ook een 5S 32GB spacegrijs. Tot nu toe niks gehoord of gezien.
Ik heb precies hetzelfde als jij, gday! Alleen heb ik de 32GB Gold besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
gday schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 00:24:
[...]

Ik heb online bij VF om 00:11 besteld (verlenging) en dus ook mijn 5S (64GB Space grey) al ontvangen zonder mail.

PS: Hoe kun je om 23:40 besteld hebben als pas 00:00 verkoop open ging? Kon toch echt zelf geen seconde eerder bestellen dan 0:00 en wel geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

xahmol schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 07:29:
[...]

Ik heb online bij VF om 00:11 besteld (verlenging) en dus ook mijn 5S (64GB Space grey) al ontvangen zonder mail.

PS: Hoe kun je om 23:40 besteld hebben als pas 00:00 verkoop open ging? Kon toch echt zelf geen seconde eerder bestellen dan 0:00 en wel geprobeerd.
De 5S was om 22.30 (of misschien zelfs eerder) te bestellen via vodafone.nl/verlengen. Daarom heb ik de mijne ook online besteld want ik was het eigenlijk van plan om 'm in de winkel te halen. Omdat het nog geen 0:00 was nam ik aan dat ik vóór de grote meute had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
gday schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 09:21:
[...]
De 5S was om 22.30 (of misschien zelfs eerder) te bestellen via vodafone.nl/verlengen. Daarom heb ik de mijne ook online besteld want ik was het eigenlijk van plan om 'm in de winkel te halen. Omdat het nog geen 0:00 was nam ik aan dat ik vóór de grote meute had besteld.
Niet bij mij, zag toen alleen nog maar de 4S en de 5 staan. En zeker ook die URL geprobeerd. Vaag.
Zeker vaag nu blijkt dat jij kennelijk aan de beurt komt na de bestellers van direct na 0:00u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:50
Zojuist de 5s 32GB space grey via de apple site besteld :) nu is het lange, lange wachten begonnen tot 13-19 november..... Jammer dat voor mij een retourtje Amsterdam minimaal 5 uur rijden betekent, anders was ik daar wel heen gegaan....

Aan de andere kant, nu tijd zat om te kijken naar screen protectors :)

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:49
Leut schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:56:
Zojuist de 5s 32GB space grey via de apple site besteld :) nu is het lange, lange wachten begonnen tot 13-19 november..... Jammer dat voor mij een retourtje Amsterdam minimaal 5 uur rijden betekent, anders was ik daar wel heen gegaan....

Aan de andere kant, nu tijd zat om te kijken naar screen protectors :)
http://www.spigen.com/bra...-5-glas-tr-nano-slim.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:45

OMX2000

By any means necessary...

Begrijp ik t nou goed dat de Apple store weer 5s-en op voorraad heeft?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsiey
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:49
OMX2000 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:13:
Begrijp ik t nou goed dat de Apple store weer 5s-en op voorraad heeft?
Gisteren hadden ze inderdaad een voorraad maar ik weet niet als die gisteren op is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
Hoeveel zou Apple er zo per dag/week produceren eigenlijk vraag ik me dan af, dat er toch weer schaarste is :). Zijn daar eigenlijk cijfers van?

[ Voor 13% gewijzigd door Powerblast op 27-10-2013 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Powerblast schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:57:
Hoeveel zou Apple er zo per dag/week produceren eigenlijk vraag ik me dan af, dat er toch weer schaarste is :). Zijn daar eigenlijk cijfers van?
Schaarste is natuurlijk heel makkelijk te creëren om de hype nog groter te maken.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:45

OMX2000

By any means necessary...

Slasher schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Schaarste is natuurlijk heel makkelijk te creëren om de hype nog groter te maken.
Denk dat ze nu meer gebaat zijn bij meer kunnen leveren. De eerste paar dagen schaarste is leuk voor de rijen, daarna wil je gewoon veel verkopen

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerblast
OMX2000 schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 15:06:
[...]

Denk dat ze nu meer gebaat zijn bij meer kunnen leveren. De eerste paar dagen schaarste is leuk voor de rijen, daarna wil je gewoon veel verkopen
Dat ze je inderdaad denken, maar dat is denk ik idd ook wel een beetje de reden waarom de hype zo groot is. De exclusiviteit en de "beperkte" beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 20:38
larsiey schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 13:37:
[...]

Gisteren hadden ze inderdaad een voorraad maar ik weet niet als die gisteren op is gegaan.
Heb vanmiddag mijn 5s gehaald. De zilveren was op, andere kleuren waren er in 16gb en 64gb nog zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Laatst online: 21:42
Ik heb een 5S Space Grey 16GB bemachtigd. Ik had er al eentje in bestelling staan via Apple maar heb het gewoon geprobeerd. Ik was er rond 15.00uur, toen waren er nog ongeveer 15 in Space Grey 16GB en maar 3 64GB. Voor de rest was er helemaal niets meer, wel ladingen 5C.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 22-04-2019
Net binnen geweest in de Apple Store (leuk om te checken voor jullie). Ze hadden nog 5 iPhone 5S 16GB grijs.

Doe er je voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
Ik ben van plan om morgenmiddag laat/begin van de avond naar de Apple Store in Amsterdam te gaan, zouden ze dan weer nieuwe binnen gekregen hebben? Ik wil een 16GB iPhone 5S Gold bemachtigen maar het zit niet echt mee...

EDIT: Nog even voor alle zekerheid vragen... Je kan bij de Apple store wel de telefoon uitkiezen i.c.m. een abonnement??

[ Voor 21% gewijzigd door bryanvan op 27-10-2013 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02:20

muhda

Time & Space traveler

Heb een 5S Space Grey bemachtigd vandaag bij de Apple Store (12:15). Ik heb ongeveer 1 uur gewacht.
(Het is er erg druk, niet alleen voor de iPhone 5S)
De informatie was wel slecht zeg. Er werd eerst aangegeven dat alleen alle 32 GB versies zijn uitverkocht.
Bij de bali werd er aangegeven dat er alleen nog paar 16GB en 64GB in Space Grey of Gold waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

xahmol schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 10:12:
[...]

Niet bij mij, zag toen alleen nog maar de 4S en de 5 staan. En zeker ook die URL geprobeerd. Vaag.
Zeker vaag nu blijkt dat jij kennelijk aan de beurt komt na de bestellers van direct na 0:00u.
Ja, het enige dat Vodafone zegt is: "Ja, er kunnen meerdere factoren meespelen waardoor een bestelling vertraagd verwerkt wordt." Heb ik niet veel aan dus.

Ik vermoed dat het gewoon komt doordat ze mijn bestelling zelf niet hebben verwerkt tot 9.15 vrijdagochtend. Ik begreep namelijk dat alle bestellingen handmatig verwerkt worden en die van mij zullen ze over hebben geslagen tot iemand er in de ochtend achterkwam dat er nog een gemiste bestelling van ruim 9 uur daarvoor stond. Overigens ben ik niet de enige besteller bij wie dit is overkomen. Zo snel mogelijk bestellen om het als eerste te krijgen is dus een wassen neus gebleken bij Vodafone.

De reden dat je de 5S nog niet zag is wellicht dat ze wat aan het rommelen waren. Als ik de pagina opnieuw intikte kreeg ik 'm namelijk ook niet te zien, maar ik had de directe URL van de 5S in m'n clipboard gezet omdat mijn bestelling eerst nog een keer of 20 mislukte met foutmeldingen. Die URL bleef het gewoon doen en uiteindelijk kon ik mijn bestelling plaatsen.

[ Voor 18% gewijzigd door gday op 27-10-2013 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
bryanvan schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 17:39:
Ik ben van plan om morgenmiddag laat/begin van de avond naar de Apple Store in Amsterdam te gaan, zouden ze dan weer nieuwe binnen gekregen hebben? Ik wil een 16GB iPhone 5S Gold bemachtigen maar het zit niet echt mee...

EDIT: Nog even voor alle zekerheid vragen... Je kan bij de Apple store wel de telefoon uitkiezen i.c.m. een abonnement??
Had het even aan 1 iemand nagevraagd, ze verwachten aanstaande vrijdag pas weer een levering in alle maten en kleuren van de 5S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
ik belde net met de apple store, en hij zei dat er nog wel een paar zilveren 16GB waren, maar hij wist niet hoe veel. En hij wist ook niet te vertellen hoe druk het was in de store, want hij zit achter. En apart leggen doen ze ook niet. Het is voor mij 5 kwartier reizen naar de apple store, en opzich wil ik dat best doen als ik dan zeker weet dat ik op de terugweg met mijn iphone kan spelen. Anders is het zonde van mn tijd en kan ik beter gaan studeren vandaag. Iemand enig idee hoe druk het is in de store nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
fjberkheij schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:14:
ik belde net met de apple store, en hij zei dat er nog wel een paar zilveren 16GB waren, maar hij wist niet hoe veel. En hij wist ook niet te vertellen hoe druk het was in de store, want hij zit achter. En apart leggen doen ze ook niet. Het is voor mij 5 kwartier reizen naar de apple store, en opzich wil ik dat best doen als ik dan zeker weet dat ik op de terugweg met mijn iphone kan spelen. Anders is het zonde van mn tijd en kan ik beter gaan studeren vandaag. Iemand enig idee hoe druk het is in de store nu?
Geen Gold 16GB's? Want dan ga ik zometeen niet naar Amsterdam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
bryanvan schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:16:
[...]

Geen Gold 16GB's? Want dan ga ik zometeen niet naar Amsterdam...
Daar heb ik niet om gevraagd, want ik wil zelf de zilveren 16GB. Ik zou zelf even bellen dan. Hoe lang is het reizen voor jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bryanvan
fjberkheij schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:17:
[...]

Daar heb ik niet om gevraagd, want ik wil zelf de zilveren 16GB. Ik zou zelf even bellen dan. Hoe lang is het reizen voor jou?
Ik werk zelf in Almere of Amsterdam Science Park, dus vanaf Science Park is het een kwartier rijden. Zit nu in Almere maar als ze nog een Gold hebben zal ik straks naar Amsterdam gaan rijden. Straks maar even bellen dan denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
Amsterdam is nu met de trein in elk geval helemaal niet meer te bereiken hoor ik. Voor diegene die met de trein wilden gaan vervelend, voor de anderen mooi want dan blijft er meer voor hen over haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Laatst online: 20:20
Net met vodafone gesproken. Daar hebben ze alleen de 5s Gold niet meer op voorraad.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
  • Laatst online: 10-10 13:30
koekjeh schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:48:
Net met vodafone gesproken. Daar hebben ze alleen de 5s Gold niet meer op voorraad.
Ik zie het ook staan op de website van VF. Alleen keuze uit Zilver en space Gray 16gb. Zo te zien alle versie 32GB langere levertijd.

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• van_doorn
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 15:10
Net nog even gebeld met Apple Store Amsterdam. Ze hebben geen wit/zilveren iphone 5s meer. Ze weten ook niet wanneer ze hem weer binnen krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Op het forum van Vodafone komen nu steeds meer berichten van mensen die vrijwel direct na 00:00 of nog zelfs vóór 00:00 hebben besteld, en die niets hebben gehoord terwijl mensen om hen heen die later besteld hebben al hun iPhone hebben ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Laatst online: 00:58
In Apple Store amsterdam alleen nog 5s 16Gb Space grey beschikbaar! Kom er net een uur geleden vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paskaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 18:50
Afgelopen vrijdag 25 oktober rond een uur of 11:30 bij T-Mobile zakelijk de iPhone 5S 16GB Space Grey besteld. Via de mail wel een orderbevestiging, maar nergens de mogelijkheid om te tracken of de status te zien. Hoop dat ik redelijk snel wat meer info (of de iPhone) krijg.

Zijn er nog meer mensen die via T-Mobile zakelijk hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:18
Van het weekend wat zitten puzzelen, zijn er nog aanbieders die de moeite van het bekijken waard zijn?

aanbieder min/mb eenmalig per maand looptijd abo looptijd tco opmerkingen
tmobile 150/500 € 459,95 € 30,00 24 € 720,00 € 1.179,95 verlengaanbieding bestaande klant
vodavone 200/500 € 496,04 € 29,00 24 € 696,00 € 1.192,04 Traag en niet-4G internet
vodavone 400/1gb € 186,04 € 45,00 24 € 1.080,00 € 1.266,04 Red Essential
kpn onb/500 € 99,00 € 55,00 24 € 1.320,00 € 1.419,00 alles in 1 mobiel instap + 4G
KPN 200/200 € 219,00 € 45,00 24 € 1.080,00 € 1.299,00 basis mobiel zonder 4g

simonly
tmobile 150/1gb € 699,00 € 23,00 24 € 552,00 € 1.251,00 iSmart simonly 12mnd
ziggo 300/1gb € 699,00 € 15,00 24 € 360,00 € 1.059,00 14,4mbit internet, 4g onbekend, geen looptijd
kpn onb/1gb € 699,00 € 37,50 24 € 900,00 € 1.599,00 looptijd 24mbd
vodavone 300/500 € 699,00 € 15,00 24 € 360,00 € 1.059,00 scherp large looptijd 24mnd

Overweeg gewoon los te kopen en simonly door het leven te gaan, lijkt vooralsnog nog steeds het goedkoopst? Overigens in binnenstad Alkmaar nog geen winkel gevonden met een 5S op voorraad, al was door het weer nog niet alles open.

[ Voor 5% gewijzigd door NiGeLaToR op 28-10-2013 13:47 ]

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nergens meer een Iphone 5S 32GB Goud te verkrijgen :( zelfs niet in Oberhausen en Dusseldorf :( (losse verkoop dan he)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:08

Melkaz

Melkazar

ik ben zelf op zoek naar de 32GB Space Grey maar ziet er na uit dat de enige optie is om of een tripje Amsterdam te boeken(wat alleen kan in het weekend, lekker 4 uur met de trein of 3 uur met de auto....) of 2/3 weken wachten op Apple store óf wachten tot hij bij de Mediamarkt, Mycom, Apple retailers etc. eindelijk in de verkoop gaat, maar ziet er na uit dat dit pas eind November gaat worden :(

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 13:02
Melkaz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:43:
ik ben zelf op zoek naar de 32GB Space Grey maar ziet er na uit dat de enige optie is om of een tripje Amsterdam te boeken(wat alleen kan in het weekend, lekker 4 uur met de trein of 3 uur met de auto....) of 2/3 weken wachten op Apple store óf wachten tot hij bij de Mediamarkt, Mycom, Apple retailers etc. eindelijk in de verkoop gaat, maar ziet er na uit dat dit pas eind November gaat worden :(
providers schijnen ze ook snel binnen te krijgen.
afgelopen weekend waren ze bij bijv tmobile uitverkocht en vandaag geven ze aan dat ze weer leverbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:08

Melkaz

Melkazar

dimocash schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:57:
[...]

providers schijnen ze ook snel binnen te krijgen.
afgelopen weekend waren ze bij bijv tmobile uitverkocht en vandaag geven ze aan dat ze weer leverbaar zijn.
Ik zoek een losse helaas, zit nog tot Juni 2014 vast bij T-Mobile, vergeten te melden net :+

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Melkaz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:04:
[...]

Ik zoek een losse helaas, zit nog tot Juni 2014 vast bij T-Mobile, vergeten te melden net :+
aha, tenzij je de hoofdprijs wilt betalen (belsimpel, coolblue) zul je denk ik een paar weken moeten wachten (apple webshop) of op zoek in duitsland bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-10 21:38
KPN heeft 0,0 voorraad op elk model van de 5s. Ik pis hard buiten de pot, want mijn order lieten ze pas een dag na het plaatsen ervan doorlopen, wellicht loop ik 'm daarom mis.

Ik kan m'n order annuleren, misschien ga ik dat wel doen, en koop ik 'm alsnog los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb een goudkleurige 16GB en een witte 32GB besteld op 25 oktober op Apple.com, levertijd staat nu op 11-18 november. Nog even geduld dus.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02:16
In de nacht (00:25) van donderdag op vrijdag een zwarte 16GB 5S besteld bij Vodafone i.c.m verlenging. Tegen elke verwachting in was hij zaterdagochtend al bezorgd. En dit zonder enige vorm van verzendbevestiging o.i.d.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard_AFC
  • Laatst online: 24-09 22:52
Gisteravond mijn abonnement verlengd bij T-Mobile met een zilvere 5S. Vanochtend al een bezorgafspraak kunnen maken voor morgen, terwijl er stond 1-2 weken levertijd! Awesomeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik heb nog 2x een €12 300 min+sms+geen limiet op data sim only abo, de 16GB heb ik dan twee jaar voor €940 totaal, de 32GB voor €1.040. Daar ga ik geen nieuw abo voor afsluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Laatst online: 17-10 19:15
Wat is je max inet snelheid op die geen limiet abo, want dat is een prima deal dan idd :)
Volgens mij is dat nog die 3,6 mbit he? Dat vind ik wel een probleem, maar de prijs maakt het bijna interessant.

[ Voor 67% gewijzigd door SidewalkSuper op 28-10-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

7,2Mbit, niet het snelste, maar echt ruim snel zat in de praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
7,2mbit is best prima idd. Mooie deal dan!
Ik heb nu 11GB, 500min en ∞ sms voor 21euro ofzo, ook zeer content mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
SidewalkSuper schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:42:
7,2mbit is best prima idd. Mooie deal dan!
Ik heb nu 11GB, 500min en ∞ sms voor 21euro ofzo, ook zeer content mee :)
is die deal er nog? en dan zonder belminuten of? (dat zou niet zon probleem zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Nee, die deal was heel kort (maandje ofzo) bij Vodafone vorig jaar oktober bij de lancering van de iPhone 5. Sim only abo's waren toen echt gigantisch vergeleken met de huidige deals, superblij dat ik daar toen op dat moment mee kon instappen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjberkheij
SidewalkSuper schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 16:52:
Nee, die deal was heel kort (maandje ofzo) bij Vodafone vorig jaar oktober bij de lancering van de iPhone 5. Sim only abo's waren toen echt gigantisch vergeleken met de huidige deals, superblij dat ik daar toen op dat moment mee kon instappen. :)
Ja ik heb nu ook nog 25 euro p/m, maar maar heel weinig MB en lage snelheid. Maar de bodemprijs is nu zonbeetje 35 euro en 30 euro is eigenlijk altijd mijn max geweest. En zeker nu ik mijn iphone los besteld heb verwacht ik toch eigenlijk wel dat het mogelijk is om goedkoper te zitten.. ik bedoel, kom op zeg XD echt abnormaal die prijzen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Vodafone Friends & Family sim only nemen, er is vast nog wel iemand op het forum met een code.
Tele2 is trouwens ook redelijk goedkoop in de sim only met een net aanbod

[ Voor 28% gewijzigd door SidewalkSuper op 28-10-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
gday schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 12:30:
Op het forum van Vodafone komen nu steeds meer berichten van mensen die vrijwel direct na 00:00 of nog zelfs vóór 00:00 hebben besteld, en die niets hebben gehoord terwijl mensen om hen heen die later besteld hebben al hun iPhone hebben ontvangen.
Heeft denk ik ook met de gewenste kleur te maken. In dit topic zie ik voornamelijk, of misschien wel alleen maar space-grijze varianten die vrijdag en zaterdag bezorgd zijn. Heb om 00.08 de bevestiging van een gouden binnen gekregen, maar nog steeds geen enkele indicatie van levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Dennisdn schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:44:
[...]

Heeft denk ik ook met de gewenste kleur te maken. In dit topic zie ik voornamelijk, of misschien wel alleen maar space-grijze varianten die vrijdag en zaterdag bezorgd zijn. Heb om 00.08 de bevestiging van een gouden binnen gekregen, maar nog steeds geen enkele indicatie van levering.
Nou, falcon123 heeft 22 minuten na mij dezelfde iPhone besteld als ik via hetzelfde verkoopkanaal (verlenging via de site) en heeft 'm zaterdag al ontvangen. Ik heb nog steeds niets. Het heeft dus niet alleen te maken met de kleur, maar er gaat ook het een en ander mis bij Vodafone in het systeem. Ze zijn het uit aan het zoeken waarom bestellingen op een verkeerde volgorde verwerkt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masioni
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-09 13:09
Raar dat Vodafone wel Space Grey voorradig heeft, en T-Mobile (beweert) er geen ontvangen te hebben. Ik moet 1-2 weken wachten op mijn 16gb space grey, en had zeer vroeg besteld na ontvangst van de pre order mail.

Lijkt mij dat elke provider ongeveer dezelfde aantallen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warren
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-12-2023
Ik heb een spacegrey 32GB besteld bij Vodafone. Wel pas om een uur of 11 de volgende ochtend )telefonisch). Hij staat al sinds vrijdag op verzonden, maar het blijkt voor Vodafone onmogelijk om een 3S nummer te leveren, waardoor er niet te tracken valt. Ook handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Warren schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:51:
Ik heb een spacegrey 32GB besteld bij Vodafone. Wel pas om een uur of 11 de volgende ochtend )telefonisch). Hij staat al sinds vrijdag op verzonden, maar het blijkt voor Vodafone onmogelijk om een 3S nummer te leveren, waardoor er niet te tracken valt. Ook handig..
Ik heb sowieso het idee dat telefonische bestellingen véél sneller verwerkt worden bij Vodafone. Levering geschiedt volgens mij via GLS trouwens.

[ Voor 4% gewijzigd door gday op 28-10-2013 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xahmol
gday schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:52:
[...]

Ik heb sowieso het idee dat telefonische bestellingen véél sneller verwerkt worden bij Vodafone. Levering geschiedt volgens mij via GLS trouwens.
Hij kwam bij mij (verlenging) via PostNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53
Mijn 5S 32GB Spacegrey van KPN (verlenging) komt eraan (vrijdag eind van de middag besteld). :) Krijg net te zien dat ie is ontvangen door PostNL. Maar moet je perse zelf thuis zijn om 'm in ontvangst te nemen, of mag ook familie dat doen? Ben net op het moment dat de bezorger langs komt niet thuis.. ;(

[ Voor 6% gewijzigd door Froggle op 28-10-2013 19:30 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Oberhausen hadden ze pallets vol met space grey maar rest was (voor nu) op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:42:
In Oberhausen hadden ze pallets vol met space grey maar rest was (voor nu) op.
In 16 en 32 GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Masioni schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 17:51:
Raar dat Vodafone wel Space Grey voorradig heeft, en T-Mobile (beweert) er geen ontvangen te hebben. Ik moet 1-2 weken wachten op mijn 16gb space grey, en had zeer vroeg besteld na ontvangst van de pre order mail.

Lijkt mij dat elke provider ongeveer dezelfde aantallen krijgt.
dat is onjuist.
ik was zaterdagochtend in de tmobile shop te almere en daar waren nog 16gb space grey en silver aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Froggle schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:29:
Mijn 5S 32GB Spacegrey van KPN (verlenging) komt eraan (vrijdag eind van de middag besteld). :) Krijg net te zien dat ie is ontvangen door PostNL. Maar moet je perse zelf thuis zijn om 'm in ontvangst te nemen, of mag ook familie dat doen? Ben net op het moment dat de bezorger langs komt niet thuis.. ;(
bij tmobile moet dit door de persoon zelf gedaan worden aangezien je het contract moet ondertekenen.
of dit bij andere providers anders is lijkt mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jadang
  • Laatst online: 00:58
Froggle schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 19:29:
Ik denk dat wanneer PostNL langskomt, er alleen moet worden getekend voor de ontvangstname van het pakket. Aangezien je zelf al aangeeft dat het een verlenging betreft, is het niet nodig om nogmaals een contractondertekening te ondergaan.

Anders zou het denk ik wel via AMP zijn gegaan, want die handelen voor vele winkels en providers de contracten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53
Jadang schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:23:
[...]

Ik denk dat wanneer PostNL langskomt, er alleen moet worden getekend voor de ontvangstname van het pakket. Aangezien je zelf al aangeeft dat het een verlenging betreft, is het niet nodig om nogmaals een contractondertekening te ondergaan.

Anders zou het denk ik wel via AMP zijn gegaan, want die handelen voor vele winkels en providers de contracten af.
En dat dacht ik dus zelf ook. PostNL doet niets met handtekeningen officieel. Alleen voor in ontvangstname. Ik hoop dus maar dat het allemaal goed is. Ik heb me verder telefonisch moeten verifiëren, en daarmee dus al gemachtigd dat ik, ik ben en ik dus zelf het contract verleng. Daarnaast natuurlijk ook allemaal via mijn eigen nummer. Lijkt me dus allemaal niet zo'n probleem, maar je weet maar nooit.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Pagina: 1 ... 56 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.