Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 21:50
dimocash schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:01:
tja, korting is dus 350 eur voor 2 jaar.
is niet veel maar is wel wat tmobile meestal hanteert.
je kunt hier toch niet gewoon 700 - 350 gaan doen lijkt me?

als je een losse koopt voor 699 en een sim only 1 gb 200 belminuten kost dat 22 euro per maand.

over 2 jaar ben je met die " aanbieding " van t mobile exact 4 euro goedkoper uit dan een losse kopen met een sim only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-10 13:02
Richard_AFC schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:04:
[...]

Duurder abonnement en 100 euro toestelprijs boven de voorgaande jaren is wat zij elk jaar hanteren? Dan mag je mij dat gaan uitleggen
wanneer ik naar de meeste abonnementen met 1000mb en 200 min kijk, hanteert tmobile een korting van ongeveer 150 euro op het toestel (willekeurig) i.c.m een 1 jarig abonnement.

webshops als coolblue en belsimpel hanteren meestal tussen de 180 en 220 euro toestelkorting.

i.c.m 2 jarige abonnementen heb ik niet gekeken maar het verdubbeling van de 150 euro lijkt mij niet vreemd.

of tmobile vorig jaar een hogere toestelkorting hanteerde weet ik niet en daar durf ik geen uitspraak over te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:55
Smartphoneshop (Coolblue) heeft een aantal prijzen met de iPhone gepubliceerd:
http://www.smartphoneshop...phone-5s-16-gb-zwart.html
In dit geval nog met Vodafone en Sizz

Edit: Losse prijs staat op 779,- euro.. dat lijkt me niet kloppen..

[ Voor 14% gewijzigd door yorroy op 22-10-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:28
Zo dat is niet niks. Even 507 euro aftikken bij een 2jr abo. Dan zou ik gelijk 700 betalen en een sim-only nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
yorroy schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 15:47:
Smartphoneshop (Coolblue) heeft een aantal prijzen met de iPhone gepubliceerd:
http://www.smartphoneshop...phone-5s-16-gb-zwart.html
In dit geval nog met Vodafone en Sizz

Edit: Losse prijs staat op 779,- euro.. dat lijkt me niet kloppen..
die staan er al een hele tijd op. ze verkopen dan een los toestel met een sim only.

die prijs van 779 is zo hoog omdat ze nog niet offieel in NL te verkrijgen zijn en je meer moet betalen als je hem meteen wilt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:16
Duitse, gesealde iPhone besteld via eBay. Overmorgen hier in huis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-10 09:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb vanmiddag in de T-mobile store een 5S 32GB gereserveerd. Die zou vrijdag dan voor me klaar moeten liggen wanneer ik ter plekken kan beslissen wat voor een abonnement ik er bij wil hebben. De prijzen hiervoor waren allemaal nog niet bekend, dat weten ze pas op de dag zelf, beetje lomp. Maargoed. Ik heb in ieder geval min of meer garantie dat ik hem vrijdag heb, zonder dat ik aan een 2 jarig abonnement vast zit :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
Spike_wolf schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 20:29:
Ik heb vanmiddag in de T-mobile store een 5S 32GB gereserveerd. Die zou vrijdag dan voor me klaar moeten liggen wanneer ik ter plekken kan beslissen wat voor een abonnement ik er bij wil hebben. De prijzen hiervoor waren allemaal nog niet bekend, dat weten ze pas op de dag zelf, beetje lomp. Maargoed. Ik heb in ieder geval min of meer garantie dat ik hem vrijdag heb, zonder dat ik aan een 2 jarig abonnement vast zit :)
dit is de beste oplossing! ik wilde sowieso een sim only 200 min 1 gb nemen dus ik heb gewoon wat ik sowieso wilde, en net een mail gekregen dat hij zaterdag geleverd wordt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geef jullie een tip, houd de prijzen van Tele2 in de gaten. Deze vallen reuze mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-10 19:15
De internetsnelheid van Tele2 is jammer genoeg max 14,4mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
SidewalkSuper schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 23:49:
De internetsnelheid van Tele2 is jammer genoeg max 14,4mbit.
Zo langzaam is dat niet toch? Op de site staat 3,6Mb/s bedoelen ze nou bit of byte?
Maar de abbo's van tele2 zijn op dit moment veel goedkoper dan bij de concurrenten kpn/tmobile etc.

Zit erg te twijfelen tussen een iPhone 5 voor 38 euro per maand (gratis telefoon) of de iPhone 5c voor 32 euro per maand + 60 euro toestelkosten. (van belsimpel.nl)

In principe vind ik de iPhone 5 veel mooier maar bij iedereen zie ik dat de telefoon zo snel krasjes etc op de rand krijgt..
Bovendien ondersteunt de iPhone 5 volgens mij geen toekomstig 4g netwerk van tele2..

[ Voor 6% gewijzigd door zozamis op 24-10-2013 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:05

OMX2000

By any means necessary...

Tele2 kan volgens mij veel goedkoper 4G aanbieden dan de grote 3 omdat ze voor een prikkie de 4G licentie hebben gekocht.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:28
Zojuist een e-mail gekregen van Vodafone, dat de iPhone 5S/5C vannacht aangeboden wordt. Tussen 00:00 en 02;00 kan je een speciaal nummer bellen. Heb alleen nog nergens abonnement prijzen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Untouchablezz20 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:28:
Zojuist een e-mail gekregen van Vodafone, dat de iPhone 5S/5C vannacht aangeboden wordt. Tussen 00:00 en 02;00 kan je een speciaal nummer bellen. Heb alleen nog nergens abonnement prijzen gezien.
deze heb ik ook gekregen, en van KPN ook.

ik vraag me wel af hoe dit dan in zijn werk gaat ; die lijnen worden helemaal gloeiend gebeld, en dan gaat elke beller vragen welke abbo's ze hebben voor welke prijzen, en die gaan ze dan in detail uitleggen aan de bellers, die dan gaan nadenken en rekenen, en dan een keuze maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-10 20:53
En wat nou als ik best voor nog 1 jaar wil tekenen bij mijn provider (Telfort) maar niet zo'n belachelijk iPhone abo wil hebben en de iPhone er gewoon los bij wil kopen (bij Telfort dus)? Daar zouden ze in moeten voorzien, ze hebben dan toch de zekerheid een klant weer voor 1 jaar te hebben en de klant is ook happy

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Untouchablezz20 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 10:28:
Heel vreemde e-mail eigenlijk. Je klikt door op de "Bekijk de nieuwe iPhone 5S en 5C consumenten"-knop en vervolgens kom je op een pagina waar niks bijzonders vermeld staat, behalve wat oude iPhone-modellen en een knop waar je je weer kan aanmelden voor die nieuwsbrief m.b.t. de nieuwe iPhone.

https://www.vodafone.nl/i...EG_consumenten_IPHONE2013

Ik wil prijzen zien! :/

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
  • Laatst online: 03-01 00:08
Ik had me ook ingeschreven voor de voorinschrijving van KPN maar heb nog geen email gehad.. had jij je daar ook voor ingeschreven?
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:43:
[...]

deze heb ik ook gekregen, en van KPN ook.

ik vraag me wel af hoe dit dan in zijn werk gaat ; die lijnen worden helemaal gloeiend gebeld, en dan gaat elke beller vragen welke abbo's ze hebben voor welke prijzen, en die gaan ze dan in detail uitleggen aan de bellers, die dan gaan nadenken en rekenen, en dan een keuze maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenvde89 schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:21:
[...]

Heel vreemde e-mail eigenlijk. Je klikt door op de "Bekijk de nieuwe iPhone 5S en 5C consumenten"-knop en vervolgens kom je op een pagina waar niks bijzonders vermeld staat, behalve wat oude iPhone-modellen en een knop waar je je weer kan aanmelden voor die nieuwsbrief m.b.t. de nieuwe iPhone.

https://www.vodafone.nl/i...EG_consumenten_IPHONE2013

Ik wil prijzen zien! :/
de email zegt gewoon wat we al wisten. Dat de 5S vanaf 00:00 uitkomt :)

die van T-mobile aan de andere hand had echt een link waar je hem al kon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oosz schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:27:
Ik had me ook ingeschreven voor de voorinschrijving van KPN maar heb nog geen email gehad.. had jij je daar ook voor ingeschreven?

[...]
Ja ik had me bij alle providers ingeschreven.

In de emails staat helemaal niets bijzonders, in de email van vodafone staat een nummer die gebeld kan worden tussen 00:00 en 02:00.

Voor de genen die de email niet ontvangen hebben maar bij VF willen bestellen : 0800-0001. (tussen 00:00 en 02:00 bellen vannacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:22
Zie dat vodafone ook een site voor de iphone 5s / 5c verkoop heeft aangemaakt. Kun je je ook opgeven en dan bellen ze je vannacht terug.

http://iphonevijf.info/

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:16:
[...]

die van T-mobile aan de andere hand had echt een link waar je hem al kon bestellen.
Krijg net ook nog een SMS van VF, hier stond de link iphonevijf.info in. Er waren drie opties, 1-tje (je via een sms aanmelden om vannacht teruggebeld te worden) is alweer vervallen vanwege de drukte waarschijnlijk..

Edit: Net te laat, zie hierboven ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Jeroenvde89 op 24-10-2013 13:30 ]

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 13:16:
[...]

Mail nog niet gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebusta
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 14:32
Staat misschien bij je ongewenste mail. Had de mail ook nog niet gekregen, maar net even bij ongewenst gekeken en daar zag ik dat ik hem vanochtend ontvangen had.
Ben benieuwd wat de voorraad is en hoe lang het gaat duren voordat die eindelijk thuis op de deurmat valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebusta schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 15:15:
Staat misschien bij je ongewenste mail. Had de mail ook nog niet gekregen, maar net even bij ongewenst gekeken en daar zag ik dat ik hem vanochtend ontvangen had.
Ben benieuwd wat de voorraad is en hoe lang het gaat duren voordat die eindelijk thuis op de deurmat valt.
die van mij komen ze morgen afleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Mijn via eBay bestelde iPhone 5S Spacegrijs is vandaag binnengekomen. Was gistermiddag verstuurd via DHL. Dat was snel! Wat een fijn toestel. Ik kwam van de 4S. Dit scherm, de camera, de snelheid. Ik ben verliefd! :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennisweb schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:28:
Mijn via eBay bestelde iPhone 5S Spacegrijs is vandaag binnengekomen. Was gistermiddag verstuurd via DHL. Dat was snel! Wat een fijn toestel. Ik kwam van de 4S. Dit scherm, de camera, de snelheid. Ik ben verliefd! :-))
cool!:D wat had je ervoor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zozamis
  • Laatst online: 02-10-2024
Wat een lage interesse in de iPhone 5c in mijn omgeving, de meeste mensen gaan wel echt voor de iPhone 5s of iPhone 5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen krijg ik van T-Mobile mijn 5S geleverd. Heb nu een 4S.

Ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 20:16:
Morgen krijg ik van T-Mobile mijn 5S geleverd. Heb nu een 4S.

Ben erg benieuwd!
same :)

als het goed is gaan we er aardig op vooruit;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-10 12:45

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Op basis van wat ik van de laatste paar dagen hier lees denk ik dat ik weinig moeite ga doen vannacht. Ik sta hoog op een aantal wachtlijsten bij een aantal winkels dus dan ben ik volgens mij net zo snel als wanneer ik 'm online via de Apple Store bestel, en misschien wel sneller.

Edit: ik keek om 23.30 op vodafone.nl/verlengen om eens te kijken naar de abonnementen maar toen zag ik dat ik de 5S al kon bestellen. Blijkbaar had Vodafone ze al vóór 23.00 online gezet voor bestaande klanten. Ik heb mijn bestelling afgerond om 23.40 (dus nog voor de grote meute) maar ik heb nog geen bevestiging binnen. Mensen die ná mij besteld hebben hebben wel een bevestiging ontvangen. Desondanks is de einddatum van mijn contract wel met 2 jaar vooruit gesprongen?!

Het webcare-team heeft me aangeraden nog eventjes af te wachten en als er in de loop van de dag nog niets in de mailbox zit even contact op te nemen. Hoop niet dat ik dan alsnog achteraan aansluit want dan annuleer ik 'm liever.

[ Voor 55% gewijzigd door gday op 25-10-2013 08:21 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
gelukt om mijn iphone 5S 32 GB goud bij kpn te bestellen wordt as. zaterdag geleverd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
Apple store online heeft al sinds 1 uur over 2-3 weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Om half 1 mijn contract verlengd met 5s 16 GB wit. Heb tot nu toe alleen nog geen order bevestiging ontvangen. Dus het is even afwachten wanneer hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 20:38
Ah! Balen, ik had gehoopt op een snelle levertijd via de online apple store. Ben benieuwd of hij morgen nog op voorraad is in Amsterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik heb vannacht om 1:00 besteld bij Apple's online store. Betaald via iDeal want dat was voor mij toch het meest vertrouwd.

40 minuten later nadat de betaling nog steeds niet bevestigd was en de bestelling dus ook niet een mailtje gekregen waarin stond dat mijn bestellingen geannuleerd was omdat ik al een eerdere bestelling zou hebben geplaatst.

Dit was helemaal niet het geval. Ik heb al jaren niks meer online bij Apple besteld namelijk.

Ik was maar gaan slapen en hoopte erop dat Apple het zelf wel zou oplossen vannacht en dat ik vanmorgen dan wel zou zien dat het allemaal toch gelukt zou zijn.

Nou mooi niet. De bestelling was nog steeds geannuleerd en er was niks gebeurd.

Geen mailtje van sorry meneer er is iets misgegaan helemaal niks!

Veel mensen op een andere iPhone site hadden er ook last van en hebben vanmorgen al gebeld met Apple, ik kwam er zelf niet meer door heen even geleden.

Er werd gezegd dat de bestelling niet meer verwerkt kon worden en dus op geannuleerd bleef staan en dat de betaling binnen een paar dagen teruggestort zou worden

En het advies was om een nieuwe bestelling te plaatsen met creditcard.

Dus ik heb dit uiteindelijk toch maar gedaan omdat ik graag mijn iPhone 5 wil vervangen door een 5S maar ik vind dit wel heel erg slecht van een organisatie als Apple.

Bol.com heeft z'n zaakjes beter op orde.

Als een betaalmethode niet met jullie bestelsysteem werkt ga hem dan ook niet gebruiken tijdens zo'n belangrijke periode.

Ik heb nu maar besteld via creditcard en mijn bestelling was meteen verwerkt en kreeg direct een mailtje zoals het normaal via iDeal ook hoort te gaan.

Het aparte is dat mijn bestelling via creditcard een aanzienlijk lager bestelnummer heeft dan de iDeal bestelling van 1:00 vannacht of ze gebruiken een ander soort nummering voor bestellingen via creditcard.

Dus blijkbaar hebben creditcards voorrang bij Apple ofzo.

Het trieste is ook dat Apple actief het gebruik van iDeal promoot op de homepage van de Apple store met de tekst:

"Betalen kan nu ook via iDEAL: klik bij het afrekenen op de tab 'iDEAL'."

Dit is gewoon echt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
ik heb hem via phonehouse besteld deze ochtend. het is afwachten op ze hem kunnen leveren.
de verkoper in de winkel gaf aan dat ze een lijst pre orders hebben en wanneer deze zijn afgewerkt beginnen ze aan de bestellingen via de webshop.
afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
Ik stond net bij onze lokale T-Mobileshop (Uden). Er lagen nog gewoon iPhones 5S 32 en 64 op voorraad. Ik heb er woensdag een laten reserveren en ik was de eerste op de lijst. Mijn zilveren iPhone 5S 16GB is dus binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakvis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:43

bakvis

Tweakers.Nerd

Zojuist via de Apple site maar een 5S 32 gig besteld. Beetje jammer dat de levertijd dan weer op 2-3 weken staat...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
bakvis schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:31:
Zojuist via de Apple site maar een 5S 32 gig besteld. Beetje jammer dat de levertijd dan weer op 2-3 weken staat...
ach dit gebeurde in de usa ook na de afgelopen lancering aldaar.
ik denk dat ze pas rond begin december echt goed kunnen leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Net met Hi gebeld, wilde verlengen met 100 minuten en 1gb internet. Toestel 69 euro.
Maar dit abbo kost tegenwoordig 50 euro, terwijl ik nu voor meer minuten 32,50 betaal. Ik snap wel dat 4g het duurder maakt, maar voorlopig kan ik er toch nog geen gebruik van maken (woon in Twente).
Vond het allemaal wat te duur, toen gaf hij me nog 5 euro korting per maand. Nog steeds te duur helaas..

Voor het gevoel betaal ik nu liever 250 - 300 euro (heb nog meer dan 300 voor mijn 4S gevangen) bij dan dat ik zo'n duur abonnement heb.

[ Voor 16% gewijzigd door yorroy op 25-10-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Net een email van Vodafone gehad met als subject "Hartelijk dank voor je bestelling" verder stond er alleen maar reclame in over het syncen van contacten... Iemand die vannacht via Vodafone heeft besteld al een echte order bevestiging ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Iemand een idee waar de 5S te verkrijgen is in West-Vlaanderen vandaag?
Liefst de Space Grey 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 08:42

pvr

Ik stond vanmorgen bij de iPhone store Amsterdam. En er zijn daar op het moment nog genoeg iPhone 5s in alle smaken. Zelf heb ik de 32GB Gold gekocht. 3uur in de rij gewacht, maar hij is binnen.

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Kom net 5 minuten geleden van het Leidseplein vandaan. Alle smaken zijn er nog! Behalve de goude iPhones..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:21
Vanacht besteld via de KPN site om 1:19, vanochtend afspraak gemaakt met koerier. Levering a.s. maandag.
I.c.m. Alles-in-1 Mobiel Standaard 2 jaar à 65,-/m. Korting 10,- door KPN compleet (ook tel,inet,itv). Daarnaast 50% korting op abonnement i.v.m. personeelskorting. 24 x (55/2)= 660,- 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Laatst online: 17-10 09:17

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Na hem afgelopen woensdag in de T-mobile winkel gereserveerd te hebben werd ik vanmorgen om 9 uur gebeld dat ik hem kon ophalen. Mijn Space Grey 32GB is nu een reserve kopie van mijn iPhone 5 aan het terugzetten :)

Ik werd hier in de winkel in Veenendaal gelijk geholpen, maar ze waren tegen de tijd dat ik de winkel weer uit liep wel zo goed als door hun voorraad heen, ze hadden nog wat 64 gb modellen liggen, maar niet veel.

[Edit]
Een van de medewerkers kwam er toen ik daar stond wel achter dat ze blijkbaar de reserveringsbonnen verkeerd op de doosjes gedaan had en een paar zilveren (Silver) modellen verkocht had als zijnde grijs (Space Grey) :X

[ Voor 21% gewijzigd door Spike_wolf op 25-10-2013 11:50 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Ik ben erg benieuwd of de Apple Store in Amsterdam vanavond nog voorraad heeft, zo ja, dan rij ik vanavond die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Heb net maar even een rondje gebeld hier in de buurt. MediaMarkt en Saturn (beiden Groningen) hebben nog niks binnen, maar verwachten hem wel vandaag. Je kunt hem dan helaas wel alleen met een T-Mobile abbo krijgen, dus geen losse verkoop. iCentre verwacht pas halverwege november te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Laatst online: 18:37
koekjeh schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:24:
Net een email van Vodafone gehad met als subject "Hartelijk dank voor je bestelling" verder stond er alleen maar reclame in over het syncen van contacten... Iemand die vannacht via Vodafone heeft besteld al een echte order bevestiging ontvangen?
Ik kreeg vrijwel direct om 00.15 een formele orderbevestiging met alles erop en eraan. Alleen staat er geen levertijd vermeld. Maar als ik inlog bij Myvodafone en de bestelling wil volgen, krijg ik een foutmelding op het ordernummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

SharpEdgeOne schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:41:
Vanacht besteld via de KPN site om 1:19, vanochtend afspraak gemaakt met koerier. Levering a.s. maandag.
I.c.m. Alles-in-1 Mobiel Standaard 2 jaar à 65,-/m. Korting 10,- door KPN compleet (ook tel,inet,itv). Daarnaast 50% korting op abonnement i.v.m. personeelskorting. 24 x (55/2)= 660,- 8)
Personeelskorting geldt alleen op de sim only abonnementen helaas. Je krijgt wel korting op je Alles in 1 abbo voor de vaste aansluiting ;) Die 10 euro korting is overigens familievoordeel.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossjee
Ik heb vanacht rond 02:03 besteld bij kpn.nl 32 gb goud vanochtend gebeld ter verificatie dat de order goed is gegaan vanuit hun kant, en morgen word ie geleverd. Gaat om verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
vanWalsum schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:51:
Ik ben erg benieuwd of de Apple Store in Amsterdam vanavond nog voorraad heeft, zo ja, dan rij ik vanavond die kant op.
Ben er net vandaan, hun vertelden me dat de verwachting is dat in de namiddag alle voorraad weg is. Was nu buiten de gouden modellen alles op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 22:16
Ik hoorde dat je bij bijv de MM geen los toestel kan kopen (5S) omdat ze ze liever inc een abo verkopen (meer winst?). Is dat zo? of maak je gewoon kans op een losse 5S als je daar binnenwandelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Ik heb net iets gedaan wat ik nooit verwacht had. Ik heb namelijk de 5C besteld ipv de 5S.
De prijzen waren mij veel te duur, maar nu heb ik een 5C met:
1 jaar tele2 150 minuten + 1000mb = 35,- per maand
éénmalig 315 euro

Gelukkig heb ik 330 voor mijn iPhone 4s gevangen :*)

Morgen wordt hij geleverd :-)
TFDev schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:40:
Ik hoorde dat je bij bijv de MM geen los toestel kan kopen (5S) omdat ze ze liever inc een abo verkopen (meer winst?). Is dat zo? of maak je gewoon kans op een losse 5S als je daar binnenwandelt?
Ik hoorde gisteren van een MM medewerker die ik ken dat deze Mediamarkt er maar 2 heeft binnengekregen. De rest krijgen ze pas nádat ze een abbo hebben afgesloten. Blijkbaar wil Apple alleen maar leveren als ze aan kunnen tonen dat er een abbo verkocht is. Je krijgt je toestel dus sowieso niet gelijk mee

[ Voor 54% gewijzigd door yorroy op 25-10-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

yorroy schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:40:
Ik heb net iets gedaan wat ik nooit verwacht had. Ik heb namelijk de 5C besteld ipv de 5S.
éénmalig 315 euro

[...]

Ik hoorde gisteren van een MM medewerker die ik ken dat deze Mediamarkt er maar 2 heeft binnengekregen. De rest krijgen ze pas nádat ze een abbo hebben afgesloten. Blijkbaar wil Apple alleen maar leveren als ze aan kunnen tonen dat er een abbo verkocht is. Je krijgt je toestel dus sowieso niet gelijk mee
Totaal 735 is heel netjes. Lijkt erop dat ze de 5c met extra korting aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
Dennisdn schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:23:
[...]

Ik kreeg vrijwel direct om 00.15 een formele orderbevestiging met alles erop en eraan. Alleen staat er geen levertijd vermeld. Maar als ik inlog bij Myvodafone en de bestelling wil volgen, krijg ik een foutmelding op het ordernummer.
Net nog even met vodafone gechat. Ze zouden nu bezig zijn met orders te verwerken. Was het toen ik mijn order geplaatst heb al te druk om dit direct te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
yorroy schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:40:
éénmalig 315 euro

[...]

Mooie prijs idd. Zit je in totaal op 770 euro na 1 jaar :) Mooie deal!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SharpEdgeOne
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:21
Snippertje schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:34:
[...]

Personeelskorting geldt alleen op de sim only abonnementen helaas. Je krijgt wel korting op je Alles in 1 abbo voor de vaste aansluiting ;) Die 10 euro korting is overigens familievoordeel.
Jawel hoor. :) Zoek maar eens op de teamkpn site naar "personeelskorting_productmatrix". Zie het excel bestand, staan alle producten in vermeld die onder personeelskorting vallen in vermeld, incl. allesin1 mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 17:33:
[...]

cool!:D wat had je ervoor betaald?
727 euro. 710 euro en 17 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Snippertje

Light up your life

SharpEdgeOne schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 13:04:
[...]

Jawel hoor. :) Zoek maar eens op de teamkpn site naar "personeelskorting_productmatrix". Zie het excel bestand, staan alle producten in vermeld die onder personeelskorting vallen in vermeld, incl. allesin1 mobiel.
Klopt, alleen alles in 1 mobiel sim only ;) Toevallig contact over gehad met HR en die bevestigde dat het alleen om de sim only gaat. KPN mag namelijk geen toestellen weggeven met korting aan personeel, met toestellease kon dit wel. Dit omdat het toestel dan eigendom van KPN bleef. Mocht je het om de een of andere reden toch voor elkaar krijgen hoor ik het graag ;)

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Nu online
Dennisdn schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:23:
[...]

Hier hetzelfde. Alleen stond in mijn orderbevestiging alleen maar dingen over mijn 'nieuwe' abonnement, maar niks over de iPhone 5S en de kosten daarvan.. Zal nog wel komen. :9

Edit: Bestelstatus werkt nu wel! _/-\o_

Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress

[ Voor 8% gewijzigd door Jeroenvde89 op 25-10-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
http://www.gsminfo.nl/blo...ft-iphone-5s-prijs-omhoog

is er dit jaar echt meer vraag dan vorig jaar?
merken jullie dat het moeilijker is om aan dit toestel te komen?

voorgaande jaren volgde ik de iphone releases niet zoals dit jaar, vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 10:28

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

Vanochtend rond 8en besteld bij Hi, morgen middag wordt ie bezorgd, netjes.

Collega die 'm bij Apple besteld heeft moet 2-3 weken wachten.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
dimocash schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:10:
http://www.gsminfo.nl/blo...ft-iphone-5s-prijs-omhoog

is er dit jaar echt meer vraag dan vorig jaar?
merken jullie dat het moeilijker is om aan dit toestel te komen?

voorgaande jaren volgde ik de iphone releases niet zoals dit jaar, vandaar mijn vraag.
Ik heb vandaag 2 keer flink in de wachtrij gehangen bij Hi. Dit kwam volgens de medewerker allemaal door de iphones.
Daarnaast is de Apple webshop al uitverkocht en hebben retailers als the Phonehouse en Mediamarkt erg weinig voorraad. Je merkt het ook echt wel aan de belachelijke prijzen die gevraagd worden (bij 38 euro p/m nog 449 euro voor het toestel durven vragen).
Ik heb de 5C maar genomen met een jaarcontract. Volgens jaar maar eens kijken naar de iPhone 6 en hopen op dunnere bezels, groter scherm en wellicht toch NFC. (de mogelijkheden van NFC worden nu namelijk nog niet toegepast met bluetooth LE dat Apple pretendeert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Jeroenvde89 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:01:
[...]

Edit: Bestelstatus werkt nu wel! _/-\o_

Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress
Hier nog niet :-(
Krijg nog de foutmelding: Er is iets mis gegaan:Id Ongeldige BestelGeen resultaten gevonden

Maar gaat vast goed komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Laatst online: 17-10 20:29
Iemand enig idee wat de leveringstijd is bij vodafone van een gouden 16gb als ik via hun webshop bestel of als ik bij een vodafone shop hier in het dorp bestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Extreme smell schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:53:
Iemand enig idee wat de leveringstijd is bij vodafone van een gouden 16gb als ik via hun webshop bestel of als ik bij een vodafone shop hier in het dorp bestel?
heeft te maken met de huidige voorraad die in de winkel aanwezig is. de reserveringen die ze al hebben staan en wanneer er meer reserveringen zijn dan er aan voorraad aanwezig is dan zal je bij een volgende levering wellicht aan de beurt zijn.

er valt dus weinig over te zeggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend online nog een laatste check gedaan om mijn abb bij KPN te verlengen, kreeg de volgende mogelijkheden:
1. 2 jr mobiel standaard = onbeperkt bellen en 2 gb, 60euro per maand en iphone 16 gb gratis. of
2. 2 jr. mobiel standaard = onbeperkt bellen en 2 gb, 50 euro per maand en iphone 32 gb voor 169,--

Ik naar de KPN winkel, ik had het eerste en laatste iphone 32 gb toestel in mijn handen, maar ze konden optie 2 niet inboeken en volgens hun een fout. Mede op hun advies ter plekke direct online optie 2 besteld. Bevestiging ontvangen en nu wachten....mooi deal KPN....thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

Vanochtend paar keer overnieuw moeten bestellen omdat het elke keer een foutmelding gaf. Uiteindelijk lukte het me om een zwarte 32gb 5s te bestellen met een Business Essentials ofzo voor 75 euro ex btw.

Er staat dat het binnen 24 uur geleverd zou moeten zijn maar ik betwijfel het :P Kreeg ook een mail dat het nog niet bekend is wanneer de levering zou plaatsvinden...

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Nu online
LesCacques schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:20:

Er staat dat het binnen 24 uur geleverd zou moeten zijn maar ik betwijfel het :P Kreeg ook een mail dat het nog niet bekend is wanneer de levering zou plaatsvinden...
Haha, dat staat er bij mij ook. Ik weet bijna wel zeker dat ze dat niet gaat lukken, maar mocht dat ze wel lukken: petje af _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-12-2024

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

2 vragen:

-kan je in de apple store in amsterdam ook gewoon een iphone 5s aanschaffen met een vodafone abbo, of hebben ze alleen nog maar toestellen te koop zonder abbo' s? Ik wil nl mijn abbo bij vodafone verlengen.

-hebben ze nog space gray 16gb' s in de apple store op voorraad?

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:07
Halo_Master schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:31:
2 vragen:

-kan je in de apple store in amsterdam ook gewoon een iphone 5s aanschaffen met een vodafone abbo, of hebben ze alleen nog maar toestellen te koop zonder abbo' s? Ik wil nl mijn abbo bij vodafone verlengen.

-hebben ze nog space gray 16gb' s in de apple store op voorraad?
1. Hebben ook mogelijkheid tot abbo af te sluiten of te verlengen.

2. bel de store

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14:55
Is er hier überhaupt iemand die een 5C heeft besteld via Apple? Levertijd is 1-3 dagen.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koerskii
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:56
Vannacht iPhone 5S besteld, nog voor 12 uur (verlenging). Kreeg vandaag allemaal bevestigingsmails met uiteindelijk het bericht: bevestiging van levering. Ik ben heel benieuwd wanneer hij geleverd wordt. (Morgen nog?) Ik moet ook nog bijbetalen voor het toestel, gaat dat automatisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanWalsum
Iemand die weet of er nog voorraad is in amsterdam? Anders rij ik er zo nog heen ben ik er om half 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Innovi0
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
vanWalsum schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:08:
Iemand die weet of er nog voorraad is in amsterdam? Anders rij ik er zo nog heen ben ik er om half 9
Volgens Twitter niet meer: https://twitter.com/iCulture/statuses/393772770502651904

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanfct
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-08 16:08
Heeft iemand al een bericht van vodafone gehad dat zijn iphone verzonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-10 13:30
Iemand al bericht gehad van verzending van vodafone die vanochtend had besteld via tel of website?

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanochtend rond 11.30 telefonisch besteld, kreeg rond 18:15 een mail dat er verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:48:
Ik heb vanochtend rond 11.30 telefonisch besteld, kreeg rond 18:15 een mail dat er verzonden is.
Dat is wel heel fijn. Ik had namelijk tegen 11:00 telefonisch besteld maar nog geen order nr mail gehad. Alleen bevestigingsmail van mijn bestelling met als referentie mijn 06 nummer. Beetje vreemd vondt ik dat.

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:48:
Welke versie etc?
onyxsr schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:43:
Iemand al bericht gehad van verzending van vodafone die vanochtend had besteld via tel of website?
Vannacht 3 voor 1 besteld, meteen een bestelbevestiging ontvangen, pas rond 18:00 een orderbevestiging. Nog geen verzending (32GB Goud)

[ Voor 42% gewijzigd door fsfikke op 25-10-2013 20:59 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iphone 5s 32gb space-grey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
Ik een iPhone 5s 32gb gold. Dat zou het wellicht verklaren. Maar goed op dat moment stond er niet op website dat dit toestel een langere levertijd zou hebben.

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onyxsr schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:59:
[...]

Ik een iPhone 5s 32gb gold. Dat zou het wellicht verklaren. Maar goed op dat moment stond er niet op website dat dit toestel een langere levertijd zou hebben.
Volgens mij is de gold versie wel overal het eerste uitverkocht. De verkoper aan de telefoon zei tegen mij dat ik nog bij de eerste batch zat en dat hij een levertijd verwachtte van 5-10 werkdagen, dus het zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-10 21:00
Vodafone gaf mij juist aan kan vandaag verstuurd worden of maandag. Over de gouden 32GB 0.26 uur besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
Verwijderd schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:07:
[...]

Volgens mij is de gold versie wel overal het eerste uitverkocht. De verkoper aan de telefoon zei tegen mij dat ik nog bij de eerste batch zat en dat hij een levertijd verwachtte van 5-10 werkdagen, dus het zal mij benieuwen.
Eerlijk gezegd geloof ik niks van wat vodafone aan de tel verteld. Ik heb meerdere keren gebeld en elke keer kreeg ik wat anders te horen. Onder andere "het is op voorraad" of "wordt verstuurd binnen 10 werkdagen" etc. Bij m'n telefonische bestelling had ik een jongen uit Tilburg aan de lijn die voor een callcentre werkt voor project vodafone iPhone 5s.

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-10 07:03

BaT

Ik zit bij T-Mobile en heb momenteel een iPhone 4 met een i150-08 abonnement (150min 150sms onbeperkt internet) en nu wil ik graag een iPhone 5S 32gb bestellen. Ik zie op de T-Mobile site echter alleen maar de 16gb versie, of ben ik echt blind :s edit: gevonden, ik heb d'r blijkbaar 5 minuten overheen gekeken |:(
Edit2: my-tmobile ligt er nu ook ff uit, was misschien toch niet helemaal blind, site zal het wel wat zwaarder te verduren hebben.

Daarnaast: is het voor mij interessanter om die Iphone 5S 32gb los te halen (ervan uitgaande dat ik er 3 jaar mee ga doen, net als m'n iPhone 4). Huidige abo voldoet nl ruimschoots en dat onbeperkte internet is ook wel handig (zal wel geen 4G zijn?).

[ Voor 17% gewijzigd door BaT op 25-10-2013 22:03 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Vanavond om een uur of 19:30 bij Vodafone een abbo afgesloten, met nummerportering van TM. Stond op voorraad, wel bestelbevestiging gehad, maar verder nog niks. Viel me later in dat ik vanaf dinsdagavond volgende week tot en met vrijdagmiddag niet thuis ben. Merde. Zul je zien dat ik hem mis ga lopen 8)7
Iemand al enig zicht op levertijden van Vodafone?

/edit
BaT schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:31:
Daarnaast: is het voor mij interessanter om die Iphone 5S 32gb los te halen (ervan uitgaande dat ik er 3 jaar mee ga doen, net als m'n iPhone 4). Huidige abo voldoet nl ruimschoots en dat onbeperkte internet is ook wel handig (zal wel geen 4G zijn?).
Lekker blijven zitten. TM is goed (kom er vandaan, VF bevalt hier minder), en die snelheden die dat abbo heeft, je mag blij zijn als je die met al die geadverteerde snelheden haalt. 4G zie ik nog lang geen gemeengoed worden.

[ Voor 45% gewijzigd door UltraSub op 25-10-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 16-10 09:50
w00t w00t.

Kreeg een mailtje van vodafone om een tijd te kiezen. De eerste die mij uitkwam was dinsdag tussen 08:00 en 13:00. 16GB Gold that is.

Eindelijk, na bijna anderhalf maand geen telefoon. (Had de lanceerdatum te optimistisch ingeschat, een paar dagen voor het iPhone event mijn vorige 4S verkocht.)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietertie
  • Laatst online: 15-10 10:05
BaT schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 21:31:
Ik zit bij T-Mobile en heb momenteel een iPhone 4 met een i150-08 abonnement (150min 150sms onbeperkt internet) en nu wil ik graag een iPhone 5S 32gb bestellen. Ik zie op de T-Mobile site echter alleen maar de 16gb versie, of ben ik echt blind :s edit: gevonden, ik heb d'r blijkbaar 5 minuten overheen gekeken |:(
Edit2: my-tmobile ligt er nu ook ff uit, was misschien toch niet helemaal blind, site zal het wel wat zwaarder te verduren hebben.

Ik zit met precies dezelfde overweging. Ook ik heb nog een i150-08 abonnement. Qua minuten en sms niet bijzonder, maar wel echt onbeperkt internet. Kosten? 30 euro per maand. 30 *36 = 1080 (voordeel is een relatief lage maandprijs vergeleken met de abonnementen van nu. Doe er 800 bij en je hebt je totale kosten (1880) over drie jaar. Gemiddeld per jaar 626 euro.

Nu kijken of je op deze manier voordeliger uit bent. Het nadeel is dat je in één keer 800 euro mag neertikken voor een telefoon.

Bij tmobile (huidige provider) ben ik uitgegaan van het volgende: iphone 5s 32gb, 150 minuten, 5000mb data (vrij onbeperkt), dat kost je eenmalig 400 en maandelijks 55 euro. Na twee jaar ben je dus 1720 euro kwijt. Het lukt je nooit om een passende sim-only te vinden voor 160 euro(13 euro per maand) om break even te maken.
Met 1000 mb data en 150 minuten kom je uit op eenmaling 530 plus 24*39 = 1466. Dan kom je meer in de buurt, maar lever je dus zwaar in qua data.
Een los toestel kopen lijkt dus wel de voorkeur te hebben, al zullen ze je inderdaad niet snel op het 4g netwerk laten...

 MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD |  iPhone 6s | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viss
  • Laatst online: 22-07 22:37
ZpAz schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 22:37:
w00t w00t.

Kreeg een mailtje van vodafone om een tijd te kiezen. De eerste die mij uitkwam was dinsdag tussen 08:00 en 13:00. 16GB Gold that is.

Eindelijk, na bijna anderhalf maand geen telefoon. (Had de lanceerdatum te optimistisch ingeschat, een paar dagen voor het iPhone event mijn vorige 4S verkocht.)
Had je al een VF abonnement en hoe laat heb je besteld? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onyxsr
Op vodafone forum was er ook niks concreets te melden.

Updates:

We leveren op volgorde van bestelling. Houd er wel rekening mee dat onze verkoopkanalen (winkel/online/telesales) verschillende voorraden hanteren. Een toestel kan namelijk niet tegelijkertijd in ons magazijn liggen, als aanwezig zijn in een van onze winkels. Hierdoor kan het best zo zijn dat iemand die zijn toestel later heeft besteld (via een ander kanaal), deze eerder in ontvangst mag nemen omdat die uitvoering daar wel of meer op voorraad is.

Groet - Kind regards,

SeR
Moderator

Smartphone Crew - Forum NL

LG OLED65W7V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-10 21:00
w00t w00t.

Hoelaat had je hem vannacht besteld en hoelaat kreeg je de mail? Kan een indicatie geven tot leveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Laatst online: 16-10 09:50
Had hem rond 00:15 besteld, een uur ongeveer later de bevestiging. En vanavond een mailtje dat ik een levermoment mocht uitkiezen.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-10 12:53
Wat een drukte allemaal om een levering van een telefoon waar de halve wereld al mee rond kan lopen. Ik heb bij de aankondiging Hi gebeld met de boodschap; bel me terug zodra jullie meer weten. Eind van de middag door Hi gebeld (wel vaker hoor, maar het moet mij ook uitkomen..). 32GB Grijs. Direct bevestiging en vanavond een verzendbevestiging, morgen in huis.

Fijn weekend. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-10 12:45

gday

TENACIOUS D TIME!!!

w00t w00t.

Hoe laat heb jij besteld bij VF? En welk model?

Edit: never mind. Ben wat traag van begrip blijkbaar ... :)

Ik heb om 23.40 besteld maar nog geen zicht op levering. 32gb zwart.

[ Voor 12% gewijzigd door gday op 26-10-2013 00:34 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Bij Vodafone om 00.08 de eerste bevestiging. In de loop van de dag zijn er nog 2 andere bevestigingen bij gekomen, maar nergens wordt gesproken over een levertijd :-(
(gold 16gb)

[ Voor 6% gewijzigd door Dennisdn op 26-10-2013 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Telefonisch bij T-mobile besteld. Ik had aangegeven dat ik de gouden wilde maar ik zie nu net dat er iPhone 5s 64 GB grijs" is besteld :( Morgenochtend maar ff bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
onyxsr schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:56:
[...]

Dat is wel heel fijn. Ik had namelijk tegen 11:00 telefonisch besteld maar nog geen order nr mail gehad. Alleen bevestigingsmail van mijn bestelling met als referentie mijn 06 nummer. Beetje vreemd vind ik het..
Bij mij precies het zelfde... Ik heb snachts om half 1 besteld maar tot nu toe ook alleen die mail met het 06 als referentie beetje raar.Ik heb wel wit 16GB besteld heeft iemand die wit 16GB besteld heeft al bevestiging van Vodafone?

[ Voor 9% gewijzigd door koekjeh op 26-10-2013 08:59 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ook hier geldt dat slowchat niet toegestaan is.

Voor (slow)chat kan je terecht op IRC.