Als je nu via Belsimpel de 5s bestelt inclusief abo (bv Hollands Nieuwe 275 min/sms + 500MB voor 12,50 euro per maand), dan betaal je 726 euro voor het toestel (tegenover adviesprijs en Duitse prijs van 699 euro) en heb je 'm morgen in huis (alleen de 16GB black). Dan is het toch bijna niet de moeite om voor die 27 euro besparing naar Oberhausen te rijden? Bij Gravis komt er ook nog 15 euro verzendkosten bij, dus dan wordt het verschil nog kleiner. Of zie ik iets over het hoofd?
ik wil niet 2 jaar vastzitten aan hollands nieuwe en 500 mb data.Verwijderd schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:21:
Als je nu via Belsimpel de 5s bestelt inclusief abo (bv Hollands Nieuwe 275 min/sms + 500MB voor 12,50 euro per maand), dan betaal je 726 euro voor het toestel (tegenover adviesprijs en Duitse prijs van 699 euro) en heb je 'm morgen in huis (alleen de 16GB black). Dan is het toch bijna niet de moeite om voor die 27 euro besparing naar Oberhausen te rijden? Bij Gravis komt er ook nog 15 euro verzendkosten bij, dus dan wordt het verschil nog kleiner. Of zie ik iets over het hoofd?
en 1 jaar garantie wat ze trots aanvinken op hun site
verkocht belsimpel hem maar los voor 725 euro
[ Voor 3% gewijzigd door JimmyJoness op 08-10-2013 18:42 ]
Je vergeet even dat Apple je telefoon niet repareert wanneer deze verzekerd is met Apple care +, maar je direct een nieuwe meekrijgt. Je hoeft dus niet te wachten op reparatie, je maakt een afspraak met een genius (in de praktijk zo'n 2 á 3 dagen) en je krijgt direct een nieuwe telefoon mee.fsfikke schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 18:14:
Als je schade hebt en bijvoorbeeld een nieuw scherm nodig hebt ben je met Apple Care+ dus het volgende kwijt bij schade:
Care+ €99 plus eigen risico €69 = €168
Bij ANWB: Nieuw scherm bij Apple: €150
Bij diefstal echter:
iPhone €799
Care+ €99
€898
Tegenover
ANWB: €40
ER €20
Ik weet niet waar ANWB de telefoons laat repareren, grote kans dat dit net als een T-mobile/ Vodafone bij Dynafix is, als je de ervaringen daarvan leest ga je spontaan in een hoekje huilen.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Ik denk dat ik het eens zonder verzekering ga proberen. Ik moest altijd mijn telefoon vervangen omdat deze kapot was, nu ook het geval. Maar ik ga een leuk leren hoesje voor max 20€ kopen op ebay en dan scheelt dit al veel. Daarnaast heb ik een kantoor baan sinds kort en ben ik geen student meer, dus beslis ik niet meer 3x in de week om 'ff' naar de kroeg te gaan.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Persoonlijk heb ik mijn telefoon, laptop en camera meeverzekerd op mijn inboedel, "Kostbaarheden wereldwijd". Dit beschermt ze tegen val, stoot en vochtschade alsmede diefstal of verlies. Gezamenlijk kost ongeveer €15,00 per maand (mijn vriendin zit ook op de polis) extra. Iets wat ik geen verkeerde verzekering mag noemen.
Uiteraard is het wel dat er braakschade moet zijn bij diefstal en je de telefoon niet open en bloot op je dashboard moet laten liggen om maar iets te noemen. Van die standaard regeltjes eigenlijk.
Uiteraard is het wel dat er braakschade moet zijn bij diefstal en je de telefoon niet open en bloot op je dashboard moet laten liggen om maar iets te noemen. Van die standaard regeltjes eigenlijk.
1 jaar garantie is natuurlijk onzin, elk bedrijf in Nederland is verplicht 2 jaar garantie af te geven op consumenten elektronica. Zijn er nog andere websites die 'm met abo aanbieden. Kan er zo snel geen meer vinden.
Het hoort natuurlijk niet in het topic thuis. Maar wat je schrijft over garantie is ontzettende onzin.RSD1982 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:35:
1 jaar garantie is natuurlijk onzin, elk bedrijf in Nederland is verplicht 2 jaar garantie af te geven op consumenten elektronica. Zijn er nog andere websites die 'm met abo aanbieden. Kan er zo snel geen meer vinden.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Hoe je het ook wilt noemen garantie/aanspraken maken op deugelijk product maakt niet uit. Je snapt dat ik bedoel dat geen winkel in Nederland je na 1 jaar zomaar mag afschepen. Andere discussie.fsfikke schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 21:45:
[...]
Het hoort natuurlijk niet in het topic thuis. Maar wat je schrijft over garantie is ontzettende onzin.
http://www.iphoneclub.nl/...r-in-nederland-en-belgie/
iphone 5s vanaf 25 oktober leverbaar in belgie en nederland
iphone 5s vanaf 25 oktober leverbaar in belgie en nederland
ik ben benieuwd of er genoeg voorraad is of dat ze slechts een handvol leveren.
hoe ging dit in voorgaande jaren?
dit zal mijn eerste iphone worden
The Phone house kreeg vorige jaar 13 iPhone 5's op de release dag dus reken maar op een handje vol
toen ik 2 jaar geleden mijn 4s van mediamarkt kreeg (ge pre ordered in de eerste minuut dat het kon telefonisch), was dit 2 weken na "release in nederland". ze hadden toen een totaal van 3:) exemplaren.dimocash schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:43:
Kan je dan op 25 oktober om 0:01 uur online een order plaatsen op de Apple website? Hoe ging dat bij vorige releases?
Idd iets na middernacht kan men bestellen.C00KW4US schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:56:
Kan je dan op 25 oktober om 0:01 uur online een order plaatsen op de Apple website? Hoe ging dat bij vorige releases?
vorig jaar was het wel 28 sept als ik mij niet vergis
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Schoonouders kijken nu voor een iPhone 5s in Keulen komende dagen als ze daar zijn, indien niet voorradig dan 25 oktober pre-orderen en zal die vanzelf op de mat vallen, hoop ik.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Vraag me af of dit echt is, kan nergens op internet een berichtje vinden wat dit bevestigd. Maar dit zijn best wat "faulty" iPhones. Geen wonder dat de levertijden zo hoog zijn.
http://imgur.com/a/Urbti *
* Vond dit in het WTF topic @ de Huiskamer.
[ Voor 3% gewijzigd door ZpAz op 09-10-2013 19:49 ]
zijn allemaal iphone 4 of 4S'en, kijk maar naar de connector en het vierkantje op de home knopZpAz schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:48:
Vraag me af of dit echt is, kan nergens op internet een berichtje vinden wat dit bevestigd. Maar dit zijn best wat "faulty" iPhones. Geen wonder dat de levertijden zo hoog zijn.![]()
Aa kijk, je hebt gelijk. Dat is weer een pak van mijn hart.JimmyJoness schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:52:
[...]
zijn allemaal iphone 4 of 4S'en, kijk maar naar de connector en het vierkantje op de home knop
Een vriend van me heeft hem besteld bij midimedia.nl:
http://www.midimedia.nl/apple-iphone-5s-16gb-black/ Had hem binnen een dag binnen. 100 euro meer dan de originele prijs. Engels model maar gewoon garantie eerste jaar wereldwijd.
http://www.midimedia.nl/apple-iphone-5s-16gb-black/ Had hem binnen een dag binnen. 100 euro meer dan de originele prijs. Engels model maar gewoon garantie eerste jaar wereldwijd.
Daar heb ik m'n 4S ook gekocht toen. Die was al een tijdje uit op dat moment en die shop was vrij goedkoop. Bleek alleen wel een Duits model te zijn, maar dat maakte geen verschil verder.alwaysleft schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:49:
Een vriend van me heeft hem besteld bij midimedia.nl:
Gelukt! Morgen in ontvangst nemenRickvN schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:53:
Schoonouders kijken nu voor een iPhone 5s in Keulen komende dagen als ze daar zijn, indien niet voorradig dan 25 oktober pre-orderen en zal die vanzelf op de mat vallen, hoop ik.
Ik weet niet helemaal zeker of dit wel het juiste topic is, maar ik heb een korte vraag. Is het veilig om je serienummer af te geven aan een vreemde? Wilde m'n iPhone verkopen en deze persoon vraagt er om om de garantie ed te checken.
als ik kijk naar apple.de waar de verzendindicatie "2 -3 weken" is, en waar de 5S al een aantal weken beschikbaar is hou ik mijn hart vast voor de NL releasedimocash schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:43:
Verwijderd
Ergens midden in de nacht kon je hem bestellen. Heb toen tot een uur of 1 oid gewacht, maar was die nog niet te bestellen. Dus je kunt beter vroeg opstaan en hem dan bestellenC00KW4US schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:56:
had je er toen nog 1 kunnen bestellen? en als het lukt, weet je dan of de verzending snel gebeurt of over 2-3 (of meer) weken?Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:57:
[...]
Ergens midden in de nacht kon je hem bestellen. Heb toen tot een uur of 1 oid gewacht, maar was die nog niet te bestellen. Dus je kunt beter vroeg opstaan en hem dan bestellen
thanks!
De garantie die je online ziet staan klopt niet altijd. Dat is namelijk alleen de fabrieksgarantie. Als je hem bij Apple zelf gekocht hebt heb je een jaar meer.Gait schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 08:03:
Ik weet niet helemaal zeker of dit wel het juiste topic is, maar ik heb een korte vraag. Is het veilig om je serienummer af te geven aan een vreemde? Wilde m'n iPhone verkopen en deze persoon vraagt er om om de garantie ed te checken.
Ik zie dat je bij belsimpel de iphone 5s al kan bestellen. Zal de prijs bij andere webshops na de 25e lager liggen of zullen zij ook deze prijzen hanteren?
Ja de prijs zal zeker lager liggen. Veel shops zullen de advies prijzen gaan hanteren na de release en dan kan belsimpel nooit meer concurreren met de prijzen die ze nu hanteren
Verwijderd
Ik kon er een bestellen, maar duurde nog 3 weken oid voor ik hem thuis hadJimmyJoness schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:30:
[...]
had je er toen nog 1 kunnen bestellen? en als het lukt, weet je dan of de verzending snel gebeurt of over 2-3 (of meer) weken?
thanks!
hmm oke thanks! dan laat ik m'n bestelling bij Gravis gewoon lopen en dan kijk ik wel wat eerder komt.Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 15:10:
[...]
Ik kon er een bestellen, maar duurde nog 3 weken oid voor ik hem thuis had
Hij staat nu bij quickphones op de site, levertijd 2 tot 7 werkdagen, voor 699. Zou dit kloppen?
Hij is 'afgeprijsd' naar 699:s en de 32 gb kost 850 euro. Verzending is gratis maar afhalen kosten 20 euro. Ik weet t niet hoor. Rembours is 30 euro. Het ziet er naar uit dat ze dingen als afhalen en rembours zo duur make dat niemand die optie kiest. Je gaat immers geen 30 euro extra betalen terwijl bezorgen gratis is. Wanneer iemand hier toch voor kiest zal het wel opeens 'niet op voorraad' zijn
Ze hebben alle telefoons ook op marktplaats staan, en daar hebben ze foto's van een iphone 5, bij d'r advertentie van de iphone 5s staan
Ze hebben alle telefoons ook op marktplaats staan, en daar hebben ze foto's van een iphone 5, bij d'r advertentie van de iphone 5s staan
[ Voor 68% gewijzigd door JimmyJoness op 15-10-2013 17:45 ]
Vind het een heel vreemd verhaal dat afhalen €20.- kost, ik zou me d'r niet aan wagenJimmyJoness schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:58:
Hij is 'afgeprijsd' naar 699:s en de 32 gb kost 850 euro. Verzending is gratis maar afhalen kosten 20 euro. Ik weet t niet hoor

Heb ze maar even een mail gestuurd, kom je snel genoeg achter of het echt of nep isvanWalsum schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:40:
Hij staat nu bij quickphones op de site, levertijd 2 tot 7 werkdagen, voor 699. Zou dit kloppen?
Heb zitten zoeken op het rekening nummer, maar daar kom ik niks verdachts tegen.JimmyJoness schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:58:
Hij is 'afgeprijsd' naar 699:s en de 32 gb kost 850 euro. Verzending is gratis maar afhalen kosten 20 euro. Ik weet t niet hoor
Het kvk nummer geeft wel iets anders aan:
https://server.db.kvk.nl/...@?TYPE=NDNR&NDNR=30182355
Lijkt me dus weer een niet betrouwbare site helaas.
edit: heb nog wel dit topic gevonden op opgeletopinternet.nl
http://www.opgeletopinternet.be/index.php?topic=812.0
Niks bestellen daar dus
[ Voor 39% gewijzigd door NewClassic op 15-10-2013 17:30 ]
@tommy.the.spotter
Canon R5 ii - RF 100-500L - RF 24-105 F4L
Mail terug, daar zijn ze dan wel snel in.
Op mijn vraag betreft voorraad dus geen antwoord, jammer.Beste Dennis,
Deze verkopen wij voor incl. BTW en met een officieel factuur.
Dit is het Europese model uit Engeland A1457.
Goed gevonden! En het antwoord op de mail wat betreft voorraad zegt ook genoeg. Wegbliiven!!NewClassic schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 17:19:
[...]
Heb zitten zoeken op het rekening nummer, maar daar kom ik niks verdachts tegen.
Het kvk nummer geeft wel iets anders aan:
https://server.db.kvk.nl/...@?TYPE=NDNR&NDNR=30182355
Lijkt me dus weer een niet betrouwbare site helaas.
edit: heb nog wel dit topic gevonden op opgeletopinternet.nl
http://www.opgeletopinternet.be/index.php?topic=812.0
Niks bestellen daar dus
Hun "binnendienst / sales support Yvonne" ziet er ook heel legitiem(not) uit
[ Voor 6% gewijzigd door JimmyJoness op 15-10-2013 17:39 ]
Ik heb ze gister ook een mailtje gedaan, en kreeg terug dat het engelse toestellen zijn. Je krijgt er een nederlandse stekker bij. Het kriebelt wel enorm, echter misschien leuker/verstandiger om een week te wachten en hem de 25e bij apple te bestellen.
Denk dat je er verstandig aan doet te wachten. Ik zou em nu ook al willen bestellen maar wacht liever tot de 25ste, dan heb je een Nederlands model en geen ellendevanWalsum schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:41:
Ik heb ze gister ook een mailtje gedaan, en kreeg terug dat het engelse toestellen zijn. Je krijgt er een nederlandse stekker bij. Het kriebelt wel enorm, echter misschien leuker/verstandiger om een week te wachten en hem de 25e bij apple te bestellen.
ik wil de 5S ook 100% zeker kopen, maar ik wacht liever nog een maand dan dat ik maar moet kijken of en wat ik krijg toegestuurd.Kroegbaas schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 10:05:
[...]
Denk dat je er verstandig aan doet te wachten. Ik zou em nu ook al willen bestellen maar wacht liever tot de 25ste, dan heb je een Nederlands model en geen ellende
nieuws: Eerste Nederlandse prijzen met abonnement iPhone 5s komen online
Wow, dit is echt even schrikken..
T-mobile kan dus naar mijn geld fluiten. Ik ben benieuwd waar winkels als belsimpel mee komt deze of volgende week. Als dit de standaard wordt qua prijzen wordt het voor mij geen iphone meer.
Hoe kan er met een abbo van 40 euro nou 400 euro verschil zitten met bijvoorbeeld een Xperia Z1..
Wow, dit is echt even schrikken..
T-mobile kan dus naar mijn geld fluiten. Ik ben benieuwd waar winkels als belsimpel mee komt deze of volgende week. Als dit de standaard wordt qua prijzen wordt het voor mij geen iphone meer.
Hoe kan er met een abbo van 40 euro nou 400 euro verschil zitten met bijvoorbeeld een Xperia Z1..
[ Voor 10% gewijzigd door yorroy op 17-10-2013 11:43 ]
Je bent sowieso bijna altijd duurder uit als je een nieuw abonnement direct bij een provider afsluit. Je kunt inderdaad beter even wachten totdat andere webshops ook de iPhone 5S aanbieden inc abo. Het kan al gauw tientallen euro's schelen. Maar de prijzen die Apple vraagt voor de telefoon zijn ook belachelijk, waardoor providers de iPhone 5S minder subsidiëren.
Qua verkoopprijs valt het verschil wel mee. De Sony Z1 kost 50 euro minder als de iphone. Ik begin er spijt van te krijgen dat ik mijn 4S heb verkocht. Hopelijk vallen de prijzen straks alsnog mee..AquaSheep schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:56:
Je bent sowieso bijna altijd duurder uit als je een nieuw abonnement direct bij een provider afsluit. Je kunt inderdaad beter even wachten totdat andere webshops ook de iPhone 5S aanbieden inc abo. Het kan al gauw tientallen euro's schelen. Maar de prijzen die Apple vraagt voor de telefoon zijn ook belachelijk, waardoor providers de iPhone 5S minder subsidiëren.
Edit: inmiddels is het verschil al 100 euro zie ik nu
[ Voor 4% gewijzigd door yorroy op 17-10-2013 12:21 ]
Vandaag verrassing binnen... kreeg bericht dat ik mijn Space Gray 5S 64Gb bij de Phoneshop.nl kon ophalen. Ik hoopte vlak na de 25e, hield rekening met nog weken wachten, maar taxa!!!! Net ernaartoe geraced en heb hem in mijn handen. Ik ben benieuwd.
Macoholic & Mavic
Als ik de prijzen zo zie van t-mobile, zou het voordeliger zijn om te bestellen bij belsimpel i.c.m. een vodafone abonnement (scheelt zo'n 100 euro). Of zou vodafone volgende week zelf komen met veel goedkopere abbo's dan t-mobile ?
de iphone 5 icm tmobile abonnement is bij tmobile zelf een stuk duurder dan webshops als belsimpel en coolblue. ik verwacht dat er met de 5s hetzelfde zal gebeuren.Dynamic83 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 20:06:
Als ik de prijzen zo zie van t-mobile, zou het voordeliger zijn om te bestellen bij belsimpel i.c.m. een vodafone abonnement (scheelt zo'n 100 euro). Of zou vodafone volgende week zelf komen met veel goedkopere abbo's dan t-mobile ?
vodafone zal zeker niet veel verschillen met de prijzen die tmobile zelf hanteert maar ook deze zullen bij webshops een stuk goedkoper zijn.
Kan je vanaf 18 of 25 oktober een iPhone 5S kopen/reseveren online in de Apple Store?
25 oktober. Over reserveren is nog niets bekend.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik zie dat de iPhone 5 abonnementen al goedkoper worden, is het gebruikelijk dat er nog meer acties zullen ontstaan na de introductie van de nieuwe iPhones?
Verwijderd
Waar dan ik zie nog geen aanbiedingen dan de reguliere aanbiedingen voor een Iphone 5.
zozamis schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:43:
Ik zie dat de iPhone 5 abonnementen al goedkoper worden, is het gebruikelijk dat er nog meer acties zullen ontstaan na de introductie van de nieuwe iPhones?
de aanbieding van tele2 (al weet ik niet of dit een prettige aanbieder is?)Verwijderd schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 07:44:
Waar dan ik zie nog geen aanbiedingen dan de reguliere aanbiedingen voor een Iphone 5.
[...]
https://www.studentmobiel.nl/iphone-5
Dat is een iPhone 5 aanbieding idd, toestel gaat uit de handel dus er zullen nog meer komenzozamis schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:15:
[...]
de aanbieding van tele2 (al weet ik niet of dit een prettige aanbieder is?)
https://www.studentmobiel.nl/iphone-5
[ Voor 10% gewijzigd door Ossjee op 18-10-2013 17:23 ]
Ben ik nou gek maar loont het gewoon niet meer om nu sim only + lps toestel voor twee jaar te gaan? Die sim only abbo's zijn helemaal niet voordelig. En als huidige klant van t-mobile krijg je korting op abbo en toestel. En ik begreep dat die t-mobile prijzen helemaal nog niet officieel zijn.
Dus ik wacht nog ff af tot officieel bericht van t-mobile.
Dus ik wacht nog ff af tot officieel bericht van t-mobile.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ligt eraan wat je wensen zijn van belminuten en databundel. Bel je weinig en heb je geen grote databundel nodig dan is vaak sim only + losse telefoon voordeliger. Zeker met 'pure' sim-only aanbieders als Simyo, hollandsnieuwe, Ben, etc. Nadeel is wel dat sim-only providers niet altijd het allernieuwste aanbieden. Bijvoorbeeld 4G is alleen beschikbaar bij de grote providers. Ander voorbeeld is dat Ben alleen een internetsnelheid van 3.6 Mbps aanbiedt. Ter vergelijking Vodafone RED is 30 Mbps. Sim-only direct bij providers zoals Vodafone, KPN en T-Mobile ben je vele malen duurder uit, want in de abonnementsprijzen zit vaak telefoonsubsidie inbegrepen. Pas als je gemiddeld belt en data gebruikt (rond 300 minuten + 1000 MB) kom je op het omslagpunt dat een abo met telefoon inbegrepen goedkoper wordt.
Het beste kun je alles zelf narekenen. Voor abonnement inclusief telefoon kun je mijn website (http://vindabo.nl) gebruiken om te kijken wat het goedkoopste abonnement is
.
Het beste kun je alles zelf narekenen. Voor abonnement inclusief telefoon kun je mijn website (http://vindabo.nl) gebruiken om te kijken wat het goedkoopste abonnement is
een ander nadeel van de meeste virtuele providers is dat wanneer je over je databundel heen gaat je een forse rekening kunt ontvangen. ook al zeggen je eigen data verbruik app dat je er nog ruim onder zit....
tevens kennen ze geen buitenland bundel.
wanneer dit niet van belang is voor jou zou ik deze zeker aanraden, aangezien ik zelf regelmatig in belgie, of duitsland ben en vrienden van mij met rekeningen van in dit geval tele2 van enkele honderden euro's opgezadeld zitten is het voor mij geen optie
maar dit is natuurlijk allemaal oftopic
mooie site trouwens,alleen de maandprijs is helaas totaal bedrag gedeeld door de aantal maanden
wanneer komen de normale 5s prijzen meestal op de webshops te zien?
tevens kennen ze geen buitenland bundel.
wanneer dit niet van belang is voor jou zou ik deze zeker aanraden, aangezien ik zelf regelmatig in belgie, of duitsland ben en vrienden van mij met rekeningen van in dit geval tele2 van enkele honderden euro's opgezadeld zitten is het voor mij geen optie
maar dit is natuurlijk allemaal oftopic
mooie site trouwens,alleen de maandprijs is helaas totaal bedrag gedeeld door de aantal maanden
[ Voor 15% gewijzigd door dimocash op 18-10-2013 20:08 ]
dit is imo de eerste keer dat ik het juist omschreven zieAquaSheep schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 18:50:
Ligt eraan wat je wensen zijn van belminuten en databundel. Bel je weinig en heb je geen grote databundel nodig dan is vaak sim only + losse telefoon voordeliger. Zeker met 'pure' sim-only aanbieders als Simyo, hollandsnieuwe, Ben, etc. Nadeel is wel dat sim-only providers niet altijd het allernieuwste aanbieden. Bijvoorbeeld 4G is alleen beschikbaar bij de grote providers. Ander voorbeeld is dat Ben alleen een internetsnelheid van 3.6 Mbps aanbiedt. Ter vergelijking Vodafone RED is 30 Mbps. Sim-only direct bij providers zoals Vodafone, KPN en T-Mobile ben je vele malen duurder uit, want in de abonnementsprijzen zit vaak telefoonsubsidie inbegrepen. Pas als je gemiddeld belt en data gebruikt (rond 300 minuten + 1000 MB) kom je op het omslagpunt dat een abo met telefoon inbegrepen goedkoper wordt.
Het beste kun je alles zelf narekenen. Voor abonnement inclusief telefoon kun je mijn website (http://vindabo.nl) gebruiken om te kijken wat het goedkoopste abonnement is.
Net voor of op de release datum van de iPhone in Nederland. Tenzij het gelekt wordt.dimocash schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:01:
[ Voor 4% gewijzigd door fsfikke op 18-10-2013 20:49 ]
iets minder dan een weekje nog wachten dusfsfikke schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:49:
[...]
Net voor of op de release datum van de iPhone in Nederland. Tenzij het gelekt wordt.
I beg to differJimmyJoness schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 20:25:
[...]
dit is imo de eerste keer dat ik het juist omschreven zieik word altijd bibberig als ik mensen hoor roepen dat een tel + abbo tegelijk nemen veel voordeliger is!
Snelle vergelijking
Aanname is dat de iPhone 5s 469 - 100 euro korting = 369 zal kosten bij afsluiten abbo
Abbo 200 belminuten + 2500+ MB databundel
T-mobile verlenging (200 belminuten + 5000MB(!!))
iPhone 5s 64GB = 369
Abbonement p/m = 51
Totaal = 369 + 24 * 51 = 1593 over twee jaar
Simyo (200 belminuten +2500MB)
Losse iPhone 5s 64GB = 899
Sim only = 24 * 33 = 564
Totaal = 1691
Hi nieuw abbo ( 200 belminuten + 4000MB)
Sim only = 24 * 36,25 = 870
Totaal = 1769
En ik denk dat een ruim databundel niet zo gek is. Komende jaren zal er op meer plekken 4G beschikbaar komen, waardoor je verwend zou kunnen raken en dus ook meer data gaat verbruiken.
[ Voor 18% gewijzigd door OMX2000 op 19-10-2013 11:56 ]
Precies wat ik bedoelde met dat hij het juist omschreef.OMX2000 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 11:54:
[...]
I beg to differ
Snelle vergelijking
Aanname is dat de iPhone 5s 469 - 100 euro korting = 369 zal kosten bij afsluiten abbo
Abbo 200 belminuten + 2500+ MB databundel
T-mobile verlenging (200 belminuten + 5000MB(!!))
iPhone 5s 64GB = 369
Abbonement p/m = 51
Totaal = 369 + 24 * 51 = 1593 over twee jaar
Simyo (200 belminuten +2500MB)
Sim only = 24 * 33 = 564
Totaal = 1691
Hi nieuw abbo ( 200 belminuten + 4000MB)
Sim only = 24 * 36,25 = 870
Totaal = 1769
En ik denk dat een ruim databundel niet zo gek is. Komende jaren zal er op meer plekken 4G beschikbaar komen, waardoor je verwend zou kunnen raken en dus ook meer data gaat verbruiken.
Ik denk niet dat je 5000 mb nodig hebt omdat er (vooral in de toekomst) zo ongeveer overal free wifi beschikbaar is.
5S los 64 GB €899 + (24 x 20) €480 = €1379.
Sim only T mobile 1GB data extra snel (met GEEN extra kosten qua data omdat je snelheid omlaag wordt gezet ipv per mb wordt afgetikt) en 150 bel minuten.
Het mag allemaal best, en als je 5000 MB data nodig hebt is dat ook prima, maar anders spaar ik graag een paar 100 euro uit.
Klopt ook dat het voor mijn wensen goedkoper is. Ik heb een tijdje met 1 GB en 2GB rondgelopen. En ik het kwam regdlmatig voor dat ik niet genoeg had aan 2 GB. Vooral door gebruik van Spotify in de auto. Thuis en op mijn werk heb ik Wifi ja.JimmyJoness schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:18:
[...]
Precies wat ik bedoelde met dat hij het juist omschreef.
Ik denk niet dat je 5000 mb nodig hebt omdat er (vooral in de toekomst) zo ongeveer overal free wifi beschikbaar is.
5S los 64 GB €899 + (24 x 20) €480 = €1379.
Sim only T mobile 1GB data extra snel (met GEEN extra kosten qua data omdat je snelheid omlaag wordt gezet ipv per mb wordt afgetikt) en 150 bel minuten.
Het mag allemaal best, en als je 5000 MB data nodig hebt is dat ook prima, maar anders spaar ik graag een paar 100 euro uit.
Mijn vrouw heeft aan 1GB genoeg en in combinatie met een Ziggo abbonement voor 15 p/m is een los toestel voordeliger.
Ik luister in de auto ook altijd naar Spotify, maar je kan daarmee toch playlists gewoon downloaden naar je telefoon? Dan hoef je ze niet telkens te streamen en verbruik je dus haast geen data.OMX2000 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:52:
[...]
Klopt ook dat het voor mijn wensen goedkoper is. Ik heb een tijdje met 1 GB en 2GB rondgelopen. En ik het kwam regdlmatig voor dat ik niet genoeg had aan 2 GB. Vooral door gebruik van Spotify in de auto.
Ik ben benieuwd hoe de beschikbaarheid hier in Nederland zal zijn met de launch!
In de rest van de landen waar hij nu te koop is duurt het 2 tot 3 weken voordat je hem hebt (via apple store)
In de rest van de landen waar hij nu te koop is duurt het 2 tot 3 weken voordat je hem hebt (via apple store)
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Waarschijnlijk in de nacht van donderdag op vrijdag kan je de iPhone 5S bestellen met 24 uur levertijd. En anders 2 tot 3 weken levertijd.jdiezrequejo schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:04:
Ik ben benieuwd hoe de beschikbaarheid hier in Nederland zal zijn met de launch!
Mijn iPhone 5S 64Gb was 473, euro bij de Phoneshop met een verlenging naar Vodafone Red. Vrijdag ontvangen en hij bevalt goed, hoewel het idd (nog) geen groot verschil is met de normale 5. Zelfs in het begin wennen aanTouch ID. Snel mijn pincode intoetsen is toch nog steeds mijn eerste reflex
[ Voor 4% gewijzigd door CrashHouse op 20-10-2013 17:44 ]
Macoholic & Mavic
Weet niet hoe het met de 5 was, maar met de 4S was bovenstaande niet zo. Je kon hem een week van te voren bestellen, maar vanaf release was de levertijd 2 weken. Providers gingen toen voor en kan me voorstellen dat dit nu ook zo is.alwaysleft schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 14:55:
[...]
Waarschijnlijk in de nacht van donderdag op vrijdag kan je de iPhone 5S bestellen met 24 uur levertijd. En anders 2 tot 3 weken levertijd.
Elect a clown, expect a circus.
Kans is ook idd. groot dat je 2/3 weken moet wachten tot je hem krijgt. Over 5 dagen weten we hetSlasher schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:23:
[...]
Weet niet hoe het met de 5 was, maar met de 4S was bovenstaande niet zo. Je kon hem een week van te voren bestellen, maar vanaf release was de levertijd 2 weken. Providers gingen toen voor en kan me voorstellen dat dit nu ook zo is.
Je vergeet 1 ding is dat de 4S alleen nog toen via providers was te krijgen of in de Apple Store zelf, online werden ze nog niet los verkocht dacht ik.Slasher schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:23:
[...]
Weet niet hoe het met de 5 was, maar met de 4S was bovenstaande niet zo. Je kon hem een week van te voren bestellen, maar vanaf release was de levertijd 2 weken. Providers gingen toen voor en kan me voorstellen dat dit nu ook zo is.
En je hebt het over een ander systeem met pre-orders....nu zijn er geen pre-orders nu is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
weten jullie (uit ervaring) op welke wijze er betaald kan worden op apple.nl in de nacht van donderdag op vrijdag? alleen met CC en via bank overschrijving?
Ik weet toch zeker dat ik mijn iPhone 4S online besteld heb bij de Apple StoreSpoekGTi schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 18:54:
[...]
Je vergeet 1 ding is dat de 4S alleen nog toen via providers was te krijgen of in de Apple Store zelf, online werden ze nog niet los verkocht dacht ik.
En je hebt het over een ander systeem met pre-orders....nu zijn er geen pre-orders nu is het gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Elect a clown, expect a circus.
Ja, maar geen ABN en Rabobank. Vraag is natuurlijk: WAAROM???Safaci schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 20:19:
iDeal kan sindskort ook.

Ideal is ABN en Rabo en nog een reeks bankenDJH schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:37:
[...]
Ja, maar geen ABN en Rabobank. Vraag is natuurlijk: WAAROM???
apple heeft wel ideal maar werkt niet met rabobank en abn
http://www.iphoneclub.nl/...-apple-store-nu-mogelijk/
Op de Facebook pagina geeft Gravis nu midden November aan 
Dus ik ga m'n order daar sowieso cancellen.
Dus ik ga m'n order daar sowieso cancellen.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Heb net zitten kijken met bestellen, maar rabo wordt wel ondersteund?DJH schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 11:37:
[...]
Ja, maar geen ABN en Rabobank. Vraag is natuurlijk: WAAROM???
Evenals ING en ABN. Voor de rest kan ik niks selecteren.
@tommy.the.spotter
Canon R5 ii - RF 100-500L - RF 24-105 F4L
Ik kan er nog niet echt achter komen hoe de levering voorgaande jaren verlopen zijn, maar ik beluister uit de reacties dat de iPhones dus in eerste instantie alleen via de Apple store en rechtstreeks bij de providers te koop zijn?
Was het voorgaande jaren ook zo dat shops als Coolbue, Studentmobiel en Belsimpel de toestellen pas later kregen?
Als ik de shops nu bekijk krijg je bij alle toestellen met een Tele2 abbo de meeste toestelkorting. Waarschijnlijk zal het dus Tele2 gaan worden aangezien de gelekte prijzen van T-mobile echt niet normaal zijn..
Was het voorgaande jaren ook zo dat shops als Coolbue, Studentmobiel en Belsimpel de toestellen pas later kregen?
Als ik de shops nu bekijk krijg je bij alle toestellen met een Tele2 abbo de meeste toestelkorting. Waarschijnlijk zal het dus Tele2 gaan worden aangezien de gelekte prijzen van T-mobile echt niet normaal zijn..
tmobile prijzen zijn de prijzen van de provider zelf.yorroy schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:27:
Ik kan er nog niet echt achter komen hoe de levering voorgaande jaren verlopen zijn, maar ik beluister uit de reacties dat de iPhones dus in eerste instantie alleen via de Apple store en rechtstreeks bij de providers te koop zijn?
vaak krijg je via coolblue etc meer korting.
alsnog is een tele2 meestal voordeliger.
je kan het vergelijken met de huidige s4/htc one aanbiedingen via coolblue t.o.v. de prijzen via de tmobile website zelf.
Ik zit nu op een aantal sites rond te kijken en ik verbaas me over de prijzen van de iPhone 5c ten opzichte van de 5, de iPhone 5c is goedkoper namelijk..
De originele 5 wordt natuurlijk wel steeds schaarser aangezien die niet meer gemaakt worden, dus op zich wel logisch.zozamis schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:37:
Ik zit nu op een aantal sites rond te kijken en ik verbaas me over de prijzen van de iPhone 5c ten opzichte van de 5, de iPhone 5c is goedkoper namelijk..
Het zal me overigens niet verbazen als de 5C over een half jaar 100 euro goedkoper is.. Volgens mij gaat deze totaal niet aanslaan.
[ Voor 5% gewijzigd door yorroy op 21-10-2013 14:42 ]
Ik had zelf veel liever gezien dat de iPhone 5 wat goedkoper werd omdat ik geen voordeel zie in de iPhone 5C..yorroy schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:39:
[...]
De originele 5 wordt natuurlijk wel steeds schaarser aangezien die niet meer gemaakt worden, dus op zich wel logisch.
Het zal me overigens niet verbazen als de 5C over een half jaar 100 euro goedkoper is.. Volgens mij gaat deze totaal niet aanslaan.
dit zie ik ook iddNewClassic schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:17:
[...]
Heb net zitten kijken met bestellen, maar rabo wordt wel ondersteund?
Evenals ING en ABN. Voor de rest kan ik niks selecteren.
Verwijderd
Ik zou graag willen weten of het de moeite is om a.s vrijdag naar Amsterdam te gaan voor een gold iphone 5s
Zou ik dan een kans maken om er 1 te krijgen?
Ik heb er 1 bij Gravis besteld 3 weken geleden maar nog niets gehoord dus die wil ik annuleren.
Ik heb er 1 bij Gravis besteld 3 weken geleden maar nog niets gehoord dus die wil ik annuleren.
D'r zijn maar heel weinig mensen, als die er al zijn, die weten hoe groot de voorrad van elk type iPhone komende vrijdag gaat zijn. En die mensen zitten zeker weten niet op GoT.Verwijderd schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:39:
Ik zou graag willen weten of het de moeite is om a.s vrijdag naar Amsterdam te gaan voor een gold iphone 5s
Als je de eerste in de rij bent is je kans iig wel groot. Maar nog steeds niet 100%
[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 21-10-2013 21:43 ]
Verwijderd
Bij ons gingen ze anders geweldig hard! De hele voorraad was binnen 1½ uur uitverkocht!yorroy schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:39:
Nou ik ben blij dat ik de iphone 5s al heb. Ik heb er wel 71€ meer voor betaald maar wilde hem ook erg graag en wilde me uren lang in een rij staan besparen.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik heb me afgelopen 2 oktober ingeschreven op de site van KPN.
Daar staat nu het volgende:
Nieuws update:
Helaas is het niet meer mogelijk om je in te schrijven. De iPhone 5s en 5c zijn hier te bestellen in de nacht van 24 op 25 oktober.
Ik ben benieuwd hoe dit proces verder loopt als je je, zoals ik, ingeschreven hebt.
http://www.kpn.com/prive/mobiel/nieuwe-iphone.htm
Daar staat nu het volgende:
Nieuws update:
Helaas is het niet meer mogelijk om je in te schrijven. De iPhone 5s en 5c zijn hier te bestellen in de nacht van 24 op 25 oktober.
Ik ben benieuwd hoe dit proces verder loopt als je je, zoals ik, ingeschreven hebt.
http://www.kpn.com/prive/mobiel/nieuwe-iphone.htm
Dat betekent, stam + t .
Zojuist de mail ontvangen (als trouwe klant bla bla) om de 5S met 2 dagen voorrang te reserveren.
Word je gewoon verplicht om te kiezen uit drie soorten abonnementen?!
1GB, 2GB of 5GB, dan kun je nog kiezen voor 200 of 300 bel mins of onbeperkt bellen.
Wat een voordeel, je telefoon twee dagen eerder mogen reserveren maar vervolgens niet een stel samen of iets mogen gebruiken? Dat kan woensdag pas staat er.
Voor de 1gb met 200 bel minuten (minimale) betaal je overigens 36,00 euro per maand. En de toestelprijs? Juist, 359,95 euro..
Wat een prijzen en wat een 'actie'. Voor mij is dat wel adios T-Mobile hoor...
1GB, 2GB of 5GB, dan kun je nog kiezen voor 200 of 300 bel mins of onbeperkt bellen.
Wat een voordeel, je telefoon twee dagen eerder mogen reserveren maar vervolgens niet een stel samen of iets mogen gebruiken? Dat kan woensdag pas staat er.
Voor de 1gb met 200 bel minuten (minimale) betaal je overigens 36,00 euro per maand. En de toestelprijs? Juist, 359,95 euro..
Verwijderd
Hor duur is het toestel los???
Ik twijfel erg tussen de Samsung Galaxy Note 3 en de iPhone 5S, en ook de Samsung Galaxy S4
Wat raden jullie mij aan abbo of het toestel los?
Ik twijfel erg tussen de Samsung Galaxy Note 3 en de iPhone 5S, en ook de Samsung Galaxy S4
Wat raden jullie mij aan abbo of het toestel los?
is dit voor een 16gb? en hoelang ben je al klant van tmobile?Richard_AFC schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:02:
Zojuist de mail ontvangen (als trouwe klant bla bla) om de 5S met 2 dagen voorrang te reserveren.
Kom net uit de T-Mobile shop en heb daar een pre order kunnen plaatsen met 50 euro aanbetaling. Volgens de medewerker kan ik vrijdag langs komen en de 16GB Gold ophalen. Hij adviseerde me echter in de middag te komen wegens de verwachte drukte.
kan dat toch? en met welk abbo etc?Agaron schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:21:
Kom net uit de T-Mobile shop en heb daar een pre order kunnen plaatsen met 50 euro aanbetaling. Volgens de medewerker kan ik vrijdag langs komen en de 16GB Gold ophalen. Hij adviseerde me echter in de middag te komen wegens de verwachte drukte.
Ja sinds vandaag is dat mogelijk voor bestaande T-Mobile klanten, sta als eerste op de lijst. Abonnement en verdere kosten van het toestel weten ze helaas niet, die informatie krijg ik vrijdag. Het kost mij alleen 4,95 als ik er voor kies de pre order te annuleren. De 50 euro aanbetaling word verrekend met de resterende toestel prijs.
dus je staat als eerste op een lijst, en vrijdag als je naar de winkel gaat kun je alles configureren etc?Agaron schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:26:
Ja sinds vandaag is dat mogelijk voor bestaande T-Mobile klanten, sta als eerste op de lijst. Abonnement en verdere kosten van het toestel weten ze helaas niet, die informatie krijg ik vrijdag. Het kost mij alleen 4,95 als ik er voor kies de pre order te annuleren. De 50 euro aanbetaling word verrekend met de resterende toestel prijs.
16gb idd.JimmyJoness schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 11:20:
[...]
is dit voor een 16gb? en hoelang ben je al klant van tmobile?
6 jaar.
voor een 16gb is het idd veel te duur. jammer!
T-mobile is sowieso epic, hun hele site staat vol met BESTAANDE KLANTEN KRIJGEN VOORDEEL! en als je verlengt krijg je korting etc etc.
en dan klik je op verlengen naar sim only, of het afsluiten van een nieuwe sim only op hun site en dan zie je dat de kosten 100% hetzelfde zijn
[ Voor 42% gewijzigd door JimmyJoness op 22-10-2013 11:41 ]
tja, korting is dus 350 eur voor 2 jaar.
is niet veel maar is wel wat tmobile meestal hanteert.
Duurder abo en 100 euro toestelprijs boven de voorgaande jaren is wat zij elk jaar hanteren? Dan mag je mij dat gaan uitleggendimocash schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 12:01:
tja, korting is dus 350 eur voor 2 jaar.
Dit topic is gesloten.