maandag besteld vandaag verzonden zeggen ze. ik verwacht hem dus deze week nog!navy-seal schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:45:
[...]
Thanks. Daar kan ik mee leven. Wordt 'gewoon' een 16 Gb, zwart. We gaan het mee maken. Eindelijk weg bij T-mobile.
Wel nog even bundel van 25 smsjes erbij nemen, anders betaal je 30 cent per sms.sedad schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:28:
http://www.ritel.nl/gsm-p...5B2%5D=87-50502&h=1&b=492
2 jaar 30 euro p/m, 169 euro
500 minuten + 1gb
En internet snelheden zijn maar 2,0 mb/s. Voor een beetje mobiel internet heb je toch echt het dubbele nodig. Voor de rest een super mooie aanbieding!
En zelfs vandaag al geleverd!!bartkoper schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:37:
[...]
maandag besteld vandaag verzonden zeggen ze. ik verwacht hem dus deze week nog!
Maandag tegen half 9 in de avond besteld, hierbij gebruik gemaakt van Friends&Family. Het toestel is zojuist thuis afgeleverd. Snelle service dus van Vodafone !
Ben momenteel in zwitserland op vakantie en hier koop je een iphone 5 voor 730 frank.... Rond de 600 euro. Heeft iemand 1 e hand ervaringen met garantie van apple als ik er in nederland problemen mee krijg?
Wat een onzin, probleem zit hem er meer in dat je nooit aan die snelheden komt. Net zoals de 7,2mbit die ik van vodafone zou moeten hebben. Ik ben eigenlijk meer geïnteresseerd in het bereik in de trein in de randstad want met vodafone is dat 100x kut.alwaysleft schreef op woensdag 19 december 2012 @ 10:25:
[...]
Wel nog even bundel van 25 smsjes erbij nemen, anders betaal je 30 cent per sms.
En internet snelheden zijn maar 2,0 mb/s. Voor een beetje mobiel internet heb je toch echt het dubbele nodig. Voor de rest een super mooie aanbieding!
Is hier nog iemand die zijn iPhone 32GB zwart heeft besteld bij The PhoneHouse en al 13 weken aan het wachten is?
Weet iemand hoe het met de voorraden in de Apple Store staat? Stel dat ik morgen binnen stap, loop ik dan probleemloos met een 16gb black naar buiten?
Kan is vrij groot dat dat wel het geval zou zijn, anders kun je Apple Store Amsterdam even bellen en navragen of ze die op vooraad hebben.FreakNL schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:05:
Weet iemand hoe het met de voorraden in de Apple Store staat? Stel dat ik morgen binnen stap, loop ik dan probleemloos met een 16gb black naar buiten?
Wij kunnen hier geen voorraad inschatten natuurlijk, maar ik heb mijn iPhone 5 (16gb) 2 weken geleden zonder problemen zo in de Apple Store in Amsterdam kunnen kopen. En aan de stapel achter de balie te zien hadden ze er nog wel aardig wat op voorraad.
Dus kans is groot van wel, maar bellen is weten.
Dus kans is groot van wel, maar bellen is weten.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
*snip* dit topic gaat over de levertijden en beschikbaarheid. Vragen F&F codes horen hier (en ook ergens anders op het forum) niet thuis.
[ Voor 80% gewijzigd door Daedalus op 10-01-2013 23:32 ]
Verwijderd
Gisteren de iPhone 5 16GB Zwart besteld via Vodafone. Ze beloven binnen 10 dagen te leveren. Ben benieuwd! Voor een mooi prijsje trouwens
Bij Vodafone hebben nu ook de 64GB versies de status 'direct leverbaar' i.p.v. 'beperkt leverbaar'.
Verwijderd
Mijn telefoon is zojuist binnengekomen, deze is dinsdagochtend besteld. Geen verzendbevestiging / T&T-nummer gehad.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:49:
Gisteren de iPhone 5 16GB Zwart besteld via Vodafone. Ze beloven binnen 10 dagen te leveren. Ben benieuwd! Voor een mooi prijsje trouwens
Besteld via de F&F-shop.
De belofte van 10 dagen is dus ruimschoots waargemaakt
Ik heb een week geleden een 4S 16gb Wit bij phonehouse besteld. Helaas nog geen bericht. Ik vind het vreemd dat het zo'n oudere model een dergelijke wachttijd heeft terwijl het op voorraad is bij T-mobile en apple.
16 januari besteld (een 5 32GB) bij de F&F-shop,
18 januari voor het eerst aangeboden, 19 januari voor de tweede keer (beide keren postbode gemist)
Maandag kon ik 'm ophalen op postkantoor. Eigenlijk binnen 2 dagen had ik 'm binnen (kunnen hebben) dus, prima levertijd.
18 januari voor het eerst aangeboden, 19 januari voor de tweede keer (beide keren postbode gemist)
Maandag kon ik 'm ophalen op postkantoor. Eigenlijk binnen 2 dagen had ik 'm binnen (kunnen hebben) dus, prima levertijd.
No trees were cut down or harmed sending this message, however several electrons were severely inconvienced.
-edit- nvm
[ Voor 93% gewijzigd door n0elite op 30-01-2013 03:17 ]
Mooi prijsje? 55 / 41,25 per maand en dan aan het begin nog 190 + 30 euro aansluitkosten betalen? Tjeeeuuu.Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 17:49:
In combinatie met een tele2 sim-only abonnement van ±12 euro kost t met aankoop toestel omgerekend dus rond de 40 euro per maand. Heb je alleen wel 500 MB internet (voor een prijsverschil van meer dan 400 euro).
Ik heb em maandag via de Apple Store besteld voor mijn pa en hij zou vandaag volgens UPS binnen moeten komen.
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
Tja, robertos, eeuwige discussie. Ik zat ook niet te wachten op zo'n grote verhoging van mijn maandelijkse vaste lasten.. Maar ik wilde wel een iPhone 5. Dat werd dus sparen. Begin januari had ik hem bij elkaar gespaard. Mijn sim-only abbo met 1gb data en 190 minuten/sms kost me overigens maar rond de 10-12 euro (weet het precieze bedrag niet)
Als je dan tegen andere mensen zegt dat ze een telefoon op afbetaling hebben kijken ze je raar aan...
Als je dan tegen andere mensen zegt dat ze een telefoon op afbetaling hebben kijken ze je raar aan...
[ Voor 16% gewijzigd door FreakNL op 30-01-2013 14:17 ]
heerlijk via ff vodafone de witte 16 gb iphone 5 besteld en gewoon binnen 2 dagen binnen.
De ervaring met Vodafone en Dynalogic zijn prima. Ze hebben mij netjes op de hoogte gehouden van de status en de levering was op keurig op tijd...
De ervaring met Vodafone en Dynalogic zijn prima. Ze hebben mij netjes op de hoogte gehouden van de status en de levering was op keurig op tijd...
Van het kastje naar de muur lopen...
Waarom bezorgt Apple tegenwoordig met TNT i.p.v. UPS? Wat een waardeloze organisatie is dat TNT zeg. Gisteren m'n iPhone 5 bezorgd terwijl ik niet thuis was. Keurig via internet aangegeven dat ze hem de volgende dag kunnen bezorgen. Na 15:00 uur was het pakje nog niet onderweg via track & trace. TNT gebeld en na een tijd in de wacht te hebben gestaan blijkt mijn pakje kwijt te zijn. Het enige wat ze voor me kunnen doen is dat ik morgen terug kan bellen of hij al gevonden is. Zo ja dan kan ik een nieuwe bezorgafspraak maken, maar pas voor volgende week, want anders weten ze niet zeker of ik thuis ben...
Ik ga volgende week naar Panama (land). Ik heb al rond gezocht op google over het kopen van een iPhone 5 in Panama, echter vind ik er niet zo veel over. Iemand toevallig die hier meer over kan vertellen?
edit:
11 maart de iphone 5 besteld via de online apple store. Nu wordt de bestelling verwerkt, en waarschijnlijk vrijdag geleverd
One happy tweaker!
11 maart de iphone 5 besteld via de online apple store. Nu wordt de bestelling verwerkt, en waarschijnlijk vrijdag geleverd
One happy tweaker!
[ Voor 68% gewijzigd door Lonestander op 13-03-2013 10:45 ]
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Weet iemand hoelang het duurt vanaf het moment dat je besteld bij de Apple Store (online) tot wanneer hij binnenkomt? Is dat dagen / weken werk?
Weddings are basically funerals with cake.
Ligt er ook aan hoe je hebt betaald,Robinvdh5 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:56:
Weet iemand hoelang het duurt vanaf het moment dat je besteld bij de Apple Store (online) tot wanneer hij binnenkomt? Is dat dagen / weken werk?
Ik zelf had mijn telefoon op 11 maart besteld en betaald via overboeking,
-> 13 maart had ik bevestiging dat het geld was ontvangen en hebben ze mijn telefoon verzonden met verwachte leverdatum 15 maart.
-> Kijk ik 14 maart via track and trace van dlh, wordt hij dezelfde dag al geleverd, terwijl ik niet thuis was omdat ik 15 maart verwachtte.
-> 15 maart sochtens vroeg telefoon als nog in ontvangst kunnen nemen.
Of te wel 4-5 werkdagen via overboeking.
Via creditcard zal wel sneller gaan nog.
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Oke dit is wel erg vreemd.
Heb ik gisteren bij belsimpel een iPhone 5 16GB Witte versie gekocht voor 668.
Kijk ik nu op de site is de telefoon 28 euro goedkoper geworden en staat hij voor 640 incl BTW.
Ik voel me nu wel lekker genaaid!
Kijk ik nu op de site is de telefoon 28 euro goedkoper geworden en staat hij voor 640 incl BTW.
http://www.telecomlink.nl...phone-16gb-wit-p-599.html super zaak, ook 636 euroGrudgie schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 16:39:
Oke dit is wel erg vreemd.
2 tot 3 werkdagenRobinvdh5 schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:56:
Ervaring? Want dan ga ik hem daar bestellen en bij belsimpel annuleren!alwaysleft schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 17:57:
[...]
http://www.telecomlink.nl...phone-16gb-wit-p-599.html super zaak, ook 636 euro
Hele fijne webshop, zie shopreviewsGrudgie schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 18:54:
[...]
Ervaring? Want dan ga ik hem daar bestellen en bij belsimpel annuleren!
Mocht je iemand op kennen die binnenkort op reis gaat via Schiphol; de iPhone 5 kost daar nu €599,00 (de shop achter de paspoort controlle)
[ Voor 18% gewijzigd door _Bailey_ op 31-03-2013 09:24 ]
Helaas nog geen definitieve releasedata bekend, maar bij Phoneshop.nl kun je de iPhone 5s al wel reserveren en de bijbehorende abonnementen bekijken:
http://www.phoneshop.nl/iphone-5s/
Het voordeligst (voor mij) zou denk ik Tele2 worden.
- Tele2 SmartMix 300 2 jaar
- Internet X-Large 1,5GB
In totaal € 38,- per maand en éénmalig € 249,-
Erg veel geld.. maar aan de andere kant heb ik mijn 4S al wel kunnen verkopen voor 335 euro..
Nog maar even wachten tot de rest ook zijn prijzen bekend maakt. Moet toch goedkoper kunnen lijkt me (en hoop ik)
http://www.phoneshop.nl/iphone-5s/
Het voordeligst (voor mij) zou denk ik Tele2 worden.
- Tele2 SmartMix 300 2 jaar
- Internet X-Large 1,5GB
In totaal € 38,- per maand en éénmalig € 249,-
Erg veel geld.. maar aan de andere kant heb ik mijn 4S al wel kunnen verkopen voor 335 euro..
Nog maar even wachten tot de rest ook zijn prijzen bekend maakt. Moet toch goedkoper kunnen lijkt me (en hoop ik)
[ Voor 52% gewijzigd door yorroy op 13-09-2013 15:49 ]
ik denk eerder weken, wsa ook al het geval met de iphone 5 vorig jaar
Van het kastje naar de muur lopen...
@DancePlaza:
Volgens mij reageer je op een bericht van 6 maanden geleden
Volgens mij reageer je op een bericht van 6 maanden geleden
[ Voor 3% gewijzigd door yorroy op 13-09-2013 15:48 ]
iPhone 5C nu te bestellen bij Belsimpel: http://www.belsimpel.nl/iphone5c
Zie: http://iphone5skopen.com/...ag-voorraad-belsimpel-nl/
Zojuist hebben wij bericht gehad van Belsimpel.nl dat ze vanaf maandag de iPhone 5C 16GB op voorraad hebben. Hiermee is Belsimpel.nl de eerste in Nederland. Over de levertijd van de iPhone 5S is nog niets bekend. Op dit moment hebben andere providers en retailers ook nog geen uitspraken gedaan over levertijden van de iPhone 5S en iPhone 5C.
Vanaf maandag 23 september zal de iPhone 5C dus in alle kleuren uit voorraad leverbaar zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad Belsimpel heeft, dus als je interesse in een iPhone 5C hebt is het aan te raden om het toestel alvast te preorderen.
Los is het toestel te bestellen voor € 699,00. De prijs is hoger als de adviesprijs van Apple. In combinatie met een abonnement is het mogelijk om goedkoper uit te komen. Aangezien Belsimpel.nl de eerste is die het toestel vanaf maandag uit voorraad kan leveren is daarom de prijs iets hoger als normaal.
Goed gezienZasa schreef op donderdag 19 september 2013 @ 20:09:
iPhone 5C nu te bestellen bij Belsimpel: http://www.belsimpel.nl/iphone5c
[...]
Wel jammer dat het 100 euro meer als de adviesprijs is.
Het geeft denk ik wel een goede indicatie van de prijzen met abbo icm de 5S.
[ Voor 9% gewijzigd door yorroy op 19-09-2013 20:19 ]
Hopelijk is er morgen wat bekend. En dan niet alleen van de 5C.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Benieuwd of er vandaag wat meer nieuws komt over de iphone 5S in nederland.
Duurt allemaal zo lang.
Duurt allemaal zo lang.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Besteld en laten leveren in duitsland, krijg tussen 8-10 oktober mijn 5s 
quote: AppleVersandfertig: 7 - 10 Arbeitstage
Lieferung: 08 Okt, 2013 - 10 Okt, 2013 per Standardversand
hoe heb je dat gedaan kwa aflever adres ?Scrtz schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 08:58:
Besteld en laten leveren in duitsland, krijg tussen 8-10 oktober mijn 5s
[...]
Zal wel bij vrienden/familie af laten leveren.
Prijzen van iPhone 5C incl. abo zijn niet echt interessant (bij belsimpel.nl). T.o.v. iPhone 5 betaal je bijna €90 meer voor hetzelfde abonnement.
los is het toestel ook 699 bij belsimpel.nlAquaSheep schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 20:52:
Prijzen van iPhone 5C incl. abo zijn niet echt interessant (bij belsimpel.nl). T.o.v. iPhone 5 betaal je bijna €90 meer voor hetzelfde abonnement.
over een maand zullen ze pas normale prijzen vragen.....
Wel apart dat nog nergens te lezen is wanneer Iphone 5S te koop zal zijn in Nederland los of met abo.
Heel raar. We weten twee dingen:Xtr3me4me schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 16:10:
Wel apart dat nog nergens te lezen is wanneer Iphone 5S te koop zal zijn in Nederland los of met abo.
- In de presentatie stond beschikbaar in 100 landen in december
- De voorraad nu ongeveer 0 is
Ze zullen wel tijd nodig hebben om op te schalen.
Ik denk dat we het niet eerder hoeven te verwachten dan mid oktoberOrcie schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:23:
[...]
Heel raar. We weten twee dingen:
http://www.dutchcoms.nl/a...-iphone-5s-16gb-champagne
ik lees hier dat ze het 4-10 verwachten....
wellicht grijze import, daar durf ik geen uitspraak over te doen.
dit kan ook wijzen op verwachte levering in nederland voor volgende week.
Met een prijs van 740 euro, verwacht ik dat het grijze import is.dimocash schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 08:02:
http://www.dutchcoms.nl/a...-iphone-5s-16gb-champagne
Edit: Oh ik zie het al. Dutchcoms heeft een speciale editie, deze heeft namelijk 12 megapixel camera

[ Voor 10% gewijzigd door yorroy op 27-09-2013 08:59 ]
Ik las ook ergens dat de 5s 3x zo populair schijnt te zijn en ik verwacht niet dat Apple daar vanuit ging met de komst van de 5c.Orcie schreef op woensdag 25 september 2013 @ 09:23:
[...]
Heel raar. We weten twee dingen:
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik denk het wel. Want volgens mij willen Apple aanhangers altijd de nieuwste user experience. En dat is deze x de vingerscanner.
Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi
Heb er net één in Covent Garden gekocht
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
Verwijderd
op de site van mediamarkt.de staat er bij de iphone 5s : versandfertig in 4-7 Tage.
hij kan niet naar een Nederlands adres worden verstuurd maar wel bestel worden en afgehaald in de vestiging (herzogenrath) is 20 min rijden voor mij.
Heeft iemand hier ervaring mee? ik bedoel als ik hem nu bestel is het dan zo goed als zeker dat ik hem over een week kan afhalen daar? of is dit gewoon een indicatie en kan ik hier geen pijl op trekken?
thx!
hij kan niet naar een Nederlands adres worden verstuurd maar wel bestel worden en afgehaald in de vestiging (herzogenrath) is 20 min rijden voor mij.
Heeft iemand hier ervaring mee? ik bedoel als ik hem nu bestel is het dan zo goed als zeker dat ik hem over een week kan afhalen daar? of is dit gewoon een indicatie en kan ik hier geen pijl op trekken?
thx!
iPhone 5S gekocht bij een APR in Duitsland. Ze sturen hem op naar Nederland, in overleg. Betaalde 15 euro extra voor de verzendkosten. Kunnen alleen nog geen indicatie geven wanneer hij precies opgestuurd wordt, behalve 'oktober'. Net als op de Apple site, dus.
Dan heb je nog steeds een Duits adres nodig...Verwijderd schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 19:37:
op de site van mediamarkt.de staat er bij de iphone 5s : versandfertig in 4-7 Tage.
thx!
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
In Oberhausen is momenteel alleen nog de 64gb in Space Grey...even de plannen bijstellen
Bij de Duitse reseller komt men nog niet verder dan 'Oktober'. Op 23e besteld.
Bij PDAshop (Coolblue) in België staat de nieuwe Iphone 5s al op de website. Maar helaas nog niet leverbaar..
http://www.pdashop.be/pro...__utmv=-&__utmk=132290574
http://www.pdashop.be/pro...__utmv=-&__utmk=132290574
[ Voor 1% gewijzigd door b0rghie op 01-10-2013 18:04 . Reden: Link ]
De eerste aanbiedingen van de iPhone 5S incl abonnement zijn inmiddels ook bekend bij Belsimpel. Rond €200 duurder gemiddeld (TCO) dan de iPhone 5, maar je betaalt natuurlijk momenteel extra om de eerste te zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door AquaSheep op 02-10-2013 10:03 ]
De 5S is nu ook op de site van pdashop.nl verschenen, is overigens nog niet te bestellen: http://www.pdashop.nl/category/221536/iphone-5s.html
Op CentralPoint.nl weten ze het volgende te melden:
Verwachte voorraad datum: woensdag 23 oktober 2013
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Weet iemand de actuele voorraad van de 5S in Oberhausen?
Verwijderd
centralpoint maakt vaak zijn beloftes qua levertijden niet waar.. zou mooi zijn als dit x wel klopt maar hoop al eerder op een levering van de 5s aan winkels
stuur ze een mailtje of ff opbellen dat werkt t beste en is t duidelijkst want door de enorme vraag zal t per dag verschillenIuigi schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:25:
[ Voor 27% gewijzigd door Ossjee op 02-10-2013 12:19 ]
Bij deze mijn conclusie na mijn bezoek van vanochtend.Iuigi schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:25:
- 8:40 @ Centro OB
- iets van 10 man voor me in de rij
- 8:45 komt een manager type naar buiten met de melding dat er geen enkele 5S is
- hij verwacht ook niet dat er vandaag nog toestellen gaan komen
- ik heb wel het idee dat zelfs als ze iets wisten over de leveringen dat ze het nog niet zouden zeggen
Misschien overbodig om te melden maar morgen is de store gesloten dus bespaar je de rit.
Vrijdag dus nieuwe rondes nieuwe kansen.
Net de iPhone 5s besteld of www.telecomlink.nl . Daar stond hij toen ik ging bestellen nog op voorraad, nu staat er een kruisje bij. Ik heb er €849,- voor betaald, een hoop geld, maar ik heb geen zin om naar Duitsland te rijden.
De medewerker van telecomlink wist mij te vertellen dat de iPhone een UK model was en dat deze geleverd worden met een verloopstekker. Ik zag zojuist nog de 32 GB modellen op voorraad staan, die gaan voor €950,- over de toonbank.
De medewerker van telecomlink wist mij te vertellen dat de iPhone een UK model was en dat deze geleverd worden met een verloopstekker. Ik zag zojuist nog de 32 GB modellen op voorraad staan, die gaan voor €950,- over de toonbank.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Ik wil een 32gb, maar ik heb er geen 150 euro extra voor over, dan wacht ik nog wel een paar weekjes.grannymark schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:26:
Net de iPhone 5s besteld of www.telecomlink.nl . Daar stond hij toen ik ging bestellen nog op voorraad, nu staat er een kruisje bij. Ik heb er €849,- voor betaald, een hoop geld, maar ik heb geen zin om naar Duitsland te rijden.
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
€150 bovenop de adviesprijs is belachelijk, voor dat geld koop je een 32GB model en steek je die 50 euro in je eigen zak als je nog even geduld hebt. Ben benieuwd wanneer Gravis.de de 5S weer op voorraad heeft, die leveren ook op Nederlandse adressen en die hanteren adviesprijzen
Apple iPhone 5S 16GB Black ⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd
Bij belsimpel.nl met een vodafone red abo 4G. Morgen binnen. Ik zit al een tijdje op Android maar ik vind dat google play zo waardeloos.
Zal mij tevens mij benieuwen met dat touchID hoe goed dat werkt.
Bij belsimpel.nl met een vodafone red abo 4G. Morgen binnen. Ik zit al een tijdje op Android maar ik vind dat google play zo waardeloos.
Ik heb die van mij op Apple.de besteld op 20 september. En hij is vandaag verzonden vanuit China, 8 Oktober zou die binnen moeten zijn.
Tussen alle iPhones in... Ik heb gisteren een officieel Apple iPhone 5/5s dock besteld. Zou morgen aan moeten komen
En ook meteen een Philips Hue set erbij.
Het loont blijkbaar om Belsimpel in de gaten te houden. Vanmorgen stonden korte tijd de iPhone 5s 16gb en 32gb zilver op voorraad. Ik heb gelijk de 32gb besteld en deze wordt morgen bezorgd
Het vreemde is dat de status van de zilveren iPhones zowel ervoor als erna weer op pre-order staat dus je kan niet zien wanneer er weer nieuwe verwacht worden helaas. Dit in tegenstelling tot de space gray versie waarvan wel een levertijd wordt aangegeven.
En al binnen?Xtr3me4me schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 15:01:
Apple iPhone 5S 16GB Black ⇒ dit toestel is op voorraad en gereserveerd
Belsimpel.nl en dan bijv. 5s space grey 16gb staat er ook dat die binnen 24u verzonden wordt.. Al ga ik geen € 170 doneren aan belsimpel.nl, dus ik wacht wel.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Maakt toch niet uit, stel dat je naar duitsland gaat en in de rij wachten en zo dan heb je het eigenlijk al uit!RickvN schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:05:
Belsimpel.nl en dan bijv. 5s space grey 16gb staat er ook dat die binnen 24u verzonden wordt.. Al ga ik geen € 170 doneren aan belsimpel.nl, dus ik wacht wel.
Ik F5 de pagina voor een 64gb goud.
[ Voor 4% gewijzigd door ococ op 03-10-2013 22:19 ]
iPhone 5Verwijderd schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 01:09:
Weet iemand toevallig een mooie aanbieding voor de iPhone 5, dus niet de 5S of 5C?
iPhone net binnen. Had eigenlijk gisteren al binnen moeten zijn, maar toen was ik niet thuis. Eigen schuld, dikke bult!grannymark schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:26:
iPhone is lekker vlot, wel werd ik gek van de pop ups na het instellen van mijn iCloud reserve kopie, of ik even alle wachtwoorden wilde invoeren (resultaat - 6 schermpjes die naar voren komen). Iig, succes met zoeken/ wachten guys ;)!
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Ook getwijfeld om daar te bestellen maar vind 120€ extra iets teveel van het goede.grannymark schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:37:
[...]
iPhone net binnen. Had eigenlijk gisteren al binnen moeten zijn, maar toen was ik niet thuis. Eigen schuld, dikke bult!
iPhone is lekker vlot, wel werd ik gek van de pop ups na het instellen van mijn iCloud reserve kopie, of ik even alle wachtwoorden wilde invoeren (resultaat - 6 schermpjes die naar voren komen). Iig, succes met zoeken/ wachten guys ;)!
Veel plezier ermee
Hoe werkt dit trouwens met garantie? Kan je in Nederland aanspraak maken?
iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|
Je hebt het eerste jaar wereldwijd garantie, 2de jaar heb je dan niks. Of je moet Apple Care plus nemen: http://store.apple.com/nl...M/A/applecare-voor-iphoneGunth schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 17:50:
[...]
Ook getwijfeld om daar te bestellen maar vind 120€ extra iets teveel van het goede.
Veel plezier ermee![]()
Hoe werkt dit trouwens met garantie? Kan je in Nederland aanspraak maken?
Is het niet wettelijk verplicht om 2 jaar garantie te geven?
[ Voor 4% gewijzigd door larsiey op 04-10-2013 21:52 ]
Zullen we niet weer zo'n discussie gaan starten? Hoe de feiten zitten is op het internet genoeg over te vinden.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Nee.larsiey schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 21:51:
Is het niet wettelijk verplicht om 2 jaar garantie te geven?
Je kan zelf misschien ook wat moeite doen en even Googlen op "wettelijke garantie"-"Europa" etc. In plaats van je alles te laten voorkauwen door anderen.larsiey schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:26:
[...]
Een uitleg misschien?
Aan zoiets heb ik niks.
Verwijderd
Als je hem in het buitenland (engeland frankrijk duitsland bijv.) kooptlarsiey schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 23:26:
[...]
Een uitleg misschien?
Aan zoiets heb ik niks.
in het eerste jaar kun je naar een apple store etc gaan en dan wordt het onder garantie gemaakt.
in het tweede jaar heb je pech.
Daarom zeg ik dus, laat mensen het lekker zelf uitzoeken. Hoe de feiten zitten is op het net te vinden als je in staat bent naar iets te zoeken. Als iedereen maar iets gaat roepen krijg je een hoop onzin...Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:53:
[...]
Als je hem in het buitenland (engeland frankrijk duitsland bijv.) koopt
in het eerste jaar kun je naar een apple store etc gaan en dan wordt het onder garantie gemaakt.
In het tweede jaar geldt de garantie toch ook nog voor een EU toestel?Verwijderd schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 23:53:
[...]
Als je hem in het buitenland (engeland frankrijk duitsland bijv.) koopt
Volgens mij is het als volgt : Met een in nederland gekochte iphone kun je het eerste jaar overal terecht in elke apple store, of premium reseller in Nederland. In het tweede jaar verwijzen ze je door naar de winkel waar je hem gekocht hebt (mediamarkt, tmbobile store noem maar op).
Met een in Duitsland gekochte iphone kun je het eerste jaar overal terecht in elke apple store, of premium reseller in Nederland. In het tweede jaar weet ik het niet. Ik ga ervanuit dat ze wel regeltjes hebben waardoor je het tweede jaar geen garantie hebt.
Met een in Duitsland gekochte iphone kun je het eerste jaar overal terecht in elke apple store, of premium reseller in Nederland. In het tweede jaar weet ik het niet. Ik ga ervanuit dat ze wel regeltjes hebben waardoor je het tweede jaar geen garantie hebt.
Veel mensen kiezen ervoor hun iPhone te verzekeren. Het goedkoopste kan dat via Apple zelf, met de Apple care +. Die kost 99,-. Daarvoor heb je dus 2 jaar garantie en is hij 2 jaar verzekerd. Diefstal en verlies zit daar dan weer niet inbegrepen. Een t-mobile/ vodafone vraagt snel 11 euro per maand. Over 2 jaar gezien is dat dus een goede 264 euro.
Ik vind de Apple Care+ helemaal niet zo interessant. €99, €69 eigen risico en max 2 schadegevalen. Alleen die verhouding zou me al afschrikken.grannymark schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:28:
Veel mensen kiezen ervoor hun iPhone te verzekeren. Het goedkoopste kan dat via Apple zelf, met de Apple care +. Die kost 99,-. Daarvoor heb je dus 2 jaar garantie en is hij 2 jaar verzekerd. Diefstal en verlies zit daar dan weer niet inbegrepen. Een t-mobile/ vodafone vraagt snel 11 euro per maand. Over 2 jaar gezien is dat dus een goede 264 euro.
Ik heb die van mij bij de ANWB verzekerd. Iets van €40 p/j dacht ik.
http://www.anwb.nl/verzekeringen/mobiel-verzekering
Voor die 100 euro extra neem ik een 32gb ipv 16gb, maar ik kan me voorstellen dat ac+ voor veel mensen zekerheid biedt.grannymark schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:28:
Al blijft het natuurlijk raar dat je niet gewoon kunt zeggen dat je 2 jaar garantie hbt op je aankoop, zoals bij zon beetje alle andere merken
Garantie hangt niet af van een merk, maar van een winkel. Als je bij Apple koopt heb je twee jaar garantie. Als je ergens anders koopt hangt het er van af of die winkel zich aan z'n verplichtingen houdt. Dat zouden mensen moeten overwegen bij de aanschaf, ipv alleen naar de prijs en voorraad te kijken en achteraf te klagenJimmyJoness schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:24:
[...]
Voor die 100 euro extra neem ik een 32gb ipv 16gb, maar ik kan me voorstellen dat ac+ voor veel mensen zekerheid biedt.
Al blijft het natuurlijk raar dat je niet gewoon kunt zeggen dat je 2 jaar garantie hbt op je aankoop, zoals bij zon beetje alle andere merken
Die verzekering is puur diefstal in mijn ogen van de ANWB.fsfikke schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:29:
[...]
Ik vind de Apple Care+ helemaal niet zo interessant. €99, €69 eigen risico en max 2 schadegevalen. Alleen die verhouding zou me al afschrikken.
Ik heb die van mij bij de ANWB verzekerd. Iets van €40 p/j dacht ik.
http://www.anwb.nl/verzekeringen/mobiel-verzekering
Zou leuk zijn om te horen waarom?RickvN schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:41:
[...]
Die verzekering is puur diefstal in mijn ogen van de ANWB.

Die verzekering keert amper uit qua schades. Dus hier verzeker je je telefoon voor € 40eu per jaar alleen voor diefstal. Dus nog geen schades....
Als je schade hebt en bijvoorbeeld een nieuw scherm nodig hebt ben je met Apple Care+ dus het volgende kwijt bij schade:
Care+ €99 plus eigen risico €69 = €168
Bij ANWB: Nieuw scherm bij Apple: €150
Bij diefstal echter:
iPhone €799
Care+ €99
€898
Tegenover
ANWB: €40
ER €20
Care+ €99 plus eigen risico €69 = €168
Bij ANWB: Nieuw scherm bij Apple: €150
Bij diefstal echter: