Hoeveel je er voor kunt krijgen weet ik niet, maar laat je niet afbluffen met de marktwaarde, aangezien deze sowieso meer waard is dan market door de hoeveelheid blauw...Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:42:
Ik heb net deze knife unboxed, maar heb echt geen idee of ik wat goeds heb. Hoeveel zou ik hiervoor kunnen vragen/traden?
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=431669737
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=431669583
Als jullie meer foto's nodig hebben hoor ik het wel.
Feedback kan gegeven worden in Feedback op moderatie binnen Spielerij
[ Voor 79% gewijzigd door Gropah op 25-04-2015 13:13 ]
Mijn post ging toch over mijn ervaring in CS:GO? Ik heb er ook weinig begrip voor
Sowieso meer dan market want hij heeft behoorlijk wat blue op de PS. Mocht jij of een van je maten photoshop hebben even de volgende stappen doorlopen,maakt een pricecheck makkelijkerVerwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:42:
Ik heb net deze knife unboxed, maar heb echt geen idee of ik wat goeds heb. Hoeveel zou ik hiervoor kunnen vragen/traden?
http://www.reddit.com/r/G..._percentage_of_ch_knives/
Zelf heb ik de ballen verstand van case hardened knives, maar zie dat knives welke vergelijkbaar uitzien met die van jou, voor een 180/200 keys price checked zijn, mits 90+% blue. Zie bijvoorbeeld: http://www.reddit.com/r/G...case_hardened_mw_95_blue/
Market van dat ding is iets van 135 euri right? Ik gok zo rond de 170-200.. Heb er trouwens ook wel interesse in, gooi maar PM als je er vanaf wilt.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:42:
Die is MW he, en een stuk minder 'stained'xeroamd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:27:
[...]
Sowieso meer dan market want hij heeft behoorlijk wat blue op de PS. Mocht jij of een van je maten photoshop hebben even de volgende stappen doorlopen,maakt een pricecheck makkelijker
http://www.reddit.com/r/G..._percentage_of_ch_knives/
Zelf heb ik de ballen verstand van case hardened knives, maar zie dat knives welke vergelijkbaar uitzien met die van jou, voor een 190/200 keys price checked zijn. Zie bijvoorbeeld: http://www.reddit.com/r/G...case_hardened_mw_95_blue/
[ Voor 42% gewijzigd door mystiqu op 25-04-2015 14:29 ]
Mijn field tested (ook Butterfly Case Hardened) gaat voor E220 op de market, denk deze nog meer. Wat is de quality van deze?mystiqu schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:27:
[...]
Market van dat ding is iets van 135 euri right? Ik gok zo rond de 170.. Heb er trouwens ook wel interesse in
[ Voor 5% gewijzigd door Grotman op 25-04-2015 14:29 ]
FT, judging on his inventoryGrotman schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:28:
[...]
Mijn field tested (ook Butterfly Case Hardened) gaat voor E220 op de market, denk deze nog meer. Wat is de quality van deze?
Edit; market voor een FT non ST BF CH is 127. Denk dat 170-200 een mooie prijs is voor dit ding in items.
[ Voor 16% gewijzigd door mystiqu op 25-04-2015 14:35 ]
Net ook het gebeuren omtrent offtopic etc gelezen en wanneer ik de hoeveelheid posts en post data zie in het betting topic, lijkt hier vrij weinig animo voor te zijn. Tevens is het naar mijn mening een groot en belangrijk deel van de CSGO scene dus hoort het imho gewoon hier thuis. Offtopic geneuzel daargelaten natuurlijk.
Ja, maar het slowchatten is soms wel een beetje irritant. Dan krijg je groepjes mensen die steeds zinnetjes zeggen en grapjes maken waar anderen niks van snappen en worden het meer onder onsjes. Dat kan mooi via DM, mail of Steam of zo.xeroamd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:44:
Net ook het gebeuren omtrent offtopic etc gelezen en wanneer ik de hoeveelheid posts en post data zie in het betting topic, lijkt hier vrij weinig animo voor te zijn. Tevens is het naar mijn mening een groot en belangrijk deel van de CSGO scene dus hoort het imho gewoon hier thuis. Offtopic geneuzel daargelaten natuurlijk.
Mee eensch. Die zaken schaar ik dan ook onder het offtopic geneuzel.Grotman schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:47:
[...]
Ja, maar het slowchatten is soms wel een beetje irritant. Dan krijg je groepjes mensen die steeds zinnetjes zeggen en grapjes maken waar anderen niks van snappen en worden het meer onder onsjes. Dat kan mooi via DM, mail of Steam of zo.
@ Die BFK CH, ik neem aan dat jullie het over 170 tot 200 euro hebben. Ik zie knives met dit type patroon op Reddit voor anywhere van 150 tot 200 KEYS. Dus als ik de eigenaar was zou ik hem hier: http://www.reddit.com/r/GlobalOffensiveTrade/ laten pricechecken. Zitten een aantal CH kenners op welke behoorlijk gerespecteerd worden mbt hun pricechecks.
mystiqu schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:30:
[...]
FT, judging on his inventory![]()
Edit; market voor een FT non ST BF CH is 127. Denk dat 170-200 een mooie prijs is voor dit ding in items.
Oh lol, die van mij is Stattrak, was ik ff vergeten. Detailxeroamd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:57:
[...]
@ Die BFK CH, ik neem aan dat jullie het over 170 tot 200 euro hebben. Ik zie knives met dit type patroon op Reddit voor anywhere van 150 tot 200 KEYS. Dus als ik de eigenaar was zou ik hem hier: http://www.reddit.com/r/GlobalOffensiveTrade/ laten pricechecken. Zitten een aantal CH kenners op welke behoorlijk gerespecteerd worden mbt hun pricechecks.
En ik had het inderdaad over 220 Euro, geen keys. Maar dat is dus voor mijn ST.
[ Voor 37% gewijzigd door Grotman op 25-04-2015 15:03 ]
150/200 keys? Drie maanden terug misschien. Ik weet niet of je zelf een trader bent, maar de prijzen van skins zijn een grof stuk omlaag sinds een aantal weken. Op de trade subreddit zoeken heeft ook nul zin, tenzij je filtert op prijzen van de afgelopen week. De rest van de prijzen zijn outdated / niet relevant.xeroamd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 14:57:
[...]
Mee eensch. Die zaken schaar ik dan ook onder het offtopic geneuzel.
Daarnaast zijn CH knives moeilijk te PC'en. Zijn een flink aantal factoren die erbij van belang zijn zoals oa:
- kleur blauw (ice blue, dark blue, sky blue etc etc)
- patroon zelf (blauw aan een stuk, scattered, puntjes, punt van het mes, onderkant etc)
- hoeveel paars zit er door het blauw heen
- hoeveel goud / rood zit er doorheen
- quality + float van het mes
- hoeveelheid 'zwart' op het mes
Over het algemeen gesproken is skyblue / ice blue aan een stuk het meeste waard, specifiek bij MW en FN's met een lage float. Dit omdat er dan zo goed als geen zwart op het mes zit, plus dat het een 'enkelvoudig' patroon is aka een stuk blauw aan een stuk.
Taken into account de bovenstaanden factoren, blijf ik bij wat ik eerder zei. 85-100 keys ofwel 170-200 euro.
Just trollingSouLLeSSportal schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 12:48:
[...]
Ook wat overdreven het ging ook nergens over, en zeker niet over cs go zelf, maar over iets wat gezegd was over iemand of iets in die trant. heeft weinig met het topic te maken en vind ik persoonlijk ook niet nodig dat dat hier wordt gedaan. Daar is TS voor of maak dan een slowchat topic aan.
www.webshopmasters.nl
Ben zelf een trader met een inv van 1k+ en behoorlijk actief op Reddit en ben op de hoogte van de pricedrops in zijn algemeen maar ook bijvoorbeeld de bfk specifieke crash(mijn FN bfk slaughter net op tijd weg getrade).mystiqu schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 15:45:
[...]
150/200 keys? Drie maanden terug misschien. Ik weet niet of je zelf een trader bent, maar de prijzen van skins zijn een grof stuk omlaag sinds een aantal weken. Op de trade subreddit zoeken heeft ook nul zin, tenzij je filtert op prijzen van de afgelopen week. De rest van de prijzen zijn outdated / niet relevant.
Daarnaast zijn CH knives moeilijk te PC'en. Zijn een flink aantal factoren die erbij van belang zijn zoals oa:
- kleur blauw (ice blue, dark blue, sky blue etc etc)
- patroon zelf (blauw aan een stuk, scattered, puntjes, punt van het mes, onderkant etc)
- hoeveel paars zit er door het blauw heen
- hoeveel goud / rood zit er doorheen
- quality + float van het mes
- hoeveelheid 'zwart' op het mes
Over het algemeen gesproken is skyblue / ice blue aan een stuk het meeste waard, specifiek bij MW en FN's met een lage float. Dit omdat er dan zo goed als geen zwart op het mes zit, plus dat het een 'enkelvoudig' patroon is aka een stuk blauw aan een stuk.
Taken into account de bovenstaanden factoren, blijf ik bij wat ik eerder zei. 85-100 keys ofwel 170-200 euro.
Bfk met een hoog percentage blue gaan op het moment nog steeds voor 150+ keys mits gewild patroon en kleur(dwz ice en 90+%). Zijn zat recente trades op reddit te vinden gezien ik standaard altijd via 'Nieuwste' zoek. Ik ga niet vast lopen houden aan priceguides daar klopt sowieso al weinig van, laat staan met bijvoorbeeld CH. Iets als deze FT met 50% blue gaat al voor 95k http://steamcommunity.com...filedetails/?id=427345032 en dat is een trade van het laatste uur.
Mooi, dan weet je waar je het over hebt. Ik moet zeggen dat ik niet heel actief in de scene ben, maar die FT die je linkt is onzin. Z'n b/o is 95K ja, en daar krijgt ie m nooit voor verkocht.xeroamd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:05:
[...]
Ben zelf een trader met een inv van 1k+ en behoorlijk actief op Reddit en ben op de hoogte van de pricedrops in zijn algemeen maar ook bijvoorbeeld de bfk specifieke crash(mijn FN bfk slaughter net op tijd weg getrade).
Bfk met een hoog percentage blue gaan op het moment nog steeds voor 150+ keys mits gewild patroon en kleur(dwz ice en 90+%). Zijn zat recente trades op reddit te vinden gezien ik standaard altijd via 'Nieuwste' zoek. Ik ga niet vast lopen houden aan priceguides daar klopt sowieso al weinig van, laat staan met bijvoorbeeld CH. Iets als deze FT met 50% blue gaat al voor 95k http://steamcommunity.com...filedetails/?id=427345032 en dat is een trade van het laatste uur.
Het kan best zijn dat ie meer waard is als 100K, maar ik denk van niet. Uit ervaring kan ik zeggen dat het sowieso een bitch is om CH te traden, zeker degene die meer waard zijn als market, vandaar dat ik voorzichtig ben met een prijs erop zetten..
Noemen ze op Reddit niet voor niets Cancer Hardened, puur omdat ze zo lastig te traden zijnmystiqu schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:25:
[...]
Mooi, dan weet je waar je het over hebt. Ik moet zeggen dat ik niet heel actief in de scene ben, maar die FT die je linkt is onzin. Z'n b/o is 95K ja, en daar krijgt ie m nooit voor verkocht.
Het kan best zijn dat ie meer waard is als 100K, maar ik denk van niet. Uit ervaring kan ik zeggen dat het sowieso een bitch is om CH te traden, zeker degene die meer waard zijn als market, vandaar dat ik voorzichtig ben met een prijs erop zetten..
Niet per definitie een goede pc hoor. Ik gebruik PC's eigenlijk alleen maar voor een indicatie, verder verkoop ik mn shit waarvoor ik het wil verkopen.xeroamd schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:29:
[...]
Noemen ze op Reddit niet voor niets Cancer Hardened, puur omdat ze zo lastig te traden zijnDeze is sowieso above market en er zijn er waar aardig wat voor gevraagd kan worden, echter zoals ik in mijn eerste post aangaf, voor n goede PC reddit csgo trade.Hier zitten een aantal traders welke praktisch alleen in CH doen en deze kunnen ook een goede en betrouwbare pricecheck doen.
Aids csgolounge! Ik wilde gisteren heel m'n inventory op TSM zetten, maar mijn inventory kon niet worden ingeladen. Alles opnieuw ingesteld, alles gedaan wat de topics me aanraadde. Tien duizend keer op refresh gedrukt, maar nee. Anders had ik nu 1,5 keer mijn inventory gehad
Waarom biedt csgolounge een service aan die niet werkt?!
CSGoLounge Destroyer addon voor je browser en voor een paar eurie per maand een dedicated bot for betting(via csgl) en uw problemen verdwijnen als sneeuw voor de zonbbblije schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 21:03:
Aids csgolounge! Ik wilde gisteren heel m'n inventory op TSM zetten, maar mijn inventory kon niet worden ingeladen. Alles opnieuw ingesteld, alles gedaan wat de topics me aanraadde. Tien duizend keer op refresh gedrukt, maar nee. Anders had ik nu 1,5 keer mijn inventory gehadWaarom biedt csgolounge een service aan die niet werkt?!
We gaan een 5v5 fun match doen, gaan zo beginnen.
Stream op: http://www.twitch.tv/grim_be
Stream op: http://www.twitch.tv/grim_be
Steam: Grim
Da's wel vet. Zoiets moet er ook eens komen voor de mindere ranks
Volgens mij waren jullie allemaal MG1 up toch?
Allemaal MG1/2/Elite ja. Maar echt moeilijk was het niet.
Verwijderd
nee idd, ik ging sowieso lekker.NuCl3aR schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 23:55:
Allemaal MG1/2/Elite ja. Maar echt moeilijk was het niet.
De VOD's zijn te vinden op mijn twitch kanaal.
Helaas was er iets fout in mijn instellingen en werd mijn microfoon niet mee opgenomen. (Ondertussen opgelost).
Er zit best wat 'banter' in de video's. Allemaal goed bedoeld en om te lachen uiteraard, niet dat er iemand kwaad gaat worden.
Helaas was er iets fout in mijn instellingen en werd mijn microfoon niet mee opgenomen. (Ondertussen opgelost).
Er zit best wat 'banter' in de video's. Allemaal goed bedoeld en om te lachen uiteraard, niet dat er iemand kwaad gaat worden.
Wat ik beetje jammer vind dat als je op mm tegen mge~lem (hmr nog 4 wins te gaan jonguh
dan is je unranked ranked
) speelt ... dat ze veeeeeeeeeeeeeeeel meer met die autosniper spelen ...wat echt tering irritant is...
[ Voor 7% gewijzigd door TheAnthonyNL op 26-04-2015 09:58 ]
Nog een leuke van vorige week. Het hele andere team besloot te stoppen
En zojuist level-up naar Nova 2
Daadwerkelijk voor een normaal bedrag een hyper beast op weten te pikken via csgolounge. Het is dus nog mogelijk daar ondanks dat het overgrote deel uit highballers bestaat(Iemand die 320 keys voor een bayonet tiger tooth fn vraagt. Wait wut?). Mocht iemand van een MW man-o-war afwillen, mag diegene mij rustig een DM sturen
Dubbel
[ Voor 95% gewijzigd door xeroamd op 27-04-2015 00:41 ]
Inmiddels GN2.
En even terug mijn eerste AWP ace gehaald. Beetje geluk maar ach dat hoort er ook bij.
En even terug mijn eerste AWP ace gehaald. Beetje geluk maar ach dat hoort er ook bij.
Verwijderd
'Hahaha kijk ze allemaal in die tunnel wachten dan ook_A3 schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:17:
Inmiddels GN2.
[video]
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:27:
[...]
'Hahaha kijk ze allemaal in die tunnel wachten dan ook
Gisteren nog een geweldige pug 5vs5 met tweakers gedaan
.
Verwijderd
Misschien tijd voor een tweakers toernooi of iets ?
. En om het eerlijk te houden.
gewoon random 5 team generator.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2015 22:05 ]
Helemaal mee eensVerwijderd schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:04:
Misschien tijd voor een tweakers toernooi of iets ?. En om het eerlijk te houden.
Ik kan minisite er wel voor uitbreiden als we dit gaan doorzetten...
[ Voor 12% gewijzigd door TheAnthonyNL op 27-04-2015 22:22 ]
Tweakers LAN? Heeft er iemand een loods?TheAnthonyNL schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:22:
[...]
Helemaal mee eens.
Ik kan minisite er wel voor uitbreiden als we dit gaan doorzetten...
I'm innnnn. Voor beiden. LAN of online idc
Ik heb er nog 1 op mijn smurf, wat bied je?xeroamd schreef op zondag 26 april 2015 @ 22:38:
Daadwerkelijk voor een normaal bedrag een hyper beast op weten te pikken via csgolounge. Het is dus nog mogelijk daar ondanks dat het overgrote deel uit highballers bestaat(Iemand die 320 keys voor een bayonet tiger tooth fn vraagt. Wait wut?). Mocht iemand van een MW man-o-war afwillen, mag diegene mij rustig een DM sturen
Is FT....
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Wat is een normaal bedrag voor een hyperbeast? Ik wil er ook eentje
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Weet niet, maar ik zou wachtten. De prijs zal nog wel een hoop zakken denk ik.hmr schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:31:
Hah, dan ben ik ook van de partij
..En voor een toernooitje ook wel hoor
..En voor een toernooitje ook wel hoor
Goed idee! Ik doe tenminste mee, moet de tijd wel van tevoren afgesproken worden zodat iedereen kan.Verwijderd schreef op maandag 27 april 2015 @ 22:04:
Misschien tijd voor een tweakers toernooi of iets ?. En om het eerlijk te houden.
LAN is ook een leuk idee, dan ben ik er ook wel bij hopelijk.
Zelf denk ik dat het het beste zou zijn om het met een al bestaande lan te combineren, zoals bijvoorbeeld X-Life 18. X-Life 18 - Nucleair Reaction - 28-30 augustus
Nieuwe VAC wave heeft plaatsgevonden. 4de in de afgelopen maand ongeveer. Go Volvo! 
Ondertussen is CSGO weer gestegen van #10 most selling game naar #1.
Yay en ik ben nog altijd gold nova 2 ... FMLNuCl3aR schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:17:
Nieuwe VAC wave heeft plaatsgevonden. 4de in de afgelopen maand ongeveer. Go Volvo!
Je moet wel eerst een keertje winnen om te upranken.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:18:
[...]
Yay en ik ben nog altijd gold nova 2 ... FML
Krakaka shots fired
Na mijn 9x lose streak (zonder deranks thank god), heb ik : 1 draw, 5 wins, 4 loss ... dus vertel jij maar waar het aan ligt...NuCl3aR schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:19:
[...]
Je moet wel eerst een keertje winnen om te upranken.![]()
Krakaka shots fired
Message mij de volgende keer even via Steam, dan zal ik de volgende keer mee doen met mijn noob account.TheAnthonyNL schreef op maandag 27 april 2015 @ 17:14:
Gisteren nog een geweldige pug 5vs5 met tweakers gedaan.
Lijkt me überhaupt wel leuk om eens met 4 andere tweakers van mijn rank (MGE) eens te gaan knallen.
[ Voor 15% gewijzigd door Chrisz op 28-04-2015 11:21 ]
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
Raar, zal het verband met elkaar hebben?NuCl3aR schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:17:
Dankzij de banwaves ben je niet gederanked.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:20:
[...]
Na mijn 9x lose streak (zonder deranks thank god), heb ik : 1 draw, 5 wins, 4 loss ... dus vertel jij maar waar het aan ligt...
Dat was voor de banwaves ...
NOTE: http://www.reddit.com/r/G..._down_your_cpu_usage_and/
Als je nvidia's laatste update hebt geïnstalleerd is dit het zeker waard om even te lezen...
[ Voor 35% gewijzigd door TheAnthonyNL op 28-04-2015 11:46 ]
De banwaves zijn al een hele maand bezig. Dankzij deze frequente banwaves is het ook 'bewezen' dat je ranking gebaseerd wordt op de rest van de CSGO community.
Vele hackers zitten in de DMG+ ranks. Deze vallen allemaal weg (+influx nieuwe spelers) dus moeten deze ranks opgevuld worden. Daardoor stijgen mensen de afgelopen weken snel in rank om de hogere ranks terug op te vullen. Deranken gaat dus ook zelden gebeuren ivm 'vroeger' omdat je anders nog meer spelers in de lage regionen krijgt.
Verder moet je niet te serieus antwoorden op mijn posts wanneer er een '
Nee snap ik maar ik vind het raar dat iedereen gewoon lekker upranked en ik niet ...NuCl3aR schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:48:
[...]
De banwaves zijn al een hele maand bezig. Dankzij deze frequente banwaves is het ook 'bewezen' dat je ranking gebaseerd wordt op de rest van de CSGO community.
Vele hackers zitten in de DMG+ ranks. Deze vallen allemaal weg (+influx nieuwe spelers) dus moeten deze ranks opgevuld worden. Daardoor stijgen mensen de afgelopen weken snel in rank om de hogere ranks terug op te vullen. Deranken gaat dus ook zelden gebeuren ivm 'vroeger' omdat je anders nog meer spelers in de lage regionen krijgt.
Verder moet je niet te serieus antwoorden op mijn posts wanneer er een '' icoontje bij staat.
ts3.nehox.nl (<-teamspeak server) is the place to be.Xitro schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:20:
[...]
Message mij de volgende keer even via Steam, dan zal ik de volgende keer mee doen met mijn noob account.
Lijkt me überhaupt wel leuk om eens met 4 andere tweakers van mijn rank (MGE) eens te gaan knallen.
Geen idee met wie je meestal speelt maar het helpt wel als je meespeelt (en wint) met hogere ranks.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:49:
[...]
Nee snap ik maar ik vind het raar dat iedereen gewoon lekker upranked en ik niet ...
Hier tegenoverstaand krijgt je ELO zware klappen als je verliest met (veel) lager gerankede spelers.
nova master ~ master guardian 1/2 soms elite ... daar zal het zeker niet aan liggen...NuCl3aR schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:52:
[...]
ts3.nehox.nl (<-teamspeak server) is the place to be.![]()
[...]
Geen idee met wie je meestal speelt maar het helpt wel als je meespeelt (en wint) met hogere ranks.
Hier tegenoverstaand krijgt je ELO zware klappen als je verliest met (veel) lager gerankede spelers.
Heeft niks met winnen te maken in ieder geval, ik heb wel eens potten verloren terwijl ik dik bovenaan stond en ben daarmee een keer ge-upranked.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:49:
[...]
Nee snap ik maar ik vind het raar dat iedereen gewoon lekker upranked en ik niet ...
Wat ik wel altijd frapant vind is dat al mijn vrienden DMG zijn en ik MGE, maar ik schiet ze er wel allemaal uit.
Vanavond ben ik wel weer te vinden voor een paar potten knallen, al dan niet op mijn smurf (Anthony
).
Ben toch aan het kijken voor een nieuw beeldscherm! Allereerst omdat ik een twee scherm wil, maar ook omdat zo'n BenQ ding me echt prima lijkt. Hoop alleen dat mijn pc het trekt.
Als er alweer banwaves zijn geweest dan mag ik toch echt wel een keer naar DMG gaan
Ben toch aan het kijken voor een nieuw beeldscherm! Allereerst omdat ik een twee scherm wil, maar ook omdat zo'n BenQ ding me echt prima lijkt. Hoop alleen dat mijn pc het trekt.
Als er alweer banwaves zijn geweest dan mag ik toch echt wel een keer naar DMG gaan
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wellicht een tweedehandse XL2420T? Heb ik op dit moment ook, heerlijk 120hz. Iedereen die zegt dat er geen verschil is met 60hz is gek.hmr schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:56:
Is gisteren in de middag nog gelukt. Mocht je een MW hebben gehad, had ik 8 keys pure geboden(reguliere prijs).iLikeNoobies schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:05:
[...]
Ik heb er nog 1 op mijn smurf, wat bied je?
Is FT....
MW M4A1-S Cyrex en 10 keys pure voor een FT Hyper Beast.hmr schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 10:31:
Zelf intussen ook weer weten up te ranken naar MGE
Veel verschil nog tussen 120 en 144 hz?Xitro schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:05:
[...]
Wellicht een tweedehandse XL2420T? Heb ik op dit moment ook, heerlijk 120hz. Iedereen die zegt dat er geen verschil is met 60hz is gek.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nee, merk je vrijwel niet. Had hiervoor een samsung 2233rz.
Wel iets, niet heel erg merkbaar. De stap van 60hz naar 120hz is veel beter merkbaar.
Daarom wacht ik zelf even met de overstap naar een nieuw scherm als ze bijvoorbeeld met 240hz schermen uitkomen. Dacht dat die er wel al waren, Eizo Foris FG2421 bijvoorbeeld, maar die maakt van 120hz 240hz. Dus ik weet niet in hoeverre dat beter werkt.
G-Sync lijkt me overigens wel heel interessant, maar ik kijk nog even de kat uit de boom.
Dan ga ik opzoek naar een betaalbare 120hz.. lijkt me wel een vooruitgang!Scrtz schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:13:
[...]
Nee, merk je vrijwel niet. Had hiervoor een samsung 2233rz.
Op tweakers zag ik al twee advertenties staan, alleen beiden in een uithoek van Nederland...
Nog bedankt voor het lachen laatst scrtz.. rofl heb al een tijdje niet zo gelachen in een potje.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Van het weekend voor het eerst (eindelijk) naar Legendary Eagle gerankt... HYPEHYPE!!
Wel vreemd, ik speel vaak samen met één iemand. We zijn tegelijk gerankt naar DMG. Sindsdien hebben we altijd samen gespeeld, toch is hij nog DMG en ik LE. Zelf 3 wins verder, en hij is nog niet LE geworden.
Wel vreemd, ik speel vaak samen met één iemand. We zijn tegelijk gerankt naar DMG. Sindsdien hebben we altijd samen gespeeld, toch is hij nog DMG en ik LE. Zelf 3 wins verder, en hij is nog niet LE geworden.
[ Voor 5% gewijzigd door Madstorm op 28-04-2015 12:26 ]
I'm an Ironman!
MVP sterren tellen toch ook mee bij rank up?Madstorm schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:25:
Van het weekend voor het eerst (eindelijk) naar Legendary Eagle gerankt... HYPEHYPE!!
Ik snap het wel, kijk maar naar het resultaat van je potjes.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:20:
[...]
Na mijn 9x lose streak (zonder deranks thank god), heb ik : 1 draw, 5 wins, 4 loss ... dus vertel jij maar waar het aan ligt...
8 x loss (heb even de helft gepakt van je loss streak)
5 x win
1 x draw
Waarom zou je dan moeten upranken? je verliest meer dan je wint.
Snap niet zo goed dat mensen zo hard bezig zijn met ranks. Je moet gewoon lekker spelen en bepaald aspecten verbeteren. Ranks komen daarna vanzelf wel. We spelen toch voor onze plezier en niet voor ranks?
Oh ik speel ook voor plezier maar vind het gewoon karig dat als je elke potje goed presteert ik niet uprank terwijl andere dat wel doen... Zoals andere zeggen je kan ook ranken met een loss of draw.streafer schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:14:
[...]
Ik snap het wel, kijk maar naar het resultaat van je potjes.
8 x loss (heb even de helft gepakt van je loss streak)
5 x win
1 x draw
Waarom zou je dan moeten upranken? je verliest meer dan je wint.
Snap niet zo goed dat mensen zo hard bezig zijn met ranks. Je moet gewoon lekker spelen en bepaald aspecten verbeteren. Ranks komen daarna vanzelf wel. We spelen toch voor onze plezier en niet voor ranks?
positief k/d, mvp sterren en meestal top 3 als fragger.streafer schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:18:
Define goed presteren? want nogmaals aan je record zie ik dat niet.
Wanneer ik naar de hoeveelheid losses kijk vind ik het niet zo heel gek. Ook moet je er rekening mee houden dat wanneer de hoeveelheid gespeelde potten groter word, je meer wins dient te hebben om procentueel even ver te komen. Je kan inderdaad upranken met een loss of draw, maar dat is niet meer dan een delayed uprank van een van je voorgaande wins. Dat is geen uprank door het daadwerkelijke verliezen of drawen van die pot. 8 losses, 5 wins en 1 draw zie ik niet als rank up materiaal. Met zo'n track record heb je zelfs kans op een derank gezien de 8 losses zwaarder wegen dan de 5 wins.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:17:
[...]
Oh ik speel ook voor plezier maar vind het gewoon karig dat als je elke potje goed presteert ik niet uprank terwijl andere dat wel doen... Zoals andere zeggen je kan ook ranken met een loss of draw.
Het ELO systeem is helemaal gebaseerd op jou skill level tov die van de tegenstander. Daarom is het ook mogelijk te upranken bij een draw/loss. Je zal upranken als je een team verslaat met een hogere rank dan dat van jou. Je zal het zelfde gerankt blijven als je wint tegen gelijke ranks of verliest tegen hogere ranks. En je deranked als je verliest tegen gelijke ranks.
Tot nu toe alleen maar gespeeld tegen mensen die altijd hoger zijn dan mijn eigen rank...bbblije schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:23:
Het ELO systeem is helemaal gebaseerd op jou skill level tov die van de tegenstander. Daarom is het ook mogelijk te upranken bij een draw/loss. Je zal upranken als je een team verslaat met een hogere rank dan dat van jou. Je zal het zelfde gerankt blijven als je wint tegen gelijke ranks of verliest tegen hogere ranks. En je deranked als je verliest tegen gelijke ranks.
vertaald: ratio net boven 1, mvp sterren: 1-2, ik eindig altijd 2-3e... en ik verlies meer dan ik win.... Waarom rank ik niet up?TheAnthonyNL schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:20:
[...]
positief k/d, mvp sterren en meestal top 3 als fragger.
lol
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Dit komt alsnog door de 8 lossen tegenover de 5 wins. Wanneer er meer wordt verloren dan gewonen kun je onmogelijk upranken.TheAnthonyNL schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:24:
[...]
Tot nu toe alleen maar gespeeld tegen mensen die altijd hoger zijn dan mijn eigen rank...
Heb nog steeds vaak 1 of 2 gasten in mijn team zitten die er echt helemaal niks van bakken en maar enkele kills maken. Erg frustrerend als je zelf lekker op dreef bent. Ben inmiddels GN2 en had verwacht dat op deze ranks het wel meer gelijk zou zijn dan op silver.
Ach, iedereen heeft toch wel eens een dag waarop alles mis gaat / niks raakt. Ik in ieder geval wel, dus het gebeurt ook nog wel wanneer je LE bent. Het lijkt me meer frustrerend wanneer je team maten dan op je beginnen te zeuren / schelden.Viperke schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:36:
Heb nog steeds vaak 1 of 2 gasten in mijn team zitten die er echt helemaal niks van bakken en maar enkele kills maken. Erg frustrerend als je zelf lekker op dreef bent. Ben inmiddels GN2 en had verwacht dat op deze ranks het wel meer gelijk zou zijn dan op silver.
Meestal speel ik zelf met een 3 - 5 man premade dus heb ik zelf niet zo'n last van.
I'm an Ironman!
GN 2 is nog steeds erg laag. Naarmate je verder komt gaat (meestal) het niveau wel beetje om hoog... Er is maar één oplossing en dat is niet meer solo-queuenViperke schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:36:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat zou idd een oplossing kunnen zijn. Ben van Silver2 solo-queue naar GN2 gegaan. Wel zo'n 90+ competatives voor moeten winnen en ik wil niet weten hoeveel ik er verloren heb/gelijk gespeeldhmr schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:02:
[...]
GN 2 is nog steeds erg laag. Naarmate je verder komt gaat (meestal) het niveau wel beetje om hoog... Er is maar één oplossing en dat is niet meer solo-queuen
Ben in de tussentijd GNM, ben van mening dat ik die rang wel verdien, maar bij laatste SoloQ kwam ik in een full GNM team die nog niet eens callouts maakte... Met de aim van een silver 
Op het laatst was het 5v1, rekt de P90-only noob ons allemaal (3 mensen waaronder ik waren low en dood door pre-fire, de andere 2 probeerde heel hard de voet van de enemy te raken maar helaas 0 hits
Op het laatst was het 5v1, rekt de P90-only noob ons allemaal (3 mensen waaronder ik waren low en dood door pre-fire, de andere 2 probeerde heel hard de voet van de enemy te raken maar helaas 0 hits
Niet mee eens, als je met 2 andere (pre-made) speelt, kan het ook weer zijn dat je 2 van die enorme noobs in het team krijgt. Ik ben momenteel MGE en daar ben ik ook gekomen door SoloQ, het is altijd maar een beetje hopen op goede teammates die lekker samen kunnen spelen.hmr schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:02:
[...]
GN 2 is nog steeds erg laag. Naarmate je verder komt gaat (meestal) het niveau wel beetje om hoog... Er is maar één oplossing en dat is niet meer solo-queuen
Ik queue voornamelijk met 4 man erbij ..Xitro schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:56:
[...]
Niet mee eens, als je met 2 andere (pre-made) speelt, kan het ook weer zijn dat je 2 van die enorme noobs in het team krijgt. Ik ben momenteel MGE en daar ben ik ook gekomen door SoloQ, het is altijd maar een beetje hopen op goede teammates die lekker samen kunnen spelen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kortom; Er is maar één oplossing, altijd met 5 man pre-made spelen. Wel ****** om altijd 4 man erbij te moeten zoeken.
Ik moet vaker met de MAC-10 spelen
Aim van enemy tegenstanders was ver te zoeken, maar vond hem toch wel mooi...
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-xRjtXNMIa0&feature=youtu.be]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-xRjtXNMIa0&feature=youtu.be]
[ Voor 24% gewijzigd door Brogala op 28-04-2015 16:27 ]
SoloQ kan best, dan leer je tenminste je eigen skill te verbeteren. Speel gewoon op connector posities zodat je de map kan controleren. Ik speel altijd soloQ en ben inmiddels supreme dus daar kan het niet aan liggen.hmr schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:02:
[...]
Maar naar rank moet je niet veel kijken, je kan niet verwachten direct Global Elite te zijn. Ik speel al meer dan 10 jaar CS dus ik ga ook niet mijn niveau vergelijken met iemand die net is gestart.
Druk eens op shift man! Best handig.Brogala schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:27:
Ik moet vaker met de MAC-10 spelenAim van enemy tegenstanders was ver te zoeken, maar vond hem toch wel mooi...
[video]
Daarnaast, shitty teammates heb jij net zo hard als het andere team. Solo queue is opzich helemaal geen probleem, als je maar met een andere mind-set spelen gaat. Een 4vs5 hoeft helemaal geen verlies te zijn, en trolls heb jij net zo hard als het andere team.
Inderdaad alle 10 de game sense van een dooie vis.StevenzeN schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:06:
[...]
Druk eens op shift man! Best handig.
Daarnaast, shitty teammates heb jij net zo hard als het andere team. Solo queue is opzich helemaal geen probleem, als je maar met een andere mind-set spelen gaat. Een 4vs5 hoeft helemaal geen verlies te zijn, en trolls heb jij net zo hard als het andere team.
Ik heb dan ook nog maar 200 uur gespeeld hèNuCl3aR schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:24:
[...]
Inderdaad alle 10 de game sense van een dooie vis.
Waarom je op shift moet drukken snap ik niet echt, met SMG's rush ik eigenlijk altijd. Maar thanks voor de tip @steven!
WTF ik ben zo'n 15 wins kwijt en mijn rank is weg door inactiviteit?
En ik was eindelijk flink uit de zilver hell, wss zit ik er weer gelijk in.
En ik was eindelijk flink uit de zilver hell, wss zit ik er weer gelijk in.
[ Voor 43% gewijzigd door Terranova op 28-04-2015 21:20 ]
Speel 1 wedstrijd en alles komt weer terug.
Ik heb gister nog gespeeld...EnoRM94 schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:21:
Speel 1 wedstrijd en alles komt weer terug.
Dit komt allemaal door een lul die nu een vacation heeft....
Door die Beekie?HamburgerHenk schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:23:
[...]
Ik heb gister nog gespeeld...
Dit komt allemaal door een lul die nu een vacation heeft....
Snap niet waarom mensen nog met hem spelen nu
noobvraag: Wat is een VACaction?Eekhoornz0r schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 22:14:
[...]
Door die Beekie?
Snap niet waarom mensen nog met hem spelen nu
Als je een VAC ben ben je in principe op vakantie, alleen keer je nooit meer terug (naar die game)
Op de discussie Soloq vs premades:
Ik heb 2 accounts 1 voor premade en 1 voor die dronken nachten dat iedereen stopt maar ik door wil gaan.
(aangezien dat 50% van mijn games zijn had dat wel invloed op mn rank)
Het verschil tussen de accounts is maar 1 rank: MG en MG2 op mn main.
Solo q heb ik teams die geweldig spelen, soms een gast die alles caried, soms moet ik zelf carien en winnen we close, en soms verliezen we gewoon maximaal. Heb heel veel leuke games gehad soloq en leuke mensen ontmoet uit overal op de wereld. Spelen met randoms die ook deze game leuk vinden en zo leuke mensen ontmoeten is een van de gave dingen van CSGO.
Wil je 100% serieus spelen, doe dan niet solo q want dat kan gewoon niet, het is een team spel. Wil je lekker mm doen en leuke mensen ontmoeten en je geeft niks om je rank, dan is solo q soms nog leuke als met premades.
Ik vind beide leuk dus heb 2 accounts.
Als je voetbalt in een club of voetbalt op de camping op vakantie met wat randoms, beide kan super leuk en spannend zijn. een sluit het andere niet uit, maar je moet niet hetzelfde verwachten als premade game.
Ik heb 2 accounts 1 voor premade en 1 voor die dronken nachten dat iedereen stopt maar ik door wil gaan.
(aangezien dat 50% van mijn games zijn had dat wel invloed op mn rank)
Het verschil tussen de accounts is maar 1 rank: MG en MG2 op mn main.
Solo q heb ik teams die geweldig spelen, soms een gast die alles caried, soms moet ik zelf carien en winnen we close, en soms verliezen we gewoon maximaal. Heb heel veel leuke games gehad soloq en leuke mensen ontmoet uit overal op de wereld. Spelen met randoms die ook deze game leuk vinden en zo leuke mensen ontmoeten is een van de gave dingen van CSGO.
Wil je 100% serieus spelen, doe dan niet solo q want dat kan gewoon niet, het is een team spel. Wil je lekker mm doen en leuke mensen ontmoeten en je geeft niks om je rank, dan is solo q soms nog leuke als met premades.
Ik vind beide leuk dus heb 2 accounts.
Als je voetbalt in een club of voetbalt op de camping op vakantie met wat randoms, beide kan super leuk en spannend zijn. een sluit het andere niet uit, maar je moet niet hetzelfde verwachten als premade game.
[ Voor 10% gewijzigd door Berktoppie op 28-04-2015 23:28 ]
www.webshopmasters.nl
Dus gewoon een VAC-ban?
Maar snap niet waarom dat in zijn naam staat? Want heb nog met hem gespeeld 2 dagen geleden?
(ken hem overigens niet)
Maar snap niet waarom dat in zijn naam staat? Want heb nog met hem gespeeld 2 dagen geleden?
(ken hem overigens niet)
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic