Mattie, als jij wint! Krijg je een Phoenix case van mijhmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:51:
Willen jullie dit topic niet vervuilen met COD praat? COD is voor noobies!
Ontopic: Heb zojuist 36$ ingezet op K1CK, potential reward = 118,67$ (is alweer aan het zakken, was 128)
Als ik win ga ik twee nametags kopen voor Noobies en Dery.
COD4 is de laatste goede cod!hmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:51:
Ontopic: Heb zojuist 36$ ingezet op K1CK, potential reward = 118,67$ (is alweer aan het zakken, was 128)
Maar je rank wordt dus ook tijdens dat je nog geen rang heeft bepaald?
Je bent gold nova 1 ... waarom dan al een smurf gebruiken???Brogala schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:16:
Lol wat. Ik heb dus een smurf om te kijken in welke rang ik word ingedeeld en bij m'n 3de potje, speelde ik tegen 5(!) DMG's. Mijn team had ook wat MG's en een LE. We stonden dik voor maar helaas hebben we de laatste 5 rondes verloren en toen een draw![]()
Lijkt me niet meer dan normaal...Brogala schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:16:
Lol wat. Ik heb dus een smurf om te kijken in welke rang ik word ingedeeld en bij m'n 3de potje, speelde ik tegen 5(!) DMG's. Mijn team had ook wat MG's en een LE. We stonden dik voor maar helaas hebben we de laatste 5 rondes verloren en toen een draw![]()
Eerst en vooral zou het toch onlogisch zijn dat iemand die op DMG niveau speelt, maar nog niet geranked is, bij silvers moet blijven spelen?
Daarnaast is het hierdoor ook mogelijk om de rank nauwkeuriger te bepalen.
Jij krijgt een skin met "HMR REKT JE DE MOEDER" eropKimi-Alonso schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:09:
[...]
Mattie, als jij wint! Krijg je een Phoenix case van mij
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hahahahahaha en dan gewoon zo'n nova b(l)oom stick zettenhmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:20:
[...]
Jij krijgt een skin met "HMR REKT JE DE MOEDER" erop
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik sta altijd eerste al ik SoloQ, en 1/2 van de keer carry ik ook: dan heb ik op het einde bv. 80 punten en degene onder me 50. Dus ik vroeg me af wat voor een rang ik nou eigenlijk heb (gezien ik maar niet omhoog ga in rank).TheAnthonyNL schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:17:
[...]
Je bent gold nova 1 ... waarom dan al een smurf gebruiken???
@azzi, is inderdaad vrij normaal, misschien had ik het dan ook verkeerd verwoord. Ik had niet verwacht dat MM na 2 potjes al het idee had dat ik DMG was haha.
[ Voor 16% gewijzigd door Brogala op 22-04-2015 15:29 ]
Beide zou perfect zijnTheAnthonyNL schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:28:
Ik wil een case openen maar ... ik wil ook een knife.
Ja maar kans is 1% dat ik een knife krijg
lel, voor op m'n mes zekerhmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:51:
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Het is vermakelijk om te zien hoe snel men zichzelf vindt carry-en....Brogala schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:28:
[...]
Ik sta altijd eerste al ik SoloQ, en 1/2 van de keer carry ik ook: dan heb ik op het einde bv. 80 punten en degene onder me 50. Dus ik vroeg me af wat voor een rang ik nou eigenlijk heb (gezien ik maar niet omhoog ga in rank).
@azzi, is inderdaad vrij normaal, misschien had ik het dan ook verkeerd verwoord. Ik had niet verwacht dat MM na 2 potjes al het idee had dat ik DMG was haha.
@Noobies: "HMR REKT JE DE MOEDER"
[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 22-04-2015 15:55 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
"From HMR with LOVE"iLikeNoobies schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:39:
[...]
lel, voor op m'n mes zekerWat moet ik er op zetten?
Meh, die zet ik niet op mijn mes, die heeft al een coole tag. Mijn FN Cyrex daarentegen, die heeft nog een nametag nodighmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:54:
[...]
Het is vermakelijk om te zien hoe snel men zichzelf vindt carry-en....
Cyrex is primaiLikeNoobies schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:12:
[...]
Meh, die zet ik niet op mijn mes, die heeft al een coole tag. Mijn FN Cyrex daarentegen, die heeft nog een nametag nodig
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Vergeet de tags, dit verlies je, HR speelt afgelopen tijd toch beter dan verwacht.hmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:51:
Ach ik wil ook niet al te erg opschepperig klinkenhmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:54:
[...]
Het is vermakelijk om te zien hoe snel men zichzelf vindt carry-en....
ik vind die nieuwe AK skin in de Chroma 2 case wel mooi, denk dat ik die ga proberen te bemachtigen.
Ik begrijp best dat je vaak eerste in het team bent, maar denk eraan dat jouw goede games je bij blijven terwijl je de slechte juist vergeetBrogala schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:32:
[...]
Ach ik wil ook niet al te erg opschepperig klinkenMaar er zijn genoeg games dat ik meer dan dubbel zoveel punten heb.
Dit weekend vakantie dus kan ik weer volop nolife gamen!
YaY !!! We gonna rekt them all!markdm schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:40:
[...]
Ik begrijp best dat je vaak eerste in het team bent, maar denk eraan dat jouw goede games je bij blijven terwijl je de slechte juist vergeet.
[...]
Dit weekend vakantie dus kan ik weer volop nolife gamen!
Voeg me dan maar toe, dan nodig ik je volgende keer wel uit.
Dude, grammar nazi het is woensdag :D/
Zucht ... anyway iemand vanavond potje???
Na het trainen ben ik zeker in voor een paar potjes.TheAnthonyNL schreef op woensdag 22 april 2015 @ 16:57:
[...]
Zucht ... anyway iemand vanavond potje???
En na eergister ook echt alleen maar met (vaag) bekenden. Ik ben die schreeuwende russen zoooo ontzettend zat.
[ Voor 20% gewijzigd door hexta op 22-04-2015 16:58 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
DMG http://steamcommunity.com/profiles/76561198033125805
DMG http://steamcommunity.com/profiles/76561198165837578
MG2 http://steamcommunity.com/profiles/76561198147094933
Ben het meest te vinden op #1.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
http://steamcommunity.com/id/teupje/
[ Voor 27% gewijzigd door mystiqu op 23-04-2015 02:40 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hahahahahmr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:34:
GeT_RiPe <KinG of BaNaNas>
Is dat de neef van Juan? Blijkbaar is hij beter want Juan kon nog geen walvis raken op 2 meter afstand.
Steam: Grim
Nee dat is mister hmr himselfNuCl3aR schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:41:
[...]
Hahahaha![]()
Is dat de neef van Juan? Blijkbaar is hij beter want Juan kon nog geen walvis raken op 2 meter afstand.
FU Grim FUNuCl3aR schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:41:
[...]
Hahahaha![]()
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Jullie hebben het nog laat gemaakt! Maar zo te zien werd het er wel beter op!mystiqu schreef op donderdag 23 april 2015 @ 02:39:
Lekker avondje met tweakerts. Ben nou alleen op m'n acc die laag had moeten zijn, MGE. FML.
http://steamcommunity.com/profiles/76561198138560265/
*iemand die op mijn smurf wil spelen en het spel wil proberen (ja veel losses is een pre!)
[ Voor 29% gewijzigd door hmr op 23-04-2015 09:41 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb ook nog wel een smurfhmr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:38:
Ben overigens nog steeds opzoek naar iemand die nieuw is vwb CS:GO en op mijn smurf lekker een dagje wil klooien
Hij wil dat je zijn smurf lager rank maakt... door gewoon deagle of knife only te spelenbbblije schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:39:
[...]
Ik heb ook nog wel een smurfWat versta jij onder klooien? Mag ik boven?
Of gewoon nieuwe mensen wil laten ervaren hoe het is op hogere ranks
[ Voor 11% gewijzigd door TheAnthonyNL op 23-04-2015 10:10 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik kan het ook wel!hmr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:14:
Doe jij maar anthony, voor 10 losses krijg je van mij een m4a1-s Atomic Alloy
Het enige probleem is dat ik zelf te veel win
Voor een AWP Boom hebben we een dealhmr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:14:
Doe jij maar anthony, voor 10 losses krijg je van mij een m4a1-s Atomic Alloy
Iedereen kan het ... zo moeilijk is het niet. Gewoon als kip zonder kop mid rushen of gewoon trollen door teammates in molotov te zetten xD... Of gewoon random dmg doen xD.markdm schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:17:
[...]
Ik kan het ook wel!![]()
Het enige probleem is dat ik te veel win
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat doe je dan online op steam ... wacht nog op antwoordhmr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:20:
Je moet er tijd voor hebben, en dat heb ik overdag niet.. ^^
TheAnthonyNL schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:18:
[...]
Iedereen kan het ... zo moeilijk is het niet. Gewoon als kip zonder kop mid rushen of gewoon trollen door teammates in molotov te zetten xD... Of gewoon random dmg doen xD.
Maar eigenlijk vind ik het toch best flauw, je verpest toch 10 games voor random teammates.hmr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:20:
Je moet er tijd voor hebben, en dat heb ik overdag niet.. ^^
Ja klopt ... maar hoe vaak heb je het zelf niet meegemaakt??? Anyhow ... DEAGLE ONLY FTW!!!markdm schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:23:
[...]
[...]
Maar eigenlijk vind ik het toch best flauw, je verpest toch 10 games voor random teammates.
Computer staat gewoon aan de hele dag nog thuis..TheAnthonyNL schreef op donderdag 23 april 2015 @ 10:23:
[...]
Wat doe je dan online op steam ... wacht nog op antwoord.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Denk je even voor je weg gaat snel rondje cs, hebben we bij potje 3 al een disconnect terwijl de pistol round als T verloren hebben op Dust II.
Daarna werd 15-10 gewonnen ^^. We need more bots in the early game. "wat een heerlijke solo que"
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2015 10:49 ]
Jaja. Ratje. 'Ja we wachten tot hij geplant heeft en winnen de volgende ronde ipv deze (5v1), dan krijgt die rager van hun een comp ban. Bom is geplant, staan met 5 CT's om die ene T heen. Wat doet hmr... De killwhore uithangen om verdomme een puntje boven mij te komenhmr schreef op donderdag 23 april 2015 @ 08:55:
[...]
FU Grim FUGister wel een potje een 30 bomb gedropt en dat potje met ColORzzZZ was ik eerste
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(insiders JOEK)
Zelf ben ik momenteel Supreme. Maar wat vervelend allemaal die hackers. Gisteren een pot gespeeld en was gewoon tijdsverspilling. Tegenstander begon vanaf de 1e ronde dik te hacken. Zowel aimbot als wallhack.
Wat gebeurd er vervolgens, activeert iemand in mijn team zijn aimbot en wallhack. Gaat gewoon helemaal nergens meer over. Waarom heeft Steam het nog niet voor elkaar dat deze gasten gewoon gebanned worden.
Gasten met 76 uur, spelend tegen Supreme en Eagles... Spel word verpest door deze mensen.
Sorry maar dat moest ik toch even kwijt
Hier een link, heb de game even gedownload en opgenomen met me telefoon. Maar dit is duidelijk genoeg om te zien hoe deze gasten hacken!
https://www.youtube.com/watch?v=UUoyI4Lc6dg
Voel je vrij om mij toe te voegen aan je Friends list:
http://steamcommunity.com/profiles/76561197962614816/
Inmiddels Nova 1. Het scheelt blijkbaar als je van je Intel graphics onboard videokaart naar een r9 270x gaat.
Inloggen met steam en dan je rank setten en dan zie je gelijk welke andere mensen van hier dezelfde rank hebben of hoger
Kon eigenlijk niet vinden waar jullie altijd spelen. Of heb ik eroverheen gelezen in de TS?
Bovenaan de mini site staat een teamspeak link daar vind je ons meestal wel en anders gewoon via vriendenlijst inviten.svdheuvel schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:51:
Been there done that![]()
Kon eigenlijk niet vinden waar jullie altijd spelen. Of heb ik eroverheen gelezen in de TS?
Ge-nie-ten! ESEA en/of FaceIt ga ik pas spelen rond de eagle rank.svdheuvel schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:04:
[...]
Nevermind. natuurlijk is het gewoon matchmaking wat er gespeeld wordt.
Ben er niet helemaal bij vandaag.
Ik dacht dat het meeviel vergeleken met League, maar gister 3 potjes gespeeld, en 3 verloren. Terwijl ik voor mijn gevoel tegen MG1 zat aan te hikken. 2 potjes de eerste 4/5 rondes een afker. Daarna met zijn premade express blocken/flashen. Ook onmogelijk om te kicken want die premade vote toch no. Super vervelend. Niet geheel toevallig dat het allemaal Russen waren.
Waarom ga je dan nog solo que ... speel gewoon met ons/andere nederlanders waar je tenminste van op aan kan.StevenzeN schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:14:
Wat een ontzettende eikels zitten er tussen zeg!
Ik dacht dat het meeviel vergeleken met League, maar gister 3 potjes gespeeld, en 3 verloren. Terwijl ik voor mijn gevoel tegen MG1 zat aan te hikken. 2 potjes de eerste 4/5 rondes een afker. Daarna met zijn premade express blocken/flashen. Ook onmogelijk om te kicken want die premade vote toch no. Super vervelend. Niet geheel toevallig dat het allemaal Russen waren.
Ik speel meestal s'avonds laat nog paar potjes en dan valt et me op dat het volk wat normaler is. Meestal Duitsers of Scandinaviërs, goed te doen soloTheAnthonyNL schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:43:
[...]
Waarom ga je dan nog solo que ... speel gewoon met ons/andere nederlanders waar je tenminste van op aan kan.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Verwijderd
5 matches vandaag, 3 matches waren solo maar eentje verloren we hadden nauwelijks communicatie maar dat was dan ook alles. Vandaag ook 2 matches gehad met een bot aan onze kantTheAnthonyNL schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:43:
[...]
Waarom ga je dan nog solo que ... speel gewoon met ons/andere nederlanders waar je tenminste van op aan kan.
laat ze iig enigzins normale wapens kopen, geen shotguns etc terwijl ze ook prima andere wapens kunnen halen.Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:32:
[...]
5 matches vandaag, 3 matches waren solo maar eentje verloren we hadden nauwelijks communicatie maar dat was dan ook alles. Vandaag ook 2 matches gehad met een bot aan onze kant"wel gewonnen
" @Valve een bot met 12k aan money
give us more control #*&#%_
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Het probleem dat mensen dan gekicked worden omdat een bot beter zou zijn, dat wil Valvr niet. Een bot hoort hierom heel slecht te zijn. Het moet haast onmogelijk zijn om meer te hebben aan een bot dan aan een teammate.SouLLeSSportal schreef op donderdag 23 april 2015 @ 17:55:
[...]
laat ze iig enigzins normale wapens kopen, geen shotguns etc terwijl ze ook prima andere wapens kunnen halen.
Verwijderd
Een simpel detectie algoritme kan dit zo oplossen.markdm schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:01:
[...]
Het probleem dat mensen dan gekicked worden omdat een bot beter zou zijn, dat wil Valvr niet. Een bot hoort hierom heel slecht te zijn. Het moet haast onmogelijk zijn om meer te hebben aan een bot dan aan een teammate.
Nou als de bot heel slecht hoor te zijn laat hem teminsten op zijn spawn staan zucht...
Stay in this position still walks towards the front where the AWP is aiming
Ik had laatst wel een bot die 3 kills had met een granaat.Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:13:
[...]
Een simpel detectie algoritme kan dit zo oplossen.
Nou als de bot heel slecht hoor te zijn laat hem teminsten op zijn spawn staan zucht...
Stay in this position still walks towards the front where the AWP is aiming
Het irritantste is dat ze bijna altijd direct mid rushen, en 'hold this postion' niet vaak werkt.
Zo dan, vandaag maar eens Master Guardian 2 aangetiktSorbo schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:49:
Pff, ik ben twee weken geleden geopereerd en het lijkt wel alsof ze een aimbot geplaatst hebben![]()
Ben in 4 games tijd van GN1 naar GNM gegaan, en heb nu ook alweer een win of 4-5 en 1 loss bijgeschreven. Hopelijk binnenkort een keer MG aantikken, zou de eerste keer zijn
Ik merk dat mijn aim een stukje beter geworden is, mijn situational awareness wat beter is, maar dat ik nog ernstig tekort kom in mijn rotates en positionering, en dat ik nu zo veel dust2 heb gespeeld dat ik veel te weinig kennis van andere maps heb
Mochten jullie dus zin hebben om een keer samen te stampen, stuur gerust een invite
Ik raak de laatste week helemaal niks meer met een awp. Twijfel of het nou aan mij of aan cs:go ligtTheAnthonyNL schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 07:26:
Heb het gevoel dat sinds die scout bug weg is de awp ook iets is aangepast... quickscope hits zijn gewoon niet meer raak. Was vorige week nog wel...
Rustig peaken en schieten raak ik wel gewoon alles maar een rushed quick scope niet meer... zal vanavond nog wel eens proberen wss was de hitreg op de server gewoon ruk...Brogala schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 07:57:
[...]
Ik raak de laatste week helemaal niks meer met een awp. Twijfel of het nou aan mij of aan cs:go ligt
Wees blij dat je uberhaupt kan reporten, wat voor andere FPS shooters hebben uberhaupt zo'n systeem?streafer schreef op donderdag 23 april 2015 @ 18:41:
Jammer dat er geen goed report systeem is voor hackers. Heb mooie demo gemaakt van iemand die overduidelijk een aimbot heeft.. kan je niks anders doen dan alleen reporten... Shame on you Valve
Alsof andere ontwikkelaars wel een mailadresje hebben voor die ene cheater die jij 'te pakken' hebt. Dat boeit ze geen fuck hoor, in verhouding doet valve er tegenwoordig vrij veel aan door hun VAC te updaten.
Nou bij LOL werkt het wel gewoon om spelers te reporten en video's op te sturen. Dus schijnbaar kan het wel.Scrtz schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:49:
[...]
Wees blij dat je uberhaupt kan reporten, wat voor andere FPS shooters hebben uberhaupt zo'n systeem?
Alsof andere ontwikkelaars wel een mailadresje hebben voor die ene cheater die jij 'te pakken' hebt. Dat boeit ze geen fuck hoor, in verhouding doet valve er tegenwoordig vrij veel aan door hun VAC te updaten.
Bij cod4 destijds waren er (onafhankelijke) ban-systemen. Veel servers installeerden dan een soort plugin op hun server die elke speler die joinede screenede (volgens zijn GUID) en keek of hij in de blacklist voorkwam.Scrtz schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 11:49:
[...]
Wees blij dat je uberhaupt kan reporten, wat voor andere FPS shooters hebben uberhaupt zo'n systeem?
Je kon daar ook spelers reporten en een demo submitten.
In competitive was er zelfs nog een beter systeem. Je demo was je VERPLICHT om te uploaden na elke match. Als er iets louche was werd dit sowieso gedetecteerd
(note: demo in cod4 is niet hetzelfde als gewoon een filmpje opgenomen)
CoD4 maakte gebruik van PunkBuster als ik me niet vergis. ESL had wel zijn eigen anti-cheat die extra draaide via een client net zoals dat ook gebeurd bij ESEA (niet 100% zeker).azziplekkus schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:16:
[...]
Bij cod4 destijds waren er (onafhankelijke) ban-systemen. Veel servers installeerden dan een soort plugin op hun server die elke speler die joinede screenede (volgens zijn GUID) en keek of hij in de blacklist voorkwam.
Je kon daar ook spelers reporten en een demo submitten.
In competitive was er zelfs nog een beter systeem. Je demo was je VERPLICHT om te uploaden na elke match. Als er iets louche was werd dit sowieso gedetecteerd
(note: demo in cod4 is niet hetzelfde als gewoon een filmpje opgenomen)
Er was niet echt een 'competitive' in CoD4. Het hing allemaal af van de regels van de 'ladders' waar je op speelde. Meestal was de regel dat je moest uploaden wanneer de tegenstander hier om vroeg.
Steam: Grim
Punkbuster was niet serieus te nemen... Toen het cod4 nog wél ondersteunde werkte het maar tegen 10% van de cheats. Maar korte tijd nadat er een nieuwe cod uitkwam, stopte punkbuster met cod4 ondersteunen -_-" Veel spelers werden toen gekicked van servers omdat hun punkbuster niet meer up to date was (want updaten ging niet meer via de gebruikelijke weg)NuCl3aR schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:53:
[...]
CoD4 maakte gebruik van PunkBuster als ik me niet vergis. ESL had wel zijn eigen anti-cheat die extra draaide via een client net zoals dat ook gebeurd bij ESEA (niet 100% zeker).
Er was niet echt een 'competitive' in CoD4. Het hing allemaal af van de regels van de 'ladders' waar je op speelde. Meestal was de regel dat je moest uploaden wanneer de tegenstander hier om vroeg.
Wat ik bedoelde waren van die sites zoals GCCStream. Die werken (als ik me niet vergis) nog altijd, en je kan er een demo submitten!
EDIT: een competitive cod4 as er zeker wel. Alleen was er geen matchmaking systeem zoals csgo dat heeft.
In het begin was CB de league voor competitive cod4, later werd dat CG.
[ Voor 8% gewijzigd door Opifex op 24-04-2015 15:09 ]
http://www.hltv.org/news/14801-orbit-unveil-new-team
Moet wel mn weddenschap strategie aangepassen met nieuwe formule.
Oude formule:
If > ChrisJ plays > Bet all in
If> Chrisj Plays not> Small Bet
Nieuwe Formule
If> Orbit Plays > Bet all in
If>Orbit Plays not> small Bet
If> orbit plays with Chrisj as standing: Sell house, sell car, sell girlfriend and go uber max allin
[ Voor 58% gewijzigd door Berktoppie op 24-04-2015 15:21 ]
www.webshopmasters.nl
Die gasten houden het toch nog geen 2 maanden vol, zoals altijd..Berktoppie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:18:
Deze railbird is happy! Orbit laat nieuwe team zien! Eindelijk een NL-BE "pro" team
http://www.hltv.org/news/14801-orbit-unveil-new-team
Moet wel mn weddenschap strategie aangepassen met nieuwe formule.
Oude formule:
Nieuwe Formule
If> Orbit Plays > Bet all in
If>Orbit Plays not> small Bet
If> orbit plays with Chrisj as standing: Sell house, sell car, sell girlfriend and go uber max allin
Waarom ga jij niet in een team dan?Scrtz schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:25:
[...]
Die gasten houden het toch nog geen 2 maanden vol, zoals altijd..
www.webshopmasters.nl
Mwa, probleem is dat teams het niet vol kunnen houden, en hollanders in het algemeen nogal egoïstisch zijn en allemaal denken de beste te zijn. Als het dan even minder gaat kicken ze weer de eerste de beste, of de ander raakt weer ongemotiveerd.Berktoppie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:01:
Ik verwacht er zelf niet zo veel van, maar baalde dat ChisJ de enige speler is waar we als NL'ers "trots" op kunnen zijn. Zo slecht zijn we nou toch ook weer niet? Hopelijk is dit een leuk opstapje naar meer NL teams
Verder denk ik dat de benelux te 'nuchter' is om echt hun jeugd/schoolleven te riskeren om 'pro' te worden, denk dat er teveel prestatiedrang achter een fatsoenlijke opleiding zit (iig in NL).
Verwijderd
Niet alleen prestatiedrang, maar ook geforceerd een opleiding volgen. Tot je 21e(?) of iig een mbo niveau diploma. veel kans om veel tijd te stoppen in streamen, gamen e.d. is lastig hier.Scrtz schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:43:
[...]
Mwa, probleem is dat teams het niet vol kunnen houden, en hollanders in het algemeen nogal egoïstisch zijn en allemaal denken de beste te zijn. Als het dan even minder gaat kicken ze weer de eerste de beste, of de ander raakt weer ongemotiveerd.
Verder denk ik dat de benelux te 'nuchter' is om echt hun jeugd/schoolleven te riskeren om 'pro' te worden, denk dat er teveel prestatiedrang achter een fatsoenlijke opleiding zit (iig in NL).
Daarnaast is gamen nog altijd een 'hobby' voor diegenen die nog nooit een pro wedstrijd hebben gezien met al het publiek en prijzen die er bij komen. het is een beetje verboden beroep nog.Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:45:
[...]
Niet alleen prestatiedrang, maar ook geforceerd een opleiding volgen. Tot je 21e(?) of iig een mbo niveau diploma. veel kans om veel tijd te stoppen in streamen, gamen e.d. is lastig hier.
Moniez???Berktoppie schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:23:
[...]
Heb je wel vaker last van, komt wel goed jonge
Bedankt voor je moniez btw
Er zijn dus berichten van ons verwijderd, dat zie ik als censuur en ik ben principieel tegen censuur!
Tweaker Mod = Censuur Nazi.....
Laatste keer dat jullie mij op tweakers zien
Tijd voor een NL csgo community
[ Voor 68% gewijzigd door Berktoppie op 25-04-2015 11:57 ]
www.webshopmasters.nl
Ik ben het hier niet helemaal mee eens hoor, dit topic is bedoelt om over Csgo te praten, en dus niet slowchat, over elkaar en ander gezellig gepraat.Berktoppie schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:46:
Dus...... Tijd voor een nieuwe community?... Als je als niet mag slow chatten OVER counterstrike... gezellig die mods hier van Tweakers...valt me vies tegen:
Er zijn dus berichten van ons verwijderd, dat zie ik als censuur en ik ben principieel tegen censuur!
Laatste keer dat jullie mij op tweakers zien![]()
Ik ben dan voor het idee om een Csgo slowchat forum aan te maken waarin we wel volledig vrij kunnen praten, maar niet dit topic te veel volspammen waar sommige niet op zitten te wachtten.
-edit-
Ik zeg niet dat ik het goed vind dat het verwijderd wordt, maar dat ik wel begrijp waarom en wat wij daar aan kunnen doen.
[ Voor 7% gewijzigd door markdm op 25-04-2015 12:29 ]
Verwijderd
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=431669737
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=431669583
Als jullie meer foto's nodig hebben hoor ik het wel.
Ook wat overdreven het ging ook nergens over, en zeker niet over cs go zelf, maar over iets wat gezegd was over iemand of iets in die trant. heeft weinig met het topic te maken en vind ik persoonlijk ook niet nodig dat dat hier wordt gedaan. Daar is TS voor of maak dan een slowchat topic aan.Berktoppie schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 11:46:
Dus...... Tijd voor een nieuwe community?... Als je als niet mag slow chatten OVER counterstrike... gezellig die mods hier van Tweakers...valt me vies tegen:
Laatste keer dat jullie mij op tweakers zien![]()
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic