Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.820 views

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 12:49
hmr schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:37:
Maintenance... wilde net even 180 euro inzetten op jackpot :p
Heb iets van 48,- ingezet vlak voor de maintenance :(
Oei, wie weet REK ik je wel :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 19:04
Nice! Ik zoek me altijd de pleuris naar goede video's voor smokes en flashes. Dit is echt ideaal om de smokes weer even snel op te halen of nieuwe bij te leren!

-edit- dit is dus typisch huiswerk voor de tweakers crew :) Leer wat van die nieuwe smokes! Als meer van ons goed kunnen smoken/flashen zijn we al een heel eind in het voordeel.

[ Voor 21% gewijzigd door tummeke393 op 21-04-2015 16:03 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

tummeke393 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:02:
[...]

Nice! Ik zoek me altijd de pleuris naar goede video's voor smokes en flashes. Dit is echt ideaal om de smokes weer even snel op te halen of nieuwe bij te leren!

-edit- dit is dus typisch huiswerk voor de tweakers crew :) Leer wat van die nieuwe smokes! Als meer van ons goed kunnen smoken/flashen zijn we al een heel eind in het voordeel.
Dit is ook een lekkere playlist YouTube: CS:GO Become a better player

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

tummeke393 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:02:
[...]

Vooral in de lagere ranks zie je veel faal nades, ik soms ook moet ik bekennen maar meer dat ik de worp niet goed doe en dan net dat randje raak op bv dust II of te ver gooi en de smoke maar half de doorgang bedekt etc. Men vergeet hoe effectief een goed geplaatste smoke nade kan zijn om de tegenstanders te stoppen in een rush. :) helemaal als je er heel snel of iemand anders een flash achteraan slingert.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Randleman
hmr schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:48:
Oei, wie weet REK ik je wel :p
wtf snap er niks van. Er stond dat ik 1 item deposit heb. Maar ik zie in de lijsten nergens mijn naam staan?

• frye
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:52
In 1.6 werden amper smokes gebruikt... Je kon er toch door kijken (16bit :+ )

De impact nu is dus een stuk groter met smokes.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Randleman schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:49:
[...]

Is nu €48,xx op de steam market.
Interesse in het ruilen van een aantal skins voor die knife?

Dayum ik wil een knife, maakt me niet uit welke :')

• Randleman
StevenzeN schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:27:
[...]

Interesse in het ruilen van een aantal skins voor die knife?

Dayum ik wil een knife, maakt me niet uit welke :')
Kan hem pas de 28e ruilen :'(

• StevenzeN
Randleman schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:29:
[...]

Kan hem pas de 28e ruilen :'(
Dat is geen probleem, ik wacht wel even.

Steam username is Stevenzen, kijk maar even of je er iets tussen ziet wat je aanspreekt. Afgezien van die Asiimov AWP :$

• Randleman
StevenzeN schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:37:
[...]

Dat is geen probleem, ik wacht wel even.

Steam username is Stevenzen, kijk maar even of je er iets tussen ziet wat je aanspreekt. Afgezien van die Asiimov AWP :$
Ik zie wel wat leuke dingen maar dan ben je al gauw alle mooie items kwijt :+ (behalve de asiimov dan)

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-11 16:22

Sorbo

Uw hulp in huis!

Pff, ik ben twee weken geleden geopereerd en het lijkt wel alsof ze een aimbot geplaatst hebben :+

Ben in 4 games tijd van GN1 naar GNM gegaan, en heb nu ook alweer een win of 4-5 en 1 loss bijgeschreven. Hopelijk binnenkort een keer MG aantikken, zou de eerste keer zijn :D

• Randleman
Sorbo schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:49:
Pff, ik ben twee weken geleden geopereerd en het lijkt wel alsof ze een aimbot geplaatst hebben :+

Ben in 4 games tijd van GN1 naar GNM gegaan, en heb nu ook alweer een win of 4-5 en 1 loss bijgeschreven. Hopelijk binnenkort een keer MG aantikken, zou de eerste keer zijn :D
Succes :D

Als mensen me willen toevoegen om samen te spelen: mijn username is randlemann

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Sta te wachten op speel vriendjes, maar die klote GTA release verpest mn halve steam friend list.

iLikeNoobies,Dery, Merijn, Joolz, allemaal sneue overloperts

Ik hoop dat Rockstar GTA kapot patched

www.webshopmasters.nl

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik heb om te testen toch eens een wapen gepaint en in de Workshop gegooid.
Wat een gedoe zeg, met bankgegevens en belastinggegevens, terwijl ik toch betwijfel of ik er ooit een cent voor zal vangen. :')

Als jullie hem liken zou ik het erg waarderen. :P

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=429543473

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hexta schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:12:
Ik heb om te testen toch eens een wapen gepaint en in de Workshop gegooid.
Wat een gedoe zeg, met bankgegevens en belastinggegevens, terwijl ik toch betwijfel of ik er ooit een cent voor zal vangen. :')

Als jullie hem liken zou ik het erg waarderen. :P

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=429543473
ligt het aan het plaatje of ziet die skin er zo wobbly uit bij de eject side?

Verwijderd

Berktoppie schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:00:
Sta te wachten op speel vriendjes, maar die klote GTA release verpest mn halve steam friend list.

Sorry<3

• hexta
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:17:
[...]

ligt het aan het plaatje of ziet die skin er zo wobbly uit bij de eject side?
ligt aan het plaatje.
Had eigenlijk beter een plaatje kunnen maken in 3ds max :') Dit plaatje is wel erg lelijk.
Maar bedankt voor het kijken/liken :D
Ik kijk later wel een keer of ik er een mooiere render van kan maken. Dit is ook tijdens het bekijken maar snel op printscreen gedrukt.

[ Voor 21% gewijzigd door hexta op 21-04-2015 17:22 ]

Verwijderd

Ik heb alleen gestemd omdat ie ook daadwerkelijk best vet is!

• hexta
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:22:
Ik heb alleen gestemd omdat ie ook daadwerkelijk best vet is!
:D thnx _O_
Voor een eerste poging vind ik hem ook best oke eigenlijk :P

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hexta schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:20:
[...]

ligt aan het plaatje.
Had eigenlijk beter een plaatje kunnen maken in 3ds max :') Dit plaatje is wel erg lelijk.
Maar bedankt voor het kijken/liken :D
Ik kijk later wel een keer of ik er een mooiere render van kan maken. Dit is ook tijdens het bekijken maar snel op printscreen gedrukt.
wellicht handig idd, nu doet het plaatje de skin niet veel eer aan, terwijl die lang niet slecht is nee :)

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

hexta schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:23:
[...]

:D thnx _O_
Voor een eerste poging vind ik hem ook best oke eigenlijk :P
Kijk anders eens hoe andere hun werk presenteren! Aanzichten, In-game screenshot, verschillende wear states.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03

Tja ik heb je dit weekend niet gezien iig...

Add me on Steam

Helemaal mee eens.
maar ik ben je speel vriend niet meer?
Dat is toch wel erg jammer.

Steam: Ryada.

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-11 20:31
Met de release van GTA gingen de prijzen in vrije val. Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar chroma cases te kopen voor 20 cent (ipv. 50 a 60 cent), met het gedacht om ze later met een klein beetje winst te verkopen (I know, dit is klein bier in vergelijking met de knives van honderden euro's die jullie verhandelen).

Maar nu zie ik dat ze weer gezakt zijn! Voor 15 cent gaan ze zelfs!
Zouden deze nog stijgen? Als de kans reëel is dat ze nog stijgen overweeg ik om er nog een paar extra te kopen.

• Berktoppie
wambamNL schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:54:
[...]

Helemaal mee eens.
maar ik ben je speel vriend niet meer?
Dat is toch wel erg jammer.
Jij bent geen overloper _/-\o_

www.webshopmasters.nl

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 19:55
Ik acht de kans zeer klein dat de chroma cases nog gaan stijgen, ze zullen eerst zakken naar 4 cent en pas als de droprate lager word zullen ze weer stijgen maar dat zal zo'n jaar duren denk ik.
Haha nee.
spel kan van mij nog zo goed zijn ik ga het niet spelen.
gister wel leuk een 1v5 awp clutch gehad. Domme mensen die pushen als ze de bom down hebben zodra ik 1 kill heb.
de enige random in het team deed zowat een huwelijk aanzoek 8)
helaas die game wel verloren.
hadden we makkelijk kunnen winnen enemy was rampzalig slecht eigenlijk.

Steam: Ryada.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
azziplekkus schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:59:
Met de release van GTA gingen de prijzen in vrije val. Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een paar chroma cases te kopen voor 20 cent (ipv. 50 a 60 cent), met het gedacht om ze later met een klein beetje winst te verkopen (I know, dit is klein bier in vergelijking met de knives van honderden euro's die jullie verhandelen).

Zouden deze nog stijgen? Als de kans reëel is dat ze nog stijgen overweeg ik om er nog een paar extra te kopen.
Ik denk dat de grootste oorzaak voor de val van de Chroma cases de introductie van de Chroma 2 cases is geweest.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ermagherd! Lieverd, ik wil best nog met je spelen hoor :+

Ik weet niet precies hoe vaak een Chroma case drop t.o.v. Phoenix of Breakout cases. Als die dezelfde droprate hebben ga ik er niet van uit dat die nog op 0,50 gaat komen. Tenzij de case uit de game halen.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09

Ze zullen niet veel verder zakken of stijgen denk ik. Cases gaan bijna nooit echt flink omhoog door het grote aanbod, misschien kan dit met oudere cases gebeuren maar tenminste niet met de chroma. Ik denk echter ook niet dat hij nog veel verder gaat zakken omdat hij toch nog redelijk nieuw is.

steam: failsnail, Letterbox

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
(jarig!)
En met de rest van de items? Denken jullie dat die wel weer terug omhoog gaan als de hype van GTA 5 voorbij is?
Puur speculatie, maar aangezien het aantal mensen dat GTA wilt naar verloop van tijd zal afnemen zullen de prijzen ook wel iets toenemen!

Ik ben overigens op dit moment wel happy met mijn skins... Mis alleen een water elemental glock en een coole m4a1s skin! Mochten mensen willen traden! Zie mijn sig!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
hmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:28:
Puur speculatie, maar aangezien het aantal mensen dat GTA wilt naar verloop van tijd zal afnemen zullen de prijzen ook wel iets toenemen!

Ik ben overigens op dit moment wel happy met mijn skins... Mis alleen een water elemental glock en een coole m4a1s skin! Mochten mensen willen traden! Zie mijn sig!
Heb een zo goed als FN look MW m4a1s cyrex. Heeft een float van 0.070411 en 0.07 of minder is FN. Bij interesse mag je een DM sturen ;)

Die thewarmup pagina is geweldig :o Beter overzicht van smokes/flashes/mollys is er volgens mij niet. Alleen zag ik dat bijvoorbeeld de "pizza nade" op A @ dust2, welke perfect werkt met een molly, er niet tussen stond. Morgen maar eens verder kijken :)
EnoRM94 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 00:12:
En met de rest van de items? Denken jullie dat die wel weer terug omhoog gaan als de hype van GTA 5 voorbij is?
Zelf denk ik van wel. Het is gewoon de pech van EN GTA release EN chroma 2 case EN nieuwe stat trade up contract. Dat is de oorzaak achter deze drop en ben zelf van mening dat het overgrote deel van de wapens (op de high value stat wapens na)gewoon weer aan zal trekken.

[ Voor 23% gewijzigd door xeroamd op 22-04-2015 00:54 ]

• Berktoppie

Heb nog een Water Elemental Glock Statrack Minimal Wear.+ M4a1 Atomic Stat min wear.. Wil die 2 wel ruilen voor je Knife :)

[ Voor 4% gewijzigd door Berktoppie op 22-04-2015 03:39 ]

www.webshopmasters.nl

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Ze hebben het juist gefixed! Het weekend speel ik sowieso weinig spelletjes, maar ik was gisteren weer van de partij. :)

Na een win een Chroma 2 case gekregen, maak hem voor de fuck of it open:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7mbQbaBl.jpg

Daarbij ook nog eens rank up naar Master Guardian. <3

GTA is wel errrrrrrug tof btw. :*

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Gisteren 1 potje in ranked gespeeld met een maat waarmee ik vroeger altijd met 2on2's deed. Begon al goed, we hadden gelijk vanaf de start een AFK, eerst wilden onze andere teammates hem niet wegvoten dus nadat we inmiddels 0-3 stonden, besloten dat het toch verstandiger was om een bot erbij te nemen.

We wisten de CT kant not te beperken tot een 7-8 achterstand, waarna we weer terugkwamen aan de T kant. Vervolgens werd het 14-14, en wonder boven wonder konden we dat omdraaien naar een 16-14 eindstand.

Toen was ik er ook wel weer klaar mee ;).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• hexta
bbblije schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:43:
[...]

Kijk anders eens hoe andere hun werk presenteren! Aanzichten, In-game screenshot, verschillende wear states.
yeah goede tip. :)
Ik heb alleen geen idee hoe ik hem ingame krijg. :')
Of gewoon zoals vroeger met skinns van cs banana? Gewoon in de map vervangen? :P

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

markdm schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:20:
[...]

Ze zullen niet veel verder zakken of stijgen denk ik. Cases gaan bijna nooit echt flink omhoog door het grote aanbod, misschien kan dit met oudere cases gebeuren maar tenminste niet met de chroma. Ik denk echter ook niet dat hij nog veel verder gaat zakken omdat hij toch nog redelijk nieuw is.
Die drop onstaat door nieuwe cases. Die zijn eerst veel waard en worden dan meer 'common' en worden minder waard. Net als de AWP Worm God. Ging eerste dagen voor 30 of 40 euro weg, is nu 7 euro waard :D

Ah nee, zo vreselijk veel mensen spelen GTA niet, niet zoals CS iig, in mijn vriendenlijst 180 mensen ofzo, bijna iedereen speelt CS:GO, maar weinig GTA.

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Jo0Lz schreef op woensdag 22 april 2015 @ 07:54:
[...]

Ze hebben het juist gefixed! Het weekend speel ik sowieso weinig spelletjes, maar ik was gisteren weer van de partij. :)

Na een win een Chroma 2 case gekregen, maak hem voor de fuck of it open:
[afbeelding]

Daarbij ook nog eens rank up naar Master Guardian. <3

GTA is wel errrrrrrug tof btw. :*
Welcome to the *Covert Knife Club!

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

iLikeNoobies schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:06:
[...]

Welcome to the *Covert Knife Club!
Ik had toch al een Karambit gekkie. :*

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Jo0Lz schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:06:
[...]

Ik had toch al een Karambit gekkie. :*
Rekt.. Je hebt gelijk.. 8)7

• Randleman
Pff ik moet echt even GTA van mijn pc afgooien :9 Maar 1 potje cs gespeeld en voor de rest gta ;w

• TheAnthonyNL
Iedereen heeft een knife en ik zit hier maar achter de pc te kijken naar al die mooie knifes zonder dat ik er zelf een heb :(. Word GVD toch wel eens tijd denk ik zo ...

anyway nog paar filmpjes:
Random Headshot Kills :D.

ACE!!!

NOTE: DEAGLE IS OP!!!

Add me on Steam

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Deagle sucked en veel te duur vergeleken met andere pistols.

Hoezo is een 1v4 (+ace) random? :+

Steam: Grim

• TheAnthonyNL
NuCl3aR schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:42:
Deagle sucked en veel te duur vergeleken met andere pistols.

Hoezo is een 1v4 (+ace) random? :+
Omdat een ace niet zo heel vaak voorkomt misschien :).

Hoezo sucked de Deagle ... de kosten haal je er wel uit hoor :D.

[ Voor 11% gewijzigd door TheAnthonyNL op 22-04-2015 09:44 ]

Add me on Steam

• Grim
Random betekent toch willekeurig?

Omdat een ace niet zo vaak voorkomt is het willekeurig? ;)

/mierenneuken

• TheAnthonyNL
NuCl3aR schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:45:
Random betekent toch willekeurig?

Omdat een ace niet zo vaak voorkomt is het willekeurig? ;)

/mierenneuken
Met random doelde ik meer op random game moment aka dat ik willekeurig speel xD. Maar heb het al aangepast nu :).

[ Voor 5% gewijzigd door TheAnthonyNL op 22-04-2015 10:07 ]

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:43:
[...]

Omdat een ace niet zo heel vaak voorkomt misschien :).

Hoezo sucked de Deagle ... de kosten haal je er wel uit hoor :D.
De Deagle sucked wel, zeker in vergelijking met de Deagle uit 1.6...

Gister een potje de "Juan Deag" uitgehangen, maar het wilde niet lukken hoor...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik ben best wel fan van de Deagle. Het is een goede optie als je de pistol round hebt verloren. Je moet alleen echt stil staan en ongeveer een seconde tussen je schoten laten.

• TheAnthonyNL
iLikeNoobies schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:21:
Ik ben best wel fan van de Deagle. Het is een goede optie als je de pistol round hebt verloren. Je moet alleen echt stil staan en ongeveer een seconde tussen je schoten laten.
Kijk hij snapt het :) ... anyway als je stilstaat en seconde tussen schoten laat is het nog te random om precies headshot te maken :).

Wat kan helpen is om je crosshair dan iets naar links te aimen dan heb je wel een headshot :). Anyway heb nu al 9x verloren ... nog steeds geen rank down of up ... moet vanavond maar eens winnen...

http://imgur.com/a/mzpuh/layout/horizontal#6 om recoil van deagle te counteren :D.

[ Voor 6% gewijzigd door TheAnthonyNL op 22-04-2015 10:40 ]

Add me on Steam

• StevenzeN
Iemand interesse in een FN Worm God met een toffe stickert? Ik wil hem traden maar weet niet echt waarvoor, ben wel opzoek naar een toffe M4A1-S skin. Sta open voor aanbiedingen though, inventory is zichtbaar @ StevenzeN op steam.

• TheAnthonyNL
StevenzeN schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:56:
Iemand interesse in een FN Worm God met een toffe stickert? Ik wil hem traden maar weet niet echt waarvoor, ben wel opzoek naar een toffe M4A1-S skin. Sta open voor aanbiedingen though, inventory is zichtbaar @ StevenzeN op steam.
Ik heb nog een FT atomic alloy ... maar dat is qua waarde niet genoeg :(.

Add me on Steam

• Grim
Deagle is 800$ (?). Wat betekent dat je 3 kills moet halen om de volledige kosten terug te halen. Andere (betere) pistols moet je 1, max 2 kills mee halen om het terug te verdienen.

Met pistols moet je uiteraard ook anders spelen dan met een rifle. Van ver pewpew gaan doen werkt natuurlijk niet.

StevenzeN schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:56:
Stickers verhogen de waarde niet :), maar die worm god is wel cool! Ik wil zelf een hype beast.. mocht iemand een field tested hypebeast hebben?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• StevenzeN
hmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:03:
[...]

Stickers verhogen de waarde niet :), maar die worm god is wel cool! Ik wil zelf een hype beast.. mocht iemand een field tested hypebeast hebben?
Snap ik, maar misschien wel tof om te hebben! :D

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
hmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:03:
[...]

In dat geval zal die voor je neus weg gesharked worden en aan mijn collectie worden geadd 8)

En met de stickers.. Op csgl probeert iemand op het moment serieus een AWP Graphite te slijten voor 150+ keys gezien deze een aantal van de dure katowice 2014 stickers heeft :X Kwam ook nog een trade van een FN Bayo tiger tooth tegen welke lekker een B/O vraagt van 320 keys voor een knife wat de helft waard is...

[ Voor 30% gewijzigd door xeroamd op 22-04-2015 11:15 ]

• Randleman
Wat is die hyper beast duur zeg.. Als die nog een tientje of 2 zakt dan komt die in mijn collectie :)

• StevenzeN
TheAnthonyNL schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:57:
[...]

Ik heb nog een FT atomic alloy ... maar dat is qua waarde niet genoeg :(.
Zit momenteel op het werk dus kan de waarde niet checken. Kijk vanavond even!

• Randleman
StevenzeN schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:34:
[...]

Zit momenteel op het werk dus kan de waarde niet checken. Kijk vanavond even!
Atomic Alloy FT gaat nu voor 2,xx weg in de steam market.

• StevenzeN
Randleman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:35:
[...]

Atomic Alloy FT gaat nu voor 2,xx weg in de steam market.
Hey thanks!

Oké sorry, maar dat wordt hem dus niet. Iemand eventueel interesse in FN Worm God + Keys voor een redelijke knife?

• Randleman
StevenzeN schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:37:
[...]

Hey thanks!

Oké sorry, maar dat wordt hem dus niet. Iemand eventueel interesse in FN Worm God + Keys voor een redelijke knife?
worm god FN is al gezakt naar onder de 10 euro. Weet niet of je hier een knife voor gaat krijgen :P

• Damien

Damien

-iwnl-

Randleman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:38:
[...]

worm god FN is al gezakt naar onder de 10 euro. Weet niet of je hier een knife voor gaat krijgen :P
Jawel de custom skin, want je gaat niemand zo gek krijgen ;).

• StevenzeN
Randleman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:38:
[...]

+ Keys ;)

• Randleman

Verwijderd

Helaas demoted gister, met 2 disconects per ronde ongeveer, Ik heb zoveel problemen met mijn KPN V8 modem:(

• Damien

Damien

-iwnl-

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:42:
Helaas demoted gister, met 2 disconects per ronde ongeveer, Ik heb zoveel problemen met mijn KPN V8 modem:(
Dat is vrij zuur idd... ik heb overigens niet echt DC's maar wel dat ik af en toe gewoon een soort dejavu heb in game (dat ik eenzelfde stuk als het ware opnieuw moet lopen). Echt heel random.

• Grim
Damienx2 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:49:
[...]
maar wel dat ik af en toe gewoon een soort dejavu heb in game (dat ik eenzelfde stuk als het ware opnieuw moet lopen). Echt heel random.
Dat is als je een nieuwe ronde begint :+

• Damien

Damien

-iwnl-

NuCl3aR schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:52:
[...]

:+ Ik ben misschien niet goed, maar zo snel zijn mijn rondes nou ook weer niet voorbij ;)

Het is gewoon een soort warp-back

[ Voor 6% gewijzigd door Damien op 22-04-2015 11:55 ]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damienx2 schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:54:
[...]

:+ Ik ben misschien niet goed, maar zo snel zijn mijn rondes nou ook weer niet voorbij ;)

Het is gewoon een soort warp-back
ik heb soms ook een 3 sec no connection en dan hervat het spel weer. best hinderlijk.

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

NuCl3aR schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:52:
[...]

Rekt

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• markdm
Jo0Lz schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:02:
[...]

Die drop onstaat door nieuwe cases. Die zijn eerst veel waard en worden dan meer 'common' en worden minder waard. Net als de AWP Worm God. Ging eerste dagen voor 30 of 40 euro weg, is nu 7 euro waard :D
Ik wees hiermee op de chroma 1 case, de skins uit de chorma 2 zullen inderdaad nog blijven dalen, pas vlak nadat de nieuwe case uitkomt is het slim om de skin eruit te kopen.

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Het gaat de laatste tijd weer wat beter. stonden gisteren eerst achter maar met wat tactisch spel toch een rank up. ....nu silver elite.

stuck in Silver Hell

Gisteren wel weer leuke potjes gespeeld met mede tweakers, met wisselende performance mijnerzijds.. Vooral mijn trol game op dus aan de T kant ;) Haha! Daarna pot met failsnail en die is in aim aardig verbeterd! Nu nog communiceren ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
hmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:44:
Gisteren wel weer leuke potjes gespeeld met mede tweakers, met wisselende performance mijnerzijds.. Vooral mijn trol game op dus aan de T kant ;) Haha! Daarna pot met failsnail en die is in aim aardig verbeterd! Nu nog communiceren ;)
En minder ragen ;) wanneer je k:d negatief is.

[ Voor 3% gewijzigd door TheAnthonyNL op 22-04-2015 12:50 ]

Add me on Steam

• markdm
hmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:44:
Dankje :)
De communicatie kan inderdaad nog wat beter, moet ik nog wel aan werken. Was inderdaad helemaal vergeten te vertellen dat ik B van Cache van buiten de site ging houden, niet slim :+
Verder vind ik wel dat wij als team wel iets beter qua tactics moeten werken. Helemaal niet iets moeilijks doen maar gewoon coördineren wie flashed en wie waar naartoe loopt als we een site pakken. Maar het is wel altijd gezellig met dit team! :)

• Randleman
markdm schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:50:
[...]

Dankje :)
De communicatie kan inderdaad nog wat beter, moet ik nog wel aan werken. Was inderdaad helemaal vergeten te vertellen dat ik B van Cache van buiten de site ging houden, niet slim :+
Verder vind ik wel dat wij als team wel iets beter qua tactics moeten werken. Helemaal niet iets moeilijks doen maar gewoon coördineren wie flashed en wie waar naartoe loopt als we een site pakken. Maar het is wel altijd gezellig met dit team! :)
Welke rank spelen jullie? Ik wil meedoen :9~
Haha mijn ragen moet je altijd met een knipoog, maar die pot met jullie sloeg echt alles... Vooral die persoon met dat Twentse accent die een soort csgo coach probeerde uit te hangen...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• markdm
Randleman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:54:
[...]

Welke rank spelen jullie? Ik wil meedoen :9~
We spelen tussen de nova 3 en de mge. Maar met de mensen waar we het vaakst mee in een team zitten is bijna iedereen mg1, mg2 of mge.

• Randleman
markdm schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:58:
[...]

We spelen tussen de nova 3 en de mge. Maar met de mensen waar we het vaakst mee in een team zitten is bijna iedereen mg1, mg2 of mge.
Nice :) ben mge.

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:56:
Haha mijn ragen moet je altijd met een knipoog, maar die pot met jullie sloeg echt alles... Vooral die persoon met dat Twentse accent die een soort csgo coach probeerde uit te hangen...
Pascal?
Hij had we een ellin tag?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
markdm schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:58:
[...]

Dit weekend weer spelen fail???
hmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:56:
Haha tja ... veel dingen kunnen beter maar als jullie me volgende keer inviten zorg ik wel dat ik opgeward ben... qua aim :D

[ Voor 42% gewijzigd door TheAnthonyNL op 22-04-2015 13:26 ]

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:25:
[...]

Dit weekend weer spelen fail???

[...]

Haha tja ... veel dingen kunnen beter maar als jullie me volgende keer inviten zorg ik wel dat ik opgeward ben... qua aim :D
Doel niet op jou, hoe men speelt boeit niet zoveel. Maar echt volledig gaan vertellen hoe men moet spelen, met een twents accent, en dan ook nog eens denken dat je Global bent is vervelend.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
hmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:30:
[...]

Doel niet op jou, hoe men speelt boeit niet zoveel. Maar echt volledig gaan vertellen hoe men moet spelen, met een twents accent, en dan ook nog eens denken dat je Global bent is vervelend.
Oh weet ik maar ik had ook van die vage momenten dat ik beter wel of niet had kunnen doen....

Add me on Steam

• Berktoppie
hmr schreef op woensdag 22 april 2015 @ 10:14:
[...]

Gister een potje de "Juan Deag" uitgehangen, maar het wilde niet lukken hoor...
Je moet ook op hun hoofd schieten 8)7

www.webshopmasters.nl

En misschien iets serieuzer spelen ;) daarna met wat effort toch nog redelijk iedereen bijgehaald :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Berktoppie
Iedereen B en ik met de bomb naar A blijft toch (of andersom) blijft toch mijn favo strat.

Gisteren Solo Q tot diep in de nacht gedaan. Dust 2 T-Side, en mijn team "rushde" steeds B, om vervolgens in upper tunnel te blijven wachten en 1 voor 1 dood te gaan. Ik in mn eentje met de Bomb naar long, plant de laatste paar seconde, Duurde 20 seconde voor de 1e CT kwam. Kill er 2 met mijn Glock, laatste 2 gaan dood door de C4 :)

1 vs 4 Clutch Terwijl ik Eco ronde had en CT full buy

www.webshopmasters.nl

• Opifex
En in welke rank is dat precies? :p

• Randleman
azziiii :P Dat is lang geleden.. (cod4 denk ik?)

• TheAnthonyNL
Silver I hahaha, nee yuri is master guardian.

[ Voor 50% gewijzigd door TheAnthonyNL op 22-04-2015 14:05 ]

Add me on Steam

• Opifex
Randleman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 13:54:
[...]

azziiii :P Dat is lang geleden.. (cod4 denk ik?)
Ik ben inderdaad Azzi vanop cod4 ;)
Maar vergeef me mijn slecht geheugen, maar wie ben jij precies? :p Andere nickname misschien? :)

EDIT: Ik zie op je profiel Jessie Van der Heijden staan. Dat zegt me inderdaad iets! :p
Ik heb je blijkbaar zelfs op Facebook :D

Ik herinner me je inderdaad vanop cod4, maar kan niet meteen zeggen van waar. In welk team/welke clan speelden we nu weer samen? :)

[ Voor 30% gewijzigd door Opifex op 22-04-2015 14:08 ]

• Randleman
azziplekkus schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:06:
[...]

Ik ben inderdaad Azzi vanop cod4 ;)
Maar vergeef me mijn slecht geheugen, maar wie ben jij precies? :p Andere nickname misschien? :)
Jep andere nickname. Kan mijn nick niet meer herinneren van cod4 :+
Heb ik op je steam? Voeg me anders even toe :) username: randlemann

• Opifex
Ik ben atm niet thuis, en heb geen steam op mijn laptop, maar ik voeg je vanavond sowieso toe! ;)

(Zie edit van vorig bericht btw.)

• Randleman
azziplekkus schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:09:
Ik ben atm niet thuis, en heb geen steam op mijn laptop, maar ik voeg je vanavond sowieso toe! ;)

(Zie edit van vorig bericht btw.)
Haha lache man :9 Pff lastig... MDF? VC?

• Opifex
VC zegt me wel vaag iets, maar kan niet met zekerheid zeggen of het wel met cod4 te maken heeft.
Ik zie wel dat we lexxooo als mutual friend hebben. Die heeft in een (heel) ver verleden ook cod4 gespeeld, dus het moet wel een clan/team van hééééél lang geleden geweest zijn :p

Anyways: Ik ben een maand geleden begonnen met csgo (had het wel al eerder, maar nooit echt veel moeite gestopt in overstappen). Heb soms nog wat moeite met cod4 gewoontes opzij te zetten, maar ben ondertussen Nova III geworden. Zin om vanavond een potje te spelen? ;)

• Randleman
azziplekkus schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:13:
VC zegt me wel vaag iets, maar kan niet met zekerheid zeggen of het wel met cod4 te maken heeft.
Ik zie wel dat we lexxooo als mutual friend hebben. Die heeft in een (heel) ver verleden ook cod4 gespeeld, dus het moet wel een clan/team van hééééél lang geleden geweest zijn :p

Anyways: Ik ben een maand geleden begonnen met csgo (had het wel al eerder, maar nooit echt veel moeite gestopt in overstappen). Heb soms nog wat moeite met cod4 gewoontes opzij te zetten, maar ben ondertussen Nova III geworden. Zin om vanavond een potje te spelen? ;)
Ik denk dat VC dan de meeste kans heeft :P
Zeker! ;)

• Randleman
azziplekkus schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:13:

Heb net eens even je xfire profiel bekeken.
2 mutual friends. Beide uit VC. Labberdab en Sorcovic. Nu ben ik toch echt benieuwd waar ik je van ken haha.

• Opifex
Randleman schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:30:
[...]

Heb net eens even je xfire profiel bekeken.
2 mutual friends. Beide uit VC. Labberdab en Sorcovic. Nu ben ik toch echt benieuwd waar ik je van ken haha.
|VC|Labberdab en |VC|Sorcovic jaaaahhh! :D
Nu begint er hier ook een lampje te branden :D :D
Willen jullie dit topic niet vervuilen met COD praat? COD is voor noobies!

Ontopic: Heb zojuist 36$ ingezet op K1CK, potential reward = 118,67$ (is alweer aan het zakken, was 128)

Als ik win ga ik twee nametags kopen voor Noobies en Dery.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 97 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic