Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
Verwijderd
iLikeNoobies schreef op maandag 20 april 2015 @ 01:11:
[...]
Ik ben ook MGE. Helemaal zelf Betaald:+
Ik zou ook nog met je gaan ranken maar was ziek het weekend, heb nog wel wat gespeeld maar niet veel. Was ook ineens GN 3 toen ik spel opstartte. Of heb het niet gezien toen ik gepromote ben..
Heb ook het idee dat het allemaal wat makkelijker is, kan een gevoel zijn maar speel nu met GN 3/4 en draai 9 vd 10 keer dik positief mee bovenin waar ik nog niet zolang geleden altijd zat te tobben om in GN1 te blijven. Er is ook niks veranderd verder behalve dat ik 2 of 3 weken CS niet meer had gespeeld..
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Naja 7 matches gespeeld gisteren en alles verloren 4 waren er close en 3 waren echt dik verloren ... maar die match met DMG man man man Q_Q op inferno maar 1 kill en 18 keer dood.teupje schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:35:
[...]
Ik zou ook nog met je gaan ranken maar was ziek het weekend, heb nog wel wat gespeeld maar niet veel. Was ook ineens GN 3 toen ik spel opstartte. Of heb het niet gezien toen ik gepromote ben..
Heb ook het idee dat het allemaal wat makkelijker is, kan een gevoel zijn maar speel nu met GN 3/4 en draai 9 vd 10 keer dik positief mee bovenin waar ik nog niet zolang geleden altijd zat te tobben om in GN1 te blijven. Er is ook niks veranderd verder behalve dat ik 2 of 3 weken CS niet meer had gespeeld..
Dat is minder dan, gederanked?TheAnthonyNL schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:37:
[...]
Naja 7 matches gespeeld gisteren en alles verloren 4 waren er close en 3 waren echt dik verloren ... maar die match met DMG man man man Q_Q op inferno maar 1 kill en 18 keer dood.
Ja dat valt ineens tegen dan he, wel netjes die kill
Nee geen derank... denk dat ik gewoon goed speel in elke match en mijn punten gewoon meepak.teupje schreef op maandag 20 april 2015 @ 11:45:
[...]
Dat is minder dan, gederanked?
Ja dat valt ineens tegen dan he, wel netjes die kill
Also ... moet mezelf gaan afleren om te reloaden na een kill met 10 kogels over ofzo
Wat betreft die kill ... ik ben er niet blij mee.
Steam: Falco
PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones
Hier je rank ingeven dan zijn er vanzelf mensen die je toevoegen om potje te spelen die rond dezelfde rank spelen:Falco91Bones schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:19:
Hallo tweakers, ik speel al een hele tijd CSGO maar begin de online community aardig irritant te vinden. Ik zoek mensen om mee samen te spelen. Ik speel vaak al samen met vrienden maar om een full party te krijgen is ook wel leuk. Ik zit nu op MG1. Ik kan af en toe een heel goed potje hebben, maar kan ook wel eens heel kut zijn
. Maar gezellig samen potjes competitive spelen met voice
Steam: Falco
http://timekillerz.eu/ranks/
Top dankje, zal mijzelf hier aan toevoegenteupje schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:20:
[...]
Hier je rank ingeven dan zijn er vanzelf mensen die je toevoegen om potje te spelen die rond dezelfde rank spelen:
http://timekillerz.eu/ranks/
PS4: Falco91Bones [Destiny Clan: DuRP | Vieze-President | http://www.bungie.net/en/Clan/Detail/317154] Stream: http://www.twitch.tv/falco91bones
Verwijderd
Beter kom je zelfs op Teamspeak, ts3.nehox.nlFalco91Bones schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:21:
[...]
Top dankje, zal mijzelf hier aan toevoegen
Ik heb begrepen dat ts3.nehox.nl de CS:GO ts is waar veel tweakers te vinden zijn?
Dat heb je goed begrepenRandleman schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:30:
Sinds een week MGE maar nu blijf ik maar verliezen door russen/trollers/mensen die niet (willen) luisteren/geen communicatie.
Ik heb begrepen dat ts3.nehox.nl de CS:GO ts is waar veel tweakers te vinden zijn?Dan ben ik vnv ook aanwezig!
Ik kick nooit mensen zonder tegen ze te zeggen dat ze pech hebben of te laat zijn
Goed opletten wie de lobby leader is als ze je weer eens kicken. Dan zal ik, als ik jou was, ze gewoon permanent silver 1 op je website geven
Add maar als je wil, wel ff een comment bij de request of hier aub. Krijg teveel spam verzoeken.
http://steamcommunity.com/profiles/76561198033125805
Verwijderd
iLikeNoobies schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:05:
[...]
Ik kick nooit mensen zonder tegen ze te zeggen dat ze pech hebben of te laat zijn![]()
Goed opletten wie de lobby leader is als ze je weer eens kicken. Dan zal ik, als ik jou was, ze gewoon permanent silver 1 op je website geven
Ik vind het wel meevallen, tegenwoordig koop ik als T liever nades of armor. Maar dit komt ook omdat ik nu wat hoger zit qua skill, in Silver domineert de Rekt waarschijnlijk nog wel.Tumbler schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:23:
Net mijn eerste ace gemaakt, liet maar weer eens zien hoe OP de Tec-9 is.
Hangt meer van je rol af die je wilt nemen.Brogala schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:51:
[...]
Ik vind het wel meevallen, tegenwoordig koop ik als T liever nades of armor. Maar dit komt ook omdat ik nu wat hoger zit qua skill, in Silver domineert de Rekt waarschijnlijk nog wel.
jij neemt de support roll door armor nades te pakken. Terwijl hij waarschijnlijk de playmaker/entryfragger rol pakte met zn rek9. In hogere elo is de tek9 gevaarlijker ivm dat mensen beginnen met fatsoenlijk te aimen en het een one shot headie is.
en het hangt van de map en situatie ook af natuurlijk.
Steam: Ryada.
Deagle FTW.wambamNL schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:15:
[...]
Hangt meer van je rol af die je wilt nemen.
jij neemt de support roll door armor nades te pakken. Terwijl hij waarschijnlijk de playmaker/entryfragger rol pakte met zn rek9. In hogere elo is de tek9 gevaarlijker ivm dat mensen beginnen met fatsoenlijk te aimen en het een one shot headie is.
en het hangt van de map en situatie ook af natuurlijk.
Daar speel ik inderdaad ook zeer lekker mee! Als m'n aim tenminste goed is... wat het meestal niet is
@Wambam, dat klopt inderdaad, maar ja die rollen zijn nog niet heel duidelijk hier in GN1. Meestal doe ik van alles wel wat, en moet ik ook als eerste naar binnen gaan als ik wil dan m'n team ook gaat. Ik wil vaker gecarried worden!
Wat vooral zo jammer is dat ik meestal met iemand met 40 uur die slecht is in het team kom en de enemy dan zo'n smurf heeft die de boel carried.
Deagle niet nemen als je geen wambam bentBrogala schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:28:
[...]
Daar speel ik inderdaad ook zeer lekker mee! Als m'n aim tenminste goed is... wat het meestal niet is![]()
@Wambam, dat klopt inderdaad, maar ja die rollen zijn nog niet heel duidelijk hier in GN1. Meestal doe ik van alles wel wat, en moet ik ook als eerste naar binnen gaan als ik wil dan m'n team ook gaat. Ik wil vaker gecarried worden!
Wat vooral zo jammer is dat ik meestal met iemand met 40 uur die slecht is in het team kom en de enemy dan zo'n smurf heeft die de boel carried.
Nee maar Deagle is leuk maar het kost je echt rondes terwijl een tec9 dat minder doet.
Rollen zijn meestal ook niet duidelijk rond mg dus maakt ook niet uit.
kijk naar wat je team koopt en stel je daarop in. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik van awper naar entry moet switchen omdat weer een idioot de 3de awp van het team koopt. Maar rollen veranderen in een game meer dan eens en dat maakt het leuk. Tenminste in soloq.
En alsjeblieft stop met zeggen dat het meestal is door je team en smurfs dat je verliest. je zal dat hooguit 1x in de 10 games hebben. De 1 is beter dan de ander als ik een goeie dag heb word ik ook een smurf genoemd op mg niveau. Maar mijn game top je niet 3 man premade. De 2 randoms hadden < 2 uur gespeeld en waren op mg niveau mm aan het spelen (hoe dan) komen ze van COD en gaan ze zelfs vragen wat een goede sens is voor cs go. en enemy team heeft een LE volgens mij. Maar dan vervloek je echt het hele spel want dat mag gewoon niet gebeuren dat je met 2 unrankeds komt Op mg die minder dan 2 uur hebben. Gaben hates me T.T
(Trouwens niet persoonlijk opvatten gozer maar het zeggen dat het door de enemy en je team komt zorgt ervoor dat je minder goed gaat spelen. Tis allemaal een potje van mindsets.)
Mwah. Als een of andere gozer met 10 uur speeltijd en 1 game mij constant instaheadshot ligt het er niet 100% aan dat ik gewoon een noob ben. Dat is ook gewoon vervelend. Ik noem iemand niet zomaar een smurfwambamNL schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:38:
[...]
Deagle niet nemen als je geen wambam bent
Nee maar Deagle is leuk maar het kost je echt rondes terwijl een tec9 dat minder doet.
(Trouwens niet persoonlijk opvatten gozer maar het zeggen dat het door de enemy en je team komt zorgt ervoor dat je minder goed gaat spelen. Tis allemaal een potje van mindsets.)
Tuurlijk, ik speel zelf ook niet heel goed, maar je hebt ook weinig kans tegen zo'n goed iemand. En al helemaal als er 2 in je team geen callouts doen en niks kunnen.
Mwa die games zijn er maar die zijn er niet meestal.Brogala schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:11:
[...]
Mwah. Als een of andere gozer met 10 uur speeltijd en 1 game mij constant instaheadshot ligt het er niet 100% aan dat ik gewoon een noob ben. Dat is ook gewoon vervelend. Ik noem iemand niet zomaar een smurf
Tuurlijk, ik speel zelf ook niet heel goed, maar je hebt ook weinig kans tegen zo'n goed iemand. En al helemaal als er 2 in je team geen callouts doen en niks kunnen.
Die zijn er echt maar 1 op de 100.
#mad
Bedankt dat jij ons zo generaliseerd.dylan_ schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:57:
Net een potje mm gedaan maar dit is echt niet meer leuk. Alle silvers en low novas zijn nu mg2/mge. Echt om te janken. Tijd om snel up te ranken naar Eagle want tussen deze scrubs hoor ik echt niet thuis.
#mad
Dit stellen wij allemaal zeer op prijs.
Niet iedereen maar het gros zeker weten. Omdat iedereen een paar ranks omhoog is gegaan sinds Valve mm heeft geupdate betekend het niet dat iedereen ook in skill omhoog is gegaanwambamNL schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:01:
[...]
Bedankt dat jij ons zo generaliseerd.
Dit stellen wij allemaal zeer op prijs.
Add me op steam
Er is zo ontzettend veel mis met het rank systeem in CSGOdylan_ schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:09:
[...]
Niet iedereen maar het gros zeker weten. Omdat iedereen een paar ranks omhoog is gegaan sinds Valve mm heeft geupdate betekend het niet dat iedereen ook in skill omhoog is gegaan
Dat heeft te maken met dat er mensen geboost worden naar hoge ranks. Ik ben op dit moment LEM en onderweg naar supreme!mystiqu schreef op maandag 20 april 2015 @ 20:10:
[...]
Er is zo ontzettend veel mis met het rank systeem in CSGO![]()
![]()
![]()
![]()
Op elke rank trouwens. Je hebt silvers met de gamesense van een DMG en andersom.
wie zin heeft in een potje kan me toevoegen
http://steamcommunity.com/id/supiie/
Kan ook zo zijn dat het spel enorm aan het groeien is en daardoor het systeem in de war is..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vanavond alleen maar aim training gedaan en damn gewoon alleen maar insta headies met deagle/ak .... morgen maar eens m4 en p250 doenBrogala schreef op maandag 20 april 2015 @ 18:28:
[...]
Daar speel ik inderdaad ook zeer lekker mee! Als m'n aim tenminste goed is... wat het meestal niet is
Na 2 uur HS only DM FFA gespeeld te hebben ging mijn competitive potje inderdaad ook heel goed. Maar dat zakt dan weer weg na 5 dagen niet spelen bij mij...TheAnthonyNL schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:30:
[...]
Vanavond alleen maar aim training gedaan en damn gewoon alleen maar insta headies met deagle/ak .... morgen maar eens m4 en p250 doen.
Speel dan op die titan dm ffa, ik doe dm hs only ffa alleen als ik echt niks kan raken qua headshots ... anyway aim traning doe ik meestal offline want dan kan ik ook nades oefenenBrogala schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:44:
[...]
Na 2 uur HS only DM FFA gespeeld te hebben ging mijn competitive potje inderdaad ook heel goed. Maar dat zakt dan weer weg na 5 dagen niet spelen bij mij...
Nee hoor Rorda en ik zitten inmiddels op een 100% scorewambamNL schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:14:
[...]
Mwa die games zijn er maar die zijn er niet meestal.
Die zijn er echt maar 1 op de 100.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Haha, ik kom niet meer bij xD.Damienx2 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:40:
[...]
Nee hoor Rorda en ik zitten inmiddels op een 100% scoreElke keer als wij duo'en hebben we 3 russen waarvan 1 ook nog eens belachelijk slecht is en de andere 2 hebben of een mic die in de Wodka ligt of ze hebben zelf de Wodka opgezopen en er komt vervolgens geen woordje Engels meer uit.
Cyka, blyat blyatDamienx2 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:40:
[...]
Nee hoor Rorda en ik zitten inmiddels op een 100% scoreElke keer als wij duo'en hebben we 3 russen waarvan 1 ook nog eens belachelijk slecht is en de andere 2 hebben of een mic die in de Wodka ligt of ze hebben zelf de Wodka opgezopen en er komt vervolgens geen woordje Engels meer uit.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Alleen skinslanerios schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:29:
Vraagje, ik zie soms items voor tientallen euro's verkocht worden van dit spel. Is dat puur alleen skins? Of heeft het ook ingame echt een verbetering?
[ Voor 4% gewijzigd door TheAnthonyNL op 21-04-2015 09:31 ]
Puur cosmetisch. Je swag level stijgt ook bij de duurdere skins dus dat is ook mooi meegenomen.lanerios schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:29:
Vraagje, ik zie soms items voor tientallen euro's verkocht worden van dit spel. Is dat puur alleen skins? Of heeft het ook ingame echt een verbetering?
Steam: Grim
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Laatste release note(s) zijn toegevoegd. Mijn teamspeak server is toegevoegd. Anyone?
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
You sir deserves a medalNuCl3aR schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:30:
[...]
Puur cosmetisch. Je swag level stijgt ook bij de duurdere skins dus dat is ook mooi meegenomen.
Onzin of niet maar CS:GO is wel dé Skin/Betting/Jackpot simulator van Valvelanerios schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:31:
lol, onzin dus om daar zoveel geld in te pompen. Toch maar een keer kijken of het beetje draait op een APU met 8GB geheugen
Mijn geniale ranking site misschien???NeHoX schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:35:
Ik ben bezig met het updaten van de Topic Startpost. Willen jullie er nog dingen in of uit? Graag input zodat we er samen wat beters van maken.
Laatste release note(s) zijn toegevoegd. Mijn teamspeak server is toegevoegd. Anyone?
Zie je wel...dacht dat het aan mij lag. Het viel me ook op dat ik veel sneller omhoog ging ineens in rank dan normaal..hmr schreef op maandag 20 april 2015 @ 22:29:
Moet zeggen dat het tegenwoordig idd wel heeeeeeeeel snel gaat met mensen naar Mg of hoger... Viel me al eerder op.. Maakt in principe niet veel uit, maar is er ergens een officieel bericht van Volvo dat de MM is geüpdatet?
Kan ook zo zijn dat het spel enorm aan het groeien is en daardoor het systeem in de war is..
Denk dat er een silver explosie heeft plaatsgevonden dan ... aangezien de stijging van ranks de laatste weken... (overigens heb ik niks tegen silvers hoor behalve als je zo'n irritante kansloze p90 sprayer bent die niks anders kan gebruiken en elke ronde p90 koopt)teupje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:36:
[...]
Zie je wel...dacht dat het aan mij lag. Het viel me ook op dat ik veel sneller omhoog ging ineens in rank dan normaal..
Toegevoegd!
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Beetje afwisselen.Randleman schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:43:
Was helaas gister niet aanwezig (GTAV) Vanavond maar eens zien of er mensen zin hebben om te spelen
MGE niveau.
Mijn schema van gisteren: GTA5. Dan een potje CSGO. Eten, terug GTA. Potje CSGO. Wéér GTA en dan te laat gaan slapen.
Steam: Grim
Puntje bij omschrijving: mensen moeten zelf hun rank instellen en daarna komt het mooi in het overzicht te staan.
Laat jaNuCl3aR schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:47:
[...]
Beetje afwisselen.
Mijn schema van gisteren: GTA5. Dan een potje CSGO. Eten, terug GTA. Potje CSGO. Wéér GTA en dan te laat gaan slapen.
Ik zat heel lang al op GN 1, en ben serieus in 4 potjes GN 3 gewordenTheAnthonyNL schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:39:
[...]
Denk dat er een silver explosie heeft plaatsgevonden dan ... aangezien de stijging van ranks de laatste weken... (overigens heb ik niks tegen silvers hoor behalve als je zo'n irritante kansloze p90 sprayer bent die niks anders kan gebruiken en elke ronde p90 koopt)
Werkt nietmngm schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:39:
Gezien op reddit, erg handig: http://www.thewarmup.net/
Dit verklaart ook mijn opmerking toen op TS Merijn
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
thanks!TheAnthonyNL schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:39:
[...]
Denk dat er een silver explosie heeft plaatsgevonden dan ... aangezien de stijging van ranks de laatste weken... (overigens heb ik niks tegen silvers hoor behalve als je zo'n irritante kansloze p90 sprayer bent die niks anders kan gebruiken en elke ronde p90 koopt)
Verwijderd
Welke opmerking?hmr schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:20:
Op reddit.com heeft men het ook over de ranks en dat men zo snel een hogere rank krijgt de afgelopen tijd.
Dit verklaart ook mijn opmerking toen op TS Merijn
"L@L wat een naabs, ow wacht het zijn allemaal MG's ... " het verschil was echt HEEL groot.
Er is iets gebeurd met het systeem.
Ander vraagje: hoeveel geld kan je verdienen als je skin in de game komt? Iemand daar info over>?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Ja klopt niks van idd, ik ben nu MGE. Ik...hmr schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:29:
[...]
"L@L wat een naabs, ow wacht het zijn allemaal MG's ... " het verschil was echt HEEL groot.
Ander vraagje: hoeveel geld kan je verdienen als je skin in de game komt? Iemand daar info over>?
We zijn dezelfde rankVerwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:30:
[...]
Ja klopt niks van idd, ik ben nu MGE. Ik...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat rest is een kut flip knife CH.
Graag deze reporten :
http://steamcommunity.com/id/AryaStarkofwinterfeII/
En deze kloon:
http://steamcommunity.com/id/AryaStarkofwinterfell
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
Vette shit!mngm schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 10:39:
Gezien op reddit, erg handig: http://www.thewarmup.net/
Neem aan dat sharp nog Nova is? Dan kan ik hem ff uitlachen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dubbel en exact hetzelfde account, hij bood een mooie blue flip aan. Tradelink is echter gelinkt naar zijn andere account met daarin een kut flip knife. Knife laten checken en die was idd zoals op de screens van zn account, probleem is dat ik zelf niet gechecked heb met sturen van tradeoffer, (@ work) en dus nu een hele andere flip heb..hmr schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:33:
Hoe ben je gescammed dan?
Verwijderd
MG2. Ik hoor echt niet op dit rank te zitten, maar heb geluk gehad de laatste paar weken door met MGE/DMG mee te spelen...hmr schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:36:
[...]
Neem aan dat sharp nog Nova is? Dan kan ik hem ff uitlachen...
En ik ben nog mg1Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:30:
[...]
Ja klopt niks van idd, ik ben nu MGE. Ik...
Als jouw skin in de game komt krijg je dacht ik een klein percentage van de winst van de verkochte keys van de case waar jouw skin in zit. Ik had ook gehoord dat je een percentage krijgt van alle market transacties van jouw skins, maar daar heb ik geen bevestiging en bron van, gewoon ergens gehoord. Maar als je kijkt hoeveel keys er wel niet verkocht worden is het een best leuk bedrag, je kan er echter niet van levenhmr schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:29:
[...]
Je krijgt dacht ik ook een prototype key, dus een bijzonder key voor jouw case.
Bron:
http://www.reddit.com/r/G..._your_workshop_item_goes/
[ Voor 6% gewijzigd door markdm op 21-04-2015 12:54 ]
Reporten hierbij zal niet werken via valve. Hooguit via steamrep.com. Reden is dat valve vindt dat de persoon zelf verantwoordelijk is wanneer hij klikt. Het was in dit geval dus aan jou geweest om de skin ingame te inspecten om zeker te weten dat het de juiste knife betrof.teupje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 11:36:
[...]
Dubbel en exact hetzelfde account, hij bood een mooie blue flip aan. Tradelink is echter gelinkt naar zijn andere account met daarin een kut flip knife. Knife laten checken en die was idd zoals op de screens van zn account, probleem is dat ik zelf niet gechecked heb met sturen van tradeoffer, (@ work) en dus nu een hele andere flip heb..
Inspecten van knives doe ik standaard bij trades. Je wil niet weten hoeveel en gelogen word over bijvoorbeeld karambit fade percentages of cw webbing patronen.
We hebben in de laatste 14 games elke keer 1 gast gehad die ruwweg 1/15 staat, dan wel elke keer in van die heerlijk aggressieve zinnen in een dik Russisch accent woedend in z'n gewonnen-op-de-kermis microfoon krakend je trommelvlies verscheurt met z'n UR ARE FUCKING RETARD SHIT TEAM FAK FAK FAK terwijl de andere twee Russen in de laatste ronden gewoon lekker nog even een bizon kopen. Normaal positions callen zou natuurlijk teveel gevraagd zijn, en die ene keer dat je het prachtige oud-Syberische bergvolk accent kan ontcijferen met LAWERE TOENEL in een 1v1 clutch krijg je een seconde later een prachtige headie weggekopt van de laatste speler die je vanuit B-window zit te teabaggen.Damienx2 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 08:40:
[...]
Wat is het toch een wonderlijke ervaring elke keer
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Net als gisteren met de opmerking van 1 van de russen: "He only 1 hp". Dus ik schiet op die gast en dacht "wtf, of ik ben scheef of het regged niet". Val ik vervolgens dood neer "Damage done - 96"... 1 HP friend? Kameradski?Rordarok schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:55:
[...]
We hebben in de laatste 14 games elke keer 1 gast gehad die ruwweg 1/15 staat, dan wel elke keer in van die heerlijk aggressieve zinnen in een dik Russisch accent woedend in z'n gewonnen-op-de-kermis microfoon krakend je trommelvlies verscheurt met z'n UR ARE FUCKING RETARD SHIT TEAM FAK FAK FAK terwijl de andere twee Russen in de laatste ronden gewoon lekker nog even een bizon kopen. Normaal positions callen zou natuurlijk teveel gevraagd zijn, en die ene keer dat je het prachtige oud-Syberische bergvolk accent kan ontcijferen met LAWERE TOENEL in een 1v1 clutch krijg je een seconde later een prachtige headie weggekopt van de laatste speler die je vanuit B-window zit te teabaggen.
Wat is het toch een wonderlijke ervaring elke keer
voicecom heb ik standaard uit, als ik met lui op speak speel is het op ts. Ik vertrouw niet op mijn teammates wat dat betreft en ik heb een schurfthekel aan squeakers en russen te bleren en onzin te bespreken in een taal waar ik toch geen reet van snap.Damienx2 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:00:
[...]
Net als gisteren met de opmerking van 1 van de russen: "He only 1 hp". Dus ik schiet op die gast en dacht "wtf, of ik ben scheef of het regged niet". Val ik vervolgens dood neer "Damage done - 96"... 1 HP friend? Kameradski?
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Jups i knowxeroamd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:54:
[...]
Reporten hierbij zal niet werken via valve. Hooguit via steamrep.com. Reden is dat valve vindt dat de persoon zelf verantwoordelijk is wanneer hij klikt. Het was in dit geval dus aan jou geweest om de skin ingame te inspecten om zeker te weten dat het de juiste knife betrof.
Inspecten van knives doe ik standaard bij trades. Je wil niet weten hoeveel en gelogen word over bijvoorbeeld karambit fade percentages of cw webbing patronen.
Het is en blijft gewoon mij eigen stomme fout, en zal die em ook never nooit terug krijgen van steamsupport.
Gaan we maar weer opnieuw beginnen met uptraden
Interesse in Gut Knife CW FT?teupje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:20:
[...]
Jups i know![]()
Het is en blijft gewoon mij eigen stomme fout, en zal die em ook never nooit terug krijgen van steamsupport.
IdemSouLLeSSportal schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:04:
[...]
voicecom heb ik standaard uit, als ik met lui op speak speel is het op ts. Ik vertrouw niet op mijn teammates wat dat betreft en ik heb een schurfthekel aan squeakers en russen te bleren en onzin te bespreken in een taal waar ik toch geen reet van snap.
1
| bind "F11" "toggle voice_enable" |
of als ik wel voice wil maar niet te afleidend
1
| bind "F12" "voice_scale 0.3" |
GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET
Heb hem uit een case maar vind het maar een lelijk ding
Ja idd, hij is zelfs 10 euro minder waard dan dat kreng wat ik nu hebRandleman schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:30:
[...]
Heb hem uit een case maar vind het maar een lelijk ding
Ach zie het maar als een leermoment. Zelf m'n 2e unboxed knife naar een scammer getrade en nooit meer terug gezien. Gelukkig was dat niet m'n slaughter maar een stained van 60 keys ofzo.teupje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:20:
[...]
Jups i know![]()
Al met al behoorlijk van geleerd en tegenwoordig trek ik mensen gewoon standaard na via de mogelijke manieren zoals steamrep en cashrep etc.
Het is me eerste keer op zo'n manier, de vorige keer was echt m'n account gehacked en alles weg. Toen kreeg ik het wel terug. Maar wat jij zegt; het is mijn verantwoording het checken van z'n item bij het maken van een trade offer. Wel zwaar kut, van een 260,- knife naar een 60,- euro knife in 10minxeroamd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:34:
[...]
Ach zie het maar als een leermoment. Zelf m'n 2e unboxed knife naar een scammer getrade en nooit meer terug gezien. Gelukkig was dat niet m'n slaughter maar een stained van 60 keys ofzo.
Al met al behoorlijk van geleerd en tegenwoordig trek ik mensen gewoon standaard na via de mogelijke manieren zoals steamrep en cashrep etc.
Dit ligt niet aan die rus maar aan jou vermogen om russen te begrijpen.Damienx2 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:00:
[...]
Net als gisteren met de opmerking van 1 van de russen: "He only 1 hp". Dus ik schiet op die gast en dacht "wtf, of ik ben scheef of het regged niet". Val ik vervolgens dood neer "Damage done - 96"... 1 HP friend? Kameradski?
He only 1 HP > Betekend, ik gooide een Granaat (HE) maar ik raakte hem voor MAAR 1 HP (only 1 HP)
In russia, the problem is you
[ Voor 3% gewijzigd door Berktoppie op 21-04-2015 13:43 ]
www.webshopmasters.nl
Ai, dat is inderdaad wel erg heftigteupje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:36:
[...]
Het is me eerste keer op zo'n manier, de vorige keer was echt m'n account gehacked en alles weg. Toen kreeg ik het wel terug. Maar wat jij zegt; het is mijn verantwoording het checken van z'n item bij het maken van een trade offer. Wel zwaar kut, van een 260,- knife naar een 60,- euro knife in 10min
Dit, Russen, Polen en Oostblokkers in general zijn nogal een aparte slag volk. Ook in de omgang zijn er dan een aantal dingen net wat anders. Ik ben het met jullie eens dat het grotendeels bezopen volk is met een verzopen mic, echter zitten er ook genoeg degelijke spelers tussen. Heb er zelfs een stuk of wat in mijn friendslist staan om mee te que-en en op chat zijn ze nog behoorlijk grappig ook. Mensen beginnen vaak instant te ragen op die Russen, in plaats van even te vragen of ze misschien in het Engels kunnen callen omdat je het niet snapt.Berktoppie schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:42:
[...]
Dit ligt niet aan die rus maar aan jou vermogen om russen te begrijpen.
He only 1 HP > Betekend, ik gooide een Granaat (HE) maar ik raakte hem voor MAAR 1 HP (only 1 HP)
In russia, the problem is you solves you
Karambit CW FT, met nice webs enz. Nu zit ik op een Flip CH FT met een klein beetje blauw...xeroamd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:48:
[...]
Ai, dat is inderdaad wel erg heftigVan wat ben je nu naar wat terug gegaan if I may ask? Dan kun je inderdaad beter gehacked worden in zo'n geval..
[...]
Edit: Heb me flip al verkocht, had nog wat geld op me account, ga vanavond wel ff kijken of ik wat moois kan kopen
[ Voor 13% gewijzigd door teupje op 21-04-2015 13:52 ]
R.I.P. [ * ]teupje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:50:
[...]
Karambit CW FT, met nice webs enz. Nu zit ik op een Flip CH FT met een klein beetje blauw...
Edit: Heb me flip al verkocht, had nog wat geld op me account, ga vanavond wel ff kijken of ik wat moois kan kopen
Echt ontzettend kut dat het je gewoon voor de 2de keer overkomt. Je kan ook gewoon yolo gaan op CSGOJackpot. Als je wint ben je spekkoper.
Berktoppie schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:42:
[...]
You're welcome mi amigo
www.webshopmasters.nl
Ja eerste keer was nog wel iets waar ik niet heel veel aan kon doen, deze is gewoon f*cking dom.iLikeNoobies schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:58:
[...]
R.I.P. [ * ]
Echt ontzettend kut dat het je gewoon voor de 2de keer overkomt. Je kan ook gewoon yolo gaan op CSGOJackpot. Als je wint ben je spekkoper.
Maagoed, die Jackpot durf ik niet aan man
Website doet het nog, alleen hij zegt nog dat ik 0 skins gedeposit heb.hmr schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:09:
Jackpot is down atm
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Komt allemaal goed. Geduldhmr schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:16:
bij mij is er al 15 minuten lang geen pot gerolled..
Heb je iets ingezet?
iemand kopen 5 cent?
You made me lolBerktoppie schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:42:
[...]
Mijn gaming rigs | Steam: xitro01 | PSN: Xitro1
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic