hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Waarom speel je niet gewoon zelf altijd op je main?hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:47:
[...]
Account gekocht voor huisgenootje zodat hij af en toe kan spelen en de ander echt gewoon als smurf/alt account.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Dan nog de vraag waarom je 2 accounts. Waarom speel je niet altijd met 1 account?hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:47:
[...]
Account gekocht voor huisgenootje zodat hij af en toe kan spelen en de ander echt gewoon als smurf/alt account.
sorry maar ik heb soms peshekel aan smurfaccounts die op een lager niveau spelen. Dat is gewoonweg niet eerlijk voor de mensen die wel op dat niveau spelen. Dan vraag ik mij persoonlijk af waarom ze dat doen. Zodat ze de hoogste score en boven aan staan of ?
Verwijderd
a: HMR is niet vervelend en een haat-smurf die het doet voor de lol, hij doet het om met vrinden en vrindinnen mee te kunnen spelen zonder dat zij afgemaakt worden door LE's.
a-2: Zoals jullie kunnen zien eindigt hij met elke smurf heel hoog, dus blijkbaar is die gewoon goed, alhoewel ik 'm nog wel een noob vind.
b: Jullie zijn wss silver en iedereen die een headshot pakt smurft.
oh, en C: het is zijn geld, zijn keuze, dikke boeie.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2015 14:54 ]
+teenVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:52:
Niet om nu de draak te steken, maar:
a: HMR is niet vervelend en een haat-smurf die het doet voor de lol, hij doet het om met vrinden en vrindinnen mee te kunnen spelen zonder dat zij afgemaakt worden door LE's.
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
DMG, maar ik kan me de irritatie bij anderen goed in beelden.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:52:
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:52:
Verwijderd
Ik raak ook geïriteerd van smurfs, helemaal van LEM smurfs die GN4/MG meespelen oid, maar het hoort er eenmaal bij. En des te vetter als je hun een paar rondes achter elkaar doodschiet.Damienx2 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:54:
[...]
DMG, maar ik kan me de irritatie bij anderen goed in beelden.
Ik heb het idee dat jij de hele discussie niet echt aan het lezen bent, of wel?Raven__NL schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:51:
[...]
Dan nog de vraag waarom je 2 accounts. Waarom speel je niet altijd met 1 account?
sorry maar ik heb soms peshekel aan smurfaccounts die op een lager niveau spelen. Dat is gewoonweg niet eerlijk voor de mensen die wel op dat niveau spelen. Dan vraag ik mij persoonlijk af waarom ze dat doen. Zodat ze de hoogste score en boven aan staan of ?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb het idee dat je er niet echt een antwoord op hebt, of wel?hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:57:
[...]
Ik heb het idee dat jij de hele discussie niet echt aan het lezen bent, of wel?
Join up. 5de MG1/2/E nodig
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Verwijderd
Wat voor'n antwoord zou die moeten geven dan? Jij zit te flamen dat ie smurfd van zn eigen geld. Wie ben jij om aan te maken dat hij dat niet mag doen?hexta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:58:
[...]
Ik heb het idee dat je er niet echt een antwoord op hebt, of wel?
Flamen? Ik vraag alleen waarom. Daar heb ik nog geen antwoord op.Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:00:
[...]
Wat voor'n antwoord zou die moeten geven dan? Jij zit te flamen dat ie smurfd van zn eigen geld. Wie ben jij om aan te maken dat hij dat niet mag doen?
Nee, niet echt. SorryiLikeNoobies schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:59:
Ik heb ook een smurf, speel er vaak dronken mee. Sta alsnog bovenaan. Jelly?
Dat antwoord heb ik reeds al gegeven een paar posts terug. Maar omdat het kennelijk nodig is om het nogmaals te formuleren, zal ik dat dan bij dezen nog een keer doen.hexta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:58:
[...]
Ik heb het idee dat je er niet echt een antwoord op hebt, of wel?
De reden dat ik een tweede account wil hebben op een iets lager niveau is dat het voor de mensen met wie ik speel niet altijd leuk is als ik op mijn main account mee doe. Dat is gelegen in het feit dat mijn rank een stukje (niet heel veel) hoger is dan de meeste waarmee ik speel. Het effect dat dat heeft op de tegenstanders is meestal dat we gemiddeld tegen MGE spelen. Voor een GN2 is een of twee van dat soort spelers wel te doen (lees: uitdagend), maar een heel team is wat teveel van het goede.
Ik beschouw mijzelf niet als een dermate pro dat ik op GN3 even een team carry in mijn eentje, op het niveau dat het gewoon niet meer leuk is voor de tegenstander. Daarentegen is het voor mijn teamgenoten wel een stuk leuker om tegen ranks te spelen die rond hun niveau zijn of iets daarboven.
Duidelijk?
edit: het boeit me geen hol dat we verliezen. Serieus niet. Gaat meer om het bovenstaande idee. Klaarblijkelijk heb jij meer een issue met "geraped" worden.
[ Voor 6% gewijzigd door hmr op 17-04-2015 15:05 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ja, dit had ik al begrepen en vind ik nog redelijk te begrijpen.hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:03:
[...]
Dat antwoord heb ik reeds al gegeven een paar posts terug. Maar omdat het kennelijk nodig is om het nogmaals te formuleren, zal ik dat dan bij dezen nog een keer doen.
De reden dat ik een tweede account wil hebben op een iets lager niveau is dat het voor de mensen met wie ik speel niet altijd leuk is als ik op mijn main account mee doe. Dat is gelegen in het feit dat mijn rank een stukje (niet heel veel) hoger is dan de meeste waarmee ik speel. Het effect dat dat heeft op de tegenstanders is meestal dat we gemiddeld tegen MGE spelen. Voor een GN2 is een of twee van dat soort spelers wel te doen (lees: uitdagend), maar een heel team is wat teveel van het goede.
Ik beschouw mijzelf niet als een dermate pro dat ik op GN3 even een team carry in mijn eentje, op het niveau dat het gewoon niet meer leuk is voor de tegenstander. Daarentegen is het voor mijn teamgenoten wel een stuk leuker om tegen ranks te spelen die rond hun niveau zijn of iets daarboven.
Duidelijk?
edit: het boeit me geen hol dat we verliezen. Serieus niet. Gaat meer om het bovenstaande idee.
Maar je had het over 2 smurfs. 1 had je dan gekocht voor een vriend, maar daar speel je dan ook vaak op?
Dat stoer doen dat ik vast slecht ben en jank dat ik niet "geraped" wil worden is heel tof, je bent vast een hele gave kerel, maar onnodig in deze discussie.
[ Voor 5% gewijzigd door hexta op 17-04-2015 15:07 ]
Mijn enige conclusie is dat iemand zich beter voor wilt doen dat wat hij werkelijk is. Dus spelen op lagere rankings. Wat uiteindelijk weer het spelplezier van de lagere ranks zodanig verpest.
Matchmaking met verschillende rankings zou in principe niet zoveel uit moeten maken. Daar houdt matchmaking rekening mee en pikt dan tegenstanders die toch gelijkwaardig zijn.
@Raven: Jij weet kennelijk weinig van de matchmaking af. Helaas werkt het niet zo en komt het in de praktijk te vaak voor dat het niet volledig gebalanceerd wordt. Waarbij het te noteren valt dat de balans af en toe ook in de goede richting uitvalt.
[ Voor 11% gewijzigd door hmr op 17-04-2015 15:10 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dus als ik het goed begrijp.hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:09:
@hexta: Account voor vriend speel ik nauwelijks op, heel af en toe een soloqueue. Tweede smurf afgelopen week gekocht en ook nog niet veel op gespeeld. Nu 5 wins ofzo en die zit hoger dan mijn main.
@Raven: Jij weet kennelijk weinig van de matchmaking af. Helaas werkt het niet zo en komt het in de praktijk te vaak voor dat het niet volledig gebalanceerd wordt. Waarbij het te noteren valt dat de balans af en toe ook in de goede richting uitvalt.
Je hebt een main,
Je hebt het spel gekocht voor een vriend en daar speel je afentoe op.
Je hebt een smurf voor vrienden die niet goed meekomen,
En je hebt afgelopen week nog een smurf gekocht?
En is juist al dat smurfen niet funest voor de matchmaking?
[ Voor 3% gewijzigd door hexta op 17-04-2015 15:11 ]
Lees btw mijn edit even over dat "gerape :)"hexta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:10:
[...]
Dus als ik het goed begrijp.
Je hebt een main,
Je hebt het spel gekocht voor een vriend en daar speel je afentoe op.
Je hebt een smurf voor vrienden die niet goed meekomen, (die nu veel te hoog zit, boven mijn main) doel voorbijgeschoten
[ Voor 16% gewijzigd door hmr op 17-04-2015 15:12 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dus je smurf die je lager wilde zodat vrienden mee konden spelen is hoger dan je main?
Q. Should I avoid partying with lower skilled friends because they will hurt my rating?hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:09:
A. No. Firstly, the matchmaking system will take your lower-skilled friend into consideration when finding a match. And second, the system makes a prediction about how well each team member will perform in a match. So losing a match with a lower skilled player on your team is not likely to significantly impact your Skill Group. If you always play your best then your Skill Group will provide you with well matched teammates and opponents.
Nogmaals ik blijf bij mijn eerder bevindingen
edit, btw: jij geeft aan dat de praktijk niet volledig gebalanceerd wordt. Maar als iemand met een smurf account op een lagere ranking speelt. Dan zorg je toch juist dat de balance dan ook weg is en dat is toch een beetje hypocriet dan, niet waar
[ Voor 11% gewijzigd door Raven__NL op 17-04-2015 15:17 ]
Correct.. DMG/LEhexta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:12:
[...]
Dus je smurf die je lager wilde zodat vrienden mee konden spelen is hoger dan je main?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gaat toch een duur spel worden als je dan nog een smurf moet aanschaffen, of enkel nog dronken spelen op die smurf
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Klopt wel met mijn ervaring. Los van cheaters, AFK's en smurfs.Raven__NL schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:12:
[...]
Q. Should I avoid partying with lower skilled friends because they will hurt my rating?
A. No. Firstly, the matchmaking system will take your lower-skilled friend into consideration when finding a match. And second, the system makes a prediction about how well each team member will perform in a match. So losing a match with a lower skilled player on your team is not likely to significantly impact your Skill Group. If you always play your best then your Skill Group will provide you with well matched teammates and opponents.
edit, btw: jij geeft aan dat de praktijkd niet volledig gebalanceerd wordt. Maar als iemand met een smurf account op een lagere ranking speelt. Dan zorg je toch ook juist dat de balance weg is. Beetje hypocriet dan, niet waar
[ Voor 7% gewijzigd door hexta op 17-04-2015 15:20 ]
Interessant in dat kader is de volgende stelling: Zorg je ook niet voor disbalans in het systeem door consequent met lagere skilllevels te queuen en daardoor wat vaker te verliezen waardoor de rank van je main "kunstmatig" lager blijft?
[ Voor 39% gewijzigd door hmr op 17-04-2015 15:22 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Daarvoor zouden we moeten weten waar ranks op gebaseerd worden.hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:20:
Interessant in dat kader is de volgende stelling: Zorg je ook niet voor disbalans in het systeem door consequent met lagere skilllevels te queuen en daardoor wat vaker te verliezen waardoor de rank van je main "kunstmatig" lager blijft?
Jammer dat dat niet geheel duidelijk is. Maar hypothetisch gezien?hexta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:25:
[...]
Daarvoor zouden we moeten weten waar ranks op gebaseerd worden.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik verloor gister een partij, stond laatste met bout score, toch rank up naar nova 2hexta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:25:
[...]
Daarvoor zouden we moeten weten waar ranks op gebaseerd worden.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Het is mogelijk maar niet nodig. Dat ligt er maar aan hoe ze het berekenen.hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:27:
[...]
Jammer dat dat niet geheel duidelijk is. Maar hypothetisch gezien?
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:28:
[...]
Ik verloor gister een partij, stond laatste met bout score, toch rank up naar nova 2![]()
Mijn laatste uprank was ook bij een dikke loss. 2 AFK en een score van 4-16.
Uit deze omschrijving zou ik half verwachten dat valve een schatting maakt van hoe goed je het gaat doen, doe je het beter dan de schatting -> elo points -> evt rank up. Zelfs bij bij een loss.Raven__NL schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:12:
[...]
Q. Should I avoid partying with lower skilled friends because they will hurt my rating?
Gister rekte ik iedereen de moederVerwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:52:
a-2: Zoals jullie kunnen zien eindigt hij met elke smurf heel hoog, dus blijkbaar is die gewoon goed, alhoewel ik 'm nog wel een noob vind.
Wel props voor breekijzer! Die clutch van gister zag je dat hij lekker aan het leren is!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat jij niets beters te doen hebt dan te blijven spelen tot je gedropt wordt wil niet zeggen dat ik geen leven mag hebben toch? Mooi, dank jehexta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:23:
[...]
IdlersDoor mensen als jij krijgen spelers amper drops.
Nu draai je het nogal om.tummeke393 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:10:
[...]
Dat jij niets beters te doen hebt dan te blijven spelen tot je gedropt wordt wil niet zeggen dat ik geen leven mag hebben toch? Mooi, dank je
Je bent toch niet echt zo simpel hoop ik?
Doe mij er maar een dan.... ^^.NeHoX schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:00:
ik heb 2 smurfs die hoger zijn dan mijn main. Get over it. Spel is te goedkoop...
Anyhow het boeit mij niet dat je smurft of niet zolang je maar eerlijk bent... tevens is het een goeie trigger om beter te gaan spelen ...
Cheaters effe buitengesloten.... maar sommige zijn zo obvious met schoten dat iedereen er vraagtekens bij zet.
Also noobies ... waarom heb ik jou dan nog nooit dronken ervaren... dus ja ben soort van jelly
Als laatste bijna iedereen is al mg wtf....
Verwijderd
Hij's nooit nuchter.TheAnthonyNL schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:33:
[...]
Also noobies ... waarom heb ik jou dan nog nooit dronken ervaren... dus ja ben soort van jelly, maar dat maakt niet uit zolang we maar plezier hebben...
Mee eens, het lijkt wel of het allemaal soepeler is geworden. Speelde laatst een match waarbij ik dacht, what the fuck zijn dit voor lalnaabs; waren het allemaal MG en MG2's...TheAnthonyNL schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:33:
[...]
Zelfs Merijn is MG..
[ Voor 4% gewijzigd door hmr op 17-04-2015 16:50 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Verwijderd
FTFY!hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:49:
[...]
Mee eens, het lijkt wel of het allemaal soepeler is geworden. Speelde laatst een match waarbij ik dacht, what the fuck zijn dit voor lalnaabs; waren het allemaal MG en MG2's...
Zelfs Merijn is MG2..
Kwestie van tijd zijn wij het ook, van het weekend gaan we wel even losTheAnthonyNL schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:33:
[...]
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Ik weet niet waar deze quote vandaan is geplukt maar die gaat niet op met een <5 man premade, niet op met placement accounts en zelfs met redelijke rankverschillen in 5s is het sowieso inbalanced.Raven__NL schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 15:12:
[...]
edit, btw: jij geeft aan dat de praktijk niet volledig gebalanceerd wordt. Maar als iemand met een smurf account op een lagere ranking speelt. Dan zorg je toch juist dat de balance dan ook weg is en dat is toch een beetje hypocriet dan, niet waar
Toen ik in placement matches 'smurfde' met twee nieuwe accounts en premade (hij LEM+, ik silver) kwamen we na games waar ik eigenlijk consistent bottom fragde en hij top fragde gewoon alsnog uit tegen DMG/LE na een tijdje. Zelfs met een duoQ van DMG+LEM zal je zien dat er nauwelijks tot geen DMG bij de tegenstanders zitten. Er wordt bijna altijd van ongeveer de hoogste rank uitgegaan, omdat als het gemiddelde te ver zakt van deze rank die zal stompen en juist voor het andere team inbalance zorgt.
Laatst met 5 tweakers een premade gedaan waarbij:
MG2
G4
G2
G2
S4
en de tegenstanders 3 AKs en 2 hoge nova's hadden. Dat kan je niet uitleggen door matchmaking balance
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Hou ik je aanteupje schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:07:
[...]
Kwestie van tijd zijn wij het ook, van het weekend gaan we wel even los
FixedKimi-Alonso schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:10:
Ik carry jullie allemaal de moeder.
Verwijderd
Druk is op home?Kimi-Alonso schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:10:
Ik carry jullie allemaal.
Na precies 60 competitive wins.
[ Voor 15% gewijzigd door Brogala op 17-04-2015 20:46 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bDS2LAICow0]
Dit soort momenten maakt het toch wel een heel leuk spel om te spelen.
Is denk ik moeilijk een vergelijking te maken.StevenzeN schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 01:27:
Gold Nova Master na 22 competitive wins. Is Silver te vergelijken met Bronze/Silver in League of Legends?
https://steamcommunity.co...filedetails/?id=312582297
Je zou de ranks natuurlijk wel op kunnen delen en zo een grove schatting kunnen maken.
Net LE geworden, toch wel netjes na pas een dag of 5 weer spelende.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Is dit je eerste CS? Ik vind GNM namelijk best knap na 22 competitive wins.StevenzeN schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 01:27:
Gold Nova Master na 22 competitive wins. Is Silver te vergelijken met Bronze/Silver in League of Legends?
Uiteindelijk met 2-16 verloren maar was wel top fragger van de match.
(eerst wat random kills)
stuck in Silver Hell
Ter indicatie van de wallbang let op keukenrol dat wegvliegt XD.
[ Voor 39% gewijzigd door TheAnthonyNL op 18-04-2015 10:52 ]
Nou nou niet zo negatief merijn... hij zal waarschijnlijk gewoon iets vergeten zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 12:36:
Nehox kan dus echt helemaal niks!
Verwijderd
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 12:46:
[...]
Nou nou niet zo negatief merijn... hij zal waarschijnlijk gewoon iets vergeten zijn.
Nope, vanaf 1.3 tot 1.6 ook gespeeld, en veel COD MW3 gespeeld. Shooters liggen me wel.Brogala schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 08:45:
[...]
Is dit je eerste CS? Ik vind GNM namelijk best knap na 22 competitive wins.
Dat was op casual niveau? Want met zoveel ervaring had ik persoonlijk een hogere ranking verwachtStevenzeN schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:00:
[...]
Nope, vanaf 1.3 tot 1.6 ook gespeeld, en veel COD MW3 gespeeld. Shooters liggen me wel.
Bringing the League of Legends toxicity to CS since?Damienx2 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 14:35:
[...]
Dat was op casual niveau? Want met zoveel ervaring had ik persoonlijk een hogere ranking verwacht
Nee het is gewoon een vraag, want na 10 matches met ongeveer hetzelfde verleden als jou in shooters was ik MGE. Dus gewoon de vraag of je misschien een casual was. Hoef je niet gelijk op te vatten als een belediging.StevenzeN schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 15:17:
[...]
Bringing the League of Legends toxicity to CS since?
*jij.Damienx2 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:25:
[...]
Nee het is gewoon een vraag, want na 10 matches met ongeveer hetzelfde verleden als jou in shooters was ik MGE. Dus gewoon de vraag of je misschien een casual was. Hoef je niet gelijk op te vatten als een belediging.
Knap van je! Echt goed!
Nee, gewoon verleden met die knul en itsnotrudy, ik laat me te makkelijk uit de tent lokken door hen. Ik stel ook voor ontopic te gaan en ik zal verder niet meer op hem ingaan. Excuus.
Net een potje competitive gespeeld, wel verloren. Ik was last guy standing tegen 4 CT'S, zegt een teammate, als je dit wint krijg je een redline.
Ik won de round, na de game stuurt hij me een friend-request en trade hij me deze:
Het is gewoon een vraag over je CS verleden... wist niet dat het zo diep bij je zatStevenzeN schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:15:
[...]
Nee, gewoon verleden met die knul en itsnotrudy, ik laat me te makkelijk uit de tent lokken door hen. Ik stel ook voor ontopic te gaan en ik zal verder niet meer op hem ingaan. Excuus.
Net een potje competitive gespeeld, wel verloren. Ik was last guy standing tegen 4 CT'S, zegt een teammate, als je dit wint krijg je een redline.
Ik won de round, na de game stuurt hij me een friend-request en trade hij me deze:
[afbeelding]
Lief van je! Bedankt. Nee ik speelde pro vroeger, zat met Spawn, Potti, Heaton en elemenT in een team! Ging wel lekker.Damienx2 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:26:
[...]
Het is gewoon een vraag over je CS verleden... wist niet dat het zo diep bij je zat. Maar goed gelukkig heb je een leuke skin gekregen, grats man!
Jammer dat je zo butthurt blijft reageren. Maar goed als dat je enige manier is van communiceren dan veel succes er verder mee. Schijnbaar heb jij meer last van je LoL verleden dan anderenStevenzeN schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:40:
[...]
Lief van je! Bedankt. Nee ik speelde pro vroeger, zat met Spawn, Potti, Heaton en elemenT in een team! Ging wel lekker.
Sorry, je hebt gelijk. Ik speelde behoorlijk casual in het verleden ja, hoewel ik nog wel sub ben geweest voor een clan die Lost Prophets heette. Was een binnen Nederland vrij bekende clan omdat ze een contract hadden met Alienware, waardoor de members een dikke pc kregen. De manager van LP werd later manager van mysod.Damienx2 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 17:44:
[...]
Jammer dat je zo butthurt blijft reageren. Maar goed als dat je enige manier is van communiceren dan veel succes er verder mee. Schijnbaar heb jij meer last van je LoL verleden dan anderen.
Echter is dit heel lang geleden, heb tegenwoordig jammer genoeg niet genoeg tijd om veel te kunnen gamen.
[ Voor 7% gewijzigd door StevenzeN op 18-04-2015 18:05 ]
Ik zit in de ICT, en kreeg het niet voor elkaar om ingame een screenshot te kunnen maken.
Klopt. En als je in windowed of windowed fullscreen speelt kan je gewoon de printscreen toets gebruiken op je toetsenbord.Tumbler schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 18:09:
F12 ingame als ik het nog goed weet, is volgens mij een algemene Steam sneltoets.
Steam: Ryada.
Ah die werkte bij mij dus niet.wambamNL schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 18:11:
[...]
Klopt. En als je in windowed of windowed fullscreen speelt kan je gewoon de printscreen toets gebruiken op je toetsenbord.
Thanks gasten.
www.webshopmasters.nl
Ben je ooit nuchter dan?Berktoppie schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 22:30:
Net anderhalf uur naar het opstart scherm van csgo gekeken en toen besloten dat ik niet nuchter genoeg was om te spelen. today was a good day
Anyway ... waar was iedereen vandaag, als dutch, fail en anderen er niet waren was ik bijna hopeloos soloq gaan doen ...
Zitten we met 2 unrankeds met 2 uur max playtime opgescheept.
Free loss ftw.
Verwijderd
GTA doen natuurlijk!TheAnthonyNL schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 22:46:
[...]
Ben je ooit nuchter dan?![]()
Anyway ... waar was iedereen vandaag, als dutch, fail en anderen er niet waren was ik bijna hopeloos soloq gaan doen ...
Nee man.....
GTA te overhyped en totaal niks aan.
Ik zat lekker met een paar oude vrienden herinneringen op te halen op RS en aan het werk >.<
RS ... dat je dat nog hoort in een cs:go topicwambamNL schreef op zondag 19 april 2015 @ 08:34:
[...]
Nee man.....
GTA te overhyped en totaal niks aan.
Ik zat lekker met een paar oude vrienden herinneringen op te halen op RS en aan het werk >.<
GTA V is vet daar niet van maar heb liever dat ik alles op ultra kan spelen dan op low ... dus wacht ik met volledig spelen. (nieuwe grafische kaart kopen en wss nieuw mobo + cpu ivm bottleneck cpu
Daarbij komt dat cs:go dan wat soepeler gaat lopen ^^.
[ Voor 5% gewijzigd door TheAnthonyNL op 19-04-2015 09:10 ]
Omdat deze game het beste na voren komt in een 5v5. Zo is de game bedoeld en daar zijn de meeste mappen ook op ontworpen. 3vs3 zou op apparte mappen moeten gespeeld worden (maybe short_dust short_train etc) en krijg je al bijna een compleet andere meta game.StevenzeN schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:21:
Wat ik niet snap, waarom is er geen 2on2/3on3 competitive queue?
Er zijn trouwens heel veel 1v1 community servers, en "bomb retake" servers die op 1 bom site afspeelt van een bekende map en altijd 3 vs 3 is.
Echt counterstrike competitive gevoel heb ik alleen bij 5v5. (en ik denk dat de makers dat echte cs comp gevoel willen pushen)
Zelden, paar keer geprobeerd maar meestal resulteerde dat in een bad trip.
[ Voor 14% gewijzigd door Berktoppie op 19-04-2015 13:42 ]
www.webshopmasters.nl
Ik ben het met je eens dat Counterstrike 5on5 hoort te zijn. Ik heb ook vrienden die alleen maar Deathmatch spelen , dan speel je naar mij inziens geen Counterstrike.Berktoppie schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:40:
[...]
Omdat deze game het beste na voren komt in een 5v5. Zo is de game bedoeld en daar zijn de meeste mappen ook op ontworpen. 3vs3 zou op apparte mappen moeten gespeeld worden (maybe short_dust short_train etc) en krijg je al bijna een compleet andere meta game.
Er zijn trouwens heel veel 1v1 community servers, en "bomb retake" servers die op 1 bom site afspeelt van een bekende map en altijd 3 vs 3 is.
Echt counterstrike competitive gevoel heb ik alleen bij 5v5. (en ik denk dat de makers dat echte cs comp gevoel willen pushen)
[...]
Zelden, paar keer geprobeerd maar meestal resulteerde dat in een bad trip.
Echter, de meeste maps lenen zich prima voor 3on3. Vroeger was het geen probleem, nu nog niet, ook al zijn er veranderingen gekomen op veel maps.
Klopt, maar je krijgt er een compleet ander spel ervaring van.StevenzeN schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:21:
[...]
Ik ben het met je eens dat Counterstrike 5on5 hoort te zijn. Ik heb ook vrienden die alleen maar Deathmatch spelen , dan speel je naar mij inziens geen Counterstrike.
Echter, de meeste maps lenen zich prima voor 3on3. Vroeger was het geen probleem, nu nog niet, ook al zijn er veranderingen gekomen op veel maps.
Beetje het verschil tussen buiten voetbal en zaalvoetbal.
www.webshopmasters.nl
En @ bovenstaande, berktoppie heeft gelijk imo. Die maps zijn inderdaad altijd gemaakt voor 5v5, niet omdat dat 'counterstrike' is, maar principieel omdat ze zo gedesigned worden.. Er komt zo ontieglijk veel bij kijken om zo'n map te designen. Trust me, I'm a engineer gamedesigner.
Voorbeeldje; met 2 bombsites en 3v3 is elke map zoals ze nu in elkaar zitten technisch gezien niet balanced. T side wint in theorie altijd... Want je hebt 1 bombsite waar sowieso maar 1 CT zit. Push dat met 3 man, kill de ene CT, of trade, en je hebt als T nog steeds het voordeel.
Voor een goeie 3v3 ervaring zou er gespeeld moeten worden op maps met of minder angles, of 1 bombsite met meerdere ingangen (en zo zijn er nog een hoop opties, maar dit zijn de meest voor de hand liggende).
Is ook zo, maar man, Aztec 2on2/3on3, dat waren nog eens tijdenBerktoppie schreef op zondag 19 april 2015 @ 14:53:
[...]
Klopt, maar je krijgt er een compleet ander spel ervaring van.
Beetje het verschil tussen buiten voetbal en zaalvoetbal.
2v2 of 3v3 lijkt me echter nog best leuk om soms te doen, maar daar moet je wel goede maps voor hebben die daar speciaal voor gemaakt zijn.
Net weer tegen een of meerder hackers gespeeld, gaan ze ook nog rushen en ons uitschelden in de chat, echt niet normaal hoe kinderachtig sommige mensen wel niet zijn.
#soloQtosilver
[ Voor 28% gewijzigd door TheAnthonyNL op 19-04-2015 19:07 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic