Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.820 views

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
Goed ga denk ik zo eens proberen of ik een leuke AK voor me CZ Nitro kan krijgen op csgolounge.
Iemand nog wijze woorden voor ik daar aan begin? Nooit eerder iets op go lounge gedaan.
xeroamd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:51:
[...]

Ligt eraan. Zelf heb ik regelmatig BTA AWP Asiimovs en vaste prijs is dan gewoon 14 keys terwijl standaard 13 keys is en dat is dan voor Asiimovs met een float van onder de 0.50. Zie mensen regelmatig meer dan dat vragen, maar dat vind ik zelf dan weer wat overdreven.
Hangt idd van de float zelf af. Mijn playside is bijna compleet clean eigenlijk daarom was hij ook een stuk duurder heb er 1 key meer voor betaald. En omdat die persoon de awp voor mij een week vast had gehouden heb ik hem er nog 1 extra gegeven.

Steam: Ryada.

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
(jarig!)
De prijs wordt over het algemeen ook niet bepaald door de mooiheid, maar door de zeldzaamheid. Daarom heb je ook enkele skins van 300 euro die er gewoon niet uitzien. En bij sommige skins heb je meer aanbod van FN dan van BS of WW.

Ook de trade-up kan van invloed zijn, als de reward veel waard is zullen de prijzen voor de ingelegde skins ook daardoor omhoog gaan (zoals je zag gebeuren met bepaalde items toen stattrak trade-up uitkwam).

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
EnoRM94 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:03:
De prijs wordt over het algemeen ook niet bepaald door de mooiheid, maar door de zeldzaamheid. Daarom heb je ook enkele skins van 300 euro die er gewoon niet uitzien. En bij sommige skins heb je meer aanbod van FN dan van BS of WW.

Ook de trade-up kan van invloed zijn, als de reward veel waard is zullen de prijzen voor de ingelegde skins ook daardoor omhoog gaan (zoals je zag gebeuren met bepaalde items toen stattrak trade-up uitkwam).
Tot op zekere hoogte. Echter zijn er enorme verschillen in hoeveelheden keys wanneer een item scratchless is on gewoon een stuk beter oogt. Neem nou bijvoorbeeld een M4A4 Howl. In FT staat lopen deze van ongeveer 85 tot 120 keys voor die met praktisch een MW float. Ga je kijken naar FN howls, deze starten bij ongeveer een 175 keys. Echter zie ik regelmatig FN Howls voorbij komen met een float van onder de 0.003 en de beste FN howls doen ez pz 3x het bedrag van een basis FN Howl. Bij collector skins kan de waarde rap omhoog gaan voor extreme low floats.

Ander goed voorbeeld is een Glock fade FN met praktisch het laagste glock fade float. Vragen ze nu 200 tot 250 keys puur voor terwijl je een FN Glock fade ez voor 70 keys oppikt.

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ben nog steeds aan het proberen om me Huntsman Fade te slijten op Lounge en Reddit. Hij is full fade en die gaan voor 130-135k. Helaas heb ik enkele weken geleden een bod van 120 pure niet gedaan, krijg ik die nu verkoop ik hem gelijk.

Kost wel veel geduld trouwens dat traden.

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• xeroamd
teupje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:22:
Ben nog steeds aan het proberen om me Huntsman Fade te slijten op Lounge en Reddit. Hij is full fade en die gaan voor 130-135k. Helaas heb ik enkele weken geleden een bod van 120 pure niet gedaan, krijg ik die nu verkoop ik hem gelijk.

Ligt er heel erg aan. Weet niet wat voor prijzen je als richtlijn hanteert, maar kom ze regelmatig voor tussen de 110 en 120 pure tegen als BuyOut en 130 in overpay in items en dat betreffen dan full faded huntsman. Wat er ook aan meedraagt is dat Huntsman knives niet al te gewild zijn en dat traden dus gewoon langer duurt. Een M9 Fade ben je bijvoorbeeld zo kwijt. Zelfde met Kara fades.

Voor mij persoonlijk wil ik never nooit meer een FT Kara CW Stat of een Huntsman fade Stat. Spul is praktisch niet weg te traden of je moet al aan de echte quicksell bedragen gaan zitten met je knive en dan nog heeft het aardig wat tijd nodig.

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-11 20:31
teupje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:22:

Van waar haal je die prijs? Op de steam market kost hij maar $184?

• teupje
xeroamd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:33:
[...]

Ligt er heel erg aan. Weet niet wat voor prijzen je als richtlijn hanteert, maar kom ze regelmatig voor tussen de 110 en 120 pure tegen als BuyOut en 130 in overpay in items en dat betreffen dan full faded huntsman. Wat er ook aan meedraagt is dat Huntsman knives niet al te gewild zijn en dat traden dus gewoon langer duurt. Een M9 Fade ben je bijvoorbeeld zo kwijt. Zelfde met Kara fades.

Voor mij persoonlijk wil ik never nooit meer een FT Kara CW Stat of een Huntsman fade Stat. Spul is praktisch niet weg te traden of je moet al aan de echte quicksell bedragen gaan zitten met je knive en dan nog heeft het aardig wat tijd nodig.
Klopt inderdaad. Hij staat nu voor 115 pure keys en 130 in items.
Ik zou wel een mooie Kara CW (geen ST) willen hebben, die probeer ik nu te krijgen. Maar een Kara Slaughter FT ofzo is ook prima..
Wil sowieso een knife die meer waard is op market dan kan ik em altijd verkopen en heb ik geld in me wallet.
azziplekkus schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:37:
[...]

Van waar haal je die prijs? Op de steam market kost hij maar $184?
Full Fades gaan voor veel meer keys dan de market prijzen. Als je een full fade vind voor 184 op de market zou ik em gelijk halen, kan je winst maken ;)

• Broud
(jarig!)
xeroamd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:18:
[...]

Tot op zekere hoogte. Echter zijn er enorme verschillen in hoeveelheden keys wanneer een item scratchless is on gewoon een stuk beter oogt. Neem nou bijvoorbeeld een M4A4 Howl. In FT staat lopen deze van ongeveer 85 tot 120 keys voor die met praktisch een MW float. Ga je kijken naar FN howls, deze starten bij ongeveer een 175 keys. Echter zie ik regelmatig FN Howls voorbij komen met een float van onder de 0.003 en de beste FN howls doen ez pz 3x het bedrag van een basis FN Howl. Bij collector skins kan de waarde rap omhoog gaan voor extreme low floats.

Ander goed voorbeeld is een Glock fade FN met praktisch het laagste glock fade float. Vragen ze nu 200 tot 250 keys puur voor terwijl je een FN Glock fade ez voor 70 keys oppikt.
Maar scratchless is automatisch ook zeldzamer ;)

• xeroamd
EnoRM94 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 14:49:
[...]

Maar scratchless is automatisch ook zeldzamer ;)
Klopt deze zijn zeldzamer dan de normale versies echter wordt deze waarde voor de collector bepaalde door het uiterlijk. Maar het is idd zo dat low float zeldzamer is, echter gaan collectors voornamelijk op looks af.

Net voor 22 keys GTA V op de kop kunnen tikken :+

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
xeroamd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:21:
[...]

Klopt deze zijn zeldzamer dan de normale versies echter wordt deze waarde voor de collector bepaalde door het uiterlijk. Maar het is idd zo dat low float zeldzamer is, echter gaan collectors voornamelijk op looks af.

Net voor 22 keys GTA V op de kop kunnen tikken :+
Dat is gewoon normale.prijs hoor :).
Mijne kostte maar $30 in keys :).

Anyhow ik wil een knife naar die krengen zijn duur...

Add me on Steam

• xeroamd
TheAnthonyNL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:25:
[...]

Klopt, maar deze keys hebben mij "niks" gekost. Heb in 2 dagen tijd ruim 30 keys winst gemaakt op het traden van goed te traden zoals Cyrex M4's en AWP Asiimov :+ En keys die me wat kosten, kosten me ruimschoots minder dan de 2,29 bij Valve (rond 1,80 meestal)

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

TheAnthonyNL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:25:
[...]

Kara Doppler P3 kopen? €400,- via internetbankieren :9

Heb nu mooie 4K screenies :D

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• xeroamd
iLikeNoobies schreef op woensdag 15 april 2015 @ 15:57:
[...]

Kara Doppler P3 kopen? €400,- via internetbankieren :9

Heb nu mooie 4K screenies :D
Mag 'm ook met overpay in items ruilen voor mn M9 Crimson Web MW :+

Maar zonder gekheid, je kunt 'm dan beter traden voor pure keys en die keys verkopen wanneer ik zie dat die P3 meestal rond de 220/240 in keys zitten.

• teupje
xeroamd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:07:
[...]

Mag 'm ook met overpay in items ruilen voor mn M9 Crimson Web MW :+

Maar zonder gekheid, je kunt 'm dan beter traden voor pure keys en die keys verkopen wanneer ik zie dat die P3 meestal rond de 220/240 in keys zitten.
Ligt er maar net aan of je er tijd en moeite in wilt steken om je keys te verkopen. Niet iedereen is te vertrouwen en dan kun je beter voor 400 euro in 1x klaar zijn en een betrouwbaar iemand hebben. Heb het op dezelfde manier gedaan ;)

• xeroamd
teupje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:30:
[...]

Ligt er maar net aan of je er tijd en moeite in wilt steken om je keys te verkopen. Niet iedereen is te vertrouwen en dan kun je beter voor 400 euro in 1x klaar zijn en een betrouwbaar iemand hebben. Heb het op dezelfde manier gedaan ;)
Klopt en kan ik ook begrijpen echter werkt dit ook niet voor iedereen denkzij die max aan de steammarket. Met bijvoorbeeld een simpele Kara 60/40 fade loop je al 100 euro mis, laat staan met higher tier knives.

• teupje
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w6xFmti.png

Jongens help...Doen of niet doen?

• TheAnthonyNL
Ik zeg doen, maar ik zou de skins dan verpatsen via steam en dan keys kopen om daarmee een handel mee te starten... aka cheap games uit usa. Maargoed niet blind op mijn advies afgaan.

[ Voor 6% gewijzigd door TheAnthonyNL op 15-04-2015 17:30 ]

Add me on Steam

Ik zou het doen dan alles via steam verkopen en dan gewoon een hogere tier knife kopen. want dit is gewoon echt zware overpay.

• teupje
Heel zwaar is de overpay ook niet toch?
Full Fade Huntsmans gaan rond 120-130k normaal.

teupje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:33:
Heel zwaar is de overpay ook niet toch?
Full Fade Huntsmans gaan rond 120-130k normaal.
Whoops. Dacht dat het een normale fade was. moet nog wakker worden denk ik. Maar dan valt de overpay idd wel mee. Dan zou ik zeggen van dat je het kunt doen. Maar meerdere items verlies je sneller totale waarde op dan op 1 item. en een full fade is nog best waarde vast dacht ik me te herinneren. als je een paar van die skins gaat gebruiken zou ik het persoonlijk doen. En anders niet. Of als je al iemand weet aanwie je die skins weer kan uptraden.

• teupje
wambamNL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:39:
[...]

Whoops. Dacht dat het een normale fade was. moet nog wakker worden denk ik. Maar dan valt de overpay idd wel mee. Dan zou ik zeggen van dat je het kunt doen. Maar meerdere items verlies je sneller totale waarde op dan op 1 item. en een full fade is nog best waarde vast dacht ik me te herinneren. als je een paar van die skins gaat gebruiken zou ik het persoonlijk doen. En anders niet. Of als je al iemand weet aanwie je die skins weer kan uptraden.
Nou ik wil eigenlijk een andere knife gaan traden, misschien dat het met deze items makkelijker gaat dan met alleen mijn knife. Ik heb alleen geen zin om alles voor keys te gaan traden, eer dat je er dan vanaf bent ben je ook wel even bezig...
Moeilijk moeilijk.. :-(

teupje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:42:
[...]

Nou ik wil eigenlijk een andere knife gaan traden, misschien dat het met deze items makkelijker gaat dan met alleen mijn knife. Ik heb alleen geen zin om alles voor keys te gaan traden, eer dat je er dan vanaf bent ben je ook wel even bezig...
Moeilijk moeilijk.. :-(
Je kan ook ja zeggen en dan de hele pay proberen om te zetten naar keys. Kost wel wat tijd idd maar dan heb je daarna wel een stuk of 145 150 keys om aan een andere knife uit te geven. (Als ik het goed heb ik kan de nummers fout hebben.

• xeroamd
Ik zou 't doen. Aardige overpay wanneer je ze los verkoopt via Reddit bijvoorbeeld en Huntsman knives zijn gewoon lastig te traden.

• teupje
xeroamd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:49:
[...]

Ik zou 't doen. Aardige overpay wanneer je ze los verkoopt via Reddit bijvoorbeeld en Huntsman knives zijn gewoon lastig te traden.
Hoeveel keys is dit allemaal waard? Als ik op Reddit kijkt naar MW Vulcans bijvoorbeeld dan gaan ze voor 14 keys per stuk.
Lijkt me niet dat ik rond 140 a 150 keys uitkom met al deze items.

• xeroamd
teupje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:51:
[...]

Hoeveel keys is dit allemaal waard? Als ik op Reddit kijkt naar MW Vulcans bijvoorbeeld dan gaan ze voor 14 keys per stuk.
Wanneer ik de vaste prijzen hanteer van een Redditstore kom ik op ongeveer 115/120 keys pure uit. Echter zoals ik aangeef heb je hier die keys sneller uit dan uit je huntsman. Iemand die zoals in die offer 120 pure neertelt zul je wel een tijd op moeten wachten gok ik.

Edit, er is wel meer uit te halen natuurlijk. Sommige items heb ik quicksell prijs op aangehouden zoals die man-o-war, AK CH en USP-S.

[ Voor 10% gewijzigd door xeroamd op 15-04-2015 17:56 ]

• teupje
xeroamd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:55:
[...]

Wanneer ik de vaste prijzen hanteer van een Redditstore kom ik op ongeveer 115/120 keys pure uit. Echter zoals ik aangeef heb je hier die keys sneller uit dan uit je huntsman. Iemand die zoals in die offer 120 pure neertelt zul je wel een tijd op moeten wachten gok ik.

Edit, er is wel meer uit te halen natuurlijk. Sommige items heb ik quicksell prijs op aangehouden zoals die man-o-war, AK CH en USP-S.
Thanks!

Ik heb er nog steeds spijt van dat ik tegen die kerel op lounge geen ja heb gezegd met z'n 120 pure ;(

• Broud
(jarig!)
Ik zie op streams ook vaak dat mensen in het geel de waarde laten zien, hoe kan dat precies?

• teupje
EnoRM94 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:04:
Ik zie op streams ook vaak dat mensen in het geel de waarde laten zien, hoe kan dat precies?
Steam inventory helper. Is een plugin/extensie voor Chrome

teupje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:51:
[...]

Over het algemeen is het:
value / 2 = keys.
(dit geld niet altijd ok dat klopt maar wel over het algemeen)

• teupje
wambamNL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:07:
[...]

Over het algemeen is het:
value / 2 = keys.
(dit geld niet altijd ok dat klopt maar wel over het algemeen)
dat is inderdaad wat ik ook altijd doe, maar weet niet of dat altijd opgaat.

Zag nu ook op Reddit dat sommige maxbets ook al geen maxbets meer zijn omdat iedereen zn items als een malle aan het verkopen is om GTA te halen. Prijzen dalen wel wat dus..

Edit: heb de deal gedaan, als ik een ander knife wil haal ik die wel van de Market ;)

[ Voor 8% gewijzigd door teupje op 15-04-2015 19:04 ]

teupje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:09:
[...]

Zag nu ook op Reddit dat sommige maxbets ook al geen maxbets meer zijn omdat iedereen zn items als een malle aan het verkopen is om GTA te halen. Prijzen dalen wel wat dus..

Edit: heb de deal gedaan, als ik een ander knife wil haal ik die wel van de Market ;)
Daarom is mijn Knife 20 euro minder waard...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:51
ik heb sinds kort dit scherm lg 24gm77 144hz iemand ervaring met wat de beste instellingen zijn voor cs ?
is het beter om met 144hz te spelen en 240 motion off of juist spelen met 120hz en dan 240motion on ?

• TheAnthonyNL
Shit zooi, http://csgostash.com/case/48/Chroma-2-Case nieuwe case is uit en ik kan niet farmen :(... dag gratis money :(. DIE AK LOOKS AWSOME !!! Als iemand hem heeft contacteer mij aub :3.

Add me on Steam

• teupje
teupje schreef op woensdag 15 april 2015 @ 18:09:
[...]

Damn..dat ging snel.

Een mooie Kara CW FT getrade voor de items (nog geneens alle) die ik getrade had voor m'n Huntsman :D .
Mooie deal want niemand wilde een Huntsman voor traden voor een Kara, met allemaal losse items ging het een stuk makkelijker. En heb nog een mooie winst ook.

Thanks voor de tips jongens ;)

TheAnthonyNL schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:32:
Shit zooi, http://csgostash.com/case/48/Chroma-2-Case nieuwe case is uit en ik kan niet farmen :(... dag gratis money :(. DIE AK LOOKS AWSOME !!! Als iemand hem heeft contacteer mij aub :3.
Gemeen hoor, dit nieuws wou ik net gaan posten.
(raad eens wie het aan jou verteld had)

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:48:
[...]

Gemeen hoor, dit nieuws wou ik net gaan posten.
(raad eens wie het aan jou verteld had)
Ja wammie, jij vertelde het aan mij maar ik dacht ach nog niet gepost laat ik even mijn rant posten ^^>, Hopen dat die idle servers beetje werken anders is het GG :(.

Add me on Steam

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Het is wel een leuk gevulde case vind ik, het meeste ziet er wel leuk uit. Ik zou de ak-47, CZ, UMP, Sawed-Off en P250 wel willen hebben.
Vooral de ak-47 is wel leuk, ook fijn dat hij maar mil-spec is waardoor hij lekker vaak gedropt zal worden en gelukkig niet zo heel duur zal zijn.
Ook grappig dat er eens een covert mac-10 is, vraag me af hoe dat met die prijs af zal lopen. Hij kan duur blijven omdat de mac-10 nu beter is, maar ik denk wel dat hij een van de goedkoopste covert wapens wordt, waardoor de m4a1-s Hyper Beast juist weer in zijn prijs omhoog gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door markdm op 16-04-2015 10:30 ]

steam: failsnail, Letterbox

• Madstorm
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

markdm schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:24:
Ook grappig dat er eens een covert mac-10 is, vraag me af hoe dat met die prijs af zal lopen. Hij kan duur blijven omdat de mac-10 nu beter is, maar ik denk wel dat hij een van de goedkoopste covert wapens wordt, waardoor de m4a1-s Hyper Beast juist weer in zijn prijs omhoog gaat.
Ik verwacht dat het de 'AUG - Chameleon all over again' wordt.. Denk dat deze redelijk vlot gaat zakken naar onder de 5 euro..

I'm an Ironman!

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
Net een AK red laminate aangeschaft, zit er dik in dat de redline nu in prijs gaat zaken met de nieuwe AK uit de chroma 2 collectie.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Madstorm schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:42:
[...]

Ik verwacht dat het de 'AUG - Chameleon all over again' wordt.. Denk dat deze redelijk vlot gaat zakken naar onder de 5 euro..
Ik denk inderdaad dat die snel onder de 5 euro daalt ja, toch omdat het gewoon een smg is. Maar hierdoor zal de prijs van de m4a1-s wel redelijk hoog blijven verwacht ik.

steam: failsnail, Letterbox

Ik wil die M4A1-S ook wel hebben!

Daarnaast mocht iemand een leuke knife willen ruilen tegen GTA V, geef me maar een gil ;).

Gisteren 35,- aan skins gewonnen met een leuke bet op Fnatic. Eindelijk mijn stash meer dan 200.- waard, jammer dat mijn huntsman erg in prijs is gedaald.. Nu even opzoek naar een MW Jaguar AK of MW wasteland rebel ak.

Wellicht mijn knife proberen up te traden!

mensen die interesse hebben:

http://steamcommunity.com/id/hmrnl

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• teupje
hmr schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:14:
Ik wil die M4A1-S ook wel hebben!

Daarnaast mocht iemand een leuke knife willen ruilen tegen GTA V, geef me maar een gil ;).

Gisteren 35,- aan skins gewonnen met een leuke bet op Fnatic. Eindelijk mijn stash meer dan 200.- waard, jammer dat mijn huntsman erg in prijs is gedaald.. Nu even opzoek naar een MW Jaguar AK of MW wasteland rebel ak.

Wellicht mijn knife proberen up te traden!

mensen die interesse hebben:

http://steamcommunity.com/id/hmrnl
Had het gezegd, heb gister net een Jaguar getrade.. :'(

Ben nu skins aan het verkopen voor GTA, maar mijn nieuwe knife voor GTA is iets teveel van het goede.

• xeroamd
hmr schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:40:
[...]

Daarom is mijn Knife 20 euro minder waard...
Gebeurde toen de Chroma case net uit kwam ook. Mensen gingen items relatief gezien meer quicksellen om zo'n Doppler knife te kopen. Trekt allemaal wel weer aan. En zoals eerder werd aangehaald, zelf merk ik geen verschil in prijzen van betting items. BS/WW/FT AWP Asiimov verkopen nog steeds voor 13/22/24 keys. Zelfde met Cyrex FN als maxbet. Nog gewoon 22 keys.
teupje schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:35:
[...]

Damn..dat ging snel.

Een mooie Kara CW FT getrade voor de items (nog geneens alle) die ik getrade had voor m'n Huntsman :D .
Mooie deal want niemand wilde een Huntsman voor traden voor een Kara, met allemaal losse items ging het een stuk makkelijker. En heb nog een mooie winst ook.

Thanks voor de tips jongens ;)
Told you so :D Denk dat je heeeeeel lang had kunnen wachten om zo'n kara 1:1 met je huntsman te traden.
teupje schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:40:
[...]

Had het gezegd, heb gister net een Jaguar getrade.. :'(

Ben nu skins aan het verkopen voor GTA, maar mijn nieuwe knife voor GTA is iets teveel van het goede.
GTA zou je EZ voor een FT AWP Asiimov kunnen krijgen. Knife weg doen is echt niet nodig hoor ;)

[ Voor 15% gewijzigd door xeroamd op 16-04-2015 11:43 ]

• teupje
xeroamd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:42:
[...]

Gebeurde toen de Chroma case net uit kwam ook. Mensen gingen items relatief gezien meer quicksellen om zo'n Doppler knife te kopen. Trekt allemaal wel weer aan. En zoals eerder werd aangehaald, zelf merk ik geen verschil in prijzen van betting items. BS/WW/FT AWP Asiimov verkopen nog steeds voor 13/22/24 keys. Zelfde met Cyrex FN als maxbet. Nog gewoon 22 keys.

[...]

Told you so :D Denk dat je heeeeeel lang had kunnen wachten om zo'n kara 1:1 met je huntsman te traden.

Jups, prima zo :)

[...]

GTA zou je EZ voor een FT AWP Asiimov kunnen krijgen. Knife weg doen is echt niet nodig hoor ;)
AWP heb ik ook al getrade. Maar kijk nog wel even wat ik doe, heb nog een AWP Man O' War en wat andere items.

• xeroamd
teupje schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:50:
[...]

AWP heb ik ook al getrade. Maar kijk nog wel even wat ik doe, heb nog een AWP Man O' War en wat andere items.
Met zo'n man-o-war MW ben je give or take al halverwege.

• teupje
xeroamd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 11:54:
[...]

Met zo'n man-o-war MW ben je give or take al halverwege.
Jups :)

Heb hmr al even een berichtje gestuurd, misschien kan ik hier mensen blij mee maken en aantal items verhandelen voor GTA.

• Broud
(jarig!)
Die hyper beast ziet er wel vet uit, even wachten tot de hype over is en prijzen zakken en dan kijken of mijn master piece daarvoor kan omruilen :P
Mocht er iemand zin hebben om veel te spelen en te verliezen en tegelijkertijd gratis cs:go uit te proberen, stuur me een dm! Dan mag je gratis twee weken op mijn smurf spelen!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

... Gevonden http://imgur.com/a/xvZUg

[ Voor 200% gewijzigd door bbblije op 16-04-2015 21:01 ]

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Je kan hier misschien best de radar images van csgo zelf voor gebruiken.
Deze staan voor mij op: F:\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\resource\overviews

EDIT: je hebt ze dus al zelf gevonden op imgur. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Grim op 16-04-2015 21:02 ]

Steam: Grim

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

NuCl3aR schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:01:
[...]

Je kan hier misschien best de radar images van csgo zelf voor gebruiken.
Deze staan voor mij op: F:\Steam\SteamApps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\resource\overviews

EDIT: je hebt ze dus al zelf gevonden op imgur. :)
thnx!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Nova II rank up! booya :D

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
hmr schreef op donderdag 16 april 2015 @ 20:28:
Mocht er iemand zin hebben om veel te spelen en te verliezen en tegelijkertijd gratis cs:go uit te proberen, stuur me een dm! Dan mag je gratis twee weken op mijn smurf spelen!
Als je wilt rank ik je account wel met 10 wins in 5 dagen tijd. Zeg maar welke rank je wilt (onder mg) en ik haal t voor je. Heb zelf al een smurf maar wil je wel helpen

www.webshopmasters.nl

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:50
Ben zelf DMG(heb een half jaar niet gespeeld ong, dus ben weer een beetje terug aan het komen). Voor mensen met ongeveer dezelfde rank die wat willen spelen:

http://steamcommunity.com/profiles/76561198000642049/

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Berktoppie schreef op donderdag 16 april 2015 @ 23:03:
[...]

Als je wilt rank ik je account wel met 10 wins in 5 dagen tijd. Zeg maar welke rank je wilt (onder mg) en ik haal t voor je. Heb zelf al een smurf maar wil je wel helpen
Ik lees het juist alsof hij wil de-ranken door een nieuweling met zijn account te laten spelen.

Is CS:GO dan gewoon niet leuk meer als je een te hoge rank hebt? Ik snap dat gesmurf niet zo, is dat om een goed gevoel te krijgen tegen low ranks (speel dan gewoon geen competitive denk ik dan), of zijn er andere redenen?
Grotman schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 00:12:
[...]

Ik lees het juist alsof hij wil de-ranken door een nieuweling met zijn account te laten spelen.

Is CS:GO dan gewoon niet leuk meer als je een te hoge rank hebt? Ik snap dat gesmurf niet zo, is dat om een goed gevoel te krijgen tegen low ranks (speel dan gewoon geen competitive denk ik dan), of zijn er andere redenen?
Correct smurf zit nu op LE / DMG maar wil ergens in Nova komen .. Is leuker spelen met tweakers waarmee ik speel. Nu trekt mijn rank het niveau teveel omhoog.. Dus lijkt me leuker om af en toe te kunnen terugvallen! Heb nu al een main op MGE / DMG. Niet om beter te voelen, zo goed ben ik niet namelijk..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Broud
(jarig!)
Ik snap het als mensen een smurf nemen zodat ze kunnen spelen zonder zich druk te maken om de rank, maar om nou expres je rank omlaag te halen om op lager niveau te kunnen spelen vind ik alleen maar het systeem om zeep helpen..
Ik maak me nooit zorgen om min rank, het boeit me oprecht niet.. Maar spelen met maten van tweakers en nehox die gold Nova 2, dan helpt het niet mee als we alleen maar tegen mg2 spelen omdat ik zelf mge ben. Dan zijn games minder leuk.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Broud
(jarig!)
Maar het helpt ook niet voor de tegenstander als ze tegen mensen spelen die eigenlijk op veel hoger niveau spelen. Je maakt van je eigen probleem iemand anders zijn probleem.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:05
EnoRM94 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 01:57:
Maar het helpt ook niet voor de tegenstander als ze tegen mensen spelen die eigenlijk op veel hoger niveau spelen. Je maakt van je eigen probleem iemand anders zijn probleem.
Niet per se. Als je meer tegenstand krijgt (dus enemy smurf) dan leer je ook relatief meer ;) Tevens gebruiken veel mensen ook smurf accounts om andere dingen te doen, zoals afwijkende maps/tactics/guns.

Ik snap de frustratie. Maar als je eens in de zoveel tijd een smurf tegenkomt, dan kan dat (naar mijn mening) niet veel kwaad. Ook zul je zien dat je geregeld zelf met smurfs in een game kan zitten, naast dat diegene je een "easy" win geeft kun je er ook veel van opsteken door te kijken/luisteren.

• MJN
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12-2020

MJN

Leuk hoor zo'n nieuwe case... Maar mijn skin-collectie is ineens stukken minder waard geworden. :'(
MJN schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:37:
Leuk hoor zo'n nieuwe case... Maar mijn skin-collectie is ineens stukken minder waard geworden. :'(
Komt niet alleen door de case. Ik denk dat het over een paar welen wel weer normale waarde zal zijn. Want er worden een hoop meer dingen verkocht zodat mensen gta of mkx kunnen kopen (denken we)

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Vind die nieuwe case wel leuk, toch weer gratis geld :P
Tumbler schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:29:
Vind die nieuwe case wel leuk, toch weer gratis geld :P
Dus als je zo'n case opent krijg je meestal iets wat meer waard is dan de key zelf? Ik vind de skins ook wel heel sexy... Jammer dat ik al voor gta spaar :-(

Verwijderd

MJN schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 08:37:
Ligt meer aan GTAV. Klinkt vreemd, maar omdat miljoenen mensen opeens een spel van 60,- willen kopen, gaan skins gewoon keihard underpriced weg om maar dat spel te kunnen betalen. Vandaar dat sommige duurdere skins gewoon in waarde dalen.

• xeroamd
Die drop in value komt deze keer meer door GTA dan voor de nieuwe case. De echte drop is namelijk geweest bij de introductie van die Doppler knives. Zou me er persoonlijk niet druk om maken. csgo.exchange schommelt hier ook met een paar 100. Dat trekt allemaal wel weer aan. Vooral de courante items zoals Cyrexen, Asiimov's en Fire Serpents.

Beter nieuws; Flinke banwave gezien een van de hoogst geanticipeerde hacks van de laatste tijd detected zijn en nu dus een VAC signature hebben. Anderhalf jaar werk naar de klote :D Vandaag dan maar weer eens MM spelen ipv GTAV.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:46:
[...]

Licht meer aan GTAV. Klinkt vreemd, maar omdat miljoenen mensen opeens een spel van 60,- willen kopen, gaan skins gewoon keihard underpriced weg om maar dat spel te kunnen betalen. Vandaar dat sommige duurdere skins gewoon in waarde dalen.
LoL! Analfabeet.

In ander nieuws... Yuri als je mijn smurf kan schieten richting GN 2 of 3 dan zou het prima zijn. Silver hoeft niet van mij, dat wordt te makkelijk...

Iemand anders die gratis wat wil schieten is van harte welkom om een DM te sturen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• teupje
Brogala schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:46:
[...]

Dus als je zo'n case opent krijg je meestal iets wat meer waard is dan de key zelf? Ik vind de skins ook wel heel sexy... Jammer dat ik al voor gta spaar :-(
Ik kreeg gisteren na een comp match een Chroma 2 case, gelijk geopend maar de waarde van het item (AK) was hetzelfde als de case ;)

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:16
Inmiddels twee Chroma 2 cases gekregen en verkocht. Misschien toch maar eens gaan sparen voor een knife, nog maar even doorgaan met betten op csgolounge. Een Flip Knife Slaughter lijkt me wel leuk! :>

• TheAnthonyNL
Ik zal die nieuwe chroma vast dat en zeker pas gaan krijgen als drop wanneer value onder een euro is zoals gewoonlijk...

Add me on Steam

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Brogala schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 11:46:
[...]

Ik denk het niet, maar ik heb de case zelf gewoon verkocht, aangezien die nu ook nog voor relatief veel geld weg gaan.
Mijn inventory is gezakt naar 181 euro :(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:35:
Heb je GTA nog? En zo ja, heb je hem op Steam of via Rockstar? Ik heb nog een M9 Bayo die ik wel wil ruilen voor je Huntsman en GTA?

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:35:
Mijne is ook van 759 naar 721 gezakt :'(

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

iLikeNoobies schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:47:
[...]

Heb je GTA nog? En zo ja, heb je hem op Steam of via Rockstar? Ik heb nog een M9 Bayo die ik wel wil ruilen voor je Huntsman en GTA?
Welke M9 Bayo was het ook alweer?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Case Hardened

• TheAnthonyNL
Damienx2 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:47:
[...]

Mijne van 123 naar 101 :(.

Add me on Steam

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Battle Scarred, gemiddeld €132 op market

• xeroamd
Damienx2 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:47:
[...]

Hier van bijna 1000 naar 908. Helpt ook niet mee dat csgo.exchange mijn 320 key knife als een van 200 telt. Ben er zelf heilig van overtuigd dat dat allemaal wel weer aantrekt wanneer de GTA hype een beetje is gaan liggen.
iLikeNoobies schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 12:58:
Battle Scarred, gemiddeld €132 op market
-Rep go trade men, cyka :D /csgl mode off

[ Voor 20% gewijzigd door xeroamd op 17-04-2015 13:02 ]

• TheAnthonyNL
Is er ook nog een periode waar items ineens gaan stijgen in waarde?

Add me on Steam

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:04:
Het trekt naar verloop van tijd wel weer aan. Items gaan heel hard omhoog op het moment dat ze niet meer verkrijgbaar zijn. Denk bijvoorbeeld aan de howl en tot voor kort de orion stattrack.

• xeroamd
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:04:
De M4 Howl en AK Fire Serpent zijn laatste tijd stijgende.

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 19:04
Die Chroma 2 cases willen niet zo droppen hier... En mijn account maar idlen de hele nacht en dag :( Nu alleen een winter offensive case binnen.

Heb het idee dat ze de drops wat teruggeschroefd hebben eigenlijk...

• TheAnthonyNL
tummeke393 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:13:
Die Chroma 2 cases willen niet zo droppen hier... En mijn account maar idlen de hele nacht en dag :( Nu alleen een winter offensive case binnen.

Problem is het aantal idlers dat overal alleen maar rondjes draait op servers... steeds groter wordt.

Add me on Steam

• Broud
(jarig!)
Junia schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 02:11:
[...]

Niet per se. Als je meer tegenstand krijgt (dus enemy smurf) dan leer je ook relatief meer ;) Tevens gebruiken veel mensen ook smurf accounts om andere dingen te doen, zoals afwijkende maps/tactics/guns.

Ik snap de frustratie. Maar als je eens in de zoveel tijd een smurf tegenkomt, dan kan dat (naar mijn mening) niet veel kwaad. Ook zul je zien dat je geregeld zelf met smurfs in een game kan zitten, naast dat diegene je een "easy" win geeft kun je er ook veel van opsteken door te kijken/luisteren.
Maar dat kan je ook zeggen over zijn vrienden, die leren dan maar gewoon van tegen betere spelers spelen. In mijn ervaring vinden mensen het bijna nooit leuk om tegen een smurf te spelen, dus ik blijf het egoïstisch vinden.
EnoRM94 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:03:
[...]

Maar dat kan je ook zeggen over zijn vrienden, die leren dan maar gewoon van tegen betere spelers spelen. In mijn ervaring vinden mensen het bijna nooit leuk om tegen een smurf te spelen, dus ik blijf het egoïstisch vinden.
Als gisteren de scores in een potje van 25+ voor de eerste 2 na een game en de andere drie minder dan 10 en zelf 2 frags hebben, dan is het niveau verschil ook niet echt leuk voor de maatjes waarmee ik speel, daar leer je echt niets van.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Damien

Damien

-iwnl-

hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:06:
[...]

Als gisteren de scores in een potje van 25+ voor de eerste 2 na een game en de andere drie minder dan 10 en zelf 2 frags hebben, dan is het niveau verschil ook niet echt leuk voor de maatjes waarmee ik speel, daar leer je echt niets van.
Dan is dat toch dezelfde ervaring voor iemand die op Silver tegen jou moet spelen? Vind de redenering dat je iets ervan gaat leren als lagere rank speler ook wat onzinnig. Want als je een instant headie kopt ga je niet ineens denken: "Goh daar heb ik nou veel van geleerd".

Dus opzich ben ik het wel eens met de mensen die roepen dat het enigszins niet echt leuk is voor de tegenstander. Maar goed om je eigen ego te boosten kan het misschien plezierig zijn...

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
tummeke393 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 13:13:

Idlers :') Door mensen als jij krijgen spelers amper drops.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Damienx2 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:20:
[...]

Dan is dat toch dezelfde ervaring voor iemand die op Silver tegen jou moet spelen? Vind de redenering dat je iets ervan gaat leren als lagere rank speler ook wat onzinnig. Want als je een instant headie kopt ga je niet ineens denken: "Goh daar heb ik nou veel van geleerd".

Dus opzich ben ik het wel eens met de mensen die roepen dat het enigszins niet echt leuk is voor de tegenstander. Maar goed om je eigen ego te boosten kan het misschien plezierig zijn...
Heb het niet over Silver. Silver boeit me geen hol. Wil gewoon een smurf op GN 2,3 of 4. Ik redeneer helemaal niet dat de lagere speler er iets van leert, waar heb je me dat zien zeggen? [edit ter verduidelijking: mijn teammates leren niet van de hele tijd door een heel team geraped worden, dan ga ik liever op een iets lager niveau meespelen en dan rustig wat tactics en gamesense uitleggen etc. ] Ik wil gewoon een even-playingfield voor de speler waarmee ik vaak speel en die schommen tussen gn en mg1/2. Zal voornamelijk op mijn main mee-queuen hoor.

En trust me, mijn ego heeft geen streling meer nodig :+.

[ Voor 9% gewijzigd door hmr op 17-04-2015 14:26 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Damien

Damien

-iwnl-

hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:24:
[...]

Heb het niet over Silver. Silver boeit me geen hol. Wil gewoon een smurf op GN 2,3 of 4. Ik redeneer helemaal niet dat de lagere speler er iets van leert, waar heb je me dat zien zeggen? [edit ter verduidelijking: mijn teammates leren niet van de hele tijd door een heel team geraped worden, dan ga ik liever op een iets lager niveau meespelen en dan rustig wat tactics en gamesense uitleggen etc. ] Ik wil gewoon een even-playingfield voor de speler waarmee ik vaak speel en die schommen tussen gn en mg1/2. Zal voornamelijk op mijn main mee-queuen hoor.

En trust me, mijn ego heeft geen streling meer nodig :+.
Tja je kunt ze ook meenemen naar de community servers en daar eens met ze op een public gaan zitten met competitive settings. Dan val je verder niemand lastig, speel je met z'n allen en worden ze ook nog daadwerkelijk beter.

Want nu klinkt het meer als ranked boosten. Overigens maakt het mij geen donder uit wat je gaat doen ;) maar ik snap het standpunt wel van lager gerankte spelers.

En nee jij was niet degene die zei dat lager gerankte spelers er van kunnen leren als tegenstander (dat was Junia) maar met dat statement ben ik het eigenlijk niet eens. Met name niet in een shooter.

[ Voor 7% gewijzigd door Damien op 17-04-2015 14:31 ]

• hexta
Smurfs :(
Wat is dat met mensen die niet gewoon het spel spelen zoals het bedoeld is.

hexta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:31:
Smurfs :(
Wat is dat met mensen die niet gewoon het spel spelen zoals het bedoeld is.
Wordt ook vaak smurf genoemd op mijn main, slaat gewoon helemaal nergens op dat ranking systeem...

Meenemen naar een community server is echt geen hol aan, en daar leer je al helemaal niets van. Je leert het pas echt in een competitive omgeving.

[ Voor 20% gewijzigd door hmr op 17-04-2015 14:34 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hexta
hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:34:
[...]

Wordt ook vaak smurf genoemd op mijn main, slaat gewoon helemaal nergens op dat ranking systeem...
Zou je niet genoemd worden als niet iedereen ook een smurf had. ;)

hexta schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:34:
[...]

Zou je niet genoemd worden als niet iedereen ook een smurf had. ;)
Mja... ik speel gewoon altijd met de mensen van tweakers en heel af en toe een solo queue. Ik verlies genoeg potjes, maar win er ook weer veel en zit nu dus op MGE niveau. Mijn 1e smurf zit op MG2 en mijn nieuwe smurf speelt nu mee op DMG/LE niveau en daar draai ik mee bovenaan de scores de laatste twee games.

Met andere woorden, heb geen flauw idee wat mijn echte niveau is. Heb alleen door dat als je minder dan 1,000 uur in CS:GO hebt zitten je kennelijk snel wordt uitgemaakt als smurf of hacker .. :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hexta
hmr schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:42:
[...]

Mja... ik speel gewoon altijd met de mensen van tweakers en heel af en toe een solo queue. Ik verlies genoeg potjes, maar win er ook weer veel en zit nu dus op MGE niveau. Mijn 1e smurf zit op MG2 en mijn nieuwe smurf speelt nu mee op DMG/LE niveau en daar draai ik mee bovenaan de scores de laatste twee games.

Met andere woorden, heb geen flauw idee wat mijn echte niveau is. Heb alleen door dat als je minder dan 1,000 uur in CS:GO hebt zitten je kennelijk snel wordt uitgemaakt als smurf of hacker .. :D
ook echt 2 smurfen. :') Waarom in godsnaam

Pagina: 1 ... 94 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic