Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• IStealYourGun
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 11-11 23:07

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • k1n9_n01z3
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

• NeHoX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18:10

NeHoX

Van de website:
quote:
Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO) will expand upon the team-based action gameplay that it pioneered when it was launched 12 years ago.

CS: GO features new maps, characters, and weapons and delivers updated versions of the classic CS content (de_dust, etc.). In addition, CS: GO will introduce new gameplay modes, matchmaking, leader boards, and more.

"Counter-Strike took the gaming industry by surprise when the unlikely MOD became the most played online PC action game in the world almost immediately after its release in August 1999," said Doug Lombardi at Valve. "For the past 12 years, it has continued to be one of the most-played games in the world, headline competitive gaming tournaments and selling over 25 million units worldwide across the franchise. CS: GO promises to expand on CS' award-winning gameplay and deliver it to gamers on the PC as well as the next gen consoles and the Mac."
Release Date: 21 augustus 2012
Prijs: 13,99€
Teamspeak: http://www.teamspeak.com/invite/ts3.nehox.nl/ Hier zijn iedere avond 30-40 man te vinden die CS:GO spelen. Je kan hier je rank achter je naam zetten door jezelf de server group naar keuze te geven. Looking2Play/Wachtkamers beschikbaar om mensen te verzamelen zodat ze samen competitive kunnen spelen.
Steam groep: http://steamcommunity.com/groups/GO-GoT
Elo ranks:
quote:
Klik hier voor alle Release Notes

Hieronder de meest recente Release Note:

Release Notes for 28/4/2015
28 APR 2015

[GAMEPLAY]
– Fixed a few cases where reserve ammo was shared between multiple weapons. All weapons now individually handle their own reserve ammo.
– sv_autobuyammo now defaults to 0.
– If a player spawns with a smoke grenade in classic competitive, it counts toward their maximum smoke grenade purchases for that round (i.e., they cannot purchase a second smoke grenade).
– Fixed HE grenade particle system drawing improperly sometimes with other particle systems (like smokes volumes).

[MISC]
– Added 10 new community sticker offers, and a new community sticker capsule featuring work by Enfu.
– Added support for alternative voice communication codecs. While running a server, use +sv_voicecodec vaudio_celt to use the CELT voice codec, instead of the Speex codec which is used by default.
– Added support for Phong on world materials. See Train for examples of such materials.
Linkjes
TheAnthonyNL heeft een website gemaakt om snel een overzicht te krijgen van de ranks van alle spelers hier. Op deze website stel je je eigen rank in en plaatst deze in het overzicht. Hiermee zorg je ervoor dat mensen met ongeveer gelijke rank je kunnen toevoegen op steam om samen competitive te spelen. Stukken beter dan met random oostblokkers.

Tweakers Ranking Website
timekillerz.eu/ranks

Competitive Smoking/Flashing/Flaming Guide
Where to throw Smokes,Flashes and Incendiary grenades

Latest VAC ban waves. With the possibility to follow suspected players.
Latest VAC ban list

Livestreams/replays
Twitch.tv cg:go
nip gaming tv (replays)
hltv
ESL.tv ESL kanaal twitch

Pug diensten
ESEA (betaald)
Leetway (gratis)
ESL wire (gratis en betaald)
Altpug (gratis)

Tweaks
Core Parking

Misc
MOUSE GUIDE 2.0
Matchmaking Server Picker
Hitboxes
vacbans
Freegamehosting (gratis tijdelijke servers)
Gun stats
Recoil patterns
Hardware en configuratie pro's: 1 2 Meest recent
Crosshair generator
Map callouts
Server loads
Bind generator

Skins en drops
FAQ
Guide
Betten met skins
Alle skins
Prijzen skins

Noob guides
Guide 1
Guide 2

Betting topic !
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1611853

Laatste update: 30/04/2015

NeHoX wijzigde deze reactie 01-05-2015 10:42 (255%)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Heb nog steeds niet Duke Nukem Forever gespeeld, Maar heb er toch een ander gevoel bij. CS:source was geen CS 1.6 en op zijn beurt geen CS 1.5 en vermoedelijk zal CS:GOhet dus ook duidelijk anders aanvoelen en toch ook weer niet.

Te weinig info om er nu al wat over te zeggen. Ergens vermoed ik dat ze een soort van hoedjes systeem van TF2 wel zullen overnemen, maar dan wapens (andere skins = zelfde kracht) Geen idee of dat een leuke gedachte vind.

IStealYourGun wijzigde deze reactie 12-08-2011 20:51 (4%)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Hmm, het kopen van wapens met microtransaction is natuurlijk niets nieuws en bestaat al voor Counter Strike: online. Niet dat hier één levende ziel dit speelt. Als er zoiets komt dan zal het vermoedelijk wel skins zijn. Die waren al populair onder de oude CS.

Wikipedia: Counter-Strike Online

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Persoonlijk vermaak ik mij het meest met grote servers, maar ik speel dan ook zelden met mensen die ik ken.
Als je dan op een kleine server zit is er niets leuks aan. Jammer dat ik al het contact heb verloren met mijn oude CS (toen nog 1.5) vrienden.

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
De eerste beelden kunnen mij ook niet echt overtuigen, hoewel de maps er op eerste zicht wel mogen zijn.
Voor de rest lijkt het vooral onafgewerkt. We zullen zien hoe het verloopt.

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
quote:
macciez schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:44:
Ze schijnen inmiddels allemaal bij de Navy Seals te zitten, om daar hun tactics verder te perfectioneren. Meer weet ik er niet van (en mag ik ook niet vertellen).
Bij de Navy Seals om beter te worden bij Counter Strike.
Seems legit :F

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Nuja naar de wapens zou ik nog niet te erg kijken, toen dat ze de pro's hebben laten testen waren ze nog niet allemaal af. Nu zijn wapens wel iets dat ik al jaar en dag zelf verander door modellen met een hogere resolutie. Alleen jammer dat die tegenwoordig op veel servers geblokt worden (aangezien je er ook mee kan cheaten).

Edit: eigenlijk zouden ze weer een Orange box moeten uitbrengen met deze game en HL:Episode 3 (+nog een game)

IStealYourGun wijzigde deze reactie 27-08-2011 10:55 (14%)

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Valve heeft al van in het begin zitten schreeuwen dat het NIET om een Counter-Strike 2 gaat.
En dat er geen nieuwe mappen zijn... tja dat moet voornamelijk uit de community komen.

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Is inderdaad jammer dat VIP niet meer in CSS zat. Hoewel CS zich niet zo super voor VIP leende.

Beste VIP multiplayer game die ik ooit heb gespeeld was toch wel SWAT 4
Wikipedia: SWAT 4

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Er word gezegd op het steam forum dat de europeese mensen nog langer moeten wachten, dus dat het pas na 24:00 is. Ik weet niet wat hier waar van is ?

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• k1n9_n01z3
  • Niet online

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
lol forum ligt er af en toe gewoon uit

edit: ok nu helemaal dus :p

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 14-08-2012 19:04 (28%)

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
https://twitter.com/csgo_dev

Yep bijna.. bijnaaaa

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
volle snelheid (2000kbps) toch wel netjes op deze cs:go load

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
|:( daar hebben we het ook de hele tijd over...

Ontopic - nieuwe update gister:

Release notes for 8/15 Update:

UI:
• Added Message of the Day
• Added a message when running without Steam to inform the users that the game requires Steam to be running.
• Added support for radar user message breaking up into several messages to allow for servers with large playercounts to not break user message stream when encountering too many entities.
• Updated the scoreboard so that if a game has a max of ten players you will see a compact scoreboard.
• Update to HUD voice status - darkened chat background from 32% opaque to 45% to increase readability of messages.
• Leaderboards input device filter now defaults to mouse and keyboard.

Bug Fixes:
• Fixed a bug where a dash was displayed when there was no score in the scoreboard.
• Fixed an issue with the HUD scaling not working with some elements.
• Enabled controller sampling regardless of input lock.
• Fixed several vgui fonts being too large at larger resolutions.
• Ignore low violence registry settings for CS:GO since we have no low violence regions.
• Fixed winning text not getting updated for arms race.
• Fixed win panel misalignments.
• Updated the scoreboard to fill from top to bottom for the order of players joining.
• Updated the scoreboard - moved the nav buttons up when you play with 10 players. Added a more opaque background.

Community Support:
• Added convars for better server customization:
o mp_solid_teammates - Determines whether teammates are solid or not.
o mp_free_armor - Determines whether armor and helmet are given automatically.
o mp_weapons_allow_zeus - Determines whether the Zeus is purchasable or not.
o mp_halftime - Determines whether or not the match has a team-swapping halftime event.
• Omitted reference to ranking or matchmaking from button warning.

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 16-08-2012 17:53 (95%)

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
Baiko schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:13:
Heb mijn dedicated server eindelijk draaien :-). Moet zeggen dat het aardig solid draait voor 24players. 19% CPU en 500Mb RAM. Zou er nog maximaal 48 slots bij kunnen proppen op een E5400 (2.7ghz Dual Core) en 2GB RAM.

Moet zeggen dat het echt wel wennen is CS:GO.. kan er moeilijker inkomen als CS:S. Ik heb erg weinig controle over mijn wapens.. kan de bullet impact lastiger zien als bij CS 1.6 en CSS.

Wie kan me nog mods aanraden voor mijn dedicated? Ik zie veel mensen "stats" typen, is dat hlstatsx? Ben van plan om hem wel een tijdje te laten runnen.
500 ram ? als de server vol zit ?!

En dat van die bulletimpact heb ik ook last van, ik zie gewoon niet waar ik spray.

En als ik het goed heb gezien draait creativehosting ook gewoon hlstatsx.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Ja dat is gedaan zodat je met je controller van je console sneller kan kopen, dit was ook al zo bij de xbox1 versie van cs. Achja zodra je de cijfertjes uit je hoofd weet hoef je je er niet meer aan te ergeren natuurlijk.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
Rynji schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:47:

Type dan eerst "e" en haal die weg (anders sluit de console gelijk af, vaag probleem wat altijd gebleven is).
Is niet een vaag probleem, dat is omdat je tobo op nl staat. Dus het is of trema's gebruiken of cs spelen :P

Steam Inventaris

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
OMG je mag klagen over de gameplay zoveel jullie willen, maar de mentaliteit is wel nog dezelfde als 2001.

Dus ik schiet, geheel per ongeluk, één van mij teamates ad die in mij line of fire kwam te staan. Schiet de kerel mij bij de start van de ronde gewoon af. Ik voelde me weer 15...

Dat en ik heb het gevoel dat er veel cheaters zijn, dat ik bij CS verlies ben ik gewoon, maar soms lijkt het echt of ze je van ver zien afkomen of ze komen kamer binnen met de loop al op jou gericht. :/
Wat het 15 jaar gevoel enkel maar versterkt.

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
quote:
HyperioN schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 01:02:
[...]
Als ik een ruimte/kamer inloop, dan doe ik dat nooit "rechtdoor", maar strafend (dus zijwaarts). Dus met inderdaad mijn crosshair gericht op de plek waarvan ik weet dat er vaak/meestal/soms tegenstanders zitten... Als dat dan zo is, en ik schiet direct, ben je dood. Dan heb je geen wallhack, maar gewoon skill en ervaring.
Dat versta ik en nogmaals, ik ben het gewoon om te verliezen in CS (en gewoon om te winnen bij andere shooters :+ ) Maar het was meer dan gewoon strafen, gewoon ruimtes binnenkomen en potentiële hoeken niet bekijken maar wel dat één hoekje waar ik zat. En in spectator modus had ik een gelijkaardig gevoel. Had toch het gevoel dat hij iets volgde en en zijn reactievermogen bij een confrontatie was net iets te onnatuurlijk.

Meestal geef ik mensen het voordeel van de twijfel, maar deze keer twijfel ik toch heel erg. Ook omdat ik het al enkele ben tegengekomen op servers. Daarom dat ik even vroeg of er veel cheaters zijn.

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Zou er veel verschil tussen zitten. Tussen beta en full?

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Het zit em ook meer in de details lijkt me. Ben wel benieuwd naar de final, weet iemand toevallig of de beta blijft bestaan (netzoals bij cs:s) ?

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
zucht.. ja natuurlijk moet je hem dan kopen. De reden dat iedereen het hier over de (open) beta heeft is omdat de meeste mensen hebben gepreordered en dus zo aan de beta zijn gekomen.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
En toen was het weer zeven uur. Hebben jullie ook in je lib. 2x cs:go staan en geen beta meer ?

Steam Inventaris

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Hmm, nog net even kunnen spelen en merkte dat het switchen naar je revolver traag ging. Of anders gezegt, niet veel rapper dan een reload van je rifle. Of ben ik gewoon BF3 te gewoon :p

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Toch, heb het gevoel dat het wat te traag is. :p

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Ben tussen de soep en de patatten door (zoals ze in België zeggen) de beginpagina aan het uperdaten. Mensen die een bijdrage zillen doen (configs/servers/groups) PM me maar.

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
quote:
Rikkiz0r schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:45:
Ik heb afgelopen week ook even een server opgezet, heb meteen even Metamod:Source en Sourcemod erop geinstalleerd zodat de server gemakkelijk te modereren is. Erg handig die addons.

[afbeelding]
Toegevoegd...

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Misschien dat het al voorbij is gekomen, maar ik krijg vaak: Disconnected, The Session is no linger available.
Dacht eerst dat dit kwam door de beta, maar heb het nog steeds en kan niet meteen een fix vinden...

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
1shot1kill schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:40:
[...]

Ik wacht al 12 jaar op de terugkeer van ES_Trinity, waar blijft die. :P
Ik wacht al eeuwen op de terugkeer van de_rotterdam !

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Ik vind juist dat ie minder overpowered is dan in 1.6. Het hele "ik-erger-me-kapot-aan-awpers" gevoel is me tot nu toe zeer meegevallen. Dat iemand toevallig veel geluk heeft met unzoomed awp is natuurlijk een ander verhaal. Daarbij is het een filmpje, wie weet hoevaak hij gemist heeft op deze manier.

Steam Inventaris

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
*Zucht*

Ik vind CS:GO een goede opvolger die goed gebalanceerd is, alleen het joinen van een game is me net een te iets grote uitdaging. Ik speel het liefst op vaste grote (32) servers. Maar als je via die serverbrowser gaat krijg ik bijna altijd een error.

Aaarg

En als je via de play button is dan krijg je niet genoeg filtering naar mijn mening; Daarnet zat ik eerst in een server met 2 mensen en mijn volgende server was eentje van max 10 players. Ik had het geluk om net in een team te zitten met 2 noobs die voortdurend sprayden. Dus die waren er zonder problemen er altijd van tussen en was het dus 5 tegen 3...

Dat is voor mij het grootste verschil bij de oude reeks, daar starte je op, je ging naar één van je favoriete servers en binnen de minuut kon je lekker spelen. Soms voor enkele uren, soms voor 10 minutjes. Als je nu denkt: "hmm ik ga even 10 minuten CS spelen...." vergeet het!

Zelfde met die Weapons Course, denk je dat even snel te doen om je 10 minuten te vermaken. Moet je dat hele kutding van nul beginnen :(

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
Rynji schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:03:
Ergens in de opties (de wat algemenere instellingen) kan je je Weapon Viewmodel o.i.d. op 'Classic' zetten, waardoor de wapens meer in de hoek (ala 1.6) zitten.
Heb je hier een screen van ? want ik kan het zo 1,2,3 niet vinden.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
ow haha ik had alleen couch en desktop gezien :P Ik vind btw het verschil wel minimaal.

Steam Inventaris

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Ik deel niet de mening dat er de laatste jaren geen goede games zijn uitgekomen. De games die nu uitkomen zijn gewoon anders en eigenlijk kan/mag je ze enkel vergelijken met hun eigen voorgangers. Een VW met een Ferrari vergelijken is ook gewoon fout, ondanks dat een VW best goede wagens heeft.

Ik kan me echt wel goed amuseren met een spel zoals BF3 en evengoed met CS. Maar het amusement gevoel is totaal anders. En dat komt niet alleen doordat BF3 gemaakt is met de consoles in gedachten, want BF2 is ook niet te vergelijken met CS. BF3 speelt gewoon anders dan CS.

Als je het wil vergelijken, vergelijk het dan met CS:Source en op dat vlak is CS:GO best oké, hoewel ik toch enkele oude zaken mis. Het verschil van wapens tussen ct en t, sprays en enkele maps die minder dynamisch zijn (geen barels die je kan omschieten).

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Weer een tijdje geleden dat ik nog gespeeld heb. Blijkbaar hebben veel mensen afgehaakt want o.a een server waar ik veel speelde is tegenwoordig dood. Was wel jammer want was één van de weinige waar er tussendoor ook wat gezeverd werd over voice.

• k1n9_n01z3
  • Niet online
De nieuwe deatchmatch mode werkt best goed eigenlijk :+

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
SpankmasterC schreef op zondag 10 februari 2013 @ 17:21:
Stoute Valve, een beetje CS_Assault met de laatste patch meenemen en er niet uitgebreid over vertellen! Heerlijk om weer te spelen!
Dat zie je toch als je de game opstart (Ik bedoel dus in het main menu) !

en assault is zeer netjes gedaan, al zeg ik het zelf.

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 11-02-2013 19:01 (4%)

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
SpankmasterC schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 10:01:
[...]

Ze hebben het er in 1 zinnetje over, de rest van het bericht gaat over de Maps Workshop. Het is dus redelijk stilletjes toegevoegd.
Ja ik doelde meer op het feit dat het enigste plaatje wat je zag in het "update news" een plaatje van asault was.

Hoe word eigelijk je skill berekend na die 10 gewonnen wedstrijden ?

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
bah, wat ik vooral bij CC heb, is dat ik word ingedeeld meet utter neebz. Word een beetje lastig winnen als het andere team wel goed samenspeelt, tewijl je eigen team maar een beetje in de ronde loopt. Mischien moeten we een Steam group aanmaken ? Ik ben iig te vinden onder de nick KNz, voeg me maar toe als je wel weet wat "tacs" betekenen en graag een potje cc wilt winnen.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
nope, en de usp komt niet meer terug, die is vervangen.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Ok ik heb een groep aangemaakt, url = http://steamcommunity.com/groups/GO-GoT

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
Pewpew schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:19:
[...]

Onze server is inmiddels al weer ff geupdate en online. We zijn afgestapt van dust/dust 2 only, en hebben nu gewoon een maprotatie lopen. Er zit geregeld een man of 5-10 in.

Ben zelf ook begonnen vorige week met CC te spelen. Nu 5 potjes gewonnen van de 8 ofzo. Waar ik me wel aan stoor; al paar keer werd ik gedisconnect (in een winnende pot), vervolgens kon ik niet meer re-connecten. Een keer kreeg ik na X pogingen zelfs een penalty van 2uur 8)7 beetje jammer Valve!

Je moet een beetje geluk hebben met je team, of met een groepje joinen.
M'n steam is: 'thasmoker'.
Dus voeg me maar ff toe als je wilt :) Ben vanavond zowiezo online en in voor wat potjes!
Join de steam group dan even die we hebben aangemaakt (paar posts hierboven), maakt het allemaal een stuk makkelijker.

Zou iemand die ook even bij de OP kunnen voegen ?

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Ja steam/matchmaking heeft hier idd tegenwoordig veel last van. Achja het is alleen bij classic comp. dus je kan altijd nog classic cas. spelen :P

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
wooow nieuwe update !! voor de oldskoolers onder ons hebben ze militia geremaked !

quote:
Valve has sent out a patch for Counter-Strike: Global Offensive that focuses on tweaking Hostage Rescue rules for stronger balance and to entice players away from the long-favored Bomb Defusal. Most notably, CTs have now adopted the tactical doctrine of draping hostages across their shoulders like a squishy scarf, and only a single rescue is needed to secure a win for the good guys.

You'll need to interact with a hostage for a lengthy four seconds to get him to hop on for a ride, and a new "rescue kit" shortens pickup time to a single second by presumably wowing hostages with attractively padded and comfortable-looking shoulder guards to rest on. Taking a note of influence from community-made maps such as cs_motel, hostage spawns are now randomized per match.

Valve is also continuing to stock GO's maps with updated versions of classic Counter-Strike levels, with cs_militia being the latest addition. It's structured similarly to cs_assault, where Ts benefit from an entrenched interior location to bunker in while CTs attempt rescue through multiple points of entry.

Defusing bombs got a small but significant change as well: turning too far away from a bomb while defusing it will cancel the process, a jump in risk and exposure for CTs trying for the win while Ts yet linger to guard the bomb. They could sure use one of those hostage-capes for extra protection.

Oh, and the rumored Support Pass for a community map rotation on official servers isn't happening. Valve even pokes fun at earlier reports of the pass with a new data string, "CSGO_Ticket_CommunitySeasonOneSpring2013_Leak," and its single-word description: "lol." Oh, Valve. Don't ever change.

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 23-03-2013 17:53 (91%)

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Ik heb er eigelijk best vaak last van, matchmaking die vastloopt.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
artjuh, join de steam group en spreek daar wat mensen aan ;). Btw over die ranking weet ik niet wat ik moet denken. Je kunt bijv. als je in je eentje speelt 5x achter elkaar bij "noobs" komen en dus 5x achter elkaar dik verliezen. Kun je zeggen dat je de beste van het team bent, maar het gaat primair om wins (om sneller te "ranken" moet dit dus tegen hogere ranks, zie wikipedia over ELO), dus voor de ranking ben je dan net zo slecht, als de mensen waarmee je speelt. Ik vind dit niet echt een goeie manier om iemand z'n skill in te delen.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
http://www.g2play.net/sto...-Offensive-Steam-Key.html

Voor de mensen die om een aanbieding vroegen een aantal wat posts geleden (dus een eurotje of 4 korting...)

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
Dark Lord schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 02:33:
Ik heb me aangemeld bij ESEA en vandaag een aantal potjes gespeeld. Is echt zo veel leuker daar dan met MM.
In het begin wel erg wennen. Want het skill niveau is wel aardig hoger. Maar ik heb in ieder geval niet elk potje laatste gestaan en ook een aantal matches gewonnen. En ook wat meer maps. Ik vond Mirage altijd al erg vet, dus die kan ik nu ook weer spelen. En daarnaast de _se maps, ook echt een verademing om niet meer die stomme fog te hebben.

Maar die 128 tick servers schieten zoveel beter. Dus nu kan ik echt geen excuses verzinnen waarom ik ben doodgegaan behalve mijn eigen aim.
Hoeveel kost dat dan ?

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
yep, heaton is ook de manager van nip tegenwoordig

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
De matchmaking servers van valve hebben (natuurlijk) geen mods. De community server kunnen dat wel hebben.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Ohja ik zal de competitive hud (legaal bij MM, ESL, ESEA, CEVO) even bij de startpost voegen. Mischien kan boefmans ook links geven voor de radar mod en de "get_right" gui ?

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Ik heb geen idee. Als je bij een lan een toernooi gaat spelen krijg je meestal een document waar alle illegale waardes in staan. Helaas speel ik geen esea dus mischien dat iemand anders het weet ?

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 19-04-2013 13:35 (0%)
Reden: typo

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
Julesk schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:55:
[...]

Veel pro's spelen ook gewoon met oordoppen hoor. Kijk maar naar de foto's van RaidCall EMS One. Het is gewoon net wat je gewend bent. :) Maar het is wel een must dat je genoeg kan horen.

[...]

Ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar waarom gebruik je die instelling niet altijd? Te fel?

Wat veel pro spelers ook doen is hun Digital Vibrance/Saturation heel hoog zetten, om alle kleuren goed te kunnen onderscheiden.
die shit bij de raidcall ems one was heel wierd. Volgens mij speelde elke clan met oordoppen met daaroverheen veiligheids demp dingen (weet niet meer hoe ze heten) terwijl ze de headset in de nek hadden liggen. Ik heb ik de openingspost 2 documenten staan met instellingen en hardware van de pro's en daar zie je hele andere dingen.

Het nadeel van een te hoge gamma (aka gammah4x) is natuurlijk dat je ietsje langer geflashed blijft.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
tsjah het is een beetje een rare actie, als je het niet koopt mis je niks. Daarbij draait het uiteindelijk om competitive, waar deze maps niet voorkomen. Ik denk dat ik mn geld dit keer gewoon op mn rekening laat staan...

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
Thomasx4 schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:19:
[...]

Zit somehow op Gold Nova Master, ik ben dan wel geen beginner maar spel vaak tegen mensen van dezelfde of hogere rang, wat meestal in een negatieve k/d resulteert. zou liever wat lager hebben.
Als je blijft verliezen (van lagere ranks) komt dat vanzelf ;)

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
Boefmans schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 15:13:
je kunt de maps ook gewoon gratis spelen trouwens. het is meer om de makers te helpen zeg maar.
dat wallet gedoe begrijp ik overigens ook niet zo. Ik vertrouw valve nog wel (nooit het idee dat ze puur om de pingping gaan a la EA); dit kan echter wel een eerste stapje zijn op een glibberig pad van ingame transactions enzo. we gaan het wel zien!
Ik heb toch maar besloten om het wel te doen, om de community een beetje te steunen, het is tenslotte maar 2,79 ofzo. Je kunt gewoon met ideal betalen en het gaat inderdaad om een in-game wallet, waar het geld op komt. Je kunt minimaal 5 euro storten dus daar ga je al ;w.

Ik heb btw ook een paar matches op leetway gespeeld. Het is allemaal gratis maar mischien komen er in de toekomst betaalde leagues. De london server speelt fijn en de stockholm server speelt goed ookal is mn mijn daar +- 20ms hoger. Maarja dat heb je met 128 tickservers. Natuurlijk na afloop met stats en zelf een demo van de match !

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
volledige rls notes van de patch:

Release Notes for 5/1/2013

[ GAMEPLAY ]
-Tweaked weapons
DEAGLE: Reduced inaccuracy.
Mag-7: Increased cycletime. Increased cost.
XM-1014: Increased ArmorRatio. Increased cycletime.
UMP-45: Reduced price. Reduced recoil angle variance.
Mac-10: Increased maxspeed. Reduced price.
-Classic Competitive now allows 2 flashbangs and 4 grenades total.
-Implemented bodygroups penetration for maximum damage, now shooting through arms at the enemies head will apply headshot damage, or shooting through arms at the stomach will apply stomach damage multiplier.
-Removed aimpunch resulting from getting shot in the arms or legs.
-Auto switch when dropping a weapon (or after throwing a grenade) avoids weapons with 0 bullets in the clip.
-Reduced environment fog when scoped with a weapon.

[ MAPS ]
-CS_Militia: Fixed collision in CT spawn, added radar names
-CS_Assault: Added radar names
-CS_Museum: Fixed and updated radar and overview scales.
-DE_Library: Fixed bug where some clients would crash on bomb explosion.
-DE_Favela: Fixed bug were a prop was causing server lag, other gameplay tweaks
-DE_Seaside: Fixed bug were players would get stuck near Terrorist spawn.

[ MISC ]
-Weapon inventory HUD now displays the number of grenades held of a single type.
-Fixed a sound bug that resulted in ghost footsteps when taking over bots.
-Fixed player money getting set to the wrong value if the player took over a bot in competitive and survived to the end of the round.
-Added a server convar "sv_maxusrcmdprocessticks" to limit maximum number of user commands backlog, defaulting at 3; observed player speed by others will now always be within max movement speed even when user is cheating, experiencing high packet loss or exteremely low fps.
-Vote kick will record user's SteamID in the banlist and remove user from ongoing competitive match even if the user disconnected from game server before required number of votes have been collected.
-Spectating Operation Payback games via GOTV is now allowed without Operation Payback pass.
-Fixed crash on exit.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Ohja gister was er een ama met gooseman op reddit :o

http://www.reddit.com/r/I...ooseman_cocreator_of_the/

Jammer dat z'n nieuwe spel (TI) niet te spelen is in euro ATM.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
himlims_ schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 16:35:
lijkt me wel leuk keer meer tweakers te spelen,
dit is me steam id
Join de steam group ! url staat in de openingspost.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Mijn radarh4x doen het anders nogsteeds :s

update rls notes

Release Notes for 5/8/2013

[ GAMEPLAY ]
- Mag7 - reduced cost to 1800.
- Mac10 - increased price to 1050.
- XM1014 - reduced damage to 20.
- Body parts penetration code will not register headshot damage when penetrating into the neck hitbox through the chest hitbox, only chest damage will be dealt in this case.

[ MAPS ]
- Updated de_favela to latest version.
- Fixed some bugs in de_inferno where the player could get stuck on geometry, fixed some minor bugs (Thanks Wλve!).

[ MISC ]
- If a player was vote kicked from too many recent competitive games the matchmaking system will assign them a competitive cooldown.
- Added sever command line support for -net_port_try 1 to prevent servers from trying to climb ports if the request port was busy.
- Fixed a rare grenade physics interaction that could cause grenades to spin in place when thrown at certain kinds of physics props or players.
- Adjusted default value of sv_maxusrcmdprocessticks server convar to 16 for community servers with default settings to successfully process all user commands from even lowest tickrate and framerate clients.
- When going to overtime players who survived in the last round will start with empty inventory even though teams don't switch sides.
- Fixed flashbang number not updating on the hud if you had set "close after buy."

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 09-05-2013 14:22 (94%)

Steam Inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online
ja je kan natuurlijk ook mouseskates/glides of hoe ze ook worden genoemd halen. Ik heb zelf nogsteeds mn steelseries S&S, blijft een epische hardpad.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
1600 DPI 720p 1.5 sens

1090T @ 3.8, 560 ti 448, 4 gig ram

is zo'n 160 fps+

Steam Inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Ik heb nog een IDF en een FBI nodig, maar ik heb van die andere geen dubbele (?)

Steam Inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online
wodka-cola/cola-wodka h4x ftw !

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Ik vind het anders redelijke standaard picks (de eerste niet meegeteld), upper + mid + boxes

Steam Inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Jamaar als het goed is krijgen toch alleen de "leetste" mensen toegang tot de beta ? Iemand van hier toevallig ?

Steam Inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
Thomasx4 schreef op vrijdag 31 mei 2013 @ 14:08:
[...]

Tja, maar echt goede spelers kom je eigenlijk niet tegen in casual games, en in competitive hebben ze gewoon een hogere rank dan mindere spelers waardoor het ook zeer onwaarschijnlijk is dat je een véél betere speler tegenkomt.
Is niet helemaal waar natuurlijk, als jij met een master gardian gaat spelen, gaat mm ook zoeken naar 1 of 2 gelijkwaardige spelers voor de tegenstander. Maarja de echte highskillers spelen idd gewoon l33tway of esl ofzoiets.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Release Notes for 6/5/2013

[ OVERWATCH ]
- Added more investigators to the Overwatch Beta.

[ MISC ]
- Added an explanation for no binary signature validation for clients running in -insecure mode.
- Fixed an exploit where clients could bypass network convar restrictions using setinfo.
- The crosshair gap size will no longer change when switching weapons while using "Classic Static" (cl_crosshairstyle 4) -- other crosshair styles are unaffected.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Hebben ze em aangepast ? Waar slaat dat nou weer op ?!

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
oh nice ! wow het ziet er wel anders uit zo.. maarja zoals je zei, eerst spelen dan oordelen.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Release Notes for 6/12/2013

[ MAPS ]
- Added de_mirage.
- Added console command to help players plan strategic grenades. Set sv_grenade_trajectory 1 (cheat convar) to see a visual arc in-game.

[ OVERWATCH ]
- Overwatch Investigators are now required to submit more detailed verdict reports after reviewing evidence.
- Fixed interpolation issues during GOTV and Overwatch demo playback which caused the weapon of a shooting player to visually appear several ticks behind the moment a victim was hit.
- Overwatch FAQ updated. http://blog.counter-strike.net/index.php/overwatch/

[ OPERATION PAYBACK ]
- Operation Payback Pass on sale for $0.99 until Monday 6/17.

[ UI ]
- Added links to top streams on the main menu.
- Added an audio option to reduce game music volume when Steam Overlay is activated.

[ MISC ]
- Restored the "retry" console command.
- Players can only submit griefing reports for teammates.

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 14-06-2013 03:02 (7%)

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
zometeen de finale van dr33mh4x, de nipjes vs epsilon net als gister :P

http://www.twitch.tv/dreamhackcs

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 17-06-2013 16:45 (20%)

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Release Notes for 6/19/2013

[ WEAPONS ]
- Tuned the AUG and SG553 to function more effectively as a rifle/sniper hybrid.

[ MAPS ]
- de_mirage: Fixed see-through crates at bombsites, various other bugfixes.
- Fixed kv files packaged in workshop maps not loading correctly, which could display incorrect player models and arms.

[ OVERWATCH ]
- Improved interpolation during Overwatch evidence playback.

[ MISC ]
- Added classic competitive map to in-game friends list information text.
- Fixed rare uninitialized text "Target Area" appearing on-screen when watching GOTV.
- Fixed sv_grenade_trajectory linux crash
- Added new sv_grenade_trajectory convars to display a dashed line and to adjust line thickness and duration.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Ok hier de details van de tuning : http://www.reddit.com/r/G...nterstrike_global/cambv9z

Oh en root, het gaat om de linux server (sv_).

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 20-06-2013 14:44 (14%)

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
OOOww mischien toch tuscan(mill) in de july update ?!

http://www.hltv.org/news/...scan-set-for-july-release

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Release Notes for 6/26/2013

[ WEAPONS ]
- Further adjustments to the AUG/SG553.

[ MAPS ]
- de_mirage: Minor bugfixes.
- de_vertigo: Fixed bombsite naming, other minor bugfixes.

[ OVERWATCH ]
- Improved Overwatch test case distribution system.

[ MISC ]
- Whitelisted convars sv_vote_issue_kick_allowed and sv_vote_kick_ban_duration.
- Added a server concommand "removeallids" to unban all user IDs.
- Keybindings are no longer processed in front end when not connected to a server, fixes unexpected keybindings processing in main menu and when chatting in play with friends lobby.
- Fixed players in invalid Steam purchase regions getting error dialogs during play.
- Fixed votes incorrectly displaying player names with formatting symbols.
- Fixed a rare bug where friendly fire damage could count raw damage inflicted instead of actual health points subtracted towards warning or kicking for too much team damage.
- Official classic competitive matches will always allow players to connect even in rare cases when they were kicked and banned from the same game server instance during a previous classic casual game.
- When a player receives a cooldown for being kicked from too many matches it will show up on their main menu immediately and will not be delayed until the competitive match end.
- Adjusted the competitive cooldown for being kicked from too many matches to correspond to the violator's offense level starting at 30 minutes if it was the first competitive violation and following same cooldown computation rules as other types of cooldowns.
- A player who was matchmaking solo and was kicked by a party of 4 teammates will not receive a competitive cooldown for being kicked from too many matches.
- Exposed cl_interpolate convar, allows to disable entity interpolation during demo playback or on listen servers, interpolation is enabled regardless of client setting when connected to dedicated servers.
- Added grenade trajectories when in spectator mode with glows on. Set sv_grenade_trajectory_time_spectator 1 to turn them on.
- Fixed a crash on OSX 10.6.8 when downloading custom maps resources from community servers.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online
screens or it didn't happen !! :P

Na laatst mn laatste silver (cheevo) gehaald te hebben, zit ik nu ook eindelijk in de overwatch.

Steam Inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Zeer leet g0ulash, jammer dat gtr waarschijnlijk een global elite ranking heeft, en de normale go spelert hem op mm nooit zal tegenkomen.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Ja het blijft een beetje een gok als je in je eentje speelt. Ik invite je ook vaker als we nog iemand nodig hebben maar dan ben je er meestal niet.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
neo je bent er nooit meer man, ga ens wat meer spelen man !

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
nog een filmpje waar dit duidelijk te zien is (op b tunnels):

En ja de fog is niet echt weg, het is gewoon heel veel minder. Thank god for that btw.

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 04-07-2013 17:49 (26%)

Steam Inventaris

Acties:
  • 0Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online
*gun stats linkje bij de fp toegevoegd.

Ik moet trouwens zeggen dat ik niet veel adadadadada spammers tegenkom, meer in DM dan in MM. Ook vind ik het vreemd dat iedereen (vooral op reddit dus) doet alsof het het simpelste ding in cs is.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
Julesk schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 13:32:
[...]

Heb ik jou op Steam? Wil wel graag meespelen, ik vind IRC-mixes heel erg leuk. :)
Dat is exec :o

Hier nog een filmpje over de laatste update

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
dat je geld doneert aan de mapmakers om zo de mapmaking scene in leven te houden.

Hier nog een filmpje van de fog update van de laatste update:

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
welke skill/rank zoeken jullie ?

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
18-07-2013 NEVER FORGET !!!

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
lol ik ga even douchen en meteen alweer een nieuw team !

Astana Dragons:

Dauren "AdreN" Kystaubayev
Kirill "ANGE1" Karasiow
Mihail "Dosia" Stolyarov
Ioann "Edward" Sukhariev
Yegor "markeloff" Markelov

Ziet er goed uit !

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Mischien iets voor trixh ?

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Mochten jullie een backup speler(s) nodig hebben stel ik me daar wel voor in.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Oh er is een workaround voor de fps-drop-bug:
quote:
Try adding -processheap to your command line when launching the game. This should fix most of the long playing slowdowns people have been experiencing lately. The next update we release will also address these issues, but this should help in the meantime. If this doesn't have any affect, then you have something going on that we aren't aware of and you should email me (wood@valvesoftware.com) and let us do a trace on your machine.
quote:
Using -processheap will avoid running some code that is currently causing most of the known slowdowns on long-running games. However, the -processheap paths can be overall slower than without, so there's a chance it might cause a different slowdown. The good thing is that it's is easy to test: just play a game like normal and observe the frame rate, then restart with -processheap and see if there is a significant difference. If the difference is small enough for you, then use it until we get the new update out. Once we release an update with the real fixes, you should definitely remove this.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Deze stond al in de startpost, maar toch bedankt.

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
JordyPSC schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 19:11:
in dust 2 kan ik de terroristen amper zien omdat ze zo ongeveer dezelfde kleur hebben als de map zelf..
2 woorden: Digital Vibrance

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Ik zou graag de nieuwe mensen willen attenderen op de steamgroup: http://steamcommunity.com/groups/GO-GoT .

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:

Ben echt benieuwd wat er allemaal in deze update zit. Laten we hopen dat ie deze week komt !

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
zucht :s

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 13-08-2013 16:45 (30%)

Steam Inventaris

Pagina: 1 2 3 4

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True