Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• IStealYourGun
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 20-11 22:08

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • k1n9_n01z3
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

• NeHoX
  • Registratie: mei 2005
  • Nu online

NeHoX

Van de website:
quote:
Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO) will expand upon the team-based action gameplay that it pioneered when it was launched 12 years ago.

CS: GO features new maps, characters, and weapons and delivers updated versions of the classic CS content (de_dust, etc.). In addition, CS: GO will introduce new gameplay modes, matchmaking, leader boards, and more.

"Counter-Strike took the gaming industry by surprise when the unlikely MOD became the most played online PC action game in the world almost immediately after its release in August 1999," said Doug Lombardi at Valve. "For the past 12 years, it has continued to be one of the most-played games in the world, headline competitive gaming tournaments and selling over 25 million units worldwide across the franchise. CS: GO promises to expand on CS' award-winning gameplay and deliver it to gamers on the PC as well as the next gen consoles and the Mac."
Release Date: 21 augustus 2012
Prijs: 13,99€
Teamspeak: http://www.teamspeak.com/invite/ts3.nehox.nl/ Hier zijn iedere avond 30-40 man te vinden die CS:GO spelen. Je kan hier je rank achter je naam zetten door jezelf de server group naar keuze te geven. Looking2Play/Wachtkamers beschikbaar om mensen te verzamelen zodat ze samen competitive kunnen spelen.
Steam groep: http://steamcommunity.com/groups/GO-GoT
Elo ranks:
quote:
Klik hier voor alle Release Notes

Hieronder de meest recente Release Note:

Release Notes for 28/4/2015
28 APR 2015

[GAMEPLAY]
– Fixed a few cases where reserve ammo was shared between multiple weapons. All weapons now individually handle their own reserve ammo.
– sv_autobuyammo now defaults to 0.
– If a player spawns with a smoke grenade in classic competitive, it counts toward their maximum smoke grenade purchases for that round (i.e., they cannot purchase a second smoke grenade).
– Fixed HE grenade particle system drawing improperly sometimes with other particle systems (like smokes volumes).

[MISC]
– Added 10 new community sticker offers, and a new community sticker capsule featuring work by Enfu.
– Added support for alternative voice communication codecs. While running a server, use +sv_voicecodec vaudio_celt to use the CELT voice codec, instead of the Speex codec which is used by default.
– Added support for Phong on world materials. See Train for examples of such materials.
Linkjes
TheAnthonyNL heeft een website gemaakt om snel een overzicht te krijgen van de ranks van alle spelers hier. Op deze website stel je je eigen rank in en plaatst deze in het overzicht. Hiermee zorg je ervoor dat mensen met ongeveer gelijke rank je kunnen toevoegen op steam om samen competitive te spelen. Stukken beter dan met random oostblokkers.

Tweakers Ranking Website
timekillerz.eu/ranks

Competitive Smoking/Flashing/Flaming Guide
Where to throw Smokes,Flashes and Incendiary grenades

Latest VAC ban waves. With the possibility to follow suspected players.
Latest VAC ban list

Livestreams/replays
Twitch.tv cg:go
nip gaming tv (replays)
hltv
ESL.tv ESL kanaal twitch

Pug diensten
ESEA (betaald)
Leetway (gratis)
ESL wire (gratis en betaald)
Altpug (gratis)

Tweaks
Core Parking

Misc
MOUSE GUIDE 2.0
Matchmaking Server Picker
Hitboxes
vacbans
Freegamehosting (gratis tijdelijke servers)
Gun stats
Recoil patterns
Hardware en configuratie pro's: 1 2 Meest recent
Crosshair generator
Map callouts
Server loads
Bind generator

Skins en drops
FAQ
Guide
Betten met skins
Alle skins
Prijzen skins

Noob guides
Guide 1
Guide 2

Betting topic !
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1611853

Laatste update: 30/04/2015

NeHoX wijzigde deze reactie 01-05-2015 10:42 (255%)

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20:06
Eerste screenshot gelekt:

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• Pukker
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 14-11 09:52
Vind het zelf echt een hele erge tegenvaller zeg! het heet dan wel counter strike... met nagemaakte maps... maar dat is dan ook het enigste :-( .

En zie deze screenshot, die M4! :F

en dat aim down sight zit er echt 99% zeker niet in (op de snipers na).
Anders hadden ze dat echt wel laten zien. en als je het filmpje ook kijk zie je bij 0.37sec wat het gaat worden... het zelfde als voorheen... op zich vind ik dat niet zo een probleem maar die graphics. Ze gaan een beetje de cartoon kant op :|

Hier het filmpje en meer screenshots. (schrik er niet van ;) )

• Breaker
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 20:49
quote:
D3ft0n3 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:49:
[...]

Ik heb/had de gesloten beta en kon hem gewoon pre-orderen. Lijkt me dus iets mis gaan :p
Wilde hem net ook nog even pre-orderen, maar zelfde probleem :P Als ik naar de CS:GO pagina ga in de steam winkel staat er "Je hebt Counter-strike Global Offensive al."

Als ik hem in mijn winkelmandje plaats kan ik hem alleen maar als geschenk kopen :P

Breaker wijzigde deze reactie 14-08-2012 23:07 (6%)
Reden: Plaatje ter verduidelijking

• ItMeAedri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17:04
Hoe het bij mij en m'n download gaat:

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• IngamerX
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 29-03 14:12
Darn, nu al verslavend, heb er alweer 4 uur achtereen inzitten. Echt nice :)

Alleen de DE is echt een pain in the ass geworden. Headshot is het enige wat echt werkt voor dat wapen.

Heerlijk:

Overigens, classic crosshair is inderdaad aan te raden, het aimed een stuk makkelijker. Ik ging er flink op vooruit toen ik naar classic ging.

IngamerX wijzigde deze reactie 15-08-2012 06:36 (55%)

• Rynji
quote:
k1n9_n01z3 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:04:
En toen was het weer zeven uur. Hebben jullie ook in je lib. 2x cs:go staan en geen beta meer ?
Niet alleen dat, ook een tros bananen:

• miZ
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 01-12-2014
quote:
AntOO schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:31:
Yep hehe hij doet het thanks, alleen heb hem wel via console moeten starten anders mischien deze line bij steam launch options adden :
“-console -novid -freq 120 +autoexec.cfg”
inderdaad. Er was nog een postprocess.txt bestand dat ik aangepast heb. dat neemt alle vuur weg van de map. Maar sinds de full release ( en de sv_pure = 1 ) servers wordt dit geforceerd dat die MOET aanstaan.

dit is hoe mijn CS:GO er nu uitziet. (dit is niet enkel via de config :) je moet wat prullen met je 3D kaart settings)
Ik wacht nog op een akkoord van ESL en ESEA dat dit wordt goedgekeurd voor league play.

• Rikkiz0r
  • Registratie: januari 2009
  • Niet online
Ik heb afgelopen week ook even een server opgezet, heb meteen even Metamod:Source en Sourcemod erop geinstalleerd zodat de server gemakkelijk te modereren is. Erg handig die addons.

http://cache.www.gametracker.com/server_info/217.120.2.7:27015/b_560_95_1.png

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:25
Lekker knallen met andere GoT members.

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• Workaholic
  • Registratie: februari 2003
  • Niet online
Staat ook in de topic start maar heb nu Deatchmatch op de GoT server gezet:

http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.201:27015/b_560_95_1.png

Wel grappig :D

Workaholic wijzigde deze reactie 25-08-2012 13:39 (6%)

Mijn V&A aanbod | Imgur of photobucket alternatief voor foto's uploaden http://imgup.nl

• robindboer
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 01-11-2018
http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.201:27015/b_560_95_1.png

Wie komt er nog meer gamen op de GoT server vanochtend?

robindboer wijzigde deze reactie 26-08-2012 11:34 (49%)

• Workaholic
  • Niet online
quote:
robindboer schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:32:

Deze zit vol en is DM.

de classic variant staat nog niet in de topic start maar is :

http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.200:27015/b_560_95_1.png

Workaholic wijzigde deze reactie 26-08-2012 12:47 (8%)

Mijn V&A aanbod | Imgur of photobucket alternatief voor foto's uploaden http://imgup.nl

• Noin
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 01-07 05:23
Het is zeker niet mogelijk om een 2-kleuren classic crosshair te maken of wel?
Bijvoorbeeld lichtblauwe cross en rode dot?

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20:03

Rivanov

Apple freak

Loopt super smooth op m'n Retina MacBook Pro met de volgende settings. :)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• DaTiezl
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 19-11 22:08
quote:
haarbal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:38:
[...]

staat toch gewoon bij options onder mouse/keyboard?
waar dan?

EDIT: zoekende op internet schijnt het zo te zijn dat in dit scherm een mogelijkheid is om te scrollen met de muis of up/down pijltjes....kan iemand dit bevestigen want ik kan het nu niet testen...?

Een scrollbar zou hier wel op zijn plaats zijn geweest...

DaTiezl wijzigde deze reactie 27-08-2012 12:57 (82%)

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 20:39
quote:
Tijd om deze er bij te pakken tot het nerfed is ;)

Steam - BFV - PUBG

• Rynji
quote:
k1n9_n01z3 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:30:
[...]

Heb je hier een screen van ? want ik kan het zo 1,2,3 niet vinden.

• Brantje
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 14:56

Brantje

De post is daar >>

Ik heb een probleem met alle source (CS: Source, CS: GO, TF2, HL2) games.
Wanneer ik net in-game ben zijn alle fps goed (rond de 140), wanneer ik een stukje loop drop het naar 10 fps.
Vervolgens komt er een actie gedeelte (schieten/ontploffingen/etc), en dan gaat de fps weer naar de 70.

Ik heb al vanalles geprobeerd, bij de launch parameters van steam directx naar 8.1 forceren -> geen effect
alles op laag -> Hoge fps nog steeds drops
-high bij launch parameters -> Geen effect

Specificaties
Medion P6812
Core I6 @ 2.4Ghz
8GB DDR3

Intel kaartje:

GT 555M:

Idle:

Na 5 min spelen:

Tijdens een drop staat de cou op 700Mhz? Zou dit het kunnen zijn?

Waar komen die FPS drops vandaan van 120fps naar de 10fps is toch niet goed?

• roel0
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 12-09 14:49

Beetje te veel beginners op de moment me dunkt...

1) Hoe zalig is de_dust geworden!
2) Eindelijk nog eens een deftige shooter , het counterstrike gevoel is toch nog steeds niet geëvenaard door andere games!
3) Ik mis wel een silencer!!!!!
4) En waar is cs_assualt , mijn lievelings map :(

Ten slotte bevat het Game nog steeds zeer veel bugs ondanks dat er (blijkbaar?) een beta geweest is in december. Het possitieve is wel dat er binnen de week na de release al (enkele?) update(s) geweest zijn. Dus verwacht ik ook dat de meest ergerlijke foutjes snel verdwenen zijn!

• Workaholic
  • Niet online
quote:
robindboer schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:32:
http://cache.www.gametracker.com/server_info/93.190.140.200:27015/b_560_95_1.png

Doet iemand mee?

Workaholic wijzigde deze reactie 02-09-2012 17:42 (39%)

• DECOY88
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
vanaf morgen free weekend CS:GO op steam

DECOY88 wijzigde deze reactie 01-11-2012 19:24 (58%)

• Rudolf
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 11:08
Net ook cs:go aangeschaft. Mijn beeld ziet er zo uit als ik het spel opstart:

Schrok me dood, dacht dat m'n videokaart overleden was. PC is net 2 weken oud. Heb een GT660TI met de laatste drivers. 310.90.

Iemand enig idee wat het kan zijn? andere games doen het wel gewoon, al speel ik niet veel meer. (farcry 3 en Planetside 2 werken beide prima)
Kan ook niks vinden over dit probleem, wel veel over BSOD tijdens het opstarten, maar dat is het niet.

even css aan het downloaden, kijken of het misschien aan de source engine gerelateerd is.

Rudolf wijzigde deze reactie 07-02-2013 20:27 (8%)

• k1n9_n01z3
  • Niet online
wooow nieuwe update !! voor de oldskoolers onder ons hebben ze militia geremaked !

quote:
Valve has sent out a patch for Counter-Strike: Global Offensive that focuses on tweaking Hostage Rescue rules for stronger balance and to entice players away from the long-favored Bomb Defusal. Most notably, CTs have now adopted the tactical doctrine of draping hostages across their shoulders like a squishy scarf, and only a single rescue is needed to secure a win for the good guys.

You'll need to interact with a hostage for a lengthy four seconds to get him to hop on for a ride, and a new "rescue kit" shortens pickup time to a single second by presumably wowing hostages with attractively padded and comfortable-looking shoulder guards to rest on. Taking a note of influence from community-made maps such as cs_motel, hostage spawns are now randomized per match.

Valve is also continuing to stock GO's maps with updated versions of classic Counter-Strike levels, with cs_militia being the latest addition. It's structured similarly to cs_assault, where Ts benefit from an entrenched interior location to bunker in while CTs attempt rescue through multiple points of entry.

Defusing bombs got a small but significant change as well: turning too far away from a bomb while defusing it will cancel the process, a jump in risk and exposure for CTs trying for the win while Ts yet linger to guard the bomb. They could sure use one of those hostage-capes for extra protection.

Oh, and the rumored Support Pass for a community map rotation on official servers isn't happening. Valve even pokes fun at earlier reports of the pass with a new data string, "CSGO_Ticket_CommunitySeasonOneSpring2013_Leak," and its single-word description: "lol." Oh, Valve. Don't ever change.

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 23-03-2013 17:53 (91%)

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

• unfor
quote:
Rienspy schreef op maandag 01 april 2013 @ 00:18:
Hoepla, 10de competitive win is binnen! :p M'n skillgroup is iets van silver elite master. Is dat goed?
Geen idee, maar je wilt als beginner niet een hoge rang hebben :)
Ik kreeg meteen legendary eagle, en werd steeds geplaatst tegen gasten die veel beter waren..
Blijf nu steeds op distinguished master guardian hangen, hoeft van mij niet hoger.

Steam - BFV - PUBG

• himlims_
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Is trade van badges voor die tradingcards in dit topic mogelijk? Heb een IDF 2x als iemand intresse heeft.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

himlims_ wijzigde deze reactie 18-05-2013 16:56 (18%)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toetboink
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 11-07 11:37

Lekker weer dit, gelukkig is het mooi weer buiten _/-\o_

• Saint_One
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 06-07-2018
quote:
Eyon schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 03:16:
Volgens mij kun je hier prima een oproepje plaatsen. Er zijn jongens hier die een teampje zoeken om verder mee te gaan knallen. (Waaronder ik).
Bedankt voor je reactie Eyon , "Here Goes" onze recruitment post (1 malig uiteraard)
--------------------------------------------------------

Ben jij een CS:GO speler en ben je op zoek naar een leuk team? Heb jij zin om samen met je team online ladders en offline events te gaan spelen? Prijzen te winnen en zichtbaar te groeien en professioneler te worden? Dan is DoubleDutch Dragons misschien wel wat voor jou!

Wie zoeken we?
Wij zijn op zoek naar spelers die een team willen vormen, of al een compleet team zijn, die graag beter willen worden in CS:GO. Wij zoeken géén eSports spelers of teams die al jaren op hoog niveau spelen, maar juist de spelers en teams die nu wel eens meer competitief willen spelen dan alleen maar mixen of in een public server spelen.

Wie zijn wij?
DoubleDutch Dragons is een community die een laag vormt tussen het fun gamen en e-Sports. We willen gamers meer bekend maken met het competitief gamen door juist daar de focus op te leggen. Wij staan bekend om een goed gestructureerde en eerlijke organisatie die ondersteunt wordt door verschillende sponsoren.

Wat bieden wij:
Als onderdeel van Digital Sports (het overkoepelende orgaan van onder meer LowLandLions en Western Wolves) kun je rekenen op ervaren mensen en de nodige kennis om alles in goede banen te leiden. Bij DoubleDutch Dragons krijg je professionele ondersteuning en begeleiding op verschillende vlakken.

In ons management zitten verscheidene veteranen uit de LAN events en eSports wereld die alle ins en outs kennen, je goed kunnen supporten en bijstaan wanneer er problemen of vragen zijn.

Spelers of teams, die goed presteren en groei laten zien binnen onze organisatie, kunnen ook support in de vorm van hardware en/of financiële tegemoetkoming verwachten.

Heb jij dus zin om meer competitief te spelen, de online ladders op te gaan en op offline events te presteren? bekijk dan onze website en facebook voor meer info:
http://www.doubledutchdragons.com/.
https://www.facebook.com/Doubledutchdragons

Mocht je ge-intereseerd zijn, neem dan contact op via info@doubledutchdragons.com of kom langs op onze Teamspeak: ts.doubledutchdragons.com (tussen 20.00 en 22.00 uur)

Met vriendelijk groet,

De bazen van DoubleDutch Dragons

Saint_One wijzigde deze reactie 16-07-2013 18:29 (5%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Saint_One
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 06-07-2018
Wil terloops nog een bericht achterlaten over een 3 wekelijkse Prog4mer Steelseries Challenge voor CS:GO Benelux

Prog4mer organiseert elke 3 week een cup voor CS:GO waar mee je punten verdient voor offline finales deze cup wordt gesponsord door steelseries.

Het leuke van deze cup is dat niet alleen de top teams punten winnen maar ook onder alle spelers die meedoen elke week 2 x steelseries hardware wordt verloot.

De cup is gericht op de Benelux scene en niet alleen op de Pro teams maar ook Mix teams e.d. doen met enige regelmaat mee.

De eerst volgende (tevens de 1e van de challenges) is aankomende Woensdag de 24ste

Bij interesse kun je hier inschrijven met een team :
http://prog4mer.com/cs-go-steelseries-challenge--1#info

• Dacuuu
  • Laatst online: 19:25
quote:
Julesk schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 12:10:
[...]

Is de pass niet tradable?
Niet dat ik kan zien. Ik heb alleen de optie om hem te verkopen. Of kijk ik verkeerd?

Mijn Youtube reviews: https://www.youtube.com/user/BartjuhB/videos

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:

Ben echt benieuwd wat er allemaal in deze update zit. Laten we hopen dat ie deze week komt !

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
zucht :s

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 13-08-2013 16:45 (30%)

Steam Inventaris

Wie denkt dat het allemaal wel zal meevallen.

Zelf kan ik er nog wel lachen maar CS:GO begeeft zich hiermee wel op een hellend vlak.

Laat de TF2 demopan een waarschuwing zijn.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Jezus is ie nou nog niet uit ?

hier wat leaked screens (als ze echt zijn, that is)

http://imgur.com/a/7oDIW

edit: ok blijkbaar zijn ze aan het testen met NiP

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 14-08-2013 14:34 (31%)

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
voor iedereen die de showmatch heeft gezien:

Steam Inventaris

• Julesk
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20:08
Ennn, hier MOET ik speciaal een dubbelpost voor maken:

• JanW
  • Laatst online: 12:43

Happy Halloween van Valve zo te zien :D

• k1n9_n01z3
  • Niet online
"The bomb" haha

btw de nieuwe case is ook uit:

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online

Steam Inventaris

• xeoMe
  • Laatst online: 20-11 23:01
quote:
NeHoX schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 19:42:
http://store.steampowered.com/app/730/ €3.49 CSGO Nu!

Is er eventueel interesse om vanavond bij mij op teamspeak te komen zodat er wel een keer normaal gecalled wordt?

ts3.nehox.nl
Ene kant leuk zo'n aanbieding andere kant kut vrijwel elke match een rage of trying to be legit hacker.

Close call:

• k1n9_n01z3
  • Niet online

Steam Inventaris

• interlude
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 16-11 16:55
quote:
Ircghost schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 14:47:
Je bent dus gewoon een vuile cheater

p.s. voordat jij jezelf gaat verdedigen vraag jezelf dit af;

1. Levert het iets competitiefs op? (Ja)
2. Kan datgene wat je doet in het spel ook? (Ja)
3. Is er een verschil tussen het automatisch laten doen versus zelf? (Ja)

Dus je bent gewoon aan het cheaten. Je kunt ook prima zelf op de shift knop drukken, maar dat gaat langzamer dan met een script dus daarom doe je het niet zelf...
niet zo geïrriteerd he we zijn allemaal vrienden hier,

Tevens is hij niet aan het cheaten Valve geeft zelf de console vrij aan haar spelers.

• k1n9_n01z3
  • Niet online
quote:
Kreekje schreef op donderdag 13 februari 2014 @ 16:40:
[...]

Jip script is denk ik useless, dat hebben ze gefixed. Ben wel benieuwd hoe de zoom van de AUG er nu uitziet. Naar het schijnt is het CoD style 8)7

Steam Inventaris

• k1n9_n01z3
  • Niet online
Cazure dat staat allemaal in de FP.

Ff een plaatje van de nieuwe skins van de nieuwe operation !

Had em btw na 10 minuten al terugverdient =]

k1n9_n01z3 wijzigde deze reactie 23-02-2014 12:19 (43%)

Steam Inventaris

• eXec
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 17-11 20:26
Vanavond een Face-It points cup gespeeld met een mix en de cup gepakt. Had deze cup vaker gespeeld met mijn (ex) teams, maar altijd veel moeite gehad om te winnen (maar 1 keer gelukt).

De results:

Kan vanavond heerlijk slapen met deze winst op zak denk ik ^^.

eXec op Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HelloMeow
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 12:49
Ik heb er een gemaakt van de console.
http://i.imgur.com/IHQqCR9.png

Ik kon er niet snel genoeg een screenshot van maken, maar het ziet er dan zo uit:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=179005769

• djunicron
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 17:46

djunicron

*click-swoosh-thud*

Dit is geweldig. Thanks steam community. _/-\o_

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15:27
Dit waren 5 saaie minuten, zat vanaf seconde 1 vast:

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• unfor
quote:
RoaDHouse schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 01:27:
Het hele counterstrike is zo dood als een pier, ik speel alleen maar tegen bots.

Steam - BFV - PUBG

• Aiyvae
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 18-11 15:42

_Eindelijk_ m'n 15de Missie gecompleted, vorige week geen enkele missie drop gehad en gisteren dropte die opeens na een Casual DM, beetje jammer dat het voor de 5de keer achter elkaar Competitive Mist was (snap echt niet waarom Mist en Insertion in de competitive mappool zitten, aangezien deze totaal niet competitive zijn) snel proberen te queuen, en jawel na een 17min queue eindelijk een game gevonden en gelukkig nipt gewonnen (16-14)

Morgenmiddag maar weer eens een paar potjes MM spelen, beetje jammer dat ze CSGO in de Sale hebben gegooid, MM zou wel weer vol met hackers zitten :(

i7-6700K | MSI Z170A GAMING M7 | MSI GTX1080 FE | NZXT H440 | BenQ XL2420T | Zowie EC-1A | Ducky Shine 3 | Kingston HyperX Cloud II

• EricNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 04-11 13:52
quote:
Robbie.b schreef op maandag 18 augustus 2014 @ 14:13:
Ik denk niet dat dat gaat gebeuren. Daarnaast is Smithzz een hele goede 2de awper voor als Titan het nodig heeft. (bijv. op dust II ct side) Daarnaast is LDLC over het algemeen een stuk beter bezig als Titan de laatste tijd, dus ik denk dat Apex ook geen reden heeft om die overstap te maken. Ik had LDLC graag in de finale gezien.

Cloud9 aan de andere kant, die had ik niet alleen in de finale willen zien, maar die verdiende ook gewoon de winst van het toernooi imo. Wat hebben die mannen goed gespeeld, en Shroud deed het erg goed voor iemand die nog redelijk LAN-newbie is. Goeie aanwinst.
Overall mooi toernooi, denk dat dit het beste toernooi is dat ik tot nu toe heb gezien, qua gameplay enzo.
Één woord: Hiko _/-\o_
Maar dat komt puur omdat hij verantwoordelijk is voor (één van) de beste momenten van het toernooi. Die solo op Mirage:

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL 

• Corrupted
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 10-06-2016
quote:
Silencex schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 11:16:
Kwam dit tegen, blijkt al een tijd bruikbaar te zijn. En geeft je best wel voordelen in op donkere plekken.
Hopelijk gaat valve er nog wat aan doen.

YouTube: CS:GO Fullbright Map Exploit (August 2014)
Ik gebruik op dit moment Digital Vibrance Optimizer, leuk programmatje dat aan gaat als je cs:go start en uit gaat als je er uit tabbed. Is niet tegen de regels in, het speelt zo veel makkelijker en de kleuren zijn veel meer aangenaam.

EDIT: op de rechter foto zijn de settings op Low gezet en is het 4:3, als je de settings het zelfde houd als op links maar we DVO aanzet ziet het beter uit dan het origineel, vindt ik.
EDIT2: Als iemand een linkje wil voor de NVIDIA of ATI versie roep maar

Foto: DVO

Corrupted wijzigde deze reactie 28-08-2014 11:27 (16%)

Speelde vroeger altijd met de high fps models :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Kreekje
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 14:10
Voor betting met skins voor skins:
http://csgolounge.com/

Voor betting met geld voor geld:
http://egamingbets.com

Gisteren twee keer twee euro op Over Gaming gezet ipv Virtus Pro.

Eerste wel verloren maar de tweede gelukkig gewonnen. De odds waren gewoon te goed om dit te laten liggen. :9 Denk trouwens dat ik 13 euro gewonnen heb en 2 euro kwijt. Chille avond dus!

Ps: ik weet niet of die egamingbets te vertrouwen is, maar op hltv zetten ze de odds er toch bij bij elke match.. csgolounge is wel te vertrouwen, heb ik immers ervaring mee.

Kreekje wijzigde deze reactie 08-09-2014 13:36 (16%)

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• Flamax
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 19-11 16:38
Omdat ik altijd tegen het feit aan liep dat de Titan HSMOD Deathmatch server vaak vol zit, heb ik besloten zelf maar een dedicated server te huren en daar een CS:GO HSMOD Deathmatch server op te hosten.

Dit is de ideale server om te practicen voor je MM of wat dan ook gaat spelen.

http://cache.www.gametracker.com/server_info/194.105.153.2:27015/b_560_95_1.png
Server lijkt op Gametracker soms offline dit is niet het geval!!

Mocht de server heel populair worden, dan zal ik zeker wat reserved slots weg gaan geven.

Ik twijfel nog of ik de server Free For All houd of team based DM maak!

Flamax wijzigde deze reactie 16-09-2014 19:26 (20%)

• xeoMe
Gisteren ook 23,5 value gewonnen :D

Nu eindelijk global elite na een 15-15..

Net weer ff 5,5 value gewonnen met LDLC vs Dignitas.
http://i.imgur.com/LhFTVMc.png

Begon ooit met 2 a 3 dollar zit nu toch wel aan de 40-50

xeoMe wijzigde deze reactie 06-10-2014 20:16 (44%)

Teh YoLO is ReaL 8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• xeoMe

Hopelijk pakt fnatic dit wel ff, eerste grote bet ooit dus hopelijk lose ik niet.

Gelukkig gewonnen, http://i.imgur.com/onO1qAY.png

LDLC vs VP wel verloren :( +- 9 value

edit:

HR vs Titan
http://i.imgur.com/qi0sW9H.png

12-0 voor HR op de_cache helaas wordt heel HR nu geddost :(
Eindstand 16-1 HR vs Titan de_cache nice :>
http://i.imgur.com/gkcFhcz.png

Net alles ff uitgerekend soort van begon 1 september weer met betten begon met zo'n 2 a 3 dollar en heb nu zo'n 70-75 dus toch een goede winst 8) op naar de flip knife slaughter! (+-140eu)

xeoMe wijzigde deze reactie 08-10-2014 00:29 (73%)

• Kreekje
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 14:10
Hier zijn mijn voorspellingen van de avond :D Heb helaas niet meer zo veel items die ik kan / wil betten dus ga overal maar lowbets op zetten.

spoiler:

Zou trouwens leuk zijn als er nog zo'n soort van pronostiek site is zoals volvo deed ( geen site maar ingame ) met ESL Cologne One. Gokken wie gaat winnen en dat dan voor punten om gewoon met vrienden te spelen :D

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• Berktoppie
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 12-09 16:40
My bets voor vandaag. Let op, ik bet liever klein op underdogs dan groot op favorieten.

www.webshopmasters.nl

• Berktoppie
quote:
Kreekje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:30:
[...]

Door je laatste paragraaf heb je de tweede paragraaf uitgelegd. Titan speelde gewoon shit ipv HR die alles raakte.. :D Ik zeg helemaal niet dat HR suckt, maar tegen Fnatic ( wat in mijn ogen beste team is atm ) gaan ze 'zeker' geen 2 maps winnen. Want zoals ik al zei, s1mple is een mean-killing-machine, zeker met zijn awp. Maar als je dan kijkt naar JW is die net een tikkeltje beter. Die drie kerels raken ook allemaal hard en ik vrees dat de rest van HR niet tegen de rest van Fnatic ( dus olof, krimz, flusha en pronax ) wint.
Klopt, maar wat jij denkt denkt eigenlijk iedereen. En daar maak ik misbruik van.
Moest ik nu all-in gaan en al mn geld inzetten, zou ik uiteraard 100% voor fnatic kiezen. Maar ik speel voor de lange termijn winst.

Naar mijn idee heeft HR meer kans dan 17% die ze nu krijgen. En het is niet zo dat > beste statistieken : win. nog veel minder als bij voetbal.

Heel realistisch gezien als deze Bof3 100 keer gespeeld zou worden zou Fnatic er niet 83 keer van winnen. Mischien 60 tot 70 keer . Laten we omhoog afronden om zeker te zijn en dus 70 matches nemen. Die andere 30 matches pakt HR.

Stel jij zouden alle 100 keren 10€ op deze wedstrijd inzetten met deze odds (83% vs17%).
70 x win jij je 10€ terug, + 2€ winst. = netto winst: 140€
30 x verlies jij je 10€ inleg : €-300

na 10 games sta je dus 160€ verlies, terwijl je wel 70% van je weddenschappen gewonnen hebt....

Ik zet 10 keer 10€ in op dezelfde match maar dan voor HR

70 x Verlies ik mijn 10€ inleg: 700€ verlies
30 x win ik mijn 10€ inleg terug + €46,60 winst = 1398€ netto winst

Over 100 games heb ik dan 698€ profit gemaakt. (in dit voorbeeld)

Om mijn daadwerkelijke results te laten zien:

34 bets afgesloten
Won 15
lost 13
6 Closed (ddos)

Total profit: 43$

Wat ik per game win die ik gewonnen heb is veel hoger, dan wat ik verlies voor de verloren weddenschappen. Bij de loses zitten een paar games waar ik ook echt minimaal (5 cent) heb ingezet op mega underdogs met minder als 10%.

(ben begonnen met 2,40$ die ik nog op steam had staan)

Ik zet dus gespreid, maar klein in op underdogs waarvan ik het gevoel hebben dat ze meer kans hebben om te winnen dan de odds die ze krijgen. Ik zeg niet dat ze die specifieke match gaan winnen of verliezen, want dat kan ik niet voorspellen. Daarvoor is de skill veschil tussen de top teams zo minimaal dat erg veel factoren de winst of lose van een match kunnen beinvloeden.

Dat is alsof je met poker gaat voorspellen welke kaart gaat vallen. Dat kan je niet, je kunt alleen bereken hoeveel % kans je hebt dat ie komt. En als de prijs gunstig is en je op lange termijn winst maakt door die kans te kopen zul je op lange termijn winst maken.

Berktoppie wijzigde deze reactie 09-10-2014 14:02 (14%)

www.webshopmasters.nl

• xeoMe
atm alleen Titan - Dignitas bet.

Dignitas heeft net verloren tegen VP op Dignitas hun map maarja dat zegt niks hopelijk gaan mensen ff inzetten op Titan zodat ik meer value krijg.
Ik hoop dat Dignitas deze wel pakt.

Twijfel nog over sommige matches:
LDLC - NiP
HR - Dignitas
Fnatic - VP

• xeoMe
RIP SKINS helaas.. ik twijfelde om te wisselen door dignitas tegen VP maar wisselen moet je nooit doen krijg je altijd spijt van (meestal)

Nou.. all or nothing!

RIPSKINS :+

xeoMe wijzigde deze reactie 09-10-2014 21:28 (25%)

• xeoMe
quote:
Hu9o schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 22:04:
waarom is bij iedereen csgolounge zwart? bij mij is het licht grijs..

en het is niet het knopje rechts boven in, want dan wordt alleen de buitenste rand donkerder.
We hebben allemaal een chrome extention dan is alles beter prijzen etc.
Laatste bets daarna stoppen denk.

• xeoMe
Laatste items uit return even ingezet op Titan vs VP, als ik deze verlies voorlopig ff rustig aan doen met betten, al teveel verloren haha

• Berktoppie
Gisteren weer lekker met de russen gespeeld, maakte verder niet uit want was zelf ook zo stoned als een garnaal. 1e potje gewonnen in tijden, dat dan weer wel

www.webshopmasters.nl

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 20:51

Hu9o

Schokkend

Wie gebruikt er nog meer de saturation toggler?

download

En zijn er nog meer legale tweaks die gebruikt worden om beter te kunnen zien?

Hu9o wijzigde deze reactie 15-10-2014 18:41 (59%)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• xeoMe
Net even me team ge-carried op CEVO.
Speelde echt te bizar vrijwel alles ging eindelijk goed.

Heel het team noemde me obvious cheater etc. was wel weer even een tijd geleden dus goede ego boost.

• Kimi-Alonso
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
De Corsair M65 lijkt me wel wat :)

Ik ga vanavond kijken of ik hem bij de Media Markt kan testen.

• pryth
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 07-11 19:20
Als je op dat uiterlijk kickt, is deze nog iets meer overdreven :p

Maar check hier ff voor meer inspiratie: Gamingmuizen [Deel 2] :)

pryth wijzigde deze reactie 17-10-2014 15:22 (21%)

• Plainside
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 12-11 10:13

Plainside

I browse when I'm at work

http://csgo-stats.com/plainside/graphic.png
Om het even makkelijk te maken
om het simpel te zeggen ik ben slecht XD

Plainside wijzigde deze reactie 23-10-2014 12:18 (13%)

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 20:32
Heeft iemand hier al ervaring met skins maken?
Ik heb namelijk het beste idee voor een skin sinds Asiimov en het is echt heel makkelijk te maken denk ik, alleen ik weet niet hoe dat zou werken. Mijn idee: Asiimov in negatief, ik vind het er echt heel badass uitzien:
Dus is er iemand die mij ermee kan helpen of het uit kan leggen?

markdm wijzigde deze reactie 24-10-2014 15:46 (11%)

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

• TehHermit
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 21-10 13:03
5$ bet gedaan op Belarus, die kunnen de game wel pakken geloof ik.

Overigens een paar handige links.
http://csgobackpack.net/bethistory.php (om je winst te calculeren)
http://csgobackpack.net (hoeveel je inventory waard is)
https://chrome.google.com...ehciedbcidabdglnnihcncbml (CSGO Lounge Assistant, om je wat meer features te geven)

En bij /r/csgobetting moet je ook niet alles geloven wat ze daar zeggen en ook zelf onderzoeken want sommigen liegen daar om de odds te veranderen en meer winst te maken voor hunzelf.

Edit: Urls gewijzigd, bedankt :>

Edit2: Bij deze ook mijn backpack

:+ Don't say anything.

TehHermit wijzigde deze reactie 28-10-2014 13:46 (12%)

• Rem
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 19:33
Je moest wel gek zijn om niet op VP te betten tegen LDLC. 22%!

Ja, ze verloren van Cloud9, en ja LDLC is supersterk geweest de laatste tijd. Maar CSGO is nog niet zo stabiel dat één team compleet kan domineren. Als je 2 top-10 teams tegen elkaar zetten is een winrate van 80% compleet irreël en was VP dus simpelweg een goede bet. Zeker met een best of 1.

Veel mensen kijken alleen maar naar wie de hoogste kans heeft om te winnen, en betten daarop. Zonder in acht te nemen wat de returns zijn. Als jij denkt dat Na'vi 3 van de 10 games tegen Fnatic wint, dan is 20% een goede odd om op Na'Vi te betten. Dus dan moet je niet op Fnatic betten met 78% odds maar op Na'Vi!

Thanks VP:

Rem wijzigde deze reactie 30-10-2014 17:31 (4%)

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 20:21

rolandos582

Gaming addict x)

Dit had ik vroeger nooit, nu doet iedereen aan betten.

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• TehHermit
quote:
Plainside schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:23:
http://puu.sh/cxnI1/f658d3c8e7.png
umm wat is dit? ik kan er niks mee word er helemaal gek van aangezien de waarde van de music kit ongeveer 5 euro is zou ik dat graag willen inzetten bij een bet maar hoe arg! xD
Is niet te ruilen of verhandelbaar. Denk dat je hem eerst moet openen en krijg je een sound pack die ingame sounds zoals main menu/ronde start verandert.

http://blog.counter-strike.net/index.php/2014/10/10432/

Edit: Moet ingame inderdaad

TehHermit wijzigde deze reactie 31-10-2014 09:57 (7%)

• TehHermit
quote:
Plainside schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 10:09:
[...]

gisteren twee bets verloren telt dat ook? :+
Ja :) ben nu ook op weg terug naar de top!
Zou je eigenlijk aanraden als je eenmaal wat meer hebt om stattrak en stickers te betten op underdogs en die 5-20 cent skins te gebruiken bij een trade up contract

Edit: Ez money ez lyfe

TehHermit wijzigde deze reactie 31-10-2014 10:18 (9%)

• TehHermit
Maar de vraag is...wint de muis of de saber?

• TehHermit
quote:
Plainside schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:11:
[...]

AK, M4-s en zo'n beetje elk ander.
Unless P90
M4-S is best wel accuraat hoor daar spray ik wel liever mee(ook al heb je maar 40 kogels)
quote:
hmr schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 12:50:
[...]

Dit maakt me kwaad... had hoog ingezet op HR, wilde wisselen na de match tegen NIP maar was 1 minuut te laat.. nu weer kwijt :( ik geef het op.
Oei ik ken het, heb de dezelfde situatie gehad maar ben er nu bovenop!

Mijn tip, neem een paar dagen pauze van betten en kom dan terug :)

• xeoMe

laatste matches zwaar verneukt maar alsnog winst nu gestopt met betten :p

• xeoMe
ff nog een klein betje gedaan

• TehHermit
so many skins 2day

• rolandos582

rolandos582

Gaming addict x)

http://www.twitch.tv/eswc 8-3 game
http://www.twitch.tv/eswc_cs 1-0 in maps 3-2 in game

gaat lekker met mijn bets :D

Dit is makkelijk skins verdienen, beide teams winnen gemakkelijk met 2-0.

rolandos582 wijzigde deze reactie 01-11-2014 18:08 (36%)

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• rolandos582

rolandos582

Gaming addict x)

Eerste betting match is weer succesvol, VP heeft mijn vertrouwen niet beschonken.
Eerste $40 winst is dus binnen.

Nu Fnatic nog even voor de andere $40

EDIT : 4 bets,
4x 2-0 overwinning voor dat team, in 4 wedstrijden $153 gewonnen. Lekker weekendje :)

rolandos582 wijzigde deze reactie 02-11-2014 16:56 (20%)

• rolandos582

rolandos582

Gaming addict x)

Owja met fnatic won ik :

Stat m4a1, stat m4a4, sticker en CZ. Achja toch mooi $153 in 4 wedstrijden die eigenlijk al beslist waren voor ze begonnen. Daarom ook 4x 2-0 en dus izi bets. :)

Izi money - izi life.

• rolandos582

rolandos582

Gaming addict x)

quote:
markdm schreef op zondag 02 november 2014 @ 23:07:
[...]

Post jij dan ook even zo'n plaatje met zo'n grafiek over hoeveel je met cslounge verdient hebt, ik ben benieuwd. :)
Net nieuw account,
Trades: 2
Total bets: 9
Bets won: 7

Waar wind je die grafiek?

Geef het nog een paar weken en dan verdubbel ik het wel.

• xeoMe

Ben benieuwd het zijn winsten dusja

• rolandos582

rolandos582

Gaming addict x)

We zullen zien, wat zijn de ranks hier eigenlijk? Zit zelf atm beetje stuck in MG2. Iemand nog een leuke map om aan te raden die weinig gespeeld word? Speel veel Inferno/ Nuke atm.

• rolandos582

rolandos582

Gaming addict x)

Prima weer, jammer dat niemand van VP voor polen speelde, maar toch duidelijk verschil in teams.
@ de fanatieke CS spelers onder ons, welke sensitivity spelen jullie?

• TehHermit
Morgen! Macedonia vs Netherlands! All in NL! Chrisjuuuuh

gewoon omdat het kan.

TehHermit wijzigde deze reactie 05-11-2014 01:35 (45%)

• xeoMe
Net eindelijk 2 leuke games eerste tegen ceh9 + Solek en daarna tegen s1mple en een A-Gaming dude.

• Lawwie
  • Registratie: maart 2010

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Vandaag maar de season pass van operation vanguard gekocht, de 1e kist die dropte direct open gemaakt en ik kreeg de P2000 Fire Elemental eruit, field tested dat wel. Nu te verkopen voor 14,70. Denken jullie dat de prijs gaat zakken, gelijk blijft of nog gaat stijgen en of ik deze dus het beste kan houden of direct verkopen?

Completed: CCNA 200-125 - in progress: Fortinet NSE4

• iLikeNoobies
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 14-11 17:12

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik krijg net deze trade aangeboden. Doen of niet?

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Minaaj
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 20:46

Had destijds al zo'n gevoel dat er iets niet klopte, toch deed hij het goed op lans, maar wie weet had hij daar ook wel een hidden aimtrigger op mouse5 zitten? 'usb stick met config neemt iedereen wel mee 'kuch' misschien de .exe ook wel'

Zelfs als je achter iemand staat die alleen een trigger op een muisknop heeft zitten zal je dat niet merken, kqly zal eerst zelf aimen naar enemy en daarna bv mouse5 indrukken om het af te ronden.

Next.. fxy0? die heeft ook hele vage matches gehad en viel bij mij in hetzelfde straatje als KQLy

Minaaj wijzigde deze reactie 20-11-2014 20:47 (7%)

• xeoMe
bets geplaatst, morgenavond na alle matches de quarter finals plaatsen.

• Hu9o
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 20:51

Hu9o

Schokkend

10 votes lijkt me dan dus duidelijk :p

en ja ik ben die ene vote op mirage :D

Hu9o wijzigde deze reactie 27-11-2014 15:24 (19%)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• TheAnthonyNL
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 15-10 16:23
Mijn picks voor vandaag zijn:

kreeg niet eerder kans om te posten.

Als alles meezit heb ik vandaag al mijn zilveren dreamhack badge :D.

TheAnthonyNL wijzigde deze reactie 28-11-2014 15:03 (21%)

Add me on Steam - Tweakers.net CS:GO Rank List

• Michielodc
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 23-11-2018

Dacht ga eens csgo comp kijken. Dit is gewoon echt vies....

Michielodc wijzigde deze reactie 28-11-2014 20:30 (11%)

• EricNL
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 04-11 13:52
quote:
tummeke393 schreef op zondag 30 november 2014 @ 12:22:
Openen is statistisch gezien zelden een goed idee, maar natuurlijk af en toe wel leuk... Wat je zelf beter vindt dus! Zelf verkoop ik de cases praktisch altijd, totdat ik zoveel tegoed heb dat ik er wel weer eens 1 wil openen en van de verkochte meuk makkelijk een aantal keys zou kunnen kopen.
Klopt wel dat het statistisch niet de verstandigste keuze is, maar je kan er ook erg veel mazzel mee hebben :D
Ik trok laatst een StatTrak AK47 Wasteland Rebel (MW) er uit (je weet wel, die AK die onder de duivensh*t zit), en dat heeft me nu toch wat leuks opgeleverd:

En daarnaast nog:
- AWP Redline
- Glock Water Elemental
- USP-S Orion
- CZ Victoria
- Galil Cerberus

En gister was het geluk weer aan m'n zijde, toen ik ook nog een Cerberus (FT) van een missie kreeg :P.
Ik ben er blij mee. Had misschien een leuke knife kunnen kopen, maar nu heb ik in ieder geval voor mijn meest gebruikte wapens leuke skins. Ik trade daarnaast niet. Eens in de zoveel tijd open ik wat kistjes, en voor de rest moet ik het gewoon hebben van geluk :P

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL 

• rolandos582

rolandos582

Gaming addict x)

Had er afgelopen week ook last van, was een avondje op de community 1v1 servers, was zo´n gozer wel redelijk goed. Voegde me toe om wat mm te spelen, was voorderest ook erg vriendelijk dus ik dacht why not. En toen begon het :

Ik had al het gevoel dat er iets niet klopte, omdat hij heel erg stuurde op ''raidcall'' ik heb het programma wel eens voorbij horen komen, maar weet er voorderest niks van. Een keer zoeken op google op ''raidcall scam'' en ik wist voldoende. Toen ik die links stuurde wist hij al dat de scam niet ging lukken en verwijderde hij mij snel ;) Gerapporteerd voor scam, maarja voor zo'n sub account boeit dat vast niet.

Pagina: 1 2 3 4 5

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True