Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-05 11:50
Mede-auteurs:
  • Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 10:44

Damien

• Ryada
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-05 16:41

Ryada

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/2xscDVWatNdZuIILqwYjK5xV.jpg

Algemene informatie

For over two decades, Counter-Strike has offered an elite competitive experience, one shaped by millions of players from across the globe. And now the next chapter in the CS story is about to begin. This is Counter-Strike 2.

A free upgrade to CS:GO, Counter-Strike 2 marks the largest technical leap in Counter-Strike’s history. Built on the Source 2 engine, Counter-Strike 2 is modernized with realistic physically-based rendering, state of the art networking, and upgraded Community Workshop tools.

In addition to the classic objective-focused gameplay that Counter-Strike pioneered in 1999, Counter-Strike 2 features:
  • All-new CS Ratings with the updated Premier mode
  • Global and Regional leaderboards
  • Upgraded and overhauled maps
  • Game-changing dynamic smoke grenades
  • Tick-rate-independent gameplay
  • Redesigned visual effects and audio
  • All items from CS:GO moving forward to CS2
Release Date: 21 augustus 2012
Prijs: Free to play, 14,29€ voor Prime ugprade.

FAQ

Wat is prime matchmaking?
Prime matchmaking is er gekomen door het grote aantal smurfs en cheaters in CS2.
Je kunt je aanmelden voor Prime als je aan de volgende criteria voldoet:
  • Je telefoonnummer gekoppelt aan je steamaccount (1 CS2 account per telefoonnummer)
  • Je minstens rank 21 bent
Je zult dus zonder Prime wel het gevoel hebben dat bepaalde spelers niet legit zijn. Eénmaal Prime actief zal dat wel verbeteren.
Hoe leer ik granaten (smokes, flashes of incendiaries) gooien?
Een goede website om de meeste gebruikte plekken te leren kennen is thewarmup. Op deze website zijn filmpjes beschikbaar voor de verschillende locaties op maps.

Ook is het mogelijk om in-game te oefenen door de volgende community maps:
Discord
Voor de CS2-ers onder ons is er een Nederlandse server aangemaakt op Discord. In Discord heb je tekstkanalen en spraakkanalen. De spraakkanalen moet je zien als een soort Teamspeak en de tekstkanalen kunnen gebruikt worden om met elkaar te chatten, matches/clanwars te zoeken of een premade team samen te stellen voor matchmaking, ESEA of FaceIT.
Klik hier om de Discord server te joinen.
Hoe leer ik mijn spray/recoil beter te controleren?
Een erg goede manier om te oefenen is de community map Recoil Master te spelen.

In deze map kun je zelf je wapen kiezen en er wordt dan een puntje op de muur getoond die je moet volgen om de perfect spray te krijgen.
Hoe leer ik beter richten?
Een goede manier om je aim te trainen is door op aim maps te gaan spelen in de community browser. Een andere manier om je aim te oefenen is door op free for all (FFA) servers te gaan spelen.
Wat is een goede manier om de plekken op de map te leren kennen?
Een mooi overzichtje van de map callouts in CS2 is op Csgobase te vinden.

Ook kun je via de site Simple Radar je radar moderner maken. De maps zijn iets overzichtelijker alsook correcter.
Wat is een goed alternatief voor matchmaking (MM)?
Goede alternatieven voor matchmaking zijn onder andere:
  • ESEA - betaald en hoog niveau qua spelers
  • Faceit - gratis en betaald
  • CEVO - gratis en betaald
Waar kan ik een overzicht van alle items vinden in CS2?
Een goede website om een overzicht te krijgen per wapen en met market waarde is CSGO Stash.
Skins kunnen worden verkocht en gekocht via bitskins of OPSkins. Als ook kun je skins van de steam market kopen en verkopen.
Wat zijn de ranks op matchmaking?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7tsgCmG.jpg

Via de site CS2 Squad zie je de verdeling van de ranks. De Gold Nova ranks zijn de gemiddelde ranks.
Waar kan ik matches volgen of herkijken?
Een goede website om zo goed als alle (pro) matches te bekijken of te herkijken is: hltv.org. Voor de grote toernooien kun je de volgende Twitch kanalen gebruiken:
Welke sensitivity moet ik gebruiken voor mijn muis?
De perfecte sensitivity bestaat niet en kunnen wij je niet geven. Wil je voor jezelf de beste sensitivity vinden is dit YouTube filmpje aan te raden:

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
How to Find the PERFECT Sensitivity Guide | CSGO

Veel pro's spelen vaak op 400DPI, 6/10 Windows sensitivity en tussen de 1 t/m 3 sensitivity in-game. Wil je de settings van vele pro's weten is dit een handige url: CS:GO pro player setups
Hoe krijg ik een optimale game ervaring?
De 'beste' instellingen zijn er niet en veel instellingen zijn persoonlijke voorkeur, maar deze guide is goed om een bepaalde basis te krijgen: Configure Your PC for Competitive CSGO

Een paar optionele opties kunnen zijn je radar en/of radio commands te wijzigen door je radar te wijzigen krijg je een beter beeld van de map en wat/waar iedereen is. Een goede guide hiervoor is: Tobycs radar settings
door je radio commands te wijzigen kan je ze naar wat nuttigers aanpassen en zelfs er een buy menu van maken, dat word uitgelegd in deze guide: Add your own radio commands + How to buy weapons quickly
Welke resolutie is het best om op te gamen?
Net zoals bij andere instellingen is het bij de resolutie ook zo dat dit puur persoonlijke voorkeur is. Veel pro's spelen op lage en 4:3 resolutie omdat ze dit gewend zijn vanuit Counter Strike 1.6. Ook zie je soms mensen met een 4:3 resolutie stretched spelen op een 16:9 scherm, dit is omdat de models dan breder worden en het dan makkelijker is om mensen te raken, dit benodigd wel enige gewenning.
Wat is het verschil tussen 60Hz en 120/144Hz? Wat is beter?
Het aantal hertz is hoe vaak je monitor het scherm ververst. Een 60Hz monitor is goed genoeg om op te gamen en 144Hz zal alleen een vloeiendere ervaring geven en dat is ook wel degelijk te merken, maar je hoeft er niet van uit te gaan dat dit je in-game gaat helpen om beter te worden. Je moet wel minstens 144fps halen om gebruik te kunnen maken van 144hz.
Ik speel niet graag met Russen, is daar een oplossing voor?
Ja en neen. Via de MM Server Picker kun je bepaalde servers uitschakelen zoals bv EU East en andere. Natuurlijk gebruiken sommige russen dit ook om op EU West te komen.

CSGO Linkjes

Rank distribution
VAC bans
CSGO guides: Guide 1 Guide 2
CS Configs (thanks Darkvisje): CS Configs
CSGO video guides:Betting topic !
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1611853

Laatste update: 30/01/2024
  • Enige aanpassingen voor de verandering van CS:GO naar CS2.

[ Voor 255% gewijzigd door Louw Post op 30-01-2024 14:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louw Post
Als vrijwilliger voor deeltje 2 opgegeven, als ik thuis ben zal ik de begin post wat verder updaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chest3r
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-05 09:59
Wat is het probleem met deel 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
Teveel posts, dus het verzoek kwam van een mod om een deel 2 te starten.

Om ook on-topic te blijven;
Gister had ik weer een paar Faceit premium matches gedaan en de laatste begon echt super goed, totdat het tij keerde en we uiteindelijk 2x overtime hebben gehad. Was er uiteindelijk ook wel echt klaar mee haha.

Het grappige was dat ons team echt aan elkaar gewaagd was qua prestatie, maar de tegenpartij 2 betere spelers had (LEM+ schat ik) en 3 mindere spelers die met enige regelmaat liepen te trollen omdat ze uitgescholden werden. :F

[ Voor 52% gewijzigd door Louw Post op 15-01-2016 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-04 09:49
Louw Post schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:23:
[...]

Laat dat lekker aan de mods of auteurs over van de vorige topic.. Dit is al de tweede keer in één maand dat iemand een deel 2 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
k1NG schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:02:
[...]

Laat dat lekker aan de mods of auteurs over van de vorige topic.. Dit is al de tweede keer in één maand dat iemand een deel 2 begint.
Met toestemming van Gropah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:26
Goed zo, werd inderdaad gevraagd door de mods k1NG

Ik heb er toch ook al 100 euro aan keys ingestoken denkik. En volgens mij is mijn inv +-30 - 40 € waard :(

[ Voor 52% gewijzigd door SmokingSig op 15-01-2016 11:06 . Reden: Post van deel 1 naar deel 2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-04 01:04

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

SmokingSig schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:05:
Goed zo, werd inderdaad gevraagd door de mods k1NG

Ik heb er toch ook al 100 euro aan keys ingestoken denk ik. En volgens mij is mijn inv +-30 - 40 € waard :(
Waarde van je inv alleen is niet helemaal gelijk natuurlijk, het plezier dat je met een skin die je vet vind kan spelen heeft ook waarde, al is dat lastiger in geld uit te drukken. Ik heb als laatste skin een golden coil uit een trade up gekregen, waar ik gewoon voor 18e aan pinks heb gekocht. (helaas krijg ik natuurlijk de laagst geprijsde skin van de wear types dus ik heb geen winst, echter vind ik het een vette skin en voor de BS wear ziet die er prima uit, vrijwel geen damage te zien.) Ik speel ook net zo graag met een mooie blue skin dan een dure. Het enige vervelende is dat je vaak 2,35 betaald voor de kans een dure skin te krijgen en dan zoals iedereen wel weet een blue streak achter elkaar krijgt van 10 cases ofzo bijvoorbeeld. Wat dat betreft is het gelijk aan gokken in een gokkast.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Pff waarom is er nou niks bekend over de ranking system?
Ik was LEM - speel nu tegen gouden AK'tjes die schieten als globals :<
Verwarring blijft !

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louw Post
Arnevld schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:48:
Pff waarom is er nou niks bekend over de ranking system?
Ik was LEM - speel nu tegen gouden AK'tjes die schieten als globals :<
Verwarring blijft !
Hoe bedoel je precies? In ieder geval zijn er velen die flink gedaald zijn, dus dat MGE uitdagend is kan wel kloppen. :)

Zie deze afbeelding bijv.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cqbp42k.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Louw Post schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 09:23:
[...]

Wat is er mis met teveel posts dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-04 19:49
k1NG schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:02:
Gropah schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 00:07:
Dit topic is ondertussen ruim over het zachte limiet van het aantal posts heen. Het word dus tijd voor een nieuw deel. Echter wil geen van de huidige TS'ers het volgende deel openen. Daarom ben ik op zoek naar iemand die de TS zou willen updaten/onderhouden en het volgende deel zou willen openen. Als je geinteresseerd bent, stuur mij een DM.
Ontopic: Over de nieuwe ranks, ik ben ook van Supreme naar LE gegaan. Maar het voelt nog erg als smurfen. Er zijn maar weinig games waar ik niet top-frag bij mijn team. Maar goed, ik vind het wel een verbetering eigenlijk, die rank verschuiving. Je mag weer wat meer verwachten van de hogere ranks.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:De vorige starters hebben aangegeven geen zin of tijd meer te hebben om de TS te willen bijhouden. Ik heb toen een post geplaatst met de vraag of andere het wouden overnemen, waarna Cerenas dit topic heeft gestart
Brogala schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:18:
[...]

Het word zwaarder voor de webserver om het te draaien (voornamelijk als de search gebruikt word).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-05 17:21
Ook zojuist de message dat iemand uit mijn party gebanned is, geen zichtbare rank en ook mn level staat ineens weer helemaal op 1...

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Gropah schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:41:
[modbreak]De vorige starters hebben aangegeven geen zin of tijd meer te hebben om de TS te willen bijhouden. Ik heb toen een post geplaatst met de vraag of andere het wouden overnemen, waarna Cerenas dit topic heeft gestart[/]

[...]

Het word zwaarder voor de webserver om het te draaien (voornamelijk als de search gebruikt word).
Ik zie dat er nog geen topic warning is. Kan er deze keer een fatsoenlijke topic warning geplaatst worden? Dit is in het vorige topic meerdere malen gevraagd (ook direct aan admins) maar er kwam nooit reactie op, voor zover ik weet althans. Vandaar nogmaals een poging. :)

Het zou mooi zijn als de ranking website erin komt te staan die gemaakt is door TheAnthonyNL.
Ook de teamspeak die door de grote meerderheid van de mensen hier wordt gebruikt + vrienden van. ts3.nehox.nl

Voor vragen over 60 vs 120 vs 144Hz misschien linken naar het vorige topic. Net zoals discussies over sensitivity, resolutie en dergelijke zijn er gigantisch veel pagina's reeds aan gespendeerd in het vorige topic. Deze vragen wekken immers enkel maar frustraties op bij de regelmatige bezoekers omdat ze weer langskomen + enkele mensen die er overdreven op ingaan waardoor de discussie meerdere pagina's lang wordt i.p.v. 1 pagina, bijvoorbeeld.

Mogelijk kunnen andere nog wat aanvullingen geven maar dit springt me zo direct te binnen.

Alvast bedankt!

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
NuCl3aR schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:50:
[...]

Ik zie dat er nog geen topic warning is. Kan er deze keer een fatsoenlijke topic warning geplaatst worden? Dit is in het vorige topic meerdere malen gevraagd (ook direct aan admins) maar er kwam nooit reactie op, voor zover ik weet althans. Vandaar nogmaals een poging. :)

Het zou mooi zijn als de ranking website erin komt te staan die gemaakt is door TheAnthonyNL.
Ook de teamspeak die door de grote meerderheid van de mensen hier wordt gebruikt + vrienden van. ts3.nehox.nl

Voor vragen over 60 vs 120 vs 144Hz misschien linken naar het vorige topic. Net zoals discussies over sensitivity, resolutie en dergelijke zijn er gigantisch veel pagina's reeds aan gespendeerd in het vorige topic. Deze vragen wekken immers enkel maar frustraties op bij de regelmatige bezoekers omdat ze weer langskomen + enkele mensen die er overdreven op ingaan waardoor de discussie meerdere pagina's lang wordt i.p.v. 1 pagina, bijvoorbeeld.

Mogelijk kunnen andere nog wat aanvullingen geven maar dit springt me zo direct te binnen.

Alvast bedankt!
toon volledige bericht
Kunnen wel een soort van FAQ maken in de TS lijkt me, heb ik vanavond wel even de tijd voor. Als iemand wil helpen kan ik wel mede-auteurs aanstellen lijkt me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gropah schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:41:
[modbreak]De vorige starters hebben aangegeven geen zin of tijd meer te hebben om de TS te willen bijhouden. Ik heb toen een post geplaatst met de vraag of andere het wouden overnemen, waarna Cerenas dit topic heeft gestart[/]

[...]

Oké, thanks!
Louw Post schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:54:
[...]

Kunnen wel een soort van FAQ maken in de TS lijkt me, heb ik vanavond wel even de tijd voor. Als iemand wil helpen kan ik wel mede-auteurs aanstellen lijkt me. :)
In het vorige topic stond ook allemaal informatie in de topic post, maar niemand las dat waardoor je toch allemaal vragen kreeg in de zin van 'hoi ik ben een GNM en ik ben opzoek naar mensen om mee te spelen'.

[ Voor 34% gewijzigd door Brogala op 15-01-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubbelpost

[ Voor 96% gewijzigd door Brogala op 15-01-2016 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Louw Post schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:54:
[...]

De topicstart wordt (helaas) zelden bekeken éénmaal het topic 10+ pagina's bereikt. Vandaar dat het beter is dat het in de topicwarning staat. Velen negeren dit maar is nog steeds een hoger percentage dan mensen die eerst in de TS gaan kijken. :)

In de TS kan je wel de pug services aanpassen. Leetway bestaat immers al lang niet meer en altpug is CEVO geworden. Verder kan je FaceIt nog toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
Louw Post schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:04:
[...]

Met toestemming van Gropah :)
Aah mijn excuses ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Brogala schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:18:
[...]

Performace. Je ziet op veel forums na x aantal paginas (300, 500, of meer) er een nieuw topic wordt gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04 10:44
Gefeliciteerd! Fijne taartdag!

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 15-01-2016 17:28 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damien schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:27:
[...]

Gefeliciteerd! Fijne taartdag!
Thnx!

M9 bayonet doppler incoming ;) >:)

Zit er over na te denken om een AK Vulcan te kopen. Is wel een heel mooi ding :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-05 17:21
doe dan, ST FN AK-47 Vulcan, mooi kadootje voor jezelf. En dan leen je hem even aan mij, hopsala.

Do what you love, do it often

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 01-05 08:04
Cerenas, als je beste csgo vriendje (na dwarf), krijg ik toch extra rechten..

De ranks kloppen inderdaad. Als ex DMG zit ik nu GN3 waar ik even goed mee draai als DMG geweest.

[ Voor 0% gewijzigd door r4ptor op 15-01-2016 18:39 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:14

OB1

*meldt zich ook maar eens
Ik heb een tijdje geleden CSGO gekocht tijdens de sale, maar zuig er echt in. Heb al de training op de range gedaan dat ik iets weet, en heb een paar potjes online gespeeld maar werd gepawned. Hoewel ik zelf wel begrijp hoe dat komt (kwestie van oefenen en andere speelstijl gewend zijn) zou ik het leuk vinden als we met een paar man zouden kunnen spelen. Wie meldt zich? :P
Mijn ID is Exil_OliverB :)

Wat dus het punt is; ik ben gewend om Call of Duty te spelen en daarin te run 'n gunnen, dat werkt hier natuurlijk niet :P Daarnaast zijn de mechanics heel anders (recoil is lastig) en ik heb een hekel aan tobo+muis :P. Mijn ratio was rond de 1/6 in die games..

[ Voor 24% gewijzigd door OB1 op 15-01-2016 18:37 ]

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 07:32

ghostman

dwarf

r4ptor schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 18:11:
Cerenas, als je beste csgo vriendje (na dwarf), krijg ik toch extra rechten..
*O*

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
Daarnet een echt leuke game gehad. Geen geleuter, geen geklaag, leuke spelers,.. Vooral die cerenas. (haha)

Ook eens voor de scout/awp gekozen, niet alle rondes maar vond het echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12:24

Hu9o

Schokkend

jemig zeg, die screenshot met features van zo'n aimbot. Tjonge jonge jonge, wat je maar leuk vindt.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
r4ptor schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:04:
Daarnet een echt leuke game gehad. Geen geleuter, geen geklaag, leuke spelers,.. Vooral die cerenas. (haha)

Ook eens voor de scout/awp gekozen, niet alle rondes maar vond het echt fijn.
Zeker leuke match. Ik pak de AWP niet vaak op en in dust2 gaat het me meestal wel goed af, maar in mirage is het nog niet echt mijn ding. :+

Als jij het leuk vind om mede-auteur te zijn is dat prima wat mij betreft haha 8)

Edit: dikke update van de TS, feedback/aanvullingen welkom.

[ Voor 5% gewijzigd door Louw Post op 15-01-2016 20:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Wat stelt een OW-ban eigenlijk nog voor tegenwoordig? Je maakt een nieuw accountje en kunt zo weer verder spelen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Awsom schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:55:
Wat stelt een OW-ban eigenlijk nog voor tegenwoordig? Je maakt een nieuw accountje en kunt zo weer verder spelen. d:)b
Wat stelt een vac ban dan voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07:14

OB1

Je moet het spel opnieuw kopen? :P

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-05 22:11
Awsom schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:55:
Niks. Je maakt inderdaad een nieuw account aan. Had mijn smurf/soloq/yoloaccount aan mijn broer geleend, is dus gehijacked kom ik twee dagen terug achter, koop wel weer een nieuwe. Als ik al die berichten lees word zoiets dus voor een schijntje doorverkocht.

*en nee, heb geen mobile authenticator voor die, wel voor mijn main. Kijk wel of steam support er wat mee doet....Heb er alleen dayz en cs go op staan.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:16
Graag ff het waarschuwingsbericht zoals deel 1 ook hier in deel 2 plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
Hu9o schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:17:
jemig zeg, die screenshot met features van zo'n aimbot. Tjonge jonge jonge, wat je maar leuk vindt.
De allereerste keer toen ik dat tegen kwam kon ik ook niet geloven wat er allemaal mogelijk was. Voornamelijk die delayed triggerbot. Als dat goed wordt ingesteld dan is dat echt enorm moeilijk om te zien dat het gebruikt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:21

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Een erg goede manier om te oefenen is deze door deze map te spelen:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=419404847
Kijk dat is nou handig, maar eens gaan oefenen :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
macciez schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:44:
Ook zojuist de message dat iemand uit mijn party gebanned is, geen zichtbare rank en ook mn level staat ineens weer helemaal op 1...
Kan je onze grote vriend voor bedanken haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online
ghostman schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:53:
[...]

Wat stelt een vac ban dan voor :+
Helemaal niets. :')
Vroeger kon je met sommige spellen nog accounts controleren door de guid na te trekken. Nu zijn er gewoon geen consequenties verbonden aan cheaten behalve €10,- voor een nieuw account en een paar uur deatmatchen voor lvl3.

En aangezien bijna iedereen wel een paar smurfs heeft (nog zo'n belachelijk iets :') ), kun je na een ban zo weer verder spelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13-08-2024
Hallo, ben net nieuw in csgo. Ben nu rank silver 4. Is er iemand met wie ik zo nu en dan eens competitive ofzo mee kan doen?

Ook ga ik beginnen met traden, es kijken of ik misschien ooit een mooie knive heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 681178

Hallo, weet iemand toevallig een site waar ik Keys/skins kan kopen met een PayPal die unverified is? OPSkins en BitSkins werken beide niet dus ik zoek een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Gisteren en vandaag terug een hoop lekkere potjes gehad. Geranked up van GN3 naar MG1 ondertussen. Terug het 'oude' DMG niveau!

Vanmorgen ook een paar overwatches gedaan.

Case 1 - mirage - zag er goed uit tot ie plots op mid begint te schieten op iemand in underpass en zijn crosshair volgt mooi mee als ie terug in underpass gaat (echt exact op hem) idem eens op apps

Case 2 - dust2 - kan beter awpen dan de pro's en ook wallhack. Volgt spelers door muren.

Case 3 - mirage - kort samengevat, 15 kills = 100% procent hs ratio. Reported voor aimassist.

Case 4 - dust2 - eindelijk een normale speler! Joepie!

[ Voor 66% gewijzigd door r4ptor op 17-01-2016 15:39 . Reden: Overwatch ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

r4ptor schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:08:
Gisteren en vandaag terug een hoop lekkere potjes gehad. Geranked up van GN3 naar MG1 ondertussen. Terug het 'oude' DMG niveau!
Ze zullen dus de ranks weer omhoog gegooid hebben? :+

Ben ook Nova 3, merk echt dat dit te makkelijk is voor mij. Nadeel als je geen tijd meer hebt dat je dus ook niet snel een up rank krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-05 02:22
Anoniem: 681178 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:53:
Hallo, weet iemand toevallig een site waar ik Keys/skins kan kopen met een PayPal die unverified is? OPSkins en BitSkins werken beide niet dus ik zoek een alternatief.
Hoe bedoel je unverified? ik kan gewoon op opskins met paypal betalen.

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 681178

moijamie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:49:
[...]

Dat ik mijn bankrekening niet heb gekoppeld aan mijn PayPal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Laatst online: 11-03 21:02
Ik speel nu een tijdje cs:go, geinig spel maar ik bak er vrij weinig van.
Ik heb mijn sensitivity verlaagd, speel nu met mijn onderarm (een gedeelte daarvan) op het bureau (ik heb een tijd met alleen mijn pols op het bureau gespeeld, zelfs zonder mat) maar ik ben volgens mij alleen maar slechter geworden. Ik heb een kleine muismat (qck mini) dus kan niet even 10cm met mijn muis naar links schuiven. Ook is mijn bureau niet zo groot.

Welke tips hebben jullie? Een grotere mat kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Nu online
Kun je in één beweging een 180° maken op je huidige muismat?

[ Voor 22% gewijzigd door Bobmeister op 17-01-2016 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Awsom schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:51:
Kun je in één beweging een 180° maken op je huidige muismat?
Als ik mijn muis in het midden heb dan lukt dat net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
ghostman schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:40:
[...]

Ze zullen dus de ranks weer omhoog gegooid hebben? :+

Ben ook Nova 3, merk echt dat dit te makkelijk is voor mij. Nadeel als je geen tijd meer hebt dat je dus ook niet snel een up rank krijgt.
Excuses, ik ben altijd beter geweest dan jou dus het is logisch dat ik hoger gerankt ben. Eens een 1vs1 doen? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-01 22:54
Anoniem: 681178 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:39:
[...]

Dat ik mijn bankrekening niet heb gekoppeld aan mijn PayPal
Denk niet dat je er ver mee gaat komen, die koppeling van je bank maakt het zowel voor Paypal als de 3e partij een stuk veiliger om met jou zaken te doen. Kan je geen bitcoins kopen met paypal en gebruiken op één van de 2 sites?

Opskins accepteerd ook betaling via paymentwall en G2A cards waar je als goed ook kan betalen met paypal. Verder kan je nog kijken naar virtuele creditcards (prepaid) zoals op 3vcard.nl
moijamie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:49:
[...]

Volgens mij moet je wel een verified account hebben bij Paypal en als je geld overmaakt kan dat volgens mij tot 100$ er boven moet je je ID inscannen en opsturen.

[ Voor 22% gewijzigd door Xant0r op 17-01-2016 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

r4ptor schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:21:
[...]

Excuses, ik ben altijd beter geweest dan jou dus het is logisch dat ik hoger gerankt ben. Eens een 1vs1 doen? =)
Er schiet mij in eens wat naar boven van een Lego AWP map ;)

Zonder gein: Je bent wel beter dan mij en 1vs1 doen we binnenkort wel even :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
ghostman schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:38:
[...]

Er schiet mij in eens wat naar boven van een Lego AWP map ;)

Zonder gein: Je bent wel beter dan mij en 1vs1 doen we binnenkort wel even :P
Dat was nog op me bragge laptop met 30fps...

Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Persoonlijjke aanvallen worden hier niet gedaan

[ Voor 72% gewijzigd door Gropah op 18-01-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-05 21:39
nichan schreef op zondag 17 januari 2016 @ 16:49:
Ik speel nu een tijdje cs:go, geinig spel maar ik bak er vrij weinig van.
Ik heb mijn sensitivity verlaagd, speel nu met mijn onderarm (een gedeelte daarvan) op het bureau (ik heb een tijd met alleen mijn pols op het bureau gespeeld, zelfs zonder mat) maar ik ben volgens mij alleen maar slechter geworden. Ik heb een kleine muismat (qck mini) dus kan niet even 10cm met mijn muis naar links schuiven. Ook is mijn bureau niet zo groot.

Welke tips hebben jullie? Een grotere mat kopen?
Ik raad het echt aan een grotere muismat te kopen. De meeste mensen hier hebben een pricewatch: Steelseries Qck+, en die is wel een stukje groter. Als deze niet op je bureau past kijk of je nog groter kan gaan, zoals een pricewatch: Steelseries QcK XXL en dat je dan ook je toetsenbord op je muismat legt. Het is ook heel normaal om eerst slecht te spelen nadat je je sensitivity verlaagd heb, de manier van aimen is gewoon heel anders en daar moet je aan wennen.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

r4ptor schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:40:
[...]

Dat was nog op me bragge laptop met 30fps...
Normaal heb ik 80 met drops naar 30 met mijn laptop.. ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r4ptor
ghostman schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:22:
[...]

Normaal heb ik 80 met drops naar 30 met mijn laptop.. ;(
Harder werken en een nieuwe pc kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de topic start:

https://docs.google.com/s...zk_CSF4/htmlview?sle=true

Document waar veel pro spelers in staan met hun randapparatuur en mouse settings etcetera, denk niet dat je dit echt nodig hebt maar is iig beter dan csconfigs.com .

Goede FFA DM servers zijn de BrutalCS servers, hoewel je hier wel redelijk hoge ping hebt. Maar hebben van alle servers waarop ik heb gespeeld de beste hitreg en de beste spelers.

Verder vind ik deze maps ook handig voor het leren van de smokes:

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=436268593
http://steamcommunity.com...ils/?l=dutch&id=447269341

Denk dat er voor meer maps wel 'smoke maps' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Misschien makkelijk om bij de TS de meest gestelde vragen al te beantwoorden?

Muis/dpi/ingame sens > hierboven & eigen voorkeur
Resolutie puur voorkeur + uitleg
144/120/75/60hz Verschil & uitleg
Trading > Trading topic

Wat nog meer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=586234273

Misschien een handig linkje voor wat mensen die het nog niet alles optimaal ingesteld hebben.. Verder was ik vorige week m'n rank kwijt omdat een party member gebanned was cheaten.. Gelukkig na drie potjes(twee verloren één gelijk gespeeld) weer m'n Global rank terug. :)

Echt een ziek potje ook.. We stonden 15-14 achter, 1v1 en onze teammate wint door een een smoke grenade op de enemy te gooien die schijnbaar 1 hp had. Die kwam op hem terecht via de muur ook nog haha :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
Brogala schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:11:
Voor de topic start:

https://docs.google.com/s...zk_CSF4/htmlview?sle=true

Document waar veel pro spelers in staan met hun randapparatuur en mouse settings etcetera, denk niet dat je dit echt nodig hebt maar is iig beter dan csconfigs.com .

Goede FFA DM servers zijn de BrutalCS servers, hoewel je hier wel redelijk hoge ping hebt. Maar hebben van alle servers waarop ik heb gespeeld de beste hitreg en de beste spelers.

Verder vind ik deze maps ook handig voor het leren van de smokes:

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=436268593
http://steamcommunity.com...ils/?l=dutch&id=447269341

Denk dat er voor meer maps wel 'smoke maps' zijn.
toon volledige bericht
ghostman schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:48:
Misschien makkelijk om bij de TS de meest gestelde vragen al te beantwoorden?

Muis/dpi/ingame sens > hierboven & eigen voorkeur
Resolutie puur voorkeur + uitleg
144/120/75/60hz Verschil & uitleg
Trading > Trading topic

Wat nog meer? :P
k1NG schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:59:

Misschien een handig linkje voor wat mensen die het nog niet alles optimaal ingesteld hebben.. Verder was ik vorige week m'n rank kwijt omdat een party member gebanned was cheaten.. Gelukkig na drie potjes(twee verloren één gelijk gespeeld) weer m'n Global rank terug. :)

Echt een ziek potje ook.. We stonden 15-14 achter, 1v1 en onze teammate wint door een een smoke grenade op de enemy te gooien die schijnbaar 1 hp had. Die kwam op hem terecht via de muur ook nog haha :+
TS bijgewerkt, kijk maar even of ik het zo goed uitgelegd heb, anders werk ik het weer even bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

Ik zoek mensen om mee samen te spelen, waar kan ik die vinden?
Of in het overzicht van TheAnthonyNL hier: http://timekillerz.eu/ranks/
Beste veranderen naar: "In het overzicht van TheAnthonyNL kun je mensen vinden die ongeveer jouw rank hebben" ofzoiets :P

Misschien ook makkelijk om bijvoorbeeld vooCSGO (YouTube: voo CSGO) ook in de ts te zetten? Staan heel veel filmpjes op met uitleg over mappen/smokes/spray control/etc.

Ook makkelijk: [Multi] Counter-Strike: Global Offensive Hier kun kijken (in het vorige topic dan wel) wat voor'n dpi iedereen een gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door ghostman op 18-01-2016 11:31 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-05 17:45
Ja ik heb me ook maar neergelegd bij de ranks. Nu moet ik wel zeggen dat ik niet echt heel consistent speel. De ene keer sta ik dik bovenaan en de andere keer ben ik blij als ik 8 kills heb aan het einde van het potje.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
ghostman schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:25:
[...]

Beste veranderen naar: "In het overzicht van TheAnthonyNL kun je mensen vinden die ongeveer jouw rank hebben" ofzoiets :P

Misschien ook makkelijk om bijvoorbeeld vooCSGO (YouTube: voo CSGO) ook in de ts te zetten? Staan heel veel filmpjes op met uitleg over mappen/smokes/spray control/etc.

Ook makkelijk: [Multi] Counter-Strike: Global Offensive Hier kun kijken (in het vorige topic dan wel) wat voor'n dpi iedereen een gebruikt.
Done, ik heb de channel van TheWarOwl er ook bij gezet, omdat die ook goede guides heeft. Ze staan onderaan bij linkjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Zijn er nog enkele Cerenas. Zal ze eens opzoeken voor je.

Btw, heeft iemand een link van die sound settings post van reddit? Vind deze niet terug.

Weet er iemand trouwens de command voor de mvp muziek zachter te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
r4ptor schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:18:
Zijn er nog enkele Cerenas. Zal ze eens opzoeken voor je.

Btw, heeft iemand een link van die sound settings post van reddit? Vind deze niet terug.

Weet er iemand trouwens de command voor de mvp muziek zachter te zetten?
Oké, toppie.

Heb die link zo niet, maar ik heb wel een lijstje van handige commands voor competitief, dan moet ik thuis even in mijn autoexec.cfg kijken.

Bedoel je soms snd_musicvolume 0.1 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
kleine update van mijn kant.
na een jaar geen cs was ik vorige week weer begonnen met solo que to global elite :) niet dat ik dat ooit ga halen ben ik bang. maar goed je moet iets als doel hebben, en voorlopig staat het doel op gold nova 1.

vrijdag en zater dag nog een paar potjes kunnen spelen tot nu toe sinds mijn start op silver 1 nog geen enkel potje verloren. en zaterdag in mijn laatste potje opgeklommen naar silver 3. dus voorlopig ben ik al bijna op de helft van het eerste doel te halen.

nu maar afwachten of de rest ook zo makkelijk gaat aangezien na de herverdeling van de ranks de huidige gn ranks boven mijn oude skill niveau liggen.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:19
estrion schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:44:
kleine update van mijn kant.
na een jaar geen cs was ik vorige week weer begonnen met solo que to global elite :) niet dat ik dat ooit ga halen ben ik bang. maar goed je moet iets als doel hebben, en voorlopig staat het doel op gold nova 1.

vrijdag en zater dag nog een paar potjes kunnen spelen tot nu toe sinds mijn start op silver 1 nog geen enkel potje verloren. en zaterdag in mijn laatste potje opgeklommen naar silver 3. dus voorlopig ben ik al bijna op de helft van het eerste doel te halen.

nu maar afwachten of de rest ook zo makkelijk gaat aangezien na de herverdeling van de ranks de huidige gn ranks boven mijn oude skill niveau liggen.
Ik wens je succes... De ranks waar je nou opzit is verre van vergelijkbaar met bijvoorbeeld Distinguished Master Guardian. Ik zit nu zelf op Legendary Eagle Master maar ik speel altijd mee met mijn Global groepje sinds er nog behoorlijk wat idioten tussen zitten op deze hoge ranks (Helaas). Ik verwacht dan dalijk ook wel de stap te maken naar Supreme sinds ik geregeld 2e sta in mijn team met 4 a 5 MVP stars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Louw Post schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:24:
[...]

Oké, toppie.

Heb die link zo niet, maar ik heb wel een lijstje van handige commands voor competitief, dan moet ik thuis even in mijn autoexec.cfg kijken.

Bedoel je soms snd_musicvolume 0.1 ?
Geen idee of die het is, zal eens thuis moeten checken.

Youtubers:
YouTube: HattonGames - hattongames
YouTube: voo CSGO - voo
YouTube: Jamiew_ - Quality CS GO Tuts and Vids - Jamiew

Heb ze ondertussen zelf toegevoegd aan de TS. Als ook de maps voor smokes, molotovs en flashes bijgewerkt

[ Voor 7% gewijzigd door r4ptor op 18-01-2016 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
KevinT schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:49:
[...]

Ik wens je succes... De ranks waar je nou opzit is verre van vergelijkbaar met bijvoorbeeld Distinguished Master Guardian. Ik zit nu zelf op Legendary Eagle Master maar ik speel altijd mee met mijn Global groepje sinds er nog behoorlijk wat idioten tussen zitten op deze hoge ranks (Helaas). Ik verwacht dan dalijk ook wel de stap te maken naar Supreme sinds ik geregeld 2e sta in mijn team met 4 a 5 MVP stars.
ik weet 100% zeker dat ik dat nooit ga halen. was meer als grapje bedoelt :) met een baan vrouw en kind ligt mijn niveau niet boven de gold nova rangen. en zelfs dat zal waarschijnlijk lastig worden aangezien ik echt niet meer de tijd heb om genoeg te oefenen :)

maar voor iedereen die het wel haalt zal er altijd iemand aan de andere kant van het spectrum moeten zitten.
dus bij deze alstublieft allemaal, mijn bijdrage aan de globals onder ons :+

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10:36
k1NG schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:59:

Dit vind ik zeker een toevoeging. Ik kwam het tegen en ging van 120 fps naar 300 fps. Speelde zoveel beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ajaxalex schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:01:
[...]

Dit vind ik zeker een toevoeging. Ik kwam het tegen en ging van 120 fps naar 300 fps. Speelde zoveel beter.
Wat heb je dan allemaal gedaan? Snap dat je FPS beter wordt van een aantal aanpassingen, maar 2,5 keer zoveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
Brogala schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:37:
[...]

Wat heb je dan allemaal gedaan? Snap dat je FPS beter wordt van een aantal aanpassingen, maar 2,5 keer zoveel...
Ik zie zojuist dat ik een ander topic op steam heb gevolgd.
https://steamcommunity.co...ils/?l=dutch&id=322206521
Hij heeft hem geupdate en dat is degene die K1ng postte.

Vooral het GPU gedeelte heeft mij een boost gegeven, de kleuren werden een stuk aangenamer en het liep allemaal smoother,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
Ook nog een tipje als je de map callouts in je radar bovenin wilt hebben

https://www.reddit.com/r/..._image_with_map_callouts/

Helaas niet beschikbaar voor alle mappen. Maar wel handig als je niet precies weet wat ALLE callouts zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
r4ptor schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:03:
[...]

Geen idee of die het is, zal eens thuis moeten checken.

Youtubers:
YouTube: HattonGames - hattongames
YouTube: voo CSGO - voo
YouTube: Jamiew_ - Quality CS GO Tuts and Vids - Jamiew

Heb ze ondertussen zelf toegevoegd aan de TS. Als ook de maps voor smokes, molotovs en flashes bijgewerkt
Steel heeft ook heel goeie tutorials. Ééntje daarvan is Tips & Tricks. Deze playlist bevat simpele dingen maar ook een stuk geavanceerdere dingen waar je nog niet echt aan moet beginnen zolang je geen MGE/DMG+ bent (mijn mening).

Daarnaast heeft hij ook nog een What is CSGO TERM series. Waarin hij vele csgo termen uitlegt en hoe je deze het best kunt gebruiken. Deze videos zijn voornamelijk voor de meer gevorderde spelers (LEM+). Nogmaals de rankvergelijking is puur mijn mening.

Als je onder de voorgestelde rank zit is er een grote kans dat je eerst meer ervaring in het spel zelf moet opdoen voor je deze technieken gaat gebruiken en ze ook correct gebruikt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 03-05 22:25
Nog veel leuker

https://steamcommunity.co...ils/?l=dutch&id=221277004

Damages in je hud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Bedankt zal hem toevoegen.

Vandaag terug MG2 geworden! Na een close game met cerenas, dwarf, jezusman en satan! Raakte amper iets, tot ik de mag7 besloot te gebruiken. Van 12-14 naar 16-14
:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman

ghostman

dwarf

r4ptor schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:06:
[...]

Vandaag terug MG2 geworden! Na een close game met cerenas, dwarf, jezusman en satan! Raakte amper iets, tot ik de mag7 besloot te gebruiken. Van 12-14 naar 16-14
Jammer dat alleen die kick op het einde dan niet door ging :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Laatst online: 26-04 05:33
r4ptor schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:06:
[...]

Swag 7 wins all :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shotcaller777
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-05 21:39
Nu we toch bezig zijn:
Jamiew_ heeft sommige erg goede filmpjes over smokes:
YouTube: Jamiew_ - Quality CS GO Tuts and Vids
adreN heeft ook andere tips en stratergieën voor de wat ervarener spelers:
YouTube: adreN_TV
En als laatste heeft NaToSaphiX ook nog een paar handige tips & tricks filmpjes:
YouTube: NaToSaphiX - Competitive CS:GO & more

[ Voor 13% gewijzigd door markdm op 18-01-2016 23:33 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
Omdat ik was gestopt en nu veel minder speel ben ik gezakt naar DMG. Gisteren 1 potje gespeeld, stond daar met +40 kills. Ik denk dat DMG wat te laag is voor mij :p

Waarschijnlijk reported ban incomming lol

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingSig op 19-01-2016 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Nog wat links toegevoegd.

Wux, je hebt gewoon hacks en je hack was outdated en nu ben je opnieuw begonnen..

Eergisteren ook uitgemaakt voor hackers toen ik 30+ kills had op mirage. So what!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:29
Gisteren met Bruh (eindbaas) hele avond ESEA gespeeld, dat speelt echt wel super relaxed op hun servers.
Tot op heden echte aanrader voor andere, kost 6 euro per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 15:35
Gisteren een match gespeeld tegen een premade van 5 Nederlanders. Ik samen met mijn vriend MM gedaan, classic bij 3 russen uitkomen...
Als CT op mirage toch 3-12 spelen. Ik zag de bui al hangen want ja, mirage is een redelijke ct map, premadeje en zelf 3 russen ( niet virussen ) in je team hebben... Uiteindelijk toch nog gewonnen met 16-13. Snap nog altijd niet hoe we dit gedaan hebben. Niveau was ook maar LE-LEM maar toch.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
r4ptor schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 07:37:
Nog wat links toegevoegd.

Wux, je hebt gewoon hacks en je hack was outdated en nu ben je opnieuw begonnen..

Eergisteren ook uitgemaakt voor hackers toen ik 30+ kills had op mirage. So what!
Noep :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
markdm schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:09:
[...]

Ik raad het echt aan een grotere muismat te kopen. De meeste mensen hier hebben een pricewatch: Steelseries Qck+, en die is wel een stukje groter. Als deze niet op je bureau past kijk of je nog groter kan gaan, zoals een pricewatch: Steelseries QcK XXL en dat je dan ook je toetsenbord op je muismat legt. Het is ook heel normaal om eerst slecht te spelen nadat je je sensitivity verlaagd heb, de manier van aimen is gewoon heel anders en daar moet je aan wennen.
Die xxl lijkt me wel wat.
Mijn muis is trouwens ook te klein heb ik het idee. Ik heb echt 4-5 cm ruimte over aan de onderkant tussen de muis en het begin van mijn hand. Ik plak dus soms met mijn hand een beetje vast aan de ondergrond omdat die niet op de muis rust.
Qua breedte zou de muis ook nog wat groter kunnen zijn.

Ik zal dus ook eens kijken naar een grotere muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 04-05 17:35
therobber schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:30:
Gisteren met Bruh (eindbaas) hele avond ESEA gespeeld, dat speelt echt wel super relaxed op hun servers.
Tot op heden echte aanrader voor andere, kost 6 euro per maand
Hemels in de spits

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:29
haha zou me verbazen als hemels hier ook zit :)
Keer voor de verandering stond ik eens dik boven jou als top fragger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-04 19:49
Ik zat gisteren wat VODjes van starladder te kijken, en het viel me op dat envyus nbk schuin achter zijn bureau zit. Minder ruimte voor het toetsenbord, meer voor de muis/muismat. Thuis ook een geprobeerd en dit speelt eigenlijk wel lekker (nbks voorbeeld: https://youtu.be/CeT7U1AAbwM?t=14m1s)

Ondanks dat ik meer ruimte had om te muizen had ik wel weer wat irritatiepuntjes. Het maar eens tijd dat Valve een vinkje inbouwd dat je als soloqueuer alleen met en tegen andere soloqueuers gematched.

Gisteren 2 maps gespeeld, 2 keer in een team met 4 premades. Eerste map werd in 20 van de 27 rondes iemand getased... Echt die gasten in mijn team waren zo slecht... Dan krijg je het idee dat je aan de hard carry moet en continu zowel voor als achter je moet kijken. Dat werkt gewoon niet voor je spel. Daarna weer met 4 premades, niveau was een stuk hoger, maar de samenwerking schiet gewoon te kort omdat er 4 zijn die met elkaar bezig zijn en ik er een beetje achteraan mag hobbelen.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Had gisteren ook zo'n match (maar dan met nehoxers) waarbij er eentje van de ct altijd met een zeus rushte en ook ninjas. Ieder hoekje van de site/map dubbelchecken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:53
Over een weekje kan ik weer spelen na een drie weken durende break... Ben benieuwd naar mijn rank op mijn main en twee smurfjes! Spannend...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
r4ptor schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:39:
Had gisteren ook zo'n match (maar dan met nehoxers) waarbij er eentje van de ct altijd met een zeus rushte en ook ninjas. Ieder hoekje van de site/map dubbelchecken..
Speelde wij toen samen? Ik had namelijk gister ook zon tegenstander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
ajaxalex schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:09:
[...]

Speelde wij toen samen? Ik had namelijk gister ook zon tegenstander
Ja denk het. Toen is er in de 1ste ronde een ninja geweest op A en de 6de ronde was de bom plots op b terwijl we a side hadden. Het was op inferno.

Samen met dirk, arials en slayermaster/vengeful one.

[ Voor 10% gewijzigd door r4ptor op 19-01-2016 12:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxalex
r4ptor schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:26:
[...]

Ja denk het. Toen is er in de 1ste ronde een ninja geweest op A en de 6de ronde was de bom plots op b terwijl we a side hadden. Het was op inferno.

Ja klopt dat was met mij, dat was idd een raar potje. Vooral dat de bom plots op b stond en hij achter op site liep om te planten waardoor hij te laat was. (als ie meteen plante bij bbq was hij RUIM op tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
r4ptor schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:26:
[...]

Slayermaster..... Whahahahaha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
rnenator schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:32:
Ik zat gisteren wat VODjes van starladder te kijken, en het viel me op dat envyus nbk schuin achter zijn bureau zit. Minder ruimte voor het toetsenbord, meer voor de muis/muismat. Thuis ook een geprobeerd en dit speelt eigenlijk wel lekker (nbks voorbeeld: https://youtu.be/CeT7U1AAbwM?t=14m1s)

Ondanks dat ik meer ruimte had om te muizen had ik wel weer wat irritatiepuntjes. Het maar eens tijd dat Valve een vinkje inbouwd dat je als soloqueuer alleen met en tegen andere soloqueuers gematched.

Gisteren 2 maps gespeeld, 2 keer in een team met 4 premades. Eerste map werd in 20 van de 27 rondes iemand getased... Echt die gasten in mijn team waren zo slecht... Dan krijg je het idee dat je aan de hard carry moet en continu zowel voor als achter je moet kijken. Dat werkt gewoon niet voor je spel. Daarna weer met 4 premades, niveau was een stuk hoger, maar de samenwerking schiet gewoon te kort omdat er 4 zijn die met elkaar bezig zijn en ik er een beetje achteraan mag hobbelen.
Ik heb altijd ruimte zat want ik speel met numpad. Al 15 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
hmr schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:47:
[...]

Slayermaster..... Whahahahaha
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-05 22:11
Nick heeft hetzelfde gehalte als "Starlord" ;)

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Ik vind die nickname heel geestig!

-=/$L4yEr/\/\aSTeR/=__{tri1al}

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 03-05 22:25
hmr schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:08:
Over een weekje kan ik weer spelen na een drie weken durende break... Ben benieuwd naar mijn rank op mijn main en twee smurfjes! Spannend...
Silver 1 incoming :P
Pagina: 1 2 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.