Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 00:29
In je hok jij, anders leer ik je nooit meer iets...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
hmr schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:41:
[...]

In je hok jij, anders leer ik je nooit meer iets...
Zolang je maar weer eens carried vind ik het best >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-07 20:36
rnenator schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:32:
Ik zat gisteren wat VODjes van starladder te kijken, en het viel me op dat envyus nbk schuin achter zijn bureau zit. Minder ruimte voor het toetsenbord, meer voor de muis/muismat. Thuis ook een geprobeerd en dit speelt eigenlijk wel lekker (nbks voorbeeld: https://youtu.be/CeT7U1AAbwM?t=14m1s)

Ondanks dat ik meer ruimte had om te muizen had ik wel weer wat irritatiepuntjes. Het maar eens tijd dat Valve een vinkje inbouwd dat je als soloqueuer alleen met en tegen andere soloqueuers gematched.

Gisteren 2 maps gespeeld, 2 keer in een team met 4 premades. Eerste map werd in 20 van de 27 rondes iemand getased... Echt die gasten in mijn team waren zo slecht... Dan krijg je het idee dat je aan de hard carry moet en continu zowel voor als achter je moet kijken. Dat werkt gewoon niet voor je spel. Daarna weer met 4 premades, niveau was een stuk hoger, maar de samenwerking schiet gewoon te kort omdat er 4 zijn die met elkaar bezig zijn en ik er een beetje achteraan mag hobbelen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eXK1sgC.jpg

Nog meer ruimte met de oldskool houding :+

Of toch meer neiging naar de Battle Mat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
Xant0r schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:51:
[...]

[afbeelding]

Nog meer ruimte met de oldskool houding :+

Of toch meer neiging naar de Battle Mat? :P
Hahaha, wauw! Ik weet nog van die oostblok top Quake3/painkiller spelers thuis zo speelde. Op een kamer van 4m2 met een bed en een bureau.

Voor mij, na 15 jaar pc gamen, is mijn mind blown, dat 30o draaien zoveel meer ruimte geeft om te muizen.

[ Voor 4% gewijzigd door rnenator op 19-01-2016 16:12 . Reden: Video van cooller quake3 ]

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
rnenator schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:01:
[...]

Hahaha, wauw! Ik weet nog van die oostblok top Quake3/painkiller spelers thuis zo speelde. Op een kamer van 4m2 met een bed en een bureau.
[video]

Voor mij, na 15 jaar pc gamen, is mijn mind blown, dat 30o draaien zoveel meer ruimte geeft om te muizen.
Haha wel eens eerder gezien ja. Dit is wel heel extreem, met dit muismatje ga ik het echt niet redden met de sens die ik gebruik :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingSig
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-07 12:15
zizo 1 pot trg LE, das al beter. op naar LEM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:12
therobber schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 08:30:
Gisteren met Bruh (eindbaas) hele avond ESEA gespeeld, dat speelt echt wel super relaxed op hun servers.
Tot op heden echte aanrader voor andere, kost 6 euro per maand
ik wil graag meespelen!

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Heb je een ESL licentie?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 05-07 20:14
Nieuwe update, niets speciaals. Behalve dan de sniper width crosshair.

Wat denken jullie trouwens? Komt er nog een nieuwe operation? Ondertussen al 18 weken geleden?

----

Release notes for 1/20/2016
20 JAN 2016 -
[HOLIDAY]
– Removed holiday cheer.
[MISC]
– Added a convar cl_crosshair_sniper_width to allow increasing width of sniper crosshair lines on high dpi monitors or multimonitor setups.
– Fixed some looping sounds not stopping after Killer Replay.
– Bomb plant and defuse are excluded from Low-Light playback.
– Players can no longer vote-kick a bot.
– An HE grenade not owned by any connected player will no longer result in kicking the victim for too many suicides.
[LINUX]
– Fixed mouse handling in community server dialog.
[ART]
– Fixed arms/sleeve textures not rendering in workbench.
– Fixed minor shadow errors on viewmodels.
– Optimized CT viewmodel arm texture size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Nieuwe operation komt wel, de vraag is meer....Wanneer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-07 19:08
Zal vast wel een nieuwe operation komen, denk alleen dat het één grote update wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Mocht iemand een dikke awp skin van 100+ of een knife willen ruilen tegen een nieuw razer keyboard, dan hoor ik het wel! ;)

Ben zelf nu drie weken niet aan het spelen en heb wel weer zin om een potje te knallen..

[ Voor 27% gewijzigd door hmr op 21-01-2016 10:53 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 715883

Leuk topic. Zelf een silver 4 account at the moment, laag maar ben nogal de-ranked door de recente patches. In de avonden ben ik altijd wel online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
Anoniem: 715883 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:36:
Leuk topic. Zelf een silver 4 account at the moment, laag maar ben nogal de-ranked door de recente patches. In de avonden ben ik altijd wel online :)
Bizar dat mensen zo erg deranken, heb zelf nog steeds geen derank ondervonden. Merk wel dat ik nu tegen betere tegenstanders speel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
ik denk dat mijn derank voornamelijk kwam omdat ik meer dan een jaar niet meer gespeeld had.

heb maandag en dinsdag nog een paar potjes kunnen spelen. maandag voor het eerst sinds ik begonnen ben een mm potje verloren. inmiddels opgeklommen naar s4 dus de progressie zit er nog steeds in.

hopelijk heb ik vanavond weer een beetje tijd om weer wat mm potjes te doen :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
estrion schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:18:
ik denk dat mijn derank voornamelijk kwam omdat ik meer dan een jaar niet meer gespeeld had.

heb maandag en dinsdag nog een paar potjes kunnen spelen. maandag voor het eerst sinds ik begonnen ben een mm potje verloren. inmiddels opgeklommen naar s4 dus de progressie zit er nog steeds in.

hopelijk heb ik vanavond weer een beetje tijd om weer wat mm potjes te doen :)
Add me anders maar, dan doe ik wel eens op mijn smurf met je mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Na +/- 7:15 - 7:30 vanavond, count me in! Kan desnoods per DM wel even mijn steam profiel URL doorsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 55165

Ben sinds een maand of 2 ook weer aan het CSen, had allang geen FPS meer gedaan (buiten TF2) en ben een tijdje geleden in MG2 ingedeeld (net voor de derank patch volgens mij) gelukkig nog wel kunnen houden terwijl wat maten van me naar Nova zijn gederanked. Merk inderdaad ook dat er meer goede spelers tussen zitten nu en ik toch regelmatig bij de onderste spelers zit. Verwacht zelf dat ik nog wel eens naar MG1 ga voor ik verder stijg.

Wel leuke games weer hoor, krijg soms wel te horen dat ik een smurf ben etc omdat ik dan minder dan 70 uur played heb haha (ondertussen 120).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
r4ptor schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:25:
[...]

Add me anders maar, dan doe ik wel eens op mijn smurf met je mee.
ik heb je accounts een invite gestuurd.
Anoniem: 715883 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:31:
Na +/- 7:15 - 7:30 vanavond, count me in! Kan desnoods per DM wel even mijn steam profiel URL doorsturen.
mn steam profiel staat in mn signature. voeg me maar toe :)

als ik vanavond online ben zal dat pas na 20:30 zijn.

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Voeg me maar toe. altijd leuk om eens met nieuwe/onbekende mensen te spelen..
Vanavond wsl rond 19u tot 21u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allemaal toegevoegd. Inderdaad leuk om met nieuwe (onbekende klinkt weer zo afgezaagd) mensen te spelen. Alles beter als die ..... Russen ..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk zelf ook niet super veel van de rank shuffle, ben zelf nog steeds supreme. Zijn nog steeds erg veel retards die bijvoorbeeld elke ronde naar een andere site gaan zonder iets te zeggen, of na 20 seconden stilstaan als CT al het gevoel hebben dat ze moeten pushen ('for info').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 13:55

TheAnthonyNL

PC Gamer

Rip en ik maar denken waarom ik geen notificaties kreeg van cs:go op tweakers blijkt er gewoon een nieuw topic te zijn...

anyway ez derank lately :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Brogala schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:48:
Merk zelf ook niet super veel van de rank shuffle, ben zelf nog steeds supreme. Zijn nog steeds erg veel retards die bijvoorbeeld elke ronde naar een andere site gaan zonder iets te zeggen, of na 20 seconden stilstaan als CT al het gevoel hebben dat ze moeten pushen ('for info').
Misschien omdat je echt op supreme behoord?

Ik ben op de terug weg, nu op MG2 opnieuw. Merk wel op dat het wat moeilijker is.
TheAnthonyNL schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 14:28:
Rip en ik maar denken waarom ik geen notificaties kreeg van cs:go op tweakers blijkt er gewoon een nieuw topic te zijn...

anyway ez derank lately :D.
silvernoob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Brogala schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:48:
Niet liegen bro!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jup :'(

https://gyazo.com/214ee1e73cefbbe9ce754ac05418b9ec

[ Voor 24% gewijzigd door Brogala op 21-01-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-07 17:46
k1NG schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:11:
[...]

Bizar dat mensen zo erg deranken, heb zelf nog steeds geen derank ondervonden. Merk wel dat ik nu tegen betere tegenstanders speel
same here
enige was dat ik 10 wins en m'n rank kwijt was door een overwatched in m'n team maar inmiddels weer supreme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
therobber schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:18:
[...]

same here
enige was dat ik 10 wins en m'n rank kwijt was door een overwatched in m'n team maar inmiddels weer supreme
Carried/Boosted the(heart)RobBeR ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325202

Vandaag potje gedaan met Apex van Envyus maar ik ging niet zo hard dat potje.

http://www.twitch.tv/apex/v/36749918

vanaf 1:20:00 uur ongeveer ik ben BarryPooter

Gisteren nog een potje gedaan met van karriga-N- Team Solo Mid hij is ook best wel goed maar daar heb ik geen filmpje van alleen dit bewijs:
https://play.esea.net/ind...=stats&d=match&id=6041365

Best wel leuk om met pro's te spelen als je ESEA koopt terwijl ik echt gewoon nooit mee kan komen maar zo leer je tenminste wel sneller.

Ik heb trouwens ook nog met Friis gespeeld van SK gaming maar die vent mag ik niet zo.
https://play.esea.net/ind...=stats&d=match&id=5992801

[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 325202 op 21-01-2016 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kubusje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:29
Anoniem: 325202 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:22:

Gisteren nog een potje gedaan met van karriga-N- Team Solo Mid hij is ook best wel goed maar daar heb ik geen filmpje van alleen dit bewijs:

Best wel leuk om met pro's te spelen als je ESEA koopt terwijl ik echt gewoon nooit mee kan komen maar zo leer je tenminste wel sneller.

Ik heb trouwens ook nog met Friis gespeeld van SK gaming maar die vent mag ik niet zo.
Ik zat toevallig z'n stream te kijken vanmiddag, ze waren niet echt blij met je idd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BmSydk9.jpg

THA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kubusje schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:44:
[...]

Ik zat toevallig z'n stream te kijken vanmiddag, ze waren niet echt blij met je idd :')
Ze moeten niet zo zeuren want ze zaten allemaal op teamspeak en gaven helemaal geen callouts of niks. En na het potje hebben ze me nog allemaal +karma gegeven dus het lijkt me sterk dat ze niet blij met mij waren. Maar het is maar net hoe je het bekijkt enzo. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06-07 20:18
Heeft bruce VAC gehad? _O- Waarom eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Frostbiter schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:19:
[...]

Heeft bruce VAC gehad? _O- Waarom eigenlijk?
CSGO is niet de enige game met VAC. Het is 168 dagen geleden op die screenshot en aangezien hij nog gewoon CSGO speelt weet je dus dat deze VAC ban niet van CSGO afkomstig is.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Zoals gezegd, bruce heeft een vac op een cod spel.

De vacs van de andere spelers daarintegen zijn van csgo. 3 games die ik overigens alle 3 verloor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:52

Heb ik ook een paar keer gehad op esea. 1x met pimp van dignitas die niks zei maar wel keihard carriede. Andere keer met MSL, kjaerbye en Aizy. Toen hoefde ik vrij weinig te doen. Ook was ik nogal starstruck dus toen ik een keer bijna clutchte chokede ik hard :P

[ Voor 14% gewijzigd door Batsiaan op 21-01-2016 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 05-07 17:37

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Ik heb vandaag 3 games gespeeld, in alles reported for hacking :/
stond ook bovenaan met scores als 36 - 17, maar komt doordat ik tegen veel te lage ranks speel... voor de reshuffle was ik LEM, maar na de reshuffle GN3 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
Djesse8999 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 00:13:
stond ook bovenaan met scores als 36 - 17, maar komt doordat ik tegen veel te lage ranks speel... voor de reshuffle was ik LEM, maar na de reshuffle GN3 :')
Lmao van LEM naar GN3, holy shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Djesse8999 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 00:13:
hoe de hel krijg je dat voor elkaar? Ik ben van dmg naar mg2 gegaan, veel meer kan het volgens mij nooit zijn. Of heb je een tijd niet gespeeld dat je daardoor dikkere derank hebt gekregen?

Overigens eerste spinbotje op overwatch kunnen kijken en veroordelen. lols.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 10-07 13:24

two

mg2-> silver elite hahaha :')

weet je hoe? spelen met je broertje van 12, die op bed speelt met zn muis op de laptop zelf...

ach het scheelt me geen donder. elk potje dik solo spelen en lachen met je broertje en een vriend van je die silver 1 is (geen grap)

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-07 11:41
ondertussen 97 uur in CS:GO zitten en nooit eerder CS gespeeld.
heel lang tegen de rank3 wall aan lopen hikken maar een paar week terug toch doorgezet en nu druk bezig met comp.

op dit moment silver3 maar sta veel boven aan, word alleen een beetje gek van al die mensen die afk zijn of aan het zieken zijn.

zijn er hier nog mensen die in silver zitten en het ook leuker vinden om als een premade te gaan spelen?

http://steamcommunity.com/id/sk1nny/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Laatst online: 10-07 16:15
Vanavond maar weer even knallen, hopelijk kan ik weer doorranken naar mg2.

Ik kreeg ook laatst de melding dat iemand was gebanned waarmee ik samen speelde. Hoe kan ik nakijken wie dit was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
ajaxalex schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:04:
Vanavond maar weer even knallen, hopelijk kan ik weer doorranken naar mg2.

Ik kreeg ook laatst de melding dat iemand was gebanned waarmee ik samen speelde. Hoe kan ik nakijken wie dit was?
Via de chrome extensie:

https://chrome.google.com...nmdfngmcabnjmjgaiki?hl=en

Ik doe een potje rond 18u. Weet niet of je dan kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Ik ben zojuist gn2 geworden...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
hmr schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:36:
Ik ben zojuist gn2 geworden...
lolwut echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Haha dit gaat me heel wat potjes opleveren waarin ik voor hacker word uitgescholden... Wellicht door mijn 4 weken inactiviteit en het feit dat ik gister voor de lol een potje met 10 fps en een trackpad heb gespeeld? Of het is gewoon een foutje?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
hmr schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:52:
[...]

Haha dit gaat me heel wat potjes opleveren waarin ik voor hacker word uitgescholden... Wellicht door mijn 4 weken inactiviteit en het feit dat ik gister voor de lol een potje met 10 fps en een trackpad heb gespeeld? Of het is gewoon een foutje?
Nouja het zou kunnen, als je laag in LEM zou zitten dan zou je naar DMG/LE kunnen gaan door de rankshift en dan je inactivity ELO loss(die wss nu heel wat groter lijkt door het verschuiven van de ranks).

Maar het is wel bizar dat het zo'n dip is. Had het nog eerder in de MG's moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Terranova schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:55:
[...]

Nouja het zou kunnen, als je laag in LEM zou zitten dan zou je naar DMG/LE kunnen gaan door de rankshift en dan je inactivity ELO loss(die wss nu heel wat groter lijkt door het verschuiven van de ranks).

Maar het is wel bizar dat het zo'n dip is. Had het nog eerder in de MG's moeten zijn.
Ik was Supreme ook na de eerste derank ronde :)

Het zal wel een bug zijn geweest... zal straks nog eens inloggen :)

[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 22-01-2016 11:03 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Kom er zojuist achter dat ik al 10 jaar lid ben van ESEA :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
hmr schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:59:
[...]

Ik was Supreme ook na de eerste derank ronde :)

Het zal wel een bug zijn geweest... zal straks nog eens inloggen :)
Ik heb anders nog wel een unranked smurf(zo rond de GN2-MG1) waar ik je wel een carry op wil geven. >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 00:57:
[...]

hoe de hel krijg je dat voor elkaar? Ik ben van dmg naar mg2 gegaan, veel meer kan het volgens mij nooit zijn. Of heb je een tijd niet gespeeld dat je daardoor dikkere derank hebt gekregen?

Overigens eerste spinbotje op overwatch kunnen kijken en veroordelen. lols.
DMG naar GN3 hier. :D :') :'(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxalex
  • Laatst online: 10-07 16:15
r4ptor schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:12:
[...]

Via de chrome extensie:

https://chrome.google.com...nmdfngmcabnjmjgaiki?hl=en

Ik doe een potje rond 18u. Weet niet of je dan kan?
1900 uur ben ik er zowiezo! Hopelijk wordt t weer een ouderwets mooi avondje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Terranova schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:07:
[...]

Ik heb anders nog wel een unranked smurf(zo rond de GN2-MG1) waar ik je wel een carry op wil geven. >:)
Heb zon gevoel dat dit niveau sowieso wel lukt om mezelf te carryen ;)... Wahha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
hmr schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:56:
[...]

Heb zon gevoel dat dit niveau sowieso wel lukt om mezelf te carryen ;)... Wahha
Dit zie ik vaker bij mensen in de lagere ranks, complete overschatting in hun kunnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Terranova schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:23:
[...]

Dit zie ik vaker bij mensen in de lagere ranks, complete overschatting in hun kunnen. :+
Clown ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Je bent nu GNM! Remember die pot van gisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Nu online
O-)

Nee maar wel vreemd die rank, dan ben je nog wel ff een paar dagen bezig om terug te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
r4ptor schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:58:
[...]

Je bent nu GNM! Remember die pot van gisteren?
Epische carry van mij bedoel je? :D
In elk geval epische Ace steal van iemand _O-

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Terranova schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:01:
[...]

O-)

Nee maar wel vreemd die rank, dan ben je nog wel ff een paar dagen bezig om terug te komen.
Ik denk dat het een bug is... en rank boeit me echt niet zo heel veel... Zal wel op LEM/Supreme zitten als het goed is. En anders vind ik het lullig voor de mede gn2 maar dan gaan ze een kut tijd tegemoet :P

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
macciez schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:01:
Kom er zojuist achter dat ik al 10 jaar lid ben van ESEA :D
pruller :P hoop niet dat je al 10 jaar betaald haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
ajaxalex schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:18:
[...]

1900 uur ben ik er zowiezo! Hopelijk wordt t weer een ouderwets mooi avondje!
Is er nog plaats voor mij ;) Ben er om half 7

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbiter op 22-01-2016 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez

Heb jij dan ESEA Insider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is niet nodig om met pro's te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
Hoe zit het eigenlijk met Face it? Is de gratis versie van Face it goed en hebben die servers wel een tickrate van 128 en merk je dat? Maar natuurlijke het grootste puntje is, zijn er veel mensen die gewoon geen mic gebruiken op Face it of Cevo?

[ Voor 32% gewijzigd door Frostbiter op 22-01-2016 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Cerenas speelt dit veel. Ik zal het binnenkort ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
faceit speel ik alleen de gratis versie van. Daar is het niveau verschil echt groot. Soms heb je potjes dat je met 16-0 en 30-4 klaar bent, das niet altijd leuk. Bovendien gebruikt niet iedereen zijn mic en heb je vaker dat iemand niet op komt dagen. Ik speel liever MM dan Faceit. Vandaag echter ook ESEA geprobeerd en dat beviel me stukken beter. Tot nu toe iedereen vriendelijk en leuke potjes op een hoog niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-07 16:02
Iemand Dignitas / V.Pro gister gezien? Wat een pot zeg!!

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:56
Frostbiter schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:40:
Hoe zit het eigenlijk met Face it? Is de gratis versie van Face it goed en hebben die servers wel een tickrate van 128 en merk je dat? Maar natuurlijke het grootste puntje is, zijn er veel mensen die gewoon geen mic gebruiken op Face it of Cevo?
Ik speel nog wel eens Faceit en ik moet zeggen dat het me beter bevalt dan MM. Ook zie ik een duidelijk verschil tussen free en premium, het niveau met premium is gewoon hoger. Denk dat premium DMG+ is over het algemeen. Op premium hebben de meeste in ieder geval wel een mic en communicatie is ook vaak wel dikke prima, met free kan die ervaring soms wat minder zijn.

De 128 tickrate vind ik wel net wat fijner, kan placebo zijn, maar het lijkt alsof de hitreg beter is met 128 ticks (theoretisch is dat misschien ook wel logisch).

Ik vind Faceit alleen al leuker door de knife round aan het begin om een kant te kiezen, plus het feit dat teamdamage uit staat, dat kan nog wel eens helpen met russen in het team. :+

Oh oh en overtimes natuurlijk, nooit meer draws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brogala schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 18:50:
[...]

Dat is niet nodig om met pro's te spelen.
Ik ben in 2 van de 4 potjes in FaceIt cheaters tegengekomen daarna heb ik het niet meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Anoniem: 325202 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:30:
[...]

Ik ben in 2 van de 4 potjes in FaceIt cheaters tegengekomen daarna heb ik het niet meer gespeeld.
Jij komt in elk potje cheaters tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nog nooit een cheater tegengekomen in ESEA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Anoniem: 325202 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:30:
[...]

Ik heb het idee dat er de laatste tijd veel meer cheaters in het spel zitten. Als ik voorheen overwatch keek was het misschien 1 op de 10 een zekere cheater en bij eentje twijfelde ik nog. Bij de laatste 10 die ik heb gekeken 8 overduidelijke wallhackers 1 twijfelgeval en 1 clean. En als ik zelf aan het spelen ben heb ik ook het idee dat ik veel meer cheaters tegen kom zowel in mijn eigen team als de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-06 14:26

NeHoX

Gamer + PV

_A3 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 21:49:
[...]

Ik heb het idee dat er de laatste tijd veel meer cheaters in het spel zitten. Als ik voorheen overwatch keek was het misschien 1 op de 10 een zekere cheater en bij eentje twijfelde ik nog. Bij de laatste 10 die ik heb gekeken 8 overduidelijke wallhackers 1 twijfelgeval en 1 clean. En als ik zelf aan het spelen ben heb ik ook het idee dat ik veel meer cheaters tegen kom zowel in mijn eigen team als de tegenstander.
8 overduidelijk volgens jou of volgens iedereen? Waren ze echt evident beyond reasonable doubt of was jij er persoonlijk van overtuigd. Ik bedoel meer te zeggen mikten ze al 8 door muren heen en volgde ze ook tegenstanders of hadden sommige veel prefire, wallbangs, smoke kills etc? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar deze 10 demo's.

[ Voor 15% gewijzigd door NeHoX op 23-01-2016 23:42 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-06 00:33

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NeHoX schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:41:
[...]

8 overduidelijk volgens jou of volgens iedereen? Waren ze echt evident beyond reasonable doubt of was jij er persoonlijk van overtuigd. Ik bedoel meer te zeggen mikten ze al 8 door muren heen en volgde ze ook tegenstanders of hadden sommige veel prefire, wallbangs, smoke kills etc? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar deze 10 demo's.
Met die steam sale komen gewoon meer (obvious) cheaters in overwatch, ik heb zelfs 2x dikke spinbots voorbij zien komen. ronde 8 al meer dan 20 kills etc. Het zal wel wat afzwakken na een maandje ofzo maar het is gewoon easy peasy met die overwatches.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
[...]

Heb je in de afgelopen maand al eens minstens 5 overwatches gedaan? Het is echt om te huilen het aantal cheaters sinds winter sale.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
WARSUNDAY ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Laatst online: 07-07 07:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

[...]

Als je me kan vertellen hoe ik een overwatch demo die ik heb gezien terug kan halen dan hoor ik het graag en zal ik er een aantal uploaden. Vele waren voor mij overduidelijke cheaters die de tegenstanders door de muur heen volgde. Verder is het zo dat mijn criteria om iemand wel of niet als cheater te beoordelen na een overwatch niet anders dan pakweg 3 maanden geleden. Van daaruit dan ook mijn verwachting dat er op dit moment veel meer cheaters in het spel zitten dan voorheen.

En als ik hier de reacties van SouLLeSSportal en NuCl3aR zie ben ik niet de enige die dat ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:56
Nice!

Die smokes in car op banana ook erg nice haha, nooit eerder gezien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
Louw Post schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:21:
[...]

Nice!

Die smokes in car op banana ook erg nice haha, nooit eerder gezien. :+
Je kunt hem ook via spawn doen en ook via de truck op ct, maar dan ben je altijd te laat.

Ik heb hem gevonden doordat iemand anders hem tegen me gebruikte. Als je die met z'n tweeën kan doen de eerste 30 seconden heb je bijna altijd 1 kill en banana control.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
ik moet ook toegeven dat 50 % van de overwatchmovies die ik check hacks heeft

[ Voor 14% gewijzigd door SmokingSig op 24-01-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
SmokingSig schreef op zondag 24 januari 2016 @ 14:40:
ik moet ook toegeven dat 50 % van de overwatch hacks heeft
Ik hoor dat 50% van iedereen die overwatch mag doen hacks heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghostman
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-07 05:28

ghostman

dwarf

MM op zijn best.. 2 Russen, 1 team killer, 1 die alleen stil staat op spawn rondjes draaien.. Na de steam sales (imho) is de kwaliteit gigantisch gedaald.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
Aangezien ik veel wins ben verloren doordat een vorige teammate van mij gebanned is moest ik weer een placement match spelen. Stonden 15-14 achter en dankzij een mooie smoke grenade kill werd ik weer GE. :p

YouTube: How to get global elite in style on CSGO - smoke grenade kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neonite
  • Laatst online: 07-07 07:31
k1NG schreef op zondag 24 januari 2016 @ 23:26:
Aangezien ik veel wins ben verloren doordat een vorige teammate van mij gebanned is moest ik weer een placement match spelen. Stonden 15-14 achter en dankzij een mooie smoke grenade kill werd ik weer GE. :p

YouTube: How to get global elite in style on CSGO - smoke grenade kill
Haha netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
Ik ben toch nog SMFC zag ik gister toen ik even inlogde... Als het goed is deze week eindelijk weer de beschikking over mijn pc! Comeback incoming :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
r4ptor schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:36:
[...]

Je kunt hem ook via spawn doen en ook via de truck op ct, maar dan ben je altijd te laat.

Ik heb hem gevonden doordat iemand anders hem tegen me gebruikte. Als je die met z'n tweeën kan doen de eerste 30 seconden heb je bijna altijd 1 kill en banana control.
Wat opvallend is dat niemand een popflash gooit naar jou... Denk dat deze smoke niet zo goed werkt op hogere rankings..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
hmr schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:38:
[...]

Wat opvallend is dat niemand een popflash gooit naar jou... Denk dat deze smoke niet zo goed werkt op hogere rankings..
Misschien moet je hem eens testen? :*)

Hoe zit het dan met bv de one way smoke in window op mirage? Lukt die nog op hogere ranks of is dat ook zo obvious?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
r4ptor schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:10:
[...]

Hoe zit het dan met bv de one way smoke in window op mirage? Lukt die nog op hogere ranks of is dat ook zo obvious?
Ik zal hem zeker een keer testen zodra ik weer beschikking heb over mijn PC.

Als er een dergelijke smoke ligt op Mirage dan verwacht ik wel dat iemand gebruik ervan maakt en ben ik een stuk voorzichtiger.. Het is iig opvallend!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• macciez
r4ptor schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:10:
[...]

Ik merk dat veel van de bekende one-way smokes niet meer werken op supreme. Zodra er een window smoke op mirage ligt wordt er links in de hoek geschoten en een smoke van T gegooid. Sowieso zodra ergens een smoke ligt die er niet hoort te liggen wordt erin geschoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
Ik heb je smoke getest en het werkt. Maar na 2 rondes wachten ze gewoon af of krijg je een flash op je neus. Leuk om eens te doen af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r4ptor
SmokingSig schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:31:
Ik heb je smoke getest en het werkt. Maar na 2 rondes wachten ze gewoon af of krijg je een flash op je neus. Leuk om eens te doen af en toe.
Ja inderdaad, twee tot drie keer kun je hem doen dan wordt het voorspelbaar! Al is dat met de meeste smokes zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingSig
gisteren toch 6 a 7 potjes gespeeld 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
Ow, heb gister trouwens mijn eerste echte bet op csgolounge gewonnen. Had een 10EUR AWP op Na'Vi gezet, de finale dan op m'n tv gekeken. Kreeg als return gewoon exact dezelfde terug. Twee keer die AWP met dezelfde float :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
macciez schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:56:
Ow, heb gister trouwens mijn eerste echte bet op csgolounge gewonnen. Had een 10EUR AWP op Na'Vi gezet, de finale dan op m'n tv gekeken. Kreeg als return gewoon exact dezelfde terug. Twee keer die AWP met dezelfde float :S
Mja wedden doe je niet om echt skins te krijgen maar voor de value.. Af en toe zit er wat leuks bij..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
macciez schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:17:
[...]

Ik merk dat veel van de bekende one-way smokes niet meer werken op supreme. Zodra er een window smoke op mirage ligt wordt er links in de hoek geschoten en een smoke van T gegooid. Sowieso zodra ergens een smoke ligt die er niet hoort te liggen wordt erin geschoten.
Zitten steeds vaker mensen in de smokes te wachteb
Als je mirage short B smoked vanuit apps, zitten ze vaak daar in de wachten.

Die pot mirage gisteren was iig echt ouderwets spannend met wat hele mooie clutches en een Eco Ace haha
Pagina: 1 2 ... 70 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.