Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 15:37
Zijn er hier nog Tweakers die een flinke inventory hebben met veel knives waarbij nu het zweet in hun bilnaad staat? De laatste update maakt het mogelijk om 5 covert skins (red tier) up te traden naar een knife of gloves uit dezelfde collectie. Gevolg: Prijzen van covert skins +300% en knives -60% in een paar uur.
Mijn gloves zijn van 110 naar 50 euro en mn knife van 300 naar 110 in een nacht tijd :+

Persoonlijk maakt het mij niet veel uit, ik had mn skins om ermee te spelen, niet om er aan te verdienen.

Ik denk dat Valve deze update gepushed heeft omdat veel knives absurd duur werden en buiten de Steam market om werden verkocht. Het prijsverschil tussen coverts en golds werd te groot en Valve liep geld mis voor elke sale via een 3rd party. Ze waren al enige tijd flink bezig om deze 3rd party sites buiten spel te zetten en dit is hun laatste zet. Prijzen trekken nu wat meer recht en dure knives worden goedkoper en gaan nu weer via de Steam Market (oftewel: geld voor Valve).

Het zal vooral de rijke handelaars raken of mensen die Skins als investering gebruikten (en dan specifiek knives of gloves). De gemiddelde speler zal er imho van profiteren, veel van hen hadden nog geen knife die nu ineens betaalbaar of trade-upable is geworden en de Covert skins die ze mogelijk wel al hadden, zijn nu ineens meer waard geworden.

Benieuwd hoe dit zich op de lange termijn gaat ontwikkelen.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:44
Damn flinke verandering ja. Wel fijn dat ik nu ook kans maak op knife.

Heb alleen amper rode skins en op market zijn de simpelste rode items nu maal 3 of meer gegaan

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Pagina: 1 ... 70 71 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.