• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 07:52
Zijn er hier nog Tweakers die een flinke inventory hebben met veel knives waarbij nu het zweet in hun bilnaad staat? De laatste update maakt het mogelijk om 5 covert skins (red tier) up te traden naar een knife of gloves uit dezelfde collectie. Gevolg: Prijzen van covert skins +300% en knives -60% in een paar uur.
Mijn gloves zijn van 110 naar 50 euro en mn knife van 300 naar 110 in een nacht tijd :+

Persoonlijk maakt het mij niet veel uit, ik had mn skins om ermee te spelen, niet om er aan te verdienen.

Ik denk dat Valve deze update gepushed heeft omdat veel knives absurd duur werden en buiten de Steam market om werden verkocht. Het prijsverschil tussen coverts en golds werd te groot en Valve liep geld mis voor elke sale via een 3rd party. Ze waren al enige tijd flink bezig om deze 3rd party sites buiten spel te zetten en dit is hun laatste zet. Prijzen trekken nu wat meer recht en dure knives worden goedkoper en gaan nu weer via de Steam Market (oftewel: geld voor Valve).

Het zal vooral de rijke handelaars raken of mensen die Skins als investering gebruikten (en dan specifiek knives of gloves). De gemiddelde speler zal er imho van profiteren, veel van hen hadden nog geen knife die nu ineens betaalbaar of trade-upable is geworden en de Covert skins die ze mogelijk wel al hadden, zijn nu ineens meer waard geworden.

Benieuwd hoe dit zich op de lange termijn gaat ontwikkelen.

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 240Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:54
Damn flinke verandering ja. Wel fijn dat ik nu ook kans maak op knife.

Heb alleen amper rode skins en op market zijn de simpelste rode items nu maal 3 of meer gegaan

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18:30
We kunnen weer cases openen in Nederland :) Met de x ray scanner.

SiberischeHusky Shepsky

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-04 16:04
Hoelang duurt een gemiddeld potje cs2? (gisteravond wat Valorant gespeeld maar damn wat duren die potjes lang..)

Heeeeel vroeger wel CS gespeeld maar echt geen flauw idee meer

• NijN of Spades
  • Laatst online: 18:04
Kieft91 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 08:35:
Hoelang duurt een gemiddeld potje cs2? (gisteravond wat Valorant gespeeld maar damn wat duren die potjes lang..)

Als je competitive gaat spelen krijg je een mededeling dat een potje tot 90 minuten kan duren. Of dat ook zo is hangt redelijk van de pot af.

Ik speel meestal casual en dat zit meestal tussen de 30 en 45 minuten ofzo? Nooit echt getimed.

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-04 16:04
NijN of Spades schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 08:48:
[...]

Als je competitive gaat spelen krijg je een mededeling dat een potje tot 90 minuten kan duren. Of dat ook zo is hangt redelijk van de pot af.

Ik speel meestal casual en dat zit meestal tussen de 30 en 45 minuten ofzo? Nooit echt getimed.
Aah ja dat is wel een beetje hetzelfde. ga ik toch een andere game zoeken waarbij potjes wat korter duren haha.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:08
Kieft91 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 08:35:

Valorant is MR12, CS2 tegenwoordig ook. 30-45 minuten gemiddeld afhankelijk van uitkomst natuurlijk. Met overtime duurt het langer. Vind het zelf wel al een stuk fijner spelen dan MR15, zeker omdat ik tegenwoordig niet meer zoveel tijd heb en op een avond nu toch zo'n 4-5 matches kan spelen waar dat met MR15 eerder maximaal 3 waren.

• nalletje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:45
Kieft91 schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 08:51:
[...]

Aah ja dat is wel een beetje hetzelfde. ga ik toch een andere game zoeken waarbij potjes wat korter duren haha.
Je kunt eventueel, als je even snel een potje wilt doen, ook kiezen voor "wingman". Dit is een 2vs2 modus, stuk minder rondes, snellere rondes. Meestal duurt een potje 10-15 minuten.

• Scrtz
CryptoNL schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 16:40:
Had eigenlijk niet verwacht dat het ooit weer mogelijk zou gaan worden in NL. Wel fijn voor de souvenir cases, kan ik die eindelijk weer openen.

• CryptoNL
Scrtz schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 12:21:
[...]

Had eigenlijk niet verwacht dat het ooit weer mogelijk zou gaan worden in NL. Wel fijn voor de souvenir cases, kan ik die eindelijk weer openen.
Die laat ik dicht tot de eeuwigheid. Worden vanzelf 1.000€ of meer p stuk :)

SiberischeHusky Shepsky

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
CryptoNL schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 16:40:
Market:
You cannot purchase this item because buying this type of item is disabled in your country

:+

ff geprobeerd, wel geinig natuurlijk, maar het kan maar eenmalig, anders moet je nog steeds een key kopen om de volgende te kunnen zien...en dan heb je per saldo nog een schijtskin :+
Maar tis geen gokken meer _O-

[ Voor 27% gewijzigd door Oogje op 18-03-2026 14:40 ]

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• Scrtz
CryptoNL schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 13:02:
[...]

Die laat ik dicht tot de eeuwigheid. Worden vanzelf 1.000€ of meer p stuk :)
Meh ik had echt al behoorlijk oude van 5-6-7 jaar geleden oid en daar zat eigenlijk amper tot geen stijgende lijn in. Dus heb tijdje terugs alles laten openen door een vriend die in Amerika woont.

• CryptoNL
Scrtz schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 14:53:
[...]

Meh ik had echt al behoorlijk oude van 5-6-7 jaar geleden oid en daar zat eigenlijk amper tot geen stijgende lijn in. Dus heb tijdje terugs alles laten openen door een vriend die in Amerika woont.
Heb Bravo case ( x 4 al gegaan ), souvenir cases van antwerpen enz x10 al gegaan. Nog steeds centenwerk, behalve de Bravo, maar echt al gigantisch gestegen.

Stickercase van een major ook al 120 euro p.stuk. Aangekocht voor 25 euro vorig jaar ofzo. Maar het duurt HEEL lang voor je echt geld pakt met cases. Gemiddeld 10 tot 15 jaar dus dat het na 6-7 jaar nog weinig is gestegen kan wel kloppen.

SiberischeHusky Shepsky

• Scrtz
CryptoNL schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 16:00:
[...]

Heb Bravo case ( x 4 al gegaan ), souvenir cases van antwerpen enz x10 al gegaan. Nog steeds centenwerk, behalve de Bravo, maar echt al gigantisch gestegen.

Stickercase van een major ook al 120 euro p.stuk. Aangekocht voor 25 euro vorig jaar ofzo. Maar het duurt HEEL lang voor je echt geld pakt met cases. Gemiddeld 10 tot 15 jaar dus dat het na 6-7 jaar nog weinig is gestegen kan wel kloppen.
Had laatst ook 13 glove cases voor 20+ per stuk verkocht. Het is niet alleen wachten maar ook hoe de markt veranderd, welke skins eruit kunnen komen en hoe goed die het in de markt doen. Vind het ook wel lachen om die souvenirs iig wel zelf te openen. Alleen nog weinig succes tot nu toe :P

• CryptoNL
Scrtz schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 20:58:
[...]

Had laatst ook 13 glove cases voor 20+ per stuk verkocht. Het is niet alleen wachten maar ook hoe de markt veranderd, welke skins eruit kunnen komen en hoe goed die het in de markt doen. Vind het ook wel lachen om die souvenirs iig wel zelf te openen. Alleen nog weinig succes tot nu toe :P
Die glove cases had ik nooit verkocht. Waarom? Er komen nooit meer cases uit. Het worden terminals dus de supply gaat opdrogen.

SiberischeHusky Shepsky

• Scrtz
CryptoNL schreef op woensdag 18 maart 2026 @ 20:59:
[...]

Die glove cases had ik nooit verkocht. Waarom? Er komen nooit meer cases uit. Het worden terminals dus de supply gaat opdrogen.
Ja achja had ze al zolang, alle cass van 10+ eruit gedaan, rest gehouden. Nog kans genoeg

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-04 22:28
Update gezien jongens? :)

March 18, 2026
Counter-Strike 2 Update
[ GAMEPLAY ]
Reloading has been refactored to encourage more careful consideration of the use of ammo. When you reload a magazine-fed weapon, all remaining ammo in the magazine is discarded and a new, full magazine is taken from the reserves.
Reserve ammunition is now represented either as number of magazines, shells, or bullets, depending on the weapon.
The fill-level of the current weapon is now displayed below the ammo count.
Tuned reserve magazine counts per-weapon.

Ik hoop dat dit een early April Fools grap is en dat dit binnen twee weken wordt teruggedraaid.

Never ever financial advice...

• Scrtz
Dit gaan ze zeker niet terugdraaien, vind het nog geeneens zo erg, beloond skill meer en maakt je bewuster in het maken van keuzes.

Wat ik dan wel zou willen zien, is meer wallbang damage, beetje a la cs 1.6 zou nu echt wel mogen. Met de huidige damage door muren is het in het gros van de gevallen het echt niet waard om een clip leeg te spammen door een muur met een rifle.

• NijN of Spades
  • Laatst online: 18:04
Best vet dat de ammo niet automatisch terug in de voorraad gaat. Kijken hoe dat gaat voelen.

• fib3rlight
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:01
dit is perfect, CS is een tactical shooter!
nu hopen dat je straks ammo kunt oppaken.
Pagina: 1 ... 70 71 Laatste

Let op:
CS2 Serverpicker: https://github.com/FN-FAL113/cs2-server-picker, om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.