Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Cerenas
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 19-05 22:45
Mede-auteurs:
  • Damien
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 21-05 11:29

Damien

• Ryada
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 22:21

Ryada

Algemene informatie

quote:
Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO) will expand upon the team-based action gameplay that it pioneered when it was launched 12 years ago.

CS: GO features new maps, characters, and weapons and delivers updated versions of the classic CS content (de_dust, etc.). In addition, CS: GO will introduce new gameplay modes, matchmaking, leader boards, and more.

"Counter-Strike took the gaming industry by surprise when the unlikely MOD became the most played online PC action game in the world almost immediately after its release in August 1999," said Doug Lombardi at Valve. "For the past 12 years, it has continued to be one of the most-played games in the world, headline competitive gaming tournaments and selling over 25 million units worldwide across the franchise. CS: GO promises to expand on CS' award-winning gameplay and deliver it to gamers on the PC as well as the next gen consoles and the Mac."
Release Date: 21 augustus 2012
Prijs: 13,99€ (merk op bij Steam Sales is deze veel goedkoper)

Laatste release notes

Laatste 3 minor patchnotes:

Counter-Strike: Global Offensive update for 12/14/16 (12/15/16 UTC, 1.35.6.3)
quote:
[MISC]
◾ Fixed non-solid parts of SAS Counter-Terrorist models.
◾ Fixed rendering issues with new character footstep shadows.
Counter-Strike: Global Offensive update for 12/13/16 (12/14/16 UTC, 1.35.6.2)
quote:
[Visuals]
◾ Visually upgraded the SAS Counter-Terrorist player model

[Sound]
◾ New C4 beep sound for increased sound positioning with HRTF.
◾ Fixed issue where some sounds were muffled as a result of upsampling for HRTF compliance.
◾ Added option to audio settings to enable/disable HRTF on OSX.
◾ Reduced latency of HRTF.

[Public Lobbies]
◾ Improved algorithm and performance of public lobbies discovery

[Maps]
◾ Updated radar map for Nuke
Counter-Strike: Global Offensive update for 12/8/16 (12/9/16 UTC, 1.35.6.1)
quote:
[Audio/HRTF]
◾ Fix to directionality issues when using headphones with HRTF. Sounds now spatialize correctly when looking up or down.
◾ Fix to sound distortion on some weapons.

[Misc]
◾ Improved rendering performance on Intel GPU systems.
◾ Improved performance for some OSX users.
Laatste major patchnotes:

MAJOR Counter-Strike: Global Offensive update for 11/28/16 (11/29/16 UTC, 1.35.5.8)
quote:
[CSGO]
◾ Introducing the Glove Case, featuring 17 community-designed weapon finishes. Unlike previous cases, the possible Special Items in the Glove Case are 24 all-new gloves. For more details click here.
◾ Introducing the Radicals Music Box, featuring 7 new StatTrak™ music kits from “Radicals” artists.

[Steam Group Lobbies]
◾ Players can now join lobbies created by members of their Steam Groups. For details, visit the Steam Group Lobby FAQ
◾ Added the Steam Groups tab in the Friend Lister on the Main Menu.
◾ By default, if you click Play With Friends and are displaying the Tag of one of your Steam Groups, your lobby will be broadcast to (and joinable by) members of that Steam Group. You can adjust your default lobby settings in the Game Settings menu.
◾ Looking for players from your region or who share a common interest? You can search for new Steam Groups to join, view a friends’ groups by visiting their Steam Community Profile, or create a group of your own!

[MISC]
◾ Fixed an interaction between defuse kits and water that would sometimes cause a defuse kit to be unable to be picked up.
◾ Fixed miscellaneous vulnerabilities (thanks GeekPwn).
◾ Players who get kicked from a lobby cannot rejoin for three minutes.
◾ Fixed a bug where some potted plants were playing incorrect collision sounds.
◾ Fixed a bug where some UI sounds would incorrectly spatialize immediately after player death.

[MAPS]

[Dust II]
◾ Removed barrels outside of doors leading into B site
◾ Blocked visibility through some props around A site
◾ Fixed some spots where C4 could get stuck
◾ Fixed some minor graphical bugs

[Train]
◾ Fixed ladders on train cars so they no longer move the player view when attaching
◾ Added more accurate collision for various models
◾ Blocked visibility under some trains from far angles
◾ Blocked grenades entering small crawlspace near popdog ladder
◾ Raised pipes in tunnels near Ivy
◾ Fixed a spot in T spawn where weapons could not be retrieved
◾ Fixed some spots where C4 could get stuck
◾ Removed that bump in T stairs. You know the one.
◾ Fixed some surfaces playing the wrong footstep sounds
◾ Some graphical tweaks

[Shorttrain]
◾ Updated with new content and lighting

[Shortdust]
◾ Updated navigation mesh

FAQ

Wat is prime matchmaking?
Prime matchmaking is er gekomen door het grote aantal smurfs en cheaters in CSGO.
Je kunt je aanmelden voor Prime als je aan de volgende criteria voldoet:
  • Je telefoonnummer gekoppelt aan je steamaccount (1 CSGO account per telefoonnummer)
  • Je minstens rank 21 bent
Je zult dus zonder Prime wel het gevoel hebben dat bepaalde spelers niet legit zijn. Eénmaal Prime actief zal dat wel verbeteren.
Hoe leer ik granaten (smokes, flashes of incendiaries) gooien?
Een goede website om de meeste gebruikte plekken te leren kennen is thewarmup. Op deze website zijn filmpjes beschikbaar voor de verschillende locaties op maps.

Ook is het mogelijk om in-game te oefenen door de volgende community maps:
Discord
Voor de CS:GO-ers onder ons is er een Nederlandse server aangemaakt op Discord. In Discord heb je tekstkanalen en spraakkanalen. De spraakkanalen moet je zien als een soort Teamspeak en de tekstkanalen kunnen gebruikt worden om met elkaar te chatten, matches/clanwars te zoeken of een premade team samen te stellen voor matchmaking, ESEA of FaceIT.
Klik hier om de Discord server te joinen.
Hoe leer ik mijn spray/recoil beter te controleren?
Een erg goede manier om te oefenen is de community map Recoil Master te spelen.

In deze map kun je zelf je wapen kiezen en er wordt dan een puntje op de muur getoond die je moet volgen om de perfect spray te krijgen.
Hoe leer ik beter richten?
Een goede manier om je aim te trainen is door op aim maps te gaan spelen in de community browser. Een andere manier om je aim te oefenen is door op free for all (FFA) servers te gaan spelen.
Wat is een goede manier om de plekken op de map te leren kennen?
Een mooi overzichtje van de map callouts in CSGO is op Csgobase te vinden.

Ook kun je via de site Simple Radar je radar moderner maken. De maps zijn iets overzichtelijker alsook correcter.
Wat is een goed alternatief voor matchmaking (MM)?
Goede alternatieven voor matchmaking zijn onder andere:
  • ESEA - betaald en hoog niveau qua spelers
  • Faceit - gratis en betaald
  • CEVO - gratis en betaald
Waar kan ik een overzicht van alle items vinden in CSGO?
Een goede website om een overzicht te krijgen per wapen en met market waarde is CSGO Stash.
Skins kunnen worden verkocht en gekocht via bitskins of OPSkins. Als ook kun je skins van de steam market kopen en verkopen.
Wat zijn de ranks op matchmaking?

Via de site CSGO Squad zie je de verdeling van de ranks. De Gold Nova ranks zijn de gemiddelde ranks.
Waar kan ik matches volgen of herkijken?
Een goede website om zo goed als alle (pro) matches te bekijken of te herkijken is: hltv.org. Voor de grote toernooien kun je de volgende Twitch kanalen gebruiken:
Welke sensitivity moet ik gebruiken voor mijn muis?
De perfecte sensitivity bestaat niet en kunnen wij je niet geven. Wil je voor jezelf de beste sensitivity vinden is dit YouTube filmpje aan te raden:

Veel pro's spelen vaak op 400DPI, 6/10 Windows sensitivity en tussen de 1 t/m 3 sensitivity in-game. Wil je de settings van vele pro's weten is dit een handige url: CS:GO pro player setups
Hoe krijg ik een optimale game ervaring?
De 'beste' instellingen zijn er niet en veel instellingen zijn persoonlijke voorkeur, maar deze guide is goed om een bepaalde basis te krijgen: Configure Your PC for Competitive CSGO

Een paar optionele opties kunnen zijn je radar en/of radio commands te wijzigen door je radar te wijzigen krijg je een beter beeld van de map en wat/waar iedereen is. Een goede guide hiervoor is: Tobycs radar settings
door je radio commands te wijzigen kan je ze naar wat nuttigers aanpassen en zelfs er een buy menu van maken, dat word uitgelegd in deze guide: Add your own radio commands + How to buy weapons quickly
Welke resolutie is het best om op te gamen?
Net zoals bij andere instellingen is het bij de resolutie ook zo dat dit puur persoonlijke voorkeur is. Veel pro's spelen op lage en 4:3 resolutie omdat ze dit gewend zijn vanuit Counter Strike 1.6. Ook zie je soms mensen met een 4:3 resolutie stretched spelen op een 16:9 scherm, dit is omdat de models dan breder worden en het dan makkelijker is om mensen te raken, dit benodigd wel enige gewenning.
Wat is het verschil tussen 60Hz en 120/144Hz? Wat is beter?
Het aantal hertz is hoe vaak je monitor het scherm ververst. Een 60Hz monitor is goed genoeg om op te gamen en 144Hz zal alleen een vloeiendere ervaring geven en dat is ook wel degelijk te merken, maar je hoeft er niet van uit te gaan dat dit je in-game gaat helpen om beter te worden. Je moet wel minstens 144fps halen om gebruik te kunnen maken van 144hz.
Ik speel niet graag met Russen, is daar een oplossing voor?
Ja en neen. Via de MM Server Picker kun je bepaalde servers uitschakelen zoals bv EU East en andere. Natuurlijk gebruiken sommige russen dit ook om op EU West te komen.

CSGO Linkjes

Rank distribution
VAC bans
CSGO guides: Guide 1 Guide 2
CS Configs (thanks Darkvisje): CS Configs
CSGO video guides:Betting topic !
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1611853

Laatste update: 9/2/2017
  • Discord sectie toegevoegd.

Ryada wijzigde deze reactie 09-02-2017 09:42 (255%)

Steam | Rainbow Six Siege @ Uplay: CerenasNL | Apex Legends @ Origin: CerenasNL

• Cerenas
Als vrijwilliger voor deeltje 2 opgegeven, als ik thuis ben zal ik de begin post wat verder updaten. :)

• Cerenas
quote:
Arnevld schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:48:
Pff waarom is er nou niks bekend over de ranking system?
Ik was LEM - speel nu tegen gouden AK'tjes die schieten als globals :<
Verwarring blijft !
Hoe bedoel je precies? In ieder geval zijn er velen die flink gedaald zijn, dus dat MGE uitdagend is kan wel kloppen. :)

Zie deze afbeelding bijv.

• rnenator
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-05 13:38
quote:
k1NG schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:02:
Laat dat lekker aan de mods of auteurs over van de vorige topic.. Dit is al de tweede keer in één maand dat iemand een deel 2 begint.
quote:
Gropah schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 00:07:
Dit topic is ondertussen ruim over het zachte limiet van het aantal posts heen. Het word dus tijd voor een nieuw deel. Echter wil geen van de huidige TS'ers het volgende deel openen. Daarom ben ik op zoek naar iemand die de TS zou willen updaten/onderhouden en het volgende deel zou willen openen. Als je geinteresseerd bent, stuur mij een DM.
Ontopic: Over de nieuwe ranks, ik ben ook van Supreme naar LE gegaan. Maar het voelt nog erg als smurfen. Er zijn maar weinig games waar ik niet top-frag bij mijn team. Maar goed, ik vind het wel een verbetering eigenlijk, die rank verschuiving. Je mag weer wat meer verwachten van de hogere ranks.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

quote:
Damien schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:27:
[...]

Gefeliciteerd! Fijne taartdag!
Thnx!

M9 bayonet doppler incoming ;) >:)

Zit er over na te denken om een AK Vulcan te kopen. Is wel een heel mooi ding :D

Steam: Brogala

• macciez
  • Registratie: maart 2008
  • Nu online
doe dan, ST FN AK-47 Vulcan, mooi kadootje voor jezelf. En dan leen je hem even aan mij, hopsala.

Do what you love, do it often

• r4ptor
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 11-05 22:01
Cerenas, als je beste csgo vriendje (na dwarf), krijg ik toch extra rechten..

De ranks kloppen inderdaad. Als ex DMG zit ik nu GN3 waar ik even goed mee draai als DMG geweest.

r4ptor wijzigde deze reactie 15-01-2016 18:39 (0%)
Reden: Typfout

• r4ptor
Daarnet een echt leuke game gehad. Geen geleuter, geen geklaag, leuke spelers,.. Vooral die cerenas. (haha)

Ook eens voor de scout/awp gekozen, niet alle rondes maar vond het echt fijn.

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 23:17
Wat stelt een OW-ban eigenlijk nog voor tegenwoordig? Je maakt een nieuw accountje en kunt zo weer verder spelen. d:)b

• MonkeySleeve
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 06-05 09:40

MonkeySleeve

It's just Monkey business

quote:
Een erg goede manier om te oefenen is deze door deze map te spelen:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=419404847
Kijk dat is nou handig, maar eens gaan oefenen :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• ghostman
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 20-05 22:11
quote:
r4ptor schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:40:
[...]

Dat was nog op me bragge laptop met 30fps...
Normaal heb ik 80 met drops naar 30 met mijn laptop.. ;(

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• r4ptor
quote:
ghostman schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:22:
[...]

Normaal heb ik 80 met drops naar 30 met mijn laptop.. ;(
Harder werken en een nieuwe pc kopen.

• Cerenas
quote:
Brogala schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:11:
Voor de topic start:

https://docs.google.com/s...zk_CSF4/htmlview?sle=true

Document waar veel pro spelers in staan met hun randapparatuur en mouse settings etcetera, denk niet dat je dit echt nodig hebt maar is iig beter dan csconfigs.com .

Goede FFA DM servers zijn de BrutalCS servers, hoewel je hier wel redelijk hoge ping hebt. Maar hebben van alle servers waarop ik heb gespeeld de beste hitreg en de beste spelers.

Verder vind ik deze maps ook handig voor het leren van de smokes:

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=436268593
http://steamcommunity.com...ils/?l=dutch&id=447269341

Denk dat er voor meer maps wel 'smoke maps' zijn.
quote:
ghostman schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:48:
Misschien makkelijk om bij de TS de meest gestelde vragen al te beantwoorden?

Muis/dpi/ingame sens > hierboven & eigen voorkeur
Resolutie puur voorkeur + uitleg
144/120/75/60hz Verschil & uitleg
Trading > Trading topic

Wat nog meer? :P
quote:
k1NG schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:59:
http://steamcommunity.com...filedetails/?id=586234273

Misschien een handig linkje voor wat mensen die het nog niet alles optimaal ingesteld hebben.. Verder was ik vorige week m'n rank kwijt omdat een party member gebanned was cheaten.. Gelukkig na drie potjes(twee verloren één gelijk gespeeld) weer m'n Global rank terug. :)

Echt een ziek potje ook.. We stonden 15-14 achter, 1v1 en onze teammate wint door een een smoke grenade op de enemy te gooien die schijnbaar 1 hp had. Die kwam op hem terecht via de muur ook nog haha :+
TS bijgewerkt, kijk maar even of ik het zo goed uitgelegd heb, anders werk ik het weer even bij. :)

quote:
ajaxalex schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:01:
[...]

Dit vind ik zeker een toevoeging. Ik kwam het tegen en ging van 120 fps naar 300 fps. Speelde zoveel beter.
Wat heb je dan allemaal gedaan? Snap dat je FPS beter wordt van een aantal aanpassingen, maar 2,5 keer zoveel...

• ajaxalex
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 18-05 12:04

ajaxalex

`Kroon

Ook nog een tipje als je de map callouts in je radar bovenin wilt hebben

https://www.reddit.com/r/..._image_with_map_callouts/

Helaas niet beschikbaar voor alle mappen. Maar wel handig als je niet precies weet wat ALLE callouts zijn.

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:28

• Frostbiter
  • Laatst online: 21-05 10:17

Frostbiter

Aka S8tan

quote:
r4ptor schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:06:
[...]

Bedankt zal hem toevoegen.

Vandaag terug MG2 geworden! Na een close game met cerenas, dwarf, jezusman en satan! Raakte amper iets, tot ik de mag7 besloot te gebruiken. Van 12-14 naar 16-14
:-)
Swag 7 wins all :+

i7 4790 - Evga GTX 780 - Crucial BX100 - Gigabyte GA-H97N-WIFI - Kingston Hyper x Fury red 8gb - Antec Edge 550w - Corsair H100i

• Cris89
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 21-03 00:22

Steam: Crisdvr

• Wux
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17:37
Omdat ik was gestopt en nu veel minder speel ben ik gezakt naar DMG. Gisteren 1 potje gespeeld, stond daar met +40 kills. Ik denk dat DMG wat te laag is voor mij :p

Waarschijnlijk reported ban incomming lol

Wux wijzigde deze reactie 19-01-2016 07:32 (12%)

Honda CB500s '99 | CB500 '98 - Ryzen 2600x | GTX1070

• therobber
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 14:28
Gisteren met Bruh (eindbaas) hele avond ESEA gespeeld, dat speelt echt wel super relaxed op hun servers.
Tot op heden echte aanrader voor andere, kost 6 euro per maand

• ajaxalex
  • Laatst online: 18-05 12:04

ajaxalex

`Kroon

quote:
r4ptor schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:26:
[...]

Ja denk het. Toen is er in de 1ste ronde een ninja geweest op A en de 6de ronde was de bom plots op b terwijl we a side hadden. Het was op inferno.

Samen met dirk, arials en slayermaster/vengeful one.
Ja klopt dat was met mij, dat was idd een raar potje. Vooral dat de bom plots op b stond en hij achter op site liep om te planten waardoor hij te laat was. (als ie meteen plante bij bbq was hij RUIM op tijd.
quote:
r4ptor schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:26:
[...]

Ja denk het. Toen is er in de 1ste ronde een ninja geweest op A en de 6de ronde was de bom plots op b terwijl we a side hadden. Het was op inferno.

Samen met dirk, arials en slayermaster/vengeful one.
Slayermaster..... Whahahahaha

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Wux
zizo 1 pot trg LE, das al beter. op naar LEM

• Steef0w
  • Registratie: december 2015
  • Laatst online: 04-04-2018
Na +/- 7:15 - 7:30 vanavond, count me in! Kan desnoods per DM wel even mijn steam profiel URL doorsturen.

• Deurmat
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 10-06-2016

Deurmat

De Deurmat

Ben sinds een maand of 2 ook weer aan het CSen, had allang geen FPS meer gedaan (buiten TF2) en ben een tijdje geleden in MG2 ingedeeld (net voor de derank patch volgens mij) gelukkig nog wel kunnen houden terwijl wat maten van me naar Nova zijn gederanked. Merk inderdaad ook dat er meer goede spelers tussen zitten nu en ik toch regelmatig bij de onderste spelers zit. Verwacht zelf dat ik nog wel eens naar MG1 ga voor ik verder stijg.

Wel leuke games weer hoor, krijg soms wel te horen dat ik een smurf ben etc omdat ik dan minder dan 70 uur played heb haha (ondertussen 120).

• Djesse8999
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 18-05 12:19

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Ik heb vandaag 3 games gespeeld, in alles reported for hacking :/
stond ook bovenaan met scores als 36 - 17, maar komt doordat ik tegen veel te lage ranks speel... voor de reshuffle was ik LEM, maar na de reshuffle GN3 :')

Game PC = http://specs.tweak.to/18396, Game PC 2 = http://specs.tweak.to/18397

• sk1nny666
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15-05 14:02
ondertussen 97 uur in CS:GO zitten en nooit eerder CS gespeeld.
heel lang tegen de rank3 wall aan lopen hikken maar een paar week terug toch doorgezet en nu druk bezig met comp.

op dit moment silver3 maar sta veel boven aan, word alleen een beetje gek van al die mensen die afk zijn of aan het zieken zijn.

zijn er hier nog mensen die in silver zitten en het ook leuker vinden om als een premade te gaan spelen?

http://steamcommunity.com/id/sk1nny/

Iracing profile

• hexta
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 15:48

hexta

M-Stinos

quote:
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 00:57:
[...]

hoe de hel krijg je dat voor elkaar? Ik ben van dmg naar mg2 gegaan, veel meer kan het volgens mij nooit zijn. Of heb je een tijd niet gespeeld dat je daardoor dikkere derank hebt gekregen?

Overigens eerste spinbotje op overwatch kunnen kijken en veroordelen. lols.
DMG naar GN3 hier. :D :') :'(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• hexta

hexta

M-Stinos

quote:
r4ptor schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:58:
[...]

Je bent nu GNM! Remember die pot van gisteren?
Epische carry van mij bedoel je? :D
In elk geval epische Ace steal van iemand _O-

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-05 01:19
quote:
NeHoX schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:41:
[...]

8 overduidelijk volgens jou of volgens iedereen? Waren ze echt evident beyond reasonable doubt of was jij er persoonlijk van overtuigd. Ik bedoel meer te zeggen mikten ze al 8 door muren heen en volgde ze ook tegenstanders of hadden sommige veel prefire, wallbangs, smoke kills etc? Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar deze 10 demo's.
Met die steam sale komen gewoon meer (obvious) cheaters in overwatch, ik heb zelfs 2x dikke spinbots voorbij zien komen. ronde 8 al meer dan 20 kills etc. Het zal wel wat afzwakken na een maandje ofzo maar het is gewoon easy peasy met die overwatches.

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

quote:
r4ptor schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:10:
[...]

Misschien moet je hem eens testen? :*)

Hoe zit het dan met bv de one way smoke in window op mirage? Lukt die nog op hogere ranks of is dat ook zo obvious?
Ik zal hem zeker een keer testen zodra ik weer beschikking heb over mijn PC.

Als er een dergelijke smoke ligt op Mirage dan verwacht ik wel dat iemand gebruik ervan maakt en ben ik een stuk voorzichtiger.. Het is iig opvallend!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• macciez
  • Nu online
quote:
r4ptor schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:10:
[...]

Misschien moet je hem eens testen? :*)

Hoe zit het dan met bv de one way smoke in window op mirage? Lukt die nog op hogere ranks of is dat ook zo obvious?
Ik merk dat veel van de bekende one-way smokes niet meer werken op supreme. Zodra er een window smoke op mirage ligt wordt er links in de hoek geschoten en een smoke van T gegooid. Sowieso zodra ergens een smoke ligt die er niet hoort te liggen wordt erin geschoten.

• r4ptor
Gisteren m'n eerst pot train gespeeld en gewonnen. Bedankt aan Cerenas, Assix, Gandalf en jodi! Bizarre match waar we op CT eerst 1-7 achterkomen. T's die echt prachtige HS's halen en dan plots stoppen ze ermee. Half-time 8-7 en daarna winnen met 16-11. Ze kaapten er plots mee. Ze gaven aan global/supreme te zijn en te deranken en dat we daardoor wonnen.

Grappige bijnoot: we kwamen al tegen 3 van hun uit op overpass, maar die match ging niet door omdat er eentje niet joinde en 7 dagen ban kreeg.

• Cerenas
quote:
r4ptor schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:47:
Gisteren m'n eerst pot train gespeeld en gewonnen. Bedankt aan Cerenas, Assix, Gandalf en jodi! Bizarre match waar we op CT eerst 1-7 achterkomen. T's die echt prachtige HS's halen en dan plots stoppen ze ermee. Half-time 8-7 en daarna winnen met 16-11. Ze kaapten er plots mee. Ze gaven aan global/supreme te zijn en te deranken en dat we daardoor wonnen.

Grappige bijnoot: we kwamen al tegen 3 van hun uit op overpass, maar die match ging niet door omdat er eentje niet joinde en 7 dagen ban kreeg.
Vind train echt een fijne map waar je goed posities kan houden als CT, van mij mag je die erin houden als we weer gaan spelen. 8)

Potje van gister was erg leuk idd, als T konden we zonder problemen zo doorlopen door main hahaha

Trouwens de Zowie ZA11 besteld, wil eens palm grip gaan proberen en de muis zou wat fijner zijn bij zweterige handjes :+ Als palm grip me niet bevalt gaat ie weer terug, verder geen problemen met mijn Logitech G502 (misschien gewicht een beetje).

• Grim
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:06
quote:
Nicknamee schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:55:
Zijn hier mensen die weten hoe ik goed kan recorden ingame, om de een of andere reden krijg ik het intern opnemen niet voor elkaar.
Even mezelf quoten van het vorige CS:GO topic (deel 1).
quote:
NuCl3aR schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:55:
1. Je download je eigen game (via het WATCH menu op de ingame homepage).
2. Gebruik OBS/Fraps/ander recording programma om dat stukje op te nemen.
3. Render in Sony Vegas met een youtube 1080p preset
4. Uploaden naar youtube
5. Link hier neergooien
6. Commentaar krijgen dat je noob bent en de enemies silver zijn >:)
7. Profit
Het intern opnemen doe je met "record NaamDieJeBestandMoetKrijgenHier" (zonder quotes) in je console. Echter krijg je hier enkel een point of view demo mee. Je kunt dus niet zien wat de tegenstanders doen zoals dat wel gaat met de (GOTV) demo's die CSGO zelf beschikbaar stelt van je wedstrijden.

Steam: Grim

• macciez
  • Nu online
Dat is je AWP, dat groene krijg je alleen weg door andere skins te kopen. Ik kan je de Dragon Lore aanbevelen.

• Nicknamee
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 04-01 00:00

Nicknamee

Add for Destiny COD

quote:
macciez schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:35:
Dat is je AWP, dat groene krijg je alleen weg door andere skins te kopen. Ik kan je de Dragon Lore aanbevelen.
God damnit bedoel die fps shit

XBOX ONE GT: Nicknamee

• r4ptor
quote:
WildeBeestje schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:41:
Heeft er iemand nog tips om met nades, flashes, molotovs en smokes om te gaan? Ik weet dat er maps zijn in de workshop waarmee je bepaalde smokes en flashes kunt leren, en dat zal ik ook wel doen. Maar bedoel meer algemeen.
Tot nu toe speel ik meestal zonder en kom daarmee ook wel goed mee in gold nova. Maar merk nu na de rank herverdeling dat de tegenstanders wel een stuk beter er mee om kunnen gaan.
Youtube gewoon eens de map naam + smokes. Voogames heeft er pak. Net als one way smokes.

• Chesterrr
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:07
quote:
r4ptor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:20:
[...]

Jij bent dan ook pro!

Gisteren soloq op me smurf op train. 30 kills, dikke carry (tweede slecht 12k) 15-8 staan we voor. Vliegt m'n internet eruit. 7 dagen ban..
Ah dus je kunt wel carryen! Ik zal mij de volgende keer inhouden :+

• macciez
  • Nu online
fps wordt sindsdien berekent aan de hand van skills, die zijn bij jou dus waarschijnlijk ietwat afgenomen. Wat ook goed te zien is in de resultaten

• r4ptor
Daarnet 5vs5 (alle 4) met nehoxers/tweakers op mirage. Met cerenas, gandalf, boterkroon,............. Moeten we zeker nog eens overdoen

• estrion
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 16-05 08:32
quote:
r4ptor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:22:
[...]

Dacht al die naam wheel ken ik van ergens! Had toen gezegd tegen je dat je hoger verdient?
dank je :) als ik hoger verdien zal ik van zelf wel een rankup krijgen. ik blijf gewoon lekker spelen en mn best doen en dan komt dat vanzelf wel. of niet natuurlijk :+

ik moet voorlopig vooral werken om mn aim op orden te krijgen. daar zit nog veel te veel variatie in. de ene ronde kan ik 4/5 headshots maken en de volgende kan ik een clip leeg sprayen zonder ook maar een kolgel te raken. en het goed op hooft hoogte pre-aimen moet nog beter.

WoT Steam

• Cerenas
quote:
estrion schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 08:39:
[...]

dank je :) als ik hoger verdien zal ik van zelf wel een rankup krijgen. ik blijf gewoon lekker spelen en mn best doen en dan komt dat vanzelf wel. of niet natuurlijk :+

ik moet voorlopig vooral werken om mn aim op orden te krijgen. daar zit nog veel te veel variatie in. de ene ronde kan ik 4/5 headshots maken en de volgende kan ik een clip leeg sprayen zonder ook maar een kolgel te raken. en het goed op hooft hoogte pre-aimen moet nog beter.
Same here op MG2, ben soms wat te onrustig bij confrontaties :+

• glnk
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 21:16
Ik ben nu al een tijdje Master Guardian Elite en ik speel met een trackball muis :D Aangezien ik altijd alleen competitive speel kom ik "wel eens" in een team vol mafkezen waardoor we verliezen. Ik ga dan gewoon afk staan zodat ik gekicked word. Ik heb nu in de Windows Firewall nu een aantal regels toegevoegd waardoor ik niet meer in Russische of Oost Europese servers terecht kom. Het lijkt te helpen maar af en toe toch nog een verdwaalde Rus in het team. De enige manier om hoger te komen dan MGE is door met een vast team te spelen denk ik.

Specs

• Jelle Brolnir
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20-05 10:21
quote:
r4ptor schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:39:
Wh33l mooie game daarnet van je. Ookal was je de silver elite, je deed goed mee tegen die mg1's. Jammer dat we hem zo nipt verloren.
Eens, wheel. Je hoort echt hoger.

Wat betreft een andere teammaat, die hoort op jouw rank. Beetje ragen als je het raar vind als ie op ct gaat zitten als de tegenstander via short komt (terwijl ie dus on spot stond). Staan ze daar met zn tweeen op ct xD

Jelle Brolnir wijzigde deze reactie 28-01-2016 23:53 (3%)

• estrion
bedankt voor de complimentjes r4ptor en jelle brolnir :)

was zeker een leuk potje gisteren. als ik wat vaker op dat niveau oefen denk ik dat ik best redelijk mee zou kunnen komen :)

hopelijk vanavond tijd om nog wat potjes te doen

WoT Steam

• Propuls1on
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19-04 16:15
Geïnspireerd door Raptor was ik ook van plan om wat demo's op te nemen. Om in 60fps op te nemen (met Shadowplay), speelde ik de demo op 1/4 van de snelheid af, die ik later dan weer versnelde in Adobe Premiere, terwijl ik het geluid apart opgenomen had. Alleen is het resultaat nog niet heel er soepel. Heeft iemand een suggestie hoe ik het wat smoother kan krijgen, zoals dit filmpje?

Propuls1on wijzigde deze reactie 30-01-2016 16:14 (3%)

• Bobmeister
Je kunt het toch gewoon met je 'normale fps' opnemen en dan maakt vegas/windows movie maker er wel 60fps van.

• macciez
  • Nu online
Die granaat had ik graag gezien vanuit het T perspectief.

En hoppathee, van de laatste 8 er 6 verloren :D

macciez wijzigde deze reactie 31-01-2016 22:31 (30%)

• Kser
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20-05 21:02

Kreeg een ongelukkige HS door de smoke in het begin, heb vervolgens maar een awp opgepakt. Team dropte de bom onhandig in het midden, er was geen tijd voor mij om de bom te planten, dan is er maar een manier om de ronde alsnog te winnen.

De ronde daarna maakte Pisti een team kill aan het begin, hij kreeg een suspension, de overige CTs gaven zich over.

Sommige acties leiden tot rage quits :)

• estrion
afgelopen dagen niet echt veel kunnen spelen. maar zaterdag toch nog een promotie naar SEM gemaakt. dus het schiet nog steeds aardig op met de progressie en de eerste mijlpaal in mijn soloque to global :+ is in zicht. nog 1 rankup en ik kan het hoofdstuk road out of silver afsluiten.

ben aan het denk daar ook maar een compilatie filmpje van te maken. zal eerste echter maar eens geschikte software moeten vinden :o

WoT Steam

• Jelle Brolnir
quote:
estrion schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:44:
[...]

weet het nog niet zeker, maar denk dat ik morgen wel kan :) hangt een beetje af van hoe goed mn dochter wil slapen :) zelfde geld voor vanavond, hopelijk tijd voor een potje of 2
Flash en smoke je dochter, paralyze. Get rekt scrub. En spelen maar. EZ EZ EZ.

• r4ptor

:)
mijn mooiste noscope tot nu toe

• Jelle Brolnir
quote:
Mooie vid weer raptor. Leuk ook dat je dino geluidjes maakt zo aan het eind van cobble als je switched naar mirage :p

• estrion
quote:
leuk filmpje :)

als je nog steeds een paar potjes wil doen. ik ben rond half 9 wel online als het goed is.

WoT Steam

• Kser
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 20-05 21:02
Kreeg vandaag een 2x 4-kill achterelkaar en ook nog een Ace met een Bizon later in de match. Slechte aim, self-flash, roekeloes rushen en hackusations zijn ook aanwezig. Eén van de tegenspelers kwam terug met wallhack en aimbot en won de match :(

Voetstappen waren niet te horen in de demo, iemand een idee hoe dat op te lossen is?

• Nickrsd
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:27

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik wil me graag aanmelden voor het samenspelen van competitive csgo.
Het lijkt me leuk en zeker een voordeel om premade een team te hebben.
Huidige rank is nu GN4, maar was MGE/DMG. wegens tijdje afwezigheid unreanked geworden

Voeg me toe als je wilt.. http://steamcommunity.com/profiles/76561197960412910/

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• hexta

hexta

M-Stinos

quote:
TheRecklezz schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:00:
[...]

Ik heb dit maar 1x gezien in mijn 1000+ uren dat ik CSGO speel.
Volgens mij komt het niet zo heel vaak voor. Russen/Polen die irritant in hun goedkope headset schreeuwen zijn er vaker.
En idioten die bij start een negev kopen en een decoy naast je neergooien. ;( :D

• hexta

hexta

M-Stinos

quote:
Tevens, SMG ronde? Met de eerste 2 SMG's ren je even snel als met een pistol.
Met de anderen iets langzamer, maar dan rond de 2% langzamer. Dus ren met SMG ipv Pistol, tenzei je gaat voor longrange schot oid.

quote:
hexta schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:01:
[...]

We hebben het wel over mensen die nieuwer zijn, die niet weten waar de vijanden zitten he. Niet over de veteranen. ;)
Hij vermeld toch ook in zijn post dat het wel kan, maar dat je dan goede gamesense nodig hebt, wat de meeste nieuwe spelers niet hebben?

• Gimmy62
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 07-03-2016
quote:
Cerenas schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 11:21:
[...]

Werd een tijdje terug ook helemaal verrot gescholden door iemand die wou beweren dat CSGO niet pay2win was, pfff 8)7
erg spijtig dit |:(

Life's not about how hard of a hit you can give... it's about how many you can take, and still keep moving forward.”

• macciez
  • Nu online
Het is statistisch bewezen dat je met een dlore meer raakt. Geloof dat zelfs het hs percentage van een Poseidon 50% hoger dan een standaard M4 is.

• r4ptor
quote:
[...]

Werd een tijdje terug ook helemaal verrot gescholden door iemand die wou beweren dat CSGO niet pay2win was, pfff 8)7
Die m4a4 daydream doet het hem voor je. Je bent de enige met zo'n skin die ik ken. Zegt genoeg.

• hexta

hexta

M-Stinos

quote:
[...]

Ik werd gereport toen ik een 4K rondje had met mijn negev.
Hadden ze niet gezien dat het een Loudmouth was :') 8)7

quote:
Pewpew schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 13:12:
[...]

Zo voelt het anders niet, wordt nu echt bij complete retards geplaatst 8)7
Dat was GNM voor de nerf toch ook al.... ;)

deze gaf je zelf voor

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ghostman
Lol :P
http://www.kitguru.net/ga...ters-into-getting-banned/

Iemand heeft een hack gemaakt voor counter strike wat niks doet, maar er wel voor zorgt dat je een VAC ban krijgt. 3000 Mensen hebben door hem een VAC ban :P

• IAmNice
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19:25
Laatst nog iemand gevonden op reddit die zijn games had bijgehouden. Hij kwam uit op dat 1/3 van zijn games zat er wel een cheater bij die een vac ban kreeg. Dus vele cheaters werden niet eens gepakt. Ik had zelf nog een vriend die een jaar lang een private cheat had(iets van 50 euro)en niet gebant werd. Hij speelde weliswaar niet zoveel, maar 800 uur zonder gepakt te worden. Tja, VAC kan bijna niks tegen private cheats. Als we zelfs zien dat sommige pro's nog cheaten zonder gepakt te worden(Planetkey), dan vraaag ik me af wat Valve nog doet aan cheaters...

• r4ptor

Veel dankjes aan wh33l! We deden de one way smoke al de hele CT, maar geen enkele keer kwamen ze rushen tot in de laatste ronde.

• estrion
quote:
r4ptor schreef op zondag 07 februari 2016 @ 07:48:
[video]

Veel dankjes aan wh33l! We deden de one way smoke al de hele CT, maar geen enkele keer kwamen ze rushen tot in de laatste ronde.
hey leuk, bedankt voor de vermelding in het filmpje :)

ben daarna druk verder gegaan in de solo que. alles gewonnen maar helaas dit weekend geen rankup voor elkaar gekregen. dus voorlopig blijf ik nog even verder ploeteren als SEM. ik zit nu al een weekje of 2 op deze rank en in het begin was het behoorlijk 50/50 qua winnen en lastig om mee te komen. maar nu we weer wat verder zijn en wat vaker mee speel met wat hogere ranks merk ik toch dat een verbetering en win ik binnen de solo mm inmiddels meer dan ik verlies. de eerste mijlpaal van GN1 zal denk ik niet te lang meer op zich laten wachten als ik zo door ga.

WoT Steam

• silverchaoz
  • Laatst online: 14-05 12:30
quote:
[b][message=45793741,noline] Wat vinden jullie eigenlijk van de P90. Tegenstanders zaten gisteren te zeuren dat ik alleen maar daar mee speelde.
de P in P90 staat voor Pro. _/-\o_

Voeg mij toe op steam!

• r4ptor

Tijd om nog eens wat smokes te leren jongens!

• Jelle Brolnir
quote:
r4ptor schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:43:
[...]

Veel smokes zijn nochtans echt simpel om te houden. Best is dat je het filmpje opzet, de game starten en de map laad, deze smoke exec gebruikt, en dan alt tabben. Gooi hem 10 keer en je checkt of ie goed lukt of niet. Zo niet, redo. Pas na 5 goede ga je verder naar een volgende smoke.
Thx raptor !

• Cerenas
quote:
Lanithro schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:59:
Je hebt ook specifieke Smoke maps binnen de Steamworks. zoek op nade practice oid...
Die staan ook in de TS :)

Was mijn smurf maar silver.. haha :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• sk1nny666
quote:
silverchaoz schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 13:26:
[...]

oja das shit, gelukkig had ik daar wel rekening mee gehouden

voor de update was smurf DMG en ik speelde 2 maand niet erop, ik doe 1 potje en ik grief om een slechte rank te krijgen en ik word gelijk nova 1 _/-\o_
mag ik vragen waarom je je smurf zo nodig zo laag wil hebben?
als ik jou bij mij in het team zou hebben zou ik er niet blij van worden.

ben nu zelf silver elite maar het gebeurd geregeld dat er mensen aan het griefen zijn.
en voor mij verziekt dat echt het hele spel, ik probeer wel een serieus potje te spelen.

/tot zover de rant op griefers, word er moe van om met die lui in 1 game te zitten.

Iracing profile

• sk1nny666
quote:
silverchaoz schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:31:
[...]

smurf accounts zijn vaak gemaakt om lagere ranks te boosten voor geld/skins.

Ik heb een smurf om fun te hebben met silvers om ze te taseren of met 5 man party fun te hebben (mijn andere vrienden hebben smurfs van silver 3-5). Zo bederven we het spel niet voor de rest als we met 5 man gaan :*)
en het spel, bederf je ook niet voor je tegenstander?
ik kom er ook wel eens tegen uit. en kan nou net zeggen dat ik me vermaak om tegen smurfs te spelen.

Iracing profile

• r4ptor

Tijd voor nog een random complicatie..

• ErA
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21-05 11:25
quote:
WildeBeestje schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:40:
[...]

Leuk filmpje :)
Waar je op 1:45 naar kijkt is toch kitchen? En wat je teamgenoot kitchen noemt is dan shop.
In 1.6 heet de locatie die jij shop noemt, Kitchen. Zodoende.

Sommige noemen het Shop, sommige Kitchen en sommige Market.

De kitchen in appartments wordt doorgaans gewoon Apps genoemd, or back apps.

Ik heb veel namen gehoord voor Shop. Maar ik heb nog nooit iemand de keuken in B appartments "kitchen" horen noemen.

• SkipZ
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 20:12
Aparte manier van matchmaking zojuist.

• Wux
Vdg deze drop

Is geen hol waard

Wux wijzigde deze reactie 13-02-2016 16:29 (89%)

• estrion
vrijdag avond eindelijk mn eerste mijlpaal gehaald en ben nu GN1 :)

ter gelegenheid een filmpje gemaakt van mn ace uit dat potje :)

WoT Steam

• Sjef_
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 22:01
*O*

Sjef_ wijzigde deze reactie 13-02-2016 21:31 (55%)

• Morked
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
quote:
Nee dat is mijn taak al! :)

• Jelle Brolnir
Tja, de enige manier waarmee je kan zorgen dat er wat gebeurt is met je portemonnee. Also, stop met overwatchen. Dan helpt het spel zichzelf naar de klote.

• MonkeySleeve
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 06-05 09:40

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Woehoe, met 15 wins nu in Gold Nova 2 terecht gekomen :D

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Bobmeister
quote:
hmr schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:59:

Wel kut dat ik 1.5 maand niet echt had gespeeld en nog steeds op een 4g verbinding aan het spelen ben.. :D. Al met al ging het niet slecht!
Meld het anders nog ff een keer
quote:
Awsom schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:42:
[...]

Meld het anders nog ff een keer
Ok man. Zuur pruim.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• ghostman
Net 2 potjes gedaan, krijg ik een shadow case gedropt en zegt iemand open hem (cerenas?). Dus ik open hem en ik zie:
Usp kill confirmend *O*
M4A-1S golden coil *O*

Wat krijg ik, auto sniper marine -O-

• ghostman
quote:
Cerenas schreef op maandag 15 februari 2016 @ 21:28:
[...]

Haha, nu voel ik me nog schuldig ook :P
Dat is dan €2,32 :+

• Lanithro
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19-05 12:03
Yay weer Gold Nova Master n een leuke winstreak van 5. Nu kijken of ik deze trend kan voortzetten.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Lanithro
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 19-05 12:03
quote:
silverchaoz schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:31:
[...]

verlies je er 1 word je weer gederanked xd
Zal best wel ja... ach ik speel niet om Global Elite te worden. Ik speel voor de lol met vrienden.

Yavu Steam Profile Lanithro

• macciez
  • Nu online
Door de nieuwe drops is m'n inventory van 420USD naar 360USD gegaan in 1 nachtje. Danku Valve :D

• TheAnthonyNL
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 20-05 16:09

Add me on Steam - Tweakers.net CS:GO Rank List

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:28
quote:
r4ptor schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 22:05:
Geloof niets van die operation maps. Ze kunnen het wel zijn, maar die datum.. De nuke new zou ook op 8 december komen. Zelfs pro die het bevestigen..

Wel grappig, valve zei meer te communiceren en we weten eigenlijk niets. 26 februari begint MLG columbus, dus als ze de mappool of iets anders willen veranderen gaan ze vlug moeten zijn. De stickers enzo gaan we weer krijgen, maar operation zal voor na MLG zijn of nooit

Mlg is pas eind maart. Sorry.
Het klopte dus wel dat filmpje :9

• silverchaoz
  • Laatst online: 14-05 12:30
quote:
Cerenas schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 10:47:
Hmm op die Famas na zie ik niet echt een skin die ik graag zou willen hebben.

Nova Hyper Beast thoooo :+
die nova hyper beast is leuk idee, maar een uitgemelkte versie van het orginele hyper beast concept

Voeg mij toe op steam!

• NeHoX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 21:38

NeHoX

www.nehox.eu

quote:
Vanwege een plotselinge verhuizing van mijn domeinnamen moet iedereen in het vervolg nehox.nl gebruiken of 37.187.17.212

Website | Discord | Whatsapp Groep

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23:31
quote:
macciez schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:20:
Heb zojuist alle nieuwe maps even in DM gespeeld. Voor mijn gevoel zijn die alle te complex voor competitive (maar ik heb ook een slecht humeur vanwege de prijsdrop van m'n Poseidon), behalve misschien Royal. Voornamelijk bij Cruise vraag ik me af wat ze daar dachten, wat een kutmap. Er is wel 1 map die in Amsterdam is, das dan wel weer cool.
Dat is helaas vaak het geval met community maps. Ze zien er simpelweg leuker uit wanneer ze complex zijn, waardoor de makers de maps ingewikkeld maken en de gebruikers op ingewikkelde maps stemmen. Cruise ziet er een stuk leuker uit dan Dust 2 bijvoorbeeld, waardoor meer mensen op Cruise zullen stemmen, en dit terwijl Dust qua design een betere map is.

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

• rnenator
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-05 13:38
Deze is ook weer terug |:(

Ik speel wel ff een weekje niet :)

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• Grim
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 19:06

Steam: Grim

Pagina: 1 2 3 ... 13

Let op:
Dit is het centrale topic voor CS:GO, bedoeld om de game zelf te bespreken, nieuws, updates/patches, tactieken etc.
Het is niet de bedoeling om hier onderling af te spreken om samen te gamen omdat dat het topic te veel vervuilt. Zie de topicstart voor manieren om elkaar te vinden en te voicechatten.
- Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
- Voor vragen rondom randapparatuur zoals mouse-sensitivity/DPI en gebruikte monitors (60-144Hz) -> openingspost
- MM-serverpicker om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.

Als je opmerkingen hebt over dit topic of over reacties van anderen, plaats een topicreport of stuur een PM naar een mod. Het is niet de bedoeling om dat in het topic zelf te bespreken of elkaar aan te vallen.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True