• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 25-09 10:13
Afgelopen weekend een tiental potjes Wingman gedaan met 2 vrienden (afgewisseld). En damn wat zijn die potjes stressvol! Als je tegen een cheater zit (die zijn er meer dan bij normale comp lijkt het) is het gewoon houdoe en bedankt, maar als je dat niet hebt is het echt heel spannend. Je leert er echt nuttig gebruik te maken van nades en je eco goed balanceren. Ook looproutes en bewust zijn van het geluid dat je produceert is erg leerzaam vind ik.

Met mijn vrienden zit ik nu in normale comp op silver4 (bijna 5 hopelijk..) en doen het daar zeker niet slecht. We waren gewoon bijna koud begonnen aan CSGO zonder ook maar iets in te lezen, dus ingedeeld op silver2/3 8)7. Maar bij Wingman zitten we al op Gold 1/2 zoiets! :)

Meer mensen hier die weleens Wingman doen? Nog tips?

YouTube: MotorcycleGeek

• Devler
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 00:22
Wingman, you either hate it or you love it. Ik speel sinds kort ook wat meer wingman na het zo veel mogelijk vermeden te hebben. Soms word ik helemaal weggeknald maar al bij al zijn de potjes toch spannend te noemen.

Kleine tip alvast. Zeker in wingmap zijn de mappen een stuk kleiner en heeft 1 speler veel meer invloed (want 2 kills is goed te doen). Maps als inferno, vertigo, ... spelen ook in de 5 vs 5 matchmaking waardoor je veel kans hebt dat ze gewoon alle angels kennen die je houden kan. Doordat de maps een heel stuk kleiner zijn heb je onmiddellijk geroteerd en maakt 1 goede speler een veel grotere impact.
Zodra je als T wat samen blijft zodat je minimaal kan traden kom je al een heel stuk verder. Als CT zijde kan je trachten zo snel mogelijk info in te winnen en ervoor te zorgen dat je elkaar bijstaat. Communicatie is zo belangrijk in dit spel.

De ranks in wingman moet je je niet al te veel op vastpinnen. Je kan perfect supreme worden door de juiste teammate en wat geluk.

• HTT-Thalan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 09:47

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Klink alsof ik dat alleen moet proberen als ik een goeie dag heb, die Wingman :P.

Gisteren een potje competitive gespeeld waarbij in de warmup 22-2 oid stond met vrijwel uitsluitend headshots, toen wist ik dat het een goed potje ging worden. Laatste potje hadden we het echt té makkelijk, zo makkelijk dat het niet eens leuk was. Na 7 rondes stond ik op 16k en daar ging bijna niks vanaf, we liepen ook alle 5 met AWP of SCAR rond dus toen was er echt niks meer tegenin te brengen (Dust). Uiteindelijk werd het 16-3. Echt leuk ding, die SCAR, als je hem kan betalen. Bijna niks tegenin te brengen.

Wat vind men hier van Nuke? Ik speel hem graag competitive, maar merk dat veel mensen hem kut/saai vinden. Saai is hij zeker, maar wel lekker overzichtelijk en niet teveel lange afstanden zoals met Dust (vind ik altijd kut). Ook hele fijne map voor shotguns. Ik probeer nu ook vaker met de CZ auto te spelen. Link ding, maar wel high payoff.

[Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 24-02-2021 13:29]

• Leviathius
HTT-Thalan schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:26:
Wat vind men hier van Nuke? Ik speel hem graag competitive, maar merk dat veel mensen hem kut/saai vinden. Saai is hij zeker, maar wel lekker overzichtelijk en niet teveel lange afstanden zoals met Dust (vind ik altijd kut). Ook hele fijne map voor shotguns. Ik probeer nu ook vaker met de CZ auto te spelen. Link ding, maar wel high payoff.
Vind zelf Nuke wel leuk eigenlijk, Cache en Vertigo waren ook vermakelijk laatst. Inferno vind ik ook tof. Dust2 doet mij echt helemaal niets. Vind dat zo'n vervelende map... geef mij maar Mirago als woestijn map :)

• Devler
Ik ben geen fan van nuke, de rest maakt me niet zoveel uit.

Als je er mee weg komt met enkel AWP/SCAR en verwacht op hoger niveau hetzelfde te kunnen doen dan heb ik slecht nieuws voor je :+ . Scar zie ik eigenlijk niet gebruiken in MM (of het is eerder als grap bedoeld) maar een goedgeplaatste flash en her en der wat smokes op de site en je kan weinig betekenen.

Maar leuk te horen dat je je zo amuseert in ieder geval :)

• Martin0
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 25-09 23:07
Nuke als map zelf is interessant (ook om van de profs te zien) maar ik vind het geen leuke map om te spelen.
De map is misschien niet meer zo erg CT sided als eerst maar nog steeds zo irritant.

Maar als noob speel ik MM enkel mirage en misschien D2 maar D2 bevat zo veel cheaters (meeste cheaters spelen enkel D2).

Inf is ook een goede map maar ook zo moeilijk om te leren als nieuwe speler.

“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Devler schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:10:
Ik ben geen fan van nuke, de rest maakt me niet zoveel uit.

Als je er mee weg komt met enkel AWP/SCAR en verwacht op hoger niveau hetzelfde te kunnen doen dan heb ik slecht nieuws voor je :+ . Scar zie ik eigenlijk niet gebruiken in MM (of het is eerder als grap bedoeld) maar een goedgeplaatste flash en her en der wat smokes op de site en je kan weinig betekenen.

Maar leuk te horen dat je je zo amuseert in ieder geval :)
Ja dat snap ik wel, maar het verschil in niveau was zo overduidelijk dat we er wel mee weg kwamen. Idealiter heb je één sniper op het team, als ik een awp tegenkom neem ik hem vaak mee voor een teamlid maar zelf ben ik er niet dol op - ik pak wat angles mee indien van toepassing en volgende rond geef ik hem altijd weg. Als ik dan toch 5k stuksla heb ik liever de SCAR, maar truth be told zal ik eerder met AK/Aug lopen en omdat de Mag7 zo goedkoop is spaar ik zeker op maps als nuke een hoop geld uit.
Martin0 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 15:10:
Nuke als map zelf is interessant (ook om van de profs te zien) maar ik vind het geen leuke map om te spelen.
De map is misschien niet meer zo erg CT sided als eerst maar nog steeds zo irritant.

Maar als noob speel ik MM enkel mirage en misschien D2 maar D2 bevat zo veel cheaters (meeste cheaters spelen enkel D2).

Inf is ook een goede map maar ook zo moeilijk om te leren als nieuwe speler.
Ik speel hem uit nostalgie, het is de enige kaart die ik echt goed ken(de), maar je hebt gelijk, het zit vol vervelende mensen. Het word echt tijd dat ik op meer kaarten ga spelen.

[Voor 24% gewijzigd door HTT-Thalan op 24-02-2021 15:39]

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Gisteren wederom een paar keer mogen meespelen met de Tweakers :). Altijd leuk!
En ik heb een moment to shine gehad met de Mag7 die ik graag even deel :P.

Al zit ik nog niet helemaal op dit niveau:

[Voor 22% gewijzigd door HTT-Thalan op 25-02-2021 13:11]

• Dutchone
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 24-09 10:56
HTT-Thalan schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:10:

[YouTube: CsGo Mag7 Bomb Defusal]
Dat potje verdiende geen schoonheids prijs maar was was flinke lol

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Waarom hebben 90% van de spelers momenteel echt bizarre latencies, iemand een idee? Het is onspeelbaar.

• Grim
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 24-09 17:34
HTT-Thalan schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:17:
Waarom hebben 90% van de spelers momenteel echt bizarre latencies, iemand een idee? Het is onspeelbaar.
https://www.reddit.com/r/.../eu_west_high_ping_issue/

Steam: Grim

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Gauw potje tussendoor gedaan. Kwamen gasten tegen met vreselijk veel uren op hun account, en instant reactietijden bij de warmup. Helaas heeft het ze niet geholpen, Spek, Mika en Your Mom hebben ze (met nog 2 randoms) opgeruimd met 16-weinig. Prachtig stukje teamwork en schutterswerk. Mika heeft de power of the shotgun ontdekt en ruimde in zijn eentje een rush op met de Nova!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 24-09 13:01

PnD

like in Pinda ^_^

HTT-Thalan schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 13:10:

[YouTube: CsGo Mag7 Bomb Defusal]

Al zit ik nog niet helemaal op dit niveau:

[YouTube: CS:GO - Shotgun BEASTS!]
Haha mooi dat SG filmpje, probeer al jaren om met 1 mag7 clip een ace te maken in tunnels. Al een paar keer tot de 4 gekomen met 4-5 pumps, maar nog nooit 100%

Al mijn oude & nieuwe systemen

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

PnD schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:48:
[...]

Haha mooi dat SG filmpje, probeer al jaren om met 1 mag7 clip een ace te maken in tunnels. Al een paar keer tot de 4 gekomen met 4-5 pumps, maar nog nooit 100%
Ik ben momenteel mijn Crosshair aan het finetunen om mijn pellet spread beter in te kunnen schatten op verschillende afstanden :P. Bij statische bot tests zie je dan op behoorlijke afstanden nog een shotgun headshot kan raken maar in beweging en onder druk is het echt moeilijk - en meer dan 1 kans krijg je vaak niet. Meeste succes heb je met peek en shoot. Heb in een week tijd 303 kills op mijn stattrak gezet met de mag7, het gaat al best aardig.

Dit zijn dan weer van die momentjes die je match kunnen maken :9.

[Voor 12% gewijzigd door HTT-Thalan op 01-03-2021 19:08]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 23-09 18:08
Dit zijn bots toch? Of zijn dit echte spelers? Want het lijken echt bots.. Welke rank is dit?

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kreekje
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 24-09 12:23
dannbla schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:06:
[...]

Dit zijn bots toch? Of zijn dit echte spelers? Want het lijken echt bots.. Welke rank is dit?
Dat ze spelen zoals bots wil niet zeggen dat het echte bots zijn :+ .
Voor zover ik zie zijn het geen bots aangezien ze avatars hebben etc. Denk eerder een lage rank.

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

dannbla schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:06:
[...]

Ben zelf gold nova 1 ster.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 02:20
HTT-Thalan schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:32:
Gauw potje tussendoor gedaan. Kwamen gasten tegen met vreselijk veel uren op hun account, en instant reactietijden bij de warmup. Helaas heeft het ze niet geholpen, Spek, Mika en Your Mom hebben ze (met nog 2 randoms) opgeruimd met 16-weinig. Prachtig stukje teamwork en schutterswerk. Mika heeft de power of the shotgun ontdekt en ruimde in zijn eentje een rush op met de Nova!
Instant reactietijd tijdens de warming up moet je je niet door laten intimideren. De crosshair staat al op headshot hoogte en je kunt (afhankelijk van de map) onder de spawn kist kijken waardoor je ziet waar iemand loopt ;) daarnaast weet je dat als je met A of D naar links/rechts loopt dat zodra je om de hoek gaat er een grote kans is dat als je op schieten klikt de tegenstander precies recht voor je staat. Door het "peak advantage" lijkt het dan instant.

Zou verder niet te veel met shotgun spelen, een leuk troll wapen maar in veel situaties erg beperkt.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

q-enf0rcer.1 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:30:
Zou verder niet te veel met shotgun spelen, een leuk troll wapen maar in veel situaties erg beperkt.
Ik denk dat je verbaasd zou staan wat je ermee kan :P. En zoals je ook geen 5 awp's in een team nodig hebt, is 1 shotgun natuurlijk ook voldoende, maar wel degelijk nuttig. Denk ook aan de positieve impact op team economy bv.

Het is wel meer ct sided en rushen met een nova of sawed off kan ik niet aanraden.

[Voor 8% gewijzigd door HTT-Thalan op 02-03-2021 17:30]

• Martin0
HTT-Thalan schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 17:28:
[...]

Ik denk dat je verbaasd zou staan wat je ermee kan :P. En zoals je ook geen 5 awp's in een team nodig hebt, is 1 shotgun natuurlijk ook voldoende, maar wel degelijk nuttig. Denk ook aan de positieve impact op team economy bv.

Het is wel meer ct sided en rushen met een nova of sawed off kan ik niet aanraden.
uiteraard zijn er voordelen aan de shottys maar het grootste nadeel aan deze wapens is dat ze enkel effectief zijn op short range. Daar de meeste mappen meer gaan over de grote afstand is dit wel een groot nadeel. bij sommige mappen kan je er mee wegkomen zoals bvb op Inferno of nuke( in hut) maar verder dan dat is het inderdaad niet aan te raden, je kan beter met een SMG of met een M4/AK spelen. De range en damage voordelen van deze wapens zijn gewoon beter.

• Devler
Nadeel van die shotties is ook dat je je aim wat kan verwaarlozen. In de buurt is goed genoeg, als je begrijpt wat ik bedoel.

Korte afstand zie ik mezelf snel naar een mac-10, mp9 of de P90 grijpen omdat die op middellange afstand ook nog bruikbaar is. Dat gezegd slaag ik er zelf niet in om een AK doeltreffend in te zetten dus wellicht ben ik de verkeerde persoon om commentaar op wapenkeuze te geven :+

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Martin0 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 11:47:
[...]

uiteraard zijn er voordelen aan de shottys maar het grootste nadeel aan deze wapens is dat ze enkel effectief zijn op short range. Daar de meeste mappen meer gaan over de grote afstand is dit wel een groot nadeel. bij sommige mappen kan je er mee wegkomen zoals bvb op Inferno of nuke( in hut) maar verder dan dat is het inderdaad niet aan te raden, je kan beter met een SMG of met een M4/AK spelen. De range en damage voordelen van deze wapens zijn gewoon beter.
Oh zeker waar, al is het bruikbare bereik soms langer dan veel mensen denken. Het voornaamste gevoel als ik een AK of M4 meeneem is 'opluchting' omdat de beperking weg is. Ik merk dat het soms goed is een kleine beperking op te leggen om ergens beter in te worden, maar het moet je stijl niet domineren. Ik heb een tijdje constant met scout rondgelopen om mezelf te dwingen daar beter in te worden, datzelfde gebeurt nu met shotguns. De laatste groep zal de machineguns worden en oddballs zoals de CZ, die ik machtig interessant vind maar nog moeilijk in te zetten, vooral omdat je maar één clip extra mee krijgt (vind ik echt te weinig, 2 extra zou realistischer zijn imo).

@Devler degradatie van mijn aim heb ik persoonlijk nog niks van gemerkt, maar ik speel ook wel regelmatig met wat anders hoor. Favorieten zijn de Five Seven, Scar en Famas (buiten de obvious keuze voor AK of M4). Five Seven vind ik eerlijk gezegd zelfs beter dan de Deagle.

[Voor 9% gewijzigd door HTT-Thalan op 03-03-2021 12:59]

• Devler
Ik heb een tijdje een gratis account geleveled naar lvl 21 en dus non-prime gespeeld. Ik vond de operation de ideale moment om wat levels te halen en zo een 2de account te kunnen gebruiken.

Dat het sinds het spel free 2 play aanlokkelijk is geworden om te cheaten mag als een understatement gezien worden. :+

Een screenshot van @kazzzdafke maakt het er nog erger op:

Ik ben blij dat ik voorbij level 21 ben en prime mee kan spelen, hoewel het probleem daar ook nog te frequent voorkomt.

• Kreekje
Devler schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:10:
Ik heb een tijdje een gratis account geleveled naar lvl 21 en dus non-prime gespeeld. Ik vond de operation de ideale moment om wat levels te halen en zo een 2de account te kunnen gebruiken.

Dat het sinds het spel free 2 play aanlokkelijk is geworden om te cheaten mag als een understatement gezien worden. :+

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik ben blij dat ik voorbij level 21 ben en prime mee kan spelen, hoewel het probleem daar ook nog te frequent voorkomt.
Jezus, mensen zouden al een service medal moeten krijgen voor gewoon tot rank 21 te spelen op een free account. Hoe heb je dat volgehouden? 8)7

Laatst met een paar vrienden gespeeld, ééntje was redelijk nieuw in CSGO en had dus nog geen Prime op zijn gratis account, natuurlijk is het na ronde 3 al overduidelijk dat er externe hulpmiddelen werden gebruikt :'(

Btw, waarom koop je niet gewoon het spel? Kan je dan niet meteen Prime opzetten? Het zou mij de 15 euro in ieder geval waard zijn...

Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.

• Devler
Tja, begonnen als een gratis accountje toen de danger zone update er was en langzaamaan wat aan verder gespeeld. Zodra je wat matchmaking speelt met de bonus xp geactiveerd valt het best te doen. Ik was level 14 toen operation Broken Fang is gestart.

Met de operation heb ik uiteindelijk de pass gekocht aangezien je per 5 missies een XP token krijgt (=1 level) en zo relatief eenvoudig level 21 getikt. Met de sterren heb ik cases gekocht die ik aan 0,66 cent heb verkocht om zo een "gratis" prime pass te halen.

Het was even pittig om de missies op sneltempo af te ronden maar alles bij elkaar heb ik er geen 2 dagen over gedaan. Ik heb langer moeten wachten tot de trade hold was verlopen van de kistjes :+

• kazzzdafke
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 11:46
Het is en blijft een heel goei spel, met ongelooflijk veel cheaters..

BMW S1000R sold! Hello SPEED RS :)

• Leviathius
Devler schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:10:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Waar kun je deze stats inzien? Ben ook wel benieuwd hoeveel cheaters ik naar de brandstapel heb gestuurd 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Devler
Ban Checker For Steam, een chrome plugin via de plug-in store.

• Bezemveger
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 20-09 17:48
Zijn er toevallig nog mensen die wekelijks csgo spelen? Na tijden in Verdanks te hebben vertoefd in CoD ben ik recentelijk met csgo begonnen omdat ik wat E sports kijk en het tactische element wel tof vind.

Inmiddels GN1 maar solo is het toch minder. Ene keer heb je een tof team die veel aan communicatie doet maar de andere keer is het echt drama en in het slechtste geval zit je echt met random idiots.

Kortom: ik ben op zoek naar mensen die gewoon af en toe een goed potje csgo willen spelen.

• Leviathius
Bezemveger schreef op woensdag 14 april 2021 @ 15:30:
Zijn er toevallig nog mensen die wekelijks csgo spelen? Na tijden in Verdanks te hebben vertoefd in CoD ben ik recentelijk met csgo begonnen omdat ik wat E sports kijk en het tactische element wel tof vind.

Inmiddels GN1 maar solo is het toch minder. Ene keer heb je een tof team die veel aan communicatie doet maar de andere keer is het echt drama en in het slechtste geval zit je echt met random idiots.

Kortom: ik ben op zoek naar mensen die gewoon af en toe een goed potje csgo willen spelen.
Speel regelmatig met vrienden. Zijn allemaal silver6 (geen idee wat de csgo naam is) en zitten op het randje van GN1.
Add me on steam:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Bezemveger
Leviathius schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 15:19:
[...]

Speel regelmatig met vrienden. Zijn allemaal silver6 (geen idee wat de csgo naam is) en zitten op het randje van GN1.
Add me on steam:
***members only***
Leuk, Ik voeg je vanavond wel even toe!

• Jaqenhghar
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 11:53

Jaqenhghar

Valar morghulis

[...]

Add me on steam:
***members only***
Ik heb je ook toegevoegd, mijn groepje zit ook rond dat niveau!

• Dutchone
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 24-09 10:56
Jaqenhghar schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 17:31:
[...]

Ik heb je ook toegevoegd, mijn groepje zit ook rond dat niveau!
Leuk Groepje!
[...]

Add me on steam:
***members only***
Ik heb je ook toegevoegd

Dat is het helaas, het ene potje strakke communicatie het ander potje krijsende russen.

[Voor 83% gewijzigd door Dutchone op 20-04-2021 20:09]

• Bezemveger
Geen idee hoe je die members only tag in een bericht plaatst :P, maar mochten andere mij willen toevoegen: bezemveger op steam

• Leviathius
Heb jullie invites geaccepteerd, laat maar weten als je een potje wilt doen :)

• Grim
Bezemveger schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:02:
Geen idee hoe je die members only tag in een bericht plaatst :P
Verwijder de @-tekens in mijn onderstaande voorbeeld
[@membersonly]plaats hier je tekst[@/membersonly] of de verkorte versie [@mo]tekst[@/mo]

[Voor 7% gewijzigd door Grim op 21-04-2021 09:00]

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[...]

Add me on steam:
***members only***
Ik heb je ook een invite gestuurd :) "Your Mom" op Steam/CSGO. Ik speel regelmatig met wat mensen hier op Tweakers samen en we zitten allemaal zo rond Silver Elite / GN1 (en eentje is zelfs recent GN2 geworden, de uitslover).

• Bezemveger
Poging twee om mijn steam naam te delen:

Members only:

• kazzzdafke
hmmm dat is niet echt moeilijk te raden e?? :D

• Bezemveger
kazzzdafke schreef op woensdag 21 april 2021 @ 11:51:
hmmm dat is niet echt moeilijk te raden e?? :D
Hahaha, klopt! maar dat geldt voor meerdere hier in op het forum ;)

• dannbla

Ik wil best een keer een potje doen, ik weet alleen niet of mijn rank te ver uit die van jou ligt (Is daar een maximum voor?)
Bezemveger schreef op woensdag 21 april 2021 @ 10:37:
Poging twee om mijn steam naam te delen:

***members only***
Je bent niet te vinden onder die naam, je kunt beter je friend code delen.

[Voor 14% gewijzigd door dannbla op 22-04-2021 09:27]

• Bezemveger
dannbla schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:24:
[...]

Ik wil best een keer een potje doen, ik weet alleen niet of mijn rank te ver uit die van jou ligt (Is daar een maximum voor?)

[...]

Je bent niet te vinden onder die naam, je kunt beter je friend code delen.
Poging 3 dan maar met friendcode. Overigens zou ik het wel tof vinden om een potje te spelen met een veel hogere rank. Tot nu toe gaan de potjes me best goed af op GN1, maar het ligt geheel aan jou in dit geval :)

Members only:

[Voor 18% gewijzigd door Bezemveger op 22-04-2021 09:32]

• dannbla
Bezemveger schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:31:
[...]

Poging 3 dan maar met friendcode

***members only***
Geadd. Onder je daadwerkelijke profielnaam ben je trouwens wel te vinden ;).

• markdm
  • Laatst online: 10:24
Met een volledig gevuld team, dus wanneer je met 5 man speelt, kan je met elke mogelijke rank samen spelen, theoretisch gezien zou dan zelfs silver 1 en global samen kunnen spelen. Echter uit mijn ervaring is de 'weging' van de hogere ranks wel een stuk zwaarder om het niveau van de tegenstanders te bepalen, en de wachttijd gaat dan ook omhoog. Dus als 4 silver elites met 1 global samen spelen zou je verwachten om tegen gold nova 3 tegenstanders te spelen aangezien dat de gemiddelde rank is. In de werkelijkheid zal je verwacht ik eerder tegen MG2 tegenstanders spelen.

Als je competitive wilt spelen met 4 man of minder dan zijn er well limitaties in hoe ver je rank uit elkaar kan zitten, volgens mij is het 5 ranks uit elkaar. Als iemand in het team silver elite is, dan is de hoogste rank waarmee je samen kan spelen MG1.

Zelf ben ik Global, dus dat maakt het wel moeilijk om met jullie een keer te spelen :P

steam: failsnail, Letterbox

• dannbla
markdm schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:47:
Met een volledig gevuld team, dus wanneer je met 5 man speelt, kan je met elke mogelijke rank samen spelen, theoretisch gezien zou dan zelfs silver 1 en global samen kunnen spelen. Echter uit mijn ervaring is de 'weging' van de hogere ranks wel een stuk zwaarder om het niveau van de tegenstanders te bepalen, en de wachttijd gaat dan ook omhoog. Dus als 4 silver elites met 1 global samen spelen zou je verwachten om tegen gold nova 3 tegenstanders te spelen aangezien dat de gemiddelde rank is. In de werkelijkheid zal je verwacht ik eerder tegen MG2 tegenstanders spelen.

Als je competitive wilt spelen met 4 man of minder dan zijn er well limitaties in hoe ver je rank uit elkaar kan zitten, volgens mij is het 5 ranks uit elkaar. Als iemand in het team silver elite is, dan is de hoogste rank waarmee je samen kan spelen MG1.

Zelf ben ik Global, dus dat maakt het wel moeilijk om met jullie een keer te spelen :P
Nooit geweten, speel dan ook vrij weinig MM. Ben zelf ook global maar heb altijd veel Face it gespeeld.

• Leviathius
Gisteravond een pot tegen een 5-stack waarbij echt vreemde dingen gebeurden.

'enemy yellow' (de bovenste speler in hun rijtje) was muted vanaf het begin en lvl 6... maar vervolgens schoot hij ons allemaal helemaal weg met alleen maar headshots met de desert eagle of ssg. Hij leek ook precies te weten waar we zaten, maar kan ook geluk zijn geweest.

Verder bleek dus achteraf dat het een 5-stack was met 2 GN4, 1 GN3 (die dus wss een smurf was), 1 S4 en 1 S1... Dus leek Valve het een goed idee om hun tegen ons te plaatsen. Volgens mij doet dit team expres met een silver 1 spelen om gemiddeld op Silv6/GN1 uit te komen om mensen te klooien... Ze hebben mooi onze avond verziekt |:(

Enemy Yellow had een headshot percentage van 86% 8)7

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11:51

mark-k

AKA markkNL

Leviathius schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:31:

'enemy yellow' (de bovenste speler in hun rijtje) was muted vanaf het begin en lvl 6... maar vervolgens schoot hij ons allemaal helemaal weg met alleen maar headshots met de desert eagle of ssg. Hij leek ook precies te weten waar we zaten, maar kan ook geluk zijn geweest.

Verder bleek dus achteraf dat het een 5-stack was met 2 GN4, 1 GN3 (die dus wss een smurf was), 1 S4 en 1 S1... Dus leek Valve het een goed idee om hun tegen ons te plaatsen. Volgens mij doet dit team expres met een silver 1 spelen om gemiddeld op Silv6/GN1 uit te komen om mensen te klooien... Ze hebben mooi onze avond verziekt |:(

[Afbeelding]

Ik zie geen namen mr gok dat nr1 van de enemy degenen is die je bedoelt? 38k en 86 procent headshots is wel sick op die ranks ja.

Ik heb laatst een vriend van me eindelijk zo ver gekregen om weer eens competitive te doen. Op nuke, paar domme fouten gemaakt (en naar de slechte info van mn teammates geluisterd 'he's outside', ik open de double doors, en bam dood), 16 14 verloren. Waar ik mee het meeste aan stoorde was dat het tegen silvers was terwijl ik gn2 ben :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grim
Zelfs pro's halen die percentages niet tot héééél zelden. Je mag er 99% zeker van zijn dat het een cheater is, zeker icm wat je zegt dat hij altijd leek te weten waar jullie waren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kreekje
Je ziet de naam 'Enemy Yellow' altijd als hij standaard gemute is. Dit komt omdat de speler geen reputatie heeft, hij zal al redelijk veel gereport zijn voor griefing etc.

38 kills met 86% HS, nie slecht. Ofwel smurft hij ofwel cheat hij. In dat eerste geval snap ik wel niet waarom je als Global op de silver ranks gaat smurfen en dan nog echt serieus je best doen op zoveel mogelijk te killen. Meestal als ik op mijn smurf account speel doe ik niet 100% mijn best, het draait dan meer om samen met mijn vrienden te spelen met een lagere rank. Op mijn main spelen zit er dan niet in want dan komen ze tegen hogere ranks uit en moeten hier dan het onderspit delven.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

[Afbeelding]

We hebben standaard (elke donderdagavond) minimaal één pot met cheaters, gisteren dus 3 potjes, waarvan eentje die niet eens zijn best deed het te verbergen (unscoped headshots door deuren heen enzo). Part of (CSGO) life. Key is elke ronde zijn acties te rapporteren, niet ééns per game. Ik krijg regelmatig melding dat er weer cheaters zijn geband dankzij mijn reports.

[Voor 5% gewijzigd door HTT-Thalan op 23-04-2021 11:01]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 10:24
Een van de belangrijkste dingen van tegen cheaters spelen is om nog steeds te proberen plezier te hebben in het spel. Elke keer als ik tegen een overduidelijke cheater speel geef ik er echt helemaal niks meer om als ik verlies, aangezien de tegenstanders de winst toch oneerlijk gepakt hebben. Dan is het geen echte winst, en daarom voelt het voor mij ook niet aan als een echt verlies. Echter, ik heb toch nog een soort gevoel van voldoening elke ronde dat ik tegen een cheater win. Misschien kunnen ze door vals te spelen wel de wedstrijd afpakken, maar zelfs met cheats zijn ze blijkbaar nog niet goed genoeg om alles te winnen! :9 Uiteindelijk ben ik dan nog steeds beter dan de cheater! Natuurlijk is het nog steeds kut om constant tegen cheaters te spelen, maar het potje hoeft niet meteen ook volledig vergooide tijd te zijn.

Zo speelde we laatst tegen een spinbotter, en normaal zou je dan 16-0 verliezen of surrenderen. Echter gingen we allemaal meme stats doen, zoals met 5 awps op elkaars hoofd staan om precies hetzelfde hoekje te houden, en de uiteindelijke score was 16-5 geworden. Nog nooit zo veel voldoening gehad per gewonnen ronde, het voelde echt als een goede prestatie aan om een ronde te winnen tegen zo'n onmogelijke tegenstander! Daarnaast was het echt een kei gezellig potje om allemaal rare tactics te bedenken tegen zo'n spinbotter! :+

[Voor 4% gewijzigd door markdm op 23-04-2021 11:26]

steam: failsnail, Letterbox

• Leviathius
HTT-Thalan schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:01:
[...]

We hebben standaard (elke donderdagavond) minimaal één pot met cheaters, gisteren dus 3 potjes, waarvan eentje die niet eens zijn best deed het te verbergen (unscoped headshots door deuren heen enzo). Part of (CSGO) life. Key is elke ronde zijn acties te rapporteren, niet ééns per game. Ik krijg regelmatig melding dat er weer cheaters zijn geband dankzij mijn reports.
Dat is een goede tip van iedere ronde dat het 'duidelijk' is reporten ipv 1x. Ik deed nu telkens 1x reporten en dan was dat gedaan dacht ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Leviathius schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:42:
[...]

Dat is een goede tip van iedere ronde dat het 'duidelijk' is reporten ipv 1x. Ik deed nu telkens 1x reporten en dan was dat gedaan dacht ik.
De overwatch vrijwilligers krijgen een geanonimiseerd stuk video voorgeschoteld gebaseerd op markers, en die markers staan 'om' de momenten waarop acties gereport zijn. Iemand uit ons team is ook een overwatch vrijwilliger en ziet dit soort shit regelmatig voorbij komen.

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

markdm schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 11:24:
Een van de belangrijkste dingen van tegen cheaters spelen is om nog steeds te proberen plezier te hebben in het spel. Elke keer als ik tegen een overduidelijke cheater speel geef ik er echt helemaal niks meer om als ik verlies, aangezien de tegenstanders de winst toch oneerlijk gepakt hebben. Dan is het geen echte winst, en daarom voelt het voor mij ook niet aan als een echt verlies. Echter, ik heb toch nog een soort gevoel van voldoening elke ronde dat ik tegen een cheater win. Misschien kunnen ze door vals te spelen wel de wedstrijd afpakken, maar zelfs met cheats zijn ze blijkbaar nog niet goed genoeg om alles te winnen! :9 Uiteindelijk ben ik dan nog steeds beter dan de cheater! Natuurlijk is het nog steeds kut om constant tegen cheaters te spelen, maar het potje hoeft niet meteen ook volledig vergooide tijd te zijn.

Zo speelde we laatst tegen een spinbotter, en normaal zou je dan 16-0 verliezen of surrenderen. Echter gingen we allemaal meme stats doen, zoals met 5 awps op elkaars hoofd staan om precies hetzelfde hoekje te houden, en de uiteindelijke score was 16-5 geworden. Nog nooit zo veel voldoening gehad per gewonnen ronde, het voelde echt als een goede prestatie aan om een ronde te winnen tegen zo'n onmogelijke tegenstander! Daarnaast was het echt een kei gezellig potje om allemaal rare tactics te bedenken tegen zo'n spinbotter! :+
En daar is een puntje voor shotguns te maken. Ik heb nog steeds vreselijke lol met mijn mag7 (stattrak skin en custom name tag ondertussen) en heb er al meer dan 1200 kills op staan. Wall hacker kan zien dat ik eraan kom maar niet wat ik bij heb en een shotgun to the face wint het toch nog best vaak van een rifle. Erg leuk om te doen.

• Bezemveger
Ik weet niet of er veel pro CSGO wordt gekeken, maar zojuist bevestigd dat Dev1ce van Astralis naar NIP gaat.. :o

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Bezemveger schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 12:31:
Ik weet niet of er veel pro CSGO wordt gekeken, maar zojuist bevestigd dat Dev1ce van Astralis naar NIP gaat.. :o
Die had ik niet aan zien komen nee. Het was wel al duidelijk dat Astralis zou veranderen, al tijden geruchten over Xyp, Glaive die n kind verwacht, en Simple die zei zeer verrast te zijn over de lineup waar ze tegen geoefend hadden. Ben benieuwd wie ze gaan halen, Bubzjki is het toch ook niet echt.

• kazzzdafke
@Sent0r is een held in van die dingen...

• Kreekje
mark-k schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:49:
[...]

Die had ik niet aan zien komen nee. Het was wel al duidelijk dat Astralis zou veranderen, al tijden geruchten over Xyp, Glaive die n kind verwacht, en Simple die zei zeer verrast te zijn over de lineup waar ze tegen geoefend hadden. Ben benieuwd wie ze gaan halen, Bubzjki is het toch ook niet echt.
Ik hoop dat ze es3tag terughalen. Is goeie vrienden met Dupreeh dus zou wel eens kunnen.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Kreekje schreef op zondag 25 april 2021 @ 09:08:
[...]

Ik hoop dat ze es3tag terughalen. Is goeie vrienden met Dupreeh dus zou wel eens kunnen.
Die was niet al te lang geleden vrij duur verkocht dacht ik. Sowieso hebben ze dan nog steeds geen AWPer.
mark-k schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 09:49:
[...]

Zo duidelijk vond ik dat niet hoor, ja ze hadden even een korte slump maar ze waren nog altijd de beste van de wereld. Zijn ook wel meer pro’s met kinderen inmiddels.
Kreekje schreef op zondag 25 april 2021 @ 09:08:
[...]

Het zijn professionals he, ‘goede vrienden’ is dan niet genoeg.

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Scrtz schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:09:
[...]

Zo duidelijk vond ik dat niet hoor, ja ze hadden even een korte slump maar ze waren nog altijd de beste van de wereld. Zijn ook wel meer pro’s met kinderen inmiddels.

[...]

Het zijn professionals he, ‘goede vrienden’ is dan niet genoeg.
Genoeg pros met kinderen ja, maar in Scandinavië heb je als je n kind krijgt n jaar ofzo ouderschapsverlof? Als je toch al geld zat hebt verwacht ik dat iemand sowieso pauze neemt om die tijd met z'n gezin door te brengen.

Overigens is Gambit momenteel 1e vd wereld.

Acties:
  • +1Henk 'm!
mark-k schreef op zondag 25 april 2021 @ 10:32:
[...]

Genoeg pros met kinderen ja, maar in Scandinavië heb je als je n kind krijgt n jaar ofzo ouderschapsverlof? Als je toch al geld zat hebt verwacht ik dat iemand sowieso pauze neemt om die tijd met z'n gezin door te brengen.

Overigens is Gambit momenteel 1e vd wereld.
Ja gambit is nu eerste maar online era en Astralis is met ups en downs al 5 jaar toch wel de nr1. Dat bedoelde ik vooral. Dat een ander team door een paar events even nr1 aantikt vind ik niet zo heel spannend, zeker nu alles online is niet.

Hopelijk snel weer lans.

• Jorissie87
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 25-09 13:54

Jorissie87

No diggity

De reden voor dev1ce zijn vertrek zou zijn dat hij inmiddels in Zweden woont en de taal spreekt. De reistijd werd te lang. Daarnaast is Dev1ce door veel mensen benoemd tot beste speler alle tijden (mister consistancy) maar met als kanttekening dat hij dat ook wel te danken heeft omdat hij in het beste team aller tijden speelt. Dit is voor hem een kans om te bewijzen dat hij het met een andere line-up ook kan. Dat gezegd hebbende weet je natuurlijk nooit wat er op de achtergrond speelt. Kudo's voor de persoon bij NiP die deze deal rond heeft kunnen krijgen.

Het contract van Dev1ce liep t/m december dit jaar maar als je als NiP een serieuze kandidaat wil zijn voor de komende major moet je nu al schakelen. Geruchten gaan dat het contract voor 1+ miljoen dollar is afgekocht alhoewel er geen cijfers bekend gemaakt zijn.

Desondanks gaat dit voor Astralis een drama worden. Welke speler je ook kiest als vervanger, je gaat er altijd op achteruit. Daar komt bij dat Astralis in game Deens praat. Dat betekend dat ze op zoek moeten naar een vervangende Deens sprekende speler of dat ze hun hele comms om moeten gooien naar Engels.

Als je skillwise gaat kijken naar gelijkwaardige AWPers heb je eigenlijk alleen Zywoo en S1mple maar alleen al vanwege taal gaat dat niet werken.

Als je gaat kijken naar Deens awpers zijn er een aantal opties; JUGi (geen team), stavn (Heroic), acoR (Mousesports), Cadian (Heroic), MSL (teamloos), farlig (FunPlus Phoenix). MSL en Cadian zijn daarnaast ook nog een IGL (mocht Gla1ve nu ook vertrekken). Het kan natuurlijk ook dat Dupreeh de rol van AWPer overneemt en dat er een andere (Deense) Speler zoals es3tag in het team komt.

Het kan natuurlijk ook dat er nog meer in het team gaat verschuiven nu de deur eenmaal open is. Zoals eerder gezegd verwacht Gla1ve een baby en wie weet welke teams nu de overige laatste 4 Astralis spelers benaderen met interessante deals.

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• Kreekje
Device spreekt Zweeds omdat zijn vriendin een Zweedse is. Samen wonen ze dan ook nog in Zweden.
Op zich geen rare transfer maar geen idee of hij het kan maken met dat team.

Het is zeker een domper voor Astralis maar ik denk wel dat ze zich wel kunnen redden. Top 3 zal het misschien niet zijn maar ze gaan altijd voor de lange plays in plaats van de snelle wins. Dus ze zullen binnen een paar maanden wel terug iets of wat presteren.
Ik hoop oprecht dat ze es3tag halen. Denk dat deze nog vrij goedkoop gaan zijn aangezien cloud9 geen CSGO team meer heeft. Bubzjki ben ik eigenlijk geen fan van... Dupreeh zal wel de awp role op zich nemen en dan zien we wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Jorissie87 schreef op zondag 25 april 2021 @ 14:57:
De reden voor dev1ce zijn vertrek zou zijn dat hij inmiddels in Zweden woont en de taal spreekt. De reistijd werd te lang. Daarnaast is Dev1ce door veel mensen benoemd tot beste speler alle tijden (mister consistancy) maar met als kanttekening dat hij dat ook wel te danken heeft omdat hij in het beste team aller tijden speelt. Dit is voor hem een kans om te bewijzen dat hij het met een andere line-up ook kan. Dat gezegd hebbende weet je natuurlijk nooit wat er op de achtergrond speelt. Kudo's voor de persoon bij NiP die deze deal rond heeft kunnen krijgen.

Het contract van Dev1ce liep t/m december dit jaar maar als je als NiP een serieuze kandidaat wil zijn voor de komende major moet je nu al schakelen. Geruchten gaan dat het contract voor 1+ miljoen dollar is afgekocht alhoewel er geen cijfers bekend gemaakt zijn.

Desondanks gaat dit voor Astralis een drama worden. Welke speler je ook kiest als vervanger, je gaat er altijd op achteruit. Daar komt bij dat Astralis in game Deens praat. Dat betekend dat ze op zoek moeten naar een vervangende Deens sprekende speler of dat ze hun hele comms om moeten gooien naar Engels.

Als je skillwise gaat kijken naar gelijkwaardige AWPers heb je eigenlijk alleen Zywoo en S1mple maar alleen al vanwege taal gaat dat niet werken.

Als je gaat kijken naar Deens awpers zijn er een aantal opties; JUGi (geen team), stavn (Heroic), acoR (Mousesports), Cadian (Heroic), MSL (teamloos), farlig (FunPlus Phoenix). MSL en Cadian zijn daarnaast ook nog een IGL (mocht Gla1ve nu ook vertrekken). Het kan natuurlijk ook dat Dupreeh de rol van AWPer overneemt en dat er een andere (Deense) Speler zoals es3tag in het team komt.

Het kan natuurlijk ook dat er nog meer in het team gaat verschuiven nu de deur eenmaal open is. Zoals eerder gezegd verwacht Gla1ve een baby en wie weet welke teams nu de overige laatste 4 Astralis spelers benaderen met interessante deals.
Ik spreek een woordje Zweeds. Zal ik ze maar een mailtje sturen dan?

• Devler
Als je alle callouts in het zweeds leert maak je kans O-)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Devler schreef op maandag 26 april 2021 @ 08:40:
Als je alle callouts in het zweeds leert maak je kans O-)
HELVETE! FAN! JÄVLAR RÖVHÅL! DIN JÄVLA IDIOT!

(hell, fuck, fucking asshole, you fucking idiot)

Kom ik een heel eind, als de potje met Russen op Dust2 enige indicatie zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sidney013
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 25-09 21:14
Ik wil ook wel weer eens een potje meedoen met iemand.
Vroeger altijd veeeeel cs1.6 gespeeld..

Na heel wat jaartjes ouder, wil ik weer eens een warretje doen.

Voeg me toe: 6660557

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coun7less
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 13-09 12:39
Gister een rare drop gekregen, csgo wapenkist 2. Mijn 2e in 3 jaar tijd. Toen ik net begon met csgo in 2018 was een van m'n eerste drops de wapenkist 1. Ik verbaasde me toen echt dat die zoveel waard was. :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Momentumlol
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 28-08 19:53

Momentumlol

Car Fanatic

Dag mensies!

Geen idee waarom dit topic me nooit is opgevallen, maar wel leuk!
Misschien dat het al wel ergens genoemd is; maar is er ook iets van een tweakers clan?

Ik speel al zo'n jaar of 10 CS, eerder ook wel zo nu en dan competitive... maar sinds de community servers amper gebruikt worden op CS:GO, en mijn vrienden het inmiddels voor gezien houden of allemaal aan de CoD Warzone zitten, zoek ik een teampje waar ik af en toe een leuk potje mee kan spelen.

Mijn competitive rank is hidden, maar volgens mij was het iets van Master Guardian I/II/Elite

Iemand nog plek? Zou leuk zijn!

Ohja; Steam Community naam is is gelijk aan tweakers-naam :) Berichtje hier mag natuurlijk ook!

[Voor 7% gewijzigd door Momentumlol op 01-05-2021 22:43]

-- Ryzen Powered -- RX 5700XT -- Car Fanatic -- Football shirt collector --

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sidney013
  • Registratie: januari 2021
  • Laatst online: 25-09 21:14
coun7less schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 19:39:
Gister een rare drop gekregen, csgo wapenkist 2. Mijn 2e in 3 jaar tijd. Toen ik net begon met csgo in 2018 was een van m'n eerste drops de wapenkist 1. Ik verbaasde me toen echt dat die zoveel waard was. :*)
Ik heb ook zo'n kist ( danger zone kist), maar kan de kist niet openen.
Staat: kist mag niet in jouw land worden geopend?

Oftewel heb er geen ruk aan?
Momentumlol schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 22:41:
Dag mensies!

Misschien dat het al wel ergens genoemd is; maar is er ook iets van een tweakers clan?

Ik speel al zo'n jaar of 10 CS, eerder ook wel zo nu en dan competitive... maar sinds de community servers amper gebruikt worden op CS:GO, en mijn vrienden het inmiddels voor gezien houden of allemaal aan de CoD Warzone zitten, zoek ik een teampje waar ik af en toe een leuk potje mee kan spelen.

Mijn competitive rank is hidden, maar volgens mij was het iets van Master Guardian I/II/Elite

Ohja; Steam Community naam is is gelijk aan tweakers-naam :) Berichtje hier mag natuurlijk ook!
Toegevoegd

[Voor 46% gewijzigd door sidney013 op 02-05-2021 11:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

accepted!

[Voor 67% gewijzigd door Momentumlol op 02-05-2021 12:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• coun7less
sidney013 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 11:46:
[...]

Ik heb ook zo'n kist ( danger zone kist), maar kan de kist niet openen.
Staat: kist mag niet in jouw land worden geopend?

Oftewel heb er geen ruk aan?

[...]
Klopt, openen van cases is verboden in Nederland en België.
Je kan ze wel verkopen op de steam community market.

De danger zone case zit nog in de active drop pool. Dus je zal nog lang moeten wachten om daar wat meer aan te verdienen dan een paar cent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martin0
coun7less schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:10:
[...]

Klopt, openen van cases is verboden in Nederland en België.
Je kan ze wel verkopen op de steam community market.

De danger zone case zit nog in de active drop pool. Dus je zal nog lang moeten wachten om daar wat meer aan te verdienen dan een paar cent.
Enige manier hier om heen is een VPN naar een land waar het wel mag.
Maar vaak is wat je er uit krijgt het niet waard, een key kost meestal 2,50 en gemiddeld levert een drop je misschien 1 euro op.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Martin0 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:12:
[...]

Enige manier hier om heen is een VPN naar een land waar het wel mag.
Maar vaak is wat je er uit krijgt het niet waard, een key kost meestal 2,50 en gemiddeld levert een drop je misschien 1 euro op.
Ik meen wel eens gelezen te hebben dat een VPN ook niet helpt omdat Steam kijkt naar het oorspronkelijke land van inschrijving maar weet ik niet 100% zeker.

Cases openen is gewoon een verkapte manier van gokken, het kan je duizenden euro's opleveren met 1 juiste skin krijgen of 1 cent als je veel pech hebt. De percentages liggen iig heel erg laag qua goede drops,genoeg youtube filmpjes van te vinden. Zipel is een goed voorbeeld met goede beargumentaties en berekeningen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

https://convars.com/case/pl
Dit is een case unboxing simulator die ook de prijzen van zowel het openen (case+key) laat zien als de skin die er vervolgens in zit (waarde op de market afhankelijk van float). Dan krijg je een beetje een indruk van wat de opbrengsten zijn bij het openen.
Kistjes verkopen levert op de lange termijn meer op dan ze open te maken.

Edit: Zat net even te spelen met die simulator. Open ik wat bravo cases en had na 5 cases een Fire Serpent FT te pakken (710$). 8) Zo zie je maar, je kan altijd net geluk hebben

[Voor 19% gewijzigd door Jorissie87 op 03-05-2021 13:02]

AMD Ryzen 9 5900X | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X570 Aorus Elite | 32GB@3600Mhz | NH-D15 | 970 EVO 1TB | MX500 1TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: SS 6GV2 | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaqenhghar

Jaqenhghar

Valar morghulis

Jorissie87 schreef op maandag 3 mei 2021 @ 12:58:
https://convars.com/case/pl
Dit is een case unboxing simulator die ook de prijzen van zowel het openen (case+key) laat zien als de skin die er vervolgens in zit (waarde op de market afhankelijk van float). Dan krijg je een beetje een indruk van wat de opbrengsten zijn bij het openen.
Kistjes verkopen levert op de lange termijn meer op dan ze open te maken.

Edit: Zat net even te spelen met die simulator. Open ik wat bravo cases en had na 5 cases een Fire Serpent FT te pakken (710$). 8) Zo zie je maar, je kan altijd net geluk hebben
Die simulatie gaat echt nergens over, trek alleen maar blauw of paars.

Ondertussen had ik tijdens de operation in game letterlijk 5 keer een trash nova achter elkaar. :+

Oh dat is sneaky, in de betaalde cases zitten dus veel "duurdere" items, pffffffffffffff

[Voor 5% gewijzigd door Jaqenhghar op 03-05-2021 14:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Leviathius
coun7less schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 19:39:
Altijd leuk ja! Ik had een maandje terug een case die 20€ waard was! Mooi een gratis spel mee kunnen scoren op Steam (Hades) :) En een welkome afwisseling op de cases van 5 cent :+

Edit: was een Weapon Case 1 blijkbaar, even opgezocht. Is zelfs nu nog meer waard geworden 8)7

[Voor 8% gewijzigd door Leviathius op 03-05-2021 14:56]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jaqenhghar

Jaqenhghar

Valar morghulis

Leviathius schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:50:
[...]

Altijd leuk ja! Ik had een maandje terug een case die 20€ waard was! Mooi een gratis spel mee kunnen scoren op Steam (Hades) :) En een welkome afwisseling op de cases van 5 cent :+
Correctie: 3 cent, want Gabentax :+

• Bezemveger
Momentumlol schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 22:41:
Dag mensies!

Ik voeg je vanavond even toe. Ik ben zelf GN2 dus je moet zelf kijken of je uberhaupt zin hebt om samen te spelen ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Jaqenhghar schreef op maandag 3 mei 2021 @ 14:46:
[...]

Die simulatie gaat echt nergens over, trek alleen maar blauw of paars.

Ondertussen had ik tijdens de operation in game letterlijk 5 keer een trash nova achter elkaar. :+

Oh dat is sneaky, in de betaalde cases zitten dus veel "duurdere" items, pffffffffffffff
De operation (en andere) collections zijn geen cases maar collections (vandaar de naam :P ), en daar beginnen de skin levels vanaf Gray, waar cases bij Blue beginnen. Er zit ongeveer n factor 10 tussen elk level per case/collection, dus de kansen op een fatsoenlijke skin in een collection zijn 10x zo laag als bij een case.

Ik heb bijna alleen maar cases gekocht in de operation, je kon er 50 kopen van de stars en met 21 had je de pass er al uit (zelfs na steam tax). Ik heb er uiteindelijk 40 gekocht, 20 meteen verkocht om de pass er ongeveer uit te hebben en nu nog 20 laten staan tot wanneer die in prijs gaat stijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Devler
Ik heb dezelfde "tactiek" gehanteerd om mijn 2de account in prime te krijgen. Door het uitvoeren van meer dan de benodigde missies kreeg je per x-aantal een xp token. Zo ben je relatief snel naar lvl 21 en kan je prime activeren.
Ik beschouw het als het opladen van je account met steamtegoed waar je cs go prime bij kreeg. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Momentumlol

Momentumlol

Car Fanatic

Bezemveger schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:15:
[...]

Ik voeg je vanavond even toe. Ik ben zelf GN2 dus je moet zelf kijken of je uberhaupt zin hebt om samen te spelen ;)
Top! En is prima hoor, rank maakt me niet zo veel uit. Gaat me om het teamplay en fun 👍🏻

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Leviathius
Korte update, ik ben ondertussen GN3 geworden! *O*

Merk wel dat het ook daar super wisselvallig is met welke teammates je speelt... De ene keer super communicatief en schieten een blik cola nog om van 1km afstand. En dan gisteren 3 russen volgens mij die niets zeiden en als een silver2 de bomb sites op renden om vervolgens dood te gaan 8)7

Mijn vrienden en ik zijn nu op het punt aangekomen dat we smokes en mollies gaan leren :+

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Gisteren uit verveling van overwatches gedaan. 15 stuks totaal waarvan 14 overduidelijke spinbotters (en 1 clean). Je zou zeggen dat Valve spinbotters met behulp van AI er zelf wel uit moet kunnen filteren en automatisch kan bannen. Overwatch is nu niet interessant omdat het altijd zo obvious is. De leukste cases zijn mensen die cheaten en het proberen te verbergen. Ik zag overigens ook dat er net een grote banwave is geweest. Een aantal obvious cheaters waar ik onlangs tegen gespeeld heb zijn allen eergisteren gebanned. Tegelijk met de update waarin "automatisch prime na x aantal XP" is teruggedraaid.

Ik had net met overwatch ook iets toevalligs. Ik specte iemand in wingman die zelf niet cheatte maar zijn teammate wel. Doe ik de volgende overwatch case, krijg ik die teammate ter beoordeling :P

• kazzzdafke
Jorissie87 schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 10:59:

Ik had net met overwatch ook iets toevalligs. Ik specte iemand in wingman die zelf niet cheatte maar zijn teammate wel. Doe ik de volgende overwatch case, krijg ik die teammate ter beoordeling :P
Ik dacht dat je je eigen matches nooit als OW krijgt..

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

kazzzdafke schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 12:02:
[...]

Ik dacht dat je je eigen matches nooit als OW krijgt..
Dat was ook niet het geval. Ik had eerst een overwatchcase op Speler 1 (die niet cheatte), vervolgens kreeg ik een overwatchcase van de tweede speler die wel cheatte. Het was niet mijn eigen game.

• Leviathius
Wat is nou een beetje de leidraad voor wanneer je overwatch mag doen in CSGO? Aantal matches gespeeld, rank? Of gewoon een algemeen profiel hebben dat niet vaak gereport wordt ofzo?

Wil graag bijdragen en cheaters bannen, maar mag dat nog niet van Valve :p

• Martin0
Leviathius schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 13:31:
Wat is nou een beetje de leidraad voor wanneer je overwatch mag doen in CSGO? Aantal matches gespeeld, rank? Of gewoon een algemeen profiel hebben dat niet vaak gereport wordt ofzo?

Bepaalde rank geloof ik

• JEROENrgfgf
  • Laatst online: 25-09 14:58

Volgens mij werd er vroeger wel eens gezegd dat je minstens Gold Nova en 150 wins moest hebben op je account. Zelf kreeg ik ook rond dat aantal overwatch, maar dat is al wel een aantal jaar geleden. Op de site van Valve staat dat ze de volgende dingen meenemen:
  • Competitive wins
  • Account age
  • Hours played
  • Skill group
  • Low report count
Ook gaat het gerucht dat je nooit cases krijgt onder boven je eigen rank, dit moet er voor zorgen dat hoog gerankte spelers niet ten onrechte worden geband, al kun je jezelf afvragen hoe vaak een dergelijk scenario voorkomt.

• Leviathius
JEROENrgfgf schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:32:
[...]

Volgens mij werd er vroeger wel eens gezegd dat je minstens Gold Nova en 150 wins moest hebben op je account. Zelf kreeg ik ook rond dat aantal overwatch, maar dat is al wel een aantal jaar geleden. Op de site van Valve staat dat ze de volgende dingen meenemen:
  • Competitive wins
  • Account age
  • Hours played
  • Skill group
  • Low report count
Ook gaat het gerucht dat je nooit cases krijgt onder je eigen rank, dit moet er voor zorgen dat hoog gerankte spelers niet ten onrechte worden geband, al kun je jezelf afvragen hoe vaak een dergelijk scenario voorkomt.
Ah kijk, thanks. Ik zit nog niet op de 150 wins, maar kom wel steeds dichterbij. Zit nu op 132 wins in comp.

Ik denk wel dat je in je laatste alinea bedoeld dat je nooit cases krijgt boven je eigen rank. Dus niet dat je als GN4 een MGE moet oordelen, maar wel GN3 kan krijgen.

• JEROENrgfgf
  • Laatst online: 25-09 14:58
Leviathius schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:37:
[...]

Ah kijk, thanks. Ik zit nog niet op de 150 wins, maar kom wel steeds dichterbij. Zit nu op 132 wins in comp.

Ik denk wel dat je in je laatste alinea bedoeld dat je nooit cases krijgt boven je eigen rank. Dus niet dat je als GN4 een MGE moet oordelen, maar wel GN3 kan krijgen.
Dat bedoelde ik inderdaad :p Maar pin me niet vast op die 150 wins, wellicht dat ze dingen hebben veranderd door de jaren heen.

• coun7less
JEROENrgfgf schreef op donderdag 10 juni 2021 @ 15:57:
[...]

Dat bedoelde ik inderdaad :p Maar pin me niet vast op die 150 wins, wellicht dat ze dingen hebben veranderd door de jaren heen.
140 wins is het tegenwoordig.

• Hadespuiter
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 10-09 10:07
Total noob hier en wat opmerkingen: ik heb CSGO even een poosje zitten vergelijken met het oudere CS Source, en wat mij opvalt is dat ik de belichting in Source mooier vind. Ik zie daar HDR achtige belichting (o.a. het coole effect dat als je van binnen naar buiten loopt dat je dan het zonlicht ziet veranderen enzo). CSGO heeft dat niet. Of kun je dat ergens aanpassen?

Tweede punt is dat de bots in Source véééél beter zijn. Lijkt wel dat zelfs op easy de bots beter zijn dan standje expert in CSGO.

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Leviathius schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 09:01:
Korte update, ik ben ondertussen GN3 geworden! *O*

Merk wel dat het ook daar super wisselvallig is met welke teammates je speelt... De ene keer super communicatief en schieten een blik cola nog om van 1km afstand. En dan gisteren 3 russen volgens mij die niets zeiden en als een silver2 de bomb sites op renden om vervolgens dood te gaan 8)7

Mijn vrienden en ik zijn nu op het punt aangekomen dat we smokes en mollies gaan leren :+
Ik heb net 2 competitive matches gespeeld met 2 uitersten daarin. En dan de stille variant met 5 randoms tegen een clan :X

Mja in je uppie heb je niet zoveel keus, m’n vrienden spelen liever geen comp terwijl ik t wel leuk vind, maar nog steeds voor de fun en niet diehard :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• Bezemveger
Oogje schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 23:11:
[...]

Ik heb net 2 competitive matches gespeeld met 2 uitersten daarin. En dan de stille variant met 5 randoms tegen een clan :X

Mja in je uppie heb je niet zoveel keus, m’n vrienden spelen liever geen comp terwijl ik t wel leuk vind, maar nog steeds voor de fun en niet diehard :+
Tja, ik ben inmiddels GN master en daar heb je ook zeer vreemde potjes/spelers. Vandaag tot twee keer gehad dat iemand weigerde mee te spelen omdat hij per se B wilde verdedigen op Inferno. Hij ging dus letterlijk wachten in CT en deed alsof hij AFK was. Verder zijn de spelers op op dit niveau echt bizar toxic tegen hun eigen team.. Helemaal als ze na twee ronden bovenaan staan qua kills (om vervolgens aan het einde van de pot op nr 3/4 te staan.

Maar mocht je zin hebben om een keer samen te spelen kan je me toevoegen via m’n friendcode.

60108834

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorissie87

Jorissie87

No diggity

Bezemveger schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 23:00:
[...]

Tja, ik ben inmiddels GN master en daar heb je ook zeer vreemde potjes/spelers. Vandaag tot twee keer gehad dat iemand weigerde mee te spelen omdat hij per se B wilde verdedigen op Inferno. Hij ging dus letterlijk wachten in CT en deed alsof hij AFK was. Verder zijn de spelers op op dit niveau echt bizar toxic tegen hun eigen team.. Helemaal als ze na twee ronden bovenaan staan qua kills (om vervolgens aan het einde van de pot op nr 3/4 te staan.

Maar mocht je zin hebben om een keer samen te spelen kan je me toevoegen via m’n friendcode.

60108834
Toxic spelers kun je op iedere rank tegenkomen. Wel is mijn ervaring dat het tot DMG/LE het ergste is omdat mensen tot die rank relatief makkelijk zonder teamplay kunnen komen. Vanaf LEM moeten mensen in ieder geval meer samenwerken om die rank te behouden. Aan de andere kant kun je dan wel weer bij try-hards in het team komen die gaan flamen op mensen die hun dag niet hebben. Het beste wat je kunt doen is zorgen dat jij je niet verlaagd tot dat niveau in de hoop een positieve trustfactor te krijgen. Je zal dan in de toekomst ook met teammates gequeued worden met gelijke trustfactor. En de allerbeste tip blijft; Ga gewoon met een team van 5 queuen. Voeg iedere fijne teammate toe in je vriendenlijst en zorg dat je een groepje hebt waar je fijn mee kan spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Bezemveger schreef op donderdag 1 juli 2021 @ 23:00:
[...]

60108834
(y)
Ik zal eerst mn 10 potjes eens afmaken om te kijken wat mn rank überhaupt gaat zijn :P

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

• AzzKickah
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 25-09 20:40

AzzKickah

06-CENSORED

Je zult er ondertussen al wel achter zijn maar je krijgt Overwatch vanaf Gold Nova :)

Ik schommel al een tijd van GN3 naar GN4 en weer terug. Ik merk toch als ik GN4 heb en met hoger gerankte spelers in een game kom, ze toch vaak gewoon te snel zijn voor me. Ik zie net een elleboog de hoek om komen en ik ben met 1 kogel weg.

Ik zal wel te oud worden (lees: zijn ;w ) :P

• Leviathius
AzzKickah schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 04:37:
[...]

Je zult er ondertussen al wel achter zijn maar je krijgt Overwatch vanaf Gold Nova :)

Ik schommel al een tijd van GN3 naar GN4 en weer terug. Ik merk toch als ik GN4 heb en met hoger gerankte spelers in een game kom, ze toch vaak gewoon te snel zijn voor me. Ik zie net een elleboog de hoek om komen en ik ben met 1 kogel weg.

Ik zal wel te oud worden (lees: zijn ;w ) :P
Yess, heb het dus goed in de gaten gehouden en zodra ik 150 wins had (en GN2/3 was) kreeg ik Overwatch cases te zien :).

Hier ook de situatie dat we in GN3 blijven hangen. Je merkt gewoon wanneer je tegen een GN4 of AK speelt, die knallen je zo snel om ver dat het wel hackers lijken..

Pagina: 1 ... 64 65 66 Laatste

Let op:
Dit is het centrale topic voor CS:GO, bedoeld om de game zelf te bespreken, nieuws, updates/patches, tactieken etc.
Het is niet de bedoeling om hier onderling af te spreken om samen te gamen omdat dat het topic te veel vervuilt. Zie de topicstart voor manieren om elkaar te vinden en te voicechatten.
- Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
- Voor vragen rondom randapparatuur zoals mouse-sensitivity/DPI en gebruikte monitors (60-144Hz) -> openingspost
- MM-serverpicker om in Matchmaking de servers buiten EU-West te blokkeren en minder snel met Russisch-sprekende mensen gematched te worden.

Als je opmerkingen hebt over dit topic of over reacties van anderen, plaats een topicreport of stuur een PM naar een mod. Het is niet de bedoeling om dat in het topic zelf te bespreken of elkaar aan te vallen.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee