HTT-Thalan schreef op woensdag 12 januari 2022 @ 20:14:
Net een paar potjes War Games gedaan, wil nu casual connecten maar zodra er een match gevonden is en de game gaat laden krijg ik een 'failed to connect to server' error en gaat hij terug naar het menu.
Google stelt de gewoonlijke dingen voor (firewall, broken game files etc etc) maar het begon/gebeurde letterlijke tussen twee matches in. Heeft iemand anders dit toevallig ook?
Ik ben vorige maand weer begonnen met spelen, tot nu toe eigenlijk vrijwel geen enkele performance/bug/crash problemen met de game.
Maar wat jij aangeeft, daar heb ik ook één keertje last van gehad. Ik weet niet precies wat de reden is, maar bij mij kon ik na een aantal keer proberen gewoon weer een potje in. Wellicht dat het te maken heeft met potjes die al klaar zijn en van server/map veranderen waardoor je niet kunt joinen als nieuwe speler.
Ik moet wel zeggen dat het in de non-prime MM stikt van de trolls en de cheaters, dat was toen ik vroeger speelde een stuk anders. Ik heb gelukkig prime, maar af en toe heb ik zin in een relaxed potje competitive. Maar daar is nu dus ook niks meer aan. Echter is prime ook niet alles, ik wordt namelijk verbazingwekkend vaak gematched met een 4 stack als teammates die dan vaak de neiging krijgen om toxic te zijn of je te kicken omdat je de enige solo speler bent.
Ik zie dat het officieel niet mag, maar aangezien dit topic en de Discord die gelinked is beide vrij dood zijn, als er mensen zijn die samen af en toe een potje competitive willen doen, voeg me gerust toe op Steam. Gebruikersnaam is hetzelfde als op Tweakers