Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Vandread
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23-06 19:46
Mijn uren cs zijn ontelbaar... maar in CSGO 28 uur ofzo... en dat is alweer even geleden.
Ik heb een 60hz 1920*1200 scherm, is er nog een goede standaard config om te gebruiken oid?
Was altijd meer een redelijk lage sens speler....

Moet wel zeggen dat ik al die meuk eromheen beetje iri vind.... gewoon knallen ^^

• plientje
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 21-06 16:04
quote:
0stone0 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:44:
[...]

[...]

Ik zag gister dat Operation bloodhound maar €2,79 kosten. Dan ben je zo lvl 3!
(Hoop dat het nog zo is ;) )
Dit blijft volgens mij zo tot het einde van de pas, die volgens mij op 30 september verloopt.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

Wtf? Kan je tegenwoordig een "like" uitdelen op tweakers?!?!!?!?!?!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

quote:
Bij elke posts rechts?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

quote:
Weer een functie die er niet is op mobieltjes....

Steam: Ryada.

• macciez
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 22:21
Krijg je een notification wanneer je een like krijgt? (in other words; like this post for testing purposes)

Do what you love, do it often

• plientje
  • Laatst online: 21-06 16:04

Haha, zitten ze tegen elkaar. Dit heb ik nog maar 1 keer meegemaakt.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• markdm
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 21:58
Ik ging met MarcJ en anderen Season spelen, blijken we tegen Beekie en NickEdition te spelen, die in het teamspeak kanaal onder ons zaten, we (Marc) hebben ze dik ingemaakt _O-
quote:
plientje schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:05:
[afbeelding]
Haha, zitten ze tegen elkaar. Dit heb ik nog maar 1 keer meegemaakt.
Geniaal, ik had dit ook al een keertje eerder tegen Grim, maar het gebeurt inderdaad weinig.

steam: failsnail, battle.net: snailfail#2500 en failsnail#2586

• Grim
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 21:03
quote:
markdm schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:07:
Geniaal, ik had dit ook al een keertje eerder tegen Grim, maar het gebeurt inderdaad weinig.
Scout vs Glock battle #neverforget :D

Steam: Grim

• BeekieBeek
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 07-03 16:49
Nou hier dan even de eind stand:

Elke ronde Marc tegen komen als je om een hoekje staat is toch wel een beetje jammer

BeekieBeek wijzigde deze reactie 25-08-2015 16:10 (33%)

• markdm
quote:
NuCl3aR schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:08:
[...]

Scout vs Glock battle #neverforget :D
#pleaseforget

quote:
Jo0Lz schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:22:
[...]

Oh dear lord, no. Die brakke, brakke vertalingen. :(
Misschien dan een social media modus zodat er staat 'like deze post' :P

• iLikeNoobies
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 21-06 16:31

iLikeNoobies

With Big Boobies

quote:
matrix14 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:36:
Voor de mensen die mij toevoegen ben nu al supreme ging beetje sneller dan ik had verwacht. 30 uurtjes on record dus misschien global binnen de 40 uurtjes. Phaex heeft beetje kunnen meegenieten van de boost ;p
Wauw, hoe lang speel je al CS? Incl. vorige versies?

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

quote:
markdm schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:05:
In ander nieuws: FAILSNAIL IS WEER EENS LEM *O* *O* *O*
Hierom dus dislike knop

Hüleh Büleh - zelf iets zoeken mag best - Alcohüleh

• markdm
quote:
Why u say this, now me sad :'(

• Grim
Nieuwe VAC wave is gearriveerd, dames. Tijd om die rankups te halen. 8)

in b4 failsnail global

• NeHoX
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18:23

NeHoX

www.nehox.eu

Topicstarter
Ik vraag hierbij aan iedereen om een duim omhoog voor het beschikbaar stellen van de TS3 server.

Website | Discord | Whatsapp Groep

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

quote:
NeHoX schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:07:
Ik vraag hierbij aan iedereen om een duim omhoog voor het beschikbaar stellen van de TS3 server.
Ik heb je berichtje gelikt!

• Grim
quote:
Cris89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:42:
Vraagje; kent er iemand nog meer goede CS youtube channels naast 3kliksphilip en theWarOwl?
voo CSGO

JoshNissan (steel) - produceert de afgelopen week enorm goede content

Dat zijn de twee waar ik zo direct op kan komen. Zijn er vast nog wel enkele. ;)

• two
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 10:57
quote:
Cris89 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:42:
Vraagje; kent er iemand nog meer goede CS youtube channels naast 3kliksphilip en theWarOwl?
JukeNut

Signature

• TheRecklezz
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 13-02 13:51
quote:
Silence schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:48:
[...]

Als je een nvidia kaart hebt moet je nvidia experience installeren zit iets van ghostplay ofzo in kun je leuk met opnemen.
Shadowplay
quote:
hexta schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:59:
[...]

Oei. Op je penisje getrapt :'(
's nie zo lastig aangezien die best groot is.

Maar even, Gn3=LEM? komop zeg.

edit: Dat het niet meer allemaal 100% klopt ben ik met je eens, maar die vergelijking was gewoon bullshit.

merryb wijzigde deze reactie 28-08-2015 13:56 (19%)

quote:
Brutal1ty schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:44:
[...]

Enige nadelen aan cs: daadwerkelijke hackers en mensen die denken dat mensen met goede aim hackers zijn, aimhack of triggerbot, of mensen met zieke gamesense van wallhacking beschuldigen :+
Klopt. Met mn gebroken harsess samen met rob de win voor de 3de plek in de lan ingenomen. Volgend jaar weer alleen dan #1.

• silverchaoz
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 18-06 13:32
hey, ik ben nu een zeer uitgebreide review voor global offensive te schrijven op tweakers, ben nu al een paar dagen bezig en ik kan verklappen dat ik onder andere niet alleen het hele spel zo uitgebreid mogelijk beschrijf, tips en tricks, hoe je correct trade en alle andere zaken. Ik heb al 2 andere game reviews gedaan maar dit word mijn grootste project op dit moment. ;)

Voeg mij toe op steam!

• Trigalti
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 17-06 18:00
quote:
Lode schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:59:
Is er ergens een lijst van CS:GO spelers op Tweakers? En hun ranks? Ben wel benieuwd naar wat hier allemaal op zit. Ben zelf Gold Nova 3 met 70 uur gespeeld te hebben.

Jammer dat ik er nu pas achter kom hoe leuk dit spel eigenlijk is als je met vrienden speelt in team. :)
1. Join de tweakers csgo groep op Steam.
2. kom naar de ts3.nehox.nl server (teamspeak)
3. Spreek wat mensen aan van je eigen niveau en join een game (ranks staan op teamspeak).
4. Profit

• TheRecklezz
quote:
macciez schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:14:
Ben de csgo groep maar even gejoined. Hopelijk kan ik binnenkort met wat normale lui spelen die bijvoorbeeld weten wat defusen is, en die mij ff wat tweaks en tips kunnen geven mbt csgo (kom van 1.6)
Normale vinden zal lastig worden, maar de meesten weten wel wat defusen is. :P

• YaaD
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 15:38
Krijg je misschien dan niet de win toegekend omdat er een cheater in het spel was? En daardoor de cooldown timer wordt geactiveerd.

bl44t

• Lanithro
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 18:17
Ik zoek nu een speler... met 1 Master Guardian 1 en een MG Elite andere moeten nog ranken.

Yavu Steam Profile Lanithro

• TheRecklezz
quote:
MisterEagle schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:39:
[...]
ga toch fietsen met je wel eens :p jij hebt echt gewoon extreem veel mazzel gehad met al je knives...

ik hebruim 400 boxjes geunboxed en nog nooit een knife geunboxed.
wait wut, 400 cases al unboxed alle mensen dat zijn er nog al wat. :')

Gaben pls give MisterEagle knief.
quote:
wambamNL schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:51:
[...]

Zoals een derank van lem naar le na een winstreak van 6 en 2 losses :')
Dan heb je gewoon elk potje ronduit slecht gespeeld waarschijnlijk

• silverchaoz
  • Laatst online: 18-06 13:32
Ik heb mijn ESL pin ook binnen gekregen :)

silverchaoz wijzigde deze reactie 02-09-2015 18:14 (7%)

Voeg mij toe op steam!

• Whis!
  • Registratie: februari 2008
  • Niet online
Heeft me weer wat nodige reports opgeleverd... :/

Ligt het trouwens aan mij of ziet je aim er gewoon 'nep' uit bij het terug kijken?

Whis! wijzigde deze reactie 02-09-2015 22:08 (80%)

• Ctrl Alt Elite
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 07-12-2018
YouTube: dawgie ace

ace die ik vanavondhad gelijk ook reported erbij links onder in chat van tegenstander ^^ eindigde op 38 kills maar toch 16-14 verloren was wel zuur :(

lijkt net als ik on point ben de rest het nooit is sommige zijn echt te hard door anderen mensen naar een rank geboost.

Ook zijn sommige mensen echt inconsistent, allen dust2 spelers ofzo.

Ctrl Alt Elite wijzigde deze reactie 02-09-2015 23:59 (11%)

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ok zojuist twee potten kunnen winnen en ik ben door mijn 10 comp matches heen. Ik ben ingeschaald op MG2. Ben daar op zich wel tevreden mee. Voor mijn gevoel is dat wel een beetje de plek waar ik nu ook hoor: Ik kan behoorlijk goed schieten, game sense begint aardig te komen, maar er is nog zat dat ik kan leren. Het ene potje ga ik als een beest terwijl andere potjes wat minder verlopen.

Wel fijn omdat er ook nog een weg te gaan is om bijvoorbeeld DMG te halen of LE. Ik denk dat mij dat wel moet lukken, maar ik weet dat ik om dat te halen nog veel kan leren in CS:GO. Misschien kwa schieten niet maar over de game wel. Spots om te flashen, spots om te smoken, etc. Dat weet ik nog niet echt. Ik weet dat er zat DMG's rond lopen die dat ook niet weten, maar toch. Je moet wel eerlijk tegen jezelf blijven.

Maar man wat ben ik blij dat ik door die cooldown periode heen ben!

DAMAGE wijzigde deze reactie 03-09-2015 01:14 (4%)

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i7 6700K @ 4.663 (20x233) | ASUS Maximus VIII HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | Samsung 850 EVO RAID-0 1TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• TheAnthonyNL
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11-06 15:18
Weet niet wat het is maar laatste tijd heb ikzelf wel veel VACation insta-headshots gemaakt waarvan ik denk :O.

Dan nog niet te spreken over de awp trilogy op cache dat ik ze zo uit de lucht neerschoot ~_~...

Add me on Steam - Tweakers.net CS:GO Rank List

• Wereldkaart
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 25-01-2018
quote:
Burkle schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:20:
Ik vroeg me af of iemand toevallig een Overpass pin te koop heeft. Stuur me een PM :).

Verder heb ik een prachtig filmpje.

YouTube: CSGO Five Seven
Nice, mooie 5-7 ook ^^
quote:
Martijn32 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:15:
Heeft er iemand trouwens ook een goede trading guide / ervaring met traden van cs:go skins? Dat lijkt me wel wat om te doen nml.
Add me op steam, leg ik je eea uit
http://steamcommunity.com/profiles/76561198083998827/

Wereldkaart wijzigde deze reactie 03-09-2015 12:21 (32%)

• PetNL
  • Laatst online: 11:46
quote:
Wereldkaart schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:29:
[...]

Onzin.
Als je met 4 premade russians zit ben je gewoon de klos, die gasten kloten alleenmaar en votekicken, grieven, teamkillen etc.

Had er laatst bij die werden met zn 3'en 7 dagen gebanned in ronde 3, dan zit je idd nog wel lekker in de wedstrijd ja
Ik zeg niet dat het niet gebeurd maar "vaak" vond ik zelf overdreven.
Ben het ook tegen gekomen maar dat is misschien 1 op 30, en daarnaast heb je ook die ene pot waar je in een premade zit maar met een dosis humor een kick kunt vermijden.
Soms moet je gewoon meedoen met die meligheid.
quote:
Paperclip1001 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 21:17:
Shox doing his thing.
I hope you enjoy (:

[video]
That gamesense + teamcomm, that's just awesome. He combines it into a very lethal combination.
quote:
Mr.Gamer schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:32:
Net LE geworden en het potje daarna gelijk 16-0 gewonnen :+ . LEM here i come :9~
Gast, met jouw skill was dat ook wel te verwachten :D

PetNL wijzigde deze reactie 05-09-2015 04:16 (30%)

• Pewpew
  • Laatst online: 20-06 13:57
Yeeuy,na 40 wins nu GNM :)

• Jelle Brolnir
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 22-06 19:08
quote:
sdke schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:42:
Gisteren een potje gedaan met dwarf en wizencrowd.

Nooit zo gelachen. Jongens wizencrowd, jij kan een potje zuren haha. Moet wel zeggen op de ctside kon ik amper iets raken.

Hadden eigenlijk moeten winnen, maar rotaties waren veel te laat en slecht. Als bom down is B ga je toch A long niet meer houden? Of heb ik dat mis.
Hahaha ik heb dat potje mee zitten luisteren toevallig. Man man man wat zaten jullie op elkaar te zeiken. _O-

• ghostman
  • Laatst online: 18:33
quote:
sdke schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:42:
Gisteren een potje gedaan met dwarf en wizencrowd.

Nooit zo gelachen. Jongens wizencrowd, jij kan een potje zuren haha. Moet wel zeggen op de ctside kon ik amper iets raken.

Hadden eigenlijk moeten winnen, maar rotaties waren veel te laat en slecht. Als bom down is B ga je toch A long niet meer houden? Of heb ik dat mis.
Was inderdaad heel grappig :P, beetje afhankelijk wat de tegen partij doet hé. Je hebt soms ook rondes dat ze opsplitten en dus sommige naar B gaan en de andere long.
quote:
jellew86 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:54:
[...]

Hahaha ik heb dat potje mee zitten luisteren toevallig. Man man man wat zaten jullie op elkaar te zeiken. _O-
Ja Overwatch heeft het waarschijnlijk heel druk na dit potje :P. Elke keer als wij een kill hadden werd er door de tegen partij gezegd dat wij zouden hacken. Dus na een tijdje gingen we in game elkaar beschuldigen van hax _/-\o_

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

quote:
k1NG schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:05:
[...]

Haha ik dacht precies hetzelfde.
Ik slaap nooit slecht, maak je daar maar geen zorgen om ;). Over een maandje spreken we ons weer mits je dagelijks/wekelijks dit topic blijft lezen en dan zal je me meer dan gelijk geven.
quote:
dylan_ schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:19:
Jullie zijn net wijven hier :D

Als mensen lekker willen posten dat ze eindelijk Global zijn of een ace hebben gemaakt en een video ervan plaatsen SO BE IT. Dat jij er niet tegen kan is jouw probleem. Een appart topic voor prijsbepaling van skins kan ik nog wel in meekomen. Dit is een algemeen CSGO topic en lijkt het mij niet meer dan logisch dat mensen hier (bijna) alles mogen plaatsen omtrent CSGO, dus ook rankups.
Dat posten van je rankup is dan ook het minst ergste uit het rijtje.

Scrtz wijzigde deze reactie 15-09-2015 12:21 (46%)

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

quote:
k1NG schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 15:30:
[...]

Nice man, wel ziek dat je gewoon je PC gekocht hebt van je profits. Ik heb vrijwel bijna dezelfde specs, tik 'm aan ouwe!
E-boks!

324936

Vandaag Guardian Master 2 geworden. Begonnen aan Gold Nova 4 vanochtend. Ben wel tevreden.
Hopelijk morgen GME of DMG. Maar denk dat er daar wel nog even zal over gaan. :)

• SouLLeSSportal
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19:45
Patch Release Notes for 9/15/2015
15 SEP 2015 -

[ ANIMATION / GAMEPLAY ]
– Replaced all player body animations (Existing character models retained for demo compatibility)
– Replaced all world model weapon animation
– Updated shared player skeleton
– Re-rigged all player model geometry and player scaffold animation
– Updated animation networking to continually synchronize animation state instead of periodically latching
– Player animation sequence selection is now server-initiated
– Added new player states including bomb defusal and ladder climb poses
– Added thirdperson weapon deploy animations to more accurately represent viewmodel deploy state
– Extended all vertical aim matrix ranges to encompass the majority of vertical aim pitch so weapons line up precisely to firing angle
– Added reverse-bone-merge animation support so weapon models can store and play independent animation on the player holding them
– Added support for arbitrary numbers of articulated mechanical parts on world weapon models
– Updated weapon world model articulation points, bodygroup presets, holster positions and reverse-bone-merge skeletons
– Added physics motion to holstered attachment weapon locations
– Added support for non-polygonal capsule-shaped hit volumes, defined by a line segment and radius
– Replaced shared hitboxes with new capsule-based set
– Rebuilt player ragdoll angular constraints, physics hulls, and interaction pairs
– Ragdolls now assume more exact pose of their parent player on physics init
– Re-built animation statemachine to support blending locomotion over any weapon aim or action poses
– Enabled support for dynamic player animation layer re-ordering
– Sequence blendlayers now correctly contribute to computed cyclerate
– Added defuser cables and multimeter model
– Added hlmv support for capsule rendering, submodel attachment previewing, ragdoll constraint limit and bone name rendering, plus numerous small fixes
– Added model format support for named bodygroups, combined physics hulls, activity modifiers and animation system specific metadata

[ UI ]
– Fixed a bug where the mini-scoreboard armor/helmet information was not displaying for coaches
– Added sv_show_voip_indicator_for_enemies server convar. If set, it will make it so the ‘voice chat’ icon shows over enemy players as well as allies when they are using their microphone.
– Added sv_showbullethits feature to visualize server-confirmed hits and near-misses on listen servers

[ RENDERING ]
– Fixed improper stencil state in glow pass rendering

[ GAMEPLAY ]
– Added dynamic player culling to prevent players and weapons poking through thin walls and revealing their position

– M4A1-S:
— Reduced price
— Reduced armor penetration
— Reduced ROF
— Increased base spread
– Zeus x27
— Reduced price to $100
– Dual Berettas
— Increased armor penetration
— Increased range modifier
[ GOTV ]
– Added viewmodel position lerp to gotv camera transitions

[ OVERWATCH ]
– Players can now report enemies for anti-competitive griefing (i.e. deliberately losing).

gamepc Nick Battlelog: ACEpr0faker Steam: pr0faker Twitch

quote:
TheRecklezz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:57:
[...]

Hoezo is het nu moeilijker/onmogelijk om te ninja defusen... het is er met die draadjes/animatie niks moeilijker opgeworden.
Als je er niks van snapt, zeg dan gewoon niks.

• xeroamd
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20-08-2017
quote:
Scrtz schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:31:
[...]

Ja want henk de silver elite master en Jan de Gold nova master III weten natuurlijk veel meer van het spelletje, en dat na 2 maanden spelen al!
Denk dat men doelde op 't feit dat je beter had kunnen toelichten waarom/wat dan die reactie te geven die je gaf.

OT: Die nieuwe knife :'( De fuk Vavle :X Rest van de skins ook niet zo geslaagd. M4A1 ziet uit als 't bastaard kind van een dragonlore en knight en die AK is ontworpen door de Vulcan designer on drugs :+

[xtremesystems.org][Intel i5 6600k][ASRock Z170 Pro4][Crucial Ballistix 2x8GB][XFX Radeon RX 480 8GB OC Edition][Samsung 850 EVO][Powered by www.geilusa.com]

• Mijnenveger
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 23-06 14:38

Mijnenveger

Veegt mijnen

quote:
Brogala schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:42:
[...]

Ben wel benieuwd naar de POV van de enemies :P Die gozer in apps is sowieso doof, maar volgens mij had de rest jou ook nog wel kunnen zien toen je uit apps sprong.
Het zou kunnen dat die gasten met vrienden speelde en het spel nog maar net hadden. 2 waren namelijk gold nova master, andere 2 waren unranked en 1 iemand was geleaved.

Trouwens heb hier nog echt een mooi filmpje hoe ik boven op een silver sprong en hij om zich heen zat te schieten :P
YouTube: CS:GO Silvers lol

Mijnenveger wijzigde deze reactie 21-09-2015 08:47 (22%)

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Een paar mensen hadden hem al gezien maar wat was dit grappig. Lel!

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:49
quote:
Je zou verwachten iemand die net zoveel post als hij praat >:)

• scaper
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 06-06 16:24

scaper

the leGend

quote:
Lawwie schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:13:
[...]

Bij darude geen sandstorm ;(
DUDUDUDUUDUDUDUDDUDUDUUUDUDUUDUDU

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

• JoSchaap
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 17:02

JoSchaap

Had a life, got a modem..

quote:
Kunnen jullie niet lekker een eind opbokken met die kinderachtige kleuterreacties.

De mods doen er dan allicht geen reet aan. Maar iedereen die ik spreek die hier ook meeleest ergert zich wel aan hoe het er hier de afgelopen weken aan toegaat.

Met dit soort kleutergeneuzel kun je in de huiskamer of op 4chan terecht..

|-FKA:5chaap2k -|- Specs: Inventaris -|- GameRoom -|- YouTube -|- Steam -|- Twitch-|

quote:
Klitse schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:31:
[...]

Dat is een prima float. Loopt van 0.07 tot 0. Dus je zit zeker bovengemiddeld.
Volgens csgo exchange zijn er slechts 8 geregistreerd die een betere float hebben :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

324936

quote:
Roystenn schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:08:
Hallo allen!

Lang geleden dat ik hier op het forum heb gepost, maar zit al een flink aantal uur dit topic door te bladeren. Ben zelf DMG en speel voornamelijk met een goede IRL vriend, alleen hebben we het idee dat vooral de random teammates voor veel frustratie zorgen. Dus wij zijn eigenlijk op zoek naar wat mensen om af en toe mee te spelen, full premades bijvoorbeeld.

Ik zag al wat dingen voorbij komen van de teamspeak, als het geen probleem is wil ik daar wel even langs komen buurten. Wie weet is er iemand up for a game!
Op de Teamspeak ben je zeker welkom. Je moet AnthonyNL eens contacteren. No life student die meestal wel into a game is. En massaal veel online is. :) :) :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
ongepast

Chaoss wijzigde deze reactie 12-10-2015 20:16 (91%)

quote:
Lode schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:55:
[...]

Ik heb nog plaats in mijn auto volgend jaar. Kom maar gerust eens mee. :)
In de rij verkochten ze de Guardian Elite voor €350-€400 en de Guardian voor €100-€150.
Je zou bijna alleen voor die pinnetjes gaan... ;) Ach dit soort handelspraktijken storen me vaak een beetje, al is het een ieders goed recht.

Dit is nog altijd beter dan mensen die kaartjes voor concerten en festivals opkopen en tegen woekerprijzen verkopen.. Barf!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Heeft iemand nog pins van Cologne te koop?

• Jo0Lz
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 08-06 12:56

Jo0Lz

Lick the box!

quote:
Redhack schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:18:
[...]

hoe doe je dit ? wist niet dat er een geluidje voor bestond.

:)

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• Bobmeister
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09:45
Leuk potje gehad net.
Was gezellig en hebben het toch nog op een draw kunnen krijgen door een sicke ace van mij.
Filmpje tijd dus :D

Please no haterino on the overlay, ik kon hem niet disablen.

Ryada wijzigde deze reactie 10-10-2015 22:19 (12%)

quote:
Lode schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:24:
[...]

Aim practise :)

En neen. Vraag maar rond. :)
Niet helemaal aan jou om de regels uit te leggen, maar bedankt.

Het hangt heel erg af aan de persoon/groep. Als je met iemand wilt spelen zul je het moeten vragen.
Courtesy rule is dat je eerst even rustig hallo zegt en dan even vraagt of ze al aan het spelen zijn, want niet iedereen switched daadwerkelijk van channel. Dan gewoon even kijken of ze willen spelen. Probeer het niet te overextenden (als GN1 met globals willen spelen), dat werkt gewoon niet.

• NeHoX

NeHoX

www.nehox.eu

Topicstarter
quote:
YaaD schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 07:38:
[...]

Hoe krijg ik ook zo'n hip icoontje voor m'n rank in TS? :)
Rechtermuisknop op je naam in TS en dan Server Group kiezen. Staat ook in de description als je TS joined.

• Grim
quote:
BraX schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:23:
Vroeger (+/- 8-10 jaar geleden) heb ik heel veel CS 1.5 en 1.6 gespeeld. Dagen, weken speelde ik public games, en op een gegeven moment hadden we met een groep vrienden zelfs een eigen server om via IRC #pcw #5on5 #war te spammen.

Echter sinds een weekje heb ik nu ook CS:Go geïnstalleerd.. En ik ben er achter gekomen dat ik mezelf toch veel eigenaardigheden heb aangeleerd die schijnbaar niet meer zo goed werken...
Ik merk gewoon met AK / Colt dat ik het niet fatsoenlijk voor elkaar krijg om mensen te raken. Vaak heb ik het idee dat ik mensen finaal kapot schiet, maar dan uiteindelijk maar 1 hit heb. En sowieso lijkt het er vaak op dat het maar sproeien is (vooral ook met handguns) om dan maar een headshot te krijgen. Mis ik iets?

Wat is er zo veranderd tussen 1.6 <-> CS:Go? Iemand tips wat ik vooral niet meer moet doen? :'(
Oefenmaps als je daar wat tijd wilt spenderen:

Aim Botz
Recoil Master

Deze twee zijn de belangrijkste als je je aim/spray wilt oefenen. Je kunt verder een keertje kijken op de workshop of er nog wat dingen tussen zitten die je interesseren.
http://steamcommunity.com...d=730&browsesort=toprated (gesorteerd op top rated all time)

• TheAnthonyNL
Altijd weer dat geblaat over de ranks... just deal the fuck out of it... de een is beter dan de ander , de een rankt sneller dan de anders who cares. Just have fun...

• DeBers
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20-06 15:47
quote:
jellew86 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:00:
[...]

Volgens veel mensen staat rank inmiddels niet meer gelijk aan skill. Verklaart niet waarom ik (en team) gerekt werd door le's vanavond als DMG. Aan de andere kant, stond wel mooi als topfragger met 4 le's onder mij. Vlak onder mij zat mijn maat.

Weet ook niet meer wat ik er van moet denken.
De grootste verwarring is dat frags gelijk staat aan skill. Ongeveer 95% van de spelers op de mm servers speelt voor frags.

Voorbeeld: Veel spelen als lurker en laten de entry-frags aan jou over. Dan ga jij dood na een entry-frag en pakken zij 1,2 rotaters.

Ik speel nu supreme en ook daar is 90% een non-communicatieve fraghunter. Dan staan ze bovenaan in het verliezende team en dan flamen ze het eigen team.

Er zijn honderden situaties te bedenken waarom een frag niet een teken van skill is. De enige reden om te zien of iemand goed is, is door mee te kijken naar beweging, tactisch inzicht en aim. Dat jij met je maatje bovenaan stonden kan alleen al zijn dat ze voornamelijk jullie site aanvielen en de rest van het team alleen maar aan het overtaken was.

• TheAnthonyNL
quote:
Wereldkaart schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:20:
[...]

Zou ik ook zeggen als ik forever op mge bleef hangen
Tuurlijk joh... ben allang dmg but no fucks are given.

quote:
trolloos schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:56:
Van mijn laatste 50 potjes waren 45 met cheaters en 4 met griefers? Hoe dan anderen dat? Moet je niet in je ééntje matchmaking proberen? Of gebruiken jullie betaalde servers in plaats van normale Valve 64tick servers?

Ik heb trouwens ook al 50 overwatch cases opgelost maar ik zie nog steeds evenveel cheaters en ik krijg er ook geen XP voor? Wat is dit voor buggy kutgame? Zelf Call Of Duty kan dit nog beter.
Nee ik denk dat jij gewoon een aansteller bent die iedereen die beter is als jou als cheater bestempeld.

Sowieso snap ik echt niet wat je nu probeert te bereiken door demos van 'cheaters' in dit topic te posten, wat hebben wij daar in godsnaam aan? Ga lekker valve mailen over al je frustraties.

Cheaters blijven er altijd, gun die mensen toch geen aandacht dat is het enigste waar ze op uit zijn. Negeer ze en speel lekker verder.
quote:
wambamNL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:17:
[...]

[...]

Volgende keer doe je dan gewoon mee. Met de positieve reacties die ik er nu al op krijg ben ik bereid om dit wel om de paar maanden te gaan organiseren. ;)
Nice!

Anders een keertje een toernooi doen voor mensen onder de supreme rank en dan 5 euro p.p. inschrijfgeld. Dan kan je 2 mooie mesjes kopen voor de winnaars :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Hmm... geen gamesense nodig... dit toernooi is wel iets voor mij :') 8)7 8)7

Failsnail en ik gaan de lolly winnen!!!

Steam: Brogala

• prestige93
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 10:48
quote:
dit toernooitje wordt online gespeeld, in maart hebben we wel een Lan-party event waar ook mensen uit dit topic samen komen voor een CS:GO competitie in Eindhoven.

gaan waarschijnlijk met +- 80 mensen momenteel!

daar over meer in een ander topic: The Party 14

wammie is daar ook aanwezig :)

Steam: http://steamcommunity.com/id/Prestige93

quote:
Wux schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 19:47:
Hoe noemt weer die modus waar je direct op bombspot begint ?
Retake?

quote:
Jo0Lz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:10:
[...]

De shadowdaggers uit het van merijn gekregen doosje. Toch?

:) toch aardig van die jongen.
Gister nog wat anders uit het doosje van je moeder, LEL REKT

• Wereldkaart
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 25-01-2018
ts3.nehox.nl

Genoeg spelers

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

quote:
SilentNL schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:17:
LE spelers die nog iemand zoeken voor MM?
Ik speel een paar potjes per week en zou wat vaker met NLers willen spelen ipv Oostblokkers...
Lees de topic start. Daar staat alle benodigde informatie in.

• Grotman
  • Niet online

Grotman

Moderator Spielerij / Cryptocurrencies
Wat een treurnis hier. Ga elkaar lekker 'rippen' via de PM of zo.
quote:
wambamNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 13:13:
[...]

Man man man wat ben jij een hoog begaafd kind zeg. Leer eerst eens lezen wat ik zeg in mn posts. En nadenken. Wat blijkbaar moeilijk is voor jou. Dus ik zal even wat punten neerzetten:

Volgens mij is joolz oud en wijs genoeg om te begrijpen dat ik het als stom grapje bedoel. In tegenstelling tot jou.
Volgens mij ben jij oud en wijs genoeg om dat van mij ook als grapje te zien. Overigens zat ik op mn cito vrij hoog, dus geen misplaatste opmerking.

edit: Het begon met deze opmerking: "Lel, slechte rip. Jo0lz is zelf papa, geen kindje meer wambammie!". Lange na niet de misselijkste opmerking gemaakt op jou in de afgelopen 24u. Vanwaar je reden dan al je woede, die jij blijkbaar hebt, op mij te storten lieve vriend?

merryb wijzigde deze reactie 23-10-2015 13:47 (19%)

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 19-06 06:12
quote:
ErA schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:46:
[...]

Als ik dit lees dan krijg ik toch een grote glimlach op mijn gezicht. Hetzelfde als dat ik een spelletje CS-GO speel namelijk.

Het herinnert me een beetje aan "vroeger", ja ECHT vroeger. Ongeveer 17 jaar geleden toen ik 15 jaar was en begon met gamen, online gamen. Ruzie thuis over internet gebruik, modems die verstop werden en natuurlijk elke avond flame wars houden op IRC. Ragen als je niet kon winnen. Er was er maar immers 1 de beste!!! en dat ben ik zelf!!!

Na al die jaren kom je er dus achter dat volwassen worden echt een lang proces is :)
Haha era weet je nog.

• Djesse8999
  • Laatst online: 23-06 18:31

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Net even een potje mm gedaan enemy team bestond uit: 1 global, 1 mge en de rest was GN 2/3.
Die global ging 52 om 13 en had de hele tijd gare kills.

Door dit potje mijn eerste derank ooit (van LEM naar LE) :/

Djesse8999 wijzigde deze reactie 24-10-2015 13:51 (6%)

Game PC = http://specs.tweak.to/18396, Game PC 2 = http://specs.tweak.to/18397

• macciez
Vanavond Nehox, ik moet knallen met Nederlanders na 4 losses met Duitsers :)

• Jelle Brolnir
quote:
macciez schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 17:14:
Vanavond Nehox, ik moet knallen met Nederlanders na 4 losses met Duitsers :)
Was je der untergang zat ?

• Jelle Brolnir
quote:
DAMAGE schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 01:53:
[...]

Ja LOL en vandaag LEM geworden. Bizar joh.
Mij dunkt dat je dan gewoon vrij goed bent als je zo snel ranked. Of je moet gewoon je cheats even uitzetten :-)

• dannbla
  • Laatst online: 19:43
quote:
SouLLeSSportal schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:48:
Gister wel lache potje gehad, speelde een kerel in die Dr.Zeus heette, hij is wel een paar keer met de zeus neergehaald :)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Dit weekend een paar leuke acties gehad op dust2.

1 SMFC vs 5 LEM:

Supreme 1v4 clutch (met ace):

Was een goed weekend al zeg ik het zelf :D
Heb nog een ace maar die is minder spectaculair dus die upload ik niet :P

• Jelle Brolnir
Mx518 ftw.

• trolloos
  • Laatst online: 10-10-2016
quote:
Crotchy schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:07:
[...]

g100s heeft volgens mij wel gewoon acceleratie.
Voor rond de 30,- kun je echt veel beter voor een cmstorm alcor gaan, die daadwerkelijk een 1:1 sensor zonder accel/jitter.
nee hoor de g100s heeft echt een veruit superieure sensor

• macciez
Gisteravond was het eerste lege channel op Nehox gewoon channel 23 :D

quote:
sdke schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:14:
Sorry aan catalyst, wizencrowd, dwarf en siruz dat ik gisteren zo toxic was. Vooral catalyst, sorry.
Elke dag excuses.. :p Je raged te vaak man!

Ik ben opzoek naar een butterfly knife om te ruilen tegen mijn FT shadowdaggers case hardened :D

hmr wijzigde deze reactie 27-10-2015 10:26 (16%)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Wux
  • Laatst online: 10:39
quote:
sdke schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 10:14:
Sorry aan catalyst, wizencrowd, dwarf en siruz dat ik gisteren zo toxic was. Vooral catalyst, sorry.
Gewoon muten die handel >:)

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

quote:
merryb schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:12:
niet ragen dat is echt niet cool.
Wauw.

• NeHoX

NeHoX

www.nehox.eu

Topicstarter
quote:
macciez schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:54:
Gisteravond was het eerste lege channel op Nehox gewoon channel 23 :D
Dat is wat we willen!

• NeHoX

NeHoX

www.nehox.eu

Topicstarter
quote:
Prima hoor! Als alle kanalen vol zitten even een admin aanspreken om extra kanalen aan te maken. Capaciteit zat.

quote:
Martijn32 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:21:
[...]

Mwa dat vind ik onzin, soms word ik gewoon geinvite en dan doe ik gelijk mee. Dan is er geen tijd voor DM.
Zie reply van Yaad. Niemand dwingt je om te spelen.. als jij van jezelf weet dat je niets waard bent zonder warming-up, kun je beter de uitnodiging afslaan.

Of je bent pro net als ik en je schiet gewoon altijd hard. Train musclememory / go pr0

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• rnenator
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-05 13:38
Deze dieselmotor kan DM-en wat hij wil, maar dat eerste MM potje gaat altijd minder soepel dan de derde.

Pas na een potje of 2 zit ik in die Matrix-zone, waar er niet meer nagedacht word maar alles automatisch gaat.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• hexta
  • Registratie: maart 2011

hexta

M-Stinos

quote:
Loetn schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:28:
[...]

Het kan door alles en iedereen zijn, BEHALVE door mijzelf. :+
Juist _O_

En vooral vaak door teammates die weigeren 4 rondes eco te gaan om mij een NEGEV te kunnen geven. :( :'(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

quote:
Loetn schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:28:
[...]

Het kan door alles en iedereen zijn, BEHALVE door mijzelf. :+
Ik word altijd geboost door Failsnail, Brogala en de andere SMFC's/LEMs.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• rnenator
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-05 13:38
quote:
hexta schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:21:
[...]

Niet echt meer. :P
Wel bizar om te zien hoe ver vexed is gekomen. :o

1e helft waren ze zo goed bezig. De 2e helft had niet slechter gegaan als ik mee had gedaan..
Denk dat fnatic niet genoeg DM heeft gedaan voor de match >:)

C9 tegen LG straks, all-in op LG.

rnenator wijzigde deze reactie 28-10-2015 11:37 (5%)

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• r4ptor
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 22-06 14:12
Leuke game gehad met stinos en kolonel de slak.. Mirage, 11-4 win op tside, 16-4 eindstand en Topfragger.

Jammer van de twee Russen in ons teams die amper wat zeiden. Anderd was 16-2 mogelijk geweest.

r4ptor wijzigde deze reactie 29-10-2015 06:31 (13%)

• hexta
  • Registratie: maart 2011

hexta

M-Stinos

quote:
sdke schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 06:07:
Leuke game gehad met stinos en kolonel de slak.. Mirage, 11-4 win op tside, 16-4 eindstand en Topfragger.

Jammer van de twee Russen in ons teams die amper wat zeiden. Anderd was 16-2 mogelijk geweest.

[video]
_O_
Godver dat geluid. Ik wist niet dat ik zo erg als een varkentje klonk. :/

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• unwolf
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-06 16:32
Ik wil weer een knife :(
heb me vorige knife verkocht zodat ik gta kon kopen ;D
Pagina: 1 2 3

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True