[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 212 Laatste
Acties:
  • 529.578 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-05 20:03

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05 08:56

NeHoX

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cdCYKOsItNgtEqDeEvsExa9D/full.png

Van de website:
Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO) will expand upon the team-based action gameplay that it pioneered when it was launched 12 years ago.

CS: GO features new maps, characters, and weapons and delivers updated versions of the classic CS content (de_dust, etc.). In addition, CS: GO will introduce new gameplay modes, matchmaking, leader boards, and more.

"Counter-Strike took the gaming industry by surprise when the unlikely MOD became the most played online PC action game in the world almost immediately after its release in August 1999," said Doug Lombardi at Valve. "For the past 12 years, it has continued to be one of the most-played games in the world, headline competitive gaming tournaments and selling over 25 million units worldwide across the franchise. CS: GO promises to expand on CS' award-winning gameplay and deliver it to gamers on the PC as well as the next gen consoles and the Mac."
Release Date: 21 augustus 2012
Prijs: 13,99€
Teamspeak: http://www.teamspeak.com/invite/ts3.nehox.nl/ Hier zijn iedere avond 30-40 man te vinden die CS:GO spelen. Je kan hier je rank achter je naam zetten door jezelf de server group naar keuze te geven. Looking2Play/Wachtkamers beschikbaar om mensen te verzamelen zodat ze samen competitive kunnen spelen.
Steam groep: http://steamcommunity.com/groups/GO-GoT
Elo ranks:
Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/apps/csgo/blog/images/posts/rank_images.jpg
Klik hier voor alle Release Notes

Hieronder de meest recente Release Note:

Release Notes for 28/4/2015
28 APR 2015

[GAMEPLAY]
– Fixed a few cases where reserve ammo was shared between multiple weapons. All weapons now individually handle their own reserve ammo.
– sv_autobuyammo now defaults to 0.
– If a player spawns with a smoke grenade in classic competitive, it counts toward their maximum smoke grenade purchases for that round (i.e., they cannot purchase a second smoke grenade).
– Fixed HE grenade particle system drawing improperly sometimes with other particle systems (like smokes volumes).

[MISC]
– Added 10 new community sticker offers, and a new community sticker capsule featuring work by Enfu.
– Added support for alternative voice communication codecs. While running a server, use +sv_voicecodec vaudio_celt to use the CELT voice codec, instead of the Speex codec which is used by default.
– Added support for Phong on world materials. See Train for examples of such materials.
Linkjes
TheAnthonyNL heeft een website gemaakt om snel een overzicht te krijgen van de ranks van alle spelers hier. Op deze website stel je je eigen rank in en plaatst deze in het overzicht. Hiermee zorg je ervoor dat mensen met ongeveer gelijke rank je kunnen toevoegen op steam om samen competitive te spelen. Stukken beter dan met random oostblokkers.

Tweakers Ranking Website
timekillerz.eu/ranks

Competitive Smoking/Flashing/Flaming Guide
Where to throw Smokes,Flashes and Incendiary grenades

Latest VAC ban waves. With the possibility to follow suspected players.
Latest VAC ban list

Livestreams/replays
Twitch.tv cg:go
nip gaming tv (replays)
hltv
ESL.tv ESL kanaal twitch

Pug diensten
ESEA (betaald)
Leetway (gratis)
ESL wire (gratis en betaald)
Altpug (gratis)

Tweaks
Core Parking

Misc
MOUSE GUIDE 2.0
Matchmaking Server Picker
Hitboxes
vacbans
Freegamehosting (gratis tijdelijke servers)
Gun stats
Recoil patterns
Hardware en configuratie pro's: 1 2 Meest recent
Crosshair generator
Map callouts
Server loads
Bind generator

Skins en drops
FAQ
Guide
Betten met skins
Alle skins
Prijzen skins

Noob guides
Guide 1
Guide 2

Betting topic !
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1611853

Laatste update: 30/04/2015

[ Voor 255% gewijzigd door NeHoX op 01-05-2015 10:42 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
Krijg er een beetje een Duke Nukem Forever-gevoel bij; leuk, maar denk dat het de verwachtingen niet waar zal gaan maken :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Heb nog steeds niet Duke Nukem Forever gespeeld, Maar heb er toch een ander gevoel bij. CS:source was geen CS 1.6 en op zijn beurt geen CS 1.5 en vermoedelijk zal CS:GOhet dus ook duidelijk anders aanvoelen en toch ook weer niet.

Te weinig info om er nu al wat over te zeggen. Ergens vermoed ik dat ze een soort van hoedjes systeem van TF2 wel zullen overnemen, maar dan wapens (andere skins = zelfde kracht) Geen idee of dat een leuke gedachte vind.

[ Voor 4% gewijzigd door IStealYourGun op 12-08-2011 20:51 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Er zijn tijden geweest dat ik ontzettend fan / verslaafd was aan Counterstrike...
Ben daarom erg benieuwd wat dit gaat worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:16

Hu9o

Schokkend

Hahn schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 20:40:
Krijg er een beetje een Duke Nukem Forever-gevoel bij; leuk, maar denk dat het de verwachtingen niet waar zal gaan maken :P
ja dat is ook mijn gevoel. precies goed verwoord

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 13:43
Eerste screenshot gelekt:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PMAqD.jpg

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmsch
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-05 23:57
Dat lijkt wel gewoon CounterStrike Source :P Waar heb je die screenshot vandaan?
Edit: except for the hats ofcourse

[ Voor 18% gewijzigd door kmsch op 12-08-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 09:09
Successful troll is successful :+.

iig, veel plezier beleefd met CS:S, hoop dat ze deze net zo modbaar maken als CS:S. Heb meer tijd besteed aan de mods (voornamelijk zombies en gungame) dan aan het origineel :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
YopY schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:55:
Successful troll is successful :+.

iig, veel plezier beleefd met CS:S, hoop dat ze deze net zo modbaar maken als CS:S. Heb meer tijd besteed aan de mods (voornamelijk zombies en gungame) dan aan het origineel :p.
Idem :)
Zombies is leuk tot je ontdekt dat de Zombie-mod van Gmod 10x beter en leuker is :P

Ik heb wel m'n twijfels bij een nieuwe CS om eerlijk te zijn... ik ben bang dat het niet voor de nodige vernieuwingen gaat kunnen zorgen (buiten op grafisch gebied dan, maar het Source engine staat nu niet bekend om z'n topgraphics), zeker met de huidige concurrentie zoals CoD/Battlefield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:11
Weet eigenlijk niet of ik wel op een nieuwe CS zit te wachten...Source vond ik ook al niet zo interessant.
De oude versies daarentegen, 1.6 en daarvoor, heb ik wel zeer veel gespeeld in het verleden. Heel veel plezier aan beleeft met vrienden.
CS blijft imo ook de beste shooter ooit! :)

Maar ga de ontwikkelingen iig wel in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Weet eigenlijk niet of ik wel op een nieuwe CS zit te wachten...Source vond ik ook al niet zo interessant.
Idd, ik wil Half-Life 3 :-(

Dit moest even gezegd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-03 22:39
Mischien moeten ze meer contrast (kleur) en props in de maps steken zoals Call Of Duty en wat variatie in terrein(geen ramps) en wat meer organisch.

Ze gaan iets doen in de richting van TF 2 meer customisation bv. op kleren, wapens & hats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-06 19:47
Eigenlijk wil ik weer terug naar de BETA-tijd van CS :) Waren voor mij de leukste tijden kwa gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
*O*

Im happy. Kijk ik zeker naar uit en ben benieuwd wat Valve gaat doen m.b.t de consoles. Ik denk dat ze ons wel eens kunnen gaan verassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 22:11
The Great HooD schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:44:
*O*

Im happy. Kijk ik zeker naar uit en ben benieuwd wat Valve gaat doen m.b.t de consoles. Ik denk dat ze ons wel eens kunnen gaan verassen.
Ik hoop dat er niemand verast gaat worden, dat geeft zo'n rotzooi.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:26

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

*O*

Eigenlijk hoop ik dat niet of beter gezegd als ze de gamers dan maar per console gescheiden houden...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Kijk ik zeker naar uit en ben benieuwd wat Valve gaat doen m.b.t de consoles. Ik denk dat ze ons wel eens kunnen gaan verassen.
Compi_56 schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:00:
Mischien moeten ze meer contrast (kleur) en props in de maps steken zoals Call Of Duty en wat variatie in terrein(geen ramps) en wat meer organisch.

Ze gaan iets doen in de richting van TF 2 meer customisation bv. op kleren, wapens & hats.
Dit zegt al genoeg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Ze gaan helemaal niets doen met customisation, waar halen jullie dat vandaan? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Er is nog helemaal niets over bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Oh er komt weer zo eentje. Onderbouw het eens. Hoe denk jij dat ik 'verassen' bedoel. Kom op zeg, stelletje azijnpissers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:20
Echt he , de zogenaamde fanboys trappen het nu al overal de grond in.

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Het mooi-je-hebt-een-goede-game-gemaakt-remake-deze-nu-exact-voor-de-rest-van-je-leven-syndroom ;)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Ik hoop alleen niet dat het zo'n Free to Play game wordt, waarbij het spel enorm gedomineerd wordt door in-game purchases en onzin wat nu bij TF2 het geval is. Liever €29,99 dokken en een goed spel spelen. Zie ook het plaatje van Rynji; dekt de lading van mijn punt prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sloth
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Je ziet het inderdaad altijd terug. Blijf dan lekker dezelfde game spelen. Met oude graphics, met oude gameplay. Je ziet het bij CoD, BF en nu ook gelijk hier al. Oh wee als er iets verandert wordt want dan is het geen CS meer. Wacht eerst eens af voordat je crap uitpoept op je toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Anoniem: 111703 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:36:
Ik hoop alleen niet dat het zo'n Free to Play game wordt, waarbij het spel enorm gedomineerd wordt door in-game purchases en onzin wat nu bij TF2 het geval is. Liever €29,99 dokken en een goed spel spelen. Zie ook het plaatje van Rynji; dekt de lading van mijn punt prima. :)
Het micro-transactie deel van TF2 heeft weinig invloed op het spel zelf?
Immers zijn alle items via drops/crafting gewoon beschikbaar, micro transacties zorgen er alleen maar voor dat je er direct toegang tot hebt zonder extra moeite.
Maar dat verpest het spel verder niet, want als je het niet wil dan koop je geen items?
Vrij simpel.

Ik denk juist dat Valve met een free to play (Of een laag bedrag als 5 euro ofzo) css komt en via micro transacties de rest binnen te trekken.
Heb er weinig op tegen als ik mn Scout moet unlocken en iemand anders koopt een unlock voor 1,99 hoor, moet ie helemaal zelf weten.
Het is natuurlijk een ander verhaal als bijvoorbeeld HE nades, M4/AK47 etc alleen maar beschikbaar zijn via een purchase, maar in je vergelijking met tf2 is daar totaal geen sprake van.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-06 21:03
Demoterror schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:23:
[...]

Het micro-transactie deel van TF2 heeft weinig invloed op het spel zelf?
Immers zijn alle items via drops/crafting gewoon beschikbaar, micro transacties zorgen er alleen maar voor dat je er direct toegang tot hebt zonder extra moeite.
Maar dat verpest het spel verder niet, want als je het niet wil dan koop je geen items?
Vrij simpel.

Ik denk juist dat Valve met een free to play (Of een laag bedrag als 5 euro ofzo) css komt en via micro transacties de rest binnen te trekken.
Heb er weinig op tegen als ik mn Scout moet unlocken en iemand anders koopt een unlock voor 1,99 hoor, moet ie helemaal zelf weten.
Het is natuurlijk een ander verhaal als bijvoorbeeld HE nades, M4/AK47 etc alleen maar beschikbaar zijn via een purchase, maar in je vergelijking met tf2 is daar totaal geen sprake van.
De aard van TF2 (toch wat meer fun georiënteerd) leent zich meer voor hats en allerlei andere spulletjes dan counterstrike. Een model voor wapens zoals hierboven, alles ook gratis verkrijgbaar alleen via unlock, is het uiterste imo. Meer content in de vorm van uniformen en wapens, die gratis en eventueel unlockable is, heeft toch wel de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Hmm, het kopen van wapens met microtransaction is natuurlijk niets nieuws en bestaat al voor Counter Strike: online. Niet dat hier één levende ziel dit speelt. Als er zoiets komt dan zal het vermoedelijk wel skins zijn. Die waren al populair onder de oude CS.

Wikipedia: Counter-Strike Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-06 09:58
tuurlijk komen er geen hats in etc.
ze hebben aangegeven dat ze gaan luisteren naar de pro gamers ;)
dus ik verwacht geen unlocks etc.

ik denk eerder gewoon CS met nieuwe graphics en wat tweakjes hier een daar aan de wapens.
ik moet de eerste gameplay beelden nog zien en hopelijk doen ze een keer iets aan de hackers !!

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-05 21:20
Als ze gaan luisteren naar de pro-gamers dan lijkt me het geen zak aan eigenlijk.
Want als je dan niet pro bent dan word je binnen 10 seconden geheadshot en dan moet je weer 3 minuten wachten.
Kortom geen game voor de fun gamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

Haas82 schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 20:45:
Als ze gaan luisteren naar de pro-gamers dan lijkt me het geen zak aan eigenlijk.
Want als je dan niet pro bent dan word je binnen 10 seconden geheadshot en dan moet je weer 3 minuten wachten.
Kortom geen game voor de fun gamer.
Dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn. Zolang het simpel maar eerlijk (=geen random gare dingen of mechanismen die bepalen of iemand een gunfight wint) blijft (zoals dus CS 1.6), kan het prima voor iedereen plezierig blijven, zeker als er met matchmaking ook gesorteerd wordt op skill level.

Ik heb liever dat ze 'luisteren' (lees: focus leggen op) naar het pro circuit, dan dat ze naar de community in z'n geheel luisteren (lees: $$$ en Modern Warfare 2 shenanigans). Dan krijg je een veel meer gebalanceerde gameplay die misschien moeilijker is, maar ook uitdagender en minder frustrerend.

+ ik denk dat ze vooral een competitieve game willen neerzetten om niet door CoD ingehaald te worden op dat gebied. Het is ook 'maar' een XBLA/PSN type game, dus zo veel content moet je ook niet verwachten (in eerste instantie in ieder geval).

[ Voor 29% gewijzigd door Gundogan op 14-08-2011 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

The Great HooD schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 15:19:
[...]

Oh er komt weer zo eentje. Onderbouw het eens. Hoe denk jij dat ik 'verassen' bedoel. Kom op zeg, stelletje azijnpissers.
Ik denk dat je 'verrassen' bedoelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Nou goed, het zal sowieso afwachten zijn.
Heb de laatste paar dagen (door dit hele geruchten verhaal etc) weer eens wat css zitten spelen en verbaasde me eigenlijk er over hoeveel mensen nog steeds actief spelen.
Voor elke gamemode zijn er bergen aan servers te vinden (al is een relatief groot deel daarvan wel limited tot dust1/dust2/office/nuke en italy only) maar spelers zijn er nog genoeg.
En ook voor de gungames, surf en zombie maps is er nog meer dan genoeg aanbod om je te vermaken.

Rest wel gelijk de vraag of CS-GO genoeg nieuws kan bieden om die mensen te laten overstappen, wat reskins en gepoets hier en daar zal lang niet iedereen genoeg motiveren.

Maar iets nieuws bieden wat de titanen concurrent titels niet al hebben ná dat die gereleased zijn lijkt me ook een lastig verhaal worden.

We'll see, misschien zijn wat costum opties en een paar nieuwe maps ook wel genoeg voor weer een nieuwe CS versie.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 09:58
Ik wil weer cs_docks! En een vizier op de colt! De goede oudetijd.

Zat eigenlijk al heel erg lang te hopen op een cs mod voor CoD, want ik vind die manier van spelen erg leuk. Twee teams, een missie, redelijk kleine Maps en geen respawns! Als Valve zelf met iets nieuws gaat komen, prima! Kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
het zou mooi zijn las je gewoon een beschermd gebied krijgt waar je gespawned word. een spawnroom zoals bij TF2 en dat je gewoon een punt moet opblazen met een bom. TF2 achtig, maar dan met CS.
en adners wordt het weer wachten op een DM server mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Volgens mij hoeven we ons echt niet druk te maken om de "core" gameplay van dit spel. Valve heeft niet voor niets de pro's uitgenodigd om het spel te komen beoordelen. Dan gaan ze echt niet ineens het money-systeem vervangen door unlocks, of het round-based systeem voor respawns. Daar hebben we Cod, BF, of MoH al voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:09
Ze moeten gewoon het 5tegen5 concept goed uitwerken, zoals dat in 1.6 ook is.

Hidden spawnpoints hoeft daar echt niet bij, ze mogen van mij part inderdaad wel molotov ect dat slowed, en nog wat andere dingetjes er in zetten zodat je wel rekening moet houden met paar nieuwe features.

Maar zolang de maps train,inferno,nuke,dust(2) en wellicht mogelijk om maps zoals CPL_strike weer te importeren (of te remaken) en ook het "shooting/movement" goed aanvoelt vind ik het al perfect.

En hopelijk is de netcode net zo goed als in cs 1.6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Laatst online: 03-06 15:40
Ik hoop ook dat ze goed werken aan 5 vs 5, maar wat ik altijd jammer vond is dat dit eigenlijk alleen echt leuk is als je met een clan speelt. Daarom hoop ik dat er naast CS en DE achtige maps/gamemodes (en naast natuurlijk het gewone death match) ook een 'snelle respawn tijden team objective' game mode komt. Denk aan zoiets als HQ PRO in CoD, dan kun je als je even geen clan hebt, en geen zin hebt in mensen die nergens wat van af weten toch lekker fraggen en objectives completen zonder dat het al te erg is als je in een slecht team zit (je mag snel weer spelen).

Verder vind ik het zelf ook altijd wel zo prettig en overzichtelijk als iedereen zich richt op een doel en niet random achter je spawned.

CS1.6 waren goede oude tijden, maar ik moet zeggen dat ik me met Source toch ook prima vermaak!

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Persoonlijk vermaak ik mij het meest met grote servers, maar ik speel dan ook zelden met mensen die ik ken.
Als je dan op een kleine server zit is er niets leuks aan. Jammer dat ik al het contact heb verloren met mijn oude CS (toen nog 1.5) vrienden.

• YoVla
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-05 19:32

YoVla

Yoghurt met vla

Waarschijnlijk wordt het een normale shooter, waarin je wapens kunt kopen en je als missie hebt de bom te planten of hostages te redden. Denk dat door deze simpelheid (geen modificaties in guns of het samenstellen van perks) juist veel gamers gaan trekken.

Edit:
Natuurlijk komt er eerst weer een periode dat alle Source "Professionals" gaan roepen dat Global een kut spel is en voor noobs, totdat de servers van Source langzaam leeglopen. Dit was ook het geval met 1.6 en het toen nieuwe Source :P

[ Voor 32% gewijzigd door YoVla op 18-08-2011 16:06 ]

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-05 01:26

MikeVM

- Baloo -

ik hoop vooral dat ze niet te veel nieuws doen, en vooral op bugs gaan werken,

- Minder Bugs
- Minder Cheaters
- Minder Lag
- minder Campers
- Minder Lamers
- meer ..Euh.. Niets.

kortweg, Minder van CSS en het is wordt een goede game.

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:06

Typhone

Who Dares Wins

Vroeger met CS:S was TeamDPU altijd wel okay. Al paar jaar plat helaas. Ben benieuwd wat dit gaat worden, eerste keer CS op de PS3 ;)

Na een multiplayertestje van Homefront kan ik niet geloven dat dit slechter gaat zijn :D

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik hoop echt dat ze de netcode gaan optimaliseren want voor competitive play moet je echt alleen op LAN zijn bij CS:S. Verder vind ik het echt een topgame.
Alleen jammer dat men bij CS:S nooit veel aan de netcode meer gedaan lijkt te hebben, de interpolatie is echt ontzettend smerig (vreselijk veel lag op de hitboxes etc).

Ik ben de laatste tijd (als ik speel) meestal te vinden op de CS:S DM server van css.shots.su, server is altijd packed met mensen en 1 groot gekkenhuis. :)
Komt vanwege de populariteit wel meermalig per week een cheater kijken, maar goed...daar heb ik de F10 knop voor. :P

[ Voor 16% gewijzigd door Da_maniaC op 25-08-2011 19:02 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Trailer met wat gameplay:

Gameplay ziet er goed uit!

[ Voor 25% gewijzigd door Rynji op 26-08-2011 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
bovenste is gewoon hele oude trailer van CS:Online (koreaanse variant o.i.d).
2e ziet er eerste paar seconden nep uit, maar de in-game beelden zijn legit denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-06 11:08

djunicron

*click-swoosh-thud*

Crossplatform?

Ik hoop dat ze daarmee PC, Mac, Linux bedoelen. Als dit weer tegen console spelers gespeeld kan worden wordt het waarschijnlijk weer bijzonder oneerlijk uitpakken.

In de filmpjes zie je een hoop wapen mods, zouden ze dat echt gedaan hebben? 2e filmpje zie je in het koop schermpje hier niets van terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 18:12
gvd wat een tegenvaller, ik vind cs source er beter uitzien, die weapon models, komaaan! het straalt echt aan alle kanten budget uit! wat een tegenvaller so far! ik hoop dat het net is maar het staat op GT dus ijkt me sterk. Maar wat LELIJK! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
oowh hier nog een video, ziet er al iets beter uit. maar toch alsnog een flinke domper.

Preview van ign wordt er wel gezegd dat het slechts een source 1.5 is, vast een arcade game voor de consoles. naast pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Vind je het lelijk, omdat het geen 1 op 1 kopie van CS: Source is?
Sorry hoor, maar het ziet er vele malen beter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Holy shit, in de trailer stodn cross platform play? Zou het dan eindelijk?

(Lekker vrienden op de consoles vernederen :P )

btw, heeft Counterstrike geen ADS ofzo, ik zie iedereen zonder sight schieten?

[ Voor 24% gewijzigd door Jeroenneman op 26-08-2011 11:45 ]

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
Rynji schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:35:
Ik vind het lelijk omdat de weapon models er gewoon erg goedkoop uitzien, in css ziet ze er veel proffesioneler uit. + de hele feel van cs is gewoon weg, het speelt niet als cs dat zie je meteen, het doet me meer denken aan l4d als aan cs.

Maar vooruit dat is mijn opinion, en proberen ga ik de game toch wel, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik teleurgesteld ben na het zien van de footage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7055

goedkoop eruit zien ? zeker nooit de beta van CSS gespeeld :P
Ik vind het wel een aardige toevoeging in ieder geval, die molotovcocktails. Als het uiteindelijk toch tegenvalt dan ga ik vrolijk weer CSS spelen. Net zoals er nu nog mensen zijn die bij 1.6 zweren.

@jeroenneman
niet alle geweren hebben ADS, maar vaak voegt het niets toe qua accuraatheid.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 7055 op 26-08-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-05 18:58

Format-C

Tracing Rays

Zoals ik het nu zie en andere games gewend ben, wordt het toch wel tijd voor ADS op elke gun als je het mij vraagt. Toen CSS uitkwam was het nogal normaal dat er geen ADS inzat, maar in nagenoeg elke game heb je nu ADS.

Als het niet in deze game komt te zitten zou ik het jammer vinden... Edit; voor mijn gevoel heb je meer controle met ADS, en kan je beter zien wat je raakt. Ik vind het zonder ADS nogal vaag aanvoelen. Lós, op de 1 of andere manier. Ik weet het niet. Heb er geen goed gevoel meer bij.

Ben laatst weer gaan CSS'en, maar had/heb best vaak een "what te fuck" gevoel omdat ik toch 100% zeker wist dat ik de target raakte, maar er vervolgens geen kill was.

[ Voor 40% gewijzigd door Format-C op 26-08-2011 12:10 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
De eerste beelden kunnen mij ook niet echt overtuigen, hoewel de maps er op eerste zicht wel mogen zijn.
Voor de rest lijkt het vooral onafgewerkt. We zullen zien hoe het verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Hopelijk voegen ze geen ADS toe, dat hoor imo niet bij de CS gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Rynji schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:35:
Voor een game die vooral gemaakt voor kleine maps, kan ik het niet indrukwekkend vinden. Natuurlijk is het niet eerlijk om het te vergelijken met andere shooters, omdat CS een klasse apart is, maar grafisch mis ik toch een hele hoop zaken. Shaders, mapping textures (een beetje muur mag er ook als muur uit gaan zien, IPV oppervlakte + texture), etc. Ja CS;Go zal het vast van de gameplay gaan hebben, maar de stap van CS:S naar CS:GO vind ik veel te klein om echt vooruitstrevend te noemen.

Maargoed, dit zijn allemaal alpha/beta beelden. Al vrees ik niet dat ik moet gaan zitten hopen op BF3-like destructional environments, en Crysis 2-like graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
ik ben met css gestopt vanwegen AWP, hackers en kinderen. steeds dood gaan na 1 shot om vervolgens 3 minuten te wachten op een nieuwe round, vind ik niet meer van deze tijd.
ik bebn zeer benieuwd naar de nieuwe game modes.

geef mij maar gewoon een TF2 achtige gameplay, CP's overnemen en respawn rooms.

Grafisch is het gewoon net als left 4 dead 2. ziet er wel gewoon goed uit.

[ Voor 11% gewijzigd door Pykow op 26-08-2011 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 23:59

FlotterPower

Boxy Brown

Nog een nooby gameplay video:

Ik heb erg het idee dat deze game over een paar jaar wordt gezien zoals Condition Zero nu wordt gezien. Leuke game om gamers weer even bezig te houden, maar totaal niets toevoegend aan de CS franchise.

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:09
FlotterPower schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:49:
Nog een nooby gameplay video:
[video]

Ik heb erg het idee dat deze game over een paar jaar wordt gezien zoals Condition Zero nu wordt gezien. Leuke game om gamers weer even bezig te houden, maar totaal niets toevoegend aan de CS franchise.
Ach, als de gameplay een aantal missers van CSS oplost kan het wel heel goed gaan worden, maar ze hadden van mij wel wat meer FPS-technieken van de laatste jaren er in mogen doen. Aan het filmpje te zien heb ik wel het idee dat ze de levels wat ruimer opgezet hebben. Dat tunneltje van dust is in mijn beleving veel korter en smaller in CS en CSS. Ook dat trappetje aan de rechterkant zat in CS en CSS er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berthenk
  • Laatst online: 10:08
Pykow schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:00:
ik ben met css gestopt vanwegen AWP, hackers en kinderen. steeds dood gaan na 1 shot om vervolgens 3 minuten te wachten op een nieuwe round, vind ik niet meer van deze tijd.
ik bebn zeer benieuwd naar de nieuwe game modes.

geef mij maar gewoon een TF2 achtige gameplay, CP's overnemen en respawn rooms.

Grafisch is het gewoon net als left 4 dead 2. ziet er wel gewoon goed uit.
Als je niet wilt wachten op een respawn, speel dan in deathmatch servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06 23:12
Wordt dit dan eindelijk de langverwachte comeback van clan eMMen?

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:16

Vos

AFCA

macciez schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:34:
Wordt dit dan eindelijk de langverwachte comeback van clan eMMen?
Dat is toch die clan die werd gebanned omdat een speler cheatte op public? Moet er nu nog om lachen!

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06 23:12
Ze schijnen inmiddels allemaal bij de Navy Seals te zitten, om daar hun tactics verder te perfectioneren. Meer weet ik er niet van (en mag ik ook niet vertellen).

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Jeroenneman schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:43:
Helaas, bedoelen alle game ontwikkelaars hiermee meestal dat de game op meerdere platforms te spelen zal zijn maar niet dat het client/server gedeelte cross platform met elkaar werkt (ie. Xbox/PS3 gamers zullen niet met een server kunnen verbinden waar PC gamers op zitten).
Vaak hangen hier wat technologische aspecten aan vast (console versie van de engine werkt met andere update rates etc) maar waarschijnlijk weet men al lang dat het voor de console gamers geen pretje zal worden tegen PC gamers te spelen.
Ik vrees dat het voor deze game niet anders zal zijn

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

nieuws: Counter-Strike: GO op PS3 speelbaar met muis en toetsenbord

Kennelijk toch echt cross platform :)

Maar verder ziet het er een beetje CS:S2.0 uit. Ben er niet kapot van, maar de gameplay kan uiteraard veel goedmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-06 11:14
Ik kan niet zeggen dat ik enigzins onder de indruk ben van de beelden.
Het ziet er uit alsof een stel hobbyisten wat aan het modden is gegaan met CSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 23:59

FlotterPower

Boxy Brown

Gundogan schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 18:17:
nieuws: Counter-Strike: GO op PS3 speelbaar met muis en toetsenbord

Kennelijk toch echt cross platform :)

Maar verder ziet het er een beetje CS:S2.0 uit. Ben er niet kapot van, maar de gameplay kan uiteraard veel goedmaken.
Mwah, meer CS:S 1.5 imo. :P
Cross-platform is wel interessant trouwens. De consoleversies zullen wel een gigantische aim-hulp nodig hebben om een beetje mee te komen ben ik bang...

I don't want no cake, I want me some pie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:16

Hu9o

Schokkend

als ik dit zie dan heb ik niet het idee dat het iets 'nieuws' is.

meer van "been there done that"

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Hu9o schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:42:
als ik dit zie dan heb ik niet het idee dat het iets 'nieuws' is.

meer van "been there done that"
Ik eigenlijk ook wel..

Jammer , had er iets meer van gehoopt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Nu online

Gundogan

FlotterPower schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 19:12:
[...]

Mwah, meer CS:S 1.5 imo. :P
Cross-platform is wel interessant trouwens. De consoleversies zullen wel een gigantische aim-hulp nodig hebben om een beetje mee te komen ben ik bang...
Niet perse omdat het alleen PC/OSX vs PS3 is en op de PS3 kan je gewoon je muis en toetsenbord inpluggen :)

Zal meer in de wat kleinere voordeeltjes van de PC zitten zoals het tweaken van je framerate en netcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56
Ik ga hem niet direct halen denk ik als ze voor de zomer lanceren koop ik hem in Steam Summer Sale.

Ze gaan meer moeten tonen om iemand te overtuigen met knallers als BF3(echt vernieuwend), Rage, Bioshock Infinite, Deus EX HR e.d. zullen veel gamers zonder cashflow zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
macciez schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:44:
Ze schijnen inmiddels allemaal bij de Navy Seals te zitten, om daar hun tactics verder te perfectioneren. Meer weet ik er niet van (en mag ik ook niet vertellen).
Bij de Navy Seals om beter te worden bij Counter Strike.
Seems legit :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Niet online
Ben benieuwd, de video's zien er aardig uit en het is uiteraard nog niet af. Die molotov's zijn zeker interessant.
Ik zie het wel als het af is, maar fijn dat ze het voor het uitbrengen zo laten zien/testen.

Hoop toch dat het de sterke punten van 1.6 en source kan combineren. Van de aim in source kan ik moeilijk wijs worden, lijkt ook sterk per server te verschillen. Terwijl 1.6 toch vrij lelijk begint te worden.

Het zal toch vooral het bestaande idee moeten verbeteren, te veel verandering is ook niet goed. Mooie graphics ok, maar terrein waar je ongezien kan hiden en de tegenstander bestoken is niet iets waar de gemiddelde cs speler op zit te wachten. Irriteer me al soms aan de donkere hoekjes, waar ik tegenstanders vaak pas zie als ze beginnen te schieten. De crosshair is zeker toe aan verbetering trouwens, elke kleur valt vaak weg in het beeld.

Wat is ADS trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
Aim Down Sight :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukker
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-07-2024
Vind het zelf echt een hele erge tegenvaller zeg! het heet dan wel counter strike... met nagemaakte maps... maar dat is dan ook het enigste :-( .

En zie deze screenshot, die M4! :F
Afbeeldingslocatie: http://media1.gameinformer.com/imagefeed/screenshots/CounterStrikeGlobalOffensive/csgo_screenshot2.jpg

en dat aim down sight zit er echt 99% zeker niet in (op de snipers na).
Anders hadden ze dat echt wel laten zien. en als je het filmpje ook kijk zie je bij 0.37sec wat het gaat worden... het zelfde als voorheen... op zich vind ik dat niet zo een probleem maar die graphics. Ze gaan een beetje de cartoon kant op :|

Hier het filmpje en meer screenshots. (schrik er niet van ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 13:56

DDR

Als ze nu de oude wapens + geluiden die daarbij horen erin zetten word het al een stuk nicer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Nuja naar de wapens zou ik nog niet te erg kijken, toen dat ze de pro's hebben laten testen waren ze nog niet allemaal af. Nu zijn wapens wel iets dat ik al jaar en dag zelf verander door modellen met een hogere resolutie. Alleen jammer dat die tegenwoordig op veel servers geblokt worden (aangezien je er ook mee kan cheaten).

Edit: eigenlijk zouden ze weer een Orange box moeten uitbrengen met deze game en HL:Episode 3 (+nog een game)

[ Voor 14% gewijzigd door IStealYourGun op 27-08-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 09:58
Jeroenneman schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:43:

btw, heeft Counterstrike geen ADS ofzo, ik zie iedereen zonder sight schieten?
Die kunnen dan ook gewoon een keyboard en muis gebruiken. Dus als ze die setup goed hebben kun je het misschien nog moeilijk krijgen :)

Zat nog op de vorige pagina ;)

[ Voor 4% gewijzigd door CoiLive op 27-08-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Wapens vallen me wel vies tegen, ziet er haast lelijker uit dan op Source. Had toch wel een betere update verwacht.. Verder lijkt weinig te veranderen, voor console gamers misschien leuk, maar ik kan me niet voorstellen waarom je van Source naar GO zou gaan overstappen op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Damn ik ben wel erg teleurgesteld, ik had echt gehoopt op een nieuwe counter-strike.

Sinds 1.5 is er eigenlijk weinig veranderd, source was slechts een grafische update en GO lijkt dat nu ook te worden. Ik snap dat ze de balans niet willen verpesten, maar een paar nieuwe maps en game modi hadden er toch wel bij gekund? Die kun je als veteraan skippen als je ze niet leuk vind.

Oh well :(

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ik vind het knap dat zoveel mensen hier allemaal maar aannemen dat er geen nieuwe maps, betere models etc zullen zijn. De game is toch nog niet 'gold' ?
Dat staat overigens nog los van mijn mening over een goeie game (als de gameplay goed in balans is en de netcode is superieur dan zijn de graphics niet eens belangrijk voor mij.

Nog een leuk artikel (blogpost) trouwens: http://kotaku.com/5834542/an-hour-with-counter+strike-go

[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 27-08-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Da_maniaC schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 13:40:
Ik vind het knap dat zoveel mensen hier allemaal maar aannemen dat er geen nieuwe maps, betere models etc zullen zijn. De game is toch nog niet 'gold' ?
Dat staat overigens nog los van mijn mening over een goeie game (als de gameplay goed in balans is en de netcode is superieur dan zijn de graphics niet eens belangrijk voor mij.

Nog een leuk artikel (blogpost) trouwens: http://kotaku.com/5834542/an-hour-with-counter+strike-go
In het artikel dat je zelf linkt staat letterlijk dat er iig geen nieuwe maps zullen zijn bij release
CS: GO will launch with five maps for Bomb/Defuse mode, and two for the other classic franchise mode, Hostage Rescue. Those combined seven maps are all based on classic Counter-Strike 1.6 and CS: Source maps, in other words, maps from the two most popular earlier incarnations of the game.
Edit nog even de exacte lijst:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Counter Strike: Global Offensive will feature eight new weapons and seven classic maps.

Weapons:
 Decoy Grenade
 Molotov
 IMI Negev
 Taser
 Tec-9
 Mag-7
 Sawed-Off
 PP-Bizon

Classic Maps:
 dust
 dust2
 aztec
 nuke
 inferno
 italy
 office

[ Voor 18% gewijzigd door roy-t op 27-08-2011 14:03 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Topicstarter
Valve heeft al van in het begin zitten schreeuwen dat het NIET om een Counter-Strike 2 gaat.
En dat er geen nieuwe mappen zijn... tja dat moet voornamelijk uit de community komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

roy-t schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 14:00:
[...]
In het artikel dat je zelf linkt staat letterlijk dat er iig geen nieuwe maps zullen zijn bij release
Dat was eigenlijk beside my point. Gezien de game op een nieuwere versie van de source engine draait is de kans groot das bestaande bsp's gewoon draaien (of wellicht na een re-compile in een nieuwe editor).
Mijn punt was meer gericht op het feit dat de formule van de game prima is en buiten het feit dat nieuwe content een toegevoegde waarde heeft (latere patches zullen zeker extra maps voort brengen net als bij CS:S) zal de meest relevante succes factor van de game de gamemode/gameplay zijn zoals we die kennen van andere Counter strike games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
Hmm,

Nu duidelijker (voor mij) is wat CS:GO gaat worden. Wat voor voordeel gaat CS:GO dan hebben boven CS:S? Het ziet er beter uit, maar niet super veel beter zover ik nu heb gezien en als je echt hard wilt fraggen zet je de instellingen toch meestal op het laagste (behalve texture quality misschien). Er zijn minder maps, iets meer wapens en nog geen mods.

Het enige dat ik aan CS:GO zal hebben zijn dus graphics en dat ik mogelijk een nieuwe videokaart moet kopen :P.

Why Valve? Why? Waarom nu niet een echte CS:2 maken, wie weet zelfs een grappige korte singleplayer er bij waarin je wat hostages red. Een paar nieuwe maps, een paar nieuwe game modussen, wat andere dingen over de kop gehaald etc...

Achja helaas :).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
roy-t schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 11:18:
Hmm,

Nu duidelijker (voor mij) is wat CS:GO gaat worden. Wat voor voordeel gaat CS:GO dan hebben boven CS:S? Het ziet er beter uit, maar niet super veel beter zover ik nu heb gezien en als je echt hard wilt fraggen zet je de instellingen toch meestal op het laagste (behalve texture quality misschien). Er zijn minder maps, iets meer wapens en nog geen mods.

Het enige dat ik aan CS:GO zal hebben zijn dus graphics en dat ik mogelijk een nieuwe videokaart moet kopen :P.

Why Valve? Why? Waarom nu niet een echte CS:2 maken, wie weet zelfs een grappige korte singleplayer er bij waarin je wat hostages red. Een paar nieuwe maps, een paar nieuwe game modussen, wat andere dingen over de kop gehaald etc...

Achja helaas :).
Persoonlijk hoop ik dat er in ieder geval dit keer fatsoenlijke hitboxes inzitten :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basdej
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:56

basdej

OutSystems Consultant

ik hoop dat het echt weer een mooie game wordt met VEEL mooiere graphics en heel goed gebalanceerde gameplay

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whoohoo
  • Laatst online: 14:59
Vergeet niet dat deze game wordt gemaakt door Hidden Path Entertainment en niet Valve!

[ Voor 8% gewijzigd door Whoohoo op 29-08-2011 05:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compi_56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Ziet er goed uit! :)
Ik hoop wel dat men de benadering van de wapens qua uiterlijk zo realistisch mogelijk houd (maarja, time will tell).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 15:57

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik vind het er juist erg bagger uit zien.
Na 1.6 hadden we source (die was qua feeling al minder dan 1.6) en dit is helemaal 2 stappen achteruit.
En dan heb ik het nog niet eens over de graphic's gehad :r

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
Volgens mij is deze CS ook meer gemaakt om de console mensen aan boord te krijgen.
En dus niet voor de cs speler die op de pc willen blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-04 10:33

Crp

het lijken me geen spelers die al eens eerder CS hebben gespeeld. Aan hun manier van spelen lijken me het meer Call of Duty spelers. En qua graphics lijkt het nog gewoon op de source engine en geen steek verbeterd. Dus zal het qua feeling ook nog steeds CSS-achtig aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
Whoohoo schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 05:45:
Vergeet niet dat deze game wordt gemaakt door Hidden Path Entertainment en niet Valve!
Niet door Valve ? dan is het dus geen echte CS ?

Anoniem: 16941

Bij mij was de fun na CS:S eigenlijk wel over. T/m 1.6 was wel pret, veel aztec en dust gespeeld. Toen source uitkwam, ging ik de minder serieuze kant op, het gun-gamen.

Ik kan me nog herinneren dat we op een LAN een van de eerste versies van counterstrike speelden, op cs_assault. Dat was pret, TMP was toen nog een redelijk krachtig wapen en heb toen een hoop lol beleefd.

Ik ga de ontwikkelingen wel volgen, maar ik denk niet dat ik dit nog serieus ga spelen, ook omdat het voor mij al 5 jaar geleden is dat ik nog veel CS (of andere spellen) speelde.

• unfor
Anoniem: 16941 schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:14:
Bij mij was de fun na CS:S eigenlijk wel over. T/m 1.6 was wel pret, veel aztec en dust gespeeld. Toen source uitkwam, ging ik de minder serieuze kant op, het gun-gamen.

Ik kan me nog herinneren dat we op een LAN een van de eerste versies van counterstrike speelden, op cs_assault. Dat was pret, TMP was toen nog een redelijk krachtig wapen en heb toen een hoop lol beleefd.

Ik ga de ontwikkelingen wel volgen, maar ik denk niet dat ik dit nog serieus ga spelen, ook omdat het voor mij al 5 jaar geleden is dat ik nog veel CS (of andere spellen) speelde.
CS beta 3 ofzo, had destijds nog 56k internet, dus wij 1v1 op een lan thuis op cs_estate/cs_backalley e.d.
Goede oude tijd, CS is CS gewoon niet meer na 1.6

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:16

Vos

AFCA

De tijd dat wapens nog bleven liggen ;)

• Haas_nl
unfor schreef op woensdag 21 september 2011 @ 22:23:
[...]

CS beta 3 ofzo, had destijds nog 56k internet, dus wij 1v1 op een lan thuis op cs_estate/cs_backalley e.d.
Goede oude tijd, ben helemaal met je eens dat CS gewoon niet meer CS is na 1.6
haha ik heb dat ook nog gedaan, nee erg goede oude tijd vooral die tijd dat die kpn envelop op de deurmat viel.... En dan nog een ping van 300 gemiddeld.
Online gamen was toen echt ruk. (wel dat cs en tfc toen de beste fps waren)

[ Voor 3% gewijzigd door Haas_nl op 21-09-2011 22:26 ]

• unfor
Ik speel trouwens bijna nooit meer CSS, zitten maps als de_prodigy en de_cbble nog wel in?
Dit topic zorgt er helemaal niet voor dat ik zin krijg aan GO maar aan 1.6 :)

[ Voor 30% gewijzigd door unfor op 21-09-2011 22:29 ]

• Pykow
ik ben wel toe aan een nieuwe CS
Heb hele goede herinneringen aan deze game. Vooral CS1.6

Pagina: 1 2 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic