Hij is global, maar is goed ik upload vanavond wel de footage. Filmpjes zeggen meer dan 10.000 woorden natuurlijk.Krakaka schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:39:
Met sound en calls kan je al een eind komen. Echter is het voor degene zonder beeld materiaal lastig te beoordelen met alleen maar tekst.
Even wachten op wat beeld materiaal voor dat er conclusies getrokken kunnen worden.
Weet iemand zijn rang? Om dit als gold nova te doen is ook meer verdacht dan als global bijv.
zet die beelden hier eens neer, de tweakers comm zal een oordeel vellen
*pre aanpassing ja, nu zit je eerder op gnm/mg1 hoor.Wereldkaart schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:15:
150 wins is genoeg om OW te krijgen voor zover ik weet.
Knappe jongen die na 150 wins nog geen MGE is trouwens, maar oke
het is gebaseerd op meerdere personen die hetzelfde moeten aangeven, hoeveel weet ik niet maar ik neem aan een redelijk aantal. Ik heb ook wel eens een paar wh achtige shots gemaakt door smoke of wallbangs maar dat zie je vaak wel op OW of iemand een lucky hs maakt of gewoon door de smoke aimt met een hack. Ik wil de video wel eens zien.Anyways ik had niet verwacht dat Paris hackte, aardig wat potjes met m gespeeld en het is nooit opgevallen dat hij iemand door de muur volgt, prefired of dat soort shit. Wel gekke kills, maar zij (s!ck, bruh, hij) waren dan ook 100x beter dan mij:p
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Je vertelde dat hij die smoke bug gebruikte toch? Was deze match tijdens die bug, of na dat die bug gefixt was? Anders is het wel verklaarbaar hoe hij ze allemaal killed in de smoke.k1NG schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:32:
[...]
Vervolgens zit hij zelf in de smoke, stairs is ook gesmoked en hij aimed echt domweg meteen op die guy die in de smoke staat op stairs. Hij aimt gewoon van enemy naar enemy terwijl ze in de smoke staan, dat kan gewoon niet.
.
dat weet je heel snel, je moet namelijk even hebben stilgestaan nadat de smoke is gegooid, om te alt tabben, doet die dat niet dan heeft die die bug niet kunnen gebruiken.Krakaka schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:56:
[...]
Je vertelde dat hij die smoke bug gebruikte toch? Was deze match tijdens die bug, of na dat die bug gefixt was? Anders is het wel verklaarbaar hoe hij ze allemaal killed in de smoke.
Match van afgelopen vrijdag, dus die smoke bug is allang gefixt.Krakaka schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:56:
[...]
Je vertelde dat hij die smoke bug gebruikte toch? Was deze match tijdens die bug, of na dat die bug gefixt was? Anders is het wel verklaarbaar hoe hij ze allemaal killed in de smoke.
Kon je dit niet in de freeze time doen?SouLLeSSportal schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:59:
[...]
dat weet je heel snel, je moet namelijk even hebben stilgestaan nadat de smoke is gegooid, om te alt tabben, doet die dat niet dan heeft die die bug niet kunnen gebruiken.
Ah dan was het inderdaad niet meer mogelijk. Afwachten maar!k1NG schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:59:
[...]
Match van afgelopen vrijdag, dus die smoke bug is allang gefixt.
Als je zo'n noob bent als mij heb je heel wat rondjes om je teammates te bekijken heurrrnenator schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:45:
[...]
Het is sowieso erg lastig om een cheater te spotten als iemand in jouw team zit. Of het moet overduidelijk zijn, maar over het algemeen leef je ongeveer de helft van de ronde en heb je daarnaast nog 3 andere die je kan volgen als je dood bent. Je moet wel echt op zoek gaan en dan is de kans groot dat je dingen ziet die er misschien niet zijn.
Ik heb nooit met die gast gespeeld, ben wel benieuwd naar demo's
Ik heb het ook zeker niet over smurfs, omdat je het verschil gewoon goed kan merken. Als je de demo bekijkt zie je dat ze spots waar iemand zou kunnen zitten nauwelijks of niet checken, behalve als er dan toevallig iemand zit

Speeltijd zegt niet veel.sjoerd94 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:00:
[...]
Ik heb het ook zeker niet over smurfs, omdat je het verschil gewoon goed kan merken. Als je de demo bekijkt zie je dat ze spots waar iemand zou kunnen zitten nauwelijks of niet checken, behalve als er dan toevallig iemand zitCheck je dan het profiel, dan is het meestal iemand met minder dan 100 uur speeltijd. Seems legit man.
Even over de csgolounge; gister een bet gedaan en gewonnen (natuurlijk). Nu zie ik bij "my bets", bij "returns" alleen de wapens staan die ik heb ingezet. Waar zie ik wat ik heb gewonnen?
Do what you love, do it often
Als je bijvoorbeeld 1 euro inzet om te betten is de winst misschien te laag om het uit te keren.macciez schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:04:
Even over de csgolounge; gister een bet gedaan en gewonnen (natuurlijk). Nu zie ik bij "my bets", bij "returns" alleen de wapens staan die ik heb ingezet. Waar zie ik wat ik heb gewonnen?
Als je winst lager dan 1$ is is de kans vrij groot dat je niks krijgt, omdat alles al is uitgekeerd.macciez schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:04:
Daarom altijd betten dat je profit meer dan 2$ bedraagt als je wint, heb je niet voor niks risico gelopen
Dat is inderdaad mooie business, als je wint hebt je niks, als je verliest heb je niks. Dat ik daar nog nooit op ben gekomen.
Even voor de duidelijkheid zoals bij alle major stickers.....die prijzen zijn ooit laag geweest...als in minder dan 1 euro voor een ibp holo. Aangezien de userbase toentertijd nog niet zo groot was zijn er ook nooit zo veel stickers gekocht als er nu een major is. M.a.w. het aantal stickers is nooit zo hoog geweest, maar toch zijn de Kato14 stickers het meest populairst, omdat ze voor de meeste mensen nog steeds grafisch de beste stickers zijn in vergelijking met wat we nu hebben gekregen. Dus een laag aanbod nu zorgt voor een extreem hoge prijs, zowel los als applied maar de complete waarde ga je er nooit uit halen. Maar zeg nooit nooit, zodra ze echt op zijn kunnen ze misschien wel meer waard worden dan ze ooit los zijn geweest. Tijd zal het leren.Wereldkaart schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 00:38:
[...]
Al plak je er 4 op je gun, je gaat er nog geen 400 eu voor krijgen..
Anyways, laatst een gast gezien met IBP holo op zn vanilla AK, hoe bedoel je ik gooi mn geld even hard weg
Echter zijn er op dit moment maar 2 stickers die het echt ontiegelijk goed doen, de Titan Holo en de IBP Holo. Zo zijn ook de LGB, NAVI en paar andere flink omhoog aan het schieten, opgekocht door investerdeers waardoor de prijs op de market omhoog gaat en dat extra hype met zich meebrengt. Vervolgens als ze van market af zijn worden ze verkocht of nog langer bewaard. Ik heb ook nog 3x LGB en 1x HR kato14 stickers, ooit aangekocht voor 3 keys per stuk. Prijs nu vergeleken met voorheen? LGB , HR kortom kwestie van tijd voor dat die ook nog hoger gaan uitvallen.
Ligt er aan wat jij als gemiddeld persoon ziet...Iemand die zijn of haar skins gewoon op market koopt en geen tijd spendeert aan traden...die zal niet zo snel meerwaarde geven aan stickers. Een gemiddelde trader weet wel beter. Zolang iedereen blijft denken dat stickers geen kont waard zijn, blijf ik ze met winst verkopen.Broud schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 03:40:
[...]
Stikkers zijn niets waard op een skin, tenzij je echt de juiste persoon hebt gevonden die er naar op zoek was. De gemiddelde persoon geeft er niets om.
Hier twee voorbeelden voor de hoogste tier rare stickers items (ibp holos):
https://www.reddit.com/r/...p_holo_ak_redline_w_keys/ c/o 500K voor een item van 1,8 keys puur omdat ie 3x IBP holos heeft, zijn er nog niet eens 4.
https://www.reddit.com/r/...e_ak47_st_mw_w_ak47_case/
ST variant met 4x ibps, met waarde boven de 1500 keys.
Onlangs heeft iemand (cAre) nog een nieuwe gecraft, laagste fv value, stattrak en met 4 ibp holos. Momenteel prijs van ibp holo is al over de 800k per stuk, en elke keer dat er 1 applied word of iemand gebanned word met die stickers in zijn inventory gaat de prijs omhoog.
TL;DR dat jij het geen waarde vind hebben wilt niet zeggen dat anderen ook zo denken. Zeker de mensen met een grote portemonnee. Deze mensen willen zich onderscheiden van de rest, iedereen kan skins kopen. Dus dan zal je moet zoeken naar items waar er weinig van in de omloop zijn en dat zijn dus dit soort items. Kan het net zo zien als IRL, een oude Ferrari kopen kost je klauwen vol geld, maar een nieuwe Golf rijd waarschijnlijk beter en sneller en kost stukken minder....alleen rijd half europa erin.
Ik ook! Mijn AK-47 Case HardenedXant0r schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:28:
[...]
Ligt er aan wat jij als gemiddeld persoon ziet...Iemand die zijn of haar skins gewoon op market koopt en geen tijd spendeert aan traden...die zal niet zo snel meerwaarde geven aan stickers. Een gemiddelde trader weet wel beter. Zolang iedereen blijft denken dat stickers geen kont waard zijn, blijf ik ze met winst verkopen.

Prijs: 250 keys (* 1.7 euro)
Huidige offer: ± 200 keys
(remember stickers dont add value)
Die inventory van Xant0r, holy shit. Die heeft daar gewoon meer dan 10K aan wapens inzitten.
Nice, twee populairste stickers op, kan in principe alleen maar omhoog gaan op dit momentsjoerd94 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:34:
[...]
Ik ook! Mijn AK-47 Case Hardened:
[afbeelding]
Prijs: 250 keys (* 1.7 euro)![]()
Huidige offer: ± 200 keys
(remember stickers dont add value)
Mijn AK CH FN inmiddels ook al aantal traderequests vanaf geslagen, zelf ooit goedkoop gekocht en nu al tig maanden in mijn bezit. Denk ook niet dat ik hem snel weg doe, blue tops voor FN CH zijn nou niet echt sterk in de omloop. Niet de beste blue top, maar van mijn pattern zijn er maar 3 in de omloop en heb zelf de gene met laagste FV.
Yep zo zijn er nog een paar gasten, het is echt bijna ongelooflijk maar die lui hebben gewoon 100k$ in hun inventory zitten aan skins/knives en daar zijn patterns/stickers niet eens bij gerekend. Zo zie je maar hoe CSGO is gegroeid en sommige mensen aan aardig zakcentje hebben geholpen. Maar goed zo snel het gegroeid is zo snel kan het ook weer over zijn (zie TF2 en dota). Momenteel is er ook veel duping gaande onder high tier items zoals Dragonlores/Howls/Sapphires/Rubies, prijzen daar van zijn inmiddels ook al omlaag gegaan. Ondanks implementatie van escrow en Valve policy update dat ze geen skins returnen bij diefstal en/of scams, doen ze het dus toch nog steeds. Dit verhaal heeft inmiddels ook de hoofdpagina van CSGO reddit bereiktmacciez schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:42:
Die inventory van Xant0r, holy shit. Die heeft daar gewoon meer dan 10K aan wapens inzitten.
[ Voor 32% gewijzigd door Xant0r op 12-01-2016 16:53 ]
Wat is dat duping eigenlijk? Kwam dat ook al op csgotrading op reddit tegen
Komt er kort op neer dat louche personen manieren vinden om Valve op te lichten. Ze scammen bijvoorbeeld zichzelf en gaan dan huilen bij Valve waardoor die de gedupeerde persoon zijn skins terug geeft (probleem is dus dat er een kopie gemaakt wordt van het orginele item) je krijgt hier door dus dat de scammer 2 van dezelfde items krijgt, identiek aan pattern en floatvalue. Je kan dus wel raden dat de aller uniekste items met laagste floatvalue dus ten prooi vallen aan dit soort gasten. Waardoor de prijs van die items gaan zakken, omdat er meer van in de omloop raken.macciez schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:55:
Wat is dat duping eigenlijk? Kwam dat ook al op csgotrading op reddit tegen
Hoe scam je precies jezelf?
Dan ga ik mijn AK Elite Build van een euro 100 x laten scammen en dan een knife kopen
Dan ga ik mijn AK Elite Build van een euro 100 x laten scammen en dan een knife kopen
[ Voor 173% gewijzigd door Wereldkaart op 12-01-2016 17:28 ]
Geen idee en het zal ook denk ik niet zo makkelijk zijn, anders had iedereen het wel gedaan inmiddels. Het probleem is eigenlijk al heel lang bekend en de market restricties en Escow zijn geïntroduceerd om dit soort praktijken in te dimmen. Valve heeft ook aangegeven geen skins meer te herstellen en ook policy geüpdatet, maar ik vermoed dat ze dit alleen niet doen als iemand alle veiligheidsopties uit heeft staan...met andere woorden dan is het dus je eigen schuld en krijg je niks.Wereldkaart schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 17:26:
Hoe scam je precies jezelf?
Denk in elk geval dat er wel een hele handeling aan afgaat zodat de scammer dus lijkt alsof het twee verschillende personen zijn. Want als Valve makkelijk kan zien dat account vaker dit soort dingen doet, dan ban je dat account gewoon inclusief items, maar dat gebeurd dus niet waardoor je opeens 2 items hebt zonder tradebans. Het zal ongetwijfeld aan meerdere accounts overgaan voor dat Valve gecontacteerd wordt, de reden hierachter is dat Valve en de gebruiker niet kan weten dat de item geduped of gescammed is als de trade fair is. Bijvoorbeeld de scammer heeft een dure item, die laat een ander persoon op zijn account en laat item(s) transferren naar een ander account, van daar uit gaan die items naar legitieme traders die er gewoon skins of keys voor geven zonder te weten dat het een item is die "gestolen" is. Vervolgens gaat de scammer naar Valve toen van me shit is gestolen, help me. Valve ziet dat de item meerdere personen is gepasseerd en kan de trades moeilijk terug draaien en kiest daarom voor de makkelijkste weg....item kopiëren en probleem is opgelost ipv echt onderzoek te doen of het om een dupescam gaat (zal wel teveel tijd kosten denk ik zo maar, bedoel dagelijks gaan er zo ontiegelijk veel items van account naar account dat de makkelijkste optie gewoon item dupen is).
Je herhaald dus eigenlijk wat ik zeg. De gemiddelde persoon geeft er niets om, tenzij je echt een specifieke trader/collector hebt gevonden.Xant0r schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:28:
[...]
Even voor de duidelijkheid zoals bij alle major stickers.....die prijzen zijn ooit laag geweest...als in minder dan 1 euro voor een ibp holo. Aangezien de userbase toentertijd nog niet zo groot was zijn er ook nooit zo veel stickers gekocht als er nu een major is. M.a.w. het aantal stickers is nooit zo hoog geweest, maar toch zijn de Kato14 stickers het meest populairst, omdat ze voor de meeste mensen nog steeds grafisch de beste stickers zijn in vergelijking met wat we nu hebben gekregen. Dus een laag aanbod nu zorgt voor een extreem hoge prijs, zowel los als applied maar de complete waarde ga je er nooit uit halen. Maar zeg nooit nooit, zodra ze echt op zijn kunnen ze misschien wel meer waard worden dan ze ooit los zijn geweest. Tijd zal het leren.
Echter zijn er op dit moment maar 2 stickers die het echt ontiegelijk goed doen, de Titan Holo en de IBP Holo. Zo zijn ook de LGB, NAVI en paar andere flink omhoog aan het schieten, opgekocht door investerdeers waardoor de prijs op de market omhoog gaat en dat extra hype met zich meebrengt. Vervolgens als ze van market af zijn worden ze verkocht of nog langer bewaard. Ik heb ook nog 3x LGB en 1x HR kato14 stickers, ooit aangekocht voor 3 keys per stuk. Prijs nu vergeleken met voorheen? LGB , HR kortom kwestie van tijd voor dat die ook nog hoger gaan uitvallen.
[...]
Ligt er aan wat jij als gemiddeld persoon ziet...Iemand die zijn of haar skins gewoon op market koopt en geen tijd spendeert aan traden...die zal niet zo snel meerwaarde geven aan stickers. Een gemiddelde trader weet wel beter. Zolang iedereen blijft denken dat stickers geen kont waard zijn, blijf ik ze met winst verkopen.![]()
Hier twee voorbeelden voor de hoogste tier rare stickers items (ibp holos):
https://www.reddit.com/r/...p_holo_ak_redline_w_keys/ c/o 500K voor een item van 1,8 keys puur omdat ie 3x IBP holos heeft, zijn er nog niet eens 4.
https://www.reddit.com/r/...e_ak47_st_mw_w_ak47_case/
ST variant met 4x ibps, met waarde boven de 1500 keys.
Onlangs heeft iemand (cAre) nog een nieuwe gecraft, laagste fv value, stattrak en met 4 ibp holos. Momenteel prijs van ibp holo is al over de 800k per stuk, en elke keer dat er 1 applied word of iemand gebanned word met die stickers in zijn inventory gaat de prijs omhoog.
TL;DR dat jij het geen waarde vind hebben wilt niet zeggen dat anderen ook zo denken. Zeker de mensen met een grote portemonnee. Deze mensen willen zich onderscheiden van de rest, iedereen kan skins kopen. Dus dan zal je moet zoeken naar items waar er weinig van in de omloop zijn en dat zijn dus dit soort items. Kan het net zo zien als IRL, een oude Ferrari kopen kost je klauwen vol geld, maar een nieuwe Golf rijd waarschijnlijk beter en sneller en kost stukken minder....alleen rijd half europa erin.
Ik ging in op je uitspraak dan stickers geen hol waard zijn. Als iemand dat leest en die heeft toevallig een mooie item met goede stickers en verder geen weet heeft wat ie heeft dan is dat misinformatie en kan ie dus potentieel geld mislopen. Stickers zijn wel degelijk wat waard en wat ik al zei mijn definitie van de gemiddelde persoon, als in de grootste groep van de csgo userdb koopt zijn skins gewoon en zit niet te klooien met stickers of patterns maar kopen gewoon wat ze leuk vinden.Broud schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 20:09:
[...]
Je herhaald dus eigenlijk wat ik zeg. De gemiddelde persoon geeft er niets om, tenzij je echt een specifieke trader/collector hebt gevonden.
Deze doelgroep valt compleet weg als je items hebt met stickers, omdat je hieruit inderdaad weinig profit uit krijgt (als je een skin koopt van 3 euro of wat dan ook dan ga je geen 100€ extra uitgeven omdat er een mooie sticker op zit. Maar ook in deze groep kan je toch met low tier items een klein beetje extra krijgen dan de marktwaarde...maar dan moet je dus wel op market verkopen. De andere groep, waar ik mezelf onder zie vallen zijn de traders daar kan je wel degelijk profit uit slepen als je een bestickerde item hebt en het ligt er uiteraard ook aan wat voor item en stickers je hebt.
Wat ik overigens ook altijd heel erg mooi vind, op lounge bijvoorbeeld.... Roepen allemaal "stickers dont add value", maar ze komen wel altijd uit op de gasten die skins aanbieden met stickers ipv naar de volgende te gaan die gewoon marketprijs in keys vraagt voor zijn stickerloze item.
[ Voor 91% gewijzigd door Xant0r op 12-01-2016 21:12 ]
SmokingSig schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:45:
zet die beelden hier eens neer, de tweakers comm zal een oordeel vellen
Krakaka schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:56:
[...]
Dit vond ik de meest obvious rondes in ieder geval. Waren nog een paar andere rondes waar hij precies in de smoke iemand killde die niet gecalled waren..bbblije schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:09:
[...]
Maar ik kan er met mijn pet niet bij dat ik er naast heb gezeten, zonder dat me wat opviel. En toch pakte hij 30+ kills
YouTube: Footage 1
YouTube: Footage 2
YouTube: Footage 3
Demo's kun je hier bekijken, hij had ook een paar mooie rondes op Overpass die echt vet obvious waren:
Mirage:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-MMHDm-jniyv-566Gt-cWCok-SsONN
Overpass:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-3WmBt-JkBAx-4DbSw-LevTQ-DRRyL
Had geen zin om er een hele footage van te maken.. Anyways verder een aardige gozer hoor, zou zo weer met hem spelen als hij niet cheat.
[ Voor 7% gewijzigd door k1NG op 13-01-2016 00:08 ]
Alle drie zeker niet 100% duidelijk, eerder goed op geluid letten, eerste enemy in clip 1 hoor je rondstampen in de smoke, dan stopt die met lopen net voordat de smoke ophoudt. Easy om die te verwachten waar die zat. Zelfde geldt met de tweede op stairs en die awper in connector, allebei nadat ze schoten schiet hij waar hij het hoort. Met wat info en goede geluidsplaatsing kan dit prima. De enige waar ik van frons is die in de tweede clip in de smoke op mirage die op het bankje springt, dat zou die niet gehoord moeten kunnen hebben of hij moet weten dat die er elke keer gaat zitten.k1NG schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 23:45:
[...]
[...]
[...]
Dit vond ik de meest obvious rondes in ieder geval. Waren nog een paar andere rondes waar hij precies in de smoke iemand killde die niet gecalled waren..
Demo's kun je hier bekijken, hij had ook een paar mooie rondes op Overpass die echt vet obvious waren:
Mirage:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-MMHDm-jniyv-566Gt-cWCok-SsONN
Overpass:
steam://rungame/730/76561202255233023/+csgo_download_match%20CSGO-3WmBt-JkBAx-4DbSw-LevTQ-DRRyL
Had geen zin om er een hele footage van te maken.. Anyways verder een aardige gozer hoor, zou zo weer met hem spelen als hij niet cheat.
In overpass zijn paar spots waar je met boost bv een headglitch kan pakken op overpass en obvious spelers op balcony of hoe dat maar heet bij overpass waar die snipers altijd zitten, daar was niks vreemds te zien imho.
??????SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 03:09:
[...]
Alle drie zeker niet 100% duidelijk, eerder goed op geluid letten, eerste enemy in clip 1 hoor je rondstampen in de smoke, dan stopt die met lopen net voordat de smoke ophoudt. Easy om die te verwachten waar die zat. Zelfde geldt met de tweede op stairs en die awper in connector, allebei nadat ze schoten schiet hij waar hij het hoort. Met wat info en goede geluidsplaatsing kan dit prima. De enige waar ik van frons is die in de tweede clip in de smoke op mirage die op het bankje springt, dat zou die niet gehoord moeten kunnen hebben of hij moet weten dat die er elke keer gaat zitten.
In overpass zijn paar spots waar je met boost bv een headglitch kan pakken op overpass en obvious spelers op balcony of hoe dat maar heet bij overpass waar die snipers altijd zitten, daar was niks vreemds te zien imho.
Niet 100% zeker????? Hoeveel duidelijker wil je het hebben? Met welke geluidskaart ook ga jij niemand "on spot" door een smoke heen tracen. Wat deze jongen wel doet. Duidelijker dan dit krijg je het niet, zeker niet als je ziet op wat voor systeem deze knul speelt.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Hmwa.. 1 á 2 kills zijn ietwat verdacht maar sowieso niet 'obvious'...k1NG schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 23:45:
[...]
[...]
[...]
Dit vond ik de meest obvious rondes in ieder geval. Waren nog een paar andere rondes waar hij precies in de smoke iemand killde die niet gecalled waren..
Mirage:
Overpass:
Overigens kunnen mensen die erg goed spelen ook soms gewoon een wallhackje of iets dergelijks aanhebben hoor. Het is zelfs per ronde te togglen..
Heb nog wel zo'n schot op Dust2 & Overpass dat hij precies weer op iemand killed door de smoke die je niet hoort of ziet. Dan vind ik het niet gek dat je een overwatch ban krijgt.. Bekijk die demo's maar..SouLLeSSportal schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 03:09:
[...]
De enige waar ik van frons is die in de tweede clip in de smoke op mirage die op het bankje springt, dat zou die niet gehoord moeten kunnen hebben of hij moet weten dat die er elke keer gaat zitten.
Iemand krijgt niet zomaar een overwatch ban voor cheating.mklkhanou schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:47:
[...]
Hmwa.. 1 á 2 kills zijn ietwat verdacht maar sowieso niet 'obvious'...
Overigens kunnen mensen die erg goed spelen ook soms gewoon een wallhackje of iets dergelijks aanhebben hoor. Het is zelfs per ronde te togglen..
[ Voor 4% gewijzigd door k1NG op 13-01-2016 09:09 ]
Ik vind het ook redelijk obvious hoor. Sommige smoke kills zijn 'normaal', maar vind dat hij niet al te veel kogels nodig heeft voor een random smoke kill te maken. Ook al hoor je waar hij vandaag komt en waar hij naar toe loopt, dan kan je nog niet zo precies zeggen waar hij staat imho.Damien schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 06:41:
[...]
??????
Niet 100% zeker????? Hoeveel duidelijker wil je het hebben? Met welke geluidskaart ook ga jij niemand "on spot" door een smoke heen tracen. Wat deze jongen wel doet. Duidelijker dan dit krijg je het niet, zeker niet als je hoort op wat voor systeem deze knul speelt.
Volgens mij hackt hij gewoon. Die laatste clip, gek dat hij ineens weet dat die kerel op hoog roteert naar zijn teammate en vervolgens niet meer hoog checkt. Om dan te laten zien dat hij geen WH heeft, gaat ie maar naar kort, ook al wist hij ( via WH ) dat ze daar geboost zaten. Hij kon niets anders dan wachten ofwel naar kort lopen. Als hij die boys ging spotten dat ze daar geboost zaten, dan was het TE obvious.
Moest ik zo'n kerel tegen komen in OW, die kreeg zeker een ban van mij.
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Hahaha footage 2, die eerste 3 kills zijn sowieso met RCS. Dat is zo fucking obvious.
Once again open up your bag of tricks!
RCS?SwooX schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:12:
Hahaha footage 2, die eerste 3 kills zijn sowieso met RCS. Dat is zo fucking obvious.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Recoil Control System, zoek maar eens even op YouTube.
Once again open up your bag of tricks!
Footage 3 zie ik niet veel geks? 1 en 2 ziet er wel wat verdacht uit..
Edit: Nog even terugkomend op dat sticker verhaal. Ik heb op 1 Cyrex een IBP sticker zitten, die gaan op de market voor ~250 ongeveer. Kan ik dan meer vragen voor deze gun?
Edit: Nog even terugkomend op dat sticker verhaal. Ik heb op 1 Cyrex een IBP sticker zitten, die gaan op de market voor ~250 ongeveer. Kan ik dan meer vragen voor deze gun?
[ Voor 55% gewijzigd door teupje op 13-01-2016 11:27 ]
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Rofl,
Alleen in die 3 filmpjes is het al zo overduidelijk.
Grappig genoeg is MET NAME het laatste filmpje overduidelijk.
Kijk: op het einde wordt hij geboost. ok, dan heb je een REDEN om die kant op te kijken.
Maar hij kijkt de ganse tijd door de muur heen om te kijken wat de enemy doet.
WAAROM IN GODSNAAM. Zelfs een nova 2 die constant naar de grond kijkt is nog logischer, dit slaat volkomen nergens op.
Alleen in die 3 filmpjes is het al zo overduidelijk.
Grappig genoeg is MET NAME het laatste filmpje overduidelijk.
Kijk: op het einde wordt hij geboost. ok, dan heb je een REDEN om die kant op te kijken.
Maar hij kijkt de ganse tijd door de muur heen om te kijken wat de enemy doet.
WAAROM IN GODSNAAM. Zelfs een nova 2 die constant naar de grond kijkt is nog logischer, dit slaat volkomen nergens op.
Misschien wil ik het niet zien hoor, maar in dat derde filmpje zie ik niks. Telkens waar hij kijkt zijn standaard CT posities en dat hij naar die deur kijkt na de bom plant is omdat die vent van boven is gekomen (waar hij trouwens ook nog checkt).
Als hij WH zou hebben en die ronde had willen winnen had hij nooit kort gecheckt, ook niet balkon nog een keer (zat hij toch gedekt voor). Bovendien was hij dan niet met scout gaan springen terwijl er nog 1 verstopt bij spot zat terwijl hij lang uit het riool kwam.
Als ik deze op OW had gekregen was het zeker niet overduidelijk bewijs.
Als hij WH zou hebben en die ronde had willen winnen had hij nooit kort gecheckt, ook niet balkon nog een keer (zat hij toch gedekt voor). Bovendien was hij dan niet met scout gaan springen terwijl er nog 1 verstopt bij spot zat terwijl hij lang uit het riool kwam.
Jij vindt het vast ook een hele aardige jongen.macciez schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:47:
Misschien wil ik het niet zien hoor, maar in dat derde filmpje zie ik niks. Telkens waar hij kijkt zijn standaard CT posities en dat hij naar die deur kijkt na de bom plant is omdat die vent van boven is gekomen (waar hij trouwens ook nog checkt).
Als neutraal persoon die totaal geen banden met deze jongen heeft zijn het overduidelijke acties met betrekking tot een wallhack. Met name je argument omtrent het derde filmpje is logisch, waarom hij reageert op de manier zoals hij dat doet. Zijn gehele team is dood en een beetje doorgewinterde cheater gaat dan niet klakkeloos door met wat hij doet. Oftewel om het niet te opzichtig te laten zijn, kiest hij voor de "veilige" weg om niet gepakt te worden.
Filmpje 1: Het maakt echt niet uit hoe zo'n headset / geluidskaart je hebt. Je ziet hem de enemy, op de body tracken, door de smoke, die op connector kan hij niet weten zonder een wallhack want met 3 stappen om je heen ga je ze niet stuk voor stuk exact kunnen identificeren. Daarbij genomen dat die persoon op connector ook nog eens zonder trace aan het schieten is dus dat maakt zijn exacte pin-pointing helemaal bijzonder.
Filmpje 2: De persoon nabij jungle kan hij wederom niet gehoord hebben. Echter schiet hij hem point-blank dwars door de smoke heen.
Filmpje 3: Sluit ik mij aan bij bovengenoemde conclusie. Door een muur lopen staren (je zou kunnen verdedigen dat hij wacht op een boost maar daarvoor aimed hij dan weer net te laag) kijken wat de enemy doet.
Deze jongen zou ik in een OW sessie overduidelijk beschuldigen van een vorm van wallhack. Aimhack heeft hij zoals ik het zie niet en tevens betwijfel ik een recoil hack, volgens mij kan hij prima CS'en (mbt recoil-control), echter heeft hij wel een hulpmiddel met betrekking tot het ontdekken waar zijn tegenstanders zich bevinden.
Dit in combinatie genomen met het spelen op een Macbook en dat er is aangegeven dat er geen directe calls waren gemaakt voor de verschillende enemies, lijkt het erop dat hij gewoon keihard heeft lopen cheaten.
Dat derde filmpje, als je geboost wordt kijk je minstens eerst heaven en dan barrels. In plaats daarvan kiest hij ervoor om direct op de tegenstander te aimen. Die call was sowieso niet gemaakt, weet ik 100% zeker. Vervolgens loopt hij naar monster ingezoomd, hij loopt zo nonchalant naar binnen dat ik daardoor ervan uitga dat hij weet dat de enemy's hem niet peaken.macciez schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:47:
Ik heb nog wel een paar footage filmpjes voor je waar het gewoon steeds duidelijker wordt dat hij een wallhack heeft. Sowieso praat en called paRis zelf weinig als hij doodgaat. Een aimhack en een recoil hack heeft hij sowieso niet, in sommige stukjes dat ik hem gespectate heeft mist hij zo bizar veel omdat hij geen spray control heeft.
Weet je wat nog mooier is, dan speelt hij nu op een nieuw account die LEM is en daar haalt hij nog niet eens 20 kills. Terwijl hij op Global op z'n main makkelijk 4 á 5 games achter elkaar gewoon 30+ of 40+ kills haalt.
[ Voor 17% gewijzigd door k1NG op 13-01-2016 12:36 ]
Er zit een raar luchtje aan. Misschien dat die constant aan/uit zet oid.
Ik heb ook nooit gezegd dat hij niet cheat, alleen dat het niet zo obvious is als je deed voorkomen. Ik heb zelf ook best idiote shots gemaakt die vrijwel gelijk zijn aan deze kills. awp shots door smoke in apps naar van, of van stairs naar A ramp, dat is gewoon mogelijk, of iemand in smoke neersprayen.Damien schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 06:41:
[...]
??????
Niet 100% zeker????? Hoeveel duidelijker wil je het hebben? Met welke geluidskaart ook ga jij niemand "on spot" door een smoke heen tracen. Wat deze jongen wel doet. Duidelijker dan dit krijg je het niet, zeker niet als je ziet op wat voor systeem deze knul speelt.
Nogmaals ik zeg niet dat hij NIET gecheat heeft, maar heel duidelijk was het nu ook weer niet. Het feit dat hij er met geen woord hier iets over gezegd heeft helpt ook niet mee.
Ik ken hem verder trouwens ook niet.
WIE IS PARIS
[ Voor 17% gewijzigd door Bobmeister op 13-01-2016 13:03 ]
paRis heeft geen account op Tweakers. Maar de filmpjes waar je naar hebt zitten kijken, dat is paRis.Awsom schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:03:
WIE IS PARIS
Ik moet toegeven dat het vreemde schoten zijn, maar ze zijn niet allemaal raak. Hij prefired spots. Ik weet niet wat ik er van moet denken. Het is leuk om met hem te spelen, maar als het waar is zou dit het verpesten. Ik kan er enkel met mijn pet niet toen ik vorig jaar november bij hem thuis was en er naast zat, hij ook met gemak een 30 bomb dropte. Ik houd er over op, als hij straks nog een keer gebanned wordt dat is het klaar.
Geen idee wie dit is, volg dit topic verder ook niet. Er is niets te zien op deze demos die op cheats duiden.k1NG schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 23:45:
[...]
[...]
[...]
Mirage:
Overpass:
Eerste filmpje, duidelijk te horen dat er iemand met een m4a1-s op de trap aan het schieten was.
Vervolgens duidelijk te horen dat iemand door de smoke naar links stampt. Geen verdachte kill
Ja hij schiet vervolgens door de smoke waar toevallig ergens een derde ct zit, maar het had net zo goed de eerste ct kunnen zijn die cover in de smoke wilde. Als hij wallhack had, dan had hij hem wel raak geschoten.
Tweede filmpje, ook niets verdacht. Ook geen recoil script, zijn crosshair springt niet raar op en neer links en rechts, het wordt rustig naar beneden getrokken.
Derde filmpje ook niets verdacht. Boost om iemand te pakken. Als hij WH had had hij wel meteen zijn crosshair op de CT. Kijk ook naar de 2e schot... door de houten plank... vet mis. Had heus wel op de CT geland als hij WH gebruikt.
De enige verdachte actie is als hij vervolgens met een awp begint te schieten... verdacht in de zin van... wow dat was zo slecht, is dat wel dezelfde persoon van de eerdere demos waar hij redelijk goed sprayde met zijn AK.
In ieder geval, geen cheats te zien op de drie videos.
Volgens OW beoordeel je alleen positief voor cheaten als het zonder enige twijfel aanwezig is. Ik zie niets verdachts voor cheaten, laat staan "zonder enige twijfel aanwezig"
Haha dus als jij iemand hoort terwijl je half in de smoke staat ga je hem on shot hem volgen door de smoke? En in het tweede filmpje is het natuurlijk niet verdacht dat hij zo maar iemand in de smoke instant killed die niet gecalled is en die je niet hoort of ziet? Kan je zeggen dat het "luck" is of dat je ook "wel eens" iemand door de smoke heen killed die lijken op wallhack kills. Maar hij heeft gewoon die hele avond meerdere malen iemand on shot meteen door de smoke gekilled terwijl je die persoon niet ziet of hoort. Dat maakt het voor mij gewoon verdacht, zeker na een OW ban en als je meerdere demo's bekeken hebt.Kser schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:26:
[...]
Eerste filmpje, duidelijk te horen dat er iemand met een m4a1-s op de trap aan het schieten was.
Vervolgens duidelijk te horen dat iemand door de smoke naar links stampt. Geen verdachte kill
Ja hij schiet vervolgens door de smoke waar toevallig ergens een derde ct zit, maar het had net zo goed de eerste ct kunnen die cover in de smoke wilde. Als hij wallhack had, dan had hij hem wel raak geschoten.
Tweede filmpje, ook niets verdacht. Ook geen recoil script, zijn crosshair springt niet raar op en neer links en rechts, het wordt rustig naar beneden getrokken.
Derde filmpje ook niets verdacht. Boost om iemand te pakken. Als hij WH had had hij wel meteen zijn crosshair op de CT. Kijk ook naar de 2e schot... door de houten plank... vet mis. Had heus wel op de CT geland als hij WH gebruikt.
De enige verdachte actie is als hij vervolgens met een awp begint te schieten... verdacht in de zin van... wow dat was zo slecht, is dat wel dezelfde persoon van de eerdere demos waar hij redelijk goed sprayde met zijn AK.
Dat stukje dat hij geboost wordt staat de persoon onder hem gebukt, maar hoe hij daar peakt heb ik nog nooit iemand zien doen, on shot meteen op de enemy die hij daar niet gehoord heeft of wat ook niet gecalled is.
Uhh nee... dan schiet ik hem neer.k1NG schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:40:
[...]
Haha dus als jij iemand hoort terwijl je half in de smoke staat ga je hem on shot hem volgen door de smoke?
Mocht hij inderdaad de hele avond regelmatig door smoke iemand killen, wellicht spelen jullie op een niveau waar je tegenstanders geheel voorspelbaar probeert te schuilen in de smoke. De tweede video op zich laat niets verdachts zien, helemaal niets waarvoor ik een OW report voor cheaten zou invullen.k1NG schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:40:
[...]
En in het tweede filmpje is het natuurlijk niet verdacht dat hij zo maar iemand in de smoke instant killed die niet gecalled is en die je niet hoort of ziet? Kan je zeggen dat het "luck" is of dat je ook "wel eens" iemand door de smoke heen killed die lijken op wallhack kills. Maar hij heeft gewoon die hele avond meerdere malen iemand on shot meteen door de smoke gekilled terwijl je die persoon niet ziet of hoort. Dat maakt het voor mij gewoon verdacht, zeker na een OW ban en als je meerdere demo's bekeken hebt.
Bekend boost plekje om de bom spot te peaken. Zegt meer over jou onervarenheid dan zijn "wallhack". Kijk nog maar eens goed, voor iemand met wallhack zit hij er behoorlijk naast op de derde video.k1NG schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:40:
[...]
Dat stukje dat hij geboost wordt staat de persoon onder hem gebukt, maar hoe hij daar peakt heb ik nog nooit iemand zien doen, on shot meteen op de enemy die hij daar niet gehoord heeft of wat ook niet gecalled is.
Stoer man! Gelukkig ben jij wel zo goed. Denk niet dat de meeste global spelers zich zo in de smoke verstoppen. Denk ook niet dat als ticket box gecalled wordt dat de meeste mensen zo open gaan staan vanuit ramp om even in de smoke te sprayen terwijl je weet dat iemand ticket box zit en net iemand neer geknald heeft op ramp.Kser schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:52:
[...]
Uhh nee... dan schiet ik hem neer.
Mocht hij inderdaad de hele avond regelmatig door smoke iemand killen, wellicht spelen jullie op een niveau waar je tegenstanders geheel voorspelbaar probeert te schuilen in de smoke. De tweede video op zich laat niets verdachts zien, helemaal niets waarvoor ik een OW report voor cheaten zou invullen.
Snap niet eens waarom ik in discussie met je ga als je toch niet bereid bent om de demo's te kijken. Denk dat de Overwatch ban in combinatie met jouw mening meer over jouw ervaring zegt dan over de mijne.
[ Voor 5% gewijzigd door k1NG op 13-01-2016 14:18 ]
Simpel, als die drie videos van jouw "de meest obvious rondes" bevatten, weet ik precies wat ik in de rest van de demos kan verwachten: meer niets.k1NG schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:05:
[...]
Stoer man! Gelukkig ben jij wel zo goed. Denk niet dat de meeste global spelers zich zo in de smoke verstoppen. Denk ook niet dat als ticket box gecalled wordt dat de meeste mensen zo open gaan staan vanuit ramp om even in de smoke te sprayen terwijl je weet dat iemand ticket box zit en net iemand neer geknald heeft op ramp.
Snap niet eens waarom ik in discussie met je ga als je toch niet bereid bent om de demo's te kijken. Denk dat de Overwatch ban in combinatie met jouw mening meer over jouw ervaring zegt dan over de mijne.
Genoeg mensen hier die je vertellen dat er niets verdachts in de videos te zien is, blijf gewoon rustig doorschreeuwen dat die persoon cheat.
Prima als dat jouw mening is. Ja maar er zijn ook genoeg mensen die wel concluderen dat hij cheat en hebben tevens wel de moeite genomen om naar de demo te kijken. Dat geldt dan ook voor de mensen die de OW report hebben ontvangen en bekeken, die kijken wel naar meer dan alleen 3 Youtube filmpjes. Anyways, bedankt voor je input. Zal vanavond zoals belooft de laatste footages tonen.Kser schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:28:
[...]
Simpel, als die drie videos van jouw "de meest obvious rondes" bevatten, weet ik precies wat ik in de rest van de demos kan verwachten: meer niets.
Genoeg mensen hier die je vertellen dat er niets verdachts in de videos te zien is, blijf gewoon rustig doorschreeuwen dat die persoon cheat.
Enige reden waarom ik hier zo op doorga is omdat genoeg mensen hem de hemel in prezen voor z'n OW ban. Weten zij tenminste waar ze aan toe zijn, mochten ze in de toekomst weer met hem spelen. Tevens zit hij ook vaak genoeg op NeHoX. Denk dat de meeste mensen liever niet met een cheater spelen, toch?
[ Voor 6% gewijzigd door k1NG op 13-01-2016 14:43 ]
Kser, het betekent niet omdat je wallhack hebt en weet waar de enemy zit dat je 100% moet gaan raak schieten. Expres er naast schieten hoort er juist bij om zaken als OW trachten te omzeilen. Soms jezelf laten dood gaan is iets wat een goede cheater ook doet. Zoals de laatste clip op overpass. Als hij daadwerkelijk cheat en hij weet dat ze daar zitten. Het is niet echt een super obvious spot, dus als hij dat gaat pre-aimen wordt het overduidelijk. In plaats daarvan doe je een normale actie en laat je jezelf dood gaan.
Als je denkt dat cheaters steeds iedere opportuniteit pakt om enemies te killen en nooit expres mis schieten of dood gaan dan zit je serieus mis.
Als je denkt dat cheaters steeds iedere opportuniteit pakt om enemies te killen en nooit expres mis schieten of dood gaan dan zit je serieus mis.
Steam: Grim
Ik vind dit niet echt beyond reasonable doubt, ik kan hier uit niet concluderen dat hij 100% zeker cheat. Heb zelf op inferno als voorbeeld vaak at ik op banana van achter die planken bij car om de paar ronders wel 1-2 wallbang daar door zonder te peeken gewoon puur op geluk en omdat ik weet waar ik ongeveer moet schieten en dan begint de wh rage report chat ook.k1NG schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 23:45:
[...]
[...]
[...]
Mirage:
Overpass:
const { signature } = await fetchProfile()
Ik vind het ook niet duidelijk genoeg.Damien schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 06:41:
[...]
??????
Ok ik denk dat het welles niets spel nu kan stoppen. Ondertussen hebben er wat mensen gekeken en 6 zeggen neen, 5 zeggen ja. Op basis van de filmpjes zullen we er nooit uitkomen. Dus het heeft niet veel nut meer.
[ Voor 19% gewijzigd door SmokingSig op 13-01-2016 16:16 ]
In andere woorden: Er is geen bewijs dat er cheats aanwezig zijn.NuCl3aR schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:48:
Kser, het betekent niet omdat je wallhack hebt en weet waar de enemy zit dat je 100% moet gaan raak schieten. Expres er naast schieten hoort er juist bij om zaken als OW trachten te omzeilen. Soms jezelf laten dood gaan is iets wat een goede cheater ook doet. Zoals de laatste clip op overpass. Als hij daadwerkelijk cheat en hij weet dat ze daar zitten. Het is niet echt een super obvious spot, dus als hij dat gaat pre-aimen wordt het overduidelijk. In plaats daarvan doe je een normale actie en laat je jezelf dood gaan.
Je hoeft mij niet uit te leggen dat cheaters togglen of expres dood gaan, Een video opname waarop iemand zijn crosshair naast de tegenspeler heeft is geen bewijs dat hij geen wallhack gebruikt en helemaal niet bewijs dat hij wel wallhack gebruikt.
Ik schiet ook regelmatig mensen door smokes op connector neer. Puur omdat ik weet dat mensen connector gebruiken om van de 1 naar de andere bombspot te gaan.
Vaak zijn het pure bodyshots, omdat ik bepaalde pixels in de smoke net wat anders heen en weer zie bewegen.
Ben het hier mee eens. Laten we voorop stellen dat het erg lastig kan zijn om een zogehete 'closet cheater' (iemand die zijn hacks probeerd te verbergen) te spotten. Ook vind ik X-ray nogal een dingetje. Vaak wanneer ik mijn eigen demo's terug kijk met met X-ray aan, dan schiet ik vaak (soms zelfs met awp) ook spot on een gast random dood in de smoke, of track ik iemand zijn movement door een muur / houd een angle op hoofd hoogte op een hoek/muur en die gast staat er dan direct achter en zit ik er vol met mijn crosshair op.Kser schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:26:
[...]
In ieder geval, geen cheats te zien op de drie videos.
Volgens OW beoordeel je alleen positief voor cheaten als het zonder enige twijfel aanwezig is. Ik zie niets verdachts voor cheaten, laat staan "zonder enige twijfel aanwezig"
Ik speel dit spelletje toch al zo'n beetje mijn hele leven (ben nu 28) en ik zie toch echt geen extreem bijzondere dingen in de filmpjes.
Ik krijg een beetje de indruk dat je iets wilt zien oid. Het algehele global niveau is over het algemeen niet heel denderend hoor dus ja, globals 'verstoppen' zich wel degelijk in smokes en maken daar vaak nog geluid bij ook.k1NG schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:05:
[...]
Stoer man! Gelukkig ben jij wel zo goed. Denk niet dat de meeste global spelers zich zo in de smoke verstoppen. Denk ook niet dat als ticket box gecalled wordt dat de meeste mensen zo open gaan staan vanuit ramp om even in de smoke te sprayen terwijl je weet dat iemand ticket box zit en net iemand neer geknald heeft op ramp.
Los daarvan vind ik het nogal jammer dat je op deze manier iemand zwart maakt waar je vaker meegespeeld hebt. Je had hem ook eerst eens kunnen aanspreken op je verdenkingen. Maar als ik jouw berichten zo lees denk ik niet dat we jouw gedachten over hem kunnen veranderen helaas.
oh en wat de RCS opmerkingen betreft: http://imgur.com/a/mzpuh#0
nog makkelijker: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=419404847
Investeer daar eens wat tijd in en je kan gewoon heel mooi kleine groepjes schieten met je AK/M4.
[ Voor 6% gewijzigd door dannbla op 13-01-2016 17:14 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Zo geadvanceerd tegenwoordig. Vroeger (16 jaar geleden alweer) leerde ik met een AK sprayen met deze tip : richt op voetene1ndbaas schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:01:
[...]
oh en wat de RCS opmerkingen betreft: http://imgur.com/a/mzpuh#0
nog makkelijker: http://steamcommunity.com...filedetails/?id=419404847
Investeer daar eens wat tijd in en je kan gewoon heel mooi kleine groepjes schieten met je AK/M4.
haha tja maar dat is toch met alles. Vroeger moest je het hebben van horen zeggen of oneindig demo's kijken van de pro's. Nu google je en kan je letterlijk iedere smoke, nade, inc spot zien (en toch weet nog de helft niet hoe het moet)Kser schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:31:
[...]
Zo geadvanceerd tegenwoordig. Vroeger (16 jaar geleden alweer) leerde ik met een AK sprayen met deze tip : richt op voeten
Weet iemand toevallig of er een site is als https://opskins.com om skins te kopen met paypal maar waar je niet direct minimaal 5$ hoeft te betalen heb namelijk nog een verdwaalde 0,25€ op paypal staan.
Wat bedoel je er precies mee? Gewoon random Tweakers tegen elkaar of echt een toernooi?macciez schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:37:
Tijd voor een Tweakers MatchMaking LAN!
RIP Titan: http://titan.pro/news/read/Titan-Bids-Farewell/58
Maar holy shit kijk de prijzen van de stickers. Niet heel verbazingwekkend dat ze zo stijgen, maar nu heb ik wel enorme spijt dat ik zo nodig stickers van andere teams moest kopen in plaats van titan.

Maar holy shit kijk de prijzen van de stickers. Niet heel verbazingwekkend dat ze zo stijgen, maar nu heb ik wel enorme spijt dat ik zo nodig stickers van andere teams moest kopen in plaats van titan.
Er is genoeg bewijs dat er cheats aanwezig zijn. Het ligt alleen aan je jezelf dat je het volledige bewijs niet wilt zien. Kan er niks aan doen dat je gewoon ignorant as fuck bent.Kser schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:56:
[...]
In andere woorden: Er is geen bewijs dat er cheats aanwezig zijn.
Meneer speelt al 16 jaar CS en denkt overal gelijk te hebben. Ervaring zal je vast wel hebben. Alleen met die arrogantie kom je voor mij niet overtuigend over en daar hou ik het ook bij.
Klopt, heb je eigenlijk wel gelijk in. Had ik misschien wel moeten doen.e1ndbaas schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:01:
[...]
Los daarvan vind ik het nogal jammer dat je op deze manier iemand zwart maakt waar je vaker meegespeeld hebt. Je had hem ook eerst eens kunnen aanspreken op je verdenkingen. Maar als ik jouw berichten zo lees denk ik niet dat we jouw gedachten over hem kunnen veranderen helaas.
Ik vind het volgende wel toepasselijk hier: "innocent until proven guilty".. Bewijs is er namelijk al, een OW ban die je niet zomaar krijgt en wat demo's. Met welke argumentatie wil jij mij van gedachten veranderen dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Voor de rest: I rest my case here. Mooie discussie geweest imo.
Even wat anders: RIP Titan? Sticker prijzen zijn echt omhoog geschoten ook.
Omdat het mij, en nog velen anderen waar ik vaak mee speel, net zo goed had kunnen overkomen. Het vaste clubje waar ik mee speel zal er dan ook niet raar van staan te kijken wanneer 1 van ons dit zal overkomen. En dit zijn gasten waar ik al jaar en dag mee speel, ook mee op LAN ben geweest en 100% zeker weet dat ze niet hacken.k1NG schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 23:38:
[...]
Ik vind het volgende wel toepasselijk hier: "innocent until proven guilty".. Bewijs is er namelijk al, een OW ban die je niet zomaar krijgt en wat demo's. Met welke argumentatie wil jij mij van gedachten veranderen dan? Daar ben ik wel benieuwd naar.
Voor de rest: I rest my case here. Mooie discussie geweest imo.
Ik heb vanavond weer vollenbak gespeeld, met jouw filmpjes in 't achterhoofd en betrapte mezelf op veel meer dodgy shit dan wat ik in de filmpjes van paRis zie.
Overwatch is een goed middel maar kan soms ook verkeerd uitpakken. Ik speel nog niet zo lang met paRis maar ik geloof er heilig in dat dat bij hem het geval is.
Maargoed tis idd wel mooi geweest, oordel zelf en speel vooral wel (of niet) met paRis!
Om maar een voorbeeld te noemen:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=35BWWwMzMtA]
[ Voor 10% gewijzigd door dannbla op 14-01-2016 01:04 ]
Ik deel eindbaas zijn mening. Sommige lui hebben een gevoel voor het spelletje, of het nu esports is of normale sports ik heb beide meegemaakt, die je niet gewoon kunt verklaren. Maar geen enkele video is wat mij betreft bewijs dat het zonder twijfel te zeggen is dat hij cheat. Daarmee is het voor mij ook klaar. Wanneer ik word uitgenodigd voor een lobby met hem zal ik weer graag meespelen.
[ Voor 18% gewijzigd door macciez op 14-01-2016 09:50 ]
Bijzonder, want natu speelde voornamelijk met DSky (Destination Skyline) op LAN omgevingen (CPL, Dreamhack, ESL) en anders vanuit netcafe's op maximaal Zweedse servers, dus je woonde destijds in Finland? Overigens was hij TOEN al wereldtop en is dat niet geworden in CSGO.macciez schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 00:53:
Vooral in mijn 1.6 tijd heb ik met lui samengespeeld die nu meedoen met de csgo wereldtop (heb nog met natu gespeeld als voorbeeld)
Of je doelt op zijn 4Kings periode. Gok dat je je vergist met kuuki die wel dichter bij huis zat.
Overigens om op de cheatbeschuldigen nog eenmaal in te haken: Filmpjes zijn inderdaad niet altijd de perfecte graadmeter om te beoordelen of iemand cheat of niet. Echter je krijgt een OW ban niet omdat 1 persoon je dodgy vindt, daar hebben meerdere mensen naar gekeken en zijn allemaal tot dezelfde conclusie gekomen. En tuurlijk zijn er voorbeelden dat OW er ook wel eens naast zit (ScreaM bijv), maar dat zijn incidenten. Misschien is paRis inderdaad ook zo'n geval, echter zie ik toch wel vreemde reacties in zijn speelstijl die je vaak terugziet bij hackers. Ook geen consistente manier van handelen maakt het allemaal wat "vreemd". Maar genoeg hierover.
Even wat anders, ik krijg vrij regelmatig VAC verification error, echter geen van de oplossingen die ik vond boden echt uitkomst. En dan heb ik het over:
- verwijderen van appscache;
- bc-commands;
- verifying game cache;
Heeft iemand anders nog een oplossing?
[ Voor 43% gewijzigd door Damien op 14-01-2016 09:28 ]
Ik had volgens mij heel het spel geuninstalled en opnieuw geinstalleerd, werkte voor mij het beste want de meeste oplossingen op Google werkte echt totaal niet.Damien schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:13:
[...]
Even wat anders, ik krijg vrij regelmatig VAC verification error, echter geen van de oplossingen die ik vond boden echt uitkomst. En dan heb ik het over:
- verwijderen van appscache;
- bc-commands;
- verifying game cache;
Heeft iemand anders nog een oplossing?
sorry, had iets gedronken en was waarschijnlijk niet helemaal duidelijk. Met samenspelen bedoelde ik pugs vanuit IRC channels, dus meer fun 5on5 dingen.Damien schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:13:
[...]
Bijzonder, want natu speelde voornamelijk met DSky (Destination Skyline) op LAN omgevingen (CPL, Dreamhack, ESL) en anders vanuit netcafe's op maximaal Zweedse servers, dus je woonde destijds in Finland? Overigens was hij TOEN al wereldtop en is dat niet geworden in CSGO.
Fair enough, ik dacht dat je echt toernooien met hem speeldemacciez schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 09:35:
[...]
sorry, had iets gedronken en was waarschijnlijk niet helemaal duidelijk. Met samenspelen bedoelde ik pugs vanuit IRC channels, dus meer fun 5on5 dingen.
)
Hahaha, hoe kan je in die eerste ace na die 4e kill nog leven

Dat vroeg ik me ook af.. Kerel kan waarschijnlijk niet goed sprayen. De 5de kill vind ik ook wel leuk, schoot gewoon wat. Gelukkig had ie al damageKrakaka schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:31:
[...]
Hahaha, hoe kan je in die eerste ace na die 4e kill nog leven![]()
Met persoonlijke aanvallen kom je nergens mee. Ik heb gekeken naar de videos (inmiddels ook de demos), ik heb inhoudelijk gereageerd en beargumenteerd dat wat er te zien is te verklaren is met skills.k1NG schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 23:38:
Er is genoeg bewijs dat er cheats aanwezig zijn. Het ligt alleen aan je jezelf dat je het volledige bewijs niet wilt zien. Kan er niks aan doen dat je gewoon ignorant as fuck bent.
Meneer speelt al 16 jaar CS en denkt overal gelijk te hebben. Ervaring zal je vast wel hebben. Alleen met die arrogantie kom je voor mij niet overtuigend over en daar hou ik het ook bij.
Nergens heb ik mijn jaren ervaring gebruikt als argument.
Probeer eens zonder sarcastische opmerkingen en persoonlijke aanvallen eens te argumenteren dat wat je ziet onmogelijk is met skills en cheats moet zijn.
Dat is een heel ander punt. Laat ik voorop stellen dat een OW ban op zich geen bewijs is dat er cheats aanwezig zijn in de door jou als bewijs voorgedragen videos.k1NG schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 23:38:
Ik vind het volgende wel toepasselijk hier: "innocent until proven guilty".. Bewijs is er namelijk al, een OW ban die je niet zomaar krijgt en wat demo's.
Ten tweede ik kan mij goed voorstellen dat OW een aantal demos voorgeschoteld kreeg van deze speler waarop wel zonder enige twijfel cheats aanwezig zijn.
Als laatste is OW niet faalloos. Dit is meer mijn standpunt en kritiek over OW.
De drempel om deel te nemen aan OW is vrij laag. Je hoeft niet hoog geranked te zijn, je hoeft geen goede speler te zijn, je moet slechts 150 competitive games winnen. Naar mijn mening is er een probleem wanneer minder geskillde spelers betere spelers moet beoordelen. Vaak zien zij iets wat zij niet begrijpen of zien zij iets wat zij als onmogelijk beschouwen en concluderen daarmee dat het wel cheats moet zijn. Zij zullen dan inderdaad zonder enige twijfel (geheel volgens de OW instructies) beoordelen dat zij cheats zien.
Dan zul je denken, er zijn ook wel betere spelers die in OW zitten die dezelfde demo bekijken en concluderen dat er geen cheats zijn. Dat klopt inderdaad. Daar heb je helemaal gelijk in. In OW worden echter de OWers zelf ook beoordeeld, als jouw conclusie anders is dan wat de "meerderheid" vindt, wordt jouw eigen OW rating negatief beïnvloed. Oftewel, als jij als een van de weinigen een onschuldig persoon als onschuldig beoordeeld, maar de meerderheid denkt toch dat die persoon cheat (vals positief), wordt jij alsnog in het ongelijk gesteld en worden al jouw toekomstige beoordelingen minder zwaar meegenomen.
Dit betekent grofweg dat de betere spelers worden ontmoedigd om accuraat deel te nemen aan OW waardoor na verloop van tijd minder betere spelers actief meedoen aan OW en het gemiddelde niveau daalt.
Ik gebruik OW graag om griefers te rapporteren. Die kunnen ze makkelijk eruit vissen. Heel af en toe rapporteer ik iemand voor cheaten, vaak is het slechts iemand die een aantal verdachte moves maakte, maar vanuit de tegenspelerpositie is het onmogelijk om een goede beoordeling daarover te maken. Er is geen mogelijkheid om achteraf, na het beoordelen van de demo, om iemand te rapporteren. Ik laat OW die spelers wel bekijken.
Ik laat OW dus wel wat werk doen, dat ze griefers aanpakken vertrouw ik wel, dat ze cheaters pakken geloof ik ook wel, maar ik vertrouw ze absoluut niet dat zij de goede spelers terecht als goede spelers aanzien.
Wat vinden jullie van OW?
Ik vind dat in OW te weinig informatie wordt gegeven, voornamelijk voor spelers die niet perse een gevoel voor het spelletje hebben. Wanneer ik op B Cache de laatste op toxic hoor en dat call, dan kan het zijn dat iemand op midden ineens verdacht daarheen kijkt (en wellicht zelfs door de muur per ongeluk die persoon aankijkt), of wellicht ook zelfs slechts via de radar. Er zijn zoveel verschillende redenen dat iemand weet waar een tegenstander zit, dat kun je gewoon niet eenvoudig beoordelen.
Om die redenen (en nog meer) zeg ik alleen dat iemand cheat wanneer er duidelijk een aimbot is, of iemand precies op het hoofd mensen door de muur volgt, meerdere keren. Anders is het wat mij betreft gewoon nooit zonder enige twijfel.
OW blijft subjectief.
Om die redenen (en nog meer) zeg ik alleen dat iemand cheat wanneer er duidelijk een aimbot is, of iemand precies op het hoofd mensen door de muur volgt, meerdere keren. Anders is het wat mij betreft gewoon nooit zonder enige twijfel.
OW blijft subjectief.
Hier sluit ik mij bij aan. Je wordt echt niet zomaar door OW eruit gepikt. Er zullen sporadisch gevallen zijn waaruit blijkt dat OW er naast zit, zoals dus bijvoorbeeld ook in het verleden is gebeurt met ScreaM. Maar denk je niet dat als OW zo onbetrouwbaar zou zijn, dat je dan geregeld Olofmeister, JW, etc etc voorbij zou zien komen.NuCl3aR schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:15:
De kans op false positives via OW zijn wel enorm klein dankzij het systeem dat ook OW'ers zelf een rating geeft. Anders zou het wel regelmatig op csgo reddit (frontpage) komen, wat dus niet voorkomt.
Tevens als ik hoor dat het ook nog eens iemand is die aan de lopende band 40/50 bombs dropped en dat op niet ideale gamesetup dan begin ik het steeds minder geloofwaardig te vinden. Kijk de gemiddelde stream van de pro-spelers en je ziet ze amper aan de lopende band op Global niveau hetzelfde presteren. Dus of we hebben hier te maken met een enorm talent (wat natuurlijk mogelijk is) of het is de grootste flauwekul ooit die nu simpel een hand boven zijn hoofd wordt gehouden door een community die een favoriete speelmaatje aangepakt ziet worden.
Als 1 van mijn maten een OW ban zou krijgen dan zou ik ook OW in twijfel trekken, echter zit er meer achter dan een paar Gold Nova's die even een oordeel vellen.
Nogmaals we zullen wel zien wat het uiteindelijk gaat worden, want naar verloop van tijd loopt deze persoon vanzelf een keer tegen de lamp mocht hij cheaten.
Ik heb meerdere demo's bekeken samen met wat maten van me die ook met hem gespeeld hebben. Los daarvan heb ik nog een aantal andere mensen die tevens ook jaren CS spelen een aantal demo's laten zien. Puur om zijn rare movement, preaiming, prefires & smoke kills(vaak genoeg gebeurd dat hij iemand door de smoke killed die hij niet ziet of hoort en wat ook niet gecalled is) vind ik dat hij cheat. Ik ken redelijk wat skilled mensen die al jaren CS spelen maar niet zo consistent zijn als hij(5x achter elkaar 30+ kills halen etc.).Kser schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:58:
[...]
Probeer eens zonder sarcastische opmerkingen en persoonlijke aanvallen eens te argumenteren dat wat je ziet onmogelijk is met skills en cheats moet zijn.
[...]
Wat vinden jullie van OW?
Als je de demo's bekeken hebt, dan heb je vast ook wel het stukje gezien dat hij van jungle, window ingaat, daar even rondsprint en vervolgens richting kitchen gaat. Meteen preaimed op de enemy terwijl hij hem daar helemaal niet gehoord heeft. Dat soort dingen vind ik gewoon verdacht.. Kan je natuurlijk aan de ene kant zeggen dat het gamesense is, maar aan de andere kant is het ook weer geen obvious spot waar de vijand zat
Nog een vage ronde was een B push met pistols, twee mensen op side. Eén daarvan was gecalled en liep richting short andere stond rechts op side stil. Hij prefired hard op die persoon rechts terwijl je die helemaal niet ziet, dus hij raakt de muur. Met dit soort plays maak je jezelf gewoon verdacht waardoor je een report krijgt.
Wat ik verder vind van overwatch is als volgt: Ik vind het mooi dat er zo'n systeem bestaat. Er zullen in deze tijd sowieso cheats zijn die nog undetectable zijn. Het is natuurlijk geen systeem wat 100% betrouwbaar is, aangezien ScreaM ook een overwatch ban heeft gekregen op z'n smurf. Maar wat ik wel weet is dat je zo'n ban niet zomaar krijgt.
Onze reacties bij mij en m'n teammates waren ook gewoon ongeloof aan het begin, wij konden gewoon niet geloven dat hij aan het cheaten was. Omdat het niet opviel wat hij deed terwijl we hem aan het spectaten waren als we dood waren. Tot op het moment dat we demo's teruggingen kijken viel het één en ander op naderhand werd het steeds logischer dat hem om een wallhack ging. Aim hack heeft hij sowieso niet, daar is z'n spraycontrol op sommige momenten te slecht voor. Daarnaast gooit hij z'n flashes,smokes,molotovs en nade ook niet logisch, hij flashed heel vaak zichzelf en z'n teammates.
Zoals ik al eerder aangaf: Mooie discussie geweest, hij heeft een nieuw account en we zien wel wat daarmee gebeurt.
Zullen we ophouden over dit thema? De meningen zijn verdeeld, de ene groep laat zich niet ompraten door de andere groep.
Dit heeft echt niets met cheaten te maken.k1NG schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:41:
[...]
Ik ken redelijk wat skilled mensen die al jaren CS spelen maar niet zo consistent zijn als hij(5x achter elkaar 30+ kills halen etc.).
@k1NG
Die gast cheat gewoon, OW niet stabiel zeker wel, je krijgt niet zomaar ff een ban aan je broek omdat je wat lucky shots hebt gegeven en wat gold nova's reporten je in OW als cheater.
Veel reported OW cases gaan naar een groep "experts" of hoe je ze ook wilt noemen en nemen alles nog even goed onder de loep.
Tuurlijk ik heb onschuldige mensen gebanned zien worden (ScreaM en wat andere) maar dat is toch wel een 10x zo hoog kaliber als deze random knaap.
Heb natuurlijk ook een benefit of the doubt gegeven en de demo gekeken maar had niet veel rondes nodig om te zeggen dat dit toch wat random en dodgy was.
Deze mening + OW is voor mij voldoende.
[CASECLOSED]
ps: is OW nog steeds vanaf DMG en hoger? des al te min DMG's kunnen ook verkapte nova's zijn.
Die gast cheat gewoon, OW niet stabiel zeker wel, je krijgt niet zomaar ff een ban aan je broek omdat je wat lucky shots hebt gegeven en wat gold nova's reporten je in OW als cheater.
Veel reported OW cases gaan naar een groep "experts" of hoe je ze ook wilt noemen en nemen alles nog even goed onder de loep.
Tuurlijk ik heb onschuldige mensen gebanned zien worden (ScreaM en wat andere) maar dat is toch wel een 10x zo hoog kaliber als deze random knaap.
Heb natuurlijk ook een benefit of the doubt gegeven en de demo gekeken maar had niet veel rondes nodig om te zeggen dat dit toch wat random en dodgy was.
Deze mening + OW is voor mij voldoende.
[CASECLOSED]
ps: is OW nog steeds vanaf DMG en hoger? des al te min DMG's kunnen ook verkapte nova's zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door xeoMe op 14-01-2016 21:18 ]
Ik dacht dat je alleen kon overwatchen met mensen van jouw rank en lager? Dit om dit soort misverstanden te voorkomen. Natuurlijk is het trouwens ook niet 1 persoon die de demo overwatcht, maar meerdere.
OW gekregen op MGE, nu Gold Nova 3 en nog steeds OWxeoMe schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 19:46:
Het onmogelijke is gebeurd na een keer 5 keys te hebben gekocht en 5 negevs te hebben gehad van 7 cent per stuk
durfde ik vandaag weer een sleutel te kopen en heb eindelijk iets gekregen dat meer waard is dan een sleutel :D! item is een mp7 nemesis minimal wear
Gaben takes, Gaben gives.moijamie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 23:02:
Het onmogelijke is gebeurd na een keer 5 keys te hebben gekocht en 5 negevs te hebben gehad van 7 cent per stukdurfde ik vandaag weer een sleutel te kopen en heb eindelijk iets gekregen dat meer waard is dan een sleutel :D! item is een mp7 nemesis minimal wear
En dus nog steeds ruim verliesmoijamie schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 23:02:
Het onmogelijke is gebeurd na een keer 5 keys te hebben gekocht en 5 negevs te hebben gehad van 7 cent per stukdurfde ik vandaag weer een sleutel te kopen en heb eindelijk iets gekregen dat meer waard is dan een sleutel :D! item is een mp7 nemesis minimal wear
Wist je dat: Het kopen van keys geeft een slechtere Return per euro dan de postcodeloterij?
En met 97%+ roulette 4 x zoveel teruggeeft als het kopen van keys?
Kap met die onzin en ga het casino in: Koop vervolgens van je winsten het geld dat je niet verliest gewoon skins.
En daarnaast hoop ik dat bepaalde instanties heel snel gaan kijken naar de constructie die Valve heeft ontwikkeld. Het hele keys kopen verhaal, csgo betting, skin trading. Allemaal zwaar verboden voor minderjarigen als het aan mij ligt.
[ Voor 17% gewijzigd door ErA op 15-01-2016 00:15 ]
Je hebt inderdaad gelijk dat het niet verstandig is maar het is verslavend spannend om die skietjes voorbij te zien vliegenErA schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 00:13:
[...]
En dus nog steeds ruim verlies
Wist je dat: Het kopen van keys geeft een slechtere Return per euro dan de postcodeloterij?
En met 97%+ roulette 4 x zoveel teruggeeft als het kopen van keys?
Kap met die onzin en ga het casino in: Koop vervolgens van je winsten het geld dat je niet verliest gewoon skins.
En daarnaast hoop ik dat bepaalde instanties heel snel gaan kijken naar de constructie die Valve heeft ontwikkeld. Het hele keys kopen verhaal, csgo betting, skin trading. Allemaal zwaar verboden voor minderjarigen als het aan mij ligt.
Overigens is het beting en zo niet verboden volgens mij aangezien het om fictieve valuta gaat
[ Voor 5% gewijzigd door moijamie op 15-01-2016 00:51 ]
Als je het met echt geld moet kopen is het gewoon gokken, dus niet legaal als kindertjes dit in een casino doen. Het feit dat je een steam account kan hebben met welke leeftijd dan ook is daarom niet heel logisch. Er zal wel weer een of andere amerikaanse loophole gebruikt zijn om dit legaal te houden maar het is ethisch niet echt verantwoord.moijamie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 00:48:
[...]
Je hebt inderdaad gelijk dat het niet verstandig is maar het is verslavend spannend om die skietjes voorbij te zien vliegen
Overigens is het beting en zo niet verboden volgens mij aangezien het om fictieve valuta gaat
Zo mee eens.. heb er al honderden euro's inzitten omdat ik het gewoon te leuk vind om te betten en beetje te traden en te coinflippen....moijamie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 00:48:
[...]
Je hebt inderdaad gelijk dat het niet verstandig is maar het is verslavend spannend om die skietjes voorbij te zien vliegen
Disclaimer: heb wel een prima baan dus dat maakt niet zoveel uit.
Wijze les van mijn vader: gok niet met geld dat je niet kan missen! Dus let op kids
[ Voor 14% gewijzigd door hmr op 15-01-2016 10:24 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik heb er toch ook al 100 euro aan keys ingestoken denkik. En volgens mij is mijn inv +-30 - 40 € waard
Vind het zo grappig hoe ik aan het begin die hele skins dikke onzin vond, en nu denk ik er toch serieus over na een Poseidon te halen.
hoi allemaal.
ik ben weer een beetje terug in csgo na ruim een jaar gestopt te zijn.
is weer een hoop wennen en aim terug krijgen
eerst aangename verrassing was dat je lvl3 moet zijn om mm te mogen spelen.
naja na een weekje wat potje dm te hebben gespeeld was het zover en kon ik eindelijk weer mm spelen en opnieuw een placement match spelen.
uiteindelijk met 32/2 k/d en 16-2 gewonnen ==> grats your placed in silver 1.....
ik dacht dat ik iets beter was dan dat
naja kan ik weer lekker onderaan beginnen.
2 potjes later gepromote naar silver 2
nu eerst de komende weken kijken of ik weer richting de GN ranks kan komen
naja na een weekje wat potje dm te hebben gespeeld was het zover en kon ik eindelijk weer mm spelen en opnieuw een placement match spelen.
uiteindelijk met 32/2 k/d en 16-2 gewonnen ==> grats your placed in silver 1.....
ik dacht dat ik iets beter was dan dat
2 potjes later gepromote naar silver 2
Kleine note op de OW. Denk dat het heel betrouwbaar is. De argumenten dat ScreaM gebanned is, is te verwijten dat hij gebanned op is verdenking van aim hack. Geen wallhack waarschijnlijk. En als je eerlijk bent, Scream doet wel zotte shots die verdacht veel lijken op hacks. Zoveel mensen die aimen als scream lopen er niet rond dus vind het wel normaal dat die ook OW banned is.
Ik ben blij dat Titan gestopt is, heb 5 stickers van hen. 1 holo die 34€ stond gisteren.
Ik ben blij dat Titan gestopt is, heb 5 stickers van hen. 1 holo die 34€ stond gisteren.
Vruger, toen de bakken nog van hout waren en we moesten zoepe om de stoof aan te houden.
Dan heb ik ook nog een kleine note voor de OW. Wanneer je overwatch krijgt, zouden ze videos moeten laten zien van de meest gangbare cheats, zodat je een idee hebt waar je ongeveer naar zoekt.
Gister was er op reddit een filmpje van kennelijk een cheater, iedereen is/was het daarover eens. Ik zag het niet zo, totdat ik er eindelijk achter kwam in de comments dat er kennelijk een cheat is die voor je schiet. Dus je doet zelf de movement en je muis, maar dat ding schiet wanneer een model in je vizier komt. Als je niet weet dat er zulke cheats zijn zie je een gozer die (verdacht) snel schiet met wat vage acties. Weet je dat er zo'n cheat is weet je meteen hoe die vage acties komen.
Gister was er op reddit een filmpje van kennelijk een cheater, iedereen is/was het daarover eens. Ik zag het niet zo, totdat ik er eindelijk achter kwam in de comments dat er kennelijk een cheat is die voor je schiet. Dus je doet zelf de movement en je muis, maar dat ding schiet wanneer een model in je vizier komt. Als je niet weet dat er zulke cheats zijn zie je een gozer die (verdacht) snel schiet met wat vage acties. Weet je dat er zo'n cheat is weet je meteen hoe die vage acties komen.
Ja, dat heet een triggerbot volgens mij. Daarnaast heb je aim assist met wapen configs waardoor elk wapen specifieke eigenschappen opgelegd kunnen worden. Dit houd ook in dat het cheaten heel subtiel is soms omdat de speler wel een goede aim moet hebben met timing, aimbot/assist doet de rest. Zou zeggen, let er op. Vervelende is dat het vaak suspicious is maar niet "without reasonable doubt" Wallers daarentegen zijn vaak overduidelijk.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Even een feature list van een bekende cheat provider (cheats voor enorm veel games). Zo kun je even zien wat er eigenlijk allemaal mogelijk is en hoe geavanceerd het is. Als je dan nog eens weet hoe het spelletje werkt en slim met je cheats om gaat kun je bijna niet gepakt worden door overwatch. Andere cheats hebben mogelijk nog weer andere features die hier niet inzitten.

Steam: Grim
nieuwe ranking system maakt dat je veel lager uitkomt dan voorheen, maar als je meer punten scored kom je uiteindelijk uit op de rank waar je hoortestrion schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:22:
hoi allemaal.
ik dacht dat ik iets beter was dan datnaja kan ik weer lekker onderaan beginnen.
2 potjes later gepromote naar silver 2![]()
Er is inmiddels een nieuw deel 2 van het CS:GO topic waarin de discussie verder kan gaan:
[Multi] Counter-Strike: Global Offensive - Deel 2
Dit topic is nu gesloten.
[Multi] Counter-Strike: Global Offensive - Deel 2
Dit topic is nu gesloten.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic