[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 211 212 Laatste
Acties:
  • 528.933 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:57
Dan heb ik ook nog een kleine note voor de OW. Wanneer je overwatch krijgt, zouden ze videos moeten laten zien van de meest gangbare cheats, zodat je een idee hebt waar je ongeveer naar zoekt.

Gister was er op reddit een filmpje van kennelijk een cheater, iedereen is/was het daarover eens. Ik zag het niet zo, totdat ik er eindelijk achter kwam in de comments dat er kennelijk een cheat is die voor je schiet. Dus je doet zelf de movement en je muis, maar dat ding schiet wanneer een model in je vizier komt. Als je niet weet dat er zulke cheats zijn zie je een gozer die (verdacht) snel schiet met wat vage acties. Weet je dat er zo'n cheat is weet je meteen hoe die vage acties komen.

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelle Brolnir
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:50
Ja, dat heet een triggerbot volgens mij. Daarnaast heb je aim assist met wapen configs waardoor elk wapen specifieke eigenschappen opgelegd kunnen worden. Dit houd ook in dat het cheaten heel subtiel is soms omdat de speler wel een goede aim moet hebben met timing, aimbot/assist doet de rest. Zou zeggen, let er op. Vervelende is dat het vaak suspicious is maar niet "without reasonable doubt" Wallers daarentegen zijn vaak overduidelijk.

Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Even een feature list van een bekende cheat provider (cheats voor enorm veel games). Zo kun je even zien wat er eigenlijk allemaal mogelijk is en hoe geavanceerd het is. Als je dan nog eens weet hoe het spelletje werkt en slim met je cheats om gaat kun je bijna niet gepakt worden door overwatch. Andere cheats hebben mogelijk nog weer andere features die hier niet inzitten.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eDvfx6X.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gUudBi9.png

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

estrion schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:22:
hoi allemaal.

ik ben weer een beetje terug in csgo na ruim een jaar gestopt te zijn.
is weer een hoop wennen en aim terug krijgen

eerst aangename verrassing was dat je lvl3 moet zijn om mm te mogen spelen.
naja na een weekje wat potje dm te hebben gespeeld was het zover en kon ik eindelijk weer mm spelen en opnieuw een placement match spelen.

uiteindelijk met 32/2 k/d en 16-2 gewonnen ==> grats your placed in silver 1.....
ik dacht dat ik iets beter was dan dat :o naja kan ik weer lekker onderaan beginnen.
2 potjes later gepromote naar silver 2 :)

nu eerst de komende weken kijken of ik weer richting de GN ranks kan komen :)
nieuwe ranking system maakt dat je veel lager uitkomt dan voorheen, maar als je meer punten scored kom je uiteindelijk uit op de rank waar je hoort :)

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01-05 09:45

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Er is inmiddels een nieuw deel 2 van het CS:GO topic waarin de discussie verder kan gaan:
[Multi] Counter-Strike: Global Offensive - Deel 2

Dit topic is nu gesloten.
Pagina: 1 ... 211 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic