Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.820 views

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:11:
[...]

Ja je merkt dat per game ook ontzettend verschilt, de ene pot zit je gewoon lekker in en speel je zoals het moet, de andere mis je alles en iedereen en kijk je elke keer net weg als de enemy de deur door komt of de corner peeked etc.
Zo herkenbaar ja.
Ik denk wel dat dat iets is wat met meer ervaring consistenter zal worden. Of tenminste, dat hoop ik. :P

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hexta schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:13:
[...]

Zo herkenbaar ja.
Ik denk wel dat dat iets is wat met meer ervaring consistenter zal worden. Of tenminste, dat hoop ik. :P
Haha ja, ik ga wat meer aan mijn aim doen wat voornamelijk misgaat, af en toe de pro's bekijken op twitch geeft ook veel inzicht wat te doen en waar.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:11:
[...]

Ja je merkt dat per game ook ontzettend verschilt, de ene pot zit je gewoon lekker in en speel je zoals het moet, de andere mis je alles en iedereen en kijk je elke keer net weg als de enemy de deur door komt of de corner peeked etc.
Ik merk dat het bij mij niet zozeer ligt aan het mikken, maar meer aan de timing. Ene match loop je precies goed, gaat 't lekker, andere keren net ernaast. Dat hebben zelf de pro gamers, en dat is niet 1 2 3 te doorbreken. Heb wel gemerkt dat als 't echt niet gaat, dan ff deathmatch, gaat 't nog niet lekker, dan maar gewoon afhaken en de volgende dag verder...

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02:07

two

Net naar SE gepromoveerd :D heeft wel lang geduurd. 72 wins :') Nouja 10 wins over een rank... Het kan erger :)

Het is gewoon een mindgame. Dat geldt voor elke vorm van competitie en prestaties boeken ;)

[ Voor 29% gewijzigd door two op 10-04-2015 15:03 ]

Signature

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

mimang schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:02:
Net naar SE gepromoveerd :D heeft wel lang geduurd. 72 wins :') Nouja 10 wins over een rank... Het kan erger :)

Het is gewoon een mindgame. Dat geldt voor elke vorm van competitie en prestaties boeken ;)
congrats! Mindset idd en veel oefenen Maar ook zeker learn from the best or die like the rest ;) :D
Jo0Lz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:59:
[...]

Ik merk dat het bij mij niet zozeer ligt aan het mikken, maar meer aan de timing. Ene match loop je precies goed, gaat 't lekker, andere keren net ernaast. Dat hebben zelf de pro gamers, en dat is niet 1 2 3 te doorbreken. Heb wel gemerkt dat als 't echt niet gaat, dan ff deathmatch, gaat 't nog niet lekker, dan maar gewoon afhaken en de volgende dag verder...
Ja zeker klopt, ik ben zelf nog te inconsistent om hogerop te komen, plus ik banzai nog te vaak en faal dan falikant iets te raken lol.

[ Voor 44% gewijzigd door SouLLeSSportal op 10-04-2015 15:22 ]

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Faberge schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:49:
[...]

Lekker dan, de een zit het weekend in de loveshack, de ander op date.

P-Nijntie, Rek Nijn dan maar!
Ik ben er ook nog hoor :D, samen met andere tweakers ... hopen dat er nooit maar dan ook nooit meer een herhaling komt van die mirage match... dat was gewoon blamage voor mij en het team :'( en flash :'(.

Add me on Steam

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Faberge schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:49:
[...]

Lekker dan, de een zit het weekend in de loveshack, de ander op date.

P-Nijntie, Rek Nijn dan maar!
We gaan sws nog sessies doen! Road to global elite!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Net nog 2 potjes competitive gespeeld met Yuri en Breekijzer, alleen mijn muis had last van een rare soort lag ofzo :P. Geen idee wat het is, en het komt alleen maar voor in CSGO, en het lijkt dan ook nog eens alleen maar in competitive voor te komen. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Kimi-Alonso schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:15:
[...]

We gaan sws nog sessies doen! Road to global elite!
Mattie.. RIP SKINS VP Fanboy!! Deze jongen pakt weer 45 eurootjes winst dankzij de mannen van TSM! Gister met Nehox speelde ik echt crap, om vervolgens die KesH game wel weer hard te gaan... bah. Ben inconsistent!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:59:
[...]

Mattie.. RIP SKINS VP Fanboy!! Deze jongen pakt weer 45 eurootjes winst dankzij de mannen van TSM! Gister met Nehox speelde ik echt crap, om vervolgens die KesH game wel weer hard te gaan... bah. Ben inconsistent!
Ik zal wel weer alles kwijt zijn geraakt dan :/

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
hmr schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:59:
[...]
Gister met Nehox speelde ik echt crap,
[X] Confirmed O+

www.webshopmasters.nl

Game daarna carryde ik jongen... Zat je weer in de kruiwagen :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
Vandaag nieuw muistmatje gekocht dus ... dat moet gevierd worden :D.

Add me on Steam

Verwijderd

Tumbler schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:18:
Net nog 2 potjes competitive gespeeld met Yuri en Breekijzer, alleen mijn muis had last van een rare soort lag ofzo :P. Geen idee wat het is, en het komt alleen maar voor in CSGO, en het lijkt dan ook nog eens alleen maar in competitive voor te komen. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Zet raw mouse input aan, zet muis acceleratie uit en zet in windows extra muis precisie uit. Misschien werkt dit?

Ik speel zelf CS:GO, DM me als je geïnteresseerd bent in een potje comp!
Ben wel Silver 3 maar heb een 2e account die Nova 1 is dus dat zegt iets :)
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:57:
[...]

Zet raw mouse input aan, zet muis acceleratie uit en zet in windows extra muis precisie uit. Misschien werkt dit?

Ik speel zelf CS:GO, DM me als je geïnteresseerd bent in een potje comp!
Ben wel Silver 3 maar heb een 2e account die Nova 1 is dus dat zegt iets :)
Je kan ook op deze site inloggen en je rank invullen.
Dan kunnen andere mensen van tweakers en vrienden van andere tweakers je toevoegen als je rond hun rank zit (en andersom)
http://timekillerz.eu/ranks/
Site is gemaakt door TheAnthony, (en stiekem probeer ik hem een beetje te helpen)
Iedereen op die website is op het moment volgens mij nederlands, en iedereen is altijd wel in voor een potje.
Zolang je het gezellig houd is er niet veel aan de hand en maakt rank ook neit uit voor een hoop mensen hier, ik ken namelijk een paar mensen waar een hoop niet meer samen mee willen spelen door 'toxic gedrag'

Steam: Ryada.

Verwijderd

wambamNL schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:14:
[...]

Dan kunnen andere mensen van tweakers en vrienden van andere tweakers je toevoegen als je rond hun rank zit (en andersom)
Site is gemaakt door TheAnthony, (en stiekem probeer ik hem een beetje te helpen)
Iedereen op die website is op het moment volgens mij nederlands, en iedereen is altijd wel in voor een potje.
Zolang je het gezellig houd is er niet veel aan de hand en maakt rank ook neit uit voor een hoop mensen hier, ik ken namelijk een paar mensen waar een hoop niet meer samen mee willen spelen door 'toxic gedrag'
Dankjewel! Ga ik zeker doen en kijken of ik een aantal mensen kan vinden om mee te spelen!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:16:
[...]

Dankjewel! Ga ik zeker doen en kijken of ik een aantal mensen kan vinden om mee te spelen!
Geen probleem en veel suc6 en plezier ^^

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Echt raarste potje ooit gehad, we waren T op dust en de tegenstanders hadden geen zin tegen ons te spelen dus gingen zo met hun knife met ons meelopen. Dus zaten we opeens met een geplante bom op B en 2 CTs gezellig met z'n 7en de bom te bewaken.
Laatste ronde ook met iedereen een groepsfoto proberen te maken op long.
:+

[ Voor 5% gewijzigd door markdm op 11-04-2015 23:32 ]

steam: failsnail, Letterbox

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
markdm schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 22:41:
Echt raarste potje ooit gehad, we waren T op dust en de tegenstanders hadden geen zin tegen ons te spelen dus gingen zo met hun knife met ons meelopen. Dus zaten we opeens met een geplante bom op B en 2 CTs gezellig met z'n 7en de bom te bewaken.
Laatste ronde ook met iedereen een groepsfoto proberen te maken op long.
:+
Groepsfoto plx :D

• markdm
  • Laatst online: 07-11 19:09
Hier zaten we met z'n 7en op B:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/i0Qw5lU.png

En hier probeerde ik een groepsfoto te maken, dat lukte echter niet omdat iedereen weg liep, op andere plekken op elkaar gingen staan en flashes gooide. :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XVluCsp.png

steam: failsnail, Letterbox

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-11 14:24
Zijn er hier nog LEM+ ? Ik solo veel en kom dan met allemaal boosted LEM's in het team. Movement en aim van een silver. DM aub je steam.

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Vandaag eindelijk SEM geworden, op naar GN! :+

Helaas potje daarna verloren door een smurf, volgens hem waren er in DMG/LE teveel hackers. Zeer irritant, hij had 3x zoveel punten als degene onder hem. En de ragende Rus in mijn team helpte ook niet echt.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Eerste ace gisteravond, granted niet heel goed team maar dat potje ging wel heel lekker eerste ronde 13-1 k/d en 14-1 qua rondes. :)

Verwijderd

Hey all,

Iemand interesse in een Case Hardened AK-47 Factory New?
Ik speel al een hele tijd geen CS meer en zag in mijn inventory deze gun en een aantal andere nog staan.
Misschien is iemand geinteresseerd om iets tegen een lagere prijs dan market van mij over te nemen?
Evt via bankoverschrijving, of paypal?

Stuur even een DM, gezien ik deze post waarschijnlijk vergeet :P

Mvg Ting

http://cloud-4.steamuserc...15A6DD99DC6FC6EE5DDFF18E/

http://steamcommunity.com/id/Jndo/screenshots/

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2015 17:22 ]

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
okaydanny schreef op zondag 12 april 2015 @ 14:07:
Zijn er hier nog LEM+ ? Ik solo veel en kom dan met allemaal boosted LEM's in het team. Movement en aim van een silver. DM aub je steam.
Ik ben LEM maar speel eigenlijk enkel nog maar FaceIt waar het niveau veel hoger is.

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:46
Timmo70 schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:22:
[...]

Ik ben LEM maar speel eigenlijk enkel nog maar FaceIt waar het niveau veel hoger is.
Niveau van Faceit hoger dan LEM mm?
Damn ik weet niet wat voor queues jij met faceit krijgt maar ik allemaal nova's

Op de cheaters na is het enigste wat me voldoet matchmaking.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Timmo70 schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:22:
[...]

Dat is een grapje zeker? Niveau van FaceIt is helemaal niet 'hoger' dan in MM, in FaceIt kom je ook erg veel trolls tegen.
Als je betere compjes wilt spelen zou je toch voor ESEA moeten gaan, hier ligt het niveau (voor mijn gevoel) wel hoger dan MM.

I'm an Ironman!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Gepromote naar Gold Nova 3! Zit nu op 20 wins, weet iemand of mijn placements daarbij zitten?

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

StevenzeN schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:59:
Gepromote naar Gold Nova 3! Zit nu op 20 wins, weet iemand of mijn placements daarbij zitten?
Ja. :)

• StevenzeN
Thanks!

Dus na 10 competitive wins een league gepromote.

Erg jammer dat er niet meer "specificaties" zijn qua de league waar je in zit. Hoeveel wins je nog moet hebben om te promoten bijvoorbeeld.

• TheAnthonyNL
StevenzeN schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:04:
[...]

Thanks!

Erg jammer dat er niet meer "specificaties" zijn qua de league waar je in zit. Hoeveel wins je nog moet hebben om te promoten bijvoorbeeld.
Maar dan is er geen lol meer aan te beleven... want je raakt dan je focus kwijt...

Add me on Steam

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

StevenzeN schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:04:
[...]

Thanks!

Dat komt omdat het niet om wins alleen draait.
Je rank gaat omhoog of omlaag op basis van Elo punten. Die punten krijg je door wins, mvp sterren, etc.

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=312582297

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Jo0Lz schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:08:
[...]

Dat komt omdat het niet om wins alleen draait.
Je rank gaat omhoog of omlaag op basis van Elo punten. Die punten krijg je door wins, mvp sterren, etc.

https://steamcommunity.co...filedetails/?id=312582297
Dit is een van de vele guides over de ranking, nergens heeft Valve het uitgelegd behalve in vage termen. Je leest er zoveel verschillende dingen over (K/D telt wel mee, MVP wel/niet, het gaat om gewonnen matches/rounds), ik vraag me af hoe mensen zeker denken te weten hoe het werkt.
Deze guide klinkt heel logisch hoor, maar volgens mij weet niemand ECHT de regels die gelden.

Het blijft gokken en ik vind het jammer dat er zo mysterieus over wordt gedaan door Valve. Dat je in-game verder niks ziet vind ik verder prima, maar ze mogen wel wat opener worden over de achterliggende systematiek wat mij betreft.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Grotman schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:23:
[...]

Dit is een van de vele guides over de ranking, nergens heeft Valve het uitgelegd behalve in vage termen. Je leest er zoveel verschillende dingen over (K/D telt wel mee, MVP wel/niet, het gaat om gewonnen matches/rounds), ik vraag me af hoe mensen zeker denken te weten hoe het werkt.
Deze guide klinkt heel logisch hoor, maar volgens mij weet niemand ECHT de regels die gelden.

Het blijft gokken en ik vind het jammer dat er zo mysterieus over wordt gedaan door Valve. Dat je in-game verder niks ziet vind ik verder prima, maar ze mogen wel wat opener worden over de achterliggende systematiek wat mij betreft.
Nouja, feit blijft dat het een soortgelijk systeem is. Mensen zeggen, "je gaat rank up na 5 wins" dat is onzin. Misschien wel vaak zo omdat je een bepaald aantal punten haalt per potje, maar ik ben rank up gegaan op tied matches, na 1 loss en dan 1 win, etc.

Ik ben er blij van dat je geen voortgang ziet behalve aan 't eind van een match, anders gaat de focus nog veel meer liggen op ranking, zonde imho.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Er zit inderdaad iets van een ELO-achtige rating in ja, ik vraag me alleen af waar mensen de stelligheid in de guides vandaan halen of MVP's wel of niet meetellen en of het gaat om gewonnen rounds of hele matches.
Ik lees vaak dat MVP helemaal niks uitmaakt en deze guide zegt weer dat het zeer veel uitmaakt.

Ik ben zelf ook twee of drie keer ge-upranked na een draw.

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Jo0Lz schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:29:
[...]

Nouja, feit blijft dat het een soortgelijk systeem is. Mensen zeggen, "je gaat rank up na 5 wins" dat is onzin. Misschien wel vaak zo omdat je een bepaald aantal punten haalt per potje, maar ik ben rank up gegaan op tied matches, na 1 loss en dan 1 win, etc.

Ik ben er blij van dat je geen voortgang ziet behalve aan 't eind van een match, anders gaat de focus nog veel meer liggen op ranking, zonde imho.
Same, als ik dit systeem vergelijk met de andere game die ik speel, speelt csgo veel relaxter. Puur vanwege het feit dat je niet weet of je in je promotion match zit of niet. Wat uiteindelijk resulteert in aanzienlijk minder geflame en geouwehoer. (Tuurlijk houd je overal kinderen in de game, dus het zal altijd wel voorkomen, maar in aanzienelijk mindere mate)

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• mystiqu
  • Laatst online: 01-05-2024
wambamNL schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:14:
[...]

Die site is awesome. Heb mezelf er ff aan toegevoegd. Rank atm MGE, hard op weg DMG te worden (hoop ik althans.. ) Begin na 2.5 maand niet spelen ivm gebroken hand, na een maand eindelijk m'n aim terug te krijgen.

Anyway, speel in een funclan; Carpo Antitheus. Zitten met een groep van +- 10 man die actief zijn, op ranks tussen SEM en LEM. Indien er mensen interesse hebben is een potje te doen als ze niemand anders kunnen vinden, check out our TS: ts3.ca-clan.nl , of onze website: ca-clan.nl

Cheers fellas! ;)

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
mystiqu schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:33:
[...]

Die site is awesome. Heb mezelf er ff aan toegevoegd. Rank atm MGE, hard op weg DMG te worden (hoop ik althans.. ) Begin na 2.5 maand niet spelen ivm gebroken hand, na een maand eindelijk m'n aim terug te krijgen.

Anyway, speel in een funclan; Carpo Antitheus. Zitten met een groep van +- 10 man die actief zijn, op ranks tussen SEM en LEM. Indien er mensen interesse hebben is een potje te doen als ze niemand anders kunnen vinden, check out our TS: ts3.ca-clan.nl , of onze website: ca-clan.nl

Cheers fellas! ;)
Of je komt met zijn allen naar de Tweakers teamspeak: ts3.nehox.nl 8)

Steam: Grim

• hexta
1 rank omhoog (nu silver elite) en sindsdien in elk potje wel een cheater. Teleurstellend.

Misschien denk je te snel dat iemand cheat omdat je nog niet goed genoeg bent.

Tenzij je natuurlijk speedhack/spinbot hackers als Merijn tegenkomt

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
//rant

Zo'n vaag potje gehad....heb denk ik 4 rondes op Inferno vast gestaan op de CT Spawn, level bleef resetten leek het wel. ongeveer 4-5 mensen konden vrij bewegen, de rest (waaronder ik zei de gek) bleef op spawn.

een beetje raar om een match te winnen terwijl je "niks" doet.

Gisteren ook een lekker potje.....we beginnen 5 vs 5 na de eesrte ronde wil 1 al gekicked worden vanwege iets te hoge ping. iemand zei dat hij even moest disconnecten en connecten. en dat bleef die doen dus per saldo was het 4 vs 5. wordt je ook nog gekicked terwijl je bovenaan staat omdat de rest wil overgeven....zucht.

....oja eindelijk een rank up......Silver 4.......heeft ff geduurd.

//rant voorbij, dank voor uw aandacht.

stuck in Silver Hell

• Grim
Heel steam is aan het kutten. Ze zijn aan het voorbereiden voor de GTA5 launch dus gooien ze de rest maar plat. :+

Gelijkaardig aan uw 'rant' heb ik ook al op reddit voorbij zien komen het afgelopen uur.

Verwijderd

hmr schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:13:

Jezus, 50euro de maand was niet genoeg om je stil te houden?

Net een paar prachtige potten gehad, wij hadden ook een hacker die halverwege weg ging, dus toen maar mes-gevechten gaan doen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• xeroamd
NuCl3aR schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:28:
Heel steam is aan het kutten. Ze zijn aan het voorbereiden voor de GTA5 launch dus gooien ze de rest maar plat. :+

Gelijkaardig aan uw 'rant' heb ik ook al op reddit voorbij zien komen het afgelopen uur.
Hoop problemen met steam API vandaag. Heb zelf ook random issues met het versturen van trade requests.

• 4b!er
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:53
Ik ben net van silver 4 naar silver elite gegaan na een loss. Niet eens top fragger. 16-7 verloren ofzo, nadat er twee weg waren gegaan. Misschien krijg je ook punten als je niet surrendert terwijl die andere dat wel willen? Vaag systeem in ieder geval.

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
(jarig!)
hexta schreef op maandag 13 april 2015 @ 22:56:
1 rank omhoog (nu silver elite) en sindsdien in elk potje wel een cheater. Teleurstellend.
Zoals hmr al zei, misschien niet te snel die conclusie trekken. In meer van de helft van de matches van silver I naar GN1 ben ik cheater/smurf genoemd, niet om op te scheppen maar het is best vermoeiend dat wanneer je gewoon goed bezig bent je zo'n 3 mensen hebt die zeggen je te reporten voor hacken.

Verwijderd

EnoRM94 schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:56:
[...]

Zoals hmr al zei, misschien niet te snel die conclusie trekken. In meer van de helft van de matches van silver I naar GN1 ben ik cheater/smurf genoemd, niet om op te scheppen maar het is best vermoeiend dat wanneer je gewoon goed bezig bent je zo'n 3 mensen hebt die zeggen je te reporten voor hacken.
Niet dat je naar HMR moet luisteren... :P

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 19:04
Vandaag wéér een groepsfoto gemaakt in matchmaking :o Dikke booster/cheater in MM en hun teammates hadden daar ook flink genoeg van. Die hebben ze zo erg geblockt en ons geinformeerd dat de booster/cheater uiteindelijk cooldown kreeg vanwege teamkills _/-\o_ Super sportieve gasten die andere drie, dus de rest van de pot lopen knifen en fun gemaakt. Echt epic weer, maakt alle lamers weer een beetje goed.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jKuy5rC.jpg

• Berktoppie
Je suis Master Guardian

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

Je Suis MG2, muhahah!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

• xeroamd
x3 :+

Edit: MG2 zelfs. Mooi altijd, die delayed up- en downranks.

[ Voor 19% gewijzigd door xeroamd op 14-04-2015 00:51 ]

• mystiqu
Matchmaking u drunk?!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/05j1aVD.png

Lekker team dit. Vent die net voor het einde ragede uit mijn team stond 2-17 :z :z :z

[ Voor 15% gewijzigd door mystiqu op 14-04-2015 04:24 ]

• TheAnthonyNL
hmr schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:13:

Ah vandaar dat ie niet kon winnen op am_maps hahaha.

Add me on Steam

• Damien

Damien

-iwnl-

Momenteel qua gezondheid niet in staat om op mijn main account (DMG) ranked te spelen (virusinfectie, waardoor het reactievermogen erg slecht is). Waardoor ik dus gisteren maar eens besloot met mijn smurfje te gaan spelen. Na wat deathmatch gedaan te hebben dacht ik dat het wel een goed idee was om 1 ranked placement match te doen. Schijnbaar kan een account van 3 uur oud geen headshots schieten zonder hacks. Althans dat was de mening van het enemy team. Mijn teammates vroegen ondertussen al of ik een smurf was, en heb dat ook gelijk maar toegegeven om meer reports te voorkomen.

Vervolgens maar wat reckles rushes gedaan zodat het enemy team wat minder bezig was met mijn zogenaamde hacks. Echter moest ik aan het einde weer aan de bak want de game begon zeer close te worden omdat ik 2 teammates had die continu hun wapen wilden safen terwijl er genoeg kans was om gewoon de ronde nog te winnen. 1v2 / 1v1 situaties. Game gewonnen en gelijk maar besloten om het ranked gedeelte op de smurf voorlopig ook maar achterwege te laten, aangezien het waarschjnlijk geen prettige ervaring was voor de tegenstander. Uiteindelijke ranking in die match was voornamelijk Gold Nova's.

• hexta
EnoRM94 schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:56:
[...]

Klopt, er zijn ook gewoon goede spelers, maar als je door een deur heen door je hoofd geschoten wordt terwijl het niet logisch is voor jou om daar te staan, je daar geruisloos staat en echt niet te zien KAN zijn, EN je team aan de andere kant staat, dan kan je toch wel conclusies trekken. ;)

Ik herken ook wel mijn meerderen zonder problemen. :) Geen punt om afgemaakt te worden door iemand die beter is, maar sommige dingen zijn gewoon niet mogelijk. :P

• Stiino0
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-05-2018
Dag iedereen, weet niet of dit de beste plek is om te vragen maar ik ben op zoek naar een monitor. Ben een PC build aan het maken die voornamelijk gaat dienen voor CS:GO (en anderen ook maar voornamelijk CS!) Daarbij zoek ik dus een monitor.

Ik heb gehoord dat een 144Hz scherm het beste is? Is er zoveel verschil met een 120Hz, 60Hz scherm?

Zelf had ik deze op het oog... Iemand een beter voorstel voor die prijsklasse? :)
pricewatch: AOC G2460FQ Zwart

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 08:18
Stiino0 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:35:
Dag iedereen, weet niet of dit de beste plek is om te vragen maar ik ben op zoek naar een monitor. Ben een PC build aan het maken die voornamelijk gaat dienen voor CS:GO (en anderen ook maar voornamelijk CS!) Daarbij zoek ik dus een monitor.

Ik heb gehoord dat een 144Hz scherm het beste is? Is er zoveel verschil met een 120Hz, 60Hz scherm?

Zelf had ik deze op het oog... Iemand een beter voorstel voor die prijsklasse? :)
Ja er is veel verschil met een 60hz
Nee er is vrijwel geen verschil met 120hz, maar de meeste 3d monitoren zijn 144hz tegenwoordig, dus waarom niet?

Ken het merk AOC niet zo, persoonlijk zou ik dan voor een Benq XL2411z gaan in die prijsklasse.

• xeoMe
  • Laatst online: 10:46

Maatje van me heeft die AOC maar heeft vaak het gevoel dat het niks is zeker als die even naar een BenQ heeft gekeken.
Ik zou gewoon even 3 tientjes extra neerleggen voor een BenQ XL2411Z

Ik zou voor de Z series gaan aangezien deze motion blur ingebakken hebben.

• Damien

Damien

-iwnl-

Kijk ook nog eens naar:

pricewatch: Asus VG248QE Zwart

Deze wordt ook regelmatig gebruikt op toernooien (naast de duurdere BenQ variant pricewatch: BenQ XL2430T Zwart).

[ Voor 5% gewijzigd door Damien op 14-04-2015 10:20 ]

• Scrtz
Damienx2 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:17:
[...]

Kijk ook nog eens naar:

pricewatch: Asus VG248QE Zwart

Deze wordt ook regelmatig gebruikt op toernooien (naast de duurdere BenQ variant pricewatch: BenQ XL2430T Zwart).
Ja en die xl2430 is ruim 100 euro duurder dan de AOC, denk niet dat dat dan in zijn prijsklasse valt.

• Damien

Damien

-iwnl-

Scrtz schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:34:
[...]

Ja en die xl2430 is ruim 100 euro duurder dan de AOC, denk niet dat dat dan in zijn prijsklasse valt.
Vandaar dat ik ook verwijs naar de Asus ;). Ik vind die BenQ die ik noem overigens ook te duur daar niet van. Maar die Asus is opzich een goede monitor om te vergelijken met zijn AOC. Junia heeft bijvoorbeeld een AOC en ik hoor hem daar niet over klagen, dus als je echt je zinnen daarop hebt gezet, dan zou ik er gewoon voor gaan. Maar bekijk de alternatieven ook altijd nog even. Kijk de Asus heeft als nadelen bijvoorbeeld dat er een hoop extra's opzitten waar de gemiddelde gamer niets aan heeft (3D functie / speakers) en bijvoorbeeld de "piano-coating" moet je van houden (behoorlijke stofvangers).

Maar voor de rest is het een op en top monitor wat ik vanuit de verschillende reviews heb gezien.

• Scrtz
Damienx2 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:40:
[...]

Vandaar dat ik ook verwijs naar de Asus ;). Ik vind die BenQ die ik noem overigens ook te duur daar niet van. Maar die Asus is opzich een goede monitor om te vergelijken met zijn AOC. Junia heeft bijvoorbeeld een AOC en ik hoor hem daar niet over klagen, dus als je echt je zinnen daarop hebt gezet, dan zou ik er gewoon voor gaan. Maar bekijk de alternatieven ook altijd nog even. Kijk de Asus heeft als nadelen bijvoorbeeld dat er een hoop extra's opzitten waar de gemiddelde gamer niets aan heeft (3D functie / speakers) en bijvoorbeeld de "piano-coating" moet je van houden (behoorlijke stofvangers).

Maar voor de rest is het een op en top monitor wat ik vanuit de verschillende reviews heb gezien.
Nja goed, dat iemand een bepaalde monitor heeft wil nog niet zeggen dat die goed is, zeker als die niks anders heeft om te vergelijken. Zelf hiervoor de samsung 2233rz 120hz gehad, eerste generatie 3d 120hz monitor en nu de benq xl2420t, prima monitoren van benq ( was normaal helemaal niet zo'n fan van benq ) en inderdaad een mat scherm/buitenkant is zoveel beter dan hoogglans, wat alleen maar stof en vingerafdrukken vangt.

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Na lang source gespeeld te hebben ook maar eens begonnen aan GO. Dit is wel even wennen zeg.
En die placement matches zijn een ramp heb er nu 6 gehad, 2x kunnen winnen en bij 3 matches waren er minimaal 1 of 2 afk...
Vind het ook wel raar dat ik bij master guardian II, wordt gegooid steeds.

• Stiino0
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-05-2018
Bedankt voor de tips over de monitors! Die BenQ XL2411Z lijkt me ook wel wat en valt nog goed te praten in de prijsklasse :) de BenQ XL2430T is net over mijn budget jammer genoeg! :( Ik denk dat ik de AOC wat ga vergelijken met de BenQ maar waarschijnlijk wordt eerder de BenQ gebruikt ipv AOC? Ik bekijk het wel :)

Thanks en tot binnenkort op de servers :D

• Scale
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-11 17:48
Goh en toen kwam je er achter dat grenades een alt fire hebben... |:( |:( |:(

• TheAnthonyNL
Scale schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:56:
Goh en toen kwam je er achter dat grenades een alt fire hebben... |:( |:( |:(
Hahaha 1337 suicide

Add me on Steam

• Scale
Ik denk dat ik het erger maak door te zeggen dat mijn rank MG1 is..

"Vroegah in mijn tijd hadden grenades nog geen alt fire"

• TheAnthonyNL
Scale schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:49:
[...]

Ik denk dat ik het erger maak door te zeggen dat mijn rank MG1 is..

"Vroegah in mijn tijd hadden grenades nog geen alt fire"
Maakt het alleen maar beter :).

[ Voor 27% gewijzigd door TheAnthonyNL op 14-04-2015 17:58 ]

Add me on Steam

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 19:04
Stiino0 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 11:15:
Bedankt voor de tips over de monitors! Die BenQ XL2411Z lijkt me ook wel wat en valt nog goed te praten in de prijsklasse :) de BenQ XL2430T is net over mijn budget jammer genoeg! :( Ik denk dat ik de AOC wat ga vergelijken met de BenQ maar waarschijnlijk wordt eerder de BenQ gebruikt ipv AOC? Ik bekijk het wel :)

Thanks en tot binnenkort op de servers :D
Ik heb een AOC en ben op zich best tevreden :) Heb geen ervaring met de BenQ, maar als je ergens kunt vergelijken moet je dat zeker doen. 144hz is zeker de moeite ten opzichte van 60hz! Ik schiet voornamelijk bewegende spelers wat makkelijker neer nu merk ik en de flicks gaan veel nauwkeuriger voor mijn gevoel. Bij dat soort snelle bewegingen kijkt het echt fijner.

• StevenzeN
AWP Asiimov uit een case, well battle-scarred but ill take that! :D

• Scale
Gister 10 euro aan crates.

Paarse mac-10
3 Blauw prut..

Ik heb ook altijd tijd pech /einde-b-100

• StevenzeN
Scale schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:45:
Gister 10 euro aan crates.

Paarse mac-10
3 Blauw prut..

Ik heb ook altijd tijd pech /einde-b-100
Ja, 20 Euro aan Chroma cases, allemaal rotzooi. Had ik nog 1 vanguard case, ik denk koop daar nog even 1 key voor, Asiimov :)

• Scale
Goed bezig :D

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
(jarig!)
Heeft iemand hier al eens gebruik gemaakt van opskins? Heb zo'n 350 euro aan skins en om die om te ruilen voor een 144hz monitor zou ik ook niet verkeerd vinden :P

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Lekker potje met mede tweakers gehad net, eerste potje sinds 2 weken weer en meteen gepromote :)

Vanavond wat later maybe nog 1 !

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• mystiqu
*Is opzoek naar 4 man* Mijn 'vaste' groepje luitjes die normaal CS spelen zitten nu allemaal op GTA te nolifen :< Zit in de waitingroom @ Nehox.

• Terranova
  • Laatst online: 21:02
mystiqu schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:03:
*Is opzoek naar 4 man* Mijn 'vaste' groepje luitjes die normaal CS spelen zitten nu allemaal op GTA te nolifen :< Zit in de waitingroom @ Nehox.
Haha dat ken ik

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-11 20:31
mystiqu schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 21:03:
Ik ben vanavond nog wel van plan enkele potjes te spelen, maar ik vermoed dat mijn rank nog veel te laag is voor jou. Ben namelijk nog maar Nova I (Speel het nog niet zo lang. Ben overgeschakeld van cod4)
Wat is jouw rank?

EDIT: ik zie het al :) MGE volgens je group op teamspeak :)

[ Voor 6% gewijzigd door Opifex op 14-04-2015 22:40 ]

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
Madstorm schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:27:
[...]

Dat is een grapje zeker? Niveau van FaceIt is helemaal niet 'hoger' dan in MM, in FaceIt kom je ook erg veel trolls tegen.
Als je betere compjes wilt spelen zou je toch voor ESEA moeten gaan, hier ligt het niveau (voor mijn gevoel) wel hoger dan MM.
Ik betaal voor Faceit en ben lvl 10 en speel geregeld tegen en met pro's. Ik heb overlaatst nog met denis, zende en pauf gespeelt... Ik speel altijd met supremes of globals.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

laatste 3 potten waren weer lekker raak... 2 potten waar 4 spelers wegvielen, de laatste tegen een of andere clan, viel hun hele team weg.

• xeroamd
Timmo70 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 01:05:
[...]

Ik betaal voor Faceit en ben lvl 10 en speel geregeld tegen en met pro's. Ik heb overlaatst nog met denis, zende en pauf gespeelt... Ik speel altijd met supremes of globals.
Klopt, 't verschil zit 'm in het betaalde deel en dus de ranked ladders en leagues. Op de gratis versie het paar weken terug klaar weten te spelen 16-0 op mirage te winnen terwijl we als T starten. Zaten nog 1 of 2 Tweakers bij.

Zelf intussen MGE. DMG zit er dus aan te komen :+
SouLLeSSportal schreef op woensdag 15 april 2015 @ 01:09:
laatste 3 potten waren weer lekker raak... 2 potten waar 4 spelers wegvielen, de laatste tegen een of andere clan, viel hun hele team weg.
Lijken problemen met steam. Heb het laatste half uur issues met refreshen en sturen van trades en het viewen van mijn eigen profile.

[ Voor 25% gewijzigd door xeroamd op 15-04-2015 01:16 ]

• Berktoppie
SouLLeSSportal schreef op woensdag 15 april 2015 @ 01:09:
Mischien zaten ze wel op een lan :)

www.webshopmasters.nl

• Luukwa
  • Laatst online: 21-11 15:27

Luukwa

o/

Alweer een tijdje geleden dat ik hier poste als Silver master.
Ondertussen Gold Nova 3 :)

Gaat dus behoorlijk de goede kant op!

Soundcloud!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Berktoppie schreef op woensdag 15 april 2015 @ 02:59:
[...]

Mischien zaten ze wel op een lan :)
Zou niet heel vreemd zijn gezien ze idd allemaal opeens wegvielen. Maar laatste tijd heeft steam wel meer kuren, ook vrij instabiel met matchmaking, dat hij je een match aanbiedt, je klikt netjes op accept en 3 sec later gaat die weer zoeken, en zo een paar keer achter elkaar terwijl de match nog niet vol zit ofzo.

SouLLeSSportal schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:20:
[...]

Zou niet heel vreemd zijn gezien ze idd allemaal opeens wegvielen. Maar laatste tijd heeft steam wel meer kuren, ook vrij instabiel met matchmaking, dat hij je een match aanbiedt, je klikt netjes op accept en 3 sec later gaat die weer zoeken, en zo een paar keer achter elkaar terwijl de match nog niet vol zit ofzo.
Dat heft te maken met dat iemand anders de game declined.
Ze klikken dan op het kruisje boven de accept button, dan moet je verder zoeken voor die 10de man ;)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

wambamNL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:56:
[...]

Dat heft te maken met dat iemand anders de game declined.
Ze klikken dan op het kruisje boven de accept button, dan moet je verder zoeken voor die 10de man ;)
hmm dat zou ook kunnen maar heb het de laatste tijd erg veel, paar weken geleden eigenlijk nooit.

SouLLeSSportal schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:03:
[...]

hmm dat zou ook kunnen maar heb het de laatste tijd erg veel, paar weken geleden eigenlijk nooit.
Tis niet altijd zo dat mensen dat doen, kan ook zijn dat er van iemand zijn connective weg valt.
Maar het heft niet zo zeer iets met mm servers te maken.
(offtopic: ik haat autocorrectie op windows 8 iemand een idee hoe dat uit moet?)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

wambamNL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:05:
[...]

Tis niet altijd zo dat mensen dat doen, kan ook zijn dat er van iemand zijn connective weg valt.
Maar het heft niet zo zeer iets met mm servers te maken.
(offtopic: ik haat autocorrectie op windows 8 iemand een idee hoe dat uit moet?)
mjah dat zal meer het geval zijn, maar goed laten we het er bij laten, is niet zo belangijk iig.
(offtopic: op de pc: http://www.convergencenet...le-windows-8-autocorrect/) ;)

SouLLeSSportal schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:09:
[...]

mjah dat zal meer het geval zijn, maar goed laten we het er bij laten, is niet zo belangijk iig.
(offtopic: op de pc: http://www.convergencenet...le-windows-8-autocorrect/) ;)
(offtopic: erg bedankt ^^ is nogal vervelend als ik via remote op laptop zit en ik alles moet corriceren XD)

Mwa tis idd niet zo heel belangrijk, wat ik gister wel vervelend vond was dat ik niks kon raken.
Maar dan ook echt niks in de eerste 13 rondes, sprays die ik ez moet hebben mis ik enja dan word je team boos.
Achja toen uiteindelijk een 10-16 loss van gemaakt omdat ik eindelijk wat begon te raken, maar ik heb in tijden geen mensen meer gezien die zo random speelde in mg2.
Ik ga lurken in b tunnels op dd2 team gaat long om site a te pakken dus ik ga naar short, staan er opeens 3 CT's met een mac10 achter me die rushen door mid naar long en killen mijn hele team inclusief mij op short.
Maarja, game daarna wel gewonnen dus dat heft het wel weer op, maar het is niet zo fijn als mensen niet spelen zoals je enigsinds zou verwachten.

• Grim
wambamNL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:22:
[...]
maar het is niet zo fijn als mensen niet spelen zoals je enigsinds zou verwachten.
Always expect the unexpected. :+

NuCl3aR schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:28:
[...]

But then the unexpected will become the expected and the expected wil change to the unexpected, which will cause an infinite loop and the answer will always be 42. :+

• Scale
NuCl3aR schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:28:
[...]

Daar moet ik het van hebben haha
Heb niet altijd de beste aim dus moet het hebben van betere tactiek en onverwachts uit de hoek komen.

Dat is altijd wel grappig hoe hoger je kom hoe meer mensen verwachten dat je op een bepaalde manier speel.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

[...]

(offtopic: erg bedankt ^^ is nogal vervelend als ik via remote op laptop zit en ik alles moet corriceren XD)

Mwa tis idd niet zo heel belangrijk, wat ik gister wel vervelend vond was dat ik niks kon raken.
Maar dan ook echt niks in de eerste 13 rondes, sprays die ik ez moet hebben mis ik enja dan word je team boos.
Achja toen uiteindelijk een 10-16 loss van gemaakt omdat ik eindelijk wat begon te raken, maar ik heb in tijden geen mensen meer gezien die zo random speelde in mg2.
Ik ga lurken in b tunnels op dd2 team gaat long om site a te pakken dus ik ga naar short, staan er opeens 3 CT's met een mac10 achter me die rushen door mid naar long en killen mijn hele team inclusief mij op short.
Maarja, game daarna wel gewonnen dus dat heft het wel weer op, maar het is niet zo fijn als mensen niet spelen zoals je enigsinds zou verwachten.
Ik merk dat ik nog te inconsistent ben, soms heb ik rondes dat je gewoon net niets goed raakt, ik had laatst 4-13 met 8 assists in 13 rondes. :/ en dan niet van die assists dat je 50 dmg doet maar 97-95-93 dmg etc. zo irritant. De ronde erna doe ik het weer veel beter en raak je de meest moeilijke headshots wel.

SouLLeSSportal schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:45:
[...]

Ik merk dat ik nog te inconsistent ben, soms heb ik rondes dat je gewoon net niets goed raakt, ik had laatst 4-13 met 8 assists in 13 rondes. :/ en dan niet van die assists dat je 50 dmg doet maar 97-95-93 dmg etc. zo irritant. De ronde erna doe ik het weer veel beter en raak je de meest moeilijke headshots wel.
Ik denk dat het bij mij komt omdat ik met een friend bf4 heb gespeeld voor 1 dag, mn hele aim is naar de *****.
Zelfs in aim maps waar ik normaal wel iets raak willen de headies maar niet komen.
Denk dat het voor mij vanavond weer een bootcamp word en gewoon nolife in aim maps en hs only dm gaan rond waggelen.
Word zo te zien weinig comp spelen vandaag voor mij.

• Scale
Misschien dat hier iemand antwoord weet, Ik merk net dat ik een blauwe skin van 3 euro in me inventory heb.
(CZ Auto nitro)

Eerlijk gezegt gebruik ik hem nooit en zou ik een atomic alloy of een AK veel leuker vinden.
Dus ik zat even te kijken bij de prijzen op de market (prijzen op moment van schrijven):

field tested 2,59
wel worn 2,69
battle-scarred 2,83

Waarom is de knapste quality het goedkoopst?

• xeroamd
Scale schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:39:
Misschien dat hier iemand antwoord weet, Ik merk net dat ik een blauwe skin van 3 euro in me inventory heb.
(CZ Auto nitro)

Eerlijk gezegt gebruik ik hem nooit en zou ik een atomic alloy of een AK veel leuker vinden.
Dus ik zat even te kijken bij de prijzen op de market (prijzen op moment van schrijven):

field tested 2,59
wel worn 2,69
battle-scarred 2,83

Zelfde verhaal met een glock fade. M'n FN staat op het moment van schrijven voor 160 op market terwijl een MW voor 224 op market staat. Zou hier ook wel graag de motivatie achter willen weten.
Scale schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:39:
(CZ Auto nitro)

field tested 2,59
wel worn 2,69
battle-scarred 2,83

Omdat je dan meestal BS of WW versies heb die er mooier uit zien dan een FT versie.
Ik zou zeggen bekijk voor je ze koopt eerst via de client of je ze mooi vind hoe de float eruit ziet.
En koop hem daarna pas, ik heb bijv een hele mooie asiimov die bs is maar mensen denken dat hij ft is, heb er iets meer voor moeten betalen maar het was het wel waard.

• TheAnthonyNL
[...]

Hoe kunnen we nou boos worden op jou...

Add me on Steam

• xeroamd
wambamNL schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:42:
[...]

Omdat je dan meestal BS of WW versies heb die er mooier uit zien dan een FT versie.
Ik zou zeggen bekijk voor je ze koopt eerst via de client of je ze mooi vind hoe de float eruit ziet.
En koop hem daarna pas, ik heb bijv een hele mooie asiimov die bs is maar mensen denken dat hij ft is, heb er iets meer voor moeten betalen maar het was het wel waard.
Ligt eraan. Zelf heb ik regelmatig BTA AWP Asiimovs en vaste prijs is dan gewoon 14 keys terwijl standaard 13 keys is en dat is dan voor Asiimovs met een float van onder de 0.50. Zie mensen regelmatig meer dan dat vragen, maar dat vind ik zelf dan weer wat overdreven.
Pagina: 1 ... 93 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic