Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.820 views

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:50
rank is overrated man ik was na het installeren van het spel en mn 10 placement matches in 2 weken van silver 4 naar mge gegaan had nog nooit cs 1.6 of iets gespeeld en ben nog steeds niet eens goed., dus het zegt vrij weinig, yoloque ftw

[ Voor 27% gewijzigd door Ambition88 op 07-04-2015 21:35 ]

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:46
3 potjes vandaag mm vandaag.
1ste: 2 hackers
2de: 3 hackers
3de: ragehacker

Leuk man matchmaking, moet echt snel een team fixen anders ga ik gewoon quiten zo sad dit.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:35
xeoMe schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:57:
3 potjes vandaag mm vandaag.
1ste: 2 hackers
2de: 3 hackers
3de: ragehacker

Leuk man matchmaking, moet echt snel een team fixen anders ga ik gewoon quiten zo sad dit.
Waarom speel je nog mm? Gewoon overgaan naar esea. Heb t ook gedaan en mij zie je nooit meer terug in mm. Valve heeft t niet onder controle, en gaat dat niet krijgen ook. Over twee jaar gaat t nog precies zo.

Verwijderd

Ik ben onlangs weer begonnen met CSGO, nu 70 wins en zit op Silver IIII :)
Hopelijk van de week nog even naar Silver Elite, moet wel lukken denk ik. Elk potje zit me score rond de 60,

• xeoMe
Stoffa schreef op woensdag 08 april 2015 @ 02:33:
[...]

Waarom speel je nog mm? Gewoon overgaan naar esea. Heb t ook gedaan en mij zie je nooit meer terug in mm. Valve heeft t niet onder controle, en gaat dat niet krijgen ook. Over twee jaar gaat t nog precies zo.
Ik heb al ESEA hoor maar speel het niet altijd.
Tja ESEA leuk goeie anti-cheat etc maar er spelen naar mijn wens teveel novas en silvers.
Care ook teveel om een ESEA pug dat moet ik sowieso niet doen.

Ik zag gister het volgende en vroeg me af wanneer dit is gepatcht want door deze reden schiet in voor mijn gevoel geen drol meer raak.

//aimpunch
Geen kevlar = full aimpunch
Kevlar = 5% aimpunch

Voorheen kreeg je nooit aimpunch met armor maar nu dus wel, vandaar dat al mijn kogels misgaan als ik gewoon rustig op iemand ze hoofd tap...

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38
//aimpunch
Geen kevlar = full aimpunch
Kevlar = 5% aimpunch

Voorheen kreeg je nooit aimpunch met armor maar nu dus wel, vandaar dat al mijn kogels misgaan als ik gewoon rustig op iemand ze hoofd tap...
die ervaring heb ik ook, andere gewoon 0 health er af terwijl ik toch echt meerdere malen op het hoofd tapte

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 08:18
therobber schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:08:
[...]

die ervaring heb ik ook, andere gewoon 0 health er af terwijl ik toch echt meerdere malen op het hoofd tapte
Vorige week xeome, laatste update.

Aimpunch heeft niks te maken met je hitreg therobber ^^

• xeoMe
Scrtz schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:11:
[...]

Vorige week xeome, laatste update.

Aimpunch heeft niks te maken met je hitreg therobber ^^
Aimpunch was vorige week niet geupdate dat was tagging.
Ben echt benieuwd of dit de nieuwe meta is want ik hou er niet van :'(

• Scrtz
xeoMe schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:35:
[...]

Aimpunch was vorige week niet geupdate dat was tagging.
Ben echt benieuwd of dit de nieuwe meta is want ik hou er niet van :'(
Ah ja foutje.. misschien dat ze dat dan toch enigzins gecombineerd hebben?

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
xeoMe schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:58:
[...]

Tja ESEA leuk goeie anti-cheat etc maar er spelen naar mijn wens teveel novas en silvers.
Bij mijn weten zij er alsnog twee of drie private hacks welke niet detected zijn door zowel vac als de esea client. Het is natuurlijk een stuk beter dan mm en je hebt geen ragehackers, maar 100% cheatless is 't niet.

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11 20:14
(jarig!)
Is de esea anti-cheat ook niet overrated? Ik heb het idee dat het aantal cheaters daar gewoon minder is omdat het een betaald systeem is, en cheaters dus sneller op gratis alternatieven klooien.

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
EnoRM94 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:05:
Is de esea anti-cheat ook niet overrated? Ik heb het idee dat het aantal cheaters daar gewoon minder is omdat het een betaald systeem is, en cheaters dus sneller op gratis alternatieven klooien.
Yep

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:28:
[...]

Been there, done that :D.

[...]

Effe aan nehox goedkeuring vragen voor het posten van die TS op mijn site. Anders staat ie er in een hartslag.
Volgens mij heb je die vraag gesteld, hoorde hem er gisteren over. Het viel hem sowieso al op dat er steeds meer mensen op die TS zitten :D
EnoRM94 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:05:
Dat lijkt mij ook inderdaad... Cheaters hou je toch, wat je ook doet. En Valve doet er niet alles aan om ze te stoppen, dit is veel te makkelijk geld verdienen. Mensen hebben cheats -> Valve banned ze -> mensen kopen CS:GO op een nieuw account -> etc.

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Jo0Lz schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:38:
[...]

Volgens mij heb je die vraag gesteld, hoorde hem er gisteren over. Het viel hem sowieso al op dat er steeds meer mensen op die TS zitten :D
Tja gratis reclame he :D, maar hey ik hoor niemand klagen.

Add me on Steam

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Gisteren een nieuwe muis gekocht, vanavond maar eens testen:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamegear.be/images/steelseries_rival_white_0.jpg

• xeroamd
Net match gespeeld samen met wat volk van hier, blatant hacker met spinhack en verloren. Maar nu komt de clou, niemand van ons kan met geen mogelijkheid whatsoever de demo terug zien. Krijgen allemaal corrupted download meldingen, de complete 5 man lobby. Iemand hiermee bekend of het feit dat overwatch nog steeds te ontwijken is?

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Toevallig, ik had dat laatst ook een keer. Was geen blatant spinhacker, dus wilde de demo terugkijken of hij inderdaad WH had wat ik vermoedde.

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:15

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
TheAnthonyNL schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:45:
[...]

Tja gratis reclame he :D, maar hey ik hoor niemand klagen.
One big fucking CS;GO community in the made!

Hebben jullie nog aanpassingswensen? Heb nu 12 CS;GO kanalen die flink gevuld zijn iedere avond. Wat mij betreft is het gewoon doortellen en een kanaal of 5 erbij maken. Maak ik er ook nog een server bij voor de teams die nu onderin mijn teamspeak eigen kanalen hebben zodat het cleaner wordt.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

• xeoMe
StevenzeN schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:48:
Gisteren een nieuwe muis gekocht, vanavond maar eens testen:

[afbeelding]
inb4 rubber weg :p
http://cdn.overclock.net/...x-LL-ffb6ac1f_2XcrY4.jpeg

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Hoor veel wisselende verhalen over die Rival. Zelf wil ik ook een Optische muis (zit nog met Steelseries Sensei, wat een Laser is). Zit te twijfelen over Zowie FK1, lekker simpel en veel goede verhalen alleen wellicht wat klein of toch de Rival, vertrouwde vorm, maar veel gemengde verhalen..

• Wrack
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Wrack

aka Wegdekstreepje

Word (net zoals andere) de laatste tijd helemaal gek van de cheaters. Tijd voor en nieuwe ban-wave? Laatst een potje verloren met 14-16 (eerst 13-6), nadat iemand rage-hackde. Elke keer na een aantal wins weer een stel losses, zo kom ik nooit tot Eagle (ondanks dat ik best vaak op LEM+ niveau speel).

Thanks NeHoX, maak bijna dagelijks gebruik van je TS-servertje voor de potjes MM.
Zitten alle kanalen al vol tegenwoordig?

[ Voor 19% gewijzigd door Wrack op 08-04-2015 17:08 ]

xeroamd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:46:
Net match gespeeld samen met wat volk van hier, blatant hacker met spinhack en verloren. Maar nu komt de clou, niemand van ons kan met geen mogelijkheid whatsoever de demo terug zien. Krijgen allemaal corrupted download meldingen, de complete 5 man lobby. Iemand hiermee bekend of het feit dat overwatch nog steeds te ontwijken is?
heb ik ook wel eens last van een uur erna kan ik de demo dan wel gewoon downloaden ;)

Steam: Ryada.

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
GeoffLx schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:04:
Hoor veel wisselende verhalen over die Rival. Zelf wil ik ook een Optische muis (zit nog met Steelseries Sensei, wat een Laser is). Zit te twijfelen over Zowie FK1, lekker simpel en veel goede verhalen alleen wellicht wat klein of toch de Rival, vertrouwde vorm, maar veel gemengde verhalen..
Dat het rubber verslijt is niets van te merken bij mijn Rival en ik gebruik die dagelijks ettelijke uren. Het is maar hoe goed je zorg draagt voor je gear denk ik dan? Voor de rest prima muis, doet me wat denken aan intelli 3.0, daarom dat ik deze heb gekocht.

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
Timmo70 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:13:
[...]

Dat het rubber verslijt is niets van te merken bij mijn Rival en ik gebruik die dagelijks ettelijke uren.
Same, vind het de fijnste muis die ik ooit gehad heb.

www.webshopmasters.nl

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
NeHoX schreef op woensdag 08 april 2015 @ 16:54:
[...]

Hebben jullie nog aanpassingswensen? Heb nu 12 CS;GO kanalen die flink gevuld zijn iedere avond. Wat mij betreft is het gewoon doortellen en een kanaal of 5 erbij maken. Maak ik er ook nog een server bij voor de teams die nu onderin mijn teamspeak eigen kanalen hebben zodat het cleaner wordt.
Normale -wij zijn aan het spelen stoor ons niet- kanalen,
globale ouwehoerruimte,

en wachtruimtes 1 per 5 rangen ofzo?
Dan kunnen mensen gelijk zien van "ik ben zilver 4, er zitten 3 zilvers in het zilver wachtkanaal, ga ik er even bij zitten, hebben we bijna een Comp vol, en dan samen bazen, en verhuizen naar een -aan het gamen niet lastig vallen aub- ruimte :P

Top dat je een ts beschikbaar stelt btw _O_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Scrtz
Zowie is ook prima, anders een razer deathadder/logitech g402 allemaal vergelijkbare vormen.
Timmo70 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:13:
[...]

Dat het rubber verslijt is niets van te merken bij mijn Rival en ik gebruik die dagelijks ettelijke uren. Het is maar hoe goed je zorg draagt voor je gear denk ik dan? Voor de rest prima muis, doet me wat denken aan intelli 3.0, daarom dat ik deze heb gekocht.
De vraag is dan, hoelang heb je je rival? :P

• Opifex
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Waarom is een optische muis beter dan een laser 0_o?
Ik had vroeger vaak miserie met optische muizen tijdens het gamen. Sinds ik lasermuizen gebruik (eerst G500, nu een CM Storm Alcor) heb ik echt niks klagen niemeer...

• Scrtz
azziplekkus schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:41:
[...]

Waarom is een optische muis beter dan een laser 0_o?
Ik had vroeger vaak miserie met optische muizen tijdens het gamen. Sinds ik lasermuizen gebruik (eerst G500, nu een CM Storm Alcor) heb ik echt niks klagen niemeer...
Dat antwoord kun je oa hier vinden: Gamingmuizen [Deel 2]

Kort maar krachtig hebben tot op de dag van vandaag vrijwel alle laser sensors nog altijd een vorm van acceleratie en/of deceleratie in de sensor.

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

[...]

Misschien wat modjes, wat headers die doorlopen om de boel mooi te scheiden, heb ik op een andere TS een tijdje geleden ingericht, voor DayZ spelers.

Verder misschien wat kanalen voor casual games/deathmatch oid. De server doet vooral goed wat hij moet doen, dus ik ben allang tevreden :)

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Ik vind het echt geweldig dat je die server beschikbaar stelt! Nog nooit problemen mee gehad!
Het enige wat ik denk dat fijn is als aanpassing zou wat meer kanalen zijn, een "looking tot play" kanaal lijkt me ook een leuk idee.

steam: failsnail, Letterbox

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Ik ga het straks even structureren. Misschien wat mensen die online zijn om het ad-hoc aan te passen en te bespreken.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:35
xeoMe schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:58:

Tsja dat is misschien zo, maar het aantal cheaters gaat van "vrijwel gegarandeerd" naar "zelden tot nooit". Ik was tijdens MM zo tot het bot gefrustreerd dat esea voor mij echt een bevrijding is/was. Ik ga echt nevernooitmeer terug naar MM dat weet ik wel.

• Ronnie N
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-11 10:43
Heey mede CS:GO'ers!

Ik speel vanaf begin dit jaar CS:GO met wat vrienden en ik neem het spel wel vrij serieus. Alleen hebben mijn vrienden niet altijd tijd en zijn ze meer van het lekker schieten, niet te veel nadenken. Ik wel toe aan wat serieuzer speelwerk. Wordt er hier wel eens met mede tweakers gespeeld? En zo ja via CS:GO matchmaking of via ESEA? Belangrijker nog, zou ik mee kunnen spelen? :)
Ronnie N schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:34:
Heey mede CS:GO'ers!

Ik speel vanaf begin dit jaar CS:GO met wat vrienden en ik neem het spel wel vrij serieus. Alleen hebben mijn vrienden niet altijd tijd en zijn ze meer van het lekker schieten, niet te veel nadenken. Ik wel toe aan wat serieuzer speelwerk. Wordt er hier wel eens met mede tweakers gespeeld? En zo ja via CS:GO matchmaking of via ESEA? Belangrijker nog, zou ik mee kunnen spelen? :)
Mee kunnen spelen is heel easy hier :) Zelfs noobs zoals ik zijn en waren welkom 8) Was vanaf het begin ff bang dat ik te slecht was om met al die GN's en AK's te spelen, maar ben in de tussen tijd alweer SE geworden.

Maar af en toe snap ik de MM niet, ik zit in een team met 2 unranked (helaas geen smurfs) die niks kunnen en met 3 silver elites, enemy team heeft 1 unranked die een smurf is en 3 silver elites en 1 sem... Dat potje heeft m'n 4 winstreak verpest.

altijd met maten spelen, ik weet het! Maar ik had toen ff tijd en er was niemand (net toen ik begonnen was aan de match wel natuurlijk)

• Berktoppie
Hoi Nehox, hoe kan ik anoniem een admin abuse van IlikeNoobies reporten op de teamspeak ?

oeps

www.webshopmasters.nl

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Berktoppie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:05:
Hoi Nehox, hoe kan ik anoniem een admin abuse van IlikeNoobies reporten op de teamspeak ?

oeps
rekt >:)

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Teamspeak heeft dankzij Jo0Lz en een beetje dankzij mij de gevraagde features.

Door middel van spacers hebben we de boel wat overzichtelijker gemaakt. Tevens kan je door rechtermuisknop op jezelf te klikken en dan een Server Group toe te wijzen een CS:GO rank krijgen. Hou het fun en geef jezelf geen Global Elite als je Silver bent. Dit om het "speel maten" zoeken te vergemakkelijken op TS.

Op korte termijn zal ik ook vragen om de teams die onderin TS een eigen kanaal hebben te verhuizen naar een door mij andere ingerichte teamspreak server. Dit zodat we de CS:GO community verder uit kunnen breiden.

Zoals het er nu uitziet zal ik de server voor nog minimaal aan jaar verlengen. Vind het erg leuk om dit samen met de community te draaien! props voor alle kicke gasten die regelmatig op teamspeak komen!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

NeHoX schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:46:

Door middel van spacers hebben we de boel wat overzichtelijker gemaakt. Tevens kan je door rechtermuisknop op jezelf te klikken en dan een Server Group toe te wijzen een CS:GO rank krijgen. Hou het fun en geef jezelf geen Global Elite als je Silver bent. Dit om het "speel maten" zoeken te vergemakkelijken op TS.

Op korte termijn zal ik ook vragen om de teams die onderin TS een eigen kanaal hebben te verhuizen naar een door mij andere ingerichte teamspreak server. Dit zodat we de CS:GO community verder uit kunnen breiden.

Zoals het er nu uitziet zal ik de server voor nog minimaal aan jaar verlengen. Vind het erg leuk om dit samen met de community te draaien! props voor alle kicke gasten die regelmatig op teamspeak komen!
All hail NeHoX _/-\o_

Als er iemand props verdient dan ben jij het!
RIP 24 jaar oOo

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
:'( :'( :'(

Inderdaad, zonder Nehox was ik nu geen MG2 :*)

• NeHoX

NeHoX

Gamer + PV

Topicstarter
Zojuist maar even auteurschap aangevraagd voor dit topic zodat ik de topicstart kan vernieuwen.

http://www.teamspeak.com/invite/ts3.nehox.nl/

• Berktoppie
Ben toch blij dat ik nieuw csgo account heb aangemaakt voor mn soloQ stronken avonturen. :) van GN3 naar silver, ik ben er bijna xD

www.webshopmasters.nl

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Berktoppie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 02:56:
Ben toch blij dat ik nieuw csgo account heb aangemaakt voor mn soloQ stronken avonturen. :) van GN3 naar silver, ik ben er bijna xD
Hahaha, mafkees :>

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Bedankt voor deze enorme vrijgevigheid! Ik maak dagelijks gebruik van de TS en ben je daarom ook enorm dankbaar! Thnx!

• StevenzeN
Die Rival bevalt tot dusver echt geweldig.

Zijn er Tweakers teams? Ik zit momenteel op 18 wins en ben Gold Nova 2, al mijn map-kennis komt nog uit CS 1.3>1.6 en de mechanics zijn a bit rusty. Toch wil ik graag met "Nederlanders" spelen omdat ik doodziek wordt van die balkan-gasten.

StevenzeN @ Steam.

• StevenzeN
Hoe krijg je dat voor elkaar?

Druk je dan zo hard dat je het gewoon indeukt oid? Ik kan me niet voorstellen dat dat materiaal gaat loslaten.
Speel nu op mge en merk dat het aantal
Russen daar significant toeneemt... Geef de derank maar!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Scrtz
StevenzeN schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:02:
[...]

Druk je dan zo hard dat je het gewoon indeukt oid? Ik kan me niet voorstellen dat dat materiaal gaat loslaten.
Dit is niet de muis van xeome, maar buiten dat staan er veel meer foto's hiervan op internet.

• hexta

Held :D _O_

• hexta
Gister even gespeeld met Levy en Gaben. _O_
Erg leuk, maar levy had zijn rank nog niet aangepast, dus ipv silver 4 was het niveau toch iets hoger :D
Het ging wel redelijk, maar dat lag meer aan de vijanden. Ik moet toch nog wat aan mijn skills werken :')

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

StevenzeN schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:02:
[...]

Ik denk iemand die een tik heeft en zijn duim van voor naar achteren (of andersom) over dat rubber laat gaan... Anders kan 't toch niet? Beetje zoals je scrollt, maar dan niet op je scrollwheel. Als je begrijpt wat ik bedoel... :D

Ah, deze post heb ik laat al gelezen, maar toch...
Er is al veel veranderd, veel kan natuurlijk altijd anders, maar daarvoor moet dan wel een gegronde reden zijn. Hoe dan ook, graag feedback/input! :)
hmr schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:24:
Ruilen dan maar? GNM :*

• StevenzeN
Jo0Lz schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:29:
[...]

Ik denk iemand die een tik heeft en zijn duim van voor naar achteren (of andersom) over dat rubber laat gaan... Anders kan 't toch niet? Beetje zoals je scrollt, maar dan niet op je scrollwheel. Als je begrijpt wat ik bedoel... :D
Ja precies, moet wel een tic zijn, ik beweeg mijn duim niet omdat ik die side-buttons toch niet gebruik.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

hmr schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:24:
Ik speel sinds kort op DMG (volgens mij bijna LE *O* ), maar dit was mijn inderdaad ook opgevallen. We krijgen ineens veel meer oost Europeanen, nou hoeft dit niet altijd slecht te zijn maar blij wordt ik er ook niet van..

I'm an Ironman!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Madstorm schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:31:
[...]

Ik speel sinds kort op DMG (volgens mij bijna LE *O* ), maar dit was mijn inderdaad ook opgevallen. We krijgen ineens veel meer oost Europeanen, nou hoeft dit niet altijd slecht te zijn maar blij wordt ik er ook niet van..
Ook in ESEA?

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

StevenzeN schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:30:
[...]

Ja precies, moet wel een tic zijn, ik beweeg mijn duim niet omdat ik die side-buttons toch niet gebruik.
Ik gebruik die knoppen aan de zijkant wel, maar dan nog doe ik dat niet.
Hoe dan ook doe ik het met een "hook grip" dus vingers blijven over het algemeen gewoon op hun plek.
Zie wel een beetje slijtage op de linker en rechter muisknoppen, en daar waar de palm op de muis rust.. (Tijdens het niet gamen...)

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Uhmm laatste keer dat ik ESEA heb gespeeld was in januari, maar hier valt het volgens mij wel mee. Meeste communiceren en spelen gewoon normaal in ESEA.

I'm an Ironman!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Dat matchmaking systeem ook... het gaat echt van met 5 randoms tegen 5 clanmembers met allemaal hogere rank, en tot 5 randoms die de zogeheten 'broad side of the barn' niet raken met welk wapen dan ook.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Iemand hier die nog keys verkoopt? Ze zijn schaars geworden... heb er 35 nodig.

[ Voor 12% gewijzigd door Lawwie op 09-04-2015 11:21 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Lawwie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:21:
Ik heb nog wel een oude schuurdeur sleutel voor je!? Bieden vanaf €2,50.

• Lawwie

Lawwie

bbblije schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:46:
[...]

Ik heb nog wel een oude schuurdeur sleutel voor je!? Bieden vanaf €2,50.
oke ;)

• xeroamd
Lawwie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:21:
Dat ze schaars zijn geworden klopt, echter zijn er op /r/globaloffensivetrade nog zat te vinden tussen de 1,8$ en 2,0$. Ook voor omgerekend 1,3 GBP heb ik ze al voorbij zien komen. Is vaak net wat gunstiger omdat er binnen Europa geen fee's zijn. Helaas staan mijn vaste sellers op 't moment droog anders had ik je zo wel verder geholpen.
Heb me zojuist geregistreerd bij ESEA omdat ik de hele dag niets te doen heb ivm ziekte. Eerste potje was best leuk! Mensen spelen een stuk chillen dan op MM.. Misschien hou ik ESEA wel voor solo queu en normaal voor met tweakers. Heeft ESEA nou 128 tiks servers?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

hmr schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:28:
Heb me zojuist geregistreerd bij ESEA omdat ik de hele dag niets te doen heb ivm ziekte. Eerste potje was best leuk! Mensen spelen een stuk chillen dan op MM.. Misschien hou ik ESEA wel voor solo queu en normaal voor met tweakers. Heeft ESEA nou 128 tiks servers?
ESEA is inderdaad 128T..

I'm an Ironman!

• Cliffy
  • Laatst online: 24-11 23:51
Iemand hier wel eens gebruik gemaakt van Opskins.com om wat spul te verkopen? Wil wel wat skins kwijt en steek dat geld eigenlijk liever in m'n zak dan in mn steam wallet.. :D

• xeoMe
Cliffy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:51:
Iemand hier wel eens gebruik gemaakt van Opskins.com om wat spul te verkopen? Wil wel wat skins kwijt en steek dat geld eigenlijk liever in m'n zak dan in mn steam wallet.. :D
Is een trusted site, sponsor van ons.
Zelf nooit gebruik van gemaakt nog.

• xeroamd
Cliffy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:51:
Werkt wel goed als je makkelijk uit wil cashen met items. Enige wat handig is om te weten is hoe hun werken met hun fee's. Het handigste is een hoop op te sparen om te cashen/verkopen, dit er vervolgens op te zetten, maandje premium(of hoe 't daar heet) en alles overzetten naar je rekening. Op deze manier is de fee lager en hou je dus 't maximale over. Zelf doe ik meestal items>>keys>>paypal of items>> paypal, maar daar zit natuurlijk meer risico aan vast gezien daar nogal wat scammers gebruik van maken.

• Cliffy
xeroamd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 14:05:
[...]

Werkt wel goed als je makkelijk uit wil cashen met items. Enige wat handig is om te weten is hoe hun werken met hun fee's. Het handigste is een hoop op te sparen om te cashen/verkopen, dit er vervolgens op te zetten, maandje premium(of hoe 't daar heet) en alles overzetten naar je rekening. Op deze manier is de fee lager en hou je dus 't maximale over. Zelf doe ik meestal items>>keys>>paypal of items>> paypal, maar daar zit natuurlijk meer risico aan vast gezien daar nogal wat scammers gebruik van maken.
Zo'n subscription is het voor mij niet waard, gaat hier niet om knives ofzo, zal denk ik op een euro of 50 uitkomen ;)

• TheAnthonyNL
xeoMe schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:59:
[...]

Is een trusted site, sponsor van ons.
Zelf nooit gebruik van gemaakt nog.
Jij hebt een sponsor :O .

OFFTOPIC: dit is mijn 1000ste post :3

Add me on Steam

Verwijderd

Ik ben een nieuwe CS speler (sinds Februari ong.) maar hoe spelen jullie CS het liefst? Ik speel nu heel vaak met een paar vrienden gewoon Matchmaking maar daar kom ik regelmatig hackers tegen... Ik hoorde ook iets over ESEA? Kan iemand me dat uitleggen? :P

• Lawwie

Lawwie

Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:14:
Ik ben een nieuwe CS speler (sinds Februari ong.) maar hoe spelen jullie CS het liefst? Ik speel nu heel vaak met een paar vrienden gewoon Matchmaking maar daar kom ik regelmatig hackers tegen... Ik hoorde ook iets over ESEA? Kan iemand me dat uitleggen? :P
ESEA is een premium functie zeg maar, je gaat naar de site van ESEA en neemt een subscription van 7 euro per maand. Het is een betere anti-cheat, vormt natuurlijk ook een extra barriere voor hackers. Maar daar in tegen ligt het niveau ook veel hoger dan op normaal match making. Ik zou zeggen dat het pas interessant wordt op mg2/dmg niveau en hoger.

Als je net een maandje speelt zou ik sowieso nog even een half jaar normale matchmaking spelen, je kunt ook faceit proberen. Dit is soort gelijk maar wel gratis.

[ Voor 15% gewijzigd door Lawwie op 09-04-2015 16:21 ]

• TheAnthonyNL
Lawwie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:16:
[...]

ESEA is een premium functie zeg maar, je gaat naar de site van ESEA en neemt een subscription van 7 euro per maand. Het is een betere anti-cheat, vormt natuurlijk ook een extra barriere voor hackers. Maar daar in tegen ligt het niveau ook veel hoger dan op normaal match making. Ik zou zeggen dat het pas interessant wordt op mg2/dmg niveau en hoger.

Als je net een maandje speelt zou ik sowieso nog even een half jaar normale matchmaking spelen, je kunt ook faceit proberen. Dit is soort gelijk maar wel gratis.
Voor unranked wel ja, ranked is betaald...

Add me on Steam

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

Lawwie schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:16:
[...]

Dat ligt natuurlijk ook aan hoe goed hij ondertussen al is. Ik merk in ieder geval vanaf MGE in soloQ veel meer hackers/smurfs dan eerst, dus die overstap lijkt me zo gek nog niet.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Verwijderd

Ik moest helemaal vanaf silver1 beginnen maar ben nu eindelijk een paar dagen Silver Elite :D . Ik ben alleen meestal First fragger(?) Dus volgens mn K/D ben ik echt slecht maar heb wel altijd rond de 10/15 assists... Maar hoe ranken sommige mensen zo snel dan? Ik zie sommige mensen na 30 matches al MG1 zijn ofzo... Ben ik dan zo slecht of zijn die mensen dan zo goed?

• Scrtz
Ik snap niet dat iedereen zo snel die competitive matches in wilt springen, doe iedereen een plezier en ga eerst eens een half jaartje of iig een aantal maanden ervaring op doen in public, leer een geweer vast houden en wat raak te schieten, ga een beetje nadenken hoe je mensen te slim af kunt zijn in publics en ga dan eens een keer beginnen met competitive.

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Waarom zou je dat doen als je het veel sneller leert in competitive? Helemaal als je met mensen speelt die hogere ratings hebben en die het in de echte scenario's uit kunnen leggen. Qua aim kan je beter aim maps en DM doen, sure, maar voor het strategische aspect kan je net zo goed meteen voor het echt spelen. Er is al vaak aangetoond dat mensen anders spelen qua mindset en strategie in modes waar winnen niet zo 'relevant' is.

[ Voor 16% gewijzigd door Rordarok op 09-04-2015 16:44 ]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Rordarok schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:43:
Waarom zou je dat doen als je het veel sneller leert in competitive? Helemaal als je met mensen speelt die hogere ratings hebben en die het in de echte scenario's uit kunnen leggen. Qua aim kan je beter aim maps en DM doen, sure, maar voor het strategische aspect kan je net zo goed meteen voor het echt spelen.
Half jaar is misschien wel erg lang maar speel iig even een paar maandjes casual als dit je eerste cs game is, je hebt soms van die druiven erbij zitten die totaal niet snappen wat cs inhoudt en doodleuk met de bomb in hun eentje gaan rondwandelen, of op base blijven campen terwijl we bomb plant hebben en zij als enige over zijn (niet te verwarren met awp saven) of pas in actie komen van B als A bomb geplant is en nog 10 sec te gaan is, ze alsnog naar de bomb rennen, neergeschoten worden of doodgaan bij bomb detonation. :/

Dan heb je nog de spelers die het nooit zullen leren, beter gaan die gewoon cod ofzo spelen.

• hexta
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:41:
Ik moest helemaal vanaf silver1 beginnen maar ben nu eindelijk een paar dagen Silver Elite :D . Ik ben alleen meestal First fragger(?) Dus volgens mn K/D ben ik echt slecht maar heb wel altijd rond de 10/15 assists... Maar hoe ranken sommige mensen zo snel dan? Ik zie sommige mensen na 30 matches al MG1 zijn ofzo... Ben ik dan zo slecht of zijn die mensen dan zo goed?
Ze kunnen gecarried worden, of echt bijzonder goed zijn denk ik? :P

Scrtz schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:41:
Ik snap niet dat iedereen zo snel die competitive matches in wilt springen, doe iedereen een plezier en ga eerst eens een half jaartje of iig een aantal maanden ervaring op doen in public, leer een geweer vast houden en wat raak te schieten, ga een beetje nadenken hoe je mensen te slim af kunt zijn in publics en ga dan eens een keer beginnen met competitive.
Nou misschien kont dat omdat heel cs eigenlijk rond de comp scene draait op het moment.
zelf ben ik na 3 uur spelen meteen comp in gegaan. Vind het veel leuker en spannender dan welke gamemode dan ook. En heb niet echt mense erover horen klagen.
ik snap je standpunt maar niet iedereen zal zijn awp achterstevoren houden bij wijze van spreken. Er xijn echt wel mensen die goed zijn ookal beginnen ze.

@soul
ik ben ook na 3 uur comp in gegaan en dit was mijn eerste cs ooit.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryada op 09-04-2015 17:15 ]

• bokeoke12
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 13:35
SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:48:
[...]

Half jaar is misschien wel erg lang maar speel iig even een paar maandjes casual als dit je eerste cs game is, je hebt soms van die druiven erbij zitten die totaal niet snappen wat cs inhoudt en doodleuk met de bomb in hun eentje gaan rondwandelen, of op base blijven campen terwijl we bomb plant hebben en zij als enige over zijn (niet te verwarren met awp saven) of pas in actie komen van B als A bomb geplant is en nog 10 sec te gaan is, ze alsnog naar de bomb rennen, neergeschoten worden of doodgaan bij bomb detonation. :/

Dan heb je nog de spelers die het nooit zullen leren, beter gaan die gewoon cod ofzo spelen.
Waarom zou je geen CS mogen spelen als je niet goed bent?

• hexta
SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:48:
[...]

Ach ja, dat bomb vergeten of niet helemaal snappen, dat is er wel uit als ze de eerste 10 potjes hebben gedaan.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

bokeoke12 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:14:
[...]

Waarom zou je geen CS mogen spelen als je niet goed bent?
geen competetive iig.
Dat je niet goed bent in aimen etc, dat kan maar dat is naast soms wat jammer, niet zo erg. Ik ben ook geen aimking bij lange na. Maar lui die het spel gewoon niet snappen en het ah la Deathmatch gaan spelen, die hoef ik er niet bij in compo potjes.

[ Voor 38% gewijzigd door SouLLeSSportal op 09-04-2015 17:19 ]

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:05
SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:17:
[...]

geen competetive iig.
Dat je niet goed bent in aimen etc, dat kan maar dat is naast soms wat jammer, niet zo erg. Ik ben ook geen aimking bij lange na. Maar lui die het spel gewoon niet snappen en het ah la Deathmatch gaan spelen, die hoef ik er niet bij in compo potjes.
Wat maakt het uit? Mensen die het spel spelen zoals deathmatch en hierdoor dus niet effectief zijn komen in de lagere ranks, waar hetzelfde soort mensen zitten.

Ik zie het het probleem niet echt

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Junia schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:20:
[...]

Wat maakt het uit? Mensen die het spel spelen zoals deathmatch en hierdoor dus niet effectief zijn komen in de lagere ranks, waar hetzelfde soort mensen zitten.

Ik zie het het probleem niet echt
Dat is ook niet leuk voor de mensen die ook niet zo goed zijn maar wel het spel spelen zoals het bedoelt is. Cs is een teamplay based game, dus zul je dat ook gewoon moeten spelen als zodanig. Het is niet zoals bf of cod waar dat veel minder noodzakelijk is.

• Cliffy
Van casual leer je ook geen drol, de mappen zijn niet gemaakt voor 8v8 of 10v10 of hoeveel het ook is. Je krijgt elke ronde kevlar en defuse kit plus genoeg cash om bijna elke ronde een awp te kopen.. Dat roept ook totaal niet op om tactischer te spelen, dan ben je echt beter af in comp.

Verwijderd

Ik heb ook de 1ste 2 dagen veel casual gespeeld, veel youtube vids gekeken en aan mn aim gewerkt in aimmappen (1vs1 etc) maar daarna is het toch wel veel leuker om aan het echte werk te beginnen. Iemand trouwens geïntresseerd om tegen een (beetje noob) silver Elite te spelen?

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:22:
[...]

Dat is ook niet leuk voor de mensen die ook niet zo goed zijn maar wel het spel spelen zoals het bedoelt is. Cs is een teamplay based game, dus zul je dat ook gewoon moeten spelen als zodanig. Het is niet zoals bf of cod waar dat veel minder noodzakelijk is.
Dus waar de ene het op baddie 'rauwe skill' in silver kan carryen is de ander strategisch 'goed' maar kan geen pepernoot raken. Dat is toch een beetje een scheve vergelijking van welke onderdelen zogenaamd belangrijker zijn? Aimen, strategie, maar ook positioning, rotations, hoe siege/defend je een site, waarom maakt het dan uit welk onderdeel je dan doet 'zoals het echt bedoelt is'?

Ik speel nu anderhalve maand en hoewel ik niet thuis hoor op de plek waar ik nu zit (MGE, te veel gecarried door betere spelers) snap ik de strategische keuzes wel veel beter en houd ik in soloQ me prima tegen MG2s). Dat ik verder gewoon niet goed schiet is de reden waarom ik daar zelf niet zou kunnen komen. Toch kan je het in anderhalve maand no way zo snel leren door rond te kloten in casuals.

Rordarok schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:50:
[...]

Dus waar de ene het op baddie 'rauwe skill' in silver kan carryen is de ander strategisch 'goed' maar kan geen pepernoot raken. Dat is toch een beetje een scheve vergelijking van welke onderdelen zogenaamd belangrijker zijn? Aimen, strategie, maar ook positioning, rotations, hoe siege/defend je een site, waarom maakt het dan uit welk onderdeel je dan doet 'zoals het echt bedoelt is'?

Ik speel nu anderhalve maand en hoewel ik niet thuis hoor op de plek waar ik nu zit (MGE, te veel gecarried door betere spelers) snap ik de strategische keuzes wel veel beter en houd ik in soloQ me prima tegen MG2s). Dat ik verder gewoon niet goed schiet is de reden waarom ik daar zelf niet zou kunnen komen. Toch kan je het in anderhalve maand no way zo snel leren door rond te kloten in casuals.
+1

(Volgende niet op jou bedoeld rorda)
Vind het ook bs dat slechte mensen niet comp mogen spelen.
als je dat voor slechte spelers gaat belemeren zeg voor het gemak heel silver. Dan word nova het nieuwe silver en worden die mensen opeens slecht in vergelijking met de rest.

Je gaat dan mensen belemeren om plezier te hebben. Cs == competetive, neem dat weg met een minimale skill die je moet hebben vpor een hoop mensen. En het spel zal minder groeien en of er zullen meer hackers komen omdat ze toch willen spelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ryada op 09-04-2015 18:01 ]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Rordarok schreef op donderdag 09 april 2015 @ 17:50:
[...]

Je snapt toch wel dat een slechte speler in de zin van niet zo goed raken maar wel bomsites bewaakt etc en een lone wolf die wel aardig wat kills maakt maar het defuse knopje maar niet lijkt te vinden, niet gelijk staat aan een halve zool die alleen maar campt en voor de rest ook niet veel raakt of gewoon domweg niet teamplayed?

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:03:
[...]

Je snapt toch wel dat een slechte speler in de zin van niet zo goed raken maar wel bomsites bewaakt etc en een lone wolf die wel aardig wat kills maakt maar het defuse knopje maar niet lijkt te vinden, niet gelijk staat aan een halve zool die alleen maar campt en voor de rest ook niet veel raakt of gewoon domweg niet teamplayed?
Iemand die campt speelt dan ook niet alsof het Deathmatch is ;) Want dan camp je niet zo lang hoor.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:03:
[...]

Iemand die een bomsite bewaakt heeft aim nodig. Je kan daar op de meest strategische plek staan die je uit kan kiezen, op het moment dat je die vent niet neer krijgt dan maakt dat alsnog niets uit. Veel terreinen van CS hebben enorme overlap, en zelfs als iemand een waardeloze teamspeler blijkt kan hij alsnog goed genoeg spelen om geen last te zijn. Gister kwamen we een smurf tegen met een premade en hoewel hij de meest belachelijke pushes maakte en nauwelijks communiceerde compenseerde hij dit eenvoudig door gewoon keihard raak te schieten en te top fraggen. Wat maakt op pub niveau het mindere 'strategische inzicht' dan uit?

Mensen die op de rating zitten waar het defuse knopje een raadsel blijft hebben blijkbaar in genoeg andere opzichten van het spel niet het niveau om ook echt daadwerkelijk hoger te komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Rordarok op 09-04-2015 18:11 ]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damienx2 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:05:
[...]

Iemand die campt speelt dan ook niet alsof het Deathmatch is ;) Want dan camp je niet zo lang hoor.
heb je battlefield wel eens gespeeld?

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

SouLLeSSportal schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:36:
[...]

heb je battlefield wel eens gespeeld?
Uiteraard, maar je komt met quotes dat mensen het spelen als Deathmatch, dit is geen voorbeeld van een Deathmatch wat je noemt. Dat is gewoon random noobgedrag, eigenlijk weinig anders dan de overige voorbeelden die je aankaart.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Scrtz
Laten we die discussies over wat noob is en wat niet achterwege laten, we worden het er toch nooit mee eens.

Het begint er al mee dat iedereen andere doelstellingen heeft, de een wil pro worden de ander speelt het casual en kan het echt geen fuck boeien als die 5 rounds meer of minder pakt.

Eindeloze discussie.

Verwijderd

Kimi-Alonso schreef op donderdag 09 april 2015 @ 01:14:
:'( :'( :'(

Inderdaad, zonder Nehox was ik nu geen MG2 :*)
Matttieeeeee!

Ik ben bijna terug van berlijn boys, veel gratis wiet en bier later ga ik keihard in de bus pitten en kom ik morgen lekker waardeloos spelen met mien moaten!

Edit: srctz sowieso noob imho...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2015 03:54 ]

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 03:53:
[...]

Matttieeeeee!

Ik ben bijna terug van berlijn boys, veel gratis wiet en bier later ga ik keihard in de bus pitten en kom ik morgen lekker waardeloos spelen met mien moaten!

Edit: srctz sowieso noob imho...
haha, dude je gaat zo hard daar! Weekend lekker uitbrakken xD
Maandag weer van de partij boys, ben in m'n home away from home for the weekend. <3

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Jo0Lz schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:53:
[...]

haha, dude je gaat zo hard daar! Weekend lekker uitbrakken xD
Maandag weer van de partij boys, ben in m'n home away from home for the weekend. <3
Ik carry ze wel geen probleem! :*)

• Jo0Lz

Jo0Lz

Lick the box!

Kimi-Alonso schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:09:
[...]

Jij altijd mattie. Jij altijd. Ik heb zelden zo'n spree. xD
Maar ik ben ook lekker mediocre.

• hexta
Scrtz schreef op donderdag 09 april 2015 @ 20:35:
Laten we die discussies over wat noob is en wat niet achterwege laten, we worden het er toch nooit mee eens.

Het begint er al mee dat iedereen andere doelstellingen heeft, de een wil pro worden de ander speelt het casual en kan het echt geen fuck boeien als die 5 rounds meer of minder pakt.

Eindeloze discussie.
:D
en bij sommigen scheelt het zelfs al totaal binnen 1 avond.
Van zo pro mogelijk met goed overleg naar halfdronken lamballen. 8)7

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-11 17:04
Kimi-Alonso schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:09:
[...]

Lekker dan, de een zit het weekend in de loveshack, de ander op date.

P-Nijntie, Rek Nijn dan maar!

http://steamcommunity.com/id/nijn

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

hexta schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:38:
[...]

:D
en bij sommigen scheelt het zelfs al totaal binnen 1 avond.
Van zo pro mogelijk met goed overleg naar halfdronken lamballen. 8)7
Ja je merkt dat per game ook ontzettend verschilt, de ene pot zit je gewoon lekker in en speel je zoals het moet, de andere mis je alles en iedereen en kijk je elke keer net weg als de enemy de deur door komt of de corner peeked etc.

Pagina: 1 ... 92 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic