Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.820 views

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-11 02:07

two

Brogala schreef op zondag 05 april 2015 @ 10:07:
[...]

Hahaha, pestkop >:) Over 10 jaar ben ik vast de beste CS speler van de wereld :+ :*)
Wij hebben de potentie nog Gerben, op een dag deaglen we ze samen 1 voor 1 af

Signature

Verwijderd

mimang schreef op zondag 05 april 2015 @ 10:11:
[...]

:r
mimang schreef op zondag 05 april 2015 @ 10:11:
[...]

Hahahaha, zoals dit? https://www.youtube.com/watch?v=BlbkvcIqagQ

Ik rank maar niet op naar SE, heb nu alweer 3 wins achter waarvan ik er twee heb moeten carryen. Na 24 potjes had ik 100 punten en degene daarna 40 :F AWP FTW :D :9~ _/-\o_

Ben alleen zo slecht met pistols...
Carry-en op silver... Haha! In het land der blinden is één-oog koning!

Gister op mijn smurf mg2 geworden. Het laatste potje was ik aan het lollen met merryb op de ts en aan het schelden op alle silvers in de game, bleken het allemaal Mg of hoger... Lol..

Anyways, smurf en main dus nu beide Mg2.. Binnenkort toch maar ff zo'n BenQ kopen, nieuw of via vraag en aanbod..

Ps. Wambam - pak je Nederlandsboek er ff bij en zoek het correct gebruik van het bezittelijk voornaamwoord hun ff op.
Ps 2. Doe ff die team foto!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op zondag 05 april 2015 @ 12:04:
Hoezo is carryen in silver dan anders? Ja, ik ben slecht, maar dat betekent niet dat ik die Polen die op 20FPS met een ping van 400 niet kan carryen... die zijn nog slechter.

Carryen betekent imho niet dat je goed bent :+

Wel jammer dat ik zo inconsistent speel, net ging ik best slecht (oké ik stond tweede en we hadden gewonnen) terwijl ik een uur daarvoor veel beter ging.
Zoek het spreekwoord dat ik gebruik ff op ;)

[ Voor 35% gewijzigd door hmr op 05-04-2015 12:19 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op zondag 05 april 2015 @ 12:18:
Zoek het spreekwoord dat ik gebruik ff op ;)
Haha sorry, ik had even wat anders in m'n hoofd (of misschien altijd.... ik gebruik dat spreekwoord nooit :P )

Verwijderd

xeroamd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:17:
[...]

Gezien de problemen met authentication errors en steamlogon problemen welke soms voor kicks zorgen lijkt mij dit iets wat Valve eerst dient op te lossen alvorens disconnecten zo streng te straffen.
:F Of iets als, je verliest connectie van match server, maar je heb internet.
Maar er is ook geen reconnect button. En je krijgt ook geen ban.

Je kan ook een nieuwe match opstarten in die tussen tijd.

Verwijderd

Ps. Wambam - pak je Nederlandsboek er ff bij en zoek het correct gebruik van het bezittelijk voornaamwoord hun ff op.
rekt.

Verwijderd

Wie heeft er zin in potje CS! voeg me toe Krysiss

Gister op mijn smurf mg2 geworden. Het laatste potje was ik aan het lollen met merryb op de ts en aan het schelden op alle silvers in de game, bleken het allemaal Mg of hoger... Lol..

Anyways, smurf en main dus nu beide Mg2.. Binnenkort toch maar ff zo'n BenQ kopen, nieuw of via vraag en aanbod..

Klopt had nogal wat bier op dit weekend :+
Dus ben niet zo heel bij de tijd meer atm.

Ps foto komt vanavond als ik thuis ben.

Steam: Ryada.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
wambamNL schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:42:
[...]

Klopt had nogal wat bier op dit weekend :+
Dus ben niet zo heel bij de tijd meer atm.

Ps foto komt vanavond als ik thuis ben.
Hehe, hebben jullie ook nog goodies meegekregen?

Also waarom is bijna iedereen daaro al weg @ party?

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:15:
[...]

Nou fail heeft goodies mee mogen nemen.
(Blijkbaar geld mijn gloednieuwe r9 290 van msi niet aan de eizen van gamen op msi :p

Omdat het eindigd om 2 uur, en niet later.

• Eekhoornz0r
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 03-11 19:55
Toch wel jammer dat ze niet gebruik maken van het paasweekend en gewoon doorgaan tot maandagavond 21:00 :P

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Uhhhh ik mis wat? Welke party?

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
TheAnthonyNL schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:15:
[...]

Ik heb een paar kleine dingetjes gekregen, 2 muismatten, 1 tshirt van msi, een handdoek van msi, pennen, een tas, een pet van msi en een ding om het toetsenbord van je laptop te beschermen tegen stof (die niet op mijn laptop past :+).
Msi gaf namelijk een tas met zulke dingen aan iedereen met een msi laptop.
The-party, een grote lanparty in Eindhoven, was van eergisteren tot vanmiddag. Wij zijn daar met een groepje naartoe gegaan.

steam: failsnail, Letterbox

• dylanvana
markdm schreef op zondag 05 april 2015 @ 16:15:
[...]

Ik heb een paar kleine dingetjes gekregen, 2 muismatten, 1 tshirt van msi, een handdoek van msi, pennen, een tas, een pet van msi en een ding om het toetsenbord van je laptop te beschermen tegen stof (die niet op mijn laptop past :+).
Msi gaf namelijk een tas met zulke dingen aan iedereen met een msi laptop.

[...]

The-party, een grote lanparty in Eindhoven, was van eergisteren tot vanmiddag. Wij zijn daar met een groepje naartoe gegaan.
Ah cool :D wie allemaal?
Ok boys, nip of fnatic? Heb 20 eurootjes te verwedden!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Als je terug leest hoeft het hele topic niet in herhaling te vallen ;)

Verwijderd

hmr schreef op zondag 05 april 2015 @ 16:29:
Ok boys, nip of fnatic? Heb 20 eurootjes te verwedden!
Fnatic tuurlijk, kom TS noobies, dery en ik zitten al vol spanning te kieken!
Heb nu op nip staan, fan boyism is groot! Kan niet op ta komen.. Moet gezellig met het chickkie (see What I did there?) naar mijn ouders...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

hmr schreef op zondag 05 april 2015 @ 16:47:
Heb nu op nip staan, fan boyism is groot! Kan niet op ta komen.. Moet gezellig met het chickkie (see What I did there?) naar mijn ouders...
Ik denk dat in een bo5 fnatic gaat winnen, maar het is jou geld :9

• markdm
Wambam, Yuri, prestige, flash (niet van Tweakers) en ik waren een teampje. Verder nog wat andere tweakers, maar weet niet precies wie.

Foto foto foto

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op zondag 05 april 2015 @ 18:20:
Fnatic gaat winnen en merijn daarom ook
Oh nice man!
Geen mooie kwaliteit fotos van the party, maar dit zijn alle fotos die ik heb:
http://imgur.com/a/ly5sE

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:30:
Geen mooie kwaliteit fotos van the party, maar dit zijn alle fotos die ik heb:
http://imgur.com/a/ly5sE
Dusss ... wie is wie :D.

Add me on Steam

Links --> rechts
Prestige --> logicblue --> flash --> Wambam --> Power2all --> Yuri --> failsnail

Pffff, net een spannende match, uiteindelijk 16-14 :'(

Iemand tips om iets te doen tegen de Noob90? Deze gozers hadden kennerlijk geen aim, ze gebruikten altijd de P90 en ze yolo rushten er gewoon in, rennend, springend, zonder stil te staan. Om de één of andere manier raakte ze wel 1/2 van de schoten. Waarom lukt mij dit niet? Schijnt dat de P90 erg goed is voor noobs... maar ik ben er heel slecht mee (wacht- ik ben dus goed! >:) )

Normaal wacht ik gewoon totdat de enemy is gestopt met rennen om te schieten en kill ik ze dan, maar deze gasten deden daar niet aan en bleven mij maar raken :(

Comebacks blijven leuk als je in het goede team zit, we stonden 13-2 achter... toen nog ff 16-14 gemaakt :)

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Hahahaha. P90(/smg en shotguns algemeen) kun je het beste counteren door afstand te bewaren. Als je weet dat ze rushen, ga ergens om een hoekje peaken waarbij je een redelijke afstand hebt wanneer je elkaar voor het eerst ziet. Dan is het gewoon kwestie van rustig te blijven en pieuw pieuw te doen. Je niet laten afleiden door de 1000 p90 kogels die je om de oren vliegen. :+

Steam: Grim

Iedereen haat me hier ;( ik ga CoD doen O-)

Thanks @ hierbeneden, ik laat me normaal ook niet afleiden maar helaas kwamen deze bullets niet om m'n oren maar in m'n oren :+

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 19:04
Pfff ik zat op Fnatic. Wat een prutsers. Begon de week lekker met bets, maar nu alle winst weer verloren :(

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
hmr schreef op zondag 05 april 2015 @ 22:41:
En dubbel rekt! Nip wint, ik win 28 euro aan skins.. :)
Blij dat ik niet gebet heb. Gutfeeling zei namelijk Fnatic, deels door de awp nerf en JW z'n speelstijl. Dus fout :+

• dylanvana
fnatic speelt niet zo goed sinds Katowice. Komt wel weer (hopelijk) :)
Iemand geïnteresseerd in een cyrex Well worn? Ik ben voornamelijk op zoek naar usp Orion en wastelandrebel ak. 😄

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:45:
Links --> rechts
Prestige --> logicblue --> flash --> Wambam --> Power2all --> Yuri --> failsnail
Ik moet zeggen dat een paar van jullie mij wel heel bekend voorkomen ...

[ Voor 4% gewijzigd door TheAnthonyNL op 06-04-2015 09:53 ]

Add me on Steam

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 19:04
dylanvana schreef op maandag 06 april 2015 @ 01:18:
fnatic speelt niet zo goed sinds Katowice. Komt wel weer (hopelijk) :)
En daarom waren de odds best prima voor fnatic.. Had echt verwacht dat ze deze match hun A-game wel weer zouden brengen. Helaas. Voorlopig maar even van fnatic bets afblijven dus :o

• Power2All
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-03 15:45
Was een leuke LAN.
Enige LANs waar ik was geweest was 3x CampZone vroegah toen ze naast Sixflags Holland zaten.
Daarna eigenlijk niet, totdat WamBam eiste dat ik mee ging ;)
Was gezellig met de hele groep aan een tafel door, Wambam en anderen zwaar ge0wned door de Female groep van Mouse Control (ik lolde).

Ze hadden het toch nog best goed gedaan, zou het zelf niet beter gedaan kunnen hebben.
Nieuwe muis gekocht (G410 of zoiets), en de muismat die iemand bij mn tafel had gelegd, doet het goed.
Dus ik ben weer up2date een beetje :P
Nu alleen nog een nieuwe toetsenbord.

[ Voor 30% gewijzigd door Power2All op 06-04-2015 14:23 ]

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:50
FK1 of FK2 voor fingergriptip met vrij kleine handen? (18cm) kom van een g400s af scheelt toch bijna dik 40gram in gewicht dus het zal wel even een hele omschakeling zijn, maar aangezien de verschillen in de fk1 en 2 minimiaal zijn, misschien toch beter om de iets grotere te nemen? die weegt ook 5 gram meer

hij gaat in combi met een qck+

Verwijderd

@admin, waarom zijn mijn comments weggehaald?
Ambition88 schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:21:
FK1 of FK2 voor fingergriptip met vrij kleine handen? (18cm) kom van een g400s af scheelt toch bijna dik 40gram in gewicht dus het zal wel even een hele omschakeling zijn, maar aangezien de verschillen in de fk1 en 2 minimiaal zijn, misschien toch beter om de iets grotere te nemen? die weegt ook 5 gram meer

Lichtere muis is naar mijn mening fijner. maar muizen zijn over het algemeen een kwestie van smaak. Ik ken mensen die met een rad7 gamen en dat fijn vinden en mensen die met een standaard muis gamen en geen behoefte hebben aan een speciale muis.
zelf heb ik sonds kort de deathadder chroma en ben daar heel erg tevreden over. Ligt perfect in de hand makkelijk in te stellen en een hele goede sensor.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ambition88 schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:21:

Ik heb een Zowie FK1 besteld, maar nog niet binnen. Ben benieuwd, ik heb zelf geen kleine handen dus hoop dat dat meevalt :P

• Ambition88
Grotman schreef op maandag 06 april 2015 @ 16:12:
[...]

Ik heb een Zowie FK1 besteld, maar nog niet binnen. Ben benieuwd, ik heb zelf geen kleine handen dus hoop dat dat meevalt :P
hoe groot zijn jouw handen? kan je me laten weten hoe die is en hoe de kliks zijn, ik ben bang dat ik de fk2 iets te klein vind, omdat ik grote/zware muizen gewend ben mx510/518/g400s maar het kan ook zomaar zijn dat zo een kleine muis juist perfect is, merk gewoon nu ik wat meer op leeftijd ben ik sneller kramp krijg in mn fingers met mn grip.

• Grotman
  • Niet online
Ambition88 schreef op maandag 06 april 2015 @ 16:28:
[...]

hoe groot zijn jouw handen? kan je me laten weten hoe die is en hoe de kliks zijn, ik ben bang dat ik de fk2 iets te klein vind, omdat ik grote/zware muizen gewend ben mx510/518/g400s maar het kan ook zomaar zijn dat zo een kleine muis juist perfect is, merk gewoon nu ik wat meer op leeftijd ben ik sneller kramp krijg in mn fingers met mn grip.
Geen idee, hoe meet je je handen? Ik heb niet eens een meetlat of liniaal, dus ik zou het je sowieso niet kunnen zeggen. Volgens mij zijn mijn handen gemiddeld. Ik heb nu nog een oude Logitech MX500 (dacht ik, het type staat niet op de muis zelf) en ik denk dat die wel redelijk groot is. Ik had geen idee trouwens dat de FK's zo klein waren, dus ik hoop op het beste. Ik laat het je weten als die binnen is.

• Ambition88
Grotman schreef op maandag 06 april 2015 @ 16:33:
[...]

Geen idee, hoe meet je je handen? Ik heb niet eens een meetlat of liniaal, dus ik zou het je sowieso niet kunnen zeggen. Volgens mij zijn mijn handen gemiddeld. Ik heb nu nog een oude Logitech MX500 (dacht ik, het type staat niet op de muis zelf) en ik denk dat die wel redelijk groot is. Ik had geen idee trouwens dat de FK's zo klein waren, dus ik hoop op het beste. Ik laat het je weten als die binnen is.
hmm okay, ja de fk1 is wel iets groter dus als je gemiddelde handen hebt, zal die voor jou wel nice zijn, ben benieuwd, wanneer verwacht je hem?

lol zie trouwens nergens war je de fk2 kan bestellen :( informatique ofzo die heeft hem niet meer op voorraad en is de enige leverancier in nl

[ Voor 9% gewijzigd door Ambition88 op 06-04-2015 17:13 ]

• xeroamd
Ligt het aan mij of wordt de hoeveelheid bots op CSGL steeds erger? Gisteren high tier knife erop gezet. Tot nu toe geadd door in totaal 53 personen, waaronder 1 iemand van Fok, 1 scammer met 11 jaar oude account(http://steamcommunity.com/profiles/76561197963338298, check steamrep maar) 2 serieus geïnteresseerden en 49 level 0 private accounts. Meer dan 90% van wat bij mijn invites stond was dus gewoon een bot..

Ook nog een ander typisch CSGL iets voorbij zien komen. Iemand met een normale bayonet tiger FN die als buyout in keys 320 en in items 350 zet, dat terwijl ik ze op kan pikken voor ±170 keys. Personen die vervolgens overpay bieden in de vorm van een M9 FN Slaughter of M9 full fade krijgen te horen dat ze nog moeten adden :D

• Grotman
  • Niet online
Ambition88 schreef op maandag 06 april 2015 @ 16:38:
[...]

hmm okay, ja de fk1 is wel iets groter dus als je gemiddelde handen hebt, zal die voor jou wel nice zijn, ben benieuwd, wanneer verwacht je hem?

lol zie trouwens nergens war je de fk2 kan bestellen :( informatique ofzo die heeft hem niet meer op voorraad en is de enige leverancier in nl
Ergens deze week. Als ik de afmetingen vergelijk met mijn M500 (ff opgezocht) dan is de zowie een stuk lager en lichter. Zal dus even behoorlijk wennen zijn. Heb hem tegelijk met mn nieuwe keyboard besteld, dus alles wordt even wennen de eerste week.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-11 10:05
xeroamd schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:10:

Ook nog een ander typisch CSGL iets voorbij zien komen. Iemand met een normale bayonet tiger FN die als buyout in keys 320 en in items 350 zet, dat terwijl ik ze op kan pikken voor ±170 keys. Personen die vervolgens overpay bieden in de vorm van een M9 FN Slaughter of M9 full fade krijgen te horen dat ze nog moeten adden :D
Ja, of wanneer je zelf een item adverteert komen mensen met boden die rond 50% van de waarde liggen en durven ook nog te zeggen 'I am overpaying'. Een redelijke deal maken kost vaak 3~6 dagen....

Ik ben sinds kort overgestapt naar de officiële steam market. Heb een beetje geluk gehad en binnen 5 dagen van 25 euro 80 gemaakt.

• Ambition88
Grotman schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:19:
[...]

Ergens deze week. Als ik de afmetingen vergelijk met mijn M500 (ff opgezocht) dan is de zowie een stuk lager en lichter. Zal dus even behoorlijk wennen zijn. Heb hem tegelijk met mn nieuwe keyboard besteld, dus alles wordt even wennen de eerste week.
Ja man, ik heb net gewoon yolo de fk2 besteld duurt een week mocht ie echt niet bevallen stuur ik hem gewoon terug maar ik hoor goeie dingen over deze muizen en qua fingertip grip kom ik toch echt bar weinig andere alternatieven tegen, met dezelfde perfecte sensor. heel lang getwijfeld over de sensei raw... . hoop dat jij hem ook nice vind man :) wat voor grip heb je?

wordt de 1e week als een silver nabbel spelen xD

• xeroamd
Junia schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:20:
[...]

Ja, of wanneer je zelf een item adverteert komen mensen met boden die rond 50% van de waarde liggen en durven ook nog te zeggen 'I am overpaying'. Een redelijke deal maken kost vaak 3~6 dagen....

Ik ben sinds kort overgestapt naar de officiële steam market. Heb een beetje geluk gehad en binnen 5 dagen van 25 euro 80 gemaakt.
Met reguliere items is dat inderdaad zo gek niet, maar high tier knives gaan al snel over de maximum van steam market heen, dus zodoende zou dat voor mij verlies betekenen. Moet zeggen dat ik nu binnen 48 uur wel al een 2tal offers heb gehad welke mijn prijs toch aardig benaderen(give or take 30 keys), echter sta ik meer te kijken van de extreme hoeveelheid bots die me adden. Aantal weken terug voor het laatst flink actief geweest daar en het lijkt flink verergerd.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:35
xeroamd schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:42:
[...]

Met reguliere items is dat inderdaad zo gek niet, maar high tier knives gaan al snel over de maximum van steam market heen, dus zodoende zou dat voor mij verlies betekenen. Moet zeggen dat ik nu binnen 48 uur wel al een 2tal offers heb gehad welke mijn prijs toch aardig benaderen(give or take 30 keys), echter sta ik meer te kijken van de extreme hoeveelheid bots die me adden. Aantal weken terug voor het laatst flink actief geweest daar en het lijkt flink verergerd.
Met Steam Inventory Helper (chrome plugin) kun je steam level <1 autoblocken ;)

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
Congrats noobies!

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/iyfIhzW

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Zat heel toevallig op csgojackpot te kijken... wat zie ik voorbij komen:

Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/e4d3fd1511736e757ee7bdf04536a7c6.png

Congratz.... :)

Lal, spuit elf :P

[ Voor 5% gewijzigd door Madstorm op 07-04-2015 00:09 ]

I'm an Ironman!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

YOLO!

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
http://postimg.org/image/c5qifmt4z/

ILIKENOOBIES! IK WAS ER LIVE BIJ! 8)7 8)7 8)7 8)7 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :D :D :D :D

[ Voor 4% gewijzigd door Kimi-Alonso op 07-04-2015 00:10 ]

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

W00t gold nova 1 :D

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• dylanvana
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT noobies!!!! eindbaas

• Cliffy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-11 23:51
Deze is ook leuk: http://gyazo.com/cf8caf11258c241d8419f85389a72b0b

(nee ben ik niet ;))

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
──────▄▌▐▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀​▀▀▀▀▀▀▌
───▄▄██▌█ BEEP BEEP SKIN DELIVERY
███████▌█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄​▄▄▄▄▄▄▌
▀(@)▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀​▀▀▀▀(@)▀

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Wat is ze mooi :D

Afbeeldingslocatie: http://cloud-2.steamusercontent.com/ugc/543022736908783087/BC8472F50F9DDD23462D6F0091E0D0E9E4D02A39/

Verwijderd

Hahaha damn ouwe! Lekker bezig!

edit: ik wil 100000% die dragon king!

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2015 05:52 ]

• plientje
  • Laatst online: 16:49
OH MAMA, damn noobies congrats.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

• TheAnthonyNL
Die noobies halve dag twijfelen , doet ie effe mee en dan gelijk bam x5 zijn inzet winnen :)

Add me on Steam

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Sjongejonge, dat was echt de langste minuut van mijn leven. Had net geconfirmed dat ik mee wou doen en dan komt er ff een gast met $850 aanzetten. Gelukkig is het RIP skins voor hem en niet voor mij, al dacht ik dat het anders zou aflopen.

De winnings:
Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/9ts45c4sl/Capture.png

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Had jij de M9 ingezet? Of andere skins?

I'm an Ironman!

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik had de onderstaande skins ingezet voor totaal $293

M9 Case Hardened BS
AK Vulcan MW
AWP Asiimov BS
UMP Blaze FN
Deagle Blaze FN
Glock Water Elemental FT
M4 Atomic Alloy FT
USP Orion MW
AK Redline FT
P90 Asiimov FT

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

Damn son. Ruilen? :+
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 05:48:
Hahaha damn ouwe! Lekker bezig!

edit: ik wil 100000% die dragon king!
xD haha, hij heeft alle toffe shit.

[ Voor 28% gewijzigd door Jo0Lz op 07-04-2015 10:37 ]

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Very nice Noobies, ik had gister 4 x niks in de cases :'(
Scheelt dat zo af en toe met jullie spelen iig mijn rang omhoog gekrikt heeft uit de silver league ;)

• TheAnthonyNL
Noobies ik voel een ruil aankomen :3, je hebt een aantal skins nu die ik wil :D

Add me on Steam

Ranken gaat de laatste tijdbwel lekker. Van gn3 op vrijdag naar mg1 gisteren.
speel nu vaak met een dmg mee die me tips geeft en als ik geen comp doe speel ik alleen maar aim maps en 1v1 maps. Begint lekker te gaan bij mij, vind ook biet dat ik het verkeerd doe voor < 400 uur in cs go te hebben.
(heb failsnail ingehaald XD)

@noobies gratz man.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryada op 07-04-2015 12:06 ]

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38
Nou na hele lang tijd uit de CS wereld geweest te zijn de boel maar weer eens opgepakt, stam nog uit de tijd van Cs 1.5 en 1.6 en de tijden van O8S en NA als clans binnen Nederland. Moet zeggen cs:go is weer lekker om mee bezig te zijn :)

Nu al tijdje public servers lekker weer beetje skills opgehaald en nog 1 match te gaan voordat ik van die klote Cooldowns af ben en normaal met de Ranks mee kan gaan doen.

Heb de Got groep al toegevoegd in Steam en zie af en toe een nickname langs komen hier maar nog niet veel nederlanders tegen gekomen moet ik zeggen :(.

Graag nog wat meer Tweakers toegevoegd om m'n skills weer naar het oude niveau te krijgen, mij steam ID is : therobberzld
therobber schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:14:
Nou na hele lang tijd uit de CS wereld geweest te zijn de boel maar weer eens opgepakt, stam nog uit de tijd van Cs 1.5 en 1.6 en de tijden van O8S en NA als clans binnen Nederland. Moet zeggen cs:go is weer lekker om mee bezig te zijn :)

Nu al tijdje public servers lekker weer beetje skills opgehaald en nog 1 match te gaan voordat ik van die klote Cooldowns af ben en normaal met de Ranks mee kan gaan doen.

Heb de Got groep al toegevoegd in Steam en zie af en toe een nickname langs komen hier maar nog niet veel nederlanders tegen gekomen moet ik zeggen :(.

Graag nog wat meer Tweakers toegevoegd om m'n skills weer naar het oude niveau te krijgen, mij steam ID is : therobberzld
je kan een hoop tweakers hier vinden:
http://timekillerz.eu/ranks/
Kan je ook zelf straks je rank invullen.

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38
mooi dan ga ik ff wat mensen Adden :) en vanavond even de rank invullen als de cooldown klaar is

Verwijderd

wat verzamelde aces uit MM rank LE

gister nog een lucky actie nadat enemy al d8 dat ik aan het cheaten was lol

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2015 13:03 ]

• TheAnthonyNL
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:57:
wat verzamelde aces uit MM rank LE
Damn die spray skills van jou :D. Neem aan dat die awp kills van voor update waren right?

Add me on Steam

Verwijderd

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:41:
[...]

Damn die spray skills van jou :D. Neem aan dat die awp kills van voor update waren right?
ja is pre-nerf, al moet ik zeggen na wat meer met de AWP spelen dat het niet zo super veel uitmaakt.

Minder snel movement punishment als je langzamer beweegt :P

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:46:
[...]

ja is pre-nerf, al moet ik zeggen na wat meer met de AWP spelen dat het niet zo super veel uitmaakt.

Minder snel movement punishment als je langzamer beweegt :P
Ik vind het ook geen grote ramp, eerder wat handiger zodat je beter richt maar kan me voorstellen dat anderen dit niet hebben . :)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Geniale site _O_ Super chill om mensen te kunnen vinden om een potje mee te doen. Hulde!

Hoeveel verschil mag er eigenlijk tussen levels zitten als je samenspeelt met minder dan 5 man?

[ Voor 15% gewijzigd door hexta op 07-04-2015 15:23 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• TheAnthonyNL
hexta schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:22:
[...]

Geniale site _O_ Super chill om mensen te kunnen vinden om een potje mee te doen. Hulde!
Danku :D, opmerkingen/tips/whatever it is kun je bij mij terecht.

Add me on Steam

• Jo0Lz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-10 10:05

Jo0Lz

Lick the box!

TheAnthonyNL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:23:
[...]

Zet dat ding in je signature. ;)
Leuke toevoeging, dat online status!

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

• hexta
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:23:
[...]

Hij moet uiteraard in de OP!
En wellicht een link erop naar een open te gebruiken TS? Dan kan hij gelijk in mijn favs, kan ik gelijk kijken wie online is rond mijn rank, die adden, TS in, en knallen :D

Nog een dingetje naast je naam waar je je Tweakers naam kan invullen is ook een mogelijkheid, maar niet echt nodig :)

[ Voor 13% gewijzigd door hexta op 07-04-2015 15:27 ]

• TheAnthonyNL
Jo0Lz schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:24:
[...]

Zet dat ding in je signature. ;)
Leuke toevoeging, dat online status!
Been there, done that :D.
hexta schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:25:
[...]

Hij moet uiteraard in de OP!
En wellicht een link erop naar een open te gebruiken TS? Dan kan hij gelijk in mijn favs, kan ik gelijk kijken wie online is rond mijn rank, die adden, TS in, en knallen :D
Effe aan nehox goedkeuring vragen voor het posten van die TS op mijn site. Anders staat ie er in een hartslag.

Add me on Steam

• hexta
TheAnthonyNL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:28:
[...]

Been there, done that :D.

[...]

Effe aan nehox goedkeuring vragen voor het posten van die TS op mijn site. Anders staat ie er in een hartslag.
Sweet _O_

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Merk je nu echt een groot verschil tussen een 144Hz scherm en 60Hz scherm met CSGO? Wil binnenkort namelijk een nieuwe scherm gaan kopen. Ik speel hier en daar csgo (vooral dota), maar vraag me nu af of het het wel waard is om een 144Hz scherm te kopen.

Btw, gister nog een lekkere clutch kills gehad. Was als enige terrorist over tegen 4 CT toen de bom was gepland. Schoot er snel een af en toen kwamen de overige 3 naar het deurtje gerend. 1 spray en ze waren alle 3 neer :D Was op de map Cache bij bombsite A.

• hexta
Michielodc schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:46:
Merk je nu echt een groot verschil tussen een 144Hz scherm en 60Hz scherm met CSGO? Wil binnenkort namelijk een nieuwe scherm gaan kopen. Ik speel hier en daar csgo (vooral dota), maar vraag me nu af of het het wel waard is om een 144Hz scherm te kopen.

Btw, gister nog een lekkere clutch kills gehad. Was als enige terrorist over tegen 4 CT toen de bom was gepland. Schoot er snel een af en toen kwamen de overige 3 naar het deurtje gerend. 1 spray en ze waren alle 3 neer :D Was op de map Cache bij bombsite A.
een 21:9 scherm merk je wel, 2 deuren in de gaten houden waar anderen maar 1` redden. 8)

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ja, je merkt het.
Nee, je gaat er niet ineens als een "Global Elite" door spelen.

Ik kan in ieder geval niet meer zonder mijn 144Hz scherm

I'm an Ironman!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Dan zou ik eerder voor een 1440p scherm gaan als je vooral dota speelt. Ik ga iig nooit meer terug naar 1080p.

Inventaris - Steam

Silence schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 15:57:
[...]

Dan zou ik eerder voor een 1440p scherm gaan als je vooral dota speelt. Ik ga iig nooit meer terug naar 1080p.
144 hertz 1440p is the way to go als je daar genoeg geld voor hebt.

• markdm
wambamNL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:04:
Ranken gaat de laatste tijdbwel lekker. Van gn3 op vrijdag naar mg1 gisteren.
speel nu vaak met een dmg mee die me tips geeft boost en als ik geen comp doe speel ik alleen maar aim maps en 1v1 maps. Begint lekker te gaan bij mij, vind ook biet dat ik het verkeerd doe voor < 400 uur in cs go te hebben.
(heb failsnail ingehaald XD
:+ :'(
Ik zit nu al best lang op nova master, vind het wel erg jammer dat ik er niet uit kom.
Ook wel jammer dat ik, in tegenstelling tot jij, niet zo vaak met dmg mee kan spelen. Vaak kan ik toch wel oké meegaan en ik vind hogere ranks (tussen mg2 en dmg) een stuk fijner spelen dan novas. Natuurlijk ben ik dan nooit top fragger maar kan goed mee voor een nova.

En noobies: wow, gefeliciteerd!

• Silence

Silence

Godlike

Brogala schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:08:
[...]

144 hertz 1440p is the way to go als je daar genoeg geld voor hebt.
Inderdaad zou ook die kant opgaan als ik nog geen 1440p had.

Inventaris - Steam

• Silence

Silence

Godlike

Gisteren zijn 3 vrienden van me weer Supreme geworden, ik zelf LEM geworden afgelopen weekend, alleen toen weer 2 games tegen een hacker met spinhack en weet ik veel wat. Toen weer gestopt want dan ben ik het echt helemaal zat.

Snap niet dat VAC zoiets niet kan herkennen.

Inventaris - Steam

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-11 10:46
144Hz is echt een must in mijn ogen zou nooit meer cs willen/kunnen spelen op 60Hz :)

Mijn XL2411T gaat deze week in de verkoop i.v.m. nieuw gewonnen XL2420Z

• xeroamd
Silence schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:31:
Snap niet dat VAC zoiets niet kan herkennen.
Gisteren en eergisteren dezelfde ervaringen gehad. In zulke mate zelfs dat het andere team aan het melden was wie we dienden te reporten voor wh en trigger. Lijkt erop dat een aantal providers welke ± 2 weken geleden detected waren, weer up and running zijn, zodoende ook dat dit volk niet meteen op VACation gaat.

Werkt het overigens zo dat wanneer mensen bewust in een premade zitten met een hacker en de hacker in de voor hun winnende round leaved, bij een ban van deze hacker deze game wins niet terug worden gedraaid voor de rest van de premade? Dat was namelijk iets wat mij gisteren opviel.

[ Voor 3% gewijzigd door xeroamd op 07-04-2015 16:56 ]

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
xeoMe schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:56:
144Hz is echt een must in mijn ogen zou nooit meer cs willen/kunnen spelen op 60Hz :)

Mijn XL2411T gaat deze week in de verkoop i.v.m. nieuw gewonnen XL2420Z
Ik ben nog opzoek naar een 144hz scherm, speel nog op 60hz dus als je hem voor leuke prijs weg doet, hou ik me graag aanbevolen.

edit: Baze allin noobies, nu wel uitkijken dat je het niet allemaal weer in gaat zetten _/-\o_ !

[ Voor 11% gewijzigd door Berktoppie op 07-04-2015 19:15 ]

www.webshopmasters.nl

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-11 19:10
Ben je lekker aan het winnen met 2 van je vrienden in een comp game. Je speelt zo goed dat mensen zeggen dat je hackt. En dan word je uit de server gegooit verschillende dingen geprobeerd om te reconnecten en dan krijg uiteindelijk een ban van 24uur |:( vraag me nu alleen af hoe ik eruit werd gegooit aangezien ik niet hackte :(
TheDutchMrLQ schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:48:
Ben je lekker aan het winnen met 2 van je vrienden in een comp game. Je speelt zo goed dat mensen zeggen dat je hackt. En dan word je uit de server gegooit verschillende dingen geprobeerd om te reconnecten en dan krijg uiteindelijk een ban van 24uur |:( vraag me nu alleen af hoe ik eruit werd gegooit aangezien ik niet hackte :(
Was de reden hacken? Ik neem aan dat je niet gekicked bent....

• TheDutchMrLQ
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-11 19:10
Brogala schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:50:
[...]

nee nadat ik eruit werd gegooit zei 1 van mn vrienden op skype dat de enemy team blij was dat ik weg was omdat ze dachten dat ik hackte

• xeroamd
Brogala schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 19:50:
[...]

Dan krijg je geen 24 uurs ban. Denk dat dit weer iets van invalid steam logon of vac authentication error is geweest wat ervoor zorgt dat je moest disconnecten en je game integrity moet verifiëren. Dat duurt op zijn beurt weer langer dan die 3 minuten et voila, een ban vanwege het verlaten van de match.
xeroamd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 20:41:
[...]

Dan krijg je geen 24 uurs ban. Denk dat dit weer iets van invalid steam logon of vac authentication error is geweest wat ervoor zorgt dat je moest disconnecten en je game integrity moet verifiëren. Dat duurt op zijn beurt weer langer dan die 3 minuten et voila, een ban vanwege het verlaten van de match.
Aha, dit heb ik als noob nooit meegemaakt.
En dit slaat nergens op.
Na 1 weekend (vanaf vrijdag) van nova 3 naar mg2 gegaan.
En nog blijf ik goed meekomen.
Heb nu echt momenten dat ik niet begrijp hoe ik het doe.

Pagina: 1 ... 91 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic