Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.820 views

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Je weet wel dat het een 1 april grap is? :+

steam: failsnail, Letterbox

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Gisteren alle skins verkocht van wapens die ik toch niet meer ging gebruiken, en uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt om de skin te kopen die ik al tijden wilde. Oftewel ik ben nu de blije bezitter van een FT M4A4 Howl. <3

Nu nog weer raakschieten... na een aantal dagen niet gegamed te hebben schijn ik weer even nodig te hebben om weer in het ritme te komen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:09
markdm schreef op woensdag 01 april 2015 @ 23:18:
[...]

Ik kwam er pas achter bij het stuk papier.... en dat op 2 april... :+
Damienx2 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 07:02:
Gisteren alle skins verkocht van wapens die ik toch niet meer ging gebruiken, en uiteindelijk toch maar de knoop doorgehakt om de skin te kopen die ik al tijden wilde. Oftewel ik ben nu de blije bezitter van een FT M4A4 Howl. <3
Die is zeker nice! :9~

[ Voor 44% gewijzigd door Electromonkey op 02-04-2015 08:08 ]

Nu nog weer raakschieten... na een aantal dagen niet gegamed te hebben schijn ik weer even nodig te hebben om weer in het ritme te komen.
Nice. Hoeveel heeft die Howl je uiteindelijk gekost?

Steam: Ryada.

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Junia schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:02:
[...]

Laten we één van de kenmerkende gameplay elementen van CS weghalen. Wat wil je nu eigenlijk beginnen als T tegen een defensive CT awp'er? Even het hoekje om komen wandelen en hopen dat hij mist?
Smokes, flashes? Op het moment dat hij terug moet trekken, rushen? Ik denk dat je nergens zomaar even 'het hoekje om komt wandelen'.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
GeoffLx schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:45:
[...]

Smokes, flashes? Op het moment dat hij terug moet trekken, rushen? Ik denk dat je nergens zomaar even 'het hoekje om komt wandelen'.
Je moest eens weten ... hoeveel noobs er momenteel nog steeds door smokes rushen ... ¬¬/ met tec9 en p90 om gillend wakker van te worden.

Als ik ergens een hekel aan heb is dat ze rushen door smokes. Kijk ik snap best dat als het nog 30 seconden is ofzo dat je dan rushed door smoke, maar eerder im like : "Are you fucking kidding me"!

Add me on Steam

• Piekartz87
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-11 10:45

Ik neem aan dat je op de 1 of andere manier nog je geld daar weer uit kan halen? Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat je met het geld doet.. maar het is natuurlijk wel een perfect verdienmodel.

Een vrij simpele texture maken en dan donders cashen...

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Piekartz87 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:06:
[...]

Ik neem aan dat je op de 1 of andere manier nog je geld daar weer uit kan halen? Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat je met het geld doet.. maar het is natuurlijk wel een perfect verdienmodel.

Een vrij simpele texture maken en dan donders cashen...
Ja hoor dat is nog prima te doen. Momenteel stijgt de prijs nog van de Howl, en mocht de prijs goed genoeg zijn kun je hem via CSGOLounge of anders Ebay aanbieden.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• GeoffLx
  • Niet online
TheAnthonyNL schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:21:
[...]

Je moest eens weten ... hoeveel noobs er momenteel nog steeds door smokes rushen ... ¬¬/ met tec9 en p90 om gillend wakker van te worden.

Als ik ergens een hekel aan heb is dat ze rushen door smokes. Kijk ik snap best dat als het nog 30 seconden is ofzo dat je dan rushed door smoke, maar eerder im like : "Are you fucking kidding me"!
I know. Opzich het door een smoke heen rushen is ook een tactiek. Juist hetgeen doen wat iemand niet zou verwachten. Vind het zelf niet heel erg eigenlijk. Als er een team door een smoke komt rushen spot jij ze in principe eerder dan zij jou. Lekker de smoke in sprayen kan ze redelijk simpel afstoppen dan.

Mijn suggestie wat betreft smoken ging trouwens wel meer om een AWPer die een angle staat te scopen.

• TheAnthonyNL
GeoffLx schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:11:
[...]

I know. Opzich het door een smoke heen rushen is ook een tactiek. Juist hetgeen doen wat iemand niet zou verwachten. Vind het zelf niet heel erg eigenlijk. Als er een team door een smoke komt rushen spot jij ze in principe eerder dan zij jou. Lekker de smoke in sprayen kan ze redelijk simpel afstoppen dan.

Mijn suggestie wat betreft smoken ging trouwens wel meer om een AWPer die een angle staat te scopen.
Ah ja ok, wou het gewoon even kwijt ;).

Anyway ... ik heb wat random momenten van mijn afgelopen games geüpload op youtube en in playlist geplaatst ... reacties zijn altijd welkom :D Ik ga er nog meer opzetten moet alleen even de mooie momenten opzoeken.

@iLikeNoobies hmr: AMENO!!!!

YouTube: CS:GO Random In-Game Moments

[ Voor 3% gewijzigd door TheAnthonyNL op 02-04-2015 10:18 ]

Add me on Steam

Ameno is van mij :( niet van Noobies :@

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• TheAnthonyNL
hmr schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:18:
gefixt, dacht dat het noobies steeds was. Mijn excuses.

Add me on Steam

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik ben meer van de ISIS Liedjes op mijn Smurf. Maar ik roll ook goed met Ameno hoor.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• TheAnthonyNL
iLikeNoobies schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:20:
Ik ben meer van de ISIS Liedjes op mijn Smurf. Maar ik roll ook goed met Ameno hoor.
Ah ja :) the ISIS anthem :D. Maargoed afgelopen weekend samen met jullie was gewoon plain awesome. Hopelijk dit weekend een herhaling of zijn jullie dan allemaal @ The Party ???

Add me on Steam

• markdm
hmr schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:18:
Ja dankje, dankzij jou heb ik al de hele week dat kut lied in m'n hoofd :(

• TheAnthonyNL
markdm schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:24:
[...]

Ja dankje, dankzij jou heb ik al de hele week dat kut lied in m'n hoofd :(
Het past anders perfect in CSGO hoor :3. Na elke ronde overwinning... maarja dat kunnen we ook zeggen van DUDUDUDUDUDUD sandstorm :D.

Of gewoon samen

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CXoNeLWO8Zg]

[ Voor 10% gewijzigd door TheAnthonyNL op 02-04-2015 10:58 ]

Add me on Steam

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Naais, zelf ook zo'n Howl en zijn behoorlijk waardevast.

Omtrent de update. Heb het idee dat Valve teveel kijkt naar de raw data die ze binnen halen omtrent het gebruik van wapens door spelers. Die nerf @ AWP gaat in mijn opinie nergens over. Dit zorgt ervoor dat CT side AWP zwaar OP is en als T geeneens meer normaal kan peeken nu. Ergens eerder wordt aangehaald dat dit zou zijn voor het meer aansturen op gebruik van een scout. Dit zijn twee totaal andere wapens voor totaal andere rondes. Een scout is viable bijvoorbeeld na het verliezen van de pistol om dan te forcen, niet als tegenhanger van de AWP.

Wanneer je de pricedrops van sommige wapens ziet, wow, ben enorm blij dat ik mij altijd verre van stat wapens heb gehouden omdat 't gewoon vervelend is met traden. Echter heb ik mensen in mijn steamlijst welke door deze grap van Valve 1k of meer aan inventory value kwijt zijn van de ene op de andere dag :X

Als laatste nog wat over train. In 1.6 was het een geweldige map om comp te spelen. Gisteren na de update met wat volk dus een pot train gespeeld. De map is op sommige punten veel te chaotisch. Corners houden op sommige plekken is onmogelijk puur omdat je beschoten kunt worden van 3 of 4 verschillende angles zonder enige cover whatsoever. Hoop dat er nog flink aan gesleuteld gaat worden want anders gib nuke pls gabeN :|

• TheAnthonyNL
xeroamd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 11:35:
[...]

Als laatste nog wat over train. In 1.6 was het een geweldige map om comp te spelen. Gisteren na de update met wat volk dus een pot train gespeeld. De map is op sommige punten veel te chaotisch. Corners houden op sommige plekken is onmogelijk puur omdat je beschoten kunt worden van 3 of 4 verschillende angles zonder enige cover whatsoever. Hoop dat er nog flink aan gesleuteld gaat worden want anders gib nuke pls gabeN :|
Train heeft performance issues, maar valve zegt daarmee bezig te zijn om dat op te lossen...

Add me on Steam

• xeroamd
TheAnthonyNL schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:00:
[...]

Train heeft performance issues, maar valve zegt daarmee bezig te zijn om dat op te lossen...
Doel niet op performance issues maar de opbouw van sommige delen van de map en de bombsites. Dit komt een beetje op mij over alsof men deze map de active duty in gerushed heeft om zo aan Nuke te gaan werken.

• TheAnthonyNL
xeroamd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:38:
[...]

Doel niet op performance issues maar de opbouw van sommige delen van de map en de bombsites. Dit komt een beetje op mij over alsof men deze map de active duty in gerushed heeft om zo aan Nuke te gaan werken.
Ze hebben wel heel lang aan train gewerkt hoor ... en bijna elke map is anders geworden dan voorheen...

Add me on Steam

• xeroamd
TheAnthonyNL schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:41:
[...]

Ze hebben wel heel lang aan train gewerkt hoor ... en bijna elke map is anders geworden dan voorheen...
Het feit dat ze er lang mee bezig zijn geweest weet ik. Ook weet ik na ruim 1000 uur dat zo goed als elke map anders is geworden, ik verwacht echt geen 1.6 1:1. Zoals ik aangeef heb ik het over het feit dat de algehele opbouw van de map gewoon 'onjuist' aanvoelt omdat je op een hoop punten gewoon veel te exposed bent om normaal naar een site toe te werken(als T zijnde)

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik had gisteren een leuk potje train. 16 - 0 verloren. Ik zat alleen in het team met 4 bots. We wouden surrenderen en begonnen elkaar te kicken. Uiteindelijk was ik de laatste maar ik kon niet surrenderen door een bug ofzo. Was heel erg leuk... 8)7

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-11 10:46
iLikeNoobies schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:54:
Ik had gisteren een leuk potje train. 16 - 0 verloren. Ik zat alleen in het team met 4 bots. We wouden surrenderen en begonnen elkaar te kicken. Uiteindelijk was ik de laatste maar ik kon niet surrenderen door een bug ofzo. Was heel erg leuk... 8)7
Surrender kan alleen als iemand de game abandoned.
Iedereen kicken en vervolgens surrenderen is niet mogelijk.

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Het feit dat ze er lang mee bezig zijn geweest weet ik. Ook weet ik na ruim 1000 uur dat zo goed als elke map anders is geworden, ik verwacht echt geen 1.6 1:1. Zoals ik aangeef heb ik het over het feit dat de algehele opbouw van de map gewoon 'onjuist' aanvoelt omdat je op een hoop punten gewoon veel te exposed bent om normaal naar een site toe te werken(als T zijnde)
Opmerkelijk. Ik vind de nieuwe train juist eerder t-sided. Vooral pub was voorheen train standaard 8-0 voor ct. Nu is het eerder 8-0 voor t's.

• TheAnthonyNL
16-0 O_O hoe krijg je dat voor elkaar op train...

Add me on Steam

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Als iemand rond nova 1 , 2 of 3 ooit met een full pre made wil spelen pm me maar.

We hebben eigenlijk altijd wel 4 man die rond de nova 2 zitten.

Verwijderd

hahahahhahahahahahaha

• markdm
TheAnthonyNL schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:27:
[...]

Het past anders perfect in CSGO hoor :3. Na elke ronde overwinning... maarja dat kunnen we ook zeggen van DUDUDUDUDUDUD sandstorm :D.

Of gewoon samen

[video]
Wtf was dat :+

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
markdm schreef op woensdag 01 april 2015 @ 23:18:
[...]

Ja :D mijn bait werkte

• ulTimaS
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Ik had een aantal dagen voor de ST trade-up update 10 ST skins (restricted) gekocht van de huntsman case voor een trade-up (voor een usp-s orion), omdat ik dacht dat ik die dus voor een trade-up kon gebruiken (domme ik :S). De update had geen betere timing kunnen hebben en ik heb nu dus voor ongeveer €3.50 een USP-S | Orion ST FT gekregen :P.

Ik zit alleen in een dubio, zal ik hem nu verkopen voor €60,- of wachten en traden voor een knife ofzo over 7 dagen (als de prijs nog niet dermate gedaald is). Gisteren was de prijs al gedaald tot €35,- maar is nu weer wat aangetrokken, maar ik ben bang dat de prijs straks weer hard gaat dalen aangezien veel mensen nu een ST orion hebben en over 7 dagen overspoeld wordt in de trading markt.

[ Voor 5% gewijzigd door ulTimaS op 02-04-2015 17:33 ]

• xeroamd
ulTimaS schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:31:
Ik had een aantal dagen voor de ST trade-up update 10 ST skins (restricted) gekocht van de huntsman case voor een trade-up (voor een usp-s orion), omdat ik dacht dat ik die dus voor een trade-up kon gebruiken (domme ik :S). De update had geen betere timing kunnen hebben en ik heb nu dus voor ongeveer €3.50 een USP-S | Orion ST FT gekregen :P.

Ik zit alleen in een dubio, zal ik hem nu verkopen voor €60,- of wachten en traden voor een knife ofzo over 7 dagen (als de prijs nog niet dermate gedaald is). Gisteren was de prijs al gedaald tot €35,- maar is nu weer wat aangetrokken, maar ik ben bang dat de prijs straks weer hard gaat dalen aangezien veel mensen nu een ST orion hebben en over 7 dagen overspoeld wordt in de trading markt.
Naar wat ik heb gezien zijn de prijzen gedurende de dag weer wat aangetrokken. Zo is de MW weer met ik meen een tientje of twee gestegen. Mooie timing overigens! Alleen zonde voor mensen die 150 keys neer hebben geteld voor n st FN orion :+

Zelf net weten te uptraden naar een van mijn grails, M9 Crimson Web mw. Behoorlijk in mijn nopjes dus O+

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

xeroamd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:37:
[...]

Naar wat ik heb gezien zijn de prijzen gedurende de dag weer wat aangetrokken. Zo is de MW weer met ik meen een tientje of twee gestegen. Mooie timing overigens! Alleen zonde voor mensen die 150 keys neer hebben geteld voor n st FN orion :+

Zelf net weten te uptraden naar een van mijn grails, M9 Crimson Web mw. Behoorlijk in mijn nopjes dus O+
Mij hoor je ook niet klagen hoor :P. Ook al verkoop ik hem maar voor 30 euro, dikke winst (relatief) heb ik sowieso, maar als ik hem dan toch heb kan ik mijn winst net zo goed proberen te maximaliseren 8) .

Ik denk dat ik hem nog wel even hou en zie het wel even aan. Het is wel een mooie skin, dus gebruik ik hem nu maar en blijf de markt in de gaten houden.

• xeoMe
  • Laatst online: 30-11 10:46
Foto's en video's online van Coolblue LAN

http://www.coolbluelanparty.nl/

• markdm
Het zag er echt geweldig uit! Jaloers! :)

• TheAnthonyNL
markdm schreef op donderdag 02 april 2015 @ 18:41:
[...]

Het zag er echt geweldig uit! Jaloers! :)
Ja,als ze nou zoiets dichterbij doen ofzo...

Add me on Steam

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Foto van de heren die gewonnen hebben maar kijk even naar de achtergrond. Wat een bazen bij Coolblue.

Afbeeldingslocatie: http://www.coolbluelanparty.nl/static/style/img/gallery/large/Coolblue060.jpg

Voor de mensen die het niet snappen: klik

Steam: Grim

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-11 02:07

two

Iemand die vandaag zin heeft wat potjes te spelen met een silver 3? Wat hoger maakt ook niet uit, ik kom wel mee. :P
http://steamcommunity.com/id/19jason98

Signature

mimang schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:52:
Iemand die vandaag zin heeft wat potjes te spelen met een silver 3? Wat hoger maakt ook niet uit, ik kom wel mee. :P
http://steamcommunity.com/id/19jason98
Hai, ik ben Silver 4 en heb zeker zin om een potje te spelen! ik heet TheGerben of itsgerben

Net heb ik officeel met het slechtste team ooit gespeeld. Na 10-1 ben ik weggegaan en heb ik een cooldown van 30 min gekregen. Nummer 1 was vanaf het begin AFK, die is toen gekicked. Nummer 2 zat te micspammen en teammates killen, die is ook gekicked.

Met 2 bots was ik de enige die wat kon, toen we eindelijk kans hadden om te winnen en m'n teammate een AWP had en ik een pistol heb ik die maar gekilled omdat ik een beetje ragede en wou winnen :P Vervolgens wel mooie clutch en gewonnen... Die ene ronde dus.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-11 12:18
Brogala schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:23:
[...]
Nummer 2 zat te micspammen en teammates killen, die is ook gekicked.

Met 2 bots was ik de enige die wat kon, toen we eindelijk kans hadden om te winnen en m'n teammate een AWP had en ik een pistol heb ik die maar gekilled
Dus je kicked iemand vanwege teamkillen, en dan doe je het zelf.. 8)7

Spel lijkt me best leuk, maar dit soort gedrag is dan wel dermate demotiverend dat ik het niet meer wil spelen

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
lanerios schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:28:
[...]

Spel lijkt me best leuk, maar dit soort gedrag is dan wel dermate demotiverend dat ik het niet meer wil spelen
Dat is inderdaad nogal hypocriet.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
lanerios schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:28:
[...]

Dus een teamkiller gewoon vrolijk door laten gaan? Liever een bot die niets doet dan een speler die zijn team schade doet.

Report en kick is de logische weg. :)

[ Voor 4% gewijzigd door hexta op 03-04-2015 15:34 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• corset
hexta schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:34:
[...]

Dus een teamkiller gewoon vrolijk door laten gaan? Liever een bot die niets doet dan een speler die zijn team schade doet.
... dat is niet mijn punt. Je gaat geen teamkillers kicken, als je het zelf ook doet. Of je kan gewoon niet tegen een concurrent :+

Maar goed, als dit het normale CS:Go gedrag is :z

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• hexta
lanerios schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:34:
[...]

... dat is niet mijn punt. Je gaat geen teamkillers kicken, als je het zelf ook doet. Of je kan gewoon niet tegen een concurrent :+

Maar goed, als dit het normale CS:Go gedrag is :z
Godver, ik ben gewoon blind. Ik heb de laatste zin dat hij zelf zijn teammate neerschoot helemaal niet gelezen. :/ lange saaie vrijdag. Beetje breindood aan het worden. :P
Mijn fout, jullie hebben helemaal gelijk!

[ Voor 5% gewijzigd door hexta op 03-04-2015 15:36 ]

• corset
hexta schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:35:
[...]

Godver, ik ben gewoon blind. Ik heb de laatste zin dat hij zelf zijn teammate neerschoot helemaal niet gelezen. :/
Mijn fout, jullie hebben helemaal gelijk!
Ben het wel met je eens :) Gewoon kicken/reporten is de goede actie :p

lanerios schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:36:
[...]

Ben het wel met je eens :) Gewoon kicken/reporten is de goede actie :p
Mwah ik ragede gewoon teveel. Maar ik ga zo slecht de laatste tijd en nu ging ik eindelijk eens goed... kom ik in dit team.

En die gozer in het begin teamkillde omdat weet ik veel wat, ik killde m'n teammate om te winnen. Ik heb deze gozer nu al 3 matches moeten spectaten en hij kan echt niks. Ik ben slecht, maar deze gast lijkt express op het been te aimen. Dus toen hij weer wou weglopen om te saven heb ik hem gekilled en gewonnen.

Dit is trouwens wel het normale gedrag in CS:GO, alleen niet mijn normale gedrag :Y)

edit: dit doe ik normaal dus ook niet hoor, en was ook fout wat ik deed. Maar ik moest ergens m'n frustratie kwijt :X

[ Voor 7% gewijzigd door Brogala op 03-04-2015 15:41 ]

• TheAnthonyNL
Brogala schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:41:
[...]

Mwah ik ragede gewoon teveel. Maar ik ga zo slecht de laatste tijd en nu ging ik eindelijk eens goed... kom ik in dit team.

En die gozer in het begin teamkillde omdat weet ik veel wat, ik killde m'n teammate om te winnen. Ik heb deze gozer nu al 3 matches moeten spectaten en hij kan echt niks. Ik ben slecht, maar deze gast lijkt express op het been te aimen. Dus toen hij weer wou weglopen om te saven heb ik hem gekilled en gewonnen.

Dit is trouwens wel het normale gedrag in CS:GO, alleen niet mijn normale gedrag :Y)

edit: dit doe ik normaal dus ook niet hoor, en was ook fout wat ik deed. Maar ik moest ergens m'n frustratie kwijt :X
Ofwel altijd met maten spelen :D.

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:42:
[...]

Ofwel altijd met maten spelen :D.
Hahaha klopt helemaal.

daar krijg je tenminste wel te horen als degene die je rug covered weg is/dood is en er iemand van achteren komt

[ Voor 25% gewijzigd door Brogala op 03-04-2015 15:44 ]

• corset
oftewel, ben je een beginnende speler, wees bereid om 24/7 geteamkilled te worden?

(even een oprechte vraag, want het lijkt me een geweldig spel (oud 1.6 speler :p) maar wil dus niet een spel kopen en gewoon constant genaaid worden)

[ Voor 48% gewijzigd door corset op 03-04-2015 15:46 ]

lanerios schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:43:
oftewel, ben je een beginnende speler, wees bereid om 24/7 geteamkilled te worden?
-> ik vertel hem dat hij niet moet saven omdat we een kans hebben om te winnen (en we dan allemaal een wapen kunnen kopen). Dit was een 2v1 (ik en die noob tegen nog 1 iemand). Hij saved en ik laat hem dan maar.

-> tijdje daarna kunnen we alweer winnen, 2v3 en ik weet waar iemand staat. Hij probeert alweer te saven, ik rage een beetje en kill hem.

edit: nee nee nee. Gewoon kopen, eerste 50 uur vond ik het een kutspel, toen begon ik het te snappen, toen ging ik met tweakers spelen en toen werd het echt leuk. Ik raad je aan om gewoon met maten te gaan spelen in het begin, dan kom je vast wel ergens hoog in Silver of in GN.

bij solo queen word je wel vaak genaaid hier in Silver 4, en heb het dus zelf ook gedaan daarnet... Zorg dat je alt f4 disabled hebt voor CS:GO :+

[ Voor 28% gewijzigd door Brogala op 03-04-2015 15:50 ]

• hexta

(even een oprechte vraag, want het lijkt me een geweldig spel (oud 1.6 speler :p) maar wil dus niet een spel kopen en gewoon constant genaaid worden)
Nee, er zijn wel problemen in de userbase though.
-80% van de potjes russen in je team die aan het schreeuwen zijn.(kan je gelukkig muten)
-Vaak een paar koters die snel gaan krijsen als ze een ronde verliezen of als je niet luistert. (kan je gelukkig muten)
-Het is zeldzaam dat mensen ook echt overleggen en rationeel nadenken. (4 man op A en jij als enige op B, als je er 4 spot en dat doorgeeft geen rotatie, dat soort shit)
-heel soms mensen die al vanaf het begin AFK zijn ofzo, en als je ze kicked krijg je een bot die echt niets kan.

Dus idd, altijd met mensen die een beetje relaxed zijn spelen, als mensen beginnen te schelden raak ik altijd uit mijn hum en speel ik sowieso niet goed meer. Verliezen is geen probleem maar mensen die mij storen met hun gezeik wel 8)7

• TheAnthonyNL
hexta schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:58:
[...]

Nee, er zijn wel problemen in de userbase though.
-80% van de potjes russen in je team die aan het schreeuwen zijn.(kan je gelukkig muten)
-Vaak een paar koters die snel gaan krijsen als ze een ronde verliezen of als je niet luistert. (kan je gelukkig muten)
-Het is zeldzaam dat mensen ook echt overleggen en rationeel nadenken. (4 man op A en jij als enige op B, als je er 4 spot en dat doorgeeft geen rotatie, dat soort shit)
-heel soms mensen die al vanaf het begin AFK zijn ofzo, en als je ze kicked krijg je een bot die echt niets kan.

Dus idd, altijd met mensen die een beetje relaxed zijn spelen, als mensen beginnen te schelden raak ik altijd uit mijn hum en speel ik sowieso niet goed meer. Verliezen is geen probleem maar mensen die mij storen met hun gezeik wel 8)7
Ik word alleen boos als mensen niet supporten ... wanneer dat nodig is (zoals op train), anders dan dat ... IT'S ALL ABOUT IMAGINATION!!!

Add me on Steam

• hexta
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:30:
[...]

Ik word alleen boos als mensen niet supporten ... wanneer dat nodig is (zoals op train), anders dan dat ... IT'S ALL ABOUT IMAGINATION!!!
Ach ja, ik doe ook wel eens domme dingen, ik speel ook wel eens dronken, en kritiek is nooit erg.
Maar er zit een verschil tussen "shit, hey als je voortaan links eerst even kijkt want dat is een vaak gebruikte spot" (of zoiets) en "GODVERDOMME BEN JE BLIND JEEEEZUS SHIT OH FUCK JEEEZUS MONGOOL" :P

Bij nummer 2 neig ik er naar om mijn pistool aan het begin van de ronde te droppen en enkel nog met knife te spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door hexta op 03-04-2015 16:35 ]

• TheAnthonyNL
hexta schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:32:
[...]

Ach ja, ik doe ook wel eens domme dingen, ik speel ook wel eens dronken, en kritiek is nooit erg.
Maar er zit een verschil tussen "shit, hey als je voortaan links eerst even kijkt want dat is een vaak gebruikte spot" (of zoiets) en "GODVERDOMME BEN JE BLIND JEEEEZUS SHIT OH FUCK JEEEZUS MONGOOL" :P

Bij nummer 2 neig ik er naar om mijn pistool aan het begin van de ronde te droppen en enkel nog met knife te spelen.
Dat laatste scheld ik alleen naar tegenstander, als ik weer op vage manier doodga.

Add me on Steam

• hexta
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:37:
[...]

Dat laatste scheld ik alleen naar tegenstander, als ik weer op vage manier doodga.
Als je dan je push to talk knop maar loslaat ben ik tevreden. ;)

• TheAnthonyNL
hexta schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:38:
[...]

Als je dan je push to talk knop maar loslaat ben ik tevreden. ;)
Uiteraard, daarna gewoon lekker relaxend muziekje opzetten en meekijken met rest :), ik blij, team blij en voila :D.

Add me on Steam

• hexta
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:39:
[...]

Uiteraard, daarna gewoon lekker relaxend muziekje opzetten en meekijken met rest :), ik blij, team blij en voila :D.
Met jou kan ik wel spelen dus. 8)

Over push to talk btw, op eenofandere manier als ik in een lobby zit met mensen werkt het op voice activation, maar ingame push to talk. Ligt dat aan mijn instellingen of is dat bij iedereen zo?

• TheAnthonyNL
hexta schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:40:
[...]

Over push to talk btw, op eenofandere manier als ik in een lobby zit met mensen werkt het op voice activation, maar ingame push to talk. Ligt dat aan mijn instellingen of is dat bij iedereen zo?
Check je instellingen anders even? Volgens mij zit daar iets fout.

Add me on Steam

• hexta
TheAnthonyNL schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:43:
[...]

Check je instellingen anders even? Volgens mij zit daar iets fout.
er is maar 1 setting voor geloof ik? daar staat die op push to talk

• GeoffLx
  • Niet online
hexta schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:40:
[...]

In lobby kan enkel open of dicht gezet worden. Geen push to talk dus. Is dat microfoontje naast je chatbalkje.

• hexta
GeoffLx schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:52:
[...]

In lobby kan enkel open of dicht gezet worden. Geen push to talk dus. Is dat microfoontje naast je chatbalkje.
Oke bedankt, dan ligt het niet aan mij. 8)

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:35
Winst gemaakt met skins dankzij een gulle(domme?) trader.

1 dag voor de ST tradeup contracts update kreeg ik een bod van iemand uit Azië voor mijn ST Fire Serpent (Field Tested)

http://i.imgur.com/1XTsxRK.png

Een M9 Factory New (angel/diamond mirrored dus op beiden kanten) die rond de 230/240k waard is, plus een m4 Knight FN die rond de 125k gaat (350euro in market)

Sinds mijn ST Fire Serpent 240k~ waard was heeft hij mij dus gewoon een gratis wapen gegeven, en om het nog mooier te maken komt de dag er na ST tradeups (waardoor dus de value van de Fire Serpent ST aan het droppen is, Minimal Wear versie was bijvoorbeeld 650keys en ging dus deze week al voor 575keys)

De FT fire serpent zal wel rond de 220komen te zitten.

(Op deze trade heb ik trouwens wel lang moeten wachten, 95% lowballed, deze trader miste in zijn setje nog dus een fire serpent ST, had wel al st howl en veel andere knifes aka best "ballin" ;))

[ Voor 6% gewijzigd door Minaaj op 03-04-2015 17:36 ]

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

Als iemand zin heeft in CSGO comp games ergens rond de Nova-Single AK rang voeg me maar toe op

XX EP1K 420 MLG M3M3 SC0P3D XX

Dan kunnen we een game doen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Rordarok op 03-04-2015 18:19 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Minaaj schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 17:33:
Winst gemaakt met skins dankzij een gulle(domme?) trader.

1 dag voor de ST tradeup contracts update kreeg ik een bod van iemand uit Azië voor mijn ST Fire Serpent (Field Tested)

http://i.imgur.com/1XTsxRK.png

Een M9 Factory New (angel/diamond mirrored dus op beiden kanten) die rond de 230/240k waard is, plus een m4 Knight FN die rond de 125k gaat (350euro in market)

Sinds mijn ST Fire Serpent 240k~ waard was heeft hij mij dus gewoon een gratis wapen gegeven, en om het nog mooier te maken komt de dag er na ST tradeups (waardoor dus de value van de Fire Serpent ST aan het droppen is, Minimal Wear versie was bijvoorbeeld 650keys en ging dus deze week al voor 575keys)

De FT fire serpent zal wel rond de 220komen te zitten.

(Op deze trade heb ik trouwens wel lang moeten wachten, 95% lowballed, deze trader miste in zijn setje nog dus een fire serpent ST, had wel al st howl en veel andere knifes aka best "ballin" ;))
Man wat zal die gast balen! Mooie trade man! Ik wil ook nog graag een slaughter of crimson web m9.

Nee dit is niet het normale gedrag Over het algemeen.
maar er zitten een paar van die rotte appels tussen. Maar ik zou zeggen probeer het eens voor 50 uur. Tis maar 14 euro??

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

wambamNL schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:26:
[...]

Nee dit is niet het normale gedrag Over het algemeen.
maar er zitten een paar van die rotte appels tussen. Maar ik zou zeggen probeer het eens voor 50 uur. Tis maar 14 euro??
En anders is er nog casual (ff is uit) wat ook nog voor enig vermaak kan zorgen :P
Yay een nieuwe ace :D Alweer met de AWP, ondanks de nerf blijft hij mijn favoriet. Ik word denk ik snel gepromoveerd naar SE, heb net 16-0 gewonnen... En daarvoor iets soortgelijks.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Um33QUAgt7E]

• hexta
3e potje met alleen maar schreeuwende russen. :') dit is niet mijn dag.

Verwijderd

Zijn er nog mensen die keys verkopen via bank? Ik ben op zoek naar +- 10 keys voor een leuke prijs. PM!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
hexta schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 12:50:
3e potje met alleen maar schreeuwende russen. :') dit is niet mijn dag.
Herkenbaar.. Ik heb nu de MM Server picker geprobeerd (http://csgo.gamebanana.com/tools/5684) en alleen EU West niet geblokt, en dat lijkt wel te werken, véél minder Russen, maar nog wel soms Polen en Oekraïners. Die versta je dus ook niet en die blijven vaak ook gewoon hun eigen taal lullen ook al geef je aan dat je er geen hol van begrijpt.

Engelsen, Fransen etc zijn soms geen haar beter hoor wat betreft niet communiceren of alleen maar irritant doen, maar met Russen is het op een of andere manier 95% vd tijd kut.

• Grim
Grotman schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:53:
[...]véél minder Russen, maar nog wel soms Polen en Oekraïners.
Iedereen kan de tool gebruiken en als er een paar 'slimme' Russen bij zitten blokkeren ze ook alles buiten EU-West en komen ze daar ook gewoon terecht. :P

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
NuCl3aR schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:56:
[...]

Iedereen kan de tool gebruiken en als er een paar 'slimme' Russen bij zitten blokkeren ze ook alles buiten EU-West en komen ze daar ook gewoon terecht. :P
Ja, maar waarom zouden ze dat doen? Hebben ze zelf hogere ping en verstaan zij de rest niet. Het komt heus wel voor hoor, en er wonen natuurlijk ook Russen in landen in West Europa, maar het scheelt erg veel is mijn ervaring.

Dus doe ermee wat je wil :)

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
Mooie awp actie brogala ! Op wat voor niveau zaten de tegenstanders ?

stuck in Silver Hell

• hexta
Grotman schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 13:53:
[...]

Herkenbaar.. Ik heb nu de MM Server picker geprobeerd (http://csgo.gamebanana.com/tools/5684) en alleen EU West niet geblokt, en dat lijkt wel te werken, véél minder Russen, maar nog wel soms Polen en Oekraïners. Die versta je dus ook niet en die blijven vaak ook gewoon hun eigen taal lullen ook al geef je aan dat je er geen hol van begrijpt.

Engelsen, Fransen etc zijn soms geen haar beter hoor wat betreft niet communiceren of alleen maar irritant doen, maar met Russen is het op een of andere manier 95% vd tijd kut.
Deze tip _O_ :D

UNB1337 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:07:
Mooie awp actie brogala ! Op wat voor niveau zaten de tegenstanders ?
Dank! Het was voornamelijk silver 4, 1 silver 3 en een silver elite. Best laag niveau dus en sta ook standaard hoogste, maar ik speelde heel slecht gisteren en kom ook veel smurfs tegen waardoor ik nog geen promotie heb.

Weer een smurf, GG. Had weer een winstreak maar ja als je tegen een DMG speelt

[ Voor 10% gewijzigd door Brogala op 04-04-2015 16:48 ]

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

Heb gisteren mijn rank gekregen op mijn smurf. Master Guardian II 8)7 Ik ben Gold Nova 3 op m'n main.

• TheAnthonyNL
iLikeNoobies schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:36:
Heb gisteren mijn rank gekregen op mijn smurf. Master Guardian II 8)7 Ik ben Gold Nova 3 op m'n main.
Joh dat vind ik niet gek, hoe vaak jij op je smurf account kills maakt :D. Sta soms verbaasd te kijken ^^/

ANYWAY: Ik ben EINDELIJK uit silver :D GOLD NOVA 1 YAY

[ Voor 8% gewijzigd door TheAnthonyNL op 04-04-2015 17:50 ]

Add me on Steam

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

TheAnthonyNL schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:50:
[...]

Joh dat vind ik niet gek, hoe vaak jij op je smurf account kills maakt :D. Sta soms verbaasd te kijken ^^/

ANYWAY: Ik ben EINDELIJK uit silver :D GOLD NOVA 1 YAY
Haha, thanks man. Het was eigenlijk de bedoeling dat ik mijn smurf ging gebruiken als ik zeer aangeschoten / knetterstoned ben. Dat ga ik nu maar met mijn main doen :p

Verwijderd

Booyaa schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:02:
Als iemand rond nova 1 , 2 of 3 ooit met een full pre made wil spelen pm me maar.

We hebben eigenlijk altijd wel 4 man die rond de nova 2 zitten.
nova 2 ps ik ga nooit eco en koop altijd SMG..
Brogala schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:48:
Yay een nieuwe ace :D Alweer met de AWP, ondanks de nerf blijft hij mijn favoriet. Ik word denk ik snel gepromoveerd naar SE, heb net 16-0 gewonnen... En daarvoor iets soortgelijks.

[video]
LeL... speelde je tegen team Braille? 8)7

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:59:
[...]

LeL... speelde je tegen team Braille? 8)7
Nee bots op easy

• TheAnthonyNL
Harmless bots :D.

Add me on Steam

GVD.

We stonden 7 punten voor. Toen het beslissende potje begon besloot zo'n Pool om te leaven, waardoor we een bot kregen die constant suicide opging en werd gekilled. Dus 4v5, GG. Maar ja, 1 ronde winnen en we hadden gewonnen... kan niet zo moeilijk zijn. Maar nee, 7 rondes achter elkaar verloren en een fucking draw.

Wat mij betreft moeten er veel zwaardere straffen op het leaven van een competitive match komen, gewoon eerst 1 dag en daarna 2 en daarna een week.

• Grim
Brogala schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:56:
GVD.

We stonden 7 punten voor. Toen het beslissende potje begon besloot zo'n Pool om te leaven, waardoor we een bot kregen die constant suicide opging en werd gekilled. Dus 4v5, GG. Maar ja, 1 ronde winnen en we hadden gewonnen... kan niet zo moeilijk zijn. Maar nee, 7 rondes achter elkaar verloren en een fucking draw.

Wat mij betreft moeten er veel zwaardere straffen op het leaven van een competitive match komen, gewoon eerst 1 dag en daarna 2 en daarna een week.
Dus als je internet eruit klapt mag je een dag niet spelen? En gebeurt dit enkele dagen later opnieuw krijg je direct een week?

Zie je waar ik naar toe ga?

NuCl3aR schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:00:
[...]

Dus als je internet eruit klapt mag je een dag niet spelen? En gebeurt dit enkele dagen later opnieuw krijg je direct een week?

Oke, aanpassing, eerste keer 1 dag, tweede keer 2 dagen, derde keer een week.

Ik snap wel wat je bedoeld, maar hoevaak gaat je internet er nou uit? Verder heb je dan altijd nog 3 minuten om je internet weer werkend te krijgen en weer te rejoinen.

Ik zou persoonlijk eerst je internet fixen en dan een competitive match gaan starten.

• xeroamd
Brogala schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:05:
[...]

Oke, aanpassing, eerste keer 1 dag, tweede keer 2 dagen, derde keer een week.

Ik snap wel wat je bedoeld, maar hoevaak gaat je internet er nou uit? Verder heb je dan altijd nog 3 minuten om je internet weer werkend te krijgen en weer te rejoinen.

Ik zou persoonlijk eerst je internet fixen en dan een competitive match gaan starten.
Gezien de problemen met authentication errors en steamlogon problemen welke soms voor kicks zorgen lijkt mij dit iets wat Valve eerst dient op te lossen alvorens disconnecten zo streng te straffen.
xeroamd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:17:
[...]

Gezien de problemen met authentication errors en steamlogon problemen welke soms voor kicks zorgen lijkt mij dit iets wat Valve eerst dient op te lossen alvorens disconnecten zo streng te straffen.
Oh oke, hier heb ik nog nooit last van gehad en ook nog nooit van gehoord. Als dit zo is dan snap ik wel dat ze dit eerst moeten fixen.

Maar het is gewoon zo frustrerend, de laatste 5 ronden heb ik 4 rondes met een bot gespeeld. Waarbij 2 vanaf round 1. Dan hoor je weer 'kick me, kick me' of 'sorry guys dinner is ready'. Als je weet dat je bijna gaat eten waarom start je dan een match 8)7

Verwijderd

Gerben was je ook op The Party? Afbeeldingslocatie: https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/11101216_876848292357122_8997480399282324619_n.jpg?oh=b8aa78bdb43949cb21548b806a6fffaf&oe=55B32607

Wambam en Failsnail waren er ook: Afbeeldingslocatie: https://scontent-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/p480x480/10471199_876937099014908_664917152125535681_n.jpg?oh=420d00786a1aa02f041f0d7eebe7c86f&oe=559E09BC

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2015 22:49 ]

• iLikeNoobies

iLikeNoobies

With Big Boobies

NuCl3aR schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:00:
[...]

Niet helemaal correct. Eerst 30 minuten, 2 uur, 1 dag, 1 week.

@merijn LOLOLOLOLOL >:)

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-11 02:07

two

rankje gestegen. silver IV nu!

@merryb Leuke foto gerben! hahahaha!

Signature

• TheAnthonyNL
Wambam en Failsnail waren er ook: [afbeelding]
Wtf zijn jullie aan het doen lol

Add me on Steam

• markdm
Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:47:
Gerben was je ook op The Party? [afbeelding]

Zo te zien ben ik sinds kort wat langer dan eerst en heb ik geen krullend haar meer :+

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
markdm schreef op zondag 05 april 2015 @ 00:02:
[...]

Zo te zien ben ik sinds kort wat langer dan eerst en heb ik geen krullend haar meer :+
Failsnail doe es een foto van jullie setup dan! :D

• TheAnthonyNL
Kimi-Alonso schreef op zondag 05 april 2015 @ 00:06:
[...]

Ja groepsfoto :)

Add me on Steam

• markdm
Kimi-Alonso schreef op zondag 05 april 2015 @ 00:06:
[...]

Komt eraan!

-edit-
we beginnen net met een wedstrijd bo3 dus het wordt toch iets later.

[ Voor 17% gewijzigd door markdm op 05-04-2015 00:09 ]

Verwijderd

Fixed it for ya: Afbeeldingslocatie: http://abcnewsradioonline.com/storage/news-images/Getty_100212_5Babies.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1349203937817

• TheAnthonyNL
Hahahahahaha ... volgend jaar zelf ook maar naar the party gaan denk ik.... op en top fun.

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op zondag 05 april 2015 @ 00:13:
Hahahahahaha ... volgend jaar zelf ook maar naar the party gaan denk ik.... op en top fun.
Dat zeker.
Het is echt voor herhaling vatbaar.
(we gaan nog door tot morgen)
Vet gezellig hier, en nu al veel geleerd qua cs go, tips gekregen (12 uur aan aim maps erop zitten) 48 uur wakker zijn. Op en top een gamer festijn.
Ben ook rank up naar GNM atm.
Tegen Ceaseless Six mogen spelen en 2 rondes mogen pakken tegen hun, zijn we ontzettend blij mee.
En zelfs nog een praatje met hun gemaakt, en tips gekregen van hun. Had niet verwacht dat mensen die CS:GO in een proffesioneel opzicht bekijken zo aardig zouden zijn.

Verwijderd

Haha lekker 2-16 gegaan boys!

• TheAnthonyNL
Awp legomap :3... iedereen ging wel gelijk op. :) Gefeliciteerd get Gnm wambam.

Also failsnail waar is de foto

Add me on Steam

Verwijderd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:47:
Gerben was je ook op The Party? [afbeelding]

Hahaha, pestkop >:) Over 10 jaar ben ik vast de beste CS speler van de wereld :+ :*)
Pagina: 1 ... 90 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic