Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 89 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.820 views

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
wambamNL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:57:
[...]

Hoe bedoel je?
Bij mij update hij prima.
Ik geef aan dat ik Silver 3 ben, maar hij geeft nog steeds aan dat ik unranked ben.

Yavu Steam Profile Lanithro

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

wambamNL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:57:
[...]

Hoe bedoel je?
Bij mij update hij prima.

Gister weer een paar rampzalige potjes achter de rug (demote naar GN2), en ongeveer 2 uur op AIM_Redline gespeeld. Je merkt wel wanneer er een paar hoge ranks in het enemy team zitten XD, Dan krijg ik de kans niet eens meer.
Naja heb wel weer getraind op aim maps en op DM servers.

Wat ik wel raar vind is dat ik op DM maps veel meer headshots raak dan in een comp en aim map.
Maar misschien ligt dat aan mij.

Vanavond maar weer even een uur op een aim map spelen ^^, mezelf helemaal kapot trainen voor the party dit weekend.
Misschien kunnen we nog wel een ronde winnen ^.^
Ik speel zelf vaak aim maps met HS only. Meestal redelijk chaotische maps maar erg leuk om te spelen. In die HS only maps merk je echt hoe sterk de AK is t.o.v. de M4.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Lanithro schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:00:
[...]

Ik geef aan dat ik Silver 3 ben, maar hij geeft nog steeds aan dat ik unranked ben.
Hmm, ik heb het net getest maar bij mij doet hij het wel gewoon, probeer eens te refreshen en opnieuw in te loggen.
iLikeNoobies schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:00:
[...]

Ik speel zelf vaak aim maps met HS only. Meestal redelijk chaotische maps maar erg leuk om te spelen. In die HS only maps merk je echt hoe sterk de AK is t.o.v. de M4.
Ik zelf houd niet zo van chaotisch, maar Hs only heb ik ook geprobeer, was geen prettige ervaring voor de eerste 10 minuten, daarna ging het wel met het aimen.
Ik kom meestal op een K/D van 0.5 - 0.7 op een aim map, met uitschieters naar 1.1 Dus naar mijn mening niet al te slecht.
Maarja vanavond hopen dat niet veel mensen mij spammen met invites :+

Steam: Ryada.

• Lanithro
op mijn telefoon is het wel gelukt.

Lanithro schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:24:
op mijn telefoon is het wel gelukt.
Ok, ik was net aan het kijken, maar welke browser gebruik jij op je pc?
(Je mag mij ook toevoegen hoor)

Nog even iets anders, ik ben op zoek naar een nieuwe muis, omdat mijn huidige weer het bekende probleem gaat vertonen.
Calibratie sensor is kapoet, waardoor als ik hem soms op til mn muis crashed en ik 5 seconden niet kan bewegen met mn muis.

• Lanithro
Je bent al toegevoegd hoor.

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
Lanithro schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:36:
[...]

Bij mij doet hij de pagina niet updaten.

Heb trouwens the Gerben en Naif-Off toegevoegd.
Welke browser gebruik je en/of heb je javascript standaard disabled?

P.S. contact details op pagina gezet zodat jullie weten waar te melden als iets niet werkt.

P.S.2 Misschien handig als Beginpost een keer word geupdated...

[ Voor 22% gewijzigd door TheAnthonyNL op 30-03-2015 11:20 ]

Add me on Steam

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-11 10:46
Junia schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:56:
#9 :+

Hoe ging de finale? Ik heb slechts een deel gezien. 2-0 of 2-1?
1ste map aim_map2_go was voor ons.
2de map 9h ak was echt kut was een close game 16-11 ofzo maar ik raakte geen drol op die map, kobus had 23kills ofzo ik maar 6...
3de map aim_redline eerst 7-2 toen elke keer spannend tot 13-13 daarna 16-13 gewonnen.

Ging helemaal los ben benieuwd naar de foto's en video's. :+

• Lanithro
TheAnthonyNL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:08:
[...]

Welke browser gebruik je en/of heb je javascript standaard disabled?

P.S. contact details op pagina gezet zodat jullie weten waar te melden als iets niet werkt.

P.S.2 Misschien handig als Beginpost een keer word geupdated...
Op Chrome en IE 11 maar ik denk idd dat het met Javascript te maken heeft. Zit op mijn werk met die brakke kutpolicies.

• TheAnthonyNL
Lanithro schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:45:
[...]

Op Chrome en IE 11 maar ik denk idd dat het met Javascript te maken heeft. Zit op mijn werk met die brakke kutpolicies.
That explains, zal vanavond wel effe een legacy toevoegen voor als er meer mensen dit probleem gaan hebben...

Add me on Steam

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Wat gebeurd er precies als je in competitive een gelijkspel haalt? Ik ben na mijn placements Gold Nova 2 geworden, daarin geloof ik 3 games gewonnen, 2 verloren, en 3 gelijke spellen gehad. Is er ook een website waarin je "plaats" in een league kan inzien?
Zoo dit weekend en afgelopen week weer hard gelachen met mede tweakers en andere NL-ers en mijn rank is weer MG2. Zal wel weer dalen, maar speel toch voor de fun :).

Gefeliciteerd XeoMe.. 5k is niet mis om te besteden aan game equipment :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

StevenzeN schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:41:
Wat gebeurd er precies als je in competitive een gelijkspel haalt? Ik ben na mijn placements Gold Nova 2 geworden, daarin geloof ik 3 games gewonnen, 2 verloren, en 3 gelijke spellen gehad. Is er ook een website waarin je "plaats" in een league kan inzien?
Die website is er volgens mij niet.
Een tie geld als een win voor je Elo, Elo is de manier waarop je rank word berekend.
Ik gok aan de hand van die stats dat je ergens rond de 2 a 3 wins een rankup bent.

• TheAnthonyNL
hmr schreef op maandag 30 maart 2015 @ 15:59:
Zoo dit weekend en afgelopen week weer hard gelachen met mede tweakers en andere NL-ers en mijn rank is weer MG2. Zal wel weer dalen, maar speel toch voor de fun :).
Nou het was zeker een groot feest :). Dust map was harstikke leuk en vooral die comeback ook xD.

Add me on Steam

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 19:04
Heeft iemand toevallig nog een mooie AWP skin te ruil? Bij voorkeur een FT Corticera of anders Pit Viper...

• TheAnthonyNL
tummeke393 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:06:
Heeft iemand toevallig nog een mooie AWP skin te ruil? Bij voorkeur een FT Corticera of anders Pit Viper...
Ik heb een minimal wear corti ... wat heb je zelf te ruil ???

Add me on Steam

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 19:04
TheAnthonyNL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:12:
[...]

Ik heb een minimal wear corti ... wat heb je zelf te ruil ???
Nice! Dat zou wel een lekkere skin zijn voor mijn AWP. Ik heb nog onder andere:
- MW M4A1-S Nitro
- BS Aug Bengal Tiger
- FN FiveSeven Copper Galaxy
- MW M4A1-S Blood Tiger
- MW FiveSeven Anodized Gunmetal
- FN Deagle Meteorite
- FN Bizon Osiris

Liever niet, maar als het je over haalt:
- FT Glock18 Reactor
- FT P250 Franklin met stickers
- MW AK Blue Laminate

Om zo even de hoogtste values te noemen die ik beschikbaar heb voor de ruil/bets. Als je een basis ziet moeten we maar even kijken of we de values ongeveer kunnen matchen...

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-11 09:20
Hier 1 van me eerste aces in competative. Was wel nice. Ja ben pas silver en vrij noobie, maar was er wel blij mee :)

YouTube: One of my first competative aces

• TheRecklezz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-03-2022
Die eerste AWP kill. :+

• GeoffLx
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
OllyNL schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:34:
Hier 1 van me eerste aces in competative. Was wel nice. Ja ben pas silver en vrij noobie, maar was er wel blij mee :)

Haha nice man. Lekker belangrijk hoe je het hebt gedaan. Ace = Ace ;)
Lekker belangrijk. Gejank op Silvers altijd. Jij was vast supergoed toen je net begon.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Wat is er mis mee, ja hij miste de eerste, is jou zeker nooit overkomen? Gewoon nette ace niks mis mee.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:09
OllyNL schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 00:34:

Nice, ik doe het je niet na hoor.
Heb wel een 5 years of service ding maar speel altijd maar korte periode's, wordt daarom ook vaak afgemaakt op bijv. het gebruik van de aug O-) .
Ben nu sinds een week of 3 weer begonnen met competitive, nu maar eens doorzetten.

• TheRecklezz
Wat een negativiteit jongens.
Mag ik het ook grappig vinden zonder dat het meteen negatief hoeft te zijn?
Ik zeg er toch verder niks over zijn skill.

• GeoffLx
  • Niet online
Natuurlijk mag je het grappig vinden. Maar houd het dan lekker voor jezelf.
Dit komt een beetje over als afzeikerig/uitlacherig gedrag, aangezien je net het ene puntje in het filmpje wat niet helemaal geweldig ging moet benoemen met zo'n lompe smiley erachter. Zeg dan gewoon niks..

• Terranova
  • Laatst online: 00:26
Electromonkey schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:26:
[...]

Heb wel een 5 years of service ding maar speel altijd maar korte periode's, wordt daarom ook vaak afgemaakt op bijv. het gebruik van de aug O-) .
Ben nu sinds een week of 3 weer begonnen met competitive, nu maar eens doorzetten.
Ik snap dat gezeik om de AUG/SSG0398349583495 ook niet helemaal zo. Als het zo'n noob gun is(en dus goed) waarom gebruikt dan niet iedereen hem

• marcovanh
  • Laatst online: 19-12-2022
zijn er nog LE/LEM/Supremes? add phn^zZzz

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

HamburgerHenk schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:49:
[...]

Ik snap dat gezeik om de AUG/SSG0398349583495 ook niet helemaal zo. Als het zo'n noob gun is(en dus goed) waarom gebruikt dan niet iedereen hem
Is het ook niet, sterker nog denk dat de meeste zeggen dat ak beter/makkelijker is.
Enige is dat die spelers die ermee spelen veel campen en dat men dat niet leuk vind door die spelers te worden afgeschoten. Maar goed met die wapens te spelen is lastiger dan met m4/ak imho.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• xeoMe
Lijstje qua hardware is binnen

I7-4790K
SSD 520 480GB
Logitech G430
Logitech G502
Logitech G710+
BENQ XL2420Z
Asus STRIX GTX970
Asus Z97 Pro
Corsair Graphite 600T Black
Corsair 8GB 2400 2K Dominator
Coolermaster G750M
Coolermaster Nepton 240M

BENQ monitor ga ik houden en m'n huidige XL2411T verkopen.
Verder kleine kans dat ik een upgrade ga doen, meeste spullen zijn overkill.

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 23:02

JoSchaap

Had a life, got a modem..

IMHO is elk wapen in de game gewoon een acceptabel wapen.
n00bwapens komen doorgaans voort uit spelers die er niet tegen kunnen ermee vermoord te worden.

Ik koop eigenlijk altijd alleen een p90 in competitive en upgrade naar gelang ik beter tegenkom :)

Dat levert vaak commentaar op (zeker bij een ace), maar daar zit ik niet zo mee :)

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• GeoffLx
  • Niet online
Ach, elk wapen heeft zijn voor- en nadelen. Het is aan jou om te kiezen waar op dat moment jouw voorkeur ligt.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 08:18
xeoMe schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:26:

I7-4790K
SSD 520 480GB
Logitech G430
Logitech G502
Logitech G710+
BENQ XL2420Z
Asus STRIX GTX970
Asus Z97 Pro
Coolermaster G750M
Coolermaster Nepton 240M

doe me die gtx970 maar voor een leuk prijsje jamie

• Electromonkey
HamburgerHenk schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:49:
[...]

Ja ik kan redelijk omgaan met het ding en het is echt bizar hoeveel commentaar je daarop krijgt.
Maarja het is wat andere ook al zeggen, het commentaar komt vaak van degene die net een headshot ontvangen. Met de p90 vind ik het vaak heerlijk dat je midden in een spray een headshot knalt, bewust dan he. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Electromonkey op 31-03-2015 14:07 ]

Electromonkey schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:07:
[...]

Met de p90 vind ik het vaak heerlijk dat je midden in een spray een headshot knalt, bewust dan he. :)
Als je zo bewust een HS knalt in je spray, waarom dan niet in je eerste bullet... Ik call bullshit. Welke rank ben je?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
hmr schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:33:
[...]

Als je zo bewust een HS knalt in je spray, waarom dan niet in je eerste bullet... Ik call bullshit. Welke rank ben je?
Dat is toch logisch? Als de eerste kogel mist en je spray't ga je compenseren voor recoil en dan weet je het hoofdje wel te vinden.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Electromonkey
hmr schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:33:
[...]

Uiteraard bullshit, ik ben net silver elite master dus niet helemaal bewust. Het compenseren levert echter wel resultaat he. Dat kwam misschien niet helemaal over ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Electromonkey op 31-03-2015 15:05 ]

hexta schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:04:
[...]

Dat is toch logisch? Als de eerste kogel mist en je spray't ga je compenseren voor recoil en dan weet je het hoofdje wel te vinden.
Maar daar speelt geluk zeker een hoofdrol bij..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• hexta
hmr schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:09:
[...]

Maar daar speelt geluk zeker een hoofdrol bij..
Hoofdrol zou ik niet zeggen. Wellicht een beetje. Maar het is niet ongehoord dat als je de 1e kogel mist de beweging van de tegenspeler weet te volgen in je recoil en zo toch die headshot pakt. ;)

• OllyNL
  • Laatst online: 30-11 09:20
GeoffLx schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:32:
[...]

Haha nice man. Lekker belangrijk hoe je het hebt gedaan. Ace = Ace ;)

[...]

Lekker belangrijk. Gejank op Silvers altijd. Jij was vast supergoed toen je net begon.
:)
Ja was net mis. Liep ook opzettelijk beetje dom te doen. Maar in the end ging ie neer dus jah ;)
Filmpje ook gepost omdat ik het begin wel humor vond. (had paar biertjes op)
Electromonkey schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:26:
[...]

Speel nog niet heel lang. Ben ook pas begonnen met competative de laatste maanden. Heel moeilijk om terug te gaan naar casual nadat je comp hebt gespeeld. Zo veel spannender etc.
En ja, zet door idd. Wordt het steeds leuker merk ik iig.
xeoMe schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:26:

I7-4790K
SSD 520 480GB
Logitech G430
Logitech G502
Logitech G710+
BENQ XL2420Z
Asus STRIX GTX970
Asus Z97 Pro
Coolermaster G750M
Coolermaster Nepton 240M

Welke settings heb jij op je xl2411z?
Heb er vandaag 1 binnengekregen maar kleuren zijn een ramp.

wambamNL schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:57:
[...]

Welke settings heb jij op je xl2411z?
Heb er vandaag 1 binnengekregen maar kleuren zijn een ramp.
Lol, zaterdag kreeg ik precies dezelfde binnen :)

Kleuren zijn sowieso een ramp met TN, maar wat ik zag toen ik deze monitor voor het eerst aandeed... Dat was inderdaad verschrikkelijk.

Ik zal straks even mijn settings posten, ben nog niet thuis. Bevalt 144 hertz? En speel je net zoals ik beter/lekkerder?
Brogala schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:41:
[...]

Lol, zaterdag kreeg ik precies dezelfde binnen :)

Kleuren zijn sowieso een ramp met TN, maar wat ik zag toen ik deze monitor voor het eerst aandeed... Dat was inderdaad verschrikkelijk.

Ik zal straks even mijn settings posten, ben nog niet thuis. Bevalt 144 hertz? En speel je net zoals ik beter/lekkerder?
Mijn vorige TN kwam redelijk in de buurt van LCD maarja was ook een dure grap :P

144Hz bevalt zeker, speelt gewoon veel fijner. beter niet.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-11 10:05
Brogala schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:41:
[...]
Lekkerder/fijner/vloeiender/soepeler.
Beter hoort niet echt in dat rijtje thuis lijkt mij.
wambamNL schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:48:
[...]

Mijn vorige TN kwam redelijk in de buurt van LCD maarja was ook een dure grap :P

144Hz bevalt zeker, speelt gewoon veel fijner. beter niet.
Ik weet het niet... het speelt inderdaad gewoon veel fijner, maar sinds ik deze monitor heb carry ik wel heel vaak hele teams. Ranken gaat alleen zo sloom... speel atm wel als een SE of SEM maar zit pas net in silver 4.

Ging ik nou toen ik de nieuwe monitor kreeg opeesn beter spelen... Of komt het door 144 hertz... :+

M'n eerste ace:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=m5avp_xI6so]

Normale silver play, die pistol kill was een beetje jammer... ga tegenwoordig wel veel meer voor de head maar op dichtbij heb op toch meer de neiging om hem 'zo snel mogelijk' te killen door niet de tijd te nemen om op z'n hoofd te aimen.

Filmpje is helaas ook net iets te kort. Het lijkt trouwens echt alsof ik lag op dat filmpje nu ik het in 60FPS ipv 144 zie :>

[ Voor 30% gewijzigd door Brogala op 31-03-2015 20:03 . Reden: Zin grammaticaal correct gemaakt ]

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Brogala schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:55:
[...]

Ik weet het niet... het speelt inderdaad gewoon veel fijner, maar sinds ik deze monitor heb carry ik wel heel vaak hele teams. Ranken gaat alleen zo sloom... speel atm wel als een SE of SEM maar zit pas net in silver 4.

Ging ik nou toen ik de nieuwe monitor kreeg opeesn beter spelen... Of komt het door 144 hertz... :+

M'n eerste ace:

[video]

Normale silver play, die pistol kill was een beetje jammer... ga tegenwoordig wel veel meer voor de head maar op dichtbij heb op toch meer de neiging om hem 'zo snel mogelijk' te killen door niet de tijd te nemen om op z'n hoofd te aimen.

Filmpje is helaas ook net iets te kort. Het lijkt trouwens echt alsof ik lag op dat filmpje nu ik het in 60FPS ipv 144 zie :>
Leuke ace!

Maar dat het lijkt of je lag hebt op dat filmpje komt doordat gotv en herhalingen maar 16 tick zijn dacht ik.

steam: failsnail, Letterbox

markdm schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:19:
[...]

Leuke ace!

Maar dat het lijkt of je lag hebt op dat filmpje komt doordat gotv en herhalingen maar 16 tick zijn dacht ik.
Oh dat kan ook. Ik vind m'n AWP shots ook zo vaag... het lijkt echt alsof ik gelijk van A naar B ga zonder 'tussenweg'. Dus gewoon direct een kill.

Maar awp is denk ik wel m'n beste wapen, die heeft geen recoil :+

Edit: 0:10, zelfs als je YouTube afspelen op 0,25 zet is het gewoon direct.

[ Voor 7% gewijzigd door Brogala op 31-03-2015 20:36 ]

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
marcovanh schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 12:42:
zijn er nog LE/LEM/Supremes? add phn^zZzz
LE represent. Vandaag nog twee games hard gecarry'd. :+

• CykkVii
TheRecklezz schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:29:
Wat een negativiteit jongens.
Mag ik het ook grappig vinden zonder dat het meteen negatief hoeft te zijn?
Ik zeg er toch verder niks over zijn skill.
Achja, eerste commentaar wat ik kreeg toen ik mijn filmpje postte was "Ja hoor, zeker geen DMG, max gold nova 3"

Er zitten hier nogal wat elitaire knakkers tussen :+

Momenteel bezig met een nieuw filmpje met wat andere technieken er in verwerkt.
(zoals sync en slowmo, smooths ben ik mee bezig.) _/-\o_

https://scontent.xx.fbcdn...8a3e749cf76bc&oe=551B3760 Alleen geupload op FB maar dat boeit geen flikkah.

[ Voor 10% gewijzigd door CykkVii op 31-03-2015 23:59 ]

• TheRecklezz
CykkVii schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:58:
[...]
Er zitten hier nogal wat elitaire knakkers tussen :+
Tja was me inderdaad ook al opgevallen...
Die eerste AWP kill... :+
Hehe nee ik kan het filmpje niet zien, krijg "Sorry, something went wrong."

• markdm
Wow, deze update:
https://www.reddit.com/r/...fensive_update_for_33115/

1. Lagere bewegingssnelheid bij scoped awp
2. Lagere magazijn tec-9
3. Minder damage over langere afstand tec-9
4. Open skybox bij dust short/long en bij appartments Mirage
5. Veel veranderingen train
6. Nuke vervangen door train
7. Aanpassingen smokes
8. Betere accuracy sommige smgs
9. Je kan stattack nu met trade-up contract gebruiken
10. M4a1 weer 100 dollar duurder
11. HET AANTAL KIPPEN JE VERMOORD WORDT GETELD
En nog veel andere kleinere updates

[ Voor 13% gewijzigd door markdm op 01-04-2015 09:52 ]

• markdm
-per ongeluk dubbel gepost-

[ Voor 93% gewijzigd door markdm op 01-04-2015 09:46 ]

• GeoffLx
  • Niet online
markdm schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:41:
Wow, deze update:
https://www.reddit.com/r/...fensive_update_for_33115/

1. Lagere bewegingssnelheid bij scoped awp
2. Lagere magazijn tec-9
3. Minder damage over langere afstand tec-9
4. Open skybox bij dust short/long en bij appartments Mirage
5. Veel veranderingen train
6. Nuke vervangen door train
7. Aanpassingen smokes
8. HET AANTAL KIPPEN JE VERMOORD WORDT GETELD
Klinken als allemaal goede punten. Mijn favoriete changes hier: Nuke vervangen door Train in Active Duty (Train _/-\o_ ) en Tec-9 nerfed.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:19
Die movement speed bij een scoped AWP is echt verschrikkelijk.... ik heb het net geprobeerd en het voelt als of je zo'n sumoworstelaarspak aan hebt...

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Hoop nog steeds dat Nuke > Train een 1 april grap is ;(

Veel mensen aan het klagen over de veranderingen aan de AWP, zal zo ook maar eens kijken.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

EnoRM94 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:26:
Hoop nog steeds dat Nuke > Train een 1 april grap is ;(

Veel mensen aan het klagen over de veranderingen aan de AWP, zal zo ook maar eens kijken.
Nee, dit werd al veel eerder aangekondigd. Ik vind nuke ook een verschrikkelijke map, maar meningen verschillen natuurlijk. Kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik deze map vrijwillig gespeeld heb.

• hexta
Lawwie schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:31:
[...]

Nee, dit werd al veel eerder aangekondigd. Ik vind nuke ook een verschrikkelijke map, maar meningen verschillen natuurlijk. Kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik deze map vrijwillig gespeeld heb.
hier hetzelfde

• Broud
  • Nu online
Ik vind nuke ook niet geweldig, maar een stuk beter dan train, al kan het ook gewoon even wennen zijn.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Er gaan ook nog redelijk wat wijzigingen gebeuren aan Train op basis van feedback de komende weken/maanden.

Steam: Grim

Rek9 Nerfed :((((((( Daar gaat een van mijn favo wapens op dit moment!

En ook nog eens awp generfed.. BAH

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

hmr schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:52:
Rek9 Nerfed :((((((( Daar gaat een van mijn favo wapens op dit moment!

En ook nog eens awp generfed.. BAH
Iemand met wie ik vaak speel heeft hem net even getest, hij geeft aan dat hij weinig anders merkt aan de Tec...

I'm an Ironman!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Je hebt nu 24 ammo ipv 32(?) en de damage op long range is aangepast. Short range blijft die nog hetzelfde.

Steam: Grim

• TheRecklezz
markdm schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:41:
11. HET AANTAL KIPPEN JE VERMOORD WORDT GETELD
Afbeeldingslocatie: http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/106/887/backpain-1292835351.jpg

• markdm
Madstorm schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:55:
[...]

Iemand met wie ik vaak speel heeft hem net even getest, hij geeft aan dat hij weinig anders merkt aan de Tec...
NuCl3aR schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:57:
Je hebt nu 24 ammo ipv 32(?) en de damage op long range is aangepast. Short range blijft die nog hetzelfde.
Ik gebruik hem voornamelijk close range en ik ga toch nooit door mijn kogels, dus voor mij is het inderdaad ook niet zo'n grote achteruitgang.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

markdm schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:59:
[...]

[...]

Ik gebruik hem voornamelijk close range en ik ga toch nooit door mijn kogels, dus voor mij is het inderdaad ook niet zo'n grote achteruitgang.
Precies... Als je al je kogels nodig hebt (kan natuurlijk een keer gebeuren) dan mag je eerst wel leren aimen..
En long ranged tec'cen is sowieso nooit een slim idee..

I'm an Ironman!

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Lawwie schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:31:
[...]

Nuke mijn favo map :'(

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Wel nice dat je eindelijk stattrak wapens met een trade-up kan gebruiken.. Ik heb genoeg blauwe meuk die ik nooit gebruik in-game..

[ Voor 4% gewijzigd door Madstorm op 01-04-2015 11:24 ]

I'm an Ironman!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Wat is doorgaans een redelijke indicatie om te ranken/deranken vanuit een league? Is daar statisch iets voor bekend qua wins/losses?

Ik heb nu 15 wins in totaal, ik geloof dat dit inclusief mijn placements is. Momenteel Gold Nova 2.

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-11 12:28

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

StevenzeN schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:32:
Wat is doorgaans een redelijke indicatie om te ranken/deranken vanuit een league? Is daar statisch iets voor bekend qua wins/losses?

Ik heb nu 15 wins in totaal, ik geloof dat dit inclusief mijn placements is. Momenteel Gold Nova 2.
Ligt aan je eigen score per game, hoeveel rondes je hebt gemaakt, aan de ranks waar je tegen speelt (hoger is meer punten) etc. De 10 games van placement moet je sowieso niet mee tellen, je hebt er nu 5 gewonnen.

• Scrtz
Zover ik weet, en ik heb zo'n 400 MM wins, maakt eigen score, en rondes vrijwel niks uit, belangrijkste is welke rangs je mee speelt en tegen speelt.

• Junia
Scrtz schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:42:
Zover ik weet, en ik heb zo'n 400 MM wins, maakt eigen score, en rondes vrijwel niks uit, belangrijkste is welke rangs je mee speelt en tegen speelt.
Jep. Ik weet vrij zeker dat score/MVP er niks mee te maken heeft. Mogelijk het aantal rondes waarmee je wint wel, maar het is met name afhankelijk van de ranks.

• GeoffLx
  • Niet online
MVP heeft er geloof ik wel mee te maken. Maar ook de ELO punten die je daarvoor krijgt is weer gebaseerd op de ranks waar tegen je speelt.

• Broud
  • Nu online
Volgens mij zijn de volgende dingen belangrijk voor het ELO systeem

- Match win
- Round wins
- MVP's
- Bomb plant/defuse
- Enemy rank

• Scrtz
Ik geloof niet in round wins, mvp's etc want want dan zouden smurfs veel sneller ranken, waar ik op mijn smurf weinig van merk.

Verder MM ik al lang met een vaste maat, heeft soms hij zijn periodes van altijd toppen en anderzijds ik weer, maar verschil in rank is er vooralsnog niet.

Anderzijds zouden al die 'noobies' dan ook nooit boven dmg+ kunnen komen, theoretisch gezien :-)

• Junia
EnoRM94 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:23:
Volgens mij zijn de volgende dingen belangrijk voor het ELO systeem

- Match win
- Round wins
- MVP's
- Bomb plant/defuse
- Enemy rank
Match wins = Ja
Round wins = Maybe
MVPS = nee
bomb = nee
enemy rank + team rank = Ja

Verwijderd

Echt enorme chaos op de Steam market na deze update, bijvoorbeeld: http://steamcommunity.com...on%20%28Minimal%20Wear%29

• Junia
Echt balen dat ik de patch notes zo laat pas lees. Anders even flink stat items ingeslagen xD

• Cliffy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-11 23:51
Dat ging behoorlijk snel, ik heb voor 5 euro nog ff 2x ST Basilisk en een ST Griffin geregeld :o

Verwijderd

Junia schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:44:
[...]

Echt balen dat ik de patch notes zo laat pas lees. Anders even flink stat items ingeslagen xD
Heb een paar dagen geleden 500+ items verkocht, daar zaten heel erg veel ST items tussen :'(
Mis ik waarom de prijs zo daalt?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:06:
[...]

De voorraad high-tier ST wapens zal door ST trade-ups enorm toenemen, de Orion is in het verleden uit de Huntsman case verwijderd, de voorraad was daarom extreem gelimiteerd, maar dat is nu verleden tijd.

Low-tier ST wapens zijn enorm gestegen omdat die nu de mogelijkheid bieden voor trade-ups.
Thanks voor de uitleg :D ik zal mijn low tier ST eens gaan verkopen dan

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:06:
[...]

– Trade up contracts work on StatTrak weapons.

StatTrak wapens kan je nu verkrijgen door trade-ups waar je ze eerst alleen uit kistjes kon halen. Ik las al een verhaal van iemand op Reddit dat die zijn Karambit Vanilla 2 dagen geleden heeft geruild voor een ST USP Orion MW. Die staat nu voor ongeveer €55 te koop. Dat is €150 verlies in 2 dagen.

Net had er iemand ook al een ST AK Fire Serpent MW via een trade-up gekregen. Die was eerst een paar honderd danwel duizend keys waard. Nu dus niet meer...

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:11:
Thanks voor de uitleg :D ik zal mijn low tier ST eens gaan verkopen dan
Heb ik ook gedaan, 'sell on the news' ;)

• Junia
Ik hoop dat de update deels een 1 april grap is ;w De AWP nerf slaat echt nergens op. Wat wil je nu nog op hoog competetive niveau beginnen met AWP als terrorist? 'stil' het hoekje om komen lopen? 8)7

Flink teleurgesteld in Valve dat ze zo'n belangrijke/leuke gameplay element hebben verneukt

[ Voor 55% gewijzigd door Junia op 01-04-2015 13:51 ]

Verwijderd

Vanavond weer 3 matches van het Bot World Championship: genieten _/-\o_ http://csgo.99damage.de/d...championship-2015-startet

• TheAnthonyNL
Als een droom die uitkomt :D. Zo geniaal idee... ik hoor het de mensen in teamspeak nog zeggen waarom geen toernooi met bots xD.

Add me on Steam

Heb flink ingezet op het bot toernooi.. haha!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:55
De AWP nerf zie ik niet als een direct probleem. Ik verwacht eerder dat dit een positieve impact heeft op de game. Wapens als de SSG(Scout) zullen hierdoor sterker naar voren komen als alternatief. De keuze moet nu worden gemaakt tussen mobility en damage.

Ik zie de wijziging als groot Scout fanaat met een glimlach toe in dit geval :).

• GeoffLx
  • Niet online
Bloodhoundje schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:44:
De AWP nerf zie ik niet als een direct probleem. Ik verwacht eerder dat dit een positieve impact heeft op de game. Wapens als de SSG(Scout) zullen hierdoor sterker naar voren komen als alternatief. De keuze moet nu worden gemaakt tussen mobility en damage.

Ik zie de wijziging als groot Scout fanaat met een glimlach toe in dit geval :).
Ik deel deze mening opzich wel. Ik snap de mensen ook die zeggen dat het offensieve spel met de AWP nu verloren is, maar ik denk juist dat dit wat meer variatie geeft. Als een offensieve AWPer een hoek om peekt is een rifler kansloos. Nu, kan de rifler eigenlijk al schieten voordat de AWPer hem of uberhaupt ziet of de AWPer moet nog scopen. Hierdoor zullen de kansen wat verdeeld worden en zal er bewuster gekozen moeten worden om voor een AWP buy te gaan.

• xeoMe
Spullen zijn binnen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fc6vvhh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a9tSL9t.jpg

Kreeg een lijstje toegestuurd met items incl. een GTX970 en die GTX970 heb ik ze daar ook veel over horen zeggen als waardige upgrade.
Een reactie gestuurd dat ik een GTX960 had ontvangen en nu beweren ze dat een klein foutje is geweest maar ik geloof er eigenlijk geen bal van.
Met die GTX970 kom ik op een adviesprijs van 2500,- met een GTX960 zit ik daar zo'n 150 euro onder hmmm

EDIT:
Je hebt gelijk! Zowel in het overzicht als in het oorspronkelijke prijzenpakket gaat het over een GTX970. De GTX960 is nét niet goed genoeg om in een gaming-pc te plaatsen, vandaar dat we de GTX970 in het prijzenpakket hebben geplaatst.

[ Voor 19% gewijzigd door xeoMe op 01-04-2015 17:14 ]

xeoMe schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:54:
Spullen zijn binnen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Kreeg een lijstje toegestuurd met items incl. een GTX970 en die GTX970 heb ik ze daar ook veel over horen zeggen als waardige upgrade.
Een reactie gestuurd dat ik een GTX960 had ontvangen en nu beweren ze dat een klein foutje is geweest maar ik geloof er eigenlijk geen bal van.
Met die GTX970 kom ik op een adviesprijs van 2500,- met een GTX960 zit ik daar zo'n 150 euro onder hmmm

EDIT:
Je hebt gelijk! Zowel in het overzicht als in het oorspronkelijke prijzenpakket gaat het over een GTX970. De GTX960 is nét niet goed genoeg om in een gaming-pc te plaatsen, vandaar dat we de GTX970 in het prijzenpakket hebben geplaatst.
Heb je nou dit en gezamelijk €5000 gekregen? :o

Jaloers hoor, ik zit hier al heel erg tevreden met m'n 144 hertz monitor :+ :)

Die AWP nerf is trouwens wel jammer, als groot AWP/Sniper fanaat. Maar na wat spelen met de scout moet ik zeggen dat dat ook wel heel lekker speelt voor het vroege snipen, als je aim tenminste een beetje goed is en je dem headshots haalt.

Ik vind de community wel redelijk triest in Silver... zelfs in Silver 4 word ik zowat standaard een smurf of hacker genoemd :F Maar ja, als je na 1000 uur nog steeds Silver 4 bent kan ik me wel voorstellen dat je mij als Silver 4 met 100 uur als smurf aanziet.

[ Voor 19% gewijzigd door Brogala op 01-04-2015 17:24 ]

• CykkVii
Brogala schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:21:
[...]

Die AWP nerf is trouwens wel jammer, als groot AWP/Sniper fanaat. Maar na wat spelen met de scout moet ik zeggen dat dat ook wel heel lekker speelt voor het vroege snipen, als je aim tenminste een beetje goed is en je dem headshots haalt.

Ik vind de community wel redelijk triest in Silver... zelfs in Silver 4 word ik zowat standaard een smurf of hacker genoemd :F Maar ja, als je na 1000 uur nog steeds Silver 4 bent kan ik me wel voorstellen dat je mij als Silver 4 met 100 uur als smurf aanziet.
Hoezo jammer?!

Ik heb net wat potjes gespeeld en als je double peekt is deze "nerf" zwaar OP.
Als je bekend bent met DoD:Source dan weet je wat ik bedoel :D

• xeoMe
Brogala schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:21:
[...]

Het was t.w.v. 5K beide zo'n pakket van 2500 euro. 8)
CykkVii schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:26:
[...]

Hoezo jammer?!

Ik heb net wat potjes gespeeld en als je double peekt is deze "nerf" zwaar OP.
Als je bekend bent met DoD:Source dan weet je wat ik bedoel :D
Haha, nee niet bekend mee, kan je uitleggen wat je bedoelt? Ik ben sowieso nog niet ingame geweest. Wel goed dat de Rekt9 is generfed, bv. de pistolround won de T 2/3 keer doordat je gewoon fucked bent als je met pistol tegen een rekt9 op close range zit.

• CykkVii
Als je in DoD ads gebruikt (aim down sight) dan loop je extreem traag, vooral met scoped kar/springfield. Maar als je dan om een hoek double peekt, de tweede keer dat je er omheen gaat loop je wat sneller terwijl je scoped omdat je een beetje doorschuift.

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:35
Ik vind het op zich prima dat de Scout nu meer een alternatief voor de APW wordt. Wat je echter niet moet vergeten is dat de Scout echt een fractie kost. Persoonlijk vind ik voor wat de AWP kost de nerf veel en veel te groot.

Als je een angle moet verlaten omdat je bv wordt geflashed of gesmoked is t supermoeilijk om de angle nu weer te repeeken. Wat Valve ook is vergeten, is de SCAR dezelfde nerf te geven. Die is nog steeds supersnel met peeks, ben daar dus maar op overgestapt.

• Eekhoornz0r
  • Laatst online: 03-11 19:55
xeoMe Gefeliciteerd hoor!

Maar ik zou eigenlijk liever zien dat ze een 5v5 LAN of online league in Nederland met zulke dikke prijzen sponsoren, dan gaan we misschien ooit nog wat niveau zien.

• Junia
GeoffLx schreef op woensdag 01 april 2015 @ 16:52:
[...]

Ik deel deze mening opzich wel. Ik snap de mensen ook die zeggen dat het offensieve spel met de AWP nu verloren is, maar ik denk juist dat dit wat meer variatie geeft. Als een offensieve AWPer een hoek om peekt is een rifler kansloos. Nu, kan de rifler eigenlijk al schieten voordat de AWPer hem of uberhaupt ziet of de AWPer moet nog scopen. Hierdoor zullen de kansen wat verdeeld worden en zal er bewuster gekozen moeten worden om voor een AWP buy te gaan.
Laten we één van de kenmerkende gameplay elementen van CS weghalen. Wat wil je nu eigenlijk beginnen als T tegen een defensive CT awp'er? Even het hoekje om komen wandelen en hopen dat hij mist?

• markdm
YouTube: New Nuke Changes Revealed
Warowl over wat van de komende veranderingen op Nuke

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
markdm schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:04:
YouTube: New Nuke Changes Revealed
Warowl over wat van de komende veranderingen op Nuke
Nice

• SublimnAll
  • Laatst online: 24-05-2023
TheAnthonyNL schreef op woensdag 01 april 2015 @ 15:28:
Als een droom die uitkomt :D. Zo geniaal idee... ik hoor het de mensen in teamspeak nog zeggen waarom geen toernooi met bots xD.
Omdat er op Reddit gewoon allemaal serieuze analyses stonden, heb ik er 10 minuten over gedaan om te realiseren dat het hier echt om een bot tournament gaat.

En ik vind het bril-jant _/-\o_
Pagina: 1 ... 89 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic