Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.820 views
iLikeNoobies schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:39:
[...]

Nein! [afbeelding]

Je moet er maar eentje unboxen, is een veel beter gevoel!
Maar dan help je me tenminste om niet terug te keren naar WoW, en kan je meteen BRF Mythic raiden! Dikke account mannow, RUIL DIE KNIFE NU!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
SouLLeSSportal schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:23:
[...]

ugh dat laatste vooral, veel spelers zijn gefocused op het krijgen van kills dan op winnen. Zo vaak dat je in de rug geschoten wordt als je een andere plek guard of enemy aanvalt en je verwacht dat de ander die deur of ingang achter je in de gaten houdt. :/

Of nog erger, je schiet op een enemy in jou gebied, de ander ook, killstealt die van jou, wordt vervolgens afgeschoten omdat hij niet op let, en jij daarna ook vaak doordat je die speler dus niet verwacht. |:(
Killstealen? Dat bestaat niet in CS. Tenzij je een quad kill hebt en voor een ace gaat. In games zoals Dota bestaat dat wel. Je bent ook erg negatief en hebt overal wat op te zeiken: servers, skins, teamplay etc.

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

dylanvana schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:24:
[...]

Killstealen? Dat bestaat niet in CS. Tenzij je een quad kill hebt en voor een ace gaat. In games zoals Dota bestaat dat wel. Je bent ook erg negatief en hebt overal wat op te zeiken: servers, skins, teamplay etc.
Dat komt dan zo op je over, ben zeker niet heel negatief, vooral niet over skins, dat verbaast me alleen. Servers was alleen een vraag, of men daar ook ervaring mee had. Teamplay ja, daar heb ik wel negatieve ervaring mee. Misschien niet gelijk zo overdreven reageren.
Daarbij een kill stealen kan prima, ook al is het einddoel de round te winnen.

[ Voor 6% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-03-2015 17:53 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-11 10:05
dylanvana schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:24:
[...]

Ik heb niet echt het idee dat hij negatief overkomt hoor. Zijn opmerking over dat sommige mensen soms puur voor de kills gaat heeft er meer mee te maken dat ze gaan hunten, bijv. zodra de bomb is geplant of als het 1v3 is, waardoor niemand iets covered en je zomaar kan verliezen.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Junia schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:54:
[...]

Ik heb niet echt het idee dat hij negatief overkomt hoor. Zijn opmerking over dat sommige mensen soms puur voor de kills gaat heeft er meer mee te maken dat ze gaan hunten, bijv. zodra de bomb is geplant of als het 1v3 is, waardoor niemand iets covered en je zomaar kan verliezen.
Dit inderdaad. Men wordt te gretig, wil kills maken maar zorgt door te agressief spelen dat ze zelf doodgaan en dat zorgt dat het andere team gelijk komt of in het voordeel qua spelers en hop weer een ronde verloren. Dat is gewoon zonde, al kan het soms wel goed uitpakken als je ze kan flanken.

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:11
SouLLeSSportal schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:29:
[...]

Dit inderdaad. Men wordt te gretig, wil kills maken maar zorgt door te agressief spelen dat ze zelf doodgaan en dat zorgt dat het andere team gelijk komt of in het voordeel qua spelers en hop weer een ronde verloren. Dat is gewoon zonde, al kan het soms wel goed uitpakken als je ze kan flanken.
Hier heb ik dus ook veel last van op competitief. Heb denk ik daardoor zeker 5 potjes verloren

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
SouLLeSSportal schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:29:
[...]

Is ook heel erg situationeel. Wanneer het een 3v1 is en die laatste speler heeft een AWP kun je de ronde erna nog wel eens spijt krijgen dat je hem niet hebt gehunt.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

xeroamd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:53:
[...]

Is ook heel erg situationeel. Wanneer het een 3v1 is en die laatste speler heeft een AWP kun je de ronde erna nog wel eens spijt krijgen dat je hem niet hebt gehunt.
Dat is waar, ik doe het soms ook als ik vermoed alleen een awper tegen ons te hebben die probeert teammembers te picken en te overleven. soms gaat het echter alsnog mis :X

• dylanvana
Ah ok :)

Heb vandaag een nieuwe muis gekocht. Speel nu met een Steelseries Rival 1600 dpi en 0.8 sens :P

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Gisteren bij een trade 3 sleutels gekregen. Ik denk ik probeer er 1. Bam! AK Redline FT. Van een €2,29 sleutel, naar een €8,- skin :D

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• dylanvana
iLikeNoobies schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 18:44:
Gisteren bij een trade 3 sleutels gekregen. Ik denk ik probeer er 1. Bam! AK Redline FT. Van een €2,29 sleutel, naar een €8,- skin :D
nice :) vanavond een potje spelen? kan ik je nieuwe m9 bewonderen :D

Verwijderd

iLikeNoobies schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 18:44:
Ik ken je niet en nooit eerder gezien op tweakers, maar wel eens in de game aan je avatar te zien. Hoi :w

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-11 11:03
@wambam , speciaal voor jou zal ik je rank updaten in dat topic

@all je moet momenteel nog in het got-csho group topic posten zodat ik je rank kan updaten. Valve is zo lui dat je via hun api geen csgo rank kan opvragen :(.

Wat ik wel kan doen is een minisite opzetten waar je inlogt met je steam en dan je huidige rank kiest en opslaat. /// laat maar weten.

Also ik wil uit silver .... ben nu silver elite master maar steeds lukt het niet.

[ Voor 18% gewijzigd door TheAnthonyNL op 26-03-2015 06:55 ]

Add me on Steam

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
het is jammer dat je bij steam je inlognaam niet kan veranderen. Elke keer als ik in wil loggen moet ik inloggen met mijn e-mail adres van 11 jaar geleden.

Yavu Steam Profile Lanithro

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Gisteren een beetje deathmatch gespeeld en 1 ranked game (win). Maar ik merk wel op dat ik veel meer aim-maps moet gaan spelen, met name voor de M4A4. Het eerste schot is niet altijd spot on, en dat zorgt vaak voor onnodig lange shoot-outs.

Maar goed weer wat geleerd ;). Opzich ging het potje wel redelijk, al was ik op mijzelf aan het mopperen tijdens 1 bomb-defend omdat ik de laatste CT niet kon killen. We wonnen de ronde omdat ik hem lang genoeg had opgehouden, maar het feit dat je weet dat je diegene had kunnen killen als je zelf niet zo scheef was geweest stoort soms enorm...

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

hmr schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:57:
[...]

Maar dan help je me tenminste om niet terug te keren naar WoW, en kan je meteen BRF Mythic raiden! Dikke account mannow, RUIL DIE KNIFE NU!
Jaja, ik krijg zo ondertussen nog 6 Asiimov's van je HMR. I'm still waiting :')

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Artopaper
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:21
Junia schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:56:
[...]

Ja :)

[...]

Met gemak, genoeg mensen die meer dan 300 euro neertellen voor bepaalde skins ;) Maar vaak is het een kwestie van geluk hebben met cases openen, gokken (csgolounge) en veel ruilen.
Welke rank heb jij dan bij MM?

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Gisteren na 4x verloren te hebben deze week, 1x gewonnen en gelijk weer Eagle. Snap dat CS:GO systeem af en toe echt niet..

Inventaris - Steam

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Mijn placements dus afgerond, Gold Nova 2 geplaatst. Moet nog mijn eerste competitive spelen in die league, dus weet nog niet of dat mijn niveau is.

Wel een grappig filmpje gemaakt van een te noobish 1vs4 clutch:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LQa_bC4O8Yg]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

StevenzeN schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:18:
Mijn placements dus afgerond, Gold Nova 2 geplaatst. Moet nog mijn eerste competitive spelen in die league, dus weet nog niet of dat mijn niveau is.

[video]
Hoe kom jij van die noobs tegen? Welke tijdstippen zijn dit? :p Ik krijg van silvers nog hardere HS'en, en hier had je hem ook al lang moeten krijgen.

Wel een leuke edit ;)

• Cliffy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-11 23:51
Wat gebruikt iedereen hier voor trades? Zit een beetje op CSGL rond te kijken maar het aantal scammers dat een FT skin als FN probeert te verkopen is echt om moe van te worden..

Verwijderd

StevenzeN schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:18:

[video]
Daar krijg ik het meeste zenuwen van als zo'n noobs in mijn team zit. Waarom knallen ze niet gewoon?!
Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:39:
[...]

Daar krijg ik het meeste zenuwen van als zo'n noobs in mijn team zit. Waarom knallen ze niet gewoon?!
Omdat iedereen ergens moet beginnen.
De 1 is beter dan de ander. En dat zal altijd zo blijven.

Steam: Ryada.

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
bbblije schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 17:05:
[...]

Hoe kom jij van die noobs tegen? Welke tijdstippen zijn dit? :p Ik krijg van silvers nog hardere HS'en, en hier had je hem ook al lang moeten krijgen.

Wel een leuke edit ;)
Haha erg he!

Was tijdens mijn placements, weet niet of je dan met/tegen gasten speeld die deze al hebben doorlopen.

Qua tijdstip geen idee, ergens tussen 21:00 en 00:00 denk ik.

• xeroamd
Volgens mij hebben een aantal providers hun hacks weer geupdate. Vanmiddag met wat tweakers en een Duitser zitten spelen en in twee van de vier potten was 't raak. In een van de potten leaved iemand om vervolgens enorm opvallend te gaan lopen hacken(triggerbotten als een malle en op belachelijke plaatsen met een AWP recht op 't koppie proberen te bangen. Zometeen nog maar eens proberen dan.

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-11 10:46
Coolblue lan was als eerst:

Het CS-toernooi zal gespeeld worden op gelijkwaardige high-end computers, die wij al voor je hebben klaar gezet.

Nu net een mailtje gehad 2 dagen van te voren.

PS: Let op dat het evenement BYOC is. Ook al doe je mee aan het CS:GO-toernooi, dan moet je nog steeds je eigen computer meenemen.

Heel jammer en slecht geregeld bij Coolblue had dit zeker niet van ze verwacht, nu kijken of ik iets kan regelen qua vervoer. Auto huren is meteen zaterdag tot maandag dus pakt best duur uit.
Spijt dat ik me BMW heb verkocht pfff..
xeoMe schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:15:

Het CS-toernooi zal gespeeld worden op gelijkwaardige high-end computers, die wij al voor je hebben klaar gezet.

PS: Let op dat het evenement BYOC is. Ook al doe je mee aan het CS:GO-toernooi, dan moet je nog steeds je eigen computer meenemen.

Heel jammer en slecht geregeld bij Coolblue had dit zeker niet van ze verwacht, nu kijken of ik iets kan regelen qua vervoer. Auto huren is meteen zaterdag tot maandag dus pakt best duur uit.
wat- ze zeggen eerst dat er daar al PC's voor je klaar staan en dan opeens moet je toch maar je eigen meenemen? :X

• TheAnthonyNL

Dan ga je uit protest toch gewoon niet ?
Maar inderdaad slecht geregeld, zou misschien je buurman/vrouw niet effe kunnen pendelen voor je ?

Add me on Steam

• xeoMe
Ja erg stom en slecht gecommuniceerd.
Ik kom zelf uit Delft maar moet iemand ophalen vanuit Breda als we de PC's moeten ophalen.
Anders kwamen we gewoon samen met de trein met een tas incl. keyboard etc maar met een PC is dit wat lastiger.

Morgen coolblue bellen kijken of ze 2 PC's en 2 monitoren kunnen regelen de rest nemen wij wel mee lukt dit niet dan heb ik nog een backup maat die wel een auto heeft.

• xeroamd

Das zonde inderdaad. Vooral nadat de csgo compo in eerste instantie bewust niet BYOC was.

Vandaag een stuk of 8/9 potten er doorheen weten de spelen met een 5 man premade en heb zodoende ook meteen twee ranks gegained welke ik bij soloque verloren was. Goede communicatie, elkaar een beetje aanvoelen, wat maakt dat toch veel uit..

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Paar mooie potjes gehad, waarbij laatste epic comeback was van 3-11 achterstand naar 15-15 :)

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 01:23:
Paar mooie potjes gehad, waarbij laatste epic comeback was van 3-11 achterstand naar 15-15 :)
Jep, was een mooie pot! :*)

• Artopaper

Ik heb ook een ticket voor deze LAN-party maar was vrij duidelijk aangegeven dat enkel voor het CS toernooi pc's waren geregeld en de rest was BYOC....

• dylanvana
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 01:23:
We hebben samengespeeld, ik was Olof Kajbjer :)

• Silence

Silence

Godlike

Vind dat de laatste tijd weer teveel hacks actief zijn, zie ook dat er weer aardig wat gratis versies beschikbaar zijn. Blijft jammer...

Inventaris - Steam

• dylanvana
Silence schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:55:
Vind dat de laatste tijd weer teveel hacks actief zijn, zie ook dat er weer aardig wat gratis versies beschikbaar zijn. Blijft jammer...
Jep. Zelfs in de lagere ranks zijn veel cheaters te vinden :( Altijd al geweest... Hopelijk snel weer een banwave dan kunnen we weer een halve week normaal spelen.

• Silence

Silence

Godlike

Ja we stonden 5-0 voor en 1 van ons hitte wel lekker had al 10+ kills, en toen zei 1 van die enemy's nou kom maar op dan daarna 5-16 verloren. En die andere 4 waren een partij SLECHT en wel LEM(geboost). Ik snap ook niet wat ze er mee willen bereiken want als ze zonder hacker gaan spelen zijn ze in 3 dagen weer silver.

Inventaris - Steam

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

dylanvana schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:51:
[...]

We hebben samengespeeld, ik was Olof Kajbjer :)
Ah ja waren paar mooie potjes waarbij ik met silver 4 wel nogal outclassed was :+

• Silence

Silence

Godlike

Ik had een tijdje geleden ook nog een leuke Ace / 1vs4 clutch
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c7vOD2i8nbs]

Inventaris - Steam

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Gisteren via 1 van mijn favoriete LoL streamers weer in aanraking gekomen met CS en het kriebelt toch weer (damn you Nightblue3!).

Ik zag dat er in CS:GO ook een ranked systeem zit, nu lijkt het mij niet zo verstandig om als nieuwkomer direct mee te starten (vroeger wel css gespeeld maar voel me nu eerder een bejaarde als ik potjes deathmatch speel ;) ).

Nu vraag ik mij dus af of je zonder ranked te spelen toch met spelers van je eigen niveau gematcht kunt worden? Of kan ik beter deathmatch blijven spelen of wat aim maps? Zou in principe liever wat dust2 spelen met objectives dan puur deathmatch.

Misschien nog andere tips van meer ervaren spelers hier? Heb de vorige pagina's ook al wat gelezen over de schermresolutie, custom crosshairs, ...

LoL: Greenpearlz

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 08:18
Greenpearl schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:55:
Gisteren via 1 van mijn favoriete LoL streamers weer in aanraking gekomen met CS en het kriebelt toch weer (damn you Nightblue3!).

Ik zag dat er in CS:GO ook een ranked systeem zit, nu lijkt het mij niet zo verstandig om als nieuwkomer direct mee te starten (vroeger wel css gespeeld maar voel me nu eerder een bejaarde als ik potjes deathmatch speel ;) ).

Nu vraag ik mij dus af of je zonder ranked te spelen toch met spelers van je eigen niveau gematcht kunt worden? Of kan ik beter deathmatch blijven spelen of wat aim maps? Zou in principe liever wat dust2 spelen met objectives dan puur deathmatch.

Misschien nog andere tips van meer ervaren spelers hier? Heb de vorige pagina's ook al wat gelezen over de schermresolutie, custom crosshairs, ...
Is er niet, het is wat jij het fijnst vind. In 1.6 was het zo dat cs 1.6 op 640x480 en 800x600 het optimaalste speelde omdat die engine zo oud was dat die voor die resoluties ( dacht zelfs alleen 640x480 ) gemaakt was en daar dus het makkelijkste sprayde en models het grootst waren.

In csgo is er niet echt een optimaalste resolutie, en crosshair bied zoveel mogelijkheden dat er voor ieder wat wils is.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Greenpearl schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:55:

Deathmatch en aim maps zijn inderdaad goed om een beetje feel te krijgen voor de wapens. Voornamelijk M4 (CT) en AK (T). Je kan dan ook een eigen game opstarten (offline with bots en dan no bots selecteren) en de spray patterns van deze wapens leren.

Competitive kan je altijd beginnen. Je moet eerst 10 matches winnen om een rank te krijgen. Hierbij is er een limiet van 2 matches WINNEN per dag (daarna krijg je 21 uur cooldown). Dus hou hier een beetje rekening mee. :) Een competitive game duurt meestal rond de 45 minuten, dus zorg dat je genoeg tijd hebt voor je begint anders krijg je ook een cooldown omdat je de game verlaat.
Je begint bij competitive onderaan dus je zal kwa niveau wel meekunnen. :P

Reddit topic met handige tips.

custom crosshair generator - er is ook een map in de workshop waar je dit ingame zelf kan instellen, moet je maar even zelf zoeken.

[ Voor 0% gewijzigd door Grim op 27-03-2015 13:43 . Reden: spelling ]

Steam: Grim

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Nice, vanavond na het werk eens doorlezen na het werk en dan aan de slag ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Greenpearl op 27-03-2015 13:56 ]

LoL: Greenpearlz

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

NuCl3aR schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:34:
[...]

Deathmatch en aim maps zijn inderdaad goed om een beetje feel te krijgen voor de wapens. Voornamelijk M4 (CT) en AK (T). Je kan dan ook een eigen game opstarten (offline with bots en dan no bots selecteren) en de spray patterns van deze wapens leren.

Competitive kan je altijd beginnen. Je moet eerst 10 matches winnen om een rank te krijgen. Hierbij is er een limiet van 2 matches WINNEN per dag (daarna krijg je 21 uur cooldown). Dus hou hier een beetje rekening mee. :) Een competitive game duurt meestal rond de 45 minuten, dus zorg dat je genoeg tijd hebt voor je begint anders krijg je ook een cooldown omdat je de game verlaat.
Je begint bij competitive onderaan dus je zal kwa niveau wel meekunnen. :P

Reddit topic met handige tips.

custom crosshair generator - er is ook een map in de workshop waar je dit ingame zelf kan instellen, moet je maar even zelf zoeken.
Klopt die tip van de armor max van 55 damage per round, dus dat je als je meer dan 55AP hebt bij begin van de match dat het dan geen nut heeft nieuwe armor te kopen? :o

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:04:
[...]

Klopt die tip van de armor max van 55 damage per round, dus dat je als je meer dan 55AP hebt bij begin van de match dat het dan geen nut heeft nieuwe armor te kopen? :o
Vraag ik me ook af ja..als ik 75 armor over heb dan koop ik alweer een vest a 650 :'(

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Grim
teupje schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 17:59:
[...]

Vraag ik me ook af ja..als ik 75 armor over heb dan koop ik alweer een vest a 650 :'(
Dat is wel heel snel want die damage zul je waarschijnlijk in 1 ronde gekregen hebben. Zodra je onder de 40-45 gaat zitten kun je best opnieuw kopen. Aangezien dat wel vaak het maximum is aan armor damage dat je krijgt en niet dood gaat.

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Goed om te weten dan, weer wat geleerd :)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Voor het eerste een potje 16-0 verloren.
Godverdomme wat is het dan een kutspel.
2 spelers die vanaf het begin AFK zijn. Waarom de fuck start je dan een comp game?
en nouja, de andere 2 zagen het vanaf het begin ook al aankomen. Dan maar een beetje kloten met pistols only de hele wedstrijd. :')
16-0 verloren. en godverdomme wat is dat slecht voor mijn humeur :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• TheAnthonyNL
TheAnthonyNL schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 06:45:
Wat ik wel kan doen is een minisite opzetten waar je inlogt met je steam en dan je huidige rank kiest en opslaat. /// laat maar weten.
Iemand interesse of zeggen jullie nee en alles handmatig?

Add me on Steam

• Junia
NuCl3aR schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 18:11:
[...]

Dat is wel heel snel want die damage zul je waarschijnlijk in 1 ronde gekregen hebben. Zodra je onder de 40-45 gaat zitten kun je best opnieuw kopen. Aangezien dat wel vaak het maximum is aan armor damage dat je krijgt en niet dood gaat.
Jep.

Een ander iets waar je over kan nadenken is of je überhaupt een helm nodig hebt als je CT speelt en je weet dat het enemy team een full buy heeft (AK's/AWP's) ;)

• xeroamd
Junia schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 19:29:
[...]

Jep.

Een ander iets waar je over kan nadenken is of je überhaupt een helm nodig hebt als je CT speelt en je weet dat het enemy team een full buy heeft (AK's/AWP's) ;)
Dit dus ook. Helmet of niet, AK is 1 hit kill in 't hoofd. Wanneer ik low on cash ben kies ik in zo'n geval als CT zijnde liever voor een smoke + kevlar dan kevlar + helmet.

Dat gebeuren van <55 AP pas armour kopen klopt inderdaad ook.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Heb ik op reddit gezien, echt prachtig zo'n VAC-ban trade-ban als dit _/-\o_
http://imgur.com/gallery/ZbGCH/new?forcedesktop=1

En daar gaat duizenden euro's aan skins! :w :w

[ Voor 10% gewijzigd door markdm op 28-03-2015 11:49 ]

steam: failsnail, Letterbox

• Cliffy
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-11 23:51
markdm schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:56:
Heb ik op reddit gezien, echt prachtig zo'n VAC-ban als dit _/-\o_

Ouch.

• xeroamd

Tradeban =/= vacban.

Worden de laatste maanden meerdere grote traders die 100% betrouwbaar zijn voor no reason whatsoever gebanned. Staan een aantal topics op Reddit ook over. O.a. Berthie is getradebanned waar ik zelf meerdere trades mee gedaan heb. Lijkt erop dat valve heel sterk let op onesided trades zoals bijvoorbeeld mensen die via paypal keys verkopen etc. Het tegengaan van deze business buiten valve om is ook hoogstwaarschijnlijk een van de redenen dat de 7 day trade delay op gekochte items en keys zit. Kortom dit is alles behalve :w eerder ;w

• TheAnthonyNL
NuCl3aR schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:34:
[...]
Een competitive game duurt meestal rond de 45 minuten.
Maxinaal 90 minuten. Nooit uitgaan van 45 minuten want comebacks zijn er altijd wel aanwezig.

Add me on Steam

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-11 14:45
Even over dat Coolblue LAN. Jammer dat jullie er niet bij zijn ;)

• Junia
@Coolblue lan tafel 27 :D

Voor als er tweakers zijn die even een babbeltje willen maken ;) Ik ben degene met het asociale beeldscherm

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:35

Waar is de VAC ban? Ik zie alleen een tradeban 8)7

• tdm850ed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-11 14:16
Ben al een tijdje CS:GO aan het spelen maar heb geen vast clubje mensen om competetive mee te doen dus speel altijd randoms maar blijf maar steken op silver elite master, is er hier n groepje mensen dat misschien wat potjes competetive zou willen spelen?

M'n steam Cuppy1

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-11 14:45
Junia schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:57:
@Coolblue lan tafel 27 :D

Voor als er tweakers zijn die even een babbeltje willen maken ;) Ik ben degene met het asociale beeldscherm
Hoi, tafel 66 hier :D
tdm850ed schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:13:
Ben al een tijdje CS:GO aan het spelen maar heb geen vast clubje mensen om competetive mee te doen dus speel altijd randoms maar blijf maar steken op silver elite master, is er hier n groepje mensen dat misschien wat potjes competetive zou willen spelen?

M'n steam Cuppy1
Voeg mij maar toe.
Steam profile staat in mijn signature.

• markdm
xeroamd schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 00:20:
[...]

Tradeban =/= vacban.

Worden de laatste maanden meerdere grote traders die 100% betrouwbaar zijn voor no reason whatsoever gebanned. Staan een aantal topics op Reddit ook over. O.a. Berthie is getradebanned waar ik zelf meerdere trades mee gedaan heb. Lijkt erop dat valve heel sterk let op onesided trades zoals bijvoorbeeld mensen die via paypal keys verkopen etc. Het tegengaan van deze business buiten valve om is ook hoogstwaarschijnlijk een van de redenen dat de 7 day trade delay op gekochte items en keys zit. Kortom dit is alles behalve :w eerder ;w
Sorry, maar een ban is een ban ;)
Maar wat is dan de reden voor zo'n ban? Ik verwacht niet dat hij zomaar zonder reden dit krijgt, misschien is hij een scammer? Anders zou het inderdaad wel erg klote voor hem zijn.

• Stoffa
markdm schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:51:
[...]

Sorry, maar een ban is een ban ;)
Maar wat is dan de reden voor zo'n ban? Ik verwacht niet dat hij zomaar zonder reden dit krijgt, misschien is hij een scammer? Anders zou het inderdaad wel erg klote voor hem zijn.
Een ban is een ban? Das lekker kort door de bocht zeg.

Een tradeban krijg je door bv mensen te op te lichten (zogenaamde scams). Het houdt in dat je je items ingame gewoon kunt gebruiken (ook op VAC secured servers), maar dat je niet meer kunt ruilen met anderen. Tegenwoordig krijgen mensen ook vaak onterechte tradebans: keytraders worden gemassreport door botnetwerken waardoor ze boven de Valve threshold komen en een autoban krijgen. Gezien dit duidelijk een account is van iemand die veel aan trading doet denk ik dat t vrij waarschijnlijk is dat zijn tradeban onterecht is. Mensen als Etherfast zijn bv ook tradebanned geweest.

• Grim
TheAnthonyNL schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 07:48:
[...]

Maxinaal 90 minuten. Nooit uitgaan van 45 minuten want comebacks zijn er altijd wel aanwezig.
Als het een lang potje is dan zal het eerder rond de 60 minuten zitten. De 90 minuten die op csgo staan zijn overdreven en om ervoor te zorgen dat je zeker het potje kunt uitspelen als je je aan die 90 minuten houdt.

• markdm
Stoffa schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 11:54:
[...]

Een ban is een ban? Das lekker kort door de bocht zeg.

Een tradeban krijg je door bv mensen te op te lichten (zogenaamde scams). Het houdt in dat je je items ingame gewoon kunt gebruiken (ook op VAC secured servers), maar dat je niet meer kunt ruilen met anderen. Tegenwoordig krijgen mensen ook vaak onterechte tradebans: keytraders worden gemassreport door botnetwerken waardoor ze boven de Valve threshold komen en een autoban krijgen. Gezien dit duidelijk een account is van iemand die veel aan trading doet denk ik dat t vrij waarschijnlijk is dat zijn tradeban onterecht is. Mensen als Etherfast zijn bv ook tradebanned geweest.
Ik had verwacht dat zo'n ban wel om een hele duidelijke en goede reden zou zijn, waardoor ik er vanuit ging dat dit wel een scammer zal zijn. Met een ban is een ban bedoelde ik dus ook dat ik dacht het wel terecht zal zijn. Maar als het echt zo zal zijn dat hij gewoon veel ruilt is het wel erg zuur voor hem, wist niet dat veel onschuldige mensen ook getradebanned worden. :(

[ Voor 3% gewijzigd door markdm op 28-03-2015 12:27 ]

• xeoMe
Prijs is binnen boys!

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/17209_968692103151820_2116244183754495909_n.jpg?oh=4a134860f152c54a3d2710aeae9dd760&oe=55BB8D3A&__gda__=1433569593_cda060fa828567880b2721b3bcef2403

Junia thnx for the support!!
xeoMe schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:28:
Prijs is binnen boys!

[afbeelding]

Gratz!

• Grim
Haha, lekker jongens. :-D

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-11 02:07

two

Prijs is binnen boys!

[afbeelding]

Van harte gefeliciteerd:)

Signature

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Prijs is binnen boys!

[afbeelding]

Ook daadwerkelijk ff winnen! Tof!

• Junia
Prijs is binnen boys!

[afbeelding]

Van harte gefeliciteerd jongens! Ik had jullie graag wat later in het toernooi willen tegenkomen, maar jullie gingen echt lekker!

Super cool om zo'n prijs binnen te slepen. Nogmaals proficiat, het niveau was (imo) bijzonder hoog van de competitie!
Prijs is binnen boys!

[afbeelding]

Yay!

Welke rang zijn julle in CS:GO? Ik kan me herinneren dat ik ooit een match met xeoMe heb gespeeld en dat hij heel goed was, maar welke rang... :+

Heb nou trouwens een 144 hertz monitor, eerste competitive match ging echt heel lekker. Halverwege de eerste ronde leavde één of andere retard die vervolgens gelukkig wel een 7 day cooldown kreeg. Toen heb ik voor het eerst een heel team gecarried, ik had op het einde 100 punten oid en degene daarna 40 :> 16-14 winst uiteindelijk.

Aimen gaat echt heel erg soepel met 144 hertz :)

• markdm
Prijs is binnen boys!

[afbeelding]

Nice, goed gedaan!
Maar alsof ik iets anders van je had verwacht xeome ;)

• Stoffa
Grats XeoMe! Ben nu wel benieuwd of je de linker of de rechter bent!
Stoffa schreef op zondag 29 maart 2015 @ 12:21:
Grats XeoMe! Ben nu wel benieuwd of je de linker of de rechter bent!
Als ik zo naar z'n profiel kijk is hij de linker.

• 4b!er
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:53
Gefelicteerd!

Lekkere prijs hoor :)

• TheAnthonyNL
Prijs is binnen boys!

[afbeelding]

Nou waar is mijn asiimov <3, gefeliciteerd :). Zeker alleen maar low ranks daaro zeker?

Daarnaast: http://timekillerz.eu/ranks/ (inloggen met steam en je kan rank selecteren en dat word dan opgeslagen...) Laat even weten als er iets niet klopt.

[ Voor 14% gewijzigd door TheAnthonyNL op 29-03-2015 13:23 ]

Add me on Steam

TheAnthonyNL schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:22:
[...]

Nou waar is mijn asiimov <3, gefeliciteerd :). Zeker alleen maar low ranks daaro zeker?

Daarnaast: http://timekillerz.eu/ranks/ (inloggen met steam en je kan rank selecteren en dat word dan opgeslagen...) Laat even weten als er iets niet klopt.
Op wat voor code maak je dit? in php of in iets anders als ik vragen mag. (Ja dit is offtopic maar wou het even weten)

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:28:
[...]

Op wat voor code maak je dit? in php of in iets anders als ik vragen mag. (Ja dit is offtopic maar wou het even weten)
php / mysql ja :D icm jquery.

Add me on Steam

Best nice, zal zodra ik thuis ben voor de lol ff mn rank doorgeven :)

zijn er aim maps die jullie specifiek mij zouden aanraden trouwens?

• xeoMe
Thnx boys! Ging niet geheel steady sommige momenten echt bad maarja vrijwel 0% pracc van te voren gehad.

Iemand op gamelux had de top in kaart gebracht.

1. Xeome en kobus
2. Luosrevo en adr
3. Ufear en pavalol
4. Tazzie en belg
5-8. Mouspro en someone / eddy en imprez / weet ik niet meer
9-16. Axeon en slisk / dDd en chester / boefje en partners / heel veel unknoes

ps: ik ben de linker ja op de foto haha

• Artopaper
Goed georganiseerde LAN, vet chill! Wel minder dat ik als single aanmelding bij het CS-toernooi werd ingedeeld die nog geeneens ooit CS:GO had gekocht/geinstalleerd. Was eigenlijk dus een 2v1 toernooi:-(

Ik had ook liever een 5vs5 random ingedeelde teams gezien of 1v1 toernooi.

[ Voor 16% gewijzigd door Artopaper op 29-03-2015 13:59 ]

• Junia
xeoMe schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:45:
Thnx boys! Ging niet geheel steady sommige momenten echt bad maarja vrijwel 0% pracc van te voren gehad.

Iemand op gamelux had de top in kaart gebracht.

1. Xeome en kobus
2. Luosrevo en adr
3. Ufear en pavalol
4. Tazzie en belg
5-8. Mouspro en someone / eddy en imprez / weet ik niet meer
9-16. Axeon en slisk / dDd en chester / boefje en partners / heel veel unknoes

ps: ik ben de linker ja op de foto haha
BigCheese en Headshot magnet niet te vergeten ;)

edit: het was ook erg grappig om veel van deze lui te zien. Jaren geleden toen ik nog erg actief was heb ik o.a. redelijk wat samengespeeld met luosrevo op latenightcup, ook ooit wel eens in teamverband met tazzie en mousepro meen ik me te herinneren. Cool om te zien dat veel hiervan nog steeds actief zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Junia op 29-03-2015 15:06 ]

Werkt heel soepel man. echt waar props naar jou toe.

• xeoMe
Junia schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:13:
[...]

BigCheese en Headshot magnet niet te vergeten ;)
Die sowieso, weet alleen niet welke plek en dit lijstje was maar een copy paste :>

• Junia
#9 :+

Hoe ging de finale? Ik heb slechts een deel gezien. 2-0 of 2-1?

[ Voor 84% gewijzigd door Junia op 29-03-2015 14:58 ]

Verwijderd

Wie raad me aan hoe ik g502 instel, ik heb het nu zo:
- windows: 6/11
- ingame 2.9
- software logitech: 450dpi
- 1 gewichtje die achteraan zit

Ik twijfel vooral over dat gewichtje.

• Scrtz
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:21:
Wie raad me aan hoe ik g502 instel, ik heb het nu zo:
- windows: 6/11
- ingame 2.9
- software logitech: 450dpi
- 1 gewichtje die achteraan zit

Ik twijfel vooral over dat gewichtje.
hoe lichter de muis des te beter.

450 dpi en sens 2.9 is nog vrij hoog, zou lager gaan proberen.

• TheAnthonyNL
wambamNL schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:31:
[...]

Werkt heel soepel man. echt waar props naar jou toe.
:D

Add me on Steam

Verwijderd

Scrtz schreef op zondag 29 maart 2015 @ 17:28:
[...]

hoe lichter de muis des te beter.

450 dpi en sens 2.9 is nog vrij hoog, zou lager gaan proberen.
Mja, ik moet ook rekening houden met de grote van mijn muismat, hij is 32 cm breed. Zonder muismat gaat het niet goed.

• Scrtz
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 17:49:
[...]

Mja, ik moet ook rekening houden met de grote van mijn muismat, hij is 32 cm breed. Zonder muismat gaat het niet goed.
Ooit gehoord van je muis oppakken?

• Grim
Scrtz schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:18:
[...]

inb4 flusha mouse lifting :+

Verwijderd

Scrtz schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:18:
[...]

Ja? Maar dat hoort niet lijkt mij. O-)

Mja, heb hem nu op 300dpi gezet en ingame 1.9. Lager kan echt niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 18:46 ]

• Scrtz
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:43:
[...]

Ja? Maar dat hoort niet lijkt mij. O-)

Mja, heb hem nu op 300dpi gezet en ingame 1.9. Lager kan echt niet.
Waarom hoort dat niet? met de muis vlak voor je op de 'standaard' plek is het makkelijkste precies aimen.

Zou gewoon 400dpi aanhouden, standaard dpi en makkelijkste mocht je ooit switchen naar een andere muis.

Verwijderd

Scrtz schreef op zondag 29 maart 2015 @ 18:49:
[...]

Waarom hoort dat niet? met de muis vlak voor je op de 'standaard' plek is het makkelijkste precies aimen.

Zou gewoon 400dpi aanhouden, standaard dpi en makkelijkste mocht je ooit switchen naar een andere muis.
Gewoon muis gaat sneller stuk, ik heb de neiging om dan m'n muis heen snel op de muismat te gooien en dat komt af en toe niet zacht aan. Net een vliegtuig die crasht. Maar goed, ik zal doen wat je zegt.

Trouwens, default sense is 6.0 en 2.9 dat is te hoog zei je?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2015 19:33 ]

Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:32:
[...]

Gewoon muis gaat sneller stuk, ik heb de neiging om dan m'n muis heen snel op de muismat te gooien en dat komt af en toe niet zacht aan. Net een vliegtuig die crasht. Maar goed, ik zal doen wat je zegt.

Een muis moet wat kunnen hebben hoor, die zijn niet zo fragiel.

• Scrtz
Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2015 @ 19:32:
[...]

Tja het ligt er beetje aan wat je gewend bent en hoe hoog/laag je sens is en ook de situatie waar je in verkeerd in wat het beste is om met je muis te doen :P

Voor CS moet je precies, stabiel en rustig kunnen aimen daarom wordt in het algemeen 400dpi icm sens 1.0-3.0 max aan te houden.

Tuurlijk zijn het maar richtlijnen, zijn er een paar professionele uitzonderingen maar de meerderheid speelt toch wel in die range.

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
He gadver, vandaag van LE naar DMG gederanked maar toch weer 4 games gewonnen.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
TheAnthonyNL schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:22:

Bij mij doet hij de pagina niet updaten.

Heb trouwens the Gerben en Naif-Off toegevoegd.

[ Voor 9% gewijzigd door Lanithro op 30-03-2015 09:41 ]

Yavu Steam Profile Lanithro

Lanithro schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:36:
[...]

Bij mij doet hij de pagina niet updaten.

Heb trouwens the Gerben en Naif-Off toegevoegd.
Hoe bedoel je?
Bij mij update hij prima.

Gister weer een paar rampzalige potjes achter de rug (demote naar GN2), en ongeveer 2 uur op AIM_Redline gespeeld. Je merkt wel wanneer er een paar hoge ranks in het enemy team zitten XD, Dan krijg ik de kans niet eens meer.
Naja heb wel weer getraind op aim maps en op DM servers.

Wat ik wel raar vind is dat ik op DM maps veel meer headshots raak dan in een comp en aim map.
Maar misschien ligt dat aan mij.

Vanavond maar weer even een uur op een aim map spelen ^^, mezelf helemaal kapot trainen voor the party dit weekend.
Misschien kunnen we nog wel een ronde winnen ^.^

Pagina: 1 ... 88 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic