Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.820 views

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-11 10:46
Pain in the ass waren die klote sprays alles met speciale tools editen.
tempdecal.wad al die klote converters etc. en niet te vergeten die klote backgrounds transparant maken zodat je geen lelijke witte of zwarte background had.
bbblije schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:51:
[...]
Vervelende was nog meer dat je toen nog een tiener was die bij z'n ouders woonde. Hoe vaak ik wel niet wat miste omdat we gingen eten of ik naar bed MOEST!
Welkom in mijn leven :'(

Steam: Ryada.

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 08:18
hahaha, ook zo lang gehad he. ben je nog aan het praccen met teampje moet je naar bed toe, zware ruzies altijd, gelukkig laten ze me tegenwoordig lekker mijn gangetje gaan.
Scrtz schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:14:
[...]

hahaha, ook zo lang gehad he. ben je nog aan het praccen met teampje moet je naar bed toe, zware ruzies altijd, gelukkig laten ze me tegenwoordig lekker mijn gangetje gaan.
Ja dat probleem, bij mij valt het sinds kort mee. Pc sinds vorig jaar dat ik 18 werd EINDELIJK op mn kamer mogen zetten.
En sinds ik full time stage loop en in het weekend werk, valt het ook nog wel mee half 11 a 11 uur meestal.
Dus ik vind het in principe prima. Daar tegenover hoef ik een hoop rekeningen niet te betalen hoef ik niet te koken en andere ongemakken hoef ik niet te betalen. (ok mn mobiele abbo, en alles voor mn pc moet ik wel zelf betalen) maar alles wat noodzakelijk is hoef ik voorlopig niet te betalen. geweldig leven zo als 18 jarige.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
hmr schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:33:
[...]

Grapje man! Jullie maken echt goede verbeteringen door! Alleen nu werken aan de gamesense en aan het zelf uitvogelen wat je moet doen tijdens een game, de aim gaat echt heel erg vooruit.

Vragen als "zal ik naar b gaan" of "waar moet ik naar toe" moet je echt kunnen vermijden en je eigen plan trekken of beter communiceren ;)
Ik wist ook wel dat het een grapje was hoor ;), maar die vragen zoals waar je naar toe gaat stel ik ook niet zo vaak meer. Het is gewoon dat we moeten beslissen (als T) naar A of B te gaan (of langzaam spelen) en dat wil ik liever met het team bepalen in plaats van alleen. Ik merk ook wel dat ik inderdaad snel verbeter, ik hoop ook binnen 2 weken mg1 te zijn.
Herkenbaar :(

[ Voor 9% gewijzigd door markdm op 24-03-2015 16:23 ]

steam: failsnail, Letterbox

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-11 10:46
wambamNL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:17:
[...]

Ja dat probleem, bij mij valt het sinds kort mee. Pc sinds vorig jaar dat ik 18 werd EINDELIJK op mn kamer mogen zetten.
En sinds ik full time stage loop en in het weekend werk, valt het ook nog wel mee half 11 a 11 uur meestal.
Dus ik vind het in principe prima. Daar tegenover hoef ik een hoop rekeningen niet te betalen hoef ik niet te koken en andere ongemakken hoef ik niet te betalen. (ok mn mobiele abbo, en alles voor mn pc moet ik wel zelf betalen) maar alles wat noodzakelijk is hoef ik voorlopig niet te betalen. geweldig leven zo als 18 jarige.
Haha jezus dat gaat wel erg ver, toen ik 13 was ongeveer had ik al een eigen pc op m'n kamer en mijn ouders waren ook niet altijd even soepel in de gang van zaken.
Ach wambam ooit komt het goed met je alleen nu nog even niet.

Ik heb medelijden met je.
xeoMe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:40:
[...]

Haha jezus dat gaat wel erg ver, toen ik 13 was ongeveer had ik al een eigen pc op m'n kamer en mijn ouders waren ook niet altijd even soepel in de gang van zaken.

Altijd mijn eigen pc's gehad op mijn kamer. Daarna zsm op kamers gegaan omdat ik geen zin meer had om thuis te wonen, ouders betaalde huur toch wel :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Ik heb eigenlijk pas een eigen PC sinds dat ik mijn 2e jaar van MBO multimedia volg, das nu 2 jaar...

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Alles wat ik zelf kocht stond op mijn kamer, al is dat voor mij 15 jaar geleden :P

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Scrtz
Heb tegenwoordig de zolder met 2 identieke bureau's tegen elkaar, de een voor mijn pc, de ander voor mijn macbook/schoolactiviteiten, mag niet klagen dus :P.

Zelf sinds 2006 eigen pc en begonnen met cs, daarvoor altijd consolegamer geweest.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Scrtz schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:49:
Heb tegenwoordig de zolder met 2 identieke bureau's tegen elkaar, de een voor mijn pc, de ander voor mijn macbook/schoolactiviteiten, mag niet klagen dus :P.

Zelf sinds 2006 eigen pc en begonnen met cs, daarvoor altijd consolegamer geweest.
Eindelijk verstandig geworden dus ;) :P

pc masterrace!!!!1

xeoMe schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:40:
[...]

naja ze hadden er een goede reden voor. Dus ik heb er vrede mee. Prive reden dus die ga ik niet op een forum plaatsen.
maar medelijden hoeft niet perse, heb daardoor wel een aantal duizenden boeken gelezen, ja ok tis maar net wat je als voordeel ziet.
Het gras is altijd groener aan de overkant zeggen ze. Maar echt ik klaag in principe niet. Ik krijg mijn rijbewijs betaald en alle andere onkosten betalen hun ook voor mij dus ik heb best een luizen leventje. Op het moment is dat tijdslimiet in overleg met elkaar. Dus als ik tegen mn ouders zeg dat ik die avond tot middernacht op de pc zit is dat ook prima :p
elk huis werkt anders ;)

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:17:
[...]

Als je niets nuttigs kan plaatsen zeg dan niks? ;w
Ik ben perfect op de hoogte wat tickrate doet en lag is. Soms zie je ook gewoon dikke lagspikes waarbij de game letterlijk paar sec vaststaat. dat bedoel ik niet.

Ik zit bv te wachten bij bomsite, een terro komt hoekje om met awp staat stil om te richten en ik richt centermass, niet eens voor hs, vuur twee keer 100% zonder beweging van muis of move keys, maar mis alsnog met ak of m4 op nog geen 20meter afstand. Dit terwijl ik 100% on target ben.
Haha zulke lagspikes heb ik nog niet meegemaakt na ~800 uur CSGO. Dat hele 64 tick verhaal en 2 kogels missen terwijl je 100% op target bent zonder bewegen lijkt mij erg sterk. Ik denk dat het gewoon je aim is en je dit niet wilt inzien (hebben meer mensen last van). :+

Soms heb ik ook wel eens games waar ik weinig raak :O

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Flipside vs Natus Vincere op Inferno, wat een slachting! 3-16 :o Over een uurtje Fnatic tegen TSM!

[ Voor 20% gewijzigd door bbblije op 24-03-2015 19:50 ]

• Scrtz
de_tuscan is ook eindelijk af, hopelijk komt die zsm in de mappool terecht, heerlijke map!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-11 10:05
Nog iets!
Nightvision :D

• UNB1337
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 23:28
flashlight toch ?

stuck in Silver Hell

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Nu moet TSM doorpakken. Maar Fnatic is zo sterk op Cache :/. Hopen dat TSM verrast! Ik gun het ze meer dan Fnatic.

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Eindelijk mijn placement matches er op zitten!

Shooters pak ik altijd wel vrij snel op, ik was een redelijk MW3 spelers, en dat is dan ook de laatste shooter die ik gespeeld heb. In het begin wou ik alleen maar ADS'en.

Heb vroeger op vrij hoog niveau 1.3 t/m 1.6 gespeeld , tijdje meegedaan bij een redelijk bekende clan. Kende echter alleen D2, Nuke en Inferno nog redelijk. Uiteindelijk Gold Nova 2 geranked. Weet niet of dit hoog/laag is, morgen maar kijken of ik beneden of boven mijn niveau zit.

Heb het nu 40 uur gespeeld, en het blijft toch nog een heerlijk spel.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

StevenzeN schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 21:55:
Eindelijk mijn placement matches er op zitten!

Shooters pak ik altijd wel vrij snel op, ik was een redelijk MW3 spelers, en dat is dan ook de laatste shooter die ik gespeeld heb. In het begin wou ik alleen maar ADS'en.

Heb vroeger op vrij hoog niveau 1.3 t/m 1.6 gespeeld , tijdje meegedaan bij een redelijk bekende clan. Kende echter alleen D2, Nuke en Inferno nog redelijk. Uiteindelijk Gold Nova 2 geranked. Weet niet of dit hoog/laag is, morgen maar kijken of ik beneden of boven mijn niveau zit.

Heb het nu 40 uur gespeeld, en het blijft toch nog een heerlijk spel.
Gold nova 2 geranked? Na je 10 matches? Dat is fucking hoog gek!

• Junia
bbblije schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 21:59:
[...]

Gold nova 2 geranked? Na je 10 matches? Dat is fucking hoog gek!
Niet om hem af te vallen, maar dat valt toch wel mee voor iemand die vroeger op niveau heeft gespeeld?

• StevenzeN
Junia schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:01:
[...]

Niet om hem af te vallen, maar dat valt toch wel mee voor iemand die vroeger op niveau heeft gespeeld?
Echt lang geleden hoor, de game is niet meer zoals het was. Ken de standaard nade spots nog wel, echter is er zoveel veranderd in al die jaren. Source ook bewust overgeslagen.

Aan de ene kant prima dat Valve boosters tegen wil gaan, maar maximaal 2 placement matches per dag winnen is wel frustrerend. Heb een aantal games vrij slecht gespeeld, kon denk ik wel hoger uitvallen.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Junia schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:01:
[...]

Dan leer je wel snel hoor! MW3 is heel anders dan CS.

Ik heb ook leuk BF4 gespeeld en CS:Source. Maar ik denk niet dat ik ingeschaald wordt op gold... Heb nu 6 matches gewonnen met 28x mvp. 365 rounds met 180 wins. K/d van 2.9. Als je met downies in een team zit dan ga je al nat!

[ Voor 5% gewijzigd door bbblije op 24-03-2015 22:05 ]

• Junia
bbblije schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:04:
[...]

Ik heb ook leuk BF4 gespeeld en CS:Source. Maar ik denk niet dat ik ingeschaald wordt op gold... Heb nu 6 matches gewonnen met 28x mvp. 365 rounds met 180 wins. K/d van 2.9. Als je met downies in een team zit dan ga je al nat!
Volgens mij wordt er voornamelijk gekeken naar het aantal placements dat je wint en de streak die je behaald vanaf de eerste match. Als je bijvoorbeeld je eerste 5 matches hebt gewonnen, dan zit je volgens mij al rond GN2~4, win je de eerste 5~7 dan kom je al bij MGE. De KDA/MVP stats hebben volgens mij weinig tot geen invloed.

[ Voor 4% gewijzigd door Junia op 24-03-2015 22:13 ]

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Junia schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:11:
[...]

Volgens mij wordt er voornamelijk gekeken naar het aantal placements dat je wint en de streak die je behaald vanaf de eerste match. Als je bijvoorbeeld je eerste 5 matches hebt gewonnen, dan zit je volgens mij al rond GN2~4, win je de eerste 5~7 dan kom je al bij MGE. De KDA/MVP stats spelen volgens mij bijna (geen) rol.
Wie wil me carrieen? ;) vanuit silver jezelf opwerken gaat langzaam!

• Junia
bbblije schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:14:
[...]

Wie wil me carrieen? ;) vanuit silver jezelf opwerken gaat langzaam!
Als je een KDA van 2.9 hebt dan zal het snel genoeg moeten gaan :)

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Junia schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:15:
[...]

Als je een KDA van 2.9 hebt dan zal het snel genoeg moeten gaan :)
Nog 9 uur cooldown |:(

Fnatic is ze nu wel aan het opvegen :/

TSM kan zo goed spelen, maar nu zijn ze aan het lamen!

Nice TSM door!

Maar Fnatic tegen Navi, gaan ze wel winnen dus dan zijn ze er alsnog.

[ Voor 17% gewijzigd door bbblije op 24-03-2015 22:49 ]

• StevenzeN
bbblije schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:04:
[...]

Dat zijn prima stats, mijn KDA is helemaal fucked up, komt denk ik doordat ik vaak wat aankloot in deathmatch voordat ik ranked ga. Zit rond 1.3

Het lastigste wat ik vind aan het weer spelen van Counterstrike is het managen van mijn recoil. In MW3 draaide het alleen maar om aim, waar je vrijwel geen rekening hoefde te houden met recoil. Met AWP ben ik naar mij inziens nog wel vrij goed.

Ik zou me niet druk maken om teammates. Statistisch gezien is de kans op trolls/newbs groter in het enemy team dan in de jouwe.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

StevenzeN schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 23:01:
[...]

Dat zijn prima stats, mijn KDA is helemaal fucked up, komt denk ik doordat ik vaak wat aankloot in deathmatch voordat ik ranked ga. Zit rond 1.3

Het lastigste wat ik vind aan het weer spelen van Counterstrike is het managen van mijn recoil. In MW3 draaide het alleen maar om aim, waar je vrijwel geen rekening hoefde te houden met recoil. Met AWP ben ik naar mij inziens nog wel vrij goed.

Ik zou me niet druk maken om teammates. Statistisch gezien is de kans op trolls/newbs groter in het enemy team dan in de jouwe.
We gaan het zien, morgen weer 2 matches!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

dylanvana schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:20:
[...]

Haha zulke lagspikes heb ik nog niet meegemaakt na ~800 uur CSGO. Dat hele 64 tick verhaal en 2 kogels missen terwijl je 100% op target bent zonder bewegen lijkt mij erg sterk. Ik denk dat het gewoon je aim is en je dit niet wilt inzien (hebben meer mensen last van). :+

Soms heb ik ook wel eens games waar ik weinig raak :O
oh dus als jij het niet hebt dan heeft de rest van de wereld er ook geen last van. Great conclusion.

• Junia
SouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 23:10:
[...]

oh dus als jij het niet hebt dan heeft de rest van de wereld er ook geen last van. Great conclusion.
Ik ben het redelijk met hem eens. 64 tick zorgt er niet voor dat kogels wonderbaarlijk missen als ze gewoon spot-on zijn. Wat je wel merkt is dat er soms een micro kleine vertraging is in vergelijking tot 128tick, iets wat je erg kan merken bij AWP battles, waarbij je een schot neemt en meteen om de hoek rent, waarna je alsnog neervalt, ook al was je al een 'flink' stuk om de hoek.

Dat sommige kogels soms niet registreren lijkt meer een soort van RNG te zijn binnen CS. Laatst bij Katowice was er ook zo'n voorbeeld bij de finale tussen NIP en FNC. Een speler van NIP leek twee AWP schoten vol te raken, maar werden ook niet geregistreerd.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Pasha is ook zo'n Baas! Zijn streams zijn genieten!
Na 310 uur en 7 jaar geen fps games gespeeld te hebben toch nog gold nova 3 bereikt.
Mijn eerste cs was gewoon go en heb nu ongeveer 120 uur competetive gespeeld.

Eergister 2 comp matches soloq allebij verloren door een combinatie van slechte teammates en ikzelf die gewoon niks raak.

Daarintegen vandaag 2 matches gespeeld 1 verloren en 1 gewonnen.
de verloren pot was met premade en de gewonnen pot was yoloq. Even op 23 kills een 95% headshot ratio gezet. Was er zelf verbaasd over maar toch altijd wel leuk om te weten. Ak + deagle is gwn onetap machine. M4 + deagle is een stukje minder helaas, want m4 is geen onetap dood.

Op naar gold nova master. Hopelijk red ik dat voor volgende week vrijdag en anders maar niet.

• Berktoppie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-02-2024
hele avond gespeeld, 1 game had zelfs 36 ingame viewers omdat IK zo goed bezig was

[ Voor 7% gewijzigd door Berktoppie op 25-03-2015 04:02 ]

www.webshopmasters.nl

Verwijderd

Hoi allemaal,

Even een beginners vraagje voor jullie..

CS:GO is mijn eerste shooter die ik speel sinds Wolfenstein:ET dus ben er niet een expert in, dus ben ik gewoon begonnen bij het random qeuen voor games en kijken waar het schip strand.
Nu ben ik zeker niet erg goed, maar kom ik meestal wel aardig mee qua k/d ratio.
Alleen merk ik dat het tactische/teamwork gedeelte ubertriest is bij die random qeues en wil ik eigenlijk een stapje verder om hopelijk met mensen in een team te komen die wel opletten wat hun teammates doen en wie waar aanvalt/defend, maar waar moet ik dan kijken binnen het spel?

Alvast bedankt!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
als iemand zin heeft om met een Silver 3 te spelen add me maar http://steamcommunity.com/id/Lanithro/ Speel maar iets van twee keer in de week een avond. Anders wordt moeder de vrouw boos.

Yavu Steam Profile Lanithro

Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 07:51:
Hoi allemaal,

Even een beginners vraagje voor jullie..

CS:GO is mijn eerste shooter die ik speel sinds Wolfenstein:ET dus ben er niet een expert in, dus ben ik gewoon begonnen bij het random qeuen voor games en kijken waar het schip strand.
Nu ben ik zeker niet erg goed, maar kom ik meestal wel aardig mee qua k/d ratio.
Alleen merk ik dat het tactische/teamwork gedeelte ubertriest is bij die random qeues en wil ik eigenlijk een stapje verder om hopelijk met mensen in een team te komen die wel opletten wat hun teammates doen en wie waar aanvalt/defend, maar waar moet ik dan kijken binnen het spel?

Alvast bedankt!
De meeste tweakers kan je gewoon toevoegen.
die zijn altijd wel in voor een potje en letten niet zo nauw op ranks over het algemeen.
als je mij toevoegd (steampage in mijn signature) moet je even in mijn vriendenlijst kijken en dan kan je daar een hoop tweakers vinden. Of je vraagt gewoon aan mij wie je kan toevoegen via steam ;)

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-11 17:04

MeltedForest

Lenny-t

De meeste tweakers zullen hier wel te vinden zijn: http://steamcommunity.com/groups/GO-GoT

Verwijderd

Super!

Vanmiddag bij thuiskomst zal ik gelijk wat mensen toevoegen en hopelijk straks wat mooie teampotjes spelen

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-11 09:26

Madstorm

Derping all the way!

Berktoppie schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 04:02:
hele avond gespeeld, 1 game had zelfs 36 ingame viewers omdat IK zo goed bezig was
Duss... :')

I'm an Ironman!

• Lanithro
Ik las dat er een nieuwe groep was gemaakt vanwege inactiviteit.
http://steamcommunity.com/groups/got-csgo

Lanithro schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:16:
[...]

Ik las dat er een nieuwe groep was gemaakt vanwege inactiviteit.
http://steamcommunity.com/groups/got-csgo
Niet dat er zoveel activiteit is in de nieuwe groep hoor. :P

• Lanithro
wambamNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:20:
[...]

Niet dat er zoveel activiteit is in de nieuwe groep hoor. :P
Ach ik heb ze allebei gejoined.

• MJN
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-12-2020

MJN

@ Aliza & Lanithro... Gezellig. Voeg Captain Qwarkey ook maar toe. :)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik zal vanavond ook maar ff joinen, dit dieptrieste gedoe met randoms wordt je alleen maar opgefokt van. Gister ook zo'n jeukpot gehad, waarbij er in de 3de ronde iemand wegging uit ons team dat al gesteamrolled werd door een of andere flip in andere team die vrijwel iedereen afmaakte. Als iedereen dan ook nog rond loopt te kijken hoe goed ze wel niet kunnen bunnyhoppen of teamflashen.... tja daar ben ik wel klaar mee.

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:17
In de steamgroep worden de ranks wel actief bijgehouden door TheAnthonyNL. Althans, als mensen het doorgeven via een post in de discussie.

Van daaruit kan je ook mensen adden die rond je rank zitten..
ik vind het zelf niet erg om met Silvers te spelen.. maar Wambam is meestel degene die het meest online is :+
Deshmir schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:12:
In de steamgroep worden de ranks wel actief bijgehouden door TheAnthonyNL. Althans, als mensen het doorgeven via een post in de discussie.

Van daaruit kan je ook mensen adden die rond je rank zitten..
ik vind het zelf niet erg om met Silvers te spelen.. maar Wambam is meestel degene die het meest online is :+
Maar ik ben ongeveer 24/7 online, dat weet toch iedereen 8)
Laatste tijd valt dat wel mee hoor met hoevaak ik online ben.
Ben nogal druk met een hoop andere dingen wat een hoop tijd van mij opslokt.
Ohja inderdaad, die ranks werden bijgehouden, vergeet ik steeds maarja zo erg is het nou ook weer niet dat ik daar nog als een SEM in sta :+

@de mensen van de game van gister.
Sorry dat ik TS leavede, had een kut dag en al het gezeik was me even iets te veel :)

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

wambamNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:27:
@de mensen van de game van gister.
Sorry dat ik TS leavede, had een kut dag en al het gezeik was me even iets te veel :)
Dat kan natuurlijk niet he? Je bent een progamer of je bent het niet. Dus gewoon blijven zitten de volgende keer op TS. :+

Voor mijzelf gisteren 2 enorm spannende games meegemaakt. 12-0 en 16-2? Zo mooi hoe sommige teams na 2 verloren rondes al beginnen te trollen/leaven/kicken/whatever. Oh wel iig een mooie pistolround gehad in de 2e match (4 kills <3). Voor de rest laat ik me gewoon carryen door de teammates die zonder skins spelen (<3 Rorda).

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:34:
[...]

Dat kan natuurlijk niet he? Je bent een progamer of je bent het niet. Dus gewoon blijven zitten de volgende keer op TS. :+

Voor mijzelf gisteren 2 enorm spannende games meegemaakt. 12-0 en 16-2? Zo mooi hoe sommige teams na 2 verloren rondes al beginnen te trollen/leaven/kicken/whatever. Oh wel iig een mooie pistolround gehad in de 2e match (4 kills <3). Voor de rest laat ik me gewoon carryen door de teammates die zonder skins spelen (<3 Rorda).
Nou ik ben dan blijkbaar geen progamer, maar een huis tuin en keuken gamer :+

Dat soort situaties zijn altijd gewoon beetje vervelend.
Ik vind het altijd jammer dat er mensen iemand uit hun team gaan kicken omdat ze niet kunnen winnen.
een 4v5 is 9 van de 10 keer een stuk makkelijker en daardoor is het ook een stuk minder leuk om de match te spelen.

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

Kicken is sowieso eigenlijk een beetje een vreemd systeem. Vaak worden mensen eerder gekicked omdat ze slecht spelen dan dat ze per se teammates killen/damagen of ergens AFK gaan staan of trollen, waarbij de eerste twee gevallen een in-build mechanisme is waarbij de persoon dan snel genoeg gekicked wordt en waarbij de laatste twee makkelijk opgelost worden met een 'griefing' report. Nu is het vaak iets van 'Je bent bad dus houdoe' en speel je vervolgens 4v5 met een bot die toch als Rambo mid doors charget. Je weet maar nooit of die persoon nog beter gaat spelen/volwassen wordt.

En ja, skins = pay2win Damien. Ik vind het trouwens erg fishy die pistol rounds van jou, helemaal omdat je niet eens dure pistol skins hebt. Hoe je dan al die kills pakt is mij echt een raadsel. Als het nou een knife round was geweest..

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
wambamNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:49:
[...]

Nou ik ben dan blijkbaar geen progamer, maar een huis tuin en keuken gamer :+
Gewoon als de baas op vakantie is een keer een potje doen. Insta-Progamer. 8)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Rordarok schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:09:
Kicken is sowieso eigenlijk een beetje een vreemd systeem. Vaak worden mensen eerder gekicked omdat ze slecht spelen dan dat ze per se teammates killen/damagen of ergens AFK gaan staan of trollen, waarbij de eerste twee gevallen een in-build mechanisme is waarbij de persoon dan snel genoeg gekicked wordt en waarbij de laatste twee makkelijk opgelost worden met een 'griefing' report. Nu is het vaak iets van 'Je bent bad dus houdoe' en speel je vervolgens 4v5 met een bot die toch als Rambo mid doors charget. Je weet maar nooit of die persoon nog beter gaat spelen/volwassen wordt.

En ja, skins = pay2win Damien. Ik vind het trouwens erg fishy die pistol rounds van jou, helemaal omdat je niet eens dure pistol skins hebt. Hoe je dan al die kills pakt is mij echt een raadsel. Als het nou een knife round was geweest..
Gebeurd ook vaak genoeg dat je in je eentje met een 4 man premade speelt en dan omdat je een 1v3 niet wint, maar een awp gaat saven of je probeerd wat en gaat uiteindelijk door in een 1v1 je gevotekicked word door die premade.
Maarja mij hoor je niet klagen, het kick systeem heeft flaws maar daar tegenover ook voordelen.

• Junia
Damienx2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:34:
[...]
No credits? Ik moet toch mijn carry fee gaan verhogen :D Je mag natuurlijk ook in skins betalen <3

Ik ben erg blij met het kicksysteem, wat zou je anders moeten doen tegen AFK'ers en cheaters? Net als bij LoL de toxic mensen je een hele game laten gijzelen? Hell no. Geef mij de bot maar. Hopelijk gaan ze wel binnenkort eens de bots beter laten luisteren naar commands, dat 100x 'hold position' spammen en dan maar hopen dat hij ergens blijft staan is wel vervelend.

Helaas wordt er wel eens misbruik gemaakt van het kicksysteem, maar zelf heb ik er niet zo vaak last van. Als iemand 1-12 staat dan mag hij van mij ook wel gekicked worden :p Of ik het nou zelf ben die een slechte dag heeft of iemand anders.

[ Voor 9% gewijzigd door Junia op 25-03-2015 11:22 ]

• Damien

Damien

-iwnl-

Junia schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:21:
[...]

No credits? Ik moet toch mijn carry fee gaan verhogen :D Je mag natuurlijk ook in skins betalen <3

Ik ben erg blij met het kicksysteem, wat zou je anders moeten doen tegen AFK'ers en cheaters? Net als bij LoL de toxic mensen je een hele game laten gijzelen? Hell no. Geef mij de bot maar. Hopelijk gaan ze wel binnenkort eens de bots beter laten luisteren naar commands, dat 100x 'hold position' spammen en dan maar hopen dat hij ergens blijft staan is wel vervelend.

Helaas wordt er wel eens misbruik gemaakt van het kicksysteem, maar zelf heb ik er niet zo vaak last van. Als iemand 1-12 staat dan mag hij van mij ook wel gekicked worden :p Of ik het nou zelf ben die een slechte dag heeft of iemand anders.
Ik heb ook geen probleem met het kick-systeem. Maar zoals gisteren, beide games hadden sneller voorbij kunnen gaan door gewoon een snelle surrender.

• Scrtz
wambamNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:14:
[...]

Gebeurd ook vaak genoeg dat je in je eentje met een 4 man premade speelt en dan omdat je een 1v3 niet wint, maar een awp gaat saven of je probeerd wat en gaat uiteindelijk door in een 1v1 je gevotekicked word door die premade.
Maarja mij hoor je niet klagen, het kick systeem heeft flaws maar daar tegenover ook voordelen.
Wat ik jou als tip mee wil geven wambam is dat je eens flink gaat aim mappen, deathmatchen etc, jou aim is ongeveer hetzelfde als een stoeptegel, die beweegt ook nooit.

Probeer wat losser te worden, pre-aim wat meer en train je reactie. Probeer ook sneller te schieten want vooral met awp/scout zie ik jou pas schieten als je de hele body ziet terwijl het hoofd oid allang zichtbaar was en je de kill al 5 secondes had kunnen hebben.

Verder zou ik werken aan je overzicht van de game, vaak zie ik je 2 minuten lang alleen maar wachten en heb je totaal geen idee wat er zich allemaal speelt tijdens die ronde en bied je dus vrij weinig meerwaarde naar de rest van het team.

Zie het als opbouwende kritiek en leer er van :)

Verwijderd

Scrtz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:26:
[...]

Wat ik jou als tip mee wil geven wambam is dat je eens flink gaat aim mappen, deathmatchen etc, jou aim is ongeveer hetzelfde als een stoeptegel, die beweegt ook nooit.

Probeer wat losser te worden, pre-aim wat meer en train je reactie. Probeer ook sneller te schieten want vooral met awp/scout zie ik jou pas schieten als je de hele body ziet terwijl het hoofd oid allang zichtbaar was en je de kill al 5 secondes had kunnen hebben.

Verder zou ik werken aan je overzicht van de game, vaak zie ik je 2 minuten lang alleen maar wachten en heb je totaal geen idee wat er zich allemaal speelt tijdens die ronde en bied je dus vrij weinig meerwaarde naar de rest van het team.

Dit zou ik dus ook graag over mijn spel horen, heb qua aim en wapenkeuze nog wel wat te leren en zeker ook map inzicht, dus ik kijk er naar uit om wat met de veterans schieten :)

• Scrtz
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:30:
[...]

Dit zou ik dus ook graag over mijn spel horen, heb qua aim en wapenkeuze nog wel wat te leren en zeker ook map inzicht, dus ik kijk er naar uit om wat met de veterans schieten :)
Heb volgens mij nog nooit met je gespeeld en weet dus niet 'hoe ver' je bent haha :P

Belangrijk is in mijn ogen dat je eerst de 'basis' onder de knie krijgt, wat in mijn ogen aimen/prefiren/movement is, makkelijkste is om dat te leren tijdens aim maps, deathmatches of gewoon casual publics spelen, iig zo ging het vroeger in cs 1.6 altijd.

Heb het idee dat veel beginnende spelers te snel aan competitive (matchmaking) beginnen en op die manier teveel hooi op de vork nemen. Ik zou persoonlijk eerst de basis onder de knie krijgen.
Scrtz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:26:
[...]

Dankje, moest wel even lachen toen je main aim vergeleek met een stoeptegel :P
Maar ik moet idd gewoon meer gaan oefenen op aimmaps, deathmatch is niet veel aan want daar lopen toch mensen met een negev of een of ander vaag wapen rond.

Reactie vermogen is ook gewoon laag, heb alleen nog geen goede manier gevonden om die te trainen, dus dat word nog lastig.

En overzicht van de game is een goede, over het algemeen blijf ik nog een tijdje achter op een spot als iedereen rotate, vanwege het feit dat er een lurker is (meerdere malen gehad) maar dat heeft natuurlijk ook weer weinig nut als de rest van je team doodgaat op de andere spot.

Iig bedankt _/-\o_ en ik zal zeker proberen om mezelf te gaan verbeteren aan de hand van deze punten.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Berktoppie schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 04:02:
Ja hoor, jij bent zo goed! ;) Maar even voor alle duidelijkheid, IK stond bovenaan :+

In other news: Heb mijn Karambit Stained FT (€177,90) geruild voor een M9 Case Hardened BS (€135,63), een Vulcan MW (€51,37) en 3 keys (6,nogwat)!

Mooie winst van ongeveer €15 :D

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Scrtz
Klopt, wachten op lurkers is prima maar zodra bomb is gespot (of gecalled) op een site gewoon direct daarheen gaan.

Aanrader zijn ook headshot only deathmatches, daar leer je en rustig van schieten en je wordt niet makkelijk dood gesprayed of iets dergelijks.

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

Aangezien ik ook nieuw ben bij CSGO en daarbij gelukkig veel coaching heb ontvangen van eerder genoemde Damien/Julia (en diens broer) merk je inderdaad wel dat op het moment dat concreet advies wordt gegeven je veel sneller vooruit kan komen als speler. Of ik nu echt (na ruwweg anderhalve maand) een MG2 speler ben betwijfel ik een beetje, maar silver ben ik ook niet meer.

Meer ervaren en betere spelers hebben gewoon hun manieren, en zolang die niet uitgelegd worden (of je hebt de zeer zeldzame vaardigheid dat je dit zelf kan analyseren) kom je maar moeilijk vooruit omdat je niet weet op welke gebieden je moet verbeteren.

Gisteravond na wat algemene D2 tips voor het eerst wat headshot aim-maps gespeeld met een AK en als je dan het advies krijgt om double-tap te doen met snel strafen + niet shiftwalken, dan merk je al een enorm verschil in hoeveel kans je hebt om zo'n duel te winnen. Het viel mijzelf namelijk al op dat hoewel ik m'n kills goed meepakte en redelijk KD averagete, de 1op1 duels met ak/m4 vaak verloor omdat ik te voorspelbaar was in movement en op de manier waarop ik de 1v1 aanging.

Veel CS spelen is natuurlijk altijd goed om de skills die je al wel hebt te verbeteren, maar om echt (vooral strategisch) vooruit te gaan zal iemand je het toch een keer uit moeten leggen.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Rordarok schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:52:
Aangezien ik ook nieuwe ben bij CSGO en daarbij gelukkig veel coaching heb ontvangen van eerder genoemde Damien/Julia (en diens broer) merk je inderdaad wel dat op het moment dat concreet advies wordt gegeven je veel sneller vooruit kan komen als speler. Of ik nu echt (na ruwweg anderhalve maand) een MG2 speler ben betwijfel ik een beetje, maar silver ben ik ook niet meer.
Klopt ja. Ik zelf zou ook wel wat advies kunnen gebruiken.
Ik sta vaak bovenaan in winnende potten, maar dat is tegen andere Zilver3's, dus dat zegt natuurlijk ook niets over mijn spel.
En ik ben erg inconsistent. Wat zou een manier zijn om dat te verbeteren?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Scrtz schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:44:
Klopt, wachten op lurkers is prima maar zodra bomb is gespot (of gecalled) op een site gewoon direct daarheen gaan.

Aanrader zijn ook headshot only deathmatches, daar leer je en rustig van schieten en je wordt niet makkelijk dood gesprayed of iets dergelijks.
Heb je inderdaad gelijk in, moet daar wat meer op gaan letten iig.

Zal vanavond wel even een paar Aim maps en HS only DM servers gaan spelen, even kijken of ik daarmee wat beter kan gaan aimen :)

iLikeNoobies schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:44:
[...]

Ja hoor, jij bent zo goed! ;) Maar even voor alle duidelijkheid, IK stond bovenaan :+

In other news: Heb mijn Karambit Stained FT (€177,90) geruild voor een M9 Case Hardened BS (€135,63), een Vulcan MW (€51,37) en 3 keys (6,nogwat)!

Je weet dat die spectators alleen maar kwamen omdat er 2 hmrs meededen .. :9

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Berktoppie
hmr schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:06:
[...]

Je weet dat die spectators alleen maar kwamen omdat er 2 hmrs meededen .. :9
Wel ? Dat verklaard een hoop, vond het al raar dat je op 2 plekken tegelijkertijd was. Maar dacht dat ik gewoon niet meer nuchter was ofzo... dus toch 8)7

www.webshopmasters.nl

• Junia
wambamNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:42:
[...]

Dankje, moest wel even lachen toen je main aim vergeleek met een stoeptegel :P
Maar ik moet idd gewoon meer gaan oefenen op aimmaps, deathmatch is niet veel aan want daar lopen toch mensen met een negev of een of ander vaag wapen rond.
Het maakt niks uit of mensen met vage wapens rondlopen op DM, net als dat je KDA niet echt uitmaakt op DM. Het gaat er om dat je jezelf traint. Pak bij het begin van DM gewoon een bepaalde gun op en richt je op wat je wilt oefenen, is het sprayen? hs only? Een ander idee is dat je gewoon op een bombsite gaat zitten en die probeert te securen.

Ga ook gewoon eens op een lege server zitten en pak een AK en ga al strafend op een muur schieten met double/tripple tap. Je zal zien dat je een bepaalde timing moet hebben om op een accurate manier te kunnen schieten & bewegen. Zodra je de timing ziet en je dat meeneemt in DM zal je snel verbeteren.

Qua decisionmaking is het vaak een kwestie van ervaring opdoen. Is er ergens enemy contact op de map?( A.k.a. je hoort schoten) kijk op de minimap, zie je de bom? --> relocate. Zie je geen bom maar hoor je dat het er 3+ zijn? -> relocate.

Nog een ander cruciaal aspect dat ik bij de meeste silvers/golds fout zie gaan is dat vaak iedereen dezelfde kant aan het opkijken is. Als je weet dat er 5 man van 1 kant komen is dat prima, maar bijna altijd komen er 3 van links en 2 van rechts. Hierbij is het belangrijk dat je awareness krijgt van de positionering van je teammates, op basis daarvan kun je redelijkerwijs oordelen of iets al wordt gecovered of niet.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Junia schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:17:
[...]

Het maakt niks uit of mensen met vage wapens rondlopen op DM, net als dat je KDA niet echt uitmaakt op DM. Het gaat er om dat je jezelf traint. Pak bij het begin van DM gewoon een bepaalde gun op en richt je op wat je wilt oefenen, is het sprayen? hs only? Een ander idee is dat je gewoon op een bombsite gaat zitten en die probeert te securen.

Ga ook gewoon eens op een lege server zitten en pak een AK en ga al strafend op een muur schieten met double/tripple tap. Je zal zien dat je een bepaalde timing moet hebben om op een accurate manier te kunnen schieten & bewegen. Zodra je de timing ziet en je dat meeneemt in DM zal je snel verbeteren.

Qua decisionmaking is het vaak een kwestie van ervaring opdoen. Is er ergens enemy contact op de map?( A.k.a. je hoort schoten) kijk op de minimap, zie je de bom? --> relocate. Zie je geen bom maar hoor je dat het er 3+ zijn? -> relocate.

Nog een ander cruciaal aspect dat ik bij de meeste silvers/golds fout zie gaan is dat vaak iedereen dezelfde kant aan het opkijken is. Als je weet dat er 5 man van 1 kant komen is dat prima, maar bijna altijd komen er 3 van links en 2 van rechts. Hierbij is het belangrijk dat je awareness krijgt van de positionering van je teammates, op basis daarvan kun je redelijkerwijs oordelen of iets al wordt gecovered of niet.
ugh dat laatste vooral, veel spelers zijn gefocused op het krijgen van kills dan op winnen. Zo vaak dat je in de rug geschoten wordt als je een andere plek guard of enemy aanvalt en je verwacht dat de ander die deur of ingang achter je in de gaten houdt. :/

Of nog erger, je schiet op een enemy in jou gebied, de ander ook, killstealt die van jou, wordt vervolgens afgeschoten omdat hij niet op let, en jij daarna ook vaak doordat je die speler dus niet verwacht. |:(

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 25-03-2015 12:24 ]

Junia schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:17:
[...]

Ik snap dat het in principe niet uitmaakt. Maar je word mindersnel op je fouten afgestraft omdat een negev 99% van zn kogels mist. En dat soort dingen.

Zelf komt mijn speelstijl het meest in de buurt van onetap headshots maken ipv sprayen. Dat is ook iets wat ik eigeblijk probeer te voorkomen om eerlijk te zijn. (Het sprayen bedoel ik dan.)

Als ik DM speel dan gebruik ik meestal AK of M4 in combinatie met een deagle. En ga ik alleen maar voor de headshots.

De rest is inderdaad iets wat nog ontbreekt. Maarja je kan ook niet veel verwachten na 300 uur counterstrike ;)

• Junia
wambamNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:24:
[...]

Ik snap dat het in principe niet uitmaakt. Maar je word mindersnel op je fouten afgestraft omdat een negev 99% van zn kogels mist. En dat soort dingen.

Zelf komt mijn speelstijl het meest in de buurt van onetap headshots maken ipv sprayen. Dat is ook iets wat ik eigeblijk probeer te voorkomen om eerlijk te zijn. (Het sprayen bedoel ik dan.)
Je gaat weer de fout in. Het gaat niet om afgestraft te worden of om je KDA of wat dan ook. Het gaat er om dat jij je muscle memory traint om spelers te raken, bij voorkeur HS, ongeacht of ze met een mes op je af komen rennen of met een negev.

Onetap is leuk met deagle, maar met AK/m4 zul je eigenlijk altijd minstens willen doubletappen.

• Artopaper
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:21
Kreeg een mail dat ik nog kans had op een single ticket voor de coolblue lan party, ik hoop dat ik deze kan bemachtigen:D
Junia schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:27:
[...]

Je gaat weer de fout in. Het gaat niet om afgestraft te worden of om je KDA of wat dan ook. Het gaat er om dat jij je muscle memory traint dat je mensen raakt, bij voorkeur HS, ongeacht of ze met een mes op je af komen rennen of met een negev.

Onetap is leuk met deagle, maar met AK/m4 zul je eigenlijk altijd minstens willen doubletappen.
Snap ik, bedoelde het ook anders maar je hebt wel gelijk. Ik moet gewoon veel meer oefenen en uiteindelijk zal ik ook wel beter worden. Tis gewoon een kwestie van inzet blijven tonen en luisteren naar andere mensen.

Hmm. M4 double tappen is ook logisch. En ak opzich ook wel. Denk dat ik dat maar eens moet gaan proberen. zou best kunnen helpen idd.

• Junia
wambamNL schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:32:
[...]

Snap ik, bedoelde het ook anders maar je hebt wel gelijk. Ik moet gewoon veel meer oefenen en uiteindelijk zal ik ook wel beter worden. Tis gewoon een kwestie van inzet blijven tonen en luisteren naar andere mensen.

Hmm. M4 double tappen is ook logisch. En ak opzich ook wel. Denk dat ik dat maar eens moet gaan proberen. zou best kunnen helpen idd.
Voor de duidelijkheid, ik bedoelde kleine bursts van 2~3 bullets i.p.v. echt 'tappen'.

• Artopaper
Nice heb nog een single-ticket bemachtigd voor de coolblue LAN-party AS zaterdag!

• Junia
Artopaper schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:43:
Nice heb nog een single-ticket bemachtigd voor de coolblue LAN-party AS zaterdag!
Gefeliciteerd! :) Zou ik mogen vragen wat voor rank je bent? Ik ben echt benieuwd naar het niveau van komende zaterdag, of er met name allemaal oude veteranen komen of dat het merendeel toch relatief nieuwe spelers zijn.

Weet iemand eigenlijk hoeveel teams er mee doen? Ik las iets van 100 mensen, dus dan zou je denken van 50 teams, maar het is dacht ik knock-out, wat mij weer vreemd lijkt omdat je met 50 teams dan weer niet uitkomt.
Junia schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:43:
[...]

Voor de duidelijkheid, ik bedoelde kleine bursts van 2~3 bullets i.p.v. echt 'tappen'.
Snap ik ;)
Alsnog bedankt ^.^

• bbblije

bbblije

Riiiiight

• Artopaper
Junia schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:46:
[...]

Gefeliciteerd! :) Zou ik mogen vragen wat voor rank je bent? Ik ben echt benieuwd naar het niveau van komende zaterdag, of er met name allemaal oude veteranen komen of dat het merendeel toch relatief nieuwe spelers zijn.

Weet iemand eigenlijk hoeveel teams er mee doen? Ik las iets van 100 mensen, dus dan zou je denken van 50 teams, maar het is dacht ik knock-out, wat mij weer vreemd lijkt omdat je met 50 teams dan weer niet uitkomt.
Ben MGE/DMG in matchmaking en speel CS ongeveer rond de 6-7 maanden nu... Heb ongeveer 500 uur échte ingame cs uren wat dus wel meevalt, ben een recreatieve speler dus geen diehard cs'er haha.

Ik denk dat niet iedereen meedoet met het CS toernooi maar dat zie ik a.s. zaterdag wel, ben ook benieuwd met wie ik wordt ingedeeld:D

Heb je ook een ticket?

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-11 09:15
Ik verkoop wel eens een kaartje op Steam om uiteindelijk misschien een keer een paar euro korting op een game te kunnen ontvangen. Nu zie ik guns voor CS:GO voor 60 euro op de marketplace staan. Zijn er dan ook echt gasten die daar 60 euro voor neertellen? Oftewel, als je mazzel hebt, kun je zo aan gratis games komen? Dan zou het nog wel eens lucratief zijn om dat te gaan proberen :P

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
iLikeNoobies schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:44:
[...]

Afhankelijk van de hoeveelheid blauw op de playside willen die case hardened nog wel eens aardig boven market zitten. Ze zijn wat lastiger te traden dan lets say 'n Slaughter, maar met wat tijd en een mooie playside is daar wel wat op te verdienen. Ook kun je proberen je marges te vergroten door maar overpay proberen te krijgen bij een downgrade.
spokje schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:44:
Ik verkoop wel eens een kaartje op Steam om uiteindelijk misschien een keer een paar euro korting op een game te kunnen ontvangen. Nu zie ik guns voor CS:GO voor 60 euro op de marketplace staan. Zijn er dan ook echt gasten die daar 60 euro voor neertellen? Oftewel, als je mazzel hebt, kun je zo aan gratis games komen? Dan zou het nog wel eens lucratief zijn om dat te gaan proberen :P
Wanneer je dit wil bereiken door cases te openen niet(ten zij ENORM veel geluk). Echter is het wel goed mogelijk om met 1 item van een aantal tientjes en wat vrije tijd dit op den duur up te traden naar leuke items.

[ Voor 32% gewijzigd door xeroamd op 25-03-2015 13:48 ]

• Scrtz
Ja dat kan. Maar het komt ongeveer overeen met naar het casino gaan, kwestie van heel erg veel geluk, of veel geduld hebben.

De een krijgt in het eerste kistje een knife of legendary skin, de ander (ik bijv) pas na zo'n 100-200 kistjes.

• spokje
Grappig. Thanks :)

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik had zelf laatst een Case Hardenend Butterfly knife (FT) uit een kist. Heb alleen geen idee hoe je moet bepalen hoeveel blauw er op zit. Maar ik houd hem zelf wel denk ik, vind 'm erg tof.

• Junia
Artopaper schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:43:
[...]

Ben MGE/DMG in matchmaking en speel CS ongeveer rond de 6-7 maanden nu... Heb ongeveer 500 uur échte ingame cs uren wat dus wel meevalt, ben een recreatieve speler dus geen diehard cs'er haha.

Ik denk dat niet iedereen meedoet met het CS toernooi maar dat zie ik a.s. zaterdag wel, ben ook benieuwd met wie ik wordt ingedeeld:D

Heb je ook een ticket?
Ja :)
Met gemak, genoeg mensen die meer dan 300 euro neertellen voor bepaalde skins ;) Maar vaak is het een kwestie van geluk hebben met cases openen, gokken (csgolounge) en veel ruilen.

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Grotman schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:49:
Ik had zelf laatst een Case Hardenend Butterfly knife (FT) uit een kist. Heb alleen geen idee hoe je moet bepalen hoeveel blauw er op zit. Maar ik houd hem zelf wel denk ik, vind 'm erg tof.
Voila ;)

http://www.reddit.com/r/G..._percentage_of_ch_knives/
Junia schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:56:
[...]

Ja :)

[...]

Met gemak, genoeg mensen die meer dan 300 euro neertellen voor bepaalde skins ;) Maar vaak is het een kwestie van geluk hebben met cases openen, gokken (csgolounge) en veel ruilen.
300 euro valt nog mee :P Ga maar eens kijken naar echte high tier knives. Begint bij 400 en gaat door tot een aantal 1000 voor iets als een fn M9 Crimson Web. Zelfde met een souvenir dragonlore, tijd terug is een verkocht voor meen 3200 keys in items.

[ Voor 40% gewijzigd door xeroamd op 25-03-2015 14:00 ]

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik kan daar echt niet bij dat men zoveel voor een skin betaald. Het doet verder helemaal niks behalve dan een patsfactor van zie mij ik een rare skin. :/
een paar euro kan ik begrijpen maar wat er soms staat voor die rare items is echt te gek voor woorden.

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Thanks! Maar mij iets teveel werk dit, ik hou hem zelf toch wel :P

• Berktoppie
Was niet mn beste potje zeg maar ;)

www.webshopmasters.nl

• Berktoppie
Als je een game wil kopen via steam wil ik dat wel voor je doen ;) Krijg je 20% korting

Voor mij een easy manier om mn steam geld uit te cashe

www.webshopmasters.nl

• spokje
Huh, heb je zoveel geld dan op je account :P

• Junia
SouLLeSSportal schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:09:
Ik kan daar echt niet bij dat men zoveel voor een skin betaald. Het doet verder helemaal niks behalve dan een patsfactor van zie mij ik een rare skin. :/
een paar euro kan ik begrijpen maar wat er soms staat voor die rare items is echt te gek voor woorden.
Je kan verschillende redenen bedenken waarom mensen zoveel geld er in stoppen.

1- sommige zien het als een "investering" aangezien je de skins net zo makkelijk weer kan verkopen. Weliswaar voor steam credit, maar als je voor 10~20% korting games als gifts doorverkoopt aan mensen dan kun je alsnog 'uit cashen'. Je verliest wel een deel, maar hey, het is niet dat je 200 euro er in steekt en het geheel kwijt bent.

2- sommige vinden het gewoon erg vet en vinden het niet erg om af en toe even de portemonnee te trekken voor iets wat hen plezier brengt.

3- sommige doen het om zelfs geld te maken ;) Je koopt iets voor 200 euro en verkoopt het voor 250 en ga zo maar door :)

Genoeg (goede) redenen waarom mensen het doen.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Het meeste wat er ooit is betaald is iets van €23.850 ofzo. Was een M9 bayonet stattrack factory new crimson web Ik kan de lounge trade niet meer vinden maar die was best komisch. Mensen boden hun auto, vrouw en kinderen etc.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• Damien

Damien

-iwnl-

Rordarok schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 11:52:
Aangezien ik ook nieuw ben bij CSGO en daarbij gelukkig veel coaching heb ontvangen van eerder genoemde Damien/Julia (en diens broer) merk je inderdaad wel dat op het moment dat concreet advies wordt gegeven je veel sneller vooruit kan komen als speler. Of ik nu echt (na ruwweg anderhalve maand) een MG2 speler ben betwijfel ik een beetje, maar silver ben ik ook niet meer.

Meer ervaren en betere spelers hebben gewoon hun manieren, en zolang die niet uitgelegd worden (of je hebt de zeer zeldzame vaardigheid dat je dit zelf kan analyseren) kom je maar moeilijk vooruit omdat je niet weet op welke gebieden je moet verbeteren.

Gisteravond na wat algemene D2 tips voor het eerst wat headshot aim-maps gespeeld met een AK en als je dan het advies krijgt om double-tap te doen met snel strafen + niet shiftwalken, dan merk je al een enorm verschil in hoeveel kans je hebt om zo'n duel te winnen. Het viel mijzelf namelijk al op dat hoewel ik m'n kills goed meepakte en redelijk KD averagete, de 1op1 duels met ak/m4 vaak verloor omdat ik te voorspelbaar was in movement en op de manier waarop ik de 1v1 aanging.

Veel CS spelen is natuurlijk altijd goed om de skills die je al wel hebt te verbeteren, maar om echt (vooral strategisch) vooruit te gaan zal iemand je het toch een keer uit moeten leggen.
Alleen tips zoals die van gisteren heb je weinig aan he ;) "Ja stom van me dat ik had gereload, nu was mijn wapen veel zwaarder en de recoil niet meer te houden" <3

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Junia schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:43:
[...]

Je kan verschillende redenen bedenken waarom mensen zoveel geld er in stoppen.

1- sommige zien het als een "investering" aangezien je de skins net zo makkelijk weer kan verkopen. Weliswaar voor steam credit, maar als je voor 10~20% korting games als gifts doorverkoopt aan mensen dan kun je alsnog 'uit cashen'. Je verliest wel een deel, maar hey, het is niet dat je 200 euro er in steekt en het geheel kwijt bent.

2- sommige vinden het gewoon erg vet en vinden het niet erg om af en toe even de portemonnee te trekken voor iets wat hen plezier brengt.

3- sommige doen het om zelfs geld te maken ;) Je koopt iets voor 200 euro en verkoopt het voor 250 en ga zo maar door :)

Genoeg (goede) redenen waarom mensen het doen.
dat is het resultaat van marktwerking, men handelt ermee via het aloude inkoop en verkoop principe, dat snap ik wel maar 200,- voor een skin betalen... dat het uberhaupt op die prijzen komt is zo raar. Maar het zal er wel op neer komen wat de gek er voor geeft. :)

• Junia
SouLLeSSportal schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:08:
[...]

dat is het resultaat van marktwerking, men handelt ermee via het aloude inkoop en verkoop principe, dat snap ik wel maar 200,- voor een skin betalen... dat het uberhaupt op die prijzen komt is zo raar. Maar het zal er wel op neer komen wat de gek er voor geeft. :)
Om te verklaren waarom de prijs van sommige skins zo hoog is moet je kijken naar wat de minimale investering is die je moet doen, namelijk 2,30 voor een key en 10~20 cent voor een 'case', dus laat zeggen +- 2,50.

Als je vervolgens ziet dat de kans op een mes zo'n 0.3% is en op een rode skin zo'n 2% is, dan verklaard dit het e.e.a.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik laat het mooi gaan, mss een keer met een meevaller wat van die cases openen, maar ik ga geen geld voor een skin betalen iig haha. Iedereen die dat wil gaat uw gang uiteraard. Vind een paar wel mooi, dus pak vaak alleen daarom al af en toe een wapen op :P

• Lanithro
zat vorige week eens met een stelletje russen te spelen. Tering wat zijn dat een stelletje irritante mongolen. Bom was op B geplant 2 tegen 1 in mijn nadeel. Gaan ze keihard zitten schreeuwen waardoor ik de laatste tegenstander niet kon horen lopen. Werd meteen uitgemaakt voor Noob, en dat terwijl ik bovenaan stond in mijn team. Ze zijn niet alleen op vakantie irritant.

ik krijg altijd maar fucking 10 cent skins.. laatst weer wat chroma cases geopend en ,... alleen maar KUT skins!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Lanithro
ik heb nog maar 1 donkerblauwe skin in drie cases. welgeteld 60 cent...

Lanithro schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:48:
ik heb nog maar 1 donkerblauwe skin in drie cases. welgeteld 60 cent...
3 ? lol 8)7 ik wil gewoon een knife.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Lanithro
okay misschien vier, maar ik vind het echt bizar wat je voorbij ziet komen als je hem wilt openen. Alleen maar normale items en amper blauwe en laat staat paarse of rode.

Pagina: 1 ... 87 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic