SouLLeSSportal schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:17:
Ik moet maar meer met anderen samen spelen ipv randoms in teams, ik wordt elke keer genaaid door noobs die niet weten wat ze met een wapen moeten doen of granaten etc. of zelfs lopen aankloten bij start van de ronde zodat het halve team rushed en de rest blijft staan in buy scherm ofzo.
Gister had ik een mooi voorbeeld hiervan, 1 persoon in mijn team die nog gewoon goed speelde (zelfde als mij kwa kda) maar van de andere 3 snap ik niet dat ze ooit in gold nova terecht zijn gekomen.
1 koopte elke ronde echt elke. ook al verloren we er een aantal achter elkaar.
1 Mikte alijd minimaal 50 pixels te ver naar rechts, en de ander kon er gewoon niks van en leavde na 4 rondes.
Game uiteindelijk 4/16 verloren en ik heb de hele game moeten aanhoren hoe de andere 'goede' speler een 'team speler' zou zijn, terwijl hij de hele tijd zegt: "omg noob team, cant even play".
Niemand in het team callde posities, dus dan heb je gewoon vaak iemand in je rug waarvan je niet verwacht dat hij er is, of gewoon een 1v4 verliezen (mijn team 4 hun team 1) omdat ze niet de bom gaan spelen.
Ben ook 1000x voor 'kid' uitgescholden en ben ook verteld dat ik niet goed met het team speel

(ik was de enige met een mic, en ik gebruikte hem ook)
De wonderen van soloq zijn de wereld nog niet uit, ik sta op B en voordat ik ook maar iets hoor van mijn team is de bomb al geplant op A. en sta ik in een 1v5 vanwege het feit dat degene die mid zou holden gewoon mid is gaan rushen.
Ik kan hiet nog wel verder over gaan zeuren maar je doet er niks aan, enige wat je kan doen is muten zodat je ook de compaints door tekst niet kan horen en gewoon spelen. volgende game beter zeggen we dan altijd maar weer.
Maar als er iemand met mij een game wilt spelen voeg me maar gewoon toe (steam id in mn signature

)
En straks als er niemand online is is het weer eens yoloq tijd