Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Multi] Counter-Strike: Global Offensive Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 212 Laatste
Acties:
  • 531.820 views

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-11 10:46
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:03:
Ik las ergens op het internet dat je voor cs:go geen surround sound 7.1 headset nodig hebt. Ten eerste omdat die setting er niet aanwezig is en ten tweede omdat de surround sound 5.1 setting buggy is en ten derde omdat 7.1 eigenlijk ook niet goed werkt in cs:go. Wie is het daarmee eens??? (Ik heb zelf een logitech g430).
5.1 was vroeger buggy omdat je de sounds niet allemaal hoorde, dit is inmiddels gefixt volgens mij.
Alsnog spelen veel mensen met de optie headphones.

https://www.youtube.com/watch?v=DJ1iCb64b5E

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-10 07:41

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:03:
Ik las ergens op het internet dat je voor cs:go geen surround sound 7.1 headset nodig hebt. Ten eerste omdat die setting er niet aanwezig is en ten tweede omdat de surround sound 5.1 setting buggy is en ten derde omdat 7.1 eigenlijk ook niet goed werkt in cs:go. Wie is het daarmee eens??? (Ik heb zelf een logitech g430).
Check anders ook eens Razer Surround (als je een razer product hebt is het gratis volgens mij).
Hier merk ik ook wel veel verschil mee.

Inventaris - Steam

Verwijderd

Silence schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:06:
[...]

Check anders ook eens Razer Surround (als je een razer product hebt is het gratis volgens mij).
Hier merk ik ook wel veel verschil mee.
Ik wil het wel testen, maar heb je het dan over de pro versie? Die is inderdaad niet gratis. Er is wel een gratis versie, maar is die dan ook goed?

• Silence

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 10:52:
[...]
Ik wil het wel testen, maar heb je het dan over de pro versie? Die is inderdaad niet gratis. Er is wel een gratis versie, maar is die dan ook goed?
Geen idee, ik heb toen der tijd de pro versie gratis gekregen.

Inventaris - Steam

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25
Huy, gisteren GN3 gehaald. In team spelen op een map die je kent geeft zoveel voordeel. Moest ik solo'q spelen dan zou ik, denk ik, nog op SEM zitten. Ik merk wel dat ik nog moet werken op spray control en beter gebruik moet leren maken van nades.

• xeroamd
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 15:45
Ondanks het feit dat een geen update roll out geweest is, heb ik intussen wel mijn golden pick em trophy in mijn inventory. Las wel op Reddit dat een enkeling deze trophy later ontvangen hebben.

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Iemand die wat keys verkoopt? Wil wel ff wat kistjes openen :D

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ik moet maar meer met anderen samen spelen ipv randoms in teams, ik wordt elke keer genaaid door noobs die niet weten wat ze met een wapen moeten doen of granaten etc. of zelfs lopen aankloten bij start van de ronde zodat het halve team rushed en de rest blijft staan in buy scherm ofzo.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:35
De gold trophy ziet er niet eens goud uit :'( eerder geel, beetje jammer.
SouLLeSSportal schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 15:17:
Ik moet maar meer met anderen samen spelen ipv randoms in teams, ik wordt elke keer genaaid door noobs die niet weten wat ze met een wapen moeten doen of granaten etc. of zelfs lopen aankloten bij start van de ronde zodat het halve team rushed en de rest blijft staan in buy scherm ofzo.
Gister had ik een mooi voorbeeld hiervan, 1 persoon in mijn team die nog gewoon goed speelde (zelfde als mij kwa kda) maar van de andere 3 snap ik niet dat ze ooit in gold nova terecht zijn gekomen.
1 koopte elke ronde echt elke. ook al verloren we er een aantal achter elkaar.
1 Mikte alijd minimaal 50 pixels te ver naar rechts, en de ander kon er gewoon niks van en leavde na 4 rondes.
Game uiteindelijk 4/16 verloren en ik heb de hele game moeten aanhoren hoe de andere 'goede' speler een 'team speler' zou zijn, terwijl hij de hele tijd zegt: "omg noob team, cant even play".
Niemand in het team callde posities, dus dan heb je gewoon vaak iemand in je rug waarvan je niet verwacht dat hij er is, of gewoon een 1v4 verliezen (mijn team 4 hun team 1) omdat ze niet de bom gaan spelen.
Ben ook 1000x voor 'kid' uitgescholden en ben ook verteld dat ik niet goed met het team speel 8)7 (ik was de enige met een mic, en ik gebruikte hem ook)
De wonderen van soloq zijn de wereld nog niet uit, ik sta op B en voordat ik ook maar iets hoor van mijn team is de bomb al geplant op A. en sta ik in een 1v5 vanwege het feit dat degene die mid zou holden gewoon mid is gaan rushen.
Ik kan hiet nog wel verder over gaan zeuren maar je doet er niks aan, enige wat je kan doen is muten zodat je ook de compaints door tekst niet kan horen en gewoon spelen. volgende game beter zeggen we dan altijd maar weer.
Maar als er iemand met mij een game wilt spelen voeg me maar gewoon toe (steam id in mn signature :P)
En straks als er niemand online is is het weer eens yoloq tijd 8)

Steam: Ryada.

wambamNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:52:
[...]

Gister had ik een mooi voorbeeld hiervan, 1 persoon in mijn team die nog gewoon goed speelde (zelfde als mij kwa kda) maar van de andere 3 snap ik niet dat ze ooit in gold nova terecht zijn gekomen.
1 Mikte alijd minimaal 50 pixels te ver naar rechts, en de ander kon er gewoon niks van en leavde na 4 rondes.
Game uiteindelijk 4/16 verloren en ik heb de hele game moeten aanhoren hoe de andere 'goede' speler een 'team speler' zou zijn, terwijl hij de hele tijd zegt: "omg noob team, cant even play".
Niemand in het team callde posities, dus dan heb je gewoon vaak iemand in je rug waarvan je niet verwacht dat hij er is, of gewoon een 1v4 verliezen (mijn team 4 hun team 1) omdat ze niet de bom gaan spelen.
Ben ook 1000x voor 'kid' uitgescholden en ben ook verteld dat ik niet goed met het team speel 8)7 (ik was de enige met een mic, en ik gebruikte hem ook)
De wonderen van soloq zijn de wereld nog niet uit, ik sta op B en voordat ik ook maar iets hoor van mijn team is de bomb al geplant op A. en sta ik in een 1v5 vanwege het feit dat degene die mid zou holden gewoon mid is gaan rushen.
Ik kan hiet nog wel verder over gaan zeuren maar je doet er niks aan, enige wat je kan doen is muten zodat je ook de compaints door tekst niet kan horen en gewoon spelen. volgende game beter zeggen we dan altijd maar weer.
Maar als er iemand met mij een game wilt spelen voeg me maar gewoon toe (steam id in mn signature :P)
Joh, dat soort rondes heb je standaard in Silver ;) :+ . Moet zeggen dat ik af en toe ook wel een fout maak door bijvoorbeeld terwijl ik gewoon mid moet verdedigen toch naar B rush om te kijken of daar iemand is. Nou werkt dit 4/5 keer verrassend goed en heb hier ook een ace mee gehaald, enemy stond @ B te proberen één of andere AWPer uit mijn team te killen en ik kwam van achteren. Silencer FTW!

Vooral irritant dat niemand wat zegt over de positie, heb nu al zovaak gehad dat ik bij A stond en ik opeens zag dat de bomb bij B was geplant. Daarom heb ik nu de bad habit om als er na 30 seconden nog niemand is even ergens anders te gaan kijken.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

wambamNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:52:
[...]

Ik heb compo nog heel weinig gespeeld, zit nog maar op 5 wins, dus nog lang niet gold, weet niet of dan uberhaupt mee kan spelen. dus beginnende cser's mogen mij ook wel toevoegen pr0faker.

SouLLeSSportal schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:14:
[...]

Ik heb compo nog heel weinig gespeeld, zit nog maar op 5 wins, dus nog lang niet gold, weet niet of dan uberhaupt mee kan spelen. dus beginnende cser's mogen mij ook wel toevoegen pr0faker.
Moet je gewoon mee kunnen spelen. Voeg me maar toe gaan we van de week wel een potje spelen.

@brogala?
Ik wee het ik heb in SEM gezeten na mn 10 matches. Maar dat saart games als ik net beschrijf zijn er te veel ook rond nova. Ongeveer 50% van de tijd.

ik zeg ook niet dat ik geen fouten maak. Maar ik probeer van mijn fouten te leren en mezelf daardoor te verbeteren. maarja je doet er toch niks aan helaas. you win some you lose some.

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-11 16:49
Nog even over dat surround.
Was het niet beter om gewoon een goede stereo koptelefoon/ headset te hebben, omdat dat surround geluid gesimuleerd is.(moet zelf ook een nieuwe koptelefoon hebben omdat de mijne vastzit nu met ducktape :P)

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

plientje schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:00:
Nog even over dat surround.
Was het niet beter om gewoon een goede stereo koptelefoon/ headset te hebben, omdat dat surround geluid gesimuleerd is.(moet zelf ook een nieuwe koptelefoon hebben omdat de mijne vastzit nu met ducktape :P)
Valt mee. Menig gamer is er overeens dat geemuleerd surround beter is om te gamen. Als het true surround zou zijn in een headset heeft het last van een hogere latency op sommige speakers dan geemuleerd. En uit gebruiks ervaring is geemuleerd prettiger voor je oren in een headset. zelf speel ik met 5.1 in counterstike zoals eerder vernoemd is het buggy probleem al opgelost. Heeeeeeel soms heb je dat een halve seconde iets niet te horen is maar dat zijn alleen maar bomb beeps. Gebeurt 1x in de 10000 rondes in mijn geval. En dat had te maken met mijn sound card. Heb nu ook een externe sound card in mn pc zitten en het werkt perfect. Ik raad het als je er het geld voor over hebt aan om een goeie headset te kopen. en surround is net of je het wilt of niet. Het is wennen Maar persoonlijk vind ik het beter.

• plientje
wambamNL schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:05:
[...]

Valt mee. Menig gamer is er overeens dat geemuleerd surround beter is om te gamen. Als het true surround zou zijn in een headset heeft het last van een hogere latency op sommige speakers dan geemuleerd. En uit gebruiks ervaring is geemuleerd prettiger voor je oren in een headset. zelf speel ik met 5.1 in counterstike zoals eerder vernoemd is het buggy probleem al opgelost. Heeeeeeel soms heb je dat een halve seconde iets niet te horen is maar dat zijn alleen maar bomb beeps. Gebeurt 1x in de 10000 rondes in mijn geval. En dat had te maken met mijn sound card. Heb nu ook een externe sound card in mn pc zitten en het werkt perfect. Ik raad het als je er het geld voor over hebt aan om een goeie headset te kopen. en surround is net of je het wilt of niet. Het is wennen Maar persoonlijk vind ik het beter.
Ah. Dus meer een soort van persoonlijke voorkeur. Thanks for the info :)

Edit: Net dat razer surround pro geprobeerd, en het werkt perfect(in de demo dan). Nu eens kijken of ik er baat bij heb.(geen razer headphone nodig trouwens)

[ Voor 7% gewijzigd door plientje op 20-03-2015 18:39 ]

plientje schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:34:
[...]

Ah. Dus meer een soort van persoonlijke voorkeur. Thanks for the info :)

Edit: Net dat razer surround pro geprobeerd, en het werkt perfect(in de demo dan). Nu eens kijken of ik er baat bij heb.(geen razer headphone nodig trouwens)
Ik heb geemuleerd vanuit mn geluidskaart :P
maar inderdaad tis net wat je fijner vind. het werkt bijna perfect over het algemeen.
En geen probleem ik hoop dat je veel plezier aan je keuze beleeft ^^

• plientje
Hmmm ik hoor geen geluid van voren(das handig). Nu nog eens kijken of hem goed kan krijgen en dan weer verder kijken. En voor de rest klonk het goed, dus als je een gratis key kunt krijgen is het het proberen waard.

• eXec
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-11 19:08
mystiqu schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:26:
[...]

8 maanden in bezit, playtime ala 775 uur ^^

Vandaag na twee maanden voor het eerst weer kunnen spelen (gebroken hand ftl).. Man man man wat is mijn aim ver te zoeken :( |:( ;( ;w
Gaat wel even duren voor je aim weer enigzins de oude wordt. Heb mijn knokkel eind September gebroken en begin nu eindelijk pas weer beter te schiete, al zal ik niet ontkennen dat een beetje motivatie en nieuwe hardware (BenQ XL2411Z + Razer DeathAdder ipv G402 en Rival) hebben bijgedragen.

eXec op Steam

Wat heb ik een hekel aan de mensen die iedereen gelijk een hacker noemen. Er zaten 4 van die noobs in mijn team, we verloren hard. Echter speelde zei natuurlijk heel goed, en maakte ze helemaal geen fouten. Het was allemaal weer het groepje wallhackers in het enemy team waardoor we verloren :')

En dan zijn er ook nog mensen die gewoon een competitive potje gaan spelen zonder dat ze genoeg tijd hebben. Snap echt niet waarom je als je weet dat je over een half uur gaat eten toch nog een match start :/

• gerre22
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 23:25
Brogala schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 09:41:
Wat heb ik een hekel aan de mensen die iedereen gelijk een hacker noemen. Er zaten 4 van die noobs in mijn team, we verloren hard. Echter speelde zei natuurlijk heel goed, en maakte ze helemaal geen fouten. Het was allemaal weer het groepje wallhackers in het enemy team waardoor we verloren :')

En dan zijn er ook nog mensen die gewoon een competitive potje gaan spelen zonder dat ze genoeg tijd hebben. Snap echt niet waarom je als je weet dat je over een half uur gaat eten toch nog een match start :/
Dat is één ding, gisteren in een match gezeten waarin een kerel in ons team zo hard aan het ragen was zowel via voice als text chat dat ik haast geen zin meer had om te spelen. Mensen de hele tijd ziektes toewensen en maar zeggen dat hij hoopt dat ze terminaal zijn en zo...

Hoe gaan jullie daarmee om? Muten? Reporten?
gerre22 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:01:
[...]

Dat is één ding, gisteren in een match gezeten waarin een kerel in ons team zo hard aan het ragen was zowel via voice als text chat dat ik haast geen zin meer had om te spelen. Mensen de hele tijd ziektes toewensen en maar zeggen dat hij hoopt dat ze terminaal zijn en zo...

Mute report en dont care continue playing ^.^

• mystiqu
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
eXec schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 02:53:
[...]

Gaat wel even duren voor je aim weer enigzins de oude wordt. Heb mijn knokkel eind September gebroken en begin nu eindelijk pas weer beter te schiete, al zal ik niet ontkennen dat een beetje motivatie en nieuwe hardware (BenQ XL2411Z + Razer DeathAdder ipv G402 en Rival) hebben bijgedragen.
Ik hoop dat het ietsje sneller gaat :P Moet over twee weekjes op The Party wel een beeeeetje met m'n clan mee kunnen schieten zonder als bot aangemerkt te worden lol.

Maar ik heb ook wat extra motivatie;

Afbeeldingslocatie: http://content.hwigroup.net/images/products/xl/255168/msi_geforce_gtx_970_oc_v1_4gb.jpg

+

Afbeeldingslocatie: http://shop.aquacomputer.de/images/product_images/popup_images/23614.jpg

:D

• xeroamd
@ hierboven: Sexy gefreesd koelblok!
gerre22 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:01:
[...]

Reporten voor griefen en afhankelijk van wat de persoon doet muten of eens hartelijk uitlachen voor het bevestigen van zijn gebrek aan intelligentie en niveau.

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
xeroamd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:39:
@ hierboven: Sexy gefreesd koelblok!

[...]

Reporten voor griefen en afhankelijk van wat de persoon doet muten of eens hartelijk uitlachen voor het bevestigen van zijn gebrek aan intelligentie en niveau.
Of gewoon direct muten/ kalm blijven. Heeft bij mij wel eens geholpen om ragers weer op hun poot te krijgen.
Iedereen heeft wel eens een ragebui gehad, en zoals je weet schreeuw je dan vanalles... :+

• xeroamd
CykkVii schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 12:42:
[...]

Of gewoon direct muten/ kalm blijven. Heeft bij mij wel eens geholpen om ragers weer op hun poot te krijgen.
Iedereen heeft wel eens een ragebui gehad, en zoals je weet schreeuw je dan vanalles... :+
Om mijn medemens te sparen staan zowel mijn teamspeak als ingame voice op push to talk. :+

• Grotman
  • Niet online
Reporten heeft geen enkele zin, want overwatchers zien en horen geen communicatie. Dus tenzij ze ook teamkillen heeft het geen enkel nut om te reporten.

• xeroamd
Grotman schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:00:
Reporten heeft geen enkele zin, want overwatchers zien en horen geen communicatie. Dus tenzij ze ook teamkillen heeft het geen enkel nut om te reporten.
Waarom kun je iemand dan specifiek voor voice of text chat reporten? Dan zou het of totaal nutteloos zijn, of loopt dat via iets anders dan OW.

• Grotman
  • Niet online
Geen idee, maar ik kijk vaak Overwatch video's en ze zien nepnamen van alle spelers en geen enkele getypte of gesproken tekst. Is een text of voice report wel via CS of is dat een algemene Steam-report? Via Overwatch heb je alleen griefing (TK of AFK staan de hele tijd), Wallhack, Aimbot en Other hacks (Bunnyhop-scripts e.d.)

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
Grotman schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:00:
Heeft wel zin maar loopt via valve game mods zelf.

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-11 10:05
Er zal vast wel wat gebeuren als iemand een bepaald percentage aan games gereport wordt voor voice communication. Als je er last van hebt, gewoon muten :)

[ Voor 15% gewijzigd door Junia op 21-03-2015 13:33 ]

Verwijderd

Een vraagje over key binds! Ik zocht er wat informatie naar keys binds op het internet. In elk geval gebruik ik nu de cijfertoetsen om mijn wapen te kiezen 1 2 3 en 4 en voor de granaten moet ik alt + 1 2 3 4 5 of 6 indrukken. Het is wel moeilijker geworden dan ik dacht, heb wel gelukkig een mechanische toetsenbord corsair k70. Maar nu heb ik geen last meer dat ik peronluk aan de scroll wiel draai bij het schieten naar een enemie. Ik gebruik nu de scroller om te springen. Ik las dat dat door pro's veel wordt gebruikt, dus lijkt mij wel leuk om het ook maar te doen.

Nu mijn vraag, is er nog een makkelijkere manier? Gebruiken jullie de scroller om wapen te kiezen? Ik haat de scrollwiel echt in cs:go. Ik heb we een g502 en daar wil ik ook niets slecht overzeggen, het is een goede muis!

(Nog kleine vraag: is dit cheaten? Zo niet, wanneer spreekt m'n dan wel van cheaten? Ik heb namleijk ook de viewmodels beetje aangepast.)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2015 17:35 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:32:
Een vraagje over key binds! Ik zocht er wat informatie naar keys binds op het internet. In elk geval gebruik ik nu de cijfertoetsen om mijn wapen te kiezen 1 2 3 en 4 en voor de granaten moet ik alt + 1 2 3 4 5 of 6 indrukken. Het is wel moeilijker geworden dan ik dacht, heb wel gelukkig een mechanische toetsenbord corsair k70. Maar nu heb ik geen last meer dat ik peronluk aan de scroll wiel draai bij het schieten naar een enemie. Ik gebruik nu de scroller om te springen. Ik las dat dat door pro's veel wordt gebruikt, dus lijkt mij wel leuk om het ook maar te doen.

Nu mijn vraag, is er nog een makkelijkere manier? Gebruiken jullie de scroller om wapen te kiezen? Ik haat de scrollwiel echt in cs:go. Ik heb we een g502 en daar wil ik ook niets slecht overzeggen, het is een goede muis!

(Nog kleine vraag: is dit cheaten? Zo niet, wanneer spreekt m'n dan wel van cheaten? Ik heb namleijk ook de viewmodels beetje aangepast.)
Je config aanpassen heeft niks met cheaten te maken maak je maar niet druk.
zelf gebruik ik gwn spatiebalk met springen en daarmee kan ik zelfs fatsoenlijk bunnyhoppen dus het is meer persoonljjke voorkeur.
wapens kiezen doe ik dmv mijn keys op het toetsenbord en de numpad op mijn muis om te quickswitchen met een awp.

Cheaten word pas van gesproken zodra je een extern programma (om het even te generaliseren) gebruikt om jezelf een voordeel tegenover de tegenstander te geven. Want cheaten = valsspelen letterlijk vertaald.

Viewmodels aanpassen is ook geen cheaten want het is een aanpassing van 1 van de config files en bijna alle config files mag je editen zoals jij dat wenst.

(mag ik je in het vervolg verzoeken om niet zoveel dikgedrukte tekst te gebruiken. Het leest namelijk nigal vervelend als er om de 4 woorden tussen normaal en dikgedrukt word geswitched. Gewoon even een klein advies. Je hoeft het niet op te volgen :))

[ Voor 6% gewijzigd door Ryada op 21-03-2015 18:08 ]

Verwijderd

Oh, meeste hebben de voorkeur om hun wapen te kiezen via de keys. Ik vind het minder snel gaan. Dan gebruik ik ook gewoon de spatie toets om te springen, ik heb gewoon de scroller gezet op springen zodat deze ook nog een functie heeft nu ik niet meer wil dat de scroller nog langer wordt gebruikt om wapen te kiezen. Ik scroll namelijk perongeluk te veel tijdens het schieten.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:18:
Oh, meeste hebben de voorkeur om hun wapen te kiezen via de keys. Ik vind het minder snel gaan. Dan gebruik ik ook gewoon de spatie toets om te springen, ik heb gewoon de scroller gezet op springen zodat deze ook nog een functie heeft nu ik niet meer wil dat de scroller nog langer wordt gebruikt om wapen te kiezen. Ik scroll namelijk perongeluk te veel tijdens het schieten.
De enige voorkeur die ik in het spel heb is mijn wapen links en mijn o zo apparte crosshair. Heb mn hele scrollwiel geunbind om te zorgen dat ik die functie totaal niet meer kan gebruiken.

• dylanvana
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:18:
Je scroll wiel aanraken tijdens het schieten is mij nog nooit gelukt :p knap.

Verwijderd

wambamNL schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:33:
[...]
De enige voorkeur die ik in het spel heb is mijn wapen links en mijn o zo apparte crosshair. Heb mn hele scrollwiel geunbind om te zorgen dat ik die functie totaal niet meer kan gebruiken.
Scroll je ook vaak perongeluk? Maar hoe bedoel je apparte crosshair? Mag ik die zien dan? Dit is mijn persoonlijke crosshair:
cl_crosshairalpha "206"
cl_crosshaircolor "1"
cl_crosshaircolor_b "255"
cl_crosshaircolor_r "255"
cl_crosshaircolor_g "255"
cl_crosshairdot "1"
cl_crosshairgap "6"
cl_crosshairsize "4"
cl_crosshairstyle "4"
cl_crosshairusealpha "1"
cl_crosshairthickness "1.5"
cl_fixedcrosshairgap "6"
cl_crosshair_outlinethickness "1"
cl_crosshair_drawoutline "1"

Voor mij is die perfect, ik kan niet zonder dat bolletje in het midden. De streepjes gebruik ik om te aantonen waar het bolletje precies is. Ik heb die hier gemaakt:
http://tools.dathost.net/
Ik vind die bestaande crosshairs van de bekende cssers wel heel appart. Ik snap niet hoe je daarmee goed kunt mikken naar de enemies. Ik heb de voorkeur voor een groot en duidelijke crosshair. Waarom moeilijk maken als het ook makkelijk kan. 8)7
dylanvana schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:00:
[...]
Ik heb kleine handjes waardoor mijn vingertjes niet ver genoeg kunnen spreiden :D
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:58:
[...]

Scroll je ook vaak perongeluk? Maar hoe bedoel je apparte crosshair? Mag ik die zien dan? Dit is mijn persoonlijke crosshair:
cl_crosshairalpha "206"
cl_crosshaircolor "1"
cl_crosshaircolor_b "255"
cl_crosshaircolor_r "255"
cl_crosshairdot "1"
cl_crosshairgap "6"
cl_crosshairsize "4"
cl_crosshairstyle "4"
cl_crosshairusealpha "1"
cl_crosshairthickness "1.5"
cl_fixedcrosshairgap "6"

Voor mij is die perfect, ik kan niet zonder dat bolletje in het midden. De streepjes gebruik ik om te aantonen waar het bolletje precies is. Ik heb die hier gemaakt:
http://tools.dathost.net/
Ik vind die bestaande crosshairs van de bekende cssers wel heel appart. Ik snap niet hoe je daarmee goed kunt mikken naar de enemies. Ik heb de voorkeur voor een groot en duidelijke crosshair. Waarom moeilijk maken als het ook makkelijk kan. 8)7
cl_crosshairalpha "255"
cl_crosshaircolor "3"
cl_crosshaircolor_b "0"
cl_crosshaircolor_r "0"
cl_crosshairdot "1"
cl_crosshairgap "4.000000"
cl_crosshairsize "1.000000"
cl_crosshairstyle "1"
cl_crosshairusealpha "1"
cl_crosshairthickness "0.500000"
cl_fixedcrosshairgap "-10"

Dat is mijn crosshair (kan zijn dat ik nog meer heb aangepast)
De website pakt hem niet goed ik zal zometeen even een screenshot toevoegen.

• Broud
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02:20
Default crosshair 8)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZEPrj8b.png
Het is niet heel goed te zien want ingame komt ie mooier uit.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Weer eens met wat mg2 gespeeld, speelde tegen 1 overduidelijke smurf en 1 hacker maar nog steeds topfragger, alhoewel nehox toch meer punten door bomplants en defuses had. Gelukkig nog wel gewonnen. Ik speel wel vaker met master gardian mee en vaak lukt het nog erg goed, maar upraken vergeet maar, ik blijf maar nova 3 :(

En de mag-7 is echt een geweldig wapen, gebruik hem sinds een paar dagen soms en het gaat echt goed. Wanneer ik short ermee houdt op dust2 krijg ik altijd wel 1 easy kill. Echt een onderschat ding de mag-7.

[ Voor 24% gewijzigd door markdm op 21-03-2015 23:41 ]

steam: failsnail, Letterbox

Dit is me nu al 2x gelukt :D
YouTube: CS:GO - Shhh..

Edit: eindelijk Silver 4 :D na precies 100 uur, hoewel ik wel minstens 20 uur CS:GO AFK heb opengehouden (2 nachten zelfs.... :z )

[ Voor 37% gewijzigd door Brogala op 22-03-2015 15:57 ]

Brogala schreef op zondag 22 maart 2015 @ 12:57:
Dit is me nu al 2x gelukt :D
YouTube: CS:GO - Shhh..

Edit: eindelijk Silver 4 :D na precies 100 uur, hoewel ik wel minstens 20 uur CS:GO AFK heb opengehouden (2 nachten zelfs.... :z )
En het was een leuke game waarin je silver 4 bent geworden.
Wambam carry is OP

wambamNL schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:05:
[...]

En het was een leuke game waarin je silver 4 bent geworden.
Wambam carry is OP
Zeker. Maar bij de match daarna werden we nog meer gecarried door allah :+

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05

Damien

-iwnl-

Gisteren nog naar het Gfinity toernooi gekeken. Jammer genoeg won mijn favoriet niet. Het leek er overigens enorm op alsof ze dit gehele weekend niet echt lekker in vorm waren. Toch in de finale het nog redelijk spannend gemaakt met vrij close matches (op Cache na), maar helaas niet het resultaat waar ik op gehoopt had :(.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
heb eindelijk mijn 10 potjes gewonnen. Werd meteen ingeschaald bij Silver 3. Voelt toch wel lekker.

Yavu Steam Profile Lanithro

Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:32:

Lig eraan...

Heb je een screenshot van de viewmodels? En hoe heb je het aangepast? Vroeger in 1.6 was btw niet elke config aanpassing zonder meer toegestaan in competitie wedstrijden.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:26:
[...]

Lig eraan...

Heb je een screenshot van de viewmodels? En hoe heb je het aangepast? Vroeger in 1.6 was btw niet elke config aanpassing zonder meer toegestaan in competitie wedstrijden.
Het is een viewmodel die hetzelfde uit moet zien als in cs source. Wordt veel gebruikt, dus kan ik daar wel gerust op zijn. Kan je voorbeeld geven van een gecheate viewmodel?

---------
Ik ben trouwens ook aan het kloten met autoexec, maar snap 1 ding niet goed.

Ik heb dit scherm: pricewatch: Samsung S24C350H Zwart (ik heb dit scherm gekocht omdat ik daar een korting op kreeg). Zoals je kan zien 60hz en 5ms.

Ik heb dit scherm niet speciaal gekocht om te gamen, maar heb gelezen dat 60hz goed genoeg is voor cs, maar 5ms had beter 2ms geweest zijn, maar goed dat terzijde.

Ik probeer de perfermances te verbeteren om mijn fps te boosten. Het zijn 4 commando's die ik niet snap, namelijk deze: cl_cmdrate, cl_updaterate, fps_max en fps_max_menu
Ik heb het nu zo staan:
cl_cmdrate "128"
cl_updaterate "128"
fps_max "121"
fps_max_menu "121"

Nu is mijn vraag of dit nu wel goed staat voor mij? 121 fps max schijnt goed te zijn voor een 60hz op 64 tîck. 60hz op 100 tick is 129 fps max. (maar omdat er eigelijk geen 100 pick servers zijn op cs, dan lijkt mij 121 voldoende). Natuurlijk is dit niet het volledige, heb er nog veel meer in mijn autoexec staan. Pm me maar als je mijn autoexec eens wil bekijken om te beoordelen, want het kan natuurlijk zo zijn dat het niet klopt wat ik hier allemaal zeg. 8)7

-Edit-
ja natuurlijk bedoelde ik tick. 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2015 15:11 . Reden: Ik bedoelde niet penis, maar tick! ]

• Silence

Silence

Godlike

Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:45:
[...]

Nu is mijn vraag of dit nu wel goed staat voor mij? 121 fps max schijnt goed te zijn voor een 60hz op 64 pîck. 60hz op 100 pick is 129 fps max. (maar omdat er eigelijk geen 100 pick servers zijn op cs, dan lijkt mij 121 voldoende). Natuurlijk is dit niet het volledige, heb er nog veel meer in mijn autoexec staan. Pm me maar als je mijn autoexec eens wil bekijken om te beoordelen, want het kan natuurlijk zo zijn dat het niet klopt wat ik hier allemaal zeg. 8)7
Het is Tick niet Pick :p

Inventaris - Steam

• Damien

Damien

-iwnl-

dylanvana schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:00:
[...]

Mij ook niet, maar er zijn mensen die in paniek raken en dan gebeuren dat soort dingen. Dan is unbinden waarschijnlijk de beste optie.

• xeroamd
hmr schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:26:
[...]

Lig eraan...

Voor zover ik weet zijn er geen issues met het mogen hebben van viewmodel aanpassingen, zolang dat via de normale config commands (viewmodel_offset_x/y/z) gaat. Tevens zijn een hoop commands ook aan de serversided instellingen gebonden en voor zover ik weet overrulen die dan ook de aangepaste config instellingen.

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-11 22:20

iLikeNoobies

With Big Boobies

Brogala schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:46:
[...]

Zeker. Maar bij de match daarna werden we nog meer gecarried door allah :+
Mwah, het is maar wat je carryen noemt ;) We hadden de pot wel verloren.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

• tummeke393
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-11 19:04
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:58:
[...]

Ik heb persoonlijk ook een vrij kleine (en statische) crosshair. Dit voornamelijk om mezelf te dwingen/te herinneren om PRECIES te zijn en nauwkeurig te aimen. Met een grote crosshair krijg ik sneller het idee dat mijn aim goed geplaatst is omdat een deel van je crosshair de vijand raakt. Meer iets mentaals/onbewust, maar het helpt me zeker om bijvoorbeeld meer headshots te knallen.

Verwijderd

tummeke393 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:57:
[...]

Ik heb persoonlijk ook een vrij kleine (en statische) crosshair. Dit voornamelijk om mezelf te dwingen/te herinneren om PRECIES te zijn en nauwkeurig te aimen. Met een grote crosshair krijg ik sneller het idee dat mijn aim goed geplaatst is omdat een deel van je crosshair de vijand raakt. Meer iets mentaals/onbewust, maar het helpt me zeker om bijvoorbeeld meer headshots te knallen.
Ja dat is slim, maar het is niet makkelijk een headshot te maken op een doordachte wijze. Volgens mij moet je dan al veel ervaring hebben. Bij mij gaat het te snel waardoor ik steeds ga sprayen en af en toe heb ik met wat geluk een headshot. :P

Ik gebruik trouwens nu toch een bestaand crosshair, namelijk die van f0rest, maar ik heb wel een dotje in het midden gezet.
Er valt mij wel iets bijzonder op aan die crosshair, ik zie in-game namelijk een doorzichtige achtergrond van de crosshair alsof ik nu een dubbele crosshair heb. Of dat nu aan de grafische instellingen ligt weet ik niet? Komt dat iemand bekend voor?

• Damien

Damien

-iwnl-

Gisteren na een redelijke afwezigheid weer terug in MGE gekomen. Kijken of ik het nu kan blijven, gisteren speelde ik namelijk vrij slechte potjes en heb ik mede dankzij mijn teammates de wins gehaald. Tevens nog even een Karambit erbij gehaald om mijn skinverzameling uit te breiden ;).

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-11 13:37
Gisteren een heerlijk potje op inferno gespeeld met een Medelander (Digger Nick, misschien een tweaker) Na al T op 12-3 acter te staan toch nog met 14-16 gewonnen. Dat zijn echt de leuke potjes en rete spannend.

Yavu Steam Profile Lanithro

|:( verkeerde topic.. Maar mocht er iemand wat leuke skins/knife willen ruilen voor een wow account met 5 level 100s dan hoor ik het wel :)

[ Voor 163% gewijzigd door hmr op 24-03-2015 10:06 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Damienx2 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:05:
Gisteren na een redelijke afwezigheid weer terug in MGE gekomen. Kijken of ik het nu kan blijven, gisteren speelde ik namelijk vrij slechte potjes en heb ik mede dankzij mijn teammates de wins gehaald. Tevens nog even een Karambit erbij gehaald om mijn skinverzameling uit te breiden ;).
Nou ik wil niet veel zeggen maar ik had niet veel nuttigs gedaan die paar games :+
Maar was wel erg gezellig, en 2de potje stond je toch weer bovenaan hoor, carry me senpai <3

• Damien

Damien

-iwnl-

wambamNL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:13:
[...]

Nou ik wil niet veel zeggen maar ik had niet veel nuttigs gedaan die paar games :+
Maar was wel erg gezellig, en 2de potje stond je toch weer bovenaan hoor, carry me senpai <3
Het probleem bij mij zit hem erin dat ik niet consistent speel. Iets wat Junia ook al tegen mij zei. Ik kan 1 potje vrij lekker spelen waar ik een ander potje geen pepernoot raak. En waar een ander zegt, whatever op naar het volgende potje, ga ik juist denken "Nou dit was het wel weer voor vandaag, want ik raak toch niets". Je komt op een punt dat je geforceerd gaat spelen en het meestal (gisteren toevallig niet) minder gaat. Puur omdat je gaat letten op kleine details als crosshair placement etc. Dingen die standaard horen te gebeuren op basis van intuïtie en niet vanuit bewegingen die je probeert te creëren.

Tevens speelt nog mee dat ik nog vaak denk (in 1.1b t/m 1.6) vroeger ging het zo gemakkelijk en kon ik op een vrij hoog niveau meekomen en tegenwoordig is MG2 al lastig genoeg. Tuurlijk ik kan beide games niet met elkaar vergelijken, andere hitboxes, andere wapens, andere mappen (opbouw hetzelfde, layout anders) andere physics etc etc, maar goed dat is gewoon een kronkel in mijn eigen gedachten.

Neemt niet weg dat ik mij gisteren wel heb vermaakt in de potjes, maar dat kwam meer door het geouwehoer ;) dan mijn eigen spel.

Damienx2 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:29:
[...]

Het probleem bij mij zit hem erin dat ik niet consistent speel. Iets wat Junia ook al tegen mij zei. Ik kan 1 potje vrij lekker spelen waar ik een ander potje geen pepernoot raak. En waar een ander zegt, whatever op naar het volgende potje, ga ik juist denken "Nou dit was het wel weer voor vandaag, want ik raak toch niets". Je komt op een punt dat je geforceerd gaat spelen en het meestal (gisteren toevallig niet) minder gaat. Puur omdat je gaat letten op kleine details als crosshair placement etc. Dingen die standaard horen te gebeuren op basis van intuïtie en niet vanuit bewegingen die je probeert te creëren.

Tevens speelt nog mee dat ik nog vaak denk (in 1.1b t/m 1.6) vroeger ging het zo gemakkelijk en kon ik op een vrij hoog niveau meekomen en tegenwoordig is MG2 al lastig genoeg. Tuurlijk ik kan beide games niet met elkaar vergelijken, andere hitboxes, andere wapens, andere mappen (opbouw hetzelfde, layout anders) andere physics etc etc, maar goed dat is gewoon een kronkel in mijn eigen gedachten.

Neemt niet weg dat ik mij gisteren wel heb vermaakt in de potjes, maar dat kwam meer door het geouwehoer ;) dan mijn eigen spel.
Ja ik snap wat je bedoeld, heb er zelf ook vaak genoeg last van maarja je doet er niks aan want je kan niet altijd goed spelen ;)

Naja misschien na een tijdje zal die 'kronkel' wel verdwijnen en zal je meer gaan wennen aan cs go waardoor dat je ook makkelijker afgaat.

Haha, was zeker ook gezellig, vooral het commentaar wat steeds door de teamspeak gegooid werd.
Was ook wel grappig dat mijn stem niet herkend werk :+

Ik zit weer te klooien met m'n sensitivity, ik had hem al heel lang op 800DPI/1,25 in-game maar ga nu toch proberen mijn inconsistentie qua aim aan te pakken.

Ik speel nu op 1,15 in-game.

Edit: oh ja, waarom spelen alle 'pro's' op zo'n lage resolutie? Is dit omdat ze dat nog van de oudere Counterstikes gewend zijn, of omdat alles dan groter is (volgens iemand op Reddit)?

[ Voor 33% gewijzigd door Brogala op 24-03-2015 10:57 ]

• Damien

Damien

-iwnl-

Brogala schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:55:
Ik zit weer te klooien met m'n sensitivity, ik had hem al heel lang op 800DPI/1,25 in-game maar ga nu toch proberen mijn inconsistentie qua aim aan te pakken.

Ik speel nu op 1,15 in-game.

Edit: oh ja, waarom spelen alle 'pro's' op zo'n lage resolutie? Is dit omdat ze dat nog van de oudere Counterstikes gewend zijn, of omdat alles dan groter is (volgens iemand op Reddit)?
op 4:3 spelen met je scherm stretched maakt de characters groter. Oftewel makkelijker op te aimen. Ik speel btw op 1.1 sens met 800dpi.

Net het meest frustrerende potje ooit gespeeld... We stonden 12-3 voor, toen werden we CT en stonden we opeens 12-13 achter. Er was een smurf in het andere team die zijn volledige team carriede.

Toen stond het op het laatst 14-15 en in het laatste potje stonden we er goed voor, de bomb was down dicht bij T spawn en we hadden iemand die hem verdedigde.

Toen kwam de laatste T hem oppakken, en het duurde 2 seconde voordat hij mijn teammate zag. Maar meneer teammate was nog niet heel goed met z'n AK en hij zat lopend te sprayen, waardoor hij dood was.4

Edit: thanks @ hierboven.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

tja dat is altijd risico.
Wat ik soms zo irritant vind is dat de ene keer elke kogel raakt terwijl je beweegt etc, en richt je een keer rustig zonder te lopen of wat dan ook, en mis je volledig meerdere schoten terwijl je 100% zou moeten raken. Soms heb ik echt het idee dat de boel lagt ofzo, maar volgens mij is dit nu een van de weinige games die dat juist bijna perfect heeft met de hoge refresh rate.
Zoals jochem meyjer zo goed verwoordt: Ik snap dr helemaal niks van! 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-03-2015 12:23 ]

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

Gewoon 64 tick blamen, dat is een geweldig excuus. Of als je ping van 5 naar 7 gaat gewoon roepen dat je geDDoSed wordt, ook simpel zat.

Ik speel trouwens ook op 4:3 met 1280x960, het is inderdaad even wennen maar je hebt er op lange termijn wel veel plezier van (met dank aan Damien/Junia).

Overigens speel ik zelf op 1800dpi/0.6 sensitivity waar die laatste misschien nog wel lager moet. Voor iedereen die op hoge sensitivity speelt zou ik het toch zeker aanraden. Ik was zo'n noob die op 1800dpi/6sens begon en dan ga je niks (expres) raken.

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Rordarok schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:50:
Gewoon 64 tick blamen, dat is een geweldig excuus. Of als je ping van 5 naar 7 gaat gewoon roepen dat je geDDoSed wordt, ook simpel zat.
Als je niets nuttigs kan plaatsen zeg dan niks? ;w
Ik ben perfect op de hoogte wat tickrate doet en lag is. Soms zie je ook gewoon dikke lagspikes waarbij de game letterlijk paar sec vaststaat. dat bedoel ik niet.

Ik zit bv te wachten bij bomsite, een terro komt hoekje om met awp staat stil om te richten en ik richt centermass, niet eens voor hs, vuur twee keer 100% zonder beweging van muis of move keys, maar mis alsnog met ak of m4 op nog geen 20meter afstand. Dit terwijl ik 100% on target ben.

[ Voor 43% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-03-2015 13:21 ]

• Damien

Damien

-iwnl-

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:17:
[...]

Als je niets nuttigs kan plaatsen zeg dan niks? ;w
En anders ben je iets minder serieus? :) Geintje op zijn tijd moet kunnen. Rest van zijn post was volgens mij nuttig zat (omtrent resolutie)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damienx2 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:22:
[...]

En anders ben je iets minder serieus? :) Geintje op zijn tijd moet kunnen. Rest van zijn post was volgens mij nuttig zat (omtrent resolutie)
zo is het niet geschreven, hij doet mijn post af alsof ik een noob ben en niet weet waar ik het over heb.

• Junia
Het deel m.b.t. 64 tick zie ik niet eens als geintje :P

• Damien

Damien

-iwnl-

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:23:
[...]

zo is het niet geschreven, hij doet mijn post af alsof ik een noob ben en niet weet waar ik het over heb.
Dat is hoe jij het interpreteert, ik zie nergens staan: "Hey kutnoob je weet dat je op 64 tickrate speelt toch?".

Maar goed, zo was het hoogstwaarschijnlijk niet bedoeld, hem kennende.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Damienx2 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:25:
[...]

Dat is hoe jij het interpreteert, ik zie nergens staan: "Hey kutnoob je weet dat je op 64 tickrate speelt toch?".

Maar goed, zo was het hoogstwaarschijnlijk niet bedoeld, hem kennende.
Ongeacht hoe die het bedoelt, als grapje of serieus, had het anders gekund, ik vraag niet om een grapje, dan had ik jochem Meyjer wel een bericht gestuurd bij wijze van...

• Damien

Damien

-iwnl-

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:28:
[...]

Ongeacht hoe die het bedoelt, als grapje of serieus, had het anders gekund, ik vraag niet om een grapje, dan had ik jochem Meyjer wel een bericht gestuurd bij wijze van...
Tja leuk en aardig, maar als jij een superserieuze reactie had verwacht had je beter zelf ook de Jochem Meijer(snap overigens niet wat mensen grappig aan hem vinden, maar dat terzijde) quote weg kunnen laten. Je geeft namelijk een signaal af dat je wel in bent voor een geintje... :/

Maar goed nu weten we iig dat dit niet het geval is. :) We hebben met een superserieuze progamer te maken. Excuses!

[ Voor 4% gewijzigd door Damien op 24-03-2015 13:33 ]

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

Lieve mensen, ik ben samen met een maatje weer begonnen met spelen. Een hele tijd 1.6 gespeeld, daarna een langere tijd source. Maar wat is dit wennen zeg! Heb inmiddels 6 wins, nog 18 uur cooldown. Zijn er mensen die ik toe mag voegen aan m'n steam? We zijn het een beetje beu met Russen en oost Europeanen te spelen.
bbblije schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:35:
Lieve mensen, ik ben samen met een maatje weer begonnen met spelen. Een hele tijd 1.6 gespeeld, daarna een langere tijd source. Maar wat is dit wennen zeg! Heb inmiddels 6 wins, nog 18 uur cooldown. Zijn er mensen die ik toe mag voegen aan m'n steam? We zijn het een beetje beu met Russen en oost Europeanen te spelen.
Bijna iedereen in dit forum kan je toevoegen denk aan:
Wambamnl
Failsnail
Yuri Vodka
etc.
(ik ken niet iedereen zijn naam inclusief spelling uit mijn hoofd)
Mijn steam page staat in mijn signature, voeg mij toe en kijke even rond in mijn vriendenlijst (90% is van tweakers)

wambamNL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:39:
[...]

Wambamnl
Failsnail
Yuri Vodka
etc.
Mijn steam page staat in mijn signature, voeg mij toe en kijke even rond in mijn vriendenlijst (90% is van tweakers)
Anders verlies je alles. :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• bbblije

bbblije

Riiiiight

wambamNL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:39:
[...]

Wambamnl
Failsnail
Yuri Vodka
etc.
Thnx! Heb je toegevoegd! Het blijft wel wennen zeg, alle nades en pop-flashes. Stuttersteps. Andere spray patterns. En ik blijf steeds crouchen, maar wil hem niet unbinden omdat je hem soms nodig hebt om ergens op te springen :/
bbblije schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:44:
[...]

Thnx! Heb je toegevoegd! Het blijft wel wennen zeg, alle nades en pop-flashes. Stuttersteps. Andere spray patterns. En ik blijf steeds crouchen, maar wil hem niet unbinden omdat je hem soms nodig hebt om ergens op te springen :/
Geen probleem.
Wennen is het zeker, (zegt de noob die in zijn hele leven alleen nog maar 300 uur cs go gespeeld heeft).
Maar het is naar mijn mening ook gewoon leuk om te leren hoe het spel in elkaar zit.
Want anders zou het eigenlijk gewoon counterstrike met nieuwe graphics zijn.

bbblije schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:44:
[...]

Ik mis echt enorm het "Spawn" spring truukje om te awpen...

YouTube: Spawn Jump

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:23:
[...]

Ik had er misschien bij moeten zetten dat ik dat zelf ook vaak genoeg als excuus gebruik. Hoewel er inderdaad wel eens proberen zijn met servers en zeker ook met tickrate/registering van de shots, merk ik dan vaak weer als ik naar betere spelers kijk dat die op dezelfde server (vaak in dezelfde game) dan wel weer raak schieten. Soms is het aim, soms is het gewoon de server. In dat geval gebruik ik gewoon lekker de bovenstaande excuses. Helemaal als je met een premade bent, dan vind ik het vaak hilarisch om de 'kop dicht' te horen op het moment dat die 5-->9 ping als 'lagspike' geblamed wordt voor m'n 36 auto-sniper misses.

Sorry als ik je overigens beledigd heb, ik zie je hoe dan ook niet als een noob. Ik heb nauwelijks 150 uur CS/Shooters gespeeld, dus ik ben hoe dan ook zelf een newbie :)

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Rordarok schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:55:
[...]

Ik had er misschien bij moeten zetten dat ik dat zelf ook vaak genoeg als excuus gebruik. Hoewel er inderdaad wel eens proberen zijn met servers en zeker ook met tickrate/registering van de shots, merk ik dan vaak weer als ik naar betere spelers kijk dat die op dezelfde server (vaak in dezelfde game) dan wel weer raak schieten. Soms is het aim, soms is het gewoon de server. In dat geval gebruik ik gewoon lekker de bovenstaande excuses. Helemaal als je met een premade bent, dan vind ik het vaak hilarisch om de 'kop dicht' te horen op het moment dat die 5-->9 ping als 'lagspike' geblamed wordt voor m'n 36 auto-sniper misses.

Sorry als ik je overigens beledigd heb, ik zie je hoe dan ook niet als een noob. Ik heb nog geen 150 uur CS/Shooters gespeeld, dus ik ben hoe dan ook zelf een newbie :)
akkoord, verder no harm done maar kwam beetje vreemd over. het is ook niet constant want dat zou wat anders betekenen, ofwel ik doe wat fout of heb lag etc. maar stabiele 30mbit lijn lijkt me dat niet waarschijnlijk. Ik zeg ik niet dat ik altijd alles zou moeten raken, ik ben zeker niet een supergoede speler maar soms mis ik dus van die ogenschijnlijke super easy kills om onduidelijke redenen.

SouLLeSSportal schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:02:
[...]

akkoord, verder no harm done maar kwam beetje vreemd over. het is ook niet constant want dat zou wat anders betekenen, ofwel ik doe wat fout of heb lag etc. maar stabiele 30mbit lijn lijkt me dat niet waarschijnlijk. Ik zeg ik niet dat ik altijd alles zou moeten raken, ik ben zeker niet een supergoede speler maar soms mis ik dus van die ogenschijnlijke super easy kills om onduidelijke redenen.
Heb jij dan ook van die momenten dat je geen idee hebt hoe jij in godsnaam een headshot hebt geschoten?
Had er gister 1 ik weet niet meer wat er gebeurde maar op de 1 of andere manier had ik een headshot terwijl volens mijn gevoel mn crosshair echt er 100 pixels naast stond als het niet meer geweest was.
Of je peakt ergens en doet een random tap op je dode moment en krijgt een headshot, gister ook 3 keer gehad. en dan achteraf je af vragen waarom dat raak was XD

• bbblije

bbblije

Riiiiight

wambamNL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:05:
[...]

Heb jij dan ook van die momenten dat je geen idee hebt hoe jij in godsnaam een headshot hebt geschoten?
Had er gister 1 ik weet niet meer wat er gebeurde maar op de 1 of andere manier had ik een headshot terwijl volens mijn gevoel mn crosshair echt er 100 pixels naast stond als het niet meer geweest was.
Of je peakt ergens en doet een random tap op je dode moment en krijgt een headshot, gister ook 3 keer gehad. en dan achteraf je af vragen waarom dat raak was XD
Ik heb vaak het idee dat ik over iemand schiet terwijl de kogels dan boven op z'n vleespet landen.

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

wambamNL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:05:
[...]

Ja uiteraard ook andersom, dat je soms niet snapt hoe je een headshot maakt of wel die awp hit raakt terwijl je volgens je gevoel toch niet richt waar die op dat moment is.
Nu kan dat soms met een automatisch wapen komen door de spread die naar beneden afbuigt.

[ Voor 5% gewijzigd door SouLLeSSportal op 24-03-2015 14:12 ]

• Junia
hmr schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:51:
[...]

Ik mis echt enorm het "Spawn" spring truukje om te awpen...

YouTube: Spawn Jump
Dat is wel het laatste wat ik mis uit 1.6, dingen die voor mij nog echt ontbreken in csgo zijn:

- duckjump, niet om te silent walken maar om even heel snel over een kistje te peaken.
- 128tick of betere registratie. In 1.6 kon je vaak AWP'ers baiten door je schouder te laten zien, dit is echt vrijwel onmogelijk in csgo aangezien je 90% van de tijd alsnog de hit krijgt.
- het geluidje als je op E drukt :D
Junia schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:16:
[...]

Dat is wel het laatste wat ik mis uit 1.6, dingen die voor mij nog echt ontbreken in csgo zijn:

- duckjump, niet om te silent walken maar om even heel snel over een kistje te peaken.
- 128tick of betere registratie. In 1.6 kon je vaak AWP'ers baiten door je schouder te laten zien, dit is echt vrijwel onmogelijk in csgo aangezien je 90% van de tijd alsnog de hit krijgt.
De "stopsound" command...

Duckjump mis ik ook!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
hmr schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:40:
[...]

Anders verlies je alles. :D
:( Dankje...... :'(

steam: failsnail, Letterbox

• Junia
hmr schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:31:
[...]

De "stopsound" command...

Duckjump mis ik ook!
Ah, idd! Die bind spammde je ook minstens 1000x per match :p

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik mis SK! :( Fisker, Heaton, de helden van vroegah. Toen er geen huiswerk gemaakt werd omdat je cs 1.6 moest spelen.

[ Voor 80% gewijzigd door bbblije op 24-03-2015 14:51 ]

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-11 08:18
Junia schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:16:
[...]

spraytags waren het epicste wat er bestond, totaal nutteloos maar wel leuk om te doen, dat automatisme om naar de grond te kijken na een kill en je 'spray' te zetten heb ik nog een aantal maandjes gehad in na de overstap van 1.6 op csgo :D

• Junia
Scrtz schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:51:
[...]

spraytags waren het epicste wat er bestond, totaal nutteloos maar wel leuk om te doen, dat automatisme om naar de grond te kijken na een kill en je 'spray' te zetten heb ik nog een aantal maandjes gehad in na de overstap van 1.6 op csgo :D
Nog zoiets dat ik was vergeten. Ah, de goede oude tijd waarbij je als 13 jarige met een aangepaste spray rondliep van 1 of andere naakte vrouw die je overal te pas en onpas rond zat te sprayen :D

De matrix jump was ook wel geinig :p
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTXw48OOEiRrxjsuO_7ZM_3jxHCC8H-246uRH9TDWdG_KAFtomB

[ Voor 13% gewijzigd door Junia op 24-03-2015 14:56 ]

• Scrtz
Junia schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:52:
[...]

Nog zoiets dat ik was vergeten. Ah, de goede oude tijd waarbij je als 13 jarige met een aangepaste spray rondliep van 1 of andere naakte vrouw die je overal te pas en onpas rond zat te sprayen :D
hahahaha inderdaad, superveel tijd besteden aan het zoeken van een mooie spray :D

• Damien

Damien

-iwnl-

bbblije schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:45:
Ik mis SK! :( Fisker, Heaton, de helden van vroegah. Toen er geen huiswerk gemaakt werd omdat je cs 1.6 moest spelen.
Helden van vroeger en dan noem je Potti, SpawN, element, neo en f0rest niet? :)

Of bijvoorbeeld Ksharp en JohnnyR die beide geniaal waren met een AWP.

Grapje man! Jullie maken echt goede verbeteringen door! Alleen nu werken aan de gamesense en aan het zelf uitvogelen wat je moet doen tijdens een game, de aim gaat echt heel erg vooruit.

Vragen als "zal ik naar b gaan" of "waar moet ik naar toe" moet je echt kunnen vermijden en je eigen plan trekken of beter communiceren ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

hmr schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:33:
[...]

Grapje man! Jullie maken echt goede verbeteringen door! Alleen nu werken aan de gamesense en aan het zelf uitvogelen wat je moet doen tijdens een game, de aim gaat echt heel erg vooruit.

Vragen als "zal ik naar b gaan" of "waar moet ik naar toe" moet je echt kunnen vermijden en je eigen plan trekken of beter communiceren ;)
Zoals wambam zegt.
"Waar willen jullie mij hebben" of gewoon kijken wie waar called en dan de overgebleven spot houden.
Dat is ongeveer hoe ik het doe, want als niemand mid wilt houden dan moet er toch iemand mid gaan houden ;)

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 14:03
Scrtz schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:51:
[...]

Ja de spays!!! Sommige hadden ook bewegende plaatjes. Of iig zo'n schietende CS of T en veel mensen gingen dan op de spray schieten :)
Junia schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:52:
[...]

Haha en dan zat een groot gedeelte van een team daar naartoe te kijken en dan kon je ze allemaal afknallen :D

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Damienx2 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:57:
[...]

Helden van vroeger en dan noem je Potti, SpawN, element, neo en f0rest niet? :)

Of bijvoorbeeld Ksharp en JohnnyR die beide geniaal waren met een AWP.
Nu je het zegt! Potti, wat een baas! De tijd dat je nog moest spectaten omdat er geen Twitch bestond! F0rest is nu ook nog A game!

Jij bent ze echt nooit vergeten ;)

WALLENBERG!!!

• Junia
Michielodc schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:35:
[...]

Ja de spays!!! Sommige hadden ook bewegende plaatjes. Of iig zo'n schietende CS of T en veel mensen gingen dan op de spray schieten :)
Of de sprays van generieke ladders :D Was ook prachtig, helemaal op 'relatief' onbekende funmaps waar je iedereen tegen de muur op zag springen.

[ Voor 6% gewijzigd door Junia op 24-03-2015 15:41 ]

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 23:02

JoSchaap

Had a life, got a modem..

ik druk nog steeds regelmatig op T in het begin van een comp match.. :Y)

zit gewoon in t beestje... :S

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

• Scrtz
bbblije schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:35:
[...]

Nu je het zegt! Potti, wat een baas! De tijd dat je nog moest spectaten omdat er geen Twitch bestond! F0rest is nu ook nog A game!

Jij bent ze echt nooit vergeten ;)

WALLENBERG!!!
echt een pain in the ass om in die tijd te speccen inderdaad, toen had je geen x-ray, zwaar opletten om de match een beetje mee te krijgen en de mooie acties niet te missen. Keek wel elke dreamhack zowat :D

• bbblije

bbblije

Riiiiight

JoSchaap schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:44:
ik druk nog steeds regelmatig op T in het begin van een comp match.. :Y)

zit gewoon in t beestje... :S
Zo betrap ik mezelf erop dat ik probeer te switchen van speler als ik een match op twitch zit te kijken :F
Scrtz schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:47:
[...]

echt een pain in the ass om in die tijd te speccen inderdaad, toen had je geen x-ray, zwaar opletten om de match een beetje mee te krijgen en de mooie acties niet te missen. Keek wel elke dreamhack zowat :D
Vervelende was nog meer dat je toen nog een tiener was die bij z'n ouders woonde. Hoe vaak ik wel niet wat miste omdat we gingen eten of ik naar bed MOEST!

[ Voor 42% gewijzigd door bbblije op 24-03-2015 15:52 ]

Pagina: 1 ... 86 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!

-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic