Tips: speel 1 map, bijvoorbeeld inferno en leer er alles over (alle posities, alle nader allessss) Praat veel. Wees positief. Hoe hoger je komt hoe.minder geflame er is. Xd succes
Hoe speel je zelf qua skill ? Als silver 3 of schat jij jezelf hoger in silver? Anders zou je een keer met mij en aantal vrienden van me mee kunnen doen.Brogala schreef op zondag 15 maart 2015 @ 22:41:
Ik sta de laatste tijd steeds eerste bij een competitive match in silver 3, maar verlies altijd met 2 punten oid... Dan zit er weer zo'n retard als T met z'n AWP bij T spawn te campen @Dust2.
Ik kan dus omhoog komen door met andere te spelen, maar zijn er nog meer tips? Speel de laatste tijd consistent, dus vraag me toch af hoelang het nog duurt voor ik iig silver elite ben... Zijn nog erg veel 'rush B don't stop' mongols die gezellig worden gebraden door een incendiary
Tja, ik denk iets van silver elite. Moet wel zeggen dat ik misschien het idee heb om uit silver te komen doordat ik dit weekend voor mijn doen erg goed heb gespeeld, weet niet of dat stand houdtTheAnthonyNL schreef op maandag 16 maart 2015 @ 07:20:
[...]
Hoe speel je zelf qua skill ? Als silver 3 of schat jij jezelf hoger in silver? Anders zou je een keer met mij en aantal vrienden van me mee kunnen doen.
Maar potjes met andere zijn sowieso veel leuker, en misschien kan ik daardoor uit silver 3 komen en proberen het vol te houden in een hogere rang. Ik verlies nu dus altijd met 2 punten verschil, en dat is redelijk vervelend want ik ging gelijk van silver 2 naar silver 3 toen ik 3 matches achter elkaar had gewonnen. Rank wordt dus veel meer op of je wint of verliest bepaald.
Gister een potje soloq gedaan maar toen de match voorbij was. (We hadden 16 9 gewonnen) kwam er geen rank onder het score bord. Toen heb ik uit de game mijn wins bekeken maar daar was ook geen ++ bij gedaan en hij stond ook niet bij my matches. Voor de rest wel 3 soloq games gewonnen gisteren, op mirage werd ik geforced om de AWP te gebruiken van mijn team wat in 4 keer een 4k resulteerde over de hele match. Een ACE was er dit keer niet bij want ik blijf liever leven dan dat ik een awp opgeef om een ace te proberen te krijgen.
Was laatst wel leuk awpen op dust2 ct side. Ik kill er 4 dus de 4k staat op mn naam. De 5de wil ik killen scope precies goed ik peak hem hij in mn crosshair druk ik per ongeluk op een knop op mn muis, swotch ik naar mn sidearm en tegen de tijd dat die te voorschijn kwam had ik al een kogel mogen kussen. Ik kwam niet meer bij van het lachen zo stom was die actie xd.
Ook weer een demote naar gold nova 1 gekregen. Maarja we gaan gewoon door en beleven een hoop leuke avonturen met mijn cs go vrienden.
Was laatst wel leuk awpen op dust2 ct side. Ik kill er 4 dus de 4k staat op mn naam. De 5de wil ik killen scope precies goed ik peak hem hij in mn crosshair druk ik per ongeluk op een knop op mn muis, swotch ik naar mn sidearm en tegen de tijd dat die te voorschijn kwam had ik al een kogel mogen kussen. Ik kwam niet meer bij van het lachen zo stom was die actie xd.
Ook weer een demote naar gold nova 1 gekregen. Maarja we gaan gewoon door en beleven een hoop leuke avonturen met mijn cs go vrienden.
Steam: Ryada.
Misschien een cheater gehad in jullie game?
Leuk potje gespeeld met Dery laatst.. Heb de hele game alleen maar met Scout + rek9 gespeeld en alsnog dik bovenaan, daarnaast ook nog gewonnen. 
Wel dit weekend gedemote naar MG1. Had 2 weekjes niet gespeeld en een pot verloren met Tweakers..
Ach ja, tis maar een rank.
Wel dit weekend gedemote naar MG1. Had 2 weekjes niet gespeeld en een pot verloren met Tweakers..
Ach ja, tis maar een rank.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
In een week weer van DMG naar LEM gegaan, hopelijk niet weer helemaal terug want word dat een beetje zat haha
Nog wel 1 match op Season gehad, tegen een hacker met spinhack en weet ik veel wat. Die een team van silver en nog wat lage ranks had. Snap echt niet wat mensen denken te bereiken met een hogere rank zonder skill.
Nog wel 1 match op Season gehad, tegen een hacker met spinhack en weet ik veel wat. Die een team van silver en nog wat lage ranks had. Snap echt niet wat mensen denken te bereiken met een hogere rank zonder skill.
[ Voor 49% gewijzigd door Silence op 16-03-2015 10:25 ]
Wtf. Invite voor een groep na een weekendje weg. Mag dit? 
http://steamcommunity.com/groups/silverboostingservice
Zou inderdaad kunnen maar lijkt me stug, dat meteen na de game alles gedenied word van die game, over het algemeen blijven je games namelijk 1 dag in je demo's staan als je niet geneog matches speelt om ze eruit te flooden.Timmo70 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:06:
Misschien een cheater gehad in jullie game?
Maar ik denk inderdaad dat er dan een cheater in de game zat.
Normaliter is Valve hier niet zo blij mee. Snap 't zelf ook niet helemaal. Zie ook zo af en toe iemand waarvan ik denk dat ze gebruik hebben gemaakt van zo'n service en dus totaal niet meekomen. Paar potten soloque en van je betaalde rank is niets meer over, puur omdat het niet je rank is.Jo0Lz schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:45:
Wtf. Invite voor een groep na een weekendje weg. Mag dit?
Ben later vandaag wel in voor een pot, trade requests mogen ook altijd gedaan worden: http://steamcommunity.com/id/Fidelski/
Wat een lekker weekend, helaas de gold badge gemist op (JAWEL) 1 punt na.. kwam op een 74 punten totaal terecht 
De finale had ik wel goed gegokt, alleen dacht (het was meer dat ik hoopte) dat Envyus van NiP zo winnen, maar dit was niet het geval.
Maar waren erg mooie potjes.
De finale had ik wel goed gegokt, alleen dacht (het was meer dat ik hoopte) dat Envyus van NiP zo winnen, maar dit was niet het geval.
Maar waren erg mooie potjes.
I'm an Ironman!
fnatic is love fnatic is life
olofm MVP dik en dik verdiend! fnatic is het beste team van 2014 en waarschijnlijk 2015
fanboy spotteddylanvana schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:22:
fnatic is love fnatic is lifeolofm MVP dik en dik verdiend! fnatic is het beste team van 2014 en waarschijnlijk 2015
FW Loves cheeseburger?
Was een mooie finale. Had alleen liever NiP zien winnen
[ Voor 12% gewijzigd door Descriptor op 16-03-2015 12:51 ]
Winners never cheat, Cheaters never win
Omg, dat inventoryxeroamd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 11:19:
[...]
Normaliter is Valve hier niet zo blij mee. Snap 't zelf ook niet helemaal. Zie ook zo af en toe iemand waarvan ik denk dat ze gebruik hebben gemaakt van zo'n service en dus totaal niet meekomen. Paar potten soloque en van je betaalde rank is niets meer over, puur omdat het niet je rank is.
Ben later vandaag wel in voor een pot, trade requests mogen ook altijd gedaan worden: http://steamcommunity.com/id/Fidelski/
Maar wat is dan ook alweer jouw rank? Je kan mij als nova 3 n00b altijd uitnodigen als je wilt spelen.
En die boosting services zijn inderdaad echt onzin, ik denk echt niet dat dat zo goed zal werken en volgens mij keurt Valve dit inderdaad niet goed.
Fanboy much ja
Alleen iedereen weet gewoon dat NiP hoorde te winnen.
wat een bs, fnatic is imo het beste team ter wereld atm, deze mening deelt denk ik wel 75% van cs, nee ben geen fanboi.markdm schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:51:
[...]
Omg, dat inventory![]()
Maar wat is dan ook alweer jouw rank? Je kan mij als nova 3 n00b altijd uitnodigen als je wilt spelen.
En die boosting services zijn inderdaad echt onzin, ik denk echt niet dat dat zo goed zal werken en volgens mij keurt Valve dit inderdaad niet goed.
[...]
Fanboy much ja![]()
Ze zijn inderdaad de beste (scheelt niet veel hoor), maar ik vind NiP gewoon een veel leuker team.ak0nnmgn schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:53:
[...]
wat een bs, fnatic is imo het beste team ter wereld atm, deze mening deelt denk ik wel 75% van cs, nee ben geen fanboi.
[ Voor 3% gewijzigd door markdm op 16-03-2015 12:59 ]
Het feit dat NIP een stuk of 6 rondes achter elkaar heeft weten te pakken, en Fnatic uiteindelijk met maar 2 rondes voorsprong de game heeft kunnen closen bewijst dat ze zeer aan elkaar gewaagd zijn.markdm schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:54:
[...]
Ze zijn inderdaad de beste, maar ik vind NiP gewoon een veel leuker team.
Imho is NIP het beste team van de wereld, want niet veel teams zullen zo'n comeback kunnen maken, de meeste mensen hebben dan al de instelling van dat de game verloren is, zoals je heel vaak in MM ziet.
Nee NIP en Fnatic mogen van mij gewoon de troon delen, maar mijn voorkeur zal altijd naar NIP gaan.
Hoop bet en trade werk geweestmarkdm schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:51:
[...]
Omg, dat inventory![]()
[...]
Fanboy much ja![]()
Fnatic heeft imho verdient gewonnen. Echter wanneer ik het ga hebben over de gun factor kies ik toch voor Nip. De meeste spelers van Fnatic komen verre van sympathiek over en als je ziet hoe devilwalk zich soms over zaken uitlaat.. Dan gun ik het Nip toch meer.
dus omdat jij nip een leuker team vindt "weet iedereen dat nip had moeten winnen", raar.markdm schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:54:
[...]
Ze zijn inderdaad de beste (scheelt niet veel hoor), maar ik vind NiP gewoon een veel leuker team.
Zeg niet dat ze niet aan elkaar gewaagd zijn hoor, het zijn beide topteams, echter gaat het niet om of een team een comeback kan maken want als er eenmaal 16 punten zijn behaald door een team heeft een comeback of instelling niets meer te maken met de game.wambamNL schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:57:
[...]
Het feit dat NIP een stuk of 6 rondes achter elkaar heeft weten te pakken, en Fnatic uiteindelijk met maar 2 rondes voorsprong de game heeft kunnen closen bewijst dat ze zeer aan elkaar gewaagd zijn.
Imho is NIP het beste team van de wereld, want niet veel teams zullen zo'n comeback kunnen maken, de meeste mensen hebben dan al de instelling van dat de game verloren is, zoals je heel vaak in MM ziet.
Nee NIP en Fnatic mogen van mij gewoon de troon delen, maar mijn voorkeur zal altijd naar NIP gaan.
In tegendeel, het heeft heel veel te maken met een game. Want wat doe jij liever? Ga jij strijdend ten onder omdat je vecht voor die ene kleine kans? Of geef je het op als de 14 of 15 rondes zijn gehaald? Hoe je terug gaat kijken op een match word bepaald door die 2 dingen, en hoe anderen terug kijken op die match heeft daar ook mee te maken. Maar dit is mijn mening, voel je vrij om het er niet mee eens te zijn ^.^ak0nnmgn schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:04:
[...]
dus omdat jij nip een leuker team vindt "weet iedereen dat nip had moeten winnen", raar.
[...]
Zeg niet dat ze niet aan elkaar gewaagd zijn hoor, het zijn beide topteams, echter gaat het niet om of een team een comeback kan maken want als er eenmaal 16 punten zijn behaald door een team heeft een comeback of instelling niets meer te maken met de game.
Ik zelf vind het heel knap wat NIP heeft gedaan en gun hem de overwinning veel meer. Maar dat zijn alsnog persoonlijke voorkeuren.
En sorry, zoals ik het gelezen had zei jij dat Fnatic superieur was aan de rest, dit is mijn fout.
Comeback kan wel degelijk flink van belang zijn. Net zoals het een aardig stuk skill kan tonen. De C9 vs TSM pot op nuke was daar een mooi voorbeeld van. Van een 13-2 achterstand je naar een 16-14 winst schieten.ak0nnmgn schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:04:
[...]
dus omdat jij nip een leuker team vindt "weet iedereen dat nip had moeten winnen", raar.
[...]
Zeg niet dat ze niet aan elkaar gewaagd zijn hoor, het zijn beide topteams, echter gaat het niet om of een team een comeback kan maken want als er eenmaal 16 punten zijn behaald door een team heeft een comeback of instelling niets meer te maken met de game.
je leest niet goed, die comeback heeft geen zin als de tegenpartij al 16 punten heeft, cs draait maar om 1 ding en dat is 16 punten halen, of je nou 10 keer de bomb plant en 35 kills hebt, wanneer de tegenpartij 16 punten heeft heb je verloren.xeroamd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:10:
[...]
Comeback kan wel degelijk flink van belang zijn. Net zoals het een aardig stuk skill kan tonen. De C9 vs TSM pot op nuke was daar een mooi voorbeeld van. Van een 13-2 achterstand je naar een 16-14 winst schieten.
die instelling die je moet hebben om altijd je best te blijven doen is zeker belangrijk, maar wanneer je een comeback maakt en je verliest als nog heb je niet eigenlijk gewonnen, of meer recht op de winst. (niet op jou gericht)
nevermind
[ Voor 96% gewijzigd door Silence op 16-03-2015 13:20 ]
Dit zou op V&A moeten gebeuren, maar het gaat ook nog eens tegen de ToS van 1 van de games in
[ Voor 76% gewijzigd door Gropah op 19-03-2015 11:03 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
markdm schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:51:
Fanboy much ja![]()
fnatic is overduidelijk beter dan nip. Je zag goed hoe fnatic bijna aan de druk ten onder ging op inferno. 2x niet noob corner gecheckt op arch (dat stuk van mid-a naar b). een paar lucky sprays en clutches van friberg en get_right molotov in a apps. Deze titel verdiend maar 1 team en dat is fnatic. nip zal ongetwijfeld stappen maken met hun recente roster change allu.markdm schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:54:
[...]
Ze zijn inderdaad de beste (scheelt niet veel hoor), maar ik vind NiP gewoon een veel leuker team.
[ Voor 14% gewijzigd door dylanvana op 16-03-2015 13:52 ]
Dat fnatic gewonnen heeft is gewoon terecht, wat hier al gezegd is; als je 16 punten hebt gehaald en de ander niet ben je gewoon de beste.
Dat verhaal van de gunfactor snap ik helemaal, heb ook helemaal niks met die lui van fnatic (vooral JW) en hoopte dat NiP nog een overtime eruit kon halen. Helaas helaas...
Dat verhaal van de gunfactor snap ik helemaal, heb ook helemaal niks met die lui van fnatic (vooral JW) en hoopte dat NiP nog een overtime eruit kon halen. Helaas helaas...
http://steamcommunity.com/id/teupje/
Ik ben gewoon een NiP fanboy, fnatic was inderdaad beter hoor. Als Nederland tegen Duitsland speelt ben jij ook voor Nederland, net als de rest van alle Nederlanders, maar Duitsland is objectief gezien wel beter. Kon je ook zien aan me gebruik van smileys in die eerste reactie.ak0nnmgn schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:04:
[...]
Ik ook, heb zo'n hekel aan fnatic na ik ooit dit filmpje heb gezien(https://www.youtube.com/watch?v=zLwqahjtEWw) Echt die JW oink oink varken bah bah
Beetje makkelijk conclusies trekken uit een filmpje van 1 minuut, kan me niet voorstellen dat er niet meer achter zit.Silence schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:49:
[...]
Ik ook, heb zo'n hekel aan fnatic na ik ooit dit filmpje heb gezien(https://www.youtube.com/watch?v=zLwqahjtEWw) Echt die JW oink oink varken bah bah
Helaas geen tickets gewonnen voor de coolblue lan. Als iemand twee tickets heeft en deze toch niet gebruikt, dan hou ik me graag aanbevolen!
Oei, een CS:GO 2v2 toernooi op die lan.. Ben ooit een tijdje 1e geweest op de Benelux Clanbase 2v2 ladder met 1.6 CS!
Dat waren gouden tijden!
Dat waren gouden tijden!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ik ben sinds twee weken ook weer actief gaan spelen met CS:GO. Moet zeggen, het gaat nog redelijk. Sta niet met elk potje onderaan. Was wel flink wennen hoor. Heb CS:GO sinds het uit kwam, maar nooit echt actief gespeeld. Zit helaas wel met bijna elk potje met een team die het niet zo nauw neemt met de tactics.
Ik stam ook nog uit de 1.6 tijd. Ooit Mijn clan heeft ooit nog gewonnen van Me-Ladies
Ik stam ook nog uit de 1.6 tijd. Ooit Mijn clan heeft ooit nog gewonnen van Me-Ladies
Jaaa, jullie zijn erbij!
Jij en je game-partner hebben tickets gewonnen voor de Coolblue LAN-party op zaterdag 28 maart.
Ben benieuwd, nog meer mensen met tickets?
EDIT: Net even de razer deathadder chroma gehaald bij Informatique nu even op werk aan het wennen straks thuis goed ingamen want 28 maart wil ik wel winnen bij Coolblue
Jij en je game-partner hebben tickets gewonnen voor de Coolblue LAN-party op zaterdag 28 maart.
Ben benieuwd, nog meer mensen met tickets?
EDIT: Net even de razer deathadder chroma gehaald bij Informatique nu even op werk aan het wennen straks thuis goed ingamen want 28 maart wil ik wel winnen bij Coolblue
[ Voor 34% gewijzigd door xeoMe op 16-03-2015 16:02 ]
Met wie speel je...
Overigens speel ik nu vaak met de mannen van Tweakers rond GN niveau, maar mochten er groepjes zijn die MG+ niveau spelen en af en toe nog iemand zoeken om mee te doen. Ik hou me aanbevolen, ben wel benieuwd naar een NL premade van MG+ nivo!
Overigens speel ik nu vaak met de mannen van Tweakers rond GN niveau, maar mochten er groepjes zijn die MG+ niveau spelen en af en toe nog iemand zoeken om mee te doen. Ik hou me aanbevolen, ben wel benieuwd naar een NL premade van MG+ nivo!
[ Voor 88% gewijzigd door hmr op 16-03-2015 16:25 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Yay, ik mag er ook heen.
Verlof *check
Gaming-rig *niet check
Eerste keer dat ik naar een LAN ga zonder een computer
. Laat die goodiebag maar komen
.
Verlof *check
Gaming-rig *niet check
Eerste keer dat ik naar een LAN ga zonder een computer
Vind dat hele team gewoon niet sympathiek overkomen, en JW voorop. Maarja dat is en blijft een persoonlijke mening heEnoRM94 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:54:
[...]
Beetje makkelijk conclusies trekken uit een filmpje van 1 minuut, kan me niet voorstellen dat er niet meer achter zit.
Meh vind toch dat NiP atm het beste team heeft. Slechts enkele weken met Allu en al meteen bijna een major gewonnen. Deze Fnatic line-up speelt al een hele tijd bezig en werd op hun beste map op 2 rondes na verslagen. Maar ik ben dan ook een NiP fanboy
Lol @ iedereen die fnatic "haat" vanwege een video waar JW en ex fnatic leden lelijke dingen roepen naar nip. Hier dan even een korte uitleg:
Fnatic en nip waren beide in de finale van Dreamhack en er werd gespeeld in overtime. Toen fnatic nip aan het verslaan was in overtime merkte getright een fout in de server settings. Er werd namelijk 2x 5 in plaats van 3 rondes overtime gespeeld. Toen moest de gehele overtime opnieuw worden afgespeeld
en fnatic won opnieuw. Rekt.
En daarnaast heeft nip op wonderbaarlijke wijze altijd de makkelijkste groups en playoffs. Het geluk was dit toernooi weer in nips handen toen fnatic na een 15-8 voorsprong op de beslissende map bijna ten onderging aan fouten.
Nip is top 3/4 imo maar heeft wel vaak geluk. Ook hoor je de crowd allemaal voor nip juichen en niet fnatic. Dit voelt dus aan als een uitwedstrijd voor fnatic (altijd). En dan Anders die altijd voor nip juicht. Toen friberg 2v1 clutchde ergens rond 15-11 leek het wel of Anders klaar kwam. Color casting op zn best
Eindelijk gerechtigheid: fnatic wint een major.
Fnatic en nip waren beide in de finale van Dreamhack en er werd gespeeld in overtime. Toen fnatic nip aan het verslaan was in overtime merkte getright een fout in de server settings. Er werd namelijk 2x 5 in plaats van 3 rondes overtime gespeeld. Toen moest de gehele overtime opnieuw worden afgespeeld
En daarnaast heeft nip op wonderbaarlijke wijze altijd de makkelijkste groups en playoffs. Het geluk was dit toernooi weer in nips handen toen fnatic na een 15-8 voorsprong op de beslissende map bijna ten onderging aan fouten.
Nip is top 3/4 imo maar heeft wel vaak geluk. Ook hoor je de crowd allemaal voor nip juichen en niet fnatic. Dit voelt dus aan als een uitwedstrijd voor fnatic (altijd). En dan Anders die altijd voor nip juicht. Toen friberg 2v1 clutchde ergens rond 15-11 leek het wel of Anders klaar kwam. Color casting op zn best
Eindelijk gerechtigheid: fnatic wint een major.
Ik baseer me mening niet op dat filmpje verder, ik baseer het gewoon op mijn gevoel. Misschien zijn het hele aardige jongens, maar dat weet ik niet omdat ik ze niet persoonlijk ken
iemand die vanavond wilt spelen met silver 3? Bovengemiddeld niveau, dus gold peeps wil ik ook best mee spelen 
http://steamcommunity.com/id/19jason98/
http://steamcommunity.com/id/19jason98/
[ Voor 15% gewijzigd door two op 16-03-2015 19:55 ]
Signature
Inderdaad raar maar er zijn meerdere theorieen op internet
http://www.reddit.com/r/G...olof_but_olof_hitted_him/
Had nog wat steamwallet gisteren over omdat ik een m4a4 st desert strike had verkocht op market, 100stickers van gekocht (meeste voor 26cent, dus rond 26euro kwijt qua steamwallet)
Meeste zitten nu al op 60cent dag later, de katowice titan foil is al naar de 30dollar.
http://steamcommunity.com/market/listings/730/Sticker%20|%20Titan%20%28Foil%29%20|%20Katowice%202015
Meeste zitten nu al op 60cent dag later, de katowice titan foil is al naar de 30dollar.
http://steamcommunity.com/market/listings/730/Sticker%20|%20Titan%20%28Foil%29%20|%20Katowice%202015
Als je een awper spectate zie je niet alle kleine bewegingen, als je zelf speelt kan je een kleine millimeter je aim bewegen als je iemand spectate die dit doet gaat dit in bewegingen per 1cm (stappen) lijkt het wel. Dus het kan alsnog zijn dat hij er naast zit.
Iemand die snapt wat ik bedoel en het beter kan uitlegen? Alvast bedankt.
Iedereen vergeet dat GOTV maar 16tick doorgeeft, terwijl zij op 128 tick spelen.xeoMe schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:30:
[...]
Als je een awper spectate zie je niet alle kleine bewegingen, als je zelf speelt kan je een kleine millimeter je aim bewegen als je iemand spectate die dit doet gaat dit in bewegingen per 1cm (stappen) lijkt het wel. Dus het kan alsnog zijn dat hij er naast zit.
Daarom zien fragmovies er meestal ook vreemd uit, shots voordat iemand de hoek om is en tevens is overwatch hierdoor aardig vreemd.
http://www.reddit.com/r/G...ne_tournaments_spectated/
Vendetta laat een traantje rollen YouTube: CS:GO - Fnatic vs. NiP [Inferno] - ESL One 2015 Katowice - Grand Final - Map 3
OLOFMEISTER FUCKING LEGEND!!
OLOFMEISTER FUCKING LEGEND!!
Zou idd kunnen. Het lijkt een beetje op de COD deathcam perikelenxeoMe schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:30:
[...]
Desalniettemin, als je op youtube zoekt naar dit soort filmpjes dan zijn er best een aantal die soms best vreemd lijken:
https://www.youtube.com/watch?v=Vmur6P2yh-M
https://www.youtube.com/watch?v=ffKH1bBEW2U
https://www.youtube.com/watch?v=pRdwGH8_UOE
Razer Deathadder Chroma is wel fijn, zweet wel erg enorm door die rubberen zijkanten maar schiet wel lekker went ook best snel opzich
Shit zeg ik heb 10 holo capsules ingeslagen gister, maar wou nu dat ik er gelijk 100 had gekocht 
Volgend toernooi investeer ik grondig!
Heb hem nu ook een week of twee en heb inderdaad last van een zweet hand. Erger dan ik had bij mijn andere muizen. Vind de muis daarentegen wel lekker schieten (en surfen). Wat mij betreft best een aanraderxeoMe schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:12:
Razer Deathadder Chroma is wel fijn, zweet wel erg enorm door die rubberen zijkanten maar schiet wel lekker went ook best snel opzich
Waarom dat, buying price en nu selling price?Stoffa schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:12:
Shit zeg ik heb 10 holo capsules ingeslagen gister, maar wou nu dat ik er gelijk 100 had gekocht
Desondanks zijn dit beelden die 1 op 1 zijn en dus niet van een of andere 16 tick demo. Aangezien de stream in 55(?) fps was, moeten ook deze bewegingen te zien zijn. Bovendien komt de kogel recht achter rektmeister terecht. Hitreg probleem dus, iets waar al veeeeeeel langer over geklaagd wordt in de community. To be honest, dit heeft NiP de match gekost, want op 14-14 én als de hit wél wordt geregistreerd heb je een ander verhaal. Zonde.xeoMe schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:30:
[...]
Buying prices van normale team stickers was 23 cent, nu gaan ze tussen de 50 en 75 cent. Best eenvoudige manier om 100%+ winst te maken
Buying prices van sticker capsules was 1,40 waarbij je gegarandeerd een foil of holo kreeg van één van de teams (of ESL One). Ik had er 6 gekocht geopend en ik heb 2x VP foil (nu 6,75 p/s), 4x Navi holo (2.30 per stuk) uit de capsules.
Dus al met al, best mooie manier om 'geld' te verdienen.
[ Voor 17% gewijzigd door Junia op 17-03-2015 01:05 ]
De match gekost? 16-14 dat is twee rondes verschil. Dan zou nip voor overtime vechten. Dan alsnog, als de hit wel raak was is het alsnog geen garantie dat nip die ronde had gewonnen. Daarnaast zijn GOTV demo's niet betrouwbaar genoeg.eXec schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:47:
[...]
Desondanks zijn dit beelden die 1 op 1 zijn en dus niet van een of andere 16 tick demo. Aangezien de stream in 55(?) fps was, moeten ook deze bewegingen te zien zijn. Bovendien komt de kogel recht achter rektmeister terecht. Hitreg probleem dus, iets waar al veeeeeeel langer over geklaagd wordt in de community. To be honest, dit heeft NiP de match gekost, want op 14-14 én als de hit wél wordt geregistreerd heb je een ander verhaal. Zonde.
Het kan dus zeer aannemelijk zijn dat allu naar links of rechts flikte voor het schot. Maar buiten dat, jij zegt in de demo te zien dat de kogel recht achter olofmeister komt maar bullet_inpact wordt niet opgeslagen door GOTV.GOTV demos can't be used for relaible detection of bullet impacts.
Bullet impacts are not stored in GOTV-demos [1]. They are 16 tick, so weapon_fire is up to 1 / 16th of a second late, meaning
the speed of the shooter and therefore the weapon inaccuracy
the position of the shooter
the position of the victim
the viewangle of the shooter
might have drastically changed by the time weapon_fire is invoked on the spectating GOTV client. This is even more inaccurate due to the fact that spectators see the world without lag compensation.
Don't use GOTV demos to prove anything. Simply don't. Go get a POV demo from allu and olofm and then you can make a point.
[1] I mean that quite literally. player_hurt and bullet_impact are not stored in GOTV demos.
Thorin over NiP Magic: YouTube: Thorin's Thoughts - NiP Magic (CS:GO)
[ Voor 35% gewijzigd door dylanvana op 17-03-2015 01:39 ]
Das stom ik heb nog 2014 Dreamhack foil/holo toen gekocht voor 0,79 dacht ik zijn nu pas 1,27 op de marktJunia schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:58:
[...]
Buying prices van normale team stickers was 23 cent, nu gaan ze tussen de 50 en 75 cent. Best eenvoudige manier om 100%+ winst te makenHelaas had ik er maar 10 gekocht, dus een paar euro winst.
Buying prices van sticker capsules was 1,40 waarbij je gegarandeerd een foil of holo kreeg van één van de teams (of ESL One). Ik had er 6 gekocht geopend en ik heb 2x VP foil (nu 6,75 p/s), 4x Navi holo (2.30 per stuk) uit de capsules.
Voor de 1 of andere reden zijn enkel de Katowice stickers zo populairxeoMe schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 01:45:
[...]
Das stom ik heb nog 2014 Dreamhack foil/holo toen gekocht voor 0,79 dacht ik zijn nu pas 1,27 op de markt
#HypeKatowice?
Omdat Katowice stickers mooi zijn in tegenstelling tot Dreamhack 2014 en Cologne.Junia schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 01:53:
[...]
Voor de 1 of andere reden zijn enkel de Katowice stickers zo populair
#HypeKatowice?
De IBP Holo katowice sticker van 2014 beginnen eens bij 250 euro. Dan dacht ik dat ik met m'n howling dawn stickers goed zatJunia schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 01:53:
[...]
Voor de 1 of andere reden zijn enkel de Katowice stickers zo populair
#HypeKatowice?
@GOTV discussie: De GOTV opname loopt dan wel vloeiend, alle reg info wordt in 16 tick opgeslagen dus is geen pijl op te trekken.
Wordt deze hit wel geregistreerd heb je een heel andere ronde waarbij NiP een grotere kans heeft de 14-15 te maken, waarmee Fnatic op een forcebuy wordt gezet. Nu was dat andersom en won Fnatic de map.dylanvana schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 01:17:
De match gekost? 16-14 dat is twee rondes verschil. Dan zou nip voor overtime vechten. Dan alsnog, als de hit wel raak was is het alsnog geen garantie dat nip die ronde had gewonnen. Daarnaast zijn GOTV demo's niet betrouwbaar genoeg.
Daarnaast zei ik ook dat het geen GOTV beelden zijn, maar 1 op 1 beelden. Beelden van een 128 tick server, rechtstreeks vanuit dezelfde server, omdat de commentators als spectator in dezelfde server zaten. Dit heeft dus helemaal niets te maken met GOTV.
De inslag van de kogel is te zien op dezelfde beelden, maar iets later. Verschijnt precies achter waar Olof stond. Nogmaals, GOTV is onbetrouwbaar en je ziet maar weer hoe groot het probleem met de hitreg eigenlijk is.dylanvana schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 01:17:
Het kan dus zeer aannemelijk zijn dat allu naar links of rechts flikte voor het schot. Maar buiten dat, jij zegt in de demo te zien dat de kogel recht achter olofmeister komt maar bullet_inpact wordt niet opgeslagen door GOTV.
Om nog maar eens duidelijk te zijn, het zijn géén beelden van GOTV, maar rechtstreeks vanuit dezelfde server.
Kan je ze beter een jaartje bewaren denk ik, de Katowice 2014 stickers gaan nu allemaal voor tussen de 5 en 40 euro.Junia schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 00:58:
[...]
Buying prices van normale team stickers was 23 cent, nu gaan ze tussen de 50 en 75 cent. Best eenvoudige manier om 100%+ winst te makenHelaas had ik er maar 10 gekocht, dus een paar euro winst.
Heb zelf ook nog een 5-tal van die ESL Katowice legends capsules gekocht. Wat is nou verstandig, capsules openen en de foil/holo stickers bewaren of gewoon de capsules an sich? Ben hiervoor nooit zo met die stickers bezig geweest namelijk.
Dat heeft andere redenen, als je naar de mediane verkoopprijzen kijkt dan zie je dat bij toen de stickers werden uitgegeven al rond de 4 á 5 euro zaten. Ik heb Katowice 2014 niet gevolgd, dus ik weet niet hoe je toen aan de stickers kon komen, maar het lijkt mij sterk dat je ze ook voor 23 cent in de uitverkoop kon kopen. Tevens zie je dat er vrijwel geen aanbod was (dus niemand kocht ze op). Als je nu kijkt op de markt, dan zie je dat er meer dan vijf duizend stickers van elk team te koop staan (= veel meer dan er ooit in 2014 verkocht zijn). Waarschijnlijk deels te verklaren doordat er nu een uitverkoop was en deels omdat veel mensen een slag willen slaan.EnoRM94 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 14:55:
[...]
Kan je ze beter een jaartje bewaren denk ik, de Katowice 2014 stickers gaan nu allemaal voor tussen de 5 en 40 euro.
Of had je het over de holo/foil stickers? Dan zou je mogelijk nog eens gelijk kunnen krijgen, kijkende naar de markt lijken er daar ook niet al te veel van in omloop te zijn. Waarschijnlijk omdat de meeste de normale 23 cent stickers hebben gekocht en niet de capsules.
Persoonlijk zou ik nog even wachten. Je kan ook e.e.a. proberen uit te rekenen met wat voor kans je hebt dat je winst gaat maken. Als ik zo even snel kijk dan heb je 33% kans om gegarandeerd winst te maken (uitgaande van de huidige capsule prijs á 3,85). Hierbij wordt het wel wat lastiger aangezien je bij deze 33% kans "vaak" in 1x veel winst maakt (5~25 euro winst). Terwijl je bij de 66% kans op "verlies" (is natuurlijk relatief aangezien je de capsules hebt gekocht voor 1,40 en er maar 5 van de 32 stickers minder waard zijn dan 1,40) vaak resulteert in een verlies van rond de 1 tot 2,50.xeroamd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 15:22:
Heb zelf ook nog een 5-tal van die ESL Katowice legends capsules gekocht. Wat is nou verstandig, capsules openen en de foil/holo stickers bewaren of gewoon de capsules an sich? Ben hiervoor nooit zo met die stickers bezig geweest namelijk.
Ik zou even wachten.
[ Voor 29% gewijzigd door Junia op 17-03-2015 15:46 ]
Damnit, net weer met 2 punten verloren.... Dit is zo irritant
. Ik vroeg me af hoe het zit met pings, doordat iemand een ping van 500 had (fluctueerde van 100-900) mistte ik bijvoorbeeld een AWP shot bij B als CT @Dust2... Als hij wel raak was hadden we getied.
Die gast lagte echt heel extreem, maar ik zie wel veel meer pingcowboys. Is er hier een systeem voor, vind het een beetje vaag dat zelfs ik af en toe een ping van 60 heb in competitive
Die gast lagte echt heel extreem, maar ik zie wel veel meer pingcowboys. Is er hier een systeem voor, vind het een beetje vaag dat zelfs ik af en toe een ping van 60 heb in competitive
Meen dat deze lag hardwarematig te veroorzaken is met een zgn lagbox/lagswitch. Heeft iets te maken met het disrupten van of het inkomende, of het uitgaande signaal. Naar wat ik gelezen heb zou dit ervoor moeten zorgen dat de lag niet aan de player zijn kant voorkomt.Brogala schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:15:
Damnit, net weer met 2 punten verloren.... Dit is zo irritant. Ik vroeg me af hoe het zit met pings, doordat iemand een ping van 500 had (fluctueerde van 100-900) mistte ik bijvoorbeeld een AWP shot bij B als CT @Dust2... Als hij wel raak was hadden we getied.
http://compnetworking.abo...tworks/f/lag_switches.htm
Weet zelf verder niet hoe (goed) dit werkt.
On another note, er zijn een aantal hackproviders waaronder die van Unity detected. Stonden weer wat leuke posts op /r/VACporn.
[ Voor 6% gewijzigd door xeroamd op 17-03-2015 22:44 ]
Gisteren weer twee matches gespeeld waaronder 1 die gewoon openlijk z'n wallhack gebruikte..
Zijn profiel steam profiel was level 1, en zijn CS:GO playtime was 3 uur
Echt triest bij competitive als er gehackt wordt.
Meteen via zijn steam account een report gemaakt, en via de match ook meteen.
Zijn profiel steam profiel was level 1, en zijn CS:GO playtime was 3 uur
Echt triest bij competitive als er gehackt wordt.
Meteen via zijn steam account een report gemaakt, en via de match ook meteen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Hallo, mijn zoon van 13 (bijna 14) heeft mij gevraagd om een account voor Counter-Strike GO zodat hij online kan spelen met twee klasgenoten. Hij speelt nu alleen Minecraft online en relatief onschuldige spellen op de Xbox.
Voor zover ik kan nagaan is dit een spel voor 18+. Ik kwam ergens een advertentie tegen voor de PC versie van dit spel en dat leek een PEGI leeftijd van 16 te impliceren.
Moet mijn zoon hier ver vandaan gehouden worden of kan het niet niet zoveel kwaad?
Voor zover ik kan nagaan is dit een spel voor 18+. Ik kwam ergens een advertentie tegen voor de PC versie van dit spel en dat leek een PEGI leeftijd van 16 te impliceren.
Moet mijn zoon hier ver vandaan gehouden worden of kan het niet niet zoveel kwaad?
WP: WH-MDC05J3E5,WH-MDC07J3E5, WPB: Atlantic Explore v4, PV: Solaredge (6,8kW) en SMA (4,3kW), 2 x Heishamon OT v3.1, Rpi v5, Rpi v4, 2 x Rpi v3, ESP32, Domoticz, EV: Nissan Leaf, ESS: Deye 6K-SG03LP1, 2xLuyuan, 32kWh
Persoonlijk vind ik van niet. In het verleden zijn er incidenten geweest waarbij Counter-Strike (de voorloper van CS:GO) als boosdoener werd gezien. Echter zolang jij zorgt dat je zoon een goede opvoeding geniet, hoef je niet bang te zijn dat hij zal ontsporen door een online video-game (dit geldt dus simpelweg voor elke online game-variant).Aziona schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:57:
Hallo, mijn zoon van 13 (bijna 14) heeft mij gevraagd om een account voor Counter-Strike GO zodat hij online kan spelen met twee klasgenoten. Hij speelt nu alleen Minecraft online en relatief onschuldige spellen op de Xbox.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
In principe vind ik persoonlijk CSGO niet echt schadelijk, je krijgt er ook geen gekke ideeën van zoals je met bijvoorbeeld GTA (Grand theft auto) zou kunnen krijgen. Veel spelers spelen al jaren het spel en zien het al lang niet meer als ' even lekker wat mensen neerschieten' maar als een competitieve game vergelijkbaar met andere sporten, schaken of andere strategische bordspellen. Zelf speel ik ook al sinds jaar en dag spellen als cs, gta etc en ik ben er nooit slechter van geworden. Van CS leer je zelfs samenwerken, communiceren en strategisch inzicht.Aziona schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:57:
Het is op zichzelf geen spel wat veel "gore" heeft en neem aan dat hij tegenwoordig genoeg trailers of spellen heeft gezien waar dat wel in zit.Aziona schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 13:57:
CS:GO is best een onschuldig spel, de community is wel aardig kinderachtig dat kan je hem nog wel meegeven, plus ik zou in de gaten houden dat hij niet teveel geld in "skins" stopt
Je hebt zelfs een low violence mode, dat kan je instellen via de command line (in steam kan je via settings bij deze command launch options komen)
Command = +violence_hblood 0
Met low violence mode heb je geen bloed en als de enemy's worden "doodgeschoten" geven ze zich over inplaats van dat ze neervallen.
Video van low violence mode, het spel is wel aan te raden, zie wel vaker jongere spelers het spel met veel plezier spelen, zeker met je vrienden is het leuk
[ Voor 5% gewijzigd door Minaaj op 18-03-2015 14:18 ]
Daarvoor is er ook een kinderslot op Steam, zodat je zonder het ingeven van de correcte pincode niks kunt kopen in de steam store/market.
Ik denk dat de gemiddelde jongen van 14 counter-strike wel aan kan, normaal gesproken hebben ze op die leeftijd al veel ergere dingen gezien
#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)
Ik ben zelf niet zo voor jonge pubers in de shooters gooien onder het mom van maakt niet uit, dit is volledig afhankelijk van die puber. De een is namelijk veel ontvankelijker voor dergelijke invloeden dan anderen. Speelt die gewoon games (in de zin van hoe die reageert etc) en ziet die de verschillen tussen game en werkelijkheid? zo ja dan geen probleem voor cs in ieder geval. De meeste jongeren zal dit geen probleem voor opleveren maar dit kan wel bij ontvankelijke mensen dingen versterken of losmaken. Als spel zou ik het ook max 16+ zien, maar 14 jaar zou op zich ook geen probleem zijn.Scrtz schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:11:
[...]
In principe vind ik persoonlijk CSGO niet echt schadelijk, je krijgt er ook geen gekke ideeën van zoals je met bijvoorbeeld GTA (Grand theft auto) zou kunnen krijgen. Veel spelers spelen al jaren het spel en zien het al lang niet meer als ' even lekker wat mensen neerschieten' maar als een competitieve game vergelijkbaar met andere sporten, schaken of andere strategische bordspellen. Zelf speel ik ook al sinds jaar en dag spellen als cs, gta etc en ik ben er nooit slechter van geworden. Van CS leer je zelfs samenwerken, communiceren en strategisch inzicht.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Spijtig genoeg wordt vaak de schuld bij een game neergelegd waar echter de opvoeding zwaar te kort schiet. Je kunt alle extreme gevallen van de afgelopen jaren naast elkaar neerleggen en overal viel wel wat te zeggen over de omgeving waarin deze "kinderen" opgroeiden. Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat het niet afhankelijk is van de game, maar meer in de staat waar het kind zich op dat moment al bevind.SouLLeSSportal schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:35:
[...]
Ik ben zelf niet zo voor jonge pubers in de shooters gooien onder het mom van maakt niet uit, dit is volledig afhankelijk van die puber. De een is namelijk veel ontvankelijker voor dergelijke invloeden dan anderen. Speelt die gewoon games (in de zin van hoe die reageert etc) en ziet die de verschillen tussen game en werkelijkheid? zo ja dan geen probleem voor cs in ieder geval. De meeste jongeren zal dit geen probleem voor opleveren maar dit kan wel bij ontvankelijke mensen dingen versterken of losmaken. Als spel zou ik het ook max 16+ zien, maar 14 jaar zou op zich ook geen probleem zijn.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Dat is ook exact wat ik bedoel, ik doelde ook meer op shooters algemeen dan cs in het bijzonder maar dat het voornamelijk ligt aan de persoon in kwestie.Damienx2 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:53:
[...]
Spijtig genoeg wordt vaak de schuld bij een game neergelegd waar echter de opvoeding zwaar te kort schiet. Je kunt alle extreme gevallen van de afgelopen jaren naast elkaar neerleggen en overal viel wel wat te zeggen over de omgeving waarin deze "kinderen" opgroeiden. Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat het niet afhankelijk is van de game, maar meer in de staat waar het kind zich op dat moment al bevind.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
Wauw, dit is ook echt best goed gedaan. Wat tof!Minaaj schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:12:
[...]
Het is op zichzelf geen spel wat veel "gore" heeft en neem aan dat hij tegenwoordig genoeg trailers of spellen heeft gezien waar dat wel in zit.
CS:GO is best een onschuldig spel, de community is wel aardig kinderachtig dat kan je hem nog wel meegeven, plus ik zou in de gaten houden dat hij niet teveel geld in "skins" stopt![]()
Je hebt zelfs een low violence mode, dat kan je instellen via de command line (in steam kan je via settings bij deze command launch options komen)
Command = +violence_hblood 0
Met low violence mode heb je geen bloed en als de enemy's worden "doodgeschoten" geven ze zich over inplaats van dat ze neervallen.
[video]
Video van low violence mode, het spel is wel aan te raden, zie wel vaker jongere spelers het spel met veel plezier spelen, zeker met je vrienden is het leuk
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Nog iemand hier die momenteel problemen heeft met een nieuwe game op te starten na een vorige match? Hij blijft bij mij de melding geven dat de huidige match nog niet is afgelopen.
Zit zelf niet in steam, maar heb dit probleem zelf al eens gehad. Op het moment dat ik steam toen vervolgens afsloot had ik een comp. cooldown van een half uurgerre22 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:21:
Nog iemand hier die momenteel problemen heeft met een nieuwe game op te starten na een vorige match? Hij blijft bij mij de melding geven dat de huidige match nog niet is afgelopen.
Weer 25,- verspilt aan openen van cases..
had ik beter kunnen betten! haha
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik zag dat die keys nog duurder waren geworden, had nog 10 cases allemaal verkocht en gewoon voor 20 euro skins gehaald die ik wel wilde ipv weer 20 euro verspillen voor 3 cent skins.hmr schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:40:
Weer 25,- verspilt aan openen van cases..had ik beter kunnen betten! haha
Veel beter inderdaad.. haha, maar wil graag een fucking knife
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Die kreeg ik ook pas na een getal met 2 nullenhmr schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:15:
Zag 't inderdaad ook. Kun je ze beter bij trusted sellers kopen voor normaliter een 1,60 tot 1,80 in euro's.Silence schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 09:55:
[...]
Ik zag dat die keys nog duurder waren geworden, had nog 10 cases allemaal verkocht en gewoon voor 20 euro skins gehaald die ik wel wilde ipv weer 20 euro verspillen voor 3 cent skins.
Wanneer ik die kansen allemaal zie en mijn eigen ervaringen is het veel slimmer om een resem keys te kopen en die vervolgens voor makkelijk up te traden items wisselen. Van dit punt uit kun je dan met mogelijke overpay weer gaan uptraden. Scheelt imho een hoop ten opzichte van het openen van cases.hmr schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:15:
€0,42 cent verdient met het verkopen van een Chroma case. Heuhhh, op naar de knife! 
Kom er trouwens achter dat ik 50 uur heb gespeeld afgelopen 2 weken, weet iemand of speeltijd ook telt als je CS:GO alt-tabbed? Anders ben ik gewoon verslaafd aan het raken
Hoewel 3,5 uur per dag me wel heel extreem lijkt...
Edit: tegoed is nu €0,45, net voor 3 cent één of andere skin verkocht... lol. Knife komt al dichterbij.
Kom er trouwens achter dat ik 50 uur heb gespeeld afgelopen 2 weken, weet iemand of speeltijd ook telt als je CS:GO alt-tabbed? Anders ben ik gewoon verslaafd aan het raken
Edit: tegoed is nu €0,45, net voor 3 cent één of andere skin verkocht... lol. Knife komt al dichterbij.
[ Voor 14% gewijzigd door Brogala op 19-03-2015 17:02 ]
zodra je cs go start, loopt de timer... als je een week lang je cs go openhoud zonder dat je speelt heb je 168uur playedBrogala schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 16:58:
€0,42 cent verdient met het verkopen van een Chroma case. Heuhhh, op naar de knife!
Kom er trouwens achter dat ik 50 uur heb gespeeld afgelopen 2 weken, weet iemand of speeltijd ook telt als je CS:GO alt-tabbed? Anders ben ik gewoon verslaafd aan het rakenHoewel 3,5 uur per dag me wel heel extreem lijkt...
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Oh, dan snap ik het, ik laat CS:GO best wel vaak open terwijl ik even weg ben.sheez88 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:06:
[...]
zodra je cs go start, loopt de timer... als je een week lang je cs go openhoud zonder dat je speelt heb je 168uur played
3.5 uur per dag valt best mee. Als ik geen weekendbaantje heb en alleen full time werk haal ik de 70 uur in 2 weken. Als ik alleen school heb haal ik de 100 uur. dus als er iemand verslaafd is ben ik het haha.Brogala schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:19:
[...]
Oh, dan snap ik het, ik laat CS:GO best wel vaak open terwijl ik even weg ben.
8 maanden in bezit, playtime ala 775 uur ^^wambamNL schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:23:
[...]
3.5 uur per dag valt best mee. Als ik geen weekendbaantje heb en alleen full time werk haal ik de 70 uur in 2 weken. Als ik alleen school heb haal ik de 100 uur. dus als er iemand verslaafd is ben ik het haha.
Vandaag na twee maanden voor het eerst weer kunnen spelen (gebroken hand ftl).. Man man man wat is mijn aim ver te zoeken
Ik heb ook zo iets. Bijna 3 maanden in bezit playtime 299 uur. Maar ik heb een baan in het weekend en loop fulltime stage op het moment en dan nog 2 dagen dat ik totaal niet kan gamen. Kan er dus niet zoveel tijd in stoppen. Ben al blij als ik de 40 uur in de 2 weken haal.mystiqu schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:26:
[...]
8 maanden in bezit, playtime ala 775 uur ^^
Vandaag na twee maanden voor het eerst weer kunnen spelen (gebroken hand ftl).. Man man man wat is mijn aim ver te zoeken![]()
![]()
![]()
Damnit, verwachtte een promotie naar Silver 4, had al 3 lekkere competitive potjes gespeeld die ik ook had gewonnen. Net een 4de match gespeeld, we stonden 1-10 achter, onze top speler zei dat hij er klaar mee was en vertrok... Toen ik eenmaal was ingekomen gingen we al snel vooruit. Eindstand 11-16, not bad. Maar helaas geen promotie. Was wel unfair, wij hadden 3 silver 2's en 2 silver 3's, enemy had 4 silver 3's en 1 silver 4...
en erger me er nog steeds aan dat je zowat niet kan lopen als je wordt geraakt door kogels
en erger me er nog steeds aan dat je zowat niet kan lopen als je wordt geraakt door kogels
[ Voor 12% gewijzigd door Brogala op 19-03-2015 18:38 ]
Mja, dat kan wel hun derank game geweest zijn!Brogala schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 18:34:
Damnit, verwachtte een promotie naar Silver 4, had al 3 lekkere competitive potjes gespeeld die ik ook had gewonnen. Net een 4de match gespeeld, we stonden 1-10 achter, onze top speler zei dat hij er klaar mee was en vertrok... Toen ik eenmaal was ingekomen gingen we al snel vooruit. Eindstand 11-16, not bad. Maar helaas geen promotie. Was wel unfair, wij hadden 3 silver 2's en 2 silver 3's, enemy had 4 silver 3's en 1 silver 4...
Toenstraks een tweetal potten FaceIt gespeeld. Wat een verademing ten opzicht van het reguliere MM. Hit registratie klopt veel beter(want 128 tick) en het is daadwerkelijk fatsoenlijk mogelijk om meer dan twee bhops aan elkaar te rijgen.
Verwijderd
Ik las ergens op het internet dat je voor cs:go geen surround sound 7.1 headset nodig hebt. Ten eerste omdat die setting er niet aanwezig is en ten tweede omdat de surround sound 5.1 setting buggy is en ten derde omdat 7.1 eigenlijk ook niet goed werkt in cs:go. Wie is het daarmee eens??? (Ik heb zelf een logitech g430).
Sowieso werkt het geluid in csgo niet echt goed. Ik ben na jaaaren Call of Duty 2 best wel goed in positiebepaling via geluid, maar in csgo heb ik nog regelmatig dat ik verward wordt, voornamelijk bij op welke hoogte het geluid plaatsvind.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic
Dit topic is al meerdere keren ontspoort, let op je gedrag! Geen puberaal gedrag, trollen etc!
-Voor wedden is er Het Grote CS:GO Betting Topic
-Dit is GEEN vraag en aanbod topic